Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Brands niet uitgewinkeld: 'Daar waar iets kan, zullen we het zeker doen'

Laatste update:

PSV is druk bezig in deze transferperiode. De Eindhovenaren presenteerden zaterdag Jeffrey Bruma, Stijn Schaars en Santiago Arias als nieuwste aanwinsten en dat betekent dat er nu al zes nieuwe spelers zijn aangetrokken, daar Adam Maher, Florian Jozefzoon en Karim Rekik al binnen waren. Marcel Brands is nog niet klaar: hij laat weten dat hij waarschijnlijk nog niet uitgewinkeld is.

/

De technisch manager van PSV laat weten dat hij 'nog aan het kijken is' naar mogelijke versterkingen: "Aanvallend wellicht nog, aangezien Luciano (Narsingh, red.) nog revalideert. Het is jammer dat je hem er niet meteen bij hebt", zei Brands tegen PSV TV. "Daar waar iets kan, zullen we het zeker doen. Wellicht moeten we nog anticiperen op dingen die gaan gebeuren."

Brands doelt daarmee wellicht op een mogelijk vertrek van Jeroen Zoet, die in de belangstelling staat van Newcastle United. The Magpies hebben al een bod uitgebracht op de doelman, maar dat voorstel werd afgewezen door PSV. Phillip Cocu zou Heurelho Gomes wel willen hebben als nieuwe keeper, maar zolang Zoet blijft, is daar geen noodzaak voor.

Als er niemand meer vertrekt, is de selectie van PSV op dit moment compleet

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Voor de rechtsbuitenpositie heeft PSV ook nog Josefzoon en Wijnaldum. De blessure van Narsingh is geen reden een aanvaller te halen.

14 juli 2013 om 10:45

Ronaldo,

Nee en dan heb je in principe in de jeugd ook nog 2 prima rechtsbuitens lopen met Van Overbeek en Ryan Hiwat.

14 juli 2013 om 10:50

Wijnaldum zal wel achter Maher voor de 10 positie worden gezien. Jozefzoon zal ik ook niet al mijn pijlen oprichten. Ik weet niet hoe jong die jeugdspelers zijn?

14 juli 2013 om 11:38

Ryan Hiwat is in maart 17 geworden, Elvio van Overbeek is 19 geworden in Januari

14 juli 2013 om 10:51

Narsingh is een speler die nog minimaal een maand nodig heeft om weer wedstrijdritme en vorm te krijgen, ik vind dit wel mooie aankopen voor Psv;
- viergever
- nordtfeldt
- toornstra
- bulthuis
- Martins indi(gaat weg:zou perfect bij passen maar wil denk ik zelf niet)
- kashia(kan denk ik wel een stap hoger als Psv)
- chanturia(zou een gevalletje reis kunnen worden qua karakter maar is wel heel doelgericht)

14 juli 2013 om 11:04

Chanturia lijkt me geweldig voor PSV, qua mentaliteit. Hebben de andere 17 clubs een zorg minder!

Individueel hebben we wel wat ingeleverd, maar er staan wel een stel frisse en ambitieuze mensen nu. Ik hoop dat Cocu er snel een team van weet te maken. Misschien nog een rechtsbuiten erbij, maar wat mij betreft hoeft dat niet eens. Gewoon zo het seizoen in en mocht er op die positie geen jeugdspeler opstaan, dan zien we in de winterstop wel verder. Tussenjaar dit, lekker bouwen.

14 juli 2013 om 10:42

Er is inderdaad kwaliteit ingeleverd, maar als daar een betere mentaliteit tegen over staat kan het alleen maar beter worden. Dat je één seizoen op het laatst alles verspeeld, kan een keer gebeuren. Maar drie keer op rij. Ik moet zeggen ik heb er een goed gevoel bij. Nou had ik vorig jaar ook, maar het gaat gewoon een keer lukken.

14 juli 2013 om 11:02

Kan me maar 2 seizoenen op rij herinneren waarin ze alles in de 2 e seizoenshelft verspeelden, de eerste kwamen ze niet eens in de buurt!

14 juli 2013 om 11:40

Dan zou ik als jou was, het eens controleren

14 juli 2013 om 13:39

Uitstekend idee. Ik denk ook de enige juiste manier om iets te veranderen. Of het nou met of zonder eigen jeugd is, maakt niet uit. Als je echt iets wil veranderen, moet je daar ook de tijd voor nemen.

Ik denk voornamelijk aan het opvullen van de plek die een eventueel vertrek van toivonen mogelijk maakt.(daarvoor lijkt me toornstra een mooie opvolger)
Derijck gaat nog weg maar daarvoor hoeft er niet geshopt te worden.
De enigste positie die nu nog niet dubbel bezet lijkt is de linksback positie.
Als ik Brands was informeerde ik eens bij united of er een huurmogelijkheid van buttner in zit.
Je weet het nooit.

14 juli 2013 om 10:48

Middenvelder is niet nodig met : Maher, Hiljemark, Schaars en Wijnaldum als Narsingh terug is.
Buttner vind ik goede optie maar salaris ligt veel te hoog, dan maar zoeken naar een andere linksback, enige postitie waar nog iemand gehaald hoeft te worden vind ik.

14 juli 2013 om 10:50

In een huurconstructie zijn vele mogelijkheden.
Daarbij hoeft het volledige salaris niet per definitie over genomen te worden al doen andere clubs dat wel.
Daarbij zit er tussen de middenvelders geen enkele lopende-komende speler .alle door jouw genoemde spelers spelen " in de bal"
Toivonen (en ook toornstra dus doen dat veel minder)

14 juli 2013 om 13:00

@ stratumseind

Bakkal was volgens mij bijna gratis op te halen en kent de club.. Goede jongen om erbij te hebben.

14 juli 2013 om 19:36

toekomst: jij kent overduidelijk bakkal niet.
Otman ontbeert de juiste mentaliteit voor een topsporter
Iedereen binnen psv en velen daarbuiten weten dat

14 juli 2013 om 13:01

Ritzmaaier, Schaars en Rekik zouden ook als LB kunnen spelen, mocht het nodig zijn

14 juli 2013 om 13:41

Tamata is toch terug? Lijkt me als back-up voor nu prima.

De rechtsbuiten zou ik huren, Narsingh is er dus in december weer bij.

Voor Strootman moet echter wel een goede speler voor terug komen. En dan is de selectie rond. Wel erg jong allemaal maar over twee/drie jaar moet PSV weer kunnen strijden om de titel.

14 juli 2013 om 11:52

Het is toch een trap in het gezicht van aankoop Jozefzoon om nu nog een rechtsbuiten te halen. Wijnaldum kan toch deze positie invullen de no. 10 posisitie is trouwens voor de andere aankoop Maher.

14 juli 2013 om 12:36

Over 2/3 jaar lopen er weer een aantal contracten af en worden er weer spelers verkocht, PSV striijdt altijd om de titel van dag 1 in het nieuwe seizoen

Er wordt dus gezegd een aanvaller, maar dat vind ik toch wel zeer jammer eigenlijk.

Als criteria word gegeven: Narsingh pas in december, Wijnaldum middenvelder en Jozefzoon voor de breedte...

Maar ja...

Depay + Bakkali
Locadia + Matavz
Narsingh + Jozefzoon + Van Overbeek + Hiwat

Vind ik gewoon genoeg.

Stel je haalt een Assaidi ofzo... is toch dood en dood zonde voor depay, bakkali, narsingh, enzo

Op middenveld is het mss nog wel wat nodig.

Schaars, Hiljemark, Wijnaldum, Maher, en in principe zijn ze dat dan wel

Dan komen Van Ooijen, Vloet, Ritzmaier, Horsten, Ritzmaier, Rayhi...

Misschien nog een lekkere speler op het middenveld en een linksback ofzo?

Willems - Rekik - Bruma - Arias
Heesakkers - Hendrix - Zanka - Brenet

Zoet + Tyton + Bertrams

14 juli 2013 om 13:03

Ik vraag me af of Heesakkers goed genoeg is om Willems scherp te houden. Tyton wil ook vertrekken en ik ga ervan uit dat Hendrikx en Brenet spelers als Manolev, Derijck en Marcelo nog voor zich hebben.

Zoet/tyton

arias - bruma - Marcello- Willems

----maher---schaars
----------wijnaldum

Jozefzoon---matavs----depay

Rekik, Jorgensen, Manolev, Tamata
Ooien, Ritzmaier, Hiljmark
Locadia, Narsingh(bles)

PSV moet m.n. breedte aanvulling hebben, maar kan dit niet met eigen inbreng?

14 juli 2013 om 10:49

en jij denkt dat ze rekik huren om vervolgens doodleuk op de bank te zetten?

14 juli 2013 om 11:04

PSV gaat echt niet al hun wedstrijden afwerken met 2 18 jarige en een 21 jarige in de verdediging.

Rekik zal zeker veel minuten maken maar zal vast niet al zeker zijn van een basisplaats.

14 juli 2013 om 11:07

Dat is onder cocu niemand.daarom moeten alle posities dubbel bezet zijn.
Centrum rekik bruma met als back up marcello zanka.
De enigste plek is de linksback die is nog niet dubbel bezet.
En als toivonen vertrekt hoop ik dat brands voor toornstra zal gaan. Enorm talentvolle gast

14 juli 2013 om 13:07

@ stratumseind

Ja, maar Utrecht heeft al Asare en van der Hoorn verkocht. Die hoeven deze transferperiode niet meer te verkopen en Toornstra ligt nog jaren vast. Ik denk niet dat hij voor minder dan 5 miljoen op te halen is..

Over de linksback positie ben ik het deels eens. Willems heeft inderdaad meer concurrentie nodig, in mijn ogen, om scherp gehouden te worden. Echter kan Rekik ook als linksback uit de voeten

14 juli 2013 om 16:36

Rekik zou Willems vrijwel direct uit de basis spelen op de LB positie.

Ze gaan het daar bij psv toch nooit leren. Geef die jonge gasten toch eens de kans joh! Halen ze straks weer een hoop spelers die het niveau niet blijken te hebben en/of het team gewoon niet beter kunnen maken.

14 juli 2013 om 11:00

Przemyslaw Tyton 26 Doel
2 Mathias Jattah-njie Jørgensen 23 Verdediging
3 Karim Rekik 18 Verdediging
4 Marcelo Antônio Guedes Filho 26 Verdediging
6 Adam Maher 19 Middenveld
7 Ola Toivonen 27 Aanval
8 Kevin Strootman 23 Middenveld
9 Tim Matavz 24 Aanval
10 Georginio Wijnaldum 22 Aanval
11 Jürgen Locadia 19 Aanval
14 Florian Jozefzoon 22 Aanval
15 Jetro Willems 19 Verdediging
17 Luciano Narsingh 22 Aanval
18 Timothy Derijck 26 Verdediging
20 Peter van Ooijen 21 Middenveld
21 Jeroen Zoet 22 Doel
22 Memphis Depay 19 Aanval
23 Stanislav Manolev 27 Verdediging
24 Marcel Ritzmaier 20 Middenveld
27 Oscar Hiljemark 21 Middenveld
28 Abel Tamata 22 Verdediging
31 Nigel Bertrams 20

Hieruit heeft cocu (voorlopig) de keus
Daaruit zal vaak de volgende opstelling waarschijnlijk volgen:

1 speler ouder dan 22 de rest zit er ver onder .
Jeugdvoetbal wordt op maandag avond gespeeld

Zoet 22
Arias 21
Bruma 21
Rekik 18
willems 18
wijnaldum 22
maher 19
schaars 29
narsingh 22
locadia 19
depay 19
14 juli 2013 om 11:11

@ Stratumseind,

Je moet toch iets verder kijken dan je neus lang is, veredeld jeugdvoetbal wordt al jaren gespeeld in de Eredivisie, niet (alleen) op maandag avond. Bovendien zou de eigen (!!) jeugd meer de kans gaan krijgen onder Cocu, zoals WVE hieronder ook al aangeeft. De competitie is nog niet begonnen of de aankopen stromen al weer binnen. Er is dus blijkbaar helemaal niets veranderd bij psv.
Natuurlijk heb je versterkingen nodig als er belangrijke spelers vertrekken, maar waarom nog een extra winger willen halen als je al Depay hebt? Bovendien zijn de spelers die ze gehaald hebben een behoorlijke gok. Alleen Maher is een directe versterking, de rest zal nog veel moeten groeien om een volwaardige Eredivisie speler te worden.

14 juli 2013 om 11:19

Ja en starten met tamata v ooijen zoet heesakkers hendriks bakali depay locadia is geen gok?
Doe ff normaal.
Er staan er straks 10 in van 22 of jonger waarvan 3 uit eigen jeugd.
De rest wordt hoofdzakelijk aangevuld met eigen jeugd.
Ik snap dat je met jouw club ook eindelijk eens kampioen wilt worden maar ze hebben in eindhoven geen gaatje in hun hoofd.
Was de reden niet de onervarendheid laatste jaar dat feijenoord naast alles greep?
Ik hoorde koeman namelijk wel zoiets zeggen.

14 juli 2013 om 11:32

''maar waarom nog een extra winger willen halen als je al Depay hebt? ''

Depay staat ook wel in de basis aan de linkerkant. PSV wil nog een extra winger omdat Narsingh nog een tijdje geblesseerd is en in Jozefzoon zien ze alleen maar als back-up.

Als er een extra aanvaller komt die op beide kanten kan voetballen dan wordt misschien wel Bakkali ingezet bij Jong Psv. In ieder geval dat denk ik. Is voor zo'n jonge jongen (volgens mij maar 17) goed om veel speelminuten te maken.

Ik denk dat PSV ook gekeken heeft of de jeugdspelers het niveau wel hebben. Je kan wel je jeugd gaan gebruiken maar als ze het niveau niet hebben dan houdt het op.

14 juli 2013 om 11:40

@rbn je zegt het zelf al, jozefzoon is de backup. Mijn inziens dus de vervanger van Narsingh. Of hebben ze nog een backup voor de backup nodig?

14 juli 2013 om 11:55

Ik denk dat ze nog een aanvaller willen die de eerste maand(en) in de basis kan tot Narsingh fit is. De aankoop wordt dan misschien wel back-up voor Depay en miss wordt Bakkali dan ingezet bij Jong Psv. Dat gaf ik aan. Dus het wordt dit:

Linksbuiten: Depay, Bakkali
Spits: Matavz, Locadia
Rechtsbuiten: Aankoop, Jozefzoon

Als Narsingh fit is:

Linksbuiten: Depay, Aankoop || Bakkali kan dan mooi wekelijks spelen bij Jong Psv
Spits: Matavz, Locadia
Rechtsbuiten: Narsingh, Jozefzoon

14 juli 2013 om 11:02

Ze houden zich in ieder geval niet aan wat ze gezegd hebben.
Onder cocu zou de jeugd de kans krijgen.
Maar voor dat de voorbereiding begonnen was hebben ze de kans nog niet eens gekregen.
Dat is zonde vind ik.

14 juli 2013 om 11:12

Wat een nietszeggende onzin.
drie spelers uit de eigen jeugd aangevuld met 7 andere snotneuzen van 18-19 jaar. en dat vormt de basis voor komend seizoen
Op de bank zullen vaak bakali bertrams tamata en van ooijen zitten.
Zeiken om het zeiken is ook een vak apart.
De gemiddelde leeftijd van de basis zal onder de 22 liggen.
Daarmee moeten er zo ongeveer 70 wedstrijden gespeeld gaan worden.
Wat is je punt??

14 juli 2013 om 11:54

Je had die jongens nu gewoon moeten gebruiken vind ik.
Zoals een ritzmaier je kan altijd schaars nog halen.
Ik lees altijd geweldige verhalen hier over die jeugdspelers maar als ik brands en cocu zo begrijp valt het toch vies tegen en dan kan je wel jonge spelers kopen en huren maar dat verdoezeld alleen de boel.
Maar qua team zit het wel goed in elkaar.

14 juli 2013 om 18:03

Over welke jeugdspelers hoor jij dan van die geweldige verhalen?
PSV geeft in de voorbereiding genoeg jeugd de kans. Depay, Bakkali, Locadia, Zoet, Ritzmaier, van Ooijen en Hendrix. Maar het is al van de gekke dat PSV zich moet verantwoorden tegenover Ajacieden en Feyenoorders die natuurlijk veel beter weten wat goed is voor PSV dan Psv'ers zelf.

14 juli 2013 om 22:50

Over alle spelers die jij noemt.
Maar voordat de voorbereiding begonnen is krijgen die jongens al niet eens de kans om basisklant te worden.
En je hoeft je voor mij niet verantwooden hoor.
Ik zeg alleen wat er gezegd werd dat er een nieuwe filosofie is maar dat dat uiteindelijk niet waar is.

Enige wat er gehaald kan worden is een linksback, rest is gewoon niet nodig. Als Toivonen weggaat kun je nog denken over een middenvelder maar ook dat vind ik eigenlijk niet nodig.

Psv heeft nu een zeer talentvolle selectie. Het team is naar mijn mening compleet ( Mochten deze spelers blijven) maar ik zou alleen nog wat concurrentie zoeken voor Jetro Willems. Die teleursteld en zijn ontwikkeling van vorig jaar niet door zet.

Ik vind persoonlijk Brouwers van Gladbach een mooie optie. Zo heeft je verdediging een ervaren speler die hum kan begeleiden en sturen. Want het is zeer gevaarlijk om met zulke jonge talenten te spelen, die nog gestuurd moeten worden. Brouwers heeft de ervaring, speelden op een hoog niveau en kan nog 2 a 3 jaar mee. Zou zeker van waarde zijn voor dit Psv! Tevens gaf hij aan best terug te willen naar Nederland.

Ik zou dan Rekik naar LB verschuiven om de concurrentie met Willems aan te gaan, zo kan Cocu ook wat rouleren op de LB. Dan Brouwers centraal samen met Bruma. Dan lijkt mij de team compleet voor het komende seizoen.

Ervan uitgaand dat Strootman vertrekt. Narsingh het begin van het seizoen niet haalt.

Zoet
Arias ( Manolev ) - Bruma - Brouwers - Rekik ( Willems )
Wijnaldum - Schaars - Maher
Jozefsoon of Wijnaldum - Matavz ( Locadia ) - Depay ( Bakkali )

14 juli 2013 om 11:01

Rekik heeft nog nooit linksback gespeeld.

14 juli 2013 om 11:07

@ Downtoearth

Hij heeft bij City (in zijn debuut) tegen Reading linksback gespeeld. Daar deed hij het verdienstelijk en kan zeker de concurrentie met Willems aangaan. Tevens staat bij meerder topics dat hij zowel Cv als Lb kan spelen.

14 juli 2013 om 16:55

Onze verdediger was ook een spits

Haha wat een gelul weer. In dit interview geeft Brands aan dat de kans dat Zoet vertrekt heel klein is aangezien het laatste contact met Newcastle al van een week geleden dateert en ze Zoet heel graag in de selectie willen houden.
Met "de dingen die nog kunnen gebeuren'' bedoeld hij de interesse in Wijnaldum en Toivonen die op dit moment speelt.

Interview staat op psv.tv... Dit artikel is gewoon weer om reacties uit te lokken dat PSV niet met eigen jeugd wil gaan spelen!

Ik snap het wel dat Brands en Cocu nog wel willen gaan winkelen en dan doelend op het mogelijke vertrek van Strootman en Toivonen, daarvoor zullen ze nog wel 1 middenvelder moeten halen. Ze hebben dan nog staan: wijnaldum, maher, hiljmark, schaars, van ooijen en misschien een jeugdspeler. Ga je de oorlog denk ik niet mee winnen, gezien ik van ooijen niet hoog inschat, hiljmark nog veel te bewijzen heeft en die mogelijke jeugdspeler nog moet laten zien.

Ik zie PSV met deze selectie echt geen hoge ogen gooien.
Centraal achterin vertrouw je nu op 2 talenten, die verder nog nergens echt bewezen hebben dat ze het al aan kunnen samen een verdediging van een topclub te leiden. Natuurlijk, vooral Rekik is een geweldig talent naar wat ik vernomen heb, maar kan hij op 18-jarige leeftijd al zo'n grote rol aan, zeker als er naast hem ook nog allemaal jonkies zijn die niet de ervaring hebben om zo'n jonge jongen te sturen?
Aanval heb je veel kwaliteit ingeleverd, zie Depay dat ook niet zomaar even oppakken. Een aanvaller erbij is zeker geen overbodige luxe, zeker een type Lens, die op alle 3 posities uit de voeten kan
Middenveld is je hele as gewoon compleet weg, met Maher heb je wel een geweldige voetballer gehaald, maar zonder Strootman en Van Bommel is het nog maar de vraag of dat gaat functioneren.

Het zou zomaar kunnen dat die jonge jochies ineens geweldig samen te kunnen spelen en een geweldige mentaliteit zien, maar het zou ook zomaar kunnen dat PSV een beetje Feyenoord achterna ging als dat rampjaar waarna al die grote jongens Makaay, Gio, Landzaat, Tomasson weggingen en de jeugd er toen totaal nog niet klaar voor was dat zomaar over te nemen. Zo'n rampjaar als toen zie ik niet gebeuren, maar het zou me niks verbazen als PSV volgend jaar 5de wordt, als er niet nog wat ervaring bij komt.

14 juli 2013 om 12:23

ik denk precies zelfde als jou..dit jaar zie ik ze nie hoog bij de eerste 3 eindige..maar denk dat ze volgend jaar wel serieus mee gaan doen om de titel.dan zijn ze helemaal ingespeelt om elkaar..jonge ploeg..dit jaar zie ik het gaan tussen ajax en feyenoord..

14 juli 2013 om 12:58

Vooral denken wat je hoopt net als Fr jurre. Ajax en Feyenoord zijn lang niet van zon goed niveau dat PSV dit jaar niet mee kan doen om de titel. Zal aan het begin even inspelen zijn, maar die kans krijgt het team wel met de voorronden cl ook. Verder zal de top van de Eredivisie weer net als vorig seizoen veel punten gaan verspelen.

14 juli 2013 om 13:14

We zullen in deze voorbereiding gaan zien wat de clubs kunnen en hoe ver ze al zijn. Het was bij Ajax al goed zichtbaar dat de ploeg over veel automatismen beschikt en dat de jongens elkaar goed kunnen vinden. Er werden o.a. tegen RKC een aantal vloeiende aanvallen en combinaties op de mat gegooid. PSV wordt nu vanaf de grond opgebouwd, dat gaat veel tijd kosten.

14 juli 2013 om 13:23

Denk het juist wel, de selecties van Ajax en Feyenoord zijn goed op elkaar ingespeeld, en zeker Ajax die hebben(nog)niets ingeleverd qua kwaliteit.
Bij Feyenoord is er ook nog niets vertrokken en die zullen nou ook wel eens dat stapje verder willen zetten(beetje een cliché ik weet het)
PSV moet overnieuw beginnen, daar moet het nog blijken.

Dit is gewoon heel simpel...
common sense zoals ze het ook wel eens noemen.

En Pieter doe niet zo kinderachtig met je ''vooral denken wat je hoopt''
Jij hoopt ook dat je club het goed gaat doen, dus denk je het ook.

14 juli 2013 om 14:18

Hoe de teams er nu voorstaan zijn, is Ajax de grote winnaar. Ze hebben zich kunnen versterken met veel talenten voorin, plus een gevestigde naam, daarnaast is hun basis intact gebleven. Feyenoord komt op plek nr 2, daar speelt hetzelfde team als hiervoor.

Twente, PSV en Vitesse zijn voor mij de grootste verliezers. Twente laat nu al zien dat de ploeg niet zal kunnen meedraaien om prijzen, Vitesse is haar beste spelers kwijt en PSV begint met een basiselftal dat op 7 tot 10 plekken gewijzigd zal zijn.

Op basis van hoe de selecties er nu voorstaan verwacht ik komend seizoen zoiets

1 Ajax
2 Feyenoord
3 Psv
4 Vitesse
5 Jaarlijkse verrassende subtopploeg (utrecht, Heereveen, Groningen, ADO etc)
6 tot 9 Ergens Twente, die zijn aan het dwalen in mijn ogen

De verdediging heb ik nu wel een beter gevoel over, hoewel wel erg jong. Nu heb ik echter mijn twijfels bij de aanval, zeker als Toivonen weg zou gaan. Eigenlijk hebben ze nog een spits nodig die er zeker 20-25 inlegt per seizoen.....of ze moeten Toivonen in de spits zetten en die dan niet laten gaan.

Is Aldeweireld niet iets, hoeft maar 8miljoen te kosten, haal je meteen wat ervaring mee in huis.

14 juli 2013 om 12:03

Ja jij denkt dat hij cl voor voorronde cl verruilt?

14 juli 2013 om 12:08

Ja, dat of op de bank of in de Jupiler League. Zou zo maar kunnen (was trouwens als geintje bedoeld).

14 juli 2013 om 12:40

Hij gaat ook verlengen als er niks komt.

14 juli 2013 om 13:24

Dat gaat hij niet, Eriksen gaat dat doen.
Toby/lerby hebben aangegeven niet te willen verlengen.

14 juli 2013 om 14:57

@ajaxlife: Als een transfer uitblijft, vindt Alderweireld het prima een jaartje bij te tekenen. Zoals er toch al 'iets mooiers dan #ajax' moet komen.

Dit zijn zijn eigen woorden.

14 juli 2013 om 17:06

Als Alderweireld niet bijtekend gaat hij een jaartje bij de beloften spelen

15 juli 2013 om 13:29

bron? Toby heeft namelijk ook aangegeven te zullen verlengen bij het uitblijven van een transfer (hij doet er overigens ook alles aan om een transfer te maken -.-)

Brands wil blijkbaar liever het geld dat binnen is gekomen weer aan derderangs spelers spenderen dan de jeugd een kans geven! Ongelofelijk en raar beleid! Nu is het de kans voor PSV om zonder gezichtsverlies met de jeugd te gaan starten, doe dat dan ook, want nu moet PSV weer kampioen worden omdat er zoveel is geinvesteerd= dezelfde fout als voorgaande jaren!!

14 juli 2013 om 13:56

Heel raar is het niet. Psv heeft kwalitatief wel het een en ander in moeten leveren en je kan niet alles met eigen jeugd opvangen. Zeker niet als deze gewoon niet geweldig zijn. Ik denk dat Hendrix, Bakkali, Locadia en Depay wel talent hebben. Alle anderen kunnen het niveau van Psv echt nog niet aan. Ik denk niet dat je met eigen jeugd moet gaan spelen om maar met eigen jeugd te spelen. Het enige wat ik echt totaal niet snap is waarom Brands/cocu niet gekozen hebben voor Van Dijk, naast Zanka en Hendrix en Derijck als back-up. Nu heb je Rekik voor een jaar en Bruma met terugkoop clausule die de ontwikkeling van bijvoorbeeld Zanka in de weg staan. Nu heeft Zanka wel niet gekost...toch is het een beetje zonde geld.

Er is veel meer geld binnen gekomen dan uitgegeven, dus dat valt best mee. Er moet ook jeugd ziijn die ze gelijk er neer kunnen zetten. En dat is nog niet het geval die komen echt wel onder Cocu. En daarom moet psv ook kopen . Er zal nog wel een aanvaller komen, en voor mij mogen ze ook een Linksback halen want Willems kan het niet op dit nivo.

Die nieuwe spelers willen ook salaris ontvangen! Lijkt me dat jeugdspelers voor minder op de loonlijst staan dan spelers die je koopt!

Brands verdient een standbeeld .
Voortreffelijk werk en niet onbelangrijk voor alle psv fans : de voertaal in de kleedkamer is weer herkenbaar :nederlands.
Ik denk dat dit een selectie aan het worden is waarmee de fans nog mooie tijden kunnen gaan beleven.
Aan cocu om er in de komende maanden een team van te smeden dat voor elkaar wil knokken.
Ik heb er in ieder geval een goed gevoel bij of het nu al meteen prijzen oplevert of niet maakt me eigenlijk niet zoveel uit.

14 juli 2013 om 13:10

Met alle respect, maar een standbeeld voor Brands? Wat heeft hij dan gedaan wat zo speciaal is voor de club? Ik heb hem in ieder geval nog niet kunnen betrappen op een bijzondere prestatie. En kom niet aan met iets als: dankzij Brands heeft PSV die mooie deal met de gemeente kunnen sluiten. De gemeente had de club toch wel gered, want die speelt een belangrijke rol in de regio....

14 juli 2013 om 13:14

De voertaal is normale gesproken Nederlands, maar er kunnen nu ook groepjes ontstaan tussen spelers met een andere afkomst..

Volgens mij hebben Willems, Rekik, Bruma, Wijnaldum, Maher, Narsingh, Depay, Locadia, Jozefzoon, Tamata en Bakkali allemaal ook nog een andere nationaliteit of spreken ze ook de taal van hun vader/moeders land, maar ik kan ernaast zitten.

Bij mij op mijn werk spreken Turkse collega's ook onderling Turk, terwijl ik erbij zit. Ik vertrouw het allemaal wel aangezien ik al jaren met ze werk en ze goed ken, maar deze selectie kent elkaar pas net (meeste spelers zijn nieuw).

Maar inderdaad; ze kunnen wel allemaal met elkaar communiceren en dat is al een hele verbetering. Vele malen beter dan Marcelo, Manolev, Tyton en Toivonen rond hebben lopen die nauwelijks Nederlands kunnen spreken volgens mij..

Toch wel mooie aankopen tot nu toe, alleen is het natuurlijk afwachten of Schaars nog iets toe kan voegen en of de jonge spelers zoals Rekik, Arias en Bruma kunnen laten zien wat er van ze verwacht wordt.
Ik hoop wel dat Hiljemark een basisplaats krijgt dit seizoen, ik heb helaas alleen de samenvattingen kunnen kijken van de oefenwedstrijden, maar in die samenvattingen en van vrienden die de wedstrijden wel hebben gezien heb ik gehoord dat Hiljemark goed speelt en het spel behoorlijk verdeeld.

Zo is het Stratumseind helemaal met jou eens! De opbouw kan beginnen met een nieuwe trainer en nieuwe spelers, zal tijd nodig hebben. Maar over een tijdje heb je wel een team wat er staat en die voor de prijzen kan gaan.

14 juli 2013 om 13:15

Als alles volgens plan gaat doen jullie na aankomend seizoen weer echt mee om de titel ja, maar dan moet Rekik wel blijven denk.. Ook met hem gaan jullie iets opbouwen.

Prioriteiten qua aankoop is een opvolger voor Pieters en Strootman en waarschijnlijk een buitenspeler i.v.m met de zware knie blessure van Narsingh . Dan is de selectie in mijn ogen rond. Tenzij er eventuele blessures komen in de nog lang durende zomer transfer periode.
-.
Doelpositie is rond met Zoet en Tyton die gaan concurreren voor een plek onder de lat en daar weer achter zit het talent Bertrams een 3e doelman. Rechtsback wordt Arias en Manolev die de concurrentie aangaan. Rechter centrale verdedigers zijn Bruma en Zanka die gaan concurreren en de linker centrale verdedigers zijn Rekik en Marcelo* (*bij verkoop Marcelo wordt het Hendrix) die gaan concurreren. En linksback wordt Willems en een aankoop (hopelijk Viergever vanwege zijn ervaring, nationaliteit, leeftijd en tegen een zachte prijs op te halen bij AZ en kan doorgroeien tot een eventuele aanvoerderschap). Verdedigende middenvelder gaan concurreren Schaars en Hiljemark, ook voor wie 1e aanvoerder wordt. Centrale middenvelders voor rechts en links gaan concurreren Maher, Wijnaldum, van Ooijen en een aankoop (hopelijk Lerin Duarte vanwege zijn nationaliteit, leeftijd, potentie en omdat hij linksbenig is en die zijn schaars over het algemeen voor het middenveld en hij is veelzijdig). Rechts in de aanval heb je Narsingh en Jozefzoon waarbij Narsingh nog een tijdje uit de roulatie is met een zware knie blessure. PSV zoekt nog een buitenspeler; de optie zou Lazovc kunnen zijn. is transfervrij en zit op een zijspoor misschien een poging wagen om hem voor 1 seizoen vast te leggen heb je ook een soort pinchhitter voor de vele wedstrijden. En links in de aanval heb je Depay en Bakkali waarin allebei veel vertrouwen hebt zeker gezien hun talent. En in de spitspositie heb je dan Matavz en Locadia om te concurreren voor 1e spits bij Psv.
-
Kort samengevat:

- Viergever halen als opvolger van Pieters.
- Duarte halen als opvolger van Strootman.
- Narsingh met zijn zware knieblessure opvangen door e.v.t. Lazovic.




Zoet/Tyt/Ber
Arias/Manole
Bruma / Zank
Reki/Marcelo
Vier/Willems
Wijna/v.Ooij
Schaar/Hilje
Maher/Duar
Nar/Laz/Joze
Loca/Matavz
Depa/Bakka

PSV moet nu gewoon niks meer kopen, 6 aankopen is meer dan genoeg en ze moeten nu gewoon focussen op de jeugd.

Ik zou sowieso viergever halen. Is goedkoop, wat ouder, kan op cv en lb met rekik en willems concurreren.
Verder zou ik nog 2 van deze drie spelers halen
Voor cm en lv

Affalay(kan je waarschijnlijkk allleen huren)cm/lv
Assaidi (lv)
toornstra (cm)

Bakkali kan lekker veel spelen in jl en depay heeft wat concurrentie. Als je affalay haalt kan je alsnog zien of je hem op het middenveld of linksvoor zet, licht eraan hoe spelers als hiljemark en depay pesteren in de basis.

Leuk bericht als je de jeugdopleiding hebt doorlopen.....

Echt ,bij PSV krijgt de jeugd maar weinig kans .

Niet zo gek dat de jeugd van Psv overstapt naar concurrenten.. Ik snap echt niet wat ze bij Psv nu willen; een beleid zoals Ajax met jeugd of doorgaan met kopen?

Al die ophef de laatste maanden voor niets geweest?

14 juli 2013 om 15:57

PSV wil een ideale mix met veel Nederlandse spelers. Daarom zijn er veel talenten gehaald zoals Arias, Bruma, Rekik (huur), Maher en Jozefzoon. Alleen omdat veel oudere spelers of spelers met ervaring de club hebben verlaten moeten ze ook weer spelers halen met ervaring. Daarom is Schaars gehaald.

Als je naar de nationaliteiten kijkt dan zie je dat PSV met veel Nederlanders gaat spelen en dat is denk ik positief. Zoals het er nu naar uit ziet dan wordt de basis.

Zoet Nederlander, Arias Colombiaan, Bruma Nederlander, Rekik Nederlander, Willems Nederlander, Schaars Nederlander, Wijnaldum Nederlander, Maher Nederlander, Narsingh Nederlander, Matavz Sloveen, Depay Nederlander.

Dat is toch veel beter dan vorig seizoen met oa Hutchingson (canadees), Marcelo (braziliaan), Derijck (belg), Toivonen (zweed), Mertens (belg).

weetje ik denk dat schaars gek genoeg wel wat gaat toevoegen.
maar voor versterking zou ik zeker nog een linksback halen op het middenveld zou je wat kunnen doen maar ik zou niet gaan winkelen daarvoor, en qua aanval denk ik dat ze juist 2 spelers moeten halen 1 die er pakweg 20 inschiet en nog 1 die op beide vleugels uit de voeten kan.
zou mooi zijn als er nog wat oude bekenden terug zouden komen.

Mooi de woorden weer totaal verdraait, ik heb net het intervieuw bekeken en dit is totaal niet wat hij zei, hij zij wel dat er eventueel nog een aanvaller bij komt en dat ze altijd blijven kijken, maar er is hij zij niet kopen waar kan maar kijken wat er nog gebeurt er zijn nog zes weken transferperiode over, maar gericht op eventuele verkopen dan aankopen, zonder dat er iemand weggaat lijkt mij.

Is het in Eindhoven gewoon het kopen en huren om het kopen en huren? Tjezus der komt wat geld binnen van een verkoop en hoppa uitgeven die handel!!!! Wat een beleid, wat een trap richting de jeugd die dit seizoen de kans zouden krijgen. En met kans bedoel ik meerdere wedstrijden basis en niet af en toe tien minuten. En nog zijn ze niet uitgekocht, wat wil je der dan nog bijhebben? De eigen jeugd moet toch werkelijk wel heel slecht zijn dat er niks maar dan ook niks bijzit om in het eerste te bivakkeren. En nee dat verbaasd me niks, de afgelopen jaren hebben ze echt 0,0 kans gehad. En nee ook Depay en Locadia vind ik niet, die kregen ook maar af en toe wat speelminuten en eens een basis als het er niet toe deed. Topbeleid daar in Eindhoven, en wat behalen we dermee? Helemaal niets in Eindhoven al een aantal jaren niet.

Reageer

Je mag reageren vanaf niveau 2.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren