Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: 'Deze transfergeruchten hebben geen enkele toegevoegde waarde'

Laatste update:

De transfermarkt heeft zijn deuren weer geopend en in de aankomende weken kan men veel berichten over Mario Balotelli verwachten. De aanvaller zou willen vertrekken bij AC Milan, al is dat gerucht al snel weer ontkend door Mino Raiola. De zaakwaarnemer en Balotelli zouden nu echter gesignaleerd zijn met Bülent Tulun, de technisch directeur van Galatasaray.

/

Volgens geruchten probeert de sportbestuurder Balotelli ervan te overtuigen om naar Galatasaray te komen. In Istanbul zou hij opnieuw kunnen samenwerken met Roberto Mancini, die de aanvaller nog kent van hun gezamenlijke periodes bij Internazionale en Manchester City. Mancini liet Balotelli een jaar geleden vertrekken bij the Citizens en de Italiaan keerde terug naar zijn vaderland.

Balotelli heeft er nu een jaar bij AC Milan opzitten, maar zou niet gelukkig zijn in het San Siro. De sportieve prestaties van i Rossoneri vallen tegen en Balotelli wordt constant lastig gevallen door de Italiaanse pers. Er wordt daarom gespeculeerd over een winterse transfer en Galatasaray zou uitkomst kunnen bieden.

Update 3 januari 11.22 uur - 'Deze transfergeruchten hebben geen enkele toegevoegde waarde'
We vonden het al een opmerkelijk verhaal: Galatasaray dat werk zou willen maken van de komst van Mario Balotelli. Ãœnal Aysal, voorzitter van Cim Bom, heeft de berichtgeving naar het rijk der fabelen verwezen: "Deze transfergeruchten hebben geen enkele toegevoegde waarde", zei de preses in de Turkse krant Vatan. "De personen die zeggen dat wij Balotelli willen binnenhalen, hebben waarschijnlijk een grap met jullie uitgehaald."

Zie jij Mario Balotelli naar Galatasaray gaan?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
1 januari 2014 om 21:50

Wat een onzin bericht ook. Balotelli gaat echt geen stap terugzeten

1 januari 2014 om 21:54

Stap terug? milan is niks meer en gala is denk ik gelijk met milan dus valt wel me

1 januari 2014 om 22:01

Galatasaray is veel meer en beter dan ac milan

1 januari 2014 om 22:09

Mensen zijn zo dom, omdat galatarasy turks is is het drie keer niks. Ze zijn door in de cl en hebben spelers waar ac milan nu van zou dromen, plus hebben ze ook gewoon geld dus leg mij uit waarom het een stap terug is?

1 januari 2014 om 22:16

@Gunnerbergr8

AC Milan is ook door in de CL en kom mij niet vertellen dat Galatasaray spelers als Kaka of Balotelli niet zou willen. Kijk bijvoorbeeld maar naar waar dit artikel over gaat. Je argumenten zijn niet heel sterk.

1 januari 2014 om 22:19

Haha ja hoor gala heeft niks vergeleken met Milan. Geen historie, niks.

1 januari 2014 om 22:24

@codec: oh je bedoelt tijdens die 0-6 daar? Hou toch op man, Galatasaray is met alle geluk van de wereld door. Milan zou ze gewoon pakken. Onderschat Ajax trouwens niet, die voetballen bij vlagen heel goed, daar zit tenminste een idee achter.

1 januari 2014 om 22:53

Gala heeft nog niet tegen een goed voetballende ploeg gespeels, clubs als city, united milan barca gingen allemaal de boot in! Ajax tikt ze weg.

1 januari 2014 om 22:53

Stap terug? Wil je zeggen dat Milan beter is dan Galatasaray? Ja, Galatasaray heeft veel verloren.. Maar ook veel gewonnen! Galatasaray is een wereldtopclub

1 januari 2014 om 22:56

En welke speler van Galatsaray zou bij Milan dan hoe dan ook in de basis staan? Wellicht één van die verdedigers, maar dat zegt weinig aangezien iedereen weet dat de defensie van Milan uit pure middelmaat bestaat. Maar de pareltjes van Galatasary (drogba, Sneijder, Inan, Melo en Burak) zijn op geen enkele manier beter dan de spelers die Milan daar in de plaats voor te bieden heeft (balotelli, Kaka, Honda, Sew, Montolivo/de Jong)

1 januari 2014 om 22:58

Historie heeft niks met nu temaken, andere spelers, dus andere uitslagen. Praat geen onzin.

1 januari 2014 om 23:12

Inderdaad milan doet het slecht in de serie A en de champions legeau ook maar net door kwa geschiedenis is milan groter maar nu ik zie niet veel verschil

1 januari 2014 om 23:32

Ik denk dat dit een broodje aap verhaal is.. Hoezo zou gala hem willen hij kan niet eens spelen in CL???

1 januari 2014 om 23:39

Wattt ??? Gelukkk ??? 2000 Uefa , 2000 Super cup , Hagi , Hakan Sukur , Mario Jardal , Taffarel , Galatasaray is gwn nu even goed als milan hoor , Denk je dat Milan op ze best heeft gespeeld tegen Ajax , Never !!

1 januari 2014 om 23:41

samen met een verdediger zou muslera ook met gemak in de basis staan.

honda kan je niet meetellen omdat hij werkelijk nog 0 seconden heeft gespeeld. mss wordt het een flop bij milan.

1 januari 2014 om 23:42

Marre123 waarom ben je nou zo jaloers? Wat heeft dit met een stap achteruit te maken. Wist je dat Balo bijna elke wedstrijd wordt uitgescholden door zijn huidskleur, en zoals in het bericht al staat ook door media. Op dit moment heeft gala wel een betere toekomst dan ac.

1 januari 2014 om 23:46

Dus met andere woorden, gala Is ook niks.

1 januari 2014 om 23:56

Ac Milan is ook gewoon door lol. Milan gaat met Honda en wellicht nog een paar aankopen zeker terugkomen. Al is dit seizoen wel over voor ze. Milan speelt altijd nog in een compeititie van hoger niveau en heeft een enorme staat van dienst.

2 januari 2014 om 00:27

DidierdrogbaNL


Je zegt wel dat andere geen onzin mogen praten maar als jij zegt dat gala een wereldtopclub is praat jij de grootste onzin van allemaal.

Clubs als bayern,barcelona, real madrid ect. Zijn wereldtopclubs

2 januari 2014 om 00:50

Nee Milan heeft op halve kracht gespeeld wilde je zeggen? Dat deed Barcelona in Amsterdam ja, Milan echter niet. En 2000, kom op zeg. Feyenoord in 2002, so what. Dat is wel heel lang geleden. Dat je daar over begint zegt niks. Zoals al gezegd zouden geen van de Gala-sterren in de basis staan bij Milan. Bovendien zijn die sterren van Galatasaray veelal over hun top, maar daarom spelen ze ook daar.

2 januari 2014 om 01:13

Bruma(19), Semih Kaya(22), Muslera(27), Selcuk inan(25), Emre colak(22), Aydin yilmaz(25), Ceyhun gulselam(26)

en dit zijn dan ook nog eens spelers die altijd/vaak spelen dus als je het gaat hebben over sterren die veelal over hun top zijn dan moet je weten dat je echt onzin aan het praten bent, en drogba.. over zn top?? dacht t niet!!! sneijder over zn top?? dacht t niet!!! laten wekelijks zien wat ze waard zijn.. dat jij mensen napraat die in de jaren 90 dit soort uitspraken hebben gedaan over de turkse competitie kan ik ook niets mee.. je onderbouwt niks, je hebt geen benul wat er allemaal bij galatasaray gebeurt qua het vernieuwen en opbouwen van een geheel nieuw elftal.. maar dat is niet erg.. je bent totaal niet serieus te nemen haha

ciao!!

2 januari 2014 om 01:19

Hahahahahahahahahahah..

Grappenmakers, Gala is niks vergeleken met Milan, ze hebben nu een leuk team, leuk! En Milan heeft ook een leuk team maar die hebben wel top potentie..

En sorry maar sowieso Gala vergelijken met een van de traditionele topclubs, wat een niveau..

2 januari 2014 om 01:28

@manonthemoon

Traditionele topclubs?

Je en dan?

Met tradities koop je niks he?

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Als je ziet dat Milan niet kan concurreren tegen Juventus en Galatasaray Juventus 2x heeft weggespeeld kan je toch wel voorzichtig spreken van dat Galatasaray op zijn minst mee kan met de Italiaanse top.

2 januari 2014 om 02:18

@Musti1990: en ster in volle bloei gaat niet naar Turkije. Exact de reden dat Balotelli daar ook niet heen zal gaan. Drogba en Sneijder zijn allebei over hun top want anders spelen ze daar niet. Alle spelers die jij noemt zijn niet beter dan wat Milan daar heeft staan.

2 januari 2014 om 02:28

En wij hebben gewonnen van barca dus kunnen we mee in de spaanse top?? Wij wonnen van city dus kunnen we mee in de engelse top?? Wij waren 2x stukken beter dan Milan en speelde 2x gelijk, dus wij kunnen mee in de italiaanse top? Zo werkt het natuurlijk niet he...

Verder slaan de meeste wel door met hun GS.. Wereldclub dit topploeg daar. GS is gewoon middenmoot Europa, niks mis mee maar aub stop met dat ophemelen van je club..

2 januari 2014 om 03:36

Klopt helemaal, Ajax was ooit de beste club ter wereld. Dat was AC ook, maar nu zijn beide clubs helaas ten onder gegaan vanwege financieel aspecten.

Mario naar topclub? Welke topclub zou een speler zoals hem willen hebben? Tuurlijk leverd hij prestaties in veld maar brengt ook hoop ellende met zich mee. Dan gaan ze liever voor een andere speler. zijn prestatie is enorm, elende die hij meebrengt vind ik dan niet zo erg(aangezien wij niet bij top horen). In turkije hebben wij niet echt met racisme te maken. Tenslotte kent hij Mancini heel goed en bewonder hem wel alleen weet niet of ze wel weer willen samenwerken. Als laatste pizzabakker zou alles aan doen om hem te verkopen, verkopen=geld en hij is daar wel 1 van de beste.

2 januari 2014 om 04:56

Hahahahah als je Nigel de Jong beter vind dan Melo kan je beter je account maar stop zetten hoor

2 januari 2014 om 05:16

@2045
"als je ziet dat Milan niet kan concurreren tegen Juventus en Galatasaray Juventus 2x heeft weggespeeld kan je toch wel voorzichtig spreken van dat Galatasaray op zijn minst mee kan met de Italiaanse top."
De ene wedstrijd is de andere niet, zulke conclusies daaruit trekken is scheef.. En ik zeg toch echt "en Milan heeft ook een leuk team maar die hebben wel top potentie.." De hele Italiaanse top is in niveau gedaald maar ook bij juve zie je elk jaar weer vooruitgang kwestie van tijd tot Italie ook weer echt meedoet.

Lees me reactie nog een keer, en dan goed.

Of moet ik ook zo typen.

Mischien snap je dan dat ik zeg dat Milan momenteel niet veel beter is. De hele italiaanse comp is bezig met terug komen dus wat maar dat komt vanzelf weer goed want Italianen houden van voetbal ze moeten alleen iets minder van corruptie houden haha..

Milan is weer terug naar de basis gegaan en probeert nu op een gezonde manier weer terug aan de top te komen.

Als team is het niveau vrij gelijkwaardig.

Maar individueel is Milan met Balo, El, en Kaka toch gevaarlijker

En nee verleden zegt niet alles, maar wel degelijk iets, het laat zien dat Milan altijd uit hun dip komen en toch weer prijzen pakken.

Kijk even naar hun prijzenkast, beetje respect!

gala is gewoon niveau Ajax man, ze kunnen heus winnen van Milan maar voetballend houd het niet over hoor..

Onee maar Ajax won van Barca dus Ajax is Spaanse top...

het is dat Gala geld heeft waardoor spelers als Drogba en Sneijder nog daar naartoe gaan, Drogba vanuit China nog wel, Balo is jong en 1 van de meest gevreesde spelers al, ja dan ga je naar Turkije....

2 januari 2014 om 09:06

Inan, colak en gulselam zijn toch geen sterren!? Als jij dat sterren noemt ben jij al helemaal niet serieus te nemen

2 januari 2014 om 12:44

Gala is echt geen wereldtopclub.ploegen als Real,barca,bayern,dortmund,arsenal,chelsea etc zijn een paar klasses beter dan Gala.real heeft dat nog bewezen met een mooie 6-1.Elke topclub in vorm wint met duidelijke cijfers tegen Gala.en ga niet beginnen dat ze tegen Juve hebben gewonnen,want op zo een kloteveld kan je nog geen goed voetbal spelen en dan heeft Gala nog het geluk gehad dat uiteindelijk de bal nog aan de goeie kant valt.op een normaal veld zou Juve gewoon winnen.gala is absolute top in eigen land,maar in Europa zijn ze niet meer dan een subtopper die met wal geluk de kwartfinales kunnen bereiken,maar meer ook niet.

2 januari 2014 om 12:57

Dus A-C Milan gaat niet door de hurken voor muslera Sneijder of drogba ?

3 januari 2014 om 01:41

balotelli/drogba? Drogba
Kaka/sneijder? Sneijder
Melo/de Jong? Melo
Inan/montolivo? Selcuk
Muslera/abbiati? Muslera
Chedjou en Semih kunnen ook makkelijk basis in Milan.
Ik denk juist eerder dat er amper ''pareltjes'' Milan in de basis kunnen bij Galatasaray.. El Shaarawy en Balotelli ongetwijfeld, maar de rest is zwaar twijfelgeval.

dat slap gelul van ''geen enkele manier beter'' geeft aan waar jouw mening vandaan komt

3 januari 2014 om 14:04

Lacoaxes

Je maakt een grapje neem ik aan? Sneijder beter dan Kaka....

3 januari 2014 om 14:15

Ik weet niet wat jij allemaal brabbelt vent, maar Sneijder is niet meer de Sneijder die bankzitter was bij Inter. Hij speelt formidabel op dit moment, zwaar in vorm, genoeg assists en daarnaast in 15 wedstrijden al 6 x gescoord. Jij zit zwaar in het verleden Frank, dat blijkt duidelijk. Kaka was 6 jaar geleden beter dan Sneijder.

De enige die jij in mijn lijst kunt bekritisieren is Balo/drogba, de rest is overduidelijk.

3 januari 2014 om 14:21

Ajax kan zeker mee in de Italiaanse top, je onderschat ten eerste je eigen club. Spaanse is iets anders, daar zitten Real, Barca en Atletico al. Engeland kunnen GS en Ajax zeker weten mee met de middenmoot. Maar goed, mensen die nog steeds durven te zeggen dat die versleten Milan beter is dan GS op dit moment, zitten gewoon te hallucineren.

3 januari 2014 om 14:38

Lacoaxes

Doe mij ook maar De Jong.

Sneijder laat het zien in een vele zwakkere competitie dan Kaka, speelt natuurlijk ook mee. Niet alleen maar naar de stats kijken.

3 januari 2014 om 15:00

Droom verder.. Zelfs van clubs als Manu, Manc en Barca winnen we, dus waarom zou Gala geen moeite daarmee hebben?je wil me toch niet wijsmaken dat Gala daar nog boven zit, of wel?

3 januari 2014 om 15:04

@gunnerberg
Welke spelers mag Milan dan van dromen?

Tja Balotelli...

Wat kan je nou van hem zeggen?

Ik weet niet of ik hem wel bij Galatasaray zou willen zien spelen.

Hij is kwa prestaties ook onvoorspelbaar, je weet niet of hij 15 doelpunten per jaar voor je kan maken.

Maar als hij wat serieuzer was dan kan hij wel mooie dingen laten zien.

1 januari 2014 om 21:58

Hij komt niet. Mario kan bij vele betere clubs aan de slag. Ook zitten ze met de buitenlanderslimiet in de wedstrijdselectie.

1 januari 2014 om 22:00

Dat gaat waarschijnlijk veranderen, Drogba kan denk ik nog een jaartje voetballen dus zie Balotelli wel komen. Als Mancini voor stabiliteit bij Gala kan zorgen zijn ze niet te stoppen.

1 januari 2014 om 22:02

Dat ene jaar is veel voor Mario. Dan zit hij allang bij een vele grotere club en blijft hij daar lekker.

Kan gala hem eigelijk wel betalen?

1 januari 2014 om 22:59

Ja, dat kan. Veel clubs willen hem niet door z'n gedrag.

2 januari 2014 om 01:05

Heerlijk als jullie hollanders jaloers worden op turkse clubs, alledrie de turkse topclubs zouden elke jaar kampioen worden in Nederland en Gala is zelfs op t niveau van de italiaanse top Ac heeft niks in te brengen !

2 januari 2014 om 01:17

@bassieforajax,

galatasaray is qua financiën ontzettend gezond.. dus maak je daar maar niet druk om, en de waarde van mario is wel gezakt nu ze een teleurstellend jaar hebben, en ik denk dat mario vooral naar een club moet gaan waar hij zich echt moet laten gelden, want anders raak je in turkije ook weer heel snel in de vergetelheid, dus dan is het erop of eronder, en mario is wel het type speler die onder druk wel kan presteren

2 januari 2014 om 12:50

Waarom jullie hollanders? Heb eens wat respect voor Nederlanders. Als je het hier niet leuk vind kun je ook terug naar waar je vandaan komt, dan mag je daar op gaan zeiken maar niet op Nederlanders. En nee ik ben geen racist ben namelijk zelf ook kwart Italiaans

3 januari 2014 om 15:01

Heerlijk als Turken hun eigen spelers zo ophemelen en weer keihard afgaan. Kijk alleen maar naar het Turkse elftal, stelt werkelijk waar geen reet voor, en toch verslagen door Nederland..

1 januari 2014 om 22:01

je weet niet of hij 15 doelpunten kan maken per jaar? haha dat is een grapje zeker hij scoorde 12 keer in 13 wedstrijden vorig seizoen en in de Pl ook zijn 2e seizoen 17 doelpunten gescoord. In de Turkse competitie zal dat juist alleen maar makkelijker worden.

Met Balotelli haal je een topper binnen en mag je echt je handjes dichtknijpen.

2 januari 2014 om 01:19

njah zlatanibra ik snap wat je probeert te zeggen, maar ik weet niet of je turks voetbal weleens volgt maar teams onder de top 6 spelen voornamelijk anti voetbal haha, erg hinderlijk om tegen een menselijke muur te voetballen.. 451 of voornamelijk 532 wordt gehanteerd bij de kleinere clubs dus mario zou zn handen wel vol hebben hoor haha

Als dat gebeurt heeft gala echt plannen om de europese top te bestormen zou deze tranfer zeker toejuchen omdat je het bijna nooit ziet zo'n tranfer!

1 januari 2014 om 21:59

Gala heeft die plannen al langer. Enkel gaat deze tranfser sws niet door. Hij kost te veel en kan bij vele betere clubs speln

2 januari 2014 om 05:08

Welke clubs dan? Zijn weinig die op hem wachten hoor

Overigens een aanvalsduo Drogba-Balo is sick

Balotelli gaat echt niet naar Turkije. Genoeg clubs in Duitsland/spanje/engeland die hem willen, wat zou je dan in Turkije gaan zoeken.

Hij keert eerder terug naar de PL.

1 januari 2014 om 21:50

Geld.. Daarom zijn Sneijder, Drogba enzovoorts naar toe gegaan.

1 januari 2014 om 22:44

Die jongens hadden geen enkele keuze. Bij City zat hij rond de 5-6-7 miljoen, bij Milan 4. Ik kan me best voorstellen dat hij meer wilt verdienen maar sportief ga je er niet op vooruit.

2 januari 2014 om 01:25

Drogba kwam terug uit China hou op man, Sneijder was niet in trek omdat hij nogal niet fit eruit zag op zijn zachts gezegd, neemt niet weg dat het mooie namen en goede spelers blijven ook voor Gala, maar Mario is jong en nog in de groei van zijn leven dus waarom naar Turkijke als hij naar Engeland of eigenlijk welke comp dan ook kan gaan..?

persoonlijk zie ik hem graag naar Chelsea gaan, onder Mourinho trainen, hij is al een stuk volwassener, Jose leert hem nog wel bij

1 januari 2014 om 21:52

Naar welke club zou hij in Spanje moeten gaan dan? Real en Barca lijken mij vrijwel uitgesloten.. Atletico zie ik hem ook niet naar toe gaan, tenzij Costa vertrekt! Denk persoonlijk niet dat hij zin heeft in Engeland, maar dat is wat ik denk net zoals hoe jij denkt dat hij 'echt niet naar Turkije gaat' . Duitsland zou eventueel wel kunnen, misschien iets voor Dortmund als vervanger van Lewandowski.

1 januari 2014 om 22:26

Ik geloof zelf niet dat hij zal komen naar Turkije, maar aan de ene kant vraag ik me af wie deze gek zal kopen ? Als hij echt wel wil dan he.. ?

Denk niet dat het waar is, maar als dit klopt dan is Milan helemaal niks meer.. Toch wel een bepalende speler voor ze.

Niet doen!

Hoef geen spelers zoals hem zonder respect in het team van Galatasaray te zien!

Balo drogba voorin en sneyder erachter... Dodelijk!

1 januari 2014 om 21:54

Op papier ziet het er mooi uit ja, maar wil niet zeggen dat het gaat werken in praktijk.

1 januari 2014 om 22:01

Mario en Dorgaba

Dat zou wel gekkenhuis zijn, enkel zie ik het niet gebeuren. Ik denk toch dat hij naar een echt topclub gaat en niet naar een subtopper

1 januari 2014 om 23:43

@bassieforajax

Als je Drogba en Balotelli met daarachter Sneijder hebt kan je ook niet meer spreken van een subtopper he?

Dan is dat team weer een level hoger.

2 januari 2014 om 07:55

@2045

dan heb je in ieder geval een aanval die kan concurreren met de europese top, maar dat zegt nog niets over de rest van het team. Als dat nog steeds middelmatig is blijft het sub-top.

2 januari 2014 om 10:01

Dat is enkel de aanval. Oftwel al 3 buitenlanders van de 6.

De rest vindt ik dan nog steeds subtop.

Zou een enorme versterking zijn voor de Turken, 2 sterke kerels voorin Mario en Drogba zorgt voor kopzorgen voor menig defensie.

1 januari 2014 om 21:58

Nee , kom gwn naar Liverpool , Suarez en Balotelli OMG gekke doelpuntmachines

Waarom zou het niet kunnen? Sneijder, Bruma, Drogba en Muslera spelen daar ook dat zijn toch 4 namen van kwaliteit

1 januari 2014 om 21:55

Inderdaad, hopelijk komt er binnenkort nog een grotere naam dan alles wat hier genoemd word! Ronaldinho ( vrijdag).

1 januari 2014 om 22:02

Zou echt dodelijk zijn, dan word de competitie nog aantrekkelijker om naar te kijken.

1 januari 2014 om 22:37

Inan en Burak zijn ook nog goede spelers

jammer met balotelli is milan een van de beste clubs van europa ze hebben nu wel kans voor de cl

1 januari 2014 om 22:06

Heb je Milan dit seizoen al zien spelen? Met of zonder Balo zijn ze totaal niet 1 vd beste clubs.

"volgens geruchten" Kan dit niet beter in de wandelgangen staan dan?

Denk trouwens niet dat Balotelli op de korte termijn vertrekt bij AC Milan. Hij is nog steeds heel erg belangrijk voor hen en ze zullen hem daarom niet snel laten gaan denk ik.

Milan heeft de laatste jaren hun beste voetballers verkocht tegen de juiste prijzen. Zal me niet verbazen als dit een beetje waar is. Ik zou het mooi vinden als Arsenal 40 miljoen op hem bied, denk dat Milan wel zou toestemmen. Of een hoger bedrag of El Sharaawy. Die laatste geniet mijn voorkeur.

1 januari 2014 om 21:55

Maar Arsenal wordt nergens genoemd in dit artikel. Waarom zou je het risico willen lopen om Balotelli aan te trekken? Met zijn gedrag kan hij het zomaar verprutsen.

1 januari 2014 om 21:59

Dat weet ik. Maar als een spits van dit kaliber transferwensen heeft dan zal me niet verbazen als Arsenal dit in de gaten houd.

Wenger heeft met spelers gewerkt die nog gekker waren dan Balotelli.

Balotelli, strik eromheen en verkopen voor een goed prijsje en daarvoor in de plaats een echte spits halen zoals Dzeko.

1 januari 2014 om 22:51

Ik ben geen Mario fan, ik ben een Milan fan. Zijn acties zijn wel grappig maar als hij geen kwaliteit laat zien hebben we daar niks aan. Hij zeurde altijd al dat zijn droomclub AC Milan was en dat hij serieuzer zou zijn maar dat heeft hij nog steeds niet bewezen. Milan is groter als hem en is niet van hem afhankelijk.

Dit is onzin. IK ben zelf een Turk. Maar Baalotelli kom echt niet naar Gala. En GS moet juist zorgen voor Binnenlandse transfers.

1 januari 2014 om 22:09

Dus omdat jij ook een Turk bent is dit onzin? Of geloof je niet dat Balo naar Gala gaat, omdat het je onmogelijk lijkt? Ben het er wel mee eens dat Gala meer Turken moet halen, vanwege de limiet..

Tja, komkommertijd voetbalzone?

Dit slaat natuurlijk weer nergens op. Mario kan bij vele betere clubs aan de slag. Ook zitten ze daar met een limiet voor buitenlandse spelers, dus hem gaan ze nooit halen.

Ik hoop het zeg, hij verziekt de de serie A, kan me eigenlijk niet voorstellen dat gala balo wil, maar ac zou het geen enkel probleem vinden als dit overschatte jongetje gratis de deur uitloopt

Haha. En naar een mindere club om vervolgens ook zijn plek te verliezen bij de Nationale selectie.

Sure Voetbalzone... mooi fantasystukje weer. Top weer. prutsers.

1 januari 2014 om 22:07

Galatasaray is op dit moment zeker niet minder dan Milan, denk beter zelfs.

1 januari 2014 om 22:55

Ajax was ook beter dan Barcelona maar Messi zal nooit komen hoor.
Balotelli gaat zeker niet naar GS. Hij kan ik topcompetities spelen en Turkije is dat niet.

1 januari 2014 om 23:26

Je kan ook gewoon zeggen dat je het Gala niet gunt. Ten tweede vergelijk je appels met peren. Ik weet niet of je het door hebt maar Gala heeft paar weken terug de kampioen van Italie uitgeschakelt. Ze hoorde zelfs de eerste wedstrijd te winnen. Ten derde heeft Gala in alle opzichten betere dingen te bieden dan Ajax.

1 januari 2014 om 23:58

Galatasaray is momenteel beter maar toch lijkt het mij een onlogische stap om van Milan naar GS te gaan. Niks ten nadele van Galata of de Süper lig maar ik zie het gewoon echt niet gebeuren. Milan is zijn club en komen deze crisis wel weer te boven en dan gaan ze weer als vanouds knallen. Met Balo erbij gaat dit sneller en anders met een Dzeko ofzo. Het punt is dat spelers nog altijd liever voor Milan spelen dan voor een club in een iets mindere competitie ook al steekt Gala er ver boven de rest uit qua naam en selectie. En dit zal altijd zo blijven vandaar denk ik dat Balotelli bij Milan blijft en er vroeg of laat d.m.v net genoemde redenen weer een Milanwaardig team zal ontstaan.

2 januari 2014 om 00:28

Je gaat Galatasaray-Milan niet vergelijken met Ajax-Barcelona, dat doe je gewoon niet!.galatasaray is (op dit moment) zeker beter dan Milan. Als we de kampioen van Italië al uitschakelen dan denk ik toch wel dat we ook beter zijn dan Milan. En zoals @worldclass het ook zegt, je vergelijkt gewoon appels met peren.

On: Ik zou Mario zeker bij Galatasaray willen zien!. Hij is een vervelend mannetje maar als het op zijn voetbal aspect komt,dan wil je hem gewoon in je team hebben!.

2 januari 2014 om 02:01

Het is maar hoe jij het bekijkt. Ac Milan staat nou eenmaal ook niet op nummer 2 of 3, ze staan op nummer 13, en precies dat betekent niet gelijk dat we ze kapot spelen maar als je naar de statistieken kijkt dan weet je al genoeg. Ik ga niet over Galatasaray-Juventus een discussie starten want daar heb ik helemaal geen zin in,maar je moet wel weten dat er twee wedstrijden zijn gespeeld

Maak me een beetje zorgen om de Turken die hier zeggen dat Galatsaray beter is dan Milan. Ja dit seizoen is Milan in een mindere periode maar als je naar het algemeen kijkt heeft Milan toch wat meer klasse. Ben zelf ook een turk maar ik ga mezelf zeker niet uitsloven omdat het hier om een turks team gaat. Vind ik trouwens ook nergens op slaan..

Ps. Balotelli kan echt veel beter dan Galatasaray, de competitie is niet heel super, behalve Besiktas, Fener, Galatasaray en nog een paar andere teams. Denk eerder aan Chelsea of Dortmund (?) bij Balo.

Balo gaat never bij Galatasaray aan de slag , hij is gek maar niet zo gek .

Balotelli is het zat in Italië. Italiaanse paparazzi laat hem geen seconde met rust! Engeland is een gesloten boek voor Balotelli. Aangezien Balo het weer niet bevalt en zelf weg wilde uit Engeland. Duitsland gaat het ook niet worden aangezien Balo mooi weer wil opzoeken en het het feit dat er genoeg kwaliteiten rondlopen bij Borussia en Bayern vermindert de kansen. Spanje gaat het ook niet worden, immers Real Barca en Atletico bijna nooit grote namen strikken in de winterperiode en vaker meer spelers zoeken die volgens hen naar objectieve maatstaven discipline hebben. Er blijven dus 2 opties Balotelli: 1. Steenrijke Gala of 2. Steenrijke Monaco. (psg valt uit aangezien in Frankrijk de nieuwe strenge belastingwetgeving is ingevoerd, namelijk 75 belasting over het inkomen dat 1 miljoen euro overstijgt en daar heeft geen enkele voetballer zin in) Waarom Monaco? Nou Monaco is een belastingparadijs en Monaco behoort niet onder de Franse wetgeving, maar is een autonome soevereine staat. Waarom Galatasaray? 15 procent voetballersbelasting, dus ook een belastingparadijs. Meest amuserende voetbalderbywedstrijd Galatasaray vs Fenerbahce. Mooie stadion in het hart van Istanbul, Prachtige trainingscomplex met de beste faciliteiten van heel Europa.prachtige villa aan het bosphorus? Kebab? Lekkere vrouwen! Mooi weer? Reclamester? Beste toeschouwers van de wereld? Wereldsterstatus! Sneijder, Drogba, Muslera, Sow, Kuyt, Bruma, Burak Yilmaz, Roberto Carlos, Melo. En alles bovenal favoriete coach van Balotelli Roberto Mancini. Met andere woorden er bestaat zeker een kans dat Balo naar Istanbul of naar Montecarlo zal verkassen.

1 januari 2014 om 22:31

je hebt een punt.
maar beste supporters van de wereld.
gewoon NEE

1 januari 2014 om 22:54

Kijk dit noem ik nou argumenten :D

1 januari 2014 om 23:28

Wacht even. Dus omdat Real, Barca en Atletico nooit grote namen strikken in de winterstop vallen zij af. Dus eigenlijk zeg je dat Galatasary en Monaco structureel grote namen strikken in de winter? Wat een onzin. Ben het niet eens met de reden waarom je de drie Spaanse clubs afschrijft.

Dan je verhaal over Psg. Het klopt inderdaad dat de controversiële belastingwet is ingevoerd maar je denkt toch niet dat de spelers daarvoor op gaan draaien. Die club is zo absurd rijk, Balotelli zal gewoon een netto salaris eisen wat hem mooi lijkt en de belastingkosten die komen volledig voor de rekening van PSG (althans, hij krijgt een hoger bruto salaris waardoor hij netto evenveel overhoudt als in andere landen). Ook dit verhaal is niet zo waterdicht als jij het doet overkomen.

Tenslotte de klimaattechnische reden waarom Duitsland afvalt. Duitsland is geen Engeland okay? Duitsland ligt grotendeels in Centraal-Europa en zeker in de onderste helft van Duitsland is het gewoon heel degelijk weer. Toevallig ligt de beste Duitse club in Zuid-Duitsland en het is echt geen wereld van verschil qua weer tussen Zuid-Duitsland en Noord-Italië. Dus waarom valt Bayern af? Je denkt toch niet serieus dat het daar tweehonderd dagen per jaar regent zoals in het grauwe Manchester? Leer je wereld kennen zeg. Niet dat ik verwacht dat Pep met Balotelli wil werken (aangezien ze Lewandowski zo goed als binnen hebben) maar ik vind dat je wel erg selectief je verhaal vertelt.

Natuurlijk is er een kans dat hij naar Galatasaray gaat, maar zowel sportieve argumenten (galatasaray is hoe je het ook wendt of keert een stap omlaag t.o.v. Milan) als argumenten waarom de overige clubs het niet zouden worden vind ik zwak.

2 januari 2014 om 10:51

Typisch Turkse reactie dit manmanman. Het ligt niet in hartje Istanbul en GS heeft zeker niet de beste supporters over de wereld. Schaam je even man voor je blinde liefde. Balotelli kan Drogba wel vervangen, want Drogba is het voetballen 2 jaar geleden verleerd. Galatasaray is ook enorm overschat. Altijd geluk gehad met lotingen en blessures van de tegenstander. Naar mijn mening hebben jullie ook erg onbeschofte supporters die veel vloeken. Eerlijk gezegd vind ik alleen die andere club, ik geloof Besiktas, passen in Istanbul. Die hebben pas fanatieke toeschouwers en ik was bij die stadion. God, wat mooi. Dat is hartje Istanbul.

2 januari 2014 om 13:14

Drogba is voetbal 2 jaar geleden Verleerd ?
Daarom is hij nog steeds ijzersterk voorin en de assist op sneijder gegeven waardoor we de volgende ronde hebben gehaald in de CL

3 januari 2014 om 02:15

Jimmyritsel,

Istanbul bruist en leeft, elk hoekje kun je bijna het hart van de stad noemen. Als je in "die" stadion bent geweest moest je dat weten.

Ik zou voor de grap eens kijken naar dat ene doelpuntje tegen Lopez, hoe deed hij dat ook alweer?

Aw, wat erg. Supporters die vloeken.. Verstond je daar nou echt wat van? Dat is echt iets wat nooit mag gebeuren! Man wat loop je nou te janken, zelfs veldspelers laten zo nu en dan een woordje rollen.

Maar ff he. Die stadion? Je was bij "die" stadion maar je kon de naam van de club nog maar net onthouden?

3 januari 2014 om 10:31

waarom ben je zo boos? probeer je mij nu onderuit te halen op een grammaticale fout? je kan niet elk hoekje bijna hart van de stad noemen..lol. bijvoorbeeld halkali of sirinevler, toch een ander stuk istanbul. stadion van gs zit langs een snelweg, enorm sfeerloos. ik zie aan je avatar dat je voor gs bent, maar jullie zijn echt onbeschofte asociale mensen over het algemeen sorry hoor, maar dat zie ik ook in nederland bij de gs turken en dat blijkt ook nu uit jou reactie. ik vind jou niet humaan.

Nog een reden voor Sneijder om te verkassen! Hoeft ie niet met die mafketel te spelen. Alhoewel, Galatasaray doet niet veel onder voor Man U dus is het de vraag waar hij beter zit.

Balotelli is een gestoorde gek, die ik graag bij Galatasaray wilt zien

2 januari 2014 om 00:30

Gestoorde gek met ongelooflijke voetbal kwaliteiten en ja ik wil hem ook heel graag zien in het tenue van Galatasaray

Waarom zou hij in godsnaam naar een club als Galatasaray gaan. Zijn carriere is nog maar amper begonnen. Ga dan lekker op je 35e je zakken vullen bij Galatasaray, lijkt me een beter plan.

1 januari 2014 om 22:33

Carriere ? Denk je dat een gek als Balotelli aan een carriere denkt ? Misschien toen niemand hem nog kende, maar hij is nu een topspits die wereldwijd bekend is. Denk dat het hem niet echt boeit voor welk club hij gaat spelen als hij zijn miljoenen maar krijgt.

1 januari 2014 om 23:39

Drogba heeft persoonlijk Chelsea naar de CL beker geleid op z'n... oh wacht..

2 januari 2014 om 02:25

Dat is het Galatasaray is niet meer geintreseerd in spelers van 30+

Snijder 27 toen die kwam
Felipe Melo 27 toen die kwam
Bruma 18jaar

En galatasaray is zelf nog geintreseerd in een braziliaan van 21jaar (linksback)

Enkel drogba die als 30plusser werd gekocht maar spelers als drogba pirlo bufon die zijn niet te missen..

gemiddelde leeftijds catogorie is 27/28 jarige spelers en zelfs laatste tijden onder de 25jaar zelfs

Ik zie hier weer mensen zeggen dat hij nooit naar Turkije zal gaan!.. Hmm interessant ..
Dat zeiden ook veel mensen over Sneijder.. Zogenaamd dat hij nooit naar Turkije zou gaan!
Waar speelt Sneijder nou? Juist ja in Turkije! Dus zo onmogelijk en onnozel is het niet dat ook Balotelli naar Turkije kan komen..

Alleen de vraag is of dit verstandig zal zijn en Gala hierdoor sterker zal worden.. Persoonlijk denk ik zelf van niet! Probleemkind.. achjaa hij is wel een jaartje ouder.. wie weet.. tijd zal het laten zien of het echt wat wordt en Balotelli een transfer maakt naar Turkije.. maar zeg aub geen Nooit! geld doet wonderen...

1 januari 2014 om 22:53

Niet helemaal waar. Jij weet net zo goed als ik dat Sneijder liever in de Premier League speelde dan bij Galatasary maar dat geen enkele Premier League club van niveau (ik geloof dat QPR of iets dergelijks zich wel meldde) een bod bij Inter neerlegde. Galatasaray was de enige Champions League club met interesse en dat is de reden dat hij daar naar toe ging en er waren genoeg VZ-leden die al jarenlang beweren dat Sneijder simpelweg niet zo goed is dat hij een hoger niveau dan Galatasary aan kan (hij mist teveel aspecten om op topniveau een nummer 10 te zijn en mist loopvermogen voor overige middenveldposities). Voor Balotelli ligt dat anders: het blijft een speler waar rek in zit (al dicht ik hem absoluut niet de enorme potentie toe die veel VZ-leden hem wel toedichten) en die altijd aantrekkelijk blijft voor grote clubs. Zolang er clubs van het kaliber Atletico, Arsenal en Chelsea zijn met interesse zal hij niet naar Gala gaan, daar ben ik van overtuigd

Gala gaat waarschijnlijk Hajrovich van Grasshoppers halen, 22 jaar, rechtsbuiten en kan een Turks paspoort krijgen.

Voor de mensen die willen weten wat de bron van deze nieuws is, het is Fotomac Crap dus

2 januari 2014 om 02:20

jij heb mijn avond helemaal verpest hahaha

Pffff. Een aanval met Drogba en Balotelli, zou echt een stunt zijn. Maar als ik Mario was zou ik gewoon in West-Europa blijven, maar ik zou eerlijk gezegd niet weten welke club hem zou willen hebben. Is een fantastische speler maar dan neem je ook al die fratsen en media aandacht mee.

Balotelli moet gewoon bij AC Milan blijven.

Hij moet zich eerst bewijzen dat die ook echt belangrijk kan zijn voor Milan.
AC Milan is een veel grotere club dan Gala maar op dit moment is dat nog niet zo zeker, maar ik heb het volste vertrouwen in Milan voor de tweede seizoenshelft met Rami en Kaka

Balotelli,meest overschatte spits ter wereld.
Schopt nog geen deuk in een pakje boter,lekker laten gaan,dzeko 2 klasses beter dan deze rare tuimelaar.

Dit kan heel makelijk gaan. Waarom? Nou hier: Balotelli ziet Mancini als zijn 2e vader, Drogba is zijn grootste idool en heeft zoveel respect voor deze man.

Gala is een topclub, Milan is een subtopper

1 januari 2014 om 23:23

Gala die is net zoals.milan een suptopper maar wordt als minder dan milan aangezien door de status die milan heeft er zou geen enkele echte top club wakker liggen van een loting tegen gala maar balo is gek dus misschien kiesr hij dit keer wel voor het geld en gaat hij naar.turkije

2 januari 2014 om 00:12

Vriend, hou alsjeblieft op. Kijk voor de grap even naar hun prijzenkast. Geef sommige nou geen aanleiding om ons belachelijk te maken.

2 januari 2014 om 00:32

Ga niet belachelijk lopen doen man. Galatasaray is op dit moment wel beter maar als je kijkt naar het verleden, stellen we niks voor vergeleken Milan.

2 januari 2014 om 01:57

@karamaan

ik als galatasarayli ben het hier niet mee eens... ac milan is een topclub in daling en galatasaray is gewoon een subteam op weg om een van de betere clubs in europa te worden.. maar dat gaat niet 1 2 3 snel..zoals unal aysal al heeft gezegd in 2000 wonnen we de uefa cup en de super cup.. en daarna??? om een echte topclub te zijn moeten we minimaal een jaar of 5 6 goed presteren elke keer bij de laatste 8 of 4 eindigen in de champions league kijk dan heb je structureel succes.. maarja als we nu de champions league winnen en de komende 5 jaar weer niks bakken dan hebben we er niks aan.. en laat die haters lekker praten man.. hun komen er wel met hun locadia, schaars, daley blind en sightorsons hahaha :P

Milan is niet 1, niet 2, maar 10x zo groot als Gala. Kijk eens wat Milan betekent heeft in het voetbal, overigens nog steeds, en vergelijk dat even met onze Turkse vrienden. Milan is een instituut. Gewonnen prijzen, voortgebrachte voetballers, Milanello, etc etc. Allememachies zeg, geen discussie over mogelijk.

2 januari 2014 om 01:37

@deeveedee

Ik denk niet dat een serieus persoon de prestaties van Milan zou bagetalliseren.

Maar die prijzen die zijn behaald in het verleden koop je in het heden niks voor.

Dat is toch iets wat gewoon logisch is?

Je moet altijd presteren, je hebt er toch niks aan dat Milan 7x de Chamlions League heeft gewonnen en ze dit jaar 10e worden en volgend jaar niet eens Europees voetbal kunnen spelen ?

2 januari 2014 om 02:02

wel grappig dat je als argumenten alleen het verleden opsomt.. met jou denkwijze betekent het dat notts county, red star belgrado en leeds united nog steeds in jou ogen toppers zijn?

je vergelijking raakt kant noch wal, je moet wel naar voren blijven kijken he, en op dit moment zit galatasaray gewoon in een heeerlijke flow in tegenstelling tot ac milan.. dit kan tijdelijk zijn hoor.. maar het kan ook zo zijn dat er een nieuwe topclub is herrezen vanuit istanbul en europa onveilig gaat maken. dit zijn allemaal scenario's die uit kunnen komen net als het geval dat balotelli naar galatasaray kan komen... al heeft een sterkere verdediging de eerste prioriteit in mijn ogen.

Ik zou wel willen dat hij zou komen maar hij komt toch niet. Hij is veel te duur en in Turkije heb je een buitenlanderslimiet(wat overigens slecht uitpakt voor clubs die in Europa spelen) Als we hem een half jaartje zouden kunnen huren zou het ook prachtig zijn maar waarom ? Hij heeft al in de CL gespeeld, dus kan Gala geen beroep op hem doen in de CL.

Hahahaha nooit van zn leven gaat Balotelli ac verlaten voor galatasaray. Balo.blijft bij Milan en anders haalt Wenget hem wel op.

2 januari 2014 om 04:33

Zeiden jullie ook over sneijdertje

Balotelli verdient een club die echt mee doen om alle prijzen, daar kan hij uitgroeien tot de beste spits van de wereld.

Ik vind persoonlijk Turkse competitie toch snel sterker worden en ze zijn een inhaalslag aan het maken ze zijn Nederland misschien zelfs al voorbij.
Ac Milan is zeer slecht geworden en is gewoon geen topclub meer daar.
Ze hebben daar Juventus, Napoli en Roma. Maar ja geen een van de clubs speelt Cl.
De Turken hebben met Galatasaray en Fenerbache toch ook 2 sterke teams en hebben ook nog Besiktas die redelijk sterk.
Dus vind het heel dom dat mensen zeggen dat het een stap terug is want als hij naar Ajax zou komen dan is dat pas een stap terug terwijl 70% van de mensen had verwacht dat ze van Milan zouden winnen.

1 januari 2014 om 23:44

Klopt precies wat je zegt. Gala is al 2 jaar achterelkaar uit de groepsfase. Fener zat vorig seizoen halve finale EL, en Trabzon is dit jaar ongeslagen uit de groepsfase van de EL.

Ik zou zeggen doen als milan zijnde. Dan het systeem aanpassen zodat kaka en honda samen kunnen spelen en dat el sharaawy ook weer zijn oude niveau haalt. En als er nog geld is een nieuwe spits halen.

Dit bericht klopt helemaal niet. Hij kan niet eens meespelen in de CL mocht hij komen. En met de buitenlanderslimiet moeten ze zich versterken op andere plaatsen met buitenlanders!

Balotelli zou echt wel willen spelen met drogba en sneijder.

Dit is nou een speler die ik gewoon echt niet hoef te zien bij Galatasaray. Dit is vragen om een kleedkamersessie 2.0 met Melo.

Met Terim aan het roer had je nog een beetje erover na kennen denken, maar dit is een speler die je vooruit moet branden. Zorgt voor problemen, en ook al past hij goed in de groep: het (nacht)leven is Istanbul is gewoon too much voor hem. Bovendien is dat geld nodig voor de verdediging, en daarna kijken we wel naar een vervanger en concurrent voor Drogba en Yilmaz.

't is een leuk jochie met grappige streken, en ik denk ook dat hij gewoon een levensgenieter is, maar als je vlucht voor de Engelse en Italiaanse media kun je beter niet naar Turkije komen.

Fotomac berichtgeving. Meest onrealistische krant ooit.

We kunnen hem niet betalen. We hebben hem niet nodig. Linksback halen, centrale verdediger en paar frisse Turken. That's it.

2 januari 2014 om 00:21

En wat belangrijkste is overbodige buitenlanders verkopen/verhuren of gewoon wegsturen! Want op de tribune hebben we niets aan hun

2 januari 2014 om 00:36

Klopt. Heel de tijd doorselecteren. Dany, Nordin adios.

Dit is onmogelijk want Ac Milan heeft al CL gespeeld dus waarom zouden we hem willen, dat is 1.
Ten tweede buitenlanders limiet. Ten derde hoef ik deze heethoofd niet te zien want iedereen weet genoeg over hem. En als laatst dit is B.s.

2 januari 2014 om 02:10

ten 1e europeese doel van Galatasaray is overwinteren in de championslg. dus met een beetje geluk versla je chelsea aangezien ze niet in bloedvorm zijn maar de stap daarna is zowiezo onmogelijk, daarom zie ik Baloteli als aanwinst op volgend seizoen.

ten 2e buitenlandse limit word opgelost door spelers als dany verhuren riera verkopen ambrabat verkopen.

ten 3e Galatasaray heeft vaker gehad met spelers die karakter problemen hebben gehad Felipe Melo was ook een speler die 1x in de maand rood te pakken kreeg in serie A.. Maar Bij galatasaray is het een engel.

2 januari 2014 om 05:30

omdat melo makkelijk meekan in het turkse niveau tov de italiaanse.. tegen chelsea zijn ze al bijna kansloos! waar zeker los van de top het algehele niveau echt nog altijd hoger ligt..

maar hopen mag ik zie het nie gebeuren en het zou dom van hem zijn

ze kunnen liever vermaelen halen voor die geld en een goeie linksback.
adnan van rizespor bijvoorbeeld

Zou zonde zijn als Mario naar de Turkse competitie gaat. Die stap moet hij maken als hij rond de 30 is. Neem een voorbeeld aan Sneijder, Kuyt, Drogba, e.d.

4 januari 2014 om 01:03

snijder was 27 toen die kwam hij is pas 28 geworden en Galatasaray koopt geen oude spelers van 30+ alsje transfers van afgelopen tijd bekijkt zie je dat Galatasaray juist 19jarige tot 27jarige spelers binnen haalt

en Drogba is uitzondering spelers als Drogba Bufon Pirlo zijn nooit te missen bij een club!

Puur onzin dit bericht. Mario gaat echt niet aan de slag in Turkije. Het competitie niveau is zo laag in vergelijking met de Serie A. Dit is gewoon weer een onzin bericht of ze spreken met andere clubs om de prijs op te drijven. Ik zou Mario eens willen zien bij Real of Bvb.

Pff wat een voorhoede
Drogba - Balotelli
Sneijder- Burak Yilmaz

2 januari 2014 om 09:30

Sneijder is nog altijd een middenvelder. Maarja, dream on, mss bij FIFA 14

Wayo!

Muslera
Eboué
S.Kaya
Chedjou
Riera
S.Inan
Sneijder
F.Melo
Bruma
Drogba
Balotelli
3 januari 2014 om 01:50

Te aanvallend. Galatasaray kan niet in een 4-3-3 opstelling spelen en dat hebben we gezien,en met de verdediging van nu..impossible.

Zou een domme stap zijn voor zijn carrière.

Wat een kansloze reacties van die Galatasaray-fans. Zet aub die rood-gele bril af man.. Galatasaray zal nooit bij de top van Europa horen, nooit. Vanwege de competitie en kwaliteiten niet. Ze moesten laatst in de CL hun veld EXPRES omploegen tot boerenland omdat ze anders bang waren niet door te gaan ten koste van Juve. Had liever Juve gezien..

2 januari 2014 om 10:34

Niemand heeft zo' kansloze reactie als jou geplaatst. Pure haat en onzin! Ja galatasaray heeft een paar werkmannen ingehuurd om van boven de stadion sneeuw na beneden te gooien zodat het veld onbespeelbaar werd. Je bent niets anders dan een onnozele hater!!! Alsof GS gewend is om op zo'n veld te spelen! Ze hadden al in de eerste kwartier (toen de veld nog er normaal bij lag) veel betere spel dan juve en ze combineerden vlot over de grond! Haat het of niet maar accepteer het!
Muslera
tarik-semih-omer-telles
-melo-selcuk-
bruma-sneijder-hakan c.
drogba/burak

2 januari 2014 om 11:03

Het is nog altijd HET veld. En geen haat tegen Galatasaray hoor.
Zet gewoon je rood-gele brilletje af en wees een keer realistisch. De helft van Galatasaray was idd snel schoon ja, behalve die van Juve. Je kunt je favoriete opstelling er wel bij zetten maar ben echt niet onder de indruk hoor haha.

Waarom zou Ballo weg willen? Hij leek erg gelukkig. Ik heb liever dat hij blijft.

Waar haalt Gala dat geld eigenlijk allemaal vandaan? Ik haat het absoluut niet, maar ik vraag het mij gewoon af. Ze krijgen een steeds beter team maar moeten ook wel aardig in de buidel tasen met Drogba en Sneijder bv.

3 januari 2014 om 02:04

Sponsors, CL inkomsten, kampioenschappen, bekers, shirtverkoop, overal gs stores, absurd veel seizoenskaarten (recordaantal). Zo kan ik wel ff doorgaan.

Overigens is Drogba transfervrij overgekomen, kreeg een groot bedrag voor het tekenen. Sneijder verdient nu minder dan wat hij bij Inter kreeg, hij houdt netto alleen meer over dan in Italië.

4 januari 2014 om 00:54

Grote sponsoren in turkije ook in het buitenland japan geloof ik buiten dat er is Galatasaray-creditcard Galatasaray telefoonprovider en de club zelf heeft hele zeldzame historische vastgoed investeringen ze hebben eigen eiland en op die eiland is een luxe hotel/restaurants gebouwd Galatasaray adasi de club zelf komt uit een stad met ongv. ruim 20miljoen inwoners soms gaan ze als club zijnde even buiten de stad naar dat eiland om wat rust te nemen weg uit te drukte..

ook gronden in bezit wat verhuurd is aan de overheid die wegens heeft gebouwd

Geloof er nit zo veel van...

Toen ie bij Inter zat, en bij Manc ook, bleef ie maar lonken naar Milan, bleef altijd roepen dat Milan zijn club was...

Nu speet ie daar eindelijk, en dat geeft ie niet na een matig half jaartje op. Daar geloof ik weinig van. Heeft trouwens ook nog een redelijk contract. Denk dat Milan de hoofdprijs gaat vragen als ie weg wil. Dat gaat Gala ook niet betalen denk ik....

Ac milan pff ze hadden beter fc difendiamo kunnen heten anti voetbal..
En balotelli is een toneelspeler eerste klas misschien is vitesse wel wat voor hem kan die wekelijks spelen in het grootste theater van nederland

Sjonge jongen! Wat een geweldige reacties allemaal! Op individueel vlak heeft gala spelers die het verschil kunnen maken maar t is al jaren een team waar qua voetballen geen idee achter lijkt te zitten en waar de trainers lijken te teren op de individuele kwaliteiten! Ik denk dat gala op dit moment wel zou winnen van Milan! Maar mee in de Italiaanse top.. Uhm nee ploegen als napoli, Juventus en roma maken doorgaans gehakt van gala net zoals ze dat zouden doen tegen Ajax! Enige verschil is dat Ajax nog voetbalt met een idee en bij gala het eraan ligt hoe de vorm van de dag is! En jaja jullie hebben 2x van juve gewonnen! Nou dat weten we maar ook met 6-1 van real! Plus op een normaal veld, waarop je kan voetballen, had juve denk ik gewoon gewonnen! En tijdens de eerste wedstrijd met juve, was juve nog zoekende naar de juiste vorm en spitsenkoppel! Dus niet meteen hosanna dit hosanna dat net zoals mijn Ajax verweten werd na de overwinning op barca! Maar we gaan t zien is er binnenkort niet een oefenwedstrijd tussen Ajax en gala weten we meteen hoe t zit! En beste gala supporters ga niet meteen roepen haters en shit als dat als mensen t er gewoon niet mee eens zijn! T is clubliefde die jullie compleet blind maakt en doet haten op iedereen die een andere mening is aangedaan! Beetje zielig

4 januari 2014 om 00:43

We hebben ook in italie tegen juve gevoetbalt op een normaal veld, toen was dat ook niet echt een barca realmadrid niveau hoor..

Zo gevaarlijk zijn ze gewoon niet meer mooie geschiedennis en thats it!

En je zegt binnenkort Galatasaray-Ajax zo kunnen we de clubs even meten..
Sorry maar ze voetballen niet europees dit word meer een vriendschappelijke wedstrijd ik verwacht ook niet dat manchini met basisopstelling zou beginnen en sterker nog verwacht ook niet dat beide ploegen 100% gaan pressen..

Eigenlijk heel jouw verhaal klopt niet je haalt zelfs realmadrid erbij om juventus te dekken.
dat galatasaray 6-1 heeft verloren tegen realmadrid is heel normaal we hadden een ander trainer (fatih terim) die ging 1e champions lg duel vol op de aanval spelen tegen realmadrid terwijl real madrid zelf ook gelijk zwaar punten nodig heeft om groepswinnaar te worden..

Grote fout dus, maar goed in turijn en in istanbul was juventus gewoon heel heel heel zwak geloof me juventus heeft niet meer de kwaliteiten van vroeger..

Daarom deze site is echt gelogen. Eerst had je dat met berbatov, toen kwam Wenger vandaag en zei is niet waar. Nu krijg je dit weer. Dat balotelli naar Galatasaray zou gaan zie ik zoiezo nooit gebeuren met alle respect voor die club. Balotelli verdiend echt een club die meedoen om alle prijzen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren