Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Duitse doelman zwijgt over vermeend akkoord met Barça

Laatste update:

Volgens diverse Duitse en Spaanse media werkt Barcelona achter de schermen hard aan de komst van Marc-André ter Stegen. Andoni Zubizarreta, technisch directeur van de Spaanse topclub, is maandag naar verluidt naar Duitsland gevlogen om het voorakkoord met zaakwaarnemer Gerd vom Bruch over de doelman van Borussia Mönchengladbach af te ronden.

/

Zubizarreta zou een vlucht van Barcelona naar Düsseldorf hebben genomen en kwam daarna met een taxi in Mönchengladbach aan. Met een eventuele overgang van Ter Stegen in de zomer van 2014 zou een bedrag van tien miljoen euro gemoeid zijn. Het contract van de talentvolle Duitser, die in het Camp Nou de opvolger van Victor Valdés moet worden, loopt in de zomer van 2015 af. Valdés heeft diverse malen laten weten dat hij zijn aflopende contract niet wil verlengen.

Ter Stegen heeft aan Barcelona gevraagd om haast te maken. De doelman kan immers zijn huidige contract met die Fohlen ook met enkele seizoenen verlengen. “Speculeren laat ik over aan anderen”, zei de doelman onlangs. “Ik praat eerst met Borussia Mönchengladbach. De rest regelt mijn zaakwaarnemer. Ik denk na over de toekomst.”

Update 29 oktober 12.55 uur - Duitse doelman zwijgt over vermeend akkoord met Barça
Marc-André ter Stegen wordt volgens diverse Duitse en Spaanse media de nieuwe doelman van Barcelona, maar de keeper houdt zijn lippen op elkaar. "Ik richt me nu op Borussia Mönchengladbach, de club waar ik al sinds mijn jeugdjaren fan van ben", zegt Ter Stegen. "Ik doe iedere dag mijn best om beter te worden en wat er gebeurt in de toekomst zien we dan wel. Víctor Valdés? Ik probeer altijd te leren van de beste keepers van de wereld en daar zit hij zeker bij."

Barcelona zal Victor Valdés missen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Neeeee courtois is toch veel beter Barcelonaaaa. Courtois wilt ook graag!

28 oktober 2013 om 22:21

Maar Chelsea laat hem nooit gaan

28 oktober 2013 om 22:22

Oke, en hoe wou je de beste keeper ter wereld kopen? Courtios is onrealistisch, erg jammer.

28 oktober 2013 om 22:26

Courtois beste keeper ter wereld? Wat een grap zeg.

28 oktober 2013 om 22:29

Hij zit er dicht tegen aan hoor. Zal niet lang duren voor hij 's werelds beste keeper is.

Wie is volgns jou dan de beste? De Gea zeker?

28 oktober 2013 om 22:33

Courtios, Cech en Neuer. Dat zijn naar mijn mening de beste keepers ter wereld. Echter gaat mijn voorkeur naar Courtios.

28 oktober 2013 om 22:39

Tegenwoordig moet je blijkbaar om de beste keeper ter wereld te zijn 30+ zijn en lang bij een topclub hebben gespeeld. Erg raar

28 oktober 2013 om 22:54

Nee ik vind de zeker niet de beste, kan hij worden maar dat is hij momenteel niet. Als je serieus niet ziet dat diego lopes, neuer, cech, sirigu, beter zijn dan houdt het op.

28 oktober 2013 om 23:00

Een keeper die in een seizoen 20 keer de 0 houd en dan durf je Diego Lopez en Sirigu (!) beter te noemen. Pff, beter ga je even een keer een wedstrijd van Atletico Madrid bekijken, want hij is echt wel beter dan de namen die jij opnoemt.

28 oktober 2013 om 23:17

alleen neuer en misschien cech zijn nog beter

28 oktober 2013 om 23:33

LOl de beste is Samir Handanovic Hij keept fakking goed is buffon al voorbij en buffon was gwn de beste nu dan nr 2 niks courtois

28 oktober 2013 om 23:36

Cech is sowieso beter. Courtois kan je misschien een top 5 keeper noemen, maar dat vind ik ook nog vroeg. Cech, Neuer, Casillas zie ik nog altijd als de top drie. Denk dat De Gea en Courtois vergelijkbaar zijn qua niveau. De Gea wordt enorm onderschat, maakt absurd mooie reddingen.

28 oktober 2013 om 23:46

Nou, fanboy, ga dan z'n naam maar eens goed schrijven.. ;-)

was reactie op fergie 28 oktober 2013 om 22:33 #24

28 oktober 2013 om 23:46

Handanovic... geintje zeker...
Goede keeper maar alle bovengenoemde zijn beter.

28 oktober 2013 om 23:50

haha en dan de beste aka Buffon niet noemen.

29 oktober 2013 om 04:19

Mufc ben jij toevallig ook stiekem een madrid fanboy?

29 oktober 2013 om 11:19

Valdes staat nu sowieso ook in dat rijtje. Die gast wordt zo erg ondergewaardeerd.
Vroeger liet hij al mooie dingen zien alleen maakte hij veel domme fouten, maar de afgelopen 2/3 seizoenen behoort hij zeer zeker tot de top. Wordt tijd dat mensen dat gaan erkennen.

29 oktober 2013 om 14:09

Neuer blundert ook best vaak

29 oktober 2013 om 14:31

Haha sirigu en diego lopez! Niet reageren op deze troll

29 oktober 2013 om 21:58

en reina dan hij is ook fking goed

28 oktober 2013 om 23:00

Barcelona is gewoon racisitsch bezig, je kan ook gewoon Vermeer halen. Eerst Zwarte piet en nu Vermeer

28 oktober 2013 om 23:24

Wrm geen casillas

28 oktober 2013 om 23:35

Casillas is te duur voor ons, we moeten een goedkopere keeper halen met katreflexen! Daarom pleit ik voor Vermeer!

28 oktober 2013 om 23:59

lijkt me sterk dat die naar barcelona toe wilt als die echt weg zou gaan denk dan aan AC Milan

29 oktober 2013 om 10:16

Vermeer ? Sterke staaltje voetbalkennis... Die is niet goed genoeg voor Barca hij kan zelfs zijn positie bij Ajax nite behouden. Een sluitstuk is het zeker niet

29 oktober 2013 om 14:04

Haha iemand heeft geen gevoel voor humor!

31 oktober 2013 om 10:01

Of de gea

Ter stegen is na neuer de beste duitse keeper. Een prima doelman voor Barcelona. En ook eentje die nog wel 10 jaar mee kan.

28 oktober 2013 om 22:37

In potentie waarschijnlijk wel maar Adler en Weidenfeller schat ook op dit moment beter in. Kijk maar de duitse nationale ploeg... Daarn komt na Weidenfeller, Neuer en Adler ook eerst nog Zieler.

28 oktober 2013 om 22:44

Adler was een vroegbloeier vind ik, die is zeker niet beter dan Ter Stegen.
Weidenfeller zou ik inderdaad misschien zeggen dat die ietsjes beter is, maar hij heeft zijn leeftijd tegen, want Ter Stegen kan nog een hele poos mee.

28 oktober 2013 om 22:56

Leeftijd heeft niets met kwaliteit te maken en zeker niet bij keepers. Barcelona kan zich beter op een 25 keeper richten, want die is meer ervaren en zal minder fouten maken dan Ter Stegen. Niet dat ik het erg vind, want ik vind het mooi om te zien hoe Barcelona achterin vaak stuntelt.

29 oktober 2013 om 00:05

Natuurlijk heeft leeftijd wel wat met kwaliteit te maken. Op gegeven moment is je lichaam op voor de topsport, en omdat Ter Stegen meer dan 10 jaar jonger is dan Weidenfeller, kan die nog een poosje langer mee waarschijnlijk.

Hoe goed is deze keeper? Wie zien jullie liever, Courtois of ter Stegen? Ik wil toch wel een zekerheidje. De verdediging is al slecht, en als de keeper ook nog is een groentje is (al is het met veel potentie), dan liever een andere.

28 oktober 2013 om 22:23

Ter stegen is als ik het me nog goed herinner rond de 20 en 21 jaar.

28 oktober 2013 om 22:27

Elke club zou liever voor Courtois gaan. Maar die is gewoon onhaalbaar. Ter Stegen is een uitstekende alternatief.

Ter stegen talentvol??? Heb zoveel fouten van deze 'keeper' .

28 oktober 2013 om 23:52

angsthaas

28 oktober 2013 om 23:52

Zijn zusje Fatima Samanci is de nieuwe Eva van Chelsea.

Marc André ter Stegen lijkt me een waardige opvolger van Victor Valdés, echter moet de club niet een te groot risico nemen door geen extra doelman aan te trekken wanneer de Duitser tegen blijkt te vallen. José Manuel Reina als stand-in of concurrent in plaats van Pinto lijkt me een verstandig idee; het voormalig jeugdproduct lijkt graag terug te willen keren en zou op dit moment (niet kijkend naar de lange termijn) de beste doelman voor Barça zijn.

28 oktober 2013 om 22:25

Het contract van Pinto liep toch ook af?

28 oktober 2013 om 22:33

Klopt, maar Barca is aan het twijfelen of ze hem laten blijven. Hij is zeer belangrijk voor de sfeer. Er zijn zelfs geruchten dat ze hem 3de keeper willen maken of opnemen in staf (voor keepers).

28 oktober 2013 om 22:44

Wat

28 oktober 2013 om 22:41

@ Guaporta: ik begrijp jouw beredenering betreft het risico en het lijkt mij ook verstandig om een tweede keeper aan te trekken. Echter de keuze van Reina is in mijn ogen een slechte. Reina is een jeugdproduct van Barca en bevriend met meerdere Barca spelers. Hij zou om die reden alleen maar een dreiging kunnen zijn voor Ter Stegen. En jammer genoeg niet op basis van zijn keeperskwaliteiten maar meer op basis van zijn afkomst en vriendjespolitiek. Ik zou dan een Diego Alves nemen.

28 oktober 2013 om 23:25

Reina als 2de keeper? Geloof je het zelf.
De nummer 1 doelman van de Italiaanse nummer 2 en jarenlang de sluitpost van Liverpool.

Ook nog is jarenlang tweede keeper van Spanje. Ik geloof nooit dat die zelf wil banken voor een 20 jarige Duitser.

29 oktober 2013 om 00:13

In eerste instantie zal Reina waarschijnlijk niet als tweede doelman starten; Ter Stegen zal een aanpassingsperiode nodig hebben terwijl Reina eigenlijk weer 'thuiskomt'. Het zal even afwachten worden, er lijken nu eindelijk wat talentvolle doelmannen op te staan in de jeugd die ik eigenlijk al had afgeschreven. Neem bijvoorbeeld Jordi Masip en de net aangetrokken Ortola, vooral de eerstgenoemde weet eindelijk z'n talent in te lossen. Daarachter heeft Barcelona nog Fabrice Ondoa en Miguel Bañuz rondlopen die het één en ander kunnen.

Misschien is dit wel een oplossing; Ter Stegen halen en meteen uitlenen aan Atletico Madrid als opvolger van Courtois daar, daarnaast Reina als eerste doelman halen om hem vervolgens door te schuiven naar de bank op het moment dat Ter Stegen indruk maakt.

29 oktober 2013 om 00:30

Dat lijkt me een betere oplossing. Reina word verhuurd denk ik en gezien de komst van Mignolet zullen ze hem makkelijk laten gaan.

Maar ik blijf het wel een gok vinden om Ter Stegen aan te trekken. Maakte toch wat foutjes en een stap van BM naar Barcelona is wel een hele grote.

Maar zoals je zelf zegt, Reina kan nog een paar jaar mee. Herpakt zich blijkbaar enorm goed daar in Italië

29 oktober 2013 om 09:50

Maar in dat geval heb je weinig aan Ter Stegen. Met een aantal talentvolle keepers achter de hand. Kunnen ze beter voor een wat mindere, maar wel goedkopere keeper gaan. Miguel Angel Moya of een soort gelijke situatie als bij Pinto, door een wat oudere en ervaren keeper die weinig problemen heeft met op de bank te zitten.

Uitlenen kan natuurlijk, maar of Atletico het zal zijn durf ik niet te zeggen. Ze hebben volgend jaar ook weer de beschikking over de aan Villareal uitgeleende Asenjo en die doet het daar ook niet verkeerd.

Ik hoop het. Dan heeft Barca een keeper voor meer dan 10 jaar.

Nu nog zien of Pinto blijft of een andere keeper komt (of uit jeugd).

Dan nog een jonge CV halen en dan kunnen we weer een jaar verder.

28 oktober 2013 om 23:00

Reina voldoet ook prima voor de rol van Pinto. Met een ervaren doelman naast zich kan Ter Stegen ook beter presteren. Alleen, ik betwijfel of Reina die rol accepteert.

28 oktober 2013 om 23:10

Ja Reina zou geweldig zijn. Hij is ook iemand die voor sfeer zorgt.

Het is inderdaad nog de vraag of Reina een reserverol zal aanvaarden.

28 oktober 2013 om 23:28

Respectloos naar Reina.
Veelstegoede keeper voor de bank.

28 oktober 2013 om 23:44

@ Constantijn

In begin zou hij eerste keeper zijn. Na een paar jaar zal Ter Stegen het overnemen. Dan is Reina al 33 of 34 jaar. Ondertussen Ter Stegen rustig inbrengen.

29 oktober 2013 om 00:38

Alsof Ter Steegen drie jaar op de bank zal zitten wachten tot Reina stopt. Hij is rond de 20 en moet nu juist iedere week spelen. Dan gaat ie toch beter naar een club waar hij direct een basisplaats heeft. Ter Steegen moet zich ook ontwikkelen.

29 oktober 2013 om 00:49

@ Applegreen

2 jaar wachten, waar hij ondertussen toch speeltijd krijgt, tot hij volledige aangepast is. Alle andere topclubs hebben al topkeepers, Barca is 1 van de weinige topclubs waar hij nog terecht kan komen.

29 oktober 2013 om 09:43

Je kan ook een soortgelijk situatie doen als bij Valencia of tegenwoordig bij Madrid. Die hebben twee topkeepers, maar ze spelen wel ongeveer evenveeel duels of er zit toch niet zoveel verschil in gespeelde duels als bij de meeste clubs.
Peroonlijk hoop ik niet op Ter Stegen. Reina zie ik graag komen. Misschien dat Barca dan nog kan gaan voor Andrés Fernandez, Kiko Casilla, Roberto Jimenez of misschien Rui Patricio als die haalbaar is.

Barca zal Victor Valdes zeker missen. Buiten het feit dat hij een geweldige keeper is die vele prijzen heeft gewonnen is hij ook een gewaardeerde persoonlijkheid in de kleedkamer. Je merkt aan Barca dat ze zich toch achter de oren krabben omdat ze weten dat ze hem te weinig credits hebben gegeven voor zijn kunsten. Afgelopen weekend stond ie weer als een kei te keepen maar de CL finale tegen Arsenal was voor hem een mijlpijl.

28 oktober 2013 om 22:45

Eindelijk iemand die het ook zag. In Parijs 2006 was het Valdes die keer op keer Henry de baas was. 1 op 1, van afstand etc.

Barca heeft deze prijs zeer zeker aan VV te danken.

Victor Valdes = held

28 oktober 2013 om 23:54

Dankje. Het punt bij Valdes is heel simpel. Als Barca wint komt het door Messi, Iniesta en Xavi en nooit door Valdes. Viktor wint alleen omdat hij het geluk heeft in een goed team te spelen zoas Rijnie hier onderstaand aangeeft. Als je vervolgens aan een Rijnie of een type als hij vraagt wat ie van de verdediging van Barca vind dan zal je een negatief antwoord krijgen. Alves kan niet verdedigen, Pique zus en Alba zo. Hoe kan Valdes met een slechte verdediging voor zich 5 x Zamora worden van Spanje en als enige keeper zolang onder de lat van Barca staan terwijl keepers als Victor Baia en Reina daarin faalde?

29 oktober 2013 om 13:12

Ach zijn gewoon allemaal smoesjes om de Real keepers groter te maken dan ze zijn.
Toen Valdes minst gepasseerde keeper was, kwam het door het vroege druk zetten van Eto'o Messi en Pedro.

En inderdaad men blijft roepen dat verdediging matig is, des te knapper wat Valdes doet.

28 oktober 2013 om 23:47

Valdes is een zeer matige keeper en absoluut niet Barca waardig. Voetballend aardig tot goed en heeft ook zeker wel punten gepakt maar heeft bijna elke wedstrijd wel een blunder. Een topkeeper is gewoon constant, zonder rare fratsen. Daarbij heeft hij de irritante gewoonte om bij elke tegengoal op z'n verdediging te gaan staan schelden om zijn eigen falen te maskeren. Afgelopen Clasico had hij ook gewoon die matige inzet van Jese moeten hebben. Valdes wordt zeker niet onderschat en heeft zijn lange, glansrijke Barca-carrière voornamelijk te danken aan zijn vriendjes in de selectie en het gebrek aan een fatsoenlijke concurrent. Want laten we eerlijk zijn, HiphopPinto is gewoon een slecht opgevoerde sketch

Dat er mensen zijn die hieraan twijfelen. Zou fantastisch zijn voor Barcelona als ze deze keeper halen. Kan minstens 15 jaar mee. Ook nog eens een Duitser, dus mentaal zit dat wel goed. Niet onbelangrijk als keeper voor Barca. Bovendien, hij is niet voor niets al 5 jaar het grootste keeperstalent op FM

28 oktober 2013 om 22:32

Ik zeg altijd, haal je verdediger uit Italië en je keeper uit Duitsland.

Het zou inderdaad geweldig moest hij komen. Hij is niet 'duur' en kan nog lang mee.

Haal sczency van Arsenal (sorry als het fout is geschreven) die wou zelf ook weg en nog maar 23 jaar oud

28 oktober 2013 om 23:21

Chezzar wilt helemaal niet weg. Zelfs Fabianski wilt niet weg. Tis een een supermooie club waar ze spelen. Ter Stegen zie ik wel slagen bij Barça mits er een degelijke concurrent is en niet Pinto.

29 oktober 2013 om 13:31

En Szczęsny maakt nog veel te veel fouten voor een topkeeper

Talentvolle keeper alleen in mijn ogen lang niet zo goed genoeg voor barca.

Laat ons hopen dat het gerucht klopt, ik zou hem heel graag zien komen als Courtois dus niet haalbaar is. Ik vind hem na Courtois de beste talentvolle keeper, Courtois is duurder, heeft al meer gewonnen en heeft 2 jaar contract. Mocht Ter Steghen komen hoop ik wel dat ze Pepe Reina ook aantrekken voor bijvoorbeeld een contract van 3 jaar.

28 oktober 2013 om 22:44

Mourinho gunt Barcelona echt niks hoor, zeker een titel kandidaad niet van de CL, hij zou niet eens zijn kapotte broek ( na sliding tegen city goal van ronaldo ) gratis geven laat staan de beste doelman ter wereld over een jaar of 2. Nee courtouis is niet realistisch.. Abrahamovic heeft geen geld nodig en Mourinho hoeft zijn rivaal in de cl niet sterker maken.

Geweldig doelman maar te vroeg vind ik.. Barcelona moet een ervare doelman halen en marc als 2e doelman even zetten en in de copa del rey of zo laten staan om te zien hoe ver hij is. Maar op dit moment is barca wat te hoog niveau voor hem hij zal het moeilijk hebben in begin net zoals vele doelmannen bij barca in t begin hebben gehad (rustu,valdes) maar wel prima aankoop als het doorgaat een van de beste doelmannen ter wereld

28 oktober 2013 om 22:48

Inderdaad. Ideaal zou zijn als hij dit seizoen al was gekomen. Aan de andere kant speelt hij nu basis bij zijn huidige club. Is ook ervaring.

28 oktober 2013 om 23:26

Hirsi? Al 3 jaar basisspeler bij de subtop van Spanje,... . Moet je dan eerst bij topclub spelen alvorens naar Barça te mogen? Dani Alves kwam ook MAAR van Sevilla, Villa maar van Valencia, Piqué was maar bankzitter bij ManU,... .Het talent druipt van Courtois maar is idd onbetaalbaar. Chelsea gaat hem wel ergens in de eredivisie stallen want Cech is lang nog niet versleten.

heeft Marc-André ter Stegen al interlands voor duitsland gekeept? Want hij kan nog steeds Nederlands paspoort ophalen.

29 oktober 2013 om 00:42

Ik heb me altijd (door zijn achternaam) afgevraagd wat hij precies met Nederland heeft. Wil je me alsjeblieft wijzer maken?

29 oktober 2013 om 00:58

Zijn grootvader komt oorspronkelijk uit Enschede. Heeft in de textiel gewerkt onder mijn grootvader. Zijn vader is in de jaren 70 naar de Eiffel geëmigreerd, waar hij een Duitse vrouw had ontmoet. Naar werkzaamheden bij een boer heeft hij na een paar jaar daar ergens nog een cafe gehad. Verder weet ik het niet. Toen overleed zijn opa en hadden dus geen contact meer. Maar mijn opa is veel bij hun geweest en nog op kraamvisite geweest, toen hij geboren werd.

29 oktober 2013 om 14:33

helaas wel, tenzij oefeninterlands niet meetellen? hier een oefenwedstrijd van Duitsland tegen de Usa. Niet zijn sterkste wedstrijd maar oké.

http://www.youtube.com/watch?v=vcyn856mpo4

29 oktober 2013 om 14:50

Ja had het opgezocht. Heeft er inmiddels al 3.

29 oktober 2013 om 13:34

Goed man! Vandaar zeker dat je Tom heet?

Geweldig, hoop dat dit echt is.

Ter Stegen is een enorm talent die het doelsaldo nog een beetje normaal houdt. Valdes wordt al wat ouder en wil waarschijnlijk naar een andere club als Monaco, waar de lat misschien minder hoog ligt.
Hij heeft het helemaal gehad met Barcelona, en vast ook zijn blunders, dat ligt niet alleen aan hem, maar aan de backs die te ver naar voren gaat, misschien Casillias iets voor Barcelona?

28 oktober 2013 om 23:49

Ze zouden ook voor leno van bayer leverkusen kunnen gaan ook een zeer talantvole keeper en heeft cl ervaring

Hopen dat dit waar is.
Trouwens zou hem al in januari halen, dan kan hij dit seizoen af en toe spelen.

Zou een goede zet van Barca zijn...

Een keeper vervangen is altijd lastig.. Maar Barca heeft wel het voordeel dat Valdes eigenlijk nooit (tenminste in mijn ogen niet) een absolute wereldkeeper is geweest.. Dus dat is in dit geval toch wel wat makkelijker op te lossen..
Als je bijvoorbeeld vergelijkt met Bayern toen Oliver Kahn stopte.. of met Man U toen v/d Sar stopte..
Dat vang je niet zomaar even snel op.. Bayern had daarna jaren nog problemen voordat Neuer kwam..

Maar goed.. een keeper van wereldniveau aantrekken is tegenwoordig gewoon lastig.. de meeste hebben gewoon al een langdurig contract lopen bij hun huidige clubs.. willen zelf niet weg.. of de club wil ze gewoon voor geen geld van de wereld verkopen..

Dan moet je gewoon naar veelbelovende talenten zoeken en hopen dat het goed uit pakt.. Ter Stegen is zo'n jonge die alles heeft om uit te groeien tot een absolute top keeper.. En als hij dan naar Barca gaat en het allemaal goed uit pakt hebben ze dat probleem voor de komende jaren gewoon opgelost. Ze kunnen hem voor een acceptabel bedrag halen en de gok daarmee dus wagen.

29 oktober 2013 om 00:04

Je hebt gelijk maar ik denk dat Reina ook nog zal komen als 1e keeper en Ter Steegen langzaam gebracht zal worden (mits hij komt dan).

29 oktober 2013 om 00:27

Nou ik denk niet dat het dan een goede optie zou zijn.

Ter Stegen is nu 1e keeper bij Gladbach en ik denk niet dat hij het dan (ookal is hij nog jong) ziet zitten om naar Barca te gaan voor een plek als de nr.2 om vervolgens rustig gebracht te worden.. Ik zie hem dan eerder zijn contract bij Gladbach verlengen wat ook nog goed mogelijk is natuurlijk en zich daar gewoon verder ontwikkelen. Zou voor hem persoonlijk dan ook beter zijn dan bij Barca langzaam gebracht te worden.. Ligt er ook aan wat/hoe langzaam? Binnen een paar maanden naar de nr.1 of binnen een paar jaar?

En wat zeggen ze dan tegen Reina? Kom maar lekker hier om te beginnen als 1e keeper.. Maar na verloop van tijd zal Ter Stegen jou gaan vervangen?

Is allemaal een beetje complex.. want ik denk niet dat beide keepers erop staan te wachten dat ze de nr.2 worden..

Gewoon Cassilas overnemen van Real Madrid, komt die nog eens aan de bak..

29 oktober 2013 om 00:04

Naast dat Casillas zo goed als onhaalbaar is voor Barca, zie ik liever een jonger keeper komen. Stel een of andere wonder dat Casillas toch naar Barca komt, dan moet Barca binnen enkele jaar weer op zoek naar een andere keeper.

Ik zie liever Courtois (kans ook klein) of Ter Stegen komen die nog zeker 10 jaar meekunnen.

Ter Stegen is 21 oud, heeft nog een contract tot medio 2015 en moet ongeveer tien miljoen euro kosten. Dus dit moet en kan geen probleem zijn voor Barca.

Ik denk dat hij nog heel ver gaat komen in zijn ontwikkeling en wij gaan zien!

Hij gaat zeker ver komen ja 21 jaar jong dit is wat barca nodig heb geen Casillas of Reina gaan niet lang mee ter stege kom maar snel

Onlangs Monchengladbach tegen Dortmund gezien en in die match deed Ter Stegen het alvast heel erg goed. 1 zwaluw maakt echter de lente niet.

Anderzijds kan Barcelona te lang voor de onhaalbare Courtois gaan (ik neem aan dat die op zijn minst vernoemd is geworden bij Barcelona) en dan, net zoals met Thiago Silva, met lege handen achter blijven.

Anderzijds is Cech nog altijd behorend tot de top 3 van de wereld en hoe lang zal Courtois nog willen wachten op een basisstek bij Chelsea ? Maar goed, het lijkt me wijs dat Barcelona daar niet te veel op speculeert ; alleen al voor de figuur van de huidige trainer aldaar lijkt Courtois me onmogelijk.

Als tweede doelman of in de aanpassingsperiode van Ter Stegen kan inderdaad dan Reina aangetrokken worden. Die heeft zich schijnbaar herpakt bij Napoli, op het laatst liet hij bij Liverpool toch vrij frequent een steekje vallen maar lijkt nu weer vrij solide.

Ik denk trouwens ook dat Ter Stegen niet de laatste doelman zal zijn die aan Barca zal worden gelinkt.

1.neuer 2.buffon 3.casillias 2.cech 3.lloris 4.handanovic 5.sirigu 6.courtois

29 oktober 2013 om 09:46

wtf?
sirigu, handanvoic, lloris beter dan courtois? Don't think so

29 oktober 2013 om 10:21

1) Neuer
2) Courtois
3) Casillias
4) Cech/buffon
5) Handanovic, Lloris,begovic,...

Dat je Courtois op 6 zet zegt ook genoeg

29 oktober 2013 om 14:33

Als je goed kijkt zet hij Courtois op 8.
Meneer heeft namelijk niet echt leren tellen op zijn basisschool.

Ik moet wel zeggen dat ik Cech boven Courtois plaats, net als de staf van Chelsea. Maar vind het lastig te zeggen wie naast Cech en Neuer er nou echt bovenuit springt.

29 oktober 2013 om 15:28

Ja idd op plaats 8 zie het ook net...

Ja ik vind Courtois toch al niveau Cech hoor... En ik denk dat Chelsea er verstandig aandoet om Courtois volgend seizoen 1ste doelman te maken. Al is het maar toekomstgericht...

Vergeet niet dat barca prima keeperstrainers heeft. Valdes komt echt niet uit het niets en met talent alleen zo ver als hij nu is. Ter Stegen is in de basis een prima doelman, en heeft genoeg ruimte en zeker tijd om nog te bij te leren. Goede keuze voor de toekomst.

Pff ik hoop echt dat dit niet waar is. Ik zie Ter Stegen nooit slagen in Camp Nou. Hij komt vanuit Duitsland, waar hij als groot talent word gezien en mag dan in Barcelona gelijk gaan bewijzen wat hij kan. Eén paar mindere wedstrijden en de media in Spanje en Catalonie boort hem gelijk de grond in.

Reina ljkt mij persoonlijk de beste optie. Hij bezit over alle kwaliteiten waar een Barca-keeper aan moet voldoen. Naast zijn geweldige reflexen en het meevoetballende gedeelte is hij ook iemand die voor zijn doel durft te spelen en snel van zijn lijn is, wat misschien nog wel één van de belangrijkste vaardigheden is.
Ik verwacht eigenlijk ook niet anders dan dat Reina binnen word gehaald. Misschien ook nog Ter Stegen.
Andere optie's zullen waarschijnlijk veel te duur zijn, al worden er verschillende Zuid-Amerikaanse keepers in verband gebracht sinds Martino aan de macht is.

Courtois speelt volgend seizoen bij Chelsea. Chelsea verkoopt hem ook niet, want Cech wordt ook met de dag ouder. En in mijn ogen heeft Courtois iets meer potentie dan Ter Stegen. Maar Ter Stegen lijkt mij wel een prima keeper voor Barca. Zal alleen denk ik wel even moeten wennen.

Courtois lijkt mss onhaalbaar maar die gaat volgend jaar echt niet op de bank zitten bij Chelsea...
Dus er moet een oplossing gevonden worden... Cech verkopen want Courtois is nu al beter. Of Cech blijft eerste doelman dan wil Courtois zeker vertrekken... Denk niet dat hij nog uitgeleend wil worden, vermits hij nu klaar is om 1ste doelman te worden bij een topclub

Ik snap nog steeds niet dat Barca toendertijd Ron Olyslager niet gehaald heeft in zijn gloriejaren bij De Graafschap.

Met alle respect; Barcelona kan toch beter krijgen dan Ter Stegen. Prima doelman, maar er zijn er zeker tien beter. Een club als Barcelona moet een doelman hebben van wereldklasse.

Zou Samanci ook kunnen keepen?
Dit is echt de laatste keer

Nou, als je al sinds kinds af aan een fan van Borussia bent, er al van jongs af aan speelt en zelfs uit Mönchengladbach komt, dan moet dat al genoeg zijn om te willen blijven. Je bent een Gladbacher, dat heeft in het tegenwoordige voetbal nog wel wat betekenis. Laat dat ook merken en blijf hier.

Eberl werkt aan iets grandioos in MG, hij heeft de ooit zo grote en roemruchte club van de dood gered en weer tot een geweldige club gemaakt. Het beleid is goed, de trainer is precies wat we nodig hebben, en het team steekt erg mooi in elkaar. We zijn op de weg naar boven, en het duurt niet lang meer voor we weer Europa gaan, zonder dat we er meteen uit liggen. Er wordt aan iets moois gewerkt, binnen een paar jaar staat we weer op de kaart. Daar wil je toch bij horen, zeker als Gladbacher?

Ik denk dat hij zich nog eens 10 keer afvraagt of die wel moet gaan. Daems heeft het hem ook al afgeraden en gesmeekt te blijven. Die overgang van hem naar Barca moet ik eerst nog eens zien gebeuren.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren