Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Galatasaray laat overbodige verdediger naar concurrent Besiktas gaan

Laatste update:
/

Dany Nounkeu maakt het seizoen af in het shirt van Besiktas. De 27-jarige verdediger uit Kameroen wordt door Galatasaray tot de zomer verhuurd aan de stadsgenoot en concurrent. Nounkeu kwam in de eerste helft van de competitie maar weinig aan bod onder Roberto Mancini en hoopt bij Besiktas wél speeltijd te krijgen.

Galatasaray en Besiktas bevestigen de overstap van Nounkeu zaterdagavond via de officiële websites. De verdediger speelde enkele jaren in Frankrijk, alvorens hij in de zomer van 2010 aan de slag ging bij Gaziantepspor. Ruim anderhalf jaar geleden haalde Cim Bom hem binnen, maar na het vertrek van trainer Fatih Terim nam de speeltijd van Nounkeu zienderogen af.

Hij maakt het seizoen nu af bij Besiktas, dat in de Süper Lig een punt meer heeft gepakt na achttien competitiewedstrijden. De Zwarte Adelaars hebben een optie om Nounkeu in de zomer vast te leggen; dan moet de club de vastgestelde som van 1,8 miljoen euro betalen aan Galatasaray.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Gaarste transfer ooit. Galatasaray heeft hem volgens mij alleen laten gaan om de concurrentie af te laten zwakken.

1 februari 2014 om 21:17

Het is zeker niet een super verdediger maar wat moeten ze anders. Veel spelers veranderen liever niet van club in de winter. Lescot wilt komen maan de club laat het niet toe.

Ik ben al blij dat er iets van een vervanger is gehaald voor niks. Als Sivok terug is dan kan Dany niet meer rekenen op een plek.

Ps. Als Besiktas te hoog inzet kwa speler en komt niet dan is het niet goed. Zetten ze te laag in dan ook niet. Met Dany (zonder vergoeding) spelen ze op safe. Het is een speler met ervaring in Turkije.

2 februari 2014 om 02:05

Hoe hij ooit bij Galatasaray is gekomen zelfde met Bekir Irtegun bij ons.

1 februari 2014 om 22:55

Als een team hem geen versterking vind waarom zouden ze hem dan halen? Galatasaray dwingt besiktas niet om dany te huren en ookal was het een ander team galatasaray is al een hele lange tijd bezig om dany weg te sturen. Weet wat je praat

2 februari 2014 om 00:29

Hun mene deze laaaaaa ik schold dany altijd uit en nu is hij er gewoon dat gaat te ver laaaaaaaaaaaa

2 februari 2014 om 10:42

Wat vind je gaar aan? Die man maakt het gewoon. Beter dan dan Gaziantepspor. Hij is gewoon een goeie verdediger alleen hij neemt veel risico's achterin.

Daar is mijn topic dan eindelijk, haaaaaaaahahahahaha

Even serieus, ik ben ongelooflijk blij dat hij vertrekt. Het leuke is dat hij vertrekt naar een directe concurrent. Natuurlijk kan Besiktas wel profijt van zijn snelheid maken in de verdediging, maar heel Turkije weet dat het een tikkende tijdbom is met zeer riskante acties.

1 februari 2014 om 20:32

Alle verdedigers zouden wel een lichaam als Dany willen hebben, hij is zo snel en sterk maar o zo lomp. Pff, stel je eens voor: Semih Kaya met de lichaam van Dany.

1 februari 2014 om 20:41

Semih Kaya die een neger is? Hij begint wel kaal te worden, maar van kleur veranderd hij nog niet

1 februari 2014 om 20:49

WAt een opmerking zeg? Racist nummer 1. Dit kan toch niet meer in anno 2014. Kom op jongens..... dit kun je toch niet maken? Niemand zegt toch hier iets over de 'turken'.

1 februari 2014 om 22:27

Geweldige reactie

1 februari 2014 om 22:50

Niemand zegt toch hier iets over de 'turken'?
Nee, vast niet.

1 februari 2014 om 20:46

Kijk, je kan tegen Fikret Orman zijn, maar ik snap niet waarom 95% van de mensen die tegen hem zijn, Adali willen. Hebben jullie nou niks geleerd van het verleden? Adali is van dezelfde mentaliteit als Demirören : Koop nu, probeer later maar uit te vogelen hoe je gaat betalen. En heeft dezelfde mooie praatjes als YD. Had allemaal mooie projecten en zou die schenken aan Bjk, ook al werd die niet verkozen. We wachten nog steeds op zijn projecten.

Ik ben het met je eens dat ze een fout hebben gemaakt door eerst met namen als Lescott en Ricardo Costa te komen en vervolgens zo'n speler te halen en je kan tegen Orman zijn, maar de naam Adali moet je echt niet gaan noemen. Laat hem maar bezig blijven met zijn paarden.

1 februari 2014 om 21:11

Broer, je praat zo positief over Adali, maar je weet niet eens dat hij Serdal heet en geen Serdar. Laat ik dat eerst onderstrepen. Je verhaaltje is een heel stuk ongeloofwaardiger als je niet eens weet hoe de persoon die je de hemel inprijst heet.

Uit jouw verhaal kan ik concluderen dat Adali een goede onderhandelaar is wat betreft transfers, maar dat maakt hem geen goede voorzitter. 7 miljoen voor Quaresma, maar je vergeet zijn salaris, premies, voorzieningen, etc. Of dacht je dat die gozer zijn huur zelf betaalde, zelf een auto kocht, economy-class vloog naar zijn familie in Portugal?

Almeida is in handen van een of andere maatschappij aan wie we nog geld moeten betalen als hij vertrekt. Nee, dat zie ik Orman en staf inderdaad niet flikken. Enige goede deal was die voor Fernandes.

Enige reden dat Adali zo geprezen wordt door fans als jij, is omdat hij net zo geilt op namen als de mensen die hem de hemel in prijzen. Wat voor connecties heeft Adali dan? Noem ze maar. En wie is Cebe?

Zoals ik al zei, laat Adali maar lekker achter paarden aan rennen. Als Orman al weg gaat, wil ik zeker geen Adali zien.

1 februari 2014 om 22:03

Ik let inderdaad op 1 letter. Je bent zo'n grote fan van Adali, weet dat hij veel connecties heeft, een visie heeft, etc., maar je weet zijn naam niet eens. Wat voor een grapjas ben je eigenlijk?

Ik heb nergens gezegd dat we Quaresma een minimumloon hadden moeten aanbieden. Maar jij doet zo opgetogen over zijn transfersom, alsof hij ons 'maar' 7 miljoen heeft gekost. Feit is dat BJK op dit moment zulke transfers niet kan maken, omdat op bijna al onze inkomsten beslag wordt gelegd door crediteuren.

Heb ik ergens gezegd dat ik geen grote namen wil zien bij Besiktas? Je hebt moeite met lezen volgens mij he? Het bestuur heeft inderdaad slecht gehandeld, omdat ze eerst Lescott noemen en vervolgens Dany halen. Wat heeft dit te maken met het feit dat Adali op namen geilt? Ik zie het verband niet.

Het feit dat je Lescott een grote naam noemt, zegt al genoeg. Clubs als West Ham en Fulham zaten achter hem aan, degradatiekandidaten, maar nee hoor, het is een grote naam. Het is een goede verdediger, maar geen grote naam. En dat is het probleem juist. B- en C-spelers uit het buitenland worden binnengehaald als grote naam en verdienen een godsvermogen, meer geld dan ze ooit bij elkaar hebben gezien en ik moet dat toejuichen?

Nee, geen Forza Orman. Ik ga niet blindelings achter iemand aan. Orman heeft genoeg fouten gemaakt en dit is er één van.

2 februari 2014 om 01:16

Serdal Adali is een van de grootste redenen dat Bjk in deze financiele situatie zit.. Orman is degene die al het puin moet ruimen en hij doet dat goed..

Ik vraag me alleen af wat Onder Ozen nou eigenlijk doet.. En waarom haakt Bilic niet een speler die hij wil met zijn contacten?

Bilic heeft nog niet een speler gehaald sinds zijn komst..

1 februari 2014 om 22:30

Nee dat is Bruno Alves. Die man kan zo een vrije trap erin krullen.

Even een extra toelichting, net gehoord van Ligtv Maraton:
Dany zal maandag vertrekken naar Besiktas, nadat Galatasaray de benodigde verdediger uit Italië zal halen. Hoogstwaarschijnlijk is het Andrea Rannochia van Internazionale, die wordt maandag uitgenodigd om naar Istanbul te komen.

1 februari 2014 om 20:28

Of Astori, want Ranocchia zit bij de wedstrijdselectie voor morgen.

1 februari 2014 om 20:33

Ja Ranocchia zit in de selectie maar guarin niet.

1 februari 2014 om 20:35

Astori speelde ook net tegen Fiorentina. Dat doet er niet altijd veel aan toe. Sowieso zodra een van de twee zal komen zal het niet meteen een wedstrijd spelen, het duurt meestal toch wel een week. Astori/rannochia/de verdediger zal dus daarom ook niet in de bekerwedstrijd spelen.

Rotzooi transfer, ipv een goeie transfer die iets gaat doen halen ze deze gozer pedro franco kon je beter gebruiken...

De blunderkoning eindelijk weg, goede dag voor galatasaray! Heerlijke dag, wat een onrustige verdediger is dit zeg. Zorgt voor zoveel onzekerheid achterin.

Galatasaray gooit twee vogels raak met dezelfde steen, Turkse vorm van de welbekende gezegde hehe.

Ze ruimen plek qua aantal buitenlanders en ze verzwakken de concurrentie. Prima zaken.

1 februari 2014 om 20:31

Twee vliegen in één klap

1 februari 2014 om 20:38

Hij zegt het op z'n Turks appeltje, dat staat er toch peertje?

Overigens hadden we denk ik niet de bedoeling om de concurrentie te verzwakken, maar ik vind dit toch nog steeds een baastransfer hahaha

1 februari 2014 om 20:42

En ik zeg dat het niet nodig is om een Turks gezegde in scheef Nederlands te vertalen (gezegdes laten zich nooit goed vertalen), omdat er een Nederlands gezegde bestaat met precies dezelfde betekenis. Dat begrijp je toch wel, banaan?

1 februari 2014 om 20:43

Laat me gewoon het op zijn Turks vertalen joh, kiwi.

1 februari 2014 om 20:47

Ja joh, het Turkse vorm van dit gezegde is veel mooier, ananas!

1 februari 2014 om 23:33

No sweat off my back, beetje kinderachtig om niet gewoon te zeggen dat je het Nederlandse equivalent niet kende maar je liever in duizend bochten wringt om een gezegde in walgelijk slecht Nederlands te vertalen. We spreken hier Nederlands dus het slaat nergens op om een spreekwoord uit een andere taal te vertalen

Veelzeggend ook dat jullie beiden niet begrijpen dat applegreen niet op apple slaat, maar op green. Mijn fout dat ik probeer jullie perziken (ja dit is dubbelzinnig) iets te leren. Bijvoorbeeld dat het niet 'het vorm' is maar toch echt 'de vorm'.

2 februari 2014 om 01:17

1. Heel onnodig dit allemaal Applegreen, maar goed.

2. Je hebt duidelijk geen gevoel voor humor, watermeloen.

3. Je probeert een ander de les te lezen, echter gebruik je zelf hieronder een woord dat geen eens bestaat? Serieus, wat is "getrolld"? Ik troll, jij trollt, wij trollen? Trol (nl) en troll (en) bestaan wel, maar deze zijn geen werkwoorden. Zoek voor de grap op wat trollen betekent in het Engels en Nederlands, je gaat teleurgesteld raken. En al zou het wel een werkwoord zijn, dan zou het getrold of getrolled zijn. Kortom, je spelt een woord dat officieel geen eens bestaat ook nog eens fout, het moet niet gekker worden.

2 februari 2014 om 01:42

Applegreen kan ook niet meer tegen een grapje zeg.. Je bent niet de enige op deze site die hoog heeft gestudeerd. Dat ik een spreekwoord op zijn Turks wil vertalen, wil niet zeggen dat ik de Nederlandse versie niet ken. Dus doe niet zo bijdehand en haal maar rustig adem. Mij boeit het geen ene reet waar je naam op slaat. Mijn vriend Avrupafatihigs en onwetende jij beginnen met fruitnamen dus ik doe gezellig mee. Dat jij je aangevallen voelt en mij gelijk probeert af te kraken zegt al genoeg over jou dubbele persoonlijkheid. Hehe jij snapt me wel.

2 februari 2014 om 01:42

Applegreen

Vanwaar deze drang om jezelf te bewijzen ten koste van anderen ? Forzafener vertaalt iets Turks naar Nederlands. Dat vinden wij Turken grappig. Een voorbeeld die we met onze vrienden vaak gebruiken: ' dat is wel andere püsküt'; (dat is wel andere koek).

Of apple nou slaat op green of green op apple, de nickname applegreen slaat nergens op. Neem jezelf niet zo serieus. Als je zo graag mensen wil dissen dan zijn er genoeg gare leden op Vz die daar voor in aanmerking komen. Maar de mensen bij wie jij bijdehand doet zijn aardige knapen. Laat jezelf niet zo kennen. Zo kennen we jou niet.

2 februari 2014 om 03:09

Echt een zure appel, maar goed je straalt overduidelijk geen gevoel voor humor uit en reacties komen van alle kanten. En tja, nu zit je met de gebakken appels!

2 februari 2014 om 11:15

Je bent nu appels met peren aan het vergelijken, Avrupafatihigs.

Galatasaray heeft BeÅŸiktaÅŸ echt keihard getrolld. Dany is een tikkende tijdbom en kan ieder moment wel iets idioots doen. Maar toch denk ik wel dat hij het goed zal doen bij Bjk.

Slimme transfer van gs. Dany is snel maar verdedigend niet slim.

Dany kan misschien heel goed uitpakken. Maar ik ben wel blj dat hij weg is. Al zag ik hem liever niet naar een directe concurrent gaan.

Geen ramp dat hij weggaat. Is erg snel en sterk, maar toch een slechte verdediger. Positioneel is hij echt slecht en heeft vaak blunders. Technisch en opbouwend is het ook niks. De verdediging van GS was altijd chaotisch en onrustig als hij erin stond. Leuke verdediger voor een middenmotor, maar niet voor GS. En ook niet voor Bjk.

Helaas, ik had toch liever Semih zien vertrekken, en hem laten vervangen door Zan. Die is tig keer beter dan die overschatte Semih. Gala is ook flink actief geweest op de transfermarkt, maar hebben naar mijn mening niet echt versterkingen binnengehaald, op Telles na..

1 februari 2014 om 20:59

Jij bent wel 1 van de weinig die Semih zwak vind, terwijl ik hem juist de beste turkse verdediger vind. alhoewel hij wel lang geblesseerd is. Ik vind Zan juist een hele slecht verdediger, zelfs slechter dan Danny. Geen snelheid, geen inzicht gewoon een tikkende tijdbom. Vroeg of laat maakt hij een blunder.
Reden waarom hij zo slecht is heeft te maken met zijn blessure. Hij is nu al te oud om zich te ontwikkelen.

1 februari 2014 om 21:10

Ik begrijp je, Semih komt uit de jeugd van GS. Is een kind van de club, dus logisch dat je hem gaat verdedigen.. Maar vergeet niet dat hij in alle CL optredens minimaal 2 fouten heeft gemaakt, vooral in de wedstrijd tegen Man United kwamen zijn blunders in zicht. Ook is Semih verantwoordelijk voor het feit dat we geen play-off hebben mogen spelen ( wk ) . Zeer kinderlijke blunders tegen Hongarije. Zan is opbouwend wat minder, maar met zijn kopkracht, en fysiek, compenseert hij een boel Zan kan je makkelijk centraal zetten, als je een goed opbouwende verdediger naast hem zet.

Ook is Semih in het verleden een paar keer bewusteloos neergegaan, dat komt puur uit onkunde. Te wild, en te ongecontroleerd. Een ervaren verdediger zou dat nooit doen.

1 februari 2014 om 22:45

een ervaren verdediger zou dat nooit doen.. maar goed ook dat semih rond de 22 is.

1 februari 2014 om 23:09

Ik vind het juist beter dat hij te gewoon voor de bal moet gaan, soms gebeuren wel dingen waardoor je KO gaat. Kijk Terry eens, hij gooit zijn lichaam ook gewoon ervoor en is ook KO geslagen. Je moet niet bang zijn om voor bal te gaan.

Voor een 22 jarige jongen vind ik hem goed genoeg om bij galatasaray te blijven, tenslotte is hij nog in zijn ontwikkelingsfase en op zo'n leeftijd kan je wel verwachten dat hij fouten maakt. Van je fouten leer je het meest. Zan heeft geloof ik maar 3 a 4 seizoenen vol op meegedaan en vervolgens zat hij alleen maar in lappenmand.

Semih heeft ook vaak genoeg veel ballen tegengehouden. Hij oogd mij meer vertrouwen in. Kijk anders even die nederlaag die we hebben gekregen tegen Real Madrid. Dat zijn teveel fouten in 1 wedstrijd

Ik heb net vernomen dat Sivok ongeveer anderhalf maand uit de roulatie zal zijn. Dan is Dany een redelijke back-up, maar hij kan nooit de basisspeler worden die we voor ogen hadden. Je bent heel de tijd bezig met Lescott, vervolgens probeer je Ricardo Costa te halen, maar je verschijnt met Dany. Het bestuur heeft hier gezichtsverlies geleden, want je doet je rivaal eigenlijk een plezier, wat natuurlijk nooit het geval moet zijn.

Ik hoop niet dat zijn komst betekent dat Pedro Franco weer op de bank plaats moet nemen, want tegen TS en gisteren tegen Erciyes liet die zien dat die heel goed kan verdedigen, enige minpunt is zijn fysiek.

Ik hoop ook niet dat dit het einde van Önder Özen betekent bij Bjk. Eerst halen ze Sezer en nu Dany. Als je toch zelf spelers gaat halen, waarom stel je dan een technisch directeur aan? Orman is raar bezig.

Dit is het meest lachwekkendste transfer van deze transferperiode. Ik vind het zelfs bijna zielig voor de Besiktas supporters, idiote bestuur. Wat een prachtige dag is dit toch. Dany die we naar een concurrent laten vertrekken en Fener die in de laatste minuten een goal tegenkrijgt en verliest.

Dany is sterk en misschien wel de snelste speler van Galatasaray. Helaas is het een matige verdediger. Het is een goede zet om hem te verhuren, er komt nu een plek vrij voor een andere buitenlander, waarschijnlijk een verdediger.
Ik hoop dat Dany bij Besiktas vaak gaat spelen en in topvorm raakt, misschien dat Galatasaray dan iets aan hem heeft. Zo niet is het beter om afscheid van hem te nemen.

1 februari 2014 om 23:36

Niemand is sneller dan onze Sabri

Voor mensen die het Ä°taliaans voetbal volgen; wat voor type speler is die Andrea Ranocchia ??

2 februari 2014 om 00:09

En Astori, nu we het er toch over hebben?

Prachtige transfer ik gun dany heeeel veel speeltijd daar, hoop dat jullie van hem kunnen genieten Besiktaslilar!

1 februari 2014 om 21:14

Net zoals wij van hem hebben "genoten" toch.

1 februari 2014 om 21:27

Precies!

Volgens italiaanse bronnen zijn de onderhandelingen met Inter gestopt. De deal gaat niet meer door.

Dany is zeer snel en sterk maar oh zo dom, maakt teveel onnodige fouten en nam vaak risico's. Grappig zo'n transfer naar de directe concurrent, wens Dany veel succes bij Besiktas.

Mwah,

Veel mensen doen alsof Dany een nietsnut is, maar vergeet niet he. Tomas werd uitgelachen, Servet idem dito. Caner zijn overgrootvader werd uitgescholden bij Galatasaray en iedereen vierde feest toen hij naar Fenerbahce ging. Rustu werd "afgeschreven" na zijn transfer naar Besiktas. Emre Asik? Burak Yilmaz?

Soms kan een speler voor topclub A onnodig zijn, maar voor topclub B broodnodig zijn. In Italie heb je ook zeer concrete voorbeelden.

Misschien zal Dany goed uitpakken door de afnemende druk bij Besiktas.

Veel succes Nonkeu!

1 februari 2014 om 22:56

Lees: Andrea Pirlo denk ik dan.
Verder ben ik het met je eens. Met Dany kun je alles verwachten als hij onder extreme druk staat. Maar misschien neemt de druk bij BJK juist af en kan hij gewoon zijn werk doen. Laten we niet vergeten dat we gewoon kampioen zijn geworden met Dany.

Danny is absoluut geen slechte verdediger, het kan zelfs zo zijn dat hij zich wil laten zien met Besiktas en de sterren uit de hemel speelt. De afgelopen wedstrijd ook was hij 1 van de beste op het veld met Emre Colak. Als we nu ervan uitgaan dat er een verdediger gehaald zal worden is dit super gedaan door Galatasaray anders zou Danny een uitstekende wissel kunnen zijn vooral in Europa. En persoonlijk vind ik de verdediging van Besiktas ook niet super ze gaan zelfs vooruit met Danny.

Dany is geen slechte verdediger. Hij is een verdediger die kwaliteiten heeft die bij geen enkele Bjk-verdediger aanwezig is. Een gretige, snelle verdediger. Dany heeft bij ons wedstrijden gespeeld waarin hij echt top speelde. Hij is alleen niet betrouwbaar. Kan elk moment een pingel veroorzaken of fout positie innemen.

Echter, Bjk wilde Lescott halen. Als Lescott plan A is, dan moet Dany wel plan F zijn geweest. Ronaldinho, Lescott zingen en dan Jones, Dany boeren. Slecht beleid.

2 februari 2014 om 00:53

Helemaal mee eens wat betreft Dany. Van Lescott naar Dany is een heel groot verschil. Ricardo Costa van Valencia was de tweede alternatief, maar dat is ook niet gelukt omdat de transfer van Otamendi naar Valencia niet doorging. Ik hoop niet dat Dany nummer 3 op het lijstje was, dat slaat nergens op. Alleen vraag ik me af wat die 'kwaliteiten' van hem dan zijn. Dat die gretig is? Wie niet? Zijn snelheid is dan dus de enige kwaliteit, je zegt niks over zijn verdedigende kwaliteiten?

Ronaldinho was geen tactische transfer, meer een stunt om de supporters tevreden te stellen en meer naamsbekendheid te creëren. Ronaldinho en Jones zijn sowieso geen soortgelijke spelers, dus die twee kun je niet vergelijken.

2 februari 2014 om 01:10

Dany kan zich bijten in een tegenstander. Sivok, Escude, Ersan zijn niet echt verdedigers die een spits continu op de hiel zitten. Dany kan ook goed een bal afpakken. Hij gebruikt zijn lichaam heel goed. Hij is positioneel wel minder. In de lucht is hij ook onopvallend.

2 februari 2014 om 16:45

Je hebt gelijk wat betreft Sivok, Escude en Ersan. Maar dat komt dus omdat ze alle drie wat statisch zijn en explosiviteit missen. Pedro Franco heeft in de afgelopen twee wedstrijden laten zien dat hij dat wel kan. Snel, technisch, neemt goed positie in, maar mist fysiek. Ik hoop niet dat de komst van Dany de ontwikkeling van Pedro Franco in de weg zit.

2 februari 2014 om 03:58

nou slecht beleid, 2 jaar geleden boerden wij ook drogba, kwam necati eraan en maakte hij deel uit van een kampioenenploeg (scoorde ook redelijk veel doelpunten voor een "nieuwkomer) had een belangrijk aandeel vond ik in het kampioenschap.

ik vind dany niet zo slecht eigenlijk. als hij het op kracht en snelheid moet doen dan steekt hij er met kop en schouders bovenuit ( tegen real vond ik hem vorig jaar heel goed zelfs in ttarena) liep op een gegeven moment benzema of ronaldo uit met een sprintje naar de bal en bodycheck m de bal te beschermen.

positioneel en opbouwend is hij niet zo sterk. maar als je een sivok naast hem plaatst ( een statische naast een snelle behendige) heb je een koscielny mertensacker achtig duo ( in mindere vorm wel te verstaan

Ik hoor dat dany gaat banken als Sivok terug is enz. Aub stop. Jullie mogen blij zijn dat jullie een CL-speler krijgen.

Buiten het feit dat ik nooit een voorstander ben om een speler van een concurrent te halen, vind ik dit ook nog eens tactisch een rare transfer..

Bilic wil een grote stopper en krijgt een kleine snelle Kameroener die niet kan koppen in de plaats.. Positioneel niet te vertrouwen, en gewoon niet fysieke beer die we nodig hebben..

Ik snap dat het voor een half jaar is en dat hij gehaald is als opvulling voor Sivok maar toch.. Dan heb ik liever een talent als Pedro Franco die zich verder ontwikkelt..

Voor de turkse competitie is hij geen verkeerde maar volgend seizoen in de CL hebben we klasseverdedigers nodig en is het adieu Nounkeu..

Tijdelijke goedkope oplossing.


Ben benieuwd of hij tegen Gs meespeelt

Van Ronaldinho naar Dany.

Ä°k heb Dany vrijwel altijd goed gevonden. Hij maakte zo nu en dan wel fouten en nam misschien veel risico, maar toch vond ik hem goed. Ä°k snap dan ook niet waarom zoveel mensen hem afzagen. Maarja, ik hoop dat hij goed zal spelen bij ons concurrent.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren