Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Maher neemt rugnummer van Van Bommel over bij PSV

Laatste update:
/

Adam Maher is maandagmiddag officieel gepresenteerd bij PSV en voorgesteld aan de verzamelde media. De negentienjarige middenvelder is overgenomen van AZ, dat 6,5 miljoen euro aan transfervergoeding aan hem verdient. Dat bedrag is nog exclusief bonussen, die in de toekomst bovenop de beginsom kunnen komen. Maher gaat in Eindhoven spelen met rugnummer 6.

Dat nummer behoorde afgelopen seizoen toe aan Mark van Bommel, die een punt zette achter zijn lange en imposante profcarrière. De komende vijf jaar speelt Maher ermee, want zo lang heeft hij getekend in het Philips Stadion. De talentvolle spelverdeler onderging maandag de medische keuring in Eindhoven en toog vervolgens richting De Herdgang, om daar zijn handtekening te zetten.

Bij aankomst op het trainingscomplex werd Maher door flink wat PSV-fans ontvangen. Zij applaudisseerden voor hem en scandeerden zijn naam. Na Jeffrey Bruma en Florian Jozefzoon is Maher aanwinst nummer drie voor hoofdtrainer Phillip Cocu. De club verkocht Jeremain Lens, Dries Mertens en Erik Pieters en haalde daarmee zo’n 22 miljoen euro binnen. Zodoende was er geld beschikbaar voor nieuwkomers.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het moet toch gezegd worden, Respect wat Brands deze transferperiode laat zien tot nu toe. Netjes onderhandeld.en goede spelers binnen gehaald. Hij verkoopt ook spelers voor een goed bedrag. Knap werk!

1 juli 2013 om 13:51

Idd na al dat afkraken van brands haalt hij nu 2 uitstekende spelers en verkoopt ook goed. Pieters kunnen verkopen voor 4,5 na een slecht jaar is heel knap.

1 juli 2013 om 13:59

Dit is een goede transfer, Jozefzoon en Bruma zijn nog altijd risico gevallen. Bruma afgelopen seizoen op de bank bij hsv en kon absoluut niet imponeren wanneer hij in het veld stond.

1 juli 2013 om 14:01

Plus dreigen ze strootman en Toivonen ook nog te verliezen. Dan krijg je toch nog een groot probleem. Want dan moet je nog meer investeren in spelers die er gelijk moeten staan en gaat de prioriteit verdediging naar de 2de rang

1 juli 2013 om 14:02

3,5

1 juli 2013 om 14:11

ze hebben genoeg jonge spelers die dat kunnen opvangen. Daarbij komt Manolev ook weer bij de selectie, die gaat alle critici de mond snoeren volgend seizoen! Kan niet wachten op zijn rushes naar voren =) Misschien wel rechtshalf als de rechtsback positie nog versterkt gaat worden.

1 juli 2013 om 14:18

@hernandes, Strootman hoeft niet te worden verkocht. Toivonen wel, daarvoor is Maher nu aangetrokken Denk dat PSV meer problemen krijgt als Ola niet wordt verkocht!
een nieuwe RB is momenteel prioriteit nr 1. wellicht nog een CB erbij maar daarvoor moet er eerst een vertrekken geloof ik.

1 juli 2013 om 14:19

Wat Brands heeft laten zien vind ik juist matig, zelfs ook als je het gebrek aan degelijke verdedigers buiten beschouwing laat.

Om maar wat voorbeelden te noemen:

Strootman werd pas aangetrokken toen hij net een half jaar bij Utrecht speelde en net werd opgeroepen voor Oranje. Had Brands een half jaar eerder gehandeld, had PSV dat zeker 5 miljoen euro gescheeld.

Mertens werd door Utrecht ook voor een schijntje bij Apeldoorn afgehaald, en ook met een flinke winst aan PSV doorverkocht. Had Brands beter opgelet, had hij Mertens zelf bij Apeldoorn kunnen kopen - zoals Twente dat wél heeft gedaan met die andere ex-vleugelspeler van Apeldoorn; Chadli. Had ook zeker 5 miljoen euro gescheeld aan transferkosten.

En nu dus Maher, weer meer dan 6,5 miljoen euro. En dan nog zeggen dat hij hem kende uit de jeugd van AZ! Als Brands écht zo'n oog voor talent zou hebben, had hij hem al in een veel vroeger stadium aangetrokken (oftewel, voor een veel lagere prijs).

Wat ik hiermee wil zeggen, is dat Brands eigenlijk niks speciaals laat zien. Elke pannenkoek die wekelijks de samenvattingen van de Eredivisie volgt, zag dat Mertens, Strootman en Maher grote talenten waren/zijn.

1 juli 2013 om 14:22

Verlies van toivonen is al opgevangen met deze speler he, die willen ze juist kwijt.

1 juli 2013 om 14:24

Nu heeft Brands' het goed ineens weer goed gedaan?!
Dus alleen omdat hij nu Maher heeft gehaald die nog niets heeft bewezen een Bouma heeft gehaald die ook nog nergens geslaagd is.
Dat hij voor Mertens' 3 mil winst hebben verkochten Pieters ondanks weinig speeltijd voor dat bedrag heeft gekocht?
Aan eind afgelopenn seizoen, was hij een slechte manager dit en dat. Kocht hij maar wat. Moest het beleid maar anders.
Dus beleid aangepast en nu gaan ze op oude voet verder.
Ze raken nu veel spelers die wat waard zijn kwijt, maar kopen dan ook gelijk weer veel in.
Dit gebeurt dus iedere seizoen, straks loopt het niet en kunnen ze niets .
Dan heeft hij het weer slecht gedaan.

1 juli 2013 om 14:26

Chef.psv. Als er een grote club voor strootman komt, dan wilt hij zelf denk ik wel weg. Dan moet Psv wel, bij een aanvaardbaar bod. En dan heb je een gigantisch probleem.

1 juli 2013 om 14:42

@ hernandes want het is dan inderdaad onmogelijk om iemand ervoor terug te halen. Waarschijnlijk gaat Strootman ook nog het meest opbrengen, dus zou je eenvoudig 2 vervangers kunnen halen. Volgende keer even nadenken voordat je reageert....

1 juli 2013 om 14:50

Kun je wel doen twee vervangers halen voor Strootman, maar je mag er meer één opstellen Je gaat er dus altijd op achteruit als Kevin weg gaat.

1 juli 2013 om 17:49

aubobjectief, je kan wel 5 vervangers halen maar ze moeten kwalitatief wel zo goed zijn als Strootman, raar dat je mijn punt niet snapt en dat gaat natuurlijk een gigantisch probleem worden

1 juli 2013 om 13:52

Als die nu ook nog Marcelo en Derijck laat verkopen is het een echte held! Buiten dat moeten er dan ook weer nieuwe spelers aangetrokken worden.

1 juli 2013 om 13:54

Als Marcelo en Derijck weggaan dan moet er helemaal niks worden aangetrokken. Er moet sowieso een lcv komen voor de basis en dan Hendrix en Zanka daarachter. Anders debuteert Hendrix straks als hij 23 is.

1 juli 2013 om 14:02

Held? Waarom precies? omdat jullie 6,5 miljoen betalen plus nog bonussen dus kom je op 8 tot 9 miljoen uit? Goede deal lol

1 juli 2013 om 14:27

Als Maher zich blijft ontwikkelen is hij over een paar jaar minstens het dubbele waard. En als PSV goed weet te onderhandelen krijgen ze dit er ook voor, goede deal dus.

1 juli 2013 om 14:48

@ hernandes ja voor de meest talentvolle speler van Nederland. Nog niet zo'n slechte deal lijkt me. Al in de bovenstaande reactie aangegeven dat hij waarschijnlijk het dubbele waard wordt.

Net heb ik ook al gezegd dat je misschien eerst moet nadenken voor je iets neerzet, maar blijkbaar doe jij dat niet. Net ook al zo een 'intelligente' opmerking van je.

1 juli 2013 om 17:51

In het voetbal heb je geen garanties. Niemand weet hoe Maher zich zal ontwikkelen, ik niet en jullie ook niet. Maar nu al roepen dat jullie hem voor het dubbele gaan verkopen is wel erg lollig en veels te voorbarig.

1 juli 2013 om 13:53

Brands doet echt niets extra's voor zijn salaris. Zijn verkopen zijn logisch en zijn aankopen zijn logisch. Niet dat daar iets mis mee is, maar erg verrassend is het niet.

1 juli 2013 om 13:55

@setto

Dat neemt niet weg dat de prijzen waarvoor Lens en Mertens verkocht zijn niet per definitie logisch zijn. Dat heeft Brands gewoon netjes gedaan. Daarbij had ik niet verwacht dat Jozefzoon naar PSV zou komen. Maar jij blijkbaar wel.

1 juli 2013 om 13:58

@ Tice

Ik geef toe dat het niet vanzelfsprekende bedragen zijn maar helemaal opmerkelijk voor een Belgisch en Nederlands International in de kracht van hun leven vind ik het ook weer niet.

Wat ik daarmee meer bedoelde is dat Brands bijna enkel spelers haalt die jij en ik ook kennen. Niet dat daar iets mis mee is, maar het geeft wel aan wat zijn bereik is.

1 juli 2013 om 14:21

Hier geef ik je groot gelijk in, Brands kijkt niet verder dan zijn neus lang is, hij doet bijna alleen maar aankopen in Nederland. In tegenstelling tot Brands keek oud TD Jan Reker wel verder dan zijn neus lang was en contracteerde spelers als Gomes die binnenkwam als een niemand en vertrok voor 16 miljoen. Johann Vogel, Jefferson Farfan, Alex, Young-pyo Lee etc etc.

1 juli 2013 om 13:53

En uiteindelijk eindigt PSV weer als 2e of 3e met een doelsaldo van 120-40. Maher is een uitstekende aankoop, maar iedereen weet waar het probleem ligt bij Psv. Natuurlijk moet er voorin ook worden ingekocht na het vertrek van Mertens, Lens en waarschijnlijk Toivonen, maar achterin is het helemaal dramatisch en het vertrek van Pieters is ook niet bevorderlijk geweest. Benieuwd wie PSV nog gaat halen, ik mag hopen dat ze nog wel wat verdedigers uit de hoge hoed toveren.

1 juli 2013 om 13:59

Arias en Viergever zijn de meest waarschijnlijke aankopen. Daarnaast is het wachten op het vertrek van Toivonen wat er verder gebeurd.

Brenet moet worden doorgeschoven.
Hendrix doorgeschoven
Heesakkers doorgeschoven
Bakkali doorgeschoven
Overbeek doorgeschoven

evt Paal en van der Moot.

Dan heb je een ronde selectie. Elke aankoop buiten een rb en een lcv is overbodig.

1 juli 2013 om 14:29

En Koch dan?

1 juli 2013 om 14:35

Ik ben het niet met je eens wat betreft Paal en Van der Moot.
Zij zijn allebei net 16 en komen uit de B1... Dan kan je nog wel zó'n groot talent zijn, maar dan heb je in het eerste voorlopig niks te zoeken, buiten trainingen.

1 juli 2013 om 14:38

Koch is helemaal geen talent, dat is hem echt aangepraat. Komt overduidelijk tekort voor het eerste van Psv.

En Paal en van der Moot heb ik liever bij het eerste dan dat er voor 4 miljoen een nieuwe spits wordt gehaald die straks hen in de weg gaat lopen. Ze worden toch wel bij Jong PSV gestald, maar je kan ze beter bij de eerste selectie halen dan dat je een concurrent voor Locadia koopt bij vertrek van Matavz.

1 juli 2013 om 14:38

Bakkali heeft ook op zijn 16e al een halve wedstrijd in PSV 1 gespeeld, en dat is extra bijzonder, want het was o.l.v. D.a., mijn punt is dat als ze gewoon écht veel talent hebben ze ook wel zo nu en dan mee zouden kunnen doen met het 1e

1 juli 2013 om 13:53

Deed Brands het de afgelopen jaren zo veel slechter dan? Strootman, Mertens, Narsingh, van Bommel waren toch allemaal aanwinsten?

1 juli 2013 om 14:31

Van Bommel en Narsingh zijn geen geweldige successen gebleken, of wel? Daarnaast ook nog Strootman, Matavz, Hiljemark, Marcelo, Derijck, Willems, Berg, Lens, Hutchinson, Bouma, Reis, Castro, Zanka, Waterman, Narsingh, Tyton, Sinou, Ritzmaier, Ibrahim, Vennegoor of Hesselink en Mertens naar Eindhoven gehaald.

Hiervoor is dik € 44 miljoen uitgegeven aan transfergelden in drie jaar tijd en is hier tot nu toe € 18,5 miljoen binnen gekomen aan dezelfde vergoedingssommen.

Strootman, Matavz, Hiljemark, Marcelo, Derijck, Willems, Zanka, Narsingh, Tyton, Ritzmaier staan nog onder contract bij Psv en moeten dus minimaal dik € 25,5 miljoen opleveren. Dan heb ik voor het gemak de salarissen er nog niet bijgeteld.

In die tussentijd geen kampioenschap en 1 beker. En geen CL. Geen vetpot dus.

De aankopen van dit seizoen zijn nog niet meegerekend.

1 juli 2013 om 14:39

Je hoeft mij er niet van te overtuigen dat Brands er een potje van (heeft) (ge)maakt.

Mijn punt was juist dat Brands elke transferperiode (zomers) grote namen binnen haalde, en dat het elke keer een teleurstellend seizoen bleek te zijn. Nu haalt hij Maher en is hij meteen weer dé man bij Psv. Zometeen staan ze weer 3e of 4e aan het eind van het seizoen en is hij weer degene die een team bij elkaar heeft gekocht dat niet in balans is.

Waarschijnlijk was dit door de PSV fans hier niet goed te zien in mijn reactie en heb ik daarom nog wat duimpjes omhoog gekregen.

Ik ben blij dat we bij Ajax niet zo met geld strooien.

1 juli 2013 om 14:46

Ik tel geen 44 miljoen dus knap van je.
Salaris? Je hebt toch geen voetballers die gratis op het veld staan. Je betaalt altijd salaris. Het is pas een issue wanneer een speler transfervrij weg gaat.

Ajax is 25 miljoen verloren op sulejmani alleen. In dat perspectief valt dit nog wel mee.

1 juli 2013 om 15:11

Reken dan ook even uit wat ze verdiend hebben aan transfers,ok?

Er is geen club in NL die meer winst marge pakt op de transfers die ze doen.

1 juli 2013 om 15:25

Ajax is 25 miljoen verloren op sulejmani alleen. In dat perspectief valt dit nog wel mee.

dus omdat ajax dit of dat ... moet/mag je met miljoenen strooien,zolang het in dat perspectief meevalt ??wat een stomme opmerking.wees jij als psv fan maar blij dat Jijzelf niets te zeggen hebt bij psv

1 juli 2013 om 15:37

Als je iets zegt, zeg dan iets fatsoenlijks. Hoe kun je nu al zeggen dat Narsingh geen succes is. Die jongen begon echt zijn draai te vinden, speelde goed en toen was hij ineens geblesseerd. Heeft daarna niet meer gespeeld dus dikke onzin om hem nu al geen succes te noemen.

Dan je volgende punt, je noemt spelers die de afgelopen 3 jaar zijn aangetrokken en vervolgens haal je daar alleen de transfergelden van dit jaar binnen. Waarom niet van de afgelopen 3 jaar. Zoals affelay, dzudszak, salcido, maza en nog andere. Ik kan jou verzekeren dan kom je ongeveer uit op die 25,5 miljoen. Mocht er nu dus iets verkocht worden is dat pure winst.

Voor het gemak haal je de salarissen er niet af, nou ik kan je verzekeren salarissen heeft niks met transfers te maken. Allebei een apart potje. Sjezus zeg dat zie ik hier al heel de dag voorbij komen.

1 juli 2013 om 21:48

@psv31813

"ik tel geen 44 miljoen dus knap van je"

Vertel dan gewoon wat je wel telt...43,8 miljoen om precies te zijn en dan komt de vergoeding van Ritzmaier er nog bij.

2010/11 = 9,8 miljoen, 2011/12 = 27,8 miljoen en 2012/13 = 6,2 miljoen

Blijf maar om Sulejmani roepen. Zelfs met de drama aankopen van oa. Jol en Van Basten maakt Ajax winst puur op transfersommen. Nu met het nieuwe beleid helemaal. Maar het is natuurlijk moeilijk om kritisch naar je favo TD te kijken.

1 juli 2013 om 21:50

@ricado77

Als je gewoon leest, dan zie je het antwoord heel duidelijk in de tekst staan, zelfs wat de verliesbalans is en welke speler er nog over zijn van de aankopen van Brands om dat verlies goed te maken/om te zetten in winst.

1 juli 2013 om 14:10

Wacht eerst maar is af wat voor een clausules erin zijn gebouwd. Zodra die bekend zijn dan kunnen we echt pas met 100 zekerheid zeggen dat hij een topdeal heeft gesloten (financieel gezien)

1 juli 2013 om 14:20

@t.alvarez: Kopen kunnen ze inderdaad wel in Eindhoven, een beetje knappe talenten opleiden of scouten in een vroegtijdig stadium is wat moeilijker voor ze. Maar bedankt voor het geld, al is het volgens VI trouwens ruim 8 miljoen exclusief bonussen.

1 juli 2013 om 14:30

Vergeet ook niet dat brands erin is geslaagd om bakkali vast te leggen terwijl de hele europese top achter hem aanzat he.

1 juli 2013 om 14:56

Zo niet mee eens. 6.5 miljoen vind ik best een aardig bedrag hoor. Maar het hangt zeker van de verkoopclausules af of het echt een goede deal is. Voor Bruma heeft hij mijn inziens juist te veel betaald.. Daar kan je nog over twisten, maar het voornaamste manco is dat ie alleen maar op spelers uitkomt waar iedereen die naar studio sport kijkt ook op uit komt. Wat dat betreft is deze transfer ook niks bijzonders. Niet zijn enorme salaris waardig wat mij betreft. Iemand die wekelijks voetbal kijkt en enige onderhandelingsskills heeft kan dit ook.

1 juli 2013 om 14:59

Het ziet er allemaal wel leuk en aardig uit maar Psv heeft er niet veel winst op gehad met de spelers ide ze nu allemaal verkopen.

Lens ging van Az naar Psv voor 6,5 miljoen + Marcellis.
Driest Mertens en Strootman werden gehaald voor 14 miljoen. Dus als je het gedeeld door doet is het 7 miljoen per stuk.
Pieters werd gehaald voor 3 miljoen als ik me nog goed kan herinneren van Utrecht.

Lens wordt verkocht voor 9 miljoen, Mertens wordt verkocht voor 9,5 miljoen en Pieters wordt verkocht voor 3,5 miljoen. Dit betekend dus dat je eigenlijk helemaal niet zoveel winst heb gemaakt op de spelers, maar integendeel zelfs verlies inclusief salarissen/belasting etc.

1 juli 2013 om 15:11

Sodeju. Brands heeft vorig seizoen ook goede spelers gehaald. Seizoen daarvoor ook. Meeste uit subtop/middenmoot eredivisie. We hebben gezien wat er van gekomen is. Wat is er zo anders aan dit seizoen? Hij heeft eigenlijk helemaal niets veranderd. Hij blijft maar mensen kopen die 1 seizoen goed spelen. Als het aan hem ligt zou ie Pelle inruilen voor Matavz.

Prachtige transfer voor Psv, het grootste talent op de Nederlandse velden.

Ajax zal hier nog spijt van krijgen !

1 juli 2013 om 13:52

Ligt er denk ik aan of de Jong en Eriksen blijven. Wanneer deze blijven heeft Ajax het juist goed gedaan vind ik, door niet een onnodige speler te halen. Het zou zonde zijn als hij zou moeten rouleren en dus op de bank terecht komt. Mocht Eriksen wel vertrekken is het zeker zonde.

1 juli 2013 om 13:52

Luister, nou weten we het wel. Laat Ajax nou maar in de Ajax topics. Dit topic gaat enkel en alleen over Maher en Psv.

1 juli 2013 om 13:55

NEt als dat we spijt zouden krijgen dat we Narsingh, Mertens en Strootman niet hadden gehaald?

1 juli 2013 om 16:24

Ajax heeft 7! middenvelders gehaald voor minder dan dat maher heeft gekost.. Eriksen (0,5 miljoen), Andersen (1,1 miljoen), Serero (3 miljoen), Meleg (0,4 miljoen), De jong, Schone, Klaassen en Fischer (1,3 miljoen) hebben ons in totaal 6,3 miljoen gekost, zonder bonussen en doorverkoop percentages.

22 miljoen wat een berg geld. Ze hebben nog 11 over ik zou zeggen nog 1 rb en 1 cv en dan zijn we klaar voor het nieuwe jaar.

1 juli 2013 om 15:00

Als Toivonen voor 5 mil vertrekt zou ik als Psv zijnde een rechtsback voor 3 mil een backup centrale middenvelder voor 3 mil en bijv Martins Indi voor 8 mil ophalen. Ze hebben echt een goede cv nodig en mocht er geen interesse komen vanuit het buitenland zou Feyenoord akkoord kunnen gaan omdat ze zelf ook willen investeren.

Voorspel een goeie toekomst voor Maher. Na 3 jaar kan hij al naar een ploeg zoals Ac Milan of Man Utd

1 juli 2013 om 14:00

Hij heef al aangegeven maximaal 1 of 2 jaar te willen blijven en daarna de stap na het buitenand te maken.

Na Jozefzoon en Bruma een hele goede derde versterking met Maher!

Nu zou ik nog gaan voor een RB, een CB en een middenvelder.

PSV heeft veel verkocht en kan dus wel nog aankopen doen.

Een RB om samen met Brenet te concurreren. Een CB om samen het centrum te vormen met Bruma (waardoor Zanka helaas weer op de bank blijft en Marcelo/dereijck gelukkig op de bank blijven) en een middenvelder om het wegvallen van vbommel op te vangen.

Dan kan je met Maher als 10 gaan spelen en dan de nieuwe aankoop op de DMV positie naast Strootman zetten. Daarnaast kan Wijnaldum dan op het begin van het seizoen als rechtsbuiten spelen (als bij Jong Oranje) en kan Narsingh zich in alle rust klaarmaken voor het vervolg van het seizoen!

1 juli 2013 om 13:59

Is Hiljemark niet de vervanger van vBommel ? of is Hiljemark aanvallender ingesteld?

1 juli 2013 om 14:20

Dat kun je helemaal niet beoordelen. Hij tekent een contract voor 4,5 jaar en na tien wedstrijden schrijf jij hem af? Het eerste half jaar moest hij wennen, daarna moet hij er staan.

1 juli 2013 om 15:04

Hiljemark is gehaald als opvolger van strootman, Bron Thijs slegers

1 juli 2013 om 14:04

Zolang er geen CV verkocht wordt, zal er geen nieuwe komen. Een RB zal nog wel aangekocht moeten worden en eventueel een wat meer ervaren middenvelder.

Ik ben vooral benieuwd hoe Cocu wil gaan spelen, in principe zou een middenveld met Strootman, Maher en Wijnaldum kunnen. Als hij dat voor elkaar zou kunnen krijgen op een manier zoals Spanje met Irramendi, Thiago en Koke dat deed, wordt het smullen geblazen.

1 juli 2013 om 15:15

Ja zal vooral smullen worden geblazen voor de diepgaande middenvelders en aanvallers van de tegenstander tegen zo'n PVS middenveld...

1 juli 2013 om 15:18

Zal alles met de communicatie van achteruit te maken hebben. Als Bruma en Zanka(?) de boel achterin onder controle hebben, kunnen zij gewoon overnemen. Als er druk vooruit wordt gezet door de aanval en middenveld kun je ook voorkomen dat die bal überhaupt nauwkeurig gegeven kan worden. Vereist echter veel discipline en tactisch vernuft, Cocu zal zich moeten bewijzen als coach.

mooi. leuk voor hem en psv, maar az moet nu een goeie vleugelspeler halen

Mooi dat hij met het rugnummer van van Bommel gaat spelen. Overigens denk ik niet dat hij dat 5 jaar zal doen, zal over een jaar of 2 a 3 wel weer vertrokken zijn. Maar goed, ben blij dat hij juist dit nummer heeft gekregen. Overigens, dat shirt wat hij aanheeft is het jubileum shirt van Psv, oftewel het thuisshirt voor het komende seizoen

1 juli 2013 om 13:59

Spelen ze dan helemaal niet meer in wit/rode strepen?? Zou ik persoonlijk wel zonde vinden..

1 juli 2013 om 14:00

Nee, dit seizoen niet. Vanaf volgend seizoen weer. Thuisshirt is dit rode shirt dat lijkt op dat van Manchester United en het uitshirt is dat donkerblauwe dat we afgelopen seizoen ook hadden. Plus een jubileumlogo erop.

1 juli 2013 om 14:08

Oke thanks voor de info! Kan echt niet wachten op volgend seizoen. Ben echt benieuwd hoe ze het gaan doen! Verwacht er stiekem wel veel van. Het barst in ieder geval van het talent

1 juli 2013 om 14:20

Ik ben inderdaad ook benieuwd. Ook naar wat er nog gaat gebeuren. Hopelijk gaat Toivonen snel weg, dan is er 6 miljoen weer beschikbaar, komt het totaal op 28 miljoen aan inkomsten. Er is nu ongeveer 11 miljoen uitgegeven aan Bruma, Jozefzoon, Maher, theoretisch nog 17 miljoen over. Niet alles daarvan zal natuurlijk aan transfers worden besteed, maar je zou er op zijn minst een fatsoenlijke verdediger mee kunnen halen. Eentje die beter is dan Viergever.

1 juli 2013 om 14:39

Ja daar ligt sowieso de prioriteit samen met de RB en in mindere mate LB positie. Maar wie zou er in dat plaatje passen?? Het lijkt me dat er in het buitenland genoeg verdedigend talent rondloopt die een hoger niveau hebben dan spelers als Viergever. (Al zie ik nog steeds liever Viergever komen dan Marcelo te zien spelen)

1 juli 2013 om 14:51

Er is Brazilië wel wat te vinden. Zijn genoeg goede verdedigers, probleem is dat ze rond de 10 miljoen minimum kosten. En ik kan wel wat namen opnoemen maar of Marcel het ook leest.. . Hoop gewoon op een goed centrum volgend seizoen. Rechtsback interesseert me niet zo erg, gewoon Brenet met Manolev erachter. Heesakkers achter Willems voor de linksback

1 juli 2013 om 15:49

Precies als het centrum goed is dan is de rest ook al automatisch beter. Met een grote meerderheid aan Nederlandse spelers achterin moet het ook wel goed komen met de communicatie. Helemaal met Zoet daar nog eens achter. Manolev vind ik persoonlijk niet eens zo heel slecht op de RB en zo kunnen ze Brenet langzaam klaar stomen.
Hoe speelt die Heesakkers is dat de toekomst samen met Willems of een net niet verhaal??

Bepaald je rugnummer altijd je positie in het veld,nee toch?

1 juli 2013 om 13:55

Haha !

1 juli 2013 om 14:17

Bij ons vroeger in de D'tjes, maar in het profvoetbal zeker niet haha

1 juli 2013 om 15:33

@zweetlepel

Nee,je positie bepaald het rugnummer....

A'dam Maher naar PSV Eindhoven... :-)

1 juli 2013 om 14:29

De "grap" is dat A'dam de afkorting van Amsterdam is..

Dat met die rugnummers boeit mij op zich helemaal niets. Zolang hij niet met rugnummer 87,58 rond gaat lopen is het allang goed. Maher is naar mijn mening een van Neerlands grootste talenten en een aanwinst voor elke topclub in Nederland, subtopper in Europa. Dat hij voor PSV gekozen heeft, ben ik alleen maar blij mee. Waar ik me overigens wel enorm aan irriteer is dat er nu op voetbalzone al 10 berichten geplaatst zijn alleen maar over de komst van Maher naar PSV en 11000 over de eventuele overgang...

Het grappige is dat Ajax er een beetje voor heeft gezorgd dat PSV minder hoeft te betalen.
Omdat PSV de enige optie was voor Maher heeft hij zijn percentage van het transfergeld laten zitten.
Goede deal!

Gefeliciteerd Psv fans met Maher! Goed dat Maher niet naar het buitenland is gegaan, maar gewoon in de Eredivisie blijft.

Offtopic: hoelang is Narsingh nog geblesseerd?! Duurt echt een eeuwigheid.

1 juli 2013 om 13:59

toen hij geblesseerd raakte zeiden ze tot het einde van het seizoen dus denk/hoop dat hij er bij de start van de eredivisie er weer bij is

1 juli 2013 om 14:02

Oh ok thanks. Raar, want alle PSV-fans op VZ posteren Wijnaldum in hun opstelling op de rechtervleugel..

1 juli 2013 om 14:05

Narsingh kan ergens in september weer beginnen met trainen, dus zal in oktober weer speelklaar zijn.

Uitstekende aanwinst voor Psv. Denk dat hij veel toevoegd aan Psv en in de toekomst een lekker bedrag gaat opleveren. Echt een fantastisch talent die Psv hier heeft gehaald

Ik zie PSV nu als een zeer en maar ook zeer serieuze titelkandidaat!
En het grappige is dat ik het ze nu ook gun.

Ik hoop dat Feyenoord of PSV de titel pakt dit jaar.
Genoeg van Ajax ;p

1 juli 2013 om 14:03

Nasser, dat waren ze afgelopen seizoen ook. Ik moet het eerst nog maar eens zien.

1 juli 2013 om 15:43

nu roep je wat iedereen de laatste seizoenen roept...nu zijn ze Echt titelkandidaat

Ze zijn zonder maher ook al titelkandidaat en dat zijn ze al jaren,maar ze winnen hem niet. En dat zal ook niet lukken aangezien ze zo'n beetje de zwakste verdediging van nl hebben.
Ik lees hierboven dat Brands een held is,alleen al om deze transfer,maar hij zou eerder een held zijn als hij een sterke verdediging neerzet en kampioen wordt...

Ik zou bij god niet weten waarom ik het psv zou gunnen.enige die ik het gun is Twente.kan je wel genoeg hebben van Ajax,maar jah,die halen gwn telkens de meeste punten binnen

1 juli 2013 om 15:56

Ik heb dit nooit geroepen vorig seizoen.
Ik roep het nu, omdat deze aankopen allemaal een mooie team vormen.
Vorig seizoen was er veel gerommel, met lens(geweldige voetballer), willems en pieters.

Nu zal er meer focus op liggen en natuurlijk Cocu als trainer, zijn geweldige uitstraling laat het allemaal nog serieuzer voelen. Ajax gaat waarschijnlijk Eriksen verliezen en ik hoop Siem de Jong aangezien ik heb een fantastische voetballer vind, 1 van de drijvende krachten achter het zeer technisch voetballende collectief.

Dit zijn minpunten bij andere teams en een positief punt bij Psv. En zoals jij al zei de verdediging is dramatisch, ik heb vertrouwen in Bruma en er zal nog een versterking komen. Dit allemaal met natuurlijk de geweldige inzicht en trap van Maher zal een mooi seizoen worden voor Psv.

Ik gun het zelf Twente absoluut niet, maar dit is natuurlijk wie je maar steunt. Ik vind Twente topclub-onwaardig. Maar dit is mijn eigen mening, en heb geen zin om het nu te onderbouwen

ik ben wel blij dat PSV Maher heeft gehaald en hoop dat ze nu nog een paar goede verdedigers halen
viergever las ik iets over zou mooi zijn
verder maakt het rugnummer niks uit maar wel een mooi gebaar, hopen dat hij net zo groot wordt als Mark van Bommel

Domme jongens bij Ajax om zo'n groot talent naar de concurrent te laten gaan. Dit gaat Ajax de titel kosten. Ik ga ervanuit dat Eriksen vertrekt dan heeft Ajax een groot probleem. De spelers die Ajax nu wilt halen is ook niet veel.

1 juli 2013 om 14:01

Ja en Narsingh etc moesten we ook kopen, want dat zou Ajax ook de titel kosten toch? Kraam geen onzin uit man.

1 juli 2013 om 14:02

Dat Ajax dit de titel gaat kosten, maakt niet veel uit. We zijn het de afgelopen 3 jaar geworden en hebben een flink bedrag van 4 seizoenen CL binnen. PSV moet kampioen worden en de druk is daar veel hoger. Ik zelf ga er vanuit dat Eriksen blijft en bij gaat tekenen, en na dit seizoen vertrekt.

1 juli 2013 om 14:02

Eriksen is nog niet weg. En als, als, daar koop je niets voor. Van uit mijn oogpunt heeft Ajax het gewoon slim gedaan. Zodra zij ook interesse getoond zouden hebben had ht een prijsoorlog geworden tussen Ajax en Psv.

1 juli 2013 om 14:41

5 miljoen voor Maher max. vind ik, plus binnen Ajax waren ze verdeeld over Maher, en vginkel niet dus daarom wel 7 miljoen voor hem over, die vond iedereen het waard en met oog op dat iedereen er nog is, is Maher Sowieso! overbodig.

Totdat Eriksen weggaat hoeft Ajax niks te doen ze moeten echt niet alvast ze opvolger binnenhalen in de vorm van een gearriveerde speler als maher..

1 juli 2013 om 15:35

maher was echt niet overbodig geweest bij ajax.

zelfs als siem de jong en eriksen nog een (half) jaartje blijven zou maher een nuttige aanvulling zijn. dan zet je hem namelijk gewoon op zes. en dan heb je voetballend een schitterend middenveld met de driehoek maher - eriksen - de jong.

heb ik veel liever als poulsen op zes.

Lens weg, Mertens weg, Toivonen waarschijnlijk weg. Bruma wil ik nog wel zien, hij is tot dusver nooit een dragende speler geweest en in zijn eentje speelt hij de Eindhovense defensie echt niet in vorm. Kwalitatief is PSV er op vooruit, maar qua breedte is het nog dun bezaaid. In dat opzicht loopt Ajax nog steeds voor. Met Maher heb je nu een ijzersterk middenveld, maar met een zwakke defensie achter je en een voorhoede die zich opnieuw bewijzen moet, wil ik eerst nog wel zien hoeveel beter dit PSV zal zijn dan het PSV van afgelopen seizoen.

Dar word een lekker team volgend seizoen voor Psv!
Nu nog een goeie cv naast bruma en je heb de titel binnen!

1 juli 2013 om 19:22

Dachten ze vorig seizoen ook niet alles goed ingevuld te hebben met van Bommel en Narsingh? Toen ontbrak de ervaring en zouden van Bommel en Advocaat het wel even recht gaan trekken, want kwaliteit was er in overvloed... Narsingh werd er ook nog bijgekocht voor nog eens extra veel kwaliteit in totaal en een groot Deens verdedigers talent werd aangetrokken voor de defensie...

We hebben allemaal gezien hoe het afgelopen jaar is gegaan..

Keurig net beleid van Psv...verkopen om te kopen. Ik vind het ook wel passen in deze fase van vernieuwing "forming" om te gaan bouwen. Nieuwe trainer, langdurigere contracten erg benieuwd naar dit seizoen.

Dat heeft van Bommel hem dus gezegd in al die onderlinge gesprekken dat als hij komt hij zijn rugnummer krijgt.... Lol

Wel een raar rugnummer voor een aanvallende middenvelder.

Jammer dat Maher niet naar Ajax komt, maar ook begrijpelijk we hebben nog De Jong en Eriksen met daar achter nog Andersen, Serero, Klaassen, Meleg die daar kunnen spelen en dan niet te vergeten Schöne die ook op de aanvallende middenvelder positie uit de voeten kan.

Denk dat PSV ook een goede club is voor Maher, PSV is er met de spelers die ze hebben verkocht op achteruit gegaan maar met Jozefzoon voor in de breedte, Bruma als nieuwe leider achterin en Maher voor op het middenveld hebben ze toch weer wat kwaliteit binnen gehaald.

Denk dat PSV nog wel wat aankopen gaat doen, want de selectie gaat/is nogal wat uitgedund

Off: wel raar nr.6 voor een aanvallende middenvelder, of gaat hij op '6' spelen

1 juli 2013 om 19:26

Hij kan gaan spelen als bijvoorbeeld Verratti doet bij Paris Saint Germain. Dus op '6', maar met ontzettend veel drang/drive naar voren en de vrijheid om ook naar voren te gaan.

Snap niet hoe iedereen zo lyrisch kan zijn over maher. Hij speelt nog heel wisselvallig en 8 miljoen is een berg geld in deze tijd. Ik denk dat hij een flop gaat worden

1 juli 2013 om 14:24

wereld categorie wacht daar maar even mee Hij is goed voor de nederlandse competitie, talent is zeer zeker aanwezig. Wereld categorie vind ik persoonlijk iets te ver gaan. Gefeliciteerd psv supporters met deze goede aankoop

1 juli 2013 om 14:36

Haha mooie buitengewone wereld categorie? Buitengewone speler? Buitencategorie?

Maher is een leuke speler en heeft laten zien potentie te hebben om een uitstekende speler te worden op iig eredivisie niveau verder valt er niks over te zeggen. Bij Az viel hij mij vaak juist tegen en die enkele wedstrijdjes zijn echt te weinig om zo lyrisch over deze jongen te zijn. Daarnaast hoe kritisch men over een eriksen is, maar bij Maher mag je er niet eens op wijzen dat hij echt heel heel matig was op het EK, net als Luuk de Jong, want dan ben ik een jaloerse Ajacied natuurlijk (van mij heeft Maher nooit hoeven komen en ik ben juist blij!) hoop dat hij het gewoon goed doet bij Psv en zich ontwikkeld maar ik ben zeker niet zo lyrisch over hem..

1 juli 2013 om 16:02

zo verschrikkelijk matig was maher niet op het ek. volgens mij heeft maher twee keer de paal/lat geraakt. gaan die erin dan is heel de wereld lyrisch. (vooral dat schot op de lat tegen italie in de halve finale).

verder blonkte maher twee seinenen geleden uit bij az. niet allen in de eredivisie maar ook in de europa league (knockoutfase) onderscheide hij zich. afgelopen seizoen werd er van hem verwacht dat hij als 19-jarig knulletje az bij het handje nam. dat was ff moeilijk voor hem, maar uiteindelijk bezorgt hij die club wel de beker knul.

jij moet beter niet zo kleinerend praten over de kwaliteiten van maher. "maher heeft laten zien 'potentie' te hebben om een uitstekende speler te worden op igg eredivisie niveau". kom op man. niks potentie. hij is al een uitstekende speler op eredivisie niveau.

Slim gedaan door Maher. Niet gelijk de top kiezen mar eerst een tussenstap. Ik wens hem veel geluk bij Psv en hopen dat Psv kampioen wordt.

Ik ben heel blij voor Maher - ik gun hem echt deze transfer en wens hem heel veel succes met zijn nieuwe club. Hoop hem te zien in Oranje ook.

Dat zijn eerder fouten van de scouting. Brands moet zorgen dat hij binnen het budget een zo'n goed mogelijke selectie verzorgd. En dat is hij nu aardig aan het doen. Natuurlijk kan het altijd beter, maar er moeten ook eerst spelers vertrekken voor er nieuwe kunnen worden aangetrokken (verdediging). Voorlopig heeft hij ongeveer 10,5 miljoen uitgegeven en 22 miljoen binnengehaald. Dat is toch netjes en bied ruimte voor de rest ban de transferperiode.

Toch wel een raar nummer voor een nummer 10.

Moet PSV nog bezuinigen of leningen af betalen? Of kunnen ze alles wat binnenkomt ook gewoon meteen weer uitgeven?

Hiljemark is gehaald als toekomstige vervanger van Strootman

Ik denk dat Maher een rol als controleur misschien krijgt, maar dat hoop ik toch niet.

1 juli 2013 om 17:34

Lijkt mij dat Strootman de meeste verdedigende middenvelder wordt. Ik hoop dat PSV met een driehoek op het middenveld gaat spelen.

Strootman
Wijnaldum Maher

wel een beetje raar je bent een Nummer 10 en je krijgt Nummer 6 maarja als hij maar goed spelt en dat sort dingen

Waarom zeggen ze dat Brands top is?
Hij is goed bezig, maar het belangrijkste moet nog steeds gebeuren. Verdediging versterken.
RB, CV en nu Pieters weg is nog een LB. Wat er nu staat niet goed genoeg.
Eerst maar afwachten hoe die dat voor elkaar gaat krijgen.

tuurlijk heeft brands fouten gemaakt in verleden met bepaalde spelers,en met een beetje eerder en sneller handelen had je ze ook goedkoper binnen kunnen halen.maar af en toe heb ik het idee dat hij zoiets heeft van ik ben nog niet overtuigd dus laat een ander hem maar kopen en dan haal ik hem volgend jaar als hij het goed doet.dat is wel jammer,want hij kan ze ook ophalen en dan een jaartje verhuren.bv chadli,strootman,mertens om een paar voorbeelden te noemen.dat moet in de toekomst beter.ook niet meer spelers kopen waarvan je niet weet op elk positie hij hoort want dit kan problemen veroorzaken vb toivonnen,wijnaldum,hutch,manolev.als van bommel niet was gehaald had hutch een fantastische seizoen gedraaid op cm en had hij welicht wel bijgetekend,maar nu moet hij schaars gaan halen.tyton konden ze 10 mil voor vangen daar kan je nu naar fluiten,en waar is waterman die krijgt nu een andere club,wat heeft psv eraan verdient niks,maar tyton is wel 7,5 mil goedkoper geworden.matavs precies hetzelfde hopelijk verkopen ze hem nu je nog max 6 ervoor kan krijgen van een buitenlandse club.of hij moet gewoon basis spelen,want met maher achter hem is het zomaar mogelijk dat hij nu wel de steekpaasjes krijgt daar heeft maher een goed oog voor.het zou zomaar kunnen dat hij voor de winterstop er 15 in heeft liggen en dan weet je dat hij makklijk voor 11 verkocht kan worden in de winter.

Het zou me ook niks verbazen als brands in de winter of volgend jaar zomer weer milj gaat neertellen voor toornstra

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren