Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: FA start onderzoek naar uitspraken Rodgers over arbitrage

Laatste update:

Brendan Rodgers had na afloop van de topper tussen Manchester City en Liverpool (2-1 verlies) geen goed woord over voor het arbitrale kwartet. De manager van the Reds zag dat een doelpunt van Raheem Sterling in de eerste helft ten onrechte werd afgevlagd en is van mening dat Luis Suárez in de tweede helft een strafschop had verdiend. “Waar moet ik beginnen?”, vroeg de trainer na afloop aan Sky Sports.

/

“We kregen helemaal niets mee. De grensrechter stond niet eens op één lijn met Sterling. Als je op dit niveau werkt, dan moet je het bij het juiste eind hebben. Het betroffen niet eens moeilijke beslissingen”, aldus Rodgers. “Dit soort momenten bepaalt topwedstrijden. Er was nog een incident, waarbij Suárez geen vrije trap kreeg nadat Joleon Lescott bijna door hem heenliep. En we hadden een penalty moeten krijgen. Suárez kon niet eens springen, doordat zijn shirt werd vastgepakt.”

The Reds verloren door doelpunten van Vincent Kompany en Álvaro Negredo; Philippe Coutinho deed wat terug. Liverpool staat momenteel op de vierde plaats en gaat zondag op bezoek bij Chelsea. Rodgers keek ook alvast vooruit naar een nieuwe confrontatie met een club uit Manchester. “Hopelijk krijgen we niet opnieuw een Greater Manchester-scheidsrechter tijdens een Liverpool-Manchester-wedstrijd.”

Update 27 december 12.45 uur - FA start onderzoek naar uitspraken Rodgers over arbitrage
Brendan Rodgers moet vrezen voor een schorsing en/of een boete. De FA start namelijk een onderzoek naar de uitspraken die de coach van Liverpool donderdag deed over Lee Mason, scheidsrechter bij de topper tussen Manchester City en Liverpool. Dat meldt de BBC. Volgens Rodgers nam Mason constant verkeerde beslissingen. Zijn ploeg verloor met 2-1 en raakte daarmee de koppositie kwijt.

Begrijp jij de kritiek van Brendan Rodgers?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ok Rodgers, Suarez verdiende een strafschop. Ben je dan net zo eerlijk om toe te geven dat Kompany er 5 verdiende? Skrtel keek geen enkele keer überhaupt naar de bal. Liverpool verdiende meer want ze speelden echt goed, maar ze hebben het aan zichzelf te danken dat ze niet meer uit de wedstrijd hebben gehaald. Te veel kansen gemist.

26 december 2013 om 22:15

Gast, elk duel tussen Skrtel en Kompany waren van beide kanten, zelfs de commentator zegt het.

Als het arbitrale duo eerlijk was geweest en City niet zo belachelijk veel geluk had kon het zo 1-3 of 2-3 zijn en niemand die dan wat kon opmerken.

Liverpool is vandaag gewoon keihard genaaid, probeer het niet zo te bagatelliseren.

26 december 2013 om 22:18

Commenatatoren zijn dan ook niet echt traditionele topclub fans...

26 december 2013 om 22:22

'zelfs de commentator zegt het'
ja dus? comentatoren zijn nou niet echt experts

26 december 2013 om 22:22

Beweer het tegendeel dan? Liverpool is hier toch bestolen of niet?

26 december 2013 om 22:25

Live commentatoren zeiden elke keer dat Skrtel moest oppassen want als de scheids het zag waren het elke keer gewoon strafschoppen, ga nou niet calimero doen. Kom op man, Suarez strafschop, dan was al de rest zeker strafschop.

Het enige waarin jullie pech hadden was de buitenspel. Ik kan je verzekeren dat Barca dit gemiddeld keer per wedstrijd overkomt..zonder overdrijven.

26 december 2013 om 22:29

Volgens mij beweerde ik het tegendeel.

26 december 2013 om 22:29

Heb je 'n punt, maar bij serieus elk duel had Kompany Skrtel vast bij de keel en het was telkens van 2 kanten.

Die 2 overtredingen op Suarez waren overduidelijk.
En die ontnomen goal van Sterling natuurlijk.
Vergeet trouwens ook niet dat de 2 goals van City superlelijk waren.

Haha, overkomt Barca elke wedstrijd, tot zover...

26 december 2013 om 22:38

Zeker weten liverpool werd zwaar genaaid!! Anders hadden ze mooi een gaatje geslagen. Wat een enorm blind paard

26 december 2013 om 22:41

Ik kan als City fan niet ontkennen dat Liverpool hier een zuiver doelpunt is ontnomen en dat het absoluut gelijk opging.
Maar als we dan op geluk afgaan, heeft Suarez geluk dat hij geen geel krijgt voor een (overigens prachtig uitgevoerde) schwalbe.
En ook dat Skrtel nog geen 3 strafschoppen tegen zich heeft gehad voor rust.

Het was van beiden kanten spannend en sportief, laten we dat dan hier ook zo houden!

26 december 2013 om 22:58

Leer eens met een nederlaag om te gaan ipv huilebalken op de voetbalsites. De scheids liet gewoon erg veel toe. En hoe kom je erbij dat Kompany ook vast hield? Skrtel trok x op x zijn shirt bijna uit. Die goal van Sterling sloeg ook nergens op want niemand deed iets. Was idd geen buitenspel maar dat soort foute beslissingen worden er dagelijks gemaakt op de velden. Maar ga nou niet huilenbalken dat City een keeper had die er ballen uithield en dat Mignolet zat te blunderen bij de 2-1. Wees boos op hem en schuif het niet gelijk op de scheids af.

26 december 2013 om 23:07

2-3? Doe niet zo hopeloos...city had na 9 minuten al op 2-0 moeten staan of ben je dat wonderbaarlijk vergeten?

Over de arbitrage valt niks goeds te melden. Hebben beide partijen vandaag op bepaalde momenten enorm benadeeld, o.a. door het loepzuivere doelpunt van Sterling af te keuren.

27 december 2013 om 12:49

'Vergeet trouwens ook niet dat de 2 goals van City superlelijk waren'. Haha gast, wat boeit dat? Als Liverpool lelijk ging scoren, dan hoorde ik jou niet knagen.

26 december 2013 om 22:54

Ook dat Sterling terug werd gefloten door de scheids omdat hij 'buitenspel' stond, wat zeker 1 meter niet was.

26 december 2013 om 23:46

Suarez kon ook gewoon rood krijgen door het idioot doorhalen op de keeper. Hart redt hem door heel koel te reageren, voor hetzelfde geld breekt hij z'n been. Ik vond het een matige wedstrijd dat geen winnaar verdiende. Enige fout van de arbitrage was het buitenspel moment. Maar dat was geen zekere goal met deze jongen aan de bal.

27 december 2013 om 02:17

vond dat wel mee vallen volgens mij raakt de heupen elkaar het leek erger dan het was want de voeten van Suarez raakte de grond al voor er contact was dus gewoon vrije bal en door gaan

27 december 2013 om 12:51

Matige wedstrijd???? Heb alleen de eerste helft gezien, maar die was bij vlagen briljant. Als je dit al niet neef kunt waarderen, moet je lekker een andere sport gaan kijken.

28 december 2013 om 13:01

Eerste helft was zeer behoorlijk. Tweede helft was heel veel minder. Ik had een spektakel verwacht, dat heb ik helaas niet kunnen zien. Wedstrijd wordt beslist door fouten van de keeper. Fouten die de gemiddelde JL keeper niet maakt.

27 december 2013 om 07:42

Als je zo gaat lullen, dan kun je beter zeggen dat die goal van Kompany afgekeurd had moeten worden, had niks met voetbal te maken hoe hij die bal in het doel manoeuvreerde.

27 december 2013 om 08:57

Skrtel en Kompany zijn beide ijzersterk. Hoorde je Kompany 1x klagen? NEE! Ook omdat hij weet dat hij het ook doet bij corners tegen.

27 december 2013 om 11:09

Lescott hield ook bij elke standaardsituatie iemand vast, maar de camera's letten enkel op Skrtel. Toch het tweede thuisduel op rij waar Manchester City het fortuin van de arbitrage mee heeft. Arsenal had namelijk ook een penalty verdiend + twee buitenspelgoals afgekeurd.

27 december 2013 om 12:48

Kom op zeg, die man had een bril van Specsavers en dan wel de goedkoopste. Die actie waaruit het afgekeurde doelpunt viel was een "pieter Vinkje", die man stond nog twee meter voor de laatste verdediger.

De scheids is altijd een makkelijk excuus.

Ik zie hier een trainer die Suarez niet durft aan te spreken op zijn egoïsme.
Hoeveel kansen en mogelijke kansen Suarez zelf al om zeep heeft geholpen, zeker 3 mogelijke doelpunten.
Hoewel natuurlijk het afgekeurde doelpunt een lachertje was en Suarez inderdaad werd vastgepakt aan het shirt (helaas gaat hij dan weer erg theatraal liggen waardoor de scheids niet fluit).

Lik je wonden en ga voorbereiden voor de volgende wedstrijden.

26 december 2013 om 22:15

Wat? Ik ben alles behalve een fan van Suarez maar hij speelde vandaag echt in dienst van het team en hoe...hij was geweldig. Het enige wat hij verkeerd heeft gedaan was bij zijn actie tegen Kolarov aan de linkerkant waarbij hij in plaats van voorzet, zelf schoot uit een onmogelijke hoek. Hij had 3 assists kunnen hebben vandaag, nee had 3 assists Moeten hebben vandaag.

Wie was überhaupt de scheidsrechter? Heb wedstrijd niet gezien.

Ondanks dat de trainers de laatste tijd zo vaak de arbitrage bekritiseren, geef ik ze wel gelijk. Het was weer beroerd slecht.

27 december 2013 om 13:59

Ja maar wat de ploegen van diezelfde trainers laten zien is allemaal perfect toch? Het is allemaal roepen om de aandacht van het eigen slechte functioneren maar af te leiden. Als je goed speelt ben je niet afhankelijk van 1 of 2 foute beslissingen van de scheids. DIt soort reacties zijn een brevet van onvermogen en FA mag van mij dan ook hard straffen.

pfff, is dit weer een nieuwe fenomeen? de ´Manchester-scheids´. Het is om gek van te worden dat als je verliest meteen naar de scheids wijst. Liverpool had genoeg kansen om de gelijkmaker te maken. Ik kan er ook niks aan doen dat Sterling voor leeg doel een Torres deed.

26 december 2013 om 22:22

Het gaat er nu even niet om dat Liverpool het betere spel en de meerdere kansen had, als de arbitrage je met een giga-blunder punt/en ontneemt mag je boos zijn, het is niet de eerste keer (mirallas niet gegeven rode kaart).

En ja, je kan altijd iets aanwijzen, maar het is telkens tegen ons en we hebben het nooit eens mee, ik snap Rodgers wel.

26 december 2013 om 22:24

Ik moet wel toegeven dat Liverpool deze wedstrijd wel benadeeld werd. Maar ze hadden wel een gelijkspel eruit moeten halen. Ik gun het Liverpool superhard.

27 december 2013 om 12:50

Gelijk heeft die Rodgers. Je hebt het ook in Nederland, waar supporters van Twente de concurrentie mogen fluiten. Dat moet je niet willen. En kom niet met de onzin dat scheidsrechters nette mensen zijn, onbewust worden ze gewoon beïnvloed. Je kunt niet vandaag op de tribune zitten om Twente toe te juichen en morgen Psv, Ajax, Vitesse of Feyenoord fluiten.

"de manager van the Reds zag dat een doelpunt van Raheem Sterling in de eerste helft ten onrechte werd afgevlagd"
Dit is ook niet helemaal waar . Er werd al gefloten, waarna Hart stopte met keepen en Sterling uit frustratie als nog de bal in het doel schoot.

Buiten dat was het natuurlijk wel een belachelijke beslissing.

26 december 2013 om 23:42

Je citeerd iets en dan zeg je dat het helemaal niet waar is...
Wat is er niet waar aan dan? Klopt helemaal

26 december 2013 om 23:48

Het was geen afgekeurde goal, de actie stopte voordat Sterling bij de keeper was.

Hij heeft wel gelijk, vooral de blunder van Sterling was gewoon enorm fataal.

Maar Skrtel is ook een paar keer weggeglipt, maar die duels vinden altijd plaats in de 16. Hij zal wel een boete krijgen.

26 december 2013 om 22:31

Zag je niet wat Kompany deed bij elk duel met skrtel?
Vond je het niet opvallend dat hij geen enkele keer om een penal vroeg?
Elke keer had-ie Skrtel zelf ook vast, maar het is wel met risico inderdaad.

Ik moet hier echt overheen, dit is sinds United vorig seizoen de zuurste nederlaag, bah.

26 december 2013 om 22:47

Tja, maar niet alleen deze wedstrijd. Ook de vorige wedstrijd.

Ik ben er al overheen, had al een nederlaag verwacht.

26 december 2013 om 22:54

Ik eigenlijk ook, moet het dan zo..?
Maakt het wat mij betreft veel te zuur.

26 december 2013 om 23:06

Haha man als dat van Suarez een penalty was dan had Liverpool er 4 tegen moeten krijgen door Skrtel. Hij keek Nooit maar dan ook Nooit naar de bal, had enkel ook voor Kompany. Wel triest dan dat Kompany dan nog in staat is om te scoren, toont weer aan wat voor een klasbak dat is

En als je het voetbal een beetje volgt weet je dat Kompany een voorbeeld is buiten EN binnen de lijnen. Dit is geen voetballer die collega's kaarten gaat aannaaien, gaat huilen voor penalties en schwalbes maakt. Dit is gewoon een echte vent die voorop gaat in de strijd, het voetbal zou meer van deze personen kunnen gebruiken. Hier kan een Suarez (doel ik op het bijtincident), een Young en een Busquets (schwalbes + Marcelo uitmaken voor aap) nog wat van leren om maar een paar van de vele voorbeelden te noemen. JA jullie zijn genaaid door de arbiter en hadden een gelijkspel verdiend maar het zijn jullie eigen spelers (johnson & Sterling) die bijna niet te missen kansen missen. Met dit spel geraken jullie wel in de top4 maak je daar maar niet druk over, laat dat maar over aan de United fans

Ik snap best dat hij boos is om het, volledig onterecht, afvlaggen van een doorgebroken speler, hij stond echt nog een meter of 2 voor de laatste man, en had zeker gescoord als hij niet was afgevlagd. Ook was die beuk op suarez net buiten het strafschopgebied een vrije trap waard denk ik.
Penals, mwoah, Suarez werd wel erg vastgehouden, en hij had hem kunnne geven, maar dat hoefde niet per se. Aan de andere kant ging het in het er ook ruig aan toe in het strafschopgebied.

Toch wel grappig dat menig Liverpool (en supporters van andere clubs) supporter zat te zeuren toen sommige Arsenal supporters zeiden dat de arbitrage niet al te bijster goed was tijdens City - Arsenal, en ze het nu zelf ook doen

Daarmee wil ik niet zeggen dat jullie klachten niet gerechtvaardigd zijn, het viel me gewoon op.
De arbitrage bij beiden wedstrijden was niet echt om over naar huis te schrijven..

Voor Arsenal een mooi resultaat, maar Liverpool had hier zeker minimaal een gelijkspel verdiend.

De Scheidsrechter moet je niet nodig hebben om te winnen. Altijd eerst naar jezelf kijken Rodgers. City was vandaag gewoon de betere en heeft dus gewoon verdiend gewonnen. Dus niet Huilie Huilie in de media gaan zitten doen.

26 december 2013 om 23:44

Deveste

Volgens mij heb je de wedstrijd niet eens gezien en dan kom jij hier beetje leip doen en zeggen dat hij huilie huilie doet??? Whahah

Liverpool had city 1ste helft gewoon weggespeeld, kon makkelijk 2-0 staan als er een normale lijnrechter stond.

26 december 2013 om 23:44

Sorry bedoel 0-2, kan niet editen op mobiel

Beetje ironisch als je beseft dat Arsenal 4 keer ontetecht werd afgevlagd en wij er niks over mogen zeggen omdat wij altijd smoesjes verzinnen...

Welkom op VZ waar de fans van Arsenal gelijk aan het huilen zijn als ze een opmerking over de arbitrage maken en de fans van Liverpool die hetzelfde doen in hun recht staan...

Overigens weer een verschil tussen Wenger en andere managers: Je zal Wenger nooit zoals Mourinho over andere clubs of zoals Rodgers over de scheidsrechter horen, en ook bij schwalbes verdedigt hij zijn spelers niet.

26 december 2013 om 23:04

Lol, Wenger die vorig jaar een aantal keer werd geschorst. Iemand die aan de zijkant zo nerveus is als een tiener en zich ook zo gedraagt.

26 december 2013 om 23:07

Inderdaad niet, hij zal bij schwalbes zeggen dat hij het niet gezien had, beetje laffe meneer.

26 december 2013 om 23:39

Nee, hij zegt dat hij het gaat bekijken. coaches van andere teams zeggen dat overduidelijke schwalbes gewoon penalty's zijn.

27 december 2013 om 04:03

Maar je zult Rodgers nooit zo onsportief bij de 4de man zien als Wenger dat doet..

Maar kom Stravven, dit is toch absolute niet vergelijkbaar als je kijkt waar sommige Gooners over zeuren. Een vrije trap of een lichte penalty.. dit is gewoon een fout die als het zware op wit staat. Bij een lichte aanraking kun je nog wel een discussie aangaan, of bij de de tackle van Mikel ook. Wanneer wij moeilijk zouden gaan doen over de ontnomen penalty tegenover Suarez dan zou je ons als zeurpieten mogen beschouwen, maar nu absoluut niet. Ons is gewoon indirect een doelpunt ontnomen, en door niet zomaar een blunder..

27 december 2013 om 13:14

Je hebt ook gelijk.
Maar in de match tegen Chelsea hebben de gooners toch ook overschot van gelijk. 2 keer rood en geen penalty

27 december 2013 om 13:52

4 keer onterecht terug gevlagd waarvan 2 duidelijke doelpunten, dat staat zwart op wit

27 december 2013 om 15:14

Voor zover ik weet, is Arsenal tegen City ook 1 (als het niet 2 was) doelpunt(en) onterecht ontnomen vanwege buitenspel. Precies dezelfde situatie dus.

27 december 2013 om 10:22

Met als verschil dat het niet wekelijk is dat we wat te piepen hebben. We zijn dit seizoen twee keer wezen zeiken. Een keer voor de karatetrap van Mirallas en nu hier. Beide keren is een discussie zelfs onnodig. Strafschoppen of kaarten zijn vaak discutabel..

Kan het begrijpen.
Genaaid door de scheids en vooral de grens, maar ondanks dat had Liverpool ook de kansen moeten afmaken.

ja het was onrecht voor Pool wat betreft Sterling doelpunt maar vergeten niet dat vorige week heeft Sterling na de voorzet van Suiarez uit een buitenspel positie gescoord
wat betreft Skrtel , hij doet het altijd ,elke hoekschop had een een strafschop voor de tegestander moeten zijn ,ook vorige week heeft ie tenmiste twee keer gedaan

26 december 2013 om 23:50

Vorige week tegen cardiff bedoel je? Als.je dat buitenspel vind , dan denk ik dat je niet weet wat buitenspel inhoudt ofwel? Was gewoon een zuiver doelpunt, sterling bleef er netjes achter. Vind liverpool trouwens echt leuk voetballen, zeker een titelkandidaat. Denk dat ze bij chelsea kunnen winnen. Hoop wel op nog een goede aankoop(voorin), en achterin mag er wel wat bij.

wij moeten gelukig zijn dat Mignolet bij Liverpool speelt , zo zullen we niet de blunders van Reina missen

Rodgers heeft wel gelijk maar moet niet zo reageren aan 1 kant. Het is pijnlijk vooral omdat die punten zo belangrijk waren. Liverpool had een gelijkspel minimaal verdiend.

Dat Suarez niet het voordeel van de twijffel krijgt heeft hij aan zich zelf te danken met zijn swalbes .

Ik geloof niet dat er wat achter zit, maar Rodgers heeft natuurlijk wel een soort punt. Om dit soort zaken te voorkomen kan je toch gewoon een kilometergrens van iets van vijftig kilometer ofzo.

27 december 2013 om 04:05

Ik geloof het wel een beetje.

Misschien een raar voorbeeld, maar deze scheidsrechter kan goed een vader hebben gehad die voor United is geweest. Aartsvijand van de bovenste plank is dan toch Liverpool.. je weet maar nooit wat voor invloeden dat kan hebben gehad. Kan ook gewoon pure pech zijn dit, maar ik denk dat de demografische afkomst toch wel enige invloed kan hebben gehad in zijn besluit.

27 december 2013 om 10:20

Ik vind het verkeerd om zoiets te insinueren als je eigenlijk geen idee hebt hoe het zit. Maar het is wel raar.. Voetbalstadions zijn echt wespennesten vol complottheorieën: waarom zou je de scheidsrechters het aandoen dat ze zo makkelijk van gekloot beschuldigd worden? Dit is de makkelijkste beschuldiging die Rodgers uit hier en de FA doet daar niks aan. Dat is wel zo stom dat het haast verdacht is.

Het ligt aan de scheids dat Sterling voor open goal mist enz tog? Wat een loser..

Huilen over de scheids, je kunt beter kwaad zijn op je eigen spelers die hun kansen niet afmaken. Soms zot het mee en soms tegen, aan het einde vh seizoen kan je het tegen elkaar wegstrepen.

Hij moet absoluut niet klaagen, coty had 7pebalries moeten hebben als hij zo beredeneerd. Skrtel trok bijna het shirt van kompany kapot en dat bin íédere corner. Deed hij ook al tegen cardiff, kom op zeg, als je op dit niveau miet eens een corner kan verdedigen. Kolo en agger zijn vele malen beter dan deze schoppert

Oke jongetje, fernandinho was de beste speler met afstand en henderson was drama. Je snapt toch dat het om het zure puntverlies gaat van vandaag slimmerik. Dus hoe goed of slecht we ook speelden, de arbiters hebben ons benadeeld, klaar. Raar hoe je zoveel moeite doet voor een tekst en je nog steeds alleen maar non-value dingen uitspreekt.

27 december 2013 om 11:43

Non-value dingen haha waar haal je het hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag?

27 december 2013 om 12:58

Lees is terug wat je zegt ipv telkens te trollen, non-value betekent geen waarde, de dingen die je zegt hebben geen waarde.
Liverpool domineerde het grootste deel van de wedstrijd en had de beste kansen en het fantastische doelpunt werd opgezet door Henderson, maar toch was Fernandinho dik en vet de beste, nu tevreden?

Jammer dat Liverpool heeft verloren, ze waren echt furieus van start gegaan. Ik dacht dat we weer een Tottenham - Liverpool gingen krijgen. Maar winnen in City doe je niet zomaar, en ze lieten zich na het doelpunt wel wat terugzakken wat vrij normaal is tegen zo'n sterk elftal. Het kon echt alle kanten op. Jammer. En dat Rodgers nu gaat beginnen zeiken op de scheids hoort er gewoon eenmaal bij. Volgende keer maar beter doen.

Als arsenal fan hopend dat city wint.
Wordt Liverpool hier wel heel erg genaaid.
Tot zover

Ik ben trots op The Reds! Ploegen als city en Chelsea gaan jullie schamen! Met de Miljarden die jullie besteeds hebben...en het toch armieteruge voetbal wat jullie laten zien....schande! Gellukig probeerd Liverpool on der Rodgers te"voetballen"wat niet gezegd kan worden van Fc Sjeik 1...en Fc Sjeik 2!!

27 december 2013 om 12:56

Ik ben het niet met je eens. Pellegrini probeert van City een goed voetballende ploeg te maken. Dat het er zo nu en dan nog niet lekker uit komt kun je hem nog niet kwalijk nemen. Ben benieuwd hoe City zich qua club nu verder gaat ontwikkelen. Ik hoop dat Pellegrini mag aanblijven mocht City nog een terugval krijgen.

27 december 2013 om 13:06

Maar met zo'n selectie tegen een selectie als Liverpool de mindere zijn over 90 minuten lijkt me wel zorgwekkend.
Persiangooner had gelijk, dit City is gewoon te kloppen.

Natuurlijk heeft zo'n trainer kritiek op de arbitrage als je zo'n wedstrijd moet aanzien. Alle fouten waren in voor hem negatief. Tuurlijk ben je dan boos.

27 december 2013 om 13:00

Precies, zo simpel als jij het zegt, ik kan er ook echt niet bij dat iedereen het goed probeert te praten.

Als de FA gewoon capabele scheidsrechters uitkiest voor top duels is er niks aan de hand. Over penalty's valt te twisten want Skrtel hing ook constant aan Kompany. Maar die blunder die ze maken waarbij ze dachten dat het buitenspel was is gewoon schandalig.

27 december 2013 om 13:03

Het is ook niet zo dat de Liverpudlians zeuren om een penalty, het ging vooral om het ontnomen doelpunt en de refs floten alle kleine dingen verder ook tegen ons.
Na dat Sterling momentje kreeg de hele wedstrijd een draai, het is nu 2-1 geworden voor City en iedereen heeft gezien dat Liverpool minstens 1 en zoniet 3 punten verdiende.

Tuurlijk, het kon 0-2 zijn voor Liverpool en uiteindelijk 4-2 voor City, maar de kans was dan sowieso groter dat Liverpool punten zou pakken, het is btw niet de eerste keer, Everton uit had ook anders af moeten lopen.
Rodgers heeft hier gewoon gelijk en in plaats van meteen zo in de verdediging te gaan (heb het over de FA nu) moeten ze eens gaan kijken naar het echte probleem, de middelmatige arbitrage.

27 december 2013 om 13:29

Elk team heeft de scheids wel eens tegen gehad in een topwedstrijd wat je natuurlijk tegen elkaar weg kunt strepen, maar ik heb liever dat de FA een keer fatsoenlijke scheidsrechters neerzet om de toppers te fluiten.

En net als je denkt dat de gifbeker leeg is..
FA is natuurlijk niet meer serieus te nemen, maar da's al een tijd zo.

27 december 2013 om 13:10

Dus omdat Liverpool zo veel kansen miste, is de FA opeens goed bezig?
Slaat nergens op wat je zegt.

27 december 2013 om 13:15

Zeur zelf niet, hij heeft gewoon gelijk over de scheids/grens.

27 december 2013 om 13:48

Tja die schorsing kon je ook wel gewoon verwachten. Elke trainer die kritiek uit op een scheidsrechter (ook al is deze kritiek volkomen terecht) hangt er schorsing boven het hoofd hoe gek het ook klinkt. De FA heeft al lang zijn geloofwaardigheid verloren. Niks maar dan ook niks aan die organisatie is transparant. Hoe verklaar je het feit bv dat Wilshere 2 wedstrijden geschorst wordt daar waar Suarez 1 schorsingsdag krijgt voor exact hetzelfde incident (middelvinger). Ze leggen niks uit en doen daar maar wat het is om van te walgen

Ze moeten die arbitrage schorsen en niet Rodgers, vooral het afkeuren van die goal van Sterling was echt schokkend.

27 december 2013 om 13:19

Nikste triest, hij heeft gewoon gelijk over hoe de scheids en vooral grens optrad.
Iedere trainer zal zulk commentaar geven op de leiding na zo'n grote fout.

ipv onderzoek te doen naar de uitspraken van Rodgers kunnen ze beter grensrechters allemaal een bril geven!

Haha het is echt absurd hoe de FA systematisch Liverpool probeert te naaien altijd. Hoe kunnen ze in dit geval in godsnaam een schorsing voor Rodgers overwegen, die grensrechter was dramatisch bezig bij dat afgekeurde doelpunt.

Nou ja ik heb de wedstrijd gezien en zelfs ik als Man Utd supporter vind dat Liverpool zwaar benadeelt is en dat is niet omdat wij City supporters niet mogen. Scheidsrechters waren gewoon slecht die dag. net als bij Newcastle tegen Stoke.

27 december 2013 om 13:38

Eens en dan klaag je even omdat mensen clubliefde hebben, maar dan komt er een gunner aan die zegt dat een red niet mag zeuren, omdat het arsenal vaker overkomt.
Joun reactie is lekker neutraal niet het typische voetbalzone bullsh*t

Gister een mooie wedstrijd gezien.
Jah Sterling werd al terug geroepen voor dat hij scoorde maar laten we dat even een 300 kans noemen.. dan nog ben ik van mening dat suarez misschien twee penals zou moeten krijgen..twee keer doet lescot het niet slim, skertel daar in tegen doet het ook totaaaal niet slim! Maar kompany ook totaal niet als skertel zich telkens laat vallen is het een overtreding van kompany het zelfde anders om, dit waren mannen duels zoals ze moeten kunnen tussen twee fantastische beesten.
Ik snap de frustraties van liverpool goed meer kansen krijgen en de arbitrage kregen ze niet mee.. maar dit is toch voetbal?

Rodgers heeft sowiso gelijk afgekeurd doelpunt, die eingelijk 0-1 was want het was geen buitenspel. En dan nog dat penaltymoment

Zo zie je maar weer dat je in veel gevallen overgeleverd bent aan wel of niet goede arbitrage. Zo lang de voetbalwereld moderne hulpmiddelen blijft afwijzen, zal dit altijd zo blijven. Het arbitreren blijft namelijk mensenwerk met hier en daar wel eens een onuitgesproken voorkeur voor bepaalde ploegen. Mooi voorbeeld: wanneer dezelfde scheids die gistermiddag bij Man. City - Liverpool dienst deed, Ajax thuis in de voorronde CL tegen AC Milan had gefloten, was Ajax fluitend met 1-0 de grasmat van de Arena afgestapt; en misschien doorgegaan in de CL! Als, als, als: as is verbrande turf....het probleem ligt dus grotendeels bij de hoger instanties (uefa/fifa).

27 december 2013 om 16:19

Gescheidste? ;-)

skrtel had ook letterlijk zijn handen vol aan kompany in de 16..echter dat buitenspel doelpunt was een lachertje dat scheelde een dikke meter

FA kan beter een onderzoek starten na de lijnrechters bij Man City. Wat een drama. Tegen Arsenal zaten ze er 3 keer naast in het voordeel van City en die van gisteren was helemaal lachwekkend.

Slaat nergens op dat hij zijn mening niet eens mag geven. Waarschijnlijk nog een boete ook, misschien moet de FA eens kijken naar de fouten van de arbitrage in plaats van deze man een boete geven. Ik vind dat Rodgers gelijk heeft, er zijn cruciale fouten gemaakt in deze wedstrijd

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren