Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Bakkali breekt door: 'Ik hoop dat hij zo onbevangen blijft spelen'

Laatste update:

Zakaria Bakkali kon vorig jaar naar Manchester City, maar zag daarvan af en zette zijn handtekening onder een nieuw contract bij PSV. Daarbij werd de afspraak gemaakt dat hij regelmatig met het eerste elftal zou mogen meetrainen, maar Dick Advocaat had lak aan die deal. De coach meende dat de talenten het niveau van het vlaggenschip op de trainingen alleen maar naar beneden zouden halen en daardoor hoefde Bakkali slechts sporadisch op te komen dagen.

/

De Belg, die woensdag normaal gesproken zijn debuut zal maken voor de Rode Duivels, speelde geen enkele officiële wedstrijd voor het eerste van PSV onder Advocaat. Nu Phillip Cocu voor de groep staat bij het eerste elftal breekt de zeventienjarige Bakkali echter door en afgelopen zaterdag was hij de uitblinker bij PSV, dat met 5-0 won van NEC. Bakkali was een constante plaag voor de defensie van de gasten en maakte drie van de vijf Eindhovense doelpunten.

Georginio Wijnaldum geniet van het spel van zijn jonge ploeggenoot. "Hij is niet bang om acties te maken", zegt de aanvoerder van PSV in De Telegraaf. "Ik hoop dat hij zo onbevangen blijft spelen. Op die leeftijd zie je vaak dat spelers blokkeren in een vol stadion, waardoor hun kwaliteiten niet tot uiting komen. Bakkali heeft daar totaal geen last van. Ik wist dat hij dit kon. Afgelopen winter tijdens ons trainingskamp in Thailand zag ik al waartoe hij in staat is."

Dick Advocaat had Zakaria Bakkali vorig seizoen al moeten laten debuteren

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nog een Bakkali-is-awesome bericht?

12 augustus 2013 om 11:36

Ja we moeten hem even de hemel in prijzen zodat als hij volgende week shit speelt dat we hem dan met z'n alle de grond in kunnen boren

12 augustus 2013 om 11:42

Yep, dan kan iedereen hier staan roepen dat zij de enige waren die niet meegeroepen hadden met de meute en dat ze het wel hadden gezegd dat hij overroepen was. De "i told you so"'s zullen talrijk zijn.

12 augustus 2013 om 11:47

hij wordt inderdaad wel heel erg de hemel in geprezen, hij doet het natuurlijk heel goed...

het enige waar hij en psv voor zullen moeten waken is zijn zaakwaarnemer, die zich al rijk aan het rekenen is en misschien in de winterstop al met geïnteresseerde clubs komt...

zon jonge wordt dan helemaal gek gemaakt en willen dan in de meeste gevallen vaak meteen of al snel weg

ook zal hij een terugval krijgen, zoals elke speler... de vraag is dan hoe hij er dan weer uit komt

maar wel een heerlijke voetballer

12 augustus 2013 om 12:54

Bakkali heeft al aangegeven op zijn minst een jaar te blijven bij Psv. Als hij het hele jaar zo blijft spelen, dan moet PSV de volgende zomerstop wel erg hun best doen om Bakalli bij zich te houden. Want zo een jonge speler is natuurlijk wel erg makkelijk te prikkelen.

Denk dat het wel belangrijk voor Bakkali is dat hij minimaal drie jaar bij PSV blijft. Nu is hij zo goed als verzekerd van een basisplaats en kan hij zich blijven ontwikkelen.

12 augustus 2013 om 13:48

Helemaal mee eens. Bakkali moet nu ook verstandig blijven, ook voor zichzelf. Als hij over drie seizoenen weggaat is hij nog steeds pas 20, en dan is de kans aanwezig dat hij als grote meneer ergens terecht kan komen. Anders wordt het alleen maar als talent.

En verder moeten we nog niet al te hard van stapel lopen. Het is geweldig hoe hij zich manifesteert, maar hij zal die drie jaar echt wel nodig hebben om zich te ontwikkelen tot een speler die dit niveau elke wedstrijd kan leveren, ook tegen verdedigers die er wel staan en die er een fysiek gevecht van willen maken (nec liet hem ook gewoon voetballen).

12 augustus 2013 om 14:59

Ik geloof dat bakkali de intentie heeft om wanneer hij 18 wordt een langdurig contract te tekenen.

Over het gehype:
Dat doen we in Nederland zo hard en snel dat het absurd wordt. Twee weken geleden moest iedereen het nog maar zien met psv en zouden ze zulte niet kunnen verslaan, nu zijn we gedoodverfd kampioenskandidaat.
Meningen worden extreem belangrijk, en objectiviteit wordt geschuwd.
Bakkali is een enorm talent, maar dat wisten de psv fans en volgers al wel. We moeten wel in ogenschouw nemen dat psv geen echt zware tegenstand heeft gehad. Milan wordt een echte test.

Genoeg over Bakkali. Geweldig talent maar dit gaat me allemaal te ver zoveel aandacht

12 augustus 2013 om 11:42

Ja, inderdaad. Fijn dat hij 2 wedstrijden goed heeft gespeeld maar hou dit maar seizoen vast en dan praten we verder.

12 augustus 2013 om 12:02

Ach, dat was vorig jaar met Boëtius en Fischer exact hetzelfde. Één keer een leuke wedstrijd spelen als jonge nieuwkomer en de pers (en niet al te slimme voetbalsupporters) roepen dat de nieuwe Messi is opgestaan.

Bakkali speelde prachtig tegen NEC en tegen Zulte had hij ook goede momenten. Maar tegen ADO heb ik hem alleen maar zien rollen omdat hij het fysiek niet kon bolwerken tegen een back die de beuk er ingooit. Tegen Milan zul je zien dat hij dat probleem ook gaat hebben. Is helemaal niet erg, iemand van 17 moet nog veel leren en we hebben voor dat soort wedstrijden eventueel ook gewoon een back-up in de selectie.

Komt nog bij dat er meer nodig is voor een succesvolle toekomst dan veel talent. Hij moet eerst nog maar eens de juiste keuzes maken. Om te beginnen bijtekenen bij PSV zodat hij nog minimaal 3 jaar in de eredivisie kan groeien.

12 augustus 2013 om 14:00

klopt helemaal, al heeft bakalli denk ik wel wat meer talent als Fisher en Boetius

maar inderdaad, als een (jonge) speler 2 goede wedstrijden speelt wordt hij al de nieuwe messi genoemd

12 augustus 2013 om 14:11

Inderdaad, toen ik van iemand las dat ze de nieuwe Ronaldo gevonden hadden bij PSV toen had ik er genoeg van.

Laten we eerst maar eens afwachten of hij met twee benen op de grond blijft staan.

Wat een loser is dien Dick Advocaat toch... Faut le faire!

12 augustus 2013 om 11:24

ik begreep dat zonder dat half jaar Advocaat als bondscoach van Belgie het nationale elftal van Belgie nooit wat zou worden. Dat halve jaar heeft Belgie echt nodig gehad, de hulp van die kleine Hollander... Althans zo begreep ik dat van wat Belgische international (volgens mij Simons) in de pers...

12 augustus 2013 om 12:10

Mwa, Advocaat heeft eens tegen een paar schenen geschopt waar nog niemand tegen had durven schoppen en heeft op die manier een paar dingen geprofessionaliseerd binnen de voetbalbond, dat klopt. Maar om nu te zeggen dat het anders nooit wat zou geworden zijn, dat is zwaar overdreven. De evolutie die de spelers zelf gemaakt hebben de laatste jaren is de voornaamste oorzaak van de opgang van ons nationale elftal en niks anders.

Advocaat is dus een slechte keuze gebleken, met vooral korte termijn visie. Vorig jaar uit tegen Feyenoord waren van Bommelen Hutchinson geschorst en Manolev verhuurd. Zette Advocaat Zanka rechtsback, terwijl Brenet als pure rechtsback ook rondliep..

12 augustus 2013 om 12:06

Later heeft hij zelfs Hiljemark nog op de back gezet, en dat was NA het debuut van Brenet in de El.... toen mocht Brenet 5 minuutjes op het middenveld ballen (tegen Napoli geloof ik).

Overigens snapte ik die keuze van Advocaat wel. Iedereen die Brenet wat heeft gevolgd in de jeugd weet dat hij daar nooit echt heeft uitgeblonken. Voornamelijk verdedigend is hij erg zwak en Advocaat houdt nu eenmaal van backs die in de eerste plaats gewoon kunnen verdedigen. De rest vindt hij minder belangrijk. Vandaar ook het gezeik op Willems vorig jaar, waardoor hij ook een verloren jaar heeft gehad.

Hoe dan ook Brenet kan best vooruit in wedstrijden waarin je overwicht hebt en hij op mag komen, maar tegen een goed buitenspeler legt hij het af, al hield hij Hazard in de eerte pot tegen Zulte wel goed van zich af.

12 augustus 2013 om 12:20

Let maar op die Brenet gaat nog flink door de mand vallen hoor (ik hoop het niet, begrijp me niet verkeerd). Die jongen staat positioneel vaker slecht dan goed en is ook verschrikkelijk druistig. Hopelijk gaat hij zich hierin ontwikkelen, anders zie ik het somber voor hem in.

12 augustus 2013 om 14:04

Brenet speelt toevallig een aantal goede wedstrijden, maar vorig seizoen was hij drie keer niks. Ook in de voorbereiding bakte hij er weinig van. Dat hij nu leuk tegen met alle respect Zulte speelde, zegt niets. Ben benieuwd hoe hij zich de rest van het seizoen gaat manifesteren.

Bakkali moet je zo snel mogelijk voor 5 jaar vast leggen. Als Neymar 57 miljoen oplevert en bale 100 is onze Bakkali 40-60 miljoen waard.

12 augustus 2013 om 11:34

Grappig....

12 augustus 2013 om 11:35

Realiteitszin verloren? Is natuurlijk absoluut nog niet te zeggen wat zo'n speler waard is en hoe hij zich gaat ontwikkelen. Als hij dit niveau volhoudt en hij groeit door zou hij over een jaar of 3 a 4 wel miljoenen waard zijn, maar 60 of zelfs 40 miljoen wordt echt niet meer betaald voor een speler uit de eredivisie. Bovendien is het nogmaals onzin om nu al uitspraken te doen over de toekomst van deze jongen, heeft een paar wedstrijden goed gespeeld, maar wil niet zeggen dat hij geen dipjes krijgt of altijd dit niveau vasthoudt.

12 augustus 2013 om 11:36

Hou toch op man. Neymar speelde voor zijn transfer al jaren de sterren van de hemel bij Santos, Bale is een van de grote uitblinkers in de Premier League. En onze Bakkali? Die heeft 5 wedstrijden voor PSV gespeeld, en scoorde 4 keer, tegen Zulte Waregem en Nec....

Bakkali heeft ongetwijfeld heel veel talent, maar we moeten wel even relativeren. Er word gedaan alsof Bakkali al jaren de absolute uitblinker is. Hij heeft echter pas 4 wedstrijden in het eerste gespeeld.

Deze jongen gaat er echt wel komen, maar we moeten niet gaan doen alsof het al een wereldklasse speler is. Hij heeft nog geen echte tegenstand gehad.

En trouwens, 40-60 miljoen voor een eredivisie speler? Dream on.

12 augustus 2013 om 11:36

40-60 miljoen is misschien wat overdreven maar als hij op niveau blijft dan kan je er gerust boven de 20 miljoen ervoor vragen.

12 augustus 2013 om 11:37

Hahaha deze jongen heeft 4 wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld ,neymar heeft al meer dan 100 wedstrijden gespeeld en hij schittert ook Vaak voor Brazilie waar bij Bakkali nog nooit heeft gespeeld voor Belgie of Marokko en nog nooit sterke tegenstanders tegen over zich heeft gehad ,En ja Bale spreekt voor zich die jongen is de reden waarom Tottenham nog 5e kon worden in de sterkste competitie ter wereld.

12 augustus 2013 om 11:45

Jongens.. Jullie weten toch wel dat niels221 een grapje maakt, geez

12 augustus 2013 om 13:19

De eerste die me snapt. Die bedragen zijn abnormaal. Mensen weten niet wat sarcasme is.

VZ en Zakaria Bakkali lijkt net op me vriendin die niet meer zonder me kan en elke dag me moet bellen en over me praten

Het is echt een Top talent en onbegrijpelijk dat Advocaat hem vorig jaar geen kans heeft gegeven ,maar genoeg is genoeg VZ je kan ook alles in 1 topic zetten .

12 augustus 2013 om 12:23

Met Narsingh, Depay, Mertens, Wijnaldum en Lens voor je is het ook niet heel gek dat hij geen minuten kreeg. Die jongen heeft in alle rust een jaar lang kunnen ontwikkelen bij Jong PSV en heeft in de winterstop een beetje geroken aan het echte werk in Thailand.

Ik hoop echter dat hij in januari wel een contract voor 5 jaar gaat tekenen en straks niet gratis de deur uitloopt. Gezien de eerdere interesse van City heb ik er wel vertrouwen in.

Heel knap van zo'n jonge speler. Ook knap dat hij goed was tijdens de ramadan. Of doet hij daar niet aan?

12 augustus 2013 om 11:54

Jawel, doet hij. Inderdaad extra knappe prestatie met dat gegeven

Tja als je mertens, lens, depay en narsingh hebt.. dan was bakkali toch overbodig.
Vind niet dat advocaat hem erbij had moeten hebben. Totaal onnodig geweest en hij zou PSV ook niet aan de titel geholpen hebben. PSV always second.

Nou het is nou ook wel weer een keer leuk geweest met al die berichten over Bakkali. Als hij dit allemaal leest gaat ie nog naast z'n schoenen lopen.
Het is een geweldig talent en ben erg blij dat ie bij PSV speelt, maar tegenover een Breuer die een draaicirkel heeft van een vrachtwagen is het ook niet moeilijk uitblinken natuurlijk... Daarnaast zijn Nec, ADO en Zulte nou niet bepaald geweldige teams, met alle respect.

Ik moet nog zien dat hij het ook tegen een Ac Milan, Ajax of Feyenoord laat zien, en dan kunnen we pas echt spreken van een wereldtalent!

12 augustus 2013 om 11:37

Hij vind voetballen gewoon leuk. Hij is niet arrogant hij kiest psv voor man citty. Ik heb niet het gevoel dat deze jongen naast zijn schoenen gaat lopen.

12 augustus 2013 om 11:40

Ik zeg ook niet dat hij arrogant is, maar als hij elke dag (!) 5x een bericht leest over hoe goed hij wel niet is en wat voor grote toekomst hij wel niet voor zich heeft, wordt de kans erg groot dat hij zich groter dan de club gaat voelen.
Op dit moment is dat natuurlijk nog niet aan de orde, want hij is erg nederig en bescheiden voor de camera's, maar dat gevaar zit er nu wel in.

12 augustus 2013 om 12:22

Ik begrijp je angst. Hij heeft nu ook nog geen volwaardig contract, dus hij kan zomaar voor weinig geld weglopen. Aan de andere kant is dat gedrag ook weer iets dat persoonsgebonden is. Bakkali heeft City al eens geweigerd en heeft nuchtere uitspraken. Hij staat eigenlijk ook al veel langer in de schijnwerpers. Ik denk dat het hem wel goed zit en dat hij bij PSV gaat tekenen.

12 augustus 2013 om 11:38

Eindelijk een Psv-er die het snapt.
We zijn weer aan bezig met waar wij ''nuchtere'' hollanders heel goed in zijn: een talent helemaal ophypen en overschatten voor deze echt iets heeft laten zien. Relativeren is er bij velen helaas niet meer bij.

12 augustus 2013 om 11:44

Klopt, als een speler in de Eredivisie een paar leuke wedstrijdjes speelt, denken we hier meteen dat het een wereldtopper gaat worden. Daar moeten we met z'n allen echt vanaf stappen want dat gaat vaak nog vies tegenvallen.

Kijk naar een Boëtius, Fischer, Bakkali, Depay, Bmi, de Vrij.... allemaal spelers die het in Nederland goed doen/deden, maar misschien in een competitie als de Premier League of Bundesliga gewoon middenmoot voetballer zijn...!

En doordat iedereen ze meteen de hemel in gaat prijzen gaan ze sneller denken dat ze naar het buitenland moeten, waardoor de Eredivisie er steeds meer op achteruit gaat.

12 augustus 2013 om 11:55

Deze spelers zouden bij clubs als United, Chelsea of Arsenal allemaal verhuurd worden aan Championship clubs. Voor sommigen is er misschien nog een plekje bij Southampton of Reading.

Deze jongens hebben allemaal echt wel talent, maar we vergeten dat het de eredivisie is waarin ze zo uitblinken. Fischer, Boëtius en Bakkali zie ik de Europese top nog wel halen, mits ze zich de komende jaren goed ontwikkelen.

Ook Fischer vind ik, als Ajacied, vorig jaar te veel gehyped. Zijn statistieken zijn meer dan prima voor zijn debuutjaar, maar zijn spel viel vaak ontzettend tegen. We moeten deze jongens gewoon een beetje de tijd geven, dan komen ze er wel. Zoveel media aandacht is alleen maar slecht voor deze talenten.

12 augustus 2013 om 11:59

Ik denk dat mensen die "nuchter" zijn niet snel hypen en overschatten juist omdat ze nuchter zijn.
Klopt niet helemaal wat je zegt!
on: Zag deze jongen al regelmatig aan het werk op de herdgang daar sprong hij er al tussenuit
Dit wordt een wereldtopper.
Mits gevrijwaard van blessures etc

12 augustus 2013 om 12:28

Die spelers die jij opnoemt zijn goede en zelfs toptalenten, maar niet van buitencaterogie. Bakkali heeft het talent en vermogen waar de mensen voor naar het stadion komen, en dat al op deze leeftijd. Deze jongen word een wereldtopper waar PSV en Belgie veel van gaat genieten.

12 augustus 2013 om 12:32

Het was ook sarcastisch bedoeld kowlo Nederlanders staan er om bekend heel erg nuchter te zijn, maar als het om dit soort talenten gaat zijn we alles behalve nuchter. Het is echt nog veel te vroeg om te concluderen dat het een wereldtopper gaat worden, omdat er nog heel veel andere factoren mee gaan spelen. Van van der Vaart werd ook gezegd dat het de nieuwe Cruijf was, maar dat is er ook nooit helemaal uitgekomen. Natuurlijk is van der Vaart een geweldige (mijn favoriete) voetballer, maar de verwachtingen heeft hij nooit helemaal waar kunnen maken. Of Robinho, ''de nieuwe Pele''. Robinho heeft het ver weten te schoppen, maar is bij lange na niet de speler die iedereen dacht dat hij ging worden.

Prestaties van een 17 jarige zeggen vrijwel niks. Wat iemand in de jeugd (bojan, 800 goals) of na 4 wedstrijden in de eredivisie presteert, zegt helemaal niets.

12 augustus 2013 om 12:34

Dus jij zegt dat bijvoorbeeld Fischer geen buitencategorie is, maar na 4 eredivisie wedstrijden van Bakkali, waar hij totaal geen tegenstand heeft gehad, kun je wel al zeggen dat Bakkali buitencategorie is? Er zijn heel veel voorbeelden van spelers die op die leeftijd geweldig presteerden, maar het uiteindelijk nooit waar hebben kunnen maken.

Laten we alsjeblieft wel blijven relativeren.

12 augustus 2013 om 13:52

Ben het volkomen met Vesta eens. We zijn hier in Nederland veel te opportunistisch wat betreft de talenten in de eredivisie. Iemand die 3 goede wedstrijden speelt is een wereldtalent, en iemand die een paar mindere wedstrijden speelt wordt meteen afgeschreven. Laten we ze allemaal eerst maar is 1/2 seizoenen aan het werk zien voordat we een ze echt kunnen beoordelen.

Ik ben er trots op dat ie het goed doet maar we moeten wel met beide beentjes op de grond blijven staan. Beetje bescheidenheid is wel op zijn plaats hij is er nog lang niet.

Sana werd vorig seizoen ook zo overhyped en speelde ook een paar wedstrijdjes leuk tegen middenmotors. Ik heb het gevoel dat hij de nieuwe Sana gaat worden, omdat de verwachtingen nu te hoog gaan liggen

12 augustus 2013 om 12:36

Dat lag toch even totaal anders. Sana had er toen al een heel seizoen opzitten hé. Kwam ook nog eens uit een andere competitie, ander land, andere taal enz.
Van Sana hebben we het laatste ook nog niet gezien hoor.

Al die mensen die zeggen dat er teveel berichten over Bakkali zijn op VZ vergeten misschien even dat dit een voetbalsite is, alles wat er gebeurt en gezegd wordt, staat op deze site. Ze zijn ongelooflijk uitgebreid, maar niet alleen wat betreft Bakkali. Als een andere speler in het nieuws is of erg goed gespeeld heeft (of een record heeft), staat daar ook veel over op VZ, dus wat is het probleem? Dan lees je de artikelen toch gewoon niet?

Ik hoor hierboven bedragen van 60 miljoen, maar waarom niet eej? Als die jongen 18 is straks en je legt hem voor 5 seizoenen vast hij speelt er 2/3 Fenomenaal wordt belgisch international.

Is hij dan minder waard dan Neymar/bale?

Die jongen is zo een fantastische voetballer!

Als deze jongen straks voor 15 miljoen de deur uit gaat ben ik écht niet tevreden hoor.

Hier is een Eriksen/vilhena/depay in principe helemaal niks bij.

Hij is 17! en is zoveel beter dan iedereen in de selectie...

4 wedstrijden nu...

Zulte, Ado, Zulte, Nec

Alle 4 in principe man of the match...

Tegen ado ook want hij werkte zo hard...

Zulte 2x fenomenaal vooral die 1e en Nec was natuurlijk helemaal buitenaards!!

Deze jongen mag je straks met een 2/3 jarig contract nooit voor onder de 30 verkopen!

Als een Bale 115 waard is!!
Als een Carrol 40 waard is!!
Als een Torres 60 waard is...

Als deze jongen zich zo blijft ontwikkelen is hij toch gewoon weg 50 miljoen waard neymar deed echt niet veel meer op zn 17e hoor...

Ik weet zeker dat als ie zich zo blijft ontwikkelen ik ga janken als ie voor minder als 25 weggaat

Dit is een pareltje van de hoogste orde!

Psv heeft goud in handen en t zou me niet raar staan te kijken als hij ze dit jaar al kampioen maakt, 4 wedstrijden 4 goals, hattrick als 17 jarige en een spel om je handen bij af te likken.

Ik ben nog nooit zo enthiousiast geweest over een talent, 17 jaar... en psv dragen, ongelooflijk, depay wat ook een geweldenaar is valt gewoon bijna in het niets met deze jongen

Ik voorspel dat psv het ajax zo verschrikkelijk lastig gaat maken vooral wnn toby en eriksen nog is weggaan...

12 augustus 2013 om 11:45

Hahahah je draaft een beetje door. Dat hij tegen een Belgische middenmotor en 2 Nederlandse degradatie-kandidaten leukt speelt, betekent niet meteen dat hij het ook tegen grotere teams laat zien!

12 augustus 2013 om 11:52

hahah lars, oke, maar ik heb wel t idee dat deze jongen straks tegen de sciglio/mexes/ en al die milanezen precies t zelfde doet, je ziet gewoon aan zn bewegingen dat hij elke back helemaal gek zou maken. en hij is pas 17 hoe moet hij spelen als hij 21 is

12 augustus 2013 om 12:44

Neymar had al meer dan 100 wedstrijden voor Santos, en 35 wedstrijden voor Brazilië gespeeld.
Bale is een van de absolute uitblinkers in de Premier League.
Torres was voor zijn blessures een van de beste spitsen ter wereld.

Deze jongen heeft welgeteld 4 wedstrijden gespeeld, 2 tegen een Belgische middenmoter, en 2 tegen rechterrijtje clubs. Ik geloof in deze jongen, maar 60 miljoen? Dat word nooit betaald voor een Eredivisie speler. Als iemand 25 miljoen betaalt voor een eredivisie speler, van welke klasse dan ook, dan mag je gewoon ontzettend tevreden zijn.

En wie zegt dat Alderweireld en Eriksen weg gaan? Alderweireld zie ik nog wel gebeuren, maar die is vervangbaar. Maar Eriksen gaat deze zomer echt niet meer weg.

12 augustus 2013 om 12:46

het moet psv eerst eens lukken om hem 5 jaar vast te leggen. dit kan pas vanaf 18. En als hij zo door gaat is die volgend jaar misch al weg. Maar het doet mij goed om te lezen dat hij MAN C heeft afgewezen

Ik wordt een beetje Bakalli moe. Laat die jongen toch gewoon met rust, voordat die de druk niet meer aan kan. Jongen heeft veel potentie maar net als boetius gaat hij zn spel afwisselen met goede en minder goede wedstrijden. Hem nu al de hemel inprijzen heeft dus geen zin, indien die een heel seizoen zo goed speelt dan pas verder praten...

Dat Bazoer nu bij Ajax speelt, is volledig te wijten aan Advocaat. Eigenlijk zou PSV nu een gepeperde rekening van 20 miljoen euro in de bus moeten steken bij Dick, het bedrag dat Ajax over enkele jaren zal ontvangen voor hem. Gelukkig voor PSV zijn ze van koes veranderd, temeer omdat anders deze Bakkali zo goed als gratis de deur zou uitlopen.

12 augustus 2013 om 14:34

Zal niet gebeuren, niemand zal ooit 20 miljoen betalen voor een verdediger uit de Eredivsie

Waar zijn nu alle mensen die de Bojan-topics zat werden?

On : Je ziet aan alles dat het een groot talent is, maar het gaat er om dat hij dit vasthoud.
Om maar een paar voorbeelden te noemen Aisatti debuteerde op z'n 17e in San Siro en speelde een wereld match tegen o.a Pirlo en Gatusso. Labyad debuteerde op z'n 17e en scoorde meteen 2 wereld goals en uiteindelijk spelen ze in het 2e van Sporting en bij Antalyaspor (?)

Kortom, het gaat erom dat hij dit vasthoud en bewijst tegen grotere tegenstanders, doet hij dat dan is het duidelijk dat hij een stap hogerop kan.

12 augustus 2013 om 11:56

Aisatti debuteerde zelfs op zijn 16e en speelde Gatusso helemaal uit de wedstrijd. Labyad scoorde 1 wereldgoal, de 3-1 tegen Groningen. Maar het verschil met iig Labyad is dat deze jongen niet zo hebberig is, anders had hij allang bij City gezeten.

In April volgend jaar wordt hij 18 en dan geef je hem maar een 8 jarig contract. Tot dan liever niet bewijzen dat hij een stap hogerop kan. Na zijn 18e verjaardag doet ie maar wat ie wil.

Denk zelf dat vorig jaar in het eerste debuteren nog te vroeg was geweest. De bedragen zijn echt overdreven na twee wedstrijden tegen een zwak Zulte en twee wedstrijden in de Eredivisie tegen, met alle respect, zwakke teams uit Den Haag en Nijmegen. We zullen na het tweeluik tegen Milan wel zien waar dit talent nu echt staat

Breaking news:
Bakkali heeft nog een record gebroken, hij is de eerste speler van 17 jaar met 9x hetzelfde verhaal in drie dagen tijd op voetbalzone!!

ik vind het dom van advocaat als hij wist dat bakali zo goed was oke maar Mertens was beter op links maar hij on heus welen x invallen

Jammer dat alle talenten tegenwoordig zo overhyped worden. Todat ze een keer in een mindere periode komen ( zoals elk talent ) en dan val je net zo hard terug als je geprezen werd.

Ik weet dat het rigoreus zou zijn om hem maar halve wedstrijden te laten spelen, maar voor zijn ontwikkeling zou dit beter zijn.

12 augustus 2013 om 12:38

Eriksen, Fischer, Boëtius en nu dus Bakalli. Wij prijzen onze talenten de hemel. Ondanks dat het goeie voetballers zijn, lijkt het me beter om eens af te wachten hoe spelers zich ontwikkelen. Jeugdige spelers zijn nogal grillig en hoe gaan zo om met de druk bijvoorbeeld. PSV mag zich gelukkig prijzen met Bakkali en met de rest van hun selectie. Maar laten we eens minder opportunistisch zijn en hem vooral niet als de verlosser van PSV gaan beschouwen.

Bakkali de nieuwe Messi?? Heb hem niet tot nauwelijks zien spelen, maar de berichten doen blijken dat hij een erg goede speler gaat worden. Weet iemand misschien met wie hij te vergelijken valt? Qua techniek en positie en bij welke club hij wel goed zou kunnen passen.

Dick wie??
Dick heeft heel veel fouten gemaakt en is de mede hoofdschuldige aan het meest schandalige seizoen ooit.
Maar Bakkali was nog maar 16 en had er toen nog geen "jaartje cocu " op zitten.
Maar wel heel erg dom om die jonge gasten niet 1x per week mee te laten trainen.
Misschien houd je op die manier beter de interesse vast in de club van die aanstormende talenten.

Het enige waarvoor PSV nu moet waken is dat ze hem langer vast kunnen leggen. Gelukkig is zijn vader veel verstandiger dan papa Labyad. Rustig naar de top brengen die jongen. Hopelijk tekent hij voor een paar jaar bij, want de kans is groot dat hij anders binnen een jaar bij een topclub speelt.

Twee weken terug Bojan, vorige week Schaars, deze week Bakkali..volgende week weer de volgende 'openbaring' van de eredivisie! Zo gaat dat^^

Wat me wel opvalt, is dat wanneer er een paar topics achter elkaar over Bojan of Fischer gaan, dat men over elkaar heen valt om te zeggen dat VZ alleen maar kliks wil en pro-ajax is en dat weet ik allemaal wat, maar men vergeet dan nu dat er over Bakkali minstens elk uur zo'n beetje wel een nieuw artikeltje geplaatst werd met telkens dezelfde inhoud, verpakt in een ander woordensausje. Ja, nu weten we wel dat Bakkali een talent is. Hij heeft goed gespeeld en nu kunnen we gewoon weer wachten op z'n volgende wedstrijd en dán pas is er weer wat nuttigs te schrijven over Bakkali.

Bakkali uitstekend talent super jong , daar zitten voor en nadelen aan je kan zo jongen nog kneden en super veel bijleren. nadeel is alleen dat zo talent kan gaan zweven en naast ze schoenen kan gaan lopen dat hem nu in de pers gevraagd word blijf je dit seizoen wel je bent zo goed zullen er geen topclubs aan je trekken .. en hij moet al een paar seconde nadenken voordat hij zegt nee ik blijf bij psv dan weet ik al genoeg.

een Talent is heel handig maar wat nou als het even wat minder gaat kan ook hij net zo als de rest van PSV heel diep zakken maakt mooie actie's naar mijn idee zet hij ze vaak te ver door lijdt wel eens balverlies.
en dat je NEC verdediging zoek kan spelen in eigen stadion vind ik je niet meteen een cruijfachtige speler. want nec roste elke bal die het kreeg naar voren waardoor psv zonder pardon weer kon opbouwen
dus door te zeggen PSV is kampioenskanidaat dat lijkt me allemaal veel te voorbarig.
ik hoop voor PSV dat deze jongen nuchter blijft en door Cocu de juiste begeleiding krijgt anders kan deze euforie gauw afgelopen zijn
ik wil hem wel eens zien tegen ajax ac milan feyenoord AZ Vitesse Twente en dan nog hij is super jong dus verwacht niet meteen zoveel, media kan zoveel doen met talenten ze kunnen er gewoon aan onderdoor gaan of zichzelf overschatten en als die zo blijft spelen gaan ploeg genoten ook denken van speel die bal nou eens af dus om te zeggen het is een nieuwe robben vind ik veel te voorbarig.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren