Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘De PSV-fans verwachten niets van me, ik kan alleen maar verrassen’

Laatste update:

De overgang van Florian Jozefzoon van RKC Waalwijk naar PSV kwam voor velen als een verrassing, en de vleugelaanvaller hoopt dat hij ook in het shirt van de Eindhovenaren zal weten te verrassen. De 22-jarige Jozefzoon heeft in ieder geval niet de druk van een torenhoge transfersom.

/

Mede omdat de Brabantse club niet meer dan een kwart miljoen euro hoefde te betalen voor de buitenspeler gaat Jozefzoon onbevangen aan de slag bij PSV. Last van hooggespannen verwachtingen heeft de aanvaller totaal niet. “Er hangt niet echt een prijskaartje om mijn nek, de club heeft relatief weinig voor me betaald”, weet de voetballer, die werd opgeleid door Ajax en ook nog voor NAC Breda uitkwam.

“Wat dat betreft kan ik het nooit slecht doen”, vervolgt Jozefzoon in gesprek met Voetbal International. “De mensen op de tribunes verwachten niets van me. Ik kan ze alleen maar verrassen, zo voel ik het.” De vleugelspits gaat ervan uit dat hij daarin ook gaat slagen, al houdt hij een slag om de arm. “Of ik het ga redden in Eindhoven, zal moeten blijken. Een ding staat voor mij vast: deze kans kon ik niet laten schieten.”

Denk je dat Florian Jozefzoon veel gaat spelen bij PSV?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Jozefzoon kan in het begin van het seizoen wel zijn kans grijpen, narsingh is namelijk nog even uitgeschakeld

4 juli 2013 om 11:55

Ik denk dat Wijnaldum als nog op zijn plaats gaat beginnen

4 juli 2013 om 12:13

Inderdaad, deze jongen gaat het niveau niet aankunnen

4 juli 2013 om 12:25

deze jongen gaat vriend en vijand verassen volgend jaar.. let maar op.!!!

4 juli 2013 om 12:50

Dan ben ik blij dat ik vriend noch vijand ben van de beste man. Het lijkt mij niet verast te worden.

We zullen zien wat het wordt. Hij kan lekker onbevangen spelen.

4 juli 2013 om 12:59

Ik denk eerder dat Wijnaldum op de plek van Toivonen gaat spelen aangezien Toivonen op het punt staat te vertrekken bij PSV.

4 juli 2013 om 13:09

En Maher dan?

on: Ik kijk er al naar uit, hij heeft alles wat een rechtsbuiten nodig heeft zoals snelheid, wendbaarheid, techniek en een goede voorzet.

4 juli 2013 om 14:50

Maher kan op meerdere plaatsten op het middenveld uit de voeten.. Toch denk ik niet dat Jozefzoon basis komt, maargoed wat hij zegt.. beide partijen hebben weinig te verliezen.

4 juli 2013 om 12:01

Is hij niet al bijna hersteld?

4 juli 2013 om 12:06

Iedereen heeft zo'n hoge pet op van Narsingh, maar ik moet het nog maar zien, of het eruit komt.

4 juli 2013 om 12:28

Ik als feyenoorder verwacht ook helemaal niks van je want je bent echt een dramatische speler.. Je kan niet eens normaal een bal aannemen en je bent zo voorspelbaar als wat in je acties. Niet voor niets hadden ze je niet nodig daar in Amsterdam. En niet voor niets belande je bij Rkc.

4 juli 2013 om 13:10

Wat vond jij van Schaken z'n eerste seizoen bij feyenoord? Had je hoge verwachtingen?

Denk dat deze jongen uitstekend past in het team van Cocu. Ben wel benieuwd of hij een vaste basiskracht wordt. Als hij zich net zo laat gelden als het afgelopen seizoen, komt het goed!

Zo is het florian verras ons maar eens.

Het is voor de jongen puur persoonlijk een fantastische stap, een kans zoals hij zelf al aangeeft, absoluut niet kon laten schieten. Het is natuurlijk geen directe versterking voor de basis maar kan als stand in prima fungeren bij blessures of schorsing van de beoogde vleugelspelers. Het grote voordeel aan Jozefzoon is dat hij zowel links als rechts uit de voeten kan.

Voor 250.000 ?? Dat is toch een aardig laag bedrag, maar wel een goede breedte versterking voor PSV

4 juli 2013 om 12:04

Nope 250.000, vastgestelde clausule in zijn contract. Het ED heeft 4 ton genoemd maar die zitten wel vaker fout met de bedragen.

4 juli 2013 om 12:07

Persoonlijk vind ik 250.000 niet zoveel voor een speler van Jozefzoons caliber.
Ik vind hem toch meer rond de 1.5 miljoen waard maar dat is mijn mening. Hij heeft het namelijk al laten zien bij Rkc, ik kon echt genieten van zijn acties.

4 juli 2013 om 12:44

1.5 miljoen omdat hij een aantal goede wedstrijden heeft gespeeld bij Rkc?

Op basis van wat baseer je 1.5 miljoen???
250.000 is niet veel idd, maar 1,5 mijoen is toch wel lichtelijk overdreven lijkt me.

4 juli 2013 om 12:51

mischien is 1.5 inderdaad overdreven maar dit is toch wel een speler met aardig wat potentie. Ik baseerde die 1.5 miljoen op dat ik hem altijd de uitblinker vond van Rkc.

4 juli 2013 om 13:16

Jozefzoon wordt qua transfersom sowieso winst op gemaakt. Alleen al het feit dat je bij een topclub speelt, maakt je al duurder. €250.000 is niks te veel voor een back-up waar je ook nog winst op gaat maken, ookal speelt hij nauwelijks.

4 juli 2013 om 14:51

Altijd maar die winst die elke psv supporter noemt. Op Mertens is ook zowat geen winst gemaakt (met salaris en premies meegerekend). Je moet een speler kopen omdat ie van toegevoegde waarde is of omdat je op die positie kwaliteit mist. Anders moet je lekker op de beurs gaan werken.

Waarom is iedereen zo onder de indruk van deze Jozefzoon, opeens?

Het is een aardige vleugelspeler voor het niveau Nac, NEC en RKC Waalwijk, maar voor PSV is hij absoluut niet geschikt. Deze man is snel, maar daar is ook alles mee gezegd. Zijn techniek laat te wensen over, zijn voorzet mislukt 9 van de 10 keer en zijn scorend vermogen ligt erg laag. Deze jongen zal echt starten in de belofte en zal derde keus zijn als Narsingh weer fit is, goeie deal Florian..

4 juli 2013 om 12:05

Omdat het volstrekt voorbarig zou zijn om een breedte aankoop van te voren al definitief af te schrijven. Daarnaast heeft hij een laag prijskaartje en kan hij vriend en vijand zomaar verassen omdat er amper sprake is van een verwachtingspatroon. Dus vandaar dit vertrouwen.

4 juli 2013 om 12:18

Inderdaad, vond hem de eerste wedstrijden bij Ajax ook aardig spelen had ook gehoopt dat hij weer naar Ajax kwam als rechtsbuiten.

4 juli 2013 om 12:47

Ik vind het ook een vreemde aankoop, ik vind het voor RKC een speler die opvalt, die vrijheid krijgt om aanvallend zijn ding te doen. Bij PSV ligt die verwachting toch stukken hoger, en kan je niet teren op 1 actie per wedstrijd.

Bij Jong Oranje heb ik hem ook een aantal keren zien spelen en viel naar mijn idee heel erg door de mand. Qua looplijnen is het gewoon niet goed, en de acties op goed geluk uitgevoerd. Weinig overzicht en weinig oog voor ruimte en medespelers.

Ik hoop voor hem en PSV dat het wel een goed huwelijk wordt, maar ik ben in dezen niet zo optimistisch.

4 juli 2013 om 13:18

Hoessen kwam van een nóg slechtere club af en heeft ook heel wat wedstrijden voor Ajax gespeeld dit jaar. Zelfs aardige wedstrijden gespeeld in de Champions League.
Ik beweer niet dat iedere speler dit kan, maar waarom zou het bij Jozefzoon niet zo kunnen zijn?

4 juli 2013 om 13:24

Psvfan..

Het verschil is, in mijn optiek, dat Ajax jonge gasten vele malen sneller brengt en een kans geeft dan dat PSV dit -nomaliter- doet.
Nu weet ik natuurlijk niet hoe Cocu dit exact aan gaat pakken, maar met de huidige selectie van Psv, schat ik in dat Jozefzoon minder minuten gaat maken dan Hoessen.

4 juli 2013 om 13:28

Want?
Jozefzoon zal -net als Hoesen- het seizoen starten als 2e keus. Hoesen was en blijft 2e spits, Jozefzoon tweede rechtsbuiten bij een vertrek van Toivonen. (wijnaldum zal dan immers middenvelder blijven en geen Rechtsbuiten meer). Inderaad.. Ik hoop ook dat Jozefzoon minder wedstrijden zal spelen dan Hoesen. Dit zou namelijk betekenen dat Narsingh weinig geblesseerd en geschorst zal zijn dit seizoen.

4 juli 2013 om 13:35

Jozefzoon wordt, als ik de gemiddelde Psv'er hier zie, 3de keuze. Op links achter Depay en Bakalli en op rechts achter Narsingh (als hij terug is) en Wijnaldum.

En in dat geval is Jozefzoon toch niet te vergelijken met Hoesen? Ten eerste omdat Hoesen wél (de vaste) 2de keuze is en ten tweede omdat Ajax talenten sneller en vaker de kans geeft om zich te laten zien.

Daarom geef ik aan -dat ik denk- dat Jozefzoon niet tot weinig gaat spelen en de kans heel klein is dat Jozefzoon hetzelfde traject gaat afleggen als Hoesen...

4 juli 2013 om 13:41

Toivonen zal vertrekken, en Wijnaldum wordt dus basisspeler op het middenveld, naar mijn mening. Daarom beweer ik dus dat Jozefzoon 'gewoon' 2e keus zal zijn op rechts, en niet derde.

Tevens heeft het optreden van Hoesen bij Ajax niks te maken met jeugd doorschuiven, maar was het gewoon pure noodzaak door de blessure van Sigthorsson.

4 juli 2013 om 14:38

Psvfan..

En jij verwacht dus dat PSV geen extra spelers meer zal halen, bij een eventueel vertrek van Toivonen?! Ik wel gezien de koopwoede van PSV op dit moment.

Ik heb overigens niets gezegd over jeugd doorschuiven. Ik vertelde dat Hoesen een compleet ander traject af heeft gelegd dan dat Jozefzoon. En dat is ook zo. Hoe je het ook went of keert, Ajax maakt meer gebruik van talenten en PSV koopt meer spelers aan. Zonder dat ik één van de beide als goed of slecht wil beoordelen, is dat gewoon een feit. Daarom denk ik dat Jozefzoon minder kans maakt op speelminuten dan Hoesen. Jij mag daar uiteraard anders over denken..

Vind hem een leuke speler die zich bij RKC goed ontwikkeld heeft. Hij zegt precies wat ik ook denk, ik verwacht niet al te veel van hem en hij heeft geen/weinig druk op zich. Hij kan me denk ik alleen verbazen. Daarnaast is ook een gunstig voordeel dat hij zo weinig gekost heeft, dat hij waarschijnlijk geen verlies kan maken!

4 juli 2013 om 12:20

Maar ik vind het niks voor PSV eerlijk gezegd. Weet niet, bij RKC zo en dan leuk maar PSV wilt voor de titel daar komt hij te kort voor. Net als dat wij Lukoki en Sana hebben.

4 juli 2013 om 12:26

Nou ja ik zie Jozefzoon als een goede back up back up.
Rechtsvoor Narsingh - Wijnaldum - Jozefzoon
Linksvoor Depay - Bakalli - Jozefzoon

4 juli 2013 om 14:28

@ahjacied

Je vergeet Boerrigter. Ook niet bepaald een Ajax-waardige speler lijkt me.

4 juli 2013 om 15:27

Als ik zeg eventjes een kostprijsje maak:
Hij heeft 2.5ton gekost en gaat denk ik ±3 ton per jaar verdienen. Kost PSV over 4 jaar dus maximaal 1.45 miljoen. Wanneer hij het goed doet heb je zijn verkoopprijs al verviervoudigd en doet hij het niet heel speciaal kun je hem waarschijnlijk alsnog voor zijn kostprijs verkopen. Daarnaast is hij jong en heeft hij een goed jaar achter de rug dus ik zie hier weinig negatief in. Stel dat hij naar een subtop was gegaan en hij was daar doorgebroken, hoor je iedereen volgend jaar roepen: "dat PSV of Ajax daar niet op gelet hadden vorig jaar, dit hadden we al lang voorspeld".

Leuk voor Florian dat die weer op het hoogste nivo kan meedoen.

Tja contracteer mij dan ook, ik kost niks hoef bijna geen salaris en misschien verras ik ook wel Nee blijf het een rare aankoop vinden van Psv, een leuke back up maar zelfs als back up heb je iets beters nodig vind ik als Psv zijnde.

4 juli 2013 om 12:04

Zelfde verhaal als Sana bij jullie, goedkoop, jong (dus kan zich nog ontwikkelen) en geen verkeerde om achter de hand te hebben, maar (nog) niet goed genoeg voor de basis

4 juli 2013 om 12:15

Ja op zich wel maar is toch wel anders, hou ook niet van vergelijken.. Sana was een onbekende, Jozefzoon zeker voor de Ajacieden een bekende speler die je al zo vaak heb zien spelen maar nooit heeft weten te overtuigen sinds hij van het stempel talent af moet komen. Zit geen progressie in vind ik.

4 juli 2013 om 12:21

Zoveel heb ik niet gezien van hem, ook niet afgelopen jaar bij Rkc, maar hij was toch geselecteerd voor jong oranje, dus hij heeft het toch aardig gedaan blijkbaar.

Dan een gokje voor 250.000 euro is nie verkeerd denk ik, als het niks wordt, verkoop je hem weer voor die prijs, als ie zich wel goed ontwikkeld, pak je nog een mooie winst

4 juli 2013 om 13:25

Ja hij heeft het ook aardig gedaan bij met alle respect Rkc, en selectie jong oranje zegt niet veel, er word in ene teveel waarde gehecht aan jong oranje de echt goede spelers komen never in jong oranje eigenlijk.. Het niveau wat geëist word moet echt weer omhoog. Maar je hebt verder gelijk hoor, vind ook het is een gokje om te doen, als het niks blijft want ik vind het echt niks, dan is het minimaal bedrag verlies en mocht het wel iets worden is dat mooi meegenomen.. Niet financieel maar sportief vind ik het gewoon een rare aankoop

4 juli 2013 om 12:09

Jozefzoon is gewoon een goede speler die wel kan verrassen. Ik denk niet dat jij hem veel hebt gezien bij Rkc want hij speelt altijd op een constant niveau en heeft geweldige acties in huis.

4 juli 2013 om 12:18

Tja ik streef mischien naar een ander niveau, geweldige acties in huis, ik heb met extra interesse Rkc gekeken omdat ze leuk voetbal speelden. Los heb ik hem veelvuldig bij Ajax gezien dus ik weet echt wel wat zijn kwaliteiten zijn. Hij is snel heeft een aardige actie zeker niet geweldig zijn voorzetten zijn net drama als van Lukoki zijn rendement idem leuke speler voor Rkc ja!

4 juli 2013 om 12:10

Zo hebben wij toch Sana?? Zit bijna geen risico aan. Waarom niet?

4 juli 2013 om 12:19

alleen is wel gebleken dat Sana een niveautje minder is. Daar gaan we ook niks meer van horen

4 juli 2013 om 12:21

Zit ook bijna geen risico aan. maar omdat het bijna risicoloos is kan het niet ook alsnog een rare aankoop zijn? Dat wist ik niet.. En ondanks dat het qua bedrag, leeftijd een Sana verhaal is, blijft er een klein verschil Sana kende niemand was een onbekende en Jozefzoon zie ik al jaren voetballen..

4 juli 2013 om 12:23

Sana is geen niveau minder dan Jozefzoon, eerder juist vergelijkbaar. Nu kunnen we hem beter op waarde inschatten gezien hij geen heel seizoen in Zweden al achter de rug had zoals zijn 1e seizoen bij Ajax.

4 juli 2013 om 12:38

Hoe kan je nou zeggen dat Sana van een minder niveau is?? Het seizoen is nog niet begonnen. Je hebt Jozefzoon nog niet zien spelen, maar meneer weet het allemaal al. Sana was vermoeid aan de competitie begonnen vorig jaar. Heeft met een speciaal programma trainingen gevolgd en wordt klaargestoomd voor dit seizoen. Maar aangezien jij kan voorspellen..zeg eens: Wie wordt er kampioen?

4 juli 2013 om 12:40

Zie je mij zeggen dat jij het geen rare aankoop mag vinden..? Ik geef alleen aan dat Sana een vergelijkbare aankoop is. Waarom zou je het niet doen. Als back up inderdaad. Daarnaast kan psv altijd nog een speler erbij halen.

4 juli 2013 om 12:44

Niet volledig met je eens. De scouts van Ajax kenden hem al wel en in hun rapporten hadden zij Sana als ongeschikt gerapporteerd. Toch heeft ajax hem uiteindelijk gekocht wegens de lage transfersom.

4 juli 2013 om 13:18

Ik zeg ook niet dat jij dat zegt maar ik doel op het feit dat jij komt met bijna geen risico, terwijl ik dat zelf ook wel snap daarom dat ik zeg dat het ondanks het geringe risico het nog steeds een rare aankoop is. "daarnaast kan je psv nog altijd een speler halen.." daar zeg je het al, het is een rare aankoop, ook omdat het zo vroeg is.. Sana was nog even opgehaald als alternatief voor Narsingh die ze te duur vonden vorig jaar.

4 juli 2013 om 13:20

Dat klopt er waren scouts tegen zijn komst, en omdat hij inderdaad niet veel moest kosten is hij toch wel gehaald ook omdat ze narsingh te duur vonden dus dat werd last minute dingen. Dit is aan het begin van de periode, en scouts zijn geen mensen op vz, niemand hier had Sana zien spelen terwijl velen op Vz wel Jozefzoon door en door kennen..

4 juli 2013 om 13:28

Qeta..

Waarom gaan we niets meer van Sana horen? Hij heeft deze zomer hard getraind en is volledig fit aan aankomend seizoen begonnen. Nu ga ik niet zeggen dat Sana een basisspeler wordt, maar om nu al te zeggen dat we niets meer van hem gaan horen, vind ik wat aan de vroege kant. Geef ook die jonge jongen nog een kans, net als mensen bij Jozefzoon doen..

4 juli 2013 om 13:22

Aangezien je Sana geen goed voorbeeld vindt; Hoesen dan?
Had potentie, ging naar Fulham, maakte daar geen indruk.. werd verhuurd aan HJK Helsinki, kwam daarna wederom bij Fortuna Sittard terecht en speelt nu zijn wedstrijden in het shirt van Ajax.

Klinkt een beetje als hetzelfde scenario. Hoge potentie, zakt af naar een kleine club, en komt een paar jaar later terug bij een topclub.

4 juli 2013 om 13:34

Tja los van dat echt twee heel andere types zijn, ook een heel ander verloop hoor, Jozefzoon heeft bij Ajax alle tijd en kansen gehad hoor en het is bij hem niet de mentaliteit zoals bij een Lukoki maar het zit er gewoon niet in. Er zit geen progressie in, Hoessen heeft in een half jaar meer progressie geboekt dan Jozefzoon in alle tijd dat hij van het stempel talent af moet komen.

EN ik zeg toch hou sowieso niet van vergelijken... Ik zeg ook niet dat het niet kan dat Jozefzoon verrast maar ik zie het niet gebeuren en vind het een rare aankoop!

4 juli 2013 om 13:44

De verschillende types hebben in dit verhaal geen invloed. Het gaat er om dat ze hetzelfde traject afgelegd hebben. Ofja, mogelijk..
En vergeet niet dat Jozefzoon nu pas de stap maakt, die Hoesen vorig jaar al gemaakt heeft; naar een topclub.
Jozefzoon kan nu net zo goed veel progressie gaan boeken. Heeft hij bij RKC immers ook gedaan.

en met de zin 'ik houd sowieso niet van vergelijken' ontwijk je in feite alle kritiek. Beetje zwak.

4 juli 2013 om 14:25

Nee hoor omdat je ziet dat vergelijkingen in het voetbal gewoon nergens op slaan, er komt teveel bij kijken om überhaupt spelers 1 op 1 te vergelijken juist al helemaal qua carrièreplanning..

En ik zeg toch ook dat Jozefzoon zou kunnen verassen, dat ontken ik niet, maar ik zie het niet gebeuren. En om dat te gaan vergelijken met het traject van Hoessen is gewoon nutteloos naar mijn mening, los van het feit dat de vergelijing ook echt niet klopt. Vergeet niet Jozefzoon komt al bij een topclub vandaan, en heeft het gewoon niet gered bij Ajax, Hoessen had na een half jaar al profijt van de begeleiding bij Ajax omdat hij veel potentie heeft en atletisch ook meer aan kan. Nogmaals het zou kunnen dat hij in ene veel beter word maar ik zie dat niet gebeuren. Bij Rkc is het een leuke speler gebleken die zelfs bij lange na niet altijd opviel en de wedstrijd tegen Psv was 1 van zijn beste en die was redelijk vroeg, progressie? Nee ik volg hem echt al jaren en ik zie sinds dat hij echt van dat talent stempel af moet komen geen progressie meer boeken. Maar misschien dat Cocu iets met hem kan bereiken.

En omdat ik Ajacied ben hoeven jullie niet perse terug te komen met Ajax spelers. Ik blijf het een rare aankoop vinden. Maar voor jullie info dan Ja Hoessen vond ik een super aankoop, en Sana vond ik ook een rare aankoop van Ajax ze hadden gewoon Narsingh kunnen hebben maja dat doet er niet toe ik heb het gewoon over Jozefzoon!

'begin van het seizoen moet hij zijn kans grijpen. Erna zie ik geen basisplaats voor hem in het verschiet indien hij niet overtuigd.

Dan komen narsingh & depay in de basis terecht met Maher als 10 of wijnaldum als 10 en maher naast strootman!

4 juli 2013 om 15:46

Aangezien Maher rugnummer 6 heeft kan hij zomaar naast Strootman komen te spelen, terwijl hij als 10 echt kan schitteren. We gaan het zien. Strootman en Maher zijn in ieder geval twee zeer getalenteerde middenvelders voor een Nederlandse club. Als de selecties van Ajax en Feyenoord intact blijven hebben zij ook twee goede middenveld'en voor onze competitie. Dat kan wel eens genieten worden komend seizoen

Dit soort transfers willen in de Eredivisie toch nog wel eens redelijk uitpakken, het zou me daarom ook niks verbazen als PSV plezier aan hem gaat beleven. Het is toch een jongen die een goede voetbal opleiding heeft genoten, dit zag je veelvoudig terug op de trainingen en positiespelletjes bij U20.

4 juli 2013 om 12:32

En zag je dat ook terug toen hij bij Ajax en NAC speelde? Prima speler voor de middenmoot of hooguit subtop, maar niet meer dan deed. Bij RKC is het makkelijker om 10 goede wedstrijden te spelen dan op een hoger niveau. Daarnaast kan hij in de counter goed spelen, maar bij PSV ben je bijna altijd dominant, dus dan krijg je een beetje geval Narsingh want Josefzoon is ook niet goed in de kleine ruimte en dan is Narsingh nog een klasse beter.

Josefzoon zal ongetwijfeld wat nuttige dingen doen, maar meer dan een breedteversterking zal het niet worden.

4 juli 2013 om 14:11

Ik vond wat ik van hem bij Ajax heb gezien, beter dan wat Sana heeft laten zien. Als ik me niet vergis hebben ze Sana gehaald, omdat ze Jozefzoon niet goed genoeg vonden. Deze laatste is fysiek sterker en is net zo snel en technisch misschien iets minder.

4 juli 2013 om 15:48

@ Steef71

Ik schat Jozefzoon momenteel ook iets (al is het verschil in mijn ogen niet groot) beter in, maar dat zegt nu niks..

Beide spelers komen te kort voor de Nederlandse top op dit moment. Het is de vraag hoe ze zich gaan ontwikkelen komend seizoen en of ze aan kunnen haken. Beide clubs zitten niet echt breed in de buitenspelers, dus beide kunnen waarschijnlijk genoeg momenten krijgen om zichzelf te bewijzen. We gaan het zien

4 juli 2013 om 15:48

@ Steef71

Ik schat Jozefzoon momenteel ook iets (al is het verschil in mijn ogen niet groot) beter in, maar dat zegt nu niks..

Beide spelers komen te kort voor de Nederlandse top op dit moment. Het is de vraag hoe ze zich gaan ontwikkelen komend seizoen en of ze aan kunnen haken. Beide clubs zitten niet echt breed in de buitenspelers, dus beide kunnen waarschijnlijk genoeg momenten krijgen om zichzelf te bewijzen. We gaan het zien

Hij is links voor en daar is mertens net vertroken dus ja hij speelt en narsing speelt geleik van het begin

4 juli 2013 om 12:24

Jozefzoon is een rechtsbuiten. Ik denk dat voor linksbuiten Cocu de voorkeur zal geven aan Depay.

4 juli 2013 om 15:49

Jozefzoon is eigenlijk opgeleid als linksbuiten. Pas afgelopen jaar op rechtsbuiten neergezet. PSV kan hem dus als back-up voor twee posities gehaald hebben en hij kan dus op beide posities zijn kans grijpen

4 juli 2013 om 16:18

Je doet je naam geen eer aan.

"pas afgelopen jaar op rechtsbuiten neergezet"

Onjuist. Hij is rechtsbenig en in de jeugd bij Ajax ook voornamelijk rechtsbuiten gespeelt net zoals in zijn 4 partijen voor Ajax 1 en in zijn verhuurperiode bij Nac.

ik heb hem gevolgd bij Jong Oranje maar wat ik daar zag vond ik echt niet van het niveau Psv. als je hem vergelijkt met de andere spelers vond ik dat er 10 keer meer dreiging uitkwam vanaf Wijnaldum. wel een goede breedteversterking maar ik geloof niet dat hij een basisplaats gaat afdwingen. ik denk dat Depay en Wijnaldum op de vleugels beginnen.

4 juli 2013 om 15:51

@ psvheidje

Dit zal voor PSV waarschijnlijk net zo'n projectje zijn als Ajax heeft met Hoesen en Sana. Leuk voor erbij, deze spelers zijn ontzettend gemotiveerd om zich te verbeteren (omdat ze zelf ook inzien het niveau nu nog niet aan te kunnen), mopperen niet als ze geen basisplaats hebben (goed voor het teamgevoel en de rust in de selectie) en kunnen simpelweg nooit echt tegenvallen omdat ze weinig gekost hebben.

5 juli 2013 om 00:35

ja zo'n rol zie ik ook voor Jozefzoon. alleen als Matavz inderdaad weggaat zou ik nog een ospits halen en een verdediger. wat we nu nodig hebben is ook een routinier.

5 juli 2013 om 12:11

@ psvheidje

Liever 2 verdedigers (rechtsback, linker centrum verdediger) dan nog een aanvaller. Daar kan Locadia altijd nog spelen.

Eerst de 11 basisplaatsen goed ingevuld krijgen lijkt me. Vervolgens kan gekeken worden of er geld over is, waar er geen goede reserve spelers voor handen zijn (welke positie) en hoe met het geld dat over is reserve spelers gehaald kunnen worden voor die posities.

Er zijn veel spelers weggegaan en er moet wat voor terug komen. Jonge speler, hij is niet goed maar ook niet slecht en kost geen drol aan salaris. Gewoon een goede invaller

Denk dat deze jongen best kan aanhaken met het niveau. Was vorig seizoen dé man bij RKC en deed ook tegen de topploegen leuke dingen. Hopelijk houdt hij deze onbevangenheid, en ondanks dat ik hem liever bij Feyenoord had willen zien spelen als opvolger van Schaken, hoop ik dat hij het ook in Eindhoven gaat laten zien.

Goede instelling. Van PSV mag inderdaad niets worden verwacht. Zo'n jong team heeft een paar jaar nodig om te rijpen. Hopelijk blijft het aanvallende voetbal behouden en kunnen ze verrassen door in de top 3 te eindigen.

4 juli 2013 om 13:47

Van PSV mag je gewoon verwachten dat ze meedoen om het kampioenschap, welliswaar een jonge ploeg maar dat had Feyenoord ook afgelopen seizoen. Verder is de overige top niet zo geweldig dus bij de eerste 2 hoeft niet zo'n probleem te zijn.

4 juli 2013 om 14:13

@bruno Conti1, Volgens mij werd Feyenoord echt niet verwacht dat ze om het kampioenschap gingen spelen hoor, dus die vergelijking vind ik nergens op slaan.

4 juli 2013 om 14:36

beste Steef, werd niet verwacht maar speelde, ondanks jonge ploeg (en daar ging het hierom) toch lang mee om kampioenschap. De vergelijking (jonge ploeg) slaat dus wel degelijk ergens op. Mss volgende x beter lezen.

Ook ik heb niet al te hoge verwachtingen van Jozefzoon bij Psv. Hij lijkt me vooral voor de breedte gehaald. Narsingh en Depay lijken me de eerste vleugelspelers te worden. Jozefzoon heeft wat mij betreft nog te weinig laten zien bij RKC en Jong Oranje.

persoonlijk denk ik dat deze man heel snel zal gaan verrassen voor vele mensen!
rappe voetballer met een goede pass en beweging in de benen!

ben erg benieuwd en hoop dan ook dat die speeltijd gaat krijgen (zeker nu narsingh nog niet topfit is)

Ik ben benieuwd hoe ie het gaat doen. Hij kostte bijna niets dus het kan eigenlijk geen miskoop worden. Als er verder niet veel wordt gekocht door PSV heeft Jozefzoon toch een kans op speeltijd.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren