Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Ze dachten: De Boer wil wel van een kleine naar een grote club’

Laatste update:

Tottenham Hotspur won zondag met 2-3 bij Southampton en rechtte daarmee enigszins de rug na een vervelende week. Acht dagen geleden verloor men thuis met 0-5 van Liverpool en dat kostte trainer André Villas-Boas de kop. Drie dagen later ging ook de stadsderby tegen West Ham United op eigen veld verloren. Simon Kuper zegt dat de Engelsen nog wel steeds met de handen in het haar zitten.

/

De kenner van het Engels voetbal zegt in een interview met de NOS dat het ontslag van Villas-Boas paniekerig en onterecht was. Hij constateert dat trainers in de Premier League steeds korter de kans krijgen. “Twintig jaar geleden zat een trainer gemiddeld 3,5 jaar bij een Engelse club, tegenwoordig is het iets meer dan één jaar”, legt de schrijver van het boek Dure spitsen scoren niet uit.

Tottenham wilde Frank de Boer aantrekken als opvolger van Villas-Boas, maar ving bot. “Ze dachten: die wil wel van een kleine naar een grote club. Ze waren verrast door zijn afwijzing, terwijl ze het wel hadden kunnen weten als ze zich goed hadden geïnformeerd. Nu zitten ze met de handen in het haar”, concludeert Kuper. Tim Sherwood is momenteel de interim-trainer op White Hart Lane. Louis van Gaal wordt genoemd als definitieve trainer na het WK 2014.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Kleine naar een grote club? Ja bij tottenham krijg je een beter salaris en voor spelers is de Premier League interessant. Maar Tottenham een grotere club dan Ajax? No way!

23 december 2013 om 16:33

Qua voetballend vermogen, begroting en competitie natuurlijk wel. Alleen op basis van de geschiedenis kun je er over twijfelen. Echter waar telt de geschiedenis nog?

23 december 2013 om 17:27

Klopt, maar clubs als Ajax, Feyenoord en PSV hebben zoveel meer betekenis in het spelletje voetbal, en dan moet je naar het gehele plaatje kijken.
Clubs als Tottenham zijn mooie grote clubs maar hebben nog niks voor het voetbal betekend.

23 december 2013 om 17:29

Waar telt de geschiedenis nog? Het hele voetbal gaat om identiteit van een club en dus geschiedenis. Hele hordes supporters hangen aan een club vanwege die geschiedenis, wat klets jij nou man?

23 december 2013 om 17:37

Tottenham heeft nog niks in voetbal betekend haha, ga jij ff snel je moet spoelen! .

23 december 2013 om 17:45

Toldos, ga jij nu je mond spoelen. Het 4-3-3 waar Ajax bekend mee is geworden is uitgevonden bij Tottenham.

23 december 2013 om 17:49

@ Ndisdenaam

In voetbal gaat het voornamelijk om het hier en nu als je kijkt naar een (trainers)transfer. Nottingham Forrest heeft veel meer voor het voetbal betekent in de geschiedenis als Spurs, en misschien wel als Spurs ooit gaat doen. Maar dat betekent echt niet dat een De Boer of Eriksen/ Vertonghen eerder voor Nott Forrest zal kiezen als voor Tottenham.

@ Wieookweer?
Voetbal gaat niet om identiteit. Voetbal gaat om de schoonheid van het spel. De liefde voor het spel die je als kind op hebt gedaan, of misschien op latere leeftijd hebt opgedaan. Voetbal gaat om plezier maken.
Hordes supporters hangen aan een club omdat ze van de club houden. Dit kan komen door de geschiedenis, maar om bij het voorbeeld van Nottingham te blijven. Een club die ooit ongekend succesvol was, en nu ergens in een lagere divisie voetbalt in Engeland. Het heeft nog steeds veel supporters die van de club houden. Niet door de geschiedenis, maar door de club. De geschiedenis zal zeker helpen, maar als jij supporter bent van een club puur voor de geschiedenis, dan heb je het niet helemaal begrepen beste jongen.

23 december 2013 om 17:53

Hahaha ja 4-3-3 is daar uitgevonden?? Onder The Lane in hun voetbal laboratorium? Interessant...

Er is een boel te zeggen voor de club Tottenham Hotspur, maar je moet jezelf als club niet overschatten want dat komt bij je terug.

23 december 2013 om 17:58

Niet door de geschiedenis, maar door de club? Maar waar hebben de supporters dan die clubliefde voor? Voor dat mooie stadion dat daar staat maar dat er net zo uit ziet als 50 andere stadia? Voor de prachtige organisatiestructuur? Voor de mannen in pak die op computers en in vergaderzalen de zaken voor de club regelen? Voor het logo dat ooit door iemand op een velletje is gekrabbeld?
Als clubliefde niet van geschiedenis komt, dan weet ik het niet. Maar jij wel. Misschien kun je een keer college over het onderwerp geven in de vorm van een clubexpert artikel.

23 december 2013 om 18:07

@ Glory

Ik begrijp je cynisme enigzins.

Echter is naar mijn mening het gevoel van clubliefde niet te omschrijven. Als je mij vraagt waarom ik fan ben van Arsenal dan kan ik honderden redenen opnoemen.
Spelers als Bergkamp, Henry, Pires etc speelden bij Arsenal.
De speelstijl van Arsenal is fantastisch.
Schitterend stadion en een nog mooier ex stadion.
The Invincibles.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Maar dat alles omschrijft voor mij niet de clubliefde.ik ben fan omdat het Arsenal is. Alles wat de club uitstraalt vind ik fantastisch. Het is bijna niet te omschrijven.

Stel jezelf maar eens de vraag: (Ik ga er even vanuit dat je PSG fan bent door je logo)
Waarom ben ik fan van Paris Saint Germain?
Je zult waarschijnlijk honderden antwoorden kunnen geven.
Maar ik wed dat je toch het gevoel zult hebben dat het niet al die redenen alleen zijn. Er is iets extra's waardoor PSG jouw club is.

Je kan natuurlijk met cynisme blijven kijken naar mijn opvatting van clubliefde, maar zo ervaar ik het.

23 december 2013 om 18:12

Ik meen me juist te herinneren dat toen der tijd Feyenoord oppermachtig was en dat Ajax door de poppetjes iets anders neer te zetten dit systeem heeft uitgevonden. Kan fout zitten hoor

23 december 2013 om 18:20

Oh nee ik ben pas net fan van Psg.
Maar ik denk er verder hetzelfde over als jij, sorry voor het misverstand. Maar ik zou het grootste deel van jouw redenen onder geschiedenis scharen. Zoals prestaties, de reputatie, de symbolische spelers, et cetera.

23 december 2013 om 18:52

Ajax heeft een groter stadion, meer fans/supporters, speelt nu nog vaker in de Champions League. En qua voetballend vermogen is het lastig te vergelijken. Ajax heeft onder De Boer toch een aantal voortreffelijke prestaties geleverd. Manchester United, Manchester City, Barcelona en AC Milan zijn allemaal verslagen.

Tevens drie jaar op rij kampioen. Terwijl Tottenham sinds 1960 geen titel meer heeft behaald.

De #5 van Engeland delft naar mijn inziens toch echt het onderspits t.o.v. de #1 van Nederland!

23 december 2013 om 19:11

Nee, voetballend is Arsenal vergelijkbaar met iets als Newcastle, ik denk dat Newcastle nog beter is. Swansea is misschien een betere vergelijking. Spurs is zeker wel beter qua spelers. Maar met enkel grote namen red je het niet, er moet ook een tactiek achter zitten en dat is bij Ajax een stuk beter. Daar leert iedereen al van jongs af aan in een bepaald systeem te spelen, Spurs doet maar wat.

@glory de meeste mensen hier zijn in het tijdperk van Bergkamp, Henry en Pires juist fan van Arsenal geworden, om het spel wat ze toen speelden. Dat is geen echte historische reden te noemen.

23 december 2013 om 19:14

Stravven, Tottenham staat bekend om de extreem aanvallende 1:3-3-4 formatie. Het 1:4-3-3 komt toch echt uit Amsterdam.

23 december 2013 om 19:46

@ Stravven

Ik neem aan dat je in de eerste zin met Arsenal " Ajax" bedoeld?

23 december 2013 om 20:58

@futureboss: laat Spurs de volgende ronde EL maar komen. Voetballend doet Ajax absoluut niet onder voor Tottenham, ik ben er vrij zeker van dat je die kunt hebben, zeker over twee wedstrijden gezien.

24 december 2013 om 09:50

Lul toch niet zo slap man..
Toen ze op het Europese vasteland al bezig waren met tactische zaken en spelopvattingen deden die Engelsen niks anders dan blind de bal naar voren peren en er achteraan rennen. Het alom bekende K&R voetbal

23 december 2013 om 16:34

Ongekend, lezen jij alleen maar de titel? Toen ik deze titel las dacht ik gelijk aan frank de boer. Wat ben ik blij met onze trainer!

23 december 2013 om 16:54

Ik snap dat je aan de Boer denkt, hij staat ook in de titel haha. Maar dat zal wel zijn aangepast.
Natuurlijk is Tottenham (veel) groter dan Ajax. Onze topspelers gaan weg naar Whl, hebben een groter budget en speler in de mooiste competitie van de wereld.
Maar de Boer is nuchter, gelukkig en een man met een missie. Mooi voor ons!
Hij gaat zijn grote club wel krijgen als hij zo doorgaat.

23 december 2013 om 17:20

Ik durf zelfs te stellen dat Ajax op dit moment niet veel slechter is dan Tottenham. Na the Spurs heeft een groter budget en op papier betere spelers. Maar Ajax is voetballend momenteel beel beter.

Wat dat betreft mogen ze in Engeland blij zijn dat ze daar zoveel geld hebben. Als wij Nederlanders het geld hadden dan hadden we het zoveel effectiever gebruikt.. verder mag the Spurs dromen van ook slechts maar 1 van het succes van Ajax. Ajax is zoveel keer groter dan de spurs qua dat.

23 december 2013 om 17:32

Maar wij hebben ook minder inwoners, meer inwoners = meer fans = meer inkomsten.
Voetbal leeft daar ook iets meer, al is Nederland ook een voetballand natuurlijk.
Hoeveel levert een kampioenschapspremie hier eigenlijk op? 5 miljoen?
Daar krijgen clubs alleen al een startpremie van 60 miljoen, als je promoveert een moneyboost van nog eens 30 miljoen, en ook als je degradeert krijg je nog tientallen miljoenen om de degradatie op te vangen.
Maar ik vind dit hier ook wel mooi, lekker 'back to basic' normale spelers en zelfopgeleide spelers.

23 december 2013 om 17:34

Ach, Ignorance Bliss en dat met "le Connaisseur" als naam dan kan je je blijkbaar heel veel onzin per strekkende cm veroorloven.

23 december 2013 om 16:35

Tottenham is echt veel groter en beter hoor. Tuurlijk presteert Ajax top, en na Barca zal elke Ajax fan zeggen dat ze groter zijn dan Tottenham, maar blijft beter dan Ajax, zowel op het veld als ernaast.

23 december 2013 om 16:38

Qua fans, club, geschiedenis en organisatie is Tottenham zeker niet groter dan Ajax. Ze hebben meer geld en spelen in een grotere competitie, maar groter zijn ze zeker niet.

23 december 2013 om 16:53

Kom op zeg, dat clubje is echt niet groter dan Ajax. Ze hebben alleen veel meer geld, en kijk wat ze ermee doen: helemaal niets.

23 december 2013 om 17:07

Haha Ajax hoort bij de grootste 5 clubs qua historie en prijzen en heeft meer grote spelers groot gebracht dan welke club dan ook ter wereld. Tottenham heeft alleen meer geld en dan houd het toch echt op.

23 december 2013 om 17:12

Yeah, beter is natuurlijk hetzelfde als groter.. on: ze hadden idd al kunnen weten dat hij gewoon bij Ajax wilt blijven.. wat een slechte organisatie/bestuur..

23 december 2013 om 17:33

In het hedendaagse voetbal is Tottenham misschien groter.
Maar praat je over 'voetbal' dan tel je dus alles mee, dan is Ajax zeker groter.
En inderdaad qua prijzen behoort het ook tot de grootste clubs.

23 december 2013 om 17:38

Wat heb je aan geschiedenis ? Leg je erbij neer dat een sub topper in Engeland de.komende 10 jaar beter zal zijn dan een titelkandidaat in Nederland.. Als ajax 10 keer tegen tottenham speelt verliezen ze er 8

23 december 2013 om 17:49

Verlies je 8 x?
Niet zo overdrijven he.
Verliest er hooguit 5, speelt 2 gelijk en win je er 3x.
Oh en nogmaals, we hebben het in de hele discussie niet over wie er beter is, want dat is tottenham duidelijk... 'wij' hebben het over grote van een club.
Ajax is groter, Tottenham is beter.

23 december 2013 om 18:19

Inderdaad. Ik denk sat je het nu zelfs om kan draaien en dat Ajax 5x wint minimaal. De laatste 5 wedstrijden gezien van Tottenham maar die spelen een partij belabberd haha

23 december 2013 om 17:01

Tottenham is een prachtige club! Wie er groter of kleiner is ga ik niet roepen, want dat doet er totaal niet toe. Ik vind het alleen belachelijk dat hij Ajax een kleine club noemt, terwijl Ajax nooit klein is geweest!

Ik durf best te wedden dat meer mensen Ajax kennen dat Tottenham.. Maargoed, dat is op basis van prestaties in het verleden..

23 december 2013 om 19:03

De gedachtegang is logisch. Wat heb je eraan om een club te coachen dat vroeger Europese prestaties heeft neergezet, terwijl je een club kan coachen waarbij de financiele middelen groter zijn, waar goede spelers liever naar toe willen trekken en waar je normaal gesproken om de titel meestrijd in de meest populaire competities ter wereld? Elke coach met ambitie zou die overstap maken.

23 december 2013 om 21:51

Echt wel pannenkoek

Zoals gezegd in de tekst: Als ze een beetje hun huiswerk hadden gedaan hadden ze geweten dat Frank het niet zou doen. De Boer heeft vaak aangegeven nog lang bij Ajax te willen blijven en heeft al grotere clubs afgewezen. Liverpool is naar mijn mening namelijk groter als the Spurs.

Echter ben ik er van overtuigd dat De Boer Tottenham schitterend zou kunnen laten spelen en uit kan laten groeien tot een vaste topper in de PL.

Gelukkig blijft hij bij Ajax en versterkt hij niet de grote rivaal!

23 december 2013 om 16:35

Liverpool is niet alleen groter dan de Spurs, qua merk en naamsbekendheid na United de grootste en qua achterban en prijzen dé grootste uit Engeland.

23 december 2013 om 17:12

kopite: qua prijzen is Utd ook de grootste uit Engeland..

23 december 2013 om 17:13

Qua merk en naamsbekendheid is Arsenal van hetzelfde kaliber als liverpool. Alleen qua historie is liverpool beduidend groter

23 december 2013 om 18:29

@ El Chicharito

Nee hoor, Liverpool telt nog altijd meer prijzen en de supporters trekken veel meer sympathie. (united heeft vooral veer aziatische supporters).

@feye88

Nee, Liverpool is over de hele wereld nog altijd bekender.|
Niet alleen qua historie, ook qua achterban.

23 december 2013 om 19:14

Liverpool en Arsenal zit qua bekendheid op ongeveer gelijk niveau, United springt er boven uit, maar City, Chelsea en vooral Spurs zijn een stuk minder groot dan de eerder genoemde clubs.

23 december 2013 om 16:40

Het zou te lang duren, voordat de Boer zijn speelwijze erin zou krijgen en ontslagen worden. Zo gaat het tegenwoordig bij veel clubs ze willen direct presteren.

Als je naar spelersmateriaal en competitie kijkt, dan is Tottenham veel groter dan Ajax op dit moment.

23 december 2013 om 16:49

Prima kijk ik ff naar de prijzenkast! Zet anders spelers tegenover elkaar die europse top gehaald hebben. .spurs kom ik op archibal en met name hodle ajax cruyff vBasten rijkaard etc zomaar ff een greep

23 december 2013 om 17:30

We leven toch in het heden, als spelers mogen kiezen tussen Tottenham en Ajax kiezen ze allemaal voor Tottenham hoor en niet voor Ajax omdat die bijna 20 jaar geleden de Europa Cup 1 hebben gewonnen.

23 december 2013 om 17:37

En wanneer heeft tottenham die dan voor het laatst gewonnen?
Het gaat om de competitie, daar kan Ajax niets aan doen aangezien het hier speelt en niet daar.

23 december 2013 om 17:36

Veel beter ja, groter? nee.
Daarvoor mogen ze nog meer presteren in hun competitie en ook europees.
Ja ze spelen in een betere competitie, maar ze hebben ook een beter team.
Ajax speelt in een zwakkere competitie maar heeft ook een zwakker team.
Dus het is in principe gewoon gelijk.

Waarom staat bij dit artikel een afbeelding van 't stadion wat Spurs in 2007 wilde bouwen?

Tottenham speelt alleen in een grotere competitie en heeft grotere schulden. Oh ja en ze hebben heel veel spelers uit onze competitie. Voor de rest is Ajax in ieder geval geen kleine club, vindt ook Frank de Boer. En met zon opmerking lijkt me zijn naam nu al helemaal klaar daar.

Tsjah, wat is groter. Ja ze betalen meer geld en de competitie is vele malen sterker. Maar ze spelen vrijwel nooit op het hoogste niveau en winnen geen prijzen. Waarschijnlijk krijgt hij ook niet de tijd om zoals bij Ajax een visie op te bouwen en zal er niet zo met jeugd gewerkt worden zoals wel bij Ajax. Frankie zal het hier veel meer naar zijn zin hebben. Na een tijd komen de echte grote clubs wel, niet een Tottenham.

Dommeriken, met alle respect voor Spurs wat heus wel een grote club is maar kan ik alleen financieel en qua competitie hoger aanslaan maar Ajax is qua naam en faam echt wel wat groter.

23 december 2013 om 16:50

Inderdaad, Als Ajax dezelfde middelen had die Tottenham heeft dan is Ajax zeker groter dan Tottenham.
Zelfs nu als ze tegen elkaar moeten spelen geef ik Ajax meer kans om te winnen.

23 december 2013 om 17:39

Ik zie de spurs Ajax nog wel in de pan hakken, echter de rest klopt als een bus, en dat geld ook voor meer Nederlandse clubs.

23 december 2013 om 17:47

Ok misschien overdrijf ik een beetje, maar Ajax hoeft niet onder te doen voor Tottenham.

Ja want je ontslaat je manager en dan heb je maar 1 kandidaat. de Boer stond misschien wel bovenaan ja maar hij is nooit de enige kandidaat geweest. En waarom verdiende AVB meer tijd? Als je 1 jaar een 1 man team bent en dan nog een half jaar baggervoetbal speelt verdien je ontslagen te worden.

Als Van Gaal het zou worden zou ik heel blij mee zijn. Een van de beste clubtrainers ter wereld die een goed team kan neerzetten met aantrekkelijk voetbal.

Verder over Frank de Boer, daar hadden ze niet mee moeten komen. Erg dom om een trainer die zich vaak in de media uitspreekt om lang te blijven bij zijn huidige club. Als ze echt de gedachte hadden dat Frank de Boer wel van een kleinere club naar Spurs zou gaan zitten ze flink mis. Eigenlijk wel walgelijk om te denken dat je groter bent dan Ajax maar goed dat is mijn mening.

Misschien ook geen verkeerde beslissing om naar Ronald Koeman te kijken? Zoiets hoorde ik bij Voetbal International tijdje terug en dat klonk mij ook niet verkeerd in de oren. Het liefst zie ik Van Gaal komen die een goed team gaat bouwen en als zo'n naam binnenkomt dan wordt hij niet snel ontslagen gok ik want als zo'n naam binnenkomt moet je daar erg gelukkig mee zijn vind ik.

Van een kleine naar een grote club? Laat me niet lachen. Het enige wat Tottenham meer heeft is geld.

De Spurs kunnen natuurlijk nooit een grotere club zijn dan Ajax.
Ze hebben een hogere begroting en spelen in een moeilijker competitie dan Ajax, that's all.
Hoeveel landstitels, bekers, europese titels en wereldbekers hebben ze meer gewonnen dan Ajax?

Haha oej een blauwtje gelopen. Geweldig van de Boer. Waarom zou je ook van Ajax naar Tottenham gaan? Ja, vanwege het geld. Maar bij Ajax speel je elk jaar CL en win je prijzen en gaat het ook alleen maar beter mee. Tottenham is juist een beetje aan het wegzakken. Dat komt door het vertrek van Bale die ze echt droeg jarenlang. Ajax heeft een duidelijke visie en speelstijl waar de Boer ook verantwoordelijk voor is. Nee, F. De Boer blijft nog wel jaren bij zijn grote liefde.

Het doet er in dit geval eigenlijk niet eens toe welke club groter is.
Wel is het een feit dat Ajax sowieso geen ''kleine club'' is.
Als het om de geschiedenis gaat behoort het zelfs tot de Europese top. Indien je alleen naar recente prestaties en het heden kijkt, is het zelfs nog steeds geen ''kleine club''

Benieuwd wanneer Tottenham eens een echte prijs gaar pakken!!?? Groter dan Ajax?? Dacht het niet.... Ze hebben meer geld, tja dat klopt maar voor de rest is het in mijn ogen een middelmatige club die gewoon meedoet, maar zoals gezegd niet om de prijzen!! Spel heel af en toe Cl....zegt toch meer dan genoeg...!!

Frank gaat Ajax niet verlaten.
Hij heeft het er goed naar zijn zin en weet zelf ook wel dat dit waarschijnlijk zijn plafond is.
Hij is goed met jeugdige spelers die alles van hem aan nemen maar met spelers met een eigen wil/ mening weet de Boer zich geen raad, hij is geen people manager.

En waarom zou ie?

23 december 2013 om 19:50

Argumentatie graag, waarom zou fdb zich geen raad weten met betere, oudere spelers?

Alleen qua begroting en individuele spelerswaarde is Tottenham groter. Voor de rest zijn ze op elk front kleiner.

Wie de fuck denkt die 'simon Kuper?!" dat 'ie is dat hij Ajax een kleine club kan noemen.

Als dit Ajax in Engeland speelt eindigen ze ook wel tussen plaats 5 en 8 dus zo groots is dat Tottenham niet.

23 december 2013 om 17:25

Wel raar dat de twee beste spelers van Ajax dan een stap terug hebben gedaan door naar Tottenham te gaan. Hadden ze het bij Ajax zo slecht dan?

23 december 2013 om 17:42

Grotere competitie, meer tegenstand, meer salaris meer uitdaging.
Tja het hoort er bij he.
Overigens je hoeft geen grotere club te zijn om beter te zijn.
Maar dat snap jij denk ik nog niet, of denk jij dat 'groter' automatisch 'beter' is?

23 december 2013 om 17:36

Ten eerste is simon kuper een jounalist met zo'n beetje de meeste kennis van t voetbal in Engeland, ten tweede zegt hij niet dat dat Ajax een kleine club is maar dat ze fat bij Spurs waarschijnlijk dachten

23 december 2013 om 17:44

Tja, zou wat zijn, even 60 miljoen startpremie incasseren en op de Ajax manier spelen, dat ligt de Engelse ploegen namelijk niet.
Al zouden we langzaam omhoog krabbelen van plek 12 -11 - 10 etc met de jaren groeit je budget.

23 december 2013 om 18:22

Sander, je leest de tekst toch? Waarom die Kuper afzeiken, als hij de gedachte van Tottenham porbeert te omschrijven?

En daarnaast speelt ajax niet in de PL en zal dat ook nooit gaan doen... Dus waarom die vergelijking? De Boer krijgt een aanbod om bij een top 7-club in Engeland te werken. Daar krijg je toch een stuk meer betaald en is de uitdaging ook veel groter.

Ajax is door het verleden groter, maar denk toch niet dat Vertonghen daarheen zou gaan als tottenham nu niet een stuk meer voorsteld dan ajax??

Kortom letterlijk alles wat je zegt in je reactie is totale onzin.

23 december 2013 om 19:53

Jouw reactie klopt ook niet helemaal: bojan naar ajax van barca. Vertonghen wou een financiële klapper maken en in de PL spelen. Dat heeft niets met de grootte van de club te maken hè?!

Misschien halve finale EL tegen Tottenham kan hij even zien wat voor kleine club het is.
Aanschouw maar even de vlaggen die bovenin de Arena hangen

De Boer blijft voorlopig bij Ajax en zal vervolgens naar Barca gaan. Bij beide clubs wil hij lang blijven en dan misschien op zijn oude dag nog een keer Oranje als hij de lichting goed vindt. Engelse Duitse clubs doet hij. Hij kan kieskeurig zijn en zijn vrouw en hij vinden Barcelona een fijne stad en er zal altijd goed spelersmateriaal zijn daar.

23 december 2013 om 17:33

Denk dat alleen Ajax op je cv niet voldoende is om bij Barca aan de slag te kunnen.
Of Ajax moet onder de Boer ook in europa presteren, maar dat zie ik ook niet zomaar gebeuren.

23 december 2013 om 17:37

Wat had Rijkaard gepresteerd voor hij naar Barca ging dan? Wat een kletskoek man.

23 december 2013 om 17:44

Alleen met Sparta degraderen was ook voldoende om bij Barca aan de slag te gaan.

23 december 2013 om 17:46

Denk toch echt dat dat voldoende is bij de Boer.
Want er staat ook
Barca(speler)
Ajax(spelerencoach)
Cl

op zijn CV, dat vergeet je even voor de gein.
Je moet ook in het plaatje passen bij barca.
Hij kent d filosofie uit zijn koppie
Of denk je dat *tito of Guardiola al tientallen rijtjes met clubs op hun CV hadden, of Rijkaard?
(clubs succesvol getraind*)

23 december 2013 om 18:47

Dan zullen ze daar in Barcelona wel een moord doen om Koeman daar te krijgen.
Je bent wel heel erg kortzichtig.

Tottenham staat 7e.. 3 punten onder chelsea waar iedereen vertrouwen heeft in de trainer. daarnaast staan ze boven United, waar de trainer ook nog zit. Villas Boas is een jonge trainer die een paar jaar de kans moet krijgen. Ik word er gewoon misselijk van, als je ziet hoelang een trainer de kans krijgt in de PL. Als je een trainer als Villas-Boas haalt, gezien zijn leeftijd, haal je hem toch met een meerjaren-plan in gedachte?.. Iemand die steeds beter zijn rol gaat invullen naarmate de tijd.

Haha misplaatste arrogantie en Engelsen gaan perfect samen Tottenham groter dan Ajax, zonder Bale stellen die lui niet zo veel voor hoor! We zien nu dat bij Ajax steeds grotere talenten doorbreken, en Eriksen en Vertonghen worden nu totaal niet gemist. Zo goed is hun selectie nou ook weer niet. Wij maken Ajax vaak slechter dan ze eigenlijk zijn. Geld en competitie, dat zijn de enige redenen om Tottenham aantrekkelijker te vinden dan Ajax. Qua uitstraling, naam en historie leggen ze het af, en ik denk dat de huidige selectie niet eens minder is.

Dan hebben ze verkeerd gedacht, dat Frank denkt dat hun een grote club zijn.
Tottenham is een mooie club met een grote historie maar kwa erelijst mag het niet eens vergeleken worden met Ajax natuurlijk.de een heeft 4x de cl gewonnen de ander 1 mee gedaan....32x landskampioen of of 2x in de jaren 50-60
Ja de pl is velen malen groter dan ed maar dat komt door alle bedragen die daar rond gaan en suikersjeiks.
Nee Frank gaat echt niet voor tottenham.

Ajax is groter dan Spurs! #kijk maar naar de prijzen die Ajax in europa heeft gewonnen en de spelers die ze hadden.

Veel voetbalclubs in Engeland worden gerund door nono's. Die snappen niet dat Frank de Boer echt niet weg gaat bij Ajax voor Spurs, en zeker niet nu.

Ik heb best medelijden met clubs die succes willen boeken maar totaal niet weten of er lucht in een bal zit.

Frank zit al bij een grote club, dat hadden ze even niet door bij de Spurs.

Frank de Boer is een fantastische trainer die voorbestemd is om in de grotere competities door te gaan met het winnen van prijzen. Alleen moet de club waar hij gaat werken hem de tijd geven om een geoliede machine neer te kunnen zetten want dat is denk ik zijn sterkste kwaliteit als trainer. Alleen kost deze werkwijze tijd en ik vraag me af of de clubs in de grotere competities hem daar de tijd voor geven als de resultaten wat minder zijn.

Tottenham is idd een grotere club dan Ajax met veel beter spelerssmateriaal. Maar de boer is een toptrainers die na Ajax een topclub gaat trainen en daar vallen the Spurs niet onder.

23 december 2013 om 20:15

Valek, spurs is alleen in begroting groter dan Ajax. Met dank aan Murdock.
Man hun clubhuis is niet eens groot genoeg om de prijzenkast van Ajax te herbergen.

23 december 2013 om 23:25

Omdat Ajax in een flutcompetitie speelt, anders was Ajax ook niks.

25 december 2013 om 00:01

Ja tuurlijk, omdat je in een flutcompetitie speelt win je al die Europese prijzen.

De Boer speelt het liefst op safe. Dat kan je ook duidelijk zien aan het spel van Ajax onder zijn leiding. Alles zo safe mogelijk. Daarom ook begrijpelijk dat hij niet naar Tottenham verkast.

Het gaat weer over grootte en dan vallen alle ajacieden weer terug op de prestaties vanuit de dinotijd, waar Cruyff de voetbsl heeft uitgevonden. Ajax wint er van de 10 tegen tottenham meer, laat me niet lachen. Ajax doet het nationaal erg goed en het beleid de laatste jaren is dik in orde maar stelt gewoon vrij weinig voor vergeleken bij de subtop in Engeland. De duels in milaan paar jaar terug en onlangs thuis tegen barca waren leuke resultaten maar het ging om des keizers baard voor de tegenstanders. Het is geen schande, het is gewoon de realiteit. Eriksen gewoon bankzitter, chadli bankzitter, geeft al aan dat de zogenaamde smaakmakers van de eredivisie tekort komen voor de engelse subtop. Vz doet gretig mee aan de ajax geilheid door dit soort discussies tot in den treure uit te lokken. Ajax was ooit groot, de realiteit is echter totaal anders. Net als de rest in de eredivisie.

Enkel in begroting is Tottenham een grotere club dan Ajax..

De spelers zijn misschien ook beter, maar ze spelen in een team, met een systeem waar ze niet tot hun recht komen.

Ajax zal winnen van deze 'grotere' club

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren