Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Als we een sponsor vinden, zullen we de transfer van Ronaldinho afronden'

Laatste update:

Besiktas draait bovenin mee in de Süper Lig en lijkt vol voor het kampioenschap te willen gaan. De Turken worden al geruime tijd in verband gebracht met Ronaldinho en blijken serieus bezig te zijn met de komst van de voormalig wereldvoetballer van het jaar. Ook spits Emmanuel Adebayor is in beeld bij Besiktas, dat in januari dus wil stunten op de winterse transfermarkt.

/

Volgens Ahmet Nur Cebi, vicevoorzitter van Besiktas, is er al gesproken met Ronaldinho: "We willen hem ook vanwege commerciële redenen bij Besiktas zien, want zijn komst zal goed zijn voor de shirtverkoop en meer mensen naar het stadion lokken", voorspelt de sportbestuurder. "Als wij een sponsor kunnen vinden, dan zullen wij de transfer gaan afronden."

"Vanaf heden zal ik niet meer over Ronaldinho praten, totdat hij tekent", vervolgt Cebi. "In augustus was er ook sprake van belangstelling voor Adebayor. In januari kan hij opnieuw een optie zijn voor ons." De 29-jarige Adebayor komt niet meer aan de bak bij Tottenham Hotspur, terwijl de 33-jarige Ronaldinho basisspeler is bij Atletico Mineiro.

Ik hoop dat Ronaldinho naar Besiktas gaat

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Jeetje Besiktas man gedraag je. Net wanneer ze zeggen dat ze talenten binnen gaan halen (en doen, in de vorm van Töre, Frei en Özyakup) komen ze met deze transfer. Ronnie blijft een baas natuurlijk, maar ik voel nu al de reacties van de Nederlandse 'voetbalkenners' komen. 'weer een vedette die naar Turkije gaat'

27 oktober 2013 om 21:13

haha ik was de eerste.. maar wel terecht toch?

27 oktober 2013 om 21:16

Niet zozeer om die talenten, want spelers als Oguzhan en Muhammed kunnen heel veel leren van Ronaldinho. Maar als je toch geld hebt, haal dan een goede spits en probeer kampioen te worden.

28 oktober 2013 om 09:11

Quaresma had continu ruzies en ging via de achterdeur weg bij Besiktas.

27 oktober 2013 om 21:18

Je kan niet ontkennen dat het een vedette is en niet de eerste en ook zeker niet de laatste die naar Turkije gaat, toch??

on:

Zou het fantastisch vinden mocht Ronaldinho weer op de europese velden te zien zijn, het is en blijft een geweldenaar voor mij. Dat hij oud is wil niets zeggen, het is geweldig! Laten we hopen dat het Besiktas lukt.

27 oktober 2013 om 21:29

Én meer dan terecht. 1 van de best voetballers die ik ooit heb zien voetballen mag echt niet naar, met alle respect, Besiktas gaan.

Voor de uitstraling van is het natuurlijk geweldig als een speler met deze status bij z'n club komt. Maar wat moet hij daar in vredes naam gaan doen? Toen hij naar clubs uit Brazilië ging kon ik nog enigzins begrjpen. Maar in Europa, ga dan naar een beter team.

28 oktober 2013 om 15:19

Oguzhan Ozyakup wereldtopper.

Dat is toch het kind die zich heeft gedragen alsof hij een kogel door zijn kop kreeg met een beetje sneeuw ? Waardoor een Galatasaray speler rood heeft gekregen.

Ik wil je adviseren om je horizon te verbreden, deze jongen is niets meer dan een middelmatige voetballertje.

27 oktober 2013 om 22:56

Drogba is ook 35 jaar en hij speelt nog steeds prima!

27 oktober 2013 om 23:08

Een vedette met een wandelstok. .

28 oktober 2013 om 09:15

Hij maakte Atletico Mineiro kampioen van Zuid-Amerika, misschien dat dit gaat werken. Maar goed, er is nu een grote verandering dat er ook grote talenten worden gehaald. Gala haalde Drogba en Sneijder, maar deze zomer ook Bruma van Sporting. Dat maakte op mij persoonlijk veel indruk. Dat is eigenlijk de transfer dat aangaf dat Turks voetbal in de lift zit en als meerderen van dat soort talenten naar Turkse ploegen gaan, dan zullen ze er veel sterker voor staan dan anderhalf jaar geleden.

28 oktober 2013 om 10:13

Kijk, jij snapt het.. Eindelijk iemand die goed geinformeerd is en reageert ipv mee te lullen met de massa..

Besiktas heeft Kerim Frei van Fulham, Gokhan Tore (ex Chelsea) van Rubin Kazan en Oguzhan Ozyakup van Arsenal gehaald.. Allemaal jonge talenten waarvan merendeel wekelijks speelt en inmiddels ook A-international is..

Investeer eens in de jeugd i.p.v al die uitgerangeerde spelers!
Zo wordt het nooit iets met die competitie terwijl er zoveel geld zit

27 oktober 2013 om 21:15

En van een Ronaldinho kunnen talenten natuurlijk niks leren, want tsjah, wat heeft die man eigenlijk bereikt in zijn carriere? Niks toch?

27 oktober 2013 om 21:18

Dat je veel bereikt heb wil niet zeggen dat je een goede leermeester bent. Ronaldinho heeft het altijd van zijn techniek (aangeboren talent!) moeten hebben, niet van zijn geweldige leiderschap.
Hoe oud is die eigenlijk?

27 oktober 2013 om 21:21

34 zodra ik het weet. Nog steeds een geweldige speler.

27 oktober 2013 om 21:36

Met zijn spel + assist/doelpunten nam hij wel degelijk zijn team vaak bij de hand.

27 oktober 2013 om 21:40

33 staat in de tekst

27 oktober 2013 om 21:30

Ik vind dit nou gewoon vervelend worden. Als jullie toch zoveel talent hebben waarom zijn jullie dan nooit op europees gebied succesvol?. Ajax die als laatste in de poule staat, en laat me niet eens over Feyenoord beginnen. Met talent win je niet veel vriend.

27 oktober 2013 om 21:33

En wat bereiken de Turken dan. Zowel op clubniveau als landniveau?

27 oktober 2013 om 21:42

We presteren al 2 of 3 jaar beter dan jullie op clubniveau. Bekijk de coefficients van 12/13 en 13/14 maar eens even. Op landniveau presteren we niet echt veel maar daar heb ik het ook niet over gehad.

27 oktober 2013 om 21:50

@scf_zuid

Turken beginnen er toch niet over?

Hij reageert op de Nederlanders die iedere keer beginnen te zeiken als een Turkse club een speler koopt zoals Ronaldinho of Drogba.

En mensen die zeiken doen dat zonder zich te verdiepen in waarom Turkse clubs dat doen, dat komt door de 6+0 regel in Turkije waardoor je wel spelers moet kopen die er meteen staan.

27 oktober 2013 om 22:01

Wie gaat er naar het wk? juist ja Nederland. Wie niet? juist ja Turkije. Als Ajax of PSV het geld zouden kunnen spenderen als bijvoorbeeld Galatasaray dan zouden wij allang weer de champions league hebben gewonnen. Wanbeleid en omkoopschandalen is aan de orde van de dag.

27 oktober 2013 om 22:07

Haha Ajax of Psv de champions league
Het moet niet gekker worden zeg. En als wij de 6+0 regel niet hadden zouden we over jullie nederlandse clubs heen walsen.

27 oktober 2013 om 22:07

Dream on. Ajax wint niet eens de Champions League met het budget van Real Madrid. Welke wereldtopper wil nou in de Eredivisie spelen?

27 oktober 2013 om 22:10

hahaha

27 oktober 2013 om 22:10

Als wij ook 4/5 miljoen salaris kunnen bieden komen ze meteen hierheen.
En Turkse clubs doen dit echt niet voor de 6+0 regel maar gewoon om te pronken met geld en grote namen. Om wat meer aanzien te krijgen.

27 oktober 2013 om 22:17

Je praat onzin. Er zijn maar 2 of 3 spelers die een salaris van 4 a 5 miljoen krijgen. En dat doen we wel, we hebben spelers nodig die volwassen zijn die een wedstrijd keurig kunnen uitspelen. We hebben toch een heel groot talent als Bruma en er komen ook steeds meer talenten naar turkije toe.

27 oktober 2013 om 22:18

@scf_zuid

Pronken met geld en grote namen?

Jij bent echt niet serieus te nemen.

Zoveel grote namen worden er niet gehaald en de namen die worden gehaald zijn echt niet willekeurige voetballers, ze moeten nog goed genoeg zijn.

En pronken met geld?

Serieus gast jij hebt echt alle realiteit uit het oog verloren, als jij denkt dat een club geld gaat uitgeven om het uitgeven dan heb jij een bizarre wereldbeeld.

27 oktober 2013 om 22:23

ahahah precies!

27 oktober 2013 om 22:28

Wijzijndebeste........waarom wint Real , M City geen CL dan? Zij spenderen het meeste geld? Lul nou niet jonge jankgezicht!

27 oktober 2013 om 22:00

@scf_zuid

Praat geen onzin, Besiktas heeft op dit moment heel veel talenten die basis spelen, maar we missen een ervaren leider als Ronaldinho. We hebben hem echt nodig! Ik ben Olcay Sahan zat, Rdinho moet gewoon komen, dan kunnen we kampioen worden, anders niet!

27 oktober 2013 om 22:00

@scf_zuid

Praat geen onzin, Besiktas heeft op dit moment heel veel talenten die basis spelen, maar we missen een ervaren leider als Ronaldinho. We hebben hem echt nodig! Ik ben Olcay Sahan zat, Rdinho moet gewoon komen, dan kunnen we kampioen worden, anders niet!

28 oktober 2013 om 02:08

Ken jij het elftal van Bjk? Er zitten zat talenten in.. Wij missen nu spelers met vooral ervaring.. Ronaldinho is een speler die onze talenten beter kan maken.. Demirci, Tore, Frei, Oguzhan etc

Laat Adebayor liggen, ik zie hem niet als een versterking tov Almeida, het zijn allebei koekebakkers. Haal een goede spits á la Sow, als je toch met geld gaat smijten, dan heb je een groter kans om kampioen te worden. Ronaldinho is geblesseerd en komt pas over een maand of twee terug, dan revalideren, zitten we al in februari.

Almeida proberen te lozen in de winterstop, verlengen met Fernandes, als die dat niet wil, ook oprotten in de winter en een goede spits halen.

27 oktober 2013 om 21:43

Ik vind dat je Almeida te kort doet.. hij is toch heel belangrijk voor Bjk.. Natuurlijk mist hij te veel kansen maar hij creeert ze wel en heeft er toch al 6 inliggen dit seizoen..

hij moet eens een heel seizoen fit blijven, dan kunnen we hem echt beoordelen..

p.s.

Een Adebayor in vorm is een beest hoor en hij zou perfect in het systeem passen

27 oktober 2013 om 22:55

Dat is het juist. Verwacht je echt dat hij een seizoen blessurevrij blijft? Hij krijgt al een spierscheur als hij in.de wc even omdraait om af te vegen.

27 oktober 2013 om 23:00

Hahaha daar heb je dan wel weer een punt.. Doodzonde

Als hij na Duitsland gaat is Ronaldinho: een topspeler, kan nog 2 jaar op topniveau, gaat niet voor cashen, en ja hoor! Als hij na Turkije komt is Ronaldinho: afgezakt, gaat cashen, over de top.

27 oktober 2013 om 21:35

nee hij is sws afgezakt, ga niet in je slachtofferrol kruipen want het is gewoon een feit.
ook als hij naar duitsland zou gaan.

27 oktober 2013 om 22:05

Als een spelers goed genoeg is wat maakt het dan uit dat hij is afgezakt?

Een speler kan afgezakt zijn maar nog steeds de sterren van de hemel spelen.

Hij is sowieso beter dan welke speler dan ook in de eredivisie.

27 oktober 2013 om 22:02

Ach laat de Nederlanders maar lullen, Ronaldinho zal genieten zijn als hij komt! Zal gelijk een shirtje kopen met zijn naam

27 oktober 2013 om 22:27

Ik als Gala fan zou het super vinden om wekelijks te kunnen genieten van Ronaldino. Ik gun het BJK wel, hopen dat hij komt. Ronaldinho op 50 % is al een aanwinst.

27 oktober 2013 om 22:38

Tuurlijk Quaresma was ook genieten geblazen, maar Fikret Orman was gewoon jaloers op hem, hij heeft hem zonder reden weggestuurd. Q7 was weer opgebloeid bij Besiktas. Ik heb zoveel wedstrijden live gezien van hem, wat een prachtspeler was dat zeg. Stel je voor dat nu Q7 zou spelen ipv clown Olcay!

Rdinho hebben we ook echt nodig, Fernandes staat er nooit bij grote wedstrijden!

Terwijl Besiktas diep in de schulden zit..

27 oktober 2013 om 21:17

Ze zoeken ook nog sponsoren die het kunnen financieren

27 oktober 2013 om 21:24

Heb je info? Besiktas is gezond en kan meer betalen dan Gala en Fener. Als wij Ronaldinho willen, komen gelijk de tegenstrijders jaloers jongens dat wij een speler van een ander planeet kunnen halen

Çabuk gel 'la Ronaldino'!

27 oktober 2013 om 21:35

''besiktas is gezond en kan meer betalen dan Gala en Fener''

I rest my case.

27 oktober 2013 om 22:09



Newsflash , de schulden van Gs zijn 2 x zoveel als die van Besiktas , Gs werd recentelijk nog een verhoging op de beurs geweigerd voor de 3e x !!!!!!! Weet je wat dat inhoud ??

Betaal eerst de achterstallige huur van Toki Arena , eigendom van de regering
Besiktas smijt niet meer met geld en koopt gerichte talentvolle spelers , diegene die zoveel betalen voor overschatte vedettes presteren nauwelijks beter dan Besiktas

27 oktober 2013 om 22:04

Hoe kunnen de turken in godsnaam nog een grote bek hebben over Nederlands voetbal. Gaat Turkije ook naar het Wk? Heeft een Turkse club ooit iets gewonnen Europees? gewoon naar je zelf kijken.

27 oktober 2013 om 22:08

@wijzijndebeste

Gaat verder alles goed?

Neem een chill pill.

27 oktober 2013 om 22:15

@2045

Wijzijndebeste wordt gek dat zijn jeugdheld Rdinho waarschijnlijk naar Turkije gaat

27 oktober 2013 om 22:20

Volgens mij was hij al gek.

27 oktober 2013 om 23:06

Er is wordt ook veel afbetaald, daar let de Uefa wel op.. Dus uitstel is onzin..

27 oktober 2013 om 23:27

@bjkkartal

Nee, je kan je schulden reorganiseren en dat heeft Besiktas gedaan. Erdal Torunogullari (bestuurslid Besiktas) is een kennis van mij. Ik ben er goed op de hoogte van wat er allemaal gebeurd bij Besiktas.

Voorzitter wilt Rdinho niet, alleen Nur Cebi wilt hem zo graag halen, dus als hij sponsors kan regelen komt hij, anders niet.

28 oktober 2013 om 10:44

Hoe kun je Ronaldinho niet willen als voorzitter.. Zijn komst zal altijd meer opleveren dan hij kost.. Een van de beste voetballers ooit die voor jou club gaat spelen..

Lol, dit zeggen ze al jaren. Serieus, hoelang hebben we gehoord dat Besiktas, Ronaldinho gaat halen. Overigens is Besiktas begonnen met talentjes opleiden en jonge spelers een kans geven, zou vreemd zijn als ze opeens een 33 jarige speler halen. Op zijn plaats heb je Frei, die eigenlijk zo veel mogelijk zou moeten spelen. Zou zonde zijn als ze nu Ronny halen.

Met shirt verkoop zal je geld zo uit hebben.

27 oktober 2013 om 21:42

Bij Real wel ja, de vraag is of Besiktas zelf veel verdient aan shirtverkoop?

27 oktober 2013 om 22:07

Ronaldinho is transfervrij en geen 100 miljoen euro als Bale. Er zullen minimaal 100.000 shirts van hem verkocht worden, plus reclame inkomsten en van sponsors. We hebben het over Ronaldinho he mannen!

Jammer dat het naar turkije is, als er 1 competitie is die amper gevolgt word is het dat ( op galatasary en fenerbaçe na ) had liever gezien bij een midden motor in de barclays of bundesliga.

27 oktober 2013 om 22:09

Hij kan ook Champions League spelen volgend jaar met Besiktas.

Bij Premier League kan dat niet omdat hij dan bij een middenmoter zal spelen.

Haal toch lekker jonge spelers zoals Porto. Of kijk naar de jeugd want Ronaldinho 33 man! jeugd toernooi in Turkije zag je bij het u20 van Ghana, Uruguay, Colombia klasse spelers van 20 jaar oud! als hij zou Ronaldinho geil is gaat ie maar lekker naar hem toe voor een handtekening.

Ronaldinho mag dan wel 33 zijn, hij speelt nog steeds iedereen door de benen met z'n ogen dicht. Mooiste dribbelaar ooit.

27 oktober 2013 om 21:43

Inderdaad. Vergeet dat nooit meer toen hij zo geweldig speelde in Madrid en de supporters van Madrid nog op de banken stonden voor hem.

Zozo, wat een openheid van de club. Ben benieuwd of hij hiervoor voordelen ziet.

Als het nu niet rond komt wordt de voorzitter natuurlijk wel minder serieus genomen. Hij zal wel erg zeker zijn van zijn zaak.

Ik heb het al vanaf het begin gezegd toen deze transfer ter sprake kwam..

Aan de ene kant zou ik het geweldig vinden dat 1 van de beste spelers aller tijden ons prachtige shirt zou dragen met nr.10 op de rug.. Ook voetballend denk ik dat hij nog steeds van grote waarde zou kunnen zijn, alleen zou dit betekenen dat het grootste turkse talent op de turkse velden, Ozzy Ozyakup, veel minder aan spelen zou toekomen ook al denk ik ook dat hij veel zou leren van Ronnie..

Financieel zal je zijn salaris dubbel en dwars terugverdienen, en zelfs tegenstanders zouden profiteren want wie wil nou niet Ronaldinho zien spelen..

Ik zou het geweldig vinden hoor, Ronaldinho is een type Drogba, oud maar nog steeds van wereldklasse. Het zou leuk zijn om Ronaldinho nog een twee jaar in de superlig te zien, hoewel ik liever heb dat er meer jonge talenten spelen, is Ronaldinho toch een geval apart.

27 oktober 2013 om 21:49

Maat,

Drogba kwam als CL-winnar van de vorige editie, Ronaldinho komt als beach-voetballer. Daar zit echt wel een verschil tussen, Ronnie is niet meer de oude.

27 oktober 2013 om 21:51

Als ik met niet vergis, heeft Ronaldinho de zuid-Amerikaanse versie van de CL gewonnen. Correct me als ik het fout heb.

27 oktober 2013 om 21:55

Ik vind het Zuid-Amerikaanse voetbal niet zo denderend. Veel techniek en gevoel, maar daar blijft het bij. Vooral met Ronnie's mentaliteit kan je je afvragen of het verstandig zal zijn.zijn honger is gestild.

Ik weet niet waarom er weer Nederlanders komen die weer zeggen dat de oudjes naar Turkije komen?
volgens mij volgen jullie de competitie niet eens!
Ik noem nu alleen Galatasaray en Fenerbahce op. Spelers die op deze leeftijd kwamen naar Turkije.

Galatasaray:

Muslera 25
Eboue 28
Chedjou 27
Dany 27
Riera 29
Amrabat 26
Sneijder 28
Bruma 18
Drogba 34

Fenerbahce:

Yobo 30
Kadlec 28
Stoch 21
Meireles 29
Holmen 29
Baroni 25
Krasic 27
Sow 26
Kuyt 32
Webo 31

Dus mensen die denken dat alleen spelers van 33, 34 naar Turkije komen! blijf lekker verder kijken naar de Eredivisie zonder ster spelers

27 oktober 2013 om 22:00

Hmm dus jij zegt dat baroni 25 jaar is okeeee.

27 oktober 2013 om 22:04

Hij kwam toen ie 25 jaar was

27 oktober 2013 om 22:11

Die Nederlandsers zijn gewoon jaloers dat onze Bruma beter is dan die van hun.

als besiktas ronaldinho haalt.,dan hebben ze een braziliaans speler in hun team....

28 oktober 2013 om 02:09

Hebben we met Dentinho toch ookal?

28 oktober 2013 om 07:56

Als jij iets creatiever zou zijn, zou jouw grap misschien leuker lijken.

ON: ben benieuwd of hij (ronaldinho) nog erg veel kan toevoegen, ik hoop t wel natuurlijk.

Fernandes en Almeida gaan gratis weg over een paar maanden. Dan ben je zowiezo al af van twee grote geldverdieners. Dus al ze Ronaldinho halen zal ik niet verbaasd zijn. Maar ja hij is nu geblesseerd dus het is helemaal niet handig om hem te halen. Liever een jonge snelle spits en een nummer 10 halen. Besiktas heeft veel zakke spelers. Rechtsback is zwak, centrale verdediger Escude is te traag en zwak. Olcay is op de linkerflank waardeloos. Almeida is niet goed genoeg. Maar Onder Ozen heeft vandaag live bij een telefoongesprek bij kanaal trt gezegd dat zezeker transfers gaan doen. Dit team is gewoon niet goed genoeg. Met transfers al Serdar, Omer Sismanoglu, Eneramo, Sezer Ozturk en diverse kan je alleen voor de top 5 gaan meedoen, maar niet voor het kampioenschap. Ik verwacht helaas weer geen goede transfers van deze bestuur. Of we kampioen worden? Nee, ik kan alleen maar gaan hopen dat ze kampioen worden. Besiktas speelt elke week uit. Ze spelen niet in eigen huis. En ze hbben een zwakke team. Als Oguzhan en Atiba weer weg zijn spelen ze weer waardeloos. En tijdens de winterstop gaat niemand zijn beste spelers geven. Je kan alleen spelers al Dentinho halen. En die ontploffen als een bom in je hand.

27 oktober 2013 om 23:14

Wat zeg jij nou toch allemaal jongen.. Doe eens niet zo pessimistisch.. Escude speelt dit seizoen juist sterk en Serdar is verdedigend goed maar aanvallend minder.. Ik vind het nog steeds jammer dat Hilbert weg is..

Als Besiktas transfers gaat doen, zou ik een fysiek sterke cv halen.. En Ronnie? Hehehe hoe kan je die niet willen

Diegene die nog twijfelen aan de kwaliteiten van Ronaldinho moeten echt stoppen met snuiven .
Met Ronaldinho haal je een wereldvoetballer binnen met zoveel ervaring die nog makkelijk meekan .

Lol Ronnie een beach voetballer , een beach voetballer die een WK heeft gewonnen , CL , Spaanse titel , Zuid Amerikaanse CL ,fifa World Player of the Year 2004 en 2005 etc etc , wat die man nog laat zien op zijn leeftijd kunnen sommige ervan dromen . Als je al moeite hebt in China

Ik was eerst fel tegen de komst van Ronaldinho toen er belangstelling was een aantal maanden geleden , maar besiktas heeft goede talenvolle spelers gehaald met Oguzhan , Tore , Franco (die we nog steeds niet hebben gezien , maar zijn tijd komt wel ) en kerim frei . Ronaldinho zal een goede voorbeeld voor hun zijn en ze zullen veel van hem kunnen leren .

Als het goed is zou de broer van Ronnie , tevens zaakwaarnemer volgende week naar istanbul komen , Cebi zal alles doen om deze transfer af te ronden en als hij zijn zinnen op iemand zet dan lukt het hem meestal wel !

We zullen afwachten , maar ik ben bang mocht Ronnie komen dat Fernandes waarschijnlijk zal vertrekken , hoop dat ik het mis heb .

Zou leuk zijn als Ronnie komt voetballen in Turkije, kan ook veel (goede) invloed hebben op de jonge selectie van Besiktas maar ik vraag me af of die gaat komen. Besiktas heeft het financieel niet zo breed en kunnen hem pas halen als ze een sponsor kunnen vinden. Ik denk eerlijk gezegd dat als hij naar Europa komt, eerder naar PSG gaat.

Ronaldinho oké, maar Adebayor? Die presteert 0,0 en vraagt wellicht een van de pot gerukt salaris. Als je die haalt heb je het dus echt niet begrepen. Trabzonspor is compleet drama, haalden deze zomer Malouda en Bosingwa. Waarom toch? Adebayor niet, maar als je de kans krijgt om Ronaldinho te halen moet je dat gewoon doen.

27 oktober 2013 om 22:35

Weet je waarom ? Om hun supporters stil te kunnen krijgen. Kijk wij hebben Adebayor gehaald. Ex Arsenal, City, Real.

Met Ronaldinho haal je in mijn ogen de voetballer met de mooiste techniek aller tijden binnen. Jammer dat hij niet lang z'n kunsten kon laten zien, maar ik hoop voor de Besiktas supporters, en vooral voor de neutrale supporters dat ze kunnen genieten van deze geweldenaar.

Ronaldinho wat hoop ik toch dat jij gaat komen!! Geweldig dit

Ronaldinho, je bent van harte welkom bij Bjk! Jij bent de speler die de druk van Fernandes een beetje kan wegnemen.. Elke tegenstander stelt zich zo in om Fernandes aan banden te leggen.. Als R10 komt dan hebben we twee spelers die uit het niets een kans kunnen creeren.

Adebayor zie ik niet zitten, een type Almeida lijkt het mij... Heeft de laatste tijd ook nauwelijks minuten gemaakt..

Turken willen nix leren van oudere spelers die doen hun eige ding anders had je veel meer talenten dan wat er nu loopt op de velden,wat er nu loopt zijn gewoon natuur talenten neem nou zo n speler als kuyt hoeveel turkse voetballers lopen er nou van als turk zijnde niet 1 anders zou die in het turkse elftal lopen ik bedoel die in turkije s opgeleid er loop er 1 dat s hamit altintop en die s in duitsland opgeleid een turk s gewoon eigewijs als de pleures klaar.de talenten denken dat ze d r al zijn dat s het probleem en helemaal als ze een beetje geld hebbe nou ga dan maar opzij want kijk mij dan.....

Reageer

Je mag reageren vanaf niveau 3.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren