Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Euforie bij Arsenal van korte duur: 2013 zit erop voor Podolski

Laatste update:

Arsenal verzekerde zich deze week van de groepsfase van de Champions League, maar toch pakken zich weer donkere wolken samen boven de club. Arsène Wenger maakt bekend dat aanvaller Lukas Podolski acht tot tien weken aan de kant staat met een blessure. Poldi ging dinsdagavond kort na rust naar de kant in de wedstrijd tegen Fenerbahçe.

/

Podolski is net begonnen aan zijn tweede seizoen in Londen: vorig jaar zomer nam Arsenal hem over van 1.FC Köln. De Duitse aanvaller maakte elf doelpunten was daarmee medeverantwoordelijk voor het bereiken van de play-offs van de Champions League. In de eerste competitiewedstrijd tegen Aston Villa deed hij maar een minuut mee, omdat hij terugkwam van een hamstringblessure.

In de eerste wedstrijd tegen Fenerbahçe liet Wenger hem tien minuten meespelen, maar tegen Fulham stond hij weer in de basis. Podolski maakte toen direct twee doelpunten en Arsenal won met 1-3 op Craven Cottage. Zijn basisplaats in de returnwedstrijd tegen Fenerbahçe was echter teveel van het goede en nu staat Podolski zo’n tweeënhalve maand aan de kant met verergerde hamstringklachten.

“Zijn hamstring is erger beschadigd dan we dachten”, geeft de trainer aan. “Dit is erg teleurstellend, we hebben een flinke prijs moeten betalen voor die zege op Fenerbahçe. We moeten nu geduld betrachten”, luidt het oordeel van Wenger. De blessure van Podolski is extra zuur voor de Fransman, die al onder vuur ligt vanwege zijn falende transferbeleid deze zomer.

Update 3 september 11.02 uur - Euforie bij Arsenal van korte duur: 2013 zit erop voor Podolski
Na de blijdschap vanwege het aantrekken van Mesut Özil, maandagavond, is er een dag later slecht nieuws voor Arsenal: Lukas Podolski komt de rest van dit kalenderjaar niet meer in actie. Volgens Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrt, de ploegarts van het Duits elftal, heeft de aanvaller een spierscheuring opgelopen. “Ik zal helaas lange tijd uit de roulatie zijn, ongeveer drie maanden”, bevestigt Podolski in gesprek met BILD. De Duits international zal zodoende pas in 2014 weer inzetbaar zijn.

Arsène Wenger had Lukas Podolski niet op moeten stellen, dinsdag

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hoop dat Wenger een nieuwe vleugelspits koopt aangezien Chamberlain en nu ook Podolski er lang uitliggen. met Walcott en Miyachi gaan we het niet redden denk ik.

Hoop persoonlijk dat Di Maria komt die kunnen we nu extra geod gebruiken

29 augustus 2013 om 13:07

Met podolski en Chamberlain is er ook duidelijk een vleugelspeler nodig. Als er meegedaan wil worden om het kampioenschap zijn dit niet de spelers die basis moet staan, al heeft the Ox wel de potentie!

Elk nadeel heeft zijn voordeel, het lijkt me dat onze grote franse vriend nu wel eens een keer moet gaan handelen als die uberhaupt 11 spelers wilt kunnen opstellen aankomend weekend!

29 augustus 2013 om 13:10

denk wel dat Arsenal veel gaat moeten betalen als ze een deftige speler willen halen nu. Met al hun blessures komen ze een beetje wanhopig over en gaan de onderhandelende clubs het onderste uit de kan willen halen. Benieuwd of Wenger gaat accepteren om (ver)boven de martkwaarde te betalen

Arsenal heeft wel heel erg veel pech.

"we moeten nu geduld betrachten"

hoe vaak hebben Arsenal supporters die afgelopen jaren deze tekst niet moeten horen.

Vervelend deze blessure. Aangezien Arsenal kwalitatief niet een brede selectie heeft is het toch verstandig dat ze nog versterkingen gaan halen.

3 september 2013 om 11:17

Vraag me als Gunner af wat er aan de hand is met de medische staf van Arsenal? zoveel blessures steeds, dat is toch geen toeval meer?

En here we go again, het seizoen is begonnen bij Arsenal.

Puur omdat de selectie niet breed genoeg is moeten spelers met kleine pijntjes elke week weer spelen waardoor de kleine pijntjes vanzelf grote pijntjes worden. Kampioen word je met een selectie van 20 man, niet met 11 basiswaardige spelers. Er word maar niet geleerd van clubs als United die gewoon 20 volwaardige basisspelers hebben en daarom een blessure moeiteloos op kunnen vangen. Wanneer bij United Rooney wegvalt zetten ze Kagawa op de 10 positie. Valt bij Arsenal Cazorla weg komen we met Rosicky. En ga zo maar door.

Het wegvallen van Podolski zal betekenen dat Cazorla weer op de vleugel zal spelen (helaas) en dat Rosicky weer in het veld komt waarschijnlijk. Haal je de beste speler van zijn positie af en er komt een speler terug die 2 klasses minder is.

*zucht

29 augustus 2013 om 13:03

Ik geef je 100 gelijk. Mensen roepen dat Chelsea Willian niet nodig heeft, maar wanneer kwaliteit uitvalt komt er kwaliteit voor in de plaats. Je gaat er niet op achyeruit. En wisselspelers van Chelsea gaan genoeg wedstrijden spelen. Dus ze komen niet alleen bij blessures in actie. Arsenal heeft wel heel vaak pech met blessures, misschien dat Wenger nu voor vuurwerk zorgt op transfermarkt maar heb er een hard hoofd in, na Chelsea zou ik Arsenal de titel gunnen. Vind het een mooie club.

29 augustus 2013 om 16:14

Jij bent echt heel erg negatief over Rosicky. 2 klasses minder? Ben je wel goed in je kop. Die Rosicky is echt wel goed bezig hoor. Die speelt zeer aardige wedstrijden maar jammer genoeg is die altijd geblesseerd. Cazorla is gewoon een klasse beter maar echt niet 2 hoor. Daar doe je Rosicky echt mee tekort.

3 september 2013 om 11:06

Kunnen Ramsey, Wilshere en Ozil niet op het middenveld spelen?

3 september 2013 om 11:17

Toen Delano de reactie plaatste was Özil natuurlijk nog geen Gunner.

3 september 2013 om 11:24

Op welke plaatsen kan Özil allemaal ingezet worden (waar hij ook nog goed presteerd dan he)??

3 september 2013 om 11:42

Heb je helemaal gelijk in Afcagunner, had ik even overheen gelezen!

3 september 2013 om 11:37

Wat dan? Podolski was sowieso 2a3 maand uigeschakeld, 3 om weer matchfit te geraken. En als Cazorla wegvalt hebben wij ene Özil Zelfs Walcott in de spits zal volstaan haha.

Cazorla speelt sowieso op de flanken met Özil op 10, in de praktijk gaan zij telkens van positie wisselen aangezien zij beiden op de flanken kunnen spelen, zeker Özil die gewoon ook echt rap is.

Rosicky die in bloedvorm is heb je dan achter de hand, Ramsey die creatie is en Wilshere die het één en ander kan bewerkstelligen. De dmf positie is met Flamini, Ramsey en Arteta ook meer dan voldoende gedekt. Bovendien kan Monreal ook op het middenveld spelen wanneer nodig.

Vermaelen zal spoedig weer terugkomen en met de extra Viviano moeten we zonder problemen de kerst kunnen halen.

3 september 2013 om 12:29

@ Arsenaladdict

Mijn eerste post was van 5 dagen geleden en toen was Ozil nog niet binnen. Nu Ozil er is veranderd er een heleboel aangezien Cazorla nu gewoon op de flanken kan en we dan nog steeds een fantastische CAM hebben.

3 september 2013 om 12:58

Zag dat inderdaad pas later.

Wat een pech heeft Arsenal, elke belangrijke speler van ze wordt geblesseerd.

Hopelijk halen ze deze week nog enkele topspelers want ze hebben er echt nood aan. Ik blijf hopen op Fellaini.

29 augustus 2013 om 12:53

@ Medellin

Die hoop heb ik opgegeven, het is vandaag de 29ste en je hebt in principe nog maar 2,5 dag om spelers te halen. Terwijl je 2 maanden niets hebt gedaan. En dan zou je nu opeens met spelers op komen zetten? Gaat niet gebeuren, echt niet.

Er zijn teveel goede betaalbare spelers al vertrokken die haalbaar + een versterking waren
Er zijn teveel goede Onbetaalbare spelers al vertrokken die een versterking waren

Je hebt nog 2,5 dag, waar een Fellaini een maand geleden 26 miljoen moest kosten (clausule) is zijn kostprijs nu 40 miljoen.

29 augustus 2013 om 13:06

Correctie je hebt tot 2 september, dus nog 4 dagen. Voor de rest ben ik het helemaal met je eens. Je hebt 2 maamden tijd gehad en niks gehaald dan gaat het er verder ook niet meer van komen denk ik.

Plus zoals je al zei, nu ga je echt de hoofdprijs betalen voor spelers.

Al een hele smalle selectie, raken onze vleugelspelers met Poldi en AOC ook nog eens lange tijd geblesseerd... Nu hou je Walcott, Gnabry (jeugd nog) en Miyachi over en Cazorla kan er spelen...

Nu moet er nog een extra aankoop bij in mijn ogen

29 augustus 2013 om 13:02

hoelang is aoc ook alweer uitgeschakeld?

29 augustus 2013 om 14:13

In november zou hij weer terug moeten komen.

Pffff wat een pech hebben wij weer, Het seizoen is amper begonnen en we kunnen met geluk 11 A spelers opstellen, Sagna centraal achterin Cazorla op links blablabla met het nodige knip plak en puzzelwerk kunnen we een fatsoenlijke basis opstellen, We moeten écht snel aankopen doen zowel in de breedte als gewoon een paar échte versterkingen, Ik eis geen Ozil of Iniesta ik wil gewoon een paar goede spelers zien of een paar grote talenten.

Podolski Arteta Vermaelen Chamberlain liggen er allemaal uit, Om nog maar niet te spreken over Diaby etc, Ook Ramsey en Wilshere hebben last van pijntjes maar Wenger heeft aangegeven goede hoop te hebben dat ze zondag fit zijn voor de Nld.

Edit: Podolski was trouwens lekker bezig, Door gelijk 2 knappe doelpunten te maken tegen Fullham

29 augustus 2013 om 12:57

@afca_1995

Ramsey en Wilshere kunnen waarschijnlijk allebei spelen. Maar wederom allebei met kleine pijntjes. Zo onnodig. Als er tegen Fener gewoon alvast één op de ban kwerd gehouden en de ander gewisseld werd na 45 minuten waren ze allebei top fit geweest. Nu spelen ze komend weekend met kleine pijntjes en is het risico op een grote langdurige blessure veel groter.

Dit is ook gelijk het Manco van Arsenal. De selectie is niet breed genoeg waardoor spelers te lang moeten spelen met kleine pijntjes. En die kleine pijntjes worden vanzelf grote pijntjes zonder voldoende rust. Waar ze bij United, Chelsea en City moeiteloos rouleren tussen basiswaardige spelers word er van een blessuregevoelige Wilshere verwacht dat hij 70 wedstrijden speelt. Dat kan fysiek gewoon niet. En daardoor krijg je vanzelf zulke dingen.

29 augustus 2013 om 12:58

Stel je toch niet zo aan man, dit is al 10 jaar het beleid van Mister Wenger, die koopt alleen franse talenten die het nooit waarmaken.

3 september 2013 om 11:25

@afca 1995 haha lees je tekst nu eens door Best grappig dat het wel Özil is geworden..

Arsene Wenger.... De tijd begint te dringen. Geef ons hoop en doe een goede aankoop..... of 3

Tja het wordt nu wel tijd om een bod bij Real te plaatsen voor di Maria.
Heeft alles in zich om een topper te worden bij Arsenal.

Hoe komt het toch dat bij Arsenal elk jaar belangrijke spelers er maanden en maanden uitliggen? Volgens mij is dat bij geen enkele club in Europa zo. Denk dat er een hoop winst te behalen valt met een bredere selectie. En dan niet eentje waar de vervangers van de basis een 19 jarig frans gastje is maar gewoon een kerel van 25 die het klappen van de zweep een beetje kent.

29 augustus 2013 om 13:03

@ Stretfordend

En dat is precies het verschil tussen Chelsea, United, City, Tottenham (komend jaar) en Arsenal. De andere 4 clubs kunnen moeiteloos roteren met spelers om zo spelers voldoende rust te geven en te zorgen dat ze 50 wedstrijden per seizoen fit zijn. Omdat ze die andere 20 rust hebben gehad.

Tegen Fener hadden Ramsey en Wilshere allebei wissel moeten zitten om te rusten. Of in de 45 minuut gewisseld moeten worden bij de 1-0 stand. Maar Wenger zet ze 70 min en 90 minuten in het valt om achteraf te klagen dat beide spelers last van pijntjes hebben.

Chelsea: Hazard/mata/oscar valt uit? Willian, De Bruyne kunnen zo in stappen.
united: Rooney valt uit? Kagawa kan zo in stappen
City: Dzeko valt uit? Aguero, Negredo kunnen zo in stappen.

Arsenal:
\giroud valt uit? uuuuh?
Walcott/podolski valt uit? OAC of Cazorla vanaf zijn 10 positie halen.
etc etc etc

Heb wel te doen met Arsenal. Maar het is gewoon duidelijk dat de selectie niet breed genoeg is. De basis op zich goed, zeer goed zelfs, maar die kunnen niet alles spelen en als ze teveel spelen dan krijg je zo'n taferelen.

Ik denk dat het nu te laat is voor een goede aankoop. Arsenal zal het moeten doen met wat ze hebben maar spijtig genoeg is dat niet veel.

Het is wel vreemd dat Arsenal zoveel blessures heeft, jaar in, jaar uit. Vooral jammer, want de verwachting was dat Poldi er drie weken uit zou liggen.

Wel weer een kans voor VZ om iets over Arsenal te zeggen en haar transferbeleid.

Ik roep het al tijden, maar Dusan Tadic zou een perfecte aankoop zijn voor Arsenal. Kan voor een schappelijk prijsje worden gehaald (belangrijk kennelijk voor Wenger) plus met Dusan op de linkerflank zal Giroud nog meer gaan scoren.

Di Maria er ook nog bij en het feest is compleet.

Maar Wenger kennende zal hij het gaan doen met Gnabry en Miyaichi. Eerstgenoemde kan ik nog in komen maar Ryo komt nog veel tekort.

Dit is geen pech dit is gewoon achterlijk dat je elke keer de zelfde spelers moet opstellen in een korte periode. Dit laat weer eens zien dat de selectie veel te klein is als dit zo doorgaat spelen we in oktober met een B -elftal door alle blessures. De fouten die Arsenal deze zomer hebben gemaakt is niet te tellen maar de grootste fout waren de beloftes nu zijn er miljoenen fans gefrustreerd en teleurgesteld je moet nooit aankondigen dat je geld gaat uitgeven, want de prijzen die helaas al te gek zijn gaan dan nog meer omhoog. Ik verwacht in ieder geval weinig van deze seizoen dat we een prijs gaan winnen dit seizoen lijkt me nihil.

Di Maria moet nu echt komen hoor of in ieder geval een vleugelspits. Naast Di Maria, kan ook een Griezmann zijn...voor de rest geen idee wie er nog gekocht kan worden. Het moet wel snel gebeuren, maar ik weet zeker dat als Wenger iets gaat halen het pas op het laatste dag gebeurt!

Met wat voor bank gaat Arsenal de NLD dan in? Een fatsoenlijke 11 opstellen moet nog wel lukken, maar wat voor wissels gaat Wenger kunnen gebruiken? Sanogo?

29 augustus 2013 om 13:09

Sanogo, Rosicky, Gnabry, Ryo, Jenkinson, Fabianski? zoiets.

29 augustus 2013 om 13:12

Ik denk dat Rosicky al moet starten als Arteta, AOC en nu dus Podolski geblesseerd zijn? Blijft dus totaal niks over, Wenger kan beter helemaal niet wisselen zo lijkt het.

29 augustus 2013 om 13:17

+gnabry, Monreal , Zezalem en Eisfeld. De eerste zit al dicht tegen een basisplaats aan.

29 augustus 2013 om 13:18

Subs: Fabianski, Jenkinson, Monreal, Frimpong, Myaichi, Sanogo.

Zeer zwakke bank inderdaad, maar de basis is heel sterk. Ik denk dat zij de klus kunnen klaren.

Szczesny
Sagna
Koscielny
Mertesacker
Gibbs
Wilshere
Ramsey
Rosicky
Walcott
Giroud
Cazorla
29 augustus 2013 om 13:19

Gnabry dicht bij een basisplaats...?

Daarbij denk ik dat het een bankplek wordt voor Zelalem of Frimpong.

29 augustus 2013 om 13:25

Dicht bij een basisplaats is wat overdreven. Ik verwacht wel dat hij zijn minuten gaat maken in de eerste.

3 september 2013 om 11:36

Flamini is ook nog gehaald en is beter dan Ramsey.

Slecht nieuws voor Arsenal, al helemaal omdat Ox ook al een lange tijd niet beschikbaar zal zijn en je nu twee wingers kwijt bent.

Ik wil Vela terug bij Arsenal wat een geweldenaar is ie nu.

Treurig nieuws na zijn dubbelklapper tegen Fulham. Het wordt tijd om eens wat aankopen te doen, niet omdat iedereen dat zegt maar als je naar de selectie kijkt zie je gewoon dat deze uitgedunt is.

Een Cb/rb (afhankelijk van waar Sagna geposteerd wordt dit seizoen), Cvm, LW, RW en een ST zijn gewoon broodnodig. Als Walcott of Giroud nu ook nog eens geblesseerd raakt kunnen we het wel vergeten.

Aha! Poldi veel sterkte!

Arsene, mss een tip. Trek nu eventueel een topspeler aan .

Erg voor de Arsenalsupporters, een man die geen toptransfer wil doen. Heb gehoord dat hij perse Cabaye wil. Is dat nu echt wat Arsenal nodig heeft?? Onbegrijpelijk

3 september 2013 om 11:47

Ik heb je verzoek ingewilligd, ik hoop dat je tevreden bent.

3 september 2013 om 12:03

Ozil is absoluut een goeie transfer, had wel nog graag een aanvaller gezien en een sterke centrale verdediger.

3 september 2013 om 13:11

Klopt, centraal is prima gedekt met Sagna, Vermaelen en Flamini die op rechtsback kan.

Wenger gaat nu enkel voor de superplayer, dus als er geen topspits beschikbaar is dan laat hij het zo. Ba is nog geprobeerd te huren, maar dat mocht niet baten.

Trieste van alles was dat dit gebeurde in een niets zeggende duel...

meer kan je hier niet op zeggen, veel beterschap wensen,en dat hij fit raakt voor het Wk (2-3maanden is nog wel kort, maar goed, eenmaal een blessure raak je altijd weer gevoeliger voor de volgende)

Zullen denk met dit opstelling beginnen aankomende zondag. En gwn Gnabry, Jenk, Ryo, Sanogo, Fabianski en Zelalem als wisselspelers.

Szczesny
Sagna
Mertesacker
Koscielny
Gibbs
Ramsey
Wilshere
Rosicky
Walcott
Giroud
Cazorla

Ai, weer een flinke tegenvaller voor Arsenal. Ze moeten nu toch echt versterkingen gaan halen. Niet alleen omdat er zoveel spelers geblesseerd zijn.

Heel zuur voor Arsenal. Welliswaar niet de meest bepalende speler aan de Gunners hun zijde. Maar in mijn ogen toch wel een van de betere voetballers, prima linksbuiten/spits.
Hoop dat hij snel hersteld, altijd zonde van een oefenduel geblesseerd terug komen (3-0).

29 augustus 2013 om 13:42

Miss moet je juist blij zijn, nu moet wenger wel een spits erbij halen. Als ik wenger was zou ik gewoon finbogason halen die prikt ze wel

29 augustus 2013 om 13:49

Als LFC supporter is het altijd fijn dat de voorhoede van een plek 4 concurrent uitgeschakeld is.
Zelf vind ik dat Arsenal echt niet met Finnbogason aan mag komen.
Na namen als Rooney,suarez en Higiaun mag je echt niet met een onbekende Ijslander aan mag komen zetten. Het is wel Arsenal. De club van Henry en Bergkamp. Ik zie Finnbogason zich graag aansluiten bij een ploeg als Cardiff of Chrystal Palace (ook al is die jonge spits van Cardiff erg goed).

29 augustus 2013 om 14:49

Tja maar grotere namen gaat arsenal niet lukken en die finbogason koop je voor zowat niks en hij legt ze echt wel in en dat is t publiek vergeten dat hij 'maar' van heerenveen afkomt

Tja zuur voor Podolski dit aangezien hij aardig zijn draai begon te vinden.

Eerlijk gezegd denk ik dat Wenger niemand meer erbij gaat halen. Elke club weet dat Wenger onder zware druk staat en dat zij geld hebben om te besteden. Omdat Wenger zolang heeft gewacht zal elke club het maximale vragen voor hun speler en Wenger kennende wil hij dat niet betalen en zal die afhaken omdat het niet martk conform is. Het is zo jammer als Wenger direct na het openen van de transfer window in actie was gekomen had je A: deze blessure misschien kunnen voorkomen en B: Spelers voor relatief lager kunnen halen dan nu last minute.

Wenger is een prima trainer, maar een debiel als het aankomt met transfer beleid en strategieën in dat gebied.

Arsenal is hard op weg om het horror seizoen van 2009/2010 in te halen. Er waren destijds meer dan 80 blessures gedurende dat seizoen. Volgens mij staat de teller nu al boven de 7.

Kopen kopen kopen kopen kopen!!! Zo snel mogelijk, en minstens 3 goede spelers.

3 september 2013 om 11:40

Oké oké, is Özil goed?

3 september 2013 om 11:42

Ja hoor, die is goed, maar Wenger gaat hem toch niet kopen.

3 september 2013 om 11:45

We hebben Özil gewoon.. Mesut Fuckin Özil !! Geloof het nog steeds niet.

3 september 2013 om 11:47

Ja man, ik kon niet eens slapen vannacht. Jammer dat hij op Santi's favoriete plek speelt, maar ze zullen genoeg van positie wisselen.

3 september 2013 om 11:50

Nee, vind dat juist geweldig. Wordt ongekend onberekenbaar man, continue positiewisselingen en een Ramsey die daar nog eens tussen dendert.

3 september 2013 om 12:18

ik had eigenlijk ook nog gehoopt op Cabaye vind dat gewoon een geweldige middenvelder.

nu een middenveld met veel mogelijkheden Özil, Cazorla, Wilshire, Arteta, Ramsey die nu weer in vorm begint te raken. Diaby als die fit is gewoon een hele goede speler. rosicky die als een goede stand inn gezien kan worden.

en dan was ook nog goed te zien bij de wedstrijd tegen de spurs dat Arsenal al heel goed op elkaar is ingespeeld. het gaat misschien toch nog wel iets beloven dit Seizoen.

ik ga niet zeggen dat we dit jaar Kampioen gaan worden maar de top 4 moet gewoon weer haalbaar zijn.

3 september 2013 om 12:24

League of FA Cup moet te doen zijn.

3 september 2013 om 13:09

Top 4 was zonder Özil al goed haalbaar, top 3 mag je minimaal verlangen nu en misschien zelfs meer.

Mesut is zo ongelooflijk goed, als ik eraan denk krijg ik al een apart gevoel van binnen. We gaan wat meemaken zeg, echt lang geleden dat we het kaliber Bergkamp in huis hebben gehad.

3 september 2013 om 13:18

Fabregas was ook niet niks. Al was hij meer een Pires.

3 september 2013 om 13:24

Özil is beter dan Cesc. Cesc mist snelheid. en Mesut is dynamischer, kan op de vleugels spelen, terwijl Fàbregas dat niet kan.

Fàbregsa vind ik wel de mooiere voetballer, heeft echt een unieke stijl en heeft het verdelen van het spel echt tot een kunst verheven. Zo lakoniek en met zo veel gevoel.

3 september 2013 om 13:33

Bovendien is Özil niet blessuregevoelig, dat vind ik nog het belangrijkste.

Arsenal moet nog minstens op elke linie een speler halen! Maar welke? Er is onderhand geen speler meer over die voor een transfer in aanmerking komt.
Doel: Begovic
Verdediging: Sakho
Middenveld: Fellaini/bender
Aanval: Di Maria/benzema

Als er gewoon gezorgd wordt dat er 4 van de bovengenoemde spelers aangetrokken wordt dan heb ik nog wel hoop voor AFC dat ze de top 4 halen.

29 augustus 2013 om 13:56

Hoop voor AFC dat ze 1 van jou genoemde spelers kunnen binnen halen. Ben alleen bang dat het weer pure middelmaat wordt. Spelertjes net als Downing bij Liverpool. Zo krijg je weer van die Chamahk en Gervinho spelers bij Arsenal die net niet het gewenste niveau zijn waar ze 50 wedstrijden mee moeten gaan spelen. Als ze nog twee toppers binnen kunnen halen zou mooi zijn voor het Engelse voetbal.

29 augustus 2013 om 16:21

Ze wachten héél de transfermarkt om dan op het einde nog in actie te schieten.. en dan zie ik ze geen toppers meer halen maar subtoppers... 10 miljoen voor Diame, 12 voor Ashley Williams en 15 voor Michu. Zoiets.

Was dit nu echt niet te voorzien geweest? Onvoorstelbaar wat kun je naïef zijn zeg...met een handjevol brekebenen een seizoen van 60+ wedstrijden beginnen... Yeah right

Dit kan de transfermarkt nog een hele mooie wending geven. Aangezien arsenal heel wat geld heeft gespaard de laatste jaren en het nu bijna wel verplicht moet uitgeven, want de selectie is wel zodanig uitgedund deze transfer periode dat het zeker nodig is. Ze speculeren over een transfer met Di Maria. Ook Ozil wordt genoemd. Ben benieuwd, vooral Ozil zie ik wel bij Arsenal spelen. Vooral nu Arsenal Champions League heeft gehaald zal het makkelijker worden om spelers met de club te binden

Tsja, de echte Arsenalfans hadden dit al ingecalculeerd neem ik aan. Want een seizoen zonder problemen bij Arsenal lijkt vrijwel onmogelijk.

Zoals altijd zal Wenger weer een B-keuze versterking halen; maken ze het zichzelf lastig door op de helft van de rit onnodige punten te laten liggen; de laatste tien speelrondes worden alle wedstrijden gewonnen en Arsenal is weer eens verzekerd van top 4 en iedereen is blij...over and over again

Ik had zelf voorspeld dat Arsenal dit of komend seizoen op z'n minst één prijs zal pakken, ben benieuwd of die nog uit zal komen.

Zonde, hierdoor neemt de druk om toch weer te kopen toe. Ik hoop dat Arsenal zich niet laat verlijden tot krankzinnige bedragen.

De tijd begint nu echt te dringen! Hoewel er nu pech is met het aantal blessures is de selectie alsnog te klein. Ben zeer benieuwd wie er aangetrokken gaan worden want de enige realistische spelers die met Arsenal in verband worden gebracht zijn Cabaye en Di Maria, hoewel ik betwijfel of die laatste haalbaar is.

Niet te geloven, mensen denken nog steeds dat Benzema kan worden aangetrokken; die gaat nergens heen. Di Maria mag van mij komen maar alleen als Real niet te veel vraagt want laten we eerlijk zijn hij is niet de meeste constante winger. Ook Ozil of Fabregas gaan niet komen... open your eyes people?

Wenger moet gewoon slim spelen. Leuk dat je veel geld te spenderen hebt maar je kan nog altijd goedkope en goeie spelers vinden..

Aanval: ik had graag Aubameyang gezien maar die is naar Dortmund; dus Luis Muriel is een zeer goed alternatief. Udinese is echt een handelshuis dus ik zie hem wel vertrekken daar. Ook Turan zou ik graag zien komen.

Middenveld: Nainggolan van Cagliari zou een goede optie zijn maar Camacho is ook een zeer goeie middenvelder

On: Spijtig, vele mensen vinden Podolski tekort komen maar dat vind ik niet. Hij was vorig zeizoen gewoon ongelukkig. Als een speler vaak geblesseerd is en soms maar 15 min mag invallen dan gaat hij zowiezo geen heel hoog niveau halen.. de matchen dat hij speelt zijn meestal gewoon goed, hij heeft ook goede stats, is zeer compleet en kan goed combineren en heeft veel scorend vermogen.

Gewoon bad luck voor hem

Erg jammer voor hem want hij was erg goed op dreef. Hij zit ook in ze beste jaren (hij is 28) dus dit seizoen had zijn beste seizoen ooit kunnen worden in z'n carrière. Arsenal zal hem missen. Maar om het positieve erin te zoeken: denk dat Wenger nu toch echt doorheeft dat ze absoluut nog een winger nodig hebben.

Maar ik zie hem al redeneren: Walcott, Ox en Cazorla op de flanken en Gnabry als alternatief.. Cazorla gaat niet meer centraal op het middenveld spelen want daar staan Wilshere en Ramsey.. hé we hebben niemand meer nodig.

Of ze halen een Nathan Dyer ofzo xD

Niks kopen hoor wenger niet doen word weer een geweldig seizoen zo

Sneu voor Podolski. Maar het hoeft geen groot probleem te zijn. Cazorla op links en Ozil op zijn plek. Denk dat je er eerder op vooruit gaat. De breedte is dan wel een groot probleem. Ik meende dat Arsenal trouwens nog een groot talent had als vleugelspeler?

3 september 2013 om 11:15

bedoel je AOC of Gnabry. De eerste is namelijk geblesseerd en gnabry is denk ik nog te licht

3 september 2013 om 11:17

Hij zal the Ox inderdaad wel bedoelen. Groot talent, maar doet mij persoonlijk altijd erg denken aan Theo denken.

Weet jij hoelang AOC nog geblesseerd is?

3 september 2013 om 11:32

ik denk nog 4/5 weken

3 september 2013 om 11:40

AOC bedoelde ik inderdaad, kwam even niet op de naam, dank!

3 september 2013 om 11:49

The Ox is sterker, heeft een betere passing en afstandsschot. Theo is super snel en een goede afmaker in de zestien.

Zo'n beetje de verschillen

3 september 2013 om 11:17

Je bedoeld Chamberlain waarschijnlijk? Die is helaas ook geblesseerd en zal ook pas over een tijdje weer inzetbaar zijn.

3 september 2013 om 11:40

Klopt! Dat is zonde, speelt hij vanaf links? Want een creatief middenveld met Ozil en Cazorla zou natuurlijk het fijnste zijn.

3 september 2013 om 11:44

@JK-Ajax

Een creatief middenveld met Cazorla en Özil zou inderdaad prachtig zijn , maar is het realistisch ? Beide beschikken niet of weinig over verdedigende talenten. En als je dit zou willen realiseren zou er een pure DM moeten spelen die we alleen in de vorm van Flamini hebben.

Alleen tegen de kleine clubs zou het mogelijk zijn , anders wordt je middenveld denk ik overlopen vanwege de te aanvallendheid van het team.

3 september 2013 om 12:39

Maar wat ga je dan doen wanneer Podolski weer fit is? Blijf je dan met Ozil Ramsey Wilshere spelen en Cazorla als vaste linksvoor?

Cazorla, Rosicky en de OX (komt ook wel weer terug van blessure) . Vind Podol echt top maar dit kan wel opgevangen worden hoor!
De euforie gaat gewoon door wat mij betreft :P

3 september 2013 om 11:19

Ozil is gewoon 2 a 3 klasses beter, en dat zegt meer over Mesut dan over Prins Podol. Altijd jammer zo'n blessure, maar op dit moment hoeft het geen ramp te zijn.

Na de winterstop kan Arsenal het ook wel proberen met Podol in de punt als Giroud niet gaat renderen dit jaar (wat hij overigens toch wel prima doet afgelopen weken). Lukas is toch wel echt een goalgetter als het nodig is.

3 september 2013 om 11:36

Dit is niet relevant aangezien ze op een andere plaats spelen (podol en ozil)

3 september 2013 om 12:18

Zoals ik al aan probeer te geven zijn ze beide multi inzetbaar. Het is dus wel degelijk relevant als je het mij vraagt. Concurrenten zullen het niet direct zijn, maar ze kunnen wel eventueel op elkaar plek spelen.

3 september 2013 om 11:42

Podolski is dodelijk, maar niet persé geweldig voor ons spelletje. Nu we Özil heben zal je sowieso een ander Arsenal aantreffen. Cazorla, Özil, Ramsey, Wilshere mjam-mjam !!

Myaichi zit trouwens ook dicht tegen het eerste aan !

3 september 2013 om 11:42

Denk niet dat hij speeltijd zal krijgen helaas , Wenger zal dit simpel oplossen ( zie opstelling)

Als hij ingebracht wordt komt dat na de 80e minuut bij een voorsprong of als iemand geblesseerd raakt , maar dan staat eerst Rosicky er nog

Polska
Sagna
Per
Kos
Gibbs
Rams
Özil
Wilsh
Walnoot
Giroud
Caz
3 september 2013 om 12:00

Die ''walnoot'' doet het best aardig tot nu toe. En opstelling is te aanvallend. 4-2-3-1 lijkt me beter.

Ik weet niet hoe t bij de rest zit, maar mijn euforie duurt nog wel een maand.

3 september 2013 om 11:44

Inderdaad. De blessure van Podolski voelt als een druppel op een hete plaat wanneer je de beste spelmaker ter wereld daarnet hebt aangetrokken.

3 september 2013 om 11:50

Vind je Ozil beter dan Iniesta? Niet dat ik het daarmee oneens ben.

3 september 2013 om 12:57

Hmm, lastig te bepalen. Voor de Premier Leauge denk ik Özil, meer loopvermogen en is wat sterker. Voetballend doen ze denk ik niet veel voor elkaar onder.

3 september 2013 om 14:24

Iniesta heeft veel meer talent dan Ozil joh. Ozil is wel een goede nummer 2.

3 september 2013 om 15:05

Ozil kan veel en veel betere stats overlegegn dan Iniesta, maar technisch is Iniesta nét iets beter.

3 september 2013 om 11:54

Waarom moeten er nou weer klote-interlands komen Ik wil Ozil zo snel mogelijk in een Arsenalshirt zien spelen.

3 september 2013 om 12:01

Die wedstijd- Arsenal-Sunderland - wordt jammer genoeg niet uitgezonden door Foxsports.

3 september 2013 om 12:02

laten we hopen dat hij niet geblesseerd raakt als hij voor duitsland speelt

3 september 2013 om 12:13

ben zowiezo ontevreden over fox sport. zenden gewoon niet alle wedstrijden uit die er gespeeld worden dit was bij sport 1 wel het geval.

3 september 2013 om 12:20

Ja inderdaad, het is erg achteruit gegaan. En ook nog geeneens HD.

3 september 2013 om 13:11

Gelukkig is er altijd Skysports.

3 september 2013 om 15:06

Ja echt hé, nu maar hopen dat ie heelhuids aan komt. Oef, 14 september lijkt nog zo ver weg.

Weet je trouwens of en wanneer hij wordt gepresenteerd?

3 september 2013 om 16:01

Özil is in Duitsland hè..

3 september 2013 om 16:03

Na de interlands wordt hij gepresenteerd dan hopelijk. Ik ben echt benieuwd hoe hij in het Emirates ontvangen wordt.

3 september 2013 om 18:21

Skysports ook niet.

@gooner4a
Hij wordt natuurlijk hartelijk en met een geweldig onthaal ontvangen. Dit is dé aankoop, die we al jaren wilden zien.

3 september 2013 om 12:16

Volledig mee eens, toen ik vanochtend wakker werd moest ik weer even kijken of het echt geen droom was..

3 september 2013 om 15:07

Haha had precies hetzelfde. Mooi om te zien dat wij eigenlijk de enige in de PL zijn die een wereldklasse speler hebben kunnen contracteren.

Laptop ner gecrasht, Podolski helaas 3 maand out, Ox nog moeten missen maar toch ben ik vandaag zo verdomd vrolijk net of ee gisteren iets moois heeft plaats gevonden

Zou wat zijn als Ozil geblesseerd raakte ;p

Dat is de politiek van Fox sport.
Komen dan over een jaar met een zender erbij maar dan moet je wel extra voor gaan dokken, let maar op.
Een despoot als Murdock die er niet voor schroomt om ouders af te laten luisteren waarvan hun kind is vermoord en de gsm van dat kind te laten inbreken door zijn journalisten die de voetbalrechten verkopen is vragen om problemen.
Nu betaal je er nog een redelijk bedrag voor maar volgend jaar krijg je meer zenders erbij maar als je al die voetbalwedstrijden wil gaan bekijken mag je gewoon meer gaan dokken.

3 september 2013 om 13:00

ik vind fox sports nu al een kl*te maatschappij ... als echt voetballiefhebber heb je nu 3 zenders nodig ipv 2 (sport 1, fox eredivisie , fox international, kost weer een euro of 180 extra per jaar.
jammer dat de staat zoiets toestaat, criminelen zijn het. Als ze weer een extra zender creëren zouden we met ieder lid van voetbalzone af moeten spreken de abonnementen op te zeggen.

Over precies 3 maanden is het toch 2 december?? Dus hij zou nog kunnen spelen in de maand december. In Bild staat alleen dat hij geen interlands meer zal spelen in 2013. Dat Podolski 3 maanden eruit lag was trouwens allang bekend!

3 september 2013 om 15:31

Misschien moet hij eerst weer opbouwend trainen en wedstrijdritme op doen in het 2e elftal.
Dus een officiële wedstrijd zal wel in 2014 plaatsvinden.

Leuk dat Özil gehaald is, maar nu Podolski out is heb je nog steeds een even smalle kern. Arsenalfans zijn terecht lyrisch na het halen van Özil, maar die goede sfeer kan zo weer omslaan wanneer je door begint te krijgen dat er elke week (weliswaar talentvolle) jeugdspelers op de bank zullen zitten.

Volgens mij was het allang al bekend dat Podolski zo'n 3 maanden eruit zou liggen. Jammer, maar ik verwachtte toch niet dat hij een basis plaats zou krijgen. Na de interland periode denk ik dat Özil op tien zal gaan spelen en Cazorla van af de linkerflank met veel wisselwerk tussen beide Magiërs. Pff Kan echt niet wachten om Mesut Özil in een Arsenal shirt te zien zeg, dat gaat echt smullen worden op het middenveld. Hopelijk zullen de geblesseerde spelers er weer snel bij zijn.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren