Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Faillissement FC Emmen dichterbij na uitblijven akkoord over claim

Laatste update:

FC Emmen vreest voor het voortbestaan van de club. Het bedrijf Bikkel Dienstverlening heeft een claim van dik 60.000 euro bij de club uit de Jupiler League neergelegd. Dat bedrag kan en wil FC Emmen niet betalen, zo verzekert directeur Jan van Erve.

FC Emmen kreeg maandag een dwangbevel van de uitzendorganisatie op de mat, waarin staat dat de club binnen twee dagen meer dan 60.000 euro moet overmaken. Bikkel spande met succes een rechtszaak tegen FC Emmen. "We kunnen niet betalen en als we het bedrag wel hebben, dan is nu al zeker dat meer ondernemingen geld gaan vorderen en dan kan de stekker eruit", citeert RTV Drenthe.

SC Veendam zit eveneens in acute geldzorgen. Een groep investeerders onder leiding van hoofdsponsor Koos Gjaltema heeft besloten vooralsnog geen geld in de noodlijdende eerstedivisionist te steken. Volgens de club moet er op korte termijn een oplossing komen om een vroegtijdig einde van de club te voorkomen.

Gall
Joop Gall is maandag ter observatie opgenomen in een ziekenhuis. Het besluit daartoe werd genomen nadat de trainer een medische controle had ondergaan. Wat hem precies mankeert, is niet bekend.

Update 13 maart 13.55 uur - Hoofdsponsor houdt noodlijdend FC Emmen voorlopig op de been
FC Emmen lijkt een faillissement voorlopig te kunnen afwenden. Hoofdsponsor Sunoil Biodiesel is bereid om uitzendbureau Bikkel de verschuldigde schadevergoeding van 25.000 euro te betalen, mits dat bedrijf ‘volledig en onherroepelijk’ afziet van de eerder opgelegde dwangsom van ruim 60.000 euro. Wanneer dat gebeurt, kan de club uit Drenthe voorlopig blijven voortbestaan.

Update 15 maart 18.07 uur - Faillissement FC Emmen dichterbij na uitblijven akkoord over claim
Het voortbestaan van FC Emmen lijkt opnieuw aan een zijden draadje te hangen. Hoofdsponsor Sunoil was bereid om uitzendbureau Bikkel een schadevergoeding te betalen van 25.000 euro, op voorwaarde dat het bedrijf dan wel af zou zien van de eerder opgelegde dwangsom van 60.000 euro. FC Emmen kwam volgens het ANP echter niet tot een akkoord met het uitzendbureau: de club kan de schuldeiser niet betalen, want als het dat doet zullen waarschijnlijk ook andere organisaties claims indienen tegen de vereniging. Bovendien twijfelt een belangrijke groep geldschieters over steun aan FC Emmen, als de club besluit Bikkel te betalen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wakker worden Knvb, ons hele vaderlandse voetbal gaat naar de klote. Semi-professionalisme invoeren.

11 maart 2013 om 23:15

Helemaal voor. Ze moeten snel ingrijpen. Regels versoepelen. Deze regels kosten de ene na de andere Jupiler League club de kop.

11 maart 2013 om 23:15

Dat zou zeker helpen. Er zijn zo weinig 1ste divisie clubs die gezond zijn je zou bijna zeggen vul de Jupiler aan met Jong Ajax,psv,feyenoord etc.

11 maart 2013 om 23:18

Het beste zou inderdaad zijn regels versoepelen en jeugdteams laten instromen. Het zou het niveau van elke competitie hoger maken.

11 maart 2013 om 23:37

@blackjesus

Ze hebben net de hele beloften competitie hervormt, dan lijkt het me raar om direct beloften teams te laten doorstromen naar de Jupilier League. Bovendien lijkt zoiets onverenigbaar met de doorstroom van amateurclubs, wat onderhand ook wel eens zou mogen beginnen.

11 maart 2013 om 23:49

Zolang doorstromen niet verplicht is, zal het zonder versoepeling van de regels niet gebeuren!

12 maart 2013 om 00:05

De Knvb dient hierbij het voortouw te nemen door die regels te versoepelen. Er zijn zat clubs die best zouden willen promoveren als er niet zo stug word volgehouden aan de huidige opzet van de Jupilieur League. Eerst hervormen, dan kun je praten over verplichte doorstroming. De omgekeerde weg levert alleen maar faillissementen op.

12 maart 2013 om 02:00

Aanvulling van de Juup met belofte's moet je niet willen doen, geef je belofte's dan de kans om op huurbasis ervaring op te doen in de Juup. In de afgelopen jaren hebben het ene na de andere talent uit de Juup een stormachtige ontwikkeling zien maken.

Versoepeling van de regels zou in dat opzicht gewoon het beste zijn, voor elke club in de Jupiler League. Nu kun je alleen een amateurcontract tekenen of een fullprof-contract. Te gek woorden eigenlijk, dat de clubs door een hoger orgaan gestuurd worden met bepaalde geldende richtlijnen in het aantrekken van 'personeel' en dan met name de bepalingen omtrent de contracten!

Ook moet je niet vergeten dat de clubs die momenteel op punt van omvallen staan gewoon in de economisch zwakkere regio's zitten. Drenthe en Oost-groningen staan momenteel nou niet bekend om hun florissante regionale economie. En anderzijds heb je clubs die in de problemen komen omdat zij juist in een overvolle regio zitten en niet kunnen concurreren met de andere clubs (bijv. regio Rijnmond en in Brabant).

Al met al zal de Knvb snel moeten ingrijpen in dit probleem het hoofd te bieden, anders verliezen we gewoon een leuke, spannende en soms uiterst spectaculaire competitie...

12 maart 2013 om 08:55

Sorry hoor maar die regels bestaan al heel een hele tijd, de beleidsmakers daar zijn schuldig aan de ondergang van dit soort clubs. Die gokken erop dat de gemeentes/rijke supporters uiteindelijk wel bijspringen en nu gebeurd dat niet ene. Waarom hier de Knvb de schuld van geven, ik heb Emmen of Veendam ook nog nooit zien klagen dat zij geen semi- prof club mogen zijn. Maar wel een rekening van €60.000 hebben bij een uitzendbureau??!! Kom aan daar is beleidsmatig wat mis.

13 maart 2013 om 14:33

Zo te lezen heb jij geen idee hoe het is ontstaan en wat er zich af speelt of heeft gespeeld.

15 maart 2013 om 20:18

Ik ben het met je eens dat men de regel betreffende een minimum aantal prof spelers moet afschaffen maar ik vraag me soms af in hoeverre deze financiele problemen echt de schuld zijn van deze regel en in hoeverre van slechte beleidsvoering.

Er word duidelijk flink meer geld uitgegeven dan er in komt en bij diverse clubs blijkt dit niet incidenteel te zijn.
Dus ik zou graag wel eens willen zien waaraan deze clubs hun geld uitgeven en hoeveel de spelers precies verdienen.

Er is maar 1 oplossing voor de eerste divisie zo langzamerhand en dat zijn versoepeling van de regels. Ook voor de topklasse teams is het op die manier aantrekkelijk en voor sponsors, aangezien de competitie veel levendiger wordt.

Hier word je eigenlijk toch moedeloos van dat al die JL clubs in of geld nood zitten of al omgevallen zijn. Lijkt me verschrikkelijk dat je niet naar je club meer kan(ja er zijn dingen die 100x zo erg zijn) maar toch. En laten we ook wel wezen de meeste supporters bij dit soort clubs in de JL hebben toch een dieper gevoel dan dat de gemiddelde supporters bij een eredivisie clubs hebben. Ook al zijn de aantallen natuurlijk minder maar dat komt omdat nou de echte supporters overblijven.

En laten we wel wezen ik heb me een paar keer kapot gestrest bij mijn clubje dat ze om zouden vallen. Maar gelukkig zijn we er nog maar dan ga je eigenlijk wel door een mini hel heen nogmaals er zijn dingen die 100x erger zijn maar zou zeker wel een hele tijd diep ongelukkig zijn. Enige wat ik vanuit hier kan zeggen is ik hoop dat het met die clubs nu allemaal nog goedkomt en ook s6 ermee en dan vooral voor de supporters

En lees nu ook dat Gall in ziekenhuis moet blijven geen idee wie die man precies is maar toch hopen dat het mee valt!

11 maart 2013 om 23:27

Je hebt gelijk, als je supporter van veendam of nu emmen bent en je moet dit meemaken. Het lijkt me verschrikkelijk. Maar door de economische crisis zullen wel meerdere clubs in de problemen komen. en alleen de sterkere zullen overeind blijven. Maar het kan toch niet zijn, dat bedrijven hun geld niet krijgen, Omdat, deze organisaties hun verplichtingen niet nakomen.
Het lijkt me een goed plan dat de top club in de eredivisie hun beloften elftallen in de jupiler league laten voetballen, zonder dat ze kunnen promoveren om zo talenten beter te laten rijpen.
Ben bang dat meer clubs zullen gaan volgen.

Onvoorstelbaar dat de Knvb niet ingrijpt. Zien ze niet in dat op deze manier clubs af blijven vallen? Versoepel de regels eens. Ze schieten te kort. Ze hadden al eerder in moeten spelen op de crisis. Hoe langer het duurt, des te meer clubs afvallen. Ze moeten zo snel mogelijk ingrijpen.

De Jupilier League heeft geen bestaansrecht als volledig profdivisie, tegelijk bestaat er geen doorstroom vanuit de amateurs naar de profs, een unieke situatie ten opzichte van vrijwel alle landen om ons heen. De Jupilier League club zitten vast aan de verplichten facalitieiten die een profclub moet bieden volgens de Knvb. Tijd om die eisen te laten varen en semi profvoetbal in te voeren. Tussentijds is het te hopen dat er nog niet meer clubs verdwijnen, want veel clubs hebben ook een sociale functie in de regio.

Nu is het te hopen dat onze voetbalbond zijn ogen eens open doet. Niet door te zeggen dat promotie verplicht word vanuit de topklasse, anders zijn we namelijk binnen enkele jaren ook de topclubs uit het amateurvoetbal kwijt, maar door in te zien dat profvoetbal en amateurvoetbal een overloop nodig hebben. De crisis heeft het besef aangewakkerd bij de voetbalclubs dat je moeten weten waar je plek is in het voetbal en dat je niet boven je stand gaat leven. Steeds meer clubs hervormen en bezuinigen zichzelf gezond, maar zeker in de Jupilier League is dat gewoon gigantisch lastig.

Beterschap aan Joop Gall trouwens, wat hij dan ook mag hebben, hopelijk valt het mee.

Aan de ene kant ben ik voor de versoepeling van de regels maar er moet ook gekeken worden naar het totaal plaatje , trekt de club sponsoren , zijn er uberhaupt genoeg sponsoren , is er animo qua publiek in de omgeving want als er nauwelijks publiek zit is een club gewoon niet levensvatbaar.

Misschien zijn deze steden wel beter voor een amateurclub of een leuke topklasser dan een professionele voetbalclub , er moet nu niet blind geroepen worden dat het aan de regels alleen ligt , deels misschien maar ook of er genoeg animo is in de omgeving want veel clubs zijn jarenlang kunstmatig in leven gehouden door gemeentes.

11 maart 2013 om 23:47

Klopt, maar versoepeling van de regels maakt promotie naar de Jupiler League ook makkelijker voor amateurclubs. De stap word minder groot. Zo kan de Jupiler League zichzelf verversen. De zwak presterende clubs degraderen dan.

Binnen korte periode Rbc, Agovv en Haarlem en nu straks ook nog Veendam en Emmen? Man dit moet je toch niet willen, het lijkt me dat de Knvb dit toch ook wel inziet??

Ongelovelijk als je bekijkt hoe diep men in de schulden zit in sommige landen, dan zijn die bedragen die hier worden genoemd gewoon helemaal niks..

De hele jupiler league moet worden aangepast (semi profs), anders ben ik bang dat er over een paar jaar zowat niks meer over is..

Idd Knvb is echt de oorzaak van de chaos op dit moment, dat ze semi voetbal niet toelaten in de eerste divisie. Een 1e divisie club kan geen 20 profs onder contract houden,ze hebben in Zeist echt last van grootheidswaanzin,en als dat vervalt dan willen de amateur clubs ook weer promoveren.. wat een mongolen daar in Zeist.. realiteitszin kennen ze niet daaro .. Tiss net het kabinet, totaal geen gevoel met jan met de pet

13 maart 2013 om 15:33

Semi voetbal?

Als het zo door gaat moet er wel een Beneliga komen omdat er anders gewoon niet genoeg teams overblijven.

Gewoon zorgen dat dezelfde regels gelden als de topklasse. verplicht promoveren en degraderen, als er geen andere regelgeving is voor topklasseclubs willen ze misschien ook wel. en de beloftencompetitie opheffen en alle 2e elftallen mee laten draaien in de reguliere competities, zoals ook in spanje en duitsland het geval is

11 maart 2013 om 23:59

Als je dezelfde regels in de Topklasse invoert ben je binnen enkele jaren ook de helft van de amateurclubs die daar spelen kwijt vaan faillissementen. Het probleem is gewoon dat de eisen om betaald voetbal te spelen gewoon te streng zijn. Daarom willen Topklasse clubs niet graag promoveren en komen de clubs in onze Jupilier League ook maar niet uit de problemen.

De beloftencompetitie is net hervormt, dat moet minimaal een kans krijgen. Daarnaast zie ik niet waar jij 20 beloften teams laat spelen terwijl je ook nog de Topklasse en de Jupilier League overgang fatsoenlijk wil maken. Dan zou je een compleet nieuwe competitie tussen de Topklasse en de Jupilier Leauge moeten invoeren.

12 maart 2013 om 01:35

Tja ik ben ook maar snel wat aan het bedenken. Je hebt gelijk dat dat niet zo 1,2,3 kan. Ik verwacht echter niet dat clubs uit de Topklasse in de problemen komen. De onderste regionen van de Jupiler league kunnen het gemiddelde salarisbudget van een topklasser niet ophoesten. Het probleem is alleen dat topklassers zich voor veel van de inkomsten niet hoeven te verantwoorden. Daarom willen ze niet omhoog, omdat veel van dit geld niet regulier/legaal binnenkomt.

12 maart 2013 om 13:13

Er is nog een probleem bij het invoegen van de beloftenteams. Er spelen regelmatig spelers uit het 1e elftal mee. In Spanje mogen de reservespelers daar niet mee doen. Enkel en alleen de beloften

Pff we houden zo geen competitie meer over, knvb moet de regels een versoepelen deze competitie met deze clubs mag niet verloren gaan. Sterkte voor de supporters ik weet hoe het voelt als je club op de rand van de afgrond staat.

12 maart 2013 om 22:14

Helaas (voor nu dan) ben ik daar 1 van...

Inderdaad, alle Jupiler League clubs op semi-professionele basis en dan kunnen de topklassers doorstromen. Jl-clubs gaan dood op deze manier.

Zou wel goed zijn voor t voetbal, en hopelyk kunnen er dan ook weer veel voetballers doorstromen naar de eredivisie

OK, de Jupiler League is nu dus definitief afgeschreven. Rbc, Haarlem en Agovv zijn al omgevallen. Veendam en Emmen staan op het punt om hen te volgen. Het is een kwestie van tijd voordat er meer volgen. En geen enkele club uit de Topklasse wil promoveren. Als de Knvb nu nog niet gaat kijken naar een nieuwe competitie-opzet (dat wil zeggen: een veel meer geleidelijke overgang tussen profvoetbal en amateurvoetbal), dan zijn ze in Zeist nog stommer dan ik al vreesde.

Oud-sc Veendam-trainer Joop Gall is maandag opgenomen in het Scheper Ziekenhuis in Emmen wegens hartklachten. Hij is meteen gedotterd.

Dat meldt zijn moeder Annie Gall op Facebook. Joop Gall onderging maandag een medische controle bij zijn club FC Emmen en klaagde over pijn op de borst. Hij is onmiddellijk opgenomen in het ziekenhuis.

bron: rtv noord

Als Veendam en Emmen beide wegvallen heb je in Groningen/drenthe, toch 2 flinke provincies, alleen nog maar FC Grunn. Dat is wel schrijnend hoor, het achterland/steun is er echt wel maar met de huidige regels is het in deze tijd gewoon niet vol te houden voor dat soort clubs.

Je mag de situaties bij de clubs niet alleen op het bordje van de Knvb leggen
Elke Club heeft ook zijn eigen verantwoording

12 maart 2013 om 07:24

Dat is waar, maar niet elke club krijgt overheidssteun én clubs zijn soms genoodzaakt om zulke acties te doen, omdat er minimale verplichtingen zijn vanuit de Knvb.

13 maart 2013 om 20:37

Minimale eis van de Knvb is dat je aan de financiele verplichtingen kan voldoen
en dat vind ik niet meer als logisch
Als je een hoge hypotheek hebt ga je net failliet zolang je alle onkosten kan betalen en dat geldt dus ook voor Clubs

Dit gerommel krijg je nou als ze er in Zeist een zootje van maken . Veel baantjes jagers en alles beter weten maar weinig voetbalverstand . Deze Jupiler League daar moet de Knvb zuinig op zijn want dit is de kweekvijver voor de Eredivisie . Als de Jupiler League ophoud te bestaan dan zijn wij het enige land in Europa die geen 2e Divisie profvoetbal meer heeft , met dank aan de Knvb die haar volledige medewerking heeft gegeven aan deze teloorgang . We hebben al een provincie zonder betaaldvoetbal en daar komt er mogelijkerwijs nog een bij . Haarlem een stad van 200.000 inwoners werd failliet verklaard voor een schuld van 1.000.000 Euro met medewerking van onze Nationale Voetbalbond .
Alleen de grote vissen tellen en die hebben ook grote tekorten , maar daar oet de Knvb helemaal niets aan daar anders er te weinig clubs overblijven . Ze zijn er altijd op tegen geweest maar als het zo door gaat komt de Beneliga van zelf omdat men te weinig teams heeft om een competitie in stand te houden !!!!!!!

Dus als het zo doorgaat nog maar 15 clubs. Dat kan je nauwelijks meer een volwaardige competitie noemen. Vraag me af hoelang dit nog zo door zal gaan.

tja en nu grijpt de gemeente niet in en bij Psv toen wel en mochten ze er op los kopen.dit is wat ik laatst bedoelde bij het verhaal van Psv . Knvb jullie hebben dat toe gelaten. Als je naar zo n club feiten door de vingers ziet. Zorg dan dat zulke clubs als Emmen en Veendam kunnen blijven bestaan door soepel te worden met regels.

15 maart 2013 om 18:53

Volgens mij heeft de gemeente Emmen al een keer ingegrepen. Net als FC Eindhoven destijds geholpen werd door de gemeente Eindhoven en Psv. NAC en Willem2 zijn door de gemeente Breda en Tilburg geholpen. , FC Twente is geholpen door de gemeente Enschede om een faillissement af te wenden. Daar kun je er nog wel een aantal bijvoegen.

Hoop het niet... dan kunnen onze titelaspiraties de ijskast in

Ten eerste zelf laten bepalen hoeveel spelers ze willen betalen en hoe (semiprofs) . Verplichte promotie en degradatie. Dan komt iedere club op het nivo dat sportief bij hem past. Belofte teams toelaten is de doodsteek voor de clubs. Geen hond gaat een seizoendkaart kopen om bijvoorbeeld vitesse2 als tegenstander te zien.

Zelfde regels voor Topklasse als voor Jupiler gaan hanteren.
En ga nou eens van die belachelijke publieksonvriendelijke vrijdagavond af! Gewoon op zaterdagmiddag.

PSV verkochte eigen grond aan de gemeente. De meeste clubs hebben niks om te verkopen. PSV heeft hierin een goede zet gedaan. Het stadion van Emmen is waarschijnlijk al van de gemeente en in crisistijd zijn ze meestal niet zo goed gemutst om even de boel te redden voor een club als Emmen

13 maart 2013 om 14:06

PSV heeft haar troef verkocht, hoezo is dat een goede zet? Ik denk dat het verstandiger was geweest als ze er mee hadden gewacht tot het echt nodig was.

Volgens mij is de oplossing eenvoudig. Deze clubs hebben structureel te weinig inkomsten, en zijn nauwelijks in staat om te snijden in de uitgaven. Voer inderdaad semi-prof voetbal in, zodat de clubs met weinig mogelijkheden zichzelf een redelijk uitgavenpatroon aan kunnen meten.

Op termijn zullen dan de kleinere clubjes in de Jupiler League gaan afzakken naar de topklasse, en met de nieuwe regels zullen topklassers waarschijnlijk wél willen promoveren. Dan zakken clubs als Emmen en Veendam wellicht af naar de topklasse of lager, maar dat is voor de supporters altijd nog stukken beter dan dat de club simpelweg niet langer bestaat. Uiteindelijk zal het er ook voor zorgen dat het imago van de Jupiler League een stuk beter wordt, aangezien het dan niet langer het afvoerputje van het prof-voetbal is, maar gewoon de 2e divisie van 9 divisies in Nederland. Geen schande om daar te spelen!

13 maart 2013 om 15:42

Precies, de spijker op zijn kop!!!

Jammer dat het slecht gaat met dierenpark Emmen, anders de ideale geldschieter..

Tja met 200 seizoenkaart houders ofzo met incidenteel wat meer mensen op de tribune krijg je ook niet veel geld binnen. Dit kan toch niet langer zo. In de topklasse is er nog meer publiek dan bij Emmen. Het word tijd dat de Knvb de regels voor de Jupiler league soepeler maakt.

15 maart 2013 om 18:42

Kerel, wat lul jij dom ja. Emmen heeft veel meer dan 200 seizoenkaart houders, dus hou het wel bij de feiten. Daarnaast is deze berichtgeving niet helemaal juist. Er is geen akkoord gekomen over de schadeclaim volgens FC Emmen, dit heeft Bikkel niet bevestigd.daarom lig de bal nog steeds bij Bikkel om tot een akkoord te komen. Daarnaast is Bikkel niet eerlijk tegenover FC Emmen, want bikkel heeft aangegeven dat ze deze zaak zijn begonnen, omdat Annie Kamping haar geld niet heeft gekregen. Sunoil is bereid om het bedrag dat Emmen aan Annie Kamping verschuldigd is te betalen, alleen daar is Bikkel het niet mee eens.

15 maart 2013 om 19:02

Ik zeg dat toch niet dat ze 200 seizoenkaart houders hebben. Ze hebben een te groot stadion voor de spelersmateriaal die ze hebben waardoor het amper gevuld is. Ze hebben bijna het drievoudige capaciteit dan van Excelsior terwijl ze nooit wat noemenswaardig presteren.

De Knvb laat de Jupiler League helemaal kapot gaan. Te veel clubs houden het hoofd amper boven water, een aantal ging al kopje onder en vanuit de topklasse wil niemand aansluiten omdat de regels te streng zijn. De Jupiler League raakt volledig uitgehold als Veendam en Emmen zouden verdwijnen. Dan hou je nog maar 15 clubs over.

Jammer dat er weer een club in de problemen zit, je zou toch verwachten dat een club als Emmen toch wel moet kunnen overleven. In de hel provincie zijn zij de enige Bvo. Dan praat je toch over een markt van bijna een half miljoen mensen. onbegrijpelijk dat je met dat gegeven niet een stabiele JL kan maken.
Nog schandelijker is de rol van de Knvb die moedwillig nu een hoop JL clubs kapot laat gaan. Die paljassen kennende zullen ze wel weer een klein feestje vieren mocht deze club failliet gaan.

Het gaat helemaal naar de klote zo. Knvb moet snel in gaan grijpen en de regels versoepelen, want Veendam en Emmen zijn dus nu ook bijna failliet en er zullen er in de toekomst vast nog wel meer volgen, maar als Veendam en Emmen weg zijn heb je nog maar 15 ploegen over in de Jupiler League. Clubs uit de Topklasse willen niet promoveren en je zit dus met grote problemen, aangezien de Jupiler League steeds kleiner wordt. Ook dit gaat weer zorgen voor minder inkomsten voor die clubs en weer verdere problemen.

De Knvb moet dus echt gaan ingrijpen en zorgen dat de Jupiler League aantrekkelijker wordt voor Topklasse-teams en zorgen dat de geldzorgen voor de huidige teams kleiner worden door minder full-time contracten aan te moeten bieden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren