Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Duplan blijft wellicht in Nederland: 'Ben teruggekomen op die gedachte'

Laatste update:
/

Edouard Duplan was van plan om FC Utrecht in te ruilen voor een avontuur buiten Nederland, maar is daarop teruggekomen. De aanvaller heeft naar verluidt de clubs in Nederland voor het uitkiezen.

Volgens Voetbal International zijn vooral NAC Breda en ADO Den Haag geïnteresseerd in de dertigjarige Fransman, die ook met beide clubs een gesprek heeft gehad. "Deze week ga ik nog in gesprek met de club", erkent hij.

"We gaan nog kijken naar de mogelijkheden binnen Utrecht, maar ook de andere clubs zijn interessant", stelt Duplan, die in Nederland tevens voor RBC Roosendaal en Sparta Rotterdam speelde.

Edouard Duplan moet bij FC Utrecht blijven

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Moet deze jongen weg bij Fc Utrecht? Want waarom zou hij Fc Utrecht in willen ruilen voor Ado den Haag of Nac Breda?

27 mei 2013 om 21:42

Hij wil graag naar het buitenland, voor nog een mooi avontuur.
Voorkeur was Griekenland omdat hij zijn vrouw/vriendin daar vandaag komt.

Schijnbaar is er gewoon geen interesse geweest, waarbij nu de Nederlandse clubs zich melden.
Nu gaat hij waarschijnlijk bij Utrecht verlengen.

27 mei 2013 om 22:11

Nee want Nac heeft lekker veel geld wou je zeggen. En ADO is als enige eredivisionist ingedeeld in categorie 1.

27 mei 2013 om 22:30

Het gaat denk ik meer om het principe dan om het bedrag. Utrecht heeft een voorstel neergelegd van minder dan 50% van het huidige salaris

27 mei 2013 om 21:43

Nee, hij hoeft niet weg. Utrecht heeft hem alleen een verlaagde aanbieding gedaan, die in het nieuwe salarishuis past. Voor Duplan betekent dat, dat hij behoorlijk moet inleveren.

Waarschijnlijk gewoon te weinig interesse vanuit het buitenland.

Off: Spreekt Duplan al Nederlands?

27 mei 2013 om 21:48

Vloeiend!

27 mei 2013 om 21:48

Duplan sprak bij Sparta al Nederlands, grapjas. Het zou me niet verbazen als hij zelfs bij RBC al Nederlands heeft geleerd, want hij staat nou niet bepaald bekend als een domme jongen, heeft filosofie gestudeerd.

27 mei 2013 om 21:57

Zeker! Alleen wel met het typische accent, en dat hij filosofie heeft gestudeerd helpt dan ook niet mee. Baguette erbij en nog een petje op

27 mei 2013 om 22:33

Ik weet niet waar al die minnetjes vandaan komen. Was gewoon een normale vraag lijkt mij? Helemaal niet bespottend bedoeld als sommige mensen dat denken.

Alsnog bedankt voor de antwoorden!

27 mei 2013 om 22:37

Hij is al 7 jaar in Nederland, dus meestal is dit een vraag die dan niet gesteld hoeft te worden. Echter is mijn vraag waarom wil je dit überhaupt weten?

27 mei 2013 om 22:51

Nou ik ken ene Miralem Sulejmani..

27 mei 2013 om 23:39

Er zijn zat spelers laks genoeg om de tijd niet te nemen de taal te leren.
Het is gewoon interessant om te weten welke spelers wel de juiste houding aannemen in het land waar ze spelen. Vandaar mijn vraag.

Waarom ADO of NAC als je bij Utrecht kan blijven?

Misschien niet alles wat VI zegt moet je direct overnemen.. Misschien eerst maar even naar Duplan luisteren op de site van Rtv Utrecht.. Anton Lippold verteld vaak halve waarheden om sensatie te maken..

27 mei 2013 om 21:46

Duplan wilde in eerste instantie zelf weg bij Utrecht omdat zijn vrouw terug wilde naar Griekenland. Maar in Griekenland wil geen club van betekenis hem hebben.. Daarom komt hij nu terug op zijn besluit, nix meer en nix minder. Er is geen andere club in Nederland waar hij mee bezig is..

27 mei 2013 om 22:37

Hij is wel degelijk al in gesprek geweest met Nac. Zijn voorkeur gaat echter uit naar Utrecht. Utrecht heeft echter een voorstel gedaan met een zwaar verlaagd salaris (-50%), dit omdat Duplan nog in de tijd is gehaald dat FCU een stuk meer salaris betaalde

28 mei 2013 om 15:05

Het klopt dat hij is Vianen heeft gesproken met de TD van NAC Breda. Daar is niets uitgekomen, omdat hij toen ook aangegeven heeft naar Griekenland te willen.

omdat ie het in de play offs redelijk doet mag/wilt ie nu opeens wel blijven...

27 mei 2013 om 21:53

Nee hoor, net zoals hier boven al aangegeven wordt: Hij wilde aanvankelijk een ander avontuur aangaan omdat hem flink minder salaris werd geboden in zijn contractverlenging. Echter ziet hij nu wat een team bereiken kan en is hij daar een belangrijk schakel.

Ik hoop dat hij nog een jaar meegaat, echt weinig verdienen zou hij niet en ik gok dat hij bij een club als ADO alleen een contract krijgt voor meer jaren en niet eens meer geld.

Utrecht en Duplan is toch gewoon een goeie combinatie gebleken. Hij presteerd goed en lijkt mij geen vervelende speler in de groep en Utrecht staat gewoon bijna elk jaar in de subtop. Ik las alleen dat Panathinaikos interesse had maar er was niet zoveel concreet. Ik zou als ik hem was blijven bij Utrecht.

Ado Den Haag lijkt me wel een goede club voor Duplan.

Ik zou niet al te snel de Salaris kaart trekken. Wellicht hebben wij met iemand te maken die op een heel andere manier zijn carriere op wil bouwen. Al moet ik zeggen dat het echt lekker gaat met Utrecht mede door hem. Zou tof zijn als hij blijft, bij utrecht met dat talent kan hij zich absoluut in de kijker spelen, heeft hij geen ajax psv of wat dan ook voor nodig.

27 mei 2013 om 22:36

je weet dat Duplan al 30 is??? het lijkt alsof je zegt dat hij begin 20 is en zich ook bij Utrecht in de kijker kan spelen voor leuke Europese clubs. zoveel tijd heb je niet meer als je 30 bent.

On: van mij mag hij bijtekenen bij Utrecht, tegen een nieuw salaris, want alles om de club financieel gezond te maken. jongen met veel passie....

28 mei 2013 om 11:29

Nee om eerlijk te zijn wist ik dat niet. hij speelt wel als 20 jarige dan haha. Prima voetballer, en op die leeftijd? lekker afsluiten bij utrecht dan.

Tot de blessure van Sarota was hij toch ook wisselspeler? zou desondanks goed zijn als die verlengt scoort gegarandeerd als je tegen ajax speelt!

27 mei 2013 om 22:44

Doordat Duplan geblesseerd was, kwam Sarota in de basis. Duplan begon net weer wat te spelen toen Sarota geblesseerd raakte. Het een en het ander is dus puur toeval. Komend seizoen zal Sarota langzaam weer aanhaken, maar door het vertrek van Kali en wellicht Asare kunnen Sarota en Duplan prima samen spelen. Sarota is een echte middenvelder, Duplan toch meer een aanvaller

27 mei 2013 om 22:50

Juist, ben ik wel mee eens.

Maar ik vind onze aanval veel te veel middenveld-eigenschappen hebben. Van der Gun is een AM, dat zie je aan alles, en is al 33 dus kan het niet meer belopen. Zelfde met Duplan, het is geen echte killer voorin. Mulenga is onze spits maar mist de snelle actie en creativiteit.

Ik zou pleiten voor een echte spits, die de druk weghaalt voor de rest om doelpunten te maken. Utrecht kan heel goed voetballen tot de 16, maar daar gaat het vaak mis. Veel kansen missen en weinig creativiteit. Ik weet dus ook niet of Duplan, als iedereen fit wordt en we nog een versterking krijgen, zeker is van speeltijd. En vergeet niet dat hij 50% gaat inleveren en geen 3-jarig contract krijgt ( denk ik ).

27 mei 2013 om 23:02

Klopt inderdaad. Daarnaast moet je in het geval van Duplan ook nog bedenken dat komend seizoen Diemers van Cambuur erbij gaat komen. Volgens insiders (ik ken hem niet) is dit een zeer groot talent. Hoe groot blijft de kans dan op speeltijd voor Duplan. Maar als Asare en eventueel Mulenga ook nog vertrekken, ben je een hoop ervaring kwijt. Duplan kan daarin wel erg belangrijk zijn.

Betreft een spits, ben ik ook met je eens, maar ehm.....noem eens 1 haalbare spits die een meerwaarde zou zijn (en betaalbaar)

27 mei 2013 om 23:14

Sanharib Malki, ik weet dat hij 29 is, maar hij zou nog 3 seizoenen onze targetman kunnen worden, hij heeft dat neusje wat niemand bij Utrecht heeft. Utrecht moet ook kijken naar zijn salaris, natuurlijk geen volle pond betalen voor hem.

Daarnaast wordt Schalk genoemd, maar dat vind ik helemaal nog niet veel.

27 mei 2013 om 23:44

Schalk wordt ik ook niet vrolijk van. Malki kan inderdaad, maar dat was makkelijker geweest als Roda gedegradeerd was. Ik denk niet dat zij hem nu al te makkelijk laten gaan. Daarnaast is Malki natuurlijk wel kapitaalvernietiging. Zijn transfersom verdien je nooit terug. Gezien de financiele situatie van Utrecht, kun je wel investeren, maar dat moet zichzelf binnen 3 jaar terug verdienen. Dat lukt met Malki natuurlijk nooit. Wildschut en VVV van elkaar verlossen? En hem dan niet vanaf de zijkant laten komen, maar echt centraal nerrzetten.....

Ik hoop dat Duplan bij Utrecht wilt blijven en onderdeel wilt zijn van het team dat nu gaat vechten om zich te plaatsen voor de groepsfase. Duplan toont nog steeds aan een goede speler te zijn voor Fc Utrecht, als hij naar Den Haag of Breda gaat zou ik daar raar van opkijken.. Ik kan me niet voorstellen dat hij zijn laatste jaren in Nederland niet bij Fc Utrecht zou willen spelen maar in een andere stad, hij weet hoe geliefd hij is bij de supporters.

27 mei 2013 om 22:50

Inderdaad, die jongen scoort nog wel eens regelmatig en helemaal tegen mijn club. Ik hoop voor de Utrecht supporters dat hij blijft. Ik zou het apart vinden als je Utrecht gaat verruilen voor Ado den Haag of Nac Breda als je met Utrecht de Europa League ingaat.

28 mei 2013 om 00:01

ja idd ..het valt idd op dat veel van zijn goals ( want hij scoort niet zoveel ) tegen onze vrienden uit Amsterdam zijn

Heb begrepen dat Feyenoord ook in de markt is voor duplan, omdat hij ook op 10 kan spelen. Komt naar mijn mening veel te kort

28 mei 2013 om 00:06

Eens wat codec zegt ..maar ik vind juist wel dat ie wat bij Feyenoord zou toevoegen . Nu heb je alleen Pelle die een bal vast houdt voorin voor al die opkomende middenvelders . Moet je eens kijken als Duplan daar op rechts daar komt te ballen ..duplan scoort te weinig maar laat een team zoveel beter voetballen doordat ie zelden balverlies lijdt en er zijn niet zoveel voorhoede spelers die dat kunnen

Geen gelul; Duplan wil blijven bij Utrecht Utrecht wil hem houden, dus over twee, drie dagen komt er wel een bericht dat hij bij getekend heeft.

27 mei 2013 om 22:40

Hij is nu in een hosanna sfeer; maar vergeet niet als Sarota terug is hij misschien weer op een tweede spoor komt. Daarnaast gaan spelers als Schepers en de Kogel en eventueel een nieuwe aanwinst ook strijden voor een basisplek.

Als hij een vorm dip krijgt houdt hij volgend seizoen voor 50% van zijn huidige salaris de bank warm.

Niet dat ik denk dat dit zeker gaat gebeuren maar omdat het nu allemaal weer even goed gaat betekent niet dat alles in kannen en kruiken is.

28 mei 2013 om 00:14

komen volgend seizoen 2 plaatsen vrij op het middeveld. Kali weg en hoogstwaarschijnelijk gaat asare weg. dus het middeveld wordt dan.
-------------------duplan---------------
Oar----------------------------------sarota
---------------martenson-----------------

28 mei 2013 om 08:29

En toornstra op de bank?

28 mei 2013 om 10:57

zal eerder zo zijn inderdaad

---------------toorntra---------------
Oar------------------------------sarota
---------------martenson------------

28 mei 2013 om 11:13

ja en dan heb je Duplan dus al niet meer in je selectie!

28 mei 2013 om 23:04

Ik denk dat het eerder Sarota op de plek van johan en eduard op rechts zal worden. Je moet niet vergeten dat hij nu ook niet basis staat omdat hij vertrekt en er ook al gebouwd wordt aan volgend jaar.

Utrecht kan hem beter houden ook al zal hij niet alles gaan spelen. We leveren waarschijnlijk al genoeg routine in. Pluspunt is dat het een gouden gozer is in de groep.

27 mei 2013 om 23:05

Die teamspirit is de basis voor het succes van afgelopen seizoen! Geen een speler valt buiten de groep. Daardoor gaan ze voor elkaar door het vuur.

Ongeveer enige Franzoos die goed Nederlands spreekt! Houden die vent. Begrijp al niet dat cat 1 club ADO er uberhaupt aan mag trekken...

Falkenburg en Duplan erbij voor Nac. Dat word al wat meer eredivisie-waardig

Duplan gaat ook echt wel blijven bij utrecht wat heeft hij te zoeken bij NAC of ADO zij hij zelf ook al in een intervieuw gaat deze of volgende week nog tekenen bij Utrecht voor 2 seizoenen.

Duplan in gesprek met ADO Den Haag?
Wat een fijn nieuws. Ik heb het altijd al een sympathieke jongen gevonden en mocht hij willen komen dan zie ik hem graag. De doorsnee Fransman mag echt wel zijn doelpunten tegen Ajax bij ons komen maken hoor !
Al vind ik het maar raar dat hij naar NAC of ADO zou willen, als je nu met Utrecht in Europa speelt, maargoed.

Hopen dat hij blijft. Altijd erg gecharmeerd geweest van deze man. En zeg nou zelf, waarom zou je naar ADO of NAC gaan als je al publiekslieveling bij je club bent die nog eens een betere selectie heeft dan eerder genoemde clubs, die ook nog eens europa in gaat.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren