Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Paris Saint-Germain aast op Franse toppers: 'Sluit grote transfers niet uit'

Laatste update:
/

Paris Saint-Germain is van zins om ook komende zomer weer van zich te laten horen op de transfermarkt. Vorig jaar verrasten de Fransen vriend en vijand door onhaalbaar geachte spelers als Zlatan Ibrahimovic en Thiago Silva aan zich te binden, en dat is volgens Carlo Ancelotti pas het begin. De coach van les Parisiens reageerde dinsdag in de sportkrant L’Equipe op een aantal hardnekkige geruchten. “Ik sluit grote transfers niet uit.”

Wat de Italiaan wél meteen deed, was de verhalen over de komst van Wayne Rooney naar het Parc des Princes ontzenuwen. “Hij is een van de beste spitsen ter wereld, maar ik denk niet dat het mogelijk is om hem te kopen. Hij is een idool bij Manchester United”, zei Ancelotti, die goed doordrongen is van het streven van de club om zoveel mogelijk Franse (top)spelers naar Parijs te halen. “Het kan zijn dat we in Engeland of Spanje gaan rondkijken.”

Een belangrijke naam die al tijden wordt genoemd, is die van Karim Benzema. De spits is bij Real Madrid niet onomstreden en zou wel oren hebben naar een terugkeer. “Het idee van een grotendeels Franse ploeg, staat me aan”, aldus Ancelotti. “Ik heb het dan niet per se over Benzema, maar ook over jongens als Samir Nasri, Franck Ribéry of Yohan Cabaye. Ik weet niet of dat mogelijk is en ik heb ook nog geen contact met ze gehad.”

Dát er iets gaat gebeuren, komende zomer, staat echter vast. “Ik sluit grote transfers niet uit, maar alleen als er zich een goede mogelijkheid aandient. We willen toewerken naar een grotere selectie met adequate vervangers, zodat we niet voor dezelfde problemen komen te staan als afgelopen januari. Toen hadden we door schorsingen en blessures veel problemen om een representatief middenveld op de been te brengen.”

Paris Saint-Germain wint binnen drie jaar de Champions League

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

ribery? blijven dromen! ribery blijft voor altijd bij bayern

16 april 2013 om 16:13

Yup, hij is gelukkig geen huurling zoals die Nasri. Ribery heeft vaak gezegd dat hij bij Bayern zijn carrière wil afsluiten, respect!

16 april 2013 om 16:19

Kuijt heeft ook vaak gezegd zijn carriere bij Feyenoord te willen afsluiten...

Als Ribery een goed bod krijgt en Bayern ook kan het zo zijn dat hij vertrekt. Voetballers houden zich niet zo vaak aan hun woord, vooral niet als er een grote zak geld tegenover staat.

16 april 2013 om 18:02

Klopt , maar Ribery zal niet veel meer verdienen bij een andere club..
Hij verdiend nu namelijk al 10 miljoen...ik zie geen een club dit aan hem betalen aangezien hij al 30 is.

16 april 2013 om 18:25

zlatan is ook al behoorlijk oud, maar die hebben ze ook een mega salaris gegeven, ik zou zeggen dat je niets uit moet sluiten, zn carriere in zn eigen land afsluiten voor ontzettend veel geld is een goede optie.

16 april 2013 om 16:16

In your dreams Pedro...als hij dat een uitdaging vindt waarom niet en helemaal als hij een leuke cheque krijgt, altijd lekker meegenomen.

Benzema naar PSG zal voor Real wel goed zijn. Ik zou Nasri niet nemen aangezien Nasri niet veel waard is.heeft 1 goede seizoen gedraait bij Arsenal maar verder is het een waardeloze speler en een irritant blaag ook nog eens; volgens mij speelt hij niet eens meer onder Deschamps omdat hij zo'n vervelende mannetje is. Goede zet van hem.

16 april 2013 om 16:11

Benzema naar PSG zou zelfs uitstekend zijn, dit geeft weer ruimte voor spitsen als Cavani en Aguero. Vind dat Benzema dit seizoen echt in een belabberde vorm zit evenals di Maria. Gewoon niet om aan te zien, en totaal niet Galactico waardig wat ze de laatste wedstrijden vertonen.

16 april 2013 om 16:13

Nasri niet veel waard? schei toch uit man. Die heeft gewoon met een moordende concurrentie te maken bij City. Die man kan fantastisch voetballen, en heeft een heerlijk passje in huis. Was bij Arsenal toch wel één van de uitblinkers.

16 april 2013 om 16:30

Ajaaajaja daar hebben we iemand die er niet zoveel verstand van heeft en dat is Schfan09.

Kijk Nasri heeft maar 1 concurrent en eigenlijk dat niet eens; Mancini houd ervan om met 2 "10s" te spelen. Dus zijn enige concurrent is hij zelf; zodra Mancini er met 1 wilt spelen dan is het Silva maar die is vaak geblesseerd dus dan speelt Nasri toch, zou je denken. Maar Nasri is zo slecht dat hij dan zelfs niet speelt en Mancini zet dan Toure op #10 en speelt dan met Barry en Garcia/milner etc... dus jah in feite heeft hij geen concurrentie en hij bakt er niks van.

Bij Arsenal had hij een goed half jaar hoor maar bij City heeft hij nog 0.0 gepresteerd en is hij niet voor niets de slechtste aankoop van het jaar geworden.

en om op Koni020 te reageren; PSG heeft niks aan Nasri. Ze hebben Lucas en Pastore voor die posities en zij hebben aardig wat gekost. Aan nasri vanaf de wings heb je niks aan, haal dan Ribbery wat wel een ster is en ik denk wel dat hij nog een paar jaartjes wil ballen in Frankrijk. Met Pastore en Lucas heb je gewoon 2 getalenteerde top spelers in huis; Lucas vind ik een absolute topper, is ook de grootste talent van Brazilie. Hij is de beste voetballer(talent) alleen maakt Neymar het verschil bij het nationale elftal dus vandaar komt heel die hype etc ; blijft een goede speler hoor maar Lucas is een grotere talent ( voetballend gezien ).

:edit: groot gelijk hebben die Brazilianen hoor; ze hebben sinds Ronaldo in zijn goeie vorm, 2002, geen man meer gehad die het verschil maakte voor Brazilie, dat is nu Neymar. Blijft ook een geweldige speler!

16 april 2013 om 17:37

Volgens mij speelt Mancini 5231. Dus met 1 nummer 10 en dat is idd Silva! Maar als hij niet speelt om watvoor reden dan ook dan speelt Toure op die plek! Nasri is gewoon een uitstekende voetballer en als jij dat niet kan zien dan heb jij er weinig verstand van! Hij is geen wereldtop nee, maar wel een uitstekende middenvelder. Maar hij is wel een arrogante kwal!

16 april 2013 om 17:51

@umad,

Aan Pastore heb je al helemaal niets. Bij Nasri gaat er nog tenminste dreiging uit en aan hem kan je zien dat hij echt techniek heeft. Bij Pastore zie ik dat niet. Misschien heeft hij dat wel, maar dan is het te weinig voor zijn bedrag. Hij heeft totaal geen overzicht en dat is het allerbelangrijkste als nummer 10 of hangend vleugelspeler. En Neymar heb ik nou al een paar wedstrijden gezien bij Brazilie en je kan echt niet zeggen dat hij het verschil maakt. Neymar heeft enkel de looks, omdat er zoveel van hem verwacht wordt. Mede daardoor kan een groot talent als Lucas excelleren.

17 april 2013 om 17:30

Ik er niet zoveel verstand van? jij noemt het een waardeloze speler. Als je één van de uitblinkers bent bij Arsenal, waarom ben je dan een waardeloze speler? tuurlijk je kan een minder seizoen draaien, maar om te zeggen dat ie waardeloos is, Mancini heeft gewoon een hele grote groep waar hij uit kan kiezen. Of jij volgt de Premier league gewoon nooit, of je bent dit jaar pas gaan kijken anders snap ik niet waarom je hem een waardeloze speler noemt.

16 april 2013 om 16:15

Nasri heeft in Frankrijk ook uitstekende periodes gehad. Hij past alleen niet in het systeem bij City. En PSG kan hem wel gebruiken, want van die Pastore ben ik niet zo gecharmeerd.

16 april 2013 om 16:54

Nasri op de plek van Pastore zou een grote vooruitgang zijn ja. Pastore is die 40m euro echt niet waard. En het gaat hem ook niet lukken. Men zegt, dat hij verkeerd wordt gebruikt, maar als je 40m euro betaald voor een speler, dan moet je wel een pasje kunnen geven toch? Of overzicht hebben? Nou deze "nummer 10" kan niet eens passen joh. Ik overdrijf niet. Je moet eens goed op hem letten wanneer PSG speelt.
Hij werkt wel hard. Maar dat is gewoon niet genoeg.

Ik zou Neymar of Benzema halen als ik PSG was.

16 april 2013 om 17:50

Pastore is in de laatste maanden een veel completere middenvelder geworden. Hij kan nu ook op cm spelen ipv alleen Cam of cf

16 april 2013 om 17:55

Ik zou Benzema alleen halen als je van Ibra af wil. Of je je aan hem ergert(zoals jij) of een fan van hem bent(zoals ik): je kan Ibra niet op de bank zetten en Ancelotti speelt met maar 1 spits. Dan zou ik Ibra aan een Italiaanse club verkopen of aan een Bayern(dan moet hij maar met Guardiola door een deur). Voor Neymar zou PSG perfect zijn. Een klein tussenstapje naar een topcompetitie kan hij wel gebruiken en bovendien is Frankrijk een fysiek zware competitie, dus daar kunnen we zien of hij zich met zijn technisch vermogen staande kan houden.

Clubs als City, PSG, hebben een aantal jaar nodig om de CL te kunnen winnen in mijn mening. Aankopen moeten eerst een team kunnen worden. Zoals iedereen heeft gezien is City nog niet ver genoeg om Europees ver te komen.

16 april 2013 om 17:47

Eens met je... een titel in de competitie is andere koek dan een Cl-eindwinning. Dit zag je ook bij Chelsea die al vrij snel na een aantal grote aankopen kampioen van Engeland werd, maar CL pas veel later.

On: Ik zie PSG echt nog wel verrassen met een aankoop als Ronaldo of Neymar. Je weet 't nooit...

Een Benzema samen met een Ibra zie ik niet lukken, vooral voor Benzema dan. Dan krijgt hij hetzelfde probleem als bij Real, namelijk iemand die de meeste goals op zich neemt. Ik ben benieuwd welke spelers ze gaan aantrekken. Cabaye is een zeer goede speler en hij lijkt mij wel haalbaar.

16 april 2013 om 16:46

Hoezo zou het niet kunnen. Je ziet Lavezzi nu ook enigszins rond Ibrahimovic zwerven, Pastore hangend vanaf links en Moura vanaf rechts. Benzema kan die rol om Ibrahimovic heen prima vervullen en dan kan Lavezzi of Pastore een andere club zoeken. Mijn voorkeur gaat uit naar Pastore, want die wordt op links gewoon niet goed gebruikt in mijn ogen.

16 april 2013 om 16:53

Benzema gaat toch niet komen om wat rond Ibra te zwerven ? Als hij komt dan is het om doelpunten te maken en 1ste spits te zijn.

16 april 2013 om 17:00

Hoezo niet? Alsof hij dan niet in staat is om te scoren? Robin van Persie kwam toch ook naar United terwijl Rooney daar de doelpunten maakte?

16 april 2013 om 17:06

Ja, maar daar was het duidelijk dat hij de 1ste spits ging zijn eh. Rooney speelt daar niet als spits, rvp wel. Ibra is bij PSG de 1ste spits. En hoe jij het uitlegt, zou het omgekeerde verhaal zijn voor Benzema. Hij zou rond Ibra fungeren, met Ibra als 1ste spits.

16 april 2013 om 17:18

Hoezo met Ibra als eerste spits. Benzema gaat gewoon samen met Ibrahimovic spelen. Je doet net alsof dat het meest onmogelijke is wat er op dit moment bestaat. Je doet het over komen alsof Ibrahimovic Benzema z'n goals gaat stelen of zo. Ibrahimovic is een betere afmaker, Benzema in de combinatie wat sterker en daarbij ook nog eens snel. Dat is juist de ideale combinatie, gezien Ibrahimovic juist een sterke killer is. Benzema zal niet als '10' opereren, maar als schaduwspits. Daarbij is hij bij Real ook niet zeker van het zijn van eerste spits en daar kan je nog bij optellen dat hij helemaal niet zoveel scoort.

16 april 2013 om 17:48

Bij Real scoort hij veel minder omdat Ronaldo ze er allemaal inschiet en ja als hij naar PSG gaat dan gaat hij hetzelfde probleem hebben, omdat Ibra ze allemaal erin wilt schieten. Spelers als Menez en Gameiro hadden vorig jaar toch wat doelpunten, nu niet meer. Zou zonde zijn.

Ik hoop het niet spelers als benzema,ribery en Nasri verdienen toch wel beter en als het gebeurd word er weer een klein deeltje van het voetbal verpest door al het oliegeld.

16 april 2013 om 16:29

Liever dat het oliegeld gaat na clubs als PSG en Manchester Cit, dan naar die onaantrekkelijke Russische competitie. Walgen doe ik ervan. Psg heeft nog grote spelers als Ronaldinho opgeleid.

16 april 2013 om 17:59

@ nerazurri

Oliegeld is competitievervalsing, ongeacht waar het heen gaat. Als ze dan toch corrupt moeten zijn laat ze dat dan tot Rusland beperken, nu worden clubs met mooie histories gekocht wat veel kwalijker is.

Ronaldinho is opgeleid door Gremio, PSG was z'n eerste club in Europa.

Tja, Silva en Zlatan gaan er ook heen dus waarom de Franse toppers niet. Mijn keuze zou het niet zijn om in de onaantrekkelijke Franse competitie te voetballen.

18 april 2013 om 12:36

Dat vind ik altijd zo zwak als mensen op Voetbalzone dat zeggen. Iedereen - werkelijk waar alle leden hier - zou de kans aangrijpen om bij PSG te mogen voetballen. Ik zou het in ieder geval wel weten.

Ik hoop dat de Fifa ze hard aanpakt.
Maar dat zal wel niet met al die smerige Fransozen in het bestuur daar.

Guardiola en Ribery zie ik geen gelukkig huwelijk in, dus als er serieus geld op tafel komt zou deze zomer wel eens een mooi moment kunnen zijn om Ribery aan te trekken.
Samir Nasri wordt door dezelfde familie betaald, dus die is er vast ook wel voor warm te maken als hij de ster kan zijn in eigen land. Echt toegevoegde waarde is hij niet bij City.
Cabaye lijkt me iemand die geen zin heeft om zich voor dergelijke spelletjes te lenen, maar die kan natuurlijk veel meer verdienen bij PSG dan bij Nouveau Chateau. Dus wie weet is die ook wel haalbaar.
Alleen Benzema kan ik geen argument voor verzinnen om te vertrekken. Misschien dat de nieuwe coach in Madrid hem niet zou liggen of zo iets dergelijks, maar die zal dan toch eerst bekend moeten zijn.

16 april 2013 om 16:20

ribery is de man bij bayern,publiekslieveling! daar veranderd guardiola niks aan geloof mij robben en ribery kijken er al naar uit om samen te werken met pep!

Vind dat ze binnen korte tijd een mooi elftal hebben neergezet wat attractief voetbal speelt.
Helaas kun je het beleid van een club niet veranderen.
Maar mij gaat het in eerste instantie om een leuke pot voetbal, die schotelen ze mij met interessante voetballers zeker voor.

Niet vergeten dat geld bij elke club een (grote) rol speelt, en het blijkt ook telkens weer dat alleen een grote zak geld niet genoeg is.

Is tog alleen maar mooier als er oliegeld in gpompt word.. Waardoor er een hoge niveau van voetbal komt. Wat mooier voor ons is omte zien

16 april 2013 om 16:48

Dit werkt juist averechts! PSG zal straks alleenheerser zijn, dat maakt de competitie dus echt een stuk minder aantrekkelijk.

16 april 2013 om 20:51

In Europa zal het dan een stuk spannender zijn om de CL beker.

16 april 2013 om 16:54

Dit vind ik dus ook. Vooral in Engeland heeft dit een duidelijk effect. Kijk hoe spannend de top 4 daar nu is.

16 april 2013 om 16:59

Hoe spannend de top 4 is? De strijd om plek 3 en 4 is spannend, plaats 1 en 2 zijn al vergeven.

16 april 2013 om 17:02

Daar doelde ik dus op. Aangezien de top 4 plekken geeft voor de Cl.. Maar ok ik had misschien wat duidelijker moeten zijn door te zeggen dat plek 3 en 4 spannend zijn

Ik ben benieuwd of Sagna, Evra, M'vila, Rami, Ben Arfa en Griezmann ook op het lijstje staan.

16 april 2013 om 16:57

Rami samen met Thiago, dat zou echt een van de sterkste centrums zijn van Europa.

Jammer voor de Franse clubs die wél (zie Montpellier e.a.) zelf veel opleiden en een financieel verstandig beleid voeren dat een koopgeile 'oliebaron' weer zo nodig een speeltje nodig heeft. Ik vind echt dat het voetbal zijn charme op deze manier aan het verliezen is! En de Uefa zaagt maar door over een financieel fair play beleid, daar zien we helaas toch weer weinig van terug. Uefa durft gewoon niet op te treden tegen die patserige miljardair clubjes.

Ze hebben met Zlaten, Lavezzi, Pastore, Lucas en Verratti leuke aanvallende spelers.
PSG kan zich beter richten op verdedigde ingestelde spelers.

16 april 2013 om 17:13

Voor een goeie linksback moeten ze bij Real aankloppen denk ik. Ik weet niet of Coentrão veel speelt bij Real maar volgens mij heeft Marcelo wel de voorkeur. Dus Coentrão zou een optie kunnen zijn?

16 april 2013 om 17:21

Laatste tijd speelt Coentrao juist veel. Komt mede door een blessure van Marcelo.

16 april 2013 om 17:01

Verratti is geen aanvallende middenvelder. Hij is een CM. Hij kan ook heel goed verdedigen en is veel completer dan Pirlo.
Verder hebben ze een van de beste box to box middenvelders ter wereld genaamd Matuidi. Een van de redenen waarom Barca heeft gewonnen is, omdat Matuidi niet heeft gespeeld. Als je hem in je team hebt, dan speel je met 12 man. Hij verricht ontzettend veel werk.
En om af te ronden, ze hebben Motta. Hij kan ook goed voetballen/verdedigen (maar helaas is die een Robben gevalletje geworden).

Ik denk niet, dat verdedigende ingestelde spelers gekocht moeten worden. Ja, als je een goede RB tegenkomt, dan meegenomen, maar ze moeten juist aanvallende ingestelde spelers halen. Alleen Lucas en Zlatan halen (bijna) altijd hun normale niveau. Pastore bakt er niks van. Lavezzi is een on and off geval.

16 april 2013 om 19:26

Cabaye zou een goede aankoop zijn. Ik weet zeker dat hij een geweldig duo kan vormen met Verratti. i.p.v. die jongen die tegen Barcelona scoorde.

Sirigu
Jallet
Alex
Silva
Maxwell
Cabaye
Verratti
Lucas
Pastore
Lavezzi
Zlatan
16 april 2013 om 20:58

Cabaye is niet echt nodig. Zoals Blink182 mooi zegt heeft PSG al een geweldig middenveld met Verratti en Matuidi. Matuidi is zo ontzettend belangrijk door alsmaar verdedigend werk te doen. Bovendien kan hij 120 minuten rennen zonder moe te worden. Iemand voor de creativiteit heeft PSG al met Verratti en Beckham kan ook nog prima mee.

Cabaye lijkt me een uitstekende aankoop, ook nasri lijkt me niet onhaalbaar eerlijk gezegd

16 april 2013 om 17:56

Zou liever zien dat Nasri naar een andere club gaat. Anders gaat hij van de ene corrupte zaadclub naar de andere corrupte zaadclub.

Als ik met mijn oliegeld daar zou komen zou ik ook een paar Fransen halen, dan heb je de publieke opinie mee en voor je het weten juicht iedereen voor de club alsof het allemaal fair en eerlijk is.

Nasri? Die man is geboren en getogen in Marseille. Hij zou heel Marseille verraden als hij naar Parijs gaat. Nee denk niet dat hij ooit bij PSG gaat spelen. Neem aan dat hij gewoon nog naar Marseille wilt gaan.

16 april 2013 om 21:01

Voetballers zijn de grootste liegbeesten die er bestaan. Wanneer je hem vertelt wat hij in Parijs kan verdienen denk ik dat hij zo het vliegtuig in stapt. Bij Ribery heb ik dat minder. Die lijkt me echt gelukkig bij Bayern en zie ik wel zijn carriere bij OM afsluiten.

16 april 2013 om 21:42

Dat klopt dat ze liegbeesten zijn. Echter vergeet je 1 heel belangrijk punt, Nasri is geboren en getogen in Marseille en weet precies hoe heel Marseille gaat reageren, hij hoeft dan ook de stad niet meer in te komen bij wijs van spreken als hij naar PSG gaat.

Verder neem ik aan dat hij daar ook nog familie en vrienden heeft zitten die voor Marseille zijn. Aangezien de stad Marseille behoorlijk fanatiek is voor de club. De band tussen club en supporters is zeer uniek en zeer sterk. De club laat de supporters niet in de steek zo ook de supporters de club niet.

Ben ik de enige die rekening houd met t feit dat ribery en met name nasri een verleden bij marseille hebben? Dé rivaal is psg, dus ik denk niet dat beide dit snel zullen doen. Echter zit er wel een enorme keerzijde aan: geld. Ik zie beide spelers voor een flinke zak geld namelijk nog wel de overstap maken en vooral van nasri zou ik dat een verraderlijke actie vinden aangezien hij uit de jeugd komt.

Ik moet wel te kennen geven dat ik niet op de hoogte ben van hun situatie tegenover de club toen ze weggingen, maar volgens mij zijn beide spelers niet met een ruzie ofzo weggegaan.

16 april 2013 om 21:45

Beide spelers zijn niet met ruzie weg gegaan. Ik ga er ook vanuit dat Nasri niet naar PSG gaat, want dan zou hij zijn eigen regio verraden, geloof me dat zal nooit goed vallen in Marseille.
Ribery durf minder over te zeggen. Daar durf ik wel een gok mee te maken dat hij ook niet naar PSG zal gaan. Verdiend genoeg bij Munchen en speelt vaak daarnaast ook nog is om prijzen CL Bundes etc.

Prachtig, Franse spelers bij Franse clubs, Spanjaarden bij Spaanse clubs en Italianen bij Italiaanse clubs. Vind dat er een soort 6+5 regel moet komen (Ik weet dat dit niet mogelijk is door wetten in de EU) Dit maakt het voetbal eerlijker en dwingt clubs tot het opleiden van eigen talenten. Hierdoor zal ook het Internationale voetbal en niveau omhoog gaan.

Ik ben benieuwd. Ze zijn steeds meer bezig om echt een prachtig elftal te bouwen. Alleen de spelers die er tot nu toe al staan zijn echt namen om van te smullen. Lavezzi, Ibra, Pastore en nog een aantal zijn gewoon heerlijke spelers om naar te kijken. Heb liever een elftal als dit wat bijelkaar gekocht word dan een elftal als City waart misschien 2 leuke spelers tussen zitten, maar de rest vind ik echt helemaal niks!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren