Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Moyes: ‘Ik weet niet wat ik anders zou kunnen zeggen dan absolute onzin’

Laatste update:

Het is geen prettig weekend voor David Moyes: nadat de trainer van Manchester United werd geconfronteerd met geruchten over een vermeende vertrekwens van sterspeler Robin van Persie ging zijn team voor de tweede keer op rij in eigen huis onderuit: Newcastle United won met 0-1.

/

Moyes maakte na afloop van het verloren duel duidelijk dat Van Persie geenszins heeft aangegeven dat hij in de winterstop op zoek wil naar een andere club. “Dat is absolute onzin”, tekenen Engelse media op uit de mond van de Man United-coach. “Ik weet niet welke hardere of fermere woorden ik zou kunnen gebruiken, maar dit lijkt me helder”, vertelde Moyes. Alan Pardew was na de wedstrijd een stuk vrolijker.

De trainer van the Magpies, die wonnen met dank aan een doelpunt van Yohan Cabaye, vroeg zich evenwel af of de pers in Engeland aandacht zou besteden aan zijn elftal. “We gaan de krantenkoppen vermoedelijk niet halen”, voorspelde Pardew in gesprek met de BBC. “Die zullen wel voor Manchester en Moyes zijn.” De coach van de gasten nam het vervolgens wel op voor zijn collega. “Hij heeft zichzelf al bewezen, dus de club moet hem blijven steunen.”

Denk je dat David Moyes het seizoen afmaakt bij Manchester United?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

ik heb toch wel een beetje te doen met dit ventje

7 december 2013 om 19:13

Ik ook man, je moest zijn gezicht zien bij de 0-1, begon het bijna zielig te vinden.

Een loyale speler als Van Persie zou dat natuurlijk niet doen.

Edit : Sarcasme dus.

7 december 2013 om 18:28

Helaas is Van Persie totaal niet loyaal

7 december 2013 om 18:32

Haha verbaas me altijd dat er zo weinig mensen schijnen te zijn die weten wat sarcasme inhoudt...

7 december 2013 om 18:29

vergis je maar niet, kan ook zo maar gebeuren, want mach. united speelt de laatste tijd niet goed.
Waar was eigenlijk rooney

7 december 2013 om 18:49

Rooney was geschorst want hij pakte zijn 5e gele kaart tegen Everton.

7 december 2013 om 18:53

Rooney was geschorst. 5 gele kaarten

7 december 2013 om 21:43

dank je wel. zluuk en mugatu

van persie is alles behalve loyaal vraag maar aan een oaar gunners

7 december 2013 om 18:33

Van persie is altijd duidelijk geweest naar de clubleiding, alle sterspelers vertrokken na een jaar en na enkele jaren zonder echte aankopen wou van persie ook eens een prijs winnen. Ik als gunner neem van persie niks kwalijk.

7 december 2013 om 18:34

Het feit dat hij daar jaren gevoetbald heeft zegt mij iets anders, dat hij op een gegeven moment toch vertrek ui honger naar prijzen is dan ook niets mis mee...

7 december 2013 om 18:35

Maar naar wie zou hij kunnen en willen vertrekken... Enkel Real misschien maar ik denk niet dat hij daar in het systeem past.

7 december 2013 om 18:42

Vertel ons alsjeblieft iets over loyaliteit, meneer de Cityfan

Wat heeft hij bewezen, kunnen presteren met 0 miljoen? Zonder druk. Hij heeft nooit bewezen te presteren onder druk bij een van de grootste clubs op aarde. Hij laat duidelijk zien dat hij niet geschikt is voor deze baan, wennen kan maar dan 1/3 van je wedstrijden verliezen is heel wat anders. Vind het elke keer zo sneu als ik hem zie praten, lijkt of hij geen idee heeft over wat hij moet doen.

het komt niet door moyes dat man utd steeds verliest en achterloopt op de concurrentie.
nee het komt omdat de concurrentie beter is geworden.
het team van united is nog steeds hetzelfde, maar het is moeilijk als de concurrentie geen punten verspeelt en man utd wel.
vorig jaar was het andersom.
plek in de top-4 lijkt mij dit seizoen het hoogshaalbare, tenzij ze zich versterken.

7 december 2013 om 18:30

Ja, dat de concurrentie beter wordt oke, maar betekent dat ook dat je dan moet verliezen van West Brom, Everton, Sunderland? Deze man kan er simpelweg niks van. Iedereen zegt dat het spel verbeterd is, maar we creëren niks, wat is daar beter aan.

7 december 2013 om 20:11

De concurrentie is zeker sterker geworden. Met name Arsenal en Liverpool. Maar United is zelf ook slechter geworden. Vroeger was elke ploeg nog bang voor United en scoorde ze altijd in de laatste tien minuten. Maar nu creëren ze niks, en ligt het tempo te laag.

als fergusen was gebleven was het echt niet veel beter geworden hoor.
je kan niet elke keer slecht spelen en winnen is onmogelijk.

7 december 2013 om 18:32

Kon SAF wel voor 27-3 jaar dus waarom niet voor 28-3 jaar?

7 december 2013 om 19:21

27-3 ? 28-3 ? Huh ?

7 december 2013 om 19:41

Hjj heeft 3 jaar slecht gepresteerd.

het heeft niet helemaal te maken met die verlies op die ploegen die je noemt.
het heetft ook te maken met dat ploegen als arsenal chelsea liverpool en city tegenwoordig ook alles winnen.
tuurlijk komt het ook door die verlies partijen van man utd.

Wat ik erg vreemd vond en erg triest was dat Moyes Van Persie niet wou wisselen omdat hij bang waa wat mensen er zouden vinden. Of dat ie voor de wedstrijd zei dat hij Newcastle lastig zou maken als United kon.

Fluttrainer#

7 december 2013 om 18:47

Als je de wedstrijd gezien had, had je ook gezien dat hij van Persie vroeg of het nog ging. Van Persie scheen te denken van wel hoewel hij niet bepaald goed speelde maar je weet dat van Persie altijd kan scoren uit bijvoorbeeld een vrije trap dus dat hij bleef staan is volkomen logisch.

7 december 2013 om 18:56

Hij gaf duidelijk toe dat hij van Persie niet wou wisselen omdat hij bang was wat mensen er zouden vinden.

Een trainer hoort niet te luisteren naar zijn spelers en helemaal niet naar de publieke opinie.

7 december 2013 om 19:08

Misschien maar beter ook. Niemand zit te wachten op Young of Welbeck. Kan je je voorstellen dat hij Rvp had gewisseld en Utd verloor. De kritiek was zelfs nog groter geweest dan het nu al is. Bovendien wissel je een speler van zijn kaliber nooit, tenzij hij rust nodig heeft of geblesseerd is.

7 december 2013 om 19:44

Hij is geblesseerd en had gewisseld moeten worden. Moyes moet wel voorzichtig met van Persie zijn. Dat is samen met Rooney de enige speler die echt het verschil kan maken in deze selectie.

7 december 2013 om 18:50

Of hij hoopte op een winnende goal van Van Persie? Hij vroeg nog aan hem of hij het vol hield, zo niet dan had hij hem gewoon gewisseld.

7 december 2013 om 18:57

Waarom kijk je niet wat Moyes na de wedstrijd te zeggen had als je me niet geloofd.

ajaxcunian de concurrentie lag te slapen, zoals ik al zij.
fergusen zou dat echt niet kunnen

7 december 2013 om 18:42

Als jij dat denkt.

Iedereen maar v persie ophemelen dat ze zonder hem niks voorstellen zo zie je maar met hem is het ook gewoon helemaal niks united is helemaal kapot finito

Niks anders verwacht dan totale onzin.

Ook al gaat het steeds slechter, maar ik denk dat we Moyes niks kwalijk kunnen nemen tot de winterstop. Na de winterstop moet hij aan de bak op de transfer markt. Het is wel pijnlijk na elke wedstrijd mijn verwachtingen bij te moeten stellen. Eerst hoopte ik nog op de titel, daarna de top 4, maar zelfs dat ziet er onhaalbaar uit.

Maar ja, dit jaar maar slikken voor ons.

7 december 2013 om 18:45

Top 4 is wel cruciaal van belang. Anders kan je geen goede spelers meer halen en vis je niet meer achter de topspelers. Liverpool en Spurs hebben daar al jaren last van en dat zou ook bij United gebeuren hoe groot de imago ook is. Geen CL is geen CL waardige voetballers.

7 december 2013 om 19:10

Dat is zeker waar, maar daar kunnen we pas vanaf de winterstop op focussen. Je kan niet met Cleverly, Valencia, Young, Fellaini etc. etc. gaan strijden tegen City Chelsea etc.

CL is indd erg belangrijk voor het aantrekken van top spelers, maar het kan ook anders... Kijk maar naar Falcao.

7 december 2013 om 19:46

Inderdaad, dat is cruciaal. Ook al vanwege de financiën maar ook vanwege aantrekkingskracht op spelers inderdaad. Daarom moet Arsenal ook zo blij zijn met Wenger, zonder hem was Arsenal er waarschijnlijk wel meerdere keren buiten gevallen en dan heb je een probleem. De vierde plek is op dit moment aan het einde van dit seizoen een prima plaats voor Moyes.

7 december 2013 om 18:56

Ik zou niet al teveel van Januari verwachten. De toppers zijn dan én een pak duurder en ze zijn Cl-gebonden. Ik zie die Everton wel komen trouwens.

7 december 2013 om 19:12

Duurder of niet, we moeten dan "betalen" voor de fiasco van afgelopen zomer op de transfermarkt. En vind je 35 mil. te veel voor Di Maria, die ik echt broodnodig acht voor United. Hij schijnt al een voorakkoord te hebben met Monaco, volgens Marca... Toch vaak een goed geïnformeerde krant.

7 december 2013 om 19:33

Marca is de Spaanse equivalent van The Sun. Geloof er weinig van. Bovendien had Thiago ook een (voor)akkoord met Utd. Een aantal nieuwe gezichten zou de boel wat scherper zetten. Het is niet zo dat de 'problemen' dan zijn opgelost, die liggen dieper dan alleen wat toppers kopen.

Dan moeten de toppers wel komen.. Utd haalt zelden grote spelers. De laatste twee waren Kagawa en RvP en die kwamen alleen omdat Fergie ze beloftes deed waaraan hij zich niet kon houden. Als het om de poen gaat legt de club het bijna altijd af. En laten we dan niet vergeten dat half Europa interesse zal tonen in dezelfde spelers. Gevolg: Prijs schiet omhoog, Utd haakt af..

7 december 2013 om 19:48

Dat afhaken kwam door Ferguson, hij wou dat gewoon niet betalen. Het geld was er echter altijd wel. Hazard en Lucas waren ook enorm duur geweest maar daar wou Ferguson ook grote bedragen voor uittrekken. Het geld is er dus echt wel.

Wat werd er in de voorbereiding van dit seizoen ook nogmaar over het transferbudget gezegd? Enorm veel was er volgens verhalen beschikbaar?

7 december 2013 om 19:59

Lucas en Hazard zijn ze misgelopen omdat ze de zaakwaarnemers niet wilden betalen (in Lucas's geval was de transfersom ook teveel). Dat het geld er is weet ik. Maar ze geven het zelden uit. De zomer dat het nodig was halen ze een beperkte balafpakker (fellaini) die geen, of zal ik zeggen nauwelijks, van toegevoegde waarde is in dit systeem. Maar dat is eigenlijk ook Utd geweest.

"we don't buy stars we make them."

7 december 2013 om 20:18

Het is moeilijk om op deze punt met jou te discussiëren dreaming. Niet omdat je onzin praat, in tegendeel zelfs, maar het blijven wel speculatieve dingen waar we het nu over hebben. Met andere woorden, het antwoord hebben we pas na de winter en in de komende zomer.
Incidentele dingen zoals thiago's voorakkoord, hazards transfer geld etc. zijn geen garanties of redenen.

Waar ik bij blijf, is dat we zowieso deze winter actie moeten ondernemen. Top 4 moet onze doelstelling zijn, maar hier moeten we iets voor doen. Als we niet zowel een spelmaker en winger halen, dan maar een van de twee.
Modric/gundogan - Reus/di Maria, een van de vier is toch niet onmogelijk lijkt me?

Mooie opmerking van pardrew, Newcastle verdient alle crediet. Het is werkelijk waar belachelijk hoeveel shit United, Saf, Moyes en alle fans al jaren over zich heen krijgen.

Nog sneuer zijn alle fanboys van andere clubs hier, in plaats van inhoudelijke discussies te voeren en met argumenten te komen worden er alleen maar sneer en uitgedeeld.

Dat Moyes of v. Persie moeten of willen vertrekken lijkt mij onzin. Mocht RVP willen gaan, laat m dan maar ook gaan. We zullen toch moeten bouwde n aan een nieuw team, dan maar compleet opnieuw.

7 december 2013 om 19:02

Het zit hier vol met mensen die alleen aan de korte termijn denken, doe je het even slecht na 26 jaar ben je gelijk een flut club vol met flut spelers en een flut manager.

7 december 2013 om 20:59

Ja maar dit is voetbalzone! Hier doen ze niks anders dan clubs, spelers & mensen de grond in boren ...
Ik heb nog niemand een post zien posten dat United een unieke prestatie heeft geleverd dat het Liverpool voorbij is gestreeft kwa titels. Weet je hoe moeilijk het is geweest om Liverpool te achter halen!? Man! Prachtig gewoon ...

Kijk, ik had geroepen & ging er dus ook vanuit dat United dit seizoen met lege handen zou staan. Zeker omdat de grootste transfer dit jaar (het vertrek van SAF) een enorme impact zou hebben & dat blijkt! Maar komt goed, believe, we are United!

8 december 2013 om 10:03

Idd, maar ook op "straat" hoor je het weinig van hoe speciaal het is. United heeft gewoon een goede basis staan, ik denk alleen dat ze gehoopt hadden dat er met verandering weinig verschil in prestatie zou komen. Helaas is dat niet zo.

Ook voor het elftal ligt een goede basis. Met de Gea, Rafael, Fabio, Smalling, Jones, Cleverley, Powell, Januzaj, Zaha, Kagawa, Welbeck en Rooney een team dat gewoon mee kan doen om kampioenschapen. Vul daarbij Pearson, Wilson, Lingaard, m.keane, Thorpe en Perreira aan en in elke linie een aankoop.

Veltman/zouma, Shaw, Gundugang, Griezman, Campbell en we hebben een zeer getalenteerde jeugdige selectie die relatief weinig gewonnen heeft en hongerig naar succes is.

Als van Persie al weg zou willen (wat mij zeer zeer zeeeeeer onwaarschijnlijk lijkt), zou ik Perez willen adviseren om van zn luie donder af te komen en eens 60 mil neer te leggen voor van Persie ipv Suarez.

Met van Persie heb je zowat de beste speler voor het optimaal laten functioneren van Cr (en wss dus ook Bale).

Maar Perez gaat wss 75 mil. uitgeven aan Suarez om dan vervolgens weer de leukste verhalen in de kranten te lezen over Suarez en Ronaldo die vechten in de kleedkamer om wie de penalties en vrije trappen mag nemen.....

Cabaye zou een betere aankoop zijn geweest dan z'n lievelingetje Fellaini. Maargoed de Belg zit nu bij united dus het heeft geen zin om Cabaye te halen.

Wat United moet doen is Young, Anderson en Valencia laten gaan en Zaha laten verhuren en dan Di Maria en Garay halen.

Op de bank zitten dan Lindegaard, Rio, Smalling, Evans, Januzaj, fellaini, Chicharito

De Gea
Rafael
Vidic
Garay
Evra
Carrick
Di Maria
Kagawa
Nani/Januzaj
Rooney
Van PErsie
7 december 2013 om 19:03

Waarom een CB kopen? En als je er een zou kopen moet Vidic op de bank en niet Evans.

7 december 2013 om 20:03

Omdat we best veel tegendoelpunten krijgen misschien.
Het middenveld is al overvol (ook al kan je aan de kwaliteit twijfelen) dus waarom een middenvelder halen als er genoeg rondlopen op Ot.

De Gea doet het goed en Evans is bruikbaar als back up. Vidic en Rio zijn oud en gaan dus niet een hele seizoen spelen en Smalling kan eventueel rechtsback dus dan heb je alleen Jones nog dus dan kan Garay er prima bij.

Vidic gaat echt niet op de bank zitten. Hij is notabene captain

7 december 2013 om 20:23

Alleen omdat er nu veel middenvelders zijn betekend het niet dat United er geen moet kopen dat is nota bene de plek waar we momenteel met idioten als Cleverley rondlopen.....

Evans is onze enige constante CB die we hebben en hij is beter dan Vidic in meevoetballen, qua CB zitten we wel goed.
Het probleem is de CM en de wingers, daar moeten echte toppers komen of anders zullen we volgend jaar United in de Europa league moeten kijken.

Edit: Met jouw opstelling kun je net zo goed gelijk opgeven, dan word je zo hard overlopen op het middenveld dat je elke wedstrijd minimaal 3 tegen doelpunten kan verwachten

Gelukkig is er wel een man die wel de bal*** heeft om zichzelf te uiten,
Die man is de manager van Chelsea, Jose mourinho.
Jose heeft namelijk Sch*** aan wat er wordt gezegd over welke spelers erin moeten en welke niet.

Zou Van Persie terug willen naar Arsenal?? Altijd jammer gevonden dat ie daar weg is gegaan.. Arsenal doet het nu ook weer wat beter dan de afgelopen jaren iig..

Thanks Dave, je weet nu in ieder geval dat een voetbaltactische en psychologische onbenul als jij beter z'n mond kan houden.

Waardeloze coach. De hele staf ontslaan, eigen middelmaat aannemen,ouderwets engels-domme tacitiek aanhouden, en vooral, de hele internationale staf - die Utd tot nog toe altijd ondanks mindere spelers aan de top hield - ontslaan, en je eigen net zo incompetente Everton-middelnaat binnenloodsen,

Rio gaf vandaag al de aanzet, RVP met zijn kritiek en zelfs de Knvb hebben hun duit al in het zakje gedaan: deze man is een ramp voor dit Utd (en voor Rvp), dat ondanks mindere spelers hoge ogen zou moeten gooien in die tactisch onbenullige Bpl.

Voor Nederland is het het beste wanneer RVP asap vertrekt. En ik snap het leedvermaak van Arsenal fans maar voor Oranje zou dat toch het beste zijn als hij vertrekt wanneer Moyes aanblijft,.

Ik hoop op Barca.

ferguson begon destijds ook niet best bij manchester united dus om al gelijk voor een vertrek te gaan roepen is te voorbarig

7 december 2013 om 19:41

Pff die bs hoor ik ook steeds, meestal van mensen die niets bewust hebben meegemaakt van die tijd.

Ferguson had toen in Schotland al de hegemonie van Celtic en Rangers gebroken. Met Aberdeen. Was gewoon een gerenommeerde, tactisch geslepen coach met een mid-to-low table squad, die met een wat hoger budget gewoon goed gedijde in de - tactisch achterlijke - hoogste Engelse divisie.

Moyes heeft een top 4 team qua kwaliteit, hoe dan ook. Geen enkele vergelijking dus met Ferguson toen. Alleen als je geen Utd supporter bent kan ik deze onzin begrijpen.

7 december 2013 om 20:21

kerel en wat moyes bij één van de oudste voetbalclubs presteerde stelde niets voor zeker..? waarom bijvoorbeeld zal een ferguson zelf deze moyes als een geschikte kandidaat naar voren hebben geschoven..?

7 december 2013 om 22:56

Ja waarom? Misschien om dezefde reden dat Michels Cruijff niet bij Oranje wilde in 1990? Kennelijk kan het zo kinderachtig zijn, dat ego.

Als ik naar die cijfers kijk kan ik niets anders dan lachen . Newcastle gemiddeld een 7.8 , United gemiddeld een 4.3 . Met deze cijfers zou je vermoeden dat Newcastle met 7-0 gewonnen heeft .

Ik zie iedere keer mensen schrijven dat toen sir Alex in '86 begon als coach bij United ze het ook moeilijk hadden. Dit is absoluut een slechte vergelijking en wel hierom. In '86 was het al 19 jaar geleden dat ze landskampioen waren geworden (1967). Toen Moyes begon waren ze het vorig jaar nog kampioen, terwijl de selectie intact bleef. Daarnaast was er voor Moyes genoeg geld om nog een of meerdere spelers aan te trekken. Moyes ging enkel bij zijn ex werkgever winkelen en staarde zich blind op Baines en haalde de door hem zo gewilde Fellaini. Natuurlijk is de directe concurrentie beter geworden ten op zichtte van vorig jaar. Maar de United spelers kunnen toch niet opeens allemaal zo veel slechter zijn geworden.

De problemen nu komen duidelijk voort uit de technische staf, daar ligt ook Moyes zijn fout, hij had gewoon Phelan en Meulensteen aan moeten houden als assistenten. Maar hij wilde laten zien dat hij nu de baas is en moest zo nodig zijn eigen staf meebrengen. Erg dom van hem en uiteindelijk zal hem dat de kop kosten.

Het kan aan mij liggen, maar het lijkt me best lastig om goed te presteren met dit materiaal. De andere topclubs hebben toch veel betere selecties? Kijk bijvoorbeeld naar de flanken, Nani en Valencia bakken er op verschillende punten al jaren niet veel van. Januzaj is een groot talent, maar een ventje van 18 kan United niet wekelijks dragen. Rooney en RVP zijn wereldtop, maar er omheen loopt toch vrij weinig als je het mij vraagt.
Als je dit dan vergelijkt met City of Chelsea die op vrijwel alle posities echt toppers hebben snap ik niet dat mensen denken dat United hiermee zou kunnen concurreren. Ze hebben gewoon geblunderd op de transfermarkt en zitten nu op de blaren.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren