Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Brands polst Van der Hoorn voor overstap naar PSV'

Laatste update:

PSV is zeker van de tweede plaats in de Eredivisie en mag volgend seizoen via de voorrondes gaan proberen om zich te kwalificeren voor de Champions League. Directeur voetbalzaken Marcel Brands heeft de taak om de selectie klaar te maken voor deze zware wedstrijden en wil graag een nieuwe verdediger halen. Mike van der Hoorn staat hoog op het verlanglijstje.

/

De verdediger van FC Utrecht wordt al een tijdje gevolgd door PSV en is inmiddels informeel gepolst, met de vraag of hij een transfer naar Eindhoven ziet zitten. Dat meldt De Telegraaf. De twintigjarige Van der Hoorn staat ook in de vermeende belangstelling van Ajax, maar zo concreet als PSV is de regerend landskampioen nog niet. Ajax lijkt sowieso eerst te willen kijken of Toby Alderweireld in de aankomende transferperiode zal vertrekken.

Van der Hoorn is bezig aan zijn derde seizoen in het eerste elftal van FC Utrecht en brak in dit voetbaljaar definitief door. De verdediger maakt deel uit van de voorlopige selectie van Jong Oranje voor het EK onder 21 jaar en zat zelfs al eens bij de selectie van het 'echte' Oranje, al overleefde hij de laatste schifting niet. PSV haalde in de afgelopen jaren al eerder Dries Mertens, Kevin Strootman en Erik Pieters weg bij Utrecht. Het contract van Van der Hoorn in de Domstad loopt nog tot de zomer van 2016 door.

Mike van der Hoorn zou een aanwinst zijn voor PSV

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
7 mei 2013 om 07:41

PSV heeft ze allebij nodig.

Heel de verdediging moet doorgeselecteerd worden, als het aan mij ligt ziet de verdediging er volgend jaar als volgt uit.

Keepers:
Zoet (1e), Tyton

Verdediging:
RB: Aankoop, Brenet (jeugd)
CV: Van Dijk, Hendrix (jeugd) , van der Hoorn, Derijck
LB: Willems, Pieters

Verder, Bouma, Hutchinson en Waterman allemaal tranfservrij laten gaan. En af zien te komen van die verschrikkelijke Marcelo. desnoods naar de jeugd plaatsen, die verdiend geen plek in de selectie van Psv.

Mensen die beweren dat Menno Koch bij de selectie gehaald moet worden zijn niet goed bij hun hoofd, die jongen maakt zo ontiegelijk veel fouten in de jeugd, die is voorlopig nog niet klaar voor een plek bij de selectie, ik hoop dat hij weer in vorm komt want een groot talent is het zeker, maar op het moment zou ik nog zeggen kijk het nog maar een jaartje aan bij de jeugd of verhuur hem.

7 mei 2013 om 08:29

Vraag me af of PSV wel geld heeft voor vd Hoorn aangezien hij nog 3 jaar contract heeft geloof ik.
Dan zou PSV eerst moeten verkopen, en haal je dan voor die verkopen geen vervanger?

7 mei 2013 om 08:32

Het tranfserbudget van PSV zal voornamelijk afhangen van eventuele verkopen, elk jaar is er een tranferbudget van 5 miljoen eventueel geld dat voor tranfers binnen komt. Ik denk dat van der Hoorn wel te kopen is voor 5.

Als PSV dan ook nog:
Lens /- 8 mil.
Mertens /- 10 mil.
Strootman /- 15 mil.
Toivonen /- 7 mil.

Denk ik dat er genoeg geld is om de verdediging te versterken eventuele vervangers te halen.. Voor Lens en Mertens staan Locadia en Depay al klaar, daar hoeven dus geen dure aankopen voor gehaald te worden, als van Bommel EN Strootman vertrekken, dan zal er een goede verdigende middenvelder gekocht moeten worden, maar dat kan wel van dat geld lijkt mij.

7 mei 2013 om 08:39

Marcelo is beste man van PSV. Ik hoorde laatst dat Barcelona hem wil, zeer terecht dacht ik zo

7 mei 2013 om 08:40

Wacht, denk jij serieus dat Mertens 10 miljoen opleverd? Welke club denk je dat dat wilt en kan betalen voor een speler die in NL alleen tegen clubs als Vvv, Willem II presteert?

Strootman mag je geluk spreken als je daar 10 miljoen voor vangt, vergeet niet het FFP waar clubs al rekening mee houden, daarom gaat Ajax ook geen 15/20 miljoen meer voor Eriksen of ontvangen, mede door 1 jaar contract. Maar Strootman mag dan wel meerjarig contract hebben maar 15 miljoen ga je daar echt niet voor vangen in deze tijd, wees realistisch.

Toivonen 1 jaar contract, zingt ie die jaar niet uit? Anders is 7 mil. idd de max.

Lens 8 miljoen, dan mag je van geluk spreken maar ik denk dat we in NL bewuster moeten worden van het feit dat er niet meer zo makkelijk met geld wordt gegooid vanuit het buitenland.

7 mei 2013 om 08:41

rechtsback zou psv eigenlijk niet aan hoeven kopen, want ze hebben in potentie de beste rechtsback van nederland al in huis: jermaine lens.

zo jammer dat sommige spelers niet goed doorhebben waar ze zelf het beste tot hun recht komen. jermaine lens is als aanvaller hooguit europese middenmoot heel misschien europese subtop in de toekomst. voor de echte top heeft hij niet genoeg scorend vermogen. als rechtsback zou hij nog wat verder kunnen komen.

7 mei 2013 om 08:43

Vindt het nogal ruim gerekend met afgelopen voetbaljaargang in het achterhoofd. Vooral die prijs van Mertens en weet ook niet of je op dit moment wel 15 voor Strootman vangt. Misschien inderdaad nog op basis van naam (reservere aanvoerder ned. Elftal.)

7 mei 2013 om 08:44

Er komt denk ik ook nog wat meer geld vrij, omdat er een aantal spelers vertrekken zoals Hutchinson, Bouma, Engelaar, enz en die kunnen dus uit het salarisboekje gestreept worden. Ik denk dat ze voor Strootman misschien nog wel meer dan 15 miljoen kunnen/moeten halen!

7 mei 2013 om 08:56

Mertens is de meest productieve voetballer van de erdivisie van de afgelopen 2 jaar, hij doet het tegen grote clubs niet geweldig qua doelpunten maar speelt echt niet slecht.

Bovendien zeg ik /- dus rond de 10 miljoen, 8 miljoen zou dus ook kunnen, je weet maar nooit, Dzudzak is voor 14 weg gegaan naar Rusland, Mertens zou een zelfde weg kunnen bewandelen.

Er zijn genoeg clubs met bakken met geld, die niet om een miljoen meer of minder kijken, Spanje en Italie houden hun hand op de knip omdat het economisch slecht gaat, maar in Duitsland Rusland, en bij een aantal clubs in Engeland hebben ze geld zat.

Strootman heeft nog een contract voor 3 jaar, PSV laat hem niet gaan voor minder dan nabij de 15 miljoen, dus dan blijft ie gewoon in Eindhoven, dat heb ik zelfs liever.

Verder denk ik dat dit toch realistische tranfserbedragen zijn, als er 20 miljoen wordt geroepen voor die overhypte Erikssen dan denk ik dat ik toch dat dit wel realistisch is. We zullen het zien.

7 mei 2013 om 08:56

Helemaal mee eens.

Ik weet niet waarom de PSV supporters nog denken dat spelers als Lens en Mertens zo veel gaan opleveren want europees stelt zeker Mertens niets voor.

Lens heeft zich ook niet populair gemaakt met alle negativiteit om hem heen, dat soort beelden gaat europa rond.

De enige voor wie PSV nog veel kan gaan cashen is Strootman, speler van het nederlands elftal, jong, reserve aanvoerder bij het nederlands elftal. helaas heeft ook Strootman echter een matig seizoen gehad.

nee PSV gaat ook niet veel geld vangen voor de spelers alleen hebben ze " het geluk" dat clubs als Utrecht financieel gezond moeten worden en daardoor iets sneller geneigd zijn toe te happen op een lager bod.

7 mei 2013 om 09:03

Overhypte Erikssen ? Volgens mij was het Erikssen die in de onderlinge duels met PSV het volledige middenveld lamlegde. Daar stond ook die Strootman van 15 miljoen van je. Dan moet Erikssen minimaal het drievoudige opleveren. Dan die overschatte Strootman. Vertel eens wat Strootman gepresteerd heb dit seizoen. Totaal niet bepalend geweest op de momenten dat het moest. Alleen maar een grote bek tegen de scheids, verongelijkt tegen de pers, en verwend richting jullie supporters met zijn geen huldiging.

7 mei 2013 om 09:07

@sverge4u

''want europees stelt zeker Mertens niets voor''

Je hebt hem zeker nog nooit in het nationale elftal van Belgie zien spelen, waar hij oa. het Nederlands elftal zo ongeveer in zn eentje oprolde. Zoals ik al eerder zij, Mertens is qua statistieken de meest productieve speler in de eredivisie, het klopt dat het tegen de grote clubs in Nederland niet vaak scoort, maar het is echt niet zo dat hij dan altijd slecht is.

''lens heeft zich ook niet populair gemaakt met alle negativiteit om hem heen, dat soort beelden gaat europa rond'

Clubs kijken nauwelijks naar dat soort dingen, anders zouden spelers als Balotelli, Suarez, Barton, en nog vele andere ook nooit een tranfser maken. Bovendien is dit 1 incident, wat zowat elke week op het veld gebeurd. Als je dit incident afweegt tegen de prestaties van Lens, (goed tegen topclubs, sterk op internationaal niveau) gaan ze hem daar echt niet voor links laten liggen.

7 mei 2013 om 09:13

''overhypte Erikssen''

Ja overhypte erikssen. 'supertalent' 'grootste talent van de wereld' Hij heeft tegen PSV een goede wedstrijd gespeeld dat klopt, en hij heeft meer goede wedstrijden gespeeld, maar vorig jaar was hij helemaal niet zo geweldig en is dit seizoen (met name in de 1e seizoenshelft) zeer wisselvallig geweest. Ik zeg nergens dat het geen goede voetballer is, want dat is hij zeker. Maar dat 'super talent' zie ik zeker niet in hem terug, en ik vind hem geen millimeter beter dan Strootman.

7 mei 2013 om 09:34

Dat was niet alleen Eriksen, dat was het collectief van het middenveld van Ajax. Jullie trokken ons middenveld constant zo ver mogelijk uit elkaar, wat er voor zorgde dat van bommel het niet meer kon belopen, strootman moest puur gaan verdedigen (toch niet zijn sterkste kant, maar hij kan het zeker wel.) en hierdoor kwam er totaal geen lijn in ons spel waardoor Ajax ons aftroefde. Eriksen had hier zeker een bijdrage van maar ga niet praten alsof hij a la Messi PSV vernederd heeft, verre van dat.

7 mei 2013 om 09:56

@ Panerai

Zet je PSV bril eens even kerel. Clubs beoordelen spelers juist met name in de topwedstrijden. Wedstrijden waarin Mertens en ook Toivonen het vrijwel zonder uitzondering af laten weten. Bovendien is het rijtje clubs dat de portemonnee nog kan trekken absoluut niet geinteresseerd in spelers van het kaliber Mertens en Toivonen. Mertens is voor PSV een aardige speler, maar is absoluut geen topper. Indien PSV daar 10 miljoen voor vraagt blijft die lekker waar die zit. Voor Toivonen geldt in mindere mate hetzelfde. Hij heeft in die 4 jaar nog nooit laten zien PSV bij de hand te kunnen nemen op cruciale momenten. Ook dit jaar was hij in de topwedstrijden niet goed. Wellicht dat clubs volgend jaar wel een gokje willen wagen als hij transfer vrij is.
Strootman is gewoon prima. Kon de ploeg niet alleen trekken, maar zakte niet door het ijs. 15 miljoen is echter maar zeer de vraag of dat PSV dat er voor kan maken. Strootman heeft zich nog niet (kunnen) bewijzen op een hoger niveau. Wellicht als PSV zich volgend jaar plaatst voor de CL dat hij kan laten zien of hij de topclubs kan overtuigen. De "overhypte" Eriksen heeft dit al gedaan. Plus het feit dat hij beslissend is geweest in de topwedstrijden en 2 jaar jonger is dan Strootman zorgt er voor dat zijn marktwaarde hoger ligt.
Lens is wisselvallig, maar presteert wel tegen topteams. De door jouw geschatte transferwaarde voor hem is de enige die realistisch is.

7 mei 2013 om 10:16

Strootman is zeker 15 miljoen waard. Hij is de (reserve) aanvoerder van ons Nationale elftal. Het is een van de grootste talenten op de CVM talenten van Nederland/europa. PSV moet net als Portugese clubs heel hoog gaan zitten, en dan het maximale eruit halen.

Toivonen wil inderdaad zijn 1 jarige contract uitdienen als PSV CL haalt. Maar dat wil PSV sowieso niet, Toivonen moet geld in de la brengen.

Mertens zal maximaal 7-8 miljoen opleveren. Hij kan best aardig ballen, alleen hij moet nog constant worden.

7 mei 2013 om 10:19

Erikssen 14 assists 10 goals, De fantastische Strootman 8 assists en 6 goals. En dit bij meer gescoorde doelpunten. Cijfers spreken voor zich. En daarbij is Erikssen vele malen bepalender geweest voor het team dan Strootman.

7 mei 2013 om 10:34

@ Donshining,

Denk je dat clubs kijken naar de wedstrijden waarin hij scoort? Neem nou maar van mij aan dat het om de statistieken gaat bij menig transfer. Voor Mertens vang je dus meer dan voor Lens. Strootman gaat een hoop opleveren. Misschien wel het dubbele van Erikssen. Langer contract, positie die wat schaarser is en reserve aanvoerder bij NL en Psv.

7 mei 2013 om 10:34

Leuk Strootman heeft toch een een hele andere veel meer verdedigende rol dan Eriksen. Zullen we het aantal balveroveringen dit seizoen er even bijhalen: Strootman 6000, Eriksen 10.

7 mei 2013 om 10:35

@stolwijk27

Vergelijk jij altijd aanvallende middenvelders met controlerende middenvelders?
Zo kan ik ook wel zeggen dat Matavz beter is dan Pique van Barcelona; Matavz heeft immers meer doelpunten en assists!
Vreemde redenatie..

7 mei 2013 om 10:36

@ Stolwijk 27, die kerels staan op verschillende posities. Op basis waarvan is Erikssen verder bepalender geweest, behalve je assists en goals?

Ik mag nu dus ook zeggen dat Mertens een klasse beter is dan Erikssen. 16 goals en 17 assist. Dus stukken bepalender geweest. Je gebruikt gewoon een drogreden.

7 mei 2013 om 10:36

Je kan deze twee spelers toch niet vergelijken op het aantal doelpunten en assists? Erikssen is meer een aanvallende middenvelder terwijl Strootman meer een verdedigende middenvelder is.

7 mei 2013 om 10:39

Weer eentje die VI heeft gekeken? Voetbalverstand heb je in ieder geval niet aangezien Strootman een defensievere rol heeft dan boy wonder.

7 mei 2013 om 10:57

@pieterpost Aanspeelbaar: Strooman 10, Eriksen 8000

7 mei 2013 om 12:01

@panerai
Met de aankoop van zowel van Dijk als van der Hoorn heb je hetzelfde probleem bij PSV als de afgelopen jaren, namelijk geen leider in de verdediging en dus weinig/geen communicatie achterin wanneer de verdediging onder druk staat.

Daarnaast zijn jouw bedragen i.m.o. een beetje aan de hoge kant, maar wellicht kan Brands de buitenwacht verassen.
Bovendien kan PSV wel eens een plusje gebruiken op de transfermarkt. De afgelopen vier seizoenen heeft PSV toch een kleine 23 miljoen meer uitgegeven dan dat er binnen is gekomen.

7 mei 2013 om 12:46

Lekker realistisch van Dijk naar Psv

7 mei 2013 om 14:16

Hmm Panerai, ik zou eerder Tyton verkopen aangezien de selectie nauwlijks vertrouwen in die jongen heeft, die zullen tijdens de trainingen wel meer zien dan wij. En dan volgend seizoen spelen met Zoet en Waterman als back-up want zo slecht doet hij het ook weer niet hoor. + je vangt best wat geld van bijvoorbeeld een Sevilla, wat in de winterstop al interesse had en nog steeds geen definitieve vervanger heeft aangetrokken.

Een vervanger voor Hutchinson moet sowieso aangetrokken worden. En ik vind inderdaad dat Van Dijk een perfecte verdediger voor PSV zou zijn, maar ook v/d Hoorn zou heel erg welkom zijn. Misschien wordt Pieters daarnaast ook nog verkocht? Zie dat wel gebeuren.

Ik zou het zo graag zien:
Tyton, Marcelo of Derijck (vind ik beiden niet goed genoeg), Pieters, Manolev verkopen. Hutchinson gaat transfervrij weg.

Van Dijk en Arias aankopen. Arias speelt sinds de komst van Miguel Lopes weinig bij Sporting maar werd al zo vaak met PSV in verband gebracht. Lijkt mij een prima rechtsback! en als er dan nog plaats/geld is zou je V/d Hoorn kunnen aanschaffen.

Als Toivonen verkocht wordt zal er wat verdedigers betreft sowieso veel meer mogelijk zijn.

RB: Arias/aankoop, Brenet
CV: Van Dijk, V/d Hoorn, Hendrix/koch, Marcelo/derijck, (bouma)
LB: Willems, Ritzmaier, (bouma)

Zoet
Arias
Van Dijk
V/d Hoorn
Willems
Van Bommel
Strootman
Narsingh
Wijnaldum
Mertens
Lens?
7 mei 2013 om 20:13

Ziet er aardig uit alleen hoop ik wel dat Mertens en Lens worden verkocht en dat Depay en Locadia dan het vertrouwen krijgen. Daarbij heb je ook nog Matavz..

7 mei 2013 om 23:08

volgens mij heeft Lens meer gescoord dan welke ajax aanvaller dan ook...geen scorend vermogen...pfff

7 mei 2013 om 08:28

Gewoon een van dijk halen en Bruma kopen of huren, dat samen voor geen 5 mil of meer!

Je gaat toch geen miljoenen spenderen aan een van de hoorn, ook mogen zij meer jeugdspelers voor de leeuwen gooien. Tover desnoods Pieters van back naar centrale verdediger..

Het werd tijd. Vind Van der Hoorn een hele goede verdediger en is een versterking voor de verdediging. Logisch natuurlijk met zo weinig/geen concurrentie. Ik hoop dat hij komt. Leuke speler!

7 mei 2013 om 15:28

Inderdaad, jong en waarschijnlijk niet te duur (3 miljoen schat ik zo). Past prima in het plaatje.

Van Hoorn lijkt me een goede voor Psv. Is jong en kan nog doorgroeien, maar nu al veel beter dan Marcelo en Derijck.

Dit is al een begin.. Nu nog V Dijk en een nieuwe RB, zoet als keeper en we zijn klaar voor de voorronde! Met een sterke keeper en verdediging erbij kunnen we het clubs als Lyon en Schalke heel lastig maken.

7 mei 2013 om 08:01

Met Strootman, Mark en Ola erbij wel ja.

7 mei 2013 om 09:56

Geloof mij, Mark blijft. Anders had hij al veel eerder gezegd dat hij zou stoppen enzo. Strootman gaat niet weg of er moet een club komen die de hoofdprijs betaald. Toivonen gaat waarschijnlijk wel weg maar dan is Maher al gekocht van het transfergeld van spelers als Mertens en Lens.

Opstelling:

Zoet
Brenet - bruma - v.d. hoorn - willems
v. Bommel - Maher - hiljemark
Narsingh - locadia - depay

7 mei 2013 om 10:39

Ik denk dat over die aanval iedereen het eens is. Middenveld kan ik mij ook redelijk in vinden, wanneer Toivonen weggaat. Hoop overigens wel dat Hiljemark het goed gaat doen dan. Verdediging aan de linker kant ziet er ook prima uit. Ik wil alleen aan rechts geen Bruma hebben, doe dan maar van Dijk. Bruma is wel een beetje overhypt. Brenet is er denk ik nog niet klaar voor, je moet in ieder geval een rechtsback erbij halen. Zoet als eerste doelman lijkt mij prima, met Tyton daarachter.

7 mei 2013 om 10:42

@psvisthebest
Brenet blundert al vanaf het moment dat hij doorheeft dat hij in beeld is bij het 1e. Niet voor niets dat Dengering de laatste weken vaak speelt.
Verder heeft Strootman al aangegeven nog een jaar bij PSV te willen blijven omdat hij hoe dan ook basisspeler wil zijn in Brazilië met het Nederlands Elftal.

Zoet
Aankoop
Vd Hoorn
Pieters/Dijk
Willems
Strootman
Toiv/Wijnal
Hiljemark
Narsingh
Matavz/Loca
Depay
7 mei 2013 om 11:33

Het lijkt mij toch echt dat Maher naar ajax gaat (mits verkoop Eriksen), spelen zeker CL, trainer met meer ervaring, hij heeft er al een huis.

7 mei 2013 om 08:17

Lyon is al jaren niet meer de club waar we tegen speelden in de championsleague, ik weet zeker dat we het die clubs nu ook al lastig kunnen maken.

Schalke is nog wel een maatje groter, maar Lyon echt niet meer.

7 mei 2013 om 10:10

nog altijd heeft Lyon spelers als Lisandro Lopez, Gonalons en Gourcuff, daar kunnen we hier alleen maar van dromen.

7 mei 2013 om 17:09

is brands nu eindelijk van zijn geloof afgestapt? Komt ie wel laat achter zeg

Denk dat Ajax beter bij hem past, en gaat zeker een mooie toekomst tegemoet als hij de plek van Alderweireld in kan/mag nemen.

Weet ook niet waar deze jongen woont, maar Amsterdam zou zo maar eens wat dichterbij kunnen zijn dan Eindhoven. En laten we eerlijk zijn : waar wil je als je 20 bent liever nar toe? Amsterdam of Eindhoven?

7 mei 2013 om 08:01

Ja zo ken ik er nog een paar, ik ken nog ene Luciano Narsingh uit Amsterdam. De halve PSV selectie komt uit de buurt van Rotterdam en Amsterdam.

7 mei 2013 om 08:31

Wat een ongekende simpele redenatie van jou. Je weet tot hoe lang Hoorn nog vast ligt hè? Denk je dat Utrecht hem voor noppes laat gaan.

7 mei 2013 om 08:41

Wat is hier dan precies simpel aan?

Weet je wat simpel is, er van uit gaan dat een speler voor een club kiest omdat het dichter bij zijn woonplaats zou zijn.

Bij Narsingh werdt precies het zelfde gezegt, en jij weet heel goed hoe dat is afgelopen

Bovendien heeft heel deze discussie geen zin, want Ajax is nog niet eens serieus voor hem. Hij staat alleen op een lijstje in Amsterdam en PSV is een stuk concreter blijkbaar.

7 mei 2013 om 08:53

Wij hoeven geen Mike van den Hoorn. Wij hebben namelijk genoeg verdedigende kwaliteiten die het kan overnemen in de toekomst. Bazoer die traint volgend jaar volledig mee. Waarom zal je moeten aankloppen bij een club als Utrecht voor een verdediger, die je minstens zelf moet opleiden.

7 mei 2013 om 09:15

"bazoer zelf opleiden? Ja dat 'opleiden' van jullie kennen we inmiddels wel 'eigen jeugd' zeker haha!

7 mei 2013 om 09:21

@panerai

Voor jou zou ik tegenwoordig alleen nog maar even specifiek reageren. Want, jij bent zo type die alles op de details moet lezen.

Ik heb het namelijk over Denswil en over Veltman. 2 grote verdedigende talenten die dicht tegen een basis plaats aan zitten. Bazoer is niet door ons zelf opgeleid die hebben we over genomen in Eindhoven.

Maar ik weet niet hoe jij er telkens op komt met eigen jeugd. Wij Ajacieden zeggen nooit dat Eriksen een eigen jeugdspeler is. Wij leiden die spelers op en als ze meer als zoveel voor onze club spelen. Krijgen ze automatisch de stempel eigen jeugd.

7 mei 2013 om 09:26

Volgens mij ben jij de gene die (provocerend) over Bazoer begint hoor

7 mei 2013 om 10:25

Leuk dat er een Ajacied is die zo bezig is met Psv.

' Wij Ajacieden zeggen nooit dat Eriksen een eigen jeugdspeler is'

Ik moest hier enorm om lachen. Ik kan me fora herinneren waarin Ajacieden zich in allerlei bochten wrongen om maar niet toe te geven dat Eriksen geen eigen jeugdspeler is. Of spreek voor jezelf.

En nu gaat het weer over Psv.

7 mei 2013 om 10:29

ahjacied

Nee je klopt aan bij top club PSV om dat ze weten dat onze jeugd beter is

7 mei 2013 om 10:42

@ Ahjacied,

Je bent lekker bezig vanochtend man. Waarom zo gefrustreerd, je hebt net een kampioenschap gewonnen. Ik had graag met je geruild.

Volgend jaar win je hem misschien niet, maar is dat meteen reden om alles wat met PSV te maken heeft af te zeiken?

Stop lekker met provoceren, want de eigen jeugd discussie ga je niet winnen. Er staat nergens in de reglementen dat eigen jeugd verplicht is, en bij Ajax is de helft ook ergens anders weggeplukt.

7 mei 2013 om 11:35

Het zelfingenomen mannetje genaamd ahjacied moet weer eventjes vermelden dat Ajax een jeugdspeler van PSV heeft afgenomen. Ga dan ook niet zo triest zijn om andere te wijzen op mensen die gedetailleerd jou berichten lezen.

7 mei 2013 om 13:26

Nou goed, ik zou me goed kunnen voorstellen als je 20 bent je gewoon nog lekker bij je familie en vrienden wilt wonen... Blijkbaar zijn de meeste dat niet met me eens...

7 mei 2013 om 08:02

Waarom zou Ajax beter bij hem passen? PSV heeft altijd veel spelers uit Utrecht gehaald en de meeste daarvan hebben het ook goed gedaan. Jongens als Afellay, Strootman, Pieters en Mertens, goed voorbeeld doet goed volgen.

7 mei 2013 om 08:25

Ja, bij Ajax heb je nou eenmaal betere doorgroeimogelijkheden, nu helemaal.
Affelay speelt nu bij Schalke (is dan wel geblesseerd). Strootman doet het leuk maar kan nog niet iedereen overtuigen van zijn klasse (loopt veel te janken en loopt geirriteerd over het veld, zonder dat zou hij stukken positiever opvallen), Pieters valt door de mand dit seizoen en Mertens doet het alleen leuk tegen kleine clubs.

Goed voorbeeld doet goed volgen?

7 mei 2013 om 08:48

Volgens mij heeft dit niks met doorgroeimogelijkheden te maken, van der Hoorn is geen jeugdspeler meer en moet bovendien een flinke som geld kosten, als PSV hem zou halen dan zou hij vrijwel zeker van een basisplaats zijn, het zelfde als bij Ajax dus. Of denk je dat ie uiteindelijk kan doorgroeien tot trainer of misschien wel directeur ?

Dat Strootman jou nog moet overtuigen zegt meer iets over jou, hij wordt constant genoemd bij grote clubs, en is zelfs bij de grootste fanclub van Manchester United uitgekozen als een van de meest gewilde aankopen van volgend seizoen. Hij is reserve aanvoerder bij het Nederlands elftal en heeft een vaste basis plaats, alle kenners zijn laaiend over deze jongen. Overtuigen, waar heb je het over?

Dat hij irritant zou zijn dat is subjectief, daar heeft iedereen een andere mening over. Suarez is ook irritant (volgens mij en waar iedere voetbalkenner op heel de wereld het mee eens is behalve de supporters van Ajax en Liverpool) Maar daar zie je het talent waarschijnlijk wel?

7 mei 2013 om 09:06

Klopt ! Suarez is namelijk bepalend geweest, Strootman nog niet.

7 mei 2013 om 09:18

Zonder Strootman had PSV geen championsleague gespeeld, hij is dus wel zeker bepalend geweest. Dat jij denkt dat je alleen door middel van goals bepalend kan zijn zegt meer iets over jou voetbal kennis. Iedereen weet donders goed dat Strootman gewoon een sterk individueel seizoen heeft gedraaid.

Dat wordt alleen verdoezeld door de prestaties van Psv. Dat komt doordat de verdeging van PSV van een dramatisch niveau is, dat kan hij niet in zn eentje oplossen, dat kan niemand. Dat hij nog niet aan zijn top zit dat is zeker waar maar hij is zeker wel een belangrijke kracht op het middenveld, dat zie je ook hij het Nederlands elftal terug.

7 mei 2013 om 10:17

Toen Suarez weg ging, begon Ajax echt goed te draaien

7 mei 2013 om 10:25

Ten eerste speel je voorronde championsleaque, ten tweede zijn de cijfers van Strootman zeer mager dit seizoen. Ik heb nergens genoemd dat goals bepalend zijn.in geval van suarez is dat bepalend omdat hij een spits is.en die moeten scoren. Strootman is middenvelder, moet de laatste pass geven, het team neerzetten, posities overnemen, opkomen, inzakken. Allemaal punten waar hij niet goed op gescoord heb behalve in het nederlands elftal dit seizoen. De komst van van Bommel is een stagnatie geweest in de ontwikkeling van strootman.

7 mei 2013 om 10:33

Bakkal kan nog perfect omschrijven hoe bepalend Luisje was. Mocht meteen een prikje tegen hondsdolheid gaan halen na de wedstrijd.

7 mei 2013 om 10:42

Wat een onzin kraam jij uit zeg. Heb je uberhaupt wedstrijden van PSV gezien?

De keren dat Strootman de bal veroverde en de aanval inzette waaruit gescoord werd zijn enorm. Overigens werd boy wonder op dezelfde manier te kijk gezet door wie ook alweer? Oja Strootman.

Maak je niet zo belachelijk hier. Wordt wat komisch.

7 mei 2013 om 12:40

Inderdaad. Suarez is individueel goed maar heeft een hele negatieve invloed op het team, omdat hij alle aandacht opeist. Zou als trainer van een Europees top team ook nooit Suarez in mijn selectie willen hebben. Neemt niet weg dat ik het wel een leuke speler vind om naar te kijken

7 mei 2013 om 13:06

Klopt die zet tenminste zijn tanden in een duel

7 mei 2013 om 23:10

Gast Eindhoven is tegenwoordig op veel gebieden veel en veel invloedrijkere stad dan dat Amsterdam is...kijk 2 vandaag maar eens terug van 3 weken terug...

contract tot 2016!!
Dat wordt geen koopje lijkt me?
6-9 Miljoen kan Utrecht makkelijk vragen.

Ajax zie ik niet zo snel aankloppen voor een verdediger, want die hebben we zelf nog genoeg in huis.

7 mei 2013 om 08:10

6-9 miljoen???? en toen ging de wekker. het is een jongen die het één seizoen op hoog niveau heeft laten zien.

7 mei 2013 om 08:16

denk dat jou wekker je in de steek laat want...

mike Hoeft niet weg , doorlopend contract , toekomstig centrale verdediger van oranje
en kan nog heel veel stappen maken

en als psv denk dat ze op koopjes jacht kunnen in utrecht zitten ze fout

tussen de 6-9 miljoen is dus een redelijke prijs

7 mei 2013 om 08:26

Haha tussen de 6-9 miljoen? Het moet niet gekker worden! Maar snap Utrecht wel als zij dat vragen hoor, zou alleen PSV enorm dom vinden.

Haal van dijk en nog een cv, Bruna ofzo en dan samen kom je op 6 miljoen hoogstens.

7 mei 2013 om 08:27

en pas 1 jaar goed gepresteerd..

tussen 5-7 miljoen is genoeg

7 mei 2013 om 09:22

Maximaal 5 miljoen. Het is notabene een verdediger, die zijn zowiezo minder waard. Als je ziet waarvoor een wereld verdediger Vertongen wordt verkocht is hij echt maximaal 6 miljoen waard, ik zou maximaal 5 miljoen bieden als ik PSV was.

7 mei 2013 om 10:18

Minimaal 5, de tijd dat clubs voor niks konden shoppe in utreg is voorbij.

7 mei 2013 om 10:43

De verdediging heeft je anders wel de titel gekost. Overigens vind ik PSV een stap terug in de ontwikkeling voor v.d. Hoorn

7 mei 2013 om 10:44

5-7 ??? PSV moet er max 3,5 miljoen uitgeven. Het is maar een verdediger in een jaar heeft laten zien. En welke speler uit de subtop wilt niet naar Psv? WK komt binnenkort aan.

7 mei 2013 om 12:01

Boeie dat hij het pas een jaar heeft laten zien. PSV moet de verdediging versterken, dat weet Utrecht ook wel.

Buiten dat, als PSV fans onverantwoorde bedragen verwachten voor hun eigen spelers, kan Utrecht dat ook vragen voor hun spelers.

8 mei 2013 om 01:03

Wat huh?? Een stap terug denk je dat hij bij PSV op de bank gaat zitten met toppers zoals Bouma en Marcelo denk het niet. Hij wordt dan basis speler speelt Championsleague (voorronde) speelt zich meer in de kijker bij Psv dan bij Utrecht moet ik doorgaan?

7 mei 2013 om 10:32

neee die trekken de jeugd weg bij andere en noemen ze dan eigen jeugd

7 mei 2013 om 19:07

Wat loop je nou weer te zeuren man, Bazoer heeft zelf nagedacht over zijn toekomst en kwam tot de conclusie dat hij meer kans zou maken om bij ajax door te breken. Verder moeten jullie ook niks zeggen over 'eigen jeugd'. Als voorbeeld Locadia, Depay en van der Moot (van AZ). Ajax heeft ook jeugd weggekocht bij andere zoals Bazoer en Walian (van AZ).


Iedere goede club koop nou eenmaal jeugd bij andere clubs weg.

Mike vd Hoorn zou zeker een goede zijn, ook van dijk is een versterking voor psv. Derijck en marcelo weg en misschien presteert zanka volgend seizoen ook wel na behoren

7 mei 2013 om 07:43

Zanka die wordt er uit gespeeld door Derijck en Marcelo. Hoe slecht is hij dan wel niet.
De keren dat ik hem zien spelen was het ook niet veel soeps. Niveautje Jupiler leaque..

7 mei 2013 om 07:54

Grote onzin. Zanka speelde best goed als hij er in stond. Zeker die keren dat hij basis was. Waarom advocaat hem er naast zet is me echt een raadsel. Hij is beter dan Bouma of derijck.

7 mei 2013 om 10:52

Zanka is waardeloos. Het lijkt wel alsof hij bang is geworden na zijn blessure. Beetje het zelfde verhaal als Tyton.
Bij Kopenhagen was hij op 20-jarige leeftijd al de baas op het veld; nu echter geen schim meer van dat.
2 weken terug speelde hij met Jong PSV tegen Jong Twente in Enschede; 6-4. Van die 6 goals konden er minimaal 3 op het conto van Mathias geschreven worden.
Nee, absoluut geen topper. Het is maar goed dat er geen miljoenen uitgegeven zijn voor deze man.

Allemaal leuk en aardig maar PSV kan die jongen helemaal niet betalen..
Contract tot 2016..

Niet erg chique om zo,n jongen dan het hoofd op hol te brengen..
Gelukkig heeft vd Hoorn de juiste mentaliteit en zie ik dat niet snel gebeuren..

Overigens is hij zoveel beter dan die van Dijk..

Lekker nog een jaartje meepakken bij Utrecht, misschien met europees voetbal en dan zien we wel verder..

7 mei 2013 om 07:57

Ligt er aan wie er verkocht wordt, en of ze de CL voorronde door komen!

7 mei 2013 om 08:41

v.d. hoorn is zoveel beter als v.dijk? wat goed dat jij dat ziet (zo ongeveer als enige...) van dijk is veverdedigend beter in duels, kopsterker, betere pass, meer rust in zn spel en ook technisch meer onderlegd. zullen we een wedje sluiten wie het verder schopt (ernstige blessures en andere zakendaargelaten)...?

7 mei 2013 om 09:01

Ja hoor die weddenschap durf ik wel aan.

7 mei 2013 om 09:41

1 ding, vd Hoorn staat in de basis bij jong oranje en van Dijk op de bank... verklaar je nader?

Even wat feiten:

Utrecht 41 goals tegen, Groningen 51goals tegen.
vd Hoorn 4 goals en maar 2 keer geel
van Dijk 2 goals en 5 keer geel en 1 keer rood.

7 mei 2013 om 10:23

Wel een eigen goal he

7 mei 2013 om 10:55

Zoek de verschillen, alleen op gebied van keepers al:
Robin Ruiter, of Marco Bizot.

Hoevaak heeft Ruiter Utrecht wel niet op de been gehouden? Heel vaak.

7 mei 2013 om 13:18

Gelukkig heeft van Dijk die nooit gemaakt...

7 mei 2013 om 08:50

van der hoorn is een andere type verdediger als van dijk.

virgil van dijk is een echte positionele verdediger. van der hoorn is meer de mandekker. en de topclubs in nederland die verdedigen eigenlijk niet positioneel. die doen aan mandekking. dus dat psv uitkomt bij van der hoorn en niet van dijk begrijp ik best.

van dijk moet gewoon kiezen voor een premier league club. in engeland verdedigen ze allemaal positioneel en van dijk zou daar prima passen.

Erg goede verdediger. Hoop dat hij nog een jaartje in Utrecht blijft.

Eindelijk gaan ze verdedigers halen, Middenveld en aanval behouden en versterking zoeken voor de achterhoede. Dan heeft psv grote kans om volgend seizoen kampioen te worden. Ze hebben dit jaar meer dan 140 doelpunten gemaakt in 48 wedstrijden. Dat zegt heel veel over hun achterhoede want aan de aanval ligt het niet. Bijna 3 doelpunten per wedstrijd gemiddeld.

Hopelijk dat ajax dan maher haalt(als eriksen weggaat) en nog een goeie aanvaller dan word het volgend jaar smullen geblazen.want anders zie ik psv alleen aan kop gaan als ze goeie verdedigers halen en ajax haalt voor de rest geen goeie spelers die bijna van het nivo eriksen en siem zijn.

7 mei 2013 om 08:22

Ja Lens, Toivonen, Hutchinson willen kosten wat het kost weg. Van Bommel stopt waarschijnlijk en Strootman in moeilijk meer te houden.
Verder zetten ze 3 onervaren trainers voor de groep en hebben ze de contracten van de drama achterhoede dit jaar bij allemaal verlengt.
En jij ziet nu 2 dagen naar het kampioenschap van Ajax Psv nu al volgend jaar alleen op kop gaan?
Er staat heel veel te gebeuren in Eindhoven en ik ben benieuwd of Brands nu echt kan op staan om te zorgen dat ze half juli een CL waardig elftal op de been hebben voor de voorrondes.
Financieel zullen de mogelijkheden ook niet meer onbeperkt zijn maar als ik ze een tip mag geven dan zal ik niet te hoog van de toren blazen dat ze weer kampioen moeten worden.
Cocu de tijd geven dit communiceren naar de achterban en dan stiekem hopen dat het boven verwachting ga.
Eigenlijk net zoals Ajax het met Frank de Boer heeft aangepakt.

Brands eindelijk het licht gezien?

7 mei 2013 om 08:40

Nee en heeft het nog nooit gezien ook. Je gaat toch niet een speler halen met een meer jarig contract. PSV moet minstens 4 neerleggen. Maar dit is het beleid van PSV. Halen en halen en nog is halen.

7 mei 2013 om 08:50

Wel in de zin van dat ze is een keer niet geinteresseerd zijn in een aanvallende mid.

7 mei 2013 om 09:34

@ahjacied

haha jij bent lachwekkend met je halen en halen en nog eens halen. Komen de namen Bazoer.boerigter,fischer,moisander,schone,hoessen,... Hamdaoui, (en dan vergeet ik er vast nog een hoop), je bekend voor. Met als toetje dat ze ook nog een jeugdtrainer in Eindhoven ophalen (willem Weijs) om als techniektrainer aan de slag te gaan. Zelfs die kunnen ze niet zelf opleiden ,want ik heb het over een techniektrainer voor de F-jes en de E-tjes (dat doet normaal bij iedere amateurclub één van de vaders van een spelertje) Dit is toch echt te triest voor woorden

7 mei 2013 om 10:25

Dan hoop ik voor jullie dat jullie de vervangers van Eriksen en Siem de Jong ook zelf gaan opleiden en geen 14 miljoen gaan uitgeven aan Maher en van Ginkel!?

7 mei 2013 om 10:35

dat moeten we wel want er is een klein clubje uit amsterdam die de jeugd bij andere weg trekt en ze dan eigen jeugd noemt

7 mei 2013 om 17:54

Ookal trekt ajax jeugd weg en leiden ze die spelers 5 jaar op dan nog is het eigen jeugd.

Waarom denk je dat bazoer en andere jeugdspelers weg gaan bij psv? Ze krijgen nooit kansen dat krijg je bij ajax en feyenoord duidelijk wel.

Denk niet dat Psv miljoenen gaat neer leggen. Utrecht begint zo langzamerhand een opleidingscentrum voor Psv worden, Mertens, Strootman, Pieters en nu weer aan v/d Hoorn trekken!

8 mei 2013 om 01:10

Booohhh wel zeker 3/4 spelers ben maar bang want dalijk haalt PSV de hele selectie

Eindelijk heeft Brands oog op de verdediging. Dit is een goed begin om je verdediging te versterken, dit is misschien in potentie later een international. Ik zou eigenlijk ook van Dijk willen zien komen dan is je verdediging sterk zat. Hendrix, Brenet en eventueel Koch door laten stromen en dan deze twee verdedigers en de LB is goed bezert dan heb je een uitstekende achterhoede.

Dat klinkt weer als kassa voor de FC. Die hebben nog hele goede ervaringen met de portemonnee van psv.

7 mei 2013 om 10:47

En AZ heeft goede ervaringen met de protemonne van Ajax. Wat is je punt ? PSV gaat echt geen 5+ uitgeven aan een verdediger die net komt kijken.

7 mei 2013 om 11:27

Zaten AZ en Ajax en het onderwerp dan? Ik zal de tekst nog even lezen.

7 mei 2013 om 11:27

Als ze Van der Hoorn willen halen zullen ze wel moeten. Hij heeft een contract tot 2016, dus 5 miljoen lijkt me niet het maximum maar eerder het minimum.

8 mei 2013 om 01:13

Man 5 miljoen betaal je voor een redelijke aanvaller verdedigers zijn sowieso minder waard maar als Utrecht niet wil dan kan je nog altijd naar gruningen gaan en daar van dijk halen (weet niet hoe lang zijn contract nog loopt) of bruma keuze zat dan blijft van hoorn maar in utrecht

Waar moet PSV geld vandaan halen om vd Hoorn te kopen? Laat staan om meer verdedigers te kopen welke wel nodig zijn om volgend seizoen misschien weer mee te spelen om de titel. PSV zal deze zomer noodgedwongen spelers als Toivonen, Strootman en Mertens moeten verkopen. Groot gedeelte van dit bedrag zal gestoken moeten worden in het op orde brengen van de financien, klein rest bedrag is voor investeringen. De noodzakelijk verkoop van spelers als Marcello en Hutchinson, omdat zij simpelweg tekort komen voor zelfs eredivisie niveau, zal niet veel opleveren. Tel daarbij op het stoppen van Van Bommel (en misschien Bouma) en PSV speelt aantal jaren niet meer mee om titel. Is op zich geen probleem als je die tijd dan maar benut om met eigen jeugd/talentvolle en goekope spelers te bouwen aan een nieuw elftal. Denk dus dat Van der Hoorn simpelweg te duur is voor Psv. Van Dijk van Groningen kost beduidend minder (ivm zijn contract), dus ligt meer voor de hand. Verder weet ik dat PSV vooral aan het scouten is in Jupiler league Belgie en in de tweede bundesliga in Duitsland, op zoek naar jong/goedkoop talent. Ik wens Cocu succes en hoop dat hij erin slaagt om volgend jaar al weer een representatief elftal neer te zetten, dat er in ieder geval in slaagt om CL te gaan spelen.

8 mei 2013 om 01:16

PSV is geen Feyenoord he PSV heeft jaarlijks een tranferpotje van plus minus 5 miljoen daarvan kan je best wel een speler halen

Wat een ongekende simpele redenatie van jou. Je weet tot hoe lang Hoorn nog vast ligt hè? Denk je dat Utrecht hem voor noppes laat gaan.

v/d/ Hoorn is een prima aankoop voor Psv, een groot talent met veel potentieel. Maar dit is niet de jongen die PSV door de voorronde van de CL helpt. Met een aantal belangrijke spelers die bij PSV willen/gaan vertrekken zal PSV het nog zwaar gaan krijgen komend seizoen, het zal een seizoen worden met veel (bouw)werk voor de nieuwe staf.

Denk dat Brands' op dit moment geen aankopen kan doen totdat er verkocht wordt!hij zal dus wel weten van concrete interesse in wat spelers van psv( lens,strootman,toivonen).
Verstandig dat hij achterin gaat beginnen want de complete achterhoede moet vervangen! Ben benieuwd of hij inplaats met open deuren ook met innovatieve niet heel dure spelers kan komen en of hij van Bommel weet over te halen tot een vrije rol centraal achterin.

Voor Brands' heeft uur u geslagen zou hij het nu oppikken???

7 mei 2013 om 08:46

Maar wel alvast Mike gek maken in zijn hoofd. Brands' blijft een pauper technische directeur. Nooit komt ie met een goed gescoutte jongen waar een idee achter zit. Tot nu toe zijn, zijn aankopen het niet eens waard.

8 mei 2013 om 01:19

Hoo waar heb ik het idee van een speler gak maken in zijn hoofd nog meer gezien ....... Oh ja bij Ajax vorig jaar bij Moisander als jouw clubbie het doet moet je niet zeiken als een concurrent dezelfde tactiek gebruikt he

Dat Van der Hoorn vertrekt is onvermijdelijk. Is het niet dit seizoen dan wel volgend seizoen, is het geen PSV dan wordt het een andere club.

Wat mij meer verheugt, Utrecht krijgt wat extra miljoenen EN het is een ploeg waar talenten graag naar toe gaan. Zij zien dat Utrecht jonge spelers durft op te stellen met de mogelijkheid dat zij zich ontwikkelen en dus opvallen bij de grotere clubs.

Aan het einde van de rit is Utrecht een belangrijke speler kwijt, wat miljoenen rijker, gebouwd aan de exposure en spelen goed voetbal. Mocht Utrecht ook nog Europees voetbal halen is het echt een topseizoen geweest!

Utrecht moet deze jongen eigenlijk nog een seizoen houden. Maar hij is nu al ongelooflijk goed. Zeker als je bedenkt dat dit zijn 1e seizoen in de eredivisie is... Hij heeft de potentie om Nederlands elftal te halen! Contract tot 2016, dus Utrecht moet hiervoor - volledig terecht - cashen.

FFP heeft niks te maken met grote bedragen uitgeven. Je mag alleen niet meer zoveel schuld op jaarbasis hebben. Daarnaast valt er genoeg geld in te pompen voor sponsorovereenkomsten dus zolang de club maar aangeeft dat er niet meer als 80/60/40 miljoen schuld is en er daadwerkelijk een patroon te vinden is dat deze schuld geleidelijk minder wordt is er niks aan de hand.

Was een reactie op Donshining, staat hier verkeerd!

Het is toch simpel: investeer in 2,3 goede verdedigers en je hebt een abosluut topteam. Het middenveld en de aanval liegt er niet om. Van der Hoorn heeft aangetoond een goede voetballer te zijn, maar is het kampioensmateriaal?

ik vind dit niet de beste aankoop die Psv kan doen. Hij doet het pas een seizoen goed bij utrecht, dus ik zou voor van dijk gaan, want die presteert al langer op een hoog niveau.

7 mei 2013 om 09:00

Met hoog niveau bedoel je eredivisie niveau? Van Dijk heeft iets meer ervaring in de eredivisie, dat is alles.

Dit seizoen vind ik vd Hoorn beter dan van Dijk maar misschien kijk ik door een Utrecht bril.

7 mei 2013 om 16:18

Ben ik niet met je eens maar dat persoonijk Ik vind van Dijk meer fouten maken dan vd Hoorn die stabieler is (en nu niet beginnen over zijn eigen doelpunt tegen Az...)

De interesse is logisch, want Van den Hoorn doet het bijzonder goed bij Utrecht en klopt aan de deur bij Oranje. En PSv beschikt over een gammele defensie, dus dan is elke versterking welkom.

Wel zou ik Van den Hoorn weleens in topwedstrijden willen zien. Hoe houdt hij zich dan staande. Want dat is natuurlijk wel het risico voor hem. Bij PSv zal hij er meteen moeten staan. Je ziet het aan Zanka, die kwam als international is nu een volstrekte nobody geworden !!

Tot slot, neem ik aan dat utrecht wel flink wil cashen voor hem. Hij heeft nog een langdurig contract, dus bedragen onder de 6 miljoen voor deze jong-oranje international zijn not done !! Heeft PSv dat geld op de plank liggen ??

7 mei 2013 om 09:07

En nee, PSV heeft geen geld om nieuwe spelers te halen. Al het net overige geld wat voor Maher was bedoeld en met externe investeerders was voor Maher bedoeld. Maar van dat ene geld hebben die rare Zweed gekocht, waar geen geur of smaak aan zit. Daarnaast hebben ze ook nog Zanka gehaald, reken daar maar bij tekengeld en salaris. Bovendien haal je ook nog is een hele goede getalenteerde niet nuts genaamd Derijck binnen. Zelfde verhaal als Zanka alleen hij kostte 8 ton.

Voor PSV is het afwachten of ze CL halen en of er spelers verkocht worden. Met dit "geheel" zal je nooit de voorrondes halen.

7 mei 2013 om 10:21

Zanka kwam transfervrij... Hij was de aanvoerder van Kopenhagen en speelde daar geweldig. Niemand weet wat er met die jongen aan de hand is.

Hiljemark is gewoon een goede aankoop. Hij beschikt over de juiste mentaliteit om een eind te komen. Hij wil zich iedere training verbeteren. Die jongen komt er echt wel.

Verder valt me het op dat je echt op ieder topic van PSV negatief reageert. Heb je echt niks beters te doen op een dag? Het is mooi weer, ga iets doen.

7 mei 2013 om 10:32

A. Hoe weet jij dat? of ben je soms een interne directeur in de PSV organisatie? B. Je kijkt door een Ajax bril. C. Wie ben jij om te oordelen over of PSV door de voorrondes gaat komen aangezien de tegenstander niet bekend is. D. Over die Zweed heb je gelijk E. Die investeerders komen ook bij een andere transfer misschien wel weer aan de orde.

7 mei 2013 om 10:41

ahjacied

Die rare zweed heet hiljemark en hoe jij hem beschrijft zijn wederom de woorden die v/d Gijp heeft gezegt.

Aangezien jij geen eigen mening hebt en ik het knap vind dat je na twee wedstrijden kan oordelen over deze speler

Jij moet wel een soort voetbal profesor zijn

probeer je eigen menig te geven ipv v/d gijp of derksen je komt zo zielig en triest over

8 mei 2013 om 01:22

Nice eigen mening heb je wat VI napraten dat kan iedereen

het liefst zie ik dan ook viergever en van dijk komen ! en die clown marcelo mag weg

7 mei 2013 om 09:01

Marcelo heen ze net verlengd dus die blijft gewoon de linker centrae verdediger bij Psv. Heb het idee dat PSV alleen rechter centrale verdediger zoekt dus dan kun je Viergever schrappen.

7 mei 2013 om 09:12

Bouma wordt verlengd, Marcelo is al verlengd. Viergever is niet eens beter dan Bouma.

Hoop dat hij gewoon bij de fc kan blijven, is echt een geweldenaar die jongen
maar als psv het geld wil neerleggen wat utrecht vraagt dan is hij natuurlijk niet te houden,
is zeker een versterking voor psv
dan moet utrecht toch echt op zoek naar een hele nieuwe verdediging, da's wel jammer want het stond dit seizoen helemaal niet verkeerd.

7 mei 2013 om 09:03

PSV zal minimaal met 5 miljoen op de proppen moeten komen maar ik vrees dat ze dat nog gaat lukken ook.

Utrecht is dan Wuytens en vd Hoorn kwijt, heel jammer want dit waren toch wel de beste in de verdediging.

Heerings gaat Wuytens vervangen en dan heb je dus een nieuwe rechter centrale verdediger nodig. Nilsson zie ik niet meer in the picture komen dus dat wordt kopen... ik hoop dat de kogel dan maar sel door de kerk is en dat Utrecht wellicht Botteghin kan gaan halen

7 mei 2013 om 09:26

Heerings en Botteghin zal het redelijk opvangen, maar waarom niet Derijck ophalen bij Psv? Deed het bij Ado echt heel goed , maar denk dat de druk in Eindhoven hem teveel is geworden en met een zwakke verdediger als Marcelo naast je is het wel heel lastig om uit te blinken.

7 mei 2013 om 12:10

derijck wilde zelf 2 seizoenen geleden al niet naar utrecht komen
nu moet utrecht die deur dan ook gewoon dicht laten
Botteghin is een optie, maar misschien toch nog nilsson de kans geven.

Wat ik erg raar vind is dat weinig Eredivisie clubs belangstelling tonen voor Van Dijk. Ik vind Van Dijk een hele goede verdediger met veel potentie. Van Dijk vind ik al een stuk verder dan Van der Hoorn maar Van der Hoorn zat al een keer bij de voor selectie van het Nederlands Elftal en Van Dijk nog nooit. Zouden de clubs/trainers/scouts iets bij Van Dijk zien wat wij niet zien? Ik vind het allemaal maar raar.

off: Voetbalzone, zouden jullie een topic (of een update) willen maken over: Feijenoord fans distantiëren zich van rellen bij ADO - Feijenoord.

7 mei 2013 om 09:11

Maar wat vind jij zo goed aan Van Dijk dan? Ik vind het een redelijke verdediger, hij doet het goed voor Nederlandse begrippen. Bekijk jij van Dijk elke wedstrijd bij Groningen dan? Dan zal ik jou mening wel wat serieuzer nemen. Maar als ik soms de herhalingen bekijk, dan kom ik tot conclusie dat ie zo en dan leuk was. Hij valt nu uiteraard extra op omdat hij in een team speelt die bijna niks kan. Misschien is dit voorbeeld niet goed, maar het is een beetje zelf als Wildschut bij Venlo en Dijk bij Groningen.

7 mei 2013 om 09:21

Ik vind Van Dijk veel beter en verder dan Van der Hoorn. Van Dijk is veel sterker, hij kan veel beter koppen en stapt regelmatig in.

Voorbeeld: Pelle had met Van Dijk veel moeite omdat ie zo lang en sterk is. Pelle had heel weinig moeite met Van der Hoorn, Van der Hoorn viel toen echt ontzettend tegen.

Dit is maar 1 voorbeeld maar juist tegen de beste/lastigste spelers moet je het laten zien, Van Dijk heeft dat gedaan en Van der Hoorn absoluut niet.

7 mei 2013 om 09:35

Van Dijk heeft inderdaad meer ervaring, maar over het veel beter koppen ben ik het absoluut niet eens, van der Hoorn is nu al 1 van de beste koppers in de Eredivisie, heeft bovendien al 4 goals gemaakt, allemaal met het hoofd, van Dijk heeft 2 goals gemaakt, 1 was tegen Feyenoord, geen kopgoal.

Het voorbeeld dat je geeft klopt ook niet, Pelle had weinig kansen tegen van der Hoorn omdat ook van der Hoorn sterk en lang is, het doelpunt dat hij maakte kwam door een snelle omschakeling omdat Kali (alweer) de bal op het middenveld verspeelde.

Van Dijk is toe aan een stap hogerop, want bij Groningen heeft hij matige verdedigers als Kees Kwakman naast zich en daarvan moet hij gewoon teveel fouten corrigeren en zo wordt het moelijk om uit te blinken, zal het goed doen bij een lage Premierleague club als Swansea City of in de Championship.

7 mei 2013 om 10:30

Dan verschillen wij daarover van mening. Ik vind dat Pelle een makkelijke middag had tegen Van der Hoorn.

Dat Van der Hoorn meer met het hoofd heeft gescoord dan Van Dijk is niet echt een goed voorbeeld.

Ben het wel met je eens dat Van Dijk toe is aan een stap hogerop.

Brands, Denk NU IS Na!

Haal Virgil van Dijk, uitstekende speler, heeft het al meerdere jaren laten zien bij Groningen.

Is groot, kopsterk, en hij wilt echt wel naar PSV omdat we Cl spelen..
Hij is dé ideale verdediger voor het Nederlands elftal over een jaar of 4. Mits hij de juiste keuzes maakt en niet na een WBA of Southampton gaat.

7 mei 2013 om 09:20

Psv speelt voorronde CL grote kans dat psv de CL echter niet haalt want ploegen in de voorronde zijn al erg sterk.

7 mei 2013 om 09:47

Persoonlijk denk ik dat PSV de voorrondes door kan komen wanneer ze tegen dezelfde tegenstanders loten als Feyenoord dit jaar.

Bij Feyenoord scheelde het namelijk ook niet veel, zeker als Immers de kansen had benut die hij kreeg..

7 mei 2013 om 15:10

Ik heb het opgezocht:

PSV speelt natuurlijk 2 knockoutwedstrijden. In die eerste zitten geen clubs uit de grootste competities.

Hier wordt het duidelijk:
https://en.wikipedia.org/wiki/2013–14_
Uefa_champions_league#third_qualifying_round

Als ze de 3e voorronde overleven komen ze in de laatste play-off ronde terecht en dan moet je waarschijnlijk spelen tegen één van deze 5:

4e van Engeland (arsenal, Chelsea of Tottenham)
4e van Spanje (real Sociedad of Valencia)
4e van Duitsland (schalke 04)
3e van Italië (AC Milan)
3e van Portugal (pacos de Ferreira)

Dan hopen dat je geen Engelse ploeg of AC Milan treft. Valencia zou ook erg moeilijk worden, ik hoop wel dat Valencia 4e wordt maar voor PSV zou Sociedad makkelijker zijn. Schalke 04 is niet het allermoeilijkst maar die schat ik wel hoger in dan PSV dus daar kunnen ze ook niet blij mee zijn. Tenslotte is Pacos de Ferreira natuurlijk de droomtegenstander.

Dankzij @geertvs

7 mei 2013 om 20:36

Welke clubs uit geen grote competities mogen dit dan zijn? Ik schat PSV tegen geen van de 'grote' clubs kansloos. Tenminste als er nog fantsoenlijke cv en rb worden gekocht of doorgestroomt uit de jeugd. Wamt ditkan niet meer.

Verdient Marcel Brands nu zijn mega salaris met talenten die al zijn doorgebroken, jong oranje of zelfs oranje, naar psv te halen voor veel geld. Die onderhandelingen kan je ook door een advocaat laten doen.
Dat Psv is doodziek dat ze zelf niet eens talenten in de eerste divisie of belgie kunnen scouten als zelfs agovv dat kon. Ze kunnen beter ted van leeuwen halen die heeft voor Agovv al die talenten binnengehaald en zou dat voor psv voor een fractie van het salaris ook graag willen doen.
Voor Vitesse heeft hij dit jaar nog Lieder binnengehaald, geen topper maar toch iemand waar RKc nu blij mee is. het ergste is nog dat als Psv een wereldtalent in huis heeft, Bazoer, dat ze die laten vertrekken.
Hou dan op met die jeugdopleiding.

Brands kan alleen maar kopen als oplossing brengen voor de problemen bij psv. Dit heeft de afgelopen jaren niet tot het gewenste succes geleid dus waarom nu wel ? En hoe zit het trouwens met die vermeende staatssteun wanneer komt daar een beslissing over want dat kan psv wel eens zwaar in de problemen brengen.

7 mei 2013 om 11:33

Lees je eens in zou ik zeggen. Google en wat trefwoorden doen wonderen.

Ik denk dat PSV eerst eens moet gaan kijken naar een goede routinier voor in de verdediging.en dan kan je aanvullen met jonge talenten zoals vd hoorn of van dijk. Spelen voor een topclub is heel anders dan voor middenmoot met alle respect voor utrecht en groningen. En bij PSV missen ze iemand die de verdediging kan neer zetten in het veld.

Haal idd maar lekker die van dijk

houden wij de echte topper gewoon in utrecht!
vd hoorn is beter dan van dijk.

in de lucht onverslaanbaar.
scoort veel uit standaard situaties.
geweldige tackle en top mentaliteit.
kan goed inschuiven.

maar neem maar lekker van dijk

Wat is er nouzo bijzonder aan die vd Horn.

Van Dijk....100x beter!!!!

Marcel Brands Moet weg.....geen inzicht niks...

Zitten ze eerst te zeuren dat ze geen goede verdedigers kunnen halen bij Psv en dan gaan ze nu intresse hebben in een speler die tot 2016 nog onder contract ligt en nu door begint te breken.
Dit zal geen goedkope optie zijn met een contract tot 2016 daar ben je zomaar die 6,5 miljoen wat ze voor Maher boden ook al voor kwijt. Lijkt me een dure jongen voor Psv maar ook voor Ajax mocht dat eventueel ook waar zijn.

Meneer Brands gaat op dezelfde voet verder. Namelijk spelers uit de middenmoot wegkapen. Die gast heeft nauwelijks 1 seizoen fatsoenlijk gespeeld. Hopen dat muntje goed valt zoals een Strootman maar het kan ook uitpakken als een Derijckje!

7 mei 2013 om 09:53

Precies.....laatste stuiptrekkingen vaan een man die zijn vak niet verstaat.
Jaren lang roepen dat we geen verdedigers nodig hebben en nu pardoes kijken naar een verdediger.

Eentje die net pas een jaar in de basis speelt en eigenlijk helemaal niet de beste is op zijn positie in Nl.

Beste transfer die wij kunnen doen in de zomer is Marcel Brands vervangen.

Psv moet eens aan de toekomst gaan denken en die miljoenen in de jeugdafdeling pompen.

8 mei 2013 om 01:31

Das minder he vlinder dat jouw ploeg derde is geworden dit jaar je kan het maar moeilijk verkroppen he dat PSV wel geld heeft en spelers kan kopen en Feyenoord van middelmatige spelers zoals verhoek schaken en immers moet leven

ik lees hier alle psv ers die vinden dat ze wel goedkoop binnen halen en eigen spelers zijn in een keer 4 keer zoveel waard omdat ze bij psv spelen.

Twijfel erg of ik doet goed zou vinden, zie veel liever eigenlijk van dijk en of bruma komen.

7 mei 2013 om 12:49

Ik zou zelf geen goede rechtsback voor psv weten maar vindt Bruma toch wel een groot talent als centrale verdediger. we hebben inderdaad al jaren geen echte goede rb maar hoop op bruma centraal en een leuke andere RB

Utrecht heeft nog een schuld en die gaan dan echt niet koppig 9 miljoen vragen. Ik denk dat ze er wel uit komen rond 4 miljoen. Is suikeroompje Frans ook weer tevreden met een paar ton in ze zak.

Ik zou overigens liever een tussenjaar willen zien, waar ook de verdedigers uit de jeugd een beetje mee kunnnen doen. (koch, Hendrickx)

Maarja we zullen wel zien, als de jeugd niet doorschuift dan liever vd hoorn en een hele goede opbouwer.

7 mei 2013 om 10:18

Utrecht heeft helemaal geen schuld, hoe kom je daarbij?

7 mei 2013 om 10:23

Utreg heeft wel nog een schuld. Een schuld die op dit moment nog rond de 6 mil is. Ze zijn alleen nu bezig om de jaarlijkse tekorten terug te dringen, en zo een gezonde bedrijfsvoering in elkaar kunnen zette en langzaam weer op kunnen bouwen.

Tussen de 5 - 7,5 mil is en goed bedrag voor van der Hoorn. Hij heeft nog een doorlopend contract en zit tegen oranje aan. Voor hem zal het beter zijn om nog een jaartje bij Utreg te blijven hangen, en daarna een stapje hoger op te proberen

7 mei 2013 om 10:43

Nee, er is een tekort op de begroting, geen schuld...

7 mei 2013 om 10:46

Denk niet dat je veel meer dan 4 miljoen gaat vangen voor van der Hoorn. Het is ook maar een verdediger, en speelt nog niet bij een topclub. Ik snap het wel, als je utrecht supporter bent. Hij was dit jaar in mijn ogen de meest stabiele speler en misschien zelfs wel de beste.

7 mei 2013 om 15:35

Schuld/tekort, het is maar hoe mierenneukerig je wil zijn. Punt is dat Utrecht graag centen wil zien en niet zomaar 9 miljoen gaat vragen.

Je wou zeker zeggen dat Utrecht helemaal gezond is. Denk dat Utrecht met Vitesse al het vaakst gered is door de gemeente en dat die het nu ook zat zijn. Utrecht kan elke cent goed gebruiken.

7 mei 2013 om 10:56

Er is een schema inwerking gezet waarbij de schuld over 2 seizoenen is weggewerkt. Dit is exclusief het verkopen van spelers. Dat is een bonus. Dus Utrecht kan en gaat wel zeker de hoofdprijs vragen. Waarschijnlijk zelfs een do over koop percentage

Laat maar komen, dan kan Marcelo mooi transfervrij weg.

Heb liever van dijk is sterker en volgens mij een betere opbouwer (is ook hard nodig want nu moet van bommel dat constant).

Van dijk is een boomstam.
en is door een behendige spits zo geklopt.

vd hoorn is completer.
kopsterk,schuift goed in,scorend vermogen,mentaal ijzersterk,goeie crosspass!
rust en zelfverzekerd.

8 mei 2013 om 01:35

En hoeveel behendige spitsen lopen er rond in de Eredivisie uhhmmmm ik kom uit op nul. Van dijk die mosht gewoon iedereen van de bal af dat zijn pas verdedigers misschien een nieuwe Alex voor PSV

Psv moet van dyk en vd hoorn halen, dan heb je gelyk een verdediging die 30goals minder weggeeft

PSV moet van Dijk ook halen. Van der Hoorn is prima hoor. Mensen die trouwens van Dijk en van der Hoorn gaan vergelijken moeten daar maar eens mee kappen. Van der Hoorn speelde dit jaar in een veel beter draaiend team, dus dan presteer je automatisch zelf ook meer. Utrecht had 41 goals tegen en Groningen 51, maar als je zo gaat kijken kan PSV die clowns achterin wel houden, want wij hadden nog minder goals tegen dan Utrecht en Groningen. Dat lag echt niet aan de Cv's.

7 mei 2013 om 13:48

Tuurlijk haha. Ik probeer te zeggen dat mensen die van der Hoorn beter vinden dan van Dijk op basis van het aantal tegendoelpunten van beide clubs, beter hun mond kunnen houden. Ik heb liever van Dijk, als er maar één van de twee kan komen.

Zijn er wereldwijd geen betere voetballers te vinden voor een goede prijs? Wat is er met het scouting apparaat aan de hand?

7 mei 2013 om 15:39

Ik zou wel weer eens een Alex willen zien :D (ook al was die gehuurd van Chelsea)

Strootman? 15 mln voor een speler die nog nooit een prijs gewonnen heeft en die nog nooit in de Champions League heeft gespeeld?

Dream on!

7 mei 2013 om 11:20

Oranje International. 15 mln is een normale prijs voor zijn kwaliteiten.

7 mei 2013 om 11:33

JC Schaal (2012)
Knvb Beker (2012)

Niet helemaal waar dus, maar zelfs als het zo was maakt het aantal gewonnen prijzen weinig uit voor zijn vraagprijs. Het ontbreken van CL ervaring is een manco, maar daar tegenover staat de internationale ervaring met Oranje.

Al met al vind ik 15 miljoen een prima prijs voor Strootman, als PSV zijnde zou ik gewoon nog wat hoger inzetten. Ze hoeven hem nog helemaal niet te verkopen, ze kunnen zijn kwaliteit volgend jaar goed gebruiken en hem een jaar later alsnog voor een geweldig bedrag verkopen.

7 mei 2013 om 20:16

Voor iemand die de toekomstige aanvoerder is van het Nederlands elftal en de potentie heeft om net zo goed te worden als v Bommel is 15 miljoen op z'n minst op zijn plaats. Vind zelf dat 20 miljoen toch zeker wel zou moeten lukken!

7 mei 2013 om 15:39

Hahaha, grapjas. 1 van de beste spelers uit de eredivisie. Jij bent zeker zo iemand met een bril op van Eriksen moet 50 mil kosten en de rest is niks waard .

Je bent helemaal triest als je gaat stellen dat hoe meer prijzen je hebt gewonnen hoe meer je waard wordt. Dan zou elke bankzitter bij Barca al 20 mil moeten kosten..

En ook matavz loze want locadia die is nu al gelijkwaardig. Ik denk dat PSV ook wat minder gaat krijgen voor Strootman en Mertens .

Van der Hoorn heeft nog een contract tot 2016, heeft een prima uitstraling maar FC Utrecht gaat daar de hoofdprijs voor vragen dat ligt tussen de 5,5 mil.,

Betalen,betalen,betalen... Brands...

Ik snap niet dat iedereen die 2 gaat vergelijken, maar waar hebben we het over.

PSV KAN Niets Kopen. Er moet namelijk eerst verkocht worden en ook PSV moet nog een schuld wegwerken. Die zijn ook nog niet gezond of is iedereen dat ineens vergeten.
Men kan Maher ook niet halen, omdat ze dat bedrag niet kunnen ophoesten.

Er moeten, wat ik gisteren begrepen heb eerst 2 a 3 spelers verkocht worden, wil PSV zaken kunnen gaan doen met andere clubs.

Ik snap dat Utrecht de hoofdprijs voor v/d Hoorn wilt hebben. Hij heeft met zijn volle verstand zijn contract verlengt en wist toen ook al van enige belangstelling.

van Dijk gaat ook niet komen naar Psv, want die kan richting PL. a: meer inkomen, b: Groningen kan er meer aan verdienen en c: grotere competitie met zwaardere tegenstanders, betere leerschool.

@molsfcu

PSV heeft Geen schulden meer. Hoevaak moet dat nog gezegd worden? Mensen, voordat u iets bralt, lees eerst de jaarverslagen door aub.

7 mei 2013 om 16:38

Dan mag je dat ook wel eens gaan vertellen aan de leiding van PSV want zo is het van de week medegedeeld op omroep Brabant.

7 mei 2013 om 16:39

Graag zie ik een bron, aangezien ik ander nieuws ken waaruit Brands heeft gemeld dat PSV schuldenvrij is. (sv)

7 mei 2013 om 18:02

Als je schulden vrij bent betekent het niet dat je zomaar ineens 5 miljoen plus kan gaan uitgeven.

Ik denk dat het wel waar is dat eerst lens en eventueel toivonen verkocht worden.
dan kunnen van der hoorn en misschien van dijk worden gehaald.

ik denk dat ajax voor van dijk moet gaan
en denk dat psv voor van der hoorn moet gaan
en denk dat az voor gouweleeuw moet gaan

maar van dijk en van der hoorn kunnen ook naar Pl
maar ik denk dat van der hoorn wel naar ajax of psv gaat
en over van dijk weet ik het niet

We zijn ten eerste geen fc maar een sport vereniging ten tweede klopt voetbal club subsidie club natuurlijk ook niet.

45 euro voor een kaartje zit dan wel bus rit naar de kuip en terug naar ehv bij

Waar helen ze dat geld vandaan,en maar weer kopen,kopen,kopen en de jeugd een kans geven nee hoor.

Wie had dat gedacht zeg.. Utrecht dat PSV failliet speelt.. Denk daar maar eens over na

vd Hoorn is natuurlijk een versterking voor PSV en zie m liever niet gaan, maar dit soort dingen zijn moeilijk tegen te houden. Jens Toornstra word de volgende die misschien al wel in de winterstop weggekocht gaat worden.

Als er onder leiding van Ome Frans nou eens gaten worden gedicht, kan er eens een keer vooruit worden gekeken in de ontwikkeling van de club. das al heel wat in vergelijking met de afgelopen 20 jaar..

Go Mikey, make us proud!

Prachtig commentaar van de boer na afloop!
Die stelt Dick verantwordelijk voor het niet compact spelen van de ploeg iets wat trainbaar is en waardoor Bommel verzuipt!!
Ff later zegt Bommel hetzelfde!!

Ongelofelijk trouwens dat zoiets kan gebeuren denk dat ze dat bij Ajax heel het jaar al gezien hebben en zich verbaasd dat dit niet gerepareerd werd

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren