Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Uruguay, Engeland en Italië in een poule, gunstige loting voor Belgen

Laatste update:

Nederland kent de tegenstanders in de groepsfase van het WK in Brazilië en dat geldt ook voor alle andere deelnemende landen. Groep D lijkt met Uruguay (tweevoudig eindwinnaar), Engeland (enkelvoudig) en Italië (viervoudig) een kandidaat te zijn voor de titel poule des doods, terwijl de Belgen juist een gunstige loting kenden.

/

In Groep A van het toernooi heeft thuisland Brazilië het niet ongunstig getroffen: de tegenstanders zijn Kroatië, Mexico en Kameroen. Groep C is met Colombia, Griekenland, Ivoorkust en Japan ook niet de sterkste poule van het toernooi. Dat geldt mogelijk wel voor Groep D, waar er met Uruguay, Italië en Engeland drie voetbalgrootmachten te vinden zijn. Engeland heeft geen goede geschiedenis tegen Italië: van de zeven onderlinge ontmoetingen werd er slechts een gewonnen. Costa Rica is de underdog in de poule.

Frankrijk ging met de hakken over de sloot richting het WK, maar de Fransen troffen het met de loting. Zwitserland, Ecuador en Honduras zijn in mogelijk de zwakste poule de tegenstanders. Argentinië, een van de titelfavorieten, komt uit tegen Bosnië en Herzegovina, Iran en Nigeria. Groep G bestaat uit Duitsland, Portugal, Ghana en de Verenigde Staten. Ten slotte de Belgen, die een vriendelijke loting kenden. Met Algerije, Rusland en Zuid-Korea moet het voor de Belgen mogelijk zijn om de volgende ronde te halen.

Zie jij Groep D als de poule des doods?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Platini is weer een paar duiten armer.

6 december 2013 om 18:36

Tja. Frankrijk had in de poule van des doods moeten zitten in plaats van Italie. Belachelijk

6 december 2013 om 18:38

Ja je kan het toeval noemen, zoals hun het noemen. Maar dit kan toch geen toeval meer zijn, bah!

Duitsland, Portugal, Ghana en USA in poule G vind ik ook een poule des doods. Voor USA is het zonde om te gaan, die worden sowieso laatste.

6 december 2013 om 19:47

Platini; Ik geef jouw een langer verblijf als de grote baas bij de Fifa, mits jij het makkelijker maakt voor Frankrijk om zo ver mogelijk in het toernooi te komen.

Blatter; Oké deal!

Platini; Dank je wel Sepp!

6 december 2013 om 20:28

Wat een toeval weer, iedereen ging van de makkelijkst mogelijke loting uit voor Frankrijk. En warempel, Frankrijk krijgt de makkelijkste loting.

Goh, Frankrijk in de zwakste poule. Onmogelijk om geen hekel aan dat land te hebben. Verder zitten er leuke potjes tussen en zijn vooral de Afrikaanse landen onvoorspelbaar.

6 december 2013 om 18:29

Ja. Frankrijk heeft weer een hele goede loting. Belachelijk.

6 december 2013 om 18:30

Het is niet dat ik de voetballers haat. Maar zoals je al zegt onmogelijk om dat land te haten. Ik hoop dat ze 6 onterechte penalty's krijgen en in de poulefase er al uitgeschakeld worden

6 december 2013 om 18:33

Samen met Zwitserland, toevallig..

6 december 2013 om 18:33

Wat hebben Fifa en Eufa met elkaar te maken dan?

6 december 2013 om 18:56

euhhh, Uefa is een onderdeel van de Fifa...

6 december 2013 om 18:58

Fout. Het zijn twee aparte organisaties.

6 december 2013 om 19:15

Die veel met elkaar communiceren.

7 december 2013 om 05:41

Parent organization of the U.e.f.a. is the F.i.f.a.
F.i.f.a. is in 1904 opgericht en de U.e.f.a. in 1954 als Europees administratie lichaam voor de F.i.f.a.

6 december 2013 om 18:34

Wat kan het land zelf er aan doen?

6 december 2013 om 19:01

Het gaat om frankrijk als voetballand. Daar heeft het land zelf niets mee te maken. Niet zo muggenziften

6 december 2013 om 18:40

Alleen Honduras is erg zwak. Ecuador is een pittige tegenstander voor iedereen en vooral op in Zuid-amerika. Zwitserland vind ik ook erg onderschat, hebben een hele mooie selectie.

6 december 2013 om 19:05

Dat is dus niet waar. Ecuador heeft altijd mazzel met de kwalificatie, omdat ze hun thuiswedstrijden bijna allemaal winnen (ze spelen op grote hoogte).

Op toernooien bakken ze er vrij weinig van en uit die groep is Ecuador toch simpelweg één van de zwaksten. Zwitserland is van alle groepshoofden ook ruim het zwakst.

Nee, Frankrijk komt hier weer heel goed weg, al dan niet met hulp.

6 december 2013 om 20:52

Zwitserland krijgt voornamelijk vanwege Djourou enorm weinig tegengoals.

6 december 2013 om 19:05

Ondanks dat ik het ook allemaal wel erg toevallig vind, kan ik niet geloven dat dit omgekocht is. Anders hadden ze denk ik 2 toernooien geleden niet met Italie en Nederland in de poule gezeten. Waarom hadden ze het toen niet omgekocht en nu wel?

6 december 2013 om 19:49

Omdat Frankrijk daarvoor redelijk presteerde? Ze hebben vorig WK & EK gewoon dramatisch gepresteerd, dus dan om zekerheid te hebben kan je mensen omkopen. Ik vind dit ook zeer verdacht, bijna niet te verzinnen zo doorzichtig.

6 december 2013 om 21:02

Tja, het zou kunnen. Misschien is het bij mij ook meer hoop dan realiteitszin helaas

7 december 2013 om 01:35

Geen hekel aan het land, maar de mensen die daar wonen daar moet je een hekel aan hebben. Vreselijk arrogant volk die alleen maar die vreselijke Franse arrogante taal spreken.

Belgie heeft een perfecte loting. Daar moeten ze makkelijk doorheen komen.

7 december 2013 om 00:26

Belgie heeft echt de makkelijkste poule....man man, ik vrees de wedstrijdjes van die poul al....die kunnen nog wel eens van laag niveau zijn.
Sterker nog. Deze poule van Belgie doet me denken aan de poule die ze hadden op het laatste wk in 2002. Toen zaten ze ook bij Rusland en Z-Korea dacht ik en ipv Tunesie hebben ze nu de buren daarvan, Algerije.....toen waren de wedstrijden niet om aan te zien maar ging Belgie wel makkelijk door.
Zal nu wel ongeveer hetzelfde zijn al verwacht ik een sterker Belgie dan 12 jaar geleden.

Ik vind de poule van Duitsland - Ghana - VS en Portugal op dit moment een sterkere poule dan die van Engeland, Italie en Uruguay.
Ik vind poule A, B en C ook gewoon hele sterke pouls. Al met al redelijk gelijkwaardige poules behalve E en H, die vind ik echt wat zwakker.

7 december 2013 om 01:38

In 2002 was Japan ook erg sterk, en was het zeer zeker niet makkelijk voor België. Ze speelde toen 2-2 tegen Japan, 1-1 tegen Tunesië en 3-2 tegen Rusland. In de 2e ronde werden ze bestolen van een zuiver doelpunt van Wilmots, en was Brazilië geen wereldkampioen geworden.

7 december 2013 om 02:27

Ik zie belgie eigenlijk nog wel problemen krijgen, rusland is altijd wel goed maar niet super, ik verwacht dat zij gewoon door gaan maar dat belgie en z korea om plaats 2 vechten. Z korea staat de laatste paar jaren na guus hiddink toch wel altijd op een eind ronde integenstelling tot België, ook al is het voor de belgen iets moeilijker dan voor de koreanen

7 december 2013 om 02:28

Om zich te kwalificeren natuurlijk.

Prima loting voor Nederland al is Chili ook een goed voetballende ploeg met o.a. Sanchez en Vidal. Fransen zijn er weer door corruptie goed van afgekomen, bah walgelijk die hele fifa-maffia.
België heeft het goed getroffen, de poule met Duitsland en Portugal samen met de poule met Italië en Engeland het zwaarst.

Group D zeker poule des doods. België heeft gunstige loting. Daarna wel direct tegen Duitsland of Portugal. Wordt zeker een mooi tornooi, kijk er al naar uit!!

6 december 2013 om 19:07

Inderdaad, makkelijkste poule in mijn ogen, al kan je alleen maar verliezen. Iedereen gaat er vanuit dat je ze alle 3 maar zo wint. Rusland kan je verliezen, zuid korea is niet heel slecht en algerije speelt hard. Denk wel dat het gelijk erna afgelopen is. Tegen duitsland of portugal gaan ze niet winnen.

6 december 2013 om 21:12

Iedeeen is precies al zeker van Duitsland en Portugal in die groep!!..lange vluchten en zware hitte voor die landen...ik wil het nog wel eens zien wie daar één en twee wordt!!

Zó, dat is wel een verdachte poule waar Frankrijk in zit..

Je reinste vervalsing... Wat een toeval Frankrijk en Switzerland in 1 poule

7 december 2013 om 13:48

Voornamelijk Zwitserland word al jarenlang bevoordeeld tot het spelen van makkelijke kwallificatiepoules en makkelijke eindronde groepswedstrijden

België zal met Rusland gaan strijden om de eerste twee plekken. België omdat het simpelweg een fantastisch elftal heeft en wij omdat we met Fabio Capello een geweldige tacticus hebben plus een elftal hebben die vaak als team goed presteren, ondanks dat ze bij de rest van de wereld niet echt bekend zijn.

6 december 2013 om 18:53

Als team en collectief schat ik jullie toch een klasse hoger in. Rusland is in mijn ogen elk toernooi opnieuw één van de outsiders. Fantastische talenten, ervaren rotten en technische voetballers met veel gogme. Rusland heeft het allemaal. En daarbij hebben jullie wel een coach van wereldformaat in tegenstelling tot ons. Capello maakt van Rusland waarschijnlijk een nog hechter collectief.

6 december 2013 om 18:55

Rusland is over het algemeen wel redelijk op leeftijd, niet? Van wie moeten we nog schrik hebben naast een Shirokov of Dzagoev? Zal idd wel tussen deze 2 landen gaan om uit te maken wie er in de 1/8e uitgaat tegen de duitsers .

7 december 2013 om 00:39

@snowflake,

Naast die twee hebben we nog Kokorin, Kerzhakov en Fayzulin die gevaarlijk zijn. Verder zijn onze vleugelspelers zoals Samedov, Ryazantsev en Shatov ook zeer degelijk.

@arie vink,

Het huidige Rusland is nog altijd hetzelfde collectief, maar alleen iets compacter en een jongere selectie.

6 december 2013 om 18:58

Koni, kan je ons iets meer vertellen over het huidige team van Rusland? Nog steeds zo sterk als in 2008?

6 december 2013 om 20:13

Waarom zo ver als 2008 terug. Op het afgelopen EK hadden ze een beetje pech, maar zij speelde van alle ploegen het leukste voetbal, ze waren toen echt en lust voor het oog en een aanwinst voor het EK. En we mogen niet vergeten dat het door Rusland komt dat eerst in de poule werd dat Portugal Play-offs moest spelen.

Lastige loting voor Italie. Uruguay moeten we toch echt mee oppassen, Engeland moet gewoon te doen zijn ook al mogen we ze niet onderschatten. Ik denk dat Italie en Uruguay wel zullen doorgaan. Engeland 3e en Costa Rica 4e.

6 december 2013 om 18:46

Hele lastige loting, vooral omdat we ook in Manaus spelen, als de verhalen is het echt vreselijk om daar te spelen. Costa moeten we wel kunnen hebben, maar zowel Engeland als Uruguay kunnen als ze een goede dag hebben zeker wel van Italie winnen.

6 december 2013 om 19:11

niks aan de hand jongen we worden wereldkampioen

6 december 2013 om 21:25

Hopelijk haha

6 december 2013 om 19:14

Ik zie juist Engeland wel winnen van Italie, Engeland verliest altijd van dominante ploegen, iets wat Italie niet is

6 december 2013 om 19:26

En Portugal? wat vind je daarvan!

Ik zie Frankrijk echt niet zomaar winnen van Honduras Zwitserland en Ecuador hoor, dit hedendaagse Frankrijk stelt geen moer voor en jullie Nederlanders moeten echt is minder Zwitserland zo onderschatten.

6 december 2013 om 19:05

Maar 'wij' zien Zwitserland ook niet als een San Marino, alleen het was nog steeds het minste land in pot 1. Daar zit je dan het liefst bij, dan heeft frankrijk toch gewoon mazzel, zeker ook als je kijkt naar de twee andere landen die erbij zitten

6 december 2013 om 19:57

Niemand onderschat Zwitserland. Het is alleen een feit dat Zwitserland uit pot 1 het meest gunstige land is om te loten. Niet alleen de Nederlanders denken hier zo over, ook o.a. de Belgen, Engelsen en Duitsers, kijk de internetfora er maar op na.

Frankrijk en Zwitserland (fifa en uefa) geheel toevallig de makkelijkste poule
Belgie ook geluk, niet al te sterk die poule
Poules van Engeland en Duitsland zijn de zwaarste
Nederland wel zwaar maar moet kunnen

6 december 2013 om 18:56

Dat dwing je af door in je kwalificatiewedstrijden ongeslagen te blijven en resultaten te boeken tegen landen als Servië en Kroatië in plaats van Andorra en Roemenië.

Bovendien spelen we in een poule met Rusland, onderschat Rusland niet, in mijn ogen zijn zij elk toernooi opnieuw een gevaarlijke outsider. Ze spelen erg verzorgd voetbal.

6 december 2013 om 19:08

Goh dat wist ik niet, bedankt voor de uitleg * kuch *
Neemt niet weg dat Belgie vandaag gunstig geloot heeft toch?
Volgens mij valt er weinig af te dwingen aan een loting, je hebt gewoon geluk of pech.
Duitsland ook ongeslagen, maar die hebben zwaarder geloot.
Frankrijk pas na play-offs geplaatst en toch makkelijk geloot.
Gewoon toeval dus en niks afdwingen.

6 december 2013 om 19:30

Belgie tegen Rusland. Dejavu van 1986. Toen zo ongeveer de mooiste wedstrijd van het toernooi.

6 december 2013 om 20:35

Houd gewoon even op.
Alleen al door zulke woorden in de mond te nemen gun ik een vierde plaats voor een bij elkaar geraapt zooitje nationaliteiten, één groot vraagteken of het Belgen zijn.
Daarbij zie ik zeker Rusland, maar ook Zuid-Korea echt niet zo 1 2 3 opzij gezet worden door België. Alleen Algarije is makkelijk, hoe zij zich hebben weten te plaatsen is me echt een raadsel.

7 december 2013 om 02:20

Als BEL een bijeengeraapt zooitje is, wat is NL dan? Ook allemaal zuivere Nederlanders zeker... welvarende landen trekken mensen aan in de hoop op een beter leven. Mensen trekken naar NL of BEL en krijgen een kind. Kind groeit op en wil voetballen. Kind groeit op tussen autochtone inwoners en voelt zich verwant met bevolking. Snappie? Ik ben het eens met je reactie maar het stukje over BEL is maar onrespectvol... mrja dat is mijn mening.

Waarom ging Italië nou naar pot 2? Frankrijk was toch lager geklasseerd ? Corruptie voor iedereens ogen . BELACHELIJK!

6 december 2013 om 18:39

Echt belachelijk, wij staan al twee in de top 10 en dan ook nog een tijd in de top 5, zijn finalist op het laatste EK. Frankrijk heeft vanaf 2006 al niks gepresteerd en zit natuurlijk weer in de makkelijkste poule.

Mooie poule voor Italië. Alle tegenstanders kunnen ze hebben.

Weetje, hoe kan niemand er wat van zeggen. Ik ben groot fan van zidane maar ik begrijp niet dat zulke spelers niks zeggen dat het zo corrupt is. Die voorbeeld lotingen moet je gewoon afschaffen.

Italie bijvoorbeeld heeft gewoon een extreme poule en dat was tijdens de voorbeelden ook het geval. Vorig seizoen de oefen lotingen voor de cl. Precies hetzelfde alle lotingen waren hetzelfde

Hoeveel bewijzen heb je nodig dat ze allemaal zo vies corrupt zijn. Laat het regelen door een onafhankelijke comité want de fifa is nu gewoon wereldwijd en ze hebben veel te zeggen. Zo begin je gewoon minder vertrouwen hebben in alles. Zelfs de politiek doet er niks aan want hoe je het went of keerd. Dit heeft met geld te maken en daar profiteren hun naar. Mensen die naar brazilie vliegen enz. Worden gewoon genaaid.

Jammer dat Marokko er weer niet is, dan maar Algerije steunen. Vooral tegen de Belgen met hun grote mond tegenwoordig. Het wordt 100% een gekkenhuis in Brussel en Antwerpen!

6 december 2013 om 18:40

Ze spelen in brazilië

7 december 2013 om 02:23

Belgen met grote mond? We hebben vertrouwen in de ploeg, mag dat niet? Ah wacht, moeten zeker blijven huilen met zo een zwak team...

Grappig 33,3% kans dat Portugal Argentinie had kunnen treffen in de poule. Zeer jammer van Frankrijk. Die hebben echt de makkelijkste poule van allemaal. Uruguay, Engeland en Italie zo dat word paar lekkere wedstrijden.

weer die arrogante belgen met hun loting zeg!! hoe durven ze?!

6 december 2013 om 18:37

Jullie zijn de sjaak in de achtste finale, net als Nederland.

6 december 2013 om 18:40

moeten we eerst nog kwalificeren he

6 december 2013 om 19:12

Dat moet wel lukken, België is een dark horse voor de eindzege imo en alleen Rusland komt qua niveau in de buurt misschien op een goede dag.

6 december 2013 om 19:18

in de achtste finales zal hoogstwaarschijnlijk duitsland of portugal wachten

6 december 2013 om 19:25

Maar zoals je al zei, we zitten niet gunstig voor de 16e finales. De groep zouden we moeten kunnen winnen, dat is de doelstelling, als daarna overwinningen volgen, zijn het één voor één verrassingen.. Persoonlijk loot ik liever Portugal, daar kan je al eens proberen om Ronaldo uit de match te houden, maar met onze matige backs gaat dat moeilijk gaan, Kompany gaat niet de speler zijn die Ronaldo gaat moeten opvangen.. Tegen Duitsland zijn we sowieso 'gejost'...

6 december 2013 om 18:40

Ik moet het nog maar zien van België. Er zijn geen excuses. Als ze er uit liggen in de poulefase dan is er geen goede Belgenmop nodig om heel Nederland aan het lachen te krijgen.

6 december 2013 om 18:42

Volgende ronde liggen we er gewoon uit, tegen Portugal zie ik ons niet winnen. (Ik ga er vanuit dat we eerste in onze groep eindigen en Duitsland ook in hun groep)

6 december 2013 om 19:07

Ghana kan ook meedingen naar de 2de plek..niet te onderschatten elftal..
Als Suarez die prachtsave niet had gerealiseerd in de kwartfinale tegen Ghana tijdens het WK 2010..

6 december 2013 om 18:55

"weer"??? Haha

Wanneer was de laatste keer? Die kan ik me niet herinneren.

Een gunstige loting voor België is ook de enige manier waarop zij uit de poule kunnen komen. Zelfs nu denk ik dat ze het nog behoorlijk zwaar gaan krijgen tegen Rusland en in minder mate Zuid-Korea. Achtste finale is het hoogst haalbare voor België.

6 december 2013 om 19:21

2002 tegen zuid-korea en tunesie

6 december 2013 om 21:21

In 2002 zat België in een poule met Japan, Rusland & Tunesië.
Zuid-Korea kwamen we in 1998 tegen toen we samen met Nederland (en Mexico) in de groep zaten.

Ghana, Portugal en de VS moeten goed te doen zijn! Ik zie ons redelijk comfortabel doorgaan als 1e.

Misselijkmakend om te zien hoe Frankrijk en die crimineel Platini weer steekpenningen hebben uitgedeeld om in een voordelige poule te komen.

6 december 2013 om 19:35

Ik moet het nog zien hoor. Tuurlijk heeft Duitsland het beste materiaal maar tegen Portugal is de laatste twee keer toch redelijk gelukkig geweest. In 2000 was er nog die 0-3 in de kuip. Ghana is onberekenbaar en was in 2010 voor Duitsland ook geen makkie en de wedstrijd tegen USA krijgt door het klinsmann-verhaal extra lading.

Portugal weer tegen duitsland

Vind het echt een hele mooie poule. Maat is het nou zo dat nr 2 van onze poule tegen nr 1 van poule A moet? (brazlie)

Overigens zie ik België zelfs nog wel falen in deze poule. Dan zouden ze wel heel erg hard op hun bek gaan.

6 december 2013 om 19:00

Jup. De kans is heeeel groot dat we Brazilie gaan treffen. En dat wordt geen pretje.

7 december 2013 om 16:07

Dat zeiden we in 2010 ook...

7 december 2013 om 17:38

Inderdaad. Maar die Brazilianen spelen 1. thuis en 2. ze zijn nog nooit zo gebrand geweest om Nederland te verslaan na het debacle 3,5 jaar geleden. Dus nee..dat wordt echt geen pretje met het huidige Oranje.

Erg verdacht allemaal weer hoor. Zidane die een bal pakt en hem vervolgens laat vallen en een andere pakt. En dan die vieze grijns op zijn gezicht nadat Frankrijk in zo'n easy poule komt.

6 december 2013 om 18:38

Toch zouden er dan toch volop mensen in het complot moeten zitten? dat zou uiteindelijk uitlekken lijkt me.

6 december 2013 om 18:51

Miljarden gaan hier in om en staan bij zulke toernooien op het spel. Denk je nou echt dat iemand dit zou uitlekken als ze het zouden weten? De macht van deze mensen is ongelooflijk. Als jij zo rijk bent kun je zonder problemen iemand liquideren. Kijk naar de maffia, die hebben niet eens zoveel geld als de Fifa en Uefa en toch verdwijnen er regelmatig mensen spoorloos..... Er zijn zoveel mensen bij betrokken, zoveel belangen en zoveel mensen hebben schuld. Van politici tot zakenmensen tot het leger en de politie. Als je deze informatie wilt uitlekken dan moet je een erg goed plan hebben om onder te duiken.

6 december 2013 om 18:57

De enige die omgekocht hoeft te worden is degene die de landen op noemt op het eind. Niet geheel toevallig het rechterhandje van Blatter en ook een Fransman.

Hij krijgt de bal en hij maakt hem open. Hij maakt de bal echter achter een balie open en laat dan het papiertje zien. Voor hetzelfde geldt liggen al die papiertjes al klaar om opgepakt te worden en zijn die ballen slechts voor de sier.

En die doos die er naast stond kan nog geen woordje Engels, dus die zal ook makkelijk beïnvloedbaar zijn.

Brazilie en Colombia hebben gunstig geloot daar zullen mijn schoon families blij mee zijn,zeker ook omdat de kans bestaat dat Brazilie vs Nederland in de volgende ronde tot de opties behoort. De loting voor Nederland vind ik toch wat minder (vind het erg gaaf dat Oranje een wedstrijd in Sao Paulo gaat spelen) al had het veel zwaarder gekunt als je naar poule D kijkt. Voor de rest ben ik er erg nieuwschierig hoe Amerika zich er vanaf gaat brengen. want die zitten ook wel in een leuke poule. Ik kan niet wachten todat het tournooi gaat beginnen, het gaat echt een feest worden.

6 december 2013 om 18:52

Kunnen we meteen Brazilië uitschakelen, mooiste wat je kan doen op aankomend WK.

6 december 2013 om 19:10

Het zou wat zijn als Oranje dat voor elkaar weet te krijgen (net zoals in Zuid-Afrika), al denk ik dat als het een tweede keer gebeurd dat ik in de achter tuin kan gaan slapen. Maar liever tref ik Brazilie (zelfde geld voor Colombia) later in het tournooi voor mijn schoonfamilie en omdat ik anders tussen een hoop chagarijnige Brazilianen zit hehehe
.

Als mensen nu nog steeds durven te ontkennen dat de Fifa gewoon onder een hoedje speelt met Frankrijk, dan zijn ze niet geloofwaardig. Laat al die Franse fanboys maar komen, die altijd zeggen dat er helemaal geen sprake is van fraude.

Het slaat al totaal nergens op dat ze in pot 4 zaten en dan komen ze natuurlijk hoe verassend in de zwakste poule terecht. We weten ook al wie er wereldkampioen gaat worden want dat is ook Frankrijk, desnoods komen Platini en Blatter zelf de bal erin schieten.

Wat een belachelijk moeilijke groep voor Ghana. En wat zitten Zwitserland en Frankrijk toch verdacht makkelijk.

Ik heb vandaag de uitleg van de Fifa gehoord dat de verschillen op de ranking heel dichtbij elkaar lagen en dat ze het daarom niet eerlijk vonden. Ze doen alles op basis van ranking en nu wijken ze daar in een keer vanaf. Bovendien ga je toch ook niet loten over wie er kampioen word wanneer Ajax met 1 punt voorsprong eindigt op de rest ?

Waarom word hier helemaal niet op in gegaan, dit is toch gewoon grote corruptie ? Tot die conclusie mag je wel komen als je logisch redeneert. Als Italië zijnde gewoon een rechtszaak aanspannen tegen de Fifa.

6 december 2013 om 18:52

Wie moet er op in gaan?

6 december 2013 om 19:17

Nou wat dacht je van alle nationale voetbalbonden van pot 4 om maar is te beginnen ?

6 december 2013 om 23:54

Griekenland, bosnie, engeland, nederland, portugal, rusland, italie en kroatie hadden zich gewoon moeten terugtrekken van de loting. Dan hadden ze overstag gegaan maar ze weten dat het nooit zover komt.

Vond het overigens hoogst verdacht dat die man alles opende achter een balie zo kan je makkelijk manipuleren. Ook het feit dat italie en engeland nu een zware poule hrbben maakt het verdacht

6 december 2013 om 19:14

Het is een grote grap. Ik ben er wel klaar mee...

De hele tijd Belgie heeft geluk, maar ik weet niet ik zie Belgie echt niet van Rusland en Algerije winnen.

Geen excuses meer voor de Belgen. Als ze nu niet doorgaan gaan ze echt af als een gieter.

6 december 2013 om 22:22

Als Nederlanders mogen wij daar niet om lachen na het EK. Schaam me er nog steeds voor.

Op zulk hoog niveau het toeval laten mee spelen ?
Nooit-of-te-nooit zal ik dat geloven.

Brazilië, Argentinië en Frankrijk met een gunstige loting. Wie had dat verwacht.

Vier leuke groepen: A,b,d en G.

Zelfs als Nederland tweede wordt komen ze in de volgende ronde Brazilië tegen.

Ik heb altijd al een hekel aan Fransen in het algemeen, maar met deze ongein nog alleen maar meer. Platini zal wel weer op wat knopjes hebben gedrukt. Karma komt nog wel.

Ik heb dat Honduras, Ecuador en Zwitserland de Fransen er maar eens flink van langs geven. Dit kun je nauwelijks meer geluk noemen.

Verder Italië in wat misschien wel de poule des doods is, maar wel allemaal ploegen waar Italië in goede doen wel kan van winnen. Op de Confed Cup ook al een redelijke goede partij tegen Uruguay weten te spelen. Alleen die speelstad Manaus zit ik een beetje mee in de maag, maar ja, daar hebben Engeland en Uruguay ook last van natuurlijk.

6 december 2013 om 19:10

Italie komt minimaal in de halve finale.

Buffon
Abate
Chiellini
Barzagli
De Sciglio
De Rossi
Pirlo/Monto
Marchisio
Rossi
Balotelli
El S.

Men onderschat Ecuador trouwens, die doen absoluut niet onder voor Zwitserland en Frankrijk, kunnen zelfs eerste worden.

Ik hoop dat Japan het gaat maken naar de volgende ronden -_- Columbia en Ivoorkust zijn geen prettige tegenstanders .....

Ik ben blij dat Portugal in de poule van Duitsland zit. De Duitsers weten wel raad met de Portugezen.

Groep D is de moeilijkste poule, maar ik denk dat het te voorspellen is dat Engeland niet doorgaat, of ze verrassen me.

Argentinië zou toch ook wel met twee vingers in de neus de volgende ronde moeten halen imo.

Groep G is misschien nog wel lastiger, beste land van Afrika en wss beste land van Europa in een poule.

Algerije kan best de pule doorkomen als 2e maar 2e ronden gaan we weer naar huis

6 december 2013 om 20:37

Tuurlijk kan het. Maar als je realistisch bent hoort Algarije gewoon tot de slechtste landen met Honduras en Costa Rica

6 december 2013 om 21:54

Er zijn altijd kleintjes die gaan stunten op het WK! Zou Algerije, Honduras of Ecuador, Costa Rica zeker niet onderschatten!

beste opstelling

mbohli
ghoulam
bougherra
medjani
mesbah
soudani
taider
feghouli
kadir
ghilas
belfodil

Thafreeze zie maar dat Nederland 2 e wordt in hun poule anders kunnen wij eens goed lachen

Ik zie België niet met twee vingers de tweede ronde halen hoor. Zuid-Korea en Rusland schat ik nou echt niet lager in dan België, maargoed.

6 december 2013 om 20:53

algerije ook niet

7 december 2013 om 02:29

Algerije wordt erg onderschat, zie hun ook een rol spelen. Paar aardige spelers, Z-K ken ik gwn niet.

Platini & Blatter....
Niet 4 handen op 1 buik maar veel meer.. ga niet in op details. bahbahbah

Engeland, Uruguay en Italië zijn gelijkwaardig qua niveau, De vorm van de speeldag en de uitslagen tegen underdog Costa Rica zal uiteindelijk bepalen welke 2 van die 3 landenteams doorgaan naar de volgende ronde.
Aangezien Engeland zonder idee en plan voetbalt denk ik dat Uruguay en Italië ten koste van hun doorgaan.
De poule van Duitsland met o.a. Portugal en Ghana lijkt me interessanter om naar uit te kijken.
Aanstaande WK wordt het WK van de Zuid-Amerikanen, ze zijn goed vertegenwoordigd met absolute toppers Brazilië en Argentinië met daarachter Uruguay en Colombia, de rol van het klimaat zal in het voordeel van de Zuid-Amerikanen vallen.

6 december 2013 om 23:47

Italie is zeker wel van een hoger niveau dan Uruguay en Engeland hoor.

Hmm heel raar dit. Frankrijk moest eigenlijk gelijk naar pot 2 en daar is Italië nu de dupe van.
Al met al kan ik het niet bedenken dat er is vals gespeeld, ik heb de loting zelf gezien en het is volgens mij onmogelijk? De mensen die de ballen pakten deden het blindelings en gewoon eerlijk? Het kan niet zijn dat er een warme balletje tussen staat, de balletjes waren van plastic. Maar misschien heb ik het fout, iemand ideeën?

mensen die zeggen dat Belgie een makkelijk loting hebben. kan je niet serieus nemen!
blijkbaar kennen mensen Russia en Zuid Korea nit?(sinds 2002 zijn ze in de lift) net als Japan, goede technische spelers,positiespel beheersen ze,snel,stamina. alleen 1 ding ontbreekt altijd bij aziatische ploegen en dat is een ice cold mofucker die de tig kansen afmaakt!.
zelfde geld voor Russia ze hebben alles,fysiek,stamina,slimheid,technisch,snel,voor elkaar door het vuur.belgie na lange tijd weer eens op een eindtoernooi. nou nu de voeten laten spreken dan alleen maar monden! wil het weleens zien!

Russia en Korea gaan door dat denk ik
alleen Algerije heb ik niet gevolgd maar van afrikaanse poegen die fysiek,technisch sterk zijn win je niet zomaar !.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren