Voetbalzone

Djuricic: 'Ik zag mezelf geen rol spelen in Ajax-systeem'

Donderdag, 7 maart 2013 om 14:20

Filip Djuricic is naar alle waarschijnlijkheid bezig aan zijn laatste maanden op de Nederlandse velden. De middenvelder bewijst bij sc Heerenveen dat hij toe is aan een stap hogerop en Djuricic vervolgt zijn loopbaan vermoedelijk bij Benfica, al ontkent hij dat een transfer al rond is. Ajax wilde de technicus ook graag hebben, maar de Amsterdammers liepen een blauwtje.

Bekijk de voorpagina voor het laatste nieuws.

Poll

Filip Djuricic zou een aanwinst zijn geweest voor Ajax

7 maart 2013 om 14:24

Zeer professioneel van die jongen. Als hij echt alleen maar als pure nummer 10 kan spelen, dan is het maar goed dat hij dit eerlijk heeft verteld en dus kiest voor een club die beter bij hem past.

7 maart 2013 om 14:33

Professioneel in de zin dat hij keurig bedankt en niet met modder komt gooien in de trant van Ajax kwam niet met het juiste bedrag over de brug, als ze me willen moeten ze betalen etc, wat je ook weleens van spelers hoort.

Maar dit is natuurlijk enigzins grootspraak. Want als Benfica niet kwam en Ajax wel had hij zich er vast overheen gezet. Of beter gezegd, als Benfica nu zonder '10' gaat spelen, gaat hij daar dan niet naartoe? Of nog sterker: als hij nu, geheel naar verwachting, bij Benfica op de bank begint en het eerst eens moet doen met invalbeurtjes, bedankt hij daar dan voor als hij eens linksbuiten of rechtshalf wordt neergezet? Neen.

7 maart 2013 om 14:38

Ik denk gewoon professioneel in de zin van dat hij niet zonder na te denken naar een grotere club verkast. Hij weet blijkbaar wat hij wil en wat zijn opties zijn bij de geinteresseerde clubs. Ik vind dat slim en professioneel van hem.

7 maart 2013 om 14:41

Ze kunnen het mooi vertellen die voetballers.... Benfica heeft gewoon meer geld geboden dan Ajax (zeker gezien het nieuwe beleid). Dus hij is wel een type bankzitter

7 maart 2013 om 17:19

1 woordje voor je gehele stuk. Onzin! Djuricic weet gewoon heel goed van zichzelf waar zijn kwaliteiten liggen, dan is het gewoon slim om daar eerlijk over te zijn richting een club. Zeer prffesioneel noem ik dat. En Djuricic is goed genoeg voor de midden moot van europa dus hij zal best een club vinden waar hij op zijn favorite postie kan spelen. Er is meer in europa dan Benfica en Ajax.

7 maart 2013 om 17:21

Nouja bij Benfica niet op nr 10 spelen of bij Ajax niet op nr 10 spelen is denk ik qua salaris nog wel een verschilletje, en neem daarbij mee dat Benfica de grootste club ter wereld is qua aanhang.

7 maart 2013 om 18:20

Wat een kortzichtige reactie zeg. Vol met aannames en conclusies die volledig onterecht zijn. Djuricic speelt inmiddels al een hele poos op de linksbuiten bij Heerenveen. Meneertje ''grootspraak'' is dus niet vies van professionaliteit ofwel dingen doen die hem niet liggen.

Daarnaast was Benfica ten tijde van Ajax nog helemaal niet in beeld, die kwamen later pas. Hij had toen de keuze tussen Ajax en Twente, zag bij Twente meer perspectief op kansen die hem naar de top kunnen brengen.

7 maart 2013 om 18:40

Grapjas wie is er nou echt ooit van twente naar de echte top gegaan...nobody
Denk ook met alle respect dat hij niet nodig is bij ajax daarnaast heb ik het vermoeden dat hij bij bemfica bqnkzitter wordt....maar alguma coizas. .ik hoop xat hij het red bij benfica...

7 maart 2013 om 18:48

Alsof Ajax het niveau van Twente buitenproportioneel ontstijgt. Djuricic zou bij Twente prima naar zijn potentieel toe kunnen werken. Alsof Twente geen spelers heeft ontwikkeld de afgelopen jaren.. Grapjas.

7 maart 2013 om 20:20

@bubbe, ik denk dat je noobistic niet goed begrijpt. Als je bij Ajax speelt, is de kans 95% groter dat je daarna direct naar een top club kan gaan. Bij Twente is deze kans heel erg klein en moet je dus is naar een subtopper. Heeft niets met kwaliteits verschil te maken, maar puur met de naam die Ajax heeft in het buitenland. Noem ons anders 3 spelers die de afgelopen 20 jaar van Twente naar een top club zijn gegaan.

7 maart 2013 om 20:27

@noobistic
Theo Janssen :-)

7 maart 2013 om 20:43

Weet je wat het leukste van alles is mano?

Benfica speelt niet eens met een echte nummer tien. Die spelen namelijk op dezelfde manier als Ajax (4-3-3/4-5-1), met de punt naar achteren...

In mijn ogen gewoon een non-argument...

7 maart 2013 om 22:30

Ik denk dat ik noobistic heel goed begrijp, maar het er simpelweg niet mee eens ben. Een speler heeft Ajax niet nodig om de top te bereiken. Als Djuricic zich bij Twente goed in de markt zet en ontwikkelt, dan gaat hij sowieso gezien worden. De kans dat je bij Ajax weg geplukt wordt zal groter zijn, maar de kans dat je bij Ajax flopt is misschien nog wel groter. Tal van voorbeelden die dat bevestigen.

Via Twente kun je een prima stap richting subtop Engeland of Duitsland maken. Dan krijg je uitstekend de kans jezelf naar de top te werken.

7 maart 2013 om 23:24

@musi26
Ola John
Luuk de Jong
Cheik Tioté
Theo Janssen :-)
René Notten :-)

7 maart 2013 om 23:26

Daarom dat clubs ook liever spelers weghalen bij Ajax, dan Twente. Simpelweg omdat zij zich op een hoger niveau hebben bewezen (gezien alle flops van Twente bij andere topclubs in Nederland)...

8 maart 2013 om 02:23

Luuk naar een topclub? Nee, Gladbach is geen topclub, Newcastle is ook geen topclub, Benfica is ook geen Europese topclub meer te noemen (alleen nationaal gezien is het van top-niveau)...

8 maart 2013 om 13:45

jaa ze spelen nu met de punt naar achteren omdat Aimar weg is gegaan, daarvoor hebben ze altijd met de punt naar voren gespeeld en als djuricic dan komt zullen ze dit waarschijnlijk weer gaan doen

7 maart 2013 om 14:24

Heeft denk ik een goede keuze gemaakt ajax speelt inderdaad zonder een nummer 10 dus snap zijn keuze wel. Psv heeft hem nog niet nodig en twente speelt dit seizoen ook niet zo leuk dat je daar heen wilt.
Bij benfica kan hij veel verdienen en denk ook dat hij goed genoeg is om hier door te breken en de stap naar grotere competitie te maken.

7 maart 2013 om 14:29

Daar heeft hij een goed punt. Maar waarom speelt hij dan nu linksvoor bij Heerenveen?

7 maart 2013 om 15:25

Bij Heerenveen speelt Djuricic op papier aan de linkerkant, maar in de praktijk heeft hij gewoon een vrije rol. Waarbij Djuricic vaak wisselt van de linker naar de rechterkant of op 10 staat of zelfs naast de spits.

7 maart 2013 om 15:55

Die rol kan hij bij Ajax ook opeisen. Zeker als hij zich goed ontwikkeld. Ik snap ook niet wat hi bedoeld met dat hij niet in het Ajax systeem zou passen.

7 maart 2013 om 18:48

Dit doen ze bij ajax ook dus dat klopt niet lijkt me..

7 maart 2013 om 16:09

Misschien omdat hij daar onder contract staat???
Wat dat betreft heeft hij dus nu niets te zeggen, hij wordt betaald door Heerenveen, als zij Djuricic bij wijze van spreken rechtsachter opstellen zal hij dat ook gewoon moeten doen.
Hij kan er echter wel voor kiezen (wat hij dus blijkbaar ook doet) om met dit soort dingen rekening te houden in zijn keuze voor een nieuwe club.

7 maart 2013 om 18:20

Omdat de coach dit wil.
Hij is het er niet mee eens, maar Filip is een goede jongen die altijd lijkt te handelen in het belang van de club en niet aan zichzelf denkt

7 maart 2013 om 14:29

Jammer dat hij voor Feyenoord onhaalbaar is, had hem graag in dit elftal erbij gezien.

7 maart 2013 om 14:51

Karim El Ahmadi proberen terug te halen in de zomer, alleen als Aston Villa 'met alle respect' degradeert in de Premier League.

Daarnaast zie ik hem haast nooit in de basis staan. Alleen de eerste wedstrijdjes van het seizoen, maar daarna niet meer.

7 maart 2013 om 19:35

Opzich zou ik el Ahmadi wel terug willen zien, blijft een geweldig mooie voetballer. Alleen is op zijn positie momenteel niet echt wat nodig met Clasie, Vilhena, Vormer.
Daarentegen zou Vilhena dan ook door kunnen schuiven op de plek die ik voor Djuricic voor ogen had.
Dan heb je wel weer een erg sterk middenveld, zou alleen wel betekenen dat Vormer nog steeds weinig kansen krijgt.
Mocht Clasie vertrekken dan is el Ahmadi wel de droomkandidaat om hem te vervangen in mijn ogen, dan kan Vormer ernaast en Vilhena op de plek van Immers.
En dan kan je afhankelijk van de tegenstander nog wat rouleren met die 4.
Klinkt niet slecht al hoop ik zelf dat Clasie zo lang mogelijk bij ons blijft, geweldig gifkikkertje op het middenveld en een echte Feyenoorder.

7 maart 2013 om 14:31

Hij zal het zelf natuurlijk het beste weten maar ik denk dat hij een perfecte vervanger van Eriksen was geweest, nu speelt die nog bij Ajax maar volgens mij had hij ook goed op de plaats van Siem de Jong kunnen spelen (wisselend positiespel met Eriksen), De Jong is bij De Boer toch eerder aanvaller. Maar goed, die jongen maakt natuurlijk zijn eigen keuzes, al heb ik niet het gevoel dat Benfica een betere keuze is dan Ajax.

7 maart 2013 om 14:31

Verstandig van hem. Ben ook blij dat hij niet naar Ajax gaat, ook al is het natuurlijk een talentvolle voetballer.

7 maart 2013 om 14:33

Ik denk zelf dat hij beter in de top van de eredivisie moet spelen. Is veel beter voor zijn ontwikkeling alleen je verdient niet zoveel als in portugal dat zeker. Maar in een team als ajax psv heb je normaal gesproken het meest balbezit. Met zijn talent denk ik dat hij best rechts-links buiten kan staan. En wie weet gebeurd het nog als erikssen of een ander steunpilaar weg gaat.

7 maart 2013 om 14:33

Dat noemen we zelfkennis. Djuricic is een 10 of hij moet in een vrije rol spelen. Dat bestaat bij Ajax niet echt. Goede voetballer en Benfica is zeer mooie stap voor hem, hopelijk krijgt hij daar een kans wat Benfica haalt elk seizoen een vracht aan nieuwe spelers.

7 maart 2013 om 14:34

Maar wat is nou een echte nummer 10? Volgensmij is het vrij breed. Je hebt de echte passers zoals Sneijder, maar je hebt ook de lopers met de individuele actie zoals Kaká. Ik schaar Djuricic toch in dat laatste rijtje. En waarschijnlijk is hij dan inderdaad het beste in een vrije rol achter de spits, maar zou hij die rol bij Benfica wel krijgen dan? Ik betwijfel het eerlijk gezegd.

7 maart 2013 om 15:23

Je hebt wel een punt, hij krijgt gewoon meer geld bij Benfica, dat is de hoofdreden. Maar geen schande dat hij voor Benfica kiest, is natuurlijk een mooie club, en kennelijk ziet hij daar meer mogelijkheden.

7 maart 2013 om 18:23

Een transfer naar Benfica is nog helemaal niet aan de orde. Djuricic had gewoon bij Twente getekend wanneer Twente door de transfer van Fer genoeg geld voor Djuricic had gehad. Zou bij Twente toch echt minder verdienen dan bij Ajax.

Niet je mening geven als je niet de moeite neemt jezelf er in te verdiepen.

7 maart 2013 om 18:30

Wie zegt dat hij bij Twente minder zou verdienen dan bij Ajax?? Bij Twente wordt net zo goed met geld gesmeten, terwijl Ajax dat juist níet meer doet. En sinds jij in de financiën van Twente zit, en alles precies weet over zijn transfer mag jij wel praten? Was jij toevallig aanwezig bij de onderhandelingen met Twente dan? Lijkt me niet he,...

7 maart 2013 om 18:52

Ik weet wel zeker dat dit het geval is. Het salarisplafond van Twente ligt lager dan die van Ajax. Ajax geeft op structurele basis zelfs bijna 2x zoveel uit aan salarissen dan Twente. Wel rekening houden met het feit dat Ajax meer spelers onder contract heeft staan, maar de aanname dat Ajax financieel meer kan bieden aan Djuricic is zeker gegrond te noemen.

7 maart 2013 om 18:58

Zeker is dit gegrond, maar aan het salaris van nieuwe spelers als Moisander en Babel te zien, zal dit echt wel meevallen. Twente kan (financieel) gewoon prima mee met Ajax en heeft ook dure spelers gekocht, Fer, Castaignos en Tadic bijv. Die verdienen echt niet niks. Djuricic zou onder die categorie vallen denk ik.

7 maart 2013 om 14:34

Hij had heel goed bij Feyenoord gepast op de 10 positie ipv Immers. Hij heeft de actie in huis en een goed doelpuntenmoyenne. Pelle houdt per wedstrijd 2 tot 3 man bezig. Djuricic was de perfecte man om met zijn acties die ruimte bespelen achter Pelle.

7 maart 2013 om 14:44

Waarschijnlijk was Feyenoord dan nu al kampioen geweest hahah! Maar serieus, welke club in Nederland kan hem niet gebruiken? Deze jongen is zo goed...

7 maart 2013 om 14:40

Wat een onzin brult Djuricic hier , Eriksen is van nature ook een 10 , maar staat nu ook als Linkshalf te spelen..

7 maart 2013 om 16:12

En omdat Eriksen dat doet moet hij dat ook maar willen?

7 maart 2013 om 14:52

Jammer dat hij niet wil komen naar Ajax. Goede voetballer, en zou in de zomer niet duur zijn gezien het feit dat zijn contract dan nog maar één jaar doorloopt. Maar na deze afwijzing zie ik Ajax wel voor Maher gaan als opvolger van Siem de Jong en/of Eriksen. Ajax praat niet voor niets met Djuricic, ze willen dus een speler erbij voor op het middenveld. Maher zal dan wel wat meer kosten, maar Ajax krijgt ook genoeg geld binnen deze zomer. Mits het niet buiten proportie is het bedrag, hoop ik echt dat ze Maher binnen halen! Een geluk dus bij een ongeluk.

7 maart 2013 om 14:53

Een goede beslissing van Djuricic! Ik vind hem ook niet passen in het Ajax-systeem en zou het zonde en vreemd hebben gevonden als ze hem hadden aangetrokken. Maar misschien was het gesprek met Overmars c.s. gewoon oriënterend (zeker van de kant van Djuricic, maar ook van Ajax-kant)..

7 maart 2013 om 14:54

Vind hem het beste tot zijn recht komen in een vrije rol vanaf de flank , dat hij de ruimte heeft voor zijn acties , net zoals Wijnaldum dan het beste tot zijn recht komt.

Bij PSV zou ik hem ook wel graag zien voetballen en dan in combinatie met spelers als Depay en Wijnaldum en dan met veel beweging en positiewisseling , lijkt me ideaal voor hem en kan fantastisch voetbal opleveren.

7 maart 2013 om 14:57

Dan gaat hij toch lekker naar een andere club !

Het Ajax systeem staat vast, maar evengoed zijn ook daarin voortdurend positiewisselingen en diepgaande spelers aan de orde.
Positie gebonden is het dus allerminst, de kracht van het Ajax systeem is juist de onverwachte loopacties en het druk naar voren houden.

Hij wil blijkbaar los van het spelsysteem een vrije rol krijgen.
Ja, dat komt hij ook bij Benfica van een koude kermis terug ook. Je eigen wedstrijd spelen in een wedstrijd is slechts voor de allergrootste weggelegd.

En bij Messi zie je ook dat hij juist heel erg in de teamdiscipline speelt, maar daarin z'n momenten kiest.
Dat had Djuricic bij Ajax zeker ook ruimte voor gehad. Bewijs dat je de beste bent en de spelers zullen een stapje harder voor je lopen, dan wel de ruimtes voor je afdekken.

7 maart 2013 om 17:04

Klopt. Bij Benfica werd Ola John om die reden ook niet direct in de basis gezet. Die moest zichzelf tactisch aanpassen zodat hij in het spel van Benfica zou passen. Waarom zou dat voor Djuricic anders zijn?

7 maart 2013 om 15:20

Ajax kan veel beter gaan voor een type Maher/ Van Ginkel, spelers met veel loopvermogen en redelijk verdedigend, niet iemand die achter de spits als pure nummer 10 moet spelen a lá Djuricic, wat hij zelf ook al aangeeft.

Ajax moet alleen spelers kopen die echt een paar klasses beter zijn dan wat er in de jeugd rondloopt en het belangrijkste; spelers die in het Ajax systeem passen.

7 maart 2013 om 15:21

Nou daar heb je veel aan om zo vast aan 1 systeem vast te houden. Word je zo één van de grootste talenten door de neus geboord.

7 maart 2013 om 15:24

Nee, je moet elke keer als je een aankoop doet het hele systeem omgooien.

7 maart 2013 om 15:30

Nou voor Djuricic had ik toch een uitzondering gemaakt...

7 maart 2013 om 15:37

Je weet toch wel dat Ajax sinds de revolutie van Cruijf het beleid voert met een bepaalde visie, daarbij hoort ook dat men 4-3-3 speelt en dat spelers die naar Ajax komen zich aan dat systeem moeten aanpassen en niet Ajax hun systeem aan spelers moet aanpassen.

7 maart 2013 om 16:08

Als zo'n fantastische speler als Djuricic dan nooit in de arena kan krijgen, dan zou ik toch maar van dat beleid afwijken.
Van zulke voetballers kan ik genieten, veel meer als Siem de Jong met alle respect.

7 maart 2013 om 21:50

Het is een leuke voetballer, maar zijn rendement vindt ik veel te laag, kun je net zo goed een speler als Maher halen die wel in het systeem past.

7 maart 2013 om 15:46

Maar waarom zou Djuricic niet in het Ajax systeem passen? Hij kan op 10 zelfs als spits spelen of als linker middenvelder deze speler haalt op elke positie aanvallend een 8.

7 maart 2013 om 18:25

Er lopen meer talenten rond binnen de voetbalwereld.
Djuricic is erg goed, maar geen exceptioneel talent.

Voor een Messi of Ronaldo gooi je het systeem om, niet voor Djuricic.

7 maart 2013 om 19:31

Daar heb je inderdaad wat aan... Ajax heeft het talent zelf in de jeugd rondlopen die in het genoemde systeem passen of daar voor klaar worden gestoomt. Andersen, Meleg, Serero, Klaassen zijn prima talenten.. Serero is al wat oud om talent genoemd te worden..

7 maart 2013 om 21:54

Mee eens, al vind ik Klaassen meer een type De Jong, Meleg is het denk ik nog te vroeg voor en Serero twijfel ik een beetje over (erg blessuregevoelig), dan kun je misschien beter een Maher halen voor 1 of 2 jaar en daarna Meleg doorschuiven, maar ik denk toch dat Maher wat te duur is, dus zullen we het waarschijnlijk met Serero en Schöne moeten doen en daarachter een Klaassen en Meleg.

Misschien kun je Andersen of Fischer op 10 zetten.

7 maart 2013 om 15:29

Ik ben er als Ajax fan heel blij mee, want deze jongen is geen complete speler en dus geen topper. Het is allemaal show; het ziet er geweldig uit, maar het rendement blijft uit, zowel qua scorend vermogen als assists en verdedigend brengt hij niets. Benfica, Twente of wie dan ook mag hem hebben. Eriksen, die we nu hebben, en Maher van AZ zijn drie klassen beter, en die zijn van dezelfde leeftijd.

7 maart 2013 om 15:34

Slimme keuze van een jonge kerel. Jammer, had 'm er graag bij gehad, maar ik denk dat Maher beter bij ons zal passen. Daar moet Ajax dan ook volledig voor gaan in de zomer! Voorkeur van Maher ligt ook bij Ajax, dus dat is mooi meegenomen.

7 maart 2013 om 15:36

Het zou echt heel mooi zijn als Djuricic in Nederland blijft naar een topclub gaat, zodat we nog wat jaartjes kunnen genieten van deze klasbak. Het is zeker de moeite waard om in zo'n speler te investeren met een 1jarig contract zal ie niet al te duur meer zijn,en je kunt hem later voor een mega
bedrag verkopen denk zeker wel 20 miljoen euro als het niet meer is.

7 maart 2013 om 15:38

Wat een lariekoek. Net alsof de Boer en Overmars niet zien wat hij voor speler is. En dan 6 miljoen zouden betalen voor een speler die niet in het systeem past. Kom kom.

7 maart 2013 om 15:56

Mahar komt gewoon naar Ajax.... Djuricic is een goede voetballer maar niet voor een Ajax systeem, Twente zou perfect voor hem zijn maar helaas vertrekt die naar Benfica.

7 maart 2013 om 15:58

En matige spelers als Hoesen, Moisander,babel,sana en Schone iets minder maar toch passen wel in het heilige Ajax systeem?

7 maart 2013 om 16:52

Moisander en Babel komen oorspronkelijk uit de Ajax opleiding, dus die kunnen sowieso makkelijk anticiperen. Sana en Schone kosten een schijntje of zelfs niets en vind ik eerlijk gezegd best wel goed passen bij het Ajax systeem, dat Sana minder goed speelt de laatste periode betekent niet dat hij ongeschikt is voor het systeem. En Hoesen is een jonge speler die alles heeft om een nieuwe Kluivert te worden, hij is een aanspeelpunt met voldoende beweeglijkheid en techniek, alleen heeft hij nog wat tijd nodig.

Dus ik snap je punt niet zo.

7 maart 2013 om 16:56

Hoesen kan er nog komen echter voldoen Moisander en Babel niet aan het niveau voor Ajax ondanks dat ze uit de jeugd komen.

7 maart 2013 om 17:00

Moisander is geen nieuwe Vertonghen, maar hij is een degelijke verdediger die het niveau van Ajax zeker aankan. Ook Babel heeft zijn waarde gehad voor dit team, ook als ik hem niet echt bij het huidige Ajax en de filosofie van De Boer vind passen.

7 maart 2013 om 16:52

@sswaa

Wat is dat nou voor een rare opmerking? Ajax ziet Djuricic prima passen in het systeem, hij vind alleen zelf van niet. Hij wil liever naar een club die hij zelf beter bij hem vind passen.

Als iemand liever niet bij Ajax speelt omdat hij denkt dat dat spel hem niet ligt, prima toch? Is toch geen enkele reden om diverse spelers van Ajax voor matig uit te maken?

7 maart 2013 om 16:03

Jammer had deze JC van de Balkan graag bij de mooiste club van de wereld gezien.

7 maart 2013 om 16:52

Waarom gaan de ajaxcieden gelijk zo gepikeerd reageren, niet gewend om afgewezen te worden? Miss had die beter kunnen zeggen, ik wil een nummer 10 worden, want daar speel ik het beste en wil niet gaan kijken hoe ik het op andere posities ga doen, wat dus zou gaan gebeuren bij Ajax, omdat Ajax niet met een nummer 10 speelt. Als hij een Lb/rb/lh/rh was geweest had die miss juist wel voor Ajax gekozen. Wat een geïrriteerde reacties voor niks.

7 maart 2013 om 17:18

Ik meld nergens dat Djuricic zich moet laten omturnen.
Maar Djuricic meld in deze Artikel dat hij geen Ajax Systeem aan kan , en dat vind ik onzin , want als je maar wilt omturnen naar een Linkshalf , kan hij ook wel hoor , kwestie van meer discipline.

7 maart 2013 om 19:10

Zelden zal er een speler van Heerenveen zo door alles en iedereen gehypt zijn als Filip Djuricic. Als al die mensen hem toch eens dit seizoen iedere week de gehele wedstrijd hadden zien spelen...

Hij is nota bene al verschillende malen terecht gewisseld, gewoon omdat hij de zwakste speler bij Heerenveen was.

Maar misschien heeft al die bewieroking er wel toe bijgedragen dat Benfica een behoorlijk bedrag voor hem gaat neertellen, dus iedereen bedankt!

7 maart 2013 om 19:58

Heerlijk al die ajacieden die op hun pik getrapt zijn. Filip wil graag bij zijn volgende club op 10 spelen. Waar hij nu bij ons speelt is niet relevant. Iig en held die een speciaal plekje in ons hart heeft.

7 maart 2013 om 20:12

Blijft lastig voor sommige Ajacieden om te accepteren dat niet iedereen naar hun clubje wil. Deze jongen heeft gewoon een heel verstandig besluit genomen met een goed argument. Pas je niet in het zo gewilde Ajax systeem, dan moet je jezelf dat ook niet opdwingen en gewoon een andere club zoeken. Benfica lijkt me een mooie club voor hem, hoop dat hij daar slaagt.

7 maart 2013 om 20:27

Vind jij het dan niet lastig als een goede voetballer niet voor jouw favoriete club wilt spelen? Rare logica bezit jij. Als je graag wilt prikken, zorg dan de volgende keer voor een beter argument.

7 maart 2013 om 22:11

goede voetballer? tja, misschien leuk. Maar mijn club heeft Toivonen en Wijnaldum. Beide veel betere spelers dan Djurici. Dus mijn argument is goed genoeg. Ga zelf maar eens wat betere argumenten zoeken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

sc Heerenveen

Stand
Selectie
Actuele wedstrijden
 TeamPnt+/-
6.FC Twente6227
10.AZ392
Voor de complete stand: Eredivisie
SpelersPositieW
Pele van AnholtMiddenvelder320
Filip DjuricicMiddenvelder327
Sven KumsMiddenvelder322
Alfred FinnbogasonAanvaller3224
Jeffrey GouweleeuwVerdediger311
Ramon ZomerVerdediger300
Voor de complete selectie: Clubpagina sc Heerenveen.

85 fans
Middenvelder, 21 jaar
SeizoenClubW
2012/2013 sc Heerenveen 32 7 4 0
2011/2012 sc Heerenveen 34 10 4 0
2010/2011 sc Heerenveen 24 2 2 0
2009/2010 sc Heerenveen 9 1 1 0
2008/2009 - 17 0
Laatste voetbalnieuws

Overmars: 'Natuurlijk weet ik waarom Sulejmani niet voor Ajax speelt'

De wegen van Miralem Sulejmani en Ajax scheiden aan het einde van het seizoen. De duurste aankoop aller tijden van de Amsterdamse club zal waarschijnlijk naar Benfica vertrekken. De Servische aanvaller...Lees verder

In de wandelgangen

Zaterdag 18 mei
Als het aan de supporters van Borussia Dortmund ligt, wordt Christian Eriksen komende zomer binnengehaald. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Wat beoogde Advocaat nu werkelijk met zijn terugkeer bij PSV?

Al in december baalde Dick Advocaat van het dagelijkse pendelen naar zijn werk. Tijdens zo’n geestdodende rit tussen Den Haag en Eindhoven (en weer terug) betastte hij zijn pols en vroeg zich nuchter af of hij niet beter kon gaan vissen op de pier van Scheveningen. Lees verder

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling
  •  
    Door ( reacties)

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Pagina gegenereerd in 0.171875 seconden.