Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Ajax en PSV geïnteresseerd in verrassing uit voorselectie Oranje'

Laatste update:

Het gaat snel met de carrière van Mike van der Hoorn. De twintigjarige verdediger is pas sinds dit seizoen een vaste basisspeler bij FC Utrecht, maar werd al wel door bondscoach Louis van Gaal opgenomen in de voorselectie van het Nederlands elftal, voor de komende WK-kwalificatieduels.

/

Volgens de NOS krijgt Van der Hoorn bovendien mogelijk de kans om op korte termijn de overstap te maken naar een Nederlandse topclub; zowel PSV als Ajax zou geïnteresseerd zijn in de mandekker van Utrecht, dat dit seizoen verrassend goed presteert in de Eredivisie. Of de belangstelling van de huidige nummers één en twee van de ranglijst concreet is, is nog niet duidelijk.

Van der Hoorn debuteerde in het seizoen 2010/11 voor Utrecht, maar kwam in die jaargang tot slechts één optreden in de hoofdmacht. Het jaar erop mocht de kopsterke centrumverdediger twaalf keer opdraven en scoorde hij tweemaal. Op dat aantal doelpunten staat hij ook dit seizoen, waarin hij onder leiding van trainer Jan Wouters 23 keer meedeed. De ontwikkeling van Van der Hoorn werd beloond door Van Gaal, die in de voorselectie voor de wedstrijden tegen Estland en Roemenië een plek inruimde voor de twintiger.

Welke club zou volgens jou het beste bij Mike van der Hoorn passen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als PSV dan toch weer iemand moet kopen, dan maar een verdediger en dan maar van der Hoorn.
Dit lijkt me een stuk zinvollere aankoop dan Maher!

7 maart 2013 om 14:31

Denk even na.. Maher is geen must voor PSV.
Als PSV een sterke en stabiele laatste lijn had werden ze met twee vingers in de neus kampioen.
Maher is zeker een toegevoegde waarde maar nogmaals geen prioriteit.

7 maart 2013 om 14:40

Dat zegt J040 toch ook? Hij zegt dat als ze iemand moeten kopen dat het dan een verdediger moet zijn en van der Hoorn een logische speler zou zijn. Dat Maher minder zinvol is dan een sterke verdediger staat er na.

7 maart 2013 om 14:47

Dat is toch precies wat ik zeg, Maher hebben we niet nodig.
PSV heeft ook als Toivonen wordt verkocht nog genoeg spelers die op 10 kunnen spelen.
Wijnaldum, maar ook Depay en Mertens kunnen daar spelen en Bakkali in de toekomst ook, al is hij meer een linksbuiten.

7 maart 2013 om 14:59

Het zou inderdaad een zinvolle aankoop zijn van Psv. Al hoop ik niet dat PSV hem koopt, want dan zijn er waarschijnlijk nog weinig zwakke plekken in het elftal.

Verder heeft Ajax hem niet nodig, omdat Aldeweireld er nu staat, Veltman eraan komt en van Rhijn van nature ook een rechter centrale verdediger is. Veltman kan in geval van vertrek van Aldeweireld die positie in gaan vullen, en ik heb er alle vertrouwen in dat hij dit goed kan. Verder komt Heintinga eventueel ook nog terug (nog niks van zeker natuurlijk, maar het lijkt mogelijk). Ook hebben we op de linker centrale positie Moisander lopen, die een langlopend contract heeft en daarnaast is Denswil de natuurlijke opvolger van Moisander.

7 maart 2013 om 14:59

Toivonen verkocht? Zijn contract loopt na dit seizoen af.

7 maart 2013 om 15:09

Veltman als vervanger van alderweireld, verwacht toch eerder bazoer of denswil. Die lijken me toch een stuk beter dan veltman(niet dat veltman niet goed is hoor. Buiten dat lijkt van de hoorn mij een prima verdediger voor Ajax, alleen hebben ze al genoeg goeie verdedigers bij Ajax.

7 maart 2013 om 15:12

Toivonen heeft een contract tot de zomer van 2014.
Dus als PSV nog iets aan hem wil verdienen zullen ze hem deze zomer verkopen ja.

7 maart 2013 om 16:06

Nope

7 maart 2013 om 17:31

@tomaster16
Veltman ja want das een rechtspoot en denswill een linksppot dus die kan alleen moisander opvolgen (wat ik overigens hoop dat snel gebeurd) in de ogen van deboer. Darbij is Bazoer nog iets te jong.

7 maart 2013 om 18:06

@ Albertino

En toch zou het logischer zijn om Denswil op LCV te zetten en Moisander op RCV waar hij bij AZ altijd voetbalde. Dan kan Denswil namelijk 1 a 2 jaar alvast zichzelf ervaren spelen voordat Bazoer naast hem komt staan in het centrum.

7 maart 2013 om 14:32

Een sterke verdediger kopen lijkt me idd zinvol in Eindhoven maar aan deze jongen (alleen) hebben ze niet genoeg. Hij is te jong en te onervaren om de ploeg bij de hand te nemen. de Vrij en Indi werden beter naast Vlaar terwijl bij Ajax Vertonghen zich optrok aan Vermaelen en Alderweireld zich optrok aan Vertonghen. Ik hoop niet dat vdhoorn zich optrekt aan Marcelo

7 maart 2013 om 14:46

PSV zal denk ik ook nog een rechtsback kopen, zeker ook omdat Hutchinson weg ggaat.
Nog een centrale verdediger lijkt me niet zinvol, Zanka is nog jong en daar zal het alleen maar beter mee gaan, bovendien heb je ook nog Koch en Hendrix wat twee grote talenten zijn en die moeten ook wel perspectief hebben.
En ze moeten sowieso ook proberen Dereijk of Marcelo te verkopen.

7 maart 2013 om 14:48

En dan te bedenken dat Janmaat en Mathijsen gratis waren op te halen afgelopen zomer. Weer een mooi staaltje beleid van beroepsprutser Brands!

7 maart 2013 om 14:52

Janmaat wilde volgens mij zelf naar Feyenoord, omdat hij daar ook uit jeugd komt.
En ik vind Mathijssen nou niet echt iets toevoegen hoor, de verdediging van PSV is niet heel goed, maar ik vind Mathijssen echt niet beter.

En de zwaar bekritiseerde verdediging van PSV heeft gewoon 5 goals minder tegen dan die van Feyenoord hoor.
Nu zeg ik niet dat de verdediging van PSV beter is, de Vrij en Martins Indi zijn gewoon toptalenten, maar Mathijssen heeft zijn beste tijd gehad.

7 maart 2013 om 14:58

Heb jij Mathijssen wel zien voetballen de afgelopen maanden of ben je net als vele anderen aan het papegaaien?
Hij is 1 van de betere op dit moment in de eredivisie. Denk dat hij dit jaar het heel goed zou hebben gedaan bij Psv.

7 maart 2013 om 15:02

Papegaaien zijn er wel meer.
Iedereen roept maar dat Dereijk en Marcelo zo slecht zijn maar ze hebben geen bijzonder hoog aantal tegendoelpunten vergeleken met andere teams hoor.
3 tegengoals meer dan de minst gepasseerde verdediging/ Dus met die enorm slechte verdediging valt het echt wel mee, dus ik denk echt niet dat Mathijssen het heel veel beter zou doe dan Marcelo nee.
Die speelt ook gewoon goede wedstrijden alleen daar hoor je niemand over, je hoort alleen iedereen als ze in de fout gaan.

7 maart 2013 om 16:25

Maar ze zorgen toch wel voor onnodig veel puntenverlies. En denk dat PSV daar in de komende wedstrijd ook rekening mee moet gaan houden, want echt een stabiele ploeg is PSV ook niet. Dat is gebleken.

7 maart 2013 om 16:50

Gentleman maar bij de andere titelkandidaten is het toch precies hetzelfde? Die hebben minder punten en lopen ook dikwijls lucht te dekken. Moisander blinkt de laastet weken nou niet uit in opbouwen waardoor dikwijls gevaar ontstaat. Rn bij elke corner of vrije trap houden ze in Rotterdam zuid de adem in omdat de hele defensie lucht staat te dekken.

8 maart 2013 om 01:08

Mathijssen is nog slechter dan Bouma

7 maart 2013 om 14:48

Psv moet (als ze idd weer perse willen kopen) gewoon deze jongen halen of van Dijk.
Beiden betaalbaar lijkt me, genoeg potentie en vrij stabiel qua prestaties.

Mocht Matavz of Mertens (of wat voor aanvaller dan ook) vertrekken moet Psv ook niet iemand kopen, gewoon Locadia en Depay.
Als ze daar nou eens mee beginnen dan gaan ze de goede kant op.

Ajax kijkt op een grotere afstand toe, Denswil, Bazoer en Veltman mogen het uit gaan vechten lijkt me.
Alle 3 goed genoeg.

7 maart 2013 om 20:17

Wat versta jij onder betaalbaar?
Van der Hoorn staat onder contract tot 2016 en Utrecht zal hem echt alleen voor de hoofdprijs laten gaan.

7 maart 2013 om 22:18

@ Crazydj07

Klopt. Wij redden het wel met wat er nu rondloopt. Verder zie ik Alderweireld nog niet vertrekken naar een grote club. Hij speelt dit seizoen wel weer beter dan vorig seizoen, maar steekt er nog niet bovenuit zoals Vertonghen dat deed en die ging naar een runner up in Engeland.. Voor Alderweireld verwacht ik dan clubs als Fulham, Newcastle, Schalke of iets dergelijks op dit moment...

Als hij niet verlengt zal Ajax hem wel moeten verkopen, maar hij steekt er nog niet bovenuit zoals Vertonghen en Vermaelen dat deden.

Mocht ie toch vertrekken dat lossen we het intern op. Genoeg opties. Laat PSV het maar uitzoeken.

7 maart 2013 om 15:57

Maher komt ook wel. Als PSV de big money voor Strootman heeft ontvangen. En dat zal dan ook een logische aankoop zijn want een jeugdspeler kan zo'n vertrek niet opvangen integendeel tot Maher.

7 maart 2013 om 22:22

Waar is Hiljemark dan voor gehaald? Maher is een hele andere speler. Meer een nummer 10. Die gaat de duels niet aan zoals Strootman doet. Die zorgt niet voor de strijd zoals Strootman doet. Ze zijn niet te vergelijken, maar als jij Maher als vervanger van Strootman ziet...

7 maart 2013 om 22:40

Ik zeg ook niet dat hij de positie gaat opvangen van Strootman. PSV wil het team ervaren houden en niet laten verzwakken. Dat is helemaal belangrijk als je grote Europese wedstrijden gaat spelen. Hiljemark is inderdaad al gehaald om de positie van Strootman/vbommel over te nemen. Maar die aankoop is ook een anticipatie op de grote leegloop die PSV deze zomer gaat krijgen op het middenveld.

7 maart 2013 om 16:38

en nog van dijk van fc groningen dan hebben ze weer een topverdediging

Zoet
Hutsingson
Van dijk
Hoorn
Pieters
Wijnalbum
V. bommel
Strootman
Narsing
Matavz
Mertens
7 maart 2013 om 17:05

Het geld Brand(s) weer in zijn zak. Altijd maar kopen daar in Eindhoven.

Hebben ze nou zelf geen jeugdopleiding om wat talenten te laten doorstromen? Zou goed zijn voor het NL voetbal als een topclub zelf wat spelers kan opleiden.

7 maart 2013 om 19:16

Fcu1970,

Deze discussie heeft nu onderhand wel een baard.

Elke keer als Psv gelinkt wordt aan een speler, komt deze vraag. Hier is echter elk woord al over uitgemolken.

8 maart 2013 om 10:45

Snap dat je de waarheid niet graag onder ogen wilt zien. Maar feiten liegen niet.

Ben benieuwd psv had paar maanden terug ook al interesse volgens diverse media. Ze zullen hem wel volgen één ding is in ieder geval zeker ze moeten de achterhoede op 3 plekken versterken.

Vd hoorn, van dijk zijn ieder geval al beter dan wat er nu rond loopt.
Zie ook een kashia of kalas graag komen maar die zullen wel niet haalbaar zijn.

7 maart 2013 om 14:38

Kalas is eigendom van Chelsea en zal niet eenvoudig aan te trekken zijn. Kashia is een Georgiër en waarschijnlijk dikke maatjes met Jordania en Kasakowski

7 maart 2013 om 14:52

Daarom heb ik bij hun ook gezegd dat die waarschijnlijk ook niet haalbaar zijn.

7 maart 2013 om 14:56

Maar Kalas is niet goed genoeg voor Chelsea.
Dus misschien mag die wel verkocht worden.
Die zou ik ook erg graag zien als rechtsback bij Psv.

7 maart 2013 om 14:59

Misschien wel. Maar dat is denk ik ook een lastig verhaal gezien de band tussen Jordania en Abramovich. Maar zeg nooit nooit

precies!
ik zou hem ook wel bij ajax willen zien. toekomstig duo van veltman met van der hoorn.
tenminste als hij niet te duur is.

7 maart 2013 om 14:30

hoezo voor Ajax .die hebben bazoer toch al gehaald???

7 maart 2013 om 14:31

Zit het je nu nog steeds dwars? Kom op, het leven gaat door.

7 maart 2013 om 14:31

Bazoer is volgens mij net 17. Die krijgt nog een paar jaar de tijd.

7 maart 2013 om 15:03

we hebben hem niet gehaald, hij is naar ajax gekomen

en ja zeker, een 17jarige volgend jaar al in de basis , waarom ook niet

7 maart 2013 om 16:52

Bazoer sluit volgend jaar aan bij de A-selectie, dus neem aan dat ie dan gekijk kansen gaat krijgen. Anders heeft Ajax hem lekker lopen maken met gebakken lucht.

7 maart 2013 om 19:38

Vilhena debuteerde toen hij net 17 was geworden tegen Twente en deed het geweldig. Leeftijd is maar een getal, als je goed genoeg bent maakt leeftijd niks uit.

7 maart 2013 om 14:30

Ajax-kennende zullen ze met een rechtspoot (veltman/ Bazoer/eventueel iemand anders) en een linkspoot (denswil) gaan spelen in de toekomst. Is ook wat makkelijker met opbouwen.

7 maart 2013 om 14:41

Ajax heeft voor de toekomst als Bazoer en Denswill voor de linkerkant van de verdediging. Voor op rechts hebben ze Moisander (die nog wel even meegaat) en Veltman. Het is niet echt noodzakelijk om iemand aan te trekken. Blind kan namelijk ook centraal spelen als er nood aan de man is.

7 maart 2013 om 15:08

Moisander is ook voor links, omdat hij ook links is. Voor rechts is het Veltman als backup.

7 maart 2013 om 15:52

Moisander heeft bij AZ altijd rechts centraal gespeeld. Kan makkelijk op beide posities spelen.

7 maart 2013 om 17:57

Klopt niet. Viergever rechts, Moisander links..

7 maart 2013 om 18:24

Nee hoor. Toen Moisander naar Ajax kwam vroeg men zich af of hij wel links kon spelen omdat hij bij AZ altijd rechts speelde. Als je me niet gelooft dan moet je op de site van VI even kijken naar opstellingen van AZ vorig seizoen

7 maart 2013 om 14:45

Goede verdediger. Maar met Denswil en Bazoer hebben we genoeg back-up voor als Toby vertrekt. Moisander kan zowel op links als rechts uit de voeten.

Ik gun PSV echt een goede verdediger als Mike van der Hoorn. Want wat er nu daar loopt is drie keer niks. Zanka, Marcelo, Derijck, Bouma, Vukovic en dat voor een topclub.....nee die kunnen Van der Hoorn zeer goed gebruiken. Zou niet weten waarom wij geld zouden moet gaan uitgeven aan een verdediger als er genoeg talent rondloopt. Ik zie liever Ajax geld besteden aan het middenveld. Want die ben je volgend seizoen kwijt (eriksen, De Jong).

7 maart 2013 om 15:40

Maar staat Bazoer volgend jaar al zijn mannetje? Zelfs dit jaar zou een goede centrale verdediger niet gek zijn. Als Alderweireld niet speelt krijg je Veltman en dat is gewoon nog niet genoeg.

7 maart 2013 om 15:48

Bazoer komt er echt aan hoor, top verdediger in wording.. Iedereen die weleens op de Toekomst is kan dit beamen. Vooral niet een van der Hoorn gaan kopen nu.. Staat alle jeugd in de weg, dat is beleid voor een Twente/psv.

Dit is redelijk oud nieuws. Een aantal maanden geleden kwam al naar buiten dat PSV zijn verrichtingen aan het volgen was. Ben redelijk gecharmeerd van deze jongen. Zie hem liever komen dan Viergever. PSV kan wel goede verdedigers gebruiken, toch wel de linie waar Brands gefaald heeft imo.

Volgens mij staat elk talent wel op de scoutinglijstjes van de Nederlandse topclubs dus ook van der Hoorn. Ik denk eigenlijk niet dat Ajax concreet gaat worden voor hem. Ik heb zo het idee dat ze meer geinteresseerd zijn in van Dijk van Groningen.

Jammer.. had graag gezien dat deze jongen bij ons kwam spelen komend seizoen om Douglas op te volgen.

7 maart 2013 om 16:20

Er is nog niets beslist....

Ik zou begrijp niet waarom Ajax geïnteresseerd is in hem. Met Veltman, Denswil en daarna Bazoer heb je toch in potentie al grote talenten voor achter de basis?

7 maart 2013 om 14:34

Het was ook meer een losse opmerking va Tom Egbers gister, al langer gaat het nieuws dat PSV en Twente geinteresseerd zijn. Hij zal waarschijnlijk wel op een lijstje staan bij Ajax, net als Virgil van Dijk, voor het geval Aldeirwereld vertrekt.

Ajax heeft hem niet nodig, Veltman en Denswil zijn de toekomstige centrale verdedigers daar. PSV heeft daarentegen juist erg veel behoefte aan zo'n speler.

7 maart 2013 om 15:51

Denswil is op de trainingen ook uitstekend als linksback.. Zou me niet verbazen als hij op díe plek veel minuten gaat maken.

7 maart 2013 om 16:05

Als Blind bijtekent kunnen Boilesen en Dijks dan maar beter op zoek naar een andere club.... Lijkt mij dat Denswil gewoon centraal gaat spelen en dan is alles koek en ei aangezien Boilesen toch niet zoveel belasting aan kan en Dijks nog jong genoeg is om nog even in de A1 te blijven spelen.

7 maart 2013 om 16:20

Boilesen's toekomst ligt wat mij betreft links centraal. Dijks is meer een speler voor een Utrecht of iets

Psv had 1,5jr geleden al interesse in vd Hoorn. Maar of dit de nieuwe Alex is.die psv nodig heeft.
Bij Utrecht mag alles en bij een topclub zoals PSV en Ajax moet alles.
Je ziet aan Moisander wat dat in de praktijk betekent. Bij het vijblijvende Az was hij een stabiele factor,bij Ajax een constante factor van onrust achterin.......
Maar goed, dat weet je nooit vantevoren......

7 maart 2013 om 14:57

een constante factor van onrust vind ik ook wel redelijk overdreven.
Hij heeft wat foutjes gemaakt, die idd heel erg vervelend vielen. Maar het werden ook allemaal een goals en werd de wedstrijd niet gewonnen. aan de andere kans speelt hij met de wedstrijd beter, voetbalt hij mee, doet mee in de aanval en is bijna topscorer. Dus een constante factor van onrust vind ik absoluut niet reeel. Hij maakt af en toe een De Boertje.

7 maart 2013 om 16:36

Strootman en Mertens gingen moeiteloos van Utrecht naar Ajax en eerder Pieters ook, vd Hoorn is een nuchtere jongen en zoveel niveauverschil is er niet meer in de Nederlandse competitie tussen de top 6 ploegen

Geloof hier niks van dat Ajax intresse heeft.
Ajax heeft Moisander die op rechts gaat spelen indien Toby weg gaat , dan gaat Stefano Denswil op Links spelen.
Daarachter hebben we ook nog Veltman en Bazoer die ook RCV kunnen spelen.

Tete komt eraan als Rechtsback , en in uitstere nood kan je volgend jaar ook Van Rhijn als RCV zetten en Tete als Rb..

7 maart 2013 om 15:41

Daarachter heb je dus helemaal niks eigenlijk, want Veltman en Bazoer zijn geen jongens waarmee je volgend jaar al kampioen kan worden en de CL in kan toch? Een extra verdediger die nu al wat verder is dan Veltman zou echt niet verkeerd zijn denk ik!

7 maart 2013 om 15:55

Jeugd de kans geven is waar Ajax groot mee is geworden! Veltman, maar vooral Boilesen en Bazoer hebben veel potentieel hoor als centrum verdedigers.. Nu een extra man halen voor die plek zou totaal niet in het beleid passen.

7 maart 2013 om 16:07

De kans geven en klaar zijn voor dat is toch heel iets anders? Ik ben een groot fan van de jeugd een kans geven als Ajax fan maar dat neemt niet weg dat ik ook zie dat als Veltman speelt dat we Enorm veel kwaliteit inleveren tov Toby. Je mag best een beetje ruim in de mogelijkheden zitten als je op 3 fronten meespeelt toch? En dan kun je Bazoer inpassen tegen de wat mindere tegenstanders als daar de mogelijkheid voor is. Maar dat soort spelers moeten niet de spelers zijn waar je als eerste op terug moet vallen als je een blessure hebt of iets dergelijks. Hoe ver is die Bazoer namelijk precies? Ik bedoel dit niet persoonlijk hoor maar heel vaak roepen alle mede Ajax fans dat we wel een jeugdspeler hebben maar hoever is hij daadwerkelijk. Kan hij komend jaar gewoon in de CL spelen zonder dat je wordt afgemaakt?

Ik geloof er maar weinig van eerlijk gezegd en ik denk dat keuze ook snel gemaakt is voor een Utrechtenaar als je kan kiezen tussen Ajax of Psv. Als hij uitgekotst wil worden door de Utrecht supporters dan moet hij naar Ajax gaan ;-) ik zag op een Ajax site nog een gerucht uit Servische media dat Ajax in de zomer Tadic wil halen. Ook dat geloof ik niet maar was toch even het vermelden waard dacht ik zo.

7 maart 2013 om 19:27

Utrechtenaar betekent iets heel anders. Iemand uit Utrecht, is een Utrechter Daarnaast komt hij uit Almere. Een Flevolander

Voor van der Hoorn is het beter om gewoon bij Utrecht te blijven denk ik. Dit te meer zodat hij rustig kan groeien. Bij een topclub lig je toch heel erg onder een vergrootglas.

7 maart 2013 om 20:54

Denk dat hij het beste naar PSV kan gaan. Ik zie hem daar meteen in de basis staan.

Ik zou het een onnodige aankoop vinden van Ajax. Ik denk dat het wel 90% zeker is dat Toby weg gaat, dat heeft hij zelf ook al aangegeven. Veltman staat dan al klaar, en daar is de Boer ook tevreden over. Dan kan Bazoer opschuiven als 2e keus achter Veltman, en zo kan je het geld gebruiken om een vervanger te halen voor Siem de Jong en/of Eriksen. Ik vind v/d Hoorn een goede verdediger, maar bij Ajax is hij overbodig.

PSV daarin tegen kan hem goed gebruiken. Die verdediging daar kan wel een impuls gebruiken, en ik zie dan liever een nederlands talent die stap maken dan bijv een Zanka

Tja, als je ze zelf niet kan opleiden is het inderdaad een optie...

Beetje off:
Toch leuk dat iedereen het over Bazoer heeft, terwijl 95% hem nooit heeft zien voetballen, lekker papegaaien met zijn alle

Ik volg deze jongen eigenlijk niet zo goed, maar als de technische leiding vindt dat hij het niveau van Ajax aan zou kunnen zou ik hem altijd halen. Toby gaat weg en daar achter zit op dit moment eigenlijk niet zoveel. Veltman en Denswil moeten nog maar laten zien of ze het niveau aankunnen, terwijl deze Van der Hoorn al een sterkhouder van Utrecht is inmiddels.

Ik ken deze gast niet, maar als het klopt dat het een echte verdediger is waar verdedigen eerst komt en dan pas opbouwen zoals van Marwijk zei, en hij behoorlijk kan verdedigen want anders zou hij niet in de voorselectie komen dan is hij van harte welkom bij Ajax want zo een type speler missen we achterin !

Als vervanger van alderweireld?

Zal bij Ajax dan gehaald worden als vervanger van Alderweireld , dat idee ben ik niet zo kapot van , men heeft dan toch wel behoefte aan een nieuwe leider achterin iemand die het neer kan zetten , iets wat Alderweireld dit jaar goed heeft geleerd.

Als de situatie van Heitinga bij Everton niet rooskleuriger word en hij blijft schipperen tussen bank en basis zou ik hem terug proberen te halen , een echte kerel centraal achterin die top is voor de Eredivisie en zorgt voor de nodige routine.

Voordeelvan vd Hoorn is wel dat het een behoorlijke goede kopper lijkt te zijn, iets wat er nogal eens aan schort bij de verdediging van de topclubs.
Bij Ajax is Alderweireld een goede koper, maar dan toch vooral in aanvallend opzicht en in mindere mate verdedigend. Van Denswil weet ik het niet, maar Veltman en Moisander vind ik geen zekerheidjes in de lucht. Bij PSV kan Marcelo aardig koppen, maar toch ook weer met name in aanvallend op zicht, bij Twente gaat Douglas weg en bij Feyenoord zit eigenlijk geen goede kopper.

Ajax is niet geïnteresseerd in deze speler, wat een onzin. Heeft genoeg verdedigers in de opleiding bij de hand die al klaar staan om Alderweireld/moisander te vervangen. Zijn ook een stuk beter.

Beetje waan van de dag. Een degelijke jonge verdediger die ook nog Nederlands is, is een zeldzaamheid, dus ik snap het wel enigszins. Echter, als van Gaal vorig seizoen rond deze tijd bondscoach was geweest dan had hij waarschijnlijk Gouweleeuw geselecteerd en daar waren Ajax en PSV zogenaamd ook geïnteresseerd in. En waar is Gouweleeuw nu? Op de bank bij één van de allerslechtste verdedigingen in Nederland. Punt is, dat je bij Heerenveen even een minder seizoen mag hebben (wat dus pleit voor langer verblijf aldaar). Zo ook bij Utrecht. Als je nu naar een topclub gaat dan ligt er weer zoveel druk op zo'n jongen dat hij bijna alleen maar kan verliezen. Ik vind het eigenlijk ook onverstandig (en onterecht) dat hij in de voorselectie zit.

7 maart 2013 om 16:23

Volgens mij speelt Gouweleeuw gewoon elke week in de basis hoor.

8 maart 2013 om 12:56

Nee, hij speelt nu toevallig omdat Zomer geschorst is.

Mike mag helemaal niet weg van Utrecht, alleen voor de absolute hoofdprijs evt.

en ndus is vd Hoorn weg als men de hoofdprijs betaalt of iets minder want Utrecht heeft een schuldenlast weg te werken

Ik woon zelf naast Utrecht en altijd als ik mensen over Utrecht praat hebben ze het over Kali of Vdhoorn.
Toen heb ik een paar wedstrijden gekeken en zijn dit echt de beste spelers van dit Utrecht.
Na dat ik een interview met Mike had gelezen was ik overtuigd dat dit een hele goede speler kan worden.
Met zijn mentaliteit om elke dag keihard te werken zonder te klagen zal hij het uiterste uit zijn kunnen moeten halen.

Ik hoop dat hij naar Ajax gaat zodat we echt een keer een keiharde verdediger krijgen.
Alderweireld vind ik soft vergeleken deze jongen.

Heeft nog een kontrakt tot 2016 zal dus aardig wat moeten kosten, gaan Ajax en Psv niet betalen denk ik

Hij heeft inderdaad pas bijgetekend tot 2016, dus de hoordprijs voor deze jongen, daarbij is FVS al heel lang gecharmeerd van deze speler, dus zal hij niet voor een appel en een ei verkocht worden.

Ajax heeft in de jeugd Denswil, Veltman, Bazoer en Riedewald. Dus voor die posities hoeft geen aankoop gedaan te worden.

Deze berichten komen alleen ter sprake omdat Van der Hoorn net in de voorselectie zit. Als hij daar niet in zat hoorde je waarschijnlijk niets. Hij zal vast wel op een lijstje staan maar meer niet denk ik.

Ik zie hem eerder voor fctwente uitkomen.
Als goede vervanger van douglasen.

7 maart 2013 om 20:24

Ik denk niet dat Twente de financiele mogelijkheden heeft om hem te halen.

Ja tuurlijk PSV heeft nog niet genoeg spelers uit Utrecht gehaald.
Mertens Strootman Pieters Sinouh en nu ook nog vd Hoorn!!

7 maart 2013 om 19:19

Ben je niet blij dat die spelers hogerop kunnen? Daar leeft Utrecht toch wel een beetje van. Spelers goed scouten en goedkoop halen. En tegen een mooie prijs verkopen. Ze hebben die spelers toch zeer goed kunnen verkopen aan Psv. Ik vind dat een compliment waard aan Utrecht.

Eerst was het Gouweleeuw. Daarna was het van Dijk en nu is het van der Hoorn die bij PSV en Ajax in beeld is. Het wisselt elkaar om de paar maanden af, maar geen van deze spelers heeft mij kunnen overtuigen echt een grote versterking te zijn voor een Nederlandse topclub. Grote talenten, maar hun ontwikkeling verloopt nog niet zo heel snel..

Van Hoorn zou geweldig passen bij PSV ook omdat de verdediging op dit moment een stelletje kippen zonder koppen zijn. PSV moet toch al versterking halen dus dan zou ik voor Van Hoorn gaan en niet weer zoon mislukte Braziliaan uit Polen maar nu echt is versterking

Hij kan beter naar PSV gaan voor zijn ontwikkeling, want ik zie hun de komende jaren echt veel verder komen in Europa en meer prijzen winnen dan Ajax.
Ajax is nu al matig, en binnenkort gaan de betere spelers ook nog pleiten.
Kortom: als je voor sportieve ontwikkeling kiest moet je naar PSV gaan, als je voor de centen kiest moet je voor Ajax kiezen.

Van de Hoorn en Ajax heeft interesse in deze speler,dacht dat Ajax al een hele mooie talentvolle verdediger had in Bazoer,en ook nog uit de eigen jeugd-opleiding:

8 maart 2013 om 00:16

Bazoer komt uit de jeugd van PSV...

psv en ajax hebben (bijna) geen spelers zelf opgeleid, behalve ajax die sinds de komst van de boer jeugd laat spelen (ebecilio, öbiliz, veltman, denswil, van rhijn etc.)
terwijl het bij psv alleen maar kopen kopen kopen is de enige speler(s) die psv zelf heeft opgeleid zijn locadia, depay en van bommel maar die heeft 10 seioenen ergens anders gespeeld.

stekelenburg
van der wiel
devrij/hoorn
martins indi
willems
clasie
sneijder
maher

Het is toch absurd hoe snel het kan gaan. Toen gisteren bekend werd dat vd Hoorn in de voorselectie zit waren er nog allemaal mensen hier op voetbalzone aan het schreeuwen dat v Gaal dan ook gelijk Beugelsdijk en Schenkeveld mag meenemen.

Nu wil iedereen hem hebben en zegt iedereen hier 'goede verdediger'. Ik durf te beweren dat veel van de mensen die hierboven een mening klaarhebben vd Hoorn nooit bewust hebben zien spelen. De druk ligt hoog voor vd Hoorn dit weekend, één klein foutje en de meepraters schrijven hem gelijk weer af.

Die Veltman was goed tegen Vitesse lol
Die befaamde jeugdopleiding van Ajax brengt alleen maar bagger, de goede jongens als eriksen en Fisher zijn gekochte buitenlanders.

Hopelijk houden ze dit nieuwe beleid bij Ajax erin, lekker eigen jeugd die het net niet is laten doorstromen, dan haalt PSV lekker spelers als Van der Hoorn op, komt het helemaal goed!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren