Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Van wat ik gezien heb, vind ik Vitesse de beste ploeg van Nederland'

Laatste update:

Vitesse staat nu al een tijdje bovenaan in de Eredivisie en lijkt niet van plan te zijn om de koppositie uit handen te geven. De ploeg van Peter Bosz was zondag ook te sterk voor NAC Breda en hoewel de zege slechts nipt uitviel (3-2), was de driepunter zeker verdiend. Dat vond ook Nebojsa Gudelj, coach van NAC: "Van wat ik gezien heb, vind ik Vitesse de beste ploeg van Nederland", zei hij na afloop van de nederlaag in Arnhem tegen BN/De Stem.

Vitesse won dankzij twee goals van Lucas Piazón en een doelpunt van Kelvin Leerdam, alweer zijn zevende van dit seizoen. De Arnhemmers staan na 17 competitiewedstrijden op 36 punten en dat zijn er 2 meer dan achtervolger Ajax. Vitesse speelt in de laatste wedstrijd voor de winterstop nog uit tegen Heracles Almelo en kan dan het winterkampioenschap binnenhalen.

Volgens Bosz zou dat verdiend zijn: ""Dat wij nu bovenaan staan, dat is terecht", vertelde de coach aan het ANP. "Sinds het sluiten van de transfermarkt zijn wij het meest stabiel geweest. Dat heeft nu een mooie reeks van overwinningen tot gevolg gehad. We zijn steeds beter geworden. Dat is voor mij mooi om te zien."

Denk je dat Vitesse kampioen wordt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Geheugen als een zeef denk ik, die gudelje.
Vorige week compleet zoek gespeeld in Amsterdam en dan dit zeggen. Volgens mij was vorige week nog kanslozer dan gisteren! !!

16 december 2013 om 08:04

Moet je nagaan hoe goed Vitesse op dit moment speelt. Eerst Ajax helemaal zoek spelen in de Arena, nu NAC 90 minuten met de rug tegen de muur drukken.

16 december 2013 om 08:16

Haha. .. we zullen wel zien. Vitesse heeft natuurlijk wel het voordeel dat ze geen Europees spelen omdat ze niet konden winnen van een derde rangs clubje ergens uit verweggistan!!
Uiteindelijk weten we iig zeker dat als vitesse kampioen wordt het NL voetbal op sterven na dood zal zijn na volgend seizoen.

16 december 2013 om 08:21

Maar nac maakt toch 2 goals met de rug tegen de muur trouwens. Bij ajax hadden ze werkelijk geen enkele kans!

16 december 2013 om 08:34

Zegt niet altijd wat, Vitesse speelt beter voetbal dan Ajax met meer risico, het had zomaar 7-2 kunnen zijn.

16 december 2013 om 08:36

Ajax verloor thuis dik verdiend van Vitesse in eigen huis nog wel, dat zegt genoeg.

16 december 2013 om 08:59

Was ook verdiend thuis tegen vitesse. Maar in de huidigen vorm schat ik ajax gewoon hoger in. Bovendien is ajax al 3 jaar ijzersterk in de tweede seizoenshelft.

16 december 2013 om 09:18

In de huidige vorm? Lachwekkend.. cambuur-ajax gemist?
Je bent zo goed als je laatste wedstrijd...

16 december 2013 om 09:27

Jij noemt dus de laatste wedstrijd de huidige vorm?

16 december 2013 om 09:41

Ja! Uitspraak van Cruyff... je bent zo goed als je laatste wedstrijd..denk dat hij er iets meer kijk op heeft dan jij, ook dan mij hoor.

16 december 2013 om 09:58

Nou ik kijk wel ff verder, want als vitesse een keer minder speelt, schrijf ik ze ook niet af. Zowieso hebben we gewonnen, geluk of niet.

16 december 2013 om 13:09

Bram1282. Lees ik hier een beetje gefrusteerde fan?
Gudelj vindt Vitesse beter dan Ajax. Mag hij dit vinden?
Ik denk dat beide ploegen zeer aan elkaar gewaagd zijn en dat het een 2-strijd gaat worden. Twente en ook helaas Feyenoord haken vanzelf af.

17 december 2013 om 06:20

ik heb een andere mening, dat wil niet zeggen dat ik gefrustreerd ben als ik deze mening verkondig, beetje kortzichtige reactie van je, of vindt je zelf dat ik dat ook niet mag vinden!!!
Ik maak me totaal geen zorgen, we zijn pas halverwege en de moeilijkste periode komt nog.

17 december 2013 om 17:58

Het probleem van Gudelje is dat hij elke twee weken de "beste" ploeg van Nederland aan het werk ziet. Elke week krijgt hij een geweldig pak op de broek. Overigens hebben Vitesse en Utrecht nog een puntenstraf tegoed voor het te kijk zetten van het Nederlandse voetbal in Europa. Ook PSV maakt een goede kans, ik zou zeggen 10 punten in mindering voor Utrecht, 6 voor Vitas en 3 voor Psv. Je houdt zomaar je hart vast dat ze zich kwalificeren voor de voorronde van de CL dat wordt een feyenoord scenario.

16 december 2013 om 08:12

Boeie wat hij zegt. Al die coaches noemen ajax nooit op maar wie o wie werd er de afgelopen 3 seizoenen kampioen?
........ JUIST!

16 december 2013 om 08:35

Da's geweest, het gaat over dit seizoen.

16 december 2013 om 10:49

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Uit de reacties van Ajacieden hier op Voetbalzone merk ik dat onze hoofdstedelingen behoorlijk nerveus beginnen te worden...

16 december 2013 om 15:58

We spreken mekaar wel weer in mei!

16 december 2013 om 16:03

Valt reuze mee hoor, ze staan er beter voor dan ooit onder de boer!

17 december 2013 om 17:58

Ja je bedoelt jullie afgang in Europa? Dat was inderdaad dit seizoen.

16 december 2013 om 09:19

NAC was gisteren stukken beter dan in Amsterdam.

16 december 2013 om 11:23

Ohhhhhh er zijn een paar ajacieden op de teentjes getrapt hahaha.

NAC was beter, kan kloppen. Daardoor had Ajax het dus makkelijker. Maar NAC vond het voetbal van Vitesse beter, zij zaten echter zelf wat beter in hun vel en Vitesse miste nog te veel kansen waardoor ze in de wedstrijd bleven aldus kwakman.

Ik hoop niet dat vitesse kampioen word dan liggen ze zo uit de champions league
Bijna alle contracten lopen af. Kunnen ze weer opnieuw gaan opbouwen

16 december 2013 om 08:28

Welke Nederlandse club overleeft wel? Beetje voorbarig verder over volgend seizoen, reken maar dat er dan weer een goede selectie staat.

16 december 2013 om 08:40

Ajax misschien? Kwamen net 1 doelpunt tekort. En voordeel is ook dat iedereen blijft volgend seizoen m.u.v Siem De Jong.

16 december 2013 om 08:43

Gelukkig kun je dat zien in je glazen bol.

16 december 2013 om 08:50

Ajax overleeft Europees.
Hoop dat Vitesse dat ook doet als ze CL halen, maar dat is echt kansloos in mijn optiek.
Nederlands een topper qua voetbalkwaliteiten, maar internationaal stellen ze te weinig voor!

16 december 2013 om 08:52

Nee gewoon meerjaren beleid, de laatse 3 jaar van plek 15 naar nu nummer 1 met ieder jaar weer betere selectie.

16 december 2013 om 09:03

En ieder jaar weer een nieuwe selectie dus een nieuwe gok. Ze zullen spelers moeten binden voor langere tijd mejonge

16 december 2013 om 09:11

Groot deel van de selectie van vorig jaar is gehandhaaft. Inderdaad ook een deel nieuw, daarom des te knap dat het al zo'n goed team is en de beste is.

16 december 2013 om 09:27

Vithoba..

Op dit moment de beste is. Ik vind het onvoorstelbaar dat er hier veel trainers en Vitesse-supporters nu al roepen dat ze kampioen gaan worden of kandidaat nummer 1 zijn.

Ook Vitesse gaat gewoon weer tegenslagen krijgen en wedstrijden verliezen. Ze spelen op dit moment leuk voetbal en winnen een goede reeks wedstrijden achter elkaar. Maar ook bij Vitesse gaan blessures komen, gaat het minder lopen en gaan ze punten verliezen.

Ik zou mij -als Vitesse zijnde- een beetje terughoudender opstellen en eerst zorgen dat je zo lang mogelijk bij de top blijft voordat je überhaupt over een kampioenschap gaat praten.

Ergens voor gaan is één maar het begint er nu zo langzamerhand op te lijken dat ze in Arnhem rekenen op een kampioenschap. En dat is, in mijn optiek, iets te overdreven allemaal. We zijn namelijk nog niet halverwege de competitie..

16 december 2013 om 09:48

In een andere post zeg ik ook dat het nog maar te bezien is of we kampioen worden, heeft met veel factoren te maken. Maar op dit moment speelt Vitesse gewoon het mooiste en beste voetbal. Dat is geen onbescheidenheid maar gewoon de realiteit. We zullen zien wat de tweede helft brengt maar we kunnen zeker meedoen.

16 december 2013 om 09:52

Volgens mij is het na 17 van de 34 wedstrijden de helft van de competitie bereikt. Als ik teminste goed kan rekenen. En mag je dan gaan kijken wie er in de eerste helft van de competitie de meeste punten heeft gepakt. Dat is dus vitesse en niet ajax!

16 december 2013 om 10:06

Even een vraag, heb hem wel eens eerder gesteld!!! Wat is het beleid van Vitesse, niemand die het weet namelijk. Bij Vitesse rammelt juist alles aan elkaar en daar hebben jullie nu (gok tijdelijk) succes mee. Als je een juist beleid hebt (zie Ajaz) dan hoef je niet elk jaar een nieuwe trainer aan te schaffen. Wat denk je als Vitesse kampioen zou wworden??? Juist de talenten gaan weer terug naar Londen en krijgen jullie weer spelertjes die niet in Engeland te slijten zijn voor verhuur. Dus pas op, wanneer je het woordje beleid gaat uitspreken, want dat beleid word in Londen bepaald en helemaal niks in Vitesse.

16 december 2013 om 10:14

Wat rammelt er?

16 december 2013 om 10:21

Het beleid van Vitesse is er opgericht om structueel mee te doen om de bovenste plaatsen. De hele organisatie van jeugdtrainer tot hoofdtrainer, en op bestuurlijk nivo staat. Het moderne trainings en jeugdcomplex staat. Er zijn de laatste jaren veel samnewerkingsverbanden aangegaan met grote clubs in de regio maar ook daar buiten. Dus veel is gericht op jeugd opleiden. De samenwerking met Chelsea is er. Kortom, Vitesse staat als een huis en is klaar voor de toekomst met als toetje ook nog een suikeroom uit Rusland.

16 december 2013 om 10:21

Bestuurlijk rammelt het nog aan alle kanten. Aan de buitenzijde lijkt het van niet, maar mensen die binnen de muren van Gelredome, liggen al een paar maand op de wip. Misschien is het wel belangrijk, om eerst de club stabiel te maken, zolang jullie Holleywoord aan de Rijn zijn, zou er nooit een kampioenschap volgen. Of denk je dat iemand anders de leiding nu geven niet rommelen is? Is meer onkunde, geen ervaring, hoe om te gaan met het beleid uit Londen.

16 december 2013 om 10:27

Zolang Vitesse niks zegt over het beleid, kun je dit mooi zeggen, maar er is nog nooit iemand geweest, die het beleid van Vitesse na buiten heeft gedragen. Zolang je dat niet doet, zou er weinig jeugd binnen komen. Mensen willen duidelijkheid en vind het knap dat jij het beleid weet, terwijl een Johna Derksen, een Knvb, dit nog niet eens weet. Ze eissen al een paar maand van Vitesse wat het beleid is en jij weet het? Zoou eens gaan bellen met de Knvb.

16 december 2013 om 10:29

Onstabiliteit is er niet meer binnen de organisatie, alle functie zijn ingevuld. Maar waar rammelt het dan precies volgens jou?

Bayern Munchen heet als sinds ze bestaan Fc Hollywood, volgens mij heeft die club best wel wat gewonnen.

16 december 2013 om 10:31

Laat ik voorop stellen dat ik Vitesse het beste gun, vind dat ze leuk voetbal spelen.
Maar persoonlijk denk ik dat Vitesse nog niet "rijp" is voor Europees voetbal. Ze beginnen steeds stabieler te worden binnen Nederland en vormen nu toch wel een bedreiging voor de topclubs. Op dit moment samen met Ajax toch de grootste twee titelkandidaten in mijn optiek. Terugkomend op Europees voetbal, daar hebben we kunnen zien dat Ajax na 4 jaar CL steeds wat dichter bij komt. Steeds wat volwassener spelen, en uiteindelijk komen ze dan toch nog een beetje kwaliteit te kort, maar soms moet je daar ook een beetje geluk bij hebben.
Voor Vitesse is het plaatsen voor EL groepsfase nu al een aardige kluif, en dat bedoel ik niet negatief, maar dat heeft gewoon te maken met ervaring en het ingespeeld zijn op elkaar. Wat voor Vitesse toch het belangrijkste punt wordt in mijn optiek willen ze constant blijven meedraaien. De absolute smaakmakers zijn toch ook dit jaar weer huurlingen, en die hebben vaak toch even nodig om in te passen(zie een Bojan)..

16 december 2013 om 10:48

Word nog steed gereorganiseerd vanuit Londen. Die oud direkteur is net weg, afgelopen week weer zo'n vaag figuurtje aangesteld en in de opleiding zijn ze ook nog bezig? Of volg je Vitesse niet?

16 december 2013 om 10:50

Vaag figuurtje aangesteld? We hebben een Nederlandse trainer, een Nederlandse technisch directeur, een Nederlandse voorzitter. Oh oh, wat is het toch een vage structuur bij Vitesse.

Of volg je Vitesse niet?

16 december 2013 om 10:50

1afcajax1

Het probleem van Vitesse de laatste twee keer europees speelde was dat toen ze eraan begonnen de selectie nog verre van compleet was. Dat was jammer en dat mag de club zich aantrekken. Desondanks hadden ze van Petrolul moeten winnen. Het Anzhi van Hiddink 2 jaar geleden was een maatje te groot,
Het klopt dat Ajax veel meer ervaring heeft in de CL en het naar verhouding nog redelijk doen. Maar de kampioen speelt nou eenmaal CL of het nou Ajax, Twente of Vitesse is. Ook Twente heeft als onervaren ploeg betst redelijk gepresteerd in de Cl een jaar of vier geleden.

16 december 2013 om 10:53

Va1

Reserbankje zit er al zijn hele leven op, hij ken er niks van en roeptoeterd maar wat, verdiept zich niet en snapt er eigenlijk helemaal niks van.

16 december 2013 om 11:05

Met het verschil dat Bayern het met zelf gegenereerd geld doet en daardoor meer sympathie opwekt bij de meeste mensen.

16 december 2013 om 11:27

Volgens mij hebben wij een hele discussie gehad waarin wij jou alles hebben gezegd. We gaan niet weer het hele verhaal doen als je het toch niet wilt horen, reservebank.. beleid, identiteit, spelers, bezoekersaantallen alles is toen voorbij gekomen.

16 december 2013 om 11:29

Wij hebben een rijke rus gegenereerd, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

16 december 2013 om 11:43

behalve het feit dat als de suikeroompjes niet jaarlijks de tekorten aanvullen Vitesse geen bestaansrecht heeft, het kan namelijk niet eens de eigen broek ophouden..
geen suikeroompje= Faillissement..
Als fairplay nu werd ingevoerd was Vitesse acuut failliet.....er is inderdaad vanuit de Knvb nog een eis om uitleg van het beleid...waar ze maar niet aan kunnen voldoen.

16 december 2013 om 11:47

Dus prima zo'n suikeroom

16 december 2013 om 12:23

@reservebankje : Zowel de Knvb als de media weten wel degelijk wat het beleid van Vitesse is. Er word enorm in de jeugd geïnvesteerd om in de toekomst de kern van het elftal zelf opgeleid te hebben. Het enige waar men geen vinger achter kan krijgen is waar het geld voor het afdekken van het begrotingstekort nu precies vandaan komt. Omdat dat nogal frustreert gaat men zoeken en komen de onzinverhalen over zwart geld etc terwijl zelfs de beste accountants (ingehuurd door de Knvb) geen malversaties hebben kunnen vinden..

16 december 2013 om 12:26

Ik ga jouw vraag beantwoorden reservebankje.

De visie van Vitesse is, om via doorstroom van eigen jeugd zich te nestelen in de top van de eredivisie.
Omdat wij geruime tijd een accommodatie hebben gehad, waar een amateur vereniging nog geen gebruik van zou willen maken, en omdat wij financieel aan de grond zaten, zijn vele talentvolle jeugdspelers weggekaapt door de top, of zich nooit lieten scouten door Vitesse.
Waarom, omdat Vitesse een dramatische accommodatie had, en geen geld voor jeugdspelers.
Nu staat die accommodatie er, het geld is er, de trainersstaf is er.
Echter heeft dit tijd nodig, en worden de posities opgevuld met huurspelers, waarom kopen als je een hoger niveau kan huren, van een topclub waarmee je samenwerkt.
Er word dus ook veel geïnvesteerd in de jeugd maar dit heeft tijd nodig, er loopt nu een goede lichting rond, maar die zijn nog niet van het eerste niveau, of zijn nog te jong.

Dus ja Vitesse bepaald haar eigen beleid, maar dit heeft gewoon nog tijd nodig.

Hoop dat dit je verhaal beantwoord!

16 december 2013 om 08:42

Voor het Nederlands voetbal is, het een drama. Dan nog liever PSV, Twente enzovoort. Uiteraard hoop ik dat Ajax kampioen wordt. Vitesse wordt toch weer leeg geslurpt door Chelsea.

16 december 2013 om 09:02

Jonge onderbouw eens een mening je roept dingen die nergens op slaan. Hoezo goed beleid? De selectie is elk jaar voor de helft anders omdat spelers terug gaan en weer komen. Je weet nooit wat het wordt, dus van beleid is geen spraken, eerder korte termijn visie!

16 december 2013 om 09:26

4 nieuwe jongens in de basisopstelling van gisteren, vergeleken met vorig seizoen. Valt wel mee.

16 december 2013 om 09:30

Geen onderbouwing nodig wil dus eigenlijk zeggen; Ik weet eigenlijk niet waarom maar toch vind ik het?

16 december 2013 om 10:16

Zou het niet juist goed kunnen zijn voor het NL voetbal? Zou Vitesse door CL inkomsten niet makkelijker aan FFP kunnen voldoen? Op die manier kunnen ze zich weer verder versterken en krijg je een bredere, en kwalitatief betere, top in Nederland.

16 december 2013 om 10:26

Zo is het bmrtje

16 december 2013 om 10:51

Dat leidt ertoe dat Ajax meer concurrentie krijgt. Daar zijn onze Amsterdamse vrienden niet van gediend.

16 december 2013 om 11:54

dat begrijp ik omdat er niets te onderbouwen valt...
geen beleid kun je ook niet verdedigen dus jullie roepen ook maar wat...
Nee Vithoba iedere keer dat mensen iets zeggen over Vitesse spreek je het zonder argumenten tegen.
Ben jij ook zo een successupporter dien eigenlijk het ware verhaal niet kent?
Of kun je mij uitleggen hoe het financieel in elkaar steekt bij Vityesse en hoe dat past binnen de eisen van de knvb en de internationale voetbalbonden..

16 december 2013 om 15:34

@noobistic,

Even afgezien van de manier van reageren van Vithoba, kan jij wel vertellen wat er financieel fout bij Vitesse steekt? Aangezien de Knvb het gebeuren heeft onderzocht en Vitesse niet terug heeft gefloten lijkt het me logischer dat jij diegene bent die aan moet tonen dat het niet correct is.

16 december 2013 om 21:36

Hoezo een drama, en dan zeggen nog liever Psv? Die hebben het zo goed gedaan namelijk, en ja Ajax heeft het goed gedaan maar ook hun zijn niet verder. Nog wel Europa Leauge dan, waar ik ze overigens wel een hele goede kans geef!
Maar heel de Nederlandse competitie heeft niks in de CL te zoeken.
Vitesse niet, Ajax niet, PSV niet en ook twente niet.

16 december 2013 om 10:15

Dan krijgen ze toch wel weer goede spelers ervoor terug, vorig jaar speelde Piazon, Atsu, Vejinovic en Leerdam ook niet voor Vitesse.

16 december 2013 om 11:31

We blijven onderbouwen... Maar ik zie hier de zelfde mensen naar de zelfde weg vragen terwijl ze toen geen antwoord meer hadden. We blijven niet aan de gang. Als we daardoor de discussie verliezen in jullie ogen best. Lees de andere Vitesse berichten terug, toen ik nog wel zo gek was om alles te weerleggen.

Ze spelen inderdaad leuk en goed voetbal en opt moment zijn ze samen met ajax veruit de beste van de eredivisie. Benieuwd of ze zaterdag ook weten te winnen en wat de winterstop brengt...

Zou een ramp zijn voor het nederlandse voetbal. Vitesse raakt eind van het jaar weer veel spelers kwijt en kan dan weer opnieuw beginnen. Gevolg is dat ze waarschijnlijk vierde in de cl worden. Niet lullig bedoeld maar om deze reden hoop ik dat vitesse geen kampioen wordt. Dan gaan we als nederland nog harder achteruit vrees ik

16 december 2013 om 08:14

Dan krijgen ze gewoon nieuwe spelers erbij dus zoveel maakt dat echt niet uit. Sterker nog, ik denk dat ze kwalitatief nog betere spelers zullen krijgen van chelsea als ze de CL halen.

16 december 2013 om 08:19

Och. .. Dit jaar is et een sterke selectie, volgend jaar kan et goed weer bagger zijn. Is geen pijl langs te trekken!

16 december 2013 om 09:03

Verdiep je even in de laatse 3 jaar van Vitesse en je zult tot een andere conclusie komen. Zo niet, beter niet reageren.

16 december 2013 om 09:32

Huurclub vitesse! !
(Om maar ff op jouw manier te reageren)

16 december 2013 om 09:50

Bijna alle clubs huren, de huurcompetitie dus. Wij huren iig goede spelers.

16 december 2013 om 10:10

Waar je nog geen 30% voor betaald!!!! En beleid is ook juist ver te zoeken. Elk jaar een nieuwe trainer. Gok dat Bosz ook opstapt, als hij niet kan bepalen als er geen spelers komen, waar hij zeggenschap over heeft.

16 december 2013 om 10:24

Bosz heeft het prima naar zijn zin bij de club waar ie als speler begon. Als je goed geluisterd hebt de laatste week, bepaalt hij juist wel welke spelers wel of niet komen. Beter opletten daar op die reservebank.

16 december 2013 om 10:29

Zolas van den Brom en Rutten ook dat zeiden in het seizoen dat ze er trainer waren, maar dat ze weg waren compleet wat anders zeiden. Kijk je moet niet alles geloven wat er verteld word. Ga eerst eens even onderzoek doen, voordat je ook nog maar 1 woordjes over je kunde gaat zeggen, want iedereen kan zien, dat dit gewoon geswets is.

16 december 2013 om 10:40

Je hebt zelf wel onderzoek gedaan?

16 december 2013 om 11:01

Tja helaas lees ik veel en dan krijg je wel duidelijk inzicht hoe het rijl en zeilt. Misschien ook eens doen. Leverd je denk ik veel meer info op. Die nieuwe direkteur van jullie loopt er nu wel, maar word nu juist bij gestaan door Abrhamovice, nog nooit een voetbalclub geleid, waarom denk je dat ik zeg, dat het beleid in Londen lig???? Hij is misschien 1 of 2 dagen in Arnhem, voor de rest zit hij in Londen. Zoals eerder onder een andere topic ook wel eens opgemerkt, kan het zo zijn, dat Vitesse over een jaar of 2 a 3 alleen maar huurlingen bevat en weinig eigen vermogen heeft opgebouwt, waarom ik dat denk???? Omdat er nergens een meer jaren plan ligt??? Als jij die weeet, mag je dit nu opnoemen!!!! Er zitten nu juist mensen bij Vitesse die gewoon letterlijk even op het huisje passen, hoe ik dit weet??? Nou mijn oom heeft jaren via rijschool Joosten 4 sponsor kaarten gehad en op een sponsor avond, was er niks over beleid, alleen over het huidige succes. Over het beleid werd gewoon heen helult. Dus jij gaat mij zeggen dat jij het beleid kent, terwijl de sponsors dat niet krijgen???? Alleen met een antwoord afkomen met een antwoord "over enkele weken krijgt hier u per brief meer duidelijkheid over ".

16 december 2013 om 11:07

Oh die Oom, ken hem wel ja. Hem werd inderdaad niet veel verteld, was onbetrouwbaar en dat kunnen we niet hebben binnen de club.

16 december 2013 om 11:37

Reservebankje, als je niet weet wat het meerjarenplan is lees je dus niet alles.

16 december 2013 om 12:30

@reservebankje : Jij leest dus? Aan je reacties te zien lees je vooral veel onzin. Ik loop regelmatig op Papendal rond en hoor en zie daar genoeg om jouw woorden makkelijk te kunnen weerspreken. Het is dat ik geen zin meer heb in zinloze discussies met figuren als jij anders had ik hier weer een lang verhaal kunnen typen vol feiten, en dus niet roddels zoals in de media veel staan...

p.s. Als je toch zoveel leest is het misschien een idee om de jaarrekeningen van Vitesse eens door te gaan nemen. Dan zie je dat Vitesse bijvoorbeeld een positief eigen vermogen heeft van 15 miljoen en het trainingscomplex inmiddels eigendom is van de club...

16 december 2013 om 08:56

Mocht Vitesse de cl halen kan je er donder op zeggen dat Chelsea nog meer en betere talenten zal sturen...

Het is natuurlijk een geweldig uithangbord als je 2e team in de CL Uitkomt hoe goed is je jeudopleiding dan wel niet!

16 december 2013 om 09:06

Ja, niet moeilijk als je "jeugdspelers" van 10 miljoen euro hebt..

16 december 2013 om 09:06

Lijkt me sterk, dat Chelsea de concurrentie dan sterker gaat maken dan dat het al is.

16 december 2013 om 10:12

De meeste spelers die nu bij Vitesse spelen, mogen niet in Engeland voetballen ivm werkvergunning. De meeste talenten zullen ze alsnog in Engeland verhuren.

16 december 2013 om 10:15

Jaa alsof Vitesse concurrentie voor Chelsea is in de cl? Haha

16 december 2013 om 17:25


Een Ramp voor Ajax misschien maar niet voor Nederland. Waar zijn Bony en van Ginkel nu dan?
Die hebben we niet meer nodig. Volgend jaar zal het niet anders zijn. Hebben we weer nieuwe goede spelers als er een paar weg gaan. Maar dat valt nog te bezien als we CL halen en dan denk ik dat de Russen alleen nog maar meer gaan investeren want dan willen ze ook wat rondes overleven of zelfs ver komen.

16 december 2013 om 20:03

Dit jaar verloor Vitesse van Petrolul. Dat geeft mij niet veel hoop dat ze volgend jaar eventueel een kans zouden maken tegen het kaliber Manchester City, Ac Milan, Barca, Atletico

zucht krijgen we dit geneuzel weer over de huurlingen. de huurlingen zitten vaak 2 a 3 jaar bij vitesse zie Kalas, v aanholt en Kakuta! blijven dus vaak langer dan menig gekochte speler. natuurlijk kan het volgend jaar weer heel anders zijn. echter de basis met propper, janssen havenaar, veijnevic leerdam, piet, kashia ibarra staat nog gewoon hoor daar kan volgend jaar weer een nieuwe mix huurlingen van topniveau bij.
vitesse heeft meer eigen opgeleide spelers en nederlanders in de basis dan menig andere eredivisie club. waarom al die afgunst? vanwege de goede chelsea connectie?

16 december 2013 om 08:35

Angst, jaloezie en anderen niks gunnen. Een combinatie van deze 3 negatieve persoonskenmerken. Er lopen hier flink wat patiënten rond helaas. :-}

On: Vitesse is op dit moment inderdaad de beste ploeg in Nederland. Of dit na 34 wedstrijden nog zo is gaan we wel zien in de tweede competitiehelft! Ze spelen in ieder geval het beste voetbal sinds Machlas/curovic....

16 december 2013 om 09:58

Wat is er leuk aan als de prestaties te danken zijn aan het geld van een rijke Rus?

16 december 2013 om 10:16

Dus dan hebben supporters in Engeland totaal geen plezier? Ga eens mee met de tijd. Over een jaar of 10 zijn wel meer Nederlandse clubs in handen van buitenlandse eigenaars.

16 december 2013 om 10:46

Ik vermaak me kostelijk met de prestaties.

Die rijke nijmegenaar zorgt er bij jullie toch ook voor dat huurling Vermijl de aansluitingstreffer maakt tegen Roda waardoor jullie uiteindelijk nog winnen en uit direct degradatiegevaar raken. Heb je toen ook zo hard boe geroepen?

16 december 2013 om 11:04

Haha....dat vitesse fans zich vermaken vind ik niet zo vreemd..

Uiteraard ben ik blij met echte Nijmegenaren als investeerders. Jullie hadden vroeger toch ook investeerders. Nooit iets van gezegd, niets mis mee. Dat is uiteraard totaal niet te vergelijken met een alleenheerser zoals bij jullie. Maar dat weet jij natuurlijk ook wel..haha...snap best dat je het liever niet over die alleenheerser uit Rusland wilt hebben. Zo zou ik ook niet trots kunnen zijn op de prestaties.

16 december 2013 om 11:09

Die van jullie investeren in een tweederangs vreemdelingenlegioen die er niks van bakken

16 december 2013 om 17:32

Wat is er dan zo leuk aan als de prestaties te danken zijn aan het geld van Philps of ABN ? Kan ik dan net zo goed vragen. Kijk eens naar Real Madrid, Barcalona, Man U en Bayern M dat zijn toch ook allemaal clubs met veel investerders. Daarom winnen ze ook altijd de CL. Dus daar is allemaal niets nieuws aan. ( In het jaar dat Twente kampioen werd was er bv. een kapitaal injectie van Arke reizen om maar wat te noemen )

16 december 2013 om 08:36

Het is toch niet zo gek dat de situatie bij Vitesse leidt tot jaloezie bij andere clubs? Door de inmenging van Chelsea is er uit het niets ineens van alles mogelijk in Arnhem, terwijl veel clubs van dezelfde statuur worstelen met hun materiaal en financiën. Bosz heeft verder een uitstekend elftal neergezet, maar het is toch wel erg lekker als Chelsea je zo'n Piazon even leent.

16 december 2013 om 08:41

Ajax huurt ook, Twente werd ook kampioen met Chelsea huurlingen, PSV huurt, de kuip stond in vuur en vlam voor een huurling die ze naar de tweede plaats schopt.
Ja, bij Vitesse staan er 3 van Chelsea in de basis, nou en, waarom jaloers zijn.

16 december 2013 om 10:11

Ik neem ook geen stelling in hoor. Ik zeg alleen dat het voor Vitesse absolute luxe is dat ze nu deze band hebben met Chelsea. Voor de komst van Jordania vocht Vitesse tegen een faillissement en nu kunnen ze wedijveren met de klassieke top van Nederland. Ik kan me dus goed voorstellen dat er een hoop clubs en hun supporters met jaloezie naar Vitesse kijken. Daar is niets mis mee.

16 december 2013 om 10:32

Jaloezie is negatief, daar is dus juist wel iets mis mee.

16 december 2013 om 10:43

Dat is veel te kort door de bocht. Ik beweer verder ook niet dat jaloezie een positieve emotie is. Ik zeg enkel dat het een begrijpelijke emotie is in dit geval. En gezien de situatie van Vitesse vind ik het niet verwonderlijk dat mensen die emotie koesteren. Dat is alles.

Vitesse speelt het beste en mooiste voetbal deze competitie. Of het genoeg is voor de titel is afwachten, de druk wordt hoger, we missen (nog) een goede spits en hoe worden schorsingen en blessures opgevangen.
Ben erg benieuwd hoe Vites na de winterstop speelt en of ze het vol gaan houden. Tot nu toe is het iedere week weer genieten.

Klopt wat hij zegt. Vitesse heeft op dit moment de beste selectie en staat daarom ook dik verdient bovenaan. Ik zie Vitesse als kampioenskandidaat nummer 1.
Piazon en Atsu zijn veel en veel te goed voor onze leuke maar slechte competitie.

16 december 2013 om 08:39

Klopt. Al oogt Ajax (met uitzondering van gisteren) ook sterk. Waar komt Atsu eigenlijk vandaan? Kende hem eigenlijk helemaal niet.

16 december 2013 om 08:42

Atsu is een Ghanees international.

16 december 2013 om 10:07

Staat hij ook bij Chelsea onder contract?

16 december 2013 om 10:32

Ben je nou naar de bekende weg aan het vragen? Google is your friend.

16 december 2013 om 10:40

Niet achter iedere boom een vijand zien joh. Het was puur een vraag uit interesse. Google leert me inderdaad dat hij bij Chelsea onder contract staat.

16 december 2013 om 10:52

Atsu stond onder contract bij porto, was verhuurd aan een Portugese club, en werd dit jaar gekocht door chelsea en gelijk verhuurt aan vitesse. Die jongen is 19 jaar, op het begin vond ik hem matig maar begint steeds beter en beter te worden. Verwacht hem nog wel een tijdje hier in arnhem.

16 december 2013 om 09:22

Piazon is een heerlijk talent. Echter gewoon ook nog een jochie en het zou niet heel waarschijnlijk zijn dat hij Vitesse het hele seizoen bij de hand kan nemen. Atsu is een leuk voetballertje, maar meer ook echt niet.
Vitesse doet het absoluut uitstekend en voetbalt momenteel met Twente het leukste voetbal. Kwalitatief vind ik ze echter niet beter dan Twente, PSV of een Feyenoord. En zeker minder dan Ajax.
Indien er geen gekke blessures, extreme pech, etc plaats vinden zie ik Ajax als absolute nummer 1. Net als vorig jaar toen het uiteindelijk relatief makkelijk kampioen werd. Op afstand gevolgd door Twente, Vitesse en Feyenoord in willekeurige volgorde als nummers 2, 3 en 4. PSV zal ook nog voldoende plekken klimmen en Europees voetbal halen.

16 december 2013 om 09:28

Vitesse won vrij eenvoudig in Amsterdam en ook uit bij PSV 2-6 dus waarom schat je hun hoger in? Atsu is wel veel te goed voor de eredivisie en zou in elk team in de eredivisie basis staan, net als Piazon natuurlijk

Gister zag je ook weer hoe Ajax zo door de ondergrens kan zakken. Als je zoveel moeite hebt met Cambuur ben je voor mij geen favoriet voor de titel, maar een outsider.

1. Vitesse
2. Ajax
3. Feyenoord

16 december 2013 om 09:36

Als je ziet hoe kansloos Vitesse van RKC verloor is dat in mijn ogen ook geen titelkandidaat. Lekker makkelijk oordelen op 1 wedstrijd.

16 december 2013 om 09:41

mwah Ik ga ajax niet lopen ophemelen want dat doe ik t liefste niet. Maar als je uit bij cambuur wint, ondanks een slechte wedstrijd...dan doe je juist wel mee voor de titel.

16 december 2013 om 15:49

Gelukkig was dat aan het begin van het seizoen en is Vitesse alleen maar beter geworden.

16 december 2013 om 19:08

Feyenoord dan. Was nog in eigen huis ook.

Goh, een opleving van de provinciaaltjes en heel anti ajax Nederland ziet meteen de nieuwe kampioen.
Maar net zoals dat PSV de afgelopen twee seizoenen wel weer kampioen zou worden loopt de grootste club van Nederland, met een normaal sluitende begroting, gewoon weer op schema.
Ik durf er heel watb op te verwedden dat Vitesse het niet gaat halen.
Te groot stadion voor de achterban, teveel succes supporters, geen structureel sluitende begroting, te veel huurlingen......
Als ze op deze weg doorgaan kan het echt wel wat worden maar nu is het nog niet de tijd voor Vitesse.
Kan mij namelijk niet voorstellen dat Vitesse Nederland zou vertegenwoordigen op de Cl...dat zou pas een nivellering van het Nederlandse voetbal worden.

16 december 2013 om 08:45

Jongens, niet reageren op deze gast. We gaan niet nóg een keer uitleggen hoe de vork in de steel zit m.b.t. het stadion, het beleid, etc. Waarschijnlijk komt hij hier net kijken of verdiept hij zich nu pas in het succesvolle Vitesse...

16 december 2013 om 09:02

Wat moet een Rus met heel veel geld met een club als vitesse?

16 december 2013 om 09:06

Speeltje, geld witwassen etc. Tjonge jonge Pieter Jan, je houdt je nu echt voor de domme, terwijl je het altijd zo goed wist. Je gaat achteruit, valt me tegen van je.

16 december 2013 om 11:39

ja kom op jongens, luister naar Barton...vooral niet reageren...
Oh je hebt inhoudelijk ook helemaal niets om mee te reageren? dat snap ik..
Daarnaast als je even op mijn naam had geklikt had je kunnen zien hoelang ik hier al kom, iets langer dan jij. Daarvoor kwam ik hier ook al onder een andere naam...
en ik heb mij tot voor kort eigenlijk weinig om Vitesse bekommert omdat het tot voor een paar jaar ook echt geen reet voorstelde...en ik kan mij herinneren dat jullie vorig seizoen ook zo een euforisch momentje hadden dat jullie bovenaan of bijna bovenaan stonden en kijk waar jullie geeindigd zijn..
Daarnaast kunnen wij zo langzamerhand qua qrrogantie wel wat van de Vitesse aanhang en ook wel van de trainer leren en dat allemaal gebaseerd op al die fantastische jaren vol....helemaal niets....whoehahaha
oh ja, en elke Nederlandse Vitesse speler is uiteraard meteen Nederlands Elftal kwaliteit....
Hoop voor de aanhamg dat er violgend jaar nog herkenbare namen in Arnhem spelen, of dat er weer een totaal elftal aan gehuurde vreemdelingen staat.
en leg jij mij even uit hoe ze het straks gaan bewerkstelligen als onze rijke russen niet meer uit eigen zak tekorten mogen aanvullen...

Ik zou het leuk voor de aanhang van Vitesse vinden als ze kampioen worden maar ik zou het een aanfluiting van het betaalde voetbal vinden als je met halve maffia en leenconstructies kampioen wordt.

16 december 2013 om 08:49

De club mt de meeste successupporters is nog altijd Ajax.
Ajax ligt uit de Cl
Werd weggetikt in de Arena door Vitesse
Kan zeker wel kampioen worden, net als Vitesse, Twente en Feyenoord.

16 december 2013 om 09:13

Vithoba, houdt beton je grootspraak voor jezelf man! Wat heeft vitesse dan wel nie gepresteerd! ?
Juist!! Helemaal niets! !!
Niet zo'n praatjes hebben dat zou je goed doen, want dan sta jr aan het einde van de rit niet steeds met je bek vol tanden.

16 december 2013 om 09:16

We staan op 1, spelen het mooiste en beste voetbal op dit moment, dus niks geen grootspraak, gewoon de feiten.

16 december 2013 om 09:24

Ajax speelt de laatste tijd zowieso beter, wat jij mooier vindt moet je zelf weten. Ajax krijgt minder goals tegen een scoort ook nog eens veel. Maar er zullen wel zien, na de winterstop zakken ze zeker terug zonder aankopen of nieuwe huurlingen, dat wordt iig Door je eigen club bevestigd omdat ze het steeds over nodige versterkingen hebben!

16 december 2013 om 09:55

In de winterstop kijk je altijd als club naar versterkingen dus ook Vitesse, vooral voor de spitspositie.
Van mij mag je ajax mooier zien voetballen hoor, het is maar waar je van houdt.

16 december 2013 om 10:01

MFR -1908

Van die 4 miljoen zijn inderdaad zo, n 3 miljoen succes supporters. Zo van, ik vind voetbal wel leuk, maar niet zo heel erg en ben dan maar voor Ajax omdat ze het meseste gewonnen hebben. Raar eigenlijk dat een club met 4 miljoen supporters nog vaak heel veel lege plekken vertoond in het stadion. Het lijkt soms Vitesse wel
Wij zijn zeker vrolijk en hebben er alle recht toe, lopen niet de polonaise maar zijn gewoon trots op de nummer 1 van Nederland.

16 december 2013 om 10:18

En dat zegt iemand van een club, waar zelfs het stadion half leeg is. De mensen die een kaartje krijgen van de voedsel bank en hun kaartje willen verkopen dit hun niet lukt, omdat de kaartjes niet te slijten zijn :S Vreemd!!!!

16 december 2013 om 10:34

Alsof je ooit wel sympathie hebt gehad MFR-1908, lul niet zo slap man.

16 december 2013 om 10:42

Alleen Twente en Feyenoord hadden afgelopen weekend meer bezoekers dan Vitesse. De rest allemaal minder.

Als je als club zonder prijzen en successupporters achter deze twee eindigt dan is dat een prestatie van formaat!

16 december 2013 om 10:52

Ik denk dat Heerenveen Twente PSV Feyenoord Ajax en daarna nog AZ hebt, wat de achterban slaat. Dit denk ik uit het feit, dat ze vanuit hun regio een grote gebied kunnen bestiren dan Vitesse. Die zitten aan alle kanten beetje tegen de andere aan te drukken. En dan bedoel ik Nijmegen Doetinchem Deventer en Utrecht en dat is misschien wel de enige kant, waar ze wat kunnen weg plukken.

16 december 2013 om 11:02

Na de winterstop zal het weer vol lopen net als de errste 4-5 jaar in de Gelredome 25000 gemiddeld. Dus de potentie is er wel, regio Arnhem-Nijmegen is een dicht bevolkt gebied.

16 december 2013 om 11:09

Dus 1/3e succes supports? Gok dat er eerder een leegloop komt, dan dat er mensen bij komen. Een gemiddelde Arnhemmer kan zich niet meer indentifiseren met de club.

16 december 2013 om 11:11

En in de voorrondes weggespeeld worden door een Roemeense middenmotor.

16 december 2013 om 11:30

Viel best mee.

16 december 2013 om 11:43

Staan 2e in Roemenië en we verloren door een doelpunt in de laatste minuut.
Je bent wederom slecht geïnformeerd. Jammer.

16 december 2013 om 13:57

Wij als Arnhemmers bepalen lekker zelf of we ons kunnen identificeren met onze club. Heb jij niks over te zeggen. Daarbij heeft vites enn trouwe supportersschare van 16.000 man die de club altijd gesteund hebben, ook in de 10 klote jaren met degradatievoetbal. Weet je wat nu het grappige is? Als het Gelredome aan het eind vh seizoen vol zit is het ook weer niet goed, dan zijn er weer successupporters.

16 december 2013 om 08:51

Vitesse is dit jaar gewoon beter dan Ajax of je het nou wilt of niet.
Vitesse wint vrij eenvoudig in Amsterdam en staan ook bovenaan.
Het is ook niet erg om een jaar pas op de plaats te nemen, want het kan niet elk jaar feest zijn in Amsterdam.

16 december 2013 om 09:18

Het seizoen is nog niet halverwege en jullie krijgen nu al praatjes terwijl jullie maar 2 puntjes op ajax voor staan, en nog nooit iets hebben gepresteerd!! Ajax was destijds in een drama vorm, op dit moment zou vitesse het op zijn minst heel zwaar krijgen in Amsterdam!!

16 december 2013 om 09:27

Als ik mij goed herinner won Vitesse vorig jaar ook, en volledige terecht, van Ajax. Vitesse was toen ook lang kampioenskandidaat. Volgens mij eindigde het toen uiteindelijk op plekje 4 met 12 punten achterstand op Ajax. Dit jaar idem dito.

16 december 2013 om 15:58

Bram w zitten halverwege het seizoen.

16 december 2013 om 08:54

Je begrijpt toch ook wel dat het anti-Ajax sentiment nogal wordt verserkt door een arrogante onbenul als jij die het heeft over provinciaaltjes en voortdurend moet hameren op het feit dat Ajax de grootste club is.

Doe niet zo kleinzielig en deel je complimenten uit aan Vitesse. Gewoon erg knap wat daar gebeurt.

16 december 2013 om 08:57

Wat heeft dit in godsnaam met anti Ajax te maken? Je kan moeilijk ontkennen dat Vitesse gewoon leuk voetbal speelt. Als Vitesse iets niet heeft zijn het juist de succes supporters. Maar het is ook nooit goed bij Vitesse. Als er te weinig supporters zitten gaan mensen lopen zeiken en als het straks wel vol zit gaan ze daarom weer lopen zeiken. Geen idee welk punt je nou precies probeert te maken met dat het stadion te groot is voor Vitesse. Wat ik trouwens wel met je eens ben daar niet van. Als er een club is die veel successupporters heeft is het Ajax wel. Maar welke club heeft wel wat te zoeken in de CL dan? Jullie soms of ben je alweer vergeten dat jullie ook al niet meer mee doen

16 december 2013 om 09:47

noobistic, je bent echt te sneu voor woorden."provinciaaltjes" Amsterdam is globaal gezien ook maar een dorpje vriend. Teveel successupporters? Dat een Ajacied dat woord in de mond durft te nemen is hilarisch!

16 december 2013 om 09:48

Dat wij het tot het einde volhouden is inderdaad niet waarschijnlijk. Dat is ons namelijk nog nooit gelukt. Ook hebben wij in ons ruime 121 jarige bestaan nog nooit een prijs gewonnen. Daarmee kan je Vitesse denk ik wel uitsluiten van successupporters. Daar moet je namelijk eerst succes voor hebben behaald om die te krijgen maar daar hoef ik jou als ajacied natuurlijk niets over te vertellen. Die mensen om je heen op de tribune (als je zelf weleens gaat natuurlijk want de meeste fans van ajax hebben nog nooit een stadion van binnen gezien) die een provinciaals accent hebben in plaats van Amsterdams dat zijn nou successupporters. Want waarom zou je anders voor Ajax zijn als je niet uit de buurt komt?

Maar het grootste compliment dat je ons kunt maken, zijn de huilende kinderen reacties zoals de jouwe. Dat betekent dat we op de goede weg zijn. Bedankt!

17 december 2013 om 09:43

I love it......kom maar...wind je maar op......mensen reageren meestal hetfelst als je ze op de gevoelige waarheid wijst...hoe feller jullierdateren hoe meer jullie mijn gelijk bewijzen.
Trouwens ik kom regelmatig in Arnhem en ik gun tegen jullie verwachting in Vitesse best wel wat. Alleen de constructie boezemt mij vrees voor de toekomst van Vitesse in en ik vind het geneuzel van de aanhang als ze een keer twee punten voor staan erg arrogant.
Waar wij de naam hebben laten kunnen jullie het niet nalaten twee jaar achterelkaar met een paar puntjes voorsprong een arrogantie te tonen waar mening Ajacied nog een voorbeeld aan kan nemen.
Plus het oogkleppen syndroom, er wordt geld in ons clubje gepompt dus laten we vandaag maar blij zijn en vooral niet aan morgen denken. Of aan beleid dan wel structuur.
Zolang die Russen uit eigen zak bijleggen is er geen beleid.

Vind het niet zo gek dat Vitesse bovenaan staat, al die haters.... Ik zou me ook de ballen uit de broek spelen elke week, heerlijke motivatie. Kijk naar zoon Leerdam, die hoef je als coach amper te stimuleren

16 december 2013 om 10:01

Vitesse speelt idd leuk voetbal zonder theo wel te verstaan en alle credits voor bosch.
Laten we gewoon nog ff een wedstrijd of 10 wachten met voorpellingen want dan weten we wat nu staat het nog te dichtbij.
Om nu hier de discussie aan te gaan slaat nergens op daar er misschien nog word gekocht-verkocht en of geblesseerden bij komen, ga dan naar een casino als je graag wilt gokken.

Vitesse speelt zeker leuk voetbal! Tempo ligt hoog en met Piazon hebben ze voetballend in ieder geval de parel van de eredivisie in huis. Geniepig dat ze in beroep zijn gegaan tegen Havenaar's schorsing. Nu hadden ze vandaag gewoon een centrumspits en zullen ze na de winterstop zeker een andere gehuurd hebben tijdens zijn schorsing. Ze spelen ook geen Europees dus dit is een geduchte concurrent voor de titel!

Ajax begint echt zenuwachtig te worden. Zeg toch eerlijk Vitesse speelt leuk en mooi voetbal. Of het genoeg is voor de titel weet ik niet. Ajax supporters blijkbaar wel, die zijn overtuigd dat Ajax de nieuwe kampioen word. We zullen zien.

16 december 2013 om 09:42

Ajax liet tegen Cambuur toch zien dat ze kampioenskandidaat nummer 1 zijn door een zeer goede pot waarin ze weer domineerden.

16 december 2013 om 10:09

Er zijn hier genoeg Ajax-supporters die heus inzien dat Vitesse het fantastisch doet en meer dan een geduchte concurrent is van Ajax momenteel.

Vitesse speelt toch wel redelijk goed voetbal. maar denk dat ajax gewoon meer ervaring heeft. zoals zij al 3 jaar bewezen hebben. denk ook dat dit weer de doorslag geeft.

16 december 2013 om 11:07

Nja meer ervaring weet ik niet, veltman, denswill, serero, cillessen, klaassen, hoessen bv(spelers die vaak in de basis staan) stonden vorig seizoen niet in de basis en hebben toen geen ene rol gehad in een kampioenschap. Verder denk ik dat het tusssn 4 clubs gaat, ook twente en feywnoord doen mee. Zijn nog genoeg clubs die punten gaan pakken van ons, en onderling maken ze elkaar ook af. Nee er is niks van re zeggen, enige wat er duidelijk is, is dat het tussen 4 clubs gaat. Ajax, twente, feyenoord en vitesse.

Ik ga de discussie niet meer aan. Heb verschillende keren gedaan, alles weerlegt met feiten totdat de ander niet meer wist wat ie moest zeggen. Die zelfde personen vragen nu weer naar de zelfde weg. Het zal hier nu wel ontkent worden, en ze zullen wel roepen dat wij geen antwoord hebben op hun vragen en dat zal nu wel het bewijs zijn dat er niets klopt bij Vitesse. Best, maar dan valt er hier ook geen eer te behalen. Kan ik nu wel weer de discussie aangaan. Morgen in een ander Vitessebericht gaat precies het zelfde.

Goed zo, gooi alle aandacht maar op Ajax en Vitesse, zo kunnen wij tenminste rustig mee blijven doen.

Als fanatiek Vitesse-supporter loop ik nu wekelijks de polonaise. Niet omdat ik denk dat we kampioen worden maar omdat ik geniet van het voetbal van Vites en omdat we terecht bovenaan staan! Nooit gedacht dat mijn cluppie zes weken achter elkaar bovenaan zou staan, genieten dit! Juist de afgunst van andere maakt het alleen maar mooier! Vites zal tussen plek 2 en 4 eindigen. Verder is de club volop in beweging. De jeugdopleiding wordt verder verbeterd met oa oudspelers, prachtige accommodatie gebouwd en de club komt weer steeds dichter bij de fans te staan! Kom al 26 jaar bij Vites, alles meegemaakt. Van eerste divisie op monnikenhuizen, Machlas Europees topscorer tot 10 belabberde jaren met als dieptepunt nacompetitie met 20.000 man op de tribune. Dus ja ik ben blij en vooral trots op m'n cluppie! Grtz uit Hollywood aan de Rijn

16 december 2013 om 16:06

Hele leuke reactie. Inderdaad gewoon genieten. Niet te hoog van de toren blazen, dan is het des te leuker een leuke neus te trekken wanneer je onverhoopt te hoger eindigt dan iedereen verwacht.

16 december 2013 om 17:44

Maar waarom tussen plek 2 en 4? Maak er maar tussen plek 1 en 4 van dan vind ik de rest ok.

16 december 2013 om 20:13

Omdat ik serieus denk dat we het niet vol kunnen houden en daarbij kan ik de gedachte (nog) niet aan dat we kampioen zullen worden. Natuurlijk doen we het super goed en staan we terecht bovenaan maar we zijn pas op de helft.

17 december 2013 om 22:58

Natuurlijk zijn we pas op de helft. Ik zeg ook niet dat het zeker is dat we kampioen worden, maar we kunnen het wel worden we zijn immers kanshebber. Als je na de helft van de wedstrijden bovenaan staat en je speelt goed dan mag je best zeggen dat je een kanshebber hebt. Dus daarom zeg ik tussen plek 1 en 4 enne wen dan maar aan dat idee. Ik snap dat je er zenuwachtig van wordt. Maar ik denk dat we weer tot het einde mee blijven doen voor de eerste plaats net als vorig seizoen. Nu hopelijk nog beter.

16 december 2013 om 19:21

allereerst wil ik je complimenteren met dit mooie stuk.
ook ik heb van alles meegemaakt bij vitesse en ik ga ongeveer al 40 jaar kijken.
graag wil ik je helpen aan een beker finale die wij ooit gespeeld hebben in rotterdam tegen psv.
daar waren op dat moment 21000 hondstrouwe vitesse supporters aanwezig.
van dat eerder genoemde aantal zitten er nog steeds tussen de 17000 en 18000 mensen naar vitesse te kijken.
dat is dus naar mijn mening erg knap en echt iets waar je trots op mag/kunt zijn!
wat al die zgn ajax fans over het huidige vitesse schrijven is over het algemeen met ajax bril geschreven.
vitesse doet het gewoon geweldig op dit moment en daar geniet ik ook van met volle teugen.
vitesse speelt een spel wat ajax heel graag zou willen spelen,maar ze hebben daar net niet spelers teveel.
natuurlijk heeft de grootste concurrent van vitesse,ajax een goede ploeg gebaseerd op de drie kampioenschappen,maar dat is zeker dit jaar geen garantie voor een vierde kampioenschap.
ps:met een echte spits blijven wij zeker meedoen om het kampioenschap van nederland.

Ernum1981, met alle respect voor Vitesse maar als Ajax en Twente geen vormdipje hadden gehad dan was Vitesse nu club nummer 3, 4 of 5.

16 december 2013 om 13:38

En als ADO-Vitesse op een normaal veld was gespeeld en Vitesse niet de 2-0 tegen groningen weg had gegeven stond het nu nog verder los,

leuk woord he, als

16 december 2013 om 13:51

Ja misschien wel ja. Aan de andere kant heeft Vitesse ook een dip gehad in het begin van het seizoen. Ajax, Feyenoord, Twente en Vitesse zijn ongeveer gelijktijdig beter gaan draaien. Verwacht deze clubs ook in de top 4 aan het einde. Volgorde zou ik niet weten, heb geen glazen bol. Sommige andere hier schijnen het allemaal wel al te weten. Maakt niet uit, ik blijf genieten. Woensdag weer een lekker lang tripje naar Kerkrade voor de boeg!

16 december 2013 om 13:58

Met alle respect voor Ajax en Twente als Vitesse geen opstart problemen had gehad waren we al uitzicht geweest!

Zonder gekheid, accepteer dat we meedoen. We staan waar we staan en hebben een uitstekende reeks neer gezet! 6 oktober voor het laatst verloren, daar na 1x gelijk (ongelukkig tegen Groningen) en verder alles gewonnen.

16 december 2013 om 13:58

Met alle respect voor Ajax en Twente als Vitesse geen opstart problemen had gehad waren we al uitzicht geweest!

Zonder gekheid, accepteer dat we meedoen. We staan waar we staan en hebben een uitstekende reeks neer gezet! 6 oktober voor het laatst verloren, daar na 1x gelijk (ongelukkig tegen Groningen) en verder alles gewonnen.

Ik geniet van die haters op Vitesse hier. Ga gewoon zo door, je kunt een club bijna niet beter motiveren als op deze manier!

Feyenoord wordt toch kampioen. Spelen nog thuis tegen de 2 grootste concurrenten Ajax en Vitesse.
Moet wel zeggen dat we nog veel lastige uitwedstrijden hebben: Az, Psv, Groningen en Twente. Kwalitatief zijn we sterker (zeker de basiself) maar dat moeten we dan nog wel laten zien in die wedstrijden.

16 december 2013 om 19:59

Pffff wat een arrogantie, dacht dat dat typisch Amsterdams was ;-)

Mede Vitesse supporters, laat de rest van Nederland toch denken wat ze willen en reageer vooral niet op die negativiteit die over onze mooie club word verteld, we snappen toch dat die echte " supporters " uit het land die zich negatief over onze club uitlaten zo langzaam angst zweet krijgen omdat het onoverkomelijke gaat gebeuren. Ze liggen er nachten van wakker,angstig met hun teddybeer vast geklemd zachtjes huilend, en roepend naar hun moeder omdat de geelzwarte Russische maffia trein er aan komt en niet te stoppen lijkt.

17 december 2013 om 09:45

Gelukkig heb je gevoel voor humor en dramaturgie...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren