Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Conte: ‘Er waren zeer, zeer dubieuze beslissingen, maar ik lach erom’

Laatste update:

Juventus maakte het Real Madrid woensdagavond in de Champions League erg lastig, zelfs nadat de Italianen in het Santiago Bernabéu vroeg in de tweede helft met tien man kwamen te staan na de rode kaart voor Giorgio Chiellini. Ondanks de 2-1 nederlaag was trainer Antonio Conte daarom tevreden over de wedstrijd. Over de arbitrage daarentegen was de coach van Juve beduidend minder positief.

/

Chiellini leek in eerste instantie uit het veld te worden gestuurd omdat hij Cristiano Ronaldo een elleboogstoot zou hebben gegeven, maar bleek zijn rode kaart te hebben ontvangen wegens ‘het ontnemen van een doelrijpe kans’. Met die lezing was Conte het allerminst eens. “Dit duel is zeker beïnvloed door enkele zeer, zeer dubieuze beslissingen”, laat de oefenmeester weten aan Sky Italia.

“Er was absoluut geen sprake van een elleboog, maar ik moet er nog steeds om lachen, want als je die situatie beoordeelt als een duidelijke scoringskans dan kun je dat overal wel van zeggen. Maar ik heb liever een beslissing in ons nadeel en een goed optreden dan een keuze van de arbitrage die goed voor ons uitpakt terwijl we slecht spelen. Want dit geeft aan dat we als team beter worden.”

Ben je het met Antonio Conte eens?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het verpest de wedstrijd gewoon om op die manier een rode kaart te geven/krijgen... helaas

24 oktober 2013 om 11:25

Achja, Vidal had sowieso al rood moeten krijgen. Heel simpel, geen mooie overwinning maar de meeste doelpunten gemaakt, dus 3 punten. Niet terugkijken en zaterdag goed fit naar Catalonië afreizen want in de tweede helft leunde Real alleen maar achterover. Zin in zaterdag!

24 oktober 2013 om 14:06

Hou toch eens op over Vidal. Hij heeft geen rode kaart gekregen dus dat is helemaal niet relevant. Richt je op de waarheid in plaats van dingen erbij te verzinnen.

24 oktober 2013 om 16:26

Als de ene speler geen rood krijgt valt het niet goed te praten dat een andere speler onterrecht rood krijgt. Desniettemin heeft Juve laten zien dat Real zeker nog niet gewonnen heeft in Turijn.

24 oktober 2013 om 11:34

goede wedstrijd van juve, van real zeer matig en om vidal heb ik heb ik zeker gelachen maar die ronaldo maakte het echt mooi met ze vingertje, en dan ook die rode kaart die hij chiellini aansmeert, wat een zielige mannetje kan in mijn ogen nooit de beste voetballer van de wereld zijn/worden vind t gewoon een triest mannetje... ook hoe die ze doelpunten vierde hahahaha vind t gewoon een clown die ronaldo

24 oktober 2013 om 11:40

HAH Denkje? Jij hebt hier geen goeie argumenten waarom hij niet de beste kan zijn gewoon een boze en jaloerze Messi fanboytje.

24 oktober 2013 om 11:40

Ronaldo heeft er anders wel mooi al 7 ingelegd na 3 wedstrijden in de groepsfase.

24 oktober 2013 om 12:02

Een speler die zich op een dergelijke wijze profileert op het veld zal nooit de beste voetballer zijn. De voetballiefhebbers zullen nooit veel sympathie hebben voor ronaldo. Het is geweldig hoeveel hij scoort, maar na die penalty laat hij met zn manier van juichen ook gelijk weer zijn slechtte kant zien. Mensen haten ronaldo of mensen houden van hem, maar de groep haters wordt groter en groter. Mensen genieten en houden van messi, om zijn voetbalkwaliteiten, maar ook om zijn sympathie en normaal gedragen. Zonder steun van supporters zal je nooit de beste voetballer zijn

24 oktober 2013 om 12:05

ohw nee hoor zeker geen messi fanboy hahaha gewoon een realist, piemeltje.... maar kijk hoe jij reageerd als er over je trekpop mevrouwtje ronaldo gesproken word, stumpertje... wou je zeggen dat hij gister als een man speelde dan hahaha CLOWN!!!!

24 oktober 2013 om 12:06

Zolang hij zoveel schwalbes maakt en continu de tegenstander kaarten aan probeert te naaien kan hij nooit de grootste/ beste worden. Geweldige voetballer die die nare trekjes imo niet nodig heeft.

24 oktober 2013 om 12:07

en ja scoren doet ie zeker, petje af daarvoor, en hij is zeker goed, maar daar kijk ik niet alleen naar het is het totaalplaatje en dat is zwaar lach wekkend hahaha

24 oktober 2013 om 12:23

Rare kerel ben jij. Laat je even nakijken bij de dokter.. Probeer in het vervolg wat argumenten te geven waarom je iemand wel of niet mag ipv laagdrempelige opmerkingen te maken. Kinderachtig doen op internet kan iedereen

24 oktober 2013 om 13:32

Zegt Ronaldo fanboy... feit is zeker dat hij een enorm goede speler is maar zijn gedrag laat echter te wensen over

24 oktober 2013 om 13:36

Ronaldo naait hem helemaal geen rood aan. Ronaldo krijg 2 x arm in het gezicht en valt.
Omdat die lompe gast gewoon veel langzamer is dan ronaldo, probeert die voor hem te blijven door ze armen te gebruiken. Duidelijk geen rood, geel was genoeg.

24 oktober 2013 om 13:51

@lwd1337:

Ronaldo naait hem geen rood aan? Gaat naar de grond alsog hij een klap kreeg van Aerts! Zet toch je Real bril af dit is gewoon schandalig iemand zo naaien!

En die lompe gast? Is 1 van de 3 beste verdedigers van de wereld op dit moment! Is gewoon een zeer schandalige beslissing en naai actie van Ronaldo!

24 oktober 2013 om 16:54

@broflovaki
Praat liever voor jezelf in plaats van dat je het woord neemt namens alle voetballiefhebbers. Ook ik vind Ronalda soms irritant, maar ga hem de laatste tijd steeds meer bewonderen. Scoort zovel en zo makkelijk. Fysiek beste speler van de wereld, een topatleet. Hoe hoog hij komt met kopballen, niet normaal. Supersnel, supersterk. Of de groep met haters groeit, vraag ik me dan ook af. Hoe kom je aan die info?

Omdat deze discussie altijd ook over Messi gaat, wil ik er nog aan toevoegen dat ik ook Messi een geweldige speler vind met acties die Ronaldo nooit zal kunnen maken. Wie de beste is laat ik in het midden en aangezien ik zowel geen supporter van Real als Barcelona ben, maakt het mij ook niets uit. Het zijn allebei geweldenaren.

24 oktober 2013 om 11:55

Tsja, het was een rare rode kaart, het was hoogstens geel alleen die Vidal had er al gemoeten na een half uur, die had 4 keer geel kunnen krijgen en 1 keer rechtstreeks rood. Dus ja hij kan zeuren over dit incident met Chiellini maar overall is hij nog lichtelijk gematst.

Schwalbe van Vidal... Wat een slechte verliezers, die Italianen.

24 oktober 2013 om 11:18

Inderdaad, zeker de hele wereld lacht om de schwalbe van Vidal

24 oktober 2013 om 11:19

Dus omdat Vidal in het gras trap en hij denkt dat hij van achter word gehaakt zijn z'n teamgenoten en coach gelijk slechte verliezers? Ik zou wel eens willen weten wat jij zou hebben gezegd wanneer dit met Pepe of Ramos was gebeurd of je het dan ook nog een rode kaart vind.

Ik vind het alleen jammer dat Real al haar topwedstrijd schijnbaar niet zonder de hulp van de scheidsrechter kan winnen(zie vorig jaar United) en dat wanneer Juve met 10 achterstaat ze met z'n allen op eigen helft blijven staan om te gaan counteren. Het is gewoon bijna de omgekeerde wereld Real speelde Italiaans en Juve probeerde het spel te maken.

24 oktober 2013 om 11:23

Wat bedoel je precies met "hulp"? Dat er in beide wedstrijden terchte rode kaarten worden gegeven? Tja, soms moet je ook veel schoppen om Real Madrid af te stoppen. Clubs pakken altijd onnodige domme rode kaarten tegen Real Madrid, daar kunnen ze toch niets aan doen?

24 oktober 2013 om 11:26

Counteren klopt. Waarschijnlijk omdat ze al met hun koppie in Barcelona zaten. 10 van de 11 zullen wss basis staan in de Clasico.

24 oktober 2013 om 11:28

Vergeet ook even de twee onterecht afgekeurde doelpunten van Ajax ook niet he. Real heeft al een paar jaar de scheidsrechters mee. Maar denk dat er wel binnenkort een einde aankomt. En dit was absoluut geen rode kaart. Zelfs geel was al teveel geweest. Ronaldo had geel moeten krijgen, omdat hij de stervende zwaan uithing.

24 oktober 2013 om 11:29

Volgens mij de rode kaart van Nani grapjas. Leer objectief kijken ! Gaat lastig met zo een naam denk ik ..

24 oktober 2013 om 11:30

Het recht zegevierde want Vidal had minimaal 3 maal geel moeten krijgen. Alle grote clubs hebben de scheidsrechter wel eens mee, scheidsrechter is altijd onderwerp van gesprek, zo saai.

24 oktober 2013 om 11:32

"Om Real af te stoppen". Real liet gister inderdaad zien dat ze niet af te stoppen waren. Ze hadden het dan wel weer moeilijk tegen 10 man van Juventus die ook nog uit vorm is, maar toen deden ze hun best niet natuurlijk. Pff, ik krijg echt de zenuwen van dit Real Madrid als ik aan de El Clasico denk. Stel je voor maken ze Barcelona af?

24 oktober 2013 om 11:34

Real Madrid heeft zat wedstrijden gewonnen zonder hulp van de ref. Met name Barcelona, PSG en Chelsea verloren. Barcelona zelfs meerdere malen.

24 oktober 2013 om 11:36

@fergie:

Achja, liever nog winnen met slecht spel dan gelijkspelen bij Milan met redelijk spel. Tevens staat een clasico altijd op zich, Ronaldo scoorde de laatste 6 clasico's. Ancelotti zal wss hebben aangegeven dat ze een extra goaltje moesten scoren (wat overigens niet lukte door het matige spel) en zoveel als mogelijk energie moest besparen voor zaterdag 18.00

24 oktober 2013 om 11:56

Dat mensen die schwalbe van Vidal graan proberen goedpraten is echt lachwekkend. Als jij in de grond trapt, denk jij dan dat je gehaakt word? Dan moet je motorisch wel niet 100% zijn als je niet doorhebt dat je in het gras trapt, wat ook totaal niet hetzelfde aanvoelt als gehaakt wordt (dan wordt je been namelijk naar achteren getrokken). Hef gewoon alsjeblieft je account op als je Vidal gaat zitten verdedigen joh, kom op zeg.

24 oktober 2013 om 12:12

@tristan

Ik praat zijn schwalbe toch niet goed, ik zeg alleen wat ik zie en ik zie dat Vidal in de grond trap en claimt dat hij gehaakt word door Modric of Illarramendi. Ik zie ook wel dat er geen contact is bij het moment dat hij in de grond trapt.

Ben je gefrustreerd ofzo? Is het van jou verboden om Vidal te verdedigen, hij komt over het algemeen over als een sympathieke speler al is deze actie van hem natuurlijk lachwekkend omdat er geen sprake is van contact.

24 oktober 2013 om 12:31

Hij zegt niet alleen zijn teamgenoten, maar zelfs alle Italianen. Maar Vidal is dan weer geen Italiaan.

24 oktober 2013 om 12:32

Het moment met Vidal was absoluut geen schwalbe, noch een penalty.

HIj werd aangetikt door Iralliamendi op zijn linkervoet, waardoor hij duidelijk uit balans raakte en in het gras trapte. Dus er was duidelijk contact wat heel lastig te zien was, daarom wees hij ook naar Iralliamendi toen hij opstond. Maar ik vind dit alsnog te licht voor een penalty.

Hier pauzeer tussen de 1 en 2 secondes: http://www.youtube.com/watch?v=2qgnt4yb1x8

24 oktober 2013 om 13:00

@fergie,

Had Barcelona dan wel gewonnen van Juventus? Ik waag het te betwijfelen!
Juve is gewoon een goede ploeg en het is een lastig te bespelen ploeg.

Real deed inderdaad na de rode kaart rustig aan, wetende dat het toch wel goed zou komen en er een belangrijke wedstrijd aankomt.

Jij vraagt of ze Barcelona afmaken. Ik sluit het niet uit!

24 oktober 2013 om 11:20

Heb in een deuk gelegen om die Vidal, die trouwens het geluk had dat de rode kaart niet zijn richting opkwam. Speelde een aantal keer met vuur.

24 oktober 2013 om 11:21

Alsof dat het enige was wat er gebeurde Real heeft in bepaalde momenten ook geluk gehad. Vooral met de rode kaart van Chiellini. En ik weet zeker dat Real ook een aanmerking gehad op de scheids als het bij Real gebeurde ipv Juve.

24 oktober 2013 om 11:25

En Juventus had geluk met Vidal, maar daar hoor je niemand over klagen natuurlijk. Was echt de slechtste schwalbe die ik ooit heb gezien in de CL. Vooral dat wijzen daarna, dat had echt zijn 2de gele kaart mogen zijn.

24 oktober 2013 om 11:58

Vergeet Vidal niet...die had er in de eerste helft al afgemoeten, dat sloeg gewoon nergens op wat die allemaal deed. verder gelijk hoor, maar die Vidal moeten ze gaan onderzoeken, die is niet helemaal goed.

24 oktober 2013 om 12:09

haha vidal niet helemaal goed, waarom? Dan mogen er wel heel veel spelers onderzocht worden. Vidal doet nooit iets geks.

24 oktober 2013 om 13:07

@marc Juventus,

Gisteren trapte hij Marcelo keihard tegen zijn kuitbeen. Het was van achteren en al rood waard. Dat had gewoon zijn 2e gele kaart moeten zijn.
Daarna maakte hij nog meer overtredingen, maar de scheids liet hem staan.

Real had sowieso een paar vrije trappen moeten krijgen, maar de scheids liet dan gewoon doorspelen. Belachelijk!

Dat Juve alsnog in de tweede helft een rode kaart krijgt, is gewoon gerechtigheid. Ook al was rood daar niet op z'n plaats.

24 oktober 2013 om 13:24

Ik vond ook wel dat Vidal een tweede gele kaart had verdiend, speelde de hele tijd op het randje. Maar om nou te zeggen dat Real pech had met de scheids is een beetje raar. Dat punt waarop Chiellini rood kreeg heeft de wedstrijd heel erg aangetast en de kansen voor Juve veel minder gemaakt

24 oktober 2013 om 11:23

Wel grappig dat een Madrid fan dat zegt, en dat je meteen generaliseert dat alle Italianen slechte verliezers zijn. En Vidal, als je goed kijkt, zie je gewoon dat hij in de grond schopt, omdat dat het veld er gewoon klote bij lag.. Daarna denkt hij dat een speler hem haakte, of wat dan ook. Maar misschien eerst goed kijken de volgende keer, Vidal is sowieso niet iemand die schwalbes gaat maken. Dat kon je in die wedstrijd ook beter aan mevrouw Ronaldo overlaten.

24 oktober 2013 om 11:26

Ja, maar waarom dan meteen wijzen naar de tegenstander? Je merkt echt wel het verschil hoor, hij wou gewoon graag een penalty.

24 oktober 2013 om 11:37

precies cuadrado hahaha mevrouwtje ronaldo hahhaha

24 oktober 2013 om 11:30

Het is ongelooflijk wat er gisteravond is gebeurd... Wat een walgelijke organisatie is de uefa toch! Je ziet dat Juventus gewoon beter is, en dan wordt er toch een manier gevonden om het 'grote' real te helpen.. De rode kaart was echt verschrikkelijk, dat was niet eens een overtreding.. Het is te gek voor woorden dat je daarvoor fluit. Als je hier als realsupporter zonder gene dan ook nog kan beweren dat dit terecht was, dan kun je beter naar huis gaan. Wat een smerige, vreselijke ploeg zeg. Gatverdamme, ik walg echt van deze mannetjes. Wat een aanfluiting

24 oktober 2013 om 12:08

Ik bespeur ook enige vooringenomenheid bij de Uefa. De kleine clubs krijgen nu eenmaal sneller een nadelige beslissing voor hun kiezen. Kijk naar Ajax-Real Madrid twee seizoenen geleden. Twee reglementaire goals worden afgekeurd. Daarnaast werd er gister diverse keren niet gefloten na een overtreding op een Juve-speler. Met als meest duidelijke voorbeeld de overtreding op Pogba op de rand van de zestien. Om maar niet te spreken van het schandalige handelen van de Uefa omtrent de wedstrijd Zagreb-Lyon, waar 'geen aanleiding ' was voor een gedegen onderzoek. Het wordt net als de Fifa steeds meer een malafide organisatie die enkel uit is op meer macht en geld.

24 oktober 2013 om 11:34

en de schhwalbe van CR dan... Stort kermend naar de grond en daarna moet zijn buddy Pepe ook nog zijn poezelige gezichtje poetsen!!
Vidal trapt gewoon vol in de grond. Super knulig en lomp. Probeert daarna pas iemand de schuld te geven. Dus geen bewuste schwalbe. maar probeert uit schaamte er nog iets van te maken.
Zeer slechte scheidsrechter en blamage voor Real. Trouwens sterke invalbeurt van Bale.........

24 oktober 2013 om 11:38

Schwalbe van Ronaldo... Wat een hypocrieten, die Madrilenen.

Diegenen die deze rode kaart goed aan het praten zijn, mogen nooit meer over de gele kaart van Motta tegen Busquets praten. Voor die actie kreeg Motta zelfs geel en niet direct rood, terwijl het een soortgelijke geval was.

Dit doet mij ook weer herinneren aan de heer Chakir, scheidsrechters die zelf nooit op voetbal gezeten hebben.

24 oktober 2013 om 12:22

Schwalbe?
Ben jij scheel?
Hij zet zijn arm in z'n gezicht terwijl hij er langs ging op snelheid.
Na Chiellini stond alleen Buffon nog om Ronaldo te stoppen met zijn snelheid.
Met een snelheid van +/- 30km/u tegen iemands arm aanknallen noem jij een schwalbe?
Lachwekkend.

24 oktober 2013 om 12:56

Rustig man, niet gaan schuimbekken. Wel aparte woordkeuze heb jij: "volle snelheid", het woordje "elleboog" nog wel, "aanknallen" zelfs. En dan ben ik scheel?

Ik hou het toch maar op schwalbe, matennaaierij, kaartennaaierij, aanstellerij en natuurlijk de twaalfde man van Real, die laatste tijd wel erg vaak aanwezig lijkt te zijn en vooral op momenten waarin Real het moeilijk heeft.

24 oktober 2013 om 14:18

@guni_gugu,

Er is geen enkele ploeg in Europa die de afgelopen jaren zo bevoordeeld is als Barcelona.
De voorbeelden zijn talrijk: Milan, Inter, Chelsea, Real en Celtic.
Allemaal schandalige en verdachte beslissingen in het voordeel van de kleine mannetjes.

Wel grappig dat het altijd de Barcelona-aanhangers zijn die er schande van spreken als Real een beslissing meekrijgt.
Het lijkt me niet dat jullie ook maar enig recht van spreken hebben...

24 oktober 2013 om 14:32

@fr4evah

Celtic? En Real??? Hahaha wel voorbeelden graag he.

Aangezien je toch een lafaard bent die altijd het antwoord schuldig blijft, verwacht ik geen reactie, maar toch alsjeblieft:

2009 tegen Chelsea
Heenwedstrijd: penalty na overtreding op Henry niet gegeven

Terugwedstrijd: Abidal krijgt rood voor schwalbe Anelka en Drogda probeert al duikelend strafschoppen en vrije trappen bij elkaar te rapen. Chelsea verdiende hier uiteindelijk 2 strafschoppen. Handsbal Pique en handsbal Eto'o

2010 tegen Inter
Heenwedstrijd: 2 meter buitenspelgoal Milito en penalty aan Alves niet gegeven na overtreding Sneijder, maar gele kaart aan Alves

Terugwedstrijd: Motta krijgt tweede geel voor slaande beweging richting Busquets, die erg overdrijft. Daarna krijgt Inter elk soort vrij trap mee, zelfs als Lucio of Samuel na aanraking van een Messi of Pedro prompt op de grond vallen. Plus een zuivere goal van Bojan afgekeurd.

2011 tegen Arsenal
Heenwedstrijd: Song wordt meerdere malen een tweede geel bespaard en Messi scoort de 0-2 die onterecht wegens buitenspel wordt afgekeurd.
Terugwedstrijd: Een overdreven tweede geel aan van Persie die de bal wegschiet na het fluitsignaal

En ik heb nu niet eens over wedstrijden waarin Barcelona benadeeld werd, maar toch doorging. Ik kan tenminste objectief oordelen over al deze gevallen, heb jou echter geen 1 keer op kunnen betrappen.

24 oktober 2013 om 15:30

Guni_gugu,

Grappig hoe het geheugen van een Barca-fan werkt.
Ik vind het behoorlijk lachwekkend.

Tegen Celtic was er sprake van een doorgebroken speler, dat had direct rood moeten zijn. Ik geloof dat de scheids geel gaf of zelfs helemaal niets.

Tegen Real werd Pepe van het veld gestuurd na aanstellen van Alves. Hij raakte hem niet eens en kreeg rood. Toegegeven, Pepe kwam hard in, maar hij raakte hem niet.
Als je het dan trouwens over matennaaierij hebt...
In de terugwedstrijd werd een overtreding van achter begaan op Higuain, deze viel hierdoor naar de grond en nam Piqué mee. Resultaat: vrije trap voor Barcelona, terwijl het een serieuze mogelijkheid was voor Real.

Begin niet over de wedstrijden tegen Chelsea. Iedereen weet dat het niet opweegt tegen het zwaar benadelen van de Engelsen. Daar werden op z'n minst 2 zuivere penalties niet gegeven.

Tegen Inter verdiende Barca helemaal geen penalty, waar haal je dat nu weer vandaan?
Je hebt wel gelijk dat Inter een buitenspelgoal maakte.

Haha, een zuivere goal van Bojan afgekeurd?? OK, dit moet het moment zijn dat ik je definitief niet meer serieus kan nemen. Lachwekkende persoon ben jij!
Blijkbaar mag je de bal eerst met de hand raken...
Hier ga ik het niet teveel woorden aan vuil maken, ik denk dat je wel snapt waarom

Alleen uit de laatste situatie blijkt je zogenaamde objectiviteit.
In al je reacties hier kom je over als een gefrustreerde en gekleurde persoon.

En mij een lafaard noemen? Je kent mij niet eens.
Ik ben jou nooit een antwoord schuldig geweest, om de doodeenvoudige reden dat ik nog nooit eerder op jou heb gereageerd.
Misschien had ik dat ook nu niet moeten doen, en kan ik mijn energie beter besteden aan mensen die er wel verstand van hebben.

24 oktober 2013 om 17:16

Oh god, ik moet weer even inloggen om achterlijke FR4EVAH op z'n plekje te zetten (de dildo met CR7 zn naam erop). Barca is talloze keren genaaid, maar omdat ze zonder hulp ook kunnen winnen, hoor je niemand.

24 oktober 2013 om 18:22

"tegen Celtic was er sprake van een doorgebroken speler, dat had direct rood moeten zijn. Ik geloof dat de scheids geel gaf of zelfs helemaal niets."

Ja kijk aan zulke bs heb ik dus niks. Ik geloof... ja leuk man.

Rode kaart Pepe

Hieruit blijkt maar weer hoe belachelijk je redeneert. Iemand die zo agressief aankomt met gestrekt been ter hoogte van de knie maakt het geen ene reet uit of hij hem raakt of niet. Die losgelaten buffel werd terecht terug in zijn kooi gestopt. En ik moet de eerste onbewerkte beelden nog zien waarin hij hem niet raakt. Motorisch is onmogelijk wat Alves doet als hij niet geraakt wordt.

Goal Bojan

Bojan heeft zijn hand ter hoogte van zijn borst, maar de bal komt tegen zijn buik en raakt zijn hand niet aan. Dat is uit meerdere herhalingen gebleken. Kom met iets anders aub

Tegen Inter

Bekijk het moment van Sneijder en Alves dan, voordat je hier weer met inhoudloze kreten komt. 21ste eeuw jongen, er bestaan beelden.

Vidal had een penalty moeten hebben....

24 oktober 2013 om 11:19

Hahaha ik hoop dat je dat als grap bedoelt

24 oktober 2013 om 11:25

Hahaha! Met het commentaar van Sierd was het nog leuker!

De kaart voor Chiellinie was inderdaad niet correct, hier had geel volstaan. De lezing dat het 'het ontnemem van een doelkans is' klopt niet. (misschien alleen bij Ronaldo) Echter had Vidal veel eerder in de wedstrijd al direct rood moeten hebben. Daarna had hij ook een 2e gele voor z'n schwalbe moeten krijgen, of iig voor z'n gemekker om een penalty na zijn gekluns met het gras...

24 oktober 2013 om 11:33

Je hebt gelijk ik vond die overtreding van Chiellinie absoluut geen rood waard. Maar Vidal had er allang afgemoeten.

Haha, in de wedstrijd zelf moest niet echt lachen. Kon marchisio wel voor ze kop schieten toen hij zo'n dramatische aanname had

Haahahah conte nu klaag je wel over de scheidsrechter. Maar een aantal weken geleden tegen Galatasaray krijgt Juventus een zeer goedkope strafschop. Toen vond je het niet nodig om over de scheidsrechter te praten doe het nu dan ook niet.

24 oktober 2013 om 11:24

Dat is een compleet andere situatie. Daar was contact tussen ambrabat en quaqliarella. Hier wordt rood gegeven omdat Chiellini Ronaldo van scoren weerhield. Maar wie doet dat nou niet?
Tuurlijk ga je er niks over zeggen als er een beslissing in je voordeel is en wel als een beslissing in je nadeel is.

24 oktober 2013 om 11:32

Je spreekt jezelf echt finaal tegen. Daar was miniem contact en hier ook. De scheidsrechter dacht dat het een elleboog was. Dat was het niet net als dat de penalty geen penalty is.

24 oktober 2013 om 11:41

Er zit een verschil tussen je been voor iemand zetten en iemand rood geven voor uit scoringspositie halen wat niet zo was. Bij de rode kaart van Chiellini (zoals in de tekst aangegeven) ging het dus niet over het contact. Bij de penalty van Juve tegen gala was er contact in het strafschopgebied. Waarom denk je anders dat er veel meer ophef is over deze rode kaart dan over de penalty van Juve?

24 oktober 2013 om 12:30

@marc

In de tekst staat "maar ik heb liever een beslissing in ons nadeel en een goed optreden dan een keuze van de arbitrage die goed voor ons uitpakt terwijl we slecht spelen"

Uit deze woorden van Conte kan ieder denkend mens concluderen dat hij uit zijn nek lult. Tegen Galatasaray had hij moeten zeggen we hebben een punt gepakt met slecht spel dankzij de scheidsrechter en nu zijn we benadeelt, soms zit het mee soms zit het tegen.

Dan geef je hem gelijk, nu is het een uitspraak die hij maakt, omdat hij benadeelt is, zolang hij zwijgt wanneer het hem uitkomt en praat wanneer het hem niet uitkomt gaat een normaal denkend mens hem niet serieus nemen met dergelijke uitspraken.

24 oktober 2013 om 12:51

Omdat Gala een kleinere club is dan Juve. Daarom was er minder ophef.

Klopt, maar wat hij dan weer wel weglaat (logisch) is dat Vidal al lang en breed van het veld gestuurd had moeten worden. Na die eerste gele kaart nog wel een overtreding of 6 gemaakt, waarvoor hij bij twee overtredingen apart al blij mocht zijn dat hij geen kaart kreeg (bij die ene actie zelfs rood, toen hij de achillespees van ik geloof Marcello door midden schopte).

Real Madrid levert veel meer inkomsten op dan Juventus daarom moet Real gewoon door.
Een Ronaldo moet gewoon zover mogelijk komen in het toernooi
Als het andersom was geweest had hij Real natuurlijk nooit een rode kaart gegeven.
Voordeel voor de topploegen. Dit zie je ook bij de topploegen in nederland altijd gebeuren waarbij de topploegen het voordeel krijgen van de scheidsrechters. Minder snel rode kaarten, krijgen sneller penalties etc... niks nieuws dus.

24 oktober 2013 om 11:20

beetje ver gezocht, maar het zou zomaar kunnen ja
de mens is corrupt

24 oktober 2013 om 11:23

Houdt toch op met je conspiracy-theory..
Illuminati zeker?

Vidal had ook lang een breed rood moeten hebben..

24 oktober 2013 om 11:29

Komt hij met z'n complottheorie. Beetje vergezocht. Zeker 9/11 ook nog is door Bush zelf gedaan als excuus om Irak over te nemen? Kil.

24 oktober 2013 om 11:44

Inderdaad Branus, Westerse regeringen zijn nou eenmaal beschaafd en democratisch. Ze doen nooit dingen achter de rug van de burgers om i.t.t. landen uit het as van het kwaad uiteraard.

24 oktober 2013 om 11:46

Leuk om direct de illumiati en 9/11 als complot theorie erbij te halen.. erg grappig.. gevat en slim.

Er is toch een groot verschil. De Fifa is er erg bij gebaat dat grote clubs doorgaan, dit zie je al jaren in lotingen, discutabele momenten, onderzoeksresultaten die nooit worden vrij gegeven, corruptie binnen de Fifa, of binnen dochterondernemingen. Om het dan maar direct te gaan vergelijken met alle andere complot theorieën is dan wel erg kinderachtig.

24 oktober 2013 om 12:15

Wat is het verschil dan?
Buiten het feit dat ik al die conspiracy verhalen idioterie vind.
Corruptie is er in alle takken van de mensheid, of het nou sport of het bedrijfsleven is, maar ik geloof niet dat de invloed zo groot is dat ze scheidsrechters verplicht bepaalde beslissingen doorspelen.

24 oktober 2013 om 12:41

Ik denk ook niet dat het op scheidsrechtelijk niveau veel gebeurt. Wel op hoger niveau. Juventus is hier natuurlijk in verleden (net als veel andere clubs) ook schuldig aan geweest. Geld is macht, of ben jij zo goed gelovig dat de toewijzing van de Wk's aan Rusland en Qatar helemaal eerlijk gingen?

24 oktober 2013 om 13:57

Op hoger niveau zal mij eerlijk gezegd een biet zijn.
Ik weet dat het gebeurt, maar zolang wij daar als 'simpele' burgers niet te veel last van ondervinden vind ik het oké.
Wij kunnen daar toch niets aan doen, might as well accept it.
Alles zal op z'n tijd aan het licht komen, zoals de omkoopschandalen in de Serie A.

24 oktober 2013 om 14:16

Ja maar dan is het vaak al verjaard. En vind het wel een beetje jammer dat jij het accepteert omdat je er geen last van hebt. Ik weet ook wel dat het een utopie is om te verwachten dat alles eerlijk verloopt, maar accepteren zal ik het nooit.

24 oktober 2013 om 15:41

Accepteren is misschien verkeerd verwoord.
Ik maak me er niet meer druk om.

24 oktober 2013 om 11:32

Inkomsten zijn minder bij Real dan bij Juve. Kijk maar naar het prijzengeld wat Juve had. Dit komt alleen uit de tv rechten en sponsoring.

Goede reactie van Conte, zijn ploeg was niks minder dan Real en de rode kaart was nogal een dooddoener voor de wedstrijd (al speelde Vidal wel met vuur een aantal keer).
Het voetbal zit er iig goed in bij Juve, mooie ploeg.
Jammer van Real dat ze na de rode kaart niet meer doordrukte voor de 3-1. Of ze hadden er geen zin in, of het was een opdracht van Ancelotti.

24 oktober 2013 om 11:28

Mja dat haat ik wanneer je dan de kans hebt om het af te maken blijf je gewoon steken. Wilt meer zeggen over het scorend niveau van Real Madrid dan wat anders. Er word veel te weinig gescoord en veel te veel met kansen gesmeten. Met name Benzema.

24 oktober 2013 om 15:30

Benzema miste inderdaad een dot van een kans. Het zelfvertrouwen spat er ook niet vanaf, de beste man loopt met zijn ziel onder zijn arm.
Een club als Real heeft geen geduld voor spelers die even niet lekker in hun vel zitten. Blijft wel een goede spits, je zal het maar zien dat hij bij een club als Arsenal weer helemaal opbloeit.
Ik denk dat het een opdracht was van Ancelotti. Vanaf de 70ste minuut zette Real alleen nog druk als Juve over de middenlijn kwam, als je door drukt dan ga je er overheen. Toch vreemd.

Ronaldo was hem wel voorbij. Misschien was rood te zwaar maar als real steeds druk zette wonnen ze ook wel met 11 man.

Ik denk dat real meer aan Barcelona dacht omdat ze vaak gas terug namen .

Vidal verdiende zeker een 2 de gele kaart. Maar hopelijk gaat juve ook door zou jammer zijn als hun de 8ste finales niet halen . Als gala wint van Kopenhagen word het een moeilijk verhaal voor ze .

24 oktober 2013 om 11:26

Er voorbij? Hij was er helemaal niet voorbij. Chiellini liep er gewoon naast. Verder was die bal aan de zijkant buiten de 16. Hoezo doelrijpe kans? Die Duitser floot weer als een imbeciel. Nou vallen de laatste tijd wel heel veel beslissingen in het voordeel van real. Blessuretijd van 10 minuten, een penalty in de 96e minuut. Rode kaarten wat niks is. Ongelooflijk

24 oktober 2013 om 11:31

Chiellini kon niet anders doen dan zijn arm uit te steken om Ronaldo te stoppen. Dus Ronaldo had hem dus wel degelijk geklopt.

24 oktober 2013 om 11:44

hafc1991

klopt na bale hebben we ook nog de wereldwijde scheidsrechterskorps opgekocht, geld zat op de banken van madrid.

Leuk al die complottheorieën, is best vermakelijk op mijn donderdagmorgen.

24 oktober 2013 om 13:09

Elke verdediger werkt met zijn armen, hij was nog niet geklopt. Maargoed er valt weer weinig aan te doen.

Als Juve gewoon met 11 man de wedstrijd had uitgespeeld, dan was het denk nog spannend geworden. Vond Real echt te pakken gisteren. Juve speelde één van zijn beste CL wedstrijden van dit seizoen.

24 oktober 2013 om 11:28

Helaas had Juventus sowieso niet meer met 11 man mogen staan. Die gegeven rode kaart had niet gehoeven, maar die Vidal had er wel 3 kunnen krijgen....

In de laatste alinea slaat hij de plank mis, aangezien hij een punt tegen Galatasaray pakte met een onterechte strafschop.
Toen hoorde ik hem niet klagen over de arbitrage.

En dat zegt een matchfixers? Wiens team zelf met een dubieuze penalty een punt stal tegen Galatasaray? Real Madrid heeft ook weleens de scheidsrechter echt mee, maar Conte moet niet zeuren. De afgelopen thuiswedstrijd was de Hongaarse scheidsrechter duidelijk voor Juventus.

Ja die rode kaart had er nooooooooooooooiiiiiiiiitttttttt mogen zijn punt uit.

Maar dat wilt niet zeggen dat er in deze match dan geen rood kon gegeven worden. Ik vind niet dat ze bij Juve nu het zwakke schaap moeten opstellen. Er zijn momenten geweest waar ik zeker mijn wenkbrauwen omhoog trok.

Net als vorige jaar tegen manu zelfde probleem altijd de scheids mee

Nou vidal had al zn tweede geel moeten hebben nadat hij marcelo had getorpedeerd. En daarna ook nog die belachelijke schwalbe. Verder was de rode kaart voor chiellini overdreven maar hij vraagt om problemen door zo te verdedigen. Madrid heeft nog een lange weg te gaan maar al met al verdient gewonnen

24 oktober 2013 om 11:27

Het was geen schwalbe, hij wou een penalty omdat hij zich schaamde

ik zie Juventus thuis dit Real Madrid echt vernederen,.. want als Real thuis zo schandalig speelt dan weet ik het ook niet hoe je hier mee Champions league wint.

Juventus gaat Thuis real lesje voetbal geven,.. die zijn echt kwaad

24 oktober 2013 om 11:33

Dat begint zaterdag al in Nou Camp. Vind Real niet echt kwalitatief goed. Ronaldo niet speelt is het maar een matig ploegje.

24 oktober 2013 om 11:39

Kwalitatief niet goed? Heb je stront in je ogen.

Het veldspel en samenwerking is misschien nog niet goed maar de kwaliteit is op papier gewoon geweldig.

Isco
Ronaldo
Di Maria
Bale
Ramos
Xabi
Pepe
Khedira
Varane
Marcelo
etc.

24 oktober 2013 om 11:43

Alles draait om Ronaldo. Als die er niet was, waren ze 3 klasse slechter. Hij verbloemt zoveel.

24 oktober 2013 om 11:45

@ rik22


Ja want Barca zonder Messi was vorig seizoen toch zoooveeeeellllll beter. Wie zorgde ervoor dat Barca niet weer verloor in Italië? Messi toch!

Een matig ploegje dat in zijn eerste 2 CL duels 10 goals scoorde en er eigenlijk al zo goed als door was. Het is toch weer dat matig ploegje die voor de zoveelste keer bij de beste papieren in de CL beland. Dat matig ploegje dat vorig seizoen met 1 goal verwijdert stond van de CL finale. Met hoeveel goals stond Barca nou ook weer verwijdert van die finale? Tgoh ik kan het mij niet meer herinneren. Misschien dat een 7up mijn geheugen weer opfrist.

Het voetbal van Real Madrid was vorig seizoen ook niet om aan te zien. We hebben een horror jaar gehad. Maar wie won er dan toch even met 1-3 in het Camp nou? Ja juist! Dat matig ploegje. Praat maar niet te vroeg zou ik zeggen

24 oktober 2013 om 11:48

Ik wil het wel eens zien als Ronaldo maandje eruit ligt. Ik zie dit toch wel snel gebeuren. Denk dat de spelers van Juve en Barca nog wel een vervelende tik zullen uitdelen, wat ook volkomen terecht zou zijn.

24 oktober 2013 om 12:13

Haha wat een kul. Kwalitatief niet goed? Wat een onzin. Madrid puilt uit van de kwaliteit. Juist het veldspel, de bereidheid en het tactisch concept laat te wensen over. Met zo'n wereldploeg moet je iedere tegenstander met de rug tegen de muur zetten. Ancelotti is een coach die liever defensieve zekerheid inbouwt. Gisteren had natuurlijk Isco moeten spelen en Modric als controleur.

24 oktober 2013 om 16:55

Zonder Ronaldo werd Barca ook vernederd en spelen ze zelfs beter voetbal

24 oktober 2013 om 11:48

Dit madrid zit nog in construction in de steigers. Hier moet nog aan gewerkt worden en ze zijn in potentie de beste team ter wereld. Er moet nog heel wat gebeuren, maar ik geef ancelotti en co daar de tijd voor en het kan zijn dat ze pak slaag krijgen tegen barca. Ik sluit niks uit, maar juve was ook niet zo bepaald sterk, hebben nauwelijks wat gecreëerd.

jullie kunnen zeggen wat jullie willen over Vidal, hij is echt een beest en 1 van de beste middenvelders die op dit moment rondlopen op deze planeet. die man speelde gehele 2de helf geblesseerd.. en Ronaldo met zijn GAY vinger stond zich aan te stellen

24 oktober 2013 om 11:43

Chagrijnig jongen?

Aldus Antiono Conte (geschorst geweest in verband met omkoping) van Juventus (een aantal titels ontnomen wegens omkoping, doping verleden jaren '90 dubieus).

Tja, Conte, ik erger me mateloos aan die italiaanse clubs, trekken trappen swalbes etc. etc. etc. non-stop. Bij die italiaanse teams zouden er per wedstrijd 3 spelers met rood moeten vertrekken. Wat Balotelli Ajax geflikt heeft, zelf duwen trekken vasthouden en zich dan laten vallen voor een pingel, echt zo laag (professioneel noemen ze dat in italië). Misschien dat Conte de spelregels niet meer goed kan herinneren omdat ze in italie iedere week zo spelen?

Ik heb lekker naar Bayern gekeken, die italiaanse troep hoef ik niet meer op mijn scherm.

24 oktober 2013 om 11:45

inderdaad, je hebt Bayern gekeken dus waarom ga je je met een discussie bemoeien over een wedstrijd die je niet gezien hebt?

24 oktober 2013 om 11:58

@marc Juventus,
Zo moeilijk is het niet, dit standaard gejank van een italiaanse coach met dubieus verleden horen we al jaren en jaren, heb je 1 wedstrijd gezien, dan heb je ze allemaal gezien. Spiegels hebben ze genoeg in italie om hun haren goed te leggen, maar een spiegel gebruiken voor een beetje zelfreflectie hoef je niet te verwachten van deze acteurs met dubbele moraal.

24 oktober 2013 om 13:40

Over gejank gesproken........

Wat een belachelijk theater van Ronaldo bij die ' elleboog '. Hij doet alsof hij wordt neergeknald, terwijl hij amper geraakt wordt.
Wat een misselijkmaken tafereel was dat, echt een schande. Ronaldo mag ook gewoon een schorsing krijgen voor zijn belachelijk gedrag.

24 oktober 2013 om 11:50

Iedere speler ligt na een klap/hand in zijn gezicht. Messi Neymar zlatan en ronaldo. Voor het geval je het niet wist, ronaldo acceleerde nog en zou de bal halen maar doordat vchielllini zat te blokken, liet hij zich vallen.

Geel zou meer op zijn plaats zijn geweest.

24 oktober 2013 om 13:03

Het gaat mij niet om het feit dat hij valt, wel om de manier waarop hij daarna ligt te huilen. Gewoon belachelijk theater en onnodig. Het zou eens een speler van Barcelona moeten zijn, iedereen zou hem al aan de schandpaal nagelen.

Ronaldo moet zo een belachelijke theateropvoering gewoon achterwege laten.

24 oktober 2013 om 13:52

Klopt.
ik begrijp die scheidsrechters ook niet. Je kijkt toch even of je het bloed uit de hersenpan ziet spuiten en zo niet zeg je toch tegen de speler dat hij drie seconden heeft om op te staan?

Ik zou als scheidsrechter een speler die zo overdreven naar het hoofd grijpt en langer dan 10 seconden blijft liggen verbieden verder te spelen, onder het mom van veiligheid voor alles. Je zou maar een hersenbeschadiging hebben opgelopen..,,

Op zich is dat Juventus niet vreemd, zeer, zeer dubieuze beslissingen.

Volgens de scheidsrechter snoepte Chiellini een scoringskans af voor Real Madrid. Dat was dus niet zo en daarom denk ik dat de rode kaart geseponeerd wordt. Ach, Real Madrid mag ook wel een keer geluk hebben. Dat hebben ze immers nog niet genoeg gehad dit seizoen.

Helaas heeft de scheids de wedstrijd verpest ja, Dan kunnen die madrilenen wel zeiken om die actie van Vidal maar dat heeft er helemaal niks mee te maken. Jullie mogen je eerder zorgen maken over je zelf denk ik zo.

Hopelijk beseft Conte dat deze opstelling goed werkt voor Juve! We waren niet kwetsbaar in de omschakeling en konden op het middenveld veel beter combineren! Ik hoop echt dat Conte deze opstelling houd want met deze opstelling zijn we veel sterker en word iedereen benut, Ook Llorente speelde nu veel beter aangezien er gewoon aansluiting was. Dus laten we hopen dat Conte beseft dat we zo moeten blijven spelen!

24 oktober 2013 om 13:42

Helemaal mee eens!! En eindelijk speelde Caceres weer. Ik ben ook van mening dat we zo veel sterker zijn. Thuiswedstrijd tegen Real helaas zonder Chiellini, maar we gaan die wedstrijd winnen! Het wordt een heksenketel

24 oktober 2013 om 17:15

Ja precies! Caceres deed het erg goed!, Ik hoop echt dat Conte deze opstelling zo houd dan kunnen we echt stappen gaan maken! En thuis gaan we Real idd eens even wat laten zien!

Onterecht rood, maar mensen wees eerlijk Vidal moest toch donker rood hebben, Pirlo op zn minst geel.. Pirlo scoorde bijna terwijl hij 2 meter buitenspel stond.. Hoevaak werd Marcelo terug gefloten? Nee de scheids en zijn team waren te grappig voor woorden maar het aller ergste was die mislukte Vidal..

Real speelde slecht maar alsnog beter dan die Catalanen die gisteren amper milan moeilijk maakte.

24 oktober 2013 om 11:44

Vidal moest inderdaad 2 keer geel ontvangen. Die schwalbe was gewoon grappig en daar ga je als scheidsrechter natuurlijk ook geen geel voor geven. Pirlo is Pirlo en die geef je natuurlijk ook geen geel.

Belachelijke rode kaart. als dat rood is kunnen pepe en ramos wel stoppen met voetballen.

24 oktober 2013 om 12:03

Echt he. Ik heb Ramos wel 13 overtredingen zie maken waarvan minimaal 4 x geel en hij komt er steeds mee weg, echt ongelofelijk.

Irriteerd me ook aan Pepe toen juve rood kreeg stond hij gelijk te klappen en even uit te leggen dat het echt een elleboog was. De man die zelf alles schop wat een hartslag heeft. gelijk bij een overtreding stonden ze weer bij de scheids en te intimideren. Dat wordt zondag leuk tegen barca, staan bij elke overtreding van Beide clubs weer om de scheidsrechter heen om elkaar kaarten aan te naaien...

Ik heb ook zitten te lachen conte, maar dan niet om de beslissingen van de scheids maar naar die mooie schwalbe van arturo vidal. Tuurlijk was het wel wat zwaar wat chiellini daar kreeg, een gele kaart was meer op zijn plek geweest, maar vidal had al donkerrood moeten krijgen. Wat een gek, als pepe zo had getrapt, dan had hij 10 wedstrijden schorsing verdiend.

24 oktober 2013 om 12:08

Ja man best grappig. Vraag me trouwens af hoeveel wedstrijden schorsing Marcelo voor deze overtreding kreeg?

24 oktober 2013 om 12:18

Wat heeft dit met het topic te maken?
Ben je hier alleen om te provoceren?

Vidal had rood moeten hebben,chielini niet.

24 oktober 2013 om 13:07

Ik geef slechts jullie hypocrisie weer. Deze overtreding werd toen door alles wat met Real te maken heeft gerelativeerd en hier wilt de heer Redondo6 zich in calimerohoek plaatsen door te stellen dan arme Pepe voor overtreding van vidal 10 wedstrijden zou krijgen.

Dus alsjeblieft.. hoeveel wedstrijden heeft Marcelo gekregen?

24 oktober 2013 om 14:02

Dat doet er niet toe.
Feit is dat Chiellini onterecht rood heeft gehad en Vidal wel rood had moeten hebben.

Tevens vind ik de overtreding van Marcelo nog wel meevallen.
Muller stelt zich ook verschrikkelijk aan.
De trap van Vidal was een keer zo hard en op de achillespees, toen liep Marcelo ook niet zo te piepen.

24 oktober 2013 om 14:17

Dit is precies wat ik bedoel: het ene geval relativeren en het andere overdrijven.

Marcelo trapt Muller uit frustratie van achteren terwijl de bal allang al weg is. Zelfs al raakt hij hem niet, is het volgens het boekje rood. En dan kom jij met "vind ik wel meevallen".

En dan heb jij het over het overdrijven van Muller (waar je gelijk in hebt), maar tegelijkertijd zit je met je andere posts wel het aanstellerij van Ronaldo goed te praten dat hij een "knal" krijgt en dergelijke. Zie je dan je eigen hypocrisie niet?

24 oktober 2013 om 15:43

@guni_gugu,

Een Barca-fan die het heeft over onsportief gedrag en voordeel van de scheidsrechter.
Zie je dan je eigen hypocrisie niet?

24 oktober 2013 om 15:49

Ten eerste heb ik nergens gezegd dat Marcelo geen rood had moeten krijgen.

Het CR-verhaal is een totaal ander voorbeeld.
CR rent met een snelheid tegen een arm/elleboog aan.
Dat lijkt mij wel iets anders voelen als een schop op je schenen met scheenbedekkers om.
Appels met peren vergelijken.
Wat doet Chiellini met zijn arm zo hoog, kan je je eigen ook afvragen..?

24 oktober 2013 om 18:30

Fr4evah

Wederom bedankt voor je inhoudelijke bijdrage. Ga zo door met copy pasten.

Ivanesp

Ik begrijp je woordkeuze nog steeds niet. Misschien wil je middels je krachtige termen overtuigd raken van je eigen gelijk, maar het enige wat je Chiellini kan verwijten is dat zijn arm inderdaad te hoog. Maar je ziet zijn arm ook van de borst naar de kin van Ronaldo glijden. Dus van interntie geen sprake, want hij wilt hem slechts opvangen. Op volle snelheid elleboog en dergelijke moet je echt achterwege laten, anders ben heel ongeloofwaardig.

Ik vind het altijd wel grappig als Juventus klaagt over scheidsrechterlijke dwalingen....

Schandalig hoe real speelde met illaramendi khedira en modric geen normaal positie spel gezien en hopen op een counter tegen nog wel een Italiaanse tegenstander heel laf van ancelotti maar dat gebeurt al heel het seizoen hopelijk kiest hij zaterdag voor wat meer aanvallende impulsen (isco, bale) want hoe graag ik ook wil dat barca real helemaal vernederd wil ik wel na een leuke wedstrijd kijken en niet een waar een team wacht op een countertje of penalty of vrije trapje aan de 16.

Off: weet iemand trouwens hoeveelste penalty het alweer was na gisteren voor real & ronaldo gaat echt nergens meer over

Juventus had al op 9 punten moeten staan, ze zijn duidelijk de beste van deze groep en ze staan maar op 2 punten echt ongelofelijk. Ik zie ze verder wel winnen thuis van Real, maar de verdediging staat nog niet zo goed, Chiellini maakt echt domme fouten had ik niet verwacht van hem. Verder moet Lichtsteiner weer spelen op de back in plaats van Ogbonna, weet iemand waarom hij er vandaag niet in stond?

24 oktober 2013 om 12:01

Hij was geblesseerd. Je hebt gelijk, juve heeft net als vorig jaar veel punten laten liggen. hoplijk gaan de volgende wedstrijden beter.

24 oktober 2013 om 12:25

OK, denk je dat hij de terugwedstrijd tegen Real gaat halen?

24 oktober 2013 om 12:53

De wedstrijd tegen Galatasaray niet gezien, daar had Juventus met 0 punten van het veld moeten stappen.
Op basis van de eerste 3 wedstrijden had de stand zo moeten zijn.
Real 7 punten
Gala 6 Punten
Juve 2 punten
Kope 1 punt

Dus Real is de grote winnaar van de arbitrale fouten en Gala is de verliezer hiervan, maar bij Galatasaray jankt niet als een wijf, die zijn het gewend om in Europa en in de competitie tegen de scheidsrechters en de bonden te voetballen.

In 270 minuten 1 beslissing tegen Juve en het lijkt wel alsof er een massamoord gepleegd is, dit komt omdat juve meestal tot bijna altijd de arbitrage mee heeft.

Heel simpel tegen Galatasaray pakken jullie een punt dankzij de scheidsrechter en hier leveren jullie misschien een punt in daardoor.

24 oktober 2013 om 13:21

Tegen Kopenhagen waren ze veel beter en hadden ze dik moeten winnen en tegen Real waren 3 punten ook terecht geweest. Misschien was het gelijkspel tegen Gala wel terecht, maar Gala had toen echt de scheids niet tegen dat lul je gewoon. Goed dan had Juve 7 punten gehad alsnog veel meer dan ze nu hebben en ga niet zielig doen met je Gala en dat ze in de competitie de scheidsrechters tegen hebben, want dat interesseert me geen reet.

24 oktober 2013 om 14:31

Tegen Kopenhagen hebben ze zelf de kansen niet afgemaakt !!
Feit blijft dat ze tegen Galatasaray een penalty cadeau kregen !!
Galatasaray heeft de volle 90 minuten tegen de scheidsrechter gevoetbald en op momenten dat de scheidsrechter niets meer kon doen scoorde galatasaray 2x, Juventus scoorde uit een strafschop die de scheidsrechter heeft verzonnen en bij de 2e doelpunt kreeg Juventus een vrije bal na een overtreding die op Drogba is begaan, volgens mij heeft Juventus geen speler rondlopen die luistert naar de naam Drogba, dus is de 2e treffer wederom ingeleid door de scheidsrechter.

Feit is dat Galatasaray op dit moment de bestolen ploeg is in deze poule !!

De rode kaart was regelrecht een schande. Je kunt overduidelijk zien dat mevrouw Ronaldo zich als een stervende zwaan liet vallen. Zonder die rode kaart zag ik Juventus zeker wel gelijkspelen of zelfs winnen. Achja, toch veel respect voor Juventus!

Geen paniek voor Juventus man. Als ze de laatste 3 wedstrijden spelen zoals gister pakken ze de volle 9 punten en gaan ze gewoon een ronde verder. Conte is gewoon realistisch met wat hij zegt en denkt en blijft kalm. Zoals het hoort.. Alhoewel hij gister langs de zijlijn wel tekeer ging haha

Laf voetbal van Madrid in eigen huis. Juventus was de bovenliggende partij. Matennaaier Ronaldo moet eens een echte doodschop krijgen! Dan pas heeft hij (of zij) een goede reden om zo door te rollen. Die jongen kan zó goed voetballen, maar moet zich om onverklaarbare redenen bedienen van schwalbe's, vervelende handgebaartjes en acts na weer een mooi doelpunt. Een psychiater lijkt mij meer noodzakelijk voor Ronaldo.
Als neutrale kijker kom je weer bedrogen uit. Madrid wordt in het zadel geholpen door een maatennaaier en de Uefa arbitrage. Ik ben gelijk naar iets anders gaan kijken........

24 oktober 2013 om 12:14

Ik kijk uberhaupt niet meer naar Juventus, Milan en ook niet naar Madrid. Direct gekeken of ik ergens Bayern kon zien, gelukkig zond ZDF dit gewoon uit. Prachtig voetbal mooie goals, zelfde verhaal met Arsenal-Dortmund afgelopen dinsdag. Kwestie van kiezen, ik hoop dat de NOS ook steeds vaker deze aankoopt in plaats van die waardeloze wedstrijden met grote namen en veel geschop & geacteer.

Het lachen van Conte zal hem snel vergaan wanneer Juve uit de C.L ligt. Het was een slaande elleboog. Rood donker rood klaar. Hij had Ronaldo erge letsel kunnen toebrengen.

24 oktober 2013 om 12:36

Jammer dat Ronalkdo geen erger letsel opliep! Oh nee, dat kón ook niet, want er was niets aan de hand! Slaande elleboog haha! Lachen met Ibacadbra zeg! Ronaldo maakte weer eens theater en dat ging ten koste van zijn collega. Chiellini moet geen aanleiding geven, dát is het enige domme van hem. Ronaldo geel wegens spelbederf en schwalbe(s).
Ik kots van dit soort praktijken en ben daarom wat anders gaan kijken.

24 oktober 2013 om 13:06

Ik vraag me oprecht af of je dit nu meent, of aan het lachen bent. Als je dit meent, kan je jezelf dan even in de vuilnisbak werpen?

Cristiano, die graag wedstrijden houdt van jongens in ondergoed blijkbaar ( zie twitter ), gaat huilen na een aanraking alsof hij wordt neergeschoten door een tank. Ongelooflijk dat dit geen schorsing oplevert. Een vuile matennaaier is het, die Portugees.

24 oktober 2013 om 13:18

Je echte he. Moet er niet aan denken dat er iets met zijn tere gezichtje gebeurt.

24 oktober 2013 om 14:04

Je spreekt hier zonder enige vorm van objectiviteit..
Zit het je zo diep dat hij vaak scoort tegen Barcelona?

Als je met 30km/u tegen iemands arm op knalt, voel je dat wel toch?
Met zijn snelheid was hij Chiellini voorbij gegaan en had niemand hem nog gestopt.

24 oktober 2013 om 14:25

Ik heb het nu wel tegen een troll hoor. Je hoeft het allemaal niet zo hatelijk op te vatten.

En doe aub niet alsof Ronaldo hier een geweldige een beuk krijgt, want dat is echt lachwekkend. Deze beelden zijn overal verkrijgbaar, dus je hoeft het beeld hier niet te vervormen met "een knal met 30 km per uur".

Wel knap berekend hoor die snelheid, misschien kan je ook de massa in de berekening gooien, dan weten we misschien door hoeveel kracht arme Ronaldo aangereden werd.

24 oktober 2013 om 16:38

Hahaha, een harde knal van 30km per uur?
Hier werd geen scoringskans ontnomen en de rode kaart is daarom ook zeer onterecht. Probeer dit nou niet goed te praten want dit is een overduidelijke schwalbe van Ronaldo.

Een rode kaart was het zeker niet. Maar een gele kaart lijkt me hier op zijn plaats want er was daadwerkelijk een hand in't gezicht van ronaldo. Nie alle scheidsrechters gaan hiervoor fluiten maar Ronaldo heeft gwn gedaan wat zowat elke PRO speler gaat doen en dat is bij een contact als laatste man gewoon neergaan (don't hate the game hate the player). Als we hier toch over dubieuze beslissingen gaan beginnen, alsof de Schwalbe van vidali geen 2 geel waard was!!!!!!????

24 oktober 2013 om 13:08

Neergaan is iets anders als overdrijven. Hij deed alsof er een boeing in zijn gezicht was gevlogen, de derderangsacteur. Matennaaier van de ergste graad die Ronaldo.

24 oktober 2013 om 17:08

Ssst of je leerkracht ziet dat je stiekem op je gsm zit in de klas

24 oktober 2013 om 17:19

Haha wat een belachelijk zwakke reactie van je, kan je niet gewoon even een argument geven waarom je het er niet mee eens bent? Jouw reactie is eerder te verwachten van iemand die nog op de schoolbanken zit. Je kan trouwens zien of iets met een telefoon is gestuurd voor alle duidelijkheid, dan staat er een telefoontje bij en dat zie ik hier niet staan.

Geel was zeker op zijn plaats, maar wat Ronaldo doet is gewoon pure matennaaierij. Het zou eens iemand van een andere ploeg moeten geweest zijn. En neen, je moet niet reageren als je reactie van hetzelfde niveau is als je voorgaande reacties.

Jaaaa hoor Conte. Praat dan ook 2 weken terug wanneer je met slecht spel en een goedkoop penalty 1 punt pakt tegen Gala. Nee dan hoor je hem niet. Ik heb niks tegen Juve, ze zijn nog steeds de favoriet voor de 2 e plaats. Het is wel zo dat Real abnormaal veel de scheids mee heeft, vooral in thuiswedstrijden. Het was absoluut geen rood, wie dit rood vindt kan beter stoppen met dit te lezen en naar Pearle te gaan om een bril aan te schaffen.

Hiermee doelt hij natuurlijk op de erge overtreding van Modric op Vidal.. Dat de scheids dat niet zag snap ik nog steeds niet. Als je de beelden terug kijkt zie je gewoon dat hij getrapt word!

Ronaldo is geen ambassadeur van hetgeen de Fifa en Uefa voor staan nl Fair-Play. Dit zou dus een straf moeten opleveren voor deze maatennaaier van de bovenste plank. Hopelijk zal hij in San Siro op een verschrikkelijke manier aangepakt worden zodat hij zich niet in zijn oog krabt maar achter zijn oren.

Beetje misplaatste opmerking van de Milan coach. Vidal had inderdaad geel en rood moeten ontvangen. Die achillespees attack sloeg helemaal nergens op. Dat het een wilde prutser is, bleek wel toen hij in het gras trapte.

Rood voor Chielinni was te zwaar bestraft. Was geel waard. Jammer dat een rode kaart betekent dat je met 10 man komt te staan ipv uitsluiting van de speler maar wel vervanging mogelijk. Dat zou de wedstrijden een stuk leuker maken en minder vatbaar voor manipulatie.

Beetje rare reacties. Ronaldo probeert Chiellini te passeren die opnieuw een opzichtige overtreding maakt door onnodig met zn arm te zwaaien waardoor Ronaldo neergaat. Logisch en terecht een overtreding. Maar ipv op Ronaldo te gaan zeiken zouden tegenstanders van Real/ronaldo en Juve fans juist met een beschuldigende vinger moeten wijzen naar de scheidsrechter. Die beoordeelt dit namelijk als een doorgebroken speler en fluit niet voor een elleboog. Daar kan verder ook weer over worden gediscussieerd. Net als over die fopduik van Vidal... mooiste moment van de wedstrijd!

Mensen hebben het hier over een schwalbe, maar snapt nou niemand dat ie in de grond schiet? Dat is natuurlijk geen penalty, maar het is dus ook geen schwalbe.

Ik vind het wel makkelijk als de scheidsrechter zegt:

Ja ik volg de instructies van de grensrechter of de man bij de zijlijn.

Neem gewoon je verantwoordelijkheid en als je het niet zeker weet, neem dan ook niet zo'n ingrijpende beslissing. Om achteraf de schuld van je af te schuiven.

Wel grappig dat toen Ronaldo hetzelfde deed bij Mtiliga hij wel rood kreeg en iedereen het verdient rood vond

Gelijkspel was terecht geweest, dit was gewoon gestolen. Meer kan en wil ik hier niet over kwijt.

Word nog zeer moeilijk willen we ons nu nog plaatsen, alles winnen en hopen op een fout van Gala.

De kaart voor Chiellinie was inderdaad niet correct, hier had geel volstaan. De lezing dat het 'het ontnemem van een doelkans is' klopt niet. (misschien alleen bij Ronaldo) Echter had Vidal veel eerder in de wedstrijd al direct rood moeten hebben. Daarna had hij ook een 2e gele voor z'n schwalbe moeten krijgen, of iig voor z'n gemekker om een penalty na zijn gekluns met het gras...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren