Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Boze ADO-supporters wachtten spelersbus op na dreun in Zwolle

Laatste update:

Het gaat niet goed met ADO Den Haag. De ploeg van Maurice Steijn hangt in de onderste regionen van de ranglijst rond en kreeg zondagmiddag een pak slaag van PEC Zwolle, dat met 6-1 te sterk was. Een groep van honderd boze ADO-fans wachtte de spelersbus op. Volgens Omroep West hing er een verhitte stemming toen de fans het vertrek van Steijn eisten.

Er was flink wat politie op de been bij het stadion en een politiehelikopter cirkelde in de lucht. Na een kort gesprek keerde de rust al snel weer terug. ADO staat voorlopig zestiende in de Eredivisie en haalde pas zeven punten. De ploeg van Steijn heeft nog wel een wedstrijd tegoed, want het thuisduel met sc Heerenveen moet nog ingehaald worden.

Na afloop van de nederlaag in Zwolle zei Steijn tegenover de NOS dat hij niet vreest voor het verliezen van zijn baan: "Het vertrouwen vanuit de clubleiding, de staf en de groep is er altijd geweest. Ik weet niet of deze wedstrijd daar verandering in gaat brengen, maar daar geloof ik niet in. Maar ik weet dat ik bij het publiek niet de populairste trainer van Den Haag ben."

Denk je dat Maurice Steijn de juiste trainer is voor ADO Den Haag?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Een pak slaag van Heracles Almelo? Volgens mij was het toch echt Pec zwolle als ik me niet vergis.??

20 oktober 2013 om 20:28

Nee, pec speelde tegen NEC gelijk. Heracles was superieur vandaag, zelden dit seizoen gezien dat Heracles zo domineerde.

20 oktober 2013 om 20:52

Ook door Heracles werden ze natuurlijk verslagen, maar niet deze zondag inderdaad, beetje lompe fout van Voetbalzone.

Anyway, zo slecht vind ik ADO Den Haag helemaal niet spelen, ja, wel het slechtste van de hele Eredivisie, maar dat had ik eigenlijk ook wel verwacht.

Dacht dat ze tegen PEC Zwolle hadden verloren!?

20 oktober 2013 om 20:33

Het niveau van de ehh redacteurs op vz is zwaar beneden peil.. Volgens mij checkt niemand de artikelen..

20 oktober 2013 om 20:53

Ze speelden idd tegen heracles

Ja ik denk dat dit wel nut zal hebben. Hierdoor zullen de spelers denk ik volgende wedstrijd wel hun best gaan doen. Den Haag heeft gewoon simpel weg niet genoeg kwaliteiten.

Ik had toch echt het idee dat ze tegen pec speelde

Altijd triest zo'n acties. Dit helpt voor geen meter. Alsof ADO die wedstrijden expres verliezen.

20 oktober 2013 om 20:01

Precies, iedere realist zal van te voren geweten hebben dat Zwolle dit eenvoudig zou winnen.
Dat ADO het zo goed deed heeft me verbaasd maar de uitslag niet echt.
De score is iets hoger dan ik zelf verwacht had maar dit Zwolle is gewoon een flink stuk beter dan dit Ado.
Dit is niet het ADO van enkele jaren geleden, dit is gewoon een zeer zwak ADO welke ergens onderin zal eindigen.

Zodra je als ploeg een bepaalde achterstand hebt dan geef je het mentaal toch wel een beetje op waardoor een tegenstander als ze blijven pushen zonder veel moeite een dergelijke eindstand kan neerzetten.


20 oktober 2013 om 23:12

Hou op man! Die spelers moeten eens effe beseffen dat supporters afreizen naar zwolle (!)! Er zit geen pit in, niks! Ik ben inderdaad ado-fan, maar t is niet om aan te gluren!

20 oktober 2013 om 23:47

Als die supporters nou met die andere 20 man waren afgereisd had je wel een goed punt maar het uitvak was 95% leeg...

21 oktober 2013 om 02:08

Komt omdat de rest in Zwolle zat. Niet iedereen wist dat ze tegen Heracles speelde namelijk

van Zwolle voetbalzone, niet Heracles Almelo.... amateurs.
Overigens was de uitslag zeer geflatteerd, Zwolle ging gewoon veel beter om in het benutten van de kansen die ze kregen. Denk niet dat Steijn zijn baan verliest, maar hij moet nu zeker gaan oppassen

20 oktober 2013 om 20:08

Klopt, want zoals de samenvatting liet zien (dat is ook het enigste wat ik van de wedstrijd gezien heb) is dat ADO de eerste 20/30 minuten gewoon de betere ploeg was en ,inderdaad wat jij zegt, Zwolle gewoon beter met de kansen omging.

Het zijn altijd de hersenloze supporters die hieraan beginnen, de zogenaamde die hards...
Je mag ontevreden zijn over je team maar als je denkt dat dit helpt ben je niet goed wijs...
Zou leuk zijn als de bus vol voetballers een keer een paar supporters die zich misdragen zouden opwachten...

Ik kan meer eigenlijk wel iets bij voorstellen als je en wedstrijd tegen Zwolle verliest van heracles hahaha

20 oktober 2013 om 20:05

Waar heb jij het nou over dan? Waarom zouden ze niet proberen te praten met de spelers en trainer? Niets doen helpt al helemaal niet!

20 oktober 2013 om 20:09

Omdat wanneer je met iemand wil praten je daar een afspraak over maakt en niet als een puber hem op gaat staan wachten en hem voor een blok zet. En geloof me dit helpt ook helemaal niets.

20 oktober 2013 om 20:20

Omdat je op deze manier never nooit een constructief gesprek kunt hebben alleen maar emotioneel geouwehoer.

20 oktober 2013 om 20:46

Mee eens noobistic, maar het is voor supporters wel een manier geworden waarop een gesprek met de leiding kan worden afgedwongen. Gebeurde een aantal jaar terug ook bij Ajax als ik me niet vergis. De bus werd opgewacht en toen kon er meteen een delegatie van de supporters mee naar binnen om een gesprek te voeren met o.a. Van Basten en Emanuelson.

En eenmaal binnen is er natuurlijk wat meer orde, waardoor je dus wél een constructief gesprek aan kunt gaan.

20 oktober 2013 om 21:00

Misschien moet je dan eens met 500 man naar een uit wedstrijd gaan ipv met 20.. dan pas heb je recht van spreken

20 oktober 2013 om 21:58

Voetbal is emotie. Een gepland gesprek helpt ook niks, daar gaan ze niet beter van voetballen. Ze moeten de aangeslagen supporters zien om er wat van te voelen zodat ze dat herinneren bij de eerstvolgende wedstrijd dat ze weer op het veld staan.

20 oktober 2013 om 22:29

Welk advies zullen die doorgesnoven kneuzen met matjes in de nek de trainer van Den Haag kunnen geven dan? Lachwekkend. .

20 oktober 2013 om 23:04

idd lachwekkend jou reactie en ook helemaal geen vooroordelen

20 oktober 2013 om 20:10

Hersenloze supporters? Niet goed wijs?
Doe even normaal man.
Die supporters hebben hun club zien verliezen van PEC en dan ook nog eens met grote cijfers. Daar balen ze van en dat lijkt mee ook logisch. Niets mis mee om je ongenoegen te uiten want het was natuurlijk een wanprestatie van het team.

20 oktober 2013 om 22:05

@laske Dan ben ik ook onder uit gegaan, want ik ben het roerend met Gait eens.
Voetbal = Emotie en dat mag je best op deze manier uiten, termen als ''successupporters'' en ''laf om de bus op te wachten'' worden vaak gebruikt door de mensen die niet eens weten hoe het is om stad en land af te reizen voor je cluppie en vervolgens keer op keer af te gaan.

20 oktober 2013 om 22:34

@guado waarom nou weer telegraaf die imago heb je toch al als den haag zijnde... en WIJ hebben gewoon recht om te weten waarom het niet draait want WIJ mongolen betalen wel elk jaar 300 euro voor seizoenskaart..en verliezen mag maar wel met strijd en haagse bluf... En WIJ zullen ook wat er ook gebeurd achter onze cluppie staan.. Schuim OP DIE Bekkuh!!!!!!

Groetjes van een echte supporter!!!!!

20 oktober 2013 om 22:52

Misschien mag ik je een tip geven. Jullie eisen " schuim op die bekkah ". Ooit al eens bedacht dat je met adrenaline van boven de weet ik wat misschien niet het best presteert? Voetballen die je met je kop, anticiperen en etc. Dus niet als een losgeslagen stier schoppen op alles wat beweegt.

21 oktober 2013 om 08:49

@dhfh 80 van de selectie weet niet eens wat Haagse bluf is of komt uit Den Haag. Verwacht als supporter niet teveel, want het draait uiteindelijk om geld en kwaliteit in je selectie.

Ik moet wel zeggen dat ADO vooral in de 1e helft beter was en meer verdiende dan een 3-0 achterstand bij rust.

Vz toch ! Spelfouten maken is erg, maar begrijpelijk. De tegenstander van Ado verkeerd noemen is onacceptabel, een journalist staat bekend om zijn hoge onderzoeksniveau. On: ado kan Steijn beter ontslaan, onder hem is het spel al tijden ondermaats, terwijl het materiaal voor Eredivisiebegrippen gewoon redelijk is.

Nou nou, mensen hierboven beginnen al gelijk over hersenloze supporters en debielen.

Er staat duidelijk dat er niet duidelijk is wat er is gebeurd. Waarschijnlijk is er gewoon een discussie geweest tussen spelers en supporters, waar in mijn ogen niks mis mee is. Nu krijgen de spelers de emoties te zien van de supporters, en worden ze er hopelijk door gemotiveerd.

Alsof je als supporters niet meer in gesprek mag gaan met spelers, waar slaat dat op.

20 oktober 2013 om 20:10

Omdat je weet dat dit door bladen als de telegraaf word uitvergroot. Omdat je weet dat sponsoren hier niet op zitten te wachten, omdat je weet dat spelers dan liever voor een andere club kiezen als dit soort shit vaker gebeurd. Daarom kan je dit soort dingen beter niet doen.

''onduidelijk is wat er verder precies is gebeurd toen de spelers terugkeerden in Den Haag. ''

Ik ben net terug van het Zuiderpark waar de spelersbus werd opgewacht. Ik ben vroeger weggegaan dan de meesten, maar ben ongeveer 20 minuten à halfuurtje gebleven (had het inmiddels wel gezien na het retourtje Zwolle, is toch een behoorlijk lang autoritje), maar toen ik wegging was de sfeer redelijk. Er was een discussie tussen enerzijds Steijn, Jansen (algemeen directeur) en Schoenmaker, met enkele spelers en anderzijds een paar supporters die het woord deden. Het was in ieder geval redelijk rustig, zonder geduw en getrek e.d.

Over hoe triest het opwachten van een spelersbus wel of niet is verschillen de meningen, maar ik ben er zelf niet echt een fan van, zelf niet als het ''nodig is'' na zo'n wanprestatie. Het is echter wel belangrijk dat er een signaal wordt afgegeven door de supporters wat nu eens wel serieus wordt genomen door de clubleiding, aangezien dit gevoel totaal ontbreekt. De gemiddelde Den Haag supporters wordt door haar eigen bestuur als ongewild gezien, althans dat is de beleving. Ook is dit een tendens welke sinds halverwege vorig seizoen is ingezet (laatste 9 wedstrijden van vorig seizoen slechts 5 punten) en ook de ruim 10 nieuwe spelers geen verandering in brengen. Om dan nog op enige wijze de onvrede te kunnen doen blijken aan het bestuur en staff over de gang van zaken, welke rigoureuze maatregelen vereisen, is om iets van dit kaliber te doen.

Trots op mijn Heracles, het kon nog wel eens 10-1 worden! In ieder geval een goed stap richting de top 5... ahumm haha. Was het maar waar dat we vandaag 6-1 wonnen, bagger voetbal van mijn club en voetbalzone slaapt echt, stelletje amateurs!

20 oktober 2013 om 21:58

Komen jullie toch nog een keer positief in beeld

vind niet echt dat er veel aan de had is hoor,pec had het geluk dat bijna iedere kans een doelpunt was,en bij ado lukte het net niet tja kan een keer gebeuren

Haha niet naar de uitwedstrijden gaan van ADO maar wel doodleuk de spelersbus opwachten. Zag er verschrikkelijk armoedig uit, die 30 supporters in het uitvak.

20 oktober 2013 om 20:19

Gelukkig ben jij er elke uitwedstrijd bij, of niet soms Fergie.

"de beste stuurlui staan aan wal", en zo sloot Constantijn zijn reactie af met een welbekend en toepasselijk gezegde.

20 oktober 2013 om 20:38

Ik kom alleen naar de thuiswedstrijden van Pec ja. Maar, ik zal hen niet gaan opwachten als ik niet naar de uitwedstrijd ben geweest.


Beetje eng trouwens dat je in de 3e persoon praat.

20 oktober 2013 om 21:14

fergie

Zijn punt is hier wel ff relevant. Als jij nooit naar uitwedstrijden gaat, heb je niks te zeggen. En er is een reden waarom er amper supporters meekomen; bijv dat er uit al 2 jaar bagger wordt gevoetbald.

20 oktober 2013 om 22:06

Fergie

Hij heeft hier gewoon 100% gelijk, dat kan je niet ontkennen. Jij wacht ze misschien niet op, maar zo armoedig als Ado op sommige momenten speelt, zou ik ook boos worden. Bovendien kunnen niet alle Ado-fans naar het Ijseldelta stadion, of wel?

20 oktober 2013 om 22:53

Pec heeft na de top 3 de meeste uitsupporters wijze constatijn...

20 oktober 2013 om 22:55

Er wordt al twee jaar bagger gevoetbald? Wakker worden, je bent supporter van Den Haag, daar is nog nooit mooi of goed gevoetbald. Als je strijd mist kan ik je reactie nog enigszins voorstellen, anders niet.

20 oktober 2013 om 23:02

Van het Den Haag onder v.d. Brom heb ik anders zeer genoten, Steijn heeft er gewoon een puinhoop van gemaakt.

In het uitvak maar met 40 man en dan ff met 100 man de spelersbus opwachten?
Ik snap hier ff niet de logica ervan

20 oktober 2013 om 20:22

niet iedereen kan het betalen om elke uitwedstrijd mee te gaan en zeker niet met al die combi regelingen, het kost je gewoon een hele dag.. dus vind je opmerking wat arrogant, sorry..

20 oktober 2013 om 20:56

100 man moet toch kunnen, zeker voor een club als Ado? Ik wil niet teveel van het verhaal afwijken maar mijn club NEC staat al weken onderaan, speelt slecht voetbal, heeft 20 wedstrijden op rij niet gewonnen maar toch waren er 2 weken geleden in Deventer 400 man mee en vandaag 250 man.
Sowieso vind ik spelers opwachten triest, gewoon echter je club staan als het moeilijk gaat. Je hoeft geen klapvee te worden maar je club moet je niet afvallen!

20 oktober 2013 om 23:55

@fcgrunn10 mooi gezegd... de meeste mensen die hier schrijven hebben alle een grote bek en die gaan waarschijnlijk nooit naar het voetbal...

20 oktober 2013 om 22:31

Lastig te betalen met een bijstandsuitkering hè ..

Steijn heeft ook al diverse keren geroepen dat Ado te laag staat gezien de ''kwaliteit''. Dat is dus wel duidelijk dat dat niet opgaat. Wat betreft de supporters, who care's... Die zullen verhaal halen over de inzet en passie waar (niet) mee gespeeld wordt. Ze mogen nog blij zijn, als ze niet van ons op dat knollenveld hadden gewonnen waren hen de hekkensluiter, dat is de andere kant van het verhaal.

Logisch allemaal. Beperkte middelen, beperkte trainer en beperkte selectie in elk opzicht daarmee is alles al gezegd!

Wat is er mis gegaan in je leven als je met een groep een bus gaat opwachten met daarin de spelers van je favoriete ploeg die een wedstrijdje hebben verloren. Elk jaar moet er iemand laatste, een na laatste enz. worden. Gezien de kwaliteit van de selectie staan ze ongeveer waar ze horen.

Ik denk dat de meeste mensen vergeten dat Steijn ook technisch directeur is en hij al deze nieuwe spelers gehaald heeft.

Hij heeft van het begin van dit seizoen carte blanche gehad om elke speler te halen die hij wou hebben. hij gaf een slecht signaal af naar de spelersgroep om op elke linie een nieuwe speler te halen(of het nu voor de breedte was of voor het eerste elftal).

Vorig jaar begon de ellende al met maar 5 punten, en het wordt er dit seizoen (ook het voetbal) niet beter op. Het ligt volgens hem aan de blessures van de dragende spelers. Als ik het goed hebt was Holla vorig jaar ook vaak geschorst of geblesseerd , en als je keeper het elftal op sleeptouw moet nemen dan is het wel heel erg gesteld met je team.

Hij is gewoon niet de juiste man om dit Ado aan het voetballen te krijgen. Hij kraamt onzin uit en ook zijn wisselbeleid is lachwekkend.steijn is een leuke veldtrainer , maar als we echt door willen groeien als club moeten we een man halen die de haagse bluf weer beetje wakker schud. Co Adriaanse ofzo.

ADO Den Haag heeft de spelers om in de subtop of zelfs op de 4e plek terecht te komen. Helaas gaat er een en ander mis bij de wedstrijden. Ligt het aan de trainer, spelwijze van ADO of de spelers zelf? In ieder geval, als het zo door blijft gaan, staan we alvast met 1 been in de Jupiler League... Nu hopen dat het na de winterstop iets beter gaat en ADO de degradatiezone uitwijkt.

20 oktober 2013 om 21:03

Subtop of plek 4 is inderdaad te hoog gegrepen. Maar met dit spelersmateriaal mag er best om plek 9 gespeeld worden!! Steijn heeft geheel zijn eigen selectie samengesteld nu alleen hij krijgt het niet aan de praat. Er zijn goede spelers gehaald zoals Gouriye, Alberg, Gehrt en Zuiverloon maar blijken onder Steijn ineens niet meer te kunnen voetballen.

21 oktober 2013 om 10:02

Er zijn ook andere spelers dan Beugelsdijk, die er WEL voor zorgen dat de kwaliteit van ADO Den Haag omhoog gaat. Tevens heeft Beugelsdijk heel vaak de club gered met een paar prachtige verdedigingen. Hij is voetballend niet sterk, maar verdedigend wel.

20 oktober 2013 om 23:14

4e nee joh ze gaan voor de titel hahaha ado mag blij zijn als ze 12e worden en dat zou een prima resultaat zijn voor deze selectie waar veel jongens uit de juiler komen en nog moeten doorontwikkelen volgend jaar kunnen ze dan misschien wel voor een goede notering gaan als ze het team bij elkaar kunnen houden

Wat een gezeik om spelfouten en inhoudelijke fouten. De website wordt grotendeels door vrijwilligers bijgehouden. En al zou dat niet zo zijn, net alsof jullie geen slordige fouten maken in jullie studie of werk. Anders als het je niet bevalt ga je toch naar vi.nl ofzo.

20 oktober 2013 om 21:16

Dan heb ik met je te doen. Moet geen fijn gevoel zijn om elke dag het zwaard van Damocles boven je te voelen hangen. Ik had een documentaire gezien over werken in Taiwan, daar is het minste foutje fataal. Dus ook in Nederland is het zo. Ernstig.

20 oktober 2013 om 21:38

Je komt anders maar wat graag op deze site gezien je aantal reacties. Meer dan 1000!

21 oktober 2013 om 01:07

Nou in Nederland is dat zeker niet zo als je ziet wat voor een wanprestaties worden afgeleverd ( in het algemeen ). Ik geef maar een voorbeeld: Aannemers slecht voegwerk kierende kozijnen slecht afgewerkt lekkende kranen.
Of bv een voetbalveld van Ado? Dat meer leek op een akker en dan nu wordt veranderd na weken in kunstgras. Hoezo een foutje fataal? Hier moet je wel heel erg blunderen wil je eruit vliegen. Dan moet je echt dingen doen zoals de slechtse chaufeur van Nederland.

20 oktober 2013 om 22:33

Daar moet ik ook altijd om lachen, als er maar iets te zeiken valt. Wel op- en aanmerkingen hebben maar moord en brand gaan schreeuwen wanneer men voor nieuws moet betalen.

21 oktober 2013 om 01:18

wat een arrogantie.. en daarom onderscheiden zich andere sites zich met jullie en winnen jullie dit jaar de titel ook niet.. zou maar gauw weer gaan naar de basis toen jullie wel de beste waren.. en denk daar maar eens over na.. dan had je dit soort teksten niet gebezigd.. en als we moesten gaan betalen voor jullie site hadden jullie niet een eens een bestaansrecht gehad.. dus be my gast en vraag ons geld om lid te worden, wie denk je die er wint? jij niet iig.. en dan is het heel snel afgelopen. En dat bedoel ik met arrogantie.

berichten worden verwijdert door vz als het volgens vz niet bij het onderwerp past !!

maar zelf begrijpen ze er helemaal niets van

Alle draagende spelers zijn geblesseerd. Zelfs Gardiola gaat met deze selectie geen punten halen. Spelers lastig vallen heeft geen nut. Houden sponsers weg en ze gaan er echt niet beter van voetballen. Je kan ook dubbel fanatiek achter je club gaan staan.

Een vent met een beetje liefde voor de club had inmiddels al zijn koffers gepakt. Zonde dat Maurice dit nog altijd niet heeft gedaan.

20 oktober 2013 om 23:51

Dit is zijn werk, hier verdiend hij zijn geld mee... Lijkt me niet dat hij miljoenen op de bankrekening heeft staan dat hij rustig kan stoppen.

22 oktober 2013 om 10:53

Hij kan toch gewoon weer een jeugdteam trainen? Nuttig zijn.

22 oktober 2013 om 11:39

Dus je acht hem niet goed genoeg voor het 1e maar je denkt wel dat hij de kwaliteiten heeft om de jeugd (je toekomst nota bene) te trainen? Lekkere kromme redenatie is dit. Hij is niet bepaald populair in Den Haag en ik denk dat als hij weg is ook niet meer terug zal komen, wat begrijpelijk is.

ADO heeft de behoefte aan een nieuwe trainer. Simpelweg omdat er helemaal geen klik meer is tussen trainer en spelers. Zoals het nu gaat kan het echt niet.

20 oktober 2013 om 22:01

En moet ik denken aan? Ten Cate? Pastoor?

20 oktober 2013 om 22:20

Als je wilt degraderen wel.

Maurice Steijn wil ik echt niet ontslagen zien worden. Kan me geen haalbare trainer voorstellen die het in zijn schoenen beter zou doen. Misschien Ten Cate of Co Adriaanse, maar die komen toch nooit.

ADO heeft behoefte aan een nieuw bestuur. Dus niet die zakenman aan het roer laten staan die er louter en alleen voor eigen gewin zit. Overal waar Mark van der Kallen verschijnt eindigt het in een faillisement.alleen deze gladjanus wordt er wijzer van. Zo gaat het dadelijk ook met Ado, die zinken steeds verder weg. Wanbeleid wordt altijd afgestraft.

Steijn is hier een goed voorbeeld van, drollentrainer, manipulator, onbenul en volstrekt onbetrouwbaar. Overal waar hij komt is wanprestatie gegarandeerd, vorig jaar met betonvoetbal en stom geluk linkerrijtje gehaald, maar het spel leek helemaal nergens op.

Kees Jansma, voorzitter maken. Dan zullen er vele deuren opengaan.

Steijn moet gaan, morgen, maar Van der Kallen moet vandaag nog weg.

De enigste hersenloze zijn het gemeente bestuur die zich laten gijzelen door die knakenpooier van een van der Kallen. Daar gaan ze nog heel veel spijt van krijgen, denkend aan 1982...

20 oktober 2013 om 22:32

Helemaal mee eens maar er lopen hier nu eenmaal een hoop patsers rond die denken alles te weten. ( misschien ik ook wel). Daarom is ADO ook zo'n moeilijke kut club. Maar wel de mooiste van Nederland.

heey voetbalzone wordt is wakkah joh sukkelss ons den haag speelde tegen pec zwolle en niet tegen heracles almelo!!!!!!!!! Wakkaaaaaahhh Wordeuhhhhhh

Ze zullen toch niet degraderen dit seizoen?

Jongens, dit is wel van een bedenkelijk niveau.. Wie schrijft dit? 16 jarige jongetjes als bijbaantje?

On: Raar, want qua kwaliteit is Ado niet eens zo slecht denk ik.

Als Steijn zegt dat de supporters geen vertrouwen in hem hebben, wat doet hij dan nog daar?

Snel maar weer terug naar de eerste divisie, met afstand de meest verschrikkelijke club van het land met dito supporters. De spelers opwachten en verwachten dat zij verantwoording aan je afleggen, lachwekkend..

Welkom bij de club van de bus opwachters!

20 oktober 2013 om 22:43

Normaal vind ik het niet nodig om te reageren op dit soort opmerkingen, maar het viel me op dat jouw naam ''fey'' bevat. Was het niet zo dat Feyenoord supporters massaal hun eigen gebouw bestormde en haar eigen medewerkers deed vrezen voor hun leven? Waar agenten met getrokken pistolen afwachtte op wat de supporters deden? Ik snap goed dat dit lang niet representatief is voor alle Feyenoord supporters, maar ga nou geen label plakken op een andere club terwijl je zelf onmogelijk je eigen handen in onschuld kan wassen.

21 oktober 2013 om 07:48

Wat ik bedoelde is dat de spelersbus opwachten na slechte resultaten een trend is in Nederland, waar wij bij Feyenoord inderdaad in uitblinken. Dit is naar mijn weten de eerste keer van ADO dus welkom bij de club (die bestaat uit Feyenoord, PSV etc)

21 oktober 2013 om 08:21

Ah, ik dacht dat je slechts de voetbal''club'' ADO dat label gaf. Moet overigens wel stellen dat wij helaas al eerder (ik kan me na NAC uit het opwachten op dezelfde plek voor Raymond Atteveld herinneren) dit hebben meegemaakt. Laten we hopen dat het bij zowel den Haag als Feyenoord nooit meer nodig is.

20 oktober 2013 om 22:48

Nee Feyenoord is lekker , als een groep kansloze supporters heeft is het Feyenoord het wel

20 oktober 2013 om 23:38

Helaas heeft elke club zijn groepje randdebielen. Ik ben Feyenoord supporter en ik kan je vertellen dat ik me af en toe kapot schaam voor onze randdebielen. Dat ze voor dezelfde club zijn als ik doet daar niks aan af. Ik verdedig ze niet, jij zou de randdebielen van jouw club ook niet moeten verdedigen

21 oktober 2013 om 00:02

Kan ik niks tegen inbrengen , en doe ik ookniet,

Wat kan steyn hier nou aan doen?
Ik heb alleen maar de samenvatting gezien en wat ik zag was eigenlijk een goed den haag dat door fouten van een reserve keeper en arbiter uiteindelijk met veels te grote cijfers verliest. De arbitrale dwaling bijde handbal waar hij gewoon rood had moeten geven aan broerse en ook bij de blessure bij coutino waar gewoon de keeper te hard wordt aangevallen zijnuiteindelijk helaas mede bepalend geweest!

Zo kun je het ook beredeneren idd. Maar als je naar de prestaties van afgelopen seizoen kijkt en daarnaast weet dat ze nu 7 uit 9 hebben, moet je toch anders gaan nadenken dan

20 oktober 2013 om 23:16

Dit is niet helemaal goed gegaan

Och och och, het is weer zover hoor, een groepje opgefokte doorgesnoven hoolie's wat verhaal komt halen. Vind dit zo ontzettend zielig he? Misschien moeten we er geen aandacht meer aan geven?

21 oktober 2013 om 20:32

Hoezo doorgesnoven...ken je deze groep supporters persoonlijk of ben je erbij geweest? Het is zielig en laag dat jij je vooroordeel klaar hebt liggen. Misschien moeten mensen zoals jij geen aandacht meer krijgen.

Zouden de supporters van United ook eens moeten doen!

Misschien hadden ze de akker moeten houden daarop maakten ze meer kans om te winnen.
Omdat het meer op hotseknotsen aan komt dat past toch wel bij Ado en hun suporters?

Ach 1 keertje winnen van Ajax en het seizoen is weer gered volgend die proleten daar.

Als je met 6-1 verliest van een nieuw komer dan heb je nix te zoeken op hoog niveau
Volgend jaar gewoon jubilerligeau

21 oktober 2013 om 20:38

Je hebt het misschien zelf gezien, vlak voor de aftrap valt Zuiverloon al weg. Dan valt Coutinho na tien minuten weg en geen rode kaart met die handsbal van Broerse, een buitenspelgoal en die gemiste kansen. Je hoort het Ron Jans tijdens de persconferentie zeggen, dat het bij rust 3-3 had moeten staan en dat FC Den Haag de betere kansen had. Dan is het wel een normale afspiegeling, in plaats van dat het bij rust 3-0 staat er dan een 6-1 eindstand op het bord staat.’’
Ik vind het nogal een geflatteerd uitslag 6-1.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren