Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Supertalent van FC Groningen aast op basisplek: ‘Ben er denk ik dichtbij’

Laatste update:

De zeventienjarige Richairo Zivkovic heeft dit seizoen al vier doelpunten gemaakt voor FC Groningen. Dat deed de aanvaller telkens als invaller, want een basisplaats heeft de jongeling nog niet gekregen van trainer Erwin van de Looi. Ook zondag, toen Nick van der Velden en Género Zeefuik niet inzetbaar waren tegen Vitesse (2-2), zat Zivkovic op de bank.

/

Van de Looi koos voor Michael de Leeuw in de spits. Zivkovic viel zoals gebruikelijk in en hij maakte de 2-1. De jongeling laat via de officiële kanalen van de club weten dat hij er rekening mee had gehouden dat hij had mogen starten. “De trainers vertelden mij zaterdag dat ik de volle negentig minuten echter nog niet aankan. Of ik het daar mee eens ben? Ja, maar zestig tot zeventig minuten kan ik volgens mij wel aan.”

Zivkovic durft niet te zeggen wanneer hij dan wel een basisplaats krijgt. “Ik denk dat ik er dichtbij ben, maar ik durf niet te zeggen wanneer”, klinkt het. De eerstvolgende wedstrijd van FC Groningen is een duel met Roda JC Kerkrade, zondag in de eigen Euroborg.

Richairo Zivkovic verdient een basisplaats

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zeefuik passeer je niet zomaar. Is dit misschien de nieuwe arjen robben?

27 oktober 2013 om 23:28

Zeefuik passeer je letterlijk niet zomaar inderdaad.

Supertalent en pas 16 jaar hij verdient een basisplaats bij groningen nieuwe robben mischien?

27 oktober 2013 om 23:26

Hij is zeventien en zeker niet de nieuwe Robben. Veel meer veelzijdig, doelgerichter, meer overzicht en inzicht. Als je niet oppast wordt dit een grotere dan Robben...

27 oktober 2013 om 23:29

Groter dan Robben? Cruijff, Maradona, Messi?

27 oktober 2013 om 23:34

Er zit nog wel een niveauverschil tussen Robben en die drie die jij net opnoemt...

27 oktober 2013 om 23:42

Robben toucheert voor mij Cruijff. Als hij minder geblesseerd was geweest en die winnende goal erin had geprikt in Zuid- Afrika...als, als als...

Met Zivkovic is het natuurlijk nog maar afwachten. Moet nog minstens bewijzen dat hij in de basis bij FC Groningen kan spelen.

27 oktober 2013 om 23:43

echt wel groter dan cruiff en maradona hoor, of zie jij die 2 nog op het veld rennen?ja die maradona achter ziin lijntjes aan. Bter dan Messie is dit talent niet

28 oktober 2013 om 00:38

@mentalist

Ben je nou echt serieus? Nee echt, ben je serieus?

Robben toucheert Cruijff? Robben heeft in jaren geen afgemeten voorzet afgeleverd, moet het puur hebben van zijn snelheid, want een echte passeerbeweging bezit hij niet en het is allemaal zo voorspelbaar.

Ik vind je opmerking echt jammer, dat meen ik serieus.

Edit: Mijn vraag om jouw reden waarom Robben Cruijff toucheert even weggehaald, anders gaan we helemaaal offtopic.

28 oktober 2013 om 01:19

Mentalist heeft echt wel gelijk. Het is jammer dat hij zoveel geblesseerd is geweest, anders was hij nóg explosiever dan hij nu al is. Zie het jaar 2010, dat jaar was hij niet geblesseerd en was hij in vier competities heel erg beslissend (cl, Duitse beker, Bundesliga en het Wk).

28 oktober 2013 om 02:09

Vooruit, heel even offtopic dan:

Ja dus?

Cruijff won die CL driemaal op rij met het team wat als beste team ooit is uitgeroepen door de Uefa.

Hij is ook gewoon WK-finalist geweest op een van de mooiste en meest memorabele Wk's ooit, waar men in de finalegroep gewoon driemaal wist te winnen (oa. tegen een zeer sterk Argentinië en Brazilië). Met zijn doelpunten en assists was hij er grotendeels voor verantwoordelijk dat Nederland de finale haalde. En owja, hij werd in dat jaar ook gewoon kampioen in een competitie die op dat moment werd gedomineerd door Real Madrid, dat heeft hem daar legendarisch gemaakt in een tijd van politieke onderdrukking voor de Catalanen door de toenmalig (franco). Het EK werdt door desinteresse bij de spelers niet gehaald, mochten ze wel geïnteresseerd zijn dan hadden we dat EK zeker gewonnen.

En passant maakt hij in zijn allerlaatste jaar ook nog eens eigenhandig Feyenoord kampioen van Nederland, terwijl daarvoor hij al acht keer kampioen van Nederland was geworden met Ajax (2x 3 jaar in successie) en .

Drie keer Europees voetballer van het Jaar, twee keer Sportman van het Jaar, Beste speler van het Wk.

Dan kunnen we het ook nog over Cruijff als trainer hebben als je wilt? De jonge trainer Cruijff die het ziet zitten in Bergkamp en hem al heel jong voor de leeuwen gooit. Die trainer die zijn team ongekend aanvallend liet spelen met prachtig totaalvoetbal en zo in zijn eerste seizoen zag hoe zijn ploeg 120(!) doelpunten scoorden. Owja, ook pakte hij natuurlijk 2x de landstitel op rij, de Knvb Beker

De trainer die Ajax verder elan bracht, weer een Europese prijs wist te schenken en het totaalvoetbal daar verder moderniseerde. Bij FC Barcelona was hij de eerste trainer ooit die ze naar aan een Champions League titel bracht (memorabele vrije trap van Koeman tegen Sampdoria, met die net zo legendarische bijna-val over de reling voor sponsorborden voor de dug-out). Ook daar bracht Cruijff het totaal voetbal en moderniseerde de club samen met de voorzitter. Meer aandacht ging uit naar de eigen cantera en dat werpt tot op de dag van vandaag zijn vruchten af.

Robben? Die mag alleen maar hopen dat hij in de komende jaren nog wat geluk heeft, wil hij enigszins Cruijff kunnen toucheren. Er is werkelijk niemand in Nederland, bijna niet eens in de wereld, die kan tippen aan de prijzenkast en successen van Johan Cruijff. Dat is de reden waarom Cruijff voor altijd, waar dan ook ter wereld, hoger aangeschreven zal staan dan een ene Arjen Robben uit Bedum.

En nu weer terug ontopic:

Als we dan toch namen gaan noemen, Zivkovic kan een spits van het niveau
Zlatan Ibrahimovic of Falcao worden. Hij heeft diezelfde slimheid, en als ik het goed gezien heb heeft hij op zijn jonge leeftijd ook al de nodige dosis explosiviteit. Hij is snel zonder en met bal, zeer doelgericht en heeft in volgens mij net 2 hele wedstrijden in minuten gespeeld en toch al vier keer gescoord. Dat voor een zeventienjarige. Mijn geloof in deze jongen is echt groot, niet dat het voor hem wat uitmaakt ofzo...

28 oktober 2013 om 08:04

@analyse

Mooi betoog wat ik maar met een woord kan bekronen: onzin

Het rijtje prijzen van een speler zegt me niets, hij kan wel als veldvulling meegelopen hebben in een verder goed team. Ik had Cruijff nog wel eens willen Zien in her hedendaagse voetbal. Het gaat tegenwoordig 3 keer sneller dan vroeger. Emotie is leuk maar je kan de jaren 70 niet vergelijken met 2013. Die ene Arjen Robben kan wel 2 keer beter zijn dan Cruijff in zijn beste dagen.

28 oktober 2013 om 09:44

@martinus,

Dit is gewoon dwarsliggen, Cruijff is nooit veldvulling geweest, dat weet jij, dat weet ik en de rest van Nederland ook.

Die ene Arjen Robben heeft mij nooit laten zien dat hij over een gave techniek beschikt. Jouw wel dan? Ooit Robben een akka zien maken? Of uberhaupt iemand door zijn stokken zijn spelen met een technische actie?

Inderdaad...

28 oktober 2013 om 09:51

Robben is 1 van de, zoniet de beste buitenspeler ter wereld. Aka of geen aka, alsof je daar wedstrijden mee wint, dus als je dat niet gedaan hebt heb je geen techniek? Laat me niet lachen.

Robben is dus 1 van de beste spelers ter wereld, en dat in een tijd waarin Messi en Ronaldo o.a. rondlopen.
Had Cruijff inderdaad wel eens in deze tijd willen zien, dan was hij zeker ook een wereldspeler geworden, zeker ook veel slimme pasjes gegeven.
Maar dan stond hij ongeveer op gelijke hoogte als Xavi en Iniesta denk ik nu.

Wij hemelen Cruijff graag op omdat hij Nederlander is..maar het was destijds een hele andere tijd.
Vind ik Robben net zo goed als Cruijff? Nee, maar Robben komt wel na het rijtje Messi en Ronaldo.
Samen met nog een aantal wereldspelers.

On:
Zivkovic krijgt zijn kansen nog wel..krijgt steeds meer speeltijd, maar is nog hardstikke jong.
De trainer kan straks niet meer om hem heen.

27 oktober 2013 om 23:31

Nieuwe Robben? Sowieso strookt dat beeld niet echt bij een opkomende centrumspits die het meer moet hebben van zijn koelheid voor het doel, neusje voor positioneren en zijn trap. Maar vind ik het verwachtingspatroon ook overdreven.

Eerder de nieuwe spits van het Nederlands Elftal!

27 oktober 2013 om 23:27

Ik zie dat ook wel gebeuren! Moet natuurlijk nog heel veel stappen maken maar ik vind hem nu al fantastisch! Kwaliteit en Klasse spat er vanaf! Al had ik dat ook bij Castaignos en Locadia en daar begin ik nu al steeds meer aan te twijfelen. Zou deze speler graag bij Feyenoord zien maar daar hebben wij geen geld voor tenzij we heel wat spelers verkopen/ Ruilen voor Pelle?

Hij moet zoveel mogelijk spelen maar je mag hem natuurlijk niet opbranden. Af en toe een basisplek kan wel maar zoals hij dit seizoen heeft bewezen is hij het best als hij mag invallen in de tweede helft. Dan is hij fris en heeft de tegenstander al wat kilometers in de benen.

Ajax moet Richairo Zivkovic snel vast leggen, voor dat FC Groningen met grote bedragen komt. Met alle respect voor Kolbein, maar het is voor ons geen Ajax-spits in alle begrippen voor hem.

Overigens is Richairo ook nog eens een Ajax-fan

27 oktober 2013 om 23:29

Zivkovic is verstandig genoeg om een tijdje in Groningen te blijven. Hij heeft al eerde een aanbieding van Ajax afgeslagen

27 oktober 2013 om 23:31

Was het toen niet vanwege school?

27 oktober 2013 om 23:33

2e keer kan hij het niet meer aan de kant zetten en gaat hij het wel tekenen. Bedoel, bij ons ben je zeker te weten van een basis plaats dan onder trainer Van Looi bij FC Groningen..

De keuze is dus snel gemaakt dacht ik zo

27 oktober 2013 om 23:34

Klopt, hij was toen volgens mij net zestien en wou graag eerst zijn middelbare school afmaken, of moest deze eerst afmaken van zijn ouders/begeleiders ofzo.

30 oktober 2013 om 03:50

Heeft Ajax afgelopen zomer niet een aantal spitsen van 18/19 jaar gehaald?
Ik ben de namen vergeten maar volgens mij een duitser en een nederlander.
Geef die eens een kans en laat Zivkovic nog rijpen tot zn 19e bij Groningen, daarna kan hij 2 jaartjes Psv/ajax/feyenoord proberen om vervolgens op zijn 21 e de stap naar een AS Roma, Tottenham Hotspur, Schalke of Werder Bremen maken.

27 oktober 2013 om 23:29

Zivkovic is wel echt een type spits die bij Ajax zou passen. Vernuft, technisch zeer goed, zeer doelgericht en echt een neusje voor de goal. Met de juiste toevoer vanaf de flanken door Fischer en Andersen gewoon een toekomstig topscorer.

Maar ik weet niet of het voor hem goed zou zijn om nu al naar Ajax te vertrekken. De druk ligt daar vele malen hoger, hij gaat maar een paar kansen krijgen om het te laten zien en hij is nog zo jong en gaat het eerste jaar zeker niet veel spelen ben ik bang.

Laat hem nog lekker twee jaar bij Groningen ballen en dan koop je hem in zijn laatste contractjaar voor een marktconforme prijs.

28 oktober 2013 om 00:15

Ja en dan concurreer je met de halve wereldtop om dit talent. Als je nu toeslaat en je leert hem het spelletje kan hij zich ook als Ajax spits ontwikkelen

28 oktober 2013 om 00:35

Ja, juist dan eindigt hij als elke andere spits die nog gevormd moest worden naar een Ajax spits. Nergens dus...

En als je met Groningen afspraken maakt omtrent de prijs en een aanbetaling doet, dan is hij in principe al gewoon van Ajax. Er zijn genoeg manieren om hem weg te houden bij andere clubs, als je maar creatief genoeg bent.

27 oktober 2013 om 23:30

Inderdaad, laat maar komen. Deze speler past bij Ajax. Ik zou hier echt tevreden over zijn als hij zou komen. Nu zal hij nog binnen het beleid passen qua transfersom.

27 oktober 2013 om 23:37

Probleem is Ajax heeft geen vleugelspelers die voor de voorzet gaan

27 oktober 2013 om 23:42

En? Deze jongen kan ook scoren zonder voorzetten. Zet hem voor de keeper en hij schiet ze er, tot nu toe, makkelijk in.

27 oktober 2013 om 23:47

Precies, want Sightorsson kan zelf geen actie maken, geen man passeren en als spits kan hij niet weg draaien bij een verdediger en uit halen. Deze jongen heeft dat wel in zich.

28 oktober 2013 om 00:02

Qua spel past hij ook veel beter bij Feyenoord, gaat zijn voorkeur ook naar toe want hij is namelijk voor Feyenoord was laatst nog een heel interview met hem bij RTV Noord.

28 oktober 2013 om 06:55

Hij past qua spel bij Fc Groningen, en daar moet hij nog maar even blijven!

27 oktober 2013 om 23:36

Hij heeft alle facetten om ons in de brand te helpen. Wil ermee zeggen: een echte afmakker wat wij missen op dit moment bij AFC Ajax.

27 oktober 2013 om 23:40

Uit de brand te helpen bedoel je zeker? Voor de rest heb je gelijk. Ik heb echt veel vertrouwen in deze speler. Hopelijk lukt het Ajax deze jongen snel binnen te halen voordat hij te duur is.

28 oktober 2013 om 01:43

Ajax heeft m niet nodig. Heel veel aankomende jeugd in de B- Cruijff zegt het, dus is het zo! Nee, Ajax leidt zijn eigen jeugd op, de tijd dat andere clubs leeggekocht werden was voorbij- Cruijff zegt het, dus is het waar. Kijk naar Duarte, totaal overbodig, voor de grap een take-it-or-leave-it bodje van 4 ton uitbrengen, maar dat was uiteraard niet bedoeld als zodanig.

Richairo Zivkovic, geweldig talentje dit! Verdient in mijn ogen zeker een basisplaats. Als je 4X met een invalbeurt scoort heb je zeker kwaliteit. Leeftijd doet er niet toe. Hoop dat hij minstens tot zijn 21e in Groningen blijft, daar vaste waarde wordt en daarna een binnenlandse transfer maakt naar de top.

27 oktober 2013 om 23:29

Ik denk dat deze speler de Nederlandse top misschien wel over gaat slaan. Of dat slim is weet ik niet maar ik weet wel zeker dat buitenlandse clubs hem ook al in de gaten houden!

27 oktober 2013 om 23:37

Als deze jongen slim is vertrekt hij zo snel mogelijk naar een Nederlandse topclub waar zijn talent door middel van top begeleiding optimaal ontplooid kan worden.

27 oktober 2013 om 23:49

Ja maar zeg nou eerlijk.
Hoe groot is het verschil op dit moment?
Natuurlijk komt er bij een grotere club meer kijken maar ik vraag me af hoe groot de meerwaarde van een binnenlandse transfer nog is.

28 oktober 2013 om 00:21

Sterker nog, Groningen houd persoonlijk Liverpool op de hoogte van zijn ontwikkeling. Zal me niks verbazen, ook gezien de vreselijk makkelijke onderhandelingen over Adorjan afgelopen zomer, dat er al iets bekokstoofd is tussen Groningen en Liverpool.

28 oktober 2013 om 00:22

O ja, welke speler heeft zonder langs een Nederlandse topclub te zijn gegaan echt furore gemaakt in het buitenland? Volgens mij geen enkele.. Mensen doen alsof die stap niks meer voorstelt, maar van der Hoorn en Maher bewijzen het tegenovergestelde. En jij weet ook dat je als jonge speler vele malen beter af ben bij een Nederlandse club als je eenmaal in zo'n onvermijdelijke mindere periode terecht komt. Hier laten wij jonge spelers nog in de basis staan na enkele mindere duels. In het buitenland lig je sneller uit de basis en is de kans op speeltijd sowieso al minder groot.

28 oktober 2013 om 00:39

Er maken bijna helemaal geen spelers meer furore in het buitenland.
Misschien kun je me overtuigen met spelers die wel via een Nederlandse topclub naar een hoger niveau zijn gegaan. Ook moeten we niet vergeten dat het niveauverschil tussen Nederlandse club pas 2 of 3 jaar minimaal is. Het is nog even afwachten wat er met de Nederlandse talenten gaat gebeuren die in de laatste 3 jaar furore maakten in de eredivisie. De oogsttijd moet nog komen denk ik.

28 oktober 2013 om 06:58

Er is nks mis met de Groningse jeugdopleiding. Het enige dat Ajax meer biedt, is salaris en arrogantie. Nee, laat Richairo in Groningen rustig verder groeien.

Alsof Ajax beter is op dit moment trouwens.

Van de Looi kennende zal er helemaal geen plek zijn voor een 'supertalent'..

27 oktober 2013 om 23:44

Ken je hem al zo goed na 11 wedstrijden als trainer?

ik hoop maar niet dat dit zo'n mannetje wordt die zich nu al goed vind en zichzelf in de basis wil zien.
gewoon rustig brengen zoals ze nu doen is prima.

27 oktober 2013 om 23:37

Mwa, heb hem horen praten (al een aantal keren) op onder andere RTV Noord, daar zit wel een goede kop op (is wat ze dan zeggen). Daar ben ik dus niet bang voor.

Wel moeten ze oppassen dat hij zich niet laat verleiden door de mooiere dingen des levens, de dingen die niet bepaald bevorderlijk zijn voor je carriere. Dat is vaak een grotere boosdoener dan een speler die zichzelf overschat.

Groningen zou deze jongen eigenlijk vast in de basis moeten zetten. Want niet alleen is deze jongen zeer doelgericht ook is hij nog maar 17. En gezien het feit dat je met deze verschrikkelijk slechte achterhoedes van de Eredivisie clubs jezelf kunt laten gelden zou Groningen hem daarom in de basis moeten zetten. Als hij op nog maar 17 of 18 jarige leeftijd er gewoon 15 a 20 maakt dit seizoen dan gaat Zivkovic echt een fortuin voor ze opbrengen.

Ben het niet met de stelling eens, het gaat om het totaal plaatje.. dus ook mee voetballen, bal vast kunnen houden man uitspelen als het nodig is. en daar schort het hem nu nog aan.. dat het een killer is ja.. en we moeten hem ook koesteren.. maar hij is zeker nog niet rijp voor een basis plaats in mijn ogen.. maar goed als van der Velden niet mee kan doen dan zou ik toch met hem beginnen ipc van de Leeuw die was echt slecht.. maar Zivkovic nu nog niet in de basis dat dan weer niet..

Ik vind Zivkovic een groot talent, maar laat hem nog maar eventjes lekker invallen. Zo is Samet Samanci ook aan de top gekomen!

Zolang fischer en andersen op de flanken spelen bij ajax wilt geen een spits er naar toe. Dat is namelijk de nachtmerrie van elke spits. Ontopic. Ik vind hem iedere keer als hij invalt niet geweldig maar hij scoort wel altijd.

Gevaarlijk hoor, zo'n slimme jongen. Groot talent alleen had ik deze achternaam nóóit bij zijn persoon verwacht. Leuke speler, maar je moet veel in huis hebben wil je Zeefuik uit de basis spelen, topspits en zal binnenkort wel opgeroepen worden door Louis!

27 oktober 2013 om 23:49

Ja dat denk ik ook wel, lekker mee voetballen tegen Colombia, misschien wordt Zeefuik ook wel opgeroepen .

28 oktober 2013 om 00:06

ach we kennen je als als een Grunn hater sinds dat Chery van Ado naar ons is gekomen, prima hoor.. maar het valt wel op.. ook al hadden we vandaag geluk .. maar je kan proberen om het geheel te proberen te zien, ook al ben je een hater.. geen probleem mee. maar blijf sportief..dat dan weer wel.. en jij bent alleen maar negatief over grunn, dat vind ik jammer.kijk als je ons haat ook geen probleem maar zeg het gewoon dan weten de anderen dat ook, ook al weten wij van Grunn wel hoe het zit.. voor de rest succes met je eigen club..

28 oktober 2013 om 23:12

Nee, ik ben juist weer van Groningen gaan houden sinds ze Chery voor een belachelijk bedrag (gaan!) betalen ben ik echt in de hemel. Chery is zo'n matige speler, ookal beweerde jullie van niet maar je ziet het zelf, hij presteert matig. Soms een opvlieger en er schiet wat binnen maar c'est ça.
Ik ben een beetje anti-Groningen doordat Groningen 7e stond, in de laatste paar weken terwijl ADO ( ook niet terecht hoor ) al het hele seizoen in de play-offs plekjes stond. Daarbij was hun doelpunten aantal net iets hoger dan VVV en Willem II. Ja daar baal ik van maar voor de rest, hartstikke blij met jullie en het aankopen van meneer Chery!

Lange tijd niet zo onder de indruk geweest van een jonge Nederlander.

Wat een leuk talent deze jongen. Ben benieuwd wanneer hij vast zijn opwachting zal gaan maken in het eerste van FC Groningen. Clubs als Ajax en Psv zullen er wel snel bijzijn om deze jongen voor veel geld over te nemen.

VZ eerst volgende duel is woensdag tegen Capelle voor de beker! Een mooie aangelegenheid voor basis dus!

Leuk talent dat vooral nog paar jaar bij Grun moet blijven. Niet ver,open aan concurrenten voor de titel, als PEC en Ajax

28 oktober 2013 om 02:04

Sorry hoor, maar groningen is geen kampioenskandidaat. Strijd met feyenoord om europees voetbal

Mensen overdrijven zwaar met hun supertalenten, je bent geen supertalent als je het goed doet in de eredivisie maar gewoon een opkomende talent. Zoals vele ex-talenten: Bakkali, Maher geprezen werden moet de Media niet weer alle aandacht bij de jongeling gaan gooien.

Rustig gewoon nog een paar wedstrijden met Jong Groningen voetballen en als invaller bij de A-selectie tot hij fysiek sterk is. 17 Jarige moet je rustig opbouwen en niet zoals Bakkali constant in de A-selectie basis zetten.

Dat is ook het probleem van de eredivisie he. Klagen over jet niveau dat laag is, maar het de redenen waarom dat zo is worden door velen hier gepredikt. Hij is nog geen achttien en basisspeler en mensen hebben het al over dat 'de NL-top' (hoeverre dat top is te noemen) hem moet overnemen. Ik kam niet in het beleid van clubs kijken, maar daalt is de wortel van het kwaad he? Waarom de eredivisie zo belabbert is geworden. Hoop dat clubs hem voorlopig met rust laten, maar verwacht niet eens dat hij zijn tienerjaren uitspeelt in Groningenshirt. Ik vind het heel jammer dat voetbal tot dit is gekomen hoor. Hoe leuk voor de spanning ook.

Heerlijk, Ajax wordt hierboven nu al aangespoord om de talenten van Groningen weg te halen.. En dan durf ik te wedden dat hij daar binnen 2 uren Oranje in gepraat wordt en uiteraard is het dan een product uit de Ajax jeugd!

Vergeleken met de eerste wedstrijd die hij vorig seizoen inviel heeft hij ontzettend grote stappen gemaakt. Als pinchhitter is hij een ideale kandidaat. Zivkovic is eigenlijk nog net iets te jong en onervaren om een hele wedstrijd te spelen. Je ziet het met name als je hem vergelijkt met Van der Velden, ook al is hij van origine geen aanvaller. De loopbewegingen kunnen nog net wat slimmer. Op deze manier maakt hij dus wel elke wedstrijd een klein halfuur in het eerste elftal en houdt hij verder zijn wedstrijdritme op peil bij de beloften (wat mij wel verstandig lijkt). Met vier goals in alleen maar invalbeurten doet hij het werkelijk geweldig. Het zal weer eens tijd worden dat er een spits bij Groningen echt gaat scoren.

Bij elke inval buurt scoort hij wel een belangrijk doelpunt. Dus wordt wel tijd ja. Echt blij dat er weer een groot super talent aan komt.

Ik hoop dat hij niet voor een appel en een ei naar Ajax vertrekt, en al helemaal niet naar Twente (maar dat kan ik mij eigenlijk ook niet voorstellen). Ik hoop en denk dat hij volgend seizoen ook nog bij Groningen speelt.

Die blijft gewoon nog minimaal 2 jaar in groningen en gaat daarna naar liverpoool . Jammer voor die club uit 020 als hij in nederland blijft dan maar Feyenoord teminste niet zn kapsones club

Qua potentie de nieuwe Robben lees ik! Niet qua spel, maar qua potentie nogmaals.
Samen met de spelers v.nieff, Bakker, Bos, Bacuna, Holla, Letschert, v.d.lei en Ben Moussa mooie producten uit de jeugdopleiding... om dan nog te bedenken dat de A1 en de Beloften 2 zeer potentievolle ploegen zijn, knap staaltje scout- en trainwerk!

Na Ajax en Feyenoord de beste jeugdopleiding van NL?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren