Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Chelsea heeft vergunning voor peperdure Willian ook binnen

Laatste update:
/

Chelsea meldt zondag dat het een akkoord heeft gesloten met Anzhi Makhachkala over de transfer van Willian. De 25-jarige aanvallende middenvelder speelde maar elf wedstrijden voor de club uit Dagestan, maar werd in de gaten gehouden door verschillende topclubs. Vooralsnog is er alleen sprake van een akkoord tussen de clubs: het is onzeker of Willian ook een werkvergunning krijgt voor Engeland.

Een week geleden zag het er nog naar uit dat Willian aan de slag zou gaan bij Tottenham Hotspur. De Londenaren waren bereid hun eigen transferrecord te verbreken om de komst van de Braziliaan mogelijk te maken: gesproken werd van een bedrag van 35 miljoen euro. Willian was begin vorige week al in Londen voor een medische keuring, maar het afronden van de deal duurde en duurde maar.

/

Nu is duidelijk dat the Spurs definitief achter het net vissen. Datzelfde geldt overigens voor Liverpool, dat in een eerder stadium al veel belangstelling toonde. Chelsea meldde zich recent pas bij Willian en zou een bod van 37 miljoen euro hebben gedaan aan diens club Anzhi. Daarnaast werd de Zuid-Amerikaan een interessante aanbieding gedaan. De clubs zijn er inmiddels uit, net als Willian en Chelsea zelf.

The Blues melden echter ook dat er woensdag nog een hoorzitting op het programma staat, aangaande de werkvergunning van Willian. Voetballers van buiten de Europese Unie mogen niet zomaar aan de slag in de Premier League: daaraan zijn strenge voorwaarden verbonden. Woensdag moet duidelijk worden of Willian daadwerkelijk uit mag zien naar een werkvergunning, of dat Chelsea verder moet kijken.

Door de komst van Willian wordt het nu wel erg druk op het middenveld van Chelsea. José Mourinho kan al beschikken over onder anderen Eden Hazard, Oscar, Juan Mata, Kevin De Bruyne, André Schürrle, Marco van Ginkel, Frank Lampard en Victor Moses. Er werd direct gesproken over een vertrek van Mata, maar dat is volgens Mourinho niet aan de orde. “De selectie moet sterker worden. We willen meer kwaliteit, niet minder kwaliteit”, zei hij eerder al.

Update 28 augustus 14.51 uur - Chelsea heeft vergunning voor peperdure Willian ook binnen
Willian gaat definitief aan de slag bij Chelsea. The Blues maakten zondag al wereldkundig een akkoord te hebben gesloten met Anzhi Makhachkala over zijn transfer, maar zeiden er toen bij dat er woensdag pas een beslissing zou vallen over het verkrijgen van een werkvergunning. Het is nu gelukt en dus mag de Braziliaanse middenvelder gaan spelen voor the Blues. Hij heeft voor vijf jaar getekend."Dit is een droom die uitkomt", zegt de 25-jarige Willian trots. Naar verluidt is er zo'n 35 miljoen euro met de transfer gemoeid.

Is Willian een noodzakelijke aankoop voor Chelsea?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit vind ik toch eigenlijk wel een rare actie van Chelsea. Ze hebben deze speler niet eens nodig, en hij had de keuring al gehad bij Tottenham

25 augustus 2013 om 12:14

Had willian liever bij spurs zien spelen.

25 augustus 2013 om 12:19

Waarom koopt Chelsea niet gewoon een fatsoenlijke spits? Willian is totaal overbodig.

25 augustus 2013 om 12:40

Chelsea's beleid slaat vaak nergens op, ze lijken alleen maar te kopen om het kopen, of ze de speler nodig hebben lijkt niet van belang.

25 augustus 2013 om 12:57

@vitessa1

Wat praat je nou allemaal?

Chelsea heeft nu voor de positie VM: Essien, Mikel, Ramires, Van Ginkel, en Lampard maar die gaat wss stoppen na dit jaar.

En voor de 3 posities achter de spits: Oscar, De Bruyne, Mata, Hazard, Willian en Moses die wss weg mag nu Willian er is.

Kijk nu effe naar United.

VM: Anderson, Cleverly, Jones, Carrick en Fletcher
3 posities achter de spits: Giggs, Rooney, Nani, Young, Valencia, Kagawa, Zaha en evt zelfs Welbeck die vaak op links speelt.

Nog meer dan Chelsea dus en daar is niks mis mee. Als je het hele jaar goed wil presteren heb je gewoon een ruime selectie nodig.

25 augustus 2013 om 13:00

Zij hebben vorige jaar zeker zon 70 wedstrijden gespeeld denk je dat aan het einde van bet seizoen iedereen fit blijft? Chelsea wilt altijd meestrijden om de grootste prijzen en als jij geen goede vervanger haalt voor jouw oververmoeide of geblesseerde speler, dan kan jij geen prijzen winnen.

25 augustus 2013 om 13:46

Dat een andere club het ook doet wil nog niet zeggen dat het nergens op slaat of ineens wel een goed beleid is. Beetje wijzen naar een andere terwijl het beleid gewoon klote is.

25 augustus 2013 om 14:06

Ze hebben echt geen ruime selectie nodig, jeugdspelers van chelsea zijn ook wereld talenten die ze daarna verhuren en voor een dubbeltje verkopen. Kijk maar naar matic courtois stoch piazon bruma en veel meer waar ik niet nu op kan komen. City met guidetti en rekik. Dan hoef je ook geen negredo meer te kopen of jovetic. Ik vind het van allebei belachelijk.

25 augustus 2013 om 14:26

Het is en blijft een misselijke kutclub die gemaakt is door een Rus met net zo'n kwalijke reputatie als zijn vriendje Poetin. Alles aan die club is nep, een gemaakt topclub die mijns inziens nooit kan tippen aan echte topclubs zoals. United, Barca, Real, Munchen en zelfs Ajax.

Je kan alles wel goed praten maar niemand heeft 4 toppers voor 1 positie nodig. Zonde dat we sommige toppers dus nooit gaan zien en waarom leiden ze nog spelers op als die nooit gaan spelen. Wat een nare club is het toch en met Mourinho wordt het zo mogelijk nog erger. Totaal geen visie of beleid maar lukraak kopen omdat ze bank zijn voor concurrentie.

25 augustus 2013 om 15:44

Chelsea schijnt al rond te zijn met eto'o, maar ze willen eerst wachten wat Rooney gaat doen.

25 augustus 2013 om 16:00

Dat jij nu ineenkeer de selectie Manchester United erbij haalt slaat helemaal nergens op. Deze club betaalt geen 35 miljoen voor een type speler waarvan ze er al drie hebben. Chelsea doet dit puur om de concurrent dwars te zitten. Geen probleem, want de put met geld gaat toch nooit leeg.

Vreselijke club.

28 augustus 2013 om 15:32

@snarf666: Waarom valt Barca jou wel op en Real Madrid niet? Een club die toch enkele fracties erger is.

Het gaat er overigens ook om wat er allemaal is gekocht. Bij een Barca heb je bijvoorbeeld Xavi, Busquets, Iniesta, Puyol, Messi, Pedro, Bartra en weet ik veel wat allemaal nog meer, wat allemaal uit eigen jeugd is en er gewoon speelt. Zoveel valt er bij een Real al niet op te noemen, maar zelfs daar is het al beter dan bij Chelsea, waar enkel een stokoude Lampard en Terry van de club zelfs zijn en er voor de rest heel veel onzinnig op wordt gekocht. (lampard, wie overigens wel nog steeds een fenomeen is).

Ditzelfde geldt dus bij Ajax en Bayern (van Rhijn, Vermeer, Blind) en Bayern (muller, Schweinsteiger, Lahm). Om zo even maar een paar namen te noemen. Maar ook wat er opgeleid is (sneijder, vd Vaart, Van Der Wiel). Dit is gewoon het mooie aan topclubs. Jammer dat het kopen langzaam begint te domineren (psg, Monaco, City, Chelsea)

28 augustus 2013 om 18:05

@chelsea075

Verschil met Chelsea is dat United haar spelers niet de laan uitstuurt na één of twee seizoenen.

25 augustus 2013 om 12:16

Daarnaast, kan hij wel een werkvergunning krijgen? Hij is geen basis klant bij Brazilie toch?

25 augustus 2013 om 12:18

Ik denk dat hij wel wordt gezien als een exceptioneel talent en dat hij zonder problemen een werkvergunning kan krijgen.

25 augustus 2013 om 13:22

Neem aan dat iemand van 25 geen exceptioneel talent meer kan zijn? Dacht dat hier een leeftijd aan verbonden was, maar weet het niet zeker.

25 augustus 2013 om 13:22

Anders sturen ze hem maar naar vittesse!

25 augustus 2013 om 14:46

Bij het woord 'talent' denk ik ook meestal aan spelers onder de 23, maar of er ook een leeftijd aan verbonden is weet ik niet.

25 augustus 2013 om 12:25

Hoezo een rare actie van Chelsea de uiteindelijke keuze ligt bij Willian. Als ze deze speler ook wilde moeten ze hem dan laten gaan om dat het niet eerlijk is tegenover de spurs ? Het is makkelijk roepen dat Chelsea hem niet nodig maar niemand weet wat Mou van plan is als Torres of lukaku weg valt voor een paar maanden kan hij Shurrle daar zetten oscar of KDB als CM's. Als Mata wegvalt is het ook handig om een soortgelijke speler als Willian achter de hand te hebben

25 augustus 2013 om 12:41

Mourinho zei toch zelf dat ze alleen nog maar een spits zouden gaan kopen en dat hij voor de rest tevreden was over zijn selectie? Dit is gewoon kopen om wraak te krijgen op Levy toen hij Modric niet aan Chelsea wou verkopen. Volgens mij hebben ze ene selectie die breed genoeg is om blessures op te vangen, vooral het middenveld is dubbel zo niet driedubbel bezet.

25 augustus 2013 om 12:26

Payback voor Modric. Abramovich kent de eigenaar van Anzhi ook heel goed en Abramovich zat het blijkbaar nog steeds niet lekker ivm Modric, dus heeft ie express gewacht tot en met de keuring en toen kwam hij ertussen.

Mourinho heeft deze transfer ook niet doorgedrukt..

Ik als fan klaag niet, kunnen we eindelijk Moses weg doen..

25 augustus 2013 om 12:37

Dan ben je ontzettend sneu als club als dit als wraak gedaan wordt.

25 augustus 2013 om 12:51

Haha ja dat is 1 van de nadelen als je afhankelijk bent van 1 man, je bent overgeleverd aan een persoon die beslissingen kan nemen op basis van emoties.

Maar zoals ik al zeg, ik klaag niet, Spurs word teruggepakt, Moses vertrekt waarschijnlijk en Chelsea krijgt een sterkere selectie. En wie weet komt er wel een leuke variant met Wilian in de spits

25 augustus 2013 om 13:31

Is gewoon een smerige rus. Heb totaal niks met Russen, maar zo blijkt het maar weer hoe smerig ze zijn achter de schermen.. kan het niet anders zeggen dat het weer een typische maffia actie was.

Wie de meeste water bij de wijn doet, die krijgt zij zin en dat was die Abramofiets.

25 augustus 2013 om 13:59

smerig? zij hebben geen akkoord bereikt dus heeft chelsea alle recht om hem te kopen. Het is eerder een domme actie van the spurs om hem eerst medisch te testen en daarna pas een akkoord te bereiken. Zoals #zola ook al aangaf is dit ook wel een payback, maar ik noem het eerder karma..

25 augustus 2013 om 15:26

Zola, Moses is een home grown speler. Dus als Rooney niet komt kunnen we hem niet verkopen want wij moeten hem in schrijven om aan de regels te voldoen

25 augustus 2013 om 13:01

ik ben er blij mee,als ik de voorzitter van de spurs moet geloven mocht bale alleen naar real als willian zou komen.

25 augustus 2013 om 15:39

Dit is inderdaad een rare transfer van Chelsea zeker als je weet dat ze eigenlijk een topspits willen kopen. De connectie Abromovich en Kerimov zal hier wel gespeeld hebben zeker.

Ik vind dat er sowieso iets raars aan de hand is bij Anzhi en ik denk dat ze daar met een zeer creatieve boekhouder werken als je ziet welke bedragen er zijn neergeteld deze transferperiode voor de Anzhi spelers(let ook op de leeftijden):

-Lassana Diarra 28 j naar Lokomotiv Moskau voor 12.000.000 €

-Mbark Boussoufa 28 j naar Lokomotiv Moskau voor 15.000.000 €

-Aleksandr Kokorin 22 j naar Dinamo Moskau voor 19.000.000 €

-Igor Denisov 29 j naar Dinamo Moskau voor 15.000.000 €

-Yuri Zhirkov 29 j Dinamo Moskau voor 11.000.000 €

-Willian 24 j naar FC Chelsea voor 38.000.000 €

Het valt ook op dat de transfers gedaan worden naar clubs met alleen maar Russische voorzitters dus er speelt waarschijnlijk ook een ingewikkelde constructie achter de schermen.

Ik ben er dan ook 100% van overtuigd dat Samuel Eto'o naar Chelsea zal verhuizen, mark my words.

28 augustus 2013 om 14:55

Mata kan nu mooi weg.

Als hij geen werkvergunning krijgt, verhuren ze hem wel een jaar. Geweldige speler dit.

25 augustus 2013 om 12:18

Vitesse kan hem wel gebruiken, daar kunnen ze hem aan verhuren.

25 augustus 2013 om 12:38

Zie je het voor je? Willian bij Vitesse haha.

25 augustus 2013 om 12:51

Nou die Kaka look a like speelt nu ook bij Vitesse. Nooit gedacht dat dat soort gasten ooit in de eredivisie terecht zouden komen!

25 augustus 2013 om 16:24

Maar die Kaka look a like is toch ver van het kaliber Willian. Lucas werd een beetje overhyped.
Maar het zou wel wat zijn zeg een speler van 37 miljoen naar de eredivisie sturen..

Mooi zo. Heb liever dat hij naar Chelsea gaat dan naar Tottenham.

Eigenlijk kan Chelsea dit niet maken, een speler die al gekeurd is bij een andere club nog wegkapen.

25 augustus 2013 om 12:39

Schandalige actie van Chelsea. Wat laat je je toch kennen als club met dit soort trieste acties.

Totaal onnodig deze speler , vind hem niet eens zo goed Hazard is jonger en beter .

25 augustus 2013 om 12:48

Wat dacht je hiervan dan. Zou toch wel een droomopstelling zijn wat eigenlijk zomaar kan gebeuren.

Cech
Ivanovic
Terry
Cahill
Cole
Ramires
Van Ginkel
Hazard
Mata
Willian
Rooney
25 augustus 2013 om 12:52

Heb liever Oscar dan Ginkel daar.. en Cahill mag er ook uit voor Luiz

25 augustus 2013 om 13:20

@zola

Kan oscar verdedigen dan? Ik zie hem namelijk echt niet 90 minuten lang achter z'n mannetje aanlopen. Bovendien gaf Mourinho al meerdere keren aan juist in Van Ginkel de opvolger van Lampard te zien.

En Cahill/luiz vind ik nog altijd een twijfelgevalletje. Luiz is een betere verdediger en vult Terry beter aan maar moet nog constanter worden. Cahill is eigenlijk sinds zijn komst ongeveer op het zelfde niveua gebleven, constante verdediger maar geen topper. Azpili op rechts en Iva en Terry in het centrum is ook een goed alternatief.

25 augustus 2013 om 13:35

Hij heeft dat toch tegen Hull gedaan?? Oscar kan juist goed verdedigen, daarom zette hij Oscar ook op 10 omdat hij meer en beter mee verdedigd dan Hazard..

En ja haha maar opvolger van Lampard... kom op man, dat gaat nog wel een jaartje of 2 duren hoor, hangt er maar net vanaf hoe hij zich ontwikkeld. Mceachran word ook al jaren bestempeld als de opvolger van Lampard ...

Ik vind dat je Luiz er sowieso in moet zetten onder Mourinho gaat hij de beste verdediger worden in de wereld, ja zelfs beter dan Silva, ik weet het zeker Luiz heeft 1 probleem en dat is onrust in zijn concentratie, maar Mourinho haalt dat er zo uit en dan heb jegewoon de beste verdediger...

Cahill vind ik gewoon middelmaat. Goed voor de subtop.. maar het is een Terry maar dan de mindere versie in alles.. Ik denk trouwens wel dat ie zal spelen hoor...

Mourinho gaat gewoon veel rouleren en ik verwacht dat Luiz, Hazard en Mata de enige spelers zullen zijn die echt 100% kunnen rekenen op een basisplaats, misschien ook wel Oscar.

25 augustus 2013 om 13:36

ben het volledig met je eens, oscar op de plek van v ginkel is lachwekkend oscar is totaal geen verdedigend ingestelde middenvelder. Ik zie daar liever ramires samen met v ginkel/essien (in goede vorm)

25 augustus 2013 om 13:43

Hoezo is dat lachwekkend?? Hoezo geen verdeigdend ingestelde middenvelder??

Want?? Oscar heeft toch laten zien dat hij op die linie kan spelen. Of ben je zijn game tegen Juve vergeten waarin hij Pirlo compleet onschadelijk maakte??

25 augustus 2013 om 13:51

Gewoon 4-1-4-1 spelen. Als je Hazard, Mata, De Buyrne, Oscar en William hebt zou ik eerder met 4 van hun spelen dan met 3.

Cech
Ivanovic
David Luiz
John Terry
Ashley Cole
De Buyrne
Ramires
Hazard
William
Mata
Lukaku
25 augustus 2013 om 14:00

@zola, Pirlo is natuurlijk ook geen diep spelende middenvelder. Dus op basis van die wedstrijd kun je niet zeggen dat Oscar een verdedigende middenvelder is. En daarnaast denk ik als met Ramires en Oscar speelt, je te veel aanvallend ingestelde spelers hebt en er niemand om aan de verdedigende taken denkt. Dan zou je met Ramires of Oscar en Essien/ginkel/mikel moeten gaan spelen.

Ot; Ik weet niet zo goed wat ik van deze aankoop moet vinden. Kwam voor mij eigenlijk beetje uit de lucht vallen, laatste dagen het nieuws heel goed gevolgd. Is natuurlijk een fantastische voetballer, maar wie gaan er spelen tijdens de belangrijke (CL)-wedstrijden. Ginkel en co zullen wel genoegen nemen met 20 wedstrijden per seizoen tegen de Hull's van de PL. Maar als het er echt om gaat, dan willen de groten (oscar, Hazard, Mata, William, De Bruyne toch allemaal wel willen spelen.

25 augustus 2013 om 14:01

logisch dat hij pirlo onschadelijk maakt, Pirlo moet het hebben van de passjes en zijn schot anders heb je ook niks aan hem. Oscar heeft 10x zo betere loopvermogen als Pirlo dus zo gek is dat niet. Speel hij tegen een yaya of een wilshere dan heb je niks aan oscar op die positie..

25 augustus 2013 om 14:08

Pirlo is hun beste speler maakte Juventus kampioen en hij moest uitgeschakeld worden, Oscar deed dat.. Maar bon tegen Hull City kon je ook goed zien dat hij verdedigend heel sterk is.

Geloof mij Oscar kan heel makkelijk een linie zakken, ik verwachtte dat trouwens al toen Schurrle kwam, dat hij niet meer op de flank zou komen maar of op 10 of nog een linie erachter en het is dus een linie erachter geworden. Zeker als Mata fit is..

Oscar kan heel goed verdedigend het klopt dat hij vorig jaar iets minder fysiek had en te licht was maar hij heeft zich kunnen aanpassen en onder Mourinho zie je ook dat hij veel slimmer verdedigd..

Oscar kan zowel op 10 als een linie erachter en ik denk bij afwezigheid van Mata dat hij op 10 zal staan en anders linie erachter. Je moet komende maandag goed op hem letten, vooral hoe hij verdedigd, denk dat je dan van mening veranderd.

25 augustus 2013 om 14:50

Oscar is natuurlijk ook alles behalve een flankspeler. Maar omdat Mata vorige seizoenen gewoon onomstreden was, moest hij wel uitwijken naar de zijkant.

Wedstrijd tegen Hull heb ik alleen de samenvatting gezien, helaas. Dus daar kan ik niet over oordelen. Ik hoop ook dat Oscar het verdedigd wel kan bij benen, want dan heb je toch een mooi 'verdedigend' blok met Ramires-Oscar, dat toch ook vooruit denkt en durft te voetballen. Met Mata daar voor en Willian en Hazard op de flanken heb je, dan echt echt een monsterlijk middenveld.

25 augustus 2013 om 15:19

Oscar op VM lijkt me niks, gaat een gevalletje Anderson worden. Groot aanvallend talent en omgebouwd tot werkpaard door Saf.

Lijkt me zonde om een speler met zijn kwaliteiten op die positie te zetten. Bovendien hebben we nog Lampard, Van Ginkel, Ramires, Essien en Mikel voor die Positie.

25 augustus 2013 om 17:45

Oscar kan zeker weten op CM spelen. Hij heeft een fantastisch loopvermogen, en je zag tegen Hull hoe goed hij had verdedigd. Ik zie hem liever op 10, maar met Willian en Mata gaat hij denk ik wel soms een linie naar achter. Maar Oscar op de bank mag echt niet gebeuren.
Ik denk dat we alsnog met 4-2-3-1 gaan spelen (zie opstelling).

En ik snap iedereens frustratie niet echt over Willian, hij was niet echt nodig. Maar hoeveel wedstrijden gaan er gespeeld worden, 60 á 70. Dan moet je zeker kunnen rouleren.
Dit gaat denk ik de sterkste opstelling worden. Alleen weet ik nog niet wie op 10 gaat, Oscar of Mata? Maar Mourinho weet wel wat hij doet.

Cech
Iva/Azpi
Luiz
Terry/Cahill
Cole
Ginkel/Mikel
Ramires/Lamp
Mata/KDB
Oscar/Mata
Hazard/Shurr
Lukaku
28 augustus 2013 om 15:07

Advertentie

Heerlijke opstelling inderdaad. En Iva kan ook nog ipv Luiz.. kan zowel centraal als RB dus dat is een groot voordeel

wat een middenveld hazard,oscar,mata,de brugje,ramires,lamp Ard, en dan nog William wow nu weet ik zeker dat Chelsea de priem er league gaan winnen

25 augustus 2013 om 12:56

Ja, alleen kunnen ze er maar 3 of 4 per wedstrijd opstellen... Denk dat het alleen maar scheve gezichten op gaat leveren en bovendien is het een absolute verspilling van talent.

25 augustus 2013 om 13:13

5 om precies te zijn en ik zie de basis 5 niet 60 wedstrijden lang de volle 90 min er moeten blessures opgevangen worden , schorsingen dus helemaal geen verspilling

25 augustus 2013 om 17:46

Gaalmeister

Blessures, Schorsingen, 70 Wedstrijden, Fitheid.
Er gaat veel gerouleerd worden.

Wat een actie van Chelsea haha. Wel erg sneu voor The Spurs zeg, speler op een haar na gemist. Zullen nu vol voor Lamela gaan.

Ben benieuwd wat er met Mata gaat gebeuren, denk dat Mourinho hem niet zo heel hoog heeft zitten.

25 augustus 2013 om 12:14

Mata blijft.. "We want more quality, not less"

25 augustus 2013 om 12:16

Hoe kom je daar nou weer bij?

25 augustus 2013 om 12:27

Mata krijgt rest omdat hij moe en pijntjes had. Daarnaast speelde Oscar héél goed dus er was geen aanleiding om wat te doen. Mata zal echt wel weer basisspeler worden want hij is en blijft een geweldenaar voor Chelsea.

25 augustus 2013 om 12:27

Haha Mata niet hoog heeft zitten? Mata word gewoon opgesteld wanneer die fit is hoor, alleen hij kwam net terug van een blessure, verwacht je toch niet gelijk zijn hoogste niveau.

25 augustus 2013 om 13:12

Mata zal wel blijven, speelde vorig seizoen een top seizoen.
Ik vind de koop van Willian overbodig voor Chelsea, hebben al tig aanvallende middenvelders. Hazard, Oscar, Mata, De Bruyne, Van Ginkel, Lampard, Ramires en ook Schürrle kun je er neerzetten.

26 augustus 2013 om 10:41

Van Ginkel en Lampard spelen defensief. Hou je over: Hazard, Oscar, Mata (de beoogde basis 3) De Bruyne, Schurrle, Willian, Moses. Alles dus dubbel bezet want het ligt in de lijn der verwachting dat Moses nog wel vertrekt. Verdedigend heb je Lampard, Ramires (de basis 2) & Marco van Ginkel, Obi Mikel en Essien. Prima bezetting op het middenveld dus.

Geweldig nieuws! Dit is precies de speler die Chelsea nodig had. Als ik Chelsea was zou ik wel nog een of twee middenvelders erbij halen want de spoeling blijft daar natuurlijk dun....................

25 augustus 2013 om 12:14

Prioriteit ligt bij Chelsea zeker op het middenveld, dat nog ondermaats is vergeleken met de aanval. Toch zou ik als ik Chelsea was nog een extra spits halen, want met drie/vier spitsen kun je nauwelijks meekomen in Europa.

25 augustus 2013 om 12:17

Weet je eigenlijk wel wie Chelsea is?
Weet je hoeveel middenvelders ze hebben Oscar Hazerd Mata Ramires Willian Van ginkel De Bruyne En nog vele anderen!!!!!!

25 augustus 2013 om 12:21

Sander,

Lees: Sarcasme.

25 augustus 2013 om 12:23

Sarcasme is ook je sterkste kant niet zeker? :P

25 augustus 2013 om 12:24

(Sarcasme is soms moeilijk te begrijpen(

25 augustus 2013 om 12:25

Martinsindi bedoelt dit sarcastisch

25 augustus 2013 om 12:41

Ja gullit zola hughes wise hasselbaink enz, vgm allemaal wereldtoppers geweest.

25 augustus 2013 om 12:59

vinskylfc

Ja je hebt gelijk man, Zola wou nooit voor Chelsea spelen, snap ook niet waarom hij bij Fifa 14 tussen de legends staat

25 augustus 2013 om 13:09

Gullit, Zola en Hughes kwamen allemaal nr Chelsea als 30+ ers en behalve Zola waren ze ook echt aan het eind van hun carrière. is niet te vergelijken.
Wise een wereldtopper noemen is ook lachwekkend...cultheld ok...en het was nou niet bepaald een grote aankoop.

Alleen hasselbaink werd voor heel veel geld aangetrokken en is vergelijkbaar met de aankopen die sinds Ambramovich allemaal zijn gedaan.

Op welke positie speelt Schurrle eigenlijk?

25 augustus 2013 om 12:23

Hij speelt normaal gezien op de flanken maar kan ook als 2de spits uit de voeten.

25 augustus 2013 om 12:25

Rechts op de bank, euh flankaanvaller.

25 augustus 2013 om 12:26

Linksbuiten of 10.

Maar ik zou hen graag als spits zien, zo heeft Chelsea meer ruimte voor Mata, Hazard en Oscar daarachter.

28 augustus 2013 om 16:26

Speelt helemaal niet als ''10'' ... , speelt linksbuiten of rechtsbuiten terwijl die ook als aanvaller uit de voeten kan.

25 augustus 2013 om 13:53

Hij speelt dit seizoen waarschijnlijk op geen enkel positie.

Geweldige aankoop, hij zal het bruut gaan doen let maar op hij gaat jullie mondjes snoeren

25 augustus 2013 om 12:19

Hij hoeft geen monden te snoeren want iedereen weet ook wel dat hij goed is. Het is alleen dat hij nogal overbodig is.

25 augustus 2013 om 12:27

Als hij bruut is, dan zal hij niet overbodig zijn, maar iemand anders overbodig maken.

25 augustus 2013 om 14:06

Ik zeg niks over dat hij bruut is, maar gaat doen
Begrijpend lezen!?

Ik moet echt lachen tegenover Spurs sorry.
Maar dit is dus het einde van Victor Moses..

25 augustus 2013 om 12:26

Moses was toch al niks. Ookal kwam Willian niet.... Moses is helemaal niks voor de top ~6 van de PL.

25 augustus 2013 om 12:32

ik weet niet wat jij allemaal zegt hij hielp ons tegen shaktar die kopbal en die mooie pasjes geweldig we kunnen hem beter verhuren

Mooie transfer voor Willian. Het was een genot om die jongen bezig te zien in Rusland en ik had natuurlijk liever dat hij voor die competitie behouden bleef, maar ik vind het net zo mooi als er weer een speler via Rusland naar een Europese topcompetitie vertrekt.

25 augustus 2013 om 12:29

Klopt, maar ik denk dat Willain ook best daar had willen blijven. Het is alleen dat Anzhi de vraagprijs op tafel had gelegd, had Zenit dit gedaan dan speelde hij nu nog daar denk ik.

25 augustus 2013 om 12:45

Zenit heeft een bod van 40 miljoen gedaan op Willian, maar hij wilde niet in Rusland blijven

25 augustus 2013 om 12:53

Serieus?! Oh dat had ik niet verwacht man, ik dacht echt dat hij wel openstond... Tenminste dat maakte ik wel op, maar goed waarschijnlijk is het spelen in de EPL en CL dan een net iets te goede combinatie..

25 augustus 2013 om 12:54

Willian in Rusland blijven? haha
Hij wou juist weg.

Lachwekkend dit van Chelsea Ze hebben de beste man niet eens nodig, maar kopen hem, maar, in het kader van dan komt hij iig de concurrent versterken...walgelijk.

Ik hoopte dat hij naar Liverpool zou gaan, maar toen kwam Tottenham. Ik was al teleurgesteld maar ik ben toch blij dat hij uiteindelijk naar Chelsea lijkt te gaan. Die presentator van fox sports (ben de naam even kwijt) zei net: 'een concurrent er bij voor Van Ginkel'. Ja want Van Ginkel en Willian spelen echt op dezelfde positie. -_-

Nu heeft Chelsea wel erg veel middenvelders

Ik moet toch zeggen dat ik hiervan wel houd. Levy die vorig jaar vervelend doet tegen Roman maar dat pikt hij niet hoor en pakt ie hem zo ff lekker terug.

Ik had het al gezegd... er is geen (top)speler die naar Spurs of Liverpool zal gaan als Chelsea, Arsenal, City of eventueel Utd interesse toont. Iedere (top)speler wil in de CL spelen.... Het wordt moeilijk voor Spurs en Liverpool om nog relevant te zijn in de top. Als Arsenal niks doet dan kan 1 van hen nog 4e worden maar zelfs dat betwijfel ik.

voor de mensen die zeggen dat Chelsea hem van Tottenham heeft gestolten..... dit is de transfermarkt. Welcome to the football world.
Wie het beest betaald, het beste salaris geeft, wie er in de CL speelt; die krijgt alle top spelers. Zo simpel is het. Daarnaast kan Chelsea hem heust wel goed gebruiken hoor.

Chelsea heeft uitstekende middenvelders en de concurrentie is moordend. Ze kunnen zelfs zonder een echte spits spelen aangezien Torres toch niks meer is.: voorhoede van:
---- Hazard -----
Willian - Oscar - Mata .

Wat een geweldige aanval zal dat toch zijn. Allen van hen scoren meer en makkelijker als Torres dusja...... en Lukaku wordt nog als wisselspeler gebruikt, wat ik absoluut niet begrijp.

25 augustus 2013 om 12:28

Ik zou Mata altijd als 10 gebruiken. Ik weet dat Oscar goed gepresteerd heeft daar, maar Mata is ook zoveel minder op de flank..

25 augustus 2013 om 12:30

Maak je niet druk je, op papier staat ie op de flank maar in het spel spelen ze allemaal door elkaar heen..

25 augustus 2013 om 12:37

Ja oke dat is waar. Maar was bang na dat ene topic ooit waar Mourinho schijnbaar zei dat hij Mata voor de rechterflank wilde gebruiken.

25 augustus 2013 om 12:55

Neehh, je zag ook toch tegen Hull dat alles door elkaar heen liep. Het enige wat Mourinho wel verwacht is dat Mata iets meer verdedigd.. niemand heeft totale vrijheid wat bij Di Matteo wel het geval was, dus we zullen iets meer controlerend spelen, maar over algemeen zullen we gewoon frivool spelen.

25 augustus 2013 om 13:44

Ah oké maar niet dat we tegen Hull erg goed speelden.. Goed, mata moet dus iets meer aan z'n verdedigende kwaliteiten werken

25 augustus 2013 om 14:11

Haha nee dat was niet super net als tegen Villa maar gun die jongens wat tijd. En jaa dat is het enige, zie je ook bij Hazard, hij moet meer verantwoordelijkheid nemen, oftwel Hazard moet meer mee verdedigen en zijn mislukte pases proberen goed te maken ipv te rekenen op het middenveld achter hem.

Mata hoeft in principe alleen maar zijn directe tegenstander iets meer aan te pakken voor de rest doet ie alles al goed

25 augustus 2013 om 12:37

Wat een heerlijk bevooroordeelde reactie. Chapeau! Het klinkt eerder als frustratie wat je nu typt over het uitblijven van transfers van Arsenal (al zie ik dat je in Engeland alleen al voor 4 verschillende clubs bent!).

Ik vind het niet nodig om zoals jij te gaan steken naar andere clubs, maar volgens mij zou sowieso Paulinho bij een heleboel topclubs totaal niet misstaan. Geweldige speler en een van de uitblinkers van de Confederations Cup. Daarnaast, Capoue was volgens mij toch ook een transfertarget van Arsenal? En Soldado ... het is misschien geen Van Persie of Zlatan, maar een zeer goede, effectieve spits die Spurs zeker nodig had.

25 augustus 2013 om 12:54

Ik wist niet dat de mensen hier al die clubs gedoe serieus namen maargoed... ik heb wel even gekeken welke "4" Engelse clubs ik had en ik moest zelf lachen.

Ten eerste, Idgaf about Arsenal of Spurs die jij nu vergelijkt. Laat ik daar heel duidelijk in zijn.

Het punt is dat een top speler nooit naar een club zal gaan die in de EL actief is. Daar heb je niks aan, simpel as that'. Reden dat Bale vertrekt bij Spurs is omdat Spurs gewoon niet goed genoeg is. Ondanks zijn prachtige seizoen heeft Tottenham het weer niet gehaald en daar baalt hij zelf ook zeker van. Dat licht ook een beetje aan hem want in mijn ogen is hij niet goed genoeg voor Real Madrid, althans niet op die positie want CR7 is 100x beter, in werkelijk alles.

Daarnaast begin je over spelers... proficiat. Tottenham heeft zich goed versterkt. Mij hoor je nergens zeggen dat Tottenham een club van niks is. Soldado is een goeie spits voor Tottenham. Capoue is een talent en zal het moeten laten zien. Maar dan over Paulinho... ik heb de Conf cup ook gezien maar dat is wss ook de enige waar jij hem hebt gezien. Laat ik even duidelijk stellen want de Conf cup is.... niemand neemt de Conf cup serieus behalve de land die het organiseert. In dit geval Brazilie. De Conf cup was een project om te zien hoe ver Brazilie is. Ik moet zeggen dat ze aardig hebben gespeeld maar de andere clubs namen dit niet zo héél erg serieus. Duitsland wou er niet eens aan meedoen dusja....dat zegt genoeg.
Paulinho kan een geweldige speler voor Tottenham worden maar ik moet het allemaal nog zien. Ik hoop voor jou dat hij goed speelt want jij hebt hem blijkbaar erg hoog zitten. Ik heb hem alleen in de Conf cup gezien en slecht was hij niet maar zoals ik zei; niemand neemt de Conf cup serieus. Het zijn in feite gewoon vriendschappelijke wedstrijden.

Wow. Voor de 3 posities aanvallend op het middenveld hebben ze nu: Mata, Hazard, De Bruyne, Oscar, Schurrle, Moses en Willian! Te druk! Helemaal als je bedenkt dat Mata en Hazard eigenlijk zo goed zijn dat ze een basisplaats moeten krijgen. Dan hou je 5 spelers over voor de overige positie. Ziek.

25 augustus 2013 om 12:32

Moses is einde verhaal Denk je echt dat die man kan concurreren met Oscar, Mata, Willian De Bruyne en megatalent Schurrle? Moses heeft nul techniek en moet alles van hard werken hebben. Dat is in mijn ogen nog steeds een aankoop waarvan ik niet weet waarom die is gedaan.

25 augustus 2013 om 12:37

Hij is tenminste wel iemand die de zijlijn houdt en ons ver gebracht heeft in de EL. Die jongen is niet voor niks golden boy geweest, ik heb wel sympathiek voor hem omdat het een andere speler is ivm wat we hebben.

25 augustus 2013 om 12:58

Ja tuurlijk het is een aardige man en werkt zich uit de naad, maar dat moet niet een reden zijn om hem op te stellen. Op de flank verwacht je een buitenspeler met een actie en een goede voorzet/pass/schot, ik vind hem net iets tekort komen voor het niveau wat wij nastreven.

Denk dat hij bij clubs als Swansea, Everton en Newcastle het heel goed zou doen.

25 augustus 2013 om 13:39

Wat, is dit een grap? Megatalent Schurrle?

25 augustus 2013 om 13:46

Schurrle is gewoon een toptalent hoor, in Duitsland word hij als een supertalent gezien. Het is een spits maar word misbruikt als flankspeler

nu hebben we beter midden vel dat bayern

Dom beleid en haantjesgedrag, puur Spurs naaien dit in plaats van spelers kopen doe nodig zijn. Daarom heb ik nooit sympathie voor dit soort olieclubs.

dus het kan gewoon zijn dat hij geen werk vergunning krijgt? eigenlijk hoop ik dat stiekem want deze actie van willian en chelsea vind ik echt belachelijk. hij heeft al een keuring gehad echt belachelijk. en wat als hij geen vergunning krijgt? jaartje vitesse dan maar :P?

Idd niet normaal goede spelers heeft Chelsea

Volgens mij zijn het niet allemaal middenvelders hoor...
Eden Hazard, linksbuiten,
André Schürrle, linksbuiten/spits
Victor Moses, rechtsbuiten.

Ramires is daarentegen wel weer een goeie middenvelder die er niet bijstaat.

Misschien moeten ze eens met Schurrle in de spits spelen.

Kopen om het kopen is dit, echt vreselijk. Ik snap er ook helemaal niks van dat Willian hiervoor kiest. Je hebt bij Spurs de garantie op een basisplaats en dan kies je waarschijnlijk voor de warme bank van Chelsea.

Kon Chelsea beter Turan halen. Ik bedoel die is meer ervaren en is een van de beste spelers bij Madrid. Tenimste dat denk ik want ik weet namelijk niet hoe goed Willian is

Jammer dat hij naar Chelsea gaat, Chelsea heeft Willian helemaal niet nodig. Bij Spurs en Liverpool zou die toch wekelijks wel spelen en dat is bij Chelsea nog maar de vraag,

Ik vind m echt een goede leuke speler, maar we hebben m gewoon niet nodig. Echt zonde van het geld en mensen die door zijn komst minder aan de bak komen.

Geweldige speler! Wel slecht nieuws voor Van Ginkel... Dat wordt in de competitie af en toe invallen vanaf de 85ste minuut en in de League Cup wel in de basis staan maar tegen de Scunthorpe Uniteds en de Bristol Rovers van de lagere divisies op een regenachtige dinsdagavond.. Net even wat anders dan op een regenachtige dinsdagavond voor de Champions League tegen bijvoorbeeld Dortmund...

vind dit echt een domme aankoop en dat zeg ik als chelsea fan , er gaat zeker iemand vertekken ik denk moses en ook is andre schurrle voor niks gehaald

Fantastische aankoop, echt een geweldenaar die erg goed uit de voeten kan op LM en AM. Maar toch zie ik de noodzaak niet als je al spelers hebt als Oscar, Mata, Hazard, De Bruyne, Van Ginkel, Moses, Schürrle. Of willen ze met Schürrle of Hazard de spits in? Toch blijf ik dit een onnodige aankoop vinden.

Maar goed de kans om voor 37 miljoen Tottenham een payback te geven inzake Modric is natuurlijk eentje die je niet kan laten gaan...ugh

Zielige club is Chelsea toch. Een totaal overbodige speler wegkapen bij een club waar die al gekeurd is. Bah...

Deze jongen is toch een creatieve nummer 10? In ieder geval optie nummer 16 op het middenveld van Chelsea. De kansen van van Ginkel worden zo allleen maar nog kleiner

Overigens erg apart dat Anzi van de ene op de andere dag besluit een heel elftal te verkopen

Ik schat in dat de rol van Oscar dit seizoen gaat veranderen. Ze zien hem als de natuurlijke opvolger van Lampard en hij zal dan een halve linie naar achteren terug gaan zakken, naast Ramirez.

Dit neemt niet weg dat dit een aankoop is dat niet op visie is gedaan, maar op impuls. Als flankspeler lijkt hij teveel op Hazard, en als centrale man zal hij in het vaarwater van Mata komen. Moses zal vertrekken, en ook voor Van Ginkel, De Bruyne en Schürrle zie ik het somber in. Zonde.

25 augustus 2013 om 13:10

Schurrle & van Ginkel, kan ik nog hebben, maar De Bruyne hoort te spelen. Hij is een van de betere spelers bij Chelsea. Willian was overbodig, we hadden beter een spits kunnen kopen.

25 augustus 2013 om 13:23

Een spits zal ook komen hoor.

25 augustus 2013 om 13:28

Uiteindelijk wel, maar ik ben benieuwd wie het gaat worden. Het lijkt erop dat S. Eto'o gaat komen. Tja Rooney zal het waarschijnlijk niet worden dus ik wacht nog af.

25 augustus 2013 om 13:35

Ik heb toch liever een andere spits dan Eto'o. Mourinho weet natuurlijk beter dan ik, maar past Eto'o in wat Chelsea wilt neerzetten? Ik vind hem eerlijk gezegd niks voor Chelsea, maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben.

28 augustus 2013 om 15:14

Eto'o is ideaal als 2de optie nu Rooney niet komt, omdat hij een voetballende spits is die goed kan combineren met spelers die veel flair hebben. Rendeerde ook veel beter bij Barca dan Inter met spelers als Ronaldinho, Henry en Messi naast zich.

28 augustus 2013 om 17:29

Eto'o stond meer bekend om zijn snelheid dan om zijn "voetballend" vermogen.
En hij is 32 (?), als ik me niet vergis. Dus snel zal hij niet meer zijn.

Waarom Chelsea toch waarom? Net als Andre Schürrle wederom een overbodige aankoop. Gaat het puur om het kopen zelf of moet ik echt denken dat hier beleid is gevoerd?

Echt doodzonde en wederom weer zo een domme actie waardoor (begrijpelijk) mensen vaak het op Chelsea gemunt hebben.

Mensen als Mceachran hadden sowieso al geen toekomst (ook al heeft hij een andere rol), maar dit is nergens voor nodig.

25 augustus 2013 om 13:08

Hetzelfde vorig seizoen met bijvoorbeeld Marin, ook helemaal overbodig..

25 augustus 2013 om 13:14

Daarom, het is echt zonde en eigenlijk weggegooid geld. Marko Marin gaat het never nooit maken bij Chelsea in de toekomst. Viktor Moses was in mijn ogen ook een overbodige aankoop. Ja veel mensen zeggen voor de breedte, ik heb liever dat een van onze getalenteerde spelers van de jeugdopleiding de kans krijgt.

25 augustus 2013 om 13:25

Marin is ook inmiddels verhuurd aan Sevilla. Chelsea heeft een perfecte selectie in de breedte, maar veel spelers zullen amper spelen.

25 augustus 2013 om 13:30

I know daarom, ook al zal hij het goed doen bij Sevilla verwacht ik dat hij een gevalletje Miroslav Stoch zal zijn en uiteindelijk zal vertrekken.

We hebben Lucas Piazon nog voor de future (bij Vitesse). Ik vind het wel jammer voor jongens als Mceachran.

25 augustus 2013 om 13:41

Ja klopt, krijgen geen speeltijd.

25 augustus 2013 om 13:14

Alles dubbelbezet, vind het niet zo'n rare aankoop hoor. Daarbij kan je verwachten dat Moses weg zal gaan, er nog genoeg blessures komen etc.

De Bruyne moet wss nog wennen, Mata is nu nog niet helemaal 100% fit, Oscar zakt een linie, Lampard zal meer als figurant gaan functioneren.

Dan heb je voor achter de spits nu Willian, Hazard en De Bruyne + Schurrle.. is toch prima?

Destijds hadden we ook Ballack, Essien, Lampard

Cech
Azpi/Iva
Terry/Iva
Cahill/Luiz
Cole/Bertran
Ramires/Mike
Lampard/Osca
Willian/Bruy
Mata/Hazard
Schurr/Wilia
Ba/Tor/Lukak
25 augustus 2013 om 13:20

Mata is nog niet fit nee, maar ik vind dat De Bruyne, Mata & Hazard op een moment allen te gelijk moeten spelen.

Ik zeg je eerlijk Zola, ik heb het niet zo met André Schürrle, ik hoop echt dat hij mij de tegendeel zal bewijzen. Maar we hebben echt meer dan genoeg spelers voor die posities. In principe horen zij allen te spelen. Eigenlijk hebben we een spits nodig, ik ben benieuwd wie gaat komen. We kunnen het ons niet permitteren om geen spits te kopen. Ik hoor veel Eto'o, maar daar wordt ik niet waus van.

25 augustus 2013 om 13:31

Gaat niet lukken, je hebt vorig seizoen gemerkt hoeveel games we hebben gespeeld, volgens mij meest van alle clubs, je kan dan niet verwachten dat De Bruyne en een hoog niveau haalt en zoveel zolang gaast spelen.. Zowel Hazard Mata, De Bruyne en Willian hebben hun rust nodig.

Benitez heeft dat vorig seizoen wel goed gedaan, rouleren. Geloof mij je gaat Willian nodig hebben.. Mata is 2 jaar lang fit geweest en heeft alles kunnen spelen, dat vraagt veel van je .. zelfs Hazard hield dat niet vol.

Schurrle gaat het wel maken, het is een megatalent, ik hoop ook dat wanneer Torres en Ba vertrekken hij paar kansen met Lukaku zal krijgen voor spits want dat is hij van origine...

Spits gaat wel komen, in dat opzicht baal ik wel van dat Chelsea Villa niet eens heeft overwogen, zit aan einde van zijn carriere, kan Lukaku veel bij brengen qua looplijnen etc..

Maar komt goed

Toen we Ballack hadden met Lampard en Essien kwamen ze allemaal genoeg aan spelen toe, alleen Ballack had net de pech dat toen hij in vorm kwam Essien in wereldvorm was

25 augustus 2013 om 14:09

ik vind persoonlijk eto´o beter dan rooney, dus zie liever hem komen. Als ik jullie was zou ik demba ba(verkoop)laten vertrekken, moses(verkoop) en van ginkel verhuren. Geloof me, met willian en eto´o er dan bij hebben jullie een extreme selectie, zelfs beter dan die van city naar mijn mening. Trouwens demba ba mogen jullie wel voor 6,5 mln verkopen of verhuren aan vitesse haha maar zal niet gebeuren, maar wij kunnen hem wel goed gebruiken en met torres schurle en lukaku hebben jullie denk ik voldoende spitsen

Willian is niet echt hard nodig vind ik, ze hebben Hazard, Oscar, De Bruyne, Lampard, Mata allemaal als aanvallende middenvelders. Van Ginkel heeft nu nog meer concurrentie.
Had hem graag naar Liverpool zien komen, maar het was al snel duidelijk dat dat helaas niet ging gebeuren.

25 augustus 2013 om 15:33

Lampard is geen Cam en Willian is geen concurrent van Van Ginkel. Waarom gaan mensen niet fatsoenlijk kijken welke posities de spelers spelen voordat ze domme dingen gaan roepen? ...

28 augustus 2013 om 16:32

Jeetje zeg, Van Ginkel is geen aanvallende middenvelder ... echt om moe van te worden. Z'n concurrenten zijn eerder Lampard, Mikel and Ramires.

Thank you Chelsea!

Ben allang blij dat hij niet naar Spurs gaat.
Aangezien José en Brendan goede vrienden zijn, zij inmiddels 5 linksbuiten hebben en wij 1 zoeken niet gewoon De Bruyne of Mata kopen?

Iedereen gelukkig! Behalve Spurs..

25 augustus 2013 om 13:16

Als Chelsea dat doet... Heb ik dan geen woorden voor.. De Bruyne & Juan Mata zijn een van de betere spelers, ze moeten wel heel gek zijn om dat te doen. Het zou mijn niet verbazen by the way.

25 augustus 2013 om 13:26

Jullie mogen Moses hebben

25 augustus 2013 om 15:23

Als dat zo is vreet ik mijn schoen op. Die jongen zou prima zijn voor een Newcastle maar niet voor Lfc. Misschien kunnen wij een van de andere overbodige spelers op komen halen. De Bruyne voor 20/25 miljoen euro zou ik wel prima vinden.

28 augustus 2013 om 15:21

Ik zie Moses nog naar Liverpool gaan. Die is nu totaal overbodig. Die kan Ibe en Sterling speelminuten afnemen... Zou beetje een nutteloze aankoop zijn maar er zijn al gekkere dingen gebeurd deze transferperiode.

Snap niet wat Chelsea aan hem heeft. Ze hebben al zoveel nummer 10s terwijl Liverpool echt veel meer nood had aan een klasse speler zoals hem. Vond al dat Tottenham hem eerlijk gezegd ook niet nodig heeft. misschien wel een leuke speler maar met zoveel middenvelders is het ook niet te doen hij is niet iemand die je zomaar op de bank zet

28 augustus 2013 om 16:38

Spurs had hem het meest nodig, ze hebben erg weinig creativiteit op de komst van Lamela na dan. Mourinho heeft liever dat alle posities gewoon dubbel bezet zijn zodat hij gewoon kan rouleren zonder kwaliteit in te leveren. Over de lange termijn gaan Oscar en KDB waarschijnlijk een linie naar achteren schuiven, dan hou je nog Mata, Hazard, Moses, Schurrle en Willian wat gewoon meer dan normaal is. Kijk naar United die hebben ook gewoon bijna even veel spelers als ons voor meerdere posities.

28 augustus 2013 om 18:05

Klopt wel maar aan creativiteit hebben we nu Lamela en Holtby dat vind ik toch creatieve spelers vooral van Holtby verwacht ik veel. Sigurdsson kan eventueel ook nog als back up maar het is duidelijk geworden dat hij niet (meer) gewend is om op de 10 te spelen.

28 augustus 2013 om 18:54

Meh, Holtby en Sig vind ik spelers die het gewoon ''net niet'' zijn. Ik verwacht daarom ook dat ze niet al te veel gaan spelen, terwijl Spurs meer aan een Eriksen, Thauvin, of Arda Turan heeft als pure Cam. Lamela als CAM zou ook kunnen maar ik heb hem toch het meest als rechtsbuiten zien spelen voor Roma dus hangt ervan af wat Avb's plannen zijn.

Lloris
Walker
Kaboul
Vertonghen
Rose
Sandro/Cap
Dembele/Paul
Town/Lennon
Lamela
Chadli
Soldado

Van Ginkel baalt zwaaar. Als ie slim is moet ie bij n andere club spelen. Chelsea moet m verhuren.

28 augustus 2013 om 16:40

En waarom als ik vragen mag? Voor MvG verandert er niks hoor ...

Daar gaat het laatste beetje hoop op speeltijd bij Chelsea voor Van Ginkel. Chelsea heeft nu ongelofelijk veel middenvelders, dit was dus alles behalve een noodzakelijke aankoop. Had hem liever bij Liverpool gezien.

Echt een topspeler maar onnodig voor Chelsea. Ik had hem graag bij Tottenham gezien, al is het alleen maar om de top van de P.L breder te maken ipv van kleiner door middel van dit soort aankopen. Qua kwaliteit staat hij overigens 'gewoon' basis bij Chelsea. Het gaat echter ten koste van een andere middenvelder bij Chelsea die ook gemakkelijk in de basis had kunnen staan. Nu heb je 3 spelers die bij (bijna) elke andere P.L club in de basis zouden staan op de bank zitten..
Het is natuurlijk goed om een sterke bank te hebben alleen jammer dat het op zo'n manier moet. Tottenham was hem al aan het keuren, toch te weinig daadkracht

Ik kan alleen zeggen dat ik dit een schandalig actie vind van die Roman Abramovich. Ow meneertje was paar geleden op zijn pik getrapt, omdat hij zijn zin niet kreeg, omdat Luka Modrić naar Real Madrid ging en niet naar Stamford Bridge.

Vind het echt respectloos om op deze wijze te laten zien dat hij het nog steeds diep bij hem zit echt belachelijk gewoon. Daarnaast totaal overbodig aankoop, als je puur kijkt hoeveel middenvelders zij al beschikken.

(kortom) De Jeugd mag lekker vanaf de tribune bekijken hoe de basiself en de bank bezet word door die domme aankopen (totaal geen beleid bij die lelijke club).

25 augustus 2013 om 13:42

En Spurs heeft natuurlijk zoveel geweldige jeugdspelers in de basis staan. Ware opleidingsclub.

25 augustus 2013 om 14:12

Andros Townsend, Danny Rose & Kyle Walker In iedergeval, meer wat er bij Chelsea op het veld loopt.

25 augustus 2013 om 14:17

Bertrand, Terry.. 1 speler minder.. ik snap je punt hoor maar jouw club doet het nou niet zoveel beter

25 augustus 2013 om 15:35

En alsof Townsend zo veel speelt, die gast wordt alleen maar verhuurd en komt veel te kort. Heeft maar 10~15 wedstrijden gespeeld voor spurs in z'n carriere ofzo.

25 augustus 2013 om 15:57

Ga je nu echt weer over de jeugd beginnen? Ten eerste hebben jullie Kyle Walker en Danny Rose van Sheffield United en Leeds United weggekaapt, dus dat zijn geen eigen jeugdspelers en ten tweede speelt Andros Townsend nooit. En die andere jeugdspeler, genaamd Jake Livermore, lieten jullie rijpen bij Hull City omdat Paulinho en Capoue gekocht moesten worden...

(kortom) Doe niet zo hypocriet en praat geen onzin.

rooney komt niet meer akkoord met anzhi over eto o is bereikt in gespreken om willian

weer en goede britse speler die in de premier league gaat spelen.

ik bedoel, dit gaat waarschijnlijk weer ten koste van eigen jeugd.

kunnen ze in rio net zo goed voor sightseeiing gaan....

Wanneer Chelsea te veel middenvelders heeft is het meteen "talentverspilling" en "overbodig" maar kijk naar bayern nu.. daar zegt niemand wat van

25 augustus 2013 om 13:57

Heb jij in een grot geleefd? Bij elk onderwerp wat met Bayrn te maken heeft werd gezegd dat het middenveld overvol is.

25 augustus 2013 om 14:18

Tjah.. hier doet iedereen net of een club voor het eerst een overvolle middenveld heeft, vandaar mijn reactie

De ontbrekende schakel in dit Chelsea..................... Not!..

Gewoon een overbodige speler.. In het "overstromende" middenveld van Chelsea.. Jammer dat je daar dan nog 35mil voor betaald.. Men heeft zelf toch al geweldige middenvelder met veel ervaring en daarnaast ook nog eens jonge spelers die veelbelovend zijn..

Hadden beter Eto'o kunnen halen.. Daar hebben ze nog wat aan maar de transfermarkt is dan ook nog een tijdje geopend dus er kan nog van alles gebeuren..

waarom toch chelsea ?
je hebt hazard, kdb, ramires, moses en mata plus lampard en oscar
is totaal niet nodig, vind dit echt jammer
kopen om te kopen waar is je visie josé ?
je gaat kdb toch niet bankzitter maken ? daarvoor is ie veel te goed, jongens toch

kdb vraag een uitleenbeurt aan of eventueel transfer, je bent veel te goed om op bank te zitten
er zijn genoeg clubs die jou willen en zouden kunnen gebruiken.
Dat Chelsea dit doet is echt afschuwelijk waar is hun beleid ?
onbegrijpelijk !

Goede speler maar wat heb je eraan? Hazard, de Bruyne, Ramires, Moses, Mata, Van Ginkel, Oscar, Lampard, Essien en Mikel behoren al tot de mogelijkheden en dan hem er ook nog bij. Slecht beleid

Ramires, Van Ginkel, Lampard, Essien en Mikel zijn Cm"s en volgens mij mogen Essien en Mikel volgend seizoen vertrekken. En dan heb je nog De Bruyne Hazard Moses Mata Oscar en Willian als Cam's. Moses mag volgend seizoen ook vertrekken dus dan heb je nog 5 Cam's 5 Cm's voor dit seizoen en volgend seizoen 3/4 Cm's en 4 Cam's. Als je nagaat dat Lampard niet altijd kan spelen heb je nog spelers als Van Ginkel en Mikel achter de hand en Hazard Mata en Oscar kunnen niet altijd spelen dus heb je met De Bruyne en Willian goeie spelers waarmee je vaak kan rouleren. Maar willian was niet echt noodzakelijk maar als je het op een lange termijn kijkt dan zou hij wel handig kunnen zijn.

28 augustus 2013 om 14:59

yepp, momenteel gewoon voor de breedte maar vanaf volgend seizoen kan hij gaan concurreren met schurrle op de rechterflank.

hazard links willian op 10 en mata rechts Torres spits dodelijke aanval

Heerlijk om dit te zien ook al is hij compleet overbodig bij Chelsea.

Ik had hem het liefste bij LFC gezien omdat zij hem echt nodig hebben maar wat Tottenham dan probeert te doen is triest, daarom is het prachtig om te zien hoe Chelsea Tottenham een hak zet.

Niet gelijk de aankoop die nodig was bij chelsea, denk dat een spits belangrijker was geweest maar misschien halen ze dien ook nog

Belachelijke aankoop voor een speler die een veel te laag rendement heeft.

Was een goeie aankoop voor united geweest, maarja die zitten weer eens niet op te letten

28 augustus 2013 om 14:59

United geeft nauwelijks boven de 30 miljoen uit aan spelers. Ze letten wel op, maar zijn behoudend. 35 miljoen euro is ook erg veel. Van Persie kwam als een wereldspits voor 32 miljoen.( had ook te maken met zijn contract bij Arsenal )

28 augustus 2013 om 15:03

Is een nummer 10 en daar heeft United zowel Rooney als Kagawa al. Overbodige aankoop dus, aangezien hij niet als verdedigend ingestelde speler kan spelen. Naast Carrick dus. Heel goed dat United hem niet gehaald heeft.

28 augustus 2013 om 15:27

Ze waren toch op zoek naar een nummer 10? Zaten toch ook achter fabregas en ozil aan? En kagawa speelt ook vaak op de flanken.

met welke reden zou hij die werkvergunning dan gekregen hebben?

Goeie aankoop voor de breedte, wel jammer dat Moses nu weg moet op huurbasis.

28 augustus 2013 om 15:02

Voor de breedte? Dit is een fantastische speler die gewoon in de basis hoort!

28 augustus 2013 om 15:05

En Oscar, De Bruyne, Schürrle en Moses dan?..... Toch ook wel basismateriaal dacht ik zo, op Moses na.

28 augustus 2013 om 15:15

Willian is beter dan al die spelers die jij opnoemt, Dat zijn toch meer bank spelers dan Willian.

28 augustus 2013 om 15:28

Moses telt als ''homegrown'', die gaan we dus echt niet weg doen tenzij iemand hem wil overnemen op huurbasis.

28 augustus 2013 om 15:05

Voor de breedte!? 35 miljoen euro voor de breedte....

28 augustus 2013 om 15:18

Ja voor de breedte, want ik zie hem echt niet in plaats van Hazard of Oscar starten, en al sowiezo niet in plaats van Mata. Maar eerlijk gezegd was dit niet echt nodig maar ja Mourinho wilt altijd zoveel mogelijk posities op z'n minst dubbel bezet hebben ...

Goede speler, maar voor die plek hebben ze zat anderen, een beetje een onzinnige aankoop.
Chelsea heeft meer baat bij een spits.

Onnodige transfer van Chelsea. Er is nu een overvloed aan aanvallende middenvelders en dat gaat ten koste van jonge spelers als Oscar/van Ginkel/de Bruyne die niet meer zeker zijn van een basisplaats.

Kan Willian niet ook in de spits spelen?
Mourinho heeft wel geweldig elftal zo zeg...poeh poeh hoop creativiteit hopelijk gaat hij dan ook zo spelen! en niet zo negatief....
dan heb je ook nog Schurrle, Torres etc etc

Cech
Azpilicueta
Luiz
Terry
Cole
Ramires
Lampard
Mata
Oscar
Hazard
Willian
28 augustus 2013 om 15:57

Willian is verre van een spits! Heeft ie ook nooit gespeeld. Bij Shakhtar nooit en bij Anzhi ook niet.
Ik merk dat je nu zelf een oplossing vind zodat hij alsnog als nodig wordt verklaard, maar hij is toch echt overbodig op het middenveld van Chelsea.

Ik had gekozen voor Spurs of Liverpool. Speeltijd gegarandeerd!

Zoals Catenaccio al op twitter liet zien gaat V Ginkel heeeeeel erg weinig spelen.
Zelfs met een elftal van alleen middenvelder speelt ie niet.

Belachelijk hoeveel spelers Chelsea koopt.

willian
Hazard
Mata
Oscar
Ramires
Lampard
Schurrle
Moses
Mikel
essien
de Bruyne
28 augustus 2013 om 15:23

Van Ginkel concurreert niet met Willian of de andere Cams (hazard, Mata, KDB & Oscar). Hij speelt namelijk op het centrale middenveld waar Mikel and Ramires z'n echte concurrenten zijn, Essien is meer back-up voor Mikel terwijl Lampard veel minder wedstrijden zal gaan spelen dit seizoen vergeleken met vorig seizoen. Moses en Schurrle zijn de enige echte wingers en geen aanvallende middenvelders.

28 augustus 2013 om 15:27

Daar ben ik toch niet zo zeker van. Lampard speelde al 3 matchen op rij en lijkt eerste keus te zijn op het middenveld. Ramires is ook zo goed als zeker van zijn basisplaats...

28 augustus 2013 om 15:30

ik weet nog niet of je het door hebt, maar onze vaste line-up is nog lang niet klaar. mourinho zei zelf dat lampard niet zo veel zou gaan spelen een vooral in drukke maanden zoals september, december en januari.

Nu nog Fellaini, de Rossi en Ozil. Dan is het middenveld compleet..

28 augustus 2013 om 15:25

fellaini komt te kort. ozil hebben we niet nodig. de rossi zou handig zijn voor de ervaring en ook een speler die we eigenlijk missen, iemand die het centrale middenveld controleert.

28 augustus 2013 om 15:26

Fellaini of De Rossi, Ozil is totaal overbodig, we hebben eigenlijk al veel te veel Cam's. Een topspits mag er ook nog bij, dat zal waarschijnlijk Eto'o worden.

28 augustus 2013 om 15:36

Eto'o komt volgens mij ook wel, er wordt volgens Di Marzio (die best betrouwbaar is) morgen weer gesprekken gevoerd tussen ons en Vigorelli (zaakwaarnemer). Grootste obstakel is eerder de lengte van het contract dan zijn salaris.

28 augustus 2013 om 16:01

Wat moet je met eto'o? Is 32 en al beetje over zijn top heen, als ze echt een topspits wilden halen hadden ze gewoon falcao of cavani of rooney moeten halen, als je eto'o gaat halen kun je net zo goed lukaku en torres de kans geven..

28 augustus 2013 om 16:49

Falcao en Cavani werd al gauw een mission impossible met een Monaco en PSG die meer dan bereid waren om hun clausules af te kopen. Rooney blijft bij United, dus dan hou je alleen nog maar Eto'o over. En zo slecht is hij ook nou weer niet, haalde gewoon een goeie gemiddelde met Anzhi en heeft nog 2-3 jaren in zich om op topniveau te spelen. Hij zal ook de ontwikkeling van Lukaku niet in de weg staan, terwijl Lukaku dan ook rustig gebracht kan worden om uiteindelijk eerste spits te worden. Eto'o bij die tijd zal dan weg gaan en ruimte maken voor Lukaku, dus je kan het zien als een oplossing voor de korte termijn.

Geweldige speler, maar in mijn ogen een overbodige aankoop met al deze goeie middenvelders al in de selectie.

Hilário
Cahill
Cole
Terry
Azpilicueta
Mata
De Bruyne
Hazard
Torres
Oscar
Moses

Zal een wereld van verschil zijn. Vorig seizoen een bank met Turnbull, Benayoun, Romeu, Ferreira Marin en Moses. Dit seizoen een bank met Schwarzer, Essien, van Ginkel, de Bruyne, Schürrle, Willian, Lukaku. Wisselspelers die iets kunnen toevoegen.

28 augustus 2013 om 15:56

En Ba? of heb ik iets gemist en is ie al weg?

28 augustus 2013 om 15:59

En allemaal topspelers op de bank en spelers die minuten moeten maken om zich te onwikkelen (De Bruyne, van Ginkel, Lukaku, Willian, Schurrle....)

Ik snap toch echt niet wat Chelsea hiermee moet, gaan ze met drie verdedigers spelen ofzo dat er zoveel aanvallers en aanvallende middenvelders komen? Nu komen van Ginkel en schurrle vast niet aan spelen toe..

28 augustus 2013 om 16:50

Want Willian is natuurlijk ook echt een concurrent van Van Ginkel

Echt een overbodige aankoop.

Snap niet dat Willian dat zelf ook niet ziet! Hij snapt toch zelf ook wel dat hij bij de Spurs of Liverpool meer kans van slagen heeft? Maar goed, Engelse Ponden maken blind!

Als Chelsea aanvallend durft te spelen kan het nog wat gaan worden daar.

Cech
Luiz
Terry
Cole
Mata
v.Ginkel
Ramires
Hazard
Willian
Lukaku
Etoo

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren