Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'KNVB bood Koeman aan om assistent-bondscoach te worden'

Laatste update:

Ronald Koeman heeft er geen geheim van gemaakt dat hij graag bondscoach van het Nederlands elftal wil worden, maar ziet de baan vermoedelijk naar Guus Hiddink gaan. Volgens het NRC wil de KNVB Koeman echter wel hebben: de krant meent dat de huidige coach van Feyenoord de assistent van Hiddink zou kunnen worden. Koeman bedankte vorige week echter voor die eer.

/

Het NRC claimt dat de KNVB Koeman heeft aangeboden om de assistent te worden van Hiddink, die twee jaar lang de eindverantwoordelijke zou moeten zijn. Na die twee jaar zou Koeman het stokje vervolgens over kunnen nemen. De coach van Feyenoord voelt echter niets voor een rol als assistent-bondscoach en heeft dan ook laten weten dat hij deze aanbieding niet zal accepteren.

Koeman dacht lange tijd de belangrijkste kandidaat te zijn om Louis van Gaal op te volgen, maar in november gaf Hiddink in zijn column in De Telegraaf opeens aan dat hij ook geïnteresseerd was. De Achterhoeker schijnt toen al een akkoord te hebben bereikt met de KNVB: volgens NRC schreef hij alleen over zijn belangstelling voor de baan om het publiek te laten wennen aan de terugkeer van hem bij Oranje. Tussen 1995 en 1998 was Hiddink ook al bondscoach.

Denk je dat Ronald Koeman ooit nog bondscoach van Oranje zal worden?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

goed zo, assistent worden van het NL-elftal? dat is niet echt een stap hogerop. vind het zelfs een kleine belediging

19 december 2013 om 12:55

Ja inderdaad. Dat is wat de meeste worden in het begin van hun carriere. Het is zelfs ook waar Koeman ooit is begonnen, dan is hier weer bij af eigenlijk.

19 december 2013 om 13:04

Ach, als hij dan de zekerheid krijgt dat hij na twee jaar wel zelf bondscoach wordt is het zo'n slechte deal nog niet. Maar dat vind ik.

19 december 2013 om 13:10

Rijkaard en Van Basten werden zonder enige ervaring als bondscoach neergezet en Koeman zou eerst nog een tijdje met Hiddink moeten meelopen?! Ik vind dit zonder meer een belediging. Er zijn volgens mij geen coaches van de generatie Koeman met zo veel ervaring, maar de Knvb grijpt liever terug op een nog oudere generatie.

Was het niet Cruijff die mid jaren '90 stopte met trainen om ruimte te geven aan de nieuwe generatie? Twintig jaar verder en we vissen voor onze bondscoach nog steeds in dezelfde vijver. Misschien dat ze ook maar een naar de cursus oefenmeester moeten gaan kijken, blijkbaar levert die al decennia lang incapabele mensen af, als we nog steeds moeten teruggrijpen op de generatie Hiddink, Van Gaal, Advocaat...

19 december 2013 om 13:17

Hiddink is meer een Manager, Koeman meer een Trainer. Was een mooie combi geweest. Maar als Koeman zich hier te groot voor vind, zie ik hem liever helemaal niet meer bij het Nederlands Elftal. Ik zou als ik Hiddink was gewoon Meulensteen ophalen en die er naast zetten. Hij heeft nu zijn kans gehad en het is ook echt geen straf om naast Hiddink op de bank te zitten. Zegt genoeg over de waanzin van Koeman, dat hij zich een groot trainer vind. Overal waar hij kwam, lag een gespreid bedje of had hij een goeie selectie of een goeie spits. Dus tis absoluut geen ramp, dat hij het niet word.

19 december 2013 om 13:50

Koeman was 16 jaar geleden al assistent van Hiddink. Het lijkt me dan logisch dat je na het trainen van de traditionele top drie, Valencia, Benfica, Vitesse en AZ niet weer terug stapt in die rol. Daarnaast noem je Meulensteen als alternatief, maar ik denk dat Meulensteen nog eerder zijn arm afhakt dan dat hij weer onder Hiddink gaat werken, koud een maand geleden heeft Hiddink hem namelijk lelijk laten zitten Anzhi.

19 december 2013 om 13:56

Meulensteen heeft daar wel degelijk antwoord op gegeven, dat hij Guus hier niets te verwijten valt. Nadat hij was aangetreden in Rusland, haalde die rus de stekker eruit en ineens gingen er veel spelers weg.

Hij kan dan wel de top 3 trainen, maar wat heeft hij werkelijk bereikt? Zonder dat de voorgangers geen basis hadden gelegd?

19 december 2013 om 14:21

Meulensteen heeft anders flink uitgehaald naar Hiddink in verschillende media. Koeman's erelijst spreekt voor zich lijkt me. Dat andere al dan niet de basis hebben gelegd doet wat mij betreft totaal niet ter zaken, sterker nog, Van Gaal claimt zowel aan de basis van het huidige Barcelona als aan de basis van Bayern's succes te staan. Als Koeman echt zo veel succes heeft met voortborduren op de basis van andere, laat hem dat dan maar doen op de basis die is gelegd door degene die het voetbal bijkans heeft uitgevallen

19 december 2013 om 14:32

Wat een dikke onzin komt uit jou zeg! Koeman is overal hoofdtrainer geweest en moet nu de rechterhand van iemand worden? Natuurlijk is hij hier te groot voor! Elke trainer die prijzen heeft gepakt gaat geen assistent trainer worden ergens. Deze opmerking zegt meer over jou. Misschien wilt van Basten wel assistent worden? Tuurlijk...

19 december 2013 om 14:35

Elke club heeft wel een basis! Welke trainer traint een compleet nieuwe selectie? En wat voor goede basis lag er bij Feyenoord die het jaar ervoor 8e ofzo waren geworden toen ze 2e werden?

19 december 2013 om 14:47

@reservebankje, hoeveel prijzen heeft Hiddink gewonnen? Je zit wel dom te lullen dat je Koeman nooit meer bij het nederlands elftal hoeft te zien. Maar wat heeft Hiddink dan bereikt laatste tijd? Weggestuurd bij rusland,met Turkije slecht gepresteerd en EK niet gehaald,bij Ahnzi gewoonweg geld opgehaald en ook niets gepresteerd en heel lang geleden een succesje met Zuid Korea(dat overigens wel gastland was en vol stadion achter zich had.) Dus al 10-15 jaar niets gewonnen..ik vind het gewoon een schijnheilige streek van de Knvb en ook van Hiddink,tevens is die te oud en niet meer van deze tijd, Hij overschat zichzelf al een tijdje, ik denk dat het een fiasco word. Ik had wel graag de broertjes De Boer gezien...samen,maar gelukkig (voor mij als Ajax fan)blijven ze nog bij Ajax en mijn 2de keus zou Koeman zijn ook met zijn broer!

19 december 2013 om 15:12

Wat heeft Koeman bereikt dan? Hiddink wel iets meer dan Koeman. Dat de heer Koeman nu zielig doet, zowel in de media als langs het veld, zegt meer over zijn capaciteiten. Koeman ging ook weg voor het grote geld red Valencia. Koeman komt bij Ajax, waar Adriaanse het elftal had gesmeed. Verder had hij zo'n geweldige selectie, dat hij bij Ajax, weinig hoefde te doen met de spelers. Verder bereikt hij Feyenoord ook weinig. Als Pelle er niet was, was het maar een matig team. Bij AZ, had hij een goeie selectie, wat net kampioen was. Bij PSV heeft hij ook bar weinig gepresteerd. Dus hoezo goeie bondscoach?

Hiddinks prestaties. Euro cup 1 PSV 88. Aantal bekers en kampioenschappen met verschillende teams. Wereldbeker Real. Oranje halve finale, waar finale mogelijk was. Halve finale Korea WK. Halve finale Rusland EK. EN Turkije had hij echt een matige selectie.

19 december 2013 om 15:22

Ja reservebankje, Adriaanse had dat team zo geweldig gesmeed, dat hij na iets meer dan een jaar werd ontslagen.

19 december 2013 om 15:29

@reservebankje: Koeman heeft nog helemaal niets gezegd he? Hij heeft aangekondigd pas na de wedstrijd tegen PEC Zwolle zijn statement te geven. Alles wat je de afgelopen 48 hebt gelezen is puur speculatie van de media. Koeman doet helemaal niet zielig dus.

19 december 2013 om 15:35

Adriaanse is er wegens conflikten eruit gegooid. Niet om zijn trainers capaciteiten. Zelfde wat bij Twente is gebeurd.

19 december 2013 om 15:36

Koeman heeft wel degelijk aangegeven, dat hij na het afgelopen EK was gevraagd, dus hij heeft het zelf aangeroerd.

19 december 2013 om 16:41

Ze schijnen na het EK 2012 ook bij Koeman te hebben aangeklopt, die toen net had bijgetekend bij Feyenoord en dus niet weg wilde. Dan is het toch raar, na twee seizoenen waarin Koeman Feyenoord weer terugbrengt naar de top en zichzelf als trainer bewijst, dat de Knvb hem dan een baan als assistent aanbiedt?!

19 december 2013 om 17:25

Wil jij zeggen dat Koeman Feyenoord na de top heeft gebracht? Enige waar hij geluk mee heeft gehad is dat hij Pelle en Gudetti had. Of heb je hem wel eens op een andere taktiek betrapt, dan alle ballen naar voren?

19 december 2013 om 13:06

Had dit eigenlijk stiekem wel mooi gevonden als die het gedaan had.. 2 jaar bijtekenen bij Feyenoord en tegelijkertijd de rol van assistent invullen

19 december 2013 om 13:46

@sbtaan: Dat zou inderdaad helemaal geen gekke zet zijn. Zeker niet als hij daarbij de zekerheid krijgt dat hij na 2 jaar het stokje van Hiddink over zou kunnen nemen.

19 december 2013 om 17:19

Ja. Sorry. Persoonlijk ben ik dan liever assistent trainer bij Feijenoord dan assistent bondscoach. Dus als trainer van Feijenoord kan je zo'n aanbod nooit accepteren. Koeman heeft er goed aan gedaan om te bedanken.

Hij is Er nu nog Niet klaar voor, het is dus beter om in clubverband nog De nodige ervaring op te doen en/of functie te bekleden Als Assistent Coach van oranje. Is al lang Trainer, maar denk dat het volgende WK in 2018 wel eens de geschikte tijd kan zijn om bondscoach te worden.

19 december 2013 om 12:43

Als ik het niet mis heb, was hij in 98 of 2000 al assistent trainer van Oranje. Dat is wel een belediging als je na 13/14 jaar dezelfde positie krijgt aangeboden terwijl je in die tijd jezelf hebt verbeterd.

19 december 2013 om 12:54

Oke , als dat klopt neem ik mijn woorden terug en is het inderdaad een belediging aan het adres van Ronald Koeman. Dank voor deze informatie.

19 december 2013 om 13:17

haha, je kan discusseren over het feit of hij 'er klaar voor is', maar vooral door het beleid van de knvb is dit een belediging.. die maakte zichzelf volstrekt belachelijk door Van Basten destijds bondscoach te maken..

19 december 2013 om 13:19

Je kunt het ook anders zien met stapje terug!!! Hiddink is meer een manager en dan Koeman als veldtrainer. Dan is het geen stap terug en krijgt hij de garantie om na het EK aan de slag te gaan. Keuze lijkt voor mij niet bepaald moeilijk.

Lijkt op een belediging aan het adres van Koeman.

19 december 2013 om 12:56

@pelikaan23 19 december 2013 om 12:50
Wat een gelul, heel Feyenoord behalve Lex Immers heeft zijn debuut al gemaakt voor het Nederlands elftal, hetzelfde geld voor de Nederlandse Psv'ers. Martins Indi stond er ook na 1 goede wedstrijd in hoor.

19 december 2013 om 12:56

De afgelopen tijd was Feyenoord juist hofleverancier van het NLelftal dus stil maar weer gewoon.

19 december 2013 om 13:03

Want Vilhena en Martins Indi stonden al jaren in de basis? Blind heeft zich gewoon fantastisch ontwikkeld, en is nu een van de sterkhouders van Ajax. Is op linksback niet op z'n sterkst, maar betere alternatieven zijn er simpelweg niet.

''ajax spelers krijgen altijd voorrang in het Nederlands elftal''
ajax is al tijden geen hofleverancier meer geweest.
Calimerogedrag noemen ze dat.

19 december 2013 om 13:04

Lekker negatief. Bovendien hebben de Ajax-spelers sinds jaar en dag over het algemeen meer ervaring(europees). Dus dan is het des te logischer dat ze eerder worden opgeroepen.

Neemt niet weg dat ik van Gaal zijn selectieprocedure ook niet altijd snap. Desondanks heeft ie ons naar het WK gebracht, dus die man doet toch iets goeds

Noem eens een waardige vervangen voor Daley Blind? En het liefst 2, want dan hoeven we Daley Blind niet meer op te roepen. Nou?

19 december 2013 om 13:08

Niet echt snugger. Het Ajax kliekje van Gaal, Kluivert en Blind zijn juist allemaal weg na het WK. Wat dat er mee van doen heeft is mij dus een raadsel, maar waarschijnlijk zit je frustratie hoog.

Wat betreft het oproepen van speler van bepaalde clubs moet je als Feyenoord fan toch echt een plank voor je hoofd hebben. Van Gaal riep notabene Nelom op die nog nooit op enig niveau wat heeft laten zien. Als je Blind al niet in het Nederlands elftal vind horen wat moet je dan wel niet vinden van de Vrij, Martins Indi, Clasie en Vilhena? Lachwekkende reactie van je.

19 december 2013 om 13:16

@pelikaan wat ben jij een sneu ventje. De wereld is groter dan alleen rotterdam. Je maakt jezelf volkomen belachelijk.
Als je ziet hoeveel middelmatige voetballers bij feyenoord opgeroepen zijn bij het nl elftal en dan nog roepen dat ze alleen ajacieden oproepen.
Tis leuk dat je voor Feyenoord bent maar realisme is ver te zoeken bij je.

19 december 2013 om 13:17

Dat komt ook, omdat de Ajax spelers heel dicht bij zitten, bij het totaal voetbal dat sowieso bij deze coach past en voor ogen heeft.

En zo zijn er wel meer spelers die 1 wedstrijdje leuk speelde en ook werden opgeroepen. Uuuhhm ....het hele Feijenoord Kliekje. Jullie waren toch trots dat er 5 Feijenoorders op het veld stonden. Het is mij een wonder, want zij spelen al jaren geen Europees.

Raad eens welke kliekje die jongens heeft laten debuteren en ook telkens weer selecteerd?

Een beetje concurrentie kan geen kwaad.

Dus, Waar maak jij je druk om? Bang, dat je ze niet meer zal zien..

19 december 2013 om 13:20

Wat een onzin. Je kan juist stellen dat Feyenoord spelers voorrang hebben. Anders had een De Vrij allang niet meer voor Oranje gespeeld. Zelfde geldt voor BMI en Clasie. De enige Feyenoorder die het heeft bewezen erbij te horen is Janmaat.

19 december 2013 om 14:07

@frtorres het gaat er Afclucas niet om dat die jongens nog bij Oranje zitten, maar dat pelikaan alleen naar 2 ajacieden kijkt die wordt opgeroepen en het dan gelijk een 020 clubje vindt, terwijl je ook over feyenoorders in de selectie kunt discussieren. Je kunt niet van V Gaal zeggen dat hij selecteert op afkomst van club. Hij roept zelfs Dirk Kuijt nog op...dat zou geen enkele feyenoorder doen

19 december 2013 om 14:04

haha @pelikaan...objectiviteit is je vreemd merk ik al.
Een subtopper de mooiste en beste club ter wereld noemen is al twijfelachtig. Maar goed...mooi is subjectief, dus dat kan nog.

En daarnaast heeft v Gaal in het begin veel meer feyenoorders opgeroepen, ook spelers zonder ervaring. En nu roept hij veltman op en ben je dat opeens vergeten.

De vrij heeft 3 maanden dramatisch gespeeld bij feyenoord, maar hij werd steeds weer opgeroepen, daar hoor ik je ook niet over.

Guus Hiddink is nou niet bepaald een ajacied.

En daarnaast presteert Ajax bijna altijd beter dan feyenoord in de competitie, het lijkt me ook logisch dat de spelers die beter presteren ook eerder worden opgeroepen.

Volgens mij zitten in de meeste selecties van v Gaal meer feyenoorders dan ajacieden.
En je kunt blind wel matig noemen, maar de vrij en clasie latten ook bar weinig zien.

Maar goed...v Gaal roept de spelers op die hij denkt het best te kunnen gebruiken en je kunt vraagtekens bij zn selectie zetten, maar niet dat hij selecteert op club.
Helaas ziet een calimero als jij altijd maar 1 kant van het verhaal. arme drommel

Dat is toch wel een beetje denigrerend.

De Nederlandse media wil op de Engelse tour geloof ik.... Wat een flauwekul verhaal. De Knvb schat Koeman toch wel wat beter in lijkt me en had van te voren dan wel bedacht dat Koeman nooit met zo'n scenario akkoord zou gaan.
En dit soort dingen staan tegenwoordig in het Nrc? hahaha

Eigenlijk één van de weinige momenten dat ik Guus Hiddink niet zo netjes bezig vind, ondanks dat hij bij Anzhi bezig was denk ik niet dat hem ontgaan is dat Koeman bondscoach wilde en leek te worden.

19 december 2013 om 12:48

Dus omdat Koeman bondscoach wou worden moet iedereen maar een stap opzij zetten zodat hij bondscoach kon worden? Hou toch op. Moeten we nu medelijden hebben met Koeman, zo zielig dit?

Koeman vind ik momenteel geen coach die echt overtuigt en die ik dus ook niet bij Oranje wil zien. Hiddink evenmin eigenlijk maar goed je kunt niet alles willen

19 december 2013 om 13:03

Ik hoef geen van allen te zien, het liefst zou ik Cruijff zien, maar leg me er bij neer dat die niet komt.
Maar als je weet dat iemand 100% in de race is om zoiets te worden, dan doe je dit toch niet? Althans zo denk ik erover.

19 december 2013 om 13:12

Ik denk dat je de enige bent.

Als Hiddink geinteresseerd in het bondscoachschap en de Knvb in hem de gewenste kandidaat ziet als het toch een kulargument om het niet te doen.

Als je jouw beweegredenen volgt had Rutte bij de vorige verkiezingen ook geen premier moeten worden. Samson was toch ook 100% in de race. Dan doe je dat toch niet....

19 december 2013 om 13:51

Nee, dat is onzin, dan kun je nog beter over Mark en Rita beginnen.
Kijk, als je nou een stuk beter bent dan de andere optie, oke dan kan ik me er wat bij voorstellen, maar dat is helemaal niet het geval, beiden zijn B opties.

Als dit waar is, is dit wel een hele pijnlijke fout van de Knvb. Getuigt van weinig respect.

19 december 2013 om 13:25

Wat heeft dit met respect te maken? Is toch gewoon een keiharde zaken wereld? Dan kies te toch voor het beste wat er in hun ogen mogelijk is? En wat Koeman niet ziet is dat Hiddink meer een manager is, dus Koeman als veldtrainer lijkt me helemaal niet verkeerd.

19 december 2013 om 14:03

Een man die al zo lang als hoofdcoach in het vak zit, uitnodigen als assistent coach vind ik wel een belediging.

Over de voetbalwereld als harde zakenwereld. Dat klopt wel, maar naar mening verschilt het op twee belangrijke punten.
1.) Bij voetbal komt meer emotie kijken. Er is meer emotionele bonding met clubs/teams dan met een bedrijf.
2.) Dat wat er gebeurt wordt breder uitgemeten in de media dan bij een bedrijf.

19 december 2013 om 15:20

Dat maakt allemaal niks uit. Je kijkt na de beste opties. Ik vind Hiddink het meest geschikte kandidaat op dit moment.

Knvb is een bedrijf waar veel sponsors aanhangen, dan moet je het hoogste eissen. Dan speelt een emotie dan even minder een rol. Of denk je dat de Knvb echt veel fans heeft?
En dat het brede word uitgemeten in de media is toch deels Koeman eigenschuld. Niemand heeft ooit gezegt dat hij bondscoach zou worden. Wel een geschikte kandidaat was / is. Dit heeft hij bij velen, de laatste weken wel de grond ingetrapt, door als een zielig oud mannetje langs het veld te rennen en te zeuren. Dit doet hij elke wedstrijd.

19 december 2013 om 15:54

Even for the record; ik vind Hiddink ook de juiste kandidaat. Puur en alleen omdat ik bondscoach een ouwe lullen beroep vind. Maar goed, daar ging het nu even niet om.

Jij zegt dat de Knvb een bedrijf is met veel sponsors, maar denk je echt dat die sponsors allemaal weg zouden lopen als Koeman aangesteld zou worden als bondscoach? Nee toch, dus sponsors zijn niet relevant in deze.

En laten we even eerlijk zijn, het beroep van bondscoach is toch ook vooral een ceremoniële functie? Zoveel inhoud komt er nou ook weer niet bij kijken. Je wordt gewoon aangesteld, kiest de namen die je leuk vindt, zorgt dat die namen van jou onder de indruk raken zodat ze alles doen wat je zegt en zet voor de camera's een paar trainingen uit, want de media willen het graag ergens over hebben. That's it. Laat die Koeman dat lekker doen als hij dat leuk vindt.

19 december 2013 om 16:01

Koeman als veldtrainer en Hiddink als Manager lijkt me een prima oplossing hoor. Snap niet dat iedereen hier huilt over belediging etc.

19 december 2013 om 16:16

Oke, dus jij denkt niet dat er sponsors weg lopen, bij een bepaalde naam. Gok van wel!!!!

Maar even to the point, dan mag het wat mij betreft ook wel onze plaatselijke trainer worden. Erg symphtieke man met uitstraling. Kan alleen geen opstelling maken, maar dat boeit dan weer niet.

19 december 2013 om 17:14

Ik denk niet dat sponsors weglopen bij de grote naam Koeman nee. Maar blijkbaar verschillen wij daarin van mening.

En om serieus in te gaan op je gekscherende reactie. Ik denk inderdaad dat uitstraling het belangrijkste is dat een bondscoach moet hebben. Voor de rest gewoon goed luisteren naar je adviseurs. Niet voor niets dat Van Gaal er geen trek meer in heeft, die ziet er geen uitdaging in.

Edit: even voor de duidelijkheid, ik chargeer natuurlijk een beetje om de discussie pittig te houden, maar dat begrijp je vast wel

19 december 2013 om 17:23

van Gaal mist de dagelijke training. Hiddink is tacties gewoon super sterk, wat koeman wekelijks bewijst, dat hij dat niet is. Als hij Tactisch sterk was, dan had hij wel een andere manier gevonden hoe hij clubjes als RKC kan verslaan. Hiddink heeft in het verleden laten zien dat hij dat wel is. Of vind jij alle ballen op Pelle een taktiek?

19 december 2013 om 17:53

Van Gaal mist de dagelijkse training, dat klopt ja. Maar waarom? Omdat hij het gevoel heeft dat hij te weinig zijn stempel kan drukken op het team.

Koeman is tactisch niet sterk, daar heb je gelijk in. Ik vind die tactiek met lange balletjes op Pelle nog best wel aardig. Simpel, maar het heeft wel lange tijd erg goed gewerkt. Ik vind Koeman's probleem voornamelijk dat hij slecht doorselecteerd en slecht wisselt.

Om een lange discussie samen te vatten; we vinden beiden dat Hiddink als bondscoach een betere keuze zou zijn. Ik denk dat Koeman het ook wel zou kunnen, jij denkt van niet. We gaan het zien over twee of vier jaar. Ten minste als hij er dan nog zin in heeft, want gevraagd worden als assistent coach vind ik nog steeds een blunder.

19 december 2013 om 18:01

Koeman, moet gewoon eerlijk zijn, dat hij veel van Guus kan leren. Ik zie hem dan ook best wel als assistent, maar dan wel als noemer veldtrainer ala Meulensteen. Koeman kan meteen wat leren en misschien dat hij over 2 jaar wel een geschikte kandidaat is. Koeman moet zich hier niet te groot voor voelen. Hij is na mijn mening bij 3 grote clubs van de 5 door de mand gevallen. Ik noem een AZ een PSV en een Valencia. Ik noem niet Feyenoord, al vind ik het persoonlijk van wel, want zie geen speler beter worden daar. En bij oranje kun je spelers niks leren, maar moet je ze fit krijgen en dat kan Koeman wel.

Ik denk dat het beste is om te wachten met reacties totdat we Koeman zijn verhaal gehoord hebben.
Nu is er een verhaal van 1 kant.

Denk trouwens dat Koeman nu wel wat anders aan zijn hoofd heeft.

Pf Koeman moet je niet willen maakt niemand beter

19 december 2013 om 14:32

Zelfs als dat al zo is, het is toch de taak van het Nederlands Elftal om resultaten te halen? Dat beter maken doen ze maar bij de clubs, bij het NL Elftal hoort resultaat voorop te staan

Haha, grappig verhaal. Maar dit kan toch niet waar zijn?.
Ik geloof er niks van.., zelfs van Oostveen is niet zo achterlijk. Behalve als hij moedwillig Koeman wilde "fucken" natuurlijk!

Wat een belachelijke aanbiedeing en een grove belediging voor iemand van het statuur Ronald Koeman, onbegrijpelijk dit.

19 december 2013 om 13:22

Nou nou, qua statuur valt het wel mee hoor. Als speler absoluut, maar als trainer heeft hij nog niet heel veel laten zien en hoort hij absoluut niet tot top coaches.

19 december 2013 om 16:05

Dat waren van Basten en Rijkaart natuurlijk wel( Trainers van stauur) toen ze bondscoach werden

Zo dom zou de Knvb toch niet zijn?? Ik neem aan dat als Hiddink bondscoach word, hij een aantal grote namen meeneemt die net in het trainersvak beginnen zoals Ronald de Boer, Seedorf en Ruud van Nistelrooy, zoals hij 1998 ook werkte. Ronald Koeman vraag je daar toch niet voor??

Respectloze kwasten daar bij de Knvb. Niet alleen door deze debiele aanbieding, maar ook gewoon het moment waarop ze alle stront over Koeman heen gooien. Die had gister en heeft vandaag wel wat anders aan zijn hoofd.

19 december 2013 om 13:30

Wat een onzin kraam je uit... dit speelt al een tijdje geleden... alsof ze bij de Knvb, ALS dit bericht al waar is, toen al wisten :s

Kan ronald koeman niet beide doen. Trainer van feyenoord en assistent van hiddink bij oranje. Zo kan hij twee jaar kennismaken met het team van oranje. En na die twee jaar het overnemen van hiddink.

Als dit klopt vind ik dat Koeman geschoffeerd is en met zeer weinig respect behandeld is. Koeman levert al jaren puik werk bij één van de grootste clubs van Nederland en is al 14 jaar (!) hoofdcoach. Teken van incompetentie om hem slechts een baantje als assistent-coach aan te bieden. Waardeloos beleid, net als het aanstellen van Hiddink. Oranje heeft een nieuwe generatie coaches nodig!

Alles beter dan Koeman, ik kan geen moment bedenken dat deze man iets zinnigs heeft gedaan bij een club, vitesse slect weggegaan, ajax in de steek gelaten, ruzie met sneijder en van der vaart, ruzie met van Gaal, reden van vertrek bij ajax, psv in de steek gelaten, sprong op een trein, die volgens hem niet zo vaak langs komt, AZ de afgrond in geholpen sportief en ook de sfeer verkloot, en dit is nog maar de samenvatting,
Conclusie , geen peoples manager en geen visitekaartje voor je club, ronald

19 december 2013 om 13:23

Ja, als je alleen zijn fouten onthoudt dan kan je ook niet bedenken dat hij iets zinnigs heeft gedaan.

19 december 2013 om 13:32

Hoeveel goeds heeft hij in tegenstelling tot al zijn fouten gedaan dan? Volgens mij zijn dat er een stuk minder:
- Ajax kampioen gemaakt;
- Ajax kwartfinale Cl;
- 2e en 3e plek met Feyenoord.

Als je dat afzet tegen al zijn miskleunen dan mag je volgens mij concluderen dat Koeman over het algemeen niet slaagt.

19 december 2013 om 13:32

Sorry man,
Ik vind het een draaikont en iemand die makkelijk conflicten krijgt met zijn spelers, ik ga na dit weekend duidelijk maken wie eerste keeper wordt stekelenburg of lobont, van gaal eruit of ik eruit, dat is de trainer die hem heeft meegenomen naar Barcelona als assistent, sneijder en vam der vaart kunnen echt niet samen op een middenveld, hij is nergens goed vertrokken en heeft geen toekomst meer in Nederland, dat is niet mijn schuld ook niet die van jou, bij ajax psv vitesse en az niet meer welkom.
Geef mij een trainer die dat in 8 jaar voor elkaar krijgt.

19 december 2013 om 15:31

Ajax 2 x Kampioen, 1 x de beker, 1x Johan Cruijff schaal, kwartfinale Cl.
Psv 1 x Kampioen, kwartfinale Cl.
AZ 1 x Johan Cruijff schaal.
Valencia 1 x de beker.
Benfica 1x supercup, Kwartfinale CL

19 december 2013 om 18:06

Komt dat door het spelers materiaal of doordat hij zo'n goeie trainer is? Gok op het eerste, tactisch is hij echt niet goed. Bij Ajax slaagde hij, puur uit de selectie. Bij PSV had hij ook een redelijke selectie, maar was het voetbal niet best. AZ heeft hij tenonder laten gaan. Bij Valencia en Benfica was het niet beter. Conclusie Koeman is ongeschikt.

En terecht. Ik bedoel.. waar slaat het nou op dat Koeman bondscoach moet worden? Alleen omdat hij het zelf zo graag wil? Hiddink heeft veel meer ervaring als bondscoach en waarom zou het een beleding voor de o zo grote Koeman zijn als hij assistent is van Hiddink? Omdat Koeman het al twee jaar zo geweldig doet bij Feyenoord? Kom nou. Daarvoor heeft hij nog nooit ergens bovenmatig gepresteerd.

@vz: Het is 'de' NRC niet 'het' NRC.

Verder snap ik aan de ene kant wel dat Koeman z'n zinnen had gezet op het bondcoachschap en dat een baan als assistent-bondscoach dan voelt als een demotie. Aan de andere kant krijg je de baan op deze manier naar alle waarschijnlijkheid wel en ben je er ook nog eens beter op voorbereid.

Dan is de kans aanwezig dat het Fred Rutten wordt. Hij en Guus werken altijd goed samen.

Die bert is echt een lachertje wat een hopeloos zielig clubje die knvb.
Koeman heeft gelijk en daarom zei hij nl dat hij nog wel wat te vertellen had zondag...
Denk dat bertje Koeman nooit meer hoeft te bellen schandalige actie van de knvb.

Een belediging voor Koeman.

Schandalige actie van Bert van Oostveen.

Dit is echt een grote belediging voor Koeman. Eerst laat de Knvb Koeman denken dat hij kandidaat nummer een is voor het bondscoachschap door Koeman onder meer een ontsnappingsclausule in zijn contract te laten opnemen en nu bieden ze hem dit aan. Koeman is niet de eerste beste beginneling als trainer.

Ach merendeels van wat de Knvb doet/zegt is toch niet serieus te nemen.

Denk als de Knvb gewoon open en transparent naar Koeman was geweest, het ook totaal geen probleem zou zijn dat Hiddink het zou worden.
Zal allemaal wel beetje stiekem en achter zijn rug zijn gegaan.
Volgende week zal Koeman wel vertellen hoe het echt is gegaan.

Dit heeft luie Guus knap geritseld en bekokstoofd. Het is natuurlijk een belediging voor Ronald Koeman om hem dan als assistent te willen meenemen.

Dit is echt een belediging voor Koeman. Hij is al veertien jaar hoofdtrainer, heeft de leiding gehad over Ajax, Psv, Feyenoord, Benfica en Valencia en is als trainer drie keer landskampioen geworden. Dan ga je toch niet meer aan de slag als assistent? Dat vind ik meer een functie voor een oud-voetballer die net klaar is met de trainerscursus en nog niet klaar is voor het hoofdtrainerschap.

Knvb, shame on you !! Zo ga je niet met mensen om, alhoewel men dit juist wel van dit domme bondje had mogen verwachten.

Dit moet een grap zijn van de Knvb als dit waar is. Hiddink is natuurlijk een goede trainer. Maar Koeman is toch te groot voor 2e man. Knvb moet zich schamen. Deze man heeft een voetbalcarrière gehad waar heel de Knvb jaloers op is. Deze man heeft meer dan zijn sporen verdient als trainer. Heeft bij grote clubs getraind en prijzen gepakt. Knvb als dit waar is schaam je diep. Net als dat jullie moeten schamen dat die blaaskaak al v Gaal nu trainer is.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren