Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Tegenvaller voor Ajax: De Jong mist duel met PSV

Laatste update:

Ajax moet het zondag in de topper tegen PSV zien te redden zonder aanvoerder Siem de Jong. De middenvelder annex aanvaller was net terug van een hamstringblessure, maar raakte zaterdag op de training geblesseerd aan zijn rechterbovenbeen. Ajax meldt dat het gaat om een andere spier dan waar De Jong voor de winterstop last van had, maar dat hij niet kan spelen tegen PSV.

/

De ernst van de kwetsuur is nog niet bekend: De Jong zal maandag nader onderzocht worden. Het lag in de lijn der verwachting dat de captain tegen PSV in de spits zou gaan beginnen, maar door zijn blessure moet Frank de Boer nu kiezen tussen Kolbeinn Sigthórsson en Danny Hoesen.

Nicolai Boilesen keert wel weer terug in de wedstrijdselectie van Ajax: de Deen is hersteld van de hamstringblessure die hij opliep tegen Barcelona en vervangt Ruben Ligeon. Boilesen zal waarschijnlijk direct in de basis beginnen tegen PSV, daar De Boer Daley Blind niet meer van zijn middenveld wil halen. Jairo Riedewald zit ook weer bij de selectie.

Ajax zal Siem de Jong erg missen tegen PSV

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Heel erg zuur dit, maar we kunnen dit opvangen, gewoon Bojan in de spits of Kolbeinn, de Jong was toch niet in de grootste vorm. Hoop dat hij gauw terug is, we hebben hem nodig in de Europa League.

Hoessen is inderdaad ook een optie, voetballend best sterk en aardig snel.

18 januari 2014 om 13:52

Sightorsson is anders ook niet in topvorm. Benieuwd wanneer hij zijn prijskaartje gaat terugbetalen.

18 januari 2014 om 13:56

Hoe slecht hij ook is, hij kan toch wel wat forceren, of soms een harde kopbal erin, Schone kan wel aardig voorzetten, zie Sigthorrson tegen Feyenoord, hij was super belangrijk.

18 januari 2014 om 14:08

Kolbeinn vind k echt een matige spits,op een of andere manier doet die het altijd goed tegen de eredivisie-top. Scoort regelmatig tegen een Feyenoord en PSV

18 januari 2014 om 14:09

Hahaha leuke reactie waarin je jezelf nogal tegenspreekt.

on: Hij is vaak in dit soort wedstrijden de belangrijkste schakel. Ik hoop dat Sigthorsson eindelijk eens kan waarmaken dat hij een echte spits is.

18 januari 2014 om 15:44

Tja... het systeem waarin Ajax Bojan in de spits zet met Schone en Fischer op de vleugels en Blind als CVM werkt het beste. Zo speelden ze ook tegen Barca en daarna stelde de Boer die prutser Poulsen weer op en Blinf weer op linksback.

Zolang Blind CVM staat heeft PSV geen kans en maakt het weinig uit wie er in de spits staat...

18 januari 2014 om 15:51

Dat moest toen omdat boilessen er geblesseerd af ging volgens mij. En daarna had de boer geen andere linkaback die europees gezien mee kan behalve blind dus moest hij wel.

18 januari 2014 om 16:17

Geen kans? Is dat niet wat overdreven meneer. De bal blijft rond he

18 januari 2014 om 16:46

Feye88.... Die prutser van een Poulsen was vorig seizoen anders een van de beste aan Ajax kant uit tegen PSV!!!! Toivonen kan daarover meepraten

18 januari 2014 om 13:53

Kolbein niet, want die jongen ken er geen pepernoot van en mag van mij betreft via de achter deur de Amsterdam Arena verlaten. 3 jaar op rij nog steeds niks late zien wat wij voor hem hebben betaald, vind ik toch wel zorgwekkend aan't worden met hem.

Bojan of Kishna in de spits.. dat was mijn uitspraak en daar zullen we het mee moeten doen.

18 januari 2014 om 13:58

'Wij' zeggen maar een Bayern-logo in je avatar, verklaar je nader?

18 januari 2014 om 13:59

Kishna heb toch gister met jong ajax gespeeld ? Ik zeg hoessen een keer vanaf de 1e minuut ! 3-1

18 januari 2014 om 13:59

Ricardo mag niet meedoen. Wat betreft sigi, ik hoop ook dat hij niet speelt. Die jongen komt gewoon echt te kort voor ajax.

18 januari 2014 om 14:05

Hij zei ook al 'wij' bij fenerbache, niet helemaal serieus te nemen

18 januari 2014 om 14:06

Deeveedee, kan jij je ook nader verklaren? Wat is er mis mee om ook liefde of een sympathie voor een andere club te hebben? Naast Ajax of Bayern, en vice versa..

18 januari 2014 om 14:19

Sulejmanii, laat hem maar gaan.. die jongen wilt alleen maar provoceren

18 januari 2014 om 14:39

Ja hoor, betrap hem erop in verschillende topics. Ieder zijn ding hoor alleen ik vind het vrij apart.

18 januari 2014 om 15:53

Inderdaad. Volgens mij zei die dat ook een keer over besiktas. Ik weet het. Jij bent supporter van elke club zodat je overal.kan genieten van het succes.

19 januari 2014 om 00:38

Deeveedee

Oke, en jij bent alleen voor Ajax? En voor geen enkele andere club, incluis oranje alhoewel dat niet helemaal een club is.

18 januari 2014 om 13:55

Kolbeinn nooit meer, elke keer als die jongen speelt is het hele spel weer uit het team. Begin dit seizoen draaide het voor geen meter, kolbeinn in de spits, laatste 2 wedstrijden voor winterstop is hij terug in de spits en weer draait het voor geen meter. Ik ga voor schone-bojan-fischer en anders wel bojan-hoesen-fischer, maar alsjeblieft, nooit meer kolbeinn

18 januari 2014 om 15:12

Het is 100 procent waar wat je zegt. Vorig seizoen idem dito. Het lijkt wel als Ajax met 9 veldspelers staat met hem op 9.
Hij heeft genoeg kansen gehad en heeft het gewoon niet waar gemaakt.
Nog voor de deadline verkopen svp!!!

18 januari 2014 om 13:58

Hoesen in de spits daar hoop ik op. Combineert altijd goed met klaassen en fischer.

18 januari 2014 om 14:25

Nee Bojan en Sigthórsson zijn een versterking. Sigthórsson kan je net zo goed niet opstellen die heeft een kans tot doel ration die nog hoger ligt als van Lex Immers en die loopt 1 op 100

18 januari 2014 om 15:46

Als Immers al 700 kansen heeft gehad is ie in ieder geval wel goed in het positioneren voor de goal.

18 januari 2014 om 14:28

Liever Bojan in de spits die elke keer inzakt.

Cillissen
v. Rhijn
Veltman
Moisander
Boilesen
Klaassen
Blind
Serero
Schone
Bojan
Fischer
18 januari 2014 om 15:16

Dit pakt juist positief uit denk ik. De Jong moet het als spits hebben van zijn kopkwaliteiten. Tegen Bruma wint hij geen kopduels. Pelle kon het niet dus de Jong ook niet. Bojan bv is wel een probleem voor de cv omdat hij vrij bewegelijk is en de cv van psv vrij statisch is.

Bah... Dit scheelt nogal, verzwakt Ajax zeker. Hoop niet dat Sightorsson in de spits staat... Misschien Bojan?

18 januari 2014 om 13:52

Ik hoop ook Bojan ja. En dan Schöne op rechts! Toch wel een gemis zonder onze captain.

18 januari 2014 om 14:00

Dat zal hoop ik ook gebeuren, voor de winterstop liep het ook goed met schone rechts, en bojan heeft ook al laten zien dat hij goed in spits kan spelen. Zoe Sigi en Hoesen niet zo snel potten breken tegen het centrale duo van Psv

18 januari 2014 om 14:24

Ik hoop op Hoesen! Die jongen was samen met het middenveld het succes van Ajax tegen Barcelona. Die jongen is nl moeilijk van de bal af te zetten, waardoor het middenveld makkelijk kon bijsluiten. Sightorsson is gewoon te traag voor het voetbal wat Ajax wilt spelen en Bojan is echt een dweil, alleen maar huilen om vrije trappen, ballen die amper aankomen en fysiek zeer matig. Maar de Boer kennende zal hij nog eerder een 7e spits halen dan Hoesen te laten spelen...

18 januari 2014 om 15:08

uiteraard had ik Siem de Jong er graag bij gezien maar Ajax won ook op een fantastische manier van Barcelona zonder Siem. Dus twijfel er niet aan dat ze PSV met lege handen naar huis sturen.

Bojan in de spits, Schöne rechtsbuiten.

18 januari 2014 om 13:52

Inderdaad. Anders Klaassen in de spits, Duarte op het middenveld

18 januari 2014 om 13:58

Nee, dit middenveld moet sowieso intact blijven, dat draait als een tierelier. Ik hoop ook op schone-bojan-fischer

18 januari 2014 om 14:05

Hoop ik ook, maar het is een alternatief

18 januari 2014 om 13:58

alsjeblieft, die Bojan mag per direct terug naar Barcelona. Die jongen kan er echt helemaal niks van, leidt alleen maar dom balverlies en loopt er als een zoutzak bij. Dan 10 keer liever Sigthorsson die gewoon keihard werkt. Bojan is echt een drama.

18 januari 2014 om 14:01

Hoesen? Bojan hoef ik ook niet in de spits te zien. Die zal overal lopen behalve in de spits.

18 januari 2014 om 14:01

Inderdaad, want Sightorson is in de vorm van zijn leven!

18 januari 2014 om 14:03

Vergeet niet dat Bojan niet op zijn favoriete positie speelt. Misschien krijgt hij nu wel zijn kans. Ik hoop het wel, want Sigi en Hoesen hebben hun kansen gehad en aangetoond niet in staat te zijn de spitspositie in te vullen zoals Frank het graag ziet.

18 januari 2014 om 14:08

Roerend mee eens, helaas brengt Bojan nog helemaal niks. Dan liever Siggy die ook niet het ideale niveau heeft, maar wel super hard werkt.

18 januari 2014 om 14:08

Mwa.. bojan heeft juist in die paar wedstrijden in de spits bewezen nog het beste daar te draaien, schone is altijd wel lekker bezig op de rechtsbuiten, dus dat lijkt me de beste optie. Bovendien is bojan combinerend wel sterk vanuit die centrale positie en met inkomende middenvelders als klaassen en serero die de gaten in duiken, kan dat prima.

Hoesen zou het ook kunnen, maar die vind ik altijd beter invallen dan wanneer hij vanaf minuut 1 meedoet.

Kolbeinn is echt dikke bagger, die hoef ik nooit meer in de basis te zien. Heeft totaal afgedaan bij mij. Hard werken doe je maar in de fabriek, op een voetbalveld moet je ook nog een beetje fatsoenlijk kunnen voetballen.

18 januari 2014 om 15:04

Siggy? Alsjeblieft man... Die gast is echt hopeloos. Die kan het niveau van Ajax simpelweg niet aan. Het lijkt wel als Ajax met 9 veldspelers staat als hij meedoet. Veel balverlies, slechte techniek, dramatische balaanname en ga zo maar door!
Telkens wanneer hij geblesseerd raakt bloeit Ajax weer op. Ga het maar na.

19 januari 2014 om 00:46

Inkeajacied

Mwoah ja ik moet je wel gelijk geven dat hij het in de punt van de aanval het alleraardigst deed. Maar helaas is hij niet constant, of jij van wel dan?

En ja zowel Hoessen en Siggy hebben niet een niveau dat we van Ajaxspits mogen verwachten, als ik echt heel eerlijk ben.

Dat is inderdaad een flinke tegenvaller voor Ajax, De Jong is toch wel een bepalende speler op het middenveld; die gaan ze zeker missen.

18 januari 2014 om 13:51

Hij zou voor 2e seizoenshelft in de spits komen omdat het middenveld zo goed loopt met Serero Klaassen Blind

Heeft PSV weer geluk nu moeten we met Kolbeinn in de spits.. of Danny.

18 januari 2014 om 13:54

Gewoon Bojan, Sigthorsson komt te kort en Hoesen mist te veel kansen.

18 januari 2014 om 13:56

Geluk waarom ieder elftal mist wel een spelers en volgens mij mist PSV al bijna heel het seizoen Wijnaldum is dat ook een geluk voor Ajax dan?

Wat een onzin bericht weer.

18 januari 2014 om 17:52

Alsof Ajax De Jong niet al heel lang mist...

18 januari 2014 om 18:42

Juist daarom.

Ricardo Kishna oproepen en gauw in de spits! Jammer, maar we moeten ook zonder Siem de Jong PSV op de mat weg tikken. Zeker na die 4-0 nederlaag in Eindhoven, wil ik graag revanche zien morgen op het veld.

18 januari 2014 om 13:54

Die heb je gisteren niet zien spelen zeker? Speelde een vrij kansloze wedstrijd en die ga je toch niet ineens in dit duel opstellen.

18 januari 2014 om 13:59

Ow shit wist het niet, had geen idee dat Jong Ajax gisteren een wedstrijd speelde, maar toch bedankt

18 januari 2014 om 14:00

Ik begreep ook dat Kishna zwak speelde en is sowieso niet speelgerechtigd. Sigthorsson is geen goede voetballer, wel een goede afmaker, mits in vorm.
Liever Bojan, maar als Kolbeinn speelt, zal hij dit moeten zien als zijn laatste strohalm.

18 januari 2014 om 13:54

Kishna heeft al bij Jong-Ajax gespeeld dit weekend en mag dus niet meedoen.

18 januari 2014 om 13:55

Kishna heeft al voor Jong Ajax gespeeld deze speelronde en je mag niet voor twee teams in dezelfde speeronde uitkomen.

18 januari 2014 om 13:56

Die mag niet meedoen omdat hij gisteren al met Jong Ajax meespeelde.

Als de Boer niet kiest voor de opstelling als tegen barcelona en met sigthorsson begint is hij gewoon een adrenalinejunk.

Potverdikkie das wel een domper, Siem is altijd belangrijk in dit soort duels. Dat gaat dus Sigy of Hoesen worden.

18 januari 2014 om 13:59

Of bojan

18 januari 2014 om 14:01

Zou ik ook prima vinden, speelde zijn beste minuten op die positie.

Sjonge jonge hebben we dit weer! Het zit Ajax nooit mee met blessures zeg, komt ook echt uit de lucht vallen. Bah! Dan maar zo,

Cilissen
van Rhijn
Veltman
Moisander
Boilesen
Klaassen
Blind
Serero
Schone
Bojan
Fischer
18 januari 2014 om 13:55

Siem de Jong is de enige die geblesseert is bij Ajax, PSV heeft veel meer geblesseerden.

18 januari 2014 om 13:56

Ja maar laat nou net de spelers geblesseerd zijn van PSV die op de bank zitten normaal gesproken.

18 januari 2014 om 13:59

Wijnaldum is basis, Matavz waarschijnlijk ook omdat Locadia ze er niet echt inlegt. Toivoinen, je weet nooit met Cocu en Tamata is echte banker.

18 januari 2014 om 14:00

Bij Ajax vallen ze ook met bosjes om. Vooral de belangrijke spelers. De Jong, Duarte, Boilesen, Moisander, Bojan, Sigthorsson zijn allemaa al geblesseerd geweest. Het gaat niet alleen om deze wedstrijd

18 januari 2014 om 14:01

Wijnaldum?

18 januari 2014 om 14:04

Wijnaldum is aanvoerder en speelt als hij niet geblesseerd is iedere wedstrijd...

18 januari 2014 om 16:26

Haha! Zoet, Schaars, Wijnaldum, Park, Narsing, Matavzs etc. etc. dit jaar allemaal lang durig geblesseerd!

Dit is zeker klote, ik hoop dat Ajax met Bojan in de spits gaat starten

Mij hoor je niet klagen

18 januari 2014 om 13:55

Komt jullie wel in ieder geval goed uit

18 januari 2014 om 13:57

Nou ja het liefst zie ik beide ploegen op oorlog sterkte en dan een geweldige wedstrijd zien. Wees niet getreurd PSV mist Toivonen, Matavz, Wijnaldum en Tamata vanwege blessures

18 januari 2014 om 13:59

Zo zie ik het eigenlijk ook, maar is wel een domper hoor. Hopen dat het niet ernstig is en dat hij binnenkort weer inzetbaar is. Is trouwens de enige speler bij ajax die zowel goed kan koppen als goed kan meevoetballen.

18 januari 2014 om 14:45

Ik niet. PSV moet winnen, al is het maar met bagger spel. Als Ajax dan een belangrijke speler mist is dat mooi en gunstig. Liever drie punten en een baggerwedstrijd dan niks en een goede wedstrijd.

18 januari 2014 om 15:47

Siem de Jong is het hele seizoen toch nog niet op zijn oude niveau geweest. Als Frank morgen sigortsson een kan geeft in de basis dan gaat hij er zeker één maken Mark my words.

18 januari 2014 om 17:55

Idd. In de oefenwedstrijden was hij onzichtbaar, hij beweegt veel te weinig en komt amper aan de bal.

Hoesen of Bojan in de spits, Fischer en Schöne daar omheen. Hoesen mag ook wel weer eens zijn kans krijgen.

Graag een bewegelijke spits dan, dus Hoesen of Bojan.

Dan maar Hoesen erin, mijn vertrouwen in Sigthorsson is er niet meer

Verwacht dat Hoesen start en ik hoop op Bojan. Tegen die centrale statische verdedigers kun je beter een Bojan gebruiken. Verder blijft het team ongewijzigd.

18 januari 2014 om 14:08

Alles behalve Bojan aub. De slechtste Ajacied in x jaar. Die jongen voegt echt nul komma nul toe. Snap niet dat wij als Ajax nog dit soort drama huren. Kan je nog beter Castillion houden die is beter dan Bojan.

18 januari 2014 om 14:19

Overdrijven is ook een vak. Bojan is een prima speler, alleen op rechtsbuiten valt hij tegen. Jammer maar helaas. Als spits speelt hij beter en daar speelt hij ook het liefst.

18 januari 2014 om 16:30

Hij speelt beter, oké, die krijg je cadeau, maar het was alsnog niet goed genoeg.. Hij loopt andere spelers in de weg, omdat hij nooit op zijn eigen positie blijft staan.. Erg onhandig in een elftal dat erg afhankelijk is van positiespel.. En daarbij is hij niet als bijvoorbeeld Suarez, die ook overal en nergens kon lopen, een bepalende speler. Hij voegt niet heel veel toe..

Jammer, maar maak me nog geen seconde druk over morgen. 4-0.

3keer hoop dat hij snel weer terug is
ik zou doen
schone/Fischer-siggi-Bojan

18 januari 2014 om 14:07

Je moet sowieso geen Sigthorsson in de spits willen, in al die tijd bij Ajax heeft hij misschien slechts een paar procent laten zien van het rendement dat hij bij AZ had. Ik snap nog steeds niet waarom hij zolang de voorkeur heeft gekregen.

We kunnen nou niet echt zeggen dat het veel minder is gegaan met de Jong bij zijn vorige blessure. Maar denk toch wel dat het een gemis is gezien de vorm/kwaliteit van de andere spitsen. Jammer dit

Bojan spits & Schöne rechts is de oplossing, Bojan op rechts is sowieso niks.

Nee juist een fysieke sterke speler als Sigthorsson is wel belangerijk. Ik denk dat hij morgen zeker kop kansen gaat krijgen en dan is hij mega gevaarlijk. Ik maak me geen zorgen want De Jong heeft weinig gespeeld laatste weken.

Bojan in de spits. Schone en Duarte op de flanken. In het midden Klaassen, Serero en Blind. Achterin spelen met Rhijn, Veltman, Moisander en Boilesen...

18 januari 2014 om 14:19

Hoezo niet Hoesen in de spits? Toch meer een echte spits en killer. Ik volg Ajax niet intensief en hoorde dat Bojan een lekkere pot speelde in de spits tegen Barca(?). Desalniettemin is Hoesen heel ervaren met deze positie, i.t.t. Bojan.

18 januari 2014 om 14:35

Hoesen valt op de 1 of andere manier altijd een beetje tegen als hij vanaf minuut 1 meedoet, is als invaller altijd sterker. Sigi moet sowieso niet spelen natuurlijk, dat is echt 3 keer bagger. Bojan heeft inderdaad zijn beste wedstrijden voor Ajax nog in de spits gespeeld, en ik zie hem daar morgen ook wel beginnen.

18 januari 2014 om 14:46

Dan spelen we eigenlijk met 5 middenvelders? Alhoewel Schone vult de rechtsbuiten positie alleraardigst in..

Tjaa dit hoeven we niet kleiner te maken dan het is. Heel erg zonde voor Ajax, want deze man is erg belangrijk in deze duels. Prima te vergelijken met de afwezigheid van Gini denk ik. Beide aanvoerders en ongeveer het meest ervaren van de ploeg.

Ik zou persoonlijk als Ajax zijnde voor Hoessen kiezen. Sigy zie ik zondag niet scoren en Bojan vind ik niet echt een spits.

Jammer dat dit weer gebeurd is, weet niet wat loos is met de jong, erg blessure gevoelig lijkt hij wel deze seizoen. Siggi wordt wel afgebrand, maar als hij speelt wilt hij wel en men moet hem ook goed gebruiken en hen niet naar de bal toe laten komen, maar de bal naar hem laten gaan. Dit gebeurd niet goed.
Shone terecht in de selectie, die heeft een goede trap, na erikssen dan en daarin missen we iemand als erikssen en een suarez zelfs

18 januari 2014 om 14:36

Als de bal naar hem toe komt dan mist hij nog steeds 100 procent kansen...

18 januari 2014 om 14:48

Inke, wel meerdere Ajax spelers hebben die kansen gemist die Siggy miste. Bovendien een Bojan heeft het niet veel beter gedaan.

18 januari 2014 om 14:59

@sulejmanii. Verschil is dat die andere spelers nog wel kunnen voetballen. Als sigthorsson zijn kansen niet afmaakt heb je er helemaal niks aan, want meevoetballen kan hij niet.

18 januari 2014 om 14:47

Precies de laatste wedstrijden, waren zeer slecht van Siggy. Maarja meerdere spelers hebben dit seizoen 100 procent kansen gemist..

Sigi is geen matige spits maar past niet in het spelletje van ajx daarvoor heb je een bewegelijke spits nodig ,sigi is een 16m spits

18 januari 2014 om 14:43

Mwa als je een 16m spits bent en je mist nog steeds 100 procent kansen in de 16 meter, dan mag je een die spits toch best matig noemen.

Balen voor De Jong. Dit zijn toch wel wedstrijden in een seizoen die je wilt spelen.
Ajax moet dit wel kunnen opvangen. Het team zal niet van 1 speler afhankelijk zijn.

Zou terecht zijn als Hoesen nu z'n kans krijgt. Hij heeft zich goed laten zien in de wedstrijden die hij mocht spelen. Tegen Barcelona was hij ook erg balvast. En ik denk dat hij ook wel meer gaat scoren.

Aangezien Fischer er het laatste half jaar niks van bakte, zou het zomaar eens kunnen dat Bojan op links komt te spelen. Hij mag veel naar binnentrekken, omdat Boilesen er toch wel overheen komt.

Wel een voordeel. Wij zijn niet afhankelijk van een spits. De goals komen meestal toch niet van de spits. Hoesen gewoon in de spits net zoals vorig seizoen tegen PSV.

Matige spitsen. Gaat m niet worden met Ajax dit jaar.

Dit is heel jammer, de Jong is altijd een goed aanspeelpunt, maar nu hij wegvalt moeten we denk ik met een veel creatievere opstelling spelen;
hoop overigens wel dat ze lang genoeg wachten met hem te brengen zodat we niet een boilesen effect krijgen.

Cillessen
van Rhijn
Veltman
Moisander
Riedewald
Klaassen
Blind
Serero
Kishna
Bojan
Fischer
18 januari 2014 om 16:29

Kishna mag niet spelen omdat hij gisteren voor Jong Ajax speelde en heb gehoord dat hij echt slecht speelde dus ook al kon hij daar spelen moet je dat beter niet doen

18 januari 2014 om 16:40

denk dat je dan niet hebt gekeken naar het trainingskamp van ajax tegen galatasaray en trabzonspor.
kishna was een van de meest nadrukkelijkst aanwezige spelers, op een positieve manier.
hij speelt geweldig en als hij dus 1 wedstrijd minder speelt is dat voor jou een reden om te zeggen dat je hem niet moet opstellen?
overigens, wat voor wedstrijd was er dan van jong ajax gisteren, heb ik iets gemist?
vind het ook gek, want kishna staat niet op de lijst van spelers van jong ajax, aangezien hij volgens mij aangesloten is bij het eerste.

is niet erg fijn voor siem zelf. maar denk niet dat we er zwakker op worden zonder de jong
omdat bojan tegen die statisch verdedigers waarschijnlijk best lekker kan spelen, daar waar de jong het waarschijnlijk fysiek zou maken en dan win je niet makkelijk van bruma/rekik.

vind het alleen lastig of je voor serero of duarte moet gaan, persoonlijk prefereer ik duarte maar gaat waarschijnlijk niet gebeuren. vind ze technisch gelijkwaardig, duarte kan niet minder zijn dan serero in afronding en is beduidend sterker.

cillesen
van rhijn
veltman
moisander
boilesen
serero/duart
blind
klaassen
schone
bojan
fischer
18 januari 2014 om 15:46

Toen de Jong een eerdere blessure had werd de jong ook niet echt gemist in de wedstrijden dat hij niet mee deed. Het ging zelfs lopen toen hij er uit was.

ik zou hoesen in de spits zetten is beter voor het team

Ontzettend balen dit, De Jong is ideaal in zo'n wedstrijd. Voorop in de strijd en een goed aanspeelpunt. Gezien de hierarchie is Sigthorsson de logische keuze maar wat die man de laatste wedstrijd laat zien kan echt niet. Bojan heeft het best gefunctioneerd in de spits, dus ik zou hem kiezen maar ik denk dat De Boer toch voor Sigthorsson kiest.

18 januari 2014 om 15:38

Laatste wedstrijd?????
Je bedoeld de afgelopen 3 seizoenen.
Speelt ie niet bagger dan is ie wel geblesseerd!
Sorry man maar die gozer heeft het gewoon echt verneukt in de spits. Verkopen die handel. Subtop niveau!

Ik hoop op Hoesen in de spits. Sigthorson is net alsof je Beugelsdijk in de spits hebt lopen. Bojan bakt er te weinig van vind ik. Hoesen speelt ook niet altijd even goed maar kan die rol tenminste nog op een bepaald niveau invullen.

Gewoon de selectie die je al die tijd dat de jong geblesseerd was gebruiken. Geloof niet dat we er toen ook last van hadden. Sterker nog, nu duarte en boilesen terug zijn is het alleen maar beter!

Zwaar balen voor siem de jong, dit is al de derde blessure dit seizoen. Ik las vanmorgen nog een interview in vi met hem waarin hij zei dat hij hoopte dat hij niet weer geblesseerd zou raken...

Bojan in de spits, die was wel goed en nuttig bezig voor de winterstop. Jammer voor Siem, had hem graag een keer weer in de spits gezien, want rechts op het middenveld vind ik het maar niks met hem.

We hebben hoesen, vind hem echt heel sterk

18 januari 2014 om 16:02

Als De Boer het aandurft met Sigthòrsson dan sta ik daar 100% achter, maar als hij kiest voor Hoessen of Bojan zou ik dit goed begrijpen.
Je verwacht gewoon meer rendement van een Ajaxspits of iig een spits die meer ballen tussen de palen mikt. Of Hoessen of Bojan dat dan weer beter doen moet ik nog zien... Misschien een mooie kans voor die jongens om zich te bewijzen. Een goal tegen PSV kan een flinke boost geven!!

Is jammer maar niks aan te doen. Hoop dat Frank Bojan nu in de spits laat starten, is erg bewegelijk en dat lijkt me een probleem voor zowel Bruma als Rekik die vooral fysiek sterk is. Nog 24 uur, eindelijk weer een heerlijke wedstrijd.

Nou sorry hoor maar in die goede periode voor de winterstop deed ie ook niet mee dus jammer dan maar niet onmisbaar.

Hmm weer een spierblessure voor de Jong, dan zal hij de beker pot tegen Feyenoord ook wel missen. Het is sowieso een kwakkelseizoen voor Siem de Jong, zonde want voor ajax is het natuurlijk een zeer bruikbare voetballer, mits in vorm.

Nou lekker dit. Weer Sigthorsson of Hoesen in de spits. Beide dramatisch

18 januari 2014 om 22:05

Sigthorsson dramatisch ben ik 100% met je eens,maar als jij Hoessen dramatisch vind dan kan ik maar 1 ding concluderen,en dat is dat jij geen verstand van voetbal hebt want met die jongen in de spits draait het veel beter.
zelfs het middenveld draait dan beter.

19 januari 2014 om 09:34

Dat het midden veld beter gaat draaien viel me vorig jaar tegen Roda uit (vorig seizoen) inderdaad wel op maar het zegt genoeg dat De Boer zelfs Sigthorson boven Hoesen verkiest. Verder is het totaal geen killer en maakt te weinig goals.
Te licht voor Ajax

dat is balen zeg!
maar ik vind zowieso dat die niet in de spits hoort te spelen,maar op het middeveld samen met klaasen en blind,en dan hoessen in de spits,maar dat zal wel niet gebeuren,want f.de boer heeft zo zen lievelingetjes die die voortrekt,want anders had die hoessen allang 1e spits moeten maken want met die jongen loopt het zo veeeeeeel beter bij ajax.
want hoeveel jaar moeten sigthorsson,bojan,van rhijn en fisher nog waardeloos spelen voor dat ze voorgoed op de bank komen?!
ik heb die fisher in 1,5 jaar tijd maar 2 of 3 echt goeie wedstrijden zien spelen en voor de rest is het 3x niks.
maja,blijkbaar accepteren de meeste van men mede ajacieden maar alles wat f.de boer doet omdat hij ons al 3x kampioen heeft gemaakt,en je mag er ook niks over zeggen zoals ik doe want dan valt iedereen over je heen!!!ik zeg: doe je oogkleppen af,en kijk realistisch naar je club en je ziet het.

Ach word het tenminste nog een klein beetje spannend

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren