Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Weg met Karim Benzema!

Laatste update:

Badend in het zweet van de warmte zat ik op het balkon bij mijn grootouders de eerste wedstrijd van het seizoen van mijn favoriete club te bekijken. Op tafel stond een televisie, riant aangesloten met vijf stekkerdozen met een ontvangstkabel door het raam, waarop de laatste etappe van de Tour de France werd getoond. Een heerlijke setup naar mijn mening, de wedstrijd van Real Madrid bekijken terwijl mijn oog af en toe afdwaalt naar de televisie met geweldige beelden uit Parijs, zonnetje erbij en een heerlijk koud glas drinken. Het nadert perfectie.

/

Zo zat ik dan rustig de wedstrijd te kijken waarin geweldenaren speelden. Isco maakte zijn debuut en tevens mocht Daniel Carvajal zijn eerste opwacht maken voor het eerste team van Los Blancos. Cristiano Ronaldo, die geen gram is aangekomen in zijn vakantie, bleek er zin in te hebben en speelde werkelijk weergaloos. En om het af te maken speelde ook nog eens een Turkse Duitser die magisch met een bal kan toveren, Mesut Özil genaamd. Geweldig om naar te kijken. Echter ergerde ik me mateloos aan een bepaalde factor. Vreemd genoeg was het niet de nieuwe commentator bij de NOS die op de achtergrond met een tamelijk irritante stem zat te praten over sprinters, maar een pot aarde die in de spits stond bij Real Madrid. Althans, zo leek het. Karim Benzema had er zoals gewoonlijk weer totaal geen zin in. De getalenteerde Fransman voelde zich waarschijnlijk weer te goed om zijn best te doen tegen het middelmatige Bournemouth FC. Daar stond-ie dan, te strompelen als een man van tachtig die net voor de zesde keer een liesoperatie heeft doorstaan. Af en toe, als de bal in zijn richting kwam, maakte hij een versnelling en verspeelde hij de bal. Slechts een actie van hem was oké, namelijk het schot wat gekeerd werd door de keeper na de fabelachtige verlenging met de hak van Ronaldo.

Begrijp mij niet verkeerd, ik vind Benzema werkelijk een fantastische voetballer. Hij kan voetballen als Pavarotti kan zingen. Dat heeft hij in zijn topdagen bij Lyon en ook wel in Madrid laten zien. Echter is het negen van de tien keer bagger, maar dan nog erger dan bagger. Het lijkt wel of hij zich te goed voelt voor Real en er totaal mee bezig is. Volgens mij denkt hij dat hij er al is, en er geen moeite meer voor hoeft te doen. Zoals ik van hem genoot met zijn omhaal tegen Ajax, zo erger ik me aan hem in wedstrijden waarin hij zijn draai niet vindt. De man is niet bezig met 'hoe speel ik het best en word ik beter', nee, Benzema is bezig met wat voor een onderbroek hij de dag erop aan gaat doen. (Voor degenen die dat niet weten, Karim Benzema staat bekend om zijn flamboyante onderbroeken in de kleedkamer van Real). Zo staat hij in het veld, zonder enige motivatie en doorzettingsvermogen.

Normaal gesproken kan ik ook van een iets minder gemotiveerde speler genieten. Het beste voorbeeld is natuurlijk Ronaldinho. Die man werkte er ook niet voor, maar hij liet je genieten. Benzema geeft je het gevoel alsof je alsof je op je vrije dag met je vrouw mee moet naar IKEA om nieuw behang uit te zoeken omdat het vorige ‘vloekt’ met de nieuwe tafel. Ik vind het na bijna vier jaar en slechts een enkel seizoen waarin hij veel scoorde en goed speelde tijd om hem erop af te rekenen. Vandaar dat ik pleit voor de verkoop van Benzema. Die man verdient het niet om voor Real Madrid te blijven spelen. Een jongen als Gonzalo Higuain lijdt eronder. Die houdt van de club, werkt zich uit de naad en zal er alles aan doen om beter te worden. Zulke jongens verdienen het voor ons te spelen. Niet mannen die liever in een winkel onderbroeken uitzoeken dan voor in mijn optiek de mooiste club ter wereld te spelen.

Echter vrees ik dat 'de pot aarde' zal blijven en El Pipita zal vertrekken. Zinedine Zidane is fan van Benzema, en dat valt ook wel te begrijpen. Benzema heeft ontiegelijk veel talent, dat lijkt Zidane ook te weten. Als die man zijn best doet kan die met gemak tot de vijf beste spitsen ter wereld behoren. Echter lijkt het er niet op dat hij daar bereid toe is. Nu Higuain zeer waarschijnlijk naar Napoli vertrekt, wordt hij onze eerste spits. Wellicht komt een Zlatan Ibrahimovic of Luis Suarez ons versterken, maar Benzema zal rond blijven huppelen op Valdebebas. Ook zal Benzema speeltijd van Alvaro Morata wegsnoepen, omdat Benzema (waarschijnlijk) tweede in de pikorde komt te staan als Suarez of Ibrahimovic aangetrokken wordt. Veel kan ik er niet aan doen. Veel zal er ook niet aan worden gedaan. Benzema gaat zich waarschijnlijk nog een extra jaar vervelen in het Bernabeu. En ik, als fan, betreur dat.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Goed stuk, je geeft je mening met duidelijke argumenten, ik ben het grotendeels ook met je eens,
zijn instelling is (lijkt) niet goed en dat soort spelers moet het 'nieuwe' Real niet willen.
Ik zat te twijfelen tussen 4 of 5 sterren maar met de opmerking over de Ikea had je me!

26 juli 2013 om 11:00

Slecht stuk. "het nadert perfectie".. Zit je dan met je biertjes voor de beeldbuis te hangen terwijl het buiten prachtig weer is. Nee, waardeloos al die types! Doe wat nuttigs met je leven Yolo!

26 juli 2013 om 17:20

Ieder zn ding natuurlijk gangster yolo

Goed stuk. Het leest zo weg en het is goed geschreven. Lekker af en toe overdrijven wat me doet denken aan de stijl van Nico Dijkshoorn in de VI. Volgens mij probeer je dat ook na te doen, hé :P? Je doet het in iedergeval wel goed. Heerlijk stuk! Vijf sterren.

24 juli 2013 om 17:39

Haha, nee ik probeer het niet na te doen. Ik schrijf gewoon met mijn stijl. Mijn inziens is dat gewoon het beste. In ieder geval zeer bedankt, ook met de vergelijking. Ik lees wekelijks een column van die man, om er dan mee vergeleken te worden is natuurlijk altijd fijn.

Het moge duidelijk zijn dat Benzema zich duidelijk minder inzet in de kleine wedstrijden, in de grote wedstrijden is hij altijd op zijn best. Toch blijf ik geloven in zijn kunnen.
Het is gewoon zo dat die jongen af en toe een flinke schop tegen zijn reet nodig heeft maar ook veel vertrouwen. Je zag dat hij in zijn beste seizoen (2011/2012) zeker goed genoeg is voor Real. Dit was tevens de periode dat Benzema 'onder curatele' stond van Zidane. Als iemand Karim weer aan de praat kan krijgen dan is het Zidane.

Perez heeft aangegeven dat er sowieso geen speler van PSG naar Real komt en Suarez is onderweg naar Arsenal dus die transfers zijn onrealistisch. Suarez moet je sowieso niet bij je club willen hebben trouwens. Voor de rest zou ik geen beschikbare spits weten die het elftal direct beter maakt en niet te oud is.

Verder een goede schrijfstijl, af en toe een beetje overdrijven om het leuk te maken. Had wel een iets originelere titel gekozen die de lezer nieuwsgierig maakt om je stuk te lezen.

24 juli 2013 om 17:47

Ja, ik kon niet op een titel komen. Dus dan kom je al snel op zo'n titel uit. Helaas, maar het moet maar.

25 juli 2013 om 13:39

Ik was persoonlijk voor de titel: "benzematig" gegaan.

25 juli 2013 om 15:02

of "ik ben z'n ma niet, weg ermee!". Had ik leuk gevonden, al slaat het nergens op.

24 juli 2013 om 17:48

" Voor de rest zou ik geen beschikbare spits weten die het elftal direct beter maakt en niet te oud is."

Rooney.

24 juli 2013 om 17:53

Mja zou eventueel kunnen, maar is ook al bijna 28. Niet heel oud op zich, maar zie liever een speler met veel groeipotentieel. Rooney zal ook heel duur zijn aangezien Chelsea duidelijke interesse heeft. Al zal Manchester liever aan Madrid verkopen dan aan Chelsea.

24 juli 2013 om 21:53

Rooney zal niet komen denk ik. Is nog geen enkele keer met Real in verband gekomen deze zomer. Denk niet dat Zidane en Ancelotti zo veel geld voor hem willen uitgeven. Denk wel dat er een spits komt, maar niet Rooney.

Lewandowski wilt naar Bayern, maar hij zou ook een optie zijn. Denk dat Bvb hem liever verkoopt aan Real dan volgend jaar hem transfervrij naar Bayern laat gaan.

25 juli 2013 om 09:35

Leandro Damião???

Goed stuk waar je je mening geeft en ook met een beetje humor geef 4 sterren

Goed geschreven stuk, leest makkelijk door, en je kan ook een verhaal brengen. Vooral je eerste alinea vind ik knap, echt uit je eigen leven gegrepen, prachtig gedetailleerd ook.

Inzake Benzema ben ik niet goed geplaatst om te oordelen, aangezien ik Real niet volg en hem enkel in de CL eens zie spelen. Maar ik neem aan dat je weet waar je het over hebt als Real fan.

5sterren.

Je CE: Uitstekende schrijfstijl en je geeft duidelijk je standpunt en je mening weer. Orginele CE waar ik van houd, alleen zou je de titel wel wat orgineler kunnen maken.

Wat betreft Karim Benzema. Pijnlijk om zo'n stuk over mn favo speler bij Real Madrid te lezen. Ik kijk niet elke wedstrijd van Real Madrid zoals ik dat bij Barcelona wel doe dus ik kan je geen gelijk noch ongelijk geven, maar je alleen beoordelen op het geven van je mening . En dat deed je uitstekend.

4.5

24 juli 2013 om 22:51

Ja, kon echt geen titel verzinnen. Dus moest het dit. Op zich zonde, mijn volgende CE zal een originele titel hebben. Vind dat zelf een belangrijk deel van een stuk, om eerlijk te zijn. Maar het kwam maar gewoon niet in me op.

Over Benzema, ik vind hem werkelijk een fantastische speler hoor. Maar hij wil blijkbaar niet goed zijn. Dus dan houdt het op. Helaas, denk niet dat het in Madrid nog goed komt.

Ik mis de diepgang in dit verhaal. We zijn het er allemaal over eens dat Benzema talent heeft, maar wat maakt hem zo goed. Als clubexpert vind ik dat je zijn kwaliteiten best mag belichten. Daarnaast is het enige wat je doet afgeven op Benzema, terwijl ik me afvraag hoe het komt dat deze jongen zo ongemotiveerd rondloopt en of een andere manager wellicht meer uit hem kan halen. De inleiding is op zich wel mooi en je hebt een aantal geinige passages in je verhaal verwerkt, maar al met al vind ik het inhoudelijk teleurstellend.

25 juli 2013 om 00:40

Bedankt voor je feedback. Ik kan me er namelijk wel in vinden.

Echter wil ik me nog wel even verdedigen. Ik had in de eerste plaats een grotere versie van deze CE gemaakt. Daarin ging ik nog wat door over dat Benzema wel degelijk een hele goede speler is. Echter met dat stuk inbegrepen was het stuk langer dan duizend woorden, en dat mag niet. Ik moest dus een stuk schrappen, en dat stuk was 'de klos' omdat ik zonder de andere stukken mijn punt niet kon maken.

alles wat ik van Benzema vind staat in dit stuk
5 sterren
geweldig stuk die titel vond ik ook goed mischien ni professioneel maar wel een geode titel

Mooi geschreven vond de vergelijkingen ook geniaal daarom geef ik je de volle 6 sterren!

Karim Benzema was vorige jaar ook belangrijk geweest. Zo zag je in de tweede wedstrijd tegen Dortmund het team op sleeptouw nam en verschrikkelijk belangrijk was met een doelpunt en een assist en er bijna een gelijkspel uit sleepte. Daarnaast is hij een belangrijk aanspeel punt voor het team.

hij is bij na altijd belangerijk

Mooi geschreven stuk met de ikea opmerking als mooie grap. Het leest snel weg en het is goed beargumenteerd. Ik vind het vijf sterren waard.

Benzema is een heel talentvolle spits, maar dat maakt hij voornamelijk waar in toppers tegen barcelona of als het eigenlijk al te laat is.

"hij kan voetballen als Pavarotti kan zingen"
Je weet toch dat Pavarotti als bijna 5 jaar dood is! Pavarotti zal nooit meer zingen, en Benzema zal nooit meer een topspits worden!

25 juli 2013 om 10:27

Trieste figuren heb je ook...

Ik ben natuurlijk geen Real Madrid-watcher zoals jij bent, echter kan iedereen zien dat Benzema rondloopt als een ongemotiveerd zooitje, ik als Barcelona supporter ben daar natuurlijk niet rouwig om, maar als ik mezelf zou verplaatsen in een Madridista zou ik misschien net zo veel (of nog meer) afgeven op Benz, maar nu over je schijfstijl:

Ik ben er enorm gecharmeerd van! Je hebt een mooie schrijfstijl moet ik zeggen, je hebt niet té veel alinea's wat naar mijn mening alleen maar goed is, irriteer me altijd aan stukken met een stuk of tien alinea's. Leuk ook hoe je de Tour de France betrekt in je eerste alinea. Ik kan me daar helemaal in vinden want ben zelf ook een fervent aanhanger van de Ronde van Frankrijk (in het speciaal Alberto Contador) maar goed, laat ik niet té ver afdwalen.

Ik beoordeel columns niet heel vaak met vijf sterren, maar omdat ik me volledig kan vinden in het onderwerp en in jou frustratie en ik je schrijfstijl erg prettig vind, kan ik niks anders dan dit stuk met vijf sterren beoordelen!

Ga zo door, want je schrijft erg interessant.

Als eerst, goed stuk! Ben blij dat een mede-madrista een stuk over de mooiste club ter wereld plaatst. Dat ongemotiveerde wat om Benzema heen hangt is inderdaad op sommige momenten irritant maar ik ben wel van mening dat Benzema de enige geschikte spits is voor Real op dit moment en die zich ook kan schikken in een understudy rol want het feit is dat het eenmaal lastiger voor een spits is om te scoren met een fenomeen als Cristiano Ronaldo in je team. Ik sta zeker niet voor een verkoop van Benzema omdat je op dit moment niks beters gaat vinden voor het Real systeem.

Ondanks dat moet ik het stuk ook zeker op de kwaliteit beoordelen en dat zijn de dikke 5 sterren!

Hala Madrid

erg goed stuk en heb deze als een van de weinige ce's helemaal uitgelezen!

klein foutje " Benzema geeft je het gevoel alsof je alsof je op je vrije dag met je vrouw mee moet naar Ikea om nieuw behang uit te zoeken omdat het vorige ‘vloekt’ met de nieuwe tafel''

Alhoewel ik me sterk kan vinden in de mening over Benzema, ben ik van mening dat het iets complexer ligt. Ik denk namelijk dat het indirect te maken heeft met de aanwezigheid van C.ronaldo, die alles naar zich toe trekt. Al spits is het lastig om dan de grote man te worden.
Doet niks af aan het feit dat hij als een zak zand over het veld kan lopen, en dat is echt geen gezicht bij een van de grootste clubs ter wereld.

Ook ben ik van mening dat na een jaar of drie/vier de drive wel uit aankopen is, dus daarom kan ik mij ook niet zo goed vinden in het aanhouden van Higuain. Maar dat Benzema mag vertrekken, vind ik een zeer sterk en rechtvaardig punt.

En je schrijft prima, makkelijk. Leest prima als is je inhoudelijke punt een tikkeltje beperkt.

Keep it going!

Goed stuk, als Suarez of Ibrahimovic wordt aangetrokken lijkt het mij dat Benzema (als invaller) helemaal als een stuk stront in de punt staat, hier voelt hij zich volgens mij te goed voor. en zie hem uiteindelijk vertrekken, wat ik niet erg vindt want ik ben niet zo'n fan van deze man

Beste heer Maravilloso

Allereerst wil ik je vertellen dat je enorm goed kan schrijven. Ik heb wat dat betreft vrij makkelijk de tekst kunnen doorlezen, begrijpen en me erin kunnen verdiepen.

Wat betreft je negatieve punten over Benzema ben ik het wat minder met je eens. Ik ben zelf een grote fan van Benzema, dus objectief zal ik in sommige manieren niet kunnen zijn, maar dit zal ik wel proberen te blijven.

Ik ben het niet helemaal eens met de stelling dat de mentaliteit van Benzema ''niet in orde'' is. Als ik Benzema zie spelen, zie ik een persoonlijkheid. Door middel van zijn persoonlijkheid, lijkt het erop dat hij traag en ongeïnteresseerd is, terwijl hij natuurlijk bijzonder snel is voor een spits. Maar het zit hem in de ongeïnteresseerde manier van doen waarmee hij veel mensen in twijfel brengt van z'n mentaliteit. En dat vind ik bijzonder jammer. Want het is een speler die er wel degelijk voor gaat. Dat heb ik zelf meegemaakt in de afgelopen wedstrijden van vorig jaar.

Ik kan me degelijk vinden in je argumenten tegen Benzema, want die hebben meerdere, maar probeer eens een wedstrijd te kijken waarin je alleen naar hem kijkt. Zijn controle over z'n emoties, lichaamsbewegingen en techniek, dat maakt hem zo uniek en mooi. Hij kan zich wegcijferen voor het team/ronaldo, terwijl hij zelf nog geweldig functioneert qua meevoetballende spits. Ik weet bijna zeker dat Benzema wilt groeien, en dat hij er vol voor gaat. Klinkt misschien gek, maar dat is misschien wel het mooiste van Benzema, en wat hem typeert; Controle. Volledige controle over zichzelf, en daar hoort ook zijn persoonlijkheid bij. En ik vind het een sieraad voor het voetbal.

Ik hoop dat hij je dit jaar op andere gedachten kan brengen, maar ik ben allang overtuigd van hem. En ik geniet nog altijd van hem. Hij is samen met Ozil hét voetbal van Real, en ik heb er alle vertrouwen in dat Real dit jaar weer zal schitteren, met Cr7, Mesut en Benzebut!

25 juli 2013 om 22:02

Zeer bedankt voor de uitgebreide feedback!

Boeiend stuk, goed gebracht. Tja Anelka is ook zo'n type speler, die toont nooit emoties. Nooit interesse in het spelletje.

Een heel mooi stuk, de inhoud was goed en de spelling ook. Er was echter één zin die totaal niet liep, dat was deze:
Echter is het negen van de tien keer bagger, maar dan nog erger dan bagger.
Maar klopt hier niet omdat je een tegenstelling verwacht, in dit geval is het handiger om een woord als zelfs te gebruiken. Doordat het voor de rest een prima stuk was zal ik dit maar als een schoonheidsfoutje beschouwen.

25 juli 2013 om 20:29

Het is ook een soort van tegenstelling. Ik heb het meerdere keren op zo'n manier gebruikt zien worden om aan te geven dat het echt heel erg is. Volgens mij klopt het dan ook gewoon. Kan er naast zitten, maar geloof het wel. In ieder geval bedankt voor je feedback!

Je schrijfstijl is echt om van te genieten. Ik heb het stuk in één zucht uitgelezen. Nu kijk ik van Madrid eigenlijk alleen de samenvattingen, tenzij ze tegen Barcelona spelen dan, maar ik moet zeggen dat ik als Barca-supporter liever heb dat ze met Higuain aantreden (al gaat dat nu niet meer).
Benzema oogt inderdaad vaak alsof hij er niet zoveel zin in heeft, maar staat er in topwedstrijden wel bijna altijd. Zijn doelpunten zijn vaak ook om van te genieten.
Ik denk ook dat hij bij de 5 beste spitsen ter wereld kan horen. Hij was een aantal jaar geleden aan een erg slechte periode bezig en als ik me niet vergis werd hij door velen al als een miskoop gezien. Vervolgens ging hij er hard voor werken en was hij plots een schrik voor vrijwel elke verdediging.

Sodeju wat een manier van schrijven. Als Benzema kan voetballen als Pavarotti kan zingen, dan kan jij schrijven als Pavarotti kan zingen. Interessant onderwerp en goed verwoord. Jammer dat een zo getalenteerde spits een mindere mentaliteit heeft. Het kan natuurlijk ook door de ramadan komen, dat hij daardoor meer moeite heeft met een wedstrijd?

Als er een clubexpert de naam clubexpert mag dragen en 5 sterren verdiend is dit 'm wel.

26 juli 2013 om 18:19

Haha, erg bedankt! Zulke reacties motiveren me alleen maar om meer te schrijven, wanneer ik terug ben van vakantie dan.

Je schrijft lekker, bouwt goed op en ht leest makkelijk.
Kan je mij uitleggen hoe je zo schrijft
tsja meer heb ik er niet over te zeggen.
O ja 5 sterren

26 juli 2013 om 18:18

Haha, bedankt. Kan het je denk ik moeilijk leren, helaas. Is waarschijnlijk aanlegverbonden, doet me dus goed dat mensen mij zo goed vinden schrijven.

26 juli 2013 om 19:06

Zeker een compliment aan de schrijver, maar veel oefenen, veel andere stukken lezen van anderen en je komt al een heel eind. Natuurlijk is de een er beter voor aangelegd dan de ander.

26 juli 2013 om 19:09

Is ook zeker zo heb je helemaal gelijk in.
Ben zelf sinds kort clubexpert van Psv, alleen er worden tot nu toe geen stukken gepubliceerd.
Dus dacht kan het altijd vragen.
In ieder geval bedankt.

26 juli 2013 om 19:14

Misschien kun je hem beter voordat je hem instuurt door iemand anders laten lezen. Als schrijver lees je zelf vaak over eventuele fouten of niet lopende zinnen heen, heb ik zelf ook wel eens.

26 juli 2013 om 20:02

Dat is een goede tip!
Daar had ik stom genoeg nog niet eerder over nagedacht.

Je hebt een schrijfstijl die lekker leest en goed informeert.

Ik ben het ook met je eens dat Benzema lomp gezegd een lui stuk vreten is. Maar in topwedstrijden heeft hij er vaak wel zin in.

Als ik een andere titel mag voorstellen:

De nonchalante vazal van Zidane

Het enige wat ik je wil meegeven is dat je er soms voor moet kiezen om zinnen te schrijven die qua taalgebruik wat meer bij jou passen. Er zitten regelmatig interessante metaforen in je verhaal, maar soms zit er een te groot "niveauverschil" in je zinnen waardoor ik het idee hebt dat sommige woordkeuzes niet volledig bij je passen.

Hij is een luie speler met talent !

Goed stuk maar als grote Benzema fan kan ik het niet zo waarderen. Je moet kritisch zijn maar niet een speler belachelijk maken.

Benzema is een luie speler die ook nog eens heel nonchalant speelt. Hij is niet bang om net als Ronaldo zomaar uit te halen of de bal te verspelen. Maar hij moet wel de juiste spelers om hem heen hebben om te functioneren. Je kunt Benzema niet bij elke team in de wereld plaatsen. Die juiste spelers gaat hij dan eindelijk krijgen dit seizoen met het nieuwe systeem. Ozil, waar hij zo geweldig mee combineert, aan zijn rechterkant. Isco achter hem met Modric die ook nog wel eens aansluit. Verwacht niet dat hij er nu 30 inschiet maar verwacht wel een nog beter meevoetballende Benzema.

Hij heeft drie seizoenen lang ene Ronaldo aan zijn linkerkant gehad die er 60 per seizoen inschiet terwijl een flankspeler juist in dienst hoort te spelen van de spits. Verwacht niet al te veel doelpunten van de spits van Real.

Ik ben er van overtuigd dat er niet veel spitsen zijn die het beter zouden doen dan Benzema. Dit zeg ik omdat hij een fenomenale teamspeler is als spits die jaren lang in dienst heeft gespeeld van het team. Andere spitsen zouden dit team aspect niet kunnen brengen en zo zou het team er onder lijden. Enkel een meevoetballende spits zou hebben geslaagd de afgelopen 3 seizoen onder Mourinho.

Dan wil jij Suarez of Ibrahimovic. Ik kan je vertellen dat deze twee spitsen hard zouden falen in het nieuwe systeem. Hoe kan je dat niet zien? Het draait om snelle combinaties. Daar kan een Suarez toch niet in mee. Morata wel. Dus we hebben nu al gewoon twee perfecte spitsen.

Ik kan me ook wel eens ergeren aan Benzema in kleinere wedstrijden waar hij zonder enige motivatie speelt maar hem dan gelijk weg willen bij Real gaat te ver.

Matig stuk met slecht lopende zinnen en verkeerde woordkeuzes. Als ik in de inleiding al moet lezen het nadert perfectie, tja dan haak ik eigenlijk al af. Het is: ik nader Amsterdam en ik benader perfectie. Laat je stuk voortaan even lezen door iemand anders, want dit kun je naar mijn mening nog niet publiceren.

Reageer

Je moet inloggen om te reageren. Heb je nog geen account? Dan kun je je gratis registreren. Inloggen

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren