Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Heitinga: ‘Dan zullen we zeker binnen een paar dagen praten’

Laatste update:

John Heitinga weet nog niet of hij Everton in januari al verlaat, of dat zijn definitieve vertrek pas in de zomer komt. De ervaren verdediger wil graag aan spelen toekomen, hetgeen hem niet gegeven is op Goodison Park. Enkele dagen geleden zei trainer Roberto Martínez dat de club waarschijnlijk medewerking zal verlenen aan een aftocht van zowel Heitinga als diens teamgenoot Nikica Jelavic. Nu wacht Heitinga af.

/

De Nederlander is gelinkt aan onder meer AS Roma en Fiorentina en spreekt zich in de Italiaanse media uit over de Serie A. “Er is nog niets officieel”, houdt hij een slag om de arm. “Mijn contract loopt pas in juni ten einde en er zijn veel verschillende mogelijkheden voor me, na Everton. Roma? Ik heb veel gehoord over hun belangstelling, maar ik denk dat er volgende week pas meer concreet zal zijn”, zegt hij in La Gazzetta dello Sport.

“Ik wacht er rustig op. Ik heb in Spanje en Engeland gespeeld en ik zou best een Italiaanse uitdaging willen aangaan. Er zijn wat Serie A-clubs in me geïnteresseerd, maar ik wacht nog op een officieel bericht van mijn zaakwaarnemers. Roma is in elk geval één van de beste clubs in Italië. Mocht de belangstelling serieus zijn, dan zullen we zeker binnen een paar dagen gaan praten”, stelt Heitinga.

Is John Heitinga goed genoeg voor AS Roma?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Blijft toch een held onze Johnny.

Zou denk ik ook wel bij Roma passen. Fiorentina daarentegen zie ik hem niet spelen.

24 december 2013 om 15:39

Leukste zou idd Roma zijn, krijgt het nog meer een oranje tintje.

Hopen dat hij toch wel naar een club gaat waar hij veel speelt, Heitinga zou zeker mee moeten naar het WK eigenlijk. Veel meer ervaring en zeker beter dan de Vrij oid.

24 december 2013 om 16:09

Samen met Vlaar toch een van de beste opties voor het WK centraal achterin vind ik!

24 december 2013 om 16:48

Nou ik vind Veltman op dit moment vele malen beter dan Heitinga..

24 december 2013 om 18:05

@tommy62 Nou als we met Vlaar naar het WK gaan dan kunnen we beter meteen thuisblijven. Veruit de slechtste centrale verdediger die er de laatste 20 jaar in Oranje heeft gestaan. De spitsen van de 3 tegenstanders lachen zich helemaal kapot. Zijn handelingsnelheid kan vergeleken worden met die van Stoffel de schildpad. We hebben al weinig kans om ver te komen maar met Vlaar in de gelederen kunnen we zeker na 3 wedstrijden naar huis.

24 december 2013 om 21:01

Jammer weer deze opmerking. Volgens mij moet jij iets minder naar vi kijken.

24 december 2013 om 22:40

Zonde dat als iemand z'n mening geeft, er gelijk gerefereerd wordt naar een programma en een naprater genoemd wordt. Ik geef hem groot gelijk, Vlaar heeft het niet!

25 december 2013 om 00:00

Nee maar er zijn geen betere in Nederland wie wil je dan tegen over een top spits zetten? Veltman tegen een falcao dat gaat prima in een oefenwedstrijd niet op een wk, daar heb je iemand nodig met ervaring body en wie een duel aan durft te gaan en kan winnen en daar zijn Vlaar en heitinga het meest geschikt voor, Douglas kan ook nog wel wat dat betreft. Maar dat vind ik.

24 december 2013 om 17:32

Ik ben mn hele leven al ajax fan, maar Jullie moeten me hier toch even wat uitleggen?
a) waarom is Heitinga in godsnaam een held?
b) waarom zou Johnny na gewoon grandioos gefaald te hebben bij Atletico en Everton, nu wel het niveau van de top vd serie a aankunnen?

mijn mening over de kwestie
a) jarenlang groot gepraat in de jeugdopleiding van ajax. Goed debuutjaar, daarna jaren een vormdip en laatste jaar goed gespeeld en een transfer verdient. Zn grootste daden vond ik dat ie altijd zo goed de supporters wist te bedanken. Maar voetballend mag ie niet in de schoenen staan van F de Boer, Chivu of Vertonghen. Echte goede verdedigers van Ajax die ook nog wat presteeerden.
b) Johnny is gewoon een middelmatige verdediger, goed genoeg voor de eredivisie en verder niks. Niet seizoenen lang uitblinker bij Ajax, niet gehaald bij Atletico waar ie miskoop vh seizoen was en niet bij Everton, waar ie weer zich populair slijmde bij de fans, maar continue tussen bank en basis wisselde. En zeer zeker niet bij Oranje waar die afgelopen EK heeft laten zien hoe goed ie is: NOT

24 december 2013 om 20:02

a) Jij zou als Ajax-fan moeten weten dat Heitinga zelf door en door Ajacied is. In hart en nieren en daardoor een hele speciale band heeft opgebouwd met vooral de harde kern. Staat ook altijd bij de harde kern als hij op bezoek is bij Ajax, trouw in een van zijn vele Afca vestjes. Zulke spelers worden door supporters op handen gedragen en daarnaast waren zijn verdiensten in het wit en rood van Amsterdam gewoon heel goed, na een zeer matig begin.

b) Heitinga kende gewoon een hele goede periode bij Everton, was gewoon basisspeler en deed het echt niet verkeerd. Maar door de komst van spelers die Moyes beter lagen is hij zijn plaats uiteindelijk kwijtgeraakt, maar is wel altijd 100% blijven knokken. Dat siert een speler toch enigszins.

Bij Atletico liep het anders dan gehoopt, hij moest wennen, maar kreeg daar niet de tijd voor. Zelfde geldt nu bijvoorbeeld voor Alderweireld, die speelt ook amper bij Atletico, maar krijgt ook niet de tijd om te wennen aan de Spaanse manier van spelen. En Alderweireld schat met over het algemeen hoger in als Heitinga.

Heitinga is fysiek zeer sterk, verdedigend ook gewoon sterk en dat is wat ze in Italië zoeken. Het boeit niet of je goed kan voetballen, dat is als centrale verdediger niet nodig in Italië, daar ben je gewoon de postbode voor het middenveld. Balletje afpakken en inleveren, vanuit daar gaat het spel verder. Dus ik zou hem bij voorbaat zeker niet afschrijven voor de Serie A.

25 december 2013 om 00:30

Diepe buiging! Ik had het niet beter kunnen verwoorden! Ik schaar hem tot een van Nederlands meest overschatte spelers in de geschiedenis van het Nederlandse voetbal!! Stakker!

25 december 2013 om 09:22

@analyse:bedankt! Je hebt het me haarfijn uitgelegd.
Hetinga is dus zo populair omdat ie goed is in supporters bespelen! Niet door prestaties, maar omdat ie ze wijsmaakt dat als ie niet voetbalde hij ook doorsnoven met ze stenen zou koppen..
Voor de rest geef je me eigenlijk gewoon gelijk met omschrijvingen al 'matig begin' , 'spelers lagen moyes beter' en 'fysiek sterk', 'in italie boeit het niet of je kunt voetballen'.
Zoals ik al zei: Heitinga, mislukt in de middenmoot van europa, blunderend bij oranje en nog heeft ie meer fans op voetbalzone dan ruud krol, frenk rijkaard , chivu, vertonghen of frank de boer! Verdedigers van Ajax die wel van wereldklasse waren.....onbegrijpelijk

25 december 2013 om 13:56

ik ben het volkomen eens met datgene wat je schrijft. Ik denk dat je nog een feit vergeet. Wanneer Heitinga echt zo'n goede verdediger was, dan had Van Gaal hem echt wel bij de selectie van Oranje gehaald, of hij nu wel of niet speelt. Want Oranje loopt niet over van kwaliteit in de verdediging.
Ik denk dat hij het in Italië ook niet redt, daar is hij nou net weer teveel voetballer voor en te weinig slager. En dat is natuurlijk wel weer een compliment voor hem.

Denk dat Roma toch een hoger niveau dan Everton nastreeft. Dus het is mij een raadsel waarom ze hem willen halen want voor de bank kan hij net zo goed in Liverpool blijven..

24 december 2013 om 14:49

Je speelt in Italië een heel ander soort voetbal als in Engeland, in Italië moet je vooral erg goed zijn in het duel over de grond, in Engeland daarin tegen moet je ook kunnen koppen en sleuren met beren van spitsen duelleren, ik denk dat Heitinga prima in de Italiaanse competitie tot zijn recht komt

24 december 2013 om 17:26

Daar heb je wel gelijk in Sirdamian, maar de meeste verdedigers in Italië zijn toch ook gewoon beren van 2 meter hoog en 2 meter breed waar de spitsen tegen moeten opboksen. Meestal zijn de verdedigers in de Serie A zelfs medogelozer dan in de Pl.. Ik denk dat Johny in de Duitse competitie nog wel een aantal jaar meekan vooral met zijn opbouwde kwaliteiten van achteruit.

24 december 2013 om 17:54

Is een compleet andere manier van spelen in Italie ten opzichte van Engeland, in Italie wilt men aan de bal ook nog wel over de grond voetballen de nummer 10 t/m 20 in Engeland spelen alleen maar lange balen en beuken. Wat jij zegt over Duitsland zou ook geen verkeerde stap zijn voor Heitinga maar dan moet je wel denken aan aan een middenmoter denken , dan denk ik dat HSV een voornaamste kandidaat is omdat ze verdedigend opzoek zijn naar versterkingen en van Marwijk heeft al aangegeven graag een verdediger uit de Hollandse school wilt(moisander hebben ze al interesse in getoond). gezien de link tussen van Marwijk en Heitinga zou het goed mogelijk zijn ook.schalke,bayer Leverkusen,gladbach en Wolfsburg zijn dan weer te hoog gegrepen voor hem

Hoop echt dat Heitinga niet komt, beide cv's die nu in de basis staan zijn beter dan hem en als vervangers zie ik liever dat Jedvaj en Romagnoli kansen krijgen. Betwijfel zelfs of hij een verbetering is t.o.v. Burdisso.

Bij Fiorentina geef ik hem iets meer kans, omdat hun verdediging iets minder stabiel is, maar ook niet veel meer. Kan denk ik beter een goede middenmoter uitkiezen.

24 december 2013 om 14:51

Ik vind Roma echt een sympathieke club maar als je Heitinga en Buttner wilt halen heb je niet de ambitie om de titel te winnen. Zulke spelers voegen helemaal niks toe aan de club.

24 december 2013 om 14:56

Heb je helemaal gelijk in. Het is ook maar afwachten wat hiervan waar is, Büttner heeft nog talent, maar Heitinga zou echt een nutteloze aankoop zijn. Maar de geruchten zijn hardnekkig, dat is altijd een slecht teken. Hopelijk verdwijnt dit naar de achtergrond.

De titelstrijd komt voor Roma ook te vroeg dit jaar, de selectie is niet breed genoeg. Volgend jaar zullen we hopelijk meer kans maken, als er wat versterkingen komen voor in de breedte.

24 december 2013 om 15:11

Het komt er nu gewoon op aan om de beste spelers voor de club te kunnen behouden en die kern aan te vullen met degelijke, kwaliteitsvolle spelers. Spelers als Marquinho, Burdisso en Bradley laten vertrekken en laten plaatsmaken voor Roma-waardig materiaal. Af en toe een jongeling laten doorstromen naar het 1ste elftal en hem speeltijd gunnen, zoals Rudi Garcia dat nu doet met Federico Ricci. Alleen dan worden we op termijn een titelkandidaat. Nog even erbij vermelden dat ik nooit, maar dan ook nooit, had durven denken dat dit Roma op een 2de plaats zou staan na 17 speeldagen. We hebben 2 van onze meest talentvolle spelers laten gaan deze zomer en iedereen schreef ons af, zeker toen we Gervinho binnenhaalden. Eindelijk is de toekomst weer rooskleurig voor ons, ik ben benieuwd wat er de komende jaren met Roma zal gebeuren op sportief gebied.

24 december 2013 om 15:23

Ik geniet zo ongelooflijk van dit Roma, elke wedstrijd verbaas ik me er weer over dat we eindelijk een stabiel geheel hebben, na de afgelopen seizoenen zoveel ellende te hebben gehad.

Mijn grootste vrees is dan ook dat deze zomer er spelers gaan vertrekken omdat er aanbiedingen komen van topclubs. Ik hoop echt dat iedereen gewoon blijft en dat we echt aan iets kunnen bouwen. Idd spelers als Marquinho, Burdisso en Bradley laten vertrekken en spelers als Iturbe, Paredes en Astori aantrekken.

Met de eigen jeugd zit het wel goed. Florenzi is doorgebroken, Ricci krijgt regelmatig kansen en Caprari wil ik ook wel vaker zien. Romagnoli en Jedvaj moeten zo langzamerhand ook speeltijd gaan krijgen, vind ik, i.p.v. elke keer Burdisso opstellen. Verder doet Verre het erg goed bij Palermo en hoop ik dat Viviani ook meer kansen kan krijgen bij Pescara.

24 december 2013 om 15:28

Inderdaad, heb ik ook. En die vrees is er ook bij mij. Interesse zal er sowieso zijn, ik kan me al levendig voorstellen dat Barcelona op zoek zal zijn naar een centrale verdediger en dat hun oog op Mehdi Benatia zal vallen. Ook Miralem Pjanic zal wel weer veel belangstelling genieten. Het is afwachten, maar de geruchten over inkomende transfers stemmen me wel tevreden. Paredes volgende zomer en vooral Iturbe lijken me spelers die Roma toch kunnen versterken. En het is daarnaast altijd prachtig om jeugdspelers in het 1ste elftal te zien. Ik ben blij dat we met Rudi Garcia een coach in huis hebben gehaald die dergelijke spelers een kans durft te geven.

24 december 2013 om 15:47

Vooral een vertrek van die twee en Strootman maak ik me zorgen over. De versterkingen stemmen me ergens gerust, maar ergens ook weer ongerust, omdat ik niet hoop dat het geld voor die versterkingen van een eventuele verkoop af moet komen.

Het gaat dit jaar zo goed, er is totaal geen reden om opnieuw te beginnen, nu moet er gebouwd worden. Dat kan alleen als iedereen blijft.

24 december 2013 om 15:55

Heitinga mag van mij lekker wegblijven, doe mij inderdaad maar Astori.
En als ze dan Nainggolan er gelijk bij kunnen betrekken ben ik helemaal blij

Heitinga komt te kort voor Everton en dan gelinkt worden aan AS Roma? Als die deal rondkomt dan is wel bewezen dat voetbalkwaliteiten niet uitmaken waar je speelt, maar vooral welke Td's vriendjes zijn van je zaakwaarnemer.

Bij Roma zal hij moeilijk aan spelen toekomen, want het centrale duo dat bij Roma staat is geweldig en een van de beste in de Serie A. Kan je ook zien aan het aantal tegendoelpunten! Hij zal dan toch een rol als back-up moeten accepteren.

Jullie zeggen hetinga kan bowlen of komt tekort, maar dat is logisch toch als je geen speelminuten krijgt. Geloof me dit heb niks met training te maken het wordt hem gewoon niet gegund. Heitinga kan het wel aan en dat weten jullie. Hoop voor hem dat hij toch een club vind waar hij wel wordt gewaardeerd.

Dit is niet het niveau van spelers waar Roma naar zoekt. Als ze serieus willen meedoen voor de Scudetto dan zullen ze toch met iets (veel) beters moeten komen. Met Burdisso hebben ze al 1 koekenbakker in de defensie Heitinga zou het aantal alleen maar verdubbelen.

AS Roma heeft het minst aantal tegendoelpunten van alle Serie A-clubs, namelijk 7. Onze verdediging staat als een huis, dankzij het centrale superduo Mehdi Benatia - Leandro Castan. Zet daar Morgan De Sanctis achter en Daniele De Rossi voor en je beschikt over een heel hecht verdedigingsblok. Als alternatieven centraal in de defensie beschikken we over 2 talentvolle jonkies, namelijk Alessio Romagnoli en Tin Jedvaj, 2 spelers die ik heel graag wat meer speeltijd zou zien krijgen. Nicolas Burdisso vertrekt normaal gezien, zij het nu in de winter of aan het einde van dit seizoen. Mijn conclusie is dan ook dat we Johnny Heitinga niet nodig hebben. Verder stel ik me ook vragen bij zijn niveau. Als Roma een nieuwe verdediger wil, moet het proberen om Davide Astori los te weken bij Cagliari. Is een Italiaan, van een redelijk niveau, en kan de concurrentie aan met Castan, daar Benatia ongenaakbaar is op zijn positie.

24 december 2013 om 14:57

Probleem met Astori is dat Cellino weigert met Roma zaken te doen naar aanleiding van die reglementaire 0-3 zege vorig seizoen. Terwijl dat toch echt zijn eigen schuld was, maar ja, die vent is zo gek als een deur.

24 december 2013 om 15:03

Ja, inderdaad. Maar ik denk dat onze centrale verdediging geen probleemkind is. Met die 2 jonkies achter de hand. Het heeft ook geen zin om veel geld uit te geven aan een goede centrale verdediger, als die toch niet zal spelen. Want Benatia - Castan vind ik echt heel sterk dit seizoen. Geen reden om daar iets aan te wijzigen.

Fiorentina en zeker Roma zijn beiden denk ik alsnog te hoog gegrepen voor hem. Grote kans dat hij bij die clubs ook gewoon op de bank beland. Misschien dat hij na dit seizoen terug kan keren bij Ajax? Hij is toch een ervaren international die misschien de jongere verdedigers onder zijn hoede kan nemen en aan kan sturen in het veld.

Voor Heitinga heb ik respect, speelt altijd zijn wedstrijden en klaagt nooit. Dus respect is zeker op zijn plaats voor deze jongen die zoveel heeft betekent voor het Nederlandse voetbaleftal! Maar naar een AS Roma zou ik niet gaan, want basis zal hij zeker niet spelen! En AS Roma moet ook (met alle respect voor Heitinga) hogere en betere verdedigers halen dan een Heitinga. Mijn droomelftal voor Roma is dit : met nog toppers op de bank als Florenzi, Jedvaj, Romagnoli, Ljajic etc. Dan heeft Roma een sterke selectie, met ook nog toppers op de bank. Want nu hebben ze een te smalle selectie, en geld hebben ze zeker.!

Diego Alves
Maicon
Benatia
Kompany
Criscito
Pjanic
De Rossi
Strootman
Gervinho
J.Martinez
Totti
24 december 2013 om 15:02

Gelukkig zag ik nog net op tijd het woordje droomelftal staan, want dit is natuurlijk onhaalbaar voor Roma. We beschikken over een goede en sterke selectie, maar die is gewoon te dun. Er moeten wat kwaliteitsvolle spelers bijkomen om de bank te versterken. Dan denk ik vooral aan de linksback-positie en aan het middenveld. Een vervanger voor Marquinho en Michael Bradley. In de aanval zitten we goed, met een goede Mattia Destro die schitterend uit zijn blessure is terug gekomen, net als Francesco Totti. In de zomer moeten we misschien wel op zoek naar een goede, jonge doelman, genre Mattia Perin. Iemand waar ik en mijn amico Giallorosso89 toch wel heel hard van overtuigd zijn. Morgan De Sanctis wordt al een dagje ouder..

24 december 2013 om 15:09

Ja inderdaad, maar dit is een droomelftal. Een Diego Alves van Valencia vind ik nou een goeie doelman voor AS Roma samen met Mattia Perin. Als middenvelders zou ik Omar El Kaddouri proberen van FC Torino (word verhuurd door Napoli) maar Benitez kennende zal hij talenten geen kansen geven! Terwijl El Kaddouri een topper is, en dat laat hij ook week na week zien bij het verassende FC Torino.

24 december 2013 om 16:11

Alves zou idd een prima keeper zijn, maar Perin is mijn ultieme droomkeeper, ook vooral omdat die jongen een fan is van Roma. Ben al een paar jaar aan het klagen dat hij moet komen en elke gelegenheid om het opnieuw te doen, grijp ik aan, haha.

Criscito zou overigens geweldig zijn, maar ik vrees dat Zenit hem niet laat vertrekken. Wel na Digne ook mijn droomback Ghoulam is iets realistischer. Martinez zou veel te duur zijn, maar Roma wordt wel veelvuldig gelinkt (en serieus ook) aan een andere Porto speler, nu uitkomend voor Hellas Verona: Juan Iturbe. Die zie ik erg graag komen.

Mijn meer realistische, maar toch nog een beetje droomelftal is dit. En dan nog op de bank De Sanctis, Castan, Jedvaj, Romagnoli, Balzaretti, Verre, Florenzi, Paredes, Iturbe, Ljajic en evt. nog Caprari, Ricci, oid.

Hier kan je mee om de landstitel strijden en ook in de CL meedoen. Andere spelers die ik graag zie komen en ook aan ons gelinkt worden zijn Cabaye, Grenier, Eriksen (longshot), Corchia en Sanabria. Liever geen Nainggolan, Pastore en de twee Nederlanders.

Perin
Maicon
Benatia
Astori
Ghoulam
Pjanic
De Rossi
Strootman
Gervinho
Destro
Totti

Een de slechtste verdedigers die ooit in het nederlands elftal hebben gestaan. Het is een wonder hoe die aan zoveel interlands gekomen is. Ajax moet hem niet terug willen halen want veltman en denswil zijn nu al beter dan hem.

24 december 2013 om 15:23

Hoezo slechtste verdediger ooit? Zo zie je maar, hoe ondankbaar sommige mensen zijn! Ik als Marokkaan heb zoveel respect voor spelers als Heitinga, die altijd spelen en niet klagen. Nooit afmelden voor Interlands en meestal goed speelde. Dus jongen, meer respect is op zijn plaats! En je gaat me niet zeggen dat een Van Basten, Van Marwijk etc geen verstand van voetbal hadden, toen ze hem opriepen!

24 december 2013 om 16:49

Ik heb 2 postings van je gelezen en daar staat 5x het woord respect in...

Je mag toch een mening hebben? Ik vind ook dat er weinig van, de ooit zoveel belovende, Heitinga over is. Ik denk dat hij zelfs bij ajax overbodig is met het talent wat daar loopt.

24 december 2013 om 17:34

Wel met je eens. Had de speler in pak m beet Groningen gespeeld, waren er waarschijnlijk geen interlands gekomen. Maar goed, voir de titelstrijd zou her wel goed zijn als ie nu naar Ajax xou gaan.....een Veltman, een Denswil..ok en ook een Mathijssen en de Vrij dat zijn voetballers, Johnny is een balwegtrappee

Ik denk niet dat Heitinga iets toevoegt aan Roma. En als hij komt dan zal hij zeker voor de bank worden gehaald.

Laat me niet lachen, Heitinga voegt niks toe aan Roma

Ik zie nu al liever veltman dan heitinga in de basis bij ajax. En hij wilt over een tijdje weer terugkeren bij ajax. Wat mij betreft dan in een ooijer rol en niet voor de basis. Voor as roma is dit geen versterking. Heitinga zal in de subtop moeten kijken.

Een voetballende verdediger als Heitinga in de Serie A... Wie gaat hem vertellen dat dat gedoemd is om te mislukken? Bepaald geen Jaap Stam die jongen.

Toch apart dat hij bij Everton verkozen werd tot beste speler om vervolgens anderhalve jaar op de bank te zitten. As Roma heeft op het moment al een geweldige verdediging dus wilt hij speelminuten dan moet hij daar niet heen gaan.

Heitinga moet naar een andere club waar die wekelijks basisspeler is. Ik verwacht niet dat hij meegenomen wordt naar het WK

"“ik wacht er rustig op."

Hij wacht al 3 jaar lang op 'iets'. Wat een rare jongen is dit. Ooit zo talentvol en op zijn 28ste was hij al op.

Als Heitinga de stap gaat maken naar Fiorentina of as Roma en daar wekelijks speelt, dan staat hij gegarandeerd in de basis op het WK. Klasse voetballer, als hij wedstrijdritme heeft!

24 december 2013 om 17:26

Ik heb nieuws voor je, hij zal daar geen basisplaats hebben bij Roma. Van Fiorentina weet ik het niet. Daar ken ik alleen Pasquale en Hagazy

Doen!!! Pracht club Roma, hopelijk zien we jouw ook in Brazilië !!
We hebben je hard nodig

Droom verder heitinga.. Voor de subtop van de eredivisie zal je nu al te kort komen,
Laat staan Roma of Fiorentina

24 december 2013 om 17:37

Psv dan misschien?

Twee clubs in twee topsteden, wat een luxe. Denk alleen dat die vermeende interesse op de 'naam' Heitinga is gebaseerd want deze man heeft toch echt de kwaliteiten niet (meer) voor zelfs de subtop in een groot voetballand.

Als Heitinga echt speeltijd wil om nog in aanmerking te komen voor het WK, kan hij beter niet naar Roma of Fiorentina gaan. Hij komt gewoon tekort voor dat niveau en zal waarschijnlijk meer op de bank zitten dan dat hij speelt.

Als hij echt naar de Serie A wil en ook nog speeltijd wil, kan hij beter naar een club als Torino of Hellas Verona gaan. Daar is de kans dat hij speelt groter en die clubs zullen sowieso niet degraderen dus dan speelt hij volgend jaar ook nog Serie A.

Pfff op de bank bij Everton , zelfs voor Ajax vind ik m geen versterking meer laat staan As Roma

24 december 2013 om 18:37

goed verhaal, lekker kort

24 december 2013 om 19:18

By Brondby, Kopenhagen...naast Boularouz.
Moet vd Hoorn wel niet denken als deze man aangetrokken wordt? AS roma? Haha, nou dat Everton waar hij in de basis staat maakt geen schijn van kans tegen Roma, ja miss als ie niet in de basis staat...

24 december 2013 om 19:38

Nouw ik zag dit Everton laatst tegen Arsenal het spel maken en behoorlijk voetballen. Denk dat Roma alle zeilen bij moet zetten tegen die clubs (eigenlijk iedere club uit Italie).

AC! Sla je slag! Heitinga, Mexes & Rami! Heerlijk rouleren!

Zou een mooie club zijn voor Heitinga, maar ik vraag me af of hij het nog wel aan kan op dat niveau.
Hij is van publiekslieveling naar banken/tribune gegaan en staat bovendien nog steeds positief bekend bij zijn club als het om instelling gaat. Dan zou je toch denken dat hij gewoon zijn beste tijd gehad heeft. Bij een stap terug naar de Eredivisie (ajax) zou ik me al afvragen of het een verstandige keus zou zijn voor Ajax. Desalniettemin hoop ik dat ik het verkeerd heb, want ik was altijd wel gecharmeerd van Heitinga.

Die heeft bij roma niets te zoeken,die hebben daar een ijzersterke centrale duo met benatia en castan..vooral benatia schaal ik een paar niveau's hoger in dan johny

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren