Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Media in Spanje zetten vraagtekens bij nieuwe rol Cristiano Ronaldo

Laatste update:

In de derde oefenwedstrijd van Real Madrid in de voorbereiding, zaterdag tegen Paris Saint-Germain (1-0 winst), viel de rol van Cristiano Ronaldo op. De Portugese stervoetballer speelde min of meer als centrumaanvaller, dichtbij het zestienmetergebied en vaak tussen twee verdedigers in. Onder leiding van Carlo Ancelotti lijkt Ronaldo behoorlijk wat minder meters te gaan maken.

/

Media in Spanje verzekeren zondag dat Ancelotti liever ziet dat Ronaldo nalaat om sprints van tientallen meters te trekken, tenzij het om een counteraanval gaat. De ex-speler van Sporting Portugal en Manchester United moet meer rond het vijandelijke strafschopgebied blijven, zo vindt Ancelotti. Media als Marca en AS zetten vraagtekens bij de nieuwe rol en vragen zich af of dit zal werken.

Ronaldo had in Göteborg kansen om een doelpunt te maken, vooral in het tweede bedrijf. Het was aan Salvatore Sirigu te danken dat PSG niet met een ruimere nederlaag van het veld stapte. Maar het spel van Ronaldo was minder gevaarlijk en minder spectaculair, zo oordelen de scribenten. De Portugees is niet gewend om tegenstanders in de rug te hebben en dat kwam zaterdag diverse keren aan het licht.

Waarom Ancelotti de intentie heeft om Ronaldo dieper te laten spelen, is vooralsnog niet duidelijk. Wellicht wil de opvolger van José Mourinho zo veel mogelijk handige voetballers rond het strafschopgebied hebben, zoals Mesut Özil, Isco, Luka Modric en Karim Benzema. Op die manier speelt Real eigenlijk met vijf aanvallers. Dit is naar alle waarschijnlijkheid ook de enige manier om het verdedigend ingestelde ploegen lastig te maken. Of wellicht speelt Ancelotti al in op de komst van Gareth Bale. De Welshman zou de 'oude' positie van Ronaldo binnen het elftal kunnen innemen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik denk dat ancelotti gewoon allemaal dingen aan het testen is. En dan kiest hij de juiste opstelling

29 juli 2013 om 08:20

Daar zou ik ook niet raar van opkijken. Maar de aanname dat Ancelotti niet wil dat Ronaldo sprints trekt lijkt me toch een beetje raar. Ik denk dat de snelheid van Ronaldo in de sprint, samen met zijn uitstekende traptechniek één van zijn grootste dreigingen is.

Ik denk overgens niet dat Bale naar Real vertrekt, maar eerder naar Manu

Cristiano moet op links.. Daar functioneert hij veel beter, ongeacht wat de aankopen allemaal zijn.

28 juli 2013 om 23:28

Vervolgens Bale op 10 (als hij komt), speelt bij Tottenham vaker op 10 dan op links.

28 juli 2013 om 23:43

nope. speelde vaker op links.

28 juli 2013 om 23:58

Speelde zowat de hele 2e seizoenshelft rechts man. Is langzaam van links naar rechts verschoven en heeft in principe een zwervende rol.

Ik vind dat Ronaldo toch op links moet blijven om toch zijn volledige kwaliteiten te kunnen benutten. Bale is overbodig, selectie moet nu alleen nog op elkaar inspelen, zodat er automatismen ontstaan. Iedereen is nog vrij jong en kan nog een lange tijd mee. Toekomst ziet er rooskleurig uit voor Real. Zie opstelling.

Iker
Carvajal
Varane
Ramos
Marcelo
Illaramendi
Ozil
Modric
Isco
Benzema
Ronaldo
28 juli 2013 om 23:17

Met Özil op 10 en Modric en Illara als verdedigende middenvelders neem ik aan ?

28 juli 2013 om 23:33

@aminec, inderdaad
@harmjan1983: Ik denk toch dat Bale overbodig is en zeker als je kijkt naar zijn prijskaartje. We hebben nu al genoeg spelers, het is nu alleen maar een kwestie van ingespeeld raken op elkaar. Misschien nog een extra spits, iemand met lengte, die goed kan afmaken. Voor de rest zit het daar wel een tijdje goed in Madrid.

29 juli 2013 om 00:15

Wie gaat er rechts spelen als Bale niet komt, dat is voor mij de grote vraag. Ik zou het jammer vinden als Ozil daar wordt geposteerd

29 juli 2013 om 17:57

Op rechts kan Isco ook wel uit de voeten neem ik aan, probleem (dat er nooit was) opgelost.

28 juli 2013 om 23:20

op rechts zou ook nog kunnen als Bale komt. Met zoveel goede spelers moet je keuzes maken en er een paar teleurstellen.

Het is nog maar de begin we kunnen nog niet zeggen wat hem echte rol is.. maar ik denk dat het allemaal met bale te maken heeft.. misschien toch nog naar man u?

Als Bale komt kan Ronaldo ook op rechts spelen, deed hij ook bij Manchester United

28 juli 2013 om 23:15

Ik zie liever Benzema uit de basiself verdwijnen dan Isco

28 juli 2013 om 23:48

Inderdaad. Benzema moet er gewoon uit en dat zal misschien ook de reden zijn van Ancelotti. Hij ziet ook dat Benzema te zwak is en Ronaldo in de spits en de komst van Bale het beste is voor Real Madrid.
Morata is nog steeds te min blijkbaar volgens Ancelotti.

Het zou wel totaal idioot zijn als Ronaldo ergens anders moet gaan spelen omdat Bale komt. Ronaldo is 5 klasses beter dan Bale.

28 juli 2013 om 23:30

Hoeft ook niet, Bale kan zelf op 10 of rechtsvoor spelen.

28 juli 2013 om 23:37

Bale op nummer 10 verkracht heel je positiespel.

28 juli 2013 om 23:38

Oke dus Bale halen en dan pure voetballers zoals Isco en Ozil daarvoor opofferen? alleen mensen zonder verstand doen dat. Dat zijn geen voetballiefhebbers. Bale heeft loopvermogen en heeft een goed schot, maar Isco en Ozil hebben in 1 teen meer techniek, vernuft en voetbalgogme. Volgens mij is de Real selectie compleet uitgebalanceerd op dit moment.

29 juli 2013 om 00:13

Als je Bale op de rechtsbuiten kan zetten in de plaats van Di Maria moet je Isco of Özil toch helemaal niet opofferen ? En Bale is zeker beter dan Di Maria en dan kan Ronaldo ook gewoon op links blijven.

Als Ronaldo plaats moet maken voor Bale, terwijl hij dat niet wil is dat wel heel raar.
Laat Ronaldo gewoon spelen waar hij wilt. En zet Bale maar op een andere postie.
Je moet de talisman en ster van het team altijd gelukkig houden.

Ronaldo moet op links, Ozil centraal op 10 en de rest moet je zelf invullen. Laat die 2 goed functioneren en je wint prijzen. Zij zijn de spelers die het verschil maken, in aanvallend opzichte.

Ma hou toch op met die Bale bullshit man.onze ploeg draait niet om Gareth Bale.ook al probeert die onnozele media te doen alsof.ik word echt moe van dat gezeik joh.mesut Özil speelt toch ook momenteel op een andere plaats.gaat Bale dan volgens jullie ook daar staan?we hebben bij god nog geen 4 wedstrijden gespeeld en die Spaanse rot media liggen nu al zagen.ik benieuwd welk verhaal ze morgen weer zullen uitvinden.

28 juli 2013 om 23:22

Jullie hebben Bale helemaal niet nodig. Jullie hebben op die positie, de veel betere Ronaldo. Des noods kan je daar nog Isco plaatsen. Bale is veel te duur en overbodig voor Real. Die 120 miljoen is hij niet waard, eerder de helft.

28 juli 2013 om 23:28

@ futebol9

Natuurlijk hebben we Bale niet nodig.zeg ik al verschillende keren.maar je weet maar nooit met Perez.

28 juli 2013 om 23:27

Jij wordt nog al snel moe of niet? En je verkondigt ook elke keer dat die Spaanse media zo ellendig is.

Real is een enorme club en alles wat daar gebeurd is nieuws. Dus als Ronaldo opeens centraal in de spits speelt (wat ie niet kan) dan is dat nieuws. Hou dus aub een keer op met dat gezeik de hele tijd, want zonder die media zou jij het reilen en zeilen van je eigen club niet kunnen volgen.

28 juli 2013 om 23:58

Snel mo?haha na 3 jaar lang elke dag wel iets anders noem jij snel moe?

29 juli 2013 om 00:06

Ik zie jou bijna altijd alleen maar klagen, zelfs op topics van je eigen club. En aan de andere reacties te zien ben ik niet de enige.

28 juli 2013 om 23:46

Kerel hoe kun je je zo druk maken over zulke nietige dingen?

29 juli 2013 om 00:12

Hehe heb je weer een Barca supporter die doet alsof er niets aan de hand is.

En nietige dingen?we hebben vorig seizoen vrijwel ons heel seizoen verloren door "nietige dingen" die verspreid werden in de media.we zijn nog geen 4 wedstrijden verder en die Spaanse media is al weer goed bezig.

Tja dat de Barca supporters doen alsof het niks is is te begrijpen.het is dan ook niet jullie club.

28 juli 2013 om 23:48

Ja dat komt door die Catalaanse media, die er niet tegen kunnen dat Real op dit moment beter is dan Barca. En dan verspreiden ze zulke berichten zodat er onrust gaat komen bij Real.

29 juli 2013 om 00:10

@ haagse gooner

Eigenlijk zou ik niet op deze belachelijke reactie moeten reageren, maar goed.

Ten eerste: real beter dan Barca? Heb je gevolgd wie er kampioen is geworden of?

Ten tweede: Wat hebben ze er aan om te 'verspreiden' dat ronaldo eventueel als centrumspits gaat spelen? Wordt Barca daar beter van?

28 juli 2013 om 23:54

Vervelend he. Ik begin het ook zwaar irritant te vinden en het grappige is dat mensen het hier nog echt gaan geloven ook. Alsof Real Madrid ieder dag terug gaat bellen, mailen, faxen, smsen, skypes of whatever naar Tottenham met een nieuw bod. Ik geloof er ook geen snars van. De Spaanse media kan je nooit geloven.

We zullen wel zien op 2 september wat er bij is gekomen. Tot die tijd maak ik me niet druk of Bale wel of niet komt. Voorlopig vind ik hem niet nodig. Bij een vertrek van Di Maria, acht ik wel een RB noodzakelijk. Een spits erbij en Benzema verkopen zou ik ook een goed iets vinden, maar denk dat dat te veel van het goede is.

29 juli 2013 om 02:39

Toevallig heeft Zidane gister gezegd dat ze de komst van Bale niet zullen stagneren. Dus zij zijn echt wel bezig met Bale.

29 juli 2013 om 12:18

Ze zijn er wel mee bezig, dat geloof ik zeker. Maar ik geloof niet dat hij eerst 65 miljoen moest kosten, toen Real dat wou betalen, moest hij 80 mijoen, kosten. Toen Real dat wou betalen, moest hij 90 miljoen kosten en daarna ineens 96 miljoen. Daar geloof ik niet in. Zo kan je ook niet onderhandelen om iedere x het bod te weigeren en een hoger bod te vragen. Ik denk dan ook dat Tottenham vasthoudt aan een hoger bedrag dan Real wil betalen en ze daar over onderhandelen, niet zoals ze suggereren, dat ze al 6x een bod hebben gedaan en Tottenham blijft verhogen.

Als dit waar is, dan zullen Ronaldo zijn beperkingen heel snel aan het licht komen. Natuurlijk is het een geweldige speler die zeer veel scorend vermogen heeft, maar het is een speler die 'er moet komen' en die er niet al moet staan.

Spelen als targetman/aanspeelpunt kan ie niet. In de kleine ruimte is ie ook te beperkt.

29 juli 2013 om 15:44

Haha we zullen zien hoe Ronaldo het gaat doen. Oefenwedstrijden zijn er om dingen uit te proberen, dat je nu al zegt Ronaldo kan dit niet dat niet zonder dat hij het vaker heeft gedaan is wel iets wat een hater zou zeggen.

Dit verklaart alles waarom Real zoveel geld wil uitgeven aan Bale. Maar het moet nog blijken waar CR7 heb beste uit de voeten kan. HIj is een doelpuntenmachine zonder twijfel. Denk dat hij nog moet wennen aan de spits omdat hij zo lang linkbuiten heeft gespeeld, Dat is nu zijn gewende plaats. Maar misschien kan die het net zo goed in de spits. Wie weet. Benzema zou dan waarschijnlijk weggaan en wordt dit de opstelling

Casillas
Carvajal Ramos Varane Marcelo
Alonso Khedira
Kaka Ozil Bale
C.ronaldo

Vind nog steeds dat Bale het beste bij United past, Giggs opvolgen. Zodat het probleem van te veel topaanvallers niet nog groter wordt. Die 90-120 miljoen kan beter de jeugd in bij Real Madrid

Gister speelde Ronaldo niet eens zo slecht en die jongen kan best combineren toch als je de afgelopen 6 jaar zijn doelpunten hebt gezien dan waren dat vaak fenomenale doelpunten door een actie vanaf de zijkant of positie kiezen van de zijkant naar de spits. Het combineren van Rooney tot Ozil. het kan allemaal bij hem mits hij gewoon zijn actie kan maken, want daar heeft hij het fysiek voor. Ronaldo in de spits is mislukt op het WK 2010.

28 juli 2013 om 23:23

Ze speelden op het WK 2010 precies dezelfde opstelling als bij Real met Hugo Almeida of Postiga in de spits.

Ronaldo was spelmaker vanaf de zijkant zoals altijd bij Portugal.

28 juli 2013 om 23:31

@ Larsoboy

Spelmaker? Serieus?

Ronaldo is een zeer goeie speler, maar een spelmaker is het natuurlijk totaal niet. Hij is iemand die de bal moet krijgen (het liefst in de ruimte) en zeker niet iemand die de lijnen uitzet.

29 juli 2013 om 01:55

Zoek Rom7ooo op youtube. Daar heb je een aantal filmpjes bijvoorbeeld puur over de assists die Ronaldo heeft gegeven waar bizarre passes en ook zelfs cross ballen a la Rooney.

Alleen die dingen zie jij vast en zeker niet als je een keer Real ziet.

Je hoeft de lijnen niet uit te zetten om een spelmker te zijn. Het woord spelmaker is een speler waarbij als hij d e bal ontvangt iedereen weet dat er wat kan gaan gebeuren en al meters beginnen te maken en de juiste looplijnen te maken.

Een spelmaker zijn dwing je zelf af door een aanjager te zijn of een dirigent.

Als Ronaldo begint te rennen begint de rest ook te rennen.

29 juli 2013 om 02:10

Haha oke.

Ik denk bij een spelmaker aan Xavi of Pirlo. Zidane vroeger (al was dat een vrij offensieve spelmaker dan). Een jongen als Gundogan tegenwoordig. Gerrard bij liverpool was een echte.

Dat zijn spelmakers.

Ronaldo is een individualist die het belangrijker vindt dat ie zelf goed speelt dan dat zijn team functioneert. Hij is juist afhankelijk van anderen. Als hij goed bediend wordt is ie geweldig, dat wel. Maar het is zeker geen spelmaker en zou dat ook nooit worden.

Wat een schitterend uitshirt zeg! Wauw wauw.

Denk dat Ronaldo wel in het centrum kan spelen, hij bezit alle facetten van een moderne spits en is erg compleet. Misschien heeft het wel even tijd nodig.

28 juli 2013 om 23:25

Ja dat vond ik ook al. Alleen de rugnummers vind ik minder. Ik kan alleen geen Nederlandse site vinden om hem te kopen.

Ronaldo moet gewoon op links blijven. Van zijn snelheid moet je gebruik van maken op de flanken. In de spits zal hij niet zo veel ruimte krijgen om zijn loopacties te kunnen maken.

28 juli 2013 om 23:32

Je kan hem gewoon via de site van Adidas bestellen hoor, ook gepersonaliseerd. Ook kun je hem vanaf de webshop van Real Madrid kopen, je moet je alleen even registreren.

28 juli 2013 om 23:26

Viel mij ook op. Machtig shirt. Maar eigenlijk staat elk shirt bij Ronaldo goed dus je moet het even zien als Arbeloa het draagt eigenlijk.

28 juli 2013 om 23:33

Inderdaad een mooi shirt. Laat Barca ook gewoon een keer zo'n mooi uitshirt hebben haha. De laatste jaren zijn de uitshirts van Barca echt afgrijselijk.

28 juli 2013 om 23:37

bedank nike maar haha adidasnike any day any time.

Dit zou mijn droomopstelling zijn voor volgend seizoen :

Casillas
Carvajal Ramos Varane Marcelo
Alonso Khedira
Kaka Ozil / Isco C.ronaldo
Lewandowski

Lewandowski komt waarschijnlijk niet. Maar dit is wel de enige speler die Real nog nodig heeft. Een echte topspits. Vind Benzema een geweldige voetballer. Maar geen topspits.

C.ronaldo moet gewoon standaard linksbuiten staan

28 juli 2013 om 23:28

Twee controlleurs is in de Primera toch niet nodig. Real wilt aanvallender en meer op balbezit spelen aldus Özil. Ik zou alleen Alonso gebruiken en er een voetballer naast zetten.

28 juli 2013 om 23:31

Illarramendi dus.

28 juli 2013 om 23:34

Nou niet de andere teams onderschatten he. De andere teams zorgden ervoor dat er 15 punten verschil was.

Bale speelde toch de laatste halfjaar als centrumaanvaller? Laat hem dan daar spelen en laat Ronaldo dan op links liggen.

28 juli 2013 om 23:31

Voor zover ik weet speelde Bale wel in het centrum, maar dan op 10.

28 juli 2013 om 23:33

Nee. Bale speelde achter de spits.

Cr7 loopt 1 op 1 laat hem gewoon op links staan, met 2 versedigers (zouden er ook zonaar 3 kunnen zijn) in zijn rug is ie niet de sterkste dus ik zou hem niet voorin gooien maar gewoon op ze oude trouwbare plek!

Vond Ronaldo persoonlijk helemaal niet slecht spelen. Schiet alleen minder op doel. Maar ik vind het onzinnig dat ze nu al zitten te zeiken over de nieuwe rol van Ronaldo. Ancelotti is duidelijk aan het experimenteren.

Het is jammer dat Ronaldo niet op zijn best als een echte nummer 9 kan spelen, dat zou een hoop problemen oplossen. Nu moeten we maar hopen dat Benzema een beetje zin heeft om te voetballen.

28 juli 2013 om 23:47

Lol, de kritiek op Benzema neemt echt lachwekkende vormen aan.

Alleen het grappige is dat haast niemand iets over Iker zegt, terwijl hij nota bene is gepasseerd omdat hij er met de pet naar gooide. Alleen is het in die situatie populair om Mourinho als boeman aan te wijzen, zoals het nu populair is om Benzema af te branden voor bepaalde zaken.

28 juli 2013 om 23:56

Benzema is een van m'n favoriete spelers, maar het is gewoon een feit dat die jongen een slechte mentaliteit heeft, of wou je dat gaan ontkennen? Niet dat het nu pas vormen aanneemt of zo. Is al tijden lang.

Maar vorig seizoen hadden we nog Higuain die kon spelen als Benzema het slecht deed. Nu hebben we geen wereldtopper om hem te vervangen.

29 juli 2013 om 00:13

Dat beweer ik niet, maar de nuance is volledig zoek.

In de loop van vorig seizoen is hij weer de Benzema geworden die zijn eerste anderhalf jaar heeft weggegooid bij Madrid, dus ik snap de ergernis wel. Maar men vergeet dat hij fitter dan ooit aan de voorbereiding begon en dat hij ook last had van de omstandigheden in de ploeg(weinig ritme etc).

Benzema heeft altijd beweerd dat hij een reeks wedstrijd nodig heeft om in vorm te komen. Geef hem dit seizoen zijn laatste kans en als hij het niet oppikt, kegel je hem eruit. Maar laten we het nu eens afwachten hoe het verloopt ipv op bepaalde zondebokken te blijven inhakken.

29 juli 2013 om 00:40

We zeggen ieder seizoen 'laten we het nog een seizoen aankijken'. In vorm hoort Benzema bij de beste spitsen ter wereld. Helaas is die jongen zo wisselvallig en dat komt vooral omdat hij zich alleen voor 100 procent inzet als we tegen een grote club spelen. Hij leeft gewoon niet genoeg voor het voetbal. Dat komt er niet meer in.

Zou zo graag Lewandowski bij ons in de spits zien. Dan zou je pas echt een geweldig elftal hebben.

Casillas
Carvajal
Varane
Ramos
Marcelo
Illarra
Alonso
Isco
Özil
CR7
Lewandowski
29 juli 2013 om 00:51

Dat werd niet ieder seizoen gezegd, 99% was er juist van overtuigd na 2011-2012 dat dit de spits was. Hier op VZ was het zelfs nog vreselijk populair om hem een betere voetballer dan Ronaldo te noemen(wat hij natuurlijk ook is). Verder gaat dat motivatieverhaal natuurlijk niet op met een coach als Mourinho, zie Iker.

Lewandowski wil niet komen, maar moet ook niet gehaald worden. De focus moet nu eens op het elftal te komen liggen ipv de grote namen. Een spits gaat het probleem niet oplossen.

29 juli 2013 om 01:04

@ fantasista

Ik heb op deze site nog niet veel madridsupporters gezien die er zoveel kijk op hebben als jij.

Ik durf t je nog sterker te beweren. Spits zijn van Madrid was de afgelopen jaren een vrij ondankbare taak met een di maria en ronaldo die alleen maar naar binnen komen en bijna nooit ervoor kiezen om een fatsoenlijke voorzet te geven.

29 juli 2013 om 14:20

@ Mick

Maar het gaat helemaal niet om zijn doelpunten of assists. Die zijn meer dan prima onder de omstandigheden die hij had. Het gaat er gewoon om dat die jongen niet de mentaliteit heeft om als spits van Real Madrid te spelen, naar mijn mening.

@fan

Als hij haalbaar was zouden ze hem zeker moeten halen. De focus ligt sowieso al op het elftal in de oefenwedstrijden onder Ancelotti, maar het zou zo fijn zijn als we iemand in de spits hadden lopen die ze er gewoon allemaal inknalt.

29 juli 2013 om 18:06

In mijn ogen miste Real middenvelders die op topniveau constant tussen de linies kunnen spelen. Een van de grote redenen dat Real nooit het initiatief kon behouden aangezien de enige die dit kon(ozil) op tien moest blijven.

Elke x als ik ronaldo zie in de spits, dan lijkt het alsof hij zich daar ongemakkelijk voelt. Hij gaat niet de bal ophalen, want hij word dan gespeeld als targetman en ik denk dat Ronaldo best graag de bal aan zijn voeten wilt hebben. Ronaldo speelt graag met ruimte. Stel de andere team gaat met zn allen achterin staan en hij staat spits, dat zal heeeeel frustrerend voor hem worden.

Balotelli45

Dat is zeker op een optie, maar kijk heel Youtube af met filmpjes van Gareth Bale en dan begrijp je waarom die linksback / linkshalf / linksvoor staat.

Is een echte flankspeler. Rent van cornervlag tot cornervlag.

Daarnaast heeft hij ook een geweldig schot, pass, inzicht, voorzet, afmaak, noem maar op, maar Gareth is een echte buitenspeler. Dat is waarom die juist niet bij Real past, maar meer in de Premier League. Het voetbal van Real Madrid is niet gebaseerd op die 50-60 meter sprints die Bale maakt bij Tottenham en aan het eind een voorzet.

Bale moet gewoon in de Premier League blijven.

28 juli 2013 om 23:36

precies. La Liga is meer naar binnen trekken en combineren. Premier league is grotendeels runs langs de flanken en voorzetten. Daarom zie je ook vaak 4-4-2 of 4-4-1-1's

Ik hoop zo erg dat Bale niet komt. Hij is veel te duur en we hebben hem totaal niet nodig. Op elke positie hebben we al 2 of meer topspelers, dus meer aankopen zijn totaal niet nodig!

waar is Perez bang voor? Geen vertrouwen in zijn spelers? Real heeft alleen een spits nodig.. die gewoon af kan maken. perez denkt straks gaan we nog degraderen ik moet snel de beste spelers kopen.. kom op man dit is al een bazen team.

Ik snap er eigenlijk vrij weinig van. Waarom willen ze eigenlijk Bale hebben? C. Ronaldo doet het toch prima als linksbuiten. Verder heeft Real Madrid nog Kaka, Ozil, Di Maria, Isco en een paar geweldige talenten. Laat Benzema gewoon in de spits en haal eventueel een nieuwe spits als back-up of geef Morata het vertrouwen.

Zou niet slim zijn als Ronaldo zich daar niet lekker voelt. Zet hem dan maar gewoon op links. En dan gewoon 4-2-3-1. Eigenlijk hetzelfde als onder Mourinho. Alleen dan met Isco in het midden, en met Ozil op rechts. Ook weer 2 defensievere middenvelders op het defensief middenveld in plaats van een defensieve en een offensieve middenvelder.

Casillias
Carvaljo
Ramos
Varane
Marcelo
Khedira
Alonso
Ozil
Isco
Ronaldo
Benzema
28 juli 2013 om 23:59

Zie liever een voetballer die niet iedere pass geeft met 3 stuiters erin naast Alonso. Modrić of Illarramendi zou ik kiezen.

Weet voor de rest ook niet wie Carvaljo en Casillias zijn? Zullen wel een nieuwe aankopen zijn waar ik geen weet van heb. Tenzij je Casillas en Carvajal bedoelt. Ramos en Varane spelen andersom.

29 juli 2013 om 00:09

Haha, sorry ik dacht al bij Casillas: huh, wat klopt er nou niet En bij Carvaljo heb ik maar wat gegokt . Wist trouwens niet dat Varane en Ramos andersom speelden.

Maar met Modic en Illarramendi heb je eigenlijk 5 middenvelders/aanvallers die niet echt hun verdedigende taken uitvoeren. En dan valt je elftal uit elkaar. Daarom lijkt het me dat je 2 defensieve middenvelders daar neerzet. En dan komt Isco, als de bal veroverd is, de bal halen en het spelen verdelen of zelf een actie maken waardoor er ruimte onstaat.

29 juli 2013 om 00:24

Modric en Illarramendi voeren hun verdedigende taken wel uit hoor.

Mede voetbalfans, maakt u zich geen zorgen. Ancelotti gaat echt niet de beste speler op zijn positie ineens ergens anders posteren hoor! En dan nog, stel he dat Carlo hem in de spits of als valse spits wil zetten.. Denken jullie dan écht dat ie dat niet kan? Kom op! Zo'n speler kan je zelfs rechtsback zetten en dan is ie nog beter dan de 18 andere backs in de Liga.. Wat ik bedoel te zeggen is; Ronaldo zal overal belangrijk zijn, op elke positie. En bovenal; Ancelotti zal hem écht niet van zijn eigen plek halen hoor hahaha!

29 juli 2013 om 14:21

Ronaldo speelde alleen de 2e helft in het centrum. De 1e helft speelde hij gewoon op links.

Ancelotti wou gewoon een helftje zien hoe Ronaldo het daar zou doen.

29 juli 2013 om 14:30

Ja ik heb de wedstrijd niet gezien hoor maar ik zie heel veel reacties van mensen die gelijk beginnen te stressen of een kansloze discussie willen starten weer over wie er beter is dus vandaar dat ik ze een beetje wilde temperen met mijn reactie.

Gelukkig begrijp jij ook dat het gewoon een oefenpotje is en misschien gaat Ronaldo vaker het centrum in, so be it.. Hij maakt heus z'n goals wel hoor.

29 juli 2013 om 15:02

Of Ancelotti experimenteerde gewoon een helftje of hij wou gewoon graag winnen van zijn oude werkgever, wat heel begrijpelijk is.

Met de 1-0 voorsprong gooide hij Di Maria erin die op links speelde met Ronaldo en Benzema in het centrum van de aanval. En Ozil nog steeds op rechts. Dus heel aanvallend.

Niemand hoeft zich zorgen te maken. Ronaldo zal dit seizoen gewoon op links spelen. De eventuele komst van Bale zal daar ook helemaal niks aan veranderen.

Zoals je het al zegt gaat Ronaldo wel vaker in het centrum te zien zijn dit seizoen. Hij doet meer mee met het spel en duikt steeds het centrum in. Er wordt heel veel van positie gewisseld voorin. Je zag Ronaldo, Benzema, Isco en Ozil steeds wisselen.

@rbn
In madrid willen ze altijd de beste spelers maja ook bale gaat hun niet aan de xhampions league helpen

Cr7 moet op links daar loopt hij 1 op 1

jimepsv,

Neem aan dat je in jou opstelling hier 2 reacties boven, geen Carvaljo rechtsback bedoeld maar Carvajal? Hahaha maar goed dat Carvalho opgedonderd is naar Monaco, net zoals Pepe, Coentrao en Arbeloa op mogen donderen.

Verder is die opstelling dik in orde. Alleen Kaka he.. mijn grote held. Ik zou Ozil op 10 zetten en afwisselen met Isco en Kaka rechtsbuiten en Soms afwisselen met Di Maria. Voor de rest mooie opstelling.

Hij moet op de flanken, daar kan je alles van Ronaldo eruit halen. Waarom kiest Ancelotti voor ronaldo terwijl hij Isco / Ozil heeft ?

Ik zet me vraagtekens bij de media.

Als Real de huidige selectie houd, wat ze ook moeten doen. Zie ik deze opstelling het liefst

Casillas
Carvajal Ramos Varane Marecelo
Alonso Khedira
Kaka Ozil C.ronaldo
Benzema

Kaka basis Di Maria hiervoor wissel
Ozil basis, Isco hiervoor wissel
Benzema basis, Morata hiervoor wissel

Pepe, Coentrao en Arbeloa verkopen. Een goeie veeg door die selectie !
Geen cent meer uitgeven

Met Ronaldo in de spits verneuk je gelijk je hele seizoen. Scoort hij er zo 20 minder dan normaal. Als dit puur om Bale gaat dan pleeg ik zelfmoord. Ancelotti moet niet een fout maken door CR7 in de spits te zetten. Funcioneert hij gewoon veel slechter.

29 juli 2013 om 17:20

Dat weet je niet misschien dat het helemaal niet zo is en hij gewoon even moet wennen. Bale komt denk ik toch niet zowel dan zijn ze daar in Madrid niet lekker bezig dan krijg je weer een overvolle selectie net als bij Bayern.

Waar is de voorbereiding voor? Om dingen uit te testen. Real is daar uitgebreid mee bezig, het is veel te voorbarig om nu al te roepen dat Ronaldo diep in de punt gaat spelen. We zullen we zien. Ik verwacht zelf dat Real niet met een diep spits gaat spelen en meer zoals Barcelona zonder echte spits en lopers. Zeker wanneer Bale erbij komt zal Real veel wisselen van positie met Bale, Ronaldo, Isco en Ozil.

@real cf madrid
Ik denk dat de nieuwe trainer meer voetbal wilt en daarom kedira eruit zou halen voor modric, kaka zie ik geen basis plaats krijgen, daarom wilt ie denk ik bale halen want verder denk ik wel dat jou opstelling het sterkst is voor ze

Ik denk dat ronaldo niet blij is met zijn nieuwe rol. Hij zal meneer mourinhio zeker gaan missen. Voorheen was het elftal gebouwd om cristiano waardoor hij meer kon scoren. Ik denk dat hij met het nieuwe seizoen minder effectief zal zijn.

Ronaldo zal gewoon op links spelen. Ik denk eerder dat Bale in de spits gaat spelen dan CR7. Bale is het beetje gewend aangezien hij veel op de 10/9 heeft gespeeld. Ronaldo kan dat totaal niet.

Belachelijk....ronaldo heeft veel meer rendement op de flanken.....hou hem daar dan ook.....voor de punt heb je Benzema & Morata.

Bank:
Diego López
Arbeloa
Pepe
Khedira
Modric
Jesé
Morata

en mensen zeiden dat het makkelijker was om in het centrum te spelen dan op de flanken. omdat je daar meer ruimte kreeg. zo makkelijk is het dus niet zonder ruimte.

als hij de meest complete voetballer is (technisch, kracht, snelheid), zoals velen beweren, dan moet hij op alle posities uit de voeten kunnen., flank, middenveld, aanval enz.

Liever C.ronaldo dan Bale.
Bale kan Primera Division niveau niet aan

Media is gek.... voor CR maakt het niet uit waar hij speelt het is altijd top...

laat hem lekker zwerven over het veld... en dan schiet hij er vanzelf wel 200 doelpunten in....

de beste in de wereld... gouden bal is dit keer van hem...

Ik las net op telegraaf dat realmadrid bereid is om 100 miljoen te betalen voor bale :s

Van een speler als Ronaldo mag je ook verwachten dat hij in het centrum ook goed uit de voeten kan! Sterker nog ik denk dat hij veel meer goals kan maken als hij in de punt speelt.
Hij wordt toch ook niet voor niets door velen aangeprezen als de beste voetballer van de wereld?

Feit is wel dat er nu plek is voor een linksbuiten die wél voorzetten af kan leveren. Je kunt zeggen van Ronaldo wat je wil, maar hij is geen buitenspeler die zijn man passeert en dan probeert de bal het strafschopgebied in te slingeren.

Ik hoop dat hij op links blijft. Iedereen weet dat hij heel goed is op die positie. Het zou zonde zijn om hem zien af te gaan in de spits-positie (niet dat ik dit voorspel, maar dit zou zomaar kunnen gebeuren) omdat Carlo Ancelotti zo nodig het spel moest veranderen. Laat Ronaldo gewoon zijn ding doen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren