Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Vier Nederlanders op lijst van grootste talenten in Europa, geen Engelsen

Laatste update:

De Italiaanse sportkrant Corriere dello Sport heeft een lijst opgesteld van de veertig grootste talenten op de Europese velden. Opmerkelijk genoeg staan er geen Engelsen op de lijst (dus bijvoorbeeld niet Ross Barkley van Everton), maar wel vier Nederlanders.

/

PSV’er Jetro Willems vindt zichzelf terug onder het kopje verdedigers en in die categorie staat ook Nathan Aké, die zijn geld verdient bij Chelsea. Verder zien we bij de verdedigers onder anderen Marquinhos (Paris Saint-Germain), Raphäel Varane van Real Madrid en de felbegeerde Kurt Zouma van Saint-Étienne.

Davy Klaassen (Ajax) en Tonny Vilhena (Feyenoord) horen volgens de gezaghebbende sportkrant bij de grootste talenten in Europa als het gaat om de middenvelders. Zij zijn in het goede gezelschap van onder anderen Paul Pogba (Juventus), Adnan Januzaj (Manchester United) en Julian Draxler (Schalke 04).

Bij de aanvallers geen Nederlanders, al staat er wel iemand bij die in de Eredivisie actief is: Viktor Fischer (Ajax). Verder vinden we bij de aanvallers spelers als Jesé Rodríguez (Real Madrid), Aleksandar Mitrovic (Anderlecht) en Michy Batshuayi en Imok Ezekiel (beiden Standard Luik) terug.

Bekijk hier de lijst van de veertig grootste talenten in Europa volgens Corriere dello Sport.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Rekik is een groter talent dan Willems.

13 oktober 2013 om 12:24

IS die ook maar deze lijst moet je ook niet al te serius nemen.

willems en Ake die niks hebben bewezen staat er wel tussen maar Sterling, Chamberlai, Zaha, Barkley niet .

13 oktober 2013 om 12:54

en jij noemt gewoon 4 rennertjes op uit de engelse league...
denk je serieus dat 1 van die spelers een dragende kracht ooit gaat worden?

13 oktober 2013 om 12:57

Klaassen heeft evenmin wat bewezen, Vilhena en Fischer ook niet.

13 oktober 2013 om 13:46

Vilhena en Fischer hebben op jonge leeftij al genoeg laten zien om zich een groot talent te mogen noemen. Klaassen vind ik echt onbegrijpelijk

13 oktober 2013 om 14:52

Ja. Barkley gaat de top halen en speelt nu al makkelijk mee in de premier league, Chamberlain heeft duidelijk talent en heeft dat al laten zien op het hoogste niveau. Sterling en Zaha zijn beide heel erg snel en hebben een redelijke techniek, dat soort spelers worden altijd gezocht.

13 oktober 2013 om 14:54

Klaassen heeft altijd veel indruk gemaakt in de jeugdelftallen samen met Fischer en ook met name in die Next Gen cup.
Het zal ook mede daarop gebaseerd zijn lijkt me, die 2 waren echt keer op keer belangrijk met doelpunten etc.
Verschil is natuurlijk wel dat Fischer wel doorgebroken is en Klaasen nog niet (met name dankzij blessure)

Of het terecht is dat Klaasen erbij staat, is een 2e natuurlijk.

Wat een onzin, ake omdat hij bij Chelsea speelt? Willems omdat hij een ek op 18 jarige leeftijd speelde? En waarom Klaassen? Boetius en rekik hadden er wel bij kunnen zitten

13 oktober 2013 om 12:37

Hoezo, die heeft al in tijden niks laten zien...
Ibe/suso zijn grotere talenten.

13 oktober 2013 om 12:19

Ake is anders wel degelijk een groot talent. Hij heeft niet voor niets interne prijzen gewonnen zoals jeugdspeler van het jaar en talent van het jaar.

13 oktober 2013 om 12:36

Ik snap Willems zelf anders meer dan Klaassen, maar ik ben dan ook PSV-fan.

13 oktober 2013 om 12:43

ik snap ze allebei niet!

13 oktober 2013 om 13:50

Ik snap willems wel. Hij is zeer talentvol. Als hij meer rust in zijn spel krijgt kan hij een hele grote worden. Hij heeft snelheid, kracht, techniek. kan goed verdedigen en goed aanvallen.

Hij is alleen erg nonchalant en dat is heel irritant. ik begrijp ook wel waarom hij niet populair is. maar zodra zijn spel volwassener word dan heeft hij zijn enige zwakke punt niet meer.

13 oktober 2013 om 15:23

Ik snap Willems niet maar Klaassen al helemaal niet. Ik ben Ajacied en hart en nieren maar Klaassen is echt 100x niks! Zodra hij de bal heeft is hij hem het liefst zo snel mogelijk kwijt. Echt een figurant in het Ajax spel

13 oktober 2013 om 16:59

Wtf, Klaassen is helemaal niet zo slecht. En hij was geblesseerd.

Ik mis Memphis Depay btw in de lijst, bij aanvallers van Nederland, Aké, Van Ginkel en nog enkele andere.

En Engeland heeft genoeg talent rondlopen toch, Wilshere, Ramsey(zijn net 20-21), Barkley, Zaha, Phil Jones etc etc?

13 oktober 2013 om 14:27

Willems is gewoon een groot talent in mijn ogen. Waarom lijkt iedereen zn hekel aan hem te hebben?? Hij is snel, aanvallend goed, technisch goed, weet zijn lichaam goed te gebruiken en verdedigend wordt hij steeds beter, daarnaast is hij nog maar 19 jaar. 19!!! Geen enkele linksback is zn groot talent als hij dat is, noem maar een grotere talent in zijn leeftijdscategorie.

14 oktober 2013 om 11:42

Mendy

14 oktober 2013 om 22:01

Alaba

Als ze Klaassen er wel bij zetten maar Barkley niet, neem ik het al weinig serieus. Sorry, maar Klaassen is totaal niet het toptalent van deze aardkloot en al helemaal niet binnen de 40 grootste talenten.

13 oktober 2013 om 13:47

helemaal mee eens

Wel Willems, maar geen Rekik of Denswil? Klaassen wel, maar geen Andersen?

13 oktober 2013 om 12:37

Denswil hoeft er van mij ook niet tussen, Andersen weet ik nog niet, maar Willems kan toch wel?

13 oktober 2013 om 13:17

Willems is een aardige linksback, maar ik zie in hem niet genoeg kwaliteit om bij de 40 beste talenten van Europa te horen. Dat zie ik wel in Rekik, en ja, ook in Densil. Ik denk dat Rekik en Denswil qua talent redelijk op hetzelfde niveau zitten, en er allebei tussen passen.

13 oktober 2013 om 13:46

Ja, toen ik nog eens keek wist ik ook dat Willems er niet tussen hoorde. Echter, dan vind ik dat Denswil er ook echt niet tussen hoort. Doet het nu(net als Willems) goed, maar Denswil is 20, terwijl Rekik nog maar 18 is, en Willems 19. Willems heeft al 71 wedstrijden gespeeld in alleen de Eredivisie en Jupiler League. Rekik wordt als een van de grootste verdedigende talenten bij Manchester City. Ik denk toch dat Willems en Rekik allebei eerder dan Denswil erin zouden moeten, maar ik ben natuurlijk fan van Psv

Geen Bakkali?!
Vind het ook wel raar dat Klaassen erbij staat die jongen heeft net 1 wedstrijd

Ik denk dat Pogba wint gewoon weg het grootste talent. Hij heeft alles: sterk, snel, goed schot, loopvermogen gewoon alles!

Ik mis: Barkley, Gnabry, Sterling en zal er vast nog een paar vergeten,
maar deze lijst klopt gewoon niet.

13 oktober 2013 om 12:42

Bakkali heeft nog helemaal niks gepresteerd buiten een paar leuke wedstrijdjes, net als Klaasen. Dus die hebben beiden niks te zoeken op deze lijst.

13 oktober 2013 om 12:50

Halilovic , Pogba , Vilhena , Draxler , Kovacic , Januzaj hebben toch wel meer laten zien en meer talent dan Bakkali.

13 oktober 2013 om 12:19

Van Ginkel heeft veel meer gepresteerd

13 oktober 2013 om 12:49

Ik heb het idee dat ze hier met talenten spelers bedoelen die echt nog heel weinig gespeeld hebben voor hun club, staan veel spelers bij die misschien net 1 of 2 jaar geleden hun debuut maakten.

Davy Klaassen?? Dit snap ik niet echt.. Volgens mij wordt hij zelfs door Ajax niet gezien als een groot talent.

13 oktober 2013 om 12:17

Jawel, zeker in de top 5 van grootste talenten... samen met Fischer, Andersen, Denswil en Meleg.

13 oktober 2013 om 12:28

ohw ja... en serero of van rhijn he... ja jaaa

13 oktober 2013 om 12:39

Nee... had ik die anders niet aan mijn rijtje toegevoegd? Je probeert iets te insinueren, maar slaagt daar voor geen meter in. Een beetje triest...

13 oktober 2013 om 12:30

Jawel bij ajax verwachte ze veel van davy

13 oktober 2013 om 12:40

Hij wordt bij ajax wel gezien als één van de grootste talenten, maar hij hoort natuurlijk totaal niet in dit rijtje thuis. Helemaal niet gezien hij van 1993 is, nog wel de oudste uit deze groep. Dan zou je wel al wat meer gepresteerd moeten hebben lijkt mij..

13 oktober 2013 om 12:43

Kwam ook door een zware blessure. Heeft vorig jaar het hele jaar ernaast gezeten.

13 oktober 2013 om 12:58

Ja maar hij had anders Schone, Eriksen, Serero of De Jong er uit gespeeld? Denk het niet he...

Het niveau van de namen die genoemd worden lopen wel ver uiteen zeg. Ik ben een fan van davy maar ik durf hem niet eens met draxler te vergelijken. Willems vind ik overigens vrij overschat, valt in het niets naast namen als Varane en marquinhos

Is fischer eerder opgenomen in die lijst of nu met deze vorm :D

13 oktober 2013 om 12:18

Je baseert zo een lijst nooit over maar een paar wedstrijden, en talent heeft hij zeker wel.

Wat Klaassen op die lijst doet geen idee dan vind ik Zoiezo alleen van Ajax al serero en Andersen beter.

Wat betreft willems is me ook totaal onduidelijk dan nog liever rekik of denswill al hebben die natuurlijk nog te weinig wedstrijden gespeeld om echt te beoordelen

13 oktober 2013 om 13:18

Serero is 23, die is niet echt meer een talent te noemen.

13 oktober 2013 om 14:03

Immers is te goed voor deze lijst. Die staat in de lijst van buitenaardse voetballers.

on: Klaassen en Willems snap ik niet echt. En Rekik er niet bij? Ach het blijft maar een lijstje van een krant.

16 oktober 2013 om 03:06

Hahaha ja precies die kan je beter in een adem zeggen met voetballers als Zidane Ronaldinho cruijf en Pelé

Ik mis Karim Rekik. Bij Willems heb ik mijn twijfels.

En jari schuurman van feyenoord B1 , 1 van de beste van zijn lichting ook van oranje O/17 evenals slabbekoorn

Zeg ken jij de mosselman? De mosselman? De mosselman?

Verrassend dat Davy Klaassen erbij staat en niet Adam Maher.. die jongen heeft amper 20 wedstrijden gespeeld voor Ajax 1

13 oktober 2013 om 12:25

14 competitie wedstrijden, in totaal 800 minuten. Ik vind het dan ook zeker vreemd dat hij erbij staat en Maher niet.

oke die krant hoeven we dus ook nooit meer serieus te nemen.

En sven van beek en lucas woudenberg ?

Ik denk dat heel veel mensen verbaasd zullen zijn over Davy Klaassen, maar ik kan mij er wel in vinden. Zeer groot talent en voor hem en Ajax zou het prachtig zijn als hij weer fit blijft en tot bloei komt. Techniek, overzicht en intelligentie, verpakt in een voetballer waar het talent vanaf druipt.

13 oktober 2013 om 12:24

pssss met je ogen dicht zitten kijken dteeds zeker.....

13 oktober 2013 om 12:35

Probeer het nu nog eens, maar dan in begrijpelijk Nederlands....

Ik heb hem vaak zat zien spelen ja, zeker toen ik nog in de Bijlmer woonde (tegenwoordig A'dam-Oost).

13 oktober 2013 om 12:41

Hij is vast wel een groot talent, maar hij past niet in het rijtje van 40 grootste talenten vind ik. Ik denk niet dat hij uitblinker gaat worden van Barcelona oid, bijna de hele lijst wel.

13 oktober 2013 om 16:22

Mooi man, maar deze gast heeft nog niets laten zien. Zelfs spelers zoals bakkali, depay, boetius enzovoort zijn grotere talenten.

13 oktober 2013 om 12:38

Inderdaad helemaal mee eens

13 oktober 2013 om 16:32

Dat zal best zo zijn hoor wat jij beweert, maar feit blijft wel dat hij nog amper wat heeft laten zien op het hoogste niveau. Dat hij in die potjes waar jij ging kijken regelmatig de show stal betekent niets voor een lijst met de 40 grootste voetbaltalenten wereldwijd. En aangezien ik hem bij Ajax (mits iedereen fit) niet zo snel een basisplek zie veroveren wordt die achterstand op bijvoorbeeld een Willems en Vilhena alleen maar groter.

Pfff wat een lijst is dat dan, wel Klaassen maar geen Quincy Promes of Kyle Ebecilio?

13 oktober 2013 om 12:27

Ja en Klaassen wel wou je zeggen?

13 oktober 2013 om 12:35

nee maar waarom noem je twente spelers op die het ook niet zijn dan?

13 oktober 2013 om 12:47

Omdat ik vind dat het wel grotere talenten zijn dan Klaassen.

14 oktober 2013 om 12:06

Dat zegt elke clubfanboy.

Jij weet niet hoe hij in de jeugd van Ajax speelde en hoeveel talent hij heeft.

Net als dat ik dit niet van die 2 namen van jou weet, maar dat betekent niet dat de 1 slechter is dan de ander omdat die toevallig niet bij jouw club speelt...

Ook valt het me vaak op dat mensen denken dat wanneer een speler het leuk doet bij een AZ of een Twente of een Heerenveen ze het ook makkelijk bij een Ajax zouden redden. (noem hier nu geen Psv of Feyenoord, maar dat komt later in het verhaal terug)

De druk die bij Ajax op die spelers gezet wordt is enorm. Je hebt de meest kritische supporters van nederland, je Moet presteren anders neemt een andere speler zo je plek over en je wordt extra uitgelicht in de media.

En die laatste 2 redenen zullen wel weer weerstand krijgen van bepaalde mensen, maar feit is dat Ajax zeer waarschijnlijk de sterkste bank heeft. In ieder geval sterker dan die van AZ, Twente en Heerenveen.

En het is gewoon een feit dat wanneer je bij Ajax speelt je het meest in de media komt. Kijk alleen maar op voetbalzone. Ga 1 dagje de reacties van alle mensen lezen en je ziet gauw genoeg dat ze vinden dat er teveel Ajax nieuws op de site staat.

Bij feyenoord is het moeten al een tijd minder. Dit is niet onlogisch aangezien ze heel lang in een moeilijke periode zaten en daardoor geen kans maakten op de titel. Maar nu zijn ze daar dus eerder tevreden dan bij Ajax. (supporters en de club)

Bij Psv zijn de supporters nog steeds erg kritisch maar zijn ze bij de club wat minder kritisch en sta je toch wat minder in de schijnwerpers dan bij Ajax.

13 oktober 2013 om 12:22

Ik zou het dan eerder vreemd vinden dat middenvelders als Hojbjerg, Barkley en Maher er niet bij zstaan. Zijn in mijn ogen grotere talenten dan Ebecilio en Promes is een aanvaller.

13 oktober 2013 om 12:44

Promes is een 10 dat hij nu rechtsbuiten staat doet daar niets aan af, maar Mokhtar slaat een beetje door. Het zijn voor eredivisie begrippen hele goede voetballers, maar zullen nooit in de top spelen.
Wil je het stempel toptalent krijgen, lijkt het mij dat je ooit in de top mee moet kunnen wel een vereiste.
Moet wel zeggen dat ik bij veel namen in die lijst niet het idee heb dat die het wel kunnen.

13 oktober 2013 om 12:46

Aah ok, ik dacht dat hij bij GAE ook rechts buiten speelde, vandaar dat ik hem als aanvaller zag. Maar hij ook al bijna 22, dus dan ben je sowieso te oud voor dit lijstje.

13 oktober 2013 om 12:42

Nee, Klaassen hoort er niet bij nee. Maar Promes en Ebecilio ook zeker niet. Volgens mij is je bril iets te rood.

Lol Davy Klaassen boven Ross Barkley waar gaat het heen met deze wereld...

Aké, Willems en Vilhena zijn zeker grote Nederlandse talenten, maar ik mis toch het (in mijn ogen) grootste Nederlandse talent: Adam Maher. Leuk om als Feyenoorder te zien dat er met Aké en Vilhena 2 jeugdexponenten staan in hetzelfde rijtje staan als Varane, Draxler en Marquinhos; spelers die zich wekelijks bewijzen in de absolute top.

13 oktober 2013 om 12:24

Lol... Ross Barkley. Die man heeft nog helemaal niks laten zien. Klaassen is geblesseerd geweest, maar is op de weg terug en stond voor die tijd wel te boek als zijnde, groter talent.

13 oktober 2013 om 12:26

foto van klaassen naast je bedje pik?

13 oktober 2013 om 12:34

Nee, maar vaak genoeg in actie gezien. Ik ben wat dat betreft minder kortzichtig dan het gros hier op VZ.

13 oktober 2013 om 12:41

Qua inzicht, techniek en intelligentie mag hij Davy's veters nog niet strikken. Hij mist die genialiteit.

13 oktober 2013 om 12:44

Ga eens heel snel Everton kijken, dan begrijp je waarom iedereen hier zegt dat Barkley erbij hoort. En hopelijk gaat dan ook je mening over Klaassen overboord.

13 oktober 2013 om 12:45

Nog niks laten zien? Hij heeft zich vorig seizoen laten zien bij Sheffield Wednesday en nu is het een basisspeler bij Everton toch een team dat een klasse beter is dan Ajax en een competitie met veel meer weerstand.

Klaassen heeft zich bij jong Ajax nog niet eens echt bewezen en 8 wedstrijdjes voor Ajax (waarvan geloof ik 6/7 als invaller) stelt ook behoorlijk weinig voor. Bovendien vind ik niet dat hij zich daar écht in bewezen heeft. Ik ben Feyenoorder, maar in mijn ogen heeft Ajax in de personen van Denswil en Fischer zo veel meer talent rondlopen dan Klaassen.

Erg leuk voor hem dat doelpunt thuis tegen Utrecht, al vind ik persoonlijk de goede optredens van Barkley tegen Chelsea, West Ham United en Newcastle United die ik van hem gezien heb meer tot de verbeelding spreken. Ik moet eerlijk zijn en toegeven dat dat de enige 3 optredens zijn waarin ik hem daadwerkelijk een hele wedstrijd heb kunnen volgen, maar alsnog zijn dat meer minuten dan Klaassn vooralsnog gemaakt heeft...

13 oktober 2013 om 12:57

Everton een klasse beter dan Ajax? Hoe kom je daar in godsnaam weer bij?! Laat ze 10 keer tegen elkaar spelen, dan wint Ajax er 8, speelt één keer gelijk en verliest op incidentele wijze. Als Ajax met 4-0 verliest in Nou Camp, zie ik Everton er met 8-0 verliezen. Een beetje het Nederland-Hongarije verhaal dus...

13 oktober 2013 om 13:13

Volgens mij heb jij te maken met het fenomeen chauvinisme. Everton heeft afgelopen jaar lange tijd meegeconcurreeerd met de top van Engeland. Dit seizoen heeft het onder meer Chelsea verslagen, Ajax won met moeite van Feyenoord en Pec Zwolle toch net een ander niveautje, de Eagles worden overlopen en Utrecht wordt na een heel moeizame eerste helft met 3-0 verslagen (vertekenende cijfers in mijn ogen) en er heerst weer een hosannastemming en de arrogantie is direct terug, na 2 dergelijke wedstrijden, met daarvoor een stuk of 8 zaadpartijen. Wordt alsjeblieft wakker joh.

En als je toch aan scorebordjournalistiek gaat doen, Ajax verloor inderdaad met 4-0 van Barcelona, maar ook met 4-0 van PSV in jouw wereldje zijn PSV en Barcelona dus gelijkwaardige clubs. Vitesse verliest van Petrolul en FC Utrecht van Differdange, in jouw ogen is dus de Nederlandae subtop minder dan pakweg de subtop uit Roemenië of Luxemburg?

Ik wil jou en je club echt niet afkraken dan wel beledigen, ik snap als Feyenoorder dat ik daar namelijk mezelf ook mee afkraak als supporter van een team dat al jaren lager eindigt dan Ajax. Ik denk alleen dat je realistisch moet zijn en eerlijk moet kijken naar de kwaliteiten. Everton is niet superveel beter dan Ajax, maar toch echt wel een klasse en zoals ik al aangaf als argument: Barkley laat zich zien tegen Newcastle United en Chelsea. Davy Klaassen speelde dit seizoen vooralsnog tegen Utrecht, Fc Eindhoven, Willem II en Achilles 29. Daarbij maakte Barkley meer indruk op mij tegen Chelsea dan Klaassen tegen dergelijke clubs...

Ik hoop dat je weer met beide benen op aarde staat

13 oktober 2013 om 15:39

everton is echt geen klasse beter hoor ajax wint inderdaad 8 van de 10 keer van hun, leuk dat ze chelsea een keertje hebben verslagen maar van de laatste vier wedstrijden die ajax tegen engelse topclubs heeft gespeeld (man u/c) hebben ze twee gewonnen 1 gelijk en 1 verloren. Het heeft dus nooit nut om enkele wedstrijden te pakken! ajax speelt al jaren lang CL heeft grotere talenten dan everton en brengt meer talenten naar de wereld top dan everton.

ont: veel mensen kijken er gek van op over Klaassen maar in de tijd dat hij in de a1 speelde, speelde hij barca van de mat, liverpool van de mat, en verloor door penaltys geloof ik de future cup. davy heeft gewoon pech gehad met blessures. en met alle respect voor everton het zegt meer dat je een groot talent bent van ajax dan van hun. ik snap ook wel waarom willems er op staat, ik vind het een gozer van niks maar hij is 19 jaar en heeft al talloze wedstrijden gespeeld op het hoogste niveau. en is soms nog een beetje dom maar met twee jaar zal dat weg zijn, en kan hij een van de beste LBs zijn die er zijn.

13 oktober 2013 om 19:17

Ten eerste ben ik het met je eens met wat je van Willems zegt, talent heeft hij genoeg, ik heb alleen het gevoel dat het qua motivatie en gedrag een vervelend mannetje is, dat is echter heel lastig beoordelen van buitenaf en ook enkel een gevoel.

Klaassen hoort er in mijn ogen niet op, kan best zijn dat hij het een aantal jaar geleden prima gedaan heeft in de jeugd, maar hier staat voor zover ik weet geen spelers op die het nu goed doen in de jeugd, je kan ook bv een Slabbekoorn of Kongolo uit de jeugd van Feyenoord noemen, maar die hebben zich nog niet bewezen op het niveau van Premier League, Ligue 1, Eredivisie etc. Dat heeft Klaassen in mijn ogen ook niet, de wedstrijden die hij in het eerste heeft gespeeld kun je net zo goed een Hupperts, Ziyech of Zivkovic noemen, die hebben vooralsnog meer indruk op mij gemaakt.

En die wedstrijden tegen City en United... Speel tegen ze in de kwartfinale Champions League en je wordt gewoon weggevaagd hoor. Europa League boeit hen geen bal, United speelde niet optimaal gemotiveerd. En City, tsja, dat was in Europa vorig jaar sowieso niet veel soeps, leuk voor ze dat ze het gehaald hebbem trouwens hoor, maar dit is net zo goed 8 van de 10 verliezen ze.

Oh en statistieken tegen de top in Engeland van Everton vorig jaar:
20 augustus vs Manchester United 1-0 winst
28 oktober vs liverpool 2-2 gelijkspel
28 november vs Arsenal 1-1 gelijkspel
1 december vs Manchester City 1-1 gelijkspel
9 december vs Tottenham Hotspur 2-1 winst
30 december vs Chelsea 1-2 verlies
10 februari vs Manchester United 2-0 verlies
16 maart vs Manchester City 2-0 winst
7 april vs Tottenham Hotspur 2-2 gelijkspel
16 april vs Arsenal 0-0 gelijkspel
5 mei vs Liverpool 0-0 gelijkspel
19 mei vs Chelsea 2-1 verlies

Jij gaat me niet vertellen dat Ajax gedurende een heel seizoen een dergelijke reeks neer kan zetten, kom op zeg. Ik heb ze zien spelen tegen Groningen, Heerenveen, Feyenoord, AZ, Psv, Volendam, Barca en Pec. Genieten geblazen!

In mijn ogen overschat jij het Nederlandse voetbal en onderschat je het Engelse voetbal, ik hoop dat je met argumenten kan komen waarom ik me toch helemaal verkijk. In de Premier League is namelijk elke wedstrijd belangrijk, terwijl Europa League en daarmee dus de 2 wedstrijden tegen United en 1 van de 2 duels tegen City er niet echt toe deden... Sorry om je dit mee te delen, je komt vast van een koude kermis thuis.

13 oktober 2013 om 13:13

Deze lijst slaat nergens op. Waar zijn Verratti, Insigne, Sterling, Zaha, Deulofeu, Morata, Muniain, Ucan, Ferreira Carrasco, Digne ?

Dus als ik het lijstje bekijk domineren België, Servië en Frankrijk op het EK 2020. Ik vul alvast de Toto in.

13 oktober 2013 om 12:20

Het gaat om talenten. Voordat je deze lijst afkraakt kan je beter ff 5 jaar afwachten en dan kijken wat er van gekomen is!

Vind je het gek dat er geen Engelsen op staan? Als ze zelfs Spelers zoals Klaassen en Vilhena boven Barkley gaan plaatsten dan snap ik het wel. Belachelijk.

13 oktober 2013 om 12:46

Het Engelse jeugdsysteem stelt ook geen ene kut voor, die gastjes hebben geen toekomst in Engeland waar alles wat los zit wordt opgekocht.

13 oktober 2013 om 12:50

Dus? Er stromen dan wel niet veel talenten door maar niemand kan ontkennen dat Barkley een groter talent is dan Klaassen of Vilhena...

13 oktober 2013 om 13:03

Nu onderschat je Vilhena echt wel, en overschat je Barkley.

Rekik niet bij de verdedigers, maar Willems wel?

Klaassen bij de middenvelders en Maher niet?

Ik vind het verder ook opvallend dat Patrick Olsen wel bij de middenvelders staat en Pierre Hojbjerg niet, dat is toch zeker een groter Deens talent.

13 oktober 2013 om 12:38

Volgens mij komt dat doordat Hoejbjerg niet zovaak heeft meegespeeld met de A-selectie, en patrick Olsen heeft toch wat wedstrijden bij Inter achter de rug ;d

13 oktober 2013 om 12:42

Patrick Olsen heeft nog geen wedstrijden bij Inter 1 gespeeld, wel heeft hij het heel goed gedaan bij The Next Generation cup. Maar Pierre Hojbjerg is jonger en heeft al wel zijn debuut gemaakt bij een beter team!

13 oktober 2013 om 13:02

Dan vergis ik me ;d
Ik had namelijk een wedstrijdje van Hoejbjerg bekeken, toen speelde hij niet mee met de A-selectie, vandaar mijn redenering. Maar inderdaad, Pierre gaat hoge ogen gooien in de toekomst.

Beter dan patrick Olsen zou ik nog niet zeggen, misschien qua potentie wel, maar het is nog afwachten of hij voor Denemarken gaat kiezen, want hij kan ook voor Frankrijk of Duitsland kiezen dacht ik..

Jordan Lukaku? Die zit bij Oostende omdat hij geen minuten kan maken bij Anderlecht als broer van. Mis toch een paar spelers in deze lijst.

Willems ?

Is geen talent,gewoon een huis tuin en keukenvoetballer.

Voor de rest mis ik nog wel een paar nemen.

Ik vindt het zo jammer dat de Engelse clubs geen talentjes laten spelen, anders zouden er zeker wel wat Engelse spelers er tussen zitten.

13 oktober 2013 om 12:33

Bijvoorbeeld Ross Barkley, Ravel Morrison, Adrian Januzaj, Nathan Aké krijgen wel degelijk (zo af en toe) speeltijd, feit blijft gewoon dat teams als Manchester United, Arsenal en Chelsea veel meer kwaliteit hebben dan Ajax, Feyenoord en Psv, alleen de echte toptalenten zullen direct doorbreken en daadwerkelijk wekelijks spelen, talenten net daaronder worden verhuurd en anders verkocht (zie bijvoorbeeld Rekik, Ebecilio, Matic, Pogba (al heeft dat meerdere redenen), Morrison, Özyakup enzovoort)

13 oktober 2013 om 12:45

Er lopen nog veel meer talenten rond, de Engelse clubs(vooral Chelsea en Man. City) hebben de beste talenten van de wereld bij de academie rond lopen en dan gaan ze spelers van 40-5-M halen i.p.v 1 van die talenten door laten stromen naar de 1e eftal.

13 oktober 2013 om 12:51

Tsja deze clubs hebben daar het geld voor en kiezen dan toch liever voor spelers die ervaring hebben en zich reeds op het hoogste niveau hebben bewezen en stallen de overige spelers zodat zij daar ervaring op kunnen doen op zich logisch... Je ziet het ook aan Feyenoord, toen er nog enigzins geld was werden ervaren mannen als Makaay, van Bronckhorst, Timmer, Hofland en de Cler gehaald en werden eigen talenten ondergesneeuwd, nu is er wel ruimte voor bijvoorbeeld Vilhena, Clasie, Boetius; spelers die anders nooit een kans hadden gekregen.

Wat een grap. Klaassen is een prima talent maar behoort zeker niet tot de grootste talenten, net zoals Jetro Willems overigens. Ik zie Bakkali en Depay er trouwens niet bij staan. Ondanks dat ze nog niet zoveel hebben laten zien, hebben ze bewezen een groot talent te zijn.

Klaassen en Vilhena in het zelfde rijtje als Januzaj en Pogba? Belachelijk.

Geen romelu lukaku? Is geboren in 1993 en eet zowat iedereen op dit lijstje op.

13 oktober 2013 om 12:39

Ja en Jordan zetten ze er wel op.... Heel vreemd, moeilijk serieus te nemen zo'n lijst.

13 oktober 2013 om 12:48

Is hij misschien al te 'oud' voor deze lijst?

13 oktober 2013 om 13:36

Lijkt me niet, aangezien Klaassen ook van '93 is (of hij op deze lijst thuishoort laat ik nu maar even in het midden).

13 oktober 2013 om 12:52

Haha inderdaad, zijn broertje staat er wel op, maar hij blijkt niet goed genoeg voor deze lijst. Wat een onzin lijst zeg.

13 oktober 2013 om 12:38

Ik niet.... dat is voor het equivalent van Jodi Lukoki.

13 oktober 2013 om 12:57

precies, ik snap die mensen echt niet (die sterling hypen)
dat is gewoon een rennertje die een paar keer leuk langs de verdediging van west brom is gerend ofzo.

Isco,neymar,morata,gotze,balotelli,eriksen, el shraawy? raar dat hun er niet instaan.

13 oktober 2013 om 12:28

Te oud voor deze lijst.

13 oktober 2013 om 12:30

Ze moeten onder de 21 jaar zijn hé slimmerik.

13 oktober 2013 om 18:46

El Shaarawy is onder de 21 slimmerik.

13 oktober 2013 om 19:43

Isco, Neymar, Balotelli ( verdomme 23 lol ), Eriksen?

Geen Maher , Rekik en Boettius en wel Klaassen en Willems ,, vreemde lijst

Denk dat geen van de Nederlandse voetballers horen tot de 40 grootste talenten van Europa .

13 oktober 2013 om 12:35

Als Boettius erop moet, horen Bakkali en Depay er in mijn ogen ook erop.
Verder verkies ik ook zeker Maher en Rekik boven Klaassen en Willems.

Nou, deze lijst kan ik dus echt niet meer serieus nemen. Maar goed, wel handig voor Football Manager om wat talentjes te scouten!

Vroeger was klaassen een heel groot talent maar door blessures heeft hij zich niet kunnen bewijzen. Of hij een groter talent is dan maher? Op het moment schat ik maher hoger in. En willems heeft ook veel talent maar niet zo veel talent als rekik.
De allerbeste van de lijst is varane of pogba. Duidelijk is dat varane het grootste talent is in de catogorie verdedigers en pogba bij middenvelders

13 oktober 2013 om 15:20

Nou, ik vind Verrati (vergelijkbare positie) een nog groter talent! Die speelt alsof die al jaren in de top speelt. Daarnaast is Draxler (een 10) echt een supertalent, die waarschijnlijk nog wel een supertransfer gaat maken. Die draagt Schalke 04 al toen die 17 jaar was, dat wordt een hele grote meneer, daar ben ik van overtuigt! Pogba is zeker een beest, maar over je mening valt te twisten.

Deulofeu om nog maar eens een naam te noemen, wat een bagger lijst

13 oktober 2013 om 12:39

Inderdaad, Deulofeu is geboren in 1994 dus hij hoort gewoon op deze lijst. Is minstens net zo talentvol als Jesé Rodriquez bijvoorbeeld, die er wel opstaat.

13 oktober 2013 om 15:30

Rafinha, Verrati, Bakkali,... en dan wel die ongelooflijk slechte Jordan Lukaku in de lijst opnemen? Die lijst is zo onvolledig als maar kan!

14 oktober 2013 om 16:25

Maakte grote indruk op toernooi in Milaan. Maar idd nog geen speciale prestaties geleverd.

Voor de mensen die klaasen onderschatte hier is het bewijs dat hij echt een goed talent is

13 oktober 2013 om 16:12

Nee Immers kan lekker voetballen

13 oktober 2013 om 12:33

Een goed talent, maar hij hoort nog niet in deze lijst.

haha wat is dit voor een lijst.
deze spelers horen er zeker bij

bakkali
boakye
ongenda
deulofeu
casemiro
montoya
courtois
mastour.

13 oktober 2013 om 12:35

Paris Saint Germain

13 oktober 2013 om 12:41

Montoya komt van 1991 en is dus te oud voor deze lijst. Deulofeu hoort er inderdaad wel op.

De grooste onzin krant! Zometeen zeggen ze nog dat baloteli de beste op aarde is.

Servië wel e aantal heel mooie talenten...we gaan t meemaken.

Engeland heeft met Chalobah, mceachran, Ibe, Ince, Sterling, Jones, morrisson, Aoc, loftus Cheek, feruz, Sinclair (liverpool), powell, lingard, Barkley een hoop interessante talenten.
Spelers die ik in ieder geval al hoger heb zitten dan Willems en Klaassen

13 oktober 2013 om 12:57

Allemaal spelers die heel goed kunnen ballen, maar bezitten niet die pure klasse van bv een Pogba, Januzaj of Varane.

13 oktober 2013 om 15:33

Dan vergeet je Hughes, Rossiter en Mclaughlin. Wat een baggere lijst zeg.

13 oktober 2013 om 16:13

Dejan Meleg is ook een goede voetballer

Wat een onzin zeg. Vilhena en Klaassen wel, maar Barkley niet. Volgens mij kijken die redacteuren van Corriere dello Sport geen PL. Daarnaast moet Sterling er ook sowieso instaan. Geeft al gelijk aan hoe serieus je deze lijst moet nemen.

Haha Jordan Lukaku...
Dan weet je direct dat de lijst zever is,
Komt niet eens aan wedstrijden bij Oostende...
Heeft wel talent (wel geen Europese toptalent) maar kut mentaliteit !


Ook effe trollen dat er meer Belgen en meer van Belgische competitie instaan

13 oktober 2013 om 12:59

Ja er moet een stiekeme fan van de JPL zitten bij die krant, Ezekiel en Batshuayi noemen in zo een lijst als Italiaanse krant, toont van toch véél voetbalintresse. Het ontbreken van mannen als R.lukaku en Deulofeu toont dan weer nonchalence

13 oktober 2013 om 14:28

Bij de jeugd is hij de beste dankzij z'n fysiek maar het zal een eeuwigheid duren voor dat hij volwassen wordt en echt iets uit z'n carrière gaat halen. Anders wordt hij een tweede VD Borre.

13 oktober 2013 om 15:22

Alleen heeft VD Borre wel nog wedstrijden in eerste ploegen gespeeld!
Bij Anderlecht bv ,
Lukaku niet echt en zeker niet als starter ! Zelfs bij Oostende niet!

Willems hahahaha, ik hoefde alleen naar de foto te kijken en wist dat deze lijst niet serieus te nemen is!

13 oktober 2013 om 13:08

En toch is hij de jongste EK speler ooit, heeft hij meer minuten in het betaald voetbal gemaakt dan alle 3 de andere nederlandse voetballers + Fischer(eredivisie) bij elkaar. En is hij de speler op de lijst met de meeste wedstrijden voor een nationaal elftal. Er is zelfs niemand op de lijst die bij hem in de buurt komt.
En dat terwijl hij toch zeker niet een van de oudste is op de lijst.

13 oktober 2013 om 13:47

dus op basis daarvan vind jij hem een talent? deze jongen is verdedigend echt maar dan ook echt dramatisch. het is een blind paard. deze jongen moet het gaan doen tegen spelers van spanje duitsland italie noem maar op. Nee dit is een de meest overschatte sspeler van de eredivisie. destijds op het EK hadden we niet beter! nu hebben we er blind staan die het erg goed doet. Nee echte nederlandse talenten denk ik toch meer aan depay, locadia, denswil, veltman, maher.

13 oktober 2013 om 13:55

Ik zie Willems wel de top halen als hij zijn hoofd er bij houdt en net even iets meer inzet levert en iets meer concentreert.
Als de spelers in dit jonge PSV team elkaar de goede richting op trekken en cocu hun goed begeleid dan verwacht ik nog heel veel van de nl jongens. (zoet, Brenet, Bruma, Rekik, Willems, Maher en Depay).

13 oktober 2013 om 14:06

@annomaximo: Ik vind hem op basis van zijn leeftijd en kwaliteiten een talent, en hiermee geef ik aan dat ik blijkbaar niet de enige ben. Cocu, Advocaat, V Gaal en V Marwijk zijn toch niet de minste als het om voetbal gaat.
Blind deed het vorig jaar goed, maar ik vind Willems dit seizoen beter. Als je dan ook nog meeneemt dat Willems 4 jaar jonger is, dan vind ik hem toch zeker wel een groot talent.

Volgens mij vergeten veel mensen dat hij nog maar 19 jaar oud is.

13 oktober 2013 om 14:25

Jetro Willems is het grootste talent van zijn leeftijd op de linksback. Als ie 27,28 is staat hij sowieso op de linksback bij een team à la Manchester United. Op het EK was hij 18 (!), dat is de leeftijd waarop je normaal nog op de schoolbanken zit. Willems is nog erg jong en is nog lang geen afgewerkt product. Als hij vooral positioneel sterker wordt bereikt hij zo de top.

13 oktober 2013 om 16:09

Gaat niet beter worden als Emanuelson kan totaal niet verdedigen vind ik .

10 Joegoslaven van de 40 talenten..... Geen slechte statistiek.

13 oktober 2013 om 18:11

Het lijkt wel of alle Joegoslaven al met een enorm goede basistechniek geboren worden, de rest is dan mooi meegenomen.

Dit in tegenstelling tot arme Engelsen, die als houten harken geboren worden om daarna heel veel te moeten compenseren als renpaarden.

14 oktober 2013 om 16:28

Ook redelijk veel spelers van de Verenigde Nederlanden en het Byzantijnse rijk.

15 oktober 2013 om 14:55

@ Edmaestro

Zo kun je alles wel krom lullen. Meer dan 10 spelers van het Duitse Derde rijk etc.

Deze lijstjes zijn volgens mij speciaal gemaakt voor Football Manager

Yes!!! Patrick Olsen en Viktor Fischer, DK rpz! Gaat goed met de Deense jeugd, hebben Zweden en Noorwegen gecombineerd verslagen.

13 oktober 2013 om 14:19

Ja dat was toch al duidelijk, daar heb je toch geen zo'n lijst voor nodig ter bevestiging. Höjbjerg had er ook bij gemogen. Noorwegen en Zweden hebben geen grote talenten op dit moment geloof ik.

edit: Andreas Christensen trouwens ook. Voordeel aan Denen is dat je weet dat hun mentaliteit altijd goed zit, daardoor is de slaagkans enorm groot van zo'n jongens.

13 oktober 2013 om 17:14

Het viel op, omdat de Zweden in Olsson (bij Arsenal) toch wel een groot talent hebben. Die had er ook zomaar bij kunnen zitten.

Klaassen staat in hetzelfde rijtje als Draxler, Pogba, Januzaj terwijl hij geen eens een basisplaats heeft bij Ajax...... Deze lijst is sowieso niet serieus te nemen als ze iemand als Davy Klaassen boven het grootste talent van Engeland (Ross Barkley) zetten

Jordan Lukaku wel en Bakkali en Ferreira Carrasco niet, deze lijst mag meteen naar de prullenbak

ook geen Tielemans trouwens, wel Praet. Terwijl Tielemans het wel verder zal schoppen normaal

Wel leuk dat er 7 in de Belgische competitie van spelen, maar de lijst valt niet echt serieus te nemen

Halilovic staat er op, speler die de Spurs afgelopen zomer bijna binnen hadden... maar helaas telt bijna niet. Ik kende 'm daarvoor ook niet echt, dus ben maar wat filmpjes van 'm gaan opzoeken, maar het lijkt me dat dat echt een fenomenale speler gaat worden. Check bv ww w. youtu . be / Kdzm1t2rtiy

Verder, mensen moeten zich niet zo opwinden over deze lijst en de namen die erop staan. Het is vast de opinie van één redactielid o.i.d. Klaassen bij de meest veelbelovende middenvelders?

T is gedaan door Italiaanse krant. Niet echt professionele voetbalweter. Er zijn er wat die veel groter talent zijn. Sommigen kloppen er ook wel hoor!

Halilovic , Kovacic , Coric , Maloku ... Toch weer 4 Kroaten de toekomst voor ons ziet er geweldig uit met nog talenten als : Jedvaj ( AS Roma ) , Culjak ( Borussia Dortmund ) Radosevic ( Napoli ) , Roguljic ( Redbull sallzburg ) , Ante Rebic ( Fiorentina ) Marko Livaja ( Atlanta ) Lukanovic 15 jaar( de nieuwe Ibrahimovic )

Raar dat Jedvaj er niet opstaat 1 van de beste verdedigende talenten ter wereld , Klaassen is ook belachelijk doe dan nog liever Depay of Boetius.

Leuk en aardig zo'n lijst, maar er valt geen pijl op te trekken. De spelers moeten gewoon ook de stappen maken om uiteindelijk echt door te groeien. Daarnaast zijn er altijd nog laatbloeiers. Neem nu een Strootman, die heeft nooit op zo'n lijst gestaan, maar is momenteel wel één van de beste spelers in de Serie A en een sterkhouder van Oranje.
Datzelfde geldt voor een Kuyt, nooit extreem getalenteerd geweest, maar heeft een hele mooie carrière gehad. Er spelen gewoon heel veel factoren mee, zoals inzet, stappen maken, de juiste keuzes maken (dus niet te vroeg voor het geld kiezen) en natuurlijk ook het broodnodige geluk.

Paul Pogba is sowieso het grootste talent.

Klaassen in de top 40?

Betekend dit dat er zo weinig talent te vinden is in europa of is deze lijst het werk van voetbal no-no's.

13 oktober 2013 om 13:15

klaassen zeeer terecht top 40.....hij heb zich weinig kennen bewijzen maar blijkt toch maar dat ze weten wat hij ken........zeer gecharmeerd van hem bij de wedstrijden wat ik van hem zag.......1van grootste talenten binnen ajax......

Geen Zivkovic? Die jongen laat toch wel wat zien op deze leeftijd.

mensen onderschatten klaassen echt!
voor zijn blessure was bezig die zeker wel aardig bezig.
je ziet dat die weer langzaam aan het terug komen is!
debut gemaakt op zn 18de , en belangerijk geweest in de next gen tournooi..
die ze in de jeugd hadden gewonnen.
denk daarom, dat die erbij zit.

Deze lijst slaat nergens op, waar is bruma dan ?

13 oktober 2013 om 13:59

Laat regelmatig zien niet in de lijst thuis te horen of wil je beweren van wel?

Waar is Isco!!
Hij is nu al een dragende speler bij Real Madrid.
Maar inderdaad deze lijst is nergens op gebaseerd.

13 oktober 2013 om 14:15

Isco is van 1992, de volledige lijst bestaat uit spelers geboren in 1993 of later, vandaar.

Oké, deze lijst slaat nergens op. Wel Klaasen en geen Barkley? En dat is maar één voorbeeld. Topscouts zouden ieder jaar de topveertig moeten maken.

Ben ik de enige die zoet hier echt in mist? Die gaat later echt grote sprongen maken.

13 oktober 2013 om 14:15

Hij is te oud. Deze lijst gaat tot aan '93

Snap niet waarom er geen Engelse spelers op staan. Die kunnen toch altijd zo lekker hard rennen en zijn lekker sterk? :D

13 oktober 2013 om 13:43

Omdat die verder niets kunnen. Blinde paarden.

Wat een onzin lijst!!!

Klaassen zit er bij door dat record , dat hij bij zijn debuut zo snel scoorde

Ik snap nog wel dat ze willems erin hebben staan als ze de eredivisie niet echt volgen jongste debutant op een ek en speelt veel wedstrijden als ze puur daar naar hebben gekeken snap ik het wel..
Klaassen wel en een barkley niet bijvoorbeeld toch wel apart.
Verder is die spits van standard echt een goede hoop eigenlijk als matavz weg gaat dat psv voor hem gaat. Ook Mitrovic gaat zeker nog hogerop komen.

13 oktober 2013 om 14:06

Denk dat Batshuayi (denk dat je hem bedoelt, vind ik de beste van de twee) onhaalbaar is voor PSV ondertussen hoor, je mag toch op zo'n 8-10 miljoen voor hem. Betwijfel of PSV dit wil en kan betalen.

En dan moet batshuayi zelf ook nog willen natuurlijk, sportief is de stap niet zoveel groter en financieel zit hij nu ook al goed bij Standard (zo'n 1 miljoen euro per jaar)

Ezekiel mag je rekenen op zo'n 5-6 miljoen euro ondertussen gok ik maar staat in belangstelling van ploegen als Lille, Monaco of Marseille. Maar hij droomt van de Premier League en wordt in 2014 Belg waardoor hij dan wellicht naar Engeland zal gaan vermoed ik

13 oktober 2013 om 19:09

Bedoelde inderdaad Batshuayi ja een bedrag tussen de 5-8 miljoen zou ik wel voor hem over hebben mochten het heel erg mee zitten dit seizoen en je zou championsleague voetballen lijkt me dit toch wel een stap die aanspreekt. Misschien een lastig verhaal maar zou het zeker proberen.

Hoe serieus moet je een lijst als deze nemen?
Laat die 'talenten' maar zien aan de buitenwereld hoe goed ze zijn.
Vrijwel driekwart van de 'talenten' sneuvelt vaak door de torenhoge verwachtingen van de buitenwereld over de kwaliteiten die men vaak aan een 'talent' toebedeeld.

Halilovic toptalent. Slechts een Duitser lijkt me sterk en 1 Braziliaanpure onzin dit.

13 oktober 2013 om 14:11

Grootste talenten IN europa, vandaar dat spelers als Adryan er niet opstaan.

13 oktober 2013 om 14:20

Ok mijn fout. In Zuid Amerika loopt zoveel talent. Btw wat kan Frankrijk in de toekomst een defensie neerzetten met: Digne, Varane en Zouma.

Nergens op gebaseerd

Op basis waarvan wordt deze lijst opgesteld? Willems en Klaassen talenten?

Weer zo'n mislukte lijst. Zo'n lijst maken is moeilijk, maar toch staan er soms namen in van wie je denkt, serieus? Klaassen wel, Rekik niet bv. Soms is het kaf van het koren scheiden erg moeilijk.

Ik ga voor deze 50, absolute kleppers in wording

1993: Draxler, Pogba, Varane, Chamberlain, Nastasic, Lukaku, Jesé, Icardi, Digne, Quintero, Rafinha, Barkley, Ferreira-Carrasco, Locadia
1994: Deulofeu, Sterling, Marquinhos, Bruma, Kovacic, Markovic, Óliver, Praet, Zouma, Mitrovic, Emre Can, Fischer, Willems, Rekik
1995: Goretzka, Shaw, Vilhena, Gnabry, Rabiot, Januzaj, Ongenda, Dongou, Aké, Grimaldo, Meyer, Höjbjerg, Marcos Lopes, Bellerin
1996: Halilovic, Bakkali, Werner, Musonda, Tah, Bazoer, Christensen, Öztunali, Loftus-Cheek, Pereira
1997: Zelalem, Tielemans, Brown, Boga
1998: Mastour

Staan nog veel namen niet bij maar deze zijn zekerheidjes.

13 oktober 2013 om 14:18

Harry Wilson? Depay hoort er natuurlijk ook bij.

13 oktober 2013 om 14:30

Boëtius ook. Beide beschikken over veel talent en als ze de juiste keuzes maken en het kopie erbij houden kunnen ze enorm ver komen. Rekik en Aké vind ik volwassener overkomen, op die twee kun je gif op innemen dat ze over 10 jaar echt bij de wereldtop horen.

13 oktober 2013 om 14:37

Goede lijst beter dan wat die Italianen in elkaar hebben gezet

13 oktober 2013 om 14:20

Deze lijst trekt er idd meer op

Davy Klaassen? Niet serieus nemen dit lijstje dus!

Waar is Depay in die lijst???

Neem deze lijst totaal niet serieus. Klaassen en Willems horen er niet tussen.

Dit is mijn lijstje, eens of oneens?

Verdediging:
- Nathan Aké (chelsea)
- Raphaël Varane (real Madrid)
- Marquinos (psg)
- Karim Rekik (psv)

Middenveld:
- Jean-Paul Boëtius (feyenoord)
- Paul Pogba (juventus)
- Adnan Januzaj (manchester United)
- Julian Draxler (schalke '04)

Aanval:
- Jesé Rodriguez (real Madrid)
- Alvaro Morata (real Madrid)
- Memphis Depay (psv)
- Bruma (galatasaray)

13 oktober 2013 om 15:25

Ik mis nog wel wat namen, bijvoorbeeld Verrati van Psg, nu al basisspeler op het middenveld. Boëties is trouwens een aanvaller. Kon nog iets scherper

13 oktober 2013 om 17:17

Je hebt gelijk, Boëtius is een aanvaller, maar hoort sowieso in deze lijst thuis!

13 oktober 2013 om 17:18

Hahahahahaahhaaha Boetius wel in dit lijstje maar geen Verrati en Kovacic wat een grap.

13 oktober 2013 om 23:48

Verrati is toch al 22? Dat vind ik geen talent meer, maar een top voetballer. Kovacic ken ik geeneens, dus daar kan ik niet over oordelen

Geen Bruma van Galatasaray? Hoezo haat...
wat een onzin lijst kan het al niet serieus nemen

13 oktober 2013 om 19:05

Wat walg ik me toch aan kleuters als jij.. wat nou haat? Hebben jullie pas een nieuw woordje ontdekt? opeens lees ik overal ''niet haten'' etc.

Mijn god zeg, ik zou me schamen zelfs..

15 oktober 2013 om 20:02

flikker eens op tering idioot wats met jij

Davy Klaassen in deze lijst? Niet serieus te nemen dus. Ook Willems en Fischer zouden nooit in deze lijst mogen staan

Als Willems tot de beste verdedigende talenten van heel Europa behoort is het toch wel heel erg triest gesteld met de jonge verdedigers.
Diegene die deze lijst hebben opgesteld neem ik dan ook totaal niet serieus, misschien wel dezelfde lui die Ribery als beste voetballer hebben gekozen..

Stond Mike Van der Hoorn er ook tussen?

Viktor Fischer is wel een talent alleen valt inderdaad erg tegen dit seizoen maar elke jonge speler valt tegen in bepaalde periodes.
Heb veel vertrouwen in Fischer en kan uiteindelijk belanden bij Arsenal en misschien wel Barcelona.

Fischer heeft meer talent als Boëtius

Zou dit niet een lijstje zijn met spelers van Mino Raiola? Die even via een Italiaanse krant de waarde van zijn spelers opkrikt! Weet dat Vilhena wel met hem werkt in ieder geval.

Je leert wel wat van deze lijst, ik heb altijd gedacht dat Vilhena een Kaapverdiaan was, maar hij is dus een halve Angolees, vandaar dus ook de Portugese achternaam.
Overigens moeten de spelers in 1993 of later geboren zijn.

Een grap van een lijst. Davy Klaasen? Jetro Willems? Geen Deulofeu? Geen Luke shaw? Geen Lukaku? Barkley? Lucas Piazon? Maher? Waar zijn al deze grotere talenten? Kom op man..

Hahaha welke stagiare heeft deze lijst opgesteld bij Corriero dello sport. Davy Klaassen in hetzelfde rijtje als Julian Draxler? Ik wist niet dat ze bij corriero dello sport ook de jupiler league in de gaten hielden.

Vreemde lijst, ik vind tielemans een groter talent dan praet. Mitrovic is wel terecht, topspits

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren