Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Ik houd nog rekening met een vertrek van Strootman'

Laatste update:

Omdat Mark van Bommel (gestopt), Jeremain Lens, Dries Mertens en Erik Pieters zijn vertrokken en vermoedelijk ook Ola Toivonen nog weg zal gaan bij PSV, heeft technisch manager Marcel Brands tegen Kevin Strootman gezegd dat hij moet blijven. Voor de middenvelder bestaat echter de nodige interesse van clubs uit het buitenland en Phillip Cocu is dan ook zeker niet gerust gesteld.

/

Strootman staat al geruime tijd in de belangstelling van Manchester United en werd vrijdagmiddag plotseling ook in verband gebracht met AS Roma. Cocu heeft met de 23-jarige middenvelder om tafel gezeten, maar wil niet zeggen wat er besproken is. De coach kan in ieder geval niet met zekerheid zeggen dat hij in het nieuwe seizoen nog over Strootman zal kunnen beschikken.

Cocu weet dat de transfermarkt nog wel even open is en dat er dus nog veel kan gebeuren. "Ik hoop natuurlijk niet dat hij weggaat, maar ik moet realistisch zijn. Ik houd er daarom nog steeds rekening mee", zegt de coach van PSV tegen Voetbal International. Het contract van Strootman loopt nog drie jaar door en in de buitenlandse media denkt men dat de international een vraagprijs van ongeveer twaalf miljoen euro zal hebben.

/

Cocu sprak ook over Stanislav Manolev, die nog een eenjarig contract heeft en mag vertrekken, maar zelf verwacht dat hij dit seizoen in Eindhoven zal blijven. Cocu vindt dat de rechtsback goed bezig is op de trainingen: "Als er zich geen club voor hem meldt, gaan we met hem om de tafel zitten om zijn aflopende contract te verlengen. Als hij daarmee instemt, wil ik hem graag bij de selectie houden", zei de oefenmeester, die zijn selectie nog wil uitbreiden met twee verdedigers, een middenvelder (vermoedelijk Stijn Schaars) en een aanvaller.

Het is nog altijd niet duidelijk of de transfer van Jeffrey Bruma afgerond kan worden. De verdediger zou worden overgenomen van Chelsea, maar is niet door de medische keuring gekomen, omdat hij te maken heeft met een hartafwijking. De 21-jarige Bruma moest daardoor enkele extra tests doen en is inmiddels onderzocht door een team van vier specialisten. Naar verwachting komt er zaterdag meer duidelijkheid over de eventuele komst van de viervoudig international.

Denk je dat Kevin Strootman deze zomer nog vertrekt bij PSV?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

ik denk dat strootman toch net voordat de transfer periode sluit zal vertrekken, omdat er een goede bod op hem zal komen.

5 juli 2013 om 15:47

Ik denk ook dat strootman gaat. Het elftal is met het vertrek van zoveel spelers kwalitatief echt achteruit gegaan. Ik verwacht ook niet dat ze (met de huidige selectie) mee gaan strijden om de CL. Als ze in de top 5 komen doen ze het al boven verwachting.

Al met al is Strootman het niveau van PSV gewoon ontstegen. Al helemaal met de matige verdedigers achter hem kan ik me niet voorstellen dat hij wilt blijven.

5 juli 2013 om 15:59

Ja das waar, alleen ze hebben wel een talentvol middenveld met Maher & Strootman.

5 juli 2013 om 19:46

passs

Wat lul je nu man, psv gaat toch investeren in de verdediging of lees je die berichten niet?

6 juli 2013 om 03:21

Als ie al vertrekt dan zeker niet vlak voor het einde van de transferperiode. Daar heeft PSV wel van geleerd. dat doen ze niet meer omdat er dan ineens teveel veranderd moet worden.

Kevin moet gewoon blijven. Hij is de aanvoerder en is zeker van een plek in de WK selectie als die PSV blijft. Nu van bommel weg is moet strootman blijven!

5 juli 2013 om 15:36

Ik denk dat het voor strootmans ontwikkeling juist het beste is als hij gaat. Je zag afgelopen jaar bij psv al dat hij te veel de leider moest spelen waardoor hij zich niet genoeg op zijn voetballende kwaliteiten kon richten. JEz zag dan ook dat hij bij oranje juist beter ging spelen doordat hij hier het groentje was en geen leider hoefde te spelen. Jusit als hij in een team komt te spelen met meer vedettes kan hij zich verder ontwikkelen.

5 juli 2013 om 16:38

@gimmert_5421

Waar hebben we het toch over. Die jongen is 22 jaar, heeft nog een langlopend contract en heeft nog een hele carrière voor zich. Mits hij fit is, speelt hij bij PSV elke wedstrijd. Ik zou niet weten waarom het per definitie beter is als Strootman vertrekt?

Hij hoefde vorig jaar niet de leider te spelen, maar dat dat zit in zijn spel. En soms komt dit er ook op een negatieve manier uit. Als ik hem was zou ik lekker een jaar blijven om de échte leider van PSV te worden. Dan komt United volgend jaar wel.

5 juli 2013 om 17:09

Langlopend contract etc, des te grappig vind ik het dat er staat in het artikel dat buitenlandse media denkt hem voor 12 miljoen op te kunnen halen... lijkt mij toch dat PSV meer richting de 20-15 miljoen wilt.

Voor 12 miljoen zou ik Strootman nooit verkopen. Ze hebben nu genoeg geld door het verkopen van Lens, Mertens en Pieters. Dus ik zou voor Strootman de absolute hoofdprijs vragen en anders gewoon houden. Ik denk dat ze er bij Psv nog veel plezier aan kunnen beleven komend seizoen.

5 juli 2013 om 15:47

Ik zou hem sowieso niet verkopen. Hij heeft nog een contract voor 3!! jaar. Een speler die zo belangrijk is voor de ploeg moet je dan gewoon nog een jaar aan zijn contract houden, of er moet inderdaad een bod van 25 miljoen binnenkomen. Wanneer hij volgend jaar een 2 jarig contract heeft zal hij niet veel minder waard zijn dan nu. Als PSV slim is houden ze hem gewoon, die brengt zijn geld nog wel op.

5 juli 2013 om 16:14

genoeg geld, daarom betrekken ze buitenlandse investeerders om maher te kopen

strootman zal niet verkocht worden denk ik, er is geen club die 15-20 miljoen voor hem gaat betalen op dit moment, ook beter voor psv

5 juli 2013 om 16:22

Genoeg geld hoeft helemaal niets te maken te hebben met hoe je een financiering op zet.

5 juli 2013 om 18:51

Is puur om risico's te verminderen bij grotere uitgaven. jammer dat je je er niet in verdiept hebt voor je roept..

8 juli 2013 om 07:48

de partijen die mee financieren zijn geen filantropische instellingen hoor...die willen alleen maar geld verdienen met zo min mogelijk risico's

als je het geld zelf hebt kun je beter zelf het geld investeren

Als er geen club komt voor Manolev en zn contract verlengt wordt moeten ze hem gewoon als middenvelder gebruiken. Dan hoeft Schaars ook niet te komen.

5 juli 2013 om 15:36

Hij zegt als middenvelder, niet als cvm.. Manolev zou nog wel eens kunnen verassen als rechter middenvelder, hij speelt daar bij Bulgarije niet onverdienstelijk..

Edit: ik begrijp dat je die conclusie stelt aangezien Kidred zegt dat dan Schaars niet hoeft te komen..

5 juli 2013 om 16:27

Je zegt centrale middenvelder. Daar gaat het om. En hij moet niet centraal, maar op rechts op het middenveld eventueel!!

5 juli 2013 om 23:39

Idd in een 4-3-3 formatie zou het niet werken maar ik denk niet dat psv punten gaat pakken in die opstelling puur omdat straks de ervaring ontbreekt. Helemaal als Strootman vertrekt..
Dus zullen ze ook 4-4-2 gaan spelen (denk ik) en dan kan Manolev als RM spelen.

Edit;: En nee ik heb geen zin om het verder te onderbouwen omdat ik al te veel bier op heb. Deal with it.

5 juli 2013 om 15:36

Haha die Manolev. Niks tegen die jongen, ik denk zelfs dat hij best goed kan spelen als ze er eens een fatsoenlijke CV naast zetten. Maar wel lachwekkend dat hij eerst weer zijn contract moet verlengen voordat hij mag gaan spelen.
Blijkbaar is het het einde van de wereld als zelfs een speler als manolev gratis de deur uit loopt. Liever verlengen zodat hij in 2 jaar nog even 1,5 mil salaris opstrijkt en daarna verkopen voor 5 ton. Slim bezig...

5 juli 2013 om 15:44

Wel even lezen he? Cocu wil hem erbij hebben omdat ie zich positief laat zien op de training. Hij is ook gewoon een degelijke rechtsback. Tien keer beter op die positie als Hutchinson was, maar dat is een andere discussie. In dat opzicht kun je hem dan niet laten spelen, terwijl je Toivonen en Pieters heb medegedeeld dat ze moeten bijtekenen of naar het tweede moeten. Gelijke monniken, gelijke kappen.

5 juli 2013 om 17:19

Dat heb ik gelezen en ik snap dat je iedereen gelijk wil behandelen, maar daarmee ga je je doel wel voorbij. Het doel is om of nog te verdienen aan een speler of te laten bijtekenen zodat je later alsnog kan verdienen aan die speler. Ik denk dat beide niet gaat lukken in het geval van Manolev.

5 juli 2013 om 18:30

@rolotjuh

Jullie praten ook maar met de wind mee daar in Eindhoven. Er moest wat veranderen volgens veel supporters, jeugd een kans geven etc. ondertussen gaat Brands verder mijn zijn korte termijn visie. Manolev precies het zelfde. Was geen rechtsback, maar half speler, kan er niks van etc. nu blij met contractverlenging? Manolev is geen goede rechtsback. Punt.

Strootman weet zelf ook dat hij bij PSV moet blijven om mee te gaan naar het WK in Brazilië. Lijkt me ook verstandig voor hem om nog een jaar te blijven en 'de man bij Psv' te worden.

Verlengen met Manolev? Echt wat een kansloze speler is dat! Dat wordt weer lachen op de maandagavond!

En 12 miljoen vraagprijs voor Strootman? Veels te weinig, PSV moet gewoon 25 miljoen vragen! Nog een 3-jarig contract en één van de bepalende spelers van Psv.

5 juli 2013 om 16:20

Manolev een kansloze speler? Als je naar zijn nationale ploeg kijkt, hij is wel een degelijke speler- hij is snel, heeft een goede schot en voorzet, doeltreffend en aanvallend sterk. Dat VI napraterij moet nu eens ophouden.

5 juli 2013 om 16:52

Hahahahahahah 25 miljoen voor Strootman Psv mag al blij zijn. Als er een club 10M neer legt voor deze overschatte spelers. Hij is 23 en erh overschat mensen denken alleen dat hij goed is omdat hij een basisplaats bij Nederlandse elftal heeft.

Strootman is denk ik absolute noodzaak wil je uberhaupt kans maken om je te kwalificeren voor de groepsronde van de Champions League. Ik zou zsm niet weten wie hem zou kunnen opvolgen,schaars lijkt me gewoon niet goed genoeg.

Ik denk dat ze hebben afgesproken dat Strootman normaal gesproken blijft. Maar dat als er een droomclub als Manchester United of een club van dat kaliber komt dat hij weg mag voor de hoofdprijs. Die zal hoop ik voor PSV heel wat hoger liggen als die 12 miljoen.

5 juli 2013 om 15:39

Ideale opvolger van Carrick? Is die nu al aan vervanging toe of staat hij in de belangstelling van andere clubs dan? Carrick kan namelijk nog wel even mee en ik zie geen enkele reden om aan te nemen dat hij vertrekt bij Manchester United. Strootman zal eerder een aanvulling zijn op de selectie van United.

Als vervanger moet misschien toch aan Schaars gedacht worden. Zijn niveau kan wel ter discussie gesteld worden, maar zoveel betere/logische vervangers zijn er niet voor Strootman als speler en persoon. Schaars is minder, maar komt redelijk in de buurt.

5 juli 2013 om 16:25

@ Lil Durk

Sorry hoor, maar zo'n middenveld voor een slechte defensie? Dat is vragen om afstraffingen.. Clubs liepen vorig jaar nog achteruit omdat PSV met Mertens, Lens en Toivonen (die ook nog wel zal vertrekken denk) spelers had die het verschil konden maken of minstens voor veel dreiging zorgden.. Dat gaat komend seizoen ook even minder zijn..

Niet omdat het talent niet aanwezig is, maar kom op... Als van Bommel, Strootman en Toivonen vertrekken is alle body weg en zullen er clubs zijn die erop durven te klappen tegen Psv. De aanval levert ook in qua kwaliteit, maar het talent is er om in de loop van het seizoen net zo'n effectieve/dreigende aanvalslinie te hebben als iedereen zich goed ontwikkelt.

Echter is jouw idee gewoon een veel te onstabiele..

5 juli 2013 om 16:56

Tuurlijk Cleverly is vele maler beter dan Strootman Cleverly is eerlijk gezegt in bijna alles wel beter dan Strootman. Het middenveld van United zou eerder Cleverly samen met Thiago zijn heb je teminste nog creativiteit.

5 juli 2013 om 18:19

Cleverly Gelijkwaardig zijn even oud en Cleverly heeft veel meer ervaring in topniveau. cleverly is in zo beetje alles de betere tegenover Strootman/

5 juli 2013 om 16:12

Denk ook dat het verstandig is om nog een jaar in de Eredivisie te blijven! Ik denk dat je toornstra als opvolger volgend seizoen kan binnenhalen. Ook een Box to box speler met nog eens een geweldige trap

PSV moet Strootman gewoon behouden, ze gaan het anders echt niet redden in de CL, omdat ze dan een goede controleur missen.

5 juli 2013 om 15:36

PSV is niet voor niets bezig met Stijn Schaars. Ook als Strootman blijft is het goed om een type Schaars erbij te hebben.

Wil PSV mee doen om de titel, en zich kwalificeren voor de CH Leauge is strootman onmisbaar.

Zijn mentaliteit , strijdust , is onvervangbaar op dit moment plus dat er geen vervanger rond loopt in Nederland. Misschien in het buitenland, maar dat zal dan ook weer zo'n speler zijn die moet wennen en op dat niveau moet komen en van waarschijnlijk 20 jaar of zo.

5 juli 2013 om 15:34

De ideale opvolger in Nederland voor Strootman was Van Ginkel geweest. Maar ja ik denk dat Vitesse hem waarschijnlijk ook niet aan PSV verkocht had. Maar Van Ginkel zit nu bij Chelsea en ik zou niemand kunnen bedenken wie PSV zou kunnen halen. Misschien Jose Rodriguez huren van Real Madrid.

5 juli 2013 om 15:43

Zou kunnen , toch vraag ik me af of Van Ginkel dezelfde'' agressie'', ''gif'' heeft als een Strootman of een Van Bommel. Zijn voetbal kwaliteiten staan buiten kuif.

ik moet zeggen dat ik strootman vervelend vind doen binnen de lijnen maar als hij vertrekt heeft PSV wel een probleem. is toch een van de sterkhouders en leiders in dit elftal. geen strootman en van bommel, dat ga je voelen hoor. zijn toch de twee meeverdedigende middenvelders geweest. een defensief blok op het middenveld is ook van cruciaal belang, zeker als je doorgaans aanvallend speelt zoals PSV dat doet. ik hoop voor PSV dat hij nog een jaar blijft zeker nu MvB gestopt is.

Strootman zal bij PSV om het WK in Rio ''veilig'' te stellen. Bij PSV heeft hij een basisplaats en zal hij waarschijnlijk aanvoerder worden, hij is dus zeker van speelminuten en zal als hij op het zelfde niveau doorgaat en door groeit gewoon bij het Nederlands elftal aansluiten zoals nu het geval is. Als hij vertrekt naar een Manchester United of een AS Roma is het maar de vraag of dat hij genoeg speelminuten krijgt, zijn vorm kan behouden en zijn wedstrijdritme straks niet mist.

Als PSV Strootman ook nog eens laat gaan zie ik ze volgend seizoen niet als titelfavoriet. Voor Oranje zal het wel mooi zijn als Strootman bijv. naar een United gaat, zal goed zijn voor zijn ontwikkeling.

Als Strootman vertrekt doet PSV komend seizoen niet mee om het kampioenschap, tenzij er bij Ajax en Feyenoord ook de nodige spelers gaan vertrekken. Echter is het bij Ajax en Feyenoord erg rustig.

PSV heeft komend seizoen misschien weer een selectie die qua individueel talent de potentie heeft om landskampioen te worden, maar ze zullen een grote achterstand hebben op Ajax en Feyenoord die ingespeelde teams hebben met minimaal net zoveel individuele kwaliteit.

Ajax en Feyenoord zijn op zoek naar spelers om de concurrentie op bepaalde posities aan te gaan met basisspelers, terwijl PSV nog bezig is om op sommige posities een eerste keus aan te trekken. Ze lopen achterop Ajax en Feyenoord.

5 juli 2013 om 15:41

Hahahaha grappenmaker die de toekomst joh!

Ajax en feyenoord meer net zo veel individuele klasse? Lang niet, ze presteren beter als team

Psv geen titelkandidaat zonder strootman? Wat dat betfeft heb je een goede gebruikersnaam gekozen als je dat nu al kan zien

5 juli 2013 om 15:51

@ I love psv

Ja, want Indi, de Vrij, Janmaat, Clasie, Vilhena, Pellé en Boetius zijn koekenbakkers? Ik vind dat minimaal net zo goed als Maher, Depay, Wijnaldum Locadia, Narsingh, Bruma, Zoet en vooruit ook Willems. Of vind jij, in vergelijking met Feyenoord, dat PSV meer individueel talent heeft?

Ik zal niet over Ajax beginnen, omdat dan weer het verwijt komt dat ik niet objectief ben en enkel door een Ajax- bril kijk. Daar moeten andere maar over oordelen, maar Feyenoord heeft in ieder geval (als Strootman vertrekt) zeker minimaal net zoveel individueel talent.

En PSV is geen titelkandidaat zonder Strootman nee. Niet in mijn ogen in ieder geval. Er zijn dan veel te veel spelers vertrokken en Strootman (de belangrijkste speler die overbleef) laten gaan zou echt een aderlating zijn.

5 juli 2013 om 18:57

Van mij mag Stroot weg, vind m zwaar irritant naast van Bommel!
Vertrekt hij dan blijft inderdaad alleen Ajax over als titelkandidaat- tenzij de arbitrage nog meer Kuipvrees gaat vertonen en Fnoord thuis echt alles in de schoot geworpen krijgt

Als er een mooie club komt wil Strootman wel weg. Die is ook wel klaar voor een stap omhoog. Het zou voor Oranje ook niet verkeerd zijn als een aantal basisspelers die daar aan toe zijn de stap naar het buitenland maken.

5 juli 2013 om 15:45

Klopt. Voor Oranje zou het beter zijn, maar voor onze competitie zou het geweldig zijn als zoveel mogelijk goede spelers blijven. Bij Ajax lijken Vermeer, Alderweireld, Eriksen en de Jong ook nog niet (snel te vertrekken). Feyenoord heeft de Vrij, Clasie en Pellé voor langere tijd vastliggen. Die lijken sowieso te blijven en de interesse voor Indi is momenteel ook nog niet concreet volgens mij. Maher heeft ervoor gekozen in Nederland te blijven (erg goede keus) en ga zo maar door.

Onze competitie word zo enkel maar sterker, hopelijk kunnen één of twee Nederlandse clubs komend jaar in Europees verband weer erg goede prestaties neerzetten (overwinteren in de Champions League of ver komen in de Europa League) en nieuwe talenten die komend seizoen doorbreken (zoals er in onze competitie jaarlijks altijd weer talenten doorbreken) moeten zich direct aanpassen aan een hoger niveau. Ook achter de klassieke topclubs zitten komend seizoen met AZ, Vitesse en Twente drie clubs die zichzelf aan het verbeteren zijn met ieder hun eigen beleid (identiteit).

Onze competitie kan komend seizoen van een niveau zijn waar wij, als Nederlandse voetballiefhebbers, wel weer trots op mogen zijn.

6 juli 2013 om 13:48

Die competitie wordt alleen sterker wanneer de onderkant beter wordt. De top is niet het probleem, het gaat juist om de weerstand die ze krijgen. Als teams bovenin wedstrijden op halve kracht kunnen winnen dan is dat niet goed voor hun ontwikkeling. Nederland heeft er veel meer aan als Cambuur en GAE een echte meerwaarde blijken te zijn tov de gedegradeerde clubs dan wanneer een speler in de top aanblijft. Het gemiddelde speelpeil moet omhoog, niet (alleen) het niveau in de top. Europees komen we te kort omdat er in onze competitie te weinig gevraagd wordt van onze topteams. Als dat veranderd krijgen we een niveau waar we trots op mogen zijn.

Strootman nog een jaar naar rkc,eagles,cambuur,pec etc? Laat me niet lachen , die weet allang dattie weggaat!

PSV wordt helemaal leeggeplukt. Mertens, Lens en Pieters weg. Van Bommel gestopt. En Strootman misschien ook weg. Ze hebben met Maher en Bruma (en Jozefzoon in mindere mate) wel goede spelers aangetrokken, maar ze moeten zeker nog wel wat halen.

Schaars moet sowieso komen vind ik, want hij kan als stofzuiger fungeren in de Cl/el ( in de EL tegen sterkere tegenstanders!) en dan de ballen inleveren bij Strootman en Maher (punt naar achteren dan op het middenveld)

Echter, in de Eredivisie moet Cocu dan of met de punt naar voren spelen met Strootman, Maher, Hiljemark/gini. En tegen Ajax en Feyenoord bijvoorbeeld weer met de eerste opstelling vind ik.

God zeg, Cocu krijgt het nog lastig genoeg zo met deze keuzes allemaal (als Schaars komt ) !

''het contract van Strootman loopt nog drie jaar door en in de buitenlandse media denkt men dat de international een vraagprijs van ongeveer twaalf miljoen euro zal hebben.''

Wat een grap ! PSV laat Strootman echt niet voor minder dan 15 miljoen vertrekken hoor.

5 juli 2013 om 15:53

15 miljoen zou ik nog niet overwegen. Gewoon 20 vragen.

Waarom niet? Hij ontwikkelt zich nog steeds en komend seizoen kan hij aan alle topclubs laten zien in staat te zijn een elftal te dragen. Dat zal zijn waarde nog meer doen stijgen. Een goed Wereld Kampioenschap daarachteraan en hij kan zeker 20 miljoen euro opleveren.

5 juli 2013 om 16:20

Eerlijk gezegd vind ik dat PSV met Mertens en Lens, maar vooral met Pieters (haha ), al aardig aan het verbeteren is. Dat zijn leuke bedragen.

Als Strootman weg gaat denk ik dat Psv teveel kwaliteit gaat inleveren. Ik denk dat Strootman nog belangrijker voor Psv is dan Maher. Ik moet die hele strootman niet maar Psv met of zonder strootman is een groot verschil.

Strootman heeft toch een basisplaats en veel speelminuten nodig voor zijn ontwikkeling en een vaste basisplek op het WK. Hoewel United zeker een mooie stap voor hem is en hij daar zeker aan zijn minuten komt.

Ik ben wel zeer benieuwd waar PSV volgend seizoen staat. Ze hebben veel talent maar ook veel goals ingeleverd met de verkopen. Het kan zomaar een overbruggingsjaar zijn waarin ze niet hoog eindigen maar misschien weet Cocu ons te overtuigen.

Verder snap ik totaal niet of PSV überhaupt scouts in dienst heeft? Is het echt zo verschrikkelijk moeilijk om ergens in het buitenland een jonge talentvolle RB of CV te scouten? Bij Nordjellaent ofzo loopt er een goeie rond. Al jaren lang pissen wij naast de pot als het om jonge buitenlandse talenten gaat. Hartstikke zonde.

Strootman moet je alleen weg doen voor 20 mio. Ik denk niet dat dat helemaal in verhouding is met zijn kwaliteiten maar als psv zijnde heb je al iedereen verkocht, dus de noodzaak is er wat financien betreft niet zo (hoop ik) Dan heb je óf volgend seizoen de beschikking over een voor psv uitstekende speler óf je hebt als psv zijnde goed gecasht. Ik denk dat hoe dichter het einde van de transferperiode nadert hoe duurder hij wordt, dus laat het seizoen en daarmee het einde van de transferperiode maar snel dichterbij komen.

Als PSV Strootman deze zomer verkoopt dan moet dat toch wel voor de absolute hoofdprijs zijn. Rond de 30 miljoen. Misschien veel, maar Strootman heeft nog een contract voor drie jaar en is ontzettend belangrijk voor Psv. Daarnaast zal hij komend seizoen bij PSV aanvoerder zijn, is hij volwaardig international en reserve aanvoerder bij Oranje.

Strootman moet gewoon nog een jaar blijven. Hij heeft nog een doorlopende contract, is nog jong, en hij moet ook rekening houden met het WK 2014.

Ik denk dat hij ook gewoon nog een jaartje blijft. Het zou beter voor hem zijn want onder Cocu kunnen ze bijna niet slechter presteren als afgelopen seizoen. En de grotere clubs staan nu gewoon niet echt voor hem in de rij. Hij zal zich iets meer in de kijker moeten spelen. En PSV zou iets bereider zijn water bij de wijn te doen in verband met een transfer.

Strootman zou vast weg willen aangezien er al veel bepalende spelers weg zijn, maar atrootman moet een ramp beslissing nemen want hij hoort bij een goed te spelen als ie weg gaat, toch hoop ik dat cocu affelay kan terughalen

De enige mogelijkheid tot verkoop van Strootman is een transferbedrag wat rond de 20-25 miljoen euro ligt.
Niet alleen omdat PSV al redelijk wat basisspelers heeft verkocht en dus al heel wat geld binnen heeft gehaald (waar er naar mijn mening te weinig is ontvangen voor Mertens).
Daarnaast is Strootman volwaardig oranje-international, de aanvoerder van je club, heeft hij een driejarig contract en is er interesse van meerdere clubs.
De 12 miljoen die wordt genoemd is een lachertje, dit zou een redelijke prijs zijn voor Strootman mocht hij nog een éénjarig contract hebben (vergelijkbaar met Eriksen), niet bij een contract wat nog drie jaar doorloopt.
PSV heeft Mertens al voor te weinig voor de hand gedaan, geen twijfel over mogelijk. Mertens had ook nog een driejarig contract en statistisch gezien was hij ongeëvenaard in de eredivisie voor twee seizoen in successie. Als je dan ziet dat Chadli wellicht voor hetzelfde bedrag de deur uitgaat bij Twente, na een seizoen waarin hij ongeveer twintig wedstrijden heeft gespeeld en hij nog een éénjarig contract, bij de nummer 6 (!) van de eredivisie is er iets goed mis met de verhoudingen.

Stroortman zou het beste nog een jaar bij PSV zich nog beter bewijzen dan dat hij al heeft gedaan, omdat hij dan ook zeker is dat hij mee mag naar Brazilië. Bovendien is het geen schande om bij PSV in de basis te spelen en is Maher nu daar ook aangekomen dus hopelijk voor hun dat zij gelijk de titel pakken en dan zou PSV hem ook nog voor meer kunnen verkopen.

Strootman heeft laatst zelf aangeveven dat die nog een seizoen bij ons zou voetballen(volgens VZ) maar dat cocu er rekening mee houd kan geen kwaad.

Psv moet stroorman niet voor 12laten gaan maar tussen 15/20 miljoen, nog 3jaar seizoenen cobtract dus niks aan dr hand als andere clubs dit ze hoog vinden! Volgen jaar heeft die zich mss wel laten zien in de cl leage en kan je nog meer vragen met die zotte brdragen van tegenwoordig!!

Niet doen brands! Het is de beste speler van psv op dit moment, 1jaar extra genieten van de haters die zijn fanatieke gezicht niet aan kunnen zien! Herrlijk toch!

Ik denk dat PSV niet meteen bang hoeft te zijn voor een vertrek van Strootman, behalve als er een club van het caliber Manchester United zich serieus meld is hij denk ik niet meer te houden. Mocht dit wel gebeuren zal dit een flinke adelating zijn voor Psv, ik zou eigenlijk niet 1,2,3 een vervanger weten mocht het zover komen. Alleen nogmaals mits het geen (tradionele) topclub is blijf hij nog wel een seizoen in Eindhoven.

misschien goed als strootman eerst naar een subtopper gaat.
op het moment kan hij een topclub wel aan, maar zal hij weinig aan spelen toekomen door andere grote spelers. en dat zou heel slecht zijn voor zijn ontwikkeling. beter een subtopper kiezen dus in duitsland ofzo, niet in engeland. daar wordt in de opbouw vaak het middenveld overgeslagen. niet de ideale competitie voor een middenvelder om zich te ontwikkelen.

5 juli 2013 om 17:20

Misschien betet dat die gewoon nog een jaartje blijft...

Hij wil naar het WK en dat kan bij psv hrt best. Ook voor ze ontwikkeling kan het geen kwaad! Ook zoals maher al zei, je bent pas iemand als je prijzen hebt, nu heeft die geen belangrijke prijzen op zak en weinig laten(kunnen) zien aan europa!

Blijf nou maar en maak ons kampioen!!!

Ik hoop dat Cocu het net als de boer gaat doen, dat gun ik hem wel, en zou goed zijn voor het nederlands voetbal, jammer dat alle sterkhouders vertrekken, zo wordt dat toch lastiger voor een beginnend coach, warom vertrekken al die spelers van psv altijd zo snel??, ze zien het echt als opstap, niks geen clubliefde.

PSV zit nu gewoon in een ideale situatie na de verkopen van lens, mertens en pieters.
Ze hoeven Strootman niet te verkopen.
Zo kunnen ze een mooie hoofdprijs vragen.

zoals Brands gezegd heeft blijft Strootman gewoon een jaartje bij Psv. Ik wil hem graag samen met Maher op het middenveld zien spelen.
En als iemand hem wilt kopen dan mogen ze 25mln aftikken. Dat zal niemand willen betalen, maar daarom hoeft hij niet weg. Na het WK volgend jaar kan je nog steeds zeker 20mln vangen als hij als captain de nodige wedstrijden speelt.

Strootman is de verdediging van psv, lijktjmij dat ie dat wel zat is als middenvelder zijnde.. maw.. die gaat nog wel weg!

Simpel zat, 20 miljoen anders blijft hij mooi in Eindhoven.
Of dat marktconform is daar heb ik het nu niet over. Knip trekken of afblijven!

5 juli 2013 om 23:29

@grootel

Mar wanneer de speler een stap wel ziet zitten dan kan dat toch tot een probleempje leiden natuurlijk. We weten allemaal hoe gemotiveerd een teleurgestelde speler is en hoeveel je er dan wellicht nog aan hebt.....

En honkvast.... dat kan je Strootman ook niet noemen. Dus dat ie 'oren' heeft naar weer een stapje hoger, lijkt me duidelijk. Amper 6 maanden (eigenlijk nog niet eens want speelde van januari t/m mei voor Utrecht) zitten er tussen Sparta en Psv. Met daartussen Utrecht.

De stap naar PSV was voor velen een logische, want het was een stap hogerop, goed voor zn ontwikkeling naast de standaard sportieve en financiele vooruitgang. Niemand hoorde je toen roepen, dat het misschien beter voor hem was eerst wat meer ervaring op te doen, beter te worden bij de FC Utrecht.

Nu..... nu dat Manchester U al interesse toonde en naar het blijkt nu ook AS Roma, gaan eigenlijk alle argumenten van destijds bij de overstap van Utrecht naar PSV ook weer een beetje op. Alleen betreft het hier dus PSV als verkopende partij.

Gezien de argumenten destijds en de gretigheid waarmee Strootman overstapte, zou het me niet verbazen, als straks een grotere club komt, diezelfde Strootman er veel, zoniet alles aan gelegen is om de stap hogerop opnieuw te zetten!.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren