Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV en overbodige Manolev gaan per direct uit elkaar

Laatste update:

Aan de samenwerking tussen PSV en Stanislav Manolev is vrijdag een einde gekomen. De rechtsback kwam niet in de plannen van Phillip Cocu voor en PSV maakt op de officiële website bekend dat zijn contract in onderling overleg is ontbonden. Manolev keert terug naar zijn vaderland Bulgarije, om bij zijn oude club Litex Lovech zijn conditie op peil te houden.

/

Het contract van de 28-jarige Manolev liep nog tot de zomer door en PSV hoopte de Bulgaar deze maand nog te kunnen verkopen. Het zag er echter niet naar uit dat er een club zou komen voor de rechtsback en daarom heeft PSV zijn contract verscheurd. "We willen Stanislav bedanken voor zijn jaren bij PSV", zegt technisch manager Marcel Brands. "Hij is een voorbeeldige prof, die zijn ups en downs bij de club altijd zeer volwassen heeft beleefd. Ook is hij een speler die goed ligt bij teamgenoten, staf en supporters."

Manolev stapt al vrijdag in het vliegtuig naar Bulgarije: in de ochtend nam hij op De Herdgang voor de training afscheid van zijn teamgenoten en de staf van PSV. De rechtsback stond sinds 2009 onder contract bij PSV en kwam tot 76 competitiewedstrijden in de Eredivisie. Vorig seizoen speelde hij nog een halfjaar op huurbasis voor Fulham.

Stanislav Manolev is niet minder dan Santiago Arias

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Jammer dat VI jou bij het grote publiek kapot heeft gemaakt. Deze jongen had altijd een uitstekende instelling.

17 januari 2014 om 12:05

Inderdaad, dit toont gewoon maar eens aan wat voor een effect de media op spelers en publieke en zelfs professionele opinie heeft.

Ik zou als ik hem was proberen om in het Championship aan de slag te gaan, daar word enorm hard gewerkt. Deze man heeft bij mij toch wel een enorme gunfactor opgebouwd en vooral in het jaar waar hij belachelijk werd gemaakt- kwamen er op zijn flank juist de minste tegendoelpunten van het hele seizoen.

Het klinkt raar om dit te moeten zeggen, maar het is toch wel zonde.

17 januari 2014 om 12:05

Klopt, ik vond hem niet eens zo slecht. Na een paar slechte voorzetten is ie idd helemaal kapot gemaakt.

Herriner nog een paar wedstrijden van hem bij Bulgarije op rechtshalf. Geloof het of niet hij speelde echt heel goed.

17 januari 2014 om 12:09

Bij Bulgarije speelt hij inderdaad heel goed. Die spelen in een 4-4-2, een echte uitblinker is hij daar. Ik denk dat hij het defensief vooral moeilijk had omdat hij naast Marcelo stond. Als daar een goed coachende verdediger had gestaan zou hij het veel makkelijker hebben gehad.

17 januari 2014 om 12:30

als rechtshalf was het een uitstekende speler maar met die voorzetten hadden ze m gewoon moeten coachen, hij heeft ook wel schitterende voorzetten gegeven overigens, dat kan gewoon getraind worden en daar had die jongen de instelling voor.

als rechtshalf was t misschien wel n goede speler geweest in het huidige Psv, iemand die blijft gaan, zich niet aanstelt en speelt voor de ploeg. hij is altijd nuchter gebleven altijd zichzelf en niet patserig gedrag gaan vertonen zoals Maher in de Europa League tegen die gozer die rood gekregen had.

Denk dat Gijpie dat laatste gedeelte nooit gezien heeft en m daardoor zo afgezeken heeft.
PSV moet niet VI de schuld gaan geven want zij zijn er ook verantwoordelijk voor dat dit heeft moeten gebeuren

17 januari 2014 om 12:11

Heel veel respect gekregen voor deze op en top prof. Hij werd door iedereen belachelijk gemaakt en dan toch het weten op te brengen om er zo rustig mee om te gaan. Manolev is een groot mens.

Maar ja ik vind niet dat we al te veel medelijden moeten hebben met iemand die bijna elke maand een auto van 80 000 euro kan aanschaffen. Er zijn wel meer voetballers doorgebroken die helemaal niks te zoeken hebben bij grote clubs als Ajax psv feyenoord.

17 januari 2014 om 12:21

Onbegrijpelijk van psv dit.
Mijns inziens is deze jongen wel de beste verdediger van psv.
Ik snap werkelijk waar niet waarom ze deze jongen van de hand doen.
Domme zet vind ik. Kost misschien (waarschijnlijk) zelfs nog geld ook.

Er zullen aardig wat clubs blij zijn met deze oplossing. Nu is Manolev gratis op te halen en desnoods zelfs na januari.

17 januari 2014 om 12:26

Inderdaad, Manolev op rechtsback is nog altijd beter dan Brenet of Arias. In mijn ogen is hij de beste rechtsback van PSV en verdiend hij dit niet.

17 januari 2014 om 13:16

Afca, denk je nu echt dat als de technische staf van PSV dit de beste verdediger vond, ze hem weg zouden laten gaan? Hij heeft nooit voor langere tijd het vertrouwen weten te winnen van de trainers van Psv, is onterecht belachelijk gemaakt bij VI en speelde zijn wedstrijden bij jong Psv. Genoeg redenen om te zeggen dat het geen gelukkig huwelijk is geweest.

Als middenvelder is hij bij Bulgarije een vaste waarde, in een 4-4-2 systeem. Maar moet PSV het systeem met buitenspelers opgeven voor 1 persoon. Ik vind het logisch dat PSV dat niet doet met talenten Bakkali en Depay op de flanken. Ook hebben klaarblijkelijk arias en Brenet meer talent voor de backpositie.

(En om alle PSV volgers die het beleid niet vinden kloppen, omdat PSV niet op de jeugd inzet, waarom een 28 jarige wisselvallige, weinig overtuigende speler inzetten als je 2 talenten daar hebt lopen?)

17 januari 2014 om 13:31

@obaixinho123

Ik heb het niet over hem als middenvelder.
Ik beoordeel hem als verdediger en hij is stukken beter (vind ik) dan de rest die daar loopt.

Hun technische staf denkt daar inderdaad waarschijnlijk anders over, alleen ik en vele andere liefhebbers (ook binnen de voetbalwereld) snappen dit niet.

Maar misschien is het wel een persoonlijke kwestie? Kan me namelijk niet voorstellen dat cocu het anders ziet dan het gros van de voetbalwereld. Je zou zeggen dat hij verstand van zaken heeft namelijk

18 januari 2014 om 00:13

Man man man manolev is zeker niet beter dan arias samen met Marcelo de reden dat we de laatste jaren punten verloren en ik weet niet wat voor een liefhebber jij hebt maar als je naar een clown wilt kijken kan je beter naar het circus gaan

17 januari 2014 om 12:59

Ik vind dat Stanislav Manolev compleet met de grond gelijk gemaakt is door Voetbal International met als grote boosdoener Rene van der Gijp. Elke week weer moest Manolev het ontgelden en werd publiekelijk te kijk gezet. Alsof hij de enige speler is die niet van topniveau is? Het ergste is nog dat vele mensen als kuddedieren het gedrag van de mensen bij Voetbal International hebben overgenomen. Manolev werd uitgefloten, op internet belachelijk gemaakt om zijn voorzetten. Weinig mensen zagen nog dat hij een harde werker was, de longen uit zijn lijf rende en zich eigenlijk nooit negatief heeft uitgelaten. Manolev heeft karakter en mentaliteit maar is geen uitstekende voetballer. Manolev heeft karakter, van der Gijp niet!

Zijn contract ontbinden is het minste en het laatste wat PSV kon doen.

17 januari 2014 om 13:08

Kapotgemaakt, dat is nogal een bewering.
Als Manolev echt zo goed was, volgens een statistiek van vorig jaar (of daarvoor) kwamen er amper tegengoals over "rechts", dan hadden zowel Advocaat als Cocu Manolev gewoon moeten laten staan. Dus of zij hadden geen ballen, of Manolev kon er echt niet zoveel van. Dat hij komisch op de hak genomen wordt, doet daar niks aan af. Als dat je prestaties als prof beïnvloed, dan zit je niet zo goed in je vel.

17 januari 2014 om 14:26

> "als dat je prestaties als prof beã¯nvloed, dan zit je niet zo goed in je vel."

En daar stopt het? Kan iemand ook zeggen: "als iemand na 3 minuten onder water te zijn gehouden verdrinkt dan kan hij niet goed zijn adem inhouden". Snap je hoe zinloos jij je betoog besluit? Dat iemand misschien beïnvloed wordt doordat hij constant geridiculiseerd wordt in de media (vooral door Gijp) wil nog niet zeggen dat het allemaal maar dat het op zijn bordje gelegd kan worden.

In wat voor maatschappij leven we als mensen die goed zijn in het afzeiken van anderen als heel grappig gaan betitelen en de mensen die daarvan het slachtoffer zijn maar opspelden dat ze ertegen zouden moeten kunnen of dat er anders iets mis is met hun. Echt zo'n mentaliteit van ik kom terug van werk en wil nu even een uurtje kunnen lachen zonder rekening te houden met de mensen die als voorwerp gebruikt worden om de grappen te maken. Je kunt het ook omdraaien.

Zijn de kijkcijfers zo heilig geworden in dit land dat elk soort mens ontering toegestaan is? Zit men zo dun in de grappen dat het maar ten koste moet gaan van anderen de hele tijd en dat herhaling op herhaling moet volgen? Hoe vaak hebben we dat fragment van een huilende Peperstraten gezien? Hoe zielig ben je als je zo misbruik moet maken van een kwetsbaar moment van iemand? Vooral de geilheid om het te blijven herhalen verraad een klierige mentaliteit die eigenlijk niet veel verschilt van hoe kinderen op een schoolplein het leven zuur proberen te maken van iemand die zich moeilijk kan verweren en iets heeft om op te pakken (stotteren of zo).

Het dan maar neerleggen bij degene die gepakt wordt en dat die er maar tegen zou moeten kunnen is overgeven aan mensen die de macht van lach beheersen maar het grof misbruiken bij bepaalde situaties en mensen. Manolev was zo'n situatie en mens. Ik wens hem het beste in zijn verdere carrière. En nadat Derksen trots kan terugkijken hoe hij Koevermans het land heeft uit gepest, kan Gijp dat doen met Manolev.

18 januari 2014 om 11:07

Grootse reactie.

17 januari 2014 om 13:15

Inderdaad, Manolev is gewoon een prima rechtsback, maar door Derksen en van Der gijp is hij helemaal belachelijk gemaakt. Hij was zeker niet minder dan Arias en Brenet.

Geen slechte rechstback maar is gewoon kapot gemaakt door Gijp.

17 januari 2014 om 12:10

Geeft aan hoeveel meelopers we in Nederland hebben.

17 januari 2014 om 12:14

Dat is wel te makkelijk gezegd want VD Gijp maakt die fouten niet dat doet Manolev. Respect hoe hij om is gegaan met de situatie maar vergeet niet dat de beste man 900 000 euro verdient. Dan mag je een fatsoenlijke voorzet wel verwachten dacht ik zo.

17 januari 2014 om 13:01

Manolev verdiende helemaal geen 900.000 euro bij Psv. Zat op een bedrag van ongeveer 600.000 euro. Ook veel maar we moeten niet een speler zo afmaken op zijn voorzetten. Manolev was wel een harde werker en liet zich niet negatief uit over de club. Van der Gijp vind het leuk om veel mensen belachelijk te maken en vergelijkt het allemaal met Özil.

17 januari 2014 om 13:28

Juist Rickardoko, ben het helemaal met je eens.
Ik bedoel kijk naar Willems, die bakt er momenteel ook weinig van en voorzetten geven kan die ook totaal niet. Is nog geen reden om zo iemand publiekelijk kapot te maken wat mij betreft.

17 januari 2014 om 13:30

Kom maar op met het artikel, ik meen toch in studio voetbal echt gehoord te hebben van waterreus dan met bonussen Manolev na Toivonen de duurste PSV speler is. Namelijk rond de 900 000.

17 januari 2014 om 14:16

Kunnen we van de Gijp niet belachelijk maken eigenlijk? Als hij het kan kunnen we dat toch ook over hem doen? Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten..

Ik vond het een goede speler, klaagde nooit en zette zich altijd voor de volle 100 procent in! Stanislav bedankt voor je inzet!

Ik denk niet dat Manolev nog een grote waarde voor PSV had. Onderschatte verdediger, maar aangezien hij allang voorbij is gestreefd door Arias en Brenet, terecht of niet, is het denk ik voor beide partijen het beste is als hij gewoon aan voetballen toekomt. Zeker omdat hij niet meer verkocht zou worden en PSV alleen maar geld zou uitgeven aan salaris aan Manolev.

17 januari 2014 om 12:05

En jij denkt, dat hij niet gewoon het salaris mee heeft gehad?

17 januari 2014 om 12:23

Als het goedkoper was om hem te laten blijven hadden ze dat denk ik heus wel gedaan.

17 januari 2014 om 12:26

Als ie het volledige salaris mee krijgt heeft het verscheuren ook geen zin....

17 januari 2014 om 12:29

Over het algemeen krijgt een speler nog 75% van zijn Salaris mee. Ze hadden hem beter kunnen houden en voorlopig tussen jong en gewoon laten vliegen. Als je nu 1 van de 2 geblesseerd raakt heb je een ervaren rb achter de hand, die niet minder is.

Jammer!! haha. Stukje leedvermaak is weg. Niet altijd een slechte back hoor, heeft hele goede wedstrijden gespeeld. Maargoed Arias is ook niet je van het.

Vond het zo een slechte back nog niet, lijkt me als buitenspeler heel irritant om tegen te moeten. Daarbij altijd alles geven en nooit geklaagd over het feit dat hij wel een beetje overdreven de grond in werd geboord.

17 januari 2014 om 12:06

Verdedigend was hij zeker niet slecht, alleen aan de bal was het een groot drama. En aangezien PSV in de meeste wedstrijden meer balbezit heeft komen zijn kwaliteiten niet echt tot uiting. Toch kan hij nuttig zijn als hij zich moet vastbijten in een tegenstander.

17 januari 2014 om 12:13

Het probleem was ook wel heel erg dat alles wat hij fout deed werd laten zien bij VI.
Iedere back in Nederland trapt regelmatig een voorzet tegen zijn tegenstander aan. Alleen bij Manolev wordt dat dan weer laten zien op tv. Tja, het is natuurlijk nog niet goed alleen voor Nederlandse begrippen kon het nog wel enigszins.

17 januari 2014 om 12:21

Klopt, ik heb Rosales ook voorzetten zien geven, die hadden ze er ook wel kunnen uitpikken bij VI. Hij doet het nu wel wat beter dan voorheen, maar ik vind hem nog steeds vrij beperkt.

Ik ga zijn voorzetten missen. Bedankt Stanislav! Het waren 4 fantastische seizoenen.

is jammer zal van der gijp niet leuk vinden

Was gewoon de beste rb van Psv. Hoop dat hij pas na 22:00 vliegt. ZOu hem nog wel even bij VI willen zien en dan Gijp even een tikkie verkoopt. Wat is deze speler door hem verknald. Hoop dat hij nog een mooie club vind.

Als ze bij VI niet zo op hem zaten te zeiken hadden een stuk minder mensen hem zo slecht gevonden als dat ze doen blijken...

Vind beetje schijnheilig dat iedereen nu gaat lopen foeteren op v.d Gijp, enige wat hij deed is de beelden van de wedstrijd terug halen, hij zette geen acties van eerder erbij of maakte compilaties.

Was gewoon geen rechtsback maar dat hadden ze bij PSV niet door, deed het uitstekend als middenvelder bij Bulgarije.
Juiste instelling maar kwam als rechtsback verdedigend gewoon tekort voor Psv, daarnaast kan je ook niet ontkennen dat zijn voorzetten gewoon dramatisch waren.

17 januari 2014 om 13:05

Nee dat is niet helemaal waar, hij zette vaak alleen de mislukte acties op een rij. Als je dat bij een Xavi of bij een Pirlo of weet ik veel wie zou doen dan zie je ook elke week wel een mislukte pass ofzo. Dat gaat gewoon nergens over. Zo kan je van iedereen die geen 100% perfecte wedstrijd speelt een prutser maken.

17 januari 2014 om 13:07

V-watcher,

Lekker gemakkelijk! Ze lieten ook constant dezelfde fout zien van Manolev. dat werd in den treure herhaald door Vi. De goede dingen lietzen ze maar achterwege (en die waren er wel zeker!) En dat alles voor de satire.

Ze kunnen iedereen kapot maken, als je maar alle slechte laat zien , en niet het goede.

Echt schandalig dat er zo met een professionele voetballer wordt omgegaan. Continue worden afgezeken. Continue in de maling worden genomen. Continue worden neergezet als clown. De media had een enorme impact op deze jongen. Manolev is de beste verdediger die PSV in huis heeft met Rekik. Verder is het allemaal amateurniveau.
Van der Gijp ga je maar schamen. Normaliter heb ik altijd een hoge pet van je op, maar dit komt me nu uiteindelijk echt de keel uit.
Een goede voetballer die helemaal de grond wordt ingeboord door nietszeggende mensen. Een schande.

Als aanvallende back deed hij het altijd wel naar behoren. Maar verdedigend liet hij het wel eens afweten

Onderschatte speler die in VI natuurlijk regelmatig met de grond gelijk werd gemaakt. Heeft bij Psv totaal geen kans meer gekregen, was echter wel een speler die altijd de volle 100% gaf. Zit Cocu zo dik in de backs dat deze speler zo maar mag vertrekken ?

hmm, je kan dit toch echt een ontzettende dwaling noemen, een contract verlengen en toch weer laten ontbinden, maar goed neem idd nu maar verlies, maar waarom heb je t dan nog verlengt..?

17 januari 2014 om 13:26

Het beleid in Eindhoven klopt van geen kanten, dat is al langer duidelijk.
Hopelijk vindt Manolev een mooie nieuwe club.

17 januari 2014 om 14:13

Hoezo het is een gokje dat ze namen hetzelfde als bij Toivoinen en die verkopen ze nu voor 2 mill. Calimero gedrag met op alles roepen het beleid klopt niet.

18 januari 2014 om 06:09

Dat was die stommeling van een Brands! Die dacht zeker dat hij Manolev ook wel aan een club kon slijten. Nu doet hij hetzelfde met Toivonen..

Ik snap alle bovenstaande reacties het klopt dat van der Gijp hem belachelijk maakte maar jullie vergeten wel dat hij aanleiding voor deze goedkope satire gaf met waardeloze voorzetten en rushes die nergens over gingen. We kunnen wel concluderen dat het een onhandige actie van Marcel Brands was om de optie in zijn contract te lichten. Hoop voor die jongen dat hij een verstandige club kiest en nog een aantal jaren lekker kan ballen.

17 januari 2014 om 13:14

Je hebt natuurlijk gelijk dat ook hij slechte voorzetten gegeven heeft. Maar ik heb van Rhijn maar ook een Blind zelde kunnen betrappen op een assist ! Het blijft dus wel willekeur, en een VI met een Johan Derksen zal natuurlijk niet snel Ajax aanvallen.

Los daarvan als Graafschap fan ben ik er niet rouwig om. Ik heb meerdere wedstrijden van Jong-PSV gezien en vond Manolev het bijna altijd goed doen.

Mis iets voor een club in italie. Die hebben haast geen geld meer . sommige clubs nog wel Maar mis voor verona wel leuk. Maar ja ik denk dat hij nog steeds naar een leuke club kan gaan. Psv had hem toch nog eenmaal de kans moeten geven denk ik

Voor elke club in Nederland zou hij een versterking zijn. RB of RM.

17 januari 2014 om 12:38

is idd iemand die als rechtshalf een back compleet kapot kan lopen, gigantische conditie deze man en mentaal gewoon prima in balans, op en top prof

Alle respect voor manolev maar het is toch schandalig dat nederlandse clubs dure buitenlandse spelers haalt voor rechts/linksback positie??

Ik vind Manolev een te beperkte voetballer voor de basis van een Nederlandse topclub, maar als je eenmaal zijn contract hebt verlengt, is het raar een acceptabele backup weer af te gaan kopen.
Elke boerenlul die zijn ongenoegen uitte over de contractverlenging, heeft hiermee aangetoond over een betere handelsgeest te beschikken als de mensen bij PSV die daarover mochten beslissen.

Jammer vond hem beter dan dat van der gijp hem vond

Wat zit iedereen ineens te zeiken op Van der Gijp? Wat een onzin, het is Manolev zelf die het niet heeft laten zien. Of denk je werkelijk dat de technische leiding bij PSV zich laat leiden door de meningen van de mannen van VI? Elke profvoetballer moet bekritiseert mogen worden, daar zijn geen grenzen aan want zulke grenzen zijn eng.

17 januari 2014 om 12:57

Mee eens. En daar komt bij dat Vd Gijp meermaals heeft aangegeven dat Manolev zichzelf ook niet in de situatie moet brengen dat hij bij de achterlijn een voorzet geeft. Ook hij wees erop dat Manolev het bij het nationaal team goed doet, omdat hij zich dan vooral kan concentreren op verdedigen en ook niet veel verder komt dan de middellijn.

Kortom, Vd Gijp lachte terecht om de bijzondere slechte voorzetten en PSV had hem beter moeten scouten op een 4-3-3-systeem.
Al eerder gezegd: zet hem in een subtopper in de Bundesliga die ouderwets 4-4-2 speelt en hij zal het prima doen.

Ik vind hem verdedigend beter dan Brenet en Arias.
Alleen doet hij aanvallend rare dingen, gwn een beperkte verdediger

En toch had VI, ook al gingen ze veel te ver, in grote lijnen wel gelijk over Manolev. Het is gewoon een back die te kort komt voor het niveau Psv. Hij is wel enigszins kapot gemaakt door VI.

17 januari 2014 om 15:57

Maar heeft Arias of Brenet wel dat niveau? Nee die zijn nog slechter. Daarnaast was Manolev 1 van de weinige bij PSV die nog ervaring heeft. Bulgaars international (waar hij altijd geweldig speelt) en al op een wat verdere leeftijd dan de rest van de basisopstelling. Een eigenschap waar psv en deels ook Twente en Ajax kapot aan gaan, omdat het ontbreekt.

17 januari 2014 om 16:46

Maar ervaring zegt niet altijd alles, ik bedoel Manolev moet wel het karakter hebben om die ervaring over te brengen op anderen en zelf ook het goeie ermee te doen.

Niet de allerbeste voetballer, maar zeker een harde werker en iemand met een juiste instelling.

Jammer dat het zo heeft moeten eindigen! heeft zich altijd voor de volle 100% ingezet.
Als elke speler van PSV zijn drive en inzet had gehad stonden ze nu niet zo laag op de ranglijst.
Hij heeft goed geboerd bij Psv, en dat gun ik hem van harte. Dat hij altijd zo professioneel is gebleven zegt wel wat over de mens Manolev. Kunnen veel spelers een voorbeeld aan nemen.

Zo dat onderwerp is ook klaar.nu nog 1 de deur wijzen Brands en wel snel.

Ik snap best dat mensen vinden dat Manolev niet slecht is. Maar waar ik me meer aan stoor is dat mensen denken dat Manolev beter is dan Arias. Dit is totaal niet het geval. Ga alsjeblieft wedstrijden van PSV kijken.

Hij is wel degelijk kapot gemaakt door van der Gijp. Sinds wanneer wordt een rechtsback afgerekend op zijn voorzetten? Blijkbaar door van der Gijp en door de schapen die hem blind volgden...
De belangrijkste taak van een verdediger is nog altijd verdedigen...zo slecht was ie niet. Je komt ook niet voor niets tot bijna 80 wedstrijden bij PSV en international van Bulgarije.
En manolev had een super mentaliteit, daar waar PSV de laatste jaren een schrijnend tekort aan had.
Elke speler heeft wel een beperking; daar kan je op inhakken maar doe je zijn andere kwaliteiten ook mee tekort.
Die jongen is gewoon kapot gemaakt en zo denken vele psv supporters, die ook live zijn wedstrijden hebben gezien.

Vind het oprecht zonde... ik vind VI een leuk programma om naar te kijken, maar het valt niet te ontkennen dat zij mede verantwoordelijk zijn voor de situatie zoals die nu is. Manolev is zeker niet slechter dan Arias naar mijn mening. Hopelijk vindt hij een mooie nieuwe club want ik gun hem dat echt!

17 januari 2014 om 13:42

Jij bent volgens mij meegegaan in die hype. Manolev bakt er niks van. Manolev doet het anders bij Bulgarije vaak erg goed hoor. Hij is af en toe wat ongelukkig in zijn acties, maar het is zeker geen slechte speler en een aanwinst voor veel teams.

Vind het toch apart dat geen enkele club hem wil inlijven. Is gewoon een goede multifunctionele speler die er iedere wedstrijd 100% voor gaat. Mr. van de Gijp en zijn maatjes hebben gezorgd voor het beeld dat ontstaan is van Manolev, erg jammer. Gun hem nog vele mooie jaren als prof!

17 januari 2014 om 14:39

Van der Gijp heeft wel zeker een beeld gecreëerd van Manolev. Hij heeft hem meerdere malen belachelijk gemaakt voor heel Nederland. Zonder al zijn belachelijke uitspraken hadden veel mensen een ander beeld van Manolev, dat weet ik zeker.

1 van de slechtste backs ooit in de geschiedenis van psv. Dat deze man nog een contractverlenging kreeg! Echt domme keuze van psv destijds om die optie te lichten.

Die gaat barca of bayern nu lekker transfervrij binnen halen dus

Mwa van der Gijp heeft niet zoveel invloed gehad op de prestaties van Manolev hoor kom nou is gauw. Daarnaast Manolev zeker niet beter dan Arias of Brenet. Manolev was dramatisch aan de bal en sprintte als een gek naar voren terwijl de linksbuiten van de tegenpartij alle tijd had om positie te kiezen en een aanval op te zetten.
Manolev was een hele harde werker maar de gehele verdediging van PSV was toen dieptriest met alleen maar onzekere mensen en een flutkeeper.
Als hij zo goed was had Fulham hem wel opgehaald afgelopen zomer, ik hoop voor Manolev dat hij een mooie club kan vinden want ik gun hem het beste.
Het is een aardig backie maar enorm zwak aan de bal en weinig overzicht.

Ik vind Stanislav echt een erg leuke kerel en hij heeft een voorbeeldige instelling, maar zowel verdedigend als vooral aanvallend was het erg vaak toch echt niet goed genoeg.
Los daarvan gun ik die gast uiteraard niet wat hij heeft moeten doormaken zoals "verbanning" naar het 2e, maar goed er zijn ergere dingen.

Succes Stanislav, ik hoop dat je bij een mooie club komt en daar de pannen van het dak gaat spelen.

Vond hem toch 1 van de betere rechtsbacks van Nederland. Kan Twente deze jongen niet oppikken? Rosales loopt aan het einde van het seizoen uit zijn contract en ik vind Martina en Breukers nou niet geweldige rechtsbacks(martina vind ik centraal veel beter). Zet deze jongen bij een clubs als Stoke City of een andere engelse club in de middenmoot en hij zal het er geweldig doen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren