Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Arnautovic: 'Mensen beleven er plezier aan om mij kapot te maken'

Laatste update:
/

Marko Arnautovic vindt dat hij onrechtvaardig is behandeld door zijn club Werder Bremen. De spits werd vorige week samen met Eljero Elia midden in de nacht staande gehouden door de Duitse politie, die het duo betrapte terwijl zij het hoge snelheid over de Autobahn raasden. Werder besloot daarop om de Oostenrijker, evenals zijn Nederlandse maatje, tot het eind van dit seizoen uit de selectie te zetten.

In de ogen van de voormalig speler van FC Twente is die straf echter veel te zwaar, en had de club anders gehandeld als het een willekeurige collega had betroffen. Zijn imago zit hem dwars. “Zodra het goed gaat ben ik de God van Oostenrijk en van wereldklasse. Maar zodra de media zien dat ik een aansteker op de grond laat vallen, spreken ze allemaal meteen van een explosie”, klaagt Arnautovic in News.

De 24-jarige international van Oostenrijk vermoedt opzet. “Het lijkt wel of ze er plezier aan beleven om mij kapot te maken. Iedereen lijkt het leuk te vinden dat mensen slecht over mij praten”, stelt Arnautovic, die meer steun had verwacht. “Kijk naar Mario Balotelli. Hij heeft het slechtste imago van iedereen, maar toch speelt hij alleen maar voor topclubs. En dat komt omdat zijn trainer hem puur beoordeelt op zijn kwaliteiten als speler.”

Vind jij de straf van Werder Bremen terecht?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hoe dom hij ook doet. Hier heeft hij gewoon gelijk. Hij is de kleine Balotelli. Mensen proberen hun kapot te krijgen.

2 mei 2013 om 15:18

Ja, want straatracen diep in de nacht daar mag geen enkele krant of wie dan ook negatief over zijn.

2 mei 2013 om 15:48

straat racen en te hard rijden... weer zo'n voorbeeld

2 mei 2013 om 16:00

Kan me wel wat bij voorstellen dat je wat te hard rijdt als je aan het straat racen bent ja....tenzij je in zo een mobiliteits 40max dingetje zit te karren.

2 mei 2013 om 15:20

Mensen proberen hen niet kapot te maken, ze doen het zichzelf aan. Echter kan Balo heel wat beter voetballen dan Arnautovic, dus komt ie met meer weg.

2 mei 2013 om 15:48

Het is meer de manier waarop het in de media verschijnt.. Het is continu negatief. Maar als iedereen nou eens heel eerlijk is. Als je het geld hebt voor een supercar dan ga je er toch wel mee straatracen. Het zijn nog jochies en geef ze eens ongelijk. Met zo'n leven kan je toch ook niet de hele tijd serieus blijven doen. Lekker genieten en gekke dingen doen. Al vind ik het wel weer slecht dat het een dag (paar uren) voor de wedstrijd is gebeurd. Het blijf je werk..

2 mei 2013 om 16:18

Als je te hard wilt rijden ga je maar naar een racecircuit en daar hebben ze er genoeg van in Duitsland en zelfs de langste van de wereld.

Je hoort je gewoon aan de regel te houden en te hard rijden is te hard rijden.

2 mei 2013 om 16:20

Wat een onzin, jochies? Hij is 24 jaar, dan mag je wel verwachten dat meneer een stel werkende hersencellen heeft toch?

Als je dan echt eens je auto wil uittesten, huur een dagje een circuit af, die gasten hebben toch genoeg poen, lijkt me een mooiere uitdaging dan over een snelweg crossen en je brengt niet mede weggebruikers in gevaar.

Maar nee, dit is verboden, dus spannend dus lekker doen.... Nou, ook prima, maar ga dan niet als een kind van 5 huilen, je moet dan als een grote jongen op de blaren zitten

2 mei 2013 om 16:23

Ja ik geef ze ongelijk. Sommige principes waaronder deze, zijn gewoon onbuigzaam. Leef als een prof, wordt een man, ontdoe je van de slavernij die 'een jochie' heet. Mannen doen namelijk 'norm'aal, levend naar de normen die zij kennen.

2 mei 2013 om 16:29

Even een voorbeeld:
In de media verscheen een bron dat Balotelli zijn vriendin aan hen beloofd mocht Madrid winnen.. Waar en wanneer heeft hij dit gezegd dan? Nooit een opname of beelden van? Waar komt het vandaan? niemand weet het..

Maar wij vinden Balotelli knettergek en geloven het gewoon..

Dat hij vervolgens zelf spreekt en aangeeft dat het niet waar is en dat hij nooit een uitspraak heeft gedaan over Madrid-dortmund krijgt veel minder aandacht.

Zo zijn vrijwel alle incidenten rond Balo erg vaak en vrijwel allemaal zonder een werkelijke bron of een bewijs..
Ik denk dat de media iets meer aanricht dan dat jij verwacht

2 mei 2013 om 16:47

Jaja, je hebt wel gelijk dan ga je naar een racecircuit maar als je in de avond op een lege Deutsche Bahn kijkt dan is zoiets toch wel uitvoerbaar? Zolang het verantwoord is ben ik hier een voorstander van. Al las ik dat het bij wegwerkzaamheden was en dat maakt het verhaal wel anders. Mijn punt is meer dat we zelf hier niet schijnheilig moeten doen. Als jij of ik in een Ferarri, Lamborghini of wat voor wagen rijden en een maat van je daarnaast met net zo'n wagen dan trap je toch even op het gaspedaal??

2 mei 2013 om 17:27

Alsof jij nooit te hard rijd

2 mei 2013 om 17:34

Ikrij standaard te hard, maar ik zal nooit aan deze snelheden komen.
Maar daar gaat het me niet om, alsik iets "fouts" doe ga ik niet mijn vinger wijzen naar alles en iedereen behalve mezelf.
Natuurlijk moeten we alle verhalen met een korreltje zout nemen, sensatie verkoopt, maar nogmaals, iemand met een stel functionerende hersens zou dit toch ook weten? Geef de aanleiding er niet voor, en als je je dan toch brand, nogmaals dan moet je op de blaren zitten

2 mei 2013 om 16:37

Al die dingen die negatief in het nieuws komen doet hij zelf. Niemand dwingt hem ertoe.
Hij komt te laat voor trainingen, hij zelf laat zich negatief uit over andere mensen, hij zelf gaat straat racen midden in de nacht etc.

Het enige wat men kan zeggen is dat mensen graag toekijken hoe hij zijn eigen carrière kapot maakt.

2 mei 2013 om 16:38

Iets van niet in de spiegel kunnen kijken. Het ligt altijd aan een ander. Zelfde geldt voor ballotelli. Doen zelf de domste dingen en als je bekend bent hoort iedereen het. Moet je maar wat aan je gedrag veranderen.

Ik lees ook altijd met veel plezier jouw nieuwtjes. Elke keer verbaas me ik meer hoe stom en idioot je eigenlijk ben. Hoe is het toch mogelijk om elke keer je zo voor lul te zetten.

Je maakt jezelf kapot ....doe waar je goed in bent ga voetballen en niet zo janken

Als je gewoon normaal blijft zoekt de media je ook niet zo hevig...

2 mei 2013 om 15:52

Naja, je hoeft toch niet te leven zoals er van je verlangt wordt.. Dat het niet slim is en je veel publiciteit oplevert weet je van te voren maar ja.. You only live once, hé

2 mei 2013 om 16:26

Nee het gaat er niet om wat andere van je verlangen. Het gaat erom hoe goed iemand zijn eigen stel hersens kan gebruiken om tot het 'goede' te komen. "you only live once, he" schei toch uit.

2 mei 2013 om 16:42

Nee, lekker met de massa meegaan en leven zoals er van je verwacht word. Laat ze toch lol maken.. Dus als je snel auto rijdt kan je je hersenen niet gebruiken? Snap de kritiek niet zo goed elke keer. Ze leven daar onder een vergrootglas en zijn jonge gastjes die pret hebben. Laat ze lekker. Daarnaast wat is goed? Is ook maar iets relatief..

2 mei 2013 om 16:48

Maar ga dan niet zeiken dat het je aangedaan is.

2 mei 2013 om 16:54

@alavez. Je doet jezelf voorkomen als een hippy die alles kan goedkeuren. Het leven is zeker relatief ja, als iemand stopt met hopen naar echt iets beters. Er zijn in het leven wel bepaalde waarden die niet door anderen aan je worden opgedrongen maar waarvan je weet door 'rede' dat het niet zo werkt. Ik transcendeer simpelweg je relativistische manier van denken.

2 mei 2013 om 16:55

Nee, daar ben ik het volkomen met jou eens Hij maakt het er wel zelf naar dat zijn de consequenties als je zo leeft. ik vind het alleen niet terecht als mensen nou lopen mauwen over zijn leven stijl. Mijn mening is namelijk dat je niet hoeft te leven zoals mensen dat van je verlangen maar moet genieten van dingen die je doet zolang het maar verantwoord is.

2 mei 2013 om 17:02

@semafoor, nee hoor ik ben helemaal geen hippie en keur zeker niet alles goed. Wat ik wel probeer is zoveel mogelijk uit het leven te halen door elke dag te genieten (zonder daarbij andere tot overlast te zijn). Als je dan ziet dat een Elia en Arnautovic voor hun plezier gaan autoracen zonder dat ze er iemand mee in gevaar brengen is dat voor mij geen probleem.
Jij doet me trouwens door je taalgebruik overkomen als een Tibetaanse monnik No offence

P.s. Wat bedoel je met hopen naar iets beters?

2 mei 2013 om 17:51

@alavez, Om in Tibetaanse termen te spreken: 'de makkelijkste weg is nooit de moeilijkste weg'. Cliché maar met een veel diepere grond zoals we van monniken gewend zijn. Kijk: een meester van het leven manifesteert wat hij wil en wat bovendien constructief is en een meester wordt dus ook nooit het onderwerp van 'een straatrace'. Een meester ziet dus door de relativiteit heen en verbetert zich constant. "hoop" is namelijk het laatste oord in de man als alles wat relatief is 'buiten zichzelf (een streetcar)' hem niet kan helpen naar waar hij naartoe wil.

Hij wil een betere voetballer worden maar dan moet hij zich wel op voetbal focussen zoals monniken mediteren. Dan zou hij ook weten dat die straatraces hinderlijke obstakels zijn en dus daarmee stoppen. Niet omdat de buitenwereld dat van hem wil maar omdat het in 'een groter' plaatje niet past met het doel dat hij nastreeft. Het is dus de 'high road' die hij hoort te volgen.

Doet Arnautovic ook zijn stinkende best en blijf hij 'norm'aal doen dan hoef hij echt niets te vrezen van de parasiterende media. Dat bedoel ik met hoop op iets beters. Maar dat is evengoed universeel toepasbaar.

Volgens mij beleeft hij zelf plezier (in de zin van races etc.) aan zichzelf kapot maken. Alleen heeft hij nog niet door dat hij zichzelf dit aandoet omdat aan dat gedrag consequenties zitten.

2 mei 2013 om 15:59

Wat denk je als hij met dat idiote straatracen een ongeluk veroorzaakt of iemand doodrijdt? Deze jongen heeft echt het IQ van een pindanootje. Totaal geen besef waar hij mee bezig is en wat de eventuele gevolgen kunnen zijn. Waanzin gewoon. En dan nog huilen dat mensen hem kapot willen maken. Ongelooflijk.

Zonde dat zo'n goede voetballer zijn carriere door allerlei randzaken zo laat beïnvloeden. Ondanks dat geloof ik wel dat al zijn handelingen onder een vergrootglas liggen. Als je eenmaal de naam hebt, kom je er niet snel vanaf!

hahahaha...wat een bord voor de kop.

Er is maar 1 iemand die hem kapot maakt en dat is hijzelf.
Denk je dat wolfsburg t leuk vindt om hem te straffen.
die hebben liever dat hij er elke week 2 in schiet.

En dan gaat hij zichzelf ook nog vergelijken met mario.
Das natuurlijk ook een idioot...maar die scoort nog geregeld voor milan.

2 mei 2013 om 15:39

hij bedoeld wedstrijd racen... uhhh werder bremen

2 mei 2013 om 16:02

sorry...bremen uiteraard. Maar dat had je vast zelf ook al wel bedacht

Toen bij Inter samen met Balo, dat was leuk...

Waarom zou een club die in degradatienood zit twee spelers waarvoor miljoenen betaald zijn en ook nog heel veel salaris betaald wordt, niet opstellen. Om hem kapot te maken?
Heeft zo'n jongen niet iemand die af en toe wat aan hem uit kan leggen?

Arnautovic was in de tijd bij Twente al een lastige jongen alleen Twente kon goed met hem omgaan. Het is zo jammer dat hij en Elia met andere dingen bezig zijn dan voetbal. Beide kunnen enorm goed voetballen, in potentie is Arnautovic vele malen beter dan Elia, maar waarom richten zij zich niet gewoon op het voetbal. Wanneer ze serieus bezig gaan, kunnen zij alsnog een hele mooie carriere krijgen.

Vergelijkt hij zichzelf nou met Balotelli? Op voetbalgebied? Zet de spelers maar eens naast elkaar dan komt er toch vrijwel niet één overeenkomst uit?

Ik begrijp dat deze 2 drukte makers een soort van straf verdienen.
Maar zover ik weet is die arnoutovic een van de betere spelers daar en om niet te willen degraderen zou ik hem uiteindelijk wel opstellen.
Over elia kan ik kort zijn hij speelt sowieso al nooit dus ik zou hem lekker wegdoen.
Als elia slim is gaat hij terg naar nederland en zich daar weer proberen sportief te herstellen en misschien dat hij nog wat van zijn carriere kan maken.

Wat is die gozer ver afgegleden zeg, waar is zijn mentaliteit die hem zover gebracht heeft?

Dit soort mensen begrijpen het gewoon niet. De wereld is niet tegen je, je maakt jezelf gewoon onmogelijk door die rare fratsen.
Je krijgt ridicule hoeveelheden geld voor iets wat ontzettend leuk is om te doen. Daarbij komen enige concessies, zoals niet straatracen om 3:00. Deze slachtofferrol act is echt lachwekkend. Je bent Miljonair en doet er geen pepernoot voor. Ach gut, je bent echt kapot gemaakt.

Weer een voorbeeld van een voetballer met een totaal verknipt beeld van zichzelf en de wereld om hem heen. Hij heeft gelijk als hij zegt dat hij af en toe als de god van Oostenrijk en een wereldspeler wordt betiteld. Helaas beschikt hij echter niet over het relativeringsvermogen om met dit soort kwalificaties om te gaan. Zodra spelers echt gaan geloven dat ze boven alles en iedereen staan, gaat het snel mis.
Jammer dat zo'n goede voetballer zo weinig hersens heeft meegekregen. Anders was hij nog eens echt een wereldvoetballer geworden en wie weet, ook wel de god van Oostenrijk.

Hij heeft hier wel gelijk in want sinds hij bij inter maatjes werd met super Mario zoeken ze hem wel constant op in de media om hem in een slecht daglicht te zetten al is hij niet de braafste.

Het is niet helemaal onterecht die straf. Hij heeft een straf verdiend, maar zo'n erge straf is ook niet normaal. Geef hem een geldboete of wat dan ook, maar zo erg? In mijn opzicht heeft wel een beetje gelijk

24 jaar , en nu al bezig met het afbreken van zijn eigen carriere. Wat had de clubleiding dan moeten doen? Maakt niks uit jongen.. kan gebeuren he. Volgende keer beter. Deze ezels begrijpen niet dat je dit naar buiten uit en in een spelersgroep niet zomaar goed kan kletsen of afdoen met een excuusje. Ze hebben verdomme een voorbeeldfunctie. Een reserve speler van bijvoorbeeld een Psv of Ajax ziet zoiets en denkt.. oh vet man dus zo moet je je gedragen als echte topper/talent. Eeuwige zonde van zo'n voetballer en zonde van het weggegooide geld.

Een snelheidsovertreding is nog altijd 'maar' een overtreding. Dat komt omdat het gelukkig goed is afgelopen. Toch is het Arnautovic zelf die het meest overtrokken reageert.
De club betaald en bepaald of zij een voorbeeld moeten stellen. Deze beslissing raakt de club zelf ook en is zeker niet bedoeld om de speler kapot te maken, maar een ernstige poging hem in gareel te krijgen.

Hopelijk keizen Elia en Arnautovic voor hun carriere en gaan ze net als Babel terug naar Nederland.

Liefst bij Fc Twente!

“het lijkt wel of ze er plezier aan beleven om mij kapot te maken. Iedereen lijkt het leuk te vinden dat mensen slecht over mij praten”,

Klopt helemaal, als hij een keer in de spiegel zou kijken dan weet hij ook waarom.

Marko, Niet getreurd bij Twente ben je, net als Elia, altijd welkom!

Sorry Marko, de enige die iets kapotmaakt ben jijzelf, welkom in de harde profwereld waarin je zoveel verdient dat enig normaal gedrag toch verwacht word van een club, word wakker man.

Ik ben het helemaal eens met Arnautovic. Belachelijk dat hij met zijn instelling en uitstraling gestraft wordt. Hij is één van de weinige spelers die een schijnend voorbeeld is voor de jeugd. Een speler die puur leeft voor zijn sport, die nooit verzaakt en altijd voor zijn ploeggenoten door het vuur gaat, zowel binnen als buiten het veld.

Nee dan Messi. dat is pas een speler die ze moeten pakken. Die leeft er pas op los en neemt het niet zo nauw met dat hele voetballen. Dan zou ik zo'n straf wel gesnapt hebben maar bij Arnautovic .... S C H A N D E !!!!!!

Alsof jij nooit te hard rijd

2 mei 2013 om 17:36

Je kan toch hopelijk wel het onderscheid maken tussen 10 km/h te hard rijden en wat deze jongens deden hoop ik?

2 mei 2013 om 18:23

Pardon? Ik geloof niet dat wij elkaar kennen. Dus waarop jij die mening hebt gebaseerd?

On topic:

Dat te harde rijden is slechts een onderdeel uit een hele reeks van incidenten bij deze "voetballer". Het nou eenmaal zo dat hij er de kantjes vanaf loop en niet over een echte topsportmentaliteit bezit. Dat laat ie zelf steeds weer zien.

Eerder dit seizoen was ik bij de wedstrijd Schalke - Werder Bremen en om nou te zeggen dat hij fysiek in topconditie is. Hij sjokte wat over dat veld met dat wat vadsige lijf van 'm en bij elke sprint werd hij er met gemak door de verdediging uit gelopen. En steeds weer die onvergelijkte blik naar zijn medespelers als hij een bal weer niet haalde.

Jammer dat Elia zich zo door die jongen laat meetrekken maar ja, dat doet hij zelf natuurlijk. Dit zijn typisch van die voetballers die niet op een verantwoorde manier met de weelde kunnen omgaan waarin ze zich bevinden. Arnautovic beschouw ik als een lost cause maar voor Elia hoop ik dat hij voetbalverstand terug weet te vinden.

2 mei 2013 om 19:48

Ik zou die tweede hersencel van je even opzoeken dan begrijp eea wat beter!

Ja, lekker je maatje Balo er bij halen. Je moet je niet vergelijken met Balo, die heeft wat meer geluk en meer potentie en talent. Doe gewoon altijd je best, zo simpel is het.

Een prof hoort ook geen aansteker op zak te hebben.

Het wordt ook nooit wat met die jongen. Waar hij eens naar zichzelf zal moeten kijken geeft hij weer anderen de schuld. De vergelijking met Balotelli is ook dom.. die heeft zich al wel op hoog niveau bewezen en presteert wel constant. Arnautovic nog niet, ook heeft Balotelli de laatste maanden vooral uitspraken die de aandacht trekken. Het gedrag valt reuze mee. Elia en Arnautovic zulke goede voetballers maar met de verkeerde mentaliteit.

Toch vreemd dat spelers die zich gewoon gedragen helemaal niet zo in de media komen.
Het probleem was niet alleen dat hij te hard had gereden, hij had blijkbaar ook wat gezegd tegen de agenten. Maar daar kan ik fout zitten, ben niet meer terug gaan lezen.

Arnautovic is zeker bezig met een goed voorbeeld te zijn voor zijn dochter, zou ik zeggen.
Hard rijden is sowieso stom, er zijn nog genoeg mensen die elk jaar sterven door idioten die vinden dat de verkeersregels niet voor hen gelden.

Volgens mij heeft hij later zelf aangegeven dat ie samen met Elia die avond in Enschede is geweest en om 23.00 uur weg is gereden. Ze zijn vervolgens in een aantal files terechtgekomen waardoor het zo laat is geworden. Bij een Baustelle zijn ze vervolgens aangehouden. Daar hebben de agenten nota bene gevraagd of ze met hen op de foto mochten. Vervolgens is de media hierover ingelicht. Het wordt dus allemaal wel erg gedramatiseerd. Daarnaast was het 2 avonden voor de wedstrijd... Zijn badboy image heeft hier dan wel duidelijk mee te maken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren