Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Verjaardag PSV loopt uit op debacle tegen SC Cambuur

Laatste update:
/

PSV bestaat zaterdag precies honderd jaar, maar heeft de fans niet kunnen trakteren. De Eindhovenaren kwamen in eigen huis niet verder dan een doelpuntloos gelijkspel (0-0) tegen SC Cambuur-Leeuwarden. PSV liep hierdoor, na het 1-1 gelijkspel tegen Heracles Almelo en de uitschakeling in de Champions League, voor de derde keer op rij tegen teleurstelling aan. Het is de eerste keer sinds september 2012 (FC Utrecht, 1-0 verlies) dat PSV niet scoorde in een wedstrijd in de Eredivisie.

Het was door het honderdjarig bestaan een feest in het Philips Stadion en de thuisploeg zou de slingers moeten ophangen. Daar was PSV echter niet toe in staat. In de eerste helft hanteerde de formatie van Phillip Cocu een te laag tempo en was men slordig. Cambuur voetbalde daarentegen met bravoure en pit en dook zelfs bij wijlen gevaarlijk op voor het doel van Jeroen Zoet. De eerste grote kans van de wedstrijd was voor Adam Maher, die na zeven minuten in kansrijke positie naast schoot. Even later knalde Jody Lukoki na zwak uitverdedigen van Joshua Brenet in het zijnet. De beginfase ging redelijk gelijk op.

/

Na het eerste kwartier nam PSV echter meer het initiatief. Aanvoerder Georginio Wijnaldum kreeg na twintig minuten een goede kans, maar hij volleerde naast. De Brabanders konden echter niet echt een vuist maken, mede doordat Cambuur voor elke meter vocht. De ploeg kreeg nog één kansje om te scoren, maar Memphis Depay mikte een vrije trap over. De gastheer werd bij rust op een licht fluitconcert getrakteerd door de supporters. Diezelfde fans stonden vijf minuten na de onderbreking op de banken. Jorrit Hendrix, de vervanger van de geblesseerde Karim Rekik, trof na een indirecte vrije trap de lat.

Cambuur kwam wat meer onder druk te staan, maar de pressie van PSV hield kortstondig aan. Cocu bracht derhalve Zakaria Bakkali in de ploeg voor Depay en twintig minuten voor tijd kwam Florian Jozefzoon ten koste van Ji-Sung Park binnen de lijnen. Het ontbrak PSV gewoonweg aan stootkracht en Cambuur was ook in de tweede helft niet van plan om zich te verstoppen. Ruim een kwartier voor tijd deden de Friezen weer eens een poging, maar de kiezelharde vrije trap van Kevin Brands, de zoon van PSV-directeur Marcel Brands, bleek een prooi voor Zoet. Brands kreeg even later wederom een goede mogelijkheid.

Hij snelde langs Brenet, die Brands even vasthield, maar uiteindelijk liep de aanval met een sisser af. De tijd begon te dringen voor PSV en het publiek ging er nog eens achterstaan. Tien minuten voor tijd had Leonard Nienhuis moeite met een vrije trap van Stijn Schaars, maar hij hield zijn doel schoon. Daar kon ook Ola Toivonen, die inviel voor de tegenvallende Maher, niets aan veranderen. De Zweed miste vijf minuten voor tijd een reuzenkans. Cambuur verloor hierdoor voor het eerst in de historie niet bij PSV, terwijl PSV wederom puntverlies leed.

Een terecht gelijkspel?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat een klotezooi, wat een ontzettende rotpartij, vreselijk slecht. Echt om mijn ogen uit te steken dit. Man wat is dit balen zeg..

31 augustus 2013 om 22:41

Dit is balen, erg slecht echt ziekelijk ziek..... echt teleurgesteld, ook in het elftal.... geen een fatsoenlijke aanval gezien

31 augustus 2013 om 22:44

Zoals gezegd: deze jonge jongens kunnen niet elke week top presteren. Zeker niet na het overvolle programma was dit te verwachten. Milaan uit, de druk met de jubileum wedstrijden (ook feyenoord en ajax struikelde die wedstrijden).

Zag de bui al hangen, maar van mannen als Maher en Wijnaldum mag je wel iets meer verwachten!

31 augustus 2013 om 23:08

Teleurgesteld is het goede woord denk ik;
De beste speler in PSV shirt was Guus meeuwis, helaas voor Psv doet hij muziek

31 augustus 2013 om 23:21

Grote klasse van Cambuur. Opvallend goed, de backs maar ook de middenvelders voetballen gewoon goed mee.
Hoogtepunt van de wedstrijd was de panna van Bijker bij Park!

1 september 2013 om 00:11

De "topclubs" uit de Eredivisie zijn erg aan het verjongen. Dan krijgen ervaren spelers bij wat mindere clubs de kans om hun ervaring te laten spreken. Dan krijg je dit soort wedstrijden.

Als je naar de rest van Europese topclubs kijkt is ook nog geen enkele club in vorm.

1 september 2013 om 01:23

Als psv nu al ondergaat aan t zware programma wil ik ze nog weleens zien met die verre EL wedstrijden en verder in het seizoen... Nu moeten ze toch nog fris zijn.

1 september 2013 om 06:11

Helemaal mee eens. De Cl wedstrijd tegen Milan moet absoluut geen excuus zijn voor deze wanvertoning. Te slecht voor woorden was dit.

31 augustus 2013 om 22:42

Aan wie ik me ergerde was toivonen!!!
wooh elke speler zou zich zo kut voelen als je zo kans zou missen nou ben hem boeide het echt niet. En ik zag hem serieus tijdens de wedstrijd gapen!! Die gast moet echt een andere club zoeken.

31 augustus 2013 om 22:43

Was een moeilijke bal hoor..

31 augustus 2013 om 22:45

Waarom boeide hem het niet? Omdat hij de paal niet in tweeen trapte? Hii was meer verbaast van: hoe kan dit? Alsof hij er niet van baalt. Nonsens!

31 augustus 2013 om 23:03

Sportheld

Heel psv heeft gewoon gefaald.
Nu word Toivonen de gebeten hond, maar ze hebben alle tien gewoon een slechte wedstrijd op de veld gelegd.
Een overwinning was echt niet verdiend geweest.

31 augustus 2013 om 23:49

Precies ja, ik zag hem nog in de herhaling voorbij komen en hij had een beetje te laat en het was gewoon een ontzettend lastige en harde bal en dan moet je hem maar net goed mikkend inglijden. Die had Ronaldo, Messi of Ribery ook net zo goed kunnen missen. De afstand geeft de illussie dat je hem er wel ff inlegt, maar de hardheid van de bal verraadt de moeilijkheidsgraad wel. Het is jammer, maar zeker niet slecht van Toivonen.

1 september 2013 om 09:50

Gewoon met de onderkant van je voeten erin duwen, is er niks aan het handje.

31 augustus 2013 om 22:44

Ach, ze hebben gevochten als leeuwen, Cambuur ook, Kan gebeuren, zeker in zo'n wedstrijd na een zware CL uitwedstrijd.

31 augustus 2013 om 22:45

Leeuwinnen...

31 augustus 2013 om 22:49

10 leeuwin en 1 Leeuwin

31 augustus 2013 om 22:50

De teleurstelling zit er blijkbaar nog diep bij de spelers en geef ze eens ongelijk. CL is het mooiste wat er is als voetballer, dat lieten ze van de week liggen, maar AC Milan is natuurlijk klasse beter.

31 augustus 2013 om 23:21

Wat moet je anders tegen Cambuur Leeuwarden

31 augustus 2013 om 22:44

psv helemaal naar de klote en ze hebben mij toto naar de klote gebracht de sukkels.
dachten ze nou echt dat ze al kampioen waren naar de gewonnen wedstrijden in het begin van het seizoen stelletjes idioten daar pff.

31 augustus 2013 om 23:00

Ik heb nual heimwee naar de ploeg van vorig seizoen.
Waar zitten de wereldtalenten van enkele weken geleden?
Depay,locadia,maher ga met de knikkers spelen.

1 september 2013 om 00:13

@the Gooner

haha kampioenkandidaat niet kampioen

Leuk he zieiken op een club als het niet goed gaat leedvermaak noemen we dat

31 augustus 2013 om 22:47

Respect voor Cambuur. Ze hebben met veel lef gespeelt en hadden PSV op bepaalde momenten van alle kanten goed vastgezet. Ik vind dat zij de overwinning hadden verdiend.

Wat mij betreft mag de Knvb de plaatsen 1-5 recht geven op promotie in de JL. Wat hou ik van deze aanvallende ploegen zeg, genot om naar te kijken.

31 augustus 2013 om 23:22

Lukoki mag zijn voorzetten weleens verbeteren hoor, brengt verder wel veel dreiging met zich mee.

31 augustus 2013 om 22:54

Al had je nog 100 jaar door gevoetbald.. Was de bal er nog niet ingegaan.
Heel treurig!

Toch een mooi feestje gewenst!

31 augustus 2013 om 22:57

Kan toch gebeuren, PSV blijft een jonge ploeg en cambuur heeft alles gegeven: juist door trom trom erom heen kon je dit verwachten!

Gewoon lekker fris laten spelen de jongens en niet zoveel druk erbij neerleggen. Net zoals bij het begin van t seizoen: eh nog maar 5 weken terug.

31 augustus 2013 om 22:59

ned voetbal stelt momenteel niets voor, zie ook de EL en straks ook de WK wordt een drama

31 augustus 2013 om 23:00

Volgens mij was jij een van die supporters die mij uitmaakten voor van alles toen ik kritisch was op PSV nou ik zag dit gewoon aankomen maar goed. Ik mocht niet kritisch zijn en anders was ik een slechte fan.

Maar goed ik maak me nu niet eens meer druk omdat wat PSV in de laatste wedstrijden heeft laten zien dramatisch was en gewoon de echte niveau is van PSV op dit moment. Het is zo dat ze in het begin goed hebben gespeeld maar dat was tegen hele slechte teams. Nu passen tegenstanders zich aan en zie PSV bakt er helemaal niets van. Ik denk echt dat PSV met dit materiaal niet beter kan. Als ze onder druk worden gezet kunnen ze gewoon niet onderuit voetballen en raken in paniek.

Spelers als Locadia, Jozefzoon, Willems, Brenet, Maher komen gewoon tekort op dit niveau. Als ik zo zie heeft PSV niet eens een tweede spits achter Locadia nu Matavz geblesseerd is en dat is gewoon slecht hoor. PSV kan alleen bovenop komen door een nieuwe spits, rechtsbuiten en een RB te halen. Want hoe pijnlijk ik het ook vind PSV heeft nog steeds geen RB die goed genoeg is voor Psv.

1 september 2013 om 00:33

Misschien zien mensen nu dat bepalende middenvelder bij een topclub (binnen Nederland) zijn nog niet zo makkelijk is. Maher 3 klassen beter dan Eriksen? Hopelijk krijgt Christian achteraf wat meer waardering voor de last die hij moest dragen en zijn prestaties.

31 augustus 2013 om 23:03

Eerst vragen om een club buiten de top 6 en dan ook nog eens thuis gelijkspelen met 0 - 0.
Hahahaha.

1 september 2013 om 06:34

Je kan wel 5 duimpjes hebben en PSV slecht hebben zien voetballen, net zoals ik als echte psv-supporter maar dan nog vind ik jou reactie zwakzinnig. Mensen die het onderbouwen, daar heb ik respect voor.

1 september 2013 om 12:09

Haha zou ik het onderbouwen?
Niemand haalde gewoon zijn niveau! Cambuur speelde gewoon veel feller en ze zaten er goed bovenop. Cambuur heeft gevochten voor dat ene punt en dat heb ik psv niet zien doen voor de volle 3punten.

Wat zou het excuus zijn voor het gelijke spel?
Oooh ze hebben weer een zware Europese achter de rug, aaah dat is het!
Whahaha

P.s. Inmiddels al wel 11 duimpjes! :D

1 september 2013 om 01:43

Tegen o.a. ADO en Go Ahead werd ook bijna puntverlies geleden en die ploegen konden voetballend gewoon mee met Psv. Het enige verschil tussen ploegen als Go Ahead is de individuele klasse van een aantal spelers, die dan net het verschil maken.

Cocu moet zich wel zorgen maken over de breedte van de selectie. Wanneer er spelers wegvallen door blessures of schorsingen, zie je dat PSV enorm veel kwaliteit inlevert. Daarnaast heeft Cocu het Toivonen probleem. Die had gewoon in de spits moeten staan, maar het lijkt dat Coco hem niet in de basis opstelt, zolang hij niet bijtekent.

Overigens heeft PSV mijnsziens nog steeds een behoorlijke kans op de titel aangezien Ajax zwaar inlevert nu Eriksen vertrokken is en Marc Netto op de zak van 80 miljoen zit ipv het aan kwaliteitsspelers uit te geven.

Hoe dan ook, ik heb alle officiele duels van PSV gezien en ik als Ajacied kijk met plezier naar PSV en dat heb ik jaren niet gedaan. Het feit dat ik als niet fan de wedstrijden uitkijk zegt genoeg, vroeger ging de TV vaak voortijdig uit. Je kan teleurgesteld zijn in het resultaat, maar ook trots dat PSV weer kijkers bindt.

1 september 2013 om 13:48

@wilshere: Ja, maar misschien komt dit ook omdat Cambuur gewoon óók vooruit wilde voetballen? Misschien heb je daar ook eens over nagedacht? PSV kan eigenlijk maar één ding echt goed: vanuit de omschakeling. Het spel zelf maken gaat hun nooit echt lekker af. Wij verdedigden gewoon goed, en stoorden constant. Tuurlijk komt PSV er dan niet doorheen. Naar mijn idee heeft dit niks te maken met de kwaliteiten van PSV (want die blijven gewoon uitstekend) maar met een goed spelend Cambuur !

Gefeliciteerd Psv!...ik bedoel Cambuur

Dit moest een overwinning zijn! Alleen die van Toivonen moet erin!!!!
100 kansen gehad, dit is ziek op de verjaardag. Dit is hetzelfde als wnnr je taart krijgt als je een 3 haalt voor je PW

31 augustus 2013 om 22:51

100 kansen gehad? Ze hebben een doelpoging tussen de palen...

31 augustus 2013 om 23:12

@ mister poej
Je bent zeker zon vuilak die alles over psv loopt af te kraken

31 augustus 2013 om 23:12

Overdrijven is ook een vak...
Hadden toch wel meer doelpogingen dan Cambuur lijkt me, ik heb toch geen kansen gezien van Cambuur die er elke normale dag WEL in gaan...

31 augustus 2013 om 23:29

@brammetje

Heb de statistieken gezien op fox sport en daar stond in de 70ste minuut 12 schoten en 0 op doel. Zijn feiten!

1 september 2013 om 17:26

Ja je hebt wel gelijk kon er niet tegen dat we gelijk speelden tegen cambuur en dan ook nog eens thuis veel te weinig gecreeerd gelukkig hebben de andere ook punten laten liggen

31 augustus 2013 om 22:53

100 kansen gehad? Gast doe normaal, weet niet welke pot jij gezien hebt, maar waarschijnlijk niet psv. Nauwelijks iets afgedwongen, denk dat cambuur ongeveer net zoveel kansen gehad heeft. Gelijkspel was gewoon verdiend. Jammer voor jullie jubileum, maar wel een terechte uitslag.

31 augustus 2013 om 23:11

Bruma 100%, Toivonen 1000000000%. Dat is 2-0, noem me een 100% kans van Cambuur.
100 kansen bedoelde ik figuurlijk

31 augustus 2013 om 23:49

Toe nou maar even pinguïn. Cambuur speelde met lef, psv was vandaag dramatisch. Moeilijk om commentaar te krijgen, maar dat geeft niet! Volgende keer beter

1 september 2013 om 08:55

100 kansen? Je vergist je, 100 jaar dat wel...
PSV ontbrak vernuft, daadkracht en vooral beleving.
Als je het niet kan winnen met voetbal (combinatiespel), dan moet daar inzet voor in de plaats komen. Dit ontbrak in mijn ogen.
Er is geen speler bij die het vlammetje aan steekt.

Wat valt me Maher tegen. Tegen Heracles was hij al niet best. Tegen Cambuur nog slechter.
Zoet ging nog, Willems was met momenten verdedigend sterk. Verder was het malaise...
Zelfs Schaars liet zich verleiden tot foutieve passes en gebrek aan passie.

Aan de supporters lag het niet, die lieten zich wel horen!

1 september 2013 om 09:55

Geen idee lang gleden dat ik een PW heb gehad.

Sportief dat Cambuur PSV een punt gunt op haar verjaardag.

1 september 2013 om 00:37

Wie jarig is trakteert

Nou had PSV al zolang elke wedstrijd gescoord, juist vanavond scoren ze niet! Wonderlijk, maar ook heel knap van Cambuur!

31 augustus 2013 om 22:44

100-jaren vloek, kunnen ze weinig aan doen, blijkt voor iedere club een rot-periode.

31 augustus 2013 om 22:59

Vitesse ging het anders aardig af

Cambuur speelde zeer goed. Complimenten voor hun. PSV was zoekende en had niet het sprakelende spel van afgelopen wedstrijden. Maar het eeuwfeestje zal nog wel even doorgaan.

31 augustus 2013 om 22:46

Vind sowieso dat Zwolle,go ahead en cambuur echte leuke aanwinsten zijn voor de eredivisie.ze durven tenminste te voetballen.
Vele malen beter dan Willem 2,VVV of excelsior..die typische degradatie voetbal spelen.
De clubs die er nu in de erdivsie zitten mogen er van mij allemaal in blijven.

31 augustus 2013 om 23:00

alleen toch wel een beetje jammer van NEC en NAC hun zijn samen met willem 2 een te grote club voor de jupiler en sparta ook wel nu ik er zo over denk maar aan het einde van het seizoen zullen we zien wie het allemaal redden en wie promoveren

31 augustus 2013 om 22:52

Toch grappig dat er mensen zijn die na 3 wedstrijdjes ons als kampioenskandidaat zagen. Dit soort wedstrijden gaan we het hele seizoen nog regelmatig hebben! Net zoals elke club. En dan wordt het toch nog spannend!

Diep respect voor Cambuur man!
De andere Eredivisieteams kunnen van hun spel echt wat leren.
Vanaf de eerste tot de laatste minuut hebben ze volop gestreden voor een overwinning.
Helaas zat die er niet in, maar het zou echt verdiend zijn geweest.
Ben benieuwd wat ze tegen de rest kunnen laten zien.

Helaas voor PSV en voor hun jubileumfeest, maar als je gewoon je emoties weglaat verdiende PSV hier helemaal niks.

Gefeliciteerd met jullie dikverdiende punt Cambuur,
En PSV ook gefeliciteerd met jullie jubileumfeest.
Helaas niet het feestje geworden waarop jullie gehoopt hadden, maar het zit niet altijd mee.

cambuur speelde heel goed!!

Fris en fruitig Psv, absoluut titel kandidaat nummer 1 ! Voetbal opportunisme

Matige tweede helft (enige wat ik heb gezien), Maher heeft nog steeds moeite met de spelverdelers rol, zie hem persoonlijk veel liever op nummer 10 maar Wijnaldum lijkt veel dieper te spelen dan Maher.

Hoe kon Toivonen trouwens die kans missen? Echt heel knap

Geweldig leuke wedstrijd met veel tempo en slordigheden. Knap gevochten en goed meegevoetbald door Cambuur en een zeer terecht gelijkspel.

Hoppaaaaa..dan ga je af met een "zwakke" tegenstander.
Geen feest in Eindhoven hahahaha

31 augustus 2013 om 22:45

Zal vast nog wel feest in Eindhoven worden, maar dit is inderdaad een mooie opsteker voor Cambuur. En PSV mag zich diep maar dan ook diep schamen. Mooi dat ze een ''zwakkere'' tegenstander aangevraagd hadden en dan niet eens kunnen winnen, prachtig!

31 augustus 2013 om 22:47

Hahaha geweldig toch!!
Van harte gefeliciteerd psv haha

31 augustus 2013 om 22:50

Is ook gewoon heel erg dom, om zo een verzoek in te dienen bij de Knvb. Daar motiveer je heel Nederland mee om te hopen op/werken aan een rot-avond voor Psv. Ik heb wel het gevoel dat dit nog een stuiptrekking was van het "oude" psv en dat de technische staf die er nu zit, dit soort domme dingen niet meer zal doen.

31 augustus 2013 om 22:54

Ach ik ben geen Psv supporter maar een Ajax supporter maar van mij mogen ze best een feestje vieren. Alleen een feestje met 1 punt ipv 3 punten.
Denk dat Cambuur niet echt blij was toen Psv aan de Knvb vroeg voor een ploeg niet uit de top 5 maar een zwakkere ploeg. Vanaf het moment dat bekent was dat dit Cambuur zou zijn kan ik me voorstellen dat je er meer dan 100% aan gaat doen om niet te verliezen,
Natuurlijk weet ik wel je moet er altijd alles aan doen maar na zo een bericht kunnen er ook wel eens extra krachten loskomen. En die waren er vandaag met dank aan Psv.

31 augustus 2013 om 23:04

meen je dit nou echt dat PSV dit heeft gevraagd want ik heb hier niks over gehoord???

31 augustus 2013 om 23:39

Werd tijdens de wedstrijd gezegd. Een club buiten de top 6

Knap van cambuur om er met een punt weg te komen, respect! Desalniettemin moet PSV zo'n wedstrijd normaliter natuurlijk gewoon winnen.

31 augustus 2013 om 22:52

Knap van PSV om met een punt achter te blijven bedoel je eerder, waardeloos dit.

31 augustus 2013 om 22:54

Ja, zo kun je het ook zeggen. Cambuur was vanavond de betere partij, zaten er fel op en waren totaal niet bang. Gedurfd om zo te spelen, maar zoals iedereen heeft kunnen zien, de beste manier om PSV te bespelen

Schaam je Kapot, ongelooflijk wat een instelling. Alleen zoet park en schaars hebben nog redelijk gespeeld. Willems, brenet depay maher verdienen nog geen 1. Ongelooflijk denken ze soms hier op 40% te spelen ?

31 augustus 2013 om 23:09

Sta nog altijd achter mijn bewering dat PSV in het rechter rijtje beland met deze ploeg.
Dat schreef ik hier reeds voor de aftrap van het seizoen.
Depay gaat op de bank terecht komen en komt er niet meer vanaf.

1 september 2013 om 06:17

Vond je Park redelijk spelen? Die man was dramatisch. Ballen ie van z'n voet sprongen. Passen over 5 meter die niet aankwamen. Nee die speelde echt slecht. Bruma was daarintegen wel redelijk.

Nog pijnlijker is dat Psv een makkelijkere tegenstander vroeg bij de Knvb

31 augustus 2013 om 22:51

Was dit nou een grapje of was dit serieus? Heb het wel eerder gehoord, inderdaad pijnlijk dan.

Wat speelde Psv slecht. Locadia bewijst wederom niet geschikt te zijn als eerste spits. En wederom na een Europese wedstrijd punten laten liggen.

Vond het een goede wedstrijd van Cambuur die zaten er bovenop, je ziet dat wij dan weinig kans maken. Het frivole PSV is 1 wedstrijd geweest we zijn weer terug bij af. 4 pnt laten liggen in 2 wedstrijden. Erg slecht!

Wat is er met Maher aan de hand zeg. Waar isd e Maher van AZ gebleven.

31 augustus 2013 om 22:46

Die moet gewoon wennen. Hij moet nu gelijk de baas zijn bij een andere club waar de verwachtingen toch wat hoger liggen.

31 augustus 2013 om 23:02

Wennen?? Voor die prijs dien je er gewoon te staan en dat doet ie niet.

31 augustus 2013 om 23:11

Wat een vreemde opmerking. Dat heeft toch helemaal niks met de hoogte van het transferbedrag/salaris te maken? Spelers op het allerhoogste niveau en die voor de hoogste bedragen van club wisselen hebben met regelmaat tijd nodig om te wennen aan een club/land/cultuur etc.

1 september 2013 om 00:34

@ Klopper

Wennen oke, maar van een toptalent als Maher verwacht je toch wat. Dat hij niet z'n hoogste niveau haalt kan dan nog, maar al het hele seizoen zijn bijna al z'n balcontacten matig. Hij oogt als een slappe drol en heeft nog geen fatsoenlijke assist of goal gemaakt. Het lijkt echt nergens op, dit had ik echt niet verwacht.

1 september 2013 om 00:54

@tomtom18

Hele seizoen? Serieus? We zijn net 5 wedstrijden bezig en volgens mij is de Ramadan ook nog eens tussendoor gekomen.

Zoals je al zegt. Maher is een talent, nog geen dragende speler. Daarnaast is het een vrij nieuw team wat echt nog moet wennen aan elkaar. Ben het wel met je eens over zijn aanname. Daar mag je wel van verwachten dat het goed is.

Heb de wedstrijd gezien en PSV verdiende niet beter!!! PSV kan zijn borst gaan nat maken.....

Zuur voor Psv, maar als het klopt wat de verslaggever van Fox vertelde en PSV heeft gevraagd om een club buiten de Top 6, en dan heel toevallig ook nog eens een promovendus heeft gekregen vind ik het heel terecht. Ook de grootste flauwekul dat zoiets aan te vragen is (indien het waar is uiteraard)

31 augustus 2013 om 22:43

Dat verhaal was weken geleden al bekend. Klopt gewoon. Daarom is het ook mooi dat ze punten hebben verspeelt.

31 augustus 2013 om 22:45

Dit is om veiligheidsredenen gedaan.

31 augustus 2013 om 22:48

Dat is gewoon een smoes. Wat zou er nou zo onveilig aan zijn als Utrecht of Twente waren langsgekomen?

31 augustus 2013 om 22:51

Denk dat dat vooral een redenen die op papier staat. Anders noem je specifiek clubs (en daar zaten er vast een paar van in de top 6)

Ja dat frisse fruitige is er al weer bijzonder snel vanaf.

Tja.... Denk dat we toch teveel verwachten... Zal weer een rare competitie worden dit jaar...

1 september 2013 om 00:48

Dat we teveel verwachten van het huidige PSV is tegen Heracles en zeker vanavond wel erg duidelijk geworden. En of het een rare competitie gaat worden weet ik niet, maar het gaat voor PSV in ieder geval een heel zwaar seizoen worden waar we een kans op een prijs wel kunnen vergeten.

1 september 2013 om 11:06

Niet zo overdrijven. De rest van de topclubs is ook minder geworden dan vorig seizoen. Ik ben benieuwd hoe het over 2-3 jaar gesteld is met de Eredivisie. Of er dan alleen maar matige spelers rondlopen, want als je de lijst met spelers van de Eredivisie van 5 jaar geleden erbij pakt, is dat tig keer zo goed als nu.

Belachelijk natuurlijk dat je een tegenstander van buiten de top 6 vraagt aan de Knvb. Cambuur liet zich terecht niet als 'piñata' gebruiken en zijn grote delen van de wedstrijd de betere geweest. Ze hebben dik verdiend een punt meegenomen uit Eindhoven. Overigens is het wel een schande dat een club als PSV überhaupt de op een na succesvolste club is en vandaag een eeuwfeest heeft mogen vieren. Deze commerciële, gemaakte club heeft dat niet verdiend. Maar goed, da's mijn mening maar.

Heeft Maher al een goede wedstrijd in PSV-shirt gespeeld? Sorry. maar ik herinner me vorig jaar tientallen mensen die riepen dat Eriksen overschat was en maher niet. Wel, ik ga jullie die dienst terug bewijzen. Wat een overschat jochie is die Maher toch, raakt geen bal goed. Eriksen was op die leeftijd al bepalend bij Ajax.

Schaars was wel een opluchting om naar te kijken, wat een intelligentie en rust aan de bal, fenomenaal.

31 augustus 2013 om 22:50

wat is dit nou weer voor een onzin alsof eriksen nooit een slechte wedstrijd heeft gespeeld dat je hem overschat noemt laat zien dat je hem weinig hebt zien spelen vorig jaar.

On: psv zit in een dip 2 wedstrijden per week heeft ze kapot gemaakt ze spelen bijna altijd met de zelfde elf en daardoor hebben ze het nu zwaar.

31 augustus 2013 om 22:54

Lol, ooit van begrijpend lezen genoemd? Ik heb het tegen degenen die hem overschat noemden...

1 september 2013 om 00:59

Mijn verwachtingspatroon van Maher was erg hoog aan het begin van het seizoen. Heb hem nu een wedstrijd of 8 bij PSV zien spelen en vraag me nu toch wel af of PSV er goed aan heeft gedaan om deze jongen (voor veel geld) te contracteren. Deze jongen heeft zo barweinig laten zien dat ik me voor kan stellen dat men hem zwaar overschat vindt.

31 augustus 2013 om 23:01

Ja, Maher is wel degelijk overschat, hebben we de laatste 7 wedstrijden wel gezien. Ongelooflijk hoe weinig Maher laat zien , je zou toch verwachten dat hij, terend op individuele kwaliteit toch wat zou kunen laten zien?

Oke schrijf maar op. PSV gaat niet voor de titel dit jaar.

Als je na een Europese duel al zoveel moeite hebt met Cambuur (thuis !) dan ga je zeker wel punten pakken na een Europa League duel? Wat ben ik bloed heet maar dan ook echt heet. Triest dat je punten morst tegen Cambuur Leeuwarden.

Maher en Depay. Allebei banken en nu meteen. Depay met ze kansloze vrijetrappen. Wanneer gaat Cocu zeggen dat die moet kappen met deze onzin? Maher mag 5 weken werken aan ze fysiek en niet denken aan voetballen. Wat een focking drama is dat zeg. Brenet? Moet dat de PSV back zijn? Wijnaldum voor de duizendste keer verstoppertje. Vond het zeker in de eerste weken het erg mooi en prachtig die aanvoedersband maar zelfs hij staat niet op in zulke wedstrijden.

Jammer eigenlijk dat Cambuur hier niet heeft gewonnen want dat hadden ze eigenlijk wel verdiend. Stelletje verwende non toppers.

Ja jonges, prachtig gedaan zeg laat de concurrenten maar nog dichterbij komen. Echt hellemaal top jonges.

Vrees nu al Twente uit.

31 augustus 2013 om 22:46

Maar het positieve is wel dat men tegenwoordig de 0 kan houden.

31 augustus 2013 om 22:51

Kan mijn het schelen dat we de 0 houden. We morsen gewoon punten thuis tegen Cambuur Leeuwarden (!).

Vooral zo spelen want dan gaat de 0 echt niet gehouden worden als je straks Twente, Ajax en AZ krijgt.

31 augustus 2013 om 22:54

Je kan ook de positieve punten eruit pikken,punten verspelen kan altijd een keertje gebeuren.

31 augustus 2013 om 22:48

Cambuur speelde gewoon prima vandaag en maakt het PSV erg lastig. Kan best een keer gebeuren. Ik heb de hele tijd al gedacht dat PSV geen kampioen gaat worden met deze selectie...die is daar in mijn ogen te licht voor. En dat is ook geen schande. PSV is net omgeschakeld.

31 augustus 2013 om 22:54

PSV word sowieso niet kampioen dit jaar schrijf dat maar op. Veel te jong daarvoor want als je zelfs thuis tegen Cambuur punten gaat morsen dan word het heel leuk als je tegen linkerrijtjes gaat voetballen

31 augustus 2013 om 22:59

Maar dat is toch helemaal geen schande? Dit PSV maakt in ieder geval een veel positievere indruk als het PSV van vorig seizoen. Het is volgens het 'plan' een vijfjarn plan, dus zal je pas over 4 seizoenen echt klaar moeten zijn.

1 september 2013 om 00:12

Ik vind het best een schande als je op deze 100 jarige bestaan niet eens van Cambuur thuis wint. Jij zou het toch ook schande vinden als Ajax thuis niet wint van Cambuur? Zelfde geld voor Feyenoord.

Vorig seizoen was het nog best genieten de thuisduels met heel veel goals ( PEC & Ajax was dan niet goed ) alleen in de uitduels lieten we liggen maar dat was niet gek met zo waardeloze verdediging toen.

1 september 2013 om 00:42

Ik snap dat je baalt. Neem gewoon een biertje en ga morgen 'genieten' hoe Ajax weer punten gaat verspelen.

1 september 2013 om 01:34

Met het vertek van Eriksen en het gemis van de jong vrees ik het ergste alhoewel groningen ook niet in vorm is.

1 september 2013 om 01:36

Kans is redelijk groot dat jullie punten gaan morsen zonder Eriksen en Alderweireld & jullie vaste kracht De Jong. Zou het best knap vinden als jullie daar alsnog de 3 punten pakken.

31 augustus 2013 om 22:50

Inderdaad. Wat een dramatische spelers, die Maher en Depay. Wijnaldum ook helemaal niet gezien. En Josefzoon is ook zo'n dramatische speler. Kan alleen maar rennen.

Gelukkig speelde die nieuwe verdediger wel leuk mee.

31 augustus 2013 om 22:58

Solopsv

Ik snap dat je erg teleurgesteld bent, maar om zo tekeer te gaan tegen je eigen ploeg. Dit is gewoon inherent aan zo een jonge frisse groep. Bovendien laten Twente, en Ajax ook punten liggen. De competitie is nog lang niet beslist, zat wedstrijden te spelen nog. Ga lekker een biertje drinken, en probeer toch nog te genieten van het jubilaris feest. Gefelicit

1 september 2013 om 00:39

@ Sulejmanii

Natuurlijk, ik weet ook wel dat het voor somige jonges het moeilijk is om 2 wedstrijden te spelen in 1 week. Maar je kan toch op ze minst deze wedstrijd wel ff winnen op het 100 jarige bestaan? Je kan de supporters toch wel trakteren op 3 punten? Dit soort thuisduels hoor je gewoon als PSV zijnde altijd te winnen. Je kon uitlopen op Twente en de kans is groot dat Ajax ook punten laat liggen morgen. Weer een gemiste kans dus net zoals vorige week tegen Heracles.

Gewoon zeer teleurstellend dit.

Dankje

1 september 2013 om 12:35

Solopsv

Yep, dat is wel waar! Je mag als supporter wel verwachten, dat ze op zo een feestdag 1000 procent geven! Nogmaals de competite is nog jong, iedereen heeft alle kansen.

31 augustus 2013 om 23:03

Solo
De competitie duurt nog wel een paar potjes .
Maak je niet zo druk man en besluit niet wekelijks na een goede of slechte pot of psv kampioen wordt of niet.
Twente ajax en feijenoord spelen ook alles behalve de pannen van het dak.

Vandaag zat het er niet in en leek de ploeg na milan de fitheid en frisheid te missen.
Kan een keer gebeuren maar denk om je bloeddruk.
Er gaat nog veel meer gebeuren dit seizoen en ook dan moet je je ploeg steunen en niet alles meteen afzeiken.

1 september 2013 om 00:40

@ Stratumseind

Ja maar, het is toch zwaar teleurstellend dat je tegen Heracles en Cambuur punten morst? Het is natuurlijk waar dat voor heel veel jonges nieuw is om 2 wedstrijden in 1 week te spelen maar het is gewoon zeer en zeer teleurstellend dat je punten morst tegen Cambuur. Maher en Depay waren ook echt dramatisch. Depay moet hard aangepakt worden met ze kansloze 30, 35 meter vrijetrappen. Het is geen PSV Speeltuin. Wijnaldum speelde ook weer voor de duizendste keer verstoppertje.

Ik vind het gewoon jammer want ik had gehoopt op 15 punten als je straks Twente uit, Ajax thuis, AZ uit krijgt. Afijn nu sta je op 11 punten en nu krijg je een moeilijke reeks straks. Ik laat me graag verassen.

1 september 2013 om 01:52

ge komende drie potjes worden er 9 uit gehaald en dan zitten we weer op schema

31 augustus 2013 om 23:09

@solopsv
Ik denk dat jij er helemaal naast zit. De spelers zijn zwaar teleurgesteld van afgelopen woensdag. Zij geloofden namelijk wel echt in het behalen van de CL. Misschien wel naïef.. maar ze geloofden er wel in. Voor veel van deze jonge spelers was dit een jaar om zich Europees op het hoogste niveau met de allerbesten te meten. Ook Ajax kende in haar eerste CL deelname moeite met punten pakken na een europese wedstrijd. Dat hebben ze trouwens nog steeds. Het is dan ook niet helemaal toevallig dat de inhaalrace van Ajax in de competitie begint na een Europese uitschakeling.

Ik vind dat dit PSV heel veel talent heeft.. alleen de media moet zich een beetje koest houden. Ze hebben de afgelopen weken de jongens helemaal gek gemaakt. Ik zou niet weten waarom Ajax (zonder Eriksen/ Alderweireld) meer kans maakt op het kampioenschap dan dit Psv.

Ik deel wel met jou de mening dat Depay meer aangepakt moet worden. Ook deel ik jou mening dat Maher nog niet uit de verf komt. Ergens vraag ik me af hoe het zou zijn als Maher op de positie van Wijnaldum zou spelen met meer vrijheid.. maar dan zou Wijnaldum moeten banken..

1 september 2013 om 00:41

@ Diegopeladona

Het was ook zwaar teleurgesteld dat we uitgeschakeld waren voor de Champions League. Jammer maar je moet ook realistisch blijven, AC Milan was een tikkeltje te sterk voor ons. Nu in de Europa League kunnen we best wel ver komen alleen ik maak me zorgen als het blijkt dat veel jonges nog moeite hebben als ze op donderdag gespeelt hebben en dan 3 dagen later een competitieduel op zondag.

Eerste weken was het inderdaad hosanna, fris, leuk, hellemaal PSV aan het ophemelen maar nu gaat het zwaar minder.

Het middenveld die Cocu heeft gezet daar maak ik me wel zorgen. Tegen betere tegestander denk ik dat ze overlopen worden. Maher en Wijnaldum weten niet wat verdedigen. Het zit er allemaal heel slap uit met name bij Maher. Bij elke schouderduwtje ligt die op de grond. Fysiek klopt er geen meter van bij hem en moet echt de krachthonk in.

1 september 2013 om 01:18

@solopsv
Ben zelf helemaal geen PSV fan. Maar ik heb PSV zo goed zien voetballen zoals ze dat de afgelopen weken hebben gedaan. En dat lag echt niet alleen aan de tegenstanders.

Ik denk dat jij denkt dat de wedstrijd van woensdag PSV vooral veel kracht heeft gekost. Dat denk ik niet. Naar mijn mening is dat vooral een mentale tik geweest. PSV was 2 weken met haar hoofd met Milan bezig. Dat is anders dan de Europa League. Maar zelfs dan.. alle teams die Europees spelen, zullen punten verspillen in de competitie. De selecties van de Nederlandse clubs zijn simpelweg te smal.

Hoewel PSV afgelopen woensdag met de neus op de feiten is gedrukt.. ben ik van mening dat ze dit Milan hadden kunnen hebben. Er waren meerdere spelers die hun niveau niet hebben gehaald tegen Milan. Spelers die zich stiekem al in de CL waanden.. Ik denk dat men bij de club heel veel aan de eigen bescheidenheid moet werken. Want ze hebben heeel veel kwaliteit.. echt heel veel. Alleen de koppies zijn niet even sterk.

De krachthonk voor Maher is misschien niet het eerste waar hij aan moet werken. Hij oogt niet fris.. en zelfs zijn balbehandeling en vooral zijn trappen zijn minder.. ik heb afgelopen weken teveel verkeerde aannames gezien en een verkeerde pass of voorzet.. het moet allemaal beter bij hem. Als hij teveel de krachthonk ingaat verliest hij zijn wendbaarheid.. hij moet gewoon scherper zijn en vooral vrijer voetballen. Maar ik begrijp waarom jij zegt dat hij de krachthonk in moet gaan.

31 augustus 2013 om 23:12

Heerlijk dit, en ik heb het al vanaf het begin gezegd. Maher is een groot talent, maar meer dan 3 miljoen voor hem betalen is te belachelijk voor woorden. Dat blijkt nu ook maar weer eens. Deze jongen moet nog heel erg veel leren. Ben blij dat Ajax hem niet gekocht heeft. Maargoed, ik werd voor gek aangekeken.

Wat de wedstrijd betreft vond ik PSV zeer matig spelen, echter zag ik dit al aankomen. Het is een enorm jong team, waardoor ze tegenslagen wat lastiger zullen verwerken dan ervaren spelers.

Ook het programma was tot nu toe in hun voordeel. Ajax verliest punten bij AZ en Heerenveen, twee lastige wedstrijden, en plots heeft Ajax een probleem, terwijl Ajax tot nu toe een lastiger programma heeft dan Psv. En ja, ik denk dat Ajax het morgen ook lastig gaat krijgen, maar feit is en blijft dat er net zo min een crisis is in Amsterdam als in Eindhoven.

De media en ook de PSV supporters moeten niet zo hard van stapel lopen. De gebroeders Kerkhof die even claimen dat PSV de CL kan winnen..... En dan wordt Ajax nog wel eens geassocieerd met arrogantie.

Anyway, ik vind dit als voetballiefhebber alleen maar mooi. Geen enkele topclub in Nederland heeft zekerheidjes. Lekker spannend!

Terecht gelijkspel, PSV was niet om over naar huis te schrijven. Tegenvallende prestatie's van Maher,locadia,depay en Brenet. Overigens complimenten aan Cambuur dat in plaats van zichzelf in te graven bleef doorvoetballen en zelfs voor de overwinning ging in plaats van voor een gelijkspel. Al met al mag Cocu zich afvragen waar het mis ging vandaag....

Heerlijk Cambuur!! Even aan PSV laten zien dat jullie niet zo een makkelijke tegenstander zijn

Komt omdat je een paar dagen ervoor nog in het San Siro speelt voor de voorrondes van de Champions League tegen AC Milan... paar dagen layer moet je tegen Cambuur thuis in de competitie. Natuurlijk dat de concentratie en de beleving er dan niet is.

Dat is een leerproces dat deze jonge groep doormaakt. Net daarom moeten de PSV supporters niet hopen o peen titel, dit zou enkel ijdele hoop zijn. Alleen is de concurrentie opnieuw verzwakt. Kan alle kanten uit maar je moet er niet op rekenen.

Ontzettend zwakke pot, maar voor dit PSV is geen enkele wedstrijd makkelijk te winnen dit seizoen. Ga er verder ook geen woorden aan vuilmaken, de wedstrijd spreekt voor zich. We moeten elke wedstrijd voor de volle 100% geconcentreerd zijn om te kunnen winnen. Het is een drukke periode geweest voor dit jonge team, veel indrukken, veel wedstrijden in korte periode, veel druk.. ik zie het allemaal nog wel goed komen als we erachter blijven staan als fans!

Daarnaast misschien wel goed dat we na de afgelopen week helemaal uit de 'PSV-hosanna' stemming zijn gekomen. Gewoon lekker blijven doorbouwen Cocu, het seizoen is nog lang.

Cambuur had puur en alleen al om de vechtlust recht op de overwinning. De durf om te spelen op vreemde bodem en tegen een grote tegenstander als Psv.

31 augustus 2013 om 23:21

Heel knap gestreden van Cambuur inderdaad, lag zeker niet alleen aan PSV dat Cambuur een punt pakte. Alles gegeven en zelfs nog vrij ongelukkig in de aanval, met nog wat meer pech hadden 'jullie' er nog een overwinning uit gesleept ook.

Zo zie je maar dat ploegen die promoveren vrijwel altijd iets toevoegen aan de Eredivisie! Op Willem II na vorig seizoen spelen vrijwel alle promovendi zich de laatste jaren ruimschoots veilig in hun eerste Eredivisieseizoen.

Heel erg jammer voor 'mijn' clubje, maar gefeliciteerd met het welverdiende punt.

Was het dan toch beginners opportunisme van het frisse jonge elftal? Daar sta je dan aardig voor paal bij de speciale genodigden in het stadion.

Weer een matige wedstrijd van PSV helaas. En dat op zo'n dag.
Probleem lag vandaag met name op het middenveld, want Maher en Wijnaldum waren onzichtbaar, alleen Schaars speelde goed. Verder Brenet en Park allebei matig vandaag. En slechts vond ik toch wel Locadia, die nog geen 5 ballen goed raakte. Eigenlijk was iedereen wel matig.
Wel complimenten voor Schaars, Hendrikx , Bruma en Willems (in mindere mate). En natuurlijk complimenten voor Cambuur.

Wat een mooie wedstrijd voor Cambuur!

Dikverdiend punt voor Cambuur,psv wist totaal niet te overtuigen.

De eerste 2 wedstrijden waren aardig,maar tegen Heracles en nu Cambuur was het alles behalve overtuigend,pluspunt ivm. vorige seizoenen is dat er achterin nu de 0 gehouden kan worden.

Toch wel een smetje op het feest wat bij Psv vandaag gevierd wordt,de meeste supporters hadden verwacht wel even de puntjes tegen Cambuur te pakken.

Maher wederom zeer matig !!

Marcel Ritzmaier goede speler. Genoten van ze mooie passes.

Wat een slechte wedstrijd van psv kant. Totaal geen grip op de wedstrijd of enige dominantie. Hoe dit komt? Tja, het zal echt beter moeten anders worden er nog veel punten verspeeld dit seizoen.

Dit is dan weer mooi. Hoorde sommige nog zeggen 6-0 7-0 . Terwijl ze nog zo goed begonnen aan het seizoen met leuk voetbal.

Les voor elke tegenstander van Psv. Zit er fel op en ze zijn nergens. Dit gaan we nog vaak meemaken dit seizoen. Totaal geen gevaarlijk elftal dat Psv. A omdat er geen ervaring is en B er is geen fysiek.

1 september 2013 om 11:11

Ja maar dat is toch bij elk elftal zo? Als je Ajax onder druk zet, zijn ze ook nergens. Daarom snap ik niet waarom Nederlandse topclubs geen fysiek ijzersterke middenvelder halen, in plaats van licht en behendig. Je moet toch iemand hebben die de beuk erin gooit en zo de wedstrijd kan doen kantelen.

Cambuur had zelfs kunnen winnen als ze een beetje meer mazzel hadden gehad. Ik denk dat PSV toch nog met de uitschakeling tegen Milan tussen de oren zat.... Blijkt dat de ploeg nog absoluut niet stabiel en sterk genoeg is om een wedstrijd tegen een promovendus "even" te winnen. Op dit moment is echt geen enkel team titelkandidaat, dat maakt de competitie er alleen maar leuker op....!

Ik heb erg genoten van deze pot. Cambuur is kwalitatief wel heel erg matig maar ze hebben vandaag veel meer verdient dan slechts een puntje. PSV was gewoon slecht en heeft vandaag 1 punt gewonnen. Ik wil alle fans van Cambuur feliciteren met dit gelijkspel en ik wil alle PSV fans feliciteren met het 100-jarige bestaan.

Gisteren was het alleen maar zonneschijn in Eindhoven en zou PSV wel even makkelijk kampioen worden. Nu speelrondes achter elkaar zien we dat het jonge team erg wisselvallig kan zijn. Morgen kunnen ze ineens weer winnen van Ajax om daarna weer te verliezen tegen een veel mindere tegenstander.

Deze competitie gaat heel leuk worden. Niveau zal steeds minder worden, maar elke week zien we weer verrassende resultaten.

Wat een baggerwedstrijd, echt verschrikkelijk. Ik kon niet naar het stadion, baalde ontzettend want vandaag was het 100 jaar. Nou het sloeg helemaal nergens op. Haast niemand behaalde een respectabel niveau. Jammer dat die bal van Jorrit op de lat eindigt, maar Toivonen had hem toch wel mogen maken. Maar ja, niet willen scoren is niet willen winnen.

Aan het eind kneep ik hem wel, was bang dat Cambuur nog zou scoren. Aan de andere kant hoopte ik dat Cambuur zou scoren, zou het alles en iedereen effe lekker flink wakker schudden.

Locadia vind ik de laatste tijd echt verschrikkelijk slecht, om over Depay maar niet te spreken. Willems lijkt het voetballen alweer verleerd, Schaars word irritant en Wijnaldum leid niet maar lijd. Er zijn nog tal van problemen bij dit Psv, iedereen was altijd maar lovend maar bij jonge jongens werkt dat averechts. We zien wel over 2 weken hoe het verder gaat.

100 jaar eendracht maakt macht, wel tussen de supporters niet tussen de spelers.

complimenten vanuit deventer!

prima resultaat!
zo laten we maar even zien, dat volgens de grote namen in de voetballerij, de degridatiekandidaten 1 en 2, toch erg leuk en aanvallend voetbal spelen en goed mee kunnen qua niveau!

ook al was psv niet echt heel scherp inderdaad..

1 september 2013 om 00:10

Vooraf heb je al een sympathie voor Cambuur omdat PSV vroeg om een tegenstander buiten de top 6, kortom om even op te kunnen rollen op hun verjaardag. Mooi dat Cambuur dit dan flikt in Eindhoven.

1 september 2013 om 01:38

Thanks, jullie ook, wederom knappe overwinning vandaag.

Wat waren sommige Psv'ers vandaag toch ongelofelijk slecht zeg... Zoals Depay, Brenet en Wijnaldum vandaag speelden was echt gewoon schandalig. Vooral vervelend voor de supporters dat ze juist op deze dag zo zwak spelen, maar persoonlijk vind ik het toch niet zo erg... Maar als Feyenoorder mag ik momenteel niet al te veel kritiek uiten op andere ploegen.

31 augustus 2013 om 22:54

Je mag best zeggen dat mensen niet goed speelde, dat zag iedere supporter van andere ploegen ook wel. Maar je vergat Maher. Weinig tot niks goed gedaan vandaag..

Goed de 0 gehouden door Bruma en Rekik
Leeuwarden gefeliciteerd!

Edit: ah ok, rekik speelde niet eens. Mijn fout

31 augustus 2013 om 22:51

Idd vooral voor Rekik die op de Tribune zat.

31 augustus 2013 om 22:55

Bruma en Hendrix

Iedereen vergeet dat PSV een heel jong elftal heeft. Dit soort dingen gaan nog vaak gebeuren. Maar over een paar jaar zal dit team niet te stoppen zijn. Denk ik

31 augustus 2013 om 22:53

Over een paar jaar is dit team verdeeld over 4 verschillende landen helaas.

31 augustus 2013 om 23:09

Over een paar jaar is rekik terug gehaald en zijn de besten alweer weggekocht... welkom in de eredivisie! Alles wat 1 seizoen boven de rest uitsteekt vertrekt.helaas maar waar

Alle credits naar Cambuur,gestreden voor elke meter,het complete middenveld van Psv lam gelegd.

Voorin komt Psv duidelijk stootkrachttekort,gaat ze nog vaker opbreken.

Moeten we ons eens geen zorgen gaan maken zo langzamerhand De topclubs stellen echt teleur.

Wat een geweldige prestatie van Cambuur zeg, echt een volledig verdiend punt. Met veel inzet en passie heeft Cambuur een uitstekende prestatie neergezet. Uiteraard heeft PSV hier ook zelf in een hand in, want normaal gesproken wint PSV dit thuis gewoon gemakkelijk. Maar een slechte dag, vermoeidheid, wat gemiste kansen en een geweldig Cambuur zorgen voor puntverlies. Het had zelfs nog erger kunnen worden in de slotfase, maar gelukkig bleef een onverdiende nederlaag bespaart.

We gaan echt nog een knotsgekke competitie beleven dit jaar, met Ajax wat verzwakt is, Feyenoord wat een rampzalige start kent en PSV wat zoals te verwachten viel wisselvallig is.

Prachtig hoe Cambuur steeds druk zette en ik vond het echt jammer dat Lukoki niet steeds goed werd gevonden want in de 2e helft lag er genoeg ruimte. En psv supporters niet alleen zeggen dat Psv slecht speelde, daar doen jullie Cambuur tekort mee!! Gelijk spel verdiend, inpakken en wegwezen.

Haha, die ene gozer met microfoon: Er is nog een schalen troost dat is dat Ajax jubileum verloor. Kan je na gaan hoe arrogant ze daar zijn.

Misschien over 100 jaar een wedstrijd aanvragen tegen een eerste divisie team anders?

Wat een onwijs slechte wedstrijd van psv zijnde, maar alle lof voor cambuur. Speelde er leuk en gedurft. Niet inzakken maar er vol op, in de goede zin van het woord..

Voordat alle Ajacieden weer gaan juichen...wij moeten morgen uit naar FC Groningen voor het eerst zonder Eriksen, Alderweireld en De Jong en dat wordt echt geen makkelijke pot.

Psv, jammer voor jullie maar ik vind het wel grappig. Vragen om een tegenstander buiten de top 6 en dan gewoon zo´n wanprestatie op de mat leggen. Arrogantie ten top afgestraft.

Verder niets aan het handje, gewoon zo´n zaadwedstrijd die er wel eens tussen kan zitten. Wel opvallend dat PSV al zoveel makkelijke opponenten heeft gehad in het eerste deel van de competitie en al 4 verliespunten heeft opgelopen.

31 augustus 2013 om 22:54

Alsnog, Groningen uit kan je keer punten laten liggen vooral nu, PSV speelt tegen een ploeg die net komt kijken in de eredivisie... En Thuis.

31 augustus 2013 om 23:00

Alsnog moet Ajax morgen gewoon winnen om punten in te lopen. Lachen is dus nu aan mij niet besteed, wil morgen 3 punten dan kan ik hier wel om lachen.

31 augustus 2013 om 23:11

Lachen om de concurrentie is eigenlijk overbodig, Ajax heeft een erg lastig programma. Ons puur op de eigen club en de eigen wedstrijden focussen is meer als voldoende. De stand boeit ook niet, gewoon alleen bezig zijn met de eigen wedstrijden winnen. Met een gehavend middenveld is dat laatste namelijk al lastig zat.

31 augustus 2013 om 22:59

Blind is er ook niet bij niet dat, dat nou een verschil maakt maar goed.. come on Grunn !!

31 augustus 2013 om 23:05

Boilesen lijkt mij een waardige vervanger, die andere 3 moet ik nog maar zien vandaar.

31 augustus 2013 om 23:00

Het hele middenveld is gehandicapt van Ajax op dit moment, echt niet normaal. Morgen ga ik op de bank billen knijpen van de spanning hoe wij in de Euroborg gaan spelen. Bojan en Fischer zijn niet in hun beste doen. Toby, Chris weg en de Jong geblesseerd.

(kortom) Het gejuich is absoluut nog nergens voor nodig, laten wij eerst onze wedstrijd spelen morgen, daarna zien we het wel weer verder.

31 augustus 2013 om 23:02

Het zou mij verbazen als Ajax wint in Groningen, dus PSV loopt maar 1 punt uit.

31 augustus 2013 om 23:05

@afca

Laat ze maar lekker, ze waren even bang dat de titelrace al gelopen was nu Ajax 2 sterkhouders kwijt is geraakt. Voor de supporters die iets verder als de waan van de dag geleefd hebben zien:

1 een Ajax wat matig start en zonder zijn sterkhouders verder moet
2 een heel jong en wisselvallig Psv
3 een Feyenoord wat een rampzalige start kent en is puur afhankelijk is van Pelle.
4 een Twente wat jong is en erg afhankelijk van Tadic.

Het glas is dus halfleeg als je naar de kwaliteit gaat kijken en op Europees gebied. Nationaal is er voor zowel Feyenoord, Psv, Ajax als Twente geen man overboord. Het kan nog alle kanten uit, hetzelfde geld voor alles daaronder. De top, subtop, middenmoot en degradatiekandidaten, het is allemaal extreem wisselvallig waardoor er voorlopig nog geen pijl op te trekken valt.

Wel een flater van Toivonen,misser van het jaar !

31 augustus 2013 om 22:53

meh, voorzet op volle snelheid in 1x raken is lastiger dan het lijkt

31 augustus 2013 om 23:02

Dan nog Moet die bal er gewoon in,wimpie Kieft2.0 gaat hij voortaan door het leven.

De vloek van het 100 jarig jubileum duurt trouwens voort, wie is de volgende Eredivisie club die aan de beurt is ?

31 augustus 2013 om 22:53

wie was hiervoor dan?

31 augustus 2013 om 22:54

Feyenoord, Ajax, Barcelona o.a.

psv was slecht! de actie van toivonen (die erin had gemoeten) was typerend voor het psv van vandaag. psv had uiteindelijk wel de betere kansen, maar cambuur heeft laten zien hoe je psv aan moet pakken. Op dit soort momenten mist psv gewoon wat duelkracht, alleen locadia zag er (voorin dan) een beetje fysiek sterker uit, ik vond dan ook dat toivonen veel te laat werd ingebracht. Cambuur heeft goed gespeeld, maar verdiende ook geen overwinning, daarvoor creeerde het te weinig kansen. Gelijkspel terecht.
Blijkbaar rust er een soort vloek op dit soort jubileumwedstrijden: ajax verloor, barca verloor er was ook nog iets met feyenoord...

Oef dit viel niet mee.
Het kan een keer stroef gaan maar dit psv zat er na 20 minuten al doorheen.geen power geen kracht en uiteindelijk is cambuur vrij eenvoudig overeind gebleven.
Dure punten maar ja wat doe je eraan.

Wel 1 enorm pluspunt gezien : Jorit Hendrix

31 augustus 2013 om 23:00

Kun je alweer 6 slechte wedstrijden gaan verwachten met die EL tussendoor. Ik vrees dat PSV zo tegen de winterstop ergens 5e staat. Het frisse en jeugdige wordt elk duel al minder. Voordeel is dat je die clowns Marcelo en Derijck niet meer hebt en de 0 wel eens vaker gehouden kan worden. Voorheen was het nog 0-1 geworden vandaag,

31 augustus 2013 om 23:01

@ stratumseind

Ik vond Hendrix niet slecht spelen, maar een pluspunt vind ik wel te veel van het goede. Hij was te bang in balbezit en het duurde vaak ook te lang. Daarbij had hij het in de duels moeilijk met Hemmen. Dat kan een bal op de lat niet verbloemen.

Niet eens een schot op doel, schandalig!

Ongelofelijk, als Pec wint morgen staan ze gewoon al 7 punten voor op Twente (nummer 3)

spelfout.

1 september 2013 om 02:24

Ik verwacht dat Twente morgen niet meer de nummer 3 zal zijn. Er is vast wel iemand die erover heen gaat

De enige speler van PSV die een voldoende heeft gehaald: Stijn Schaars.

Park, Brenet en Willems waren super slecht, dan nog maar niet over de invalbeurten van Bakali en Toivoinen hebben gehad.

Misschien dat ik 1 van de weinige ben die het vind en misschien dat ik het hele spel niet goed begrijp hoor, wat mij sterk lijk trouwens, maar zou die idioot Cocu niet een keuze moeten maken tussen Matavz (die mijn persoonlijke voorkeur geniet) en de overschatte Locadia als vaste spits .... ?
Het ene week wel en andere week niet spelletje is voor iedereen en vooral voor de hoofdpersonen zwaar irritant. En dat gaat PSV veel punten kosten (waar ze al behoorlijk mee bezig zijn)

31 augustus 2013 om 23:02

Matavz is geblesseerd blijft er nog maar 1 over

31 augustus 2013 om 23:10

Uiteraard bedoel ik niet alleen deze wedstrijd ...........

Dikverdiend punt voor Cambuur.

Grote delen in de eerste helft zelfs de aanvallende partij. Wat vooral opvalt bij dit PSV is dat ze in hun slechte wedstrijden nauwelijks kansen creëren. Vorig seizoen verloor men veel punten door blunders in de verdediging en het missen van kansen. Momenteel is het onvermogen om kansen te creëren in een slechte wedstrijd erg opvallend. Zeker tegen een tegenstander van het niveau Cambuur in een thuiswedstrijd.

Overigens vind ik het een enorm zwaktebod om bij de Knvb een verzoek tot een bepaalde tegenstander te doen op een bepaalde dag. Dan roep je een overgemotiveerde tegenstander over je af. Dat maakt het voor Cambuur en elke niet-PSV'er extra leuk.

Vooraf heb je al een sympathie voor Cambuur omdat PSV vroeg om een tegenstander buiten de top 6, kortom om even op te kunnen rollen op hun verjaardag. Mooi dat Cambuur dit dan flikt in Eindhoven. Stukje karma, denk ik dan.

Cocu en zijn mannen zetten psv voor schut op deze dag! Echt triest. Championsleague wedstrijd is geen excuus. Van cambuur moet je thuis altijd winnen. Ze zullen slecht slapen vandaag en terecht!!

31 augustus 2013 om 23:03

Nee joh die checken morgenvroeg hun bankrekening en denken ze wat een relaxte dag is het weer.....die profs liggen nergens wakker van. zijn verwende blagen, bij elke club,

PSV doet er ook dit jaar weer alles aan om Ajax in de race te houden. Sportief, maar wat een slecht voetbal zeg. Pijn aan je ogen...

Wen er maar aan. Want deze wedstrijden zal PSV vaker gaan spelen.

Tja, als ze europees in de race blijven wel ja. 2 slechte wedstrijden na een midweekse CL wedstrijd. Waar ken ik dat van vorig seizoen? En dan speelde Ajax nog op zondag. Op woensdag spelen en dan op zaterdag weer heb ik nog nooit meegemaakt.

Al 4x op rij niet gewonnen. En geen 1 goede aanval gezien. Wel van Cambuur, trouwens. Fijne feest nog. ;-)

Van het top elftal tegen Zulte met alle wereld talenten en leuk fris voetbal, tot deze wedstrijd tegen Cambuur. Zit een wereld van verschil tussen. Iedere wedstrijd is het langzaam minder gegaan tot nu toe. Vandaag was er ook geen sprake van fris en frivool spel maar waren ze zich allemaal heel erg bewust dat er een overwinning verwacht werd, dat was te zien ook. Met de zware wedstrijd tegen Milan nog in de benen werd het een enorm fouten festival. Tegenstanders zijn ook niet meer verrast over het spel en beginnen zelf ook steeds beter te draaien. PSV is er nog lang niet, geluk voor hun, nog geen enkele club laat zien kampioens waardig te zijn.

Hahahah ZO Beiden Pootjes Weer OP DE Grond Pisvee , DE Ware Aard VAN DE Jochies Komt Naar Boven, Bakalli Komt NU Alweer Niemand Meer Voorbij, Backs Hebben HEM NU Alweer Door, ALS JE HEM EEN Kegel Geef Gaat HIJ Alweer Liggen ,
DAT Doen Verwend Jochies ALS HET Niet Lukt OF ALS ZE HUN ZIN Niet Krijgen. Maher Bakt ER OOK Niets VAN ,geen Wedstrijd Goed Gespeeld Nog.
Toivonen Moet JE Gewoon Weggeven AAN EEN Club Gewoon Marktplaats Gratis Afhalen, Feest ZE Hahahha Fijne Avond Pisvee MET Guus DE Meeuw Muuhhahahahah

31 augustus 2013 om 23:35

nou nou ......... Een beetje normaal reageren kan ook mautje10.

31 augustus 2013 om 23:44

@mautje10 Gelukkig heb jij zo'n geslaagd leven dat je je zo ergert aan de lof die PSV over zich heen kreeg. PSV speelde een slechte pot, maar jouw frustraties zitten toch wel heel hoog. En dan met 41 jaar.. Chapeau!

1 september 2013 om 00:10

@mautje10

Danku voor uw nutteloze mening en bijdrage aan dit topic doet je ook iets nuttig met je account?

1 september 2013 om 00:13

Doe eens normaal man... Dat getal achter je naam zal je leeftijd wel zijn.

Wat is Cambuur is getergd zeg. Ze zijn echt geprikkeld door dat "buiten de top zes" aanvraag van Psv. En PSV is niet fris en scherp - ik denk dat komt door de doordeweekse CL wedstrijd. .

Iedereen maar zagen in de week dat België Bakkali oproept en PSV hem spaart, wel ze hebben hem toch ingebracht? Dat noem ik niet sparen!

1 september 2013 om 00:07

@thebutcher
ooit gehoort van speelminuten ?

1 september 2013 om 00:15

Wel waarom dan klagen dat België hem oproept? Ze gaan hem maximum ook maar paar minuten speeltijd geven hoor...

Als je de reactie toen las...
België mocht hem niet oproepen omdat PSV hem spaarde , maar ze lieten zelf in vallen dus was zever...

1 september 2013 om 02:19

als je het zo bekijkt maar toen was hij wel nog geblesseerd en ze riepen hem op vandaar de reactie

Gelukkig voor Feyenoord kunnen ze naar hun slechte start van het seizoen, toch alweer snel terug komen in de kompetitie.

Grappig dat alle psv'ers klagen dat het zo slecht was. Cambuur heeft gewoon een hele goede pot gespeeld. Geknokt voor elke meter en als een team gepresteerd. Cambuur had de betere van het spel, Hemmen in plaats van Barto is een hele verbetering. Cambuur heeft een mooie ploeg en hoeft zeker niet te voetballen voor degradatie voetbal. Lucas Bijker een fantastische speler en nog zo jong, ben benieuwd waar zijn plafond ligt. Ik ben trots, trots op mijn club en trots op mijn stad. Cambuur Leeuwarden!!

niks aan de hand ... feit is ze hebben nog niet verloren.. gewoon een leermoment en toch niet verloren.

ik heb nog steeds vertrouwen maar ze moeten wel fel blijven.

1 september 2013 om 00:06

Ja we hebben geleerd dat locadia en depay op de bank mogen en matavz en narsingh hun mogen vervangen wat was depay slecht

Kijk, Dit is nou gewoon niet hoe je moet spelen en dan volgende week zaterdag uit, gewoon knalle jongens. niet de koppies omlaag. Cambuur speelde goed en fris

alleen het jammere aan psv is vorig jaar zn goede aanval en slechte verdediging.
En dit jaar is het helaas andersom. ik hoop dat narsingh snel terug is. want hoe depay speelt de laatste tijd. kan gewoon niet.

Gewoon lekker voor, ( bakkali - matavz - narsingh ) depay gewoon even een tijdje op te bank. hij moet meer laten zien dan al die tricks van hem. Helaas teleurgesteld maar goed seizoen is nog jong kan nog van alles gebeuren.

Nou had PSV al zolang elke wedstrijd gescoord, juist vanavond scoren ze niet! Wonderlijk, maar ook heel knap van Cambuur!

Dacht echt dat het kampioenschap al in de pocket van psv, maar ik denk dat ik daar nu niet meer zo stellig in ben. In deze competitie lijkt weer alles mogelijk.

Gewoon doorgaan op de ingeslagen weg , er is niemand dood alleen een paar punten verspeeld .
Gelukkig speelt de rest ook alles behalve de pannen van het dak dus niks aan het handje.
Rust is wat de ploeg even nodig heeft want het ontbrak hem vanavond vooral aan fitheid.

De volgende drie potjes 9 punten dus weinig tot niets loos.

Vooraf aan het seizoen: Schaars is geen toevoeging aan Psv!
Nu : complimenten aan Schaars , speelde erg goed!
Schaars heeft gewoon kwaliteiten die erg goed bij Psv passen.
Veel mensen zien dat nu pas. Ook bij Sporting Portugal deed hij het erg goed.

Ik vind dat Psv nog steeds beter is dan vorig jaar. Verdediging is beter , keeper beter , en de rest is even wisselvallig als vorig jaar met uitzondering van Schaars. Je had vorig jaar gewoon verloren van Cambuur in zo'n wedstrijd denk ik ook. Psv heeft in ieder geval wat sympathie opgewekt met beter spel.

De titelstrijd is nog lang niet gestreden. Voor mensen die nu al iemand afschrijven heb ik zeer slecht nieuws. Er zijn nog zo'n 30 wedstrijden . Voor mensen die een toto moeten invullen: altijd pec zwolle gokken. Die zijn baas . Ook vorig seizoen verzorgd spel en nu hebben ze betere spelers om dit toe te passen.

had feyenoord wel gewonnen toen ze hun 100 jarige bestaan vierden?

Maar goed dat Twente nog lang niet zo ver is, want de punten kan je dan wel vergeten

Heb de wedstrijd helaas moeten missen maar dit is wel een puike resultaat voor dat leuke Cambuur. Was ook wel in de lijn der verwachting dat dit jonge psv van zulke wedstrijden zou gaan spelen. Er zullen nog vele sterke wedstrijden van psv volgen en nog vele ondermaatse, maar dat is allemaal inherent aan dit jonge team, alleen slaat de voetbalwereld altijd door in zijn optimisme. Bovendien krijgt psv nu best een pittig programma en had ik eigenlijk wel gedacht dat ze deze wedstrijd toch eenvoudig zouden winnen.
Benieuwd hoe het team dit zal oppakken volgende week.

tot nu toe 3 winst en 2 gelijk spelen voor psv in de eredivisie... waarvan 4 keer de 0 gehouden...
Niet slecht. Cambuur speelde alsof hun levens er vanaf hingen.. PSV kon niet antwoorden
Maher, Brenet, Depay erg matig gespeeld. Bakkali had vanaf de start mee moeten doen, die is veelste laat ingebracht.. zo laat dat het niet meer uitmaakte wie je inbracht al was het messi. Cambuur had vandaag een missie leek het wel.. PSV mocht gewoon letterlijk niet winnen vanavond..
Ik vind wel dat er doping controles uitgevoerd moeten worden bij die jongens van cambuur.. Dat soort adrenaline is niet normaal

Wat een onzin om te zeggen dat ze door de weeks een zware wedstrijd hebben gehad.
En dan wilde ze ook nog Champions league spelen waar je veel vaker en zware wedstrijd speelt.
Je speelt tegen met alle respect thuis tegen Cambuur, die hoor je op te rollen.
Komen uit de Eerste divisie en laten even in Eindhoven zien wie de baas is. Echt kampioen- onwaardig.
Kan nog een mooie competitie worden zo als alle favorieten voor het kampioenschap ondermaats blijven presteren. Toch maar Pec Zwolle voor kampioen dan maar.

Waar haalde die scheidsrechter trouwens de 4 minuten blessuretijd vandaan (matchfixing?)

Vooral genoten van het middenveld van Cambuur erg complementair aan elkaar , Makrini een powerhouse met erg veel loopvermogen en duelkracht Wijnaldum en Maher niet gezien, Ritzmaier met een prachtige balbehandeling en pass en Bakker met een hoop diepgang en goed gevoel voor de ruimtes. Vond ook de back Bijker en Droste prima spelen , verdiend gelijkspel voor Cambuur.

rot op psv had gwn moeten winnen, en iedereen geniet hier als Feyenoord of psv punten verliest
,, schijt zo. ajax gaat er sowieso morgen aan in Groningen
zo lange we boven jullie staan, mag alles gebeuren met jullie anti voetbal in jullie flikkers pakjes

debacle?? 40 miljoen verdient met transfers , een nieuw jonge team , dat woord echt niet verpest omdat we gelijk hbbn gespeeld, nog niet verloren dit jaar, dus kom op ,wie heeft deze bericht gemaakt:
3 x raden whahahaha

"psv verzocht de Knvb ‘makkelijke wedstrijd’ in te plannen"

De Knvb presenteerde donderdag het speelprogramma voor het seizoen 2013/2014. Het seizoen waarin PSV zijn 100-jarige jubileum viert.
Op 31 augustus viert PSV haar 100 jarige bestaan. Reden voor een feestje dus, zo dacht het bestuur van de Eindhovense club. De beleidsbepalers bij PSV vroegen de Knvb om een ‘makkelijke’ tegenstander. Een nederlaag op je verjaardag, daar zit je natuurlijk niet op te wachten.
Het verzoek werd door de Knvb gehonoreerd en in Zeist zette men PSV – Cambuur Leeuwarden op de kalender.

http://www.voetbal4u.com/2013/06/14/psv-verzocht-d...

We hebben1 leuke wedstrijd gespeeld maar de verwachtingen waren daarna weer zo hoog, je ziet dat dit PSV nog lang niet zover is. Er zitten een paar die er boven uit steken Schaars en Bruma en de rest komt nog veel te kort. Zelfs een Wijnaldum waar ik nu toch meer van verwachtte valt zo door de mand. Cambuur was gewoon sterker en dat in eigen huis van PSV dat zegt genoeg,. Er moet veel en hard gewerkt worden door dit team. Over 2 weken Twente uit daarna Ajax thuis moet het nog zien!

Jammer zeg. Ik denk dat de jonkies niet tegen alle druk kunnen. Cocu moet nu hard trainen (voornamelijk op mentaal gebied) om zijn ploeg weer klaarte krijgen

Gisteren al vroeg naar het stadion gegaan waar de ambiance voortreffelijk was.

Maar vanaf de aanvang van de wedstrijd werd de sfeer alsmaar minder.
Het team van Cocu heeft de feestvierende vereniging en de supporters gewoon in de steek gelaten.
Met name Maher (wat is er toch met hem aan de hand?), Depay, Brenet en ook Park zakten zwaar door de ondergrens tegen een Cambuur waar je eigenlijk zonder al teveel inspanning als PSV zijnde de winst zou moeten binnenhalen.
Over die "flapdrol" van een Toivonen wil ik het niet eens hebben. Daar krijg je alleen maar een slecht humeur van.
Aan alles was te zien dat een dergelijke jonge ploeg nog veel moeite heeft om met de druk van het "moeten winnen" om te gaan.
Er is dus hier nog veel werk te doen voor Cocu en de zijnen.

Na afloop hebben we maar besloten ons eigen 100-jarig feestje te gaan vieren zonder op de wedstrijd terug te kijken en dat lukte voortreffelijk.
Op naar de volgende wedstijd dan maar.

Clubs als Cambuur, Zwolle, RKC spelen vrijuit en strijden als team...de topclubs hebben moeite om dit met hun jeugdige elftallen op te vangen....de kampioen zal de club zijn die het minst verspeeld tegen deze clubs.

Hahahah. PSV heeft 1 wedstrijd slecht gespeeld en iedereen begint te zeiken. Deze wedstrijden zitten er altijd tussen, zeker na een zware wedstrijd in Europa. Gelukkig is het volgende week geen wedstrijd, dan kunnen ze even rusten. Over 2 weken gewoon knallen tegen FC Twente.

1 september 2013 om 11:25

En de wedstrijd vorige week tegen Heracles vond jij niet ver beneden de maat?!

Dat zijn al twee wedstrijden tegen minder sterke tegenstanders. En dat rusten valt ook wel mee. De meesten hebben gewoon interlandverplichtingen.

1 september 2013 om 11:39

@patpsv

Had jij verwacht dat dit psv iedere week de sterren van de hemel speelt, psv is met een duidelijke omslag bezig dat kost tijd, Vorig jaar werd psv regelmatig uit gekotst door alle negatieve uitingen op het veld negatieve spelers zijn allemaal weg op toivonen na zou me niets verbazen dat hij die kans op de 1-0 met opzet heeft gemist. vind het wel jammer dat strootman weg is ondanks zijn chagerijnige kop en zijn gefoeter vond ik hem vorig jaar de beste psv speler, ik verwacht helemaal niet dat psv kampioen word zal heel mooi zijn als het kan met deze groep maar zit gewoon nog te weinig ervaring in deze jonge groep, ga achter je club staan en de spelers dat is het belangrijkste ondanks die 0-0 hebben ze er na de tijd nog wel een feestje van gemaakt.

1 september 2013 om 12:18

@-Brasil-

Iedere week de sterren van de hemel zeker niet, een beter vertoon tegen ploegen als Heracles en Cambuur zeker wel (niets ten nadele van deze ploegen). Het was zeker gisteren heel en dan ook heel erg slecht. En zeker in eigen huis mag een psv supporter beter voetbal verwachten tegen een ploeg als Cambuur, of het nu een jeugdig elftal is of niet.

En blijf altijd achter mijn club staan daar hoef je niet bang voor te zijn. En de sfeernl bij dat feestje na de wedstrijd was echt een stuk minder dan voorheen gepland. De teleurstelling zat er net als bij mij bij veel supportersmelijk goed in.

1 september 2013 om 12:41

@-Brasil-

Iedere week de sterren van de hemel zeker niet, een beter vertoon tegen ploegen als Heracles en Cambuur zeker wel (niets ten nadele van deze ploegen). Het was zeker gisteren heel en dan ook heel erg slecht. En zeker in eigen huis mag een psv supporter beter voetbal verwachten tegen een ploeg als Cambuur, of het nu een jeugdig elftal is of niet. En tegen de tijd dat deze jongens ervaren zijn spelen ze allang niet meer in Eindhoven.

En blijf altijd achter mijn club staan daar hoef je niet bang voor te zijn. En de sfeernl bij dat feestje na de wedstrijd was echt een stuk minder dan voorheen gepland. De teleurstelling zat er net als bij mij bij veel supportersmelijk goed in.

ik denk dat de traditionele subtop minder gevaar opleverd voor de 'topçlubs dan de nieuwe, jonge en aanvallende nieuwkomers in de eredivisie...ik verwacht weer een zeer wisseld presenterende Ajax en PSV met een spannende ontknopping

Terecht punt, met íets meer lef en vernuft...
Erg blij hiermee, dit biedt perspectief en vertrouwen voor SCC.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren