Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Robben: ‘Het moet nu ook een keer een heel jaar lang kunnen lukken’

Laatste update:

Met onder meer de winnende treffer in de finale van de Champions League had Arjen Robben afgelopen seizoen een belangrijk aandeel in de drie hoofdprijzen die Bayern München pakte, maar de Nederlandse vleugelaanvaller is nog niet vergeten dat hij een teleurstellende eerste seizoenshelft meemaakte bij der Rekordmeister. De 29-jarige dribbelaar hoopt dat hij nu blessurevrij blijft.

/

Tijdens de eerste maanden van het vorige seizoen moest de Oranje-international regelmatig toekijken en ook toen hij weer hersteld was deed trainer Jupp Heynckes in eerste instantie niet altijd een beroep op Robben. De linkspoot reageert met een glimlach op de vraag of hij tijdens de openingsfase van de komende jaargang ook al van waarde zal zijn voor Bayern.

“Tja, wat kan ik daarop zeggen? Ik probeer het nog een keer, hoewel ik overwogen heb om pas ik oktober terug te keren van vakantie”, grapt Robben op de officiële website van zijn werkgever. “Maar nee, ik ben geheel ontspannen en optimistisch. Het moet nu ook een keer een heel jaar lang kunnen lukken”, besluit de buitenspeler.

Denk je dat Arjen Robben het hele seizoen fit zal blijven?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat hoop ik ook voor Arjen. Het is eeuwig zonde dat hij zo blessuregevoelig is. Zijn kwaliteiten staan buiten kijf, maar hij krijgt zo weinig de kans om ze te laten zien.

gun het hem in ieder geval wel!

Doe maar niet Arjen..

Ik gun het je van harte..

Maar als je nu gaat kwakkelen en rusten tot de winterstop, ben je in Brazilië lekker fit, uitgerust en scherp..

De enige voetballer in Oranje met nog echte wereldklasse. Hopelijk blijft hij een jaar blessurevrij en kunnen we de zomer erop van hem genieten in Brazilie.

8 juli 2013 om 12:42

Van Persie vind je geen wereldklasse speler?

8 juli 2013 om 12:51

het komt erbij van persie in oranje niet echt zo vaak en mooi uit als bij arsenal en manchester helaas

8 juli 2013 om 13:16

Tsjah, grappig om te zien hoe iedereen over elkaar heen valt om Van Persie te benoemen. Om eerlijk te zijn vergat ik hem compleet. Maar begrijp mij niet verkeerd, we hebben zeer veel klasse spelers bij Oranje,

Het zal veel te maken hebben met het feit dat hij in Oranje niet hetzelfde niveau als bij Manchester laat zien, hetgeen bij Robben wel het geval is. Ik hoop van harte dat Van Persie weer een geweldig jaar draait bij Manchester en dit afsluit met mooie prestaties op het WK die bij zijn niveau passen.

8 juli 2013 om 12:42

Van Persie is geen echte wereldklasse?

8 juli 2013 om 13:22

Nee, vind v. Persie nou niet echt wereldklasse nee.
Daarvoor heeft hij het nog te kort laten zien.
In oranje was hij nooit echt doorslaggevend op een toernooi (juist 1 van de slechtste spelers).
Hij heeft nu 2 a 3 topseizoenen gedraaid, maar heeft ook niet kunnen imponeren in de CL zoals Robben wel zo vaak heeft gedaan.

v. Persie moet het natuurlijk ook laten zien op de momenten dat het moet he.

8 juli 2013 om 14:04

Whut whut? Eerste 2 seizoenen echt blessurevrij en daarin Arsenal in zijn eentje naar de 3de plek gebracht en daarna United naar het kampioenschap geleid. En daarbij ook nog 2x topscoorder van PL en bijna 2x achter elkaar de beste van de PL. Lijkt mij toch vrij aardig wereldklasse.

8 juli 2013 om 14:16

Topscoorder van PL, Suarez was met een groot verschil topscoorder geweest zonder lange schorsingen (komt natuurlijk door hem zelf)..
Dus eigenlijk telt dat niet..
Daarnaast heeft Van Persie een op elkaar ingespeeld team rond hem lopen en Suarez moet het doen met spelers als Allen. Rooney of Allen in je team, verschilt nogal.. Van Persie vertrekt naar een grote concurrent, terwijl Suarez het liefst naar het buitenland wilt (behalve als er alleen Engelse clubs zich melden, zou hij het misschien ook doen). Wat Suarez doet voor het team is veel belangrijker, dan wat Van Persie doet. United hoort kampioen te worden. Suarez laat een degradatiekandidaat zo hoog mogelijk in het linkerrijtje eindigen.

Van Persie is daarnaast hartstikke slecht bij het Nederlands Elftal..

8 juli 2013 om 14:38

Zie je mij ergens zeggen dat Suarez niet een speler van wereldklasse zou zijn, als hij niet af en toe momenten van zwakzinnigheid vertoont? Ook een stukje mentaliteit. En al zou hij dat niet doen, doet toch niks af van de voetballer van Persie? Of is Iniesta ook geen wereldklasse omdat Messi het nog beter doet?

8 juli 2013 om 15:20

World,

Ten eerste: jij kan nooit weten of Suarez met een groot verschil topscorer van de PL was geworden, omdat Suarez simpelweg het einde van de competitie niet heeft gehaald. En dat telt wel degelijk.

Ten tweede: van Persie kan dan wel een ingespeeld elftal om zich heen hebben, maar dat heeft Liverpool ook. En je doet de andere klasse spelers van Liverpool te kort door te zeggen dat Suarez alleen Allen om zich heeft lopen.

Ten derde: van Persie vertrekt naar een andere club ipv concurrent. De hele mediahype rondom het vertrek van van Persie is zo overtrokken. van Persie speelt om prijzen te winnen en niet meer om 3e te worden. Dat heet ontwikkeling. Suarez loopt openlijk in de media te flirten met buitenlandse clubs. Nu is dat niet zozeer ernstig, maar hij doet dat om zijn problemen te vergeten die hij zelf op zijn hals heeft gehaald doordat idiote gedrag.

Ten vierde: wat Suarez voor Liverpool heeft gedaan is inderdaad veel goals maken. Dat is heel knap in een van de zwaarste competities. Maar wat hij ook heeft gedaan is zijn collega spelers en de club Liverpool in de steek laten door zijn merkwaardige gedrag op "the pitch". Dat zal van Persie nooit doen. Sterker nog, jonge spelers gaan beter spelen door van Persie.

Ten vijfde: Suarez speelt niet bij een degradatiekandidaat. Hoe kom je daar nou bij?? van Persie speelt bij een club die inderdaad kampioen moet worden. Des te knapper is het dat hij het meteen wordt zijn eerste seizoen. Suarez vertrekt door de achterdeur van Liverpool en laat geen fijne herinnering achter.

Ten zesde: van Persie speelt niet slecht bij Oranje maar ongelukkig is hij wel. Tevens is hij een van de topscorers van Oranje. Wat is daar slecht aan??

Zo, nu jij weer!!

8 juli 2013 om 16:19

Robben vind ik een van de beste spelers ter wereld op zijn positie, bewezen in de drie sterkste competities van Europa. Van Persie is echt een geweldenaar van hoog niveau die fantastische dingen laat zien in de PL. Maar verder ook niet. Dat maakt helemaal niets uit maar dat is voor mij het verschil met "wereldklasse".

Maar nogmaals, het betekend toch niet dat van Persie (of de rest in Oranje) er geen reet van kan/kunnen.

8 juli 2013 om 19:56

In de CL speelde RVP met Arsenal ook gewoon bazig. Ik vind het juist knapper van RVP dat hij bij twee verschillende clubs zo enorm goed presteert en allebei in de, by far, sterkste competitie van Europa.

8 juli 2013 om 12:42

sorry maar ik vind persoonlijk dat van persie beter is

8 juli 2013 om 12:53

Bij zn club misschien maar bij Oranje niet.

8 juli 2013 om 13:23

Bij zijn club ook niet.
Robben is al veel en veel en veeeeeeel belangrijker geweest voor Bayern dan v. Persie ooit is geweest voor Arsenal of een Man utd.

8 juli 2013 om 13:48

Van Persie heeft Man. United in zijn eerste jaar kampioen gemaakt.. Wat een onbelangrijke prutser!

8 juli 2013 om 14:36

Ik zeg niet dat hij een prutser is..onzin.
Ik zeg alleen dat hij niet zo'n wereldspeler is als sommigen denken. En Man Utd heeft hij het heel goed gedaan in de Pl..zeker. Ontken ik toch ook niet.
Maar v. Persie staat er niet in de hele grote wedstrijden (of te weinig).
NL elftal ook nooit wat laten zien (veel te weinig)
Ja sorry, dan ben je voor mij geen wereldspeler.

8 juli 2013 om 14:49

Wat? Van Persie staat er bijna altijd in grote wedstrijden!

Oranje ben ik met je eens, voorgaande jaren maar er wordt nu meer in dienst van gespeeld en rendeert hij vele malen eens

8 juli 2013 om 15:19

Oh?? tegen Real Madrid stond hij er niet afgelopen seizoen toen hij een paar beste kansen had.
Met Oranje staat hij er ook nooit in de grote wedstrijden.

8 juli 2013 om 19:59

Wat praat jij een onzin zeg, jemig. Hoe kun je het in je hoofd halen om te zeggen dat Robben belangrijker is geweest voor Bayern dan RVP voor Arsenal. Die heeft hij eigenhandig naar de 3de plek in de Pl(!) geschoten in een uitermate matig team.

8 juli 2013 om 21:55

Tegen City scoren is onbelangrijk want het is geen derby XD

Helaas ben je van glas Robben.
Het zal altijd de vraag blijven hoe goed Robben zou zijn als hij altijd fit was geweest?

Tja dat hoop ik voor hem elke seizoen maar het is hem nog niet gelukt om een keer een seizoen geen blessure te hebben en hij is nu al 30 dus ik betwijfel het..

Ik denk niet dat dit gaat lukken helaas voor Robben. Misschien verstandig om hem in de wedstrijden tegen zwakke tegenstanders gewoon rust te gunnen.

Het is toch altijd op het hoogtepunt vertrekken? Robben zoek een nieuwe club waar je zeker te weten aan spelen toe komt!

8 juli 2013 om 13:08

als dat zo is, waar moet messi elk jaar heen dan? of ronaldo.. of al die andere gruwelijk goeie voetballers

@joecartoon robben de enige speler in oranje van wereldklasse? Robben is al jarenlang een indrukwekkende dribbelaar in elke competitie waar hij heeft gespeeld. Alleen is onze arjen zo blessuregevoelig dat hij het nooit een heel seizoen kan laten zien. Maar om terug te komen op jou reactie. Kijk jij weleens naar de bpl? Robin van persie is heer en meester van de beste competitie op deze wereld. Dus van persie behoort zeker we

8 juli 2013 om 13:25

Heer en meester van de beste competitie ter wereld.
Beste competitie is al een vraagteken, maar goed.
En heer en meester?? Hij was super, zeker.
Maar net zo doorslaggevend als Robben vaak is geweest?? Ook in de allergrootste wedstrijden op het allerhoogste niveau??
Dacht het niet he.

Of was v. Persie nou oh zo geweldig in de Cl?? Of op een Wk/ek??

8 juli 2013 om 14:13

paddepoel

ja ik zou wel zeggen dat PL de lastigste compettie is hoor waar je in La liga en in de B undesliga maar gaat om twee top teams en de serie A stelt ook niet zo veel voor. In de premier league zijn er 5 teams die kans maken om in de top 4 te komen en dan heb je nog de teams die het ze nog lastig maken

8 juli 2013 om 14:38

de subtop van La liga is zeker niet minder dan de top van de Premier League.
Hell, zelfs ajax won overtuigend van de kampioen van de Premier League.

Serie A stelt misschien in totaliteit niet veel voor, maar de Bundesliga zeer zeker wel.
Niks maar 2 topteams.
Zelf denk ik dat de Bundesliga over de gehele linie de sterkste competitie is op dit moment.

8 juli 2013 om 13:30

Ja, eigenlijk wel. Van Persie is een killer bij United, en heeft zich verbeterd ten opzichte van een geweldig seizoen bij Arsenal. Dat is natuurlijk al een wereldprestatie op zich. Maar, Robben trekt zijn spel in de competities al jaren door in Oranje, zelfs wanneer hij een half seizoen geblesseerd is geweest.

bovendien, ik bedoelde echt niet dat de rest alleen maar koekenbakkers zijn die niks van kunnen. Gelukkig zijn er nog veel meer spelers van een.dusdanig niveau dat we echt nog wel wat gaan zien de komende zomer :-)

Van persie is alleen in Engeland wereldklasse, bij Nederlands Elftal bakt hij er niks van. Robben is op elk punt beter dan Van Persie.

Nou ja misschien is hij voor de verandering es blessurevrij in een seizoen, maar dan is hij er nog niet. Zijn succes hangt niet alleen af van de vraag of hij een blessure heeft, vorig seizoen kwam hij er ook naast te staan, hoewel hij toen toch echt niet meer geblesseerd was. Het gaat dit seizoen ook sterk afhangen van de grote concurrentie binnen Bayern en de keuzes van Guardiola.

Dat hoopt ie al jaren alleen zou dat niet meer lukken, robben moet er gwn nog ff van genieten en ons naar de titel achieten in 2014

Hoop het zo voor hem. Als hij een heel seizoen fit is, is hij gewoon top 10 speler van de wereld.

Zonde van al die blessures... In mijn ogen is Robben echt 1 van s'werelds beste spelers indien fit. Eigenlijk vrijwel altijd in een goede vorm wanneer hij blessurevrij is en echt exceptionele kwaliteiten, met name zijn snelheid en schot. Ben ook blij om te zien dat hij eindelijk wat meer een teamplayer is geworden in de loop der tijden. Hij heeft nu echt veel meer oog voor zijn medespelers.

Het gaat erom dat hij zegt dat robben de enige is in oranje die van wereldklasse is. En ook al is van persie in oranje niet zo goed als op club niveau hij is toch zeker wel van wereldklasse. En robben vind ik gelijkwaardig aan van persie allebei op hun eigen manier. Robben is zeker niet op alle aspecten beter zoals jij beweert kijk maar eens naar het aantal doelpunten dat ze maken. En ja voetbalwedstrijden worden beslist door doelpunten. Oranje heeft 2 spelers van wereldklasse.

8 juli 2013 om 13:27

Robben kan veeeel belangrijker zijn.
als een elftal ff niet draait, kan Robben alsnog in zijn eentje het verschil maken.
Een actie en een goal..en zijn team wint toch.

v. Persie kan dit veel minder.
Als het team niet goed draait zul je v. Persie ook minder zien.
Vaak genoeg gebleken de afgelopen jaren.
Al hoop ik dat v. Persie nou eens echt doorschiet en echt het verschil gaat maken, ook op een Wk/ek en in de CL voor zijn club.

8 juli 2013 om 14:06

Ja natuurlijk, Robben is ook veel individueler dan Rvp, maar om nou gelijk te zeggen dat dat altijd een positieve eigenschap is. Omgedraaid is dat exact hetzelfde, als het team goed draait kan het nog steeds dat Robben een barre wedstrijd speelt.

8 juli 2013 om 14:45

Alles kan.
Maar zelden gezien dat Robben zijn team goed draait, terwijl hij zelf slecht speelde.
Ach..robben heeft al zoveel meer bereikt dan een v. Persie..zo verschikkelijk veel meer.
En dat met vele blessures tussendoor..kun je nagaan als Robben altijd topfit was.
Robben pakte op zijn 18e al met PSV zijn eerste kampioensschap waarna hij nog 5 titels won in diverse grote competities.
v. Persie afgelopen jaar pas zijn eerste kampioensschap.

En over Oranje hoeven we het al helemaal niet te hebben..daar staat een Robben al helemaal mijlenver voor op v. Persie.

8 juli 2013 om 20:02

Die titels waar jij het over hebt, natuurlijk heeft van Persie die niet. Dit is zijn eerste jaar als volwassen speler bij een echt topteam, waar Robben heel zijn carrière louter bij topteams heeft gespeeld, natuurlijk haal je dan makkelijker die prijzen binnen.

9 juli 2013 om 09:15

Nou..dat heeft ook zijn redenen toch? v. Persie is nu 30 ofzo?? En nu pas een volwassen speler bij een topteam?? Beetje laat niet?

De 1 op zijn 18e al begeerd door de grootste clubs ter wereld..de ander niet.
Heeft zo zijn redenen.
Dat v. Persie nu eindelijk op het einde van zijn carriere eens een topvorm heeft mag ook wel eens zeg.
Dat zegt toch al genoeg.

8 juli 2013 om 16:32

Met je 2e zin geef je eigenlijk al antwoord.. Maar waar gaat dit nou om? Ik zeg toch niet dat Van Persie een prutser is??

Ik vind Robben van veel grotere waarde in Oranje dan van Persie. En in dat opzicht hoop ik dat hij een mooi seizoen speelt bij zijn club die alle prijzen gepakt heeft het afgelopen jaar, en dat verder door kan trekken in Oranje volgend jaar. Waar hij nog een keer kan vlammen en dit keer wel de bal naast Casillas schiet. (een mens mag dromen nietwaar)

Je kan niet toch niet zomaar besluiten om een heel seizoen fit te blijven? Robben is nu eenmaal een blessuregevoelige speler, het zal me dan ook niet verbazen als hij opnieuw geblesseerd raakt... zonde!

Robben is het grote voorbeeld van een moderne voetballer, voetballers worden namelijk steeds blessuregevoeliger. Als je dan ook nog is zo veel explosiviteit hebt, je man opzoekt, zo lichtvoetig bent en eigenlijk bij 99% van de acties in je hoofd hebt dat je geblesseerd kunt raken, dan zal het dit jaar weer mis gaan Arjen.

Mits fit was het een van de beste, want hij bewijst het keer op keer in de Championsleague, het is een speler die de wedstrijd kan openen en beslissen.

Arjen blijft gewoon fit

Willen ze hem bij bayern niet gebruiken dan hoop ik dat mourinho hem naar londen haalt, dan kan die daar nog 1/2 seizoen knallen en daarna gratis naar fc groningen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren