Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Of dit PSV de Champions League kan winnen? Ja, waarom niet?'

Laatste update:
/

PSV gaat na drie speeldagen fier aan kop in de Eredivisie. Het team van hoofdtrainer Phillip Cocu zegevierde over ADO Den Haag, NEC en Go Ahead Eagles, was tussendoor tweemaal te sterk voor Zulte Waregem en maakt zich nu op voor de dubbele Champions League-confrontatie tegen AC Milan uit Italië.

De broers Van de Kerkhof denken dat PSV tegen AC Milan alles behalve kansloos is. Kan dit PSV de komende jaren de Champions League winnen? "Ja, waarom niet?", verzekeren de oud-internationals bij Omroep Brabant in koor. "Ik vergelijk ons een beetje met het Ajax van in de jaren negentig."

"Die wonnen de Europa Cup I dus waarom kan PSV dat niet?", vraag Willy zichzelf hardop op af. "PSV heeft een ondeugend elftal dat voor niemand bang hoeft te zijn." PSV kan in het eerste duel met Milan mogelijk niet over Zakaria Bakkali beschikken. Maandag is er meer duidelijkheid over zijn inzetbaarheid.

PSV wint dit seizoen de Champions League

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
19 augustus 2013 om 10:36

Geloof ook wel dat psv hoge ogen kan gooien maar om nu zo te reageren gaat weer beetje ver. JA maybe als dit team 2 tot 3 jaar bij elkaar blijft. maar 99,99 zeker dat dat niet gaat gebeuren.

19 augustus 2013 om 10:49

psv hoge ogen gooien?

die overwinteren niet in de Champions League hoor, als ze de groepsfase uberhaupt behalen...

19 augustus 2013 om 10:54

Met hoge ogen gooien doelde ik meer op de competitie.
Ik Zou het mooi vinden als ze winnen van AC. dan ben je heeel goed bezig, maar als we eerlij zijn en kijken naar wat AC vorig jaar deed tegen Barca thuis. Dan moet je eerlij zijn dat PSV vrijwel kansloos is. Ik snap best dat hoop doet leven maar je creert ook teleurstelling.

19 augustus 2013 om 11:22

Wees wel eerlijk, de competitiestart is wel extreem makkelijk in Eindhoven dit jaar. Rond de winterstop kijken we wel hoe ze het doen.

19 augustus 2013 om 11:23

Ik denk dat het grootste verschil zit in het feit dat in 1995 de Champions League uit veel minder wedstrijden bestond. daarnaast deden toentertijd alleen de kampioenen mee, en niet 2, 3 of 4 ploegen per land.

Als je 20 jaar gelden gunstig lootte, kon je zo maar in de finale ronde staan. In 1995 had Ajax het geluk dat het alleen AC Milan trof als gerenommeerde tegenstander, hoewel ze met Salzburg de meeste moeite hadden.

Daarnaast had je 20 jaar geleden nog (net) geen last van het Bosman-arrest, waardoor contracten minder waard werden, er veel minder geld gemoeid was met transfers etc. dan nu.

19 augustus 2013 om 11:29

Alleen AC Milan, ik vind Bayern München persoonlijk toch een redelijke ploeg...

19 augustus 2013 om 11:30

Bayern Munchen in de halve finale is natuurlijk wel lekker, zo'n kleine tegenstander. /s/

19 augustus 2013 om 11:31

Hij zei ook niets over dit jaar. De vraag was "...in de komende jaren..."
Ik denk dat als ze dit team bij elkaar houden, kunnen ze nog eens best ver komen.

19 augustus 2013 om 11:39

Teetje;

Als je niet weet waar je het over hebt kan je beter niks schrijven..

Milan en Bayern waren 2 absolute topclubs.

Bovendien dan kunnen we alle CL winnaars van voor de grote vercommercialisering wel gaan bagatelliseren. Want vroeger was het immers allemaal makkelijker.

Waarom je specifiek over 95 begint is mij een raadsel. De enige overeenkomst is dat Ajax ook een NL club is. Maar Ajax behoorde toen al een aantal jaar bij de wereldtop, dat is toch echt een verschil.

Overigens hoort de CL uit puur de kampioenen te bestaan, de naam klopt niet. En door de veranderingen zijn de verhoudingen in Europa krom. Daar ligt de oorzaak dat NL clubs hun beste spelers steeds eerder verliezen.

19 augustus 2013 om 13:12

PSV heeft nog niet veel laten zien en daar hebben ze om eerlijk te zijn ook de kans nog niet voor gehad. Ze hebben tot nu toe alleen nog maar tegen kleine middelmatige clubs gespeeld.

19 augustus 2013 om 13:53

maak daar maar 100% van, hetzelfde geld voor mijn club.
Al zou PSV Messi er bij hebben, zelfs dan word het niet kampioen.

19 augustus 2013 om 13:59

Als Go Ahead al et 0-3 vor kon staan in Eindhoven,........ ploegen als Fenerbache, Lyon, Atelico, Arsenal, Manchster C. AC. Milan, Inter straffen dit genadeloos af. Dan heb ik het nog niet over ploegen als Manchester U. Dortmund, Bayern M, Juve, Shaktar, Real en Barcelona. Dus is de conclusie dat als deze twee eeneiige hersencellen weer denken dat er iets moois groeit,....... de wereld alleen uit Eindhoven bestaat.

19 augustus 2013 om 14:58

Fenerbache? Misschien moet jij toch eens een bril kopen dan, werd door PSV gewoon weg gespeeld, en nou niet gaan bagatelliseren het was de voorbereiding want bij Fenerbache stonden er gewoon de normale basis 11 in. Daarbij moet jij misschien eens die ander halve hersencel van je gebruiken en goed lezen. Kan dit PSV de Komende Jaren de Champions League. Natuurlijk haalt PSV en ook Ajax de komende decennia nog niet eens de kwart/halve finale.

Aan Vz:
Misschien moeten jullie eens een keer een heel interview er op zetten en zulke topics niet plaatsen als Anti-PSV / Pro-Ajax propaganda. Ik weet dat er hier geen commentaar geduld wordt door zielige mods met een te groot ego, dus ik zal er naar uit zien om de mail te ontvangen dat mijn reactie is verwijderd.

19 augustus 2013 om 15:06

Izzinho, ze troffen Bayern Munchen (5-2) toen in de halve finale, maar halve finale is toch ook een finale ronde? Ik bedoelde in ieder geval met finale ronde (misschien had ik er rondes van moeten maken) het overleven van de poulefase. Doordat de CL toen uit 4 poules bestond, had je geen achtste finales die je nu wel hebt. Je had toen dus meer kans om een eenvoudigere tegenstander te loten.

19 augustus 2013 om 15:28

Ik snap niet dat die uitspraken van die kerels hier nog op voetbalzone verschijnen. Komt niets anders dan onzin uit.

19 augustus 2013 om 10:41

Elke week weer irriteer ik me aan de uitspraken van de broertjes van der kerkhof. Ga toch fietsen met je waanideeen. Dan heb ik nog liever Harry van Raaij die roept dat PSV niet om de titel meedoet dit jaar. Dat riep hij voor het seizoen en is wat pessimistisch, maar de Champions League winnen slaat nergens op. Die kans is niet veel kleiner dan de jackpot winnen met de staatsloterij.

19 augustus 2013 om 10:47

Hahaha wat een flauwe kul zeg!
Ik zie ze nog niet eens de eredivisie winnen hahahaha!

Misschien de nationale troostprijs: De knvb beker.
Hahaha maar dan houdt het ook wel echt op hoor... mijn god zeg hahahah

19 augustus 2013 om 10:58

Hahahahahahaha waarom zouden ze de competitie niet kunnen winnen. Ze staan toch bovenaan en laten goed voetbal zien. Misschien nog steeds beetje gefrustreerd, dat Ajax niet zo onoverwinnelijk blijkt als alle Ajacieden dachten? Had Feyenoord gister na de 0-1 durven verder te voetballen als ze eerste minuten deden. Had Ajax niks te zeggen gehad.

19 augustus 2013 om 11:41

Als als als. Als GAE er de eerste hellft 2 had gemaakt dan......

Verder is de opmerking van Aca020 behoorlijk zielig natuurlijk

19 augustus 2013 om 11:50

Hahahaha wat een hoop onzin zeg Milantje!

als als als als als.

Als NEC alle wedstrijden 5-0 had gewonnen ipv verloren stonden ze nu bovenaan.
Sterker nog, als ze vanaf nu alles winnen zullen hoogst waarschijnlijk nogsteeds kampioen kunnen worden.... Hoop dat je nu zelf de domheid van je reactie inziet?

Ik geef verder toe dat Ajax gister een van de slechtste wedstrijden speelden sinds heel lang, maar gelukkig speelde we tegen feyenoord zullen we maar denken
De overwinning was verdient en angst dat het nog puntverlies zou worden had niemand in het stadion....

19 augustus 2013 om 13:55

Samenvatting kijker?
Feyenoord had duidelijk alleen plan Pelle.
Dat is nou net de speler die ik de gehele 2e helft niet heb gezien.

Letterlijk alles was op Pelle.... het is maar net hoe je het wilt zien.
En volgens mij riepen jullie ook voor het begin van het seizoen dat Ajax kampioen zou worden, beetje in de underdog rol komen en nu de calimero gaan uithangen.
Pfff
Zijn ook hele zware wedstrijden geweest geweest voor jullie...hahahaha

19 augustus 2013 om 14:03

Als,.... als....... Als we over Als gaan praten is ieder einde van een discussie ver te zoeken. Feyenoord speelde gisteren niet door, niveau was dramatisch, maar helaas voor alles dat niet voor Ajax is, zijn de punten gisteren in Amsterdam gebleven. Ajax heeft slechts 3 punten minder dan PSV met nog 31 wedstrijden te gaan,.......... en over 25 potjes rekent ook iedereen Feyenoord weer tot de titelkandidaten. Maar stop a.u.b. over dat 'als'....... dat gaat echt nergens over

19 augustus 2013 om 11:03

Ik denk dat ze best wel kunnen verassen in de Champions League maar winnen dat zal niet gaan lukken maar hoop het wel natuurlijk voor het NL voetbal!

19 augustus 2013 om 11:05

Hahahaha ja, ze gaan Milan er wss nieteens uitgooien en deze gestoorde man praat over dat Psv de CL kan winnen. Nou misschien kan die club van Misidjan hem dan ook winnen!

19 augustus 2013 om 12:32

Je neemt alles iets te letterlijk kerel.

19 augustus 2013 om 11:33

Laten we deze PSV iconen vooral niet uitlachen of betichten van arrogantie. Iets wat vele PSV supporters vaak wel richting Ajaccieden doen, laten we vooral laten zien dat we er boven staan.

PSV kan, mits ze zich plaatsen, de CL winnen, net zoals elke andere club die aan het toernooi deelneemt. Dus in dat licht zijn de woorden vd gebroeders vd Kerkhof niet vreemd. Op basis van ervaring en kwaliteit verwacht ik dat het een heel moeilijk verhaal zal worden maar ik laat me graag verassen. Al heb ik liever dat Ajax de CL wint maar voor hen gaat dezelfde vlieger op.

Hahaha dit gaat wel heel ver om te denken dat je de CL kan winnen,eerst maar AC milan verslaan en dan verder kjken in wat groep je gaat komen als Psv zijnde want dat speelt ook heel erg voor het verloop van je CL toernooi .En ook al lijken ze op het Oude Ajax je moet ook denken dat de rest verandert is en dat de echte Top te groot en te goed is voor ons als nederlandse clubs in de CL ,maar dat is geen schande

19 augustus 2013 om 11:18

Misleidende kop. Het gaat niet over dit jaar maar over de komende jaren.
Dan zie ik ze trouwens nog niet de CL winnen. Verschillen zijn sinds 1995 alleen maar groter geworden.

Als Marcelo was gebleven hadden ze nog wel een kans gemaakt

19 augustus 2013 om 11:09

Hahahah en Stijn Schaars is als een soort Frank Rijkaard voor dit PSV.

Ok. beet je opportunisme kan geen kwaad, maar je kunt ook wel heel ver gaan...

19 augustus 2013 om 10:45

Inderdaad, Hoe kan je een team dat bestaat uit Seedorf Davids De Boertjes Overmars V/d Sar Kluivert Rijkaard Finidi Reiziger Blind Litmanen in godsnaam vergelijken met een team bestaande uit Bakkali Rekik Maher Wijnaldum Brenet Schaars Bruma Willems Depay Zoet en Matavz , Ajax 1995 was op minimaal 9 positie's gewoon een pak beter dan de PSV spelers die nu rondlopen in hun elftal.

Edit: De spelers van het Ajax van 1995 hebben bij elkaar meer dan 200 grote prijzen gepakt, Laat deze Psv'ers eerst een keer kampioen van de mickey mouse league worden voordat er uberhaupt gesproken mag worden over de Cl.

PSV en Ajax zouden idd hoge ogen kunnen gooien in de CL, Maar dan moet je wel een team een aantal jaar bij elkaar kunnen houden, Als Ajax bijvoorbeeld alle spelers kon behouden sinds Frank aan het roer staat zouden ook wij gewoon een kwartfinale CL kunnen spelen, Suarez Vertonghen Vdw Anita Emanuelson Stekelenburg en dat aangevult met de beste spelers van de huidige selectie zou in mijn ogen een prachtig team vormen die best een hoge ogen kan gooien, Maar voorlopig zit dat er niet in, voor geen enkel Nederlands team is het op dit moment mogelijk om de CL te winnen punt uit.

Frank en Ronald De Boer, Hebben het tot Barcelona geschopt en vooral Frank heeft het daar niet onverdienstelijk gedaan.

Blind is uitgegroeid tot een Ajax legende, de absolute rots in de branding bij het beste Ajax van het moderne tijdperk

Rijkaard spreekt voor zich, Een van Nederlands beste verdedigende middenvelders/centrale verdedigers aller tijden, Een leider van het gouden Milan.

Reiziger meer dan 150 officiele duels voor Barcelona en een zeer verdienstelijk speler bij Oranje geweest.

Seedorf spreekt ook voor zich, Dat is een instutuut opzich, Real Madrid (krijgt zelfs applaus in het Camp Nou) Milan etc etc (meer dan 20 hoofdprijzen alleen al)

Patrick Kluivert Nederlands elftal topscoorder aller tijden, zeer groote speler geweest ondanks dat hij niet alles uit zijn carierre heeft gehaalt heeft hij nog steeds de absolute top gehaalt en het daar ook gewoon redelijk tot goed gedaan

Edgar Davids de pitbull een van de allerbeste op zijn positie van zijn generatie niet voor niets word hij nog steeds gewaardeerd en hoog ingeschat door de Juventus fans simpelweg een geweldenaar die ook nog fantastisch kon voetballen

Overmars Barcelona Arsenal zeer goede prestatie's neergezet en een van swerelds beste wingers in zijn tijdperk

Finidi George Litmanen pffff ik wil niet eens verder gaan, Hahaha hoevaker ik die uitspraak van die broertjes lees over die vergelijking hoe harder het gelach word.

19 augustus 2013 om 10:48

Denk dat het ajax van 95 opzich niet veel beter was, maar de concurrentie in Europa is veel sterker nu dan in 95. Reden is dat het verschil in omzet veel groter is geworden.

19 augustus 2013 om 10:57

Wat we wel kunnen doen is de gebroeders van de Kerkhof opgeven bij Koefnoen dan kan heel Nederland lachen want op voetbalzone kunnen we dit niet serieus nemen.

19 augustus 2013 om 11:11

Adoduhhaag.. door meer omzet gaat het niveau niet omhoog hoor.

Clubs als Real, Barca en United zijn altijd al grootmachten geweest, echter Ajax was toen gewoon mega goed.

19 augustus 2013 om 11:13

De concurrentie is nu groter omdat de topspelers nu meer in 1 team spelen. Maar Ajax 95 was veeeeel beter. Die wonnen de eredivisie op halve kracht, een eredivisie die veel meer kwaliteit bezat dan tegenwoordig

19 augustus 2013 om 11:15

Als Ajax de omzet van Real had hadden ze mee kunnen strijden om Bale. Ajax en PSV hadden allebei een tijdje een bevoorrechte positie in Europa, Ajax vanwege de jeugdopleiding en PSV vanwege de scouting. Ajax won er een Champions League mee en PSV haalde er de halve finale van een Champions League mee. Tegenwoordig zijn ze echt niet de enige clubs die weten hoe je moet scouten en opleiden. Dat voordeel zijn ze dus kwijt. En hun omzet is maar 62 en 60 miljoen resp. dus die achterstand kunnen ze niet inlopen door goede aankopen. Als Ajax meer geld had lag het basisniveau veel hoger.

Beetje rare opmerking, maar goed.

19 augustus 2013 om 11:15

Hahaha lachwekkende reactie, Dat Ajax heeft internationals afgelevert die meer dan 100 wedstrijden voor Oranje hebben gespeelt, Dat Ajax heeft internationals afgelevert die meer dan 50 wedstrijden voor het grote Oranje hebben gespeelt & jij durft hier met droge ogen te beweren dat Ajax van 95 niet veel beter was?

Heb je enig idee wie er allemaal rondliepen in Italie bij bijvoorbeeld Juventus & AC Milan in de jaren 90?

V/d Sar-Zoet
Reiziger-Brenet
Blind-Bruma
Rijkaard-Rekik
Fdb-Willems
Davids-Schaars hahaaaaaaaaaahhahahahaha
Seedorf-Maher
Litmanen-Wijnaldum
Overmars-Depay
Kluivert-Locadia

Moet ik door gaan? Finidi Ronald De Boer Kanu (narsingh Jozefzoon Park?) Ik noem alleen maar namen die in de CL finale minuten hebben gemaakt, Haha wat een lachertje, Letterlijk alle namen die ik heb genoemd waren talentvoller dan de Psv"ers van dit moment op dezelfde positie, Alleen Bakkali is écht een supertalent met Rekik & Maher kort daarop verder had geen enkele van de huidige Psv'ers ook maar 1 minuut gemaakt in het Ajax van 1995

19 augustus 2013 om 11:21

PSV had nog 2 talenten van de categorie van Bakkali, Bazoer en Andreas Hoelgebaum Pereira maar die werden weg gejat door Ajax en Manchester United.

19 augustus 2013 om 11:25

@knuppert,

Het verschil zit hem erin dat er in 1995 alleen kampioenen meededen, waardoor er veel minder wedstrijden waren. Daarnaast had in 1995 het Bosman-arrest nog niet plaatsgevonden waardoor contracten minder waard waren en er met transfers etc. minder geld was gemoeid.

19 augustus 2013 om 12:01

"denk dat het ajax van 95 opzich niet veel beter was"

Dat Ajax was het beste Cruijff-loze team uit de eredivisiegeschiedenis. Dit PSV heeft nog vrijwel niets laten zien (driemaal rechterrijtje en Zulte), dus die zijn nog in een ander universum.
Neemt niet weg dat er parallellen zijn (jong, talentvol). Wat PSV denk ik gaat missen is de ervaring die Ajax toen wel had (rijkaard, Blind).

19 augustus 2013 om 14:03

Zeker wel, alleen moet je omzet hoog genoeg zijn om er winst op te maken...
Want omzet is niet per definitie winst.
Omzet-Kosten=winst.
Als Ajax of PSV of Feyenoord in een land als Engeland of Duitsland speelde dan waren het gewoon grote clubs geweest want daar heb je een groter achterland, waarschijnlijk dus meer fans/supporters.
Dit zorgt voor meer inkomsten in marketing etc.
Maar ook voor sponsoren kan je interessanter zijn.
Ook accepteren ze in Duitsland en Engeland betaal-TV.
Wij zijn niet zo van die cultuur.

Oke het opportunisme over dit PSV heeft hier zijn hoogtepunt bereikt!

19 augustus 2013 om 10:35

Totdat Milan morgen met 3-0 wordt weggevaagd!

19 augustus 2013 om 10:41

Voor alle duidelijkheid Milan is niet Zulte Waregem.het zal eerder 0-3 voor Milan zijn dan omgekeerd.

19 augustus 2013 om 10:42

In een potje Fifa wellicht

19 augustus 2013 om 10:44

Men heeft echt totaal geen realiteitsbesef.. De enige die Milan kan wegvagen is Barcelona.. zelfs Bayern Munchen zie ik dat niet doen..

19 augustus 2013 om 10:48

Ten eerste wil ik zeggen dat deze uitspraken meer dan overdreven zijn van de gekke tweeling. Maar wie had vorig jaar gezegd dat Ajax van City zou winnen?niemand toch, en 1 ding is zeker het City van vorig jaar is nog een klasse sterker dan dit Milan.

19 augustus 2013 om 10:50

City van vorig jaar is echt niet sterker dan Milan. Nu ze een normale trainer hebben wel, maar denk ook niet dat ajax dit jaar van city zal winnen.

19 augustus 2013 om 10:55

Dus wanneer je 2e wordt in Engeland ben je niet sterker dan op de valreep 3e worden in de tegenwoordig veel zwakkere Seri A????

19 augustus 2013 om 10:56

PSV gaat inderdaad de Champions League niet winnen en zal een hele zware kluif aan Milan hebben. Maar dat alleen Barca van ze zou kunnen winnen gaat er bij mij niet in. Als dat zo was geweest hadden ze afgelopen jaar op zn minst de Serie A wel gewonnen, is niet gebeurd. Ze missen gewoon een aantal absolute toppers. Ze zitten in een vergelijkbaar proces als Psv, dan kan je niet de beste van de wereld zijn. Onmogelijk.

19 augustus 2013 om 11:10

Is ook een beetje fantasie, maar aan de andere kant zou het ook wel kunnen. Zeker thuis wil PSV Europees nog wel eens stunten mits er een goed team staat wat nu het geval is. Aan de andere kant zie ik ook een jonkie vroeg de fout in gaan en een tegengoal veroorzaken en dan wordt het 0-4. Ach jah koffiedik kijken..

19 augustus 2013 om 11:12

@willem

We hebben na de winterstop aankopen gedaan waardoor we een tijdlang de meeste punten van Europa pakten.. dus ook meer dan Juventus,bayern,barca etc.. men vergeet dat we een compleet nieuw team hadden wat totaal niet op elkaar was ingespeeld en dat we daarom veel punten verloren en op gegeven moment net boven degradatiezone stonden.. dat bewijst juist karakter en kwaliteit, dat we alsnog 3e worden.

@hansvaak

Ik heb niet gezegd dat Bayern niet kan winnen, want dat zullen ze minimaal 8 van de 10 keer doen tegen Milan op het moment.. maar "wegvagen" zie ik ze niet doen, geen enkele andere team als Barcelona.

@fibal

Barca trefde Bayern op de meest ongelukkig moment die je maar kon bedenken.. op een normale dag staat Barcelona er veel beter voor hoor..

19 augustus 2013 om 11:13

Ik denk toch dat milan geen makkelijke avond tegemoet gaat tegen psv.
Ze spelen fris aanvallend voetbal.
Ik heb geen idee in welke vorm milan verkeerd op het moment.

Milan gaat iig niet over psv heen walsen, als jij dat iig denk.

19 augustus 2013 om 11:26

@AC-MILAN22, ik durf je toch wel met zekerheid te zeggen dat nu Juventus, Napoli en ik denk zelfs Fiorentina beter zijn dan Milan. Neemt niet weg dat ik denk dat ze van PSV winnen. Maar veel Europese ploegen waaronder Munchen, Dortmund, Juventus, United, City, Barca Madrid, Chelsea zullen van dit Milan winnen, daar kun je de klok op gelijk zetten, zeker over 2 wedstrijden.

19 augustus 2013 om 13:11

Bayern sloopt Milan, Lol !

19 augustus 2013 om 10:43

Dan zouden ze dit jaar ook met 2 vingers in de neus kampioen kunnen worden toch? Ik schat dit PSV nu al 2x hoger in als Ajax. Als PSV voor de CL kan gaan en ik hoor andere supporters ook zeggen dat PSV op dit moment erg goed is, dan laat ik Ajax maar als underdog achter.

19 augustus 2013 om 16:01

@ ahjacied:
Hoe kan jij dit nu zeggen dat psv verder is dan ajax? jullie selectie speelt al 3 jaar met elkaar , en jullie zijn 3 jaar op rij kampioen, hoe kan je zo iets zeggen ?

Doe toch even normaal man. Het gaat nu allemaal heel goed bij PSV na al die jaren van ellende, maar dit is wel heel erg optimistisch. Laten we minimaal de wedstrijden tegen Milan even afwachten, waar er tegen een slimme, ervaren en sterke ploeg wordt gespeeld in plaats van tegen Ado, Gae, of Nec.

19 augustus 2013 om 10:42

Dat men zich zo goed voelt na een paar overwinning van 2 degradatie ploegen en 1 middenmoter in de Eredivisie. Daarnaast is Zulte echt geen goed team hoor, deed het leuk vorig jaar maar was gewoon puur geluk.

Ik vind het allemaal best, vind dit PSV ieder geval leuker en frisser. Maar ik wil ze wel tegen Ajax zien of Feyenoord uit. Ze hebben op dit moment vrij makkelijke tegenstanders gekregen. Ook straks wil ik 2 wedstrijden in een week wel is zien. Nu lukt het wel allemaal, maar zelfs Bakkali heeft een blessure er mee opgelopen. Het is gewoon best pittig voor een pupil om zich direct in te lassen.

19 augustus 2013 om 10:53

Eerste deel heb je helemaal gelijk man! 2e deel ga je te ver, als je ajax en fey gezien heb weet je dat die 2 zwaaaaar uit vorm zijn...

19 augustus 2013 om 10:54

Wie is men? Broertjes van de Kerkhof ja die elke week overdosen voordat ze hun stukken schrijven en interviews geven. Zo vertegenwoordigt de mening van van Hanegem de mening van Feyenoord zeker.

Waarom niet? Omdat er een stuk of vijftien ploegen in de Champions League beter zijn dan PSV en PSV zou van al die ploegen 99 van de 100 keer verliezen. Er bestaat voor mij enkel een theoretische kans, maar ach, Willy van de Kerkhof heeft natuurlijk wel vaker vreemde uitspraken en dit is er ook weer een.

Wordt tijd dat de van der Kerkhofjes geen dingen meer gevraagd gaan worden. Dit gaat veel en veel te ver. Laten we eerst maar eens wat tegen Milan presteren!

Wacht eerst maar even af of je van Milan kan winnen. Daarna is natuurlijk alles mogelijk. Streven naar het hoogste doel hoort elke CL deelnemer te doen.

Welke drugs hebben zij gehad? Dat wil ik ook wel

19 augustus 2013 om 13:35

De we worden te oud drugs.

Wat zei Van der Gijp ooit ook alweer over deze twee: zij zijn het levende bewijs dat twee niet meer weten dan één. Ik sluit me daar volledig bij aan na deze uitspraak

Haha, wel leuk om te horen hoor. Maar PSV gaat de CL niet winnen net als Ajax dat niet gaat winnen. Grappige jongens die gebroerdes Van de Kerkhof.

Is dit PSV echt zo goed? Of overdrijft men en zal het morgen avond weer op beide benen staan? Ik ben benieuwd.. want heb PSV dit seizoen nog niet zien spelen om eerlijk te zijn.

19 augustus 2013 om 10:37

morgenavond zullen ze weer down to earth zijn.. tot nu toe hebben ze niet echt tegenstanders van nivo gehad,, als je ziet dat zwolle net zo veel doelpunten kan maken tegen nec zegt voor mij al genoeg..
Ze hebben wel een fris nieuw team met talentjes erin,, maar wil ze wel eens zien als ze tegen echte ploegen moeten.

19 augustus 2013 om 10:39

Ik hoop dat ze met de grond gelijk worden gemaakt tegem Milan, gewoon dat iedereen hun mond houd over dit PSV en zoals deze oudjes ze gewoon niet als CL kanidaat ziet voor komende jaren.

Lachwekkend.

19 augustus 2013 om 11:04

Heb je je zure melk weer gedronken vanochtend? Vraag me echt af wat jij jezelf wel niet aan zal doen als PSV vanavond met een stiekeme 1-0 wint.

19 augustus 2013 om 11:08

Een CL kandidaat hoort dit Milan gewoon opzij te schuiven. Dus het zal mij niets verbazen als PSV Milan weet te verslaan.

19 augustus 2013 om 11:10

Volgens wie is PSV een Champions League kandidaat dan? Volgens 2 mafkezen die elke week aan de hallucinogenen zitten ja. Elke supporter die die mening deelt zit aan hetzelfde spul. Je denkt toch niet dat de gemiddelde PSV supporter deze mening deelt?

19 augustus 2013 om 11:11

Lachwekkend ben vooral jij.

Je denkt toch zeker niet dat deze opmerkingen van twee bijna seniele oud-spelers representatief zijn voor PSV en zijn aanhang.

Indien wel, dan solliciteer je openlijk naar een plaats in het verzorgingstehuis voor dementen in een bedje naast de gebroeders van de Kerkhof.

19 augustus 2013 om 11:13

Helemaal mee eens, het eftal is wel redelijk ja. Met Bakkali als uitblinker die wel geweldig is maar verder ? Zoet is redelijk. Brenet vind ik niet goed zelfs slecht, Bruma is overschat. Rekik is wel goed. Willems is overschat. Schaars is over zijn top teminste dat zeggen jullie als wij een 30er halen. Maher past niet in het Psv systeem krijgt een verkeerde rol. Wijnaldum is wel redelijk. Bakkali spreekt voorzich. Matavz/Locadia Matazv is statisch en locadia is wel een talent ja. Depay is wel goed. Zo.

19 augustus 2013 om 11:14

Ze spelen iig niet vanavond.

Ik denk dat psv kans heeft, dit wordt iig de echte test toch?

19 augustus 2013 om 11:19

Leg eerst eens uit waarom Brenet slecht is en vervolgens door wie Willems in hemelsnaam nog wordt overschat. Volgens mij kotst iedereen Willems allang uit en kan hij helemaal niets goeds doen terwijl hij juist weer opkrabbelt. Schaars is 29, maar goed.

Maher past gewoon in het PSV systeem maar moet nog wennen aan zijn rol, zijn verschillende dingen. Matavz is helemaal niet statisch, is een ander type spits dan Locadia. Meer aanspeelpunt en doorgeefluik voor de counter. Meer overzicht in de ruimte en meer diepgang. Locadia meer overzicht in de kleine ruimte en ook meer techniek. Daarnaast meer killer. Depay vind ik zelf wisselvallig.

Leg maar eens uit.

19 augustus 2013 om 11:08

PSV speelt goed, maar het is niet dat ze echt geweldig zijn. Het is meer het contrast met vorig seizoen. Hebben nu al een 5 tal wedstrijden gespeeld voor t echie en pas 2 tegengoals gekregen. Scheelt nogal wat vergeleken met vorig seizoen. Aanvallend is het niet beter, maar wat beter georganiseerd. Spelers spelen nu echt in teambelang ipv allemaal egoïstisch. En een 17 jarig jochie speelt op rechtsbuiten in de basis en scoort even een hattrick in de ED. Qua niveau moeten we het met zijn allen nog maar gaan zien.

Overigens vind ik dit jammer van VZ. Deze 2 schrijven elke week een column maar die wordt niet elke week geplaatst. Alleen omdat er nu zoiets volslagen belachelijks in staat wordt hij hier neergezet. Dat doet toch afbreuk aan de goodwill die PSV zo hard wilde heropbouwen na afgelopen seizoen.

19 augustus 2013 om 12:06

"dat doet toch afbreuk aan de goodwill die PSV zo hard wilde heropbouwen na afgelopen seizoen"

Nee hoor, de gemiddelde vz bezoeker weet echt wel dat de meeste PSV supporters realistischer zijn dan deze Statler en Waldorf. We rekenen de Feyenoord supporters toch ook niet af op van Hanegem?

19 augustus 2013 om 12:11

Kijk jij maar eens rond in dit topic. De Ajacieden struikelen over elkaar om zogenaamd intelligent deze quotes te weerleggen en vervolgens te betrekken op de gehele PSV aanhang.

19 augustus 2013 om 16:09

Als Bakali mee zou doen zag ik het nog wel een beetje positief in, maar psv zonder Bakali is net as Barca zonder Messi

De CL winnen... Ja ja...

Ik snap werkelijk niet waarom dit soort clubmensen gelijk weer zo'n druk creëren bij Psv. Ja, ze spelen heel leuk fris voetbal met een jong team.. Maar laten we eerlijk zijn.., ze hebben nog geen zwaardere tegenstander gehad.

Die 1e 5 wedstrijden van PSV in de Eredivisie is gewoon een licht programma. Iets wat ik wel verstandig van de Knvb op zich vindt omdat je de ploeg die in CL voorronden moet uitkomen best daar mee wat tegemoet kan komen..

Maar om dit PSV dan al na 4 wedstrijden te vergelijken met een Ajax uit de jaren '90 waar bijv. toch echt jongens als Blind en Rijkaard al tussen liepen als ervaren rotten..

Ik zou zeggen, schrijf ze vooral zo omhoog.. Kunnen ze alleen maar weer dieper vallen..

Het is altijd lachen met die twee oudjes.. Objectiviteit en realisme is bij die twee ver te zoeken..
Zo lang er in het voetbal het grote geld blijft maakt geen enkele Nederlandse club kans op het winnen van de championsleague

19 augustus 2013 om 10:38

Denk dat ze dement aant raken zijn

19 augustus 2013 om 10:54

haha dat denk ik ook

19 augustus 2013 om 16:56

Weet iemand waar ik mijn klacht bij omroep Brabant in kan dienen? Mijn goed wat een zeverzakken! En dat na we weer een klein beetje liefden kregen van de rest van nederland

Misleidende titel?

Nou Willy en Rene, laten we beginnen met kwaliteit. Neem aan dat Ajax veel meer kwaliteit had(khad veel wedstrijden teruggezien).

En ik denk toch dat de clubs United, Dortmund, Barcelona, Madrd en Bayern een paar maten te groot blijven, geen plaats voor een PSV in de halve finale dus. Die hebben het geld om spelers te kopen en talenten te behouden. Logisch toch?

Oh jee, daar gaan we weer: tweeënhalve goede wedstrijd en er staat een wereldelftal... Opportunistisch geblaat!

Je mag in je handjes knijpen als je deze ploeg de komende jaren bij elkaar kan houden. Als ze zo blijven spelen staan de buitenlandse clubs binnen no time bij PSV aan de deur te kloppen. Alleen daarom al lijkt het me niet realistisch wat De broers Van de Kerkhof zeggen.

Ik zeg al meer dan een jaar dat PSV een spreekverbod moet opleggen aan deze twee idioten.

Maar wat ze nu aan het raaskallen zijn slaat nergens op.
Ze geven Cocu niet eens de tijd om rustig verder te bouwen aan zijn team van gemiddeld 20-21 jaar.
Met dit soort uitlatingen brengen ze alleen maar schade toe aan het nu positieve imago.

Als verstokt PSV supporter krijg ik nu heel erg veel last van plaatsvervangende schaamte.

19 augustus 2013 om 10:46

Eerst maar eens kampioen worden voor dat een club als PSV daar aan mag denken. Ajax wint ook nooit meer de CL. Zoiets is onbegrijpelijk, we overwinteren alleen mits we een goede poule hebben.

Nederlandse clubs hebben niks te zoeken. Het enige wat een voordeel is het geld, daardoor kunnen we financieel gezond blijven. Het verschil tussen geld en Nederland is te groot geworden en het wordt alleen maar groter.

19 augustus 2013 om 10:52

PSV denkt daar niet aan, het zijn twee op leeftijd geraakte oud-spelers die toch al niet over een bijster hoog IQ beschikken.

Dat had je hopelijk toch wel in de gaten, niet?

19 augustus 2013 om 11:20

Goh...ik ben het met je eens.

Ik kan me voorstellen dat je doodmoe wordt van dit soort uitlatingen. Die twee hebben echt totaal geen kijk op het spelletje. Zo ie zo moet Cocu de tijd krijgen...al staat PSV straks vierde in januari. Gewoon lekker bouwen en elk jaar beter en sterker worden.

Milan verslaan kan.Groepsfase doorkomen moet met een gunstige ook kunnen.Maar de CL winnen is bullshit .Real Bayern BVB Barca Juve Chelsea United zijn ploegen waar bij voorbaat kansloos bent als Psv zijnde.

Dit wordt wel heel opportunistisch zeg. Laten we nou eerst eens thuis van AC Milan een goed resultaat zetten, dan zien we wel verder.

Poeh, vd Kerkhof heeft denk ik iets te lang in de zon gezeten. PSV speelt leuk en attractief voetbal, maar na een paar wedstrijden is het nog veels te vroeg om de vergelijking überhaupt te maken met het Ajax van de jaren negentig. Dit team is nog niet in staat om een hele wedstrijd te domineren, ook niet tegen zwakke broeders. Dus voetjes op de vloer en kijken naar de eerstvolgende wedstrijd. Zou al een fantastische prestatie zijn als ze CL halen.

Dit soort mensen ga je toch niet serieus nemen vergelijken met het Ajax van de jaren 90 ja ik weet niet onder welke tegel zij vandaan komen maar het Ajax van de jaren 90 speelde iedereen van de mat toen , dus doe even normaal AUB en geef serieus commentaar en ga anders lekker op een bankje zitten in het park.

Haha serineus. Ze moeten nog van geluk spreken als ze in de CL komen XD. Manmanman overdrijven is ook een vak.

Haha! Tjonge jonge die 2 zijn echt gek geworden. PSV is nu aan het bouwen na een stabiele basis met jonge talentvolle spelers. Ze spelen de eerste 3 wedstrijden van dit seizoen goede wedstrijden maar laten we ze nu niet meteen al kampioen noemen en een potentiele CL-winnaar.

Laat ze eerst het team maar eens verslaan die het Barcelona nog verrekte moeilijk heeft gemaakt!

19 augustus 2013 om 10:41

Celtic haha

kom op dit gaat echt te ver eerst maar eens zien of ze de cl in komen

Hahaha dit Psv? Ajax is daar zelfs kansloos voor en die Ffp. Dat is gewoon 1 grote grap, maakt niet uit hoeveel je in de schulden staat. Als je inkmsten maar groter zijn dan je schulden is het goed.

Wees't realistisch.
De dag dat Cocu zijn geloofwaardigheid deed wegglijden. Te triest dat een Pastoor diezelfde dag wordt ontslagen, domweg omdat hij een matige selectie heeft en tegelijkertijd verteld Cocu ons dat PSV die Champions League kan winnen, want och, we winnen driemaal van een veredelde degradatieclub en ook tweemaal tegen Zulte Waregem, voorheen ook een degradant, en alles is hozanna.
Puur voor Philips bestwil zouden ze even dik moeten verliezen van een club a la Cambuur ofzo, en dan zal er weer gesproken worden over de geweldige selectie uit Leeuwarden.

19 augustus 2013 om 10:42

Waar zegt Cocu iets over het winnen van de Cl????

19 augustus 2013 om 10:43

Als je een keer serieus genomen wil worden dan moet je echt het topic eens gaan lezen...

Zelden zo'n domme reactie meegemaakt met je Cocu.

19 augustus 2013 om 11:09

Zo zeg dat wel, constantijn heeft er ontzettend weinig van begrepen. Toch jammer

19 augustus 2013 om 11:45

En zichzelf ook nog een duimpje geven

De gebroeders Van de Kerkhof zijn de realiteit een beetje uit het oog verloren.
Vergeten even dat ajax 95 een combinatie van ervaring en jeugd die perfect in elkaar viel. Naast rijkaard en blind waren er ook een hoop spelers die al een aantal jaar het eerste zaten.

Dit psv speelt op het moment fantastisch, maar hebben in de vorm van schaars en park maar 2 spelers met ervaring. waarvan er maar 1tje gewend is aan de absolute top.

Als ze deze groep de komende 3 jaar bij elkaar houden, dan zal er een mogelijkheid zijn dat ze over 3 jaar ver kunnen komen. Maar als je kijkt naar de realiteit, dan zal een nederlandse club nooit een goed team bij elkaar houden. Zeker spelers met het talent van bakkali, depay, locadio niet. Rekik gaat sowieso terug. Wijnaldum gaat 100% weg als die dit niveau vast houdt.

ajax was in de jaren 90 in nederland vrijwel onverslaanbaar en eigenlijk 3 a 4 jaar dominant in alle competities. PSV zal eerst een jaar in de eredivisie moeten presteren en dan het elftal bij elkaar houden. Het is een vrijwel onmogelijke opgave.,.. maar ik zeg nooit nooit. Ik zou het alleen niet na 5 leuke wedstrijden zeggen.

Het hele seizoen nog niet getest maar de vergelijking maken met het geweldige Ajax van de jaren 90. Kunnen deze mannen niet beschermd worden tegen zichzelf? Begint een beetje zielig te worden.

Kom op... We moeten een goede dag hebben tegen Milan en Milan een hele slechte. Speel je 100x tegen Milan verlies je er 90. Even realistisch blijven. Ik zou het al knap en mooi vinden als je met deze groep ver in de Europa league komt.

Dit is te bezopen om op te reageren. Vergelijkingen met Ajax uit de jaren 90 gaan al mank op het feit dat er toen nog een regel was dat je max. drie buitenlanders mocht opstellen en dat eea plaatsvond voor het befaamde Bosman arrest.

Als je als Ajacied dit roept ben je arrogant, maar Rene en Willy blijven die gezellige Brabanders ...

Het laatste is overigens ook zo, ik heb ook nog steeds een zwak voor deze twee omdat ze me heel veel plezier en mooie, belangrijke goals in oranje hebben bezorgd, maar jullie weten wel wat ik bedoel, denk ik ...

Nou nou, hier heb je weer een voorbeeld van de gemiddelde supporter van een club.
Doe je het een paar wedstrijden goed, en gelijk denken ze dat ze de CL kunnen winnen.

Ze doen alsof Milaan een kleine horde is op weg naar de CL winst.

Het zou me niks verbazen als ze gewoon 2x met een 3-0 af gaan. Dus niet te vroeg juichen broertjes.

19 augustus 2013 om 11:29

Gemiddelde supporter? Dit zijn echt geen gemiddelde supporters hoor. Grootste mooi weer critici die ik ooit heb gezien. Als ze de volgende competitiewedstrijd verliezen is PSV het slechtste team wat ze ooit hebben gezien.

Als PSV supporter vind ik alle positieve aandacht natuurlijk hartstikke mooi maar kom op he, we kunnen ook doorslaan he?

Ajax in de jaren 90 was een fenomenaal elftal zonder zwakke plekken die een geduchte tegenstander was voor de absolute wereldtop. PSV heeft 5 wedstrijden op een hele enthousiaste en positieve manier gespeeld maar je ziet echt nog wel de mankementen in het spel. Met name achterin wordt de bal soms teveel aan de voet gehouden en willen ze het voetballend en combinerend doen waardoor ze nog wel eens op een counter lopen. Tegen Milan gaat je dat opbreken als je dat te vaak doet.

Kortom, PSV heeft veel potentie en voor het kampioenschap zie ik ze zeker meedoen, maar laten we ons eerst maar eens plaatsen voor de champions league voordat we dit soort dingen gaan roepen. Plaatsing ten koste van Milan zou namelijk al een wereldprestatie zijn.

Ik hoop het echt want hoe fantastisch zou het zijn om eindelijk weer eens op zowel dinsdag als woensdag een NL team bezig te zien in de champions league?

19 augustus 2013 om 11:13

Gaat ook niet gebeuren schat ik, wat totaal geen schande is. En ik zie de gebroeders al huilen woensdag in de krant, terwijl er zelfs bij een duidelijke nederlaag niks aan de hand is. Die twee waaien met de waan van de dag mee en dan nog aan de extreme kant.

Verwacht een gelijkspel morgen, maar denk wel dat Milan gaat scoren...bruma is namelijk maar erg matig achterin. Rekik helpt hem regelmatig uit de brand.

Dit PSV kan geen CL winnen.
Ze hebben dan 9 uit 3 met mooie uitslagen en goed spel, maar dat was tegen Ado, Nec en Gae.

Ik ga er vanuit dat ze met :

"kan dit PSV de komende jaren de Champions League winnen? "ja, waarom niet?", "

bedoelen dat dit Psv, mits het bij elkaar blijft en door ontwikkelt, ergens in de komende jaren (3? 4? 5?) de champions league ZOU Kunnen winnen...

.. toch?

Want in dat geval kan ik niet zeggen dat ze volledig ongelijk hebben. De mogelijkheid bestaat. De kans is nihil naar mijn idee, maar de kans bestaat altijd.

19 augustus 2013 om 12:12

Dat denk ik ook, maar genuanceerde meningen leveren minder reacties op...
Je zou dit PSV dus ook moeten vergelijken met het Ajax van 92-94, net voor de CL winst dus. Dus als PSV de EL wint dit jaar liggen ze op schema...

Helaas is het zo dat als je in de eredivisie de sterren van de hemel speelt dit heel weinig zegt over hoe je het in Europese toppers doet. Morgenavond staat deze meneer weer met beide beentjes op de grond. Overigens heb ik niet het idee dat Cocu en zijn selectie zelf nou heel erg zweven. Met Cocu heeft PSV ook wel een slimme, nuchtere vent aan het roer. In een EL league pool zie ik dit PSV wel eerste worden. Dan zouden ze na de winter misschien ook nog wel 3 rondes kunnen halen. En als je eenmaal zo ver bent... wie weet. Veel hangt uiteraard af van de loting.

Hier kan je als normaal mens nog niet eens op reageren. Waar ik wel op wil reageren is de zin: 'fier aan kop' Laat me toch niet lachen, met tegenstanders als Ado, NEC en Go Ahead sta je snel 'fier aan kop' ja... Vergelijk het programma met bijvoorbeeld Feyenoord of Ajax, die as weekend Heerenveen uit heeft staan, dan kan je alleen maar concluderen dat 'fier aan kop' 100% scorebord journalistiek is...
Dream on PSV-ers

19 augustus 2013 om 10:55

De meeste PSV-ers zien echt wel dat dit dmv makkelijk programma tot stand komt, en dat ze eigenlijk vrij weinig in te brengen hebben tegen Milan.

Maar feit is wel dat PSV fris speelt, en 4 vd 5 wedstrijden de nul heeft behouden. Daar waar vorig jaar PSV vaak tegendoelpunten kregen in zulke wedstrijden..

Hopen dat PSV een leuk resultaat behaald thuis, een 0-0 bijvoorbeeld. Dan geef ik ze uit nog wel een kleine kans..

19 augustus 2013 om 11:33

Ik reageer ook niet op de fans, maar op de post. Ik vind ook dat PSV goed en fris speelt, echter wil ik dat zien tegen tegenstanders van formaat, niet tegen 2/3 degradatie kandidaten... Ik sta vooraan om te juichen als ze doorgaan naar de CL ten koste van Milan, maar zowel PSV als Ajax zullen de grootste moeite hebben om uberhaupt door de groep te komen...

19 augustus 2013 om 10:57

Niet zo generaliseren, kerel.

Lees anders maar eens de reacties van de psv supporters (waaronder de mijne, #20) in dit topic.

Hahahah, wat een grap! Ik nam ze al niet serieus en nu al helemaal niet, wie houden ze voor de gek!

Wat een uitspraak weer zeg van die 2.... Leuk dat je het denkt alleen bepaalde gedachtes kan je beter voor je houden. Natuurlijk hebben we tot nu toe iedereen verbaasd qua spel en frisheid alleen het is 'maar' tegen Zulte, Ado, NEC en GAE geweest. Morgen krijgen we misschien wel 0-4/0-5 om onze oren en worden we weer keihard uitgelachen om deze uitspraken. Eerst morgen overleven, kijken of je volgende week nog wat te vertellen hebt en dan misschien eens gaan denken of je de groepsfase overleeft als we die halen.

Owkeeeee.... Tuurlijk hoop ik op een leuke prestatie morgen maar kom op CL winnen? Waaruit word dat nu weer gebaseerd ? tegen de laag aangeschreven elftalletjes tot nu toe ? Sorry Ik zie ze morgen heel graag winnen maar laten we dat eerst maar eens afwachten of nie meneer van der kerkhof ??

Tja je hebt optimistische mensen en je hebt de broertjes Kerkhof.

19 augustus 2013 om 11:07

Maar die zijn ook niet altijd optimistisch. Die waaien echt met het weer mee.

19 augustus 2013 om 15:08

Zo gaat het meestal in Nederland, als iets echt goed gaat dan kunnen we dat niet vaak genoeg zeggen maar als iets ook maar een klein beetje tegenzit dan word er meteen een zeer groot drama van gemaakt.

Gaan we weer, een nederlandse club speelt een paar competitie wedstrijdjes prima en hopatee ze kunnen de CL winnen. Laten we nou eerst maar eens rustig af wachten hoelang dit zo blijft en of deze jongens lang bij PSV blijven. En probeer dan eerst maar eens een jaartje te overwinteren.

Nou nou 3 goede potjes en ze winnen de Cl.
Hadden ze een glaasje op?
Wil ze weleens tegen Ajax zien spelen, krijgen ze dan flink klop stort het als een kaartenhuis in elkaar...

Wat moet je nu weer met deze uitspraak. Ik weet niet wat die gasten in de koffie drinken maar dit slaat nergens op. PSV speelt leuk en attractief voetbal maar hebben nog geen echte tegenstand gehad. Met alle respect maar om Ado, NEC en GAE in hetzelfde rijtje te plaatsen als AC Milan gaat wat ver. Laat PSV zich eerst maar eens plaatsen voor de CL en dat zal een hels karwei worden.

Wat is dit nou weer??
Vergelijk het met ajax van de jaren 90??
Dat is misschien wel het beste team uit de jaren 90.
En in mijn ogen samen met het ajax van 74 ac milan van rijkaard en van basten en het barcelona van messi een buitengewoon team.

19 augustus 2013 om 11:06

Inderdaad een team wat de wereld deed verbazen hoe goed er gespeeld werd en na 3 competitiewedstrijden tegen hoogvliegers uit de Eredivisie wordt die vergelijking gemaakt.

19 augustus 2013 om 11:34

Dit kan ook gewoon niet.
Die moeten echt tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
Als je een serieuze krant bent dan had je dit niet geplaatst.

Na 5 wedstrijdjes tegen matige tegenstanders roepen dat dit vergelijkbaar is met Ajax uit de jaren '90. Klap van de molen gehad zeker? Tijd dat ze in Eindhoven even met beide beentjes op de grond worden gezet, maar dat zal dinsdag wel gebeuren..

19 augustus 2013 om 11:06

Jouw reactie is exact in de stijl van een aantal mede-supporters van je.

Deze uitlatingen zijn gedaan door 2 bijna seniele oud-spelers en hebben dus niets te maken hoe men intern PSV en in zijn algemeenheid de psv supporters erover denken.

Door het zo te generaliseren met je Eindhoven is jouw bericht van hetzelfde niveau als van die broertjes...

19 augustus 2013 om 11:26

Tenzij ik iets heb gemist is het vandaag dinsdag. Weet niet of jij ook nog zit te spacen van hetzelfde spul als deze 2 nog in hun lijf hebben.

19 augustus 2013 om 13:33

@fl0r1d43: Je hebt blijkbaar iets gemist want het is vandaag toch echt maandag.

@oleguapa: Is het niet helemaal hosanna dan onder de PSV supporters momenteel? Want dat is wel de vibe die ik hier op VZ krijg. Er zullen best reeele supporters tussen zitten, maar velen denken dat het kampioenschap al binnen is..

19 augustus 2013 om 13:51

@wvisser
je moet niet alleen je eigen reacties lezen maar ook eens de reacties van de psv supporters in dit topic mbt de uitlatingen van de bejaarje broertjes.

Wellicht een eye-opener voor je.

19 augustus 2013 om 15:39

Blijkbaar toch niet, het ging er om dat je op me zou reageren want de meeste mensen die dit soort dingen neerzetten negeren je reactie vaak nadat ze hem hebben geplaatst.

De hosanna stemming wordt aangepraat door de andere supporters. Er zullen er enkele zijn die helemaal high zijn van het spel van de afgelopen weken, maar de meeste mensen kijken lang genoeg naar voetbal om te weten dat 1 zwluw geen zomer is.

Nou zou heel erg leuk zijn als het zou lukken...

Hahaha 17%...rene en Willy hebben zelf ook meegestemd...

"ik vergelijk ons een beetje met het Ajax van in de jaren negentig" hahaha wat een lachwekkend staaltje opportunisme.

"die wonnen de Europa Cup I dus waarom kan PSV dat niet?" Klopt niet. Ajax won de Champions League. En Psv kan dat niet, omdat ze niet goed genoeg zijn.

Ik snap werkelijk niet dat zo weinig mensen een bericht lezen ipv alleen de titel.
Er staat ALS dit team samen blijft in de Komende jaren.
Dus niet nu niet dit jaar maar met 3-4 jr.

En de vergelijking met ajax 95 gaat heel goed op die waren in 92-93 ook nog allemaal erg jong en onervaren maar wel getalenteerd.

Ik nam deze 2 kermisklanten al niet al te serieus maar dit slaat wel echt alles!

Whahahaha, ik moet meteen denken aan een opmerking van Dhr Gijp, dat de broertjes Rene en Willy het levende bewijs zijn van het feit dat 2 mensen niet meer weten dan één

Ik vond deze twee al erg lachwekkend met hun uitspraken, maar het begint nu toch een beetje zielig te worden.

Ze slaan door , ze halen de CL niet eens

Ze kunnen met dit team kampioen worden , maar CL winnen gaat niet meet gebeuren , zelfs de Europa league winnen gaat niet meer gebeuren .

Hier moest ik toch wel om lachen! PSV heeft een goede jonge ploeg maar om nu de CL te winnen!? Als ze AC Milan er al uit kegelen ( wat dan weer niet onmogelijk is ), krijgen ze nog met teams als: Barcelona, Real Madrid, Bayern München, Borussia Dortmund, Manchester United en Chelsea te maken. Ook bijvoorbeeld een PSG of wellicht een FC Porto zullen te sterk zijn. Nee PSV gaat de CL duidelijk niet winnen. Er moet echt wel iets gebeuren wil een Nederlandse club ooit nog een Europees toernooi winnen.

Die broertjes zijn niet de slimste dat blijkt wel weer..

Ik heb Twente gisteren zien spelen tegen Utrecht, dat was fantastisch maar tja, de tegenstand hield niet op.
Dan kun je wel stellen dat Twente weer helemaal terug is maar dat is nou precies hetzelfde als wat nu met PSV gebeurt met wedstrijdjes tegen het geplaagde Nec, Ado en Go Ahead.
Even afwachten heren dat men tot zulke conclusies komt en laat ze dan maar eens proberen een prijs te behalen in de eredivisie, overigens was het gisteren tegen Go Ahead zeker in de eerste helft al niet meer zo al te best.
Het is daarom moeilijk te zeggen welke club in de eredivisie feitelijk het verst is: AZ, Ajax, Twente, PSV of een andere club moeilijk te zeggen en kunnen we pas beoordelen na enkele maanden.

Mijn dag is weer goed, wat een idioot. Geldt ook voor de mensen die bij de poll voor Ja hebben gekozen.

Hahaha, een lachertje, psv wordt geen eens kampioen laat staan het winnen van cl

hahahaha volgende week piepen de kerkhofjes wel anders na twee nederlagen!

Zo de kerkhofjes hebben er zin in. Leuk dat er zoveel zelfvertrouwen is, maar je kan het ook overdrijven. Nu al de vergelijking met ajax 95 is ook niet echt reeel. Waarom zoveel druk op die spelers gaan leggen? Ze spelen leuk tegen 4 lage ploegen en ze zijn meteen kanshebber voor de CL. Beetje misplaatste arrogantie.

Ha dit maakt mijn dag weer goed. Die 2 zijn echt op hun achterhoofd gevallen.
Maar het ergste is dat ik nu al weer reacties voorbij heb zien komen dat het weer tijd wordt dat PSV met beide beentjes op de grond terecht komt. Maar volgens mij kun je hier PSV niet op aankijken. Maar serieus welke journalist gaat die vraag stellen? Dat het winnen van de champions league nog in mensen opkomt vind ik al bewonderenswaardig, ik bedoel nl clubs hebben al zo'n 5 jaar de eerste ronde niet eens overleefd.
Maar het allerergste vind ik toch wel dat ze niet alleen zichzelf belachelijk maken maar ook gewoon Psv.

Ik ben een groot PSV fan en gelukkig met de start. Maar hier krijg ik echt de slappe lach van.

Ok om te kijken of PSV de champions league kan winnen, laten we dan eens Barcelona naast Bayern en PSV leggen om het niveau te vergelijken:

Keeper: Valdes vs Neuer vs Zoet
RB: Alves vs Lahm vs Brenet
CB: Pique/mascherano vs Boateng/dante vs Rekik/bruma
LB: Adriano vs Alaba vs Willems
Cvm: Busquets vs Schweinsteiger vs Schaars
CM: Fabregas/xavi vs Kroos/thiago vs Maher/wijnaldum
LV: Neymar vs Ribery vs Depay
SP: Messi vs Mandzukic vs Matavz
RV: Iniesta vs Robben vs Bakkali

Gebroeders van de Kerkhof, enig gebrek aan realisme is u niet vreemd

Ach is het niet vaker dat de gebroeders van de Kerkhof omslaan naar het extreme en nu naar het heel erg positieve. Laten we even afwachten wat Psv verder op het seizoen doet de prijzen worden tenslotte op het einde pas uitgedeeld nu spelen ze zo leuk en vrij maar wie zegt tot dat nog zo blijft met tegenslagen of wanneer er druk op de ketel gaat komen?

Nee de CL winnen gaat echt geen enkele Nederlandse club meer doen op deze manier want Bayern, Real, Barca en United zijn echt nog wel tig klasses beter.
Ik ben heel benieuwd wat ze tegen Milan gaan doen en of Milan dit serieus gaat nemen lijkt me namelijk wel dat ze ook CL willen spelen.

Hebben deze heren (de gebr vd Kerkhof) een steekje los ofzo? Als er binnen de e.u.f.a. niets veranderd zal geen enkele nederlandse club de championsl-eague of de euro-league ooit nog winnen.

Ik snap her niet, dat er mensen zijn die hierop nog
Een hele theorie op los laten.

Vorige week vroeg ik me op deze site al af waarom Omroep Brabant deze twee jokers überhaupt nog spreektijd gunt, die vraag stel ik deze keer gewoon weer.

Wat een onzin, kom op zeg. Wel leuk voor voetbalzone,dit soort nonsens roept natuurlijk altijd een hoop reacties op. Eerst maar eens hopen dat we een aardige pot tegen Milan spelen morgen...

Een must zou dan moeten zijn dat ze dit team 5 jaar bij elkaar kunnen houden, dan geef ik ze nog een klein kans. Maar dat is ook onmogelijk. Laten we eerst eens de poulefase halen dat zou net zo knap zijn als barca de cl wint.

Die twee worden ook oud. Dit is echt nergens op gebaseerd. Natuurlijk zitten er grote talenten tussen. Maar de talenten bij Ajax toen die tijd bleven minimaal 4 jaar in die groep spelen.
PSV kan nooit zolang iedereen behouden. Ze moeten eerst maar eens AC Milan eruit knikkeren. En dat gaat zonder Bakkali heel lastig.

Heerlijk die 2 broers bezorgen me meteen weer een top maandagochtend.
Eerst van Hanegem en nu dit.
Alleen nog even de onzin van Lex en het is weer compleet.

Geloof me Milan gaat PSV een pak op de broek geven, als de Eagles iets beter met hun kansen waren omgesprongen dan had PSV bij rust achter gestaan.

Dus ben benieuwd hoe PSV zich houd tegen een echte tegenstander.
En daarna zaterdag uit naar Heracles.
En 22-9 zullen we even laten zien wie de Kampioen is!

off; lekker programma voor Ajax: Heerenveen uit, Groningen uit, Pec thuis, PSV uit.
PSV heracles uit, cambuur thuis, twente uit, Ajax thuis

Waarom ook niet? In 2005 haalden ze ook onverwacht de halve finale na jaren in de poulefase te zijn blijven steken. Volgens de 'kenners' was dat toen ook onmogelijk. Dortmund haalde ook zo ineens de finale na Europees jaren niets te hebben gepresteerd. Als je een jong en fris team hebt dat nog onbevangen en zonder complexen kan spelen is er veel mogelijk. Hoever je dan uiteindelijk komt is punt twee. Je kunt er in elk geval geen wiskundige formule op los laten zoals sommigen plegen te doen. Denk dat de wedstrijd tegen Milan een aardige indicatie is van hoe onbevangen dit team in dit soort wedstrijden werkelijk kan spelen.

Is dit een grap? Ze kunnen best een aardig selectie hebben, maar zodra het lekker loopt zijn de beste spelers vertrokken naar het buitenland, maargoed, alles is mogelijk. Realisme is weer iets anders.

Wat een onzin poll... Zou heel leuk zijn als de groepsfase halen en mogen overwinteren en dan is de top wel gehaald

Sjonge jonge zeg hoe kunnen ze dit nou zeggen? Eerst wordt het een heel zwaar seizoen want met zoveel nieuwe en jonge spelers kan het nooit iets worden, vervolgens spelen ze toch best goed en hebben mensen het over kampioenschappen wat al voorbarig is gezien de geringe tegenstand die we tot nu toe hebben gehad en nu opeens kunnen we de champions league winnen....nu verliezen ze wel alle realiteit uit het oog.
Psv moet eerst maar eens zien van Milan te winnen wat al een mega klus wordt!! Focus je maar op de eerst volgende wedstrijd voordat spelers het hoog in hun bol krijgen.
Gelukkig zijn het twee oud psv-ers die zoiezo vaak onzin uitkramen die het zeggen ipv dat een jongen uit de selectie het zegt.

Laten ze eerst maar de groepsfase halen. Dat zal al een moeilijke klus worden!

Ik denk dat die twee een klap op de kop hebben gehad. Dit is totaal belachelijk en slaat werkelijk nergens op. Natuurlijk kan PSV de CL niet winnen, ze mogen blij zijn als ze de groepsfase bereiken en dan zien we aan de loting wel of er meer mogelijk is, maar het eerste doel is de groepsfase halen en dan ben ik al zeer tevreden.

hahahah wat een grap volgens mij moeten er 2 broers naar het gekkenhuis.
Hoe kun je naar deze tegenstand wqat Psv gekregen heeft gaan zeggen dat dit Psv de CL kan winnen .
Want dat kan geen 1 nederlandse club . Als je het niveau in de eredivisie kijkt is het gewoon erg slecht lijkt af en toe wel gewoon net of er amateurs in het veld staan zo slecht word er op sommige velden gevoetbald. En daarbij komt nog het feit dat Psv niet eens echte tegenstand gehad heeft in de competitie kijk naar de tegenstanders Ado GAE en NEC hyoef daar verder denk ik geen woorden aan vuil te maken als je het vergkijkt met de wedstrijden die Ajax al heeft moeten spelen waar wij tegen Roda AZ en Feyenoord moesten . het ziet er allemaal rooskleurig uit maar ik wil Psv wel eens zien tegen een Az Of feyenoord denk niet dat zij dan nu met 9 punten gestaan hadden. Dus doe de gebroeders Kerkhof maar snel in een dwangbuis en rechtstreeks naar het gesticht want deze 2 zijn alle zin van realiteit kwijt. moet wel eerlijk zeggen dat dit Psv wel gedurfd en leuk voetbal speelt en ze een goede selectie hebben.

natuurlijk hoop ik dat Psv de groepsfase bereikt en we weer eens wat punten goed gaan maken voor ons europees voetbal voordat we dalijk plekken moeten inleveren dus bij deze veel succes en laat Ac milan maar een poepie ruiken !!

Hahaha de grap van de dag zeker. Als psv milan verslaat dat zie ik al als een vooruitgang maar zie het niet gebeuren

Ik weet niet of ik hierom moet lachen of huilen. Als het sarcastisch bedoelt is lach ik mee, zo niet dan is dit een hele trieste analyse van deze twee.

Opportunisme regeert! Bezopen reactie natuurlijk. Eerst maar eens zien of Milan überhaupt partij kan worden geboden

Ze hebben het prima gedaan tegen Zulte Waregem, Ado Den Haag, NEC en Go Ahead Eagles. Dus Barcelona, Manchester Untited en Bayern Munchen mogen ook geen probleem opleveren voor de Eindhovenaren.

Het lijkt me vrij logisch dat Psv kandidaat is voor eindzege in de Champions League. Sterker nog, ik zie ze als de favoriet!

Psv kan inderdaad de Champions League winnen, op de Xbox of Play Station

19 augustus 2013 om 12:47

ik sluit me hier bij aan !

Zijn we 3 wedstrijden onderweg... Alsjeblieft mannen, ga lekker vissen ofzo. Heb deze twee nog nooit op iets zonnigs kunnen betrappen.

Ze kunnen wel een stuk verder komen dan ik vorig jaar verwacht had, maar de CL winnen? Overdrijven is natuurlijk ook een vak.

19 augustus 2013 om 13:02

speelde Psv vorig jaar CL dan heb ik iets gemist ?

19 augustus 2013 om 14:28

Je hebt niets gemist, je verzint er zelfs extra dingen bij, bij mijn tekst gok ik

19 augustus 2013 om 15:03

nou nee hoor verzin er niets bij je zegt zelf ze kunnen een stuk verder komen dan vorig jaar maar aangezien ze vorig jaar geen CL speelden kun je dat dus niet zeggen

Ik geloof hier ook wel in, alleen dan moet wel alles meezitten. Ajax kan bijvoorbeeld dit seizoen best door de groepsfase komen en als je daarna steeds gunstig loot is alles mogelijk.
PSV stond met Hiddink ook in de halve finale en miste op een haar na de finale tegen Liverpool. Dan waren ze ook niet kansloos geweest. En in dat jaar speelde PSV niet tegen Barcelona, Manchester United of Bayern Munchen, of een andere topclub tot de halve finale, dus alles kan!!!

19 augustus 2013 om 15:18

Juist. Al die lui die denken dat mensen als Cruijff, van hanegem (over titelkansen Feyenoord twee jaar geleden in de crisis) en de vd kerkhofjes gek geworden zijn menen wellicht dat deze mensen seniel geworden zijn of grootspraak plegen. Het tegendeel is denk ik waar. Deze mensen weten heel goed dat het in de top soms van toevalligheden aan elkaar kan hangen en dat veel meer factoren een rol kunnen spelen, zeker nu het grote geld in concurrerende landen er ook niet op vooruit gaat en veel clubs in Spanje, Italië en Engeland hun vastigheden van de laatste jaren zien zien wegvallen. Ze proberen hun clubs op een goede manier juist een hart onder de riem te steken. Als Ajax en PSV er met een paar verrassende uitslagen hun prestige weer kunnen opkrikken dan kunnen ze daar weer een paar jaar profijt van trekken, zoals PSV na de twee periodes Hiddink deed en Ajax in de jaren Cruijff / van gaal. Uiteindelijk werden haast alle successen van Nederlandse clubs en het Nederlands elftal behaald in een klimaat dat veel mensen er geen stuiver voor gaven, zelfs in 1974.

Ze spelen een paar goede wedstrijden en worden de hemel in geprezen.Van Milan gaan ze echt niet winnen en dan wil ik wel eens zien hoe zo'n jonge, onervaren groep met zo'n mentale klap om gaat.

Noem me een revolutionair, maar ik schat clubs als Bayern, Barcelona en Real onder andere net iets hoger in. Ook de komende jaren.

ik heb altijd al gezegd dat die twee samen een hersencel delen en dat blijkt wel met deze uitspraken. iedere vergelijking met het ajax van de jaren negentig gaat mank. Er liepen toch wel wat betere spelers rond in dat elftal....laat psv zich eerst maar eens plaatsen voor de CL dat wordt al lastig zat. Wat een euforie van gewonnen potjes tegen gae, nec, ado en zulte al kan doen met de kerkhofjes. Lachwekkend

IK acht de kans kleiner dan 1 % in overleven CL fase, het kan , maar daarna zullen tegenstanders al weten waar PSV instaat is. Maar halve finale lijkt mij maximaal.

Dit is natuurlijk absoluut niet mogelijk..

En op het op de bijzondere manier van Pelle te bekijken.
Zoveel beter doet PSV het niet als je het vergelijkt met vorig seizoen.

2012/2013
ADO den haag - PSV. 1 - 6
PSV - NEC. 4 - 2
PSV - VVV Venlo (vervanger GAE). 2 - 0

Maakt 3 gespeeld 9 punten met doelsaldo 12 - 3

En dit seizoen 3 gespeeld 9 punten met doelsaldo 11 - 2

Hieruit is dus weinig vooruitgang te zien het oogt alleen allemaal veel frisser en fraaier.

Volgens mij was Ajax 95 10 x zo goed als dit Psv , ze moeten eerst nog maar zien of ze uberhaupt de CL halen

Stel dat Rekik en Bruma, echt sprongen gaan maken binnen twee jaar, dan zijn ze zo weer terug bij resp. Mancity en Chelsea. Hetzelfde als wat met Alex gebeurde destijds. Bij Bruma zie ik dat overigens niet gebeuren, maar indien wel dan is ie zo weg.
Bakkali en depay zijn over twee jaar ook gewoon foetsie als ze zich zo blijven ontwikkelen
Een eredivisieclub kan in de huidige voetbalwereld geen topteam bouwen en daarom nooit en te nimmer meer de CL winnen.
Zeer naieve gedachte vd knotsgekke broertjes.

Deze twee fossielen zijn zo langzamerhand niet meer serieus te nemen. Hoe kun je nou na 3 wedstrijden gewonnen te hebben van clubs die normaal gesproken eindigen in het rechterrijtje en twee keer gewonnen te hebben van een Belgische middenmoter die toevallig een geweldig seizoen draaide, zeggen dat je de Champions League kunt winnen.

Aub, leg deze heren een spreekverbod op!

Oké, dat PSV zo de Champions League kan winnen is wel heel erg optimistisch. Maar van AC Milan winnen zou zo nog maar eens kunnen gebeuren. Ajax heeft ook al meerdere malen (onverwacht) van een Manchester City weten te winnen. Maargoed we zullen zien morgen. Daarnaast vind ik dat PSV gewoon een super (jeugd)team heeft, en gun ze bij deze dan ook van harte de landstitel!

Ter vergelijking:
De opstelling van Ajax toen ze in 1995 als laatste Nederlandse ploeg de CL wonnen:

van der Sar; Reiziger, Blind, F. de Boer, Rijkaard; Seedorf, Davids, R. de Boer; Finidi George, Litmanen, Overmars

De opstelling van PSV toen ze in 2005 de halve finale van de CL haalden:

Gomes; Lucius, Alex, Bouma, Lee; van Bommel, Vogel, Cocu; Farfan, Vennegoor, Park

De sterkste opstelling van PSV op dit moment:

Zoet; Willems, Rekik, Bruma, Arias/brenet; Schaars, Maher, Wijnaldum; Depay, Locadia/matavz, Bakkali/park

Wat een flauwe kul. Het gat tussen de clubs is financieel niet te overbruggen. Nederlandse clubs gaan de finale echt niet meer halen tenzij de Fifa de mogelijkheid om het boekjaar met schulden af te sluiten gaat veranderen en wanneer er minimaal een aantal spelers uit het land in de basis moeten staan.

Willem van Hanegem is slechts het voorprogramma van de ware komedie op de maandagochtend. Het trieste is dat ze nog menen ook, terwijl achter hun rug om iedereen beide heren uitlacht. Uiteraard weet iedereen dat dit standpunt niet door PSV en vrijwel haar volledige achterban gedeeld wordt.

Is het carnaval al begonnen in Eindhoven???
Deze 2 buutreedners zijn in ieder geval al op volle toeren

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren