Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ramos: 'Ik weet niet of er contact was, ik heb de beelden nog niet gezien'

Laatste update:

Real Madrid was zaterdag voor de tweede keer deze week sterker dan Barcelona en boekte in het eigen Santiago Bernabéu een verdiende 2-1 overwinning. In de blessuretijd hadden de bezoekers echter nog op gelijke hoogte kunnen komen, toen Adriano over het been van Sergio Ramos ging en een penalty leek te verdienen. De bal ging tot woede van de Barça-spelers echter niet op de stip.

/

Adriano ging weliswaar erg theatraal naar de grond, maar er leek wel degelijk sprake te zijn van contact. "Ik weet niet of er contact was, ik heb de beelden nog niet gezien", zei Ramos kort na afloop. "Ik kan het moment niet meer goed herinneren, maar wij zijn de verdiende winnaars." Daar was Aitor Karanka het mee eens: "Iedereen heeft laten zien dat zij het waard zijn om voor Real te spelen. We willen op deze manier doorgaan en hopen dinsdag op een goed resultaat tegen Manchester United."

Jordi Roura, de interim-manager van Barcelona, leek ook wel te kunnen leven met de uitslag: "Het is altijd moeilijk om iets te halen uit het Bernabéu en dat was nu ook zo. Ik ben tevreden over wat mijn spelers hebben laten zien en we kwamen dicht bij een punt, maar het mocht niet zo zijn. De penalty? Ik denk dat de beelden voor zich spreken, maar we moeten niet naar de scheidsrechter wijzen."

Dat laatste deed Victor Valdés wel: de keeper van Barcelona was woedend over de niet gegeven penalty en belaagde na afloop scheidsrechter Miguel Angel Perez Lasa, wat hem op een rode kaart kwam te staan. Op Twitter verscheen het gerucht dat Valdés de arbiter in de kleedkamer nogmaals had aangevlogen en dat hij naar het politiebureau van Madrid was gebracht, maar dat gerucht is niet waar.

Barcelona had een penalty verdiend

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als of je daar beelden voor nodig hebt.
Zeg gewoon ja of nee wees een man.

2 maart 2013 om 19:23

Hij raakte hem wel, maar dat was veelste licht voor een strafschop. Ook de manier hoe Adriano valt.. Dat was gewoon bunjee jumpen. Alhoewel als Adriano normaal viel zou de scheids hem echt wel op de stip leggen. Maar dat geeft geen garantie dat de penalty benut word. Barca fans kunnen nu wel hun frustratie uiten, wat ik ook wel vind meevallen ik zie weinig Barca fans meer op Voetbalzone.

2 maart 2013 om 19:27

Dat kan hij dan toch gewoon zeggen?
Ik vind dat soort dingen altijd zo zwak.

2 maart 2013 om 19:37

Ja ik weet niet.het was een duw maar het kan ook zijn dat hij licht neerging ik zou eerst de beelden moeten zien.

2 maart 2013 om 21:37

Hij raakte uit balans door het contact dus het was een strafschop. In mijn ogen had de scheidsrechter de bal op de stip moeten leggen en zowel Ramos als Adriano een kaart moeten geven. Ramos stak bewust zijn been uit terwijl de bal weg was en ontnam hiermee een directe scoringskans omdat Adriano uit balans raakte en Adriano leek bewust de scheidsrechter wilde beïnvloeden met een overdreven duikeling.

Het is toch vreemd om te zien hoe snel de arbitrage kaarten trekt wanneer Ronaldo besluit neer te gaan. Zowel Pique als Alves zijn gewoon flink genaaid hier, met name Pique. Ronaldo kon zijn lach gewoon niet inhouden.

Madrid heeft overigens zeer terecht gewonnen. Barcelona was wederom waardeloos en verdiende absoluut geen punt hier. Mocht de strafschop zijn gegeven dat was Ramos persoonlijk verantwoordelijk voor het mislopen van twee punten die ze op basis van het spel verdiend hadden.

2 maart 2013 om 22:01

Dat van Adriano was gewoon veeel te licht voor een strafschop. En zoals je zegt, moest hij gewoon niet zo dom gaan duiken. Want je weet dat dat soms tegen je kan werken. Ik ga niet zeggen dat het onterecht zou zijn voor een penalty (zeg ik het toch nog...)
Maar idd die gele kaart voor pique sloeg totaal nergens op. Hij trok gewoon overal kaarten voor, was de weg kwijt.

2 maart 2013 om 22:06

Highvoltage

Hoezo is het te licht? Wat is 'te licht'? Volgens mij was het genoeg om hem uit balans te brengen waardoor hij niet kon scoren. Dat is dan toch genoeg?

Clàssic's zijn altijd moeilijk te fluiten maar dit moet toch de makkelijkste in jaren geweest zijn en toch ontspoorde het uiteindelijk. De belangen waren niet zo groot als anders, de spanningen vielen mee en een ploeg speelde op wandeltempo zonder ook maar enige intentie om er wat van te maken.

2 maart 2013 om 22:10

Ja we hebben verdiend gewonnen maar jullie zullen toch kampioen worden.

2 maart 2013 om 22:22

Het was sowieso een strafschop. Als je kijkt dat die scheids de hele wedstrijd voor van die zielige overtredingen fluit was deze in vergelijking tot de rest zeker een penalty. Zijn allemaal gewoon aanstellers die spelers van Real en Barcelona. In Engeland zou dit zeker geen penalty zijn maar ik vond in de context van deze wedstrijd dat de bal zeker op de stip had gemoeten.

2 maart 2013 om 22:33

Estelada

Je zegt:

"ramos stak bewust zijn been uit terwijl de bal weg was en ontnam hiermee een directe scoringskans omdat Adriano uit balans raakte en Adriano leek bewust de scheidsrechter wilde beïnvloeden met een overdreven duikeling."

^^ Dit klopt volgens mij niet ? Is het nou dat Adriano uit balans raakte omdat Ramos contact had met hem ? zo ja, waarom zou hij de scheidsrechter dan willen beïnvloeden ? Mooi om de positie op zo een wijze te zien ik kan het nog mooier voor je maken.

Op het moment dat Adriano de bal veel te ver vooruit speelde zag die dat zijn scoringsmoment voorbij ging en omdat Ramos 3 seconden geleden contact met hem had wilde hij de scheidsrechter beïnvloeden. Wees eens redelijk, kijk terug naar de video, Arbeloa was eerder dan Adriano bij de bal.

Als tweede zeg je: "volgens mij was het genoeg om hem uit balans te brengen waardoor hij niet kon scoren. Dat is dan toch genoeg?"

Goed dat jij kan zien dat hij zou scoren, vraag mijzelf eigenlijk af hoe jij zo zeker bent dat hij zou scoren ? kun je mij ook vertellen wat uitslag zal zijn van Manchester United - Real Madrid ?

Real Madrid heeft verdiend gewonnen, Messi is weer nergens te bekennen, de tweede helft dacht ik dat hij gewisseld was maar hij speelde nog. Contact tussen Ronaldo en Pique ging nergens over. Contact tussen Varane en Pedro ging ook nergens over.

Sergio busquets heeft Jordi Alba wel goed opgeleid zie ik, beide toneelspelers, is er geen bureau die beide spelers wil contracteren om te acteren?

Ronaldo heeft hele mooie vrijtrappen genomen. Morata heeft wel goed meegespeeld vind ik.

3 maart 2013 om 05:52

Dan kun je ook kritiek hebben op de penalty van de copa voor Ronaldo, die ging ook dankbaar naar de grond bij nauwelijks contact. Of op de gele kaart bij de eerste actie van Ronaldo, daar was zelfs geen contact. Deze arbiter heeft in 30 wedstrijden nog nooit een penalty tegen Real gefloten, dus het verbaasde me niets. Hala Miguel Angel Perez Lasa.

2 maart 2013 om 19:23

@giants

Succes fans heb je altijd indien een ploeg het goed doet, echter zijn er ook nog echte Barça fans hier, dit verlies is gewoon pijnlijk, vandaar dat er weinig reacties vanuit hun kamp komen denk ik.

2 maart 2013 om 21:02

Er is één iemand die gewoon wegblijft na zo'n verlies en dat is Guaporta. Hij is altijd niet vatbaar om te reageren, omdat zijn frustraties de overhand zullen nemen en dan gaat hij éénzijdig reageren. Althans, dat zei hij een paar keer.

Hij is tenminste verstandig.

2 maart 2013 om 21:51

hahaah valt me op dat hij (guaporta) echt zeer afwezig is!

er was echt een minimale aanraking en Adrianao was al aan het duiken daarvoor, hij had gegeven kunnen worden maar ook net zo goed niet zeker niet na de theater, was Adriano gewoon doorgerend ipv alvast te duiken dan had Ramos hem wel vol geraakt denk ik en was het een duidelijke penalty. Overigens verdiende Barca hier echt geen gelijkspel!

3 maart 2013 om 07:49

inderdaad, dat is dan wel verstandig, anders krijg je een ban zoals die fiorentina supporter,.

Hahahaha mooier kan die het niet verwoorden. "ik weet niet of er contact was geweest, want ik heb de beelden nog niet gezien."

Achja wel of geen contact, de manier waarop Adriano ging liggen als een stervend zwaan verdiende wij niet eens een penalty.

Daarbij moeten we eens ophouden met het feit, dat wij een echte spits nodig hebben. Zeiden we dat ook 3 jaar geleden ? precies. Het zit ons niet mee even.

2 maart 2013 om 19:18

"zijden we dat ook 3 jaar geleden ? precies"

Jij antwoord op je eigen vraag?

2 maart 2013 om 19:20

Dat is de bedoeling..

2 maart 2013 om 19:24

Bedoeling van wat? Om op je eigen vraag een antwoord te geven?

2 maart 2013 om 19:26

lesje begrijpend lezen nodig?

2 maart 2013 om 19:32

Alvast geen " Vlaams "..

2 maart 2013 om 21:05

Het is een reactie op een fictief iemand die hoort te zeggen: "nee". En dan zegt P. Guardiola: "precies (nee dus)"

2 maart 2013 om 22:05

Retorische vraag noemt men dat. Volkomen normale zinsconstructie van Pep.

2 maart 2013 om 22:16

Geen nederlands les geven aub

2 maart 2013 om 19:24

Ik snap eigenlijk nog steeds niet dat ibra daar weg is gestuurd.

On: Als scheids zou ik gek worden van al het toneel van beide teams. Niet zo miepen allemaal, naar mijn mening vielen er veel te veel gele kaarten en moet er gewoon doorgespeeld worden. Als iemand je in je gezicht raakt met een vingertje ben je je oog niet kwijt. Als iemand je een duwtje geeft hoef je niet te gaan liggen. Als iemand je aan je arm trekt hoef je geen 360 te draaien waar een professionele skier nog trots op zou zijn.

Ik word van beide kanten moe

2 maart 2013 om 21:41

Dat Adriano overdreven neerging mag geen reden zijn om de strafschop niet te geven. Zoals ik het zag was er voldoende contact om Adriano, die op snelheid was, uit balans te brengen waardoor hem op onreglementaire wijze een scoringskans werd ontnomen. Daarom zou ik de strafschop geven en Ramos zijn tweede gele kaart geven. Daarnaast zou ik Adriano een gele kaart geven omdat hij zijn val duidelijk overdreef en de scheidsrechter wilde manipuleren.

3 maart 2013 om 10:01

Estelada, dat zie ik je nu al 2x zeggen, allebei een kaart. Heb je dat ooit al eens ergens eerder gezien?!? Wat een onzin! Geel voor een overtreding en geel voor een schwalbe...tegelijk. Hoe kom je erbij?

Wat zou er veranderen als Barcelona een penalty kreeg en Messi hem scoorde.. Dan stond het alleen op de score bord 2 - 2 niets anders.. Barcelona heeft dat niet eens verdiend zij speelde zwak.. Real Madrid was heer en meester in de 2e helft.. De Barca-fans zaten hier te zeggen dat Real Madrid alleen met ze 11 konden verdedigen maar in de 2e helft hoorde wij ze niet spreken..

Over dat penalty ik zou hem geven maar wie ben ik?

dit is wel de domste reactie die je kan geven je voelt toch zelf of er contact is of niet heb je je camerabeelden nodig om te weten of je eigen voet iemand zijn been haakte?

2 maart 2013 om 19:20

Haha en dan noem jij Ramos reactie " dom ".. Voetbal is een contactsport je raakt hem overal en voelt alles.. Maar of je dan nog is moet weten dat je eigen overtreding een penalty waard was.. heb je inderdaad beelden voor nodig.

2 maart 2013 om 19:23

Toen ik voetbalde had ik dat soms ook dat ik iemand pootje lapte maar door de adrenaline niets doorhad of dacht dat het gewoon de bal was.

2 maart 2013 om 19:32

Je onthoud niet altijd als je iemand geraakt hebt, vooral in zo'n wedstrijd waar je 100% geconcentreert moet blijven. Ik begrijp niet wat hij fout zegt, hij wilt even kijken naar de beelden zodat hij dat kan bevestigen, mag toch? of zal de wedstrijd opnieuw gespeeld worden?

Het was geen penalty, gewoon te licht daarvoor. De barca fans zitten nu op de plaats waar de real supporters enkele seizoenen terug zaten. Soms krijg je alles mee, soms alles tegen

Wat mij zo irriteert is dat de supporters klagen om een penalty die terrecht niet gegeven word alleen zodat ze niet willen verliezen. Wel, als jullie zo graag willen winnen van Real moet je er ook voor vechten, barca verdiende niet eens een punt

Er was net zoveel contact als bij de overtreding van Piqué op Ronaldo waar wel een penalty voor werd gegeven. Maar goed, Real Madrid heeft elke Clásico de scheids mee, dus zo'n verassing was het niet.

Edit: ben ik nou de enige die zag dat er 2 gele kaarten aan Arbeloa werden gegeven?

2 maart 2013 om 19:19

Overdrijf niet wil je. 'elke Classico'. Soms hebben wij ze even net mee, en soms zij. Ik kan best begrijpen dat ie hem in de eerste instantie niet gaf, terwijl het er wel een was.

2 maart 2013 om 19:20

Nou nou elke classico is ook overdreven waren tijden dat barca alles meekreeg dus een zwak excuus...

2 maart 2013 om 19:22

Ben ik nou enige die zat dat Jordi Alba zijn middelvinger richting de Madrileense tribune toonde bij dat goal van Messi ?

2 maart 2013 om 19:25

@soccerquotes

Je kunt beter klagen over het rascisme dat het publiek keer op keer flikt tegen Dani Alves i.p.v. dat klagen over Alba.

Oerwoudgeluiden maken lijkt me ernstiger of niet?

2 maart 2013 om 19:27

Incident van Busquets vergeten tegen Marcelo? David Villa die Mesut Ozil geloof ging uitschelden..

2 maart 2013 om 19:28

@la-roja Over racisme gesproken? Racisme op het veld, waar gaat het over.. Of ben je Busquets vergeten die Marcelo ''mono Mono'' Noemde wat aap betekend. En David Villa die het geloof van Mesut Ozil beledigde, toen Ozil door het lint ging vorig jaar?

2 maart 2013 om 19:29

Inderdaad La-roja, dat gebeurde tijdens de Copa wedstrijd in Bernabeu ook al. Schandalig hoe daar niet tegen wordt opgetreden.

Was trouwens de wijsvinger van Alba.

2 maart 2013 om 19:31

sinds wanneer is essien blank dan? ga weg met je oerwoudgeluiden

2 maart 2013 om 19:34

Inderdaad Barca en real moeten beiden 20 punten mindering krijgen voor rascisme.

2 maart 2013 om 19:39

idd, die man hoort gestraft te worden. Ik wil zien of de fans van Barca dit ook meetellen als hun 'fair pley' of gewoon man genoeg zullen zijn om toe te geven wat voor een onsportieve speler die alba is

2 maart 2013 om 19:41

We hebben het over deze wedstrijd hè!

Anders kun je wel 100 jaar terug in de tijd gaan maar ik wist het wel dat jullie dit weer goed gingen praten! Triest echt triest!

2 maart 2013 om 19:51

@soccerquotes

Dat van Busquets is nooit bewezen en dat van Villa was een gerucht die later ook ontkracht werd.

Triest om met het vingertje naar Barcelona te wijzen, terwijl je het gedrag van de Madrilenen hoort af te keuren.

2 maart 2013 om 21:25

Nooit bewezen? Ben jij nou serieus? Er zijn er zelfs beelden van, ik weet niet of je kan liplezen, maar als je het kan zou ik als ik jou was zeker een poging wagen het te bekijken.

2 maart 2013 om 21:47

Soccerquotes, Giants,

Heb je de bewijzen al? Die bewijzen die de liplezers weerspreken? Je eigen subjectieve oog zeker.

2 maart 2013 om 19:26

@azulgrana01 stop met je haat tegen madrid, het word steeds erger met jou. sinds wanneer krijg real altijd de scheidsen mee tijdens een el classico? dan valt het alleen bij jou op want dat is helemaal niet waar. en die twee gele kaarten op arbeloa begin je ookal te verzinnen om een discussie's uittelokken, gewoon niet doen.

2 maart 2013 om 21:12

Je mag echt blij zijn want Ronaldo was een doorgebroken speler
en dus rood voor Pique wat ook niet gegeven was..

beetje 50-50..

jammer maar barcelona zal zich moeten herpakken en concentreren op de Cl
want de landstitel kan ze bijna niet meer ontgaan..

2 maart 2013 om 21:42

Ja, dat dacht ik ook! Maar gezien het feit dat daarover nog niks in het nieuws is gekomen zou het wel niet zo zijn.
Dat eerste wat je zegt slaat echt nergens op, maja, nu heb je in ieder geval een excuus voor het dramatische spel van je club.

was zeker een pingel, echter 2-2 zou niet terecht zijn geeweest gezien het spelbeeld

2 maart 2013 om 19:24

Wie zegt dat de penalty er in zou gaan?

Het was veel acteerwerk, maar er was duidelijk contact. Dus woede van de Cules op het eind is begrijpelijk.

Moest de scheids een penalty geven:ja.

2 maart 2013 om 19:27

Dat mag geen excuus zijn, voor het verlies, Barca had hier gewoon geen initiatief getoond en dan verdien je niet om te winnen. Hopelijk gaat het vanaf volgende wedstrijd weer als van ouds.

2 maart 2013 om 20:17

Ik dacht eerst ook een penalty; maar na de wedstrijd. Toen ik het weer 30x zag vind ik het geen penalty. Maarja iedereen ziet het anders. Wel jammer dat Aad de Mos en Sierd de Vos zo pro Barca zijn en van een schande spraken en het "zuiver penalty" was. Dat zorgt er toch wel voor dat het een minder wedstrijd wordt als de commentators duidelijk voor een team zijn.

Ramos kan zich het moment niet herinneren zegt hij. Dat zegt genoeg!

Als adriano geen duik erbij nam hadden ze hem gekregen en dat was zeker verdiend hij tikt zijn knie toch redelijk aan goed aan.

Pepe trouwens ook irritant aan het aanstellen steeds zeg pfff

2 maart 2013 om 21:01

Het was ongelooflijk licht contact. Buiten de 16 zou er misschien net een vrije trap voor gegeven zijn en dat niet eens altijd, laatstaan dat het een penalty is.

2 maart 2013 om 21:18

Dus? Elk overbodig contact waardoor je uit balans wordt gebracht is een overtreding en hij werd zeker uit balans gebracht erdoor dat zag je maar goed hij moet weer neervallen als een oscar winnaar, en ergens vind ik het nog mooi ook dat die daardoor niks kreeg.

2 maart 2013 om 22:03

Het is toch niet beslissend hoe hard te trap was? Of verdienen alleen doodschoppen een strafschop? Er was exact genoeg contact om Adriano uit balans gebracht waardoor hem een scoringskans werd ontnomen of hij in ieder geval op een niet-reglementaire wijze werd belemmerd in zijn actie.

De scheids had een penalty kunnen geven maar ik denk dat het theatraal sprongetje van Adriano er voor zorgden dat hij het niet serieus nam. Denk ook dat het imago van Barca dat ze snel gaan liggen hier niet bepaald heeft geholpen..

2 maart 2013 om 19:22

En dat Real thuis speelde. Niet veel scheidsrechters zullen snel in penalty tegen Real geven in het Bernabéu stadion.

2 maart 2013 om 19:29

Of een rode kaart, dat zagen we inderdaad tegen United. Die tackle van Varane op Evra die doorgebroken was...

Hij had hem kunnen geven, alleen ging Adriano heel theatraal naar de grond. Vond het wel slecht verdedigd. Ook de 1-1 gaf Ramos te veel ruimte weg!!

''de penalty? Ik denk dat de beelden voor zich spreken, maar we moeten niet naar de scheidsrechter wijzen."

Dit is de klasse van iemand die verantwoordelijk is voor Barcelona, spelers gaan tekeer door emotie op dat moment maar je hoort een trainer van Barcelona nooit naar een scheidsrechter wijzen. Mourinho had als dit hem was overkomen moord en brand geschreeuwd en de gekste complottheorieën naar boven gehaald. Daarnaast valt het me op dat sinds Real Madrid de laatste Clasicos wint en niet meer verliest de Clasicos veel rustiger verlopen en aflopen. Alleen wanneer Real Madrid verliest wordt het trappen en loopt alles uit de hand. Ik weet dat Madridistas niet tegen dit soort teksten kunnen, maar dit zijn gewoon de feiten en kan een blinde nog zien.

2 maart 2013 om 19:27

Je hebt het nu over de klasse van een trainer en het schopgehalte, en je spreekt in feite geen onwaarheden, maar het belangrijkste feit van dit alles is toch wel dat Barcelona drie keer op rij verliest. Waarvan twee keer tegen Real. Daar blijf je verrassend stil over. Overigens lopen de spelers van Barcelona na een verlies partij bijna huilend het veld af, nog altijd beter dan schoppen, maar iets meer pit mag ook wel. Het ziet er wat flets uit allemaal de laatste tijd. Dat ze niet gaan schoppen is natuurlijk netjes van ze maar dat soort gemene spelers heeft Barcelona ook gewoon niet. En zo worden ze ook niet omdat ze normaal gesproken altijd de bal hebben en winnen.

2 maart 2013 om 19:30

Heb mijn zegje over het zwakke spel van Barcelona al gedaan in het topic over de wedstrijd.

2 maart 2013 om 19:29

Was het niet Roura die voorafgaande Copa duel tegen Real Madrid niet tevreden was met de scheidsrechter ? Je praat over feiten maar je ken ze zelf niet!

2 maart 2013 om 19:31

Vertel, wat zei hij? Bronnen?

2 maart 2013 om 20:56

wat bronnen???? lees ff archief, was geen week geleden dat hij iets zei over schijdsrechters en Mourinho had er ook nog een reactie op.
Ga jij maar naar bron zoeken, wij hebben nu belangrijke dingen zoals manchester united om ons druk mee te maken hahahahahahaha

2 maart 2013 om 22:47

Er staat niks in het archief jochie. Ik zou me er inderdaad druk om maken tegen Manchester United, je zou er als Koninklijke zijnde toch niet aan moeten denken om 11 jaar achter elkaar ondanks alle miljoenen aankopen niet de finale van de CL te halen. Dat is pas een hahahahahaha waard

3 maart 2013 om 03:09

Nou, dan zoek je niet goed genoeg, maar goed, men ziet alleen wat men zelf wilt zien.

En tuurlijk maken we ons druk om Manu, het is een zeer sterk team die nog eens leuk voetbal speelt. maak jij je maar geen zorgen over ons, we zijn tot op onze botten gemotiveerd om van Manu te winnen, een beetje beter dan tegen Barca want dan staan alle basisspelers gewoon op het veld.

En ja, ik wil er niet aan denken en daarom vertrouw ik erop dat mede dankzij de spelers en de coach wij een goed resultaat kunnen boeken. Jammer dat niet elk team kan zeggen dat ze de CL kunnen overleven met al die miljoenen gespendeert aan Fabregas, Sances etc etc hahahahaha

Beste team op aarde rent als een stelletje kinderen naar de arbiter? geef mij maar een team zonder aanstellery hahahahahahaha

2 maart 2013 om 19:30

Jij bent lekker aan het janken, stop en neem je verlies.

2 maart 2013 om 19:35

Juist ja, niks op aan te merken op wat ik zei he jochie?

2 maart 2013 om 22:14

http://www1.skysports.com/football/news/11833/8523...
Daar gaat je hele verhaal of nee nu mag die natuurlijk wel iets over Unidano zeggen omdat het waar is.

Classico's rustig verlopen, had je vandaag Valdes gezien of heb je dat toevallig gemist. Of nee dat is een normale reactie omdat het terecht is zeker. En Alba, Pedro, Fabregas de vorige wedstrijd, toevallig ook gemist zeker of kneepje toen een oogje dicht.

2 maart 2013 om 22:55

Dat van Valdes is frustratie op een beslissing van de scheids die ook gewoon fout was, dat is iets anders dan je misdragen puur en alleen omdat je aan het verliezen bent.

Haha vind het wel grappig al die gloryhunters die ineens voor Real Madrid zijn en massaal gek worden als je iets over de Koninklijke roept. Van een paar gasten hier zoals Raulvilla weet ik dat ze echte Madridistas zijn omdat ik die gasten al heel lang ken hier, maar van de meesten durf ik te wedden dat ze pas voor Real Madrid zijn sinds het kampioenschap, Ronaldo etc. en nooit in het stadion zullen komen of iets dergelijks en dan hier stoer op Voetbalzone in de wij vorm spreken en hun clubje zo lief verdedigen. Vind het wel grappig allemaal. Hopelijk vliegt Real er dinsdag uit zodat het hier ook weer een stuk rustiger wordt.

2 maart 2013 om 23:56

Waarom reageer je niet op die link of heb je niks te zeggen ?

Ik wist wel dat je iets zou vinden om Valdes te verdedigen, nu is het terecht enzo. Hoe vaak heb ik Real Madrid spelers terecht zien klagen maar dat mocht niet omdat ze er zogenaamd boven moeten staan. En nogmaals, vorige week waren Alba, Fabregas en Pedro heel mooi bezig.

Ja best grappig he, al die gloryhunters. Dat komt nou eenmaal met 'successen', alleen jammer voor jou dat ik dat niet ben. Ik weet van mezelf dat ik Madridista ben (en binnenkort socio) sinds ik zo ben opgevoed, daar heb ik jou bevestiging niet bij nodig.

Ik kom inderdaad niet vaak in het stadium, gaat ook een beetje moeilijk om als 17 jarige vanuit Engeland op een neer te gaan naar het Bernabeu. Heb er ook het geld niet voor maar bon. Jij bent zeker te gefrustreerd om dat te begrijpen.

3 maart 2013 om 03:18

onzin, valdes rent als een gekke idioot naar de scheidsrechter, normaal gesproken gebeurd dat niet. nu gebeurd het omdat Barca veroren heeft. Als ze winnen gedragen ze zich als heiligen maar als het niet lukt zoals de laatste tijd dan zie je de echte gezichten van de barca spelers.

Dat jij enkeelen kent zegt meer over jouw dan de rest. Er zijn mensen die andere dingen te doen hebben dan alleen op VZ te zitten en reacties te plaatsen.

En dat je hoopt dat madrid wint geeft direkt jouw frustratie aan en hoeveel het je pijn heeft gedaan, maakt het voor de madrid supporters alleen maar lekkerder om te genieten. hahahahahaha

Het is gebeurd en niks meer aan te doen nu.

Het was een penalty maar zowel Barca als Real krijgen er wel eens 1tje die ze niet horen te krijgen en ook wel een geen als ze hem verdienen.

Maar Ramos ben gewoon een vent en geef het gewoon toe want je steekt je been uit en doe nu niet of je het niet weet.

2 maart 2013 om 19:26

Maar Pique wees nou gewoon een vent en ga niet janken bij de scheidsrechter vorige week in Camp Nou bij dat incident op Ronaldo.. hij ging ontkennen alsof hij Ronaldo niet raakte..

Tja.. meer dan normaal dat hij dit zo zegt... Geen enkele speler op de wereld zou zeggen van Ja, ik heb een overtreding gemaakt.. maar die werd niet gegeven..

Na mijn gevoel raakte hij hem licht... Maar op het moment van het contact was Adriano al aan het "vliegen"... Men kan niet ontkennen dat het niet overdreven was hoe Adriano daar neer ging.. Daarnaast trok Ramos zijn been ook snel terug en dat spreek ook in zijn voordeel en laat Adriano daar slecht uitzien..

Ramos trakteerde hem wel op die penalty om zo zijn been ff uit te steken is altijd gevaarlijk.. En wellicht had Adriano daar beter "gebruik" van kunnen maken maar dat deed hij niet.. dusja..

Daarnaast zou een gelijk spel op deze manier oh zo onverdiend zijn geweest... Gelukkig werd daar geen penalty voor gegeven en liep het goed af voor Real maar het had ook anders kunnen lopen..

2 maart 2013 om 21:59

Ik denk dat we moeten oordelen dat het een strafschop had moeten zijn omdat Adriano uit balans werd gebracht doordat Ramos zijn been uitstak. Adriano had misschien een gele kaart mogen krijgen omdat hij leek de scheidsrechter te willen manipuleren met zijn sprong. Een gele kaart is volgens mij dan de gepaste straf en niet het ontnemen van een strafschop waar je team recht op heeft. Maar goed, een gelijkspel was onterecht geweest.

3 maart 2013 om 01:39

Zoals ik al zei.. hij raakt hem licht in mijn ogen.. Ik heb nu ook niet meer terug gekeken naar die actie.. In eerste instantie dacht ik dat het nix was.. Naar een paar herhaling tijdens die wedstrijd dacht ik dat het zo knie tegen knie was heel licht..

Maar natuurlijk is licht raken ook een overtreding..

Ik blijf erbij dat Adraino het zelf heeft verpest door die te overdreven duik.. Een andere speler als Pedro.. Dani Alves.. of wellicht Messi zouden hier meer uit kunnen halen denk ik..

Want Ramos heeft dat niet echt doordacht gedaan ookal trekt hij snel terug.. Zo je been uitsteken.. de juiste speler maakt daar op de juiste manier ook gebruik van..

Een andere scheids had hier wellicht ook een penalty voor gegeven..

Het was een moeilijke beslissing voor de scheids, er was licht contact, maar Adriano ging wel heel graag liggen. Real was vandaag de verdiende winnaar, speelde aan het eind veel meer voor de winst.

Barcelona moet even gaan trainen op standaardsituaties. Laatste 3 clasicos 3 doelpunten tegen via standaardsituaties, alle 3 kopballen. Zo wordt winnen wel heel moeilijk natuurlijk.

Ow Roura toch haha.

Jij zei, dat jullie zouden winnen....... Any way, laat ik maar ophouden..

Ik weet zelf niet of het een penalty was.. Ook na de herhalingen te hebben gezien kom ik er gewoon niet uit.
Maar Real is zoiezo de terechte winnaar ja.

2 maart 2013 om 19:31

Hij zei dat ze zouden winnen maar het ging niet exact over vandaag..

2 maart 2013 om 22:19

Ik kom er ook nog steeds niet uit, op het eerste gezicht leek het zo duidelijk maar na de herhalingen lijkt het alsof Adriano amper geraakt wordt. Het is echt moeilijk te zien, heb al van alle kanten gezien.

Ramos moet eens stoppen om gevaarlijke dingen te doen in het strafschopgebied, voor hetzelfde geldt heeft hij de schijn tegen de volgende keer terwijl het bijv geen penalty is. Eerste goal was ook zijn fout, hij liet Diego daar in de steek maar als Essien niet buitenspel ging opheffen was de goal niet eens gekomen.

Wel jammer dat een club met het postuur van barcelona opeens moeilijk gaat doen over een penalty,ik vind maar niet omdat ik voor Real ben dat het geen penalty was omdat er genoeg verdedigers om adriano heen stonden en hij daar nooit doorheen zou komen.

Als Ramos de laatste verdediger was dan zou het wel een penalty zijn.

2 maart 2013 om 19:35

Dat je het geen pingel vind prima maar je redenering slaat nergens op. Dus als er voldoende verdedigers in de 16 staan mag je een overtreding
Maken omdat de speler toch niet door kon lopen??

.En van de scheidsrechter moet je gewoon afblijven hoe hij ook mag fluiten.

Ik verwacht dat de spaanse bond passende maatregelen zal nemen tegen de betrokken spelers van barcelona.

Ik vond het een dikke schwalbe van Adriano, gelukkig trapte de Arbiter er niet in.

Als als als, hij heeft hem niet gegeven niks meer aan te doen. Nu de scherven bij elkaar rapen, niet te lang stil blijven staan en alles geven in de overige wedstrijden. Real verdient gewonnen en dit achteraf praten is zinloos.

Natuurlijk was er wel wat contact Ramos speelt een slim spelletje,maar of het voldoende was voor een penalty ? dat weet ik niet.

''de penalty? Ik denk dat de beelden voor zich spreken, maar we moeten niet naar de scheidsrechter wijzen."

Respect voor jou Jordi Roura. Dit zijn woorden die nooit uit de mond van Guardiola of een van de Barca spelers zouden komen.

3 maart 2013 om 08:56

Hahaha guardiola. Wat een clown ben jij. De enige keer dat guardiola in zijn loopbaan iets over de scheids gezegd had, was toen Madrid vorig seizoen een aantal keer dr scheids mee had. Bovendien zei hij toen dat er 'rare dingen' gebeuren. Niks over de scheids. Wijs beter naar de portugeesje als je iets over scheidden wil horen.

Was gewoon een penalty denk alleen doordat idiote vallen van hem dat hij hem daardoor niet gekregen heeft. Wat gewoon volkomen terecht is had die eerlijk gezegd nog wel een kaart wat mijn betreft voor mogen hebben ook. Hoe de rest van Barcelona erna erop reageerde was minstens net zo achterlijk als dat vallen.

Alleen dat geneuzel dat spelers hun eigen actie moeten terug zien voordat ze weten of ze hem graakt hebben vind ik wel heel erg vreemd. Je weet toch of je iemand raakt of niet of ben ik nou zo leip

Adriano verneukt het zelf, hij valt zo ongelooflijk overdreven.. al is dat onderhand wel onderdeel van het spel. Had hij dat niet gedaan dan had Barcelona een strafschop gekregen.

Het mooiste was nog wel dat die zei 'als het een penalty is, zou die niet beslissend zijn geweest voor de eindstand'. Nee, inderdaad, met 2-1 voor en nog slechts een paar minuten te spelen had een mogelijke goal van Barça geen enkele verandering in de eindstand betekent.

Ondanks dat Adriano het overdrijft is het een penalty, aan de andere kant zou er zeker voor gefloten worden, maar dit is spanje, dat is in Catalonië al 300 jaar bekent. Nog langer eigenlijk. We hebben ook wel andere dingen om over te praten, want het spel was dramatisch en als we zo doorgaan spelen we niet eens de Europa League volgend jaar. Het kan nog steeds een goed seizoen worden, maar dan moet er wel wat veranderen. Visca el Barça i visca Catalunya.

2 maart 2013 om 20:09

Het heeft nu zeker weer aan de scheidsrechter gelegen? Dat insinueer je nu wel weer.
Adriano was maar naar één ding op zoek en dat was naar de penalty. Kijk maar in het oorspronkelijke topic en je zal zien dat vele Barcelona-aanhangers het daarmee eens zijn.

Dus geen smoesjes erbij halen, maar de nederlaag bij de eigen ploeg zoeken. Want daar ligt het probleem momenteel bij Barcelona. Twee keer in een week verloren van de rivaal, zonder zelf eigenlijk iets in de melk te brokkelen te hebben. Niet bij zogenaamde ''altijd partijdige'' scheidsrechters, wat een grap.

Dat calimerogedrag over Catalonië en Spanje begint gewoon echt zielig te worden namelijk. Take it like a man.

2 maart 2013 om 20:29

Helemaal niet, je leest niet goed. Ik zeg juist dat we vooral naar ons eigen spel moeten kijken. Verder kun jij beter je mond houden over de situatie van Catalonië, want je weet er óf niks van af óf je omzeilt de waarheid. Als je weet wat je eigenlijk zegt zou je je kapot schamen.

2 maart 2013 om 21:21

Waarom Visca Catalunya? Ik als trotse Spanjaard en groot Barçafan baal ook, maar begrijp ook niet waarom je er Catalunya bij haalt.

3 maart 2013 om 15:02

Hij heeft het niet over Catalonie maar over jou calimerogedrag, je houdt er nogal van Spanje van alles de schuld te geven en Catalonie op te hemelen.

2 maart 2013 om 22:22

Waarom begin je nooit over Spanje als Barca de scheids mee heeft, doe niet eens zo zielig man. Je lijkt wel een klein kindje die altijd naar anderen wijst, het zegt genoeg dat je Hazard die een ballenjongen 'schopt' nog in verbinding kunt brengen met Real. Get over it!

Het was gewoon een penalty, maar als die was gegeven en gescoord was het geen terechte uitslag. Madrid was vandaag de betere. Barca was natuurlijk hartstikke slecht en had absoluut geen overwinning verdien. Een gelijkspel ook niet. Echt een bizar slechte wedstrijd. Ik had goede hoop, omdat ik dacht dat Barca wel wakker geschud was na de nederlaag dinsdag, maar niets is minder waar. Desondanks mogen we de hoop niet opgeven, maar het spel moet natuurlijk veel beter. Met het spel dat vandaag vertoont werd komen we niet verder in de Champions League

Gezeik of het penalty was of niet! Als Barca supporter geef ik gewoon toe dat Real beter was! Barca moet flink investeren in een goede doelman, verdedigers en een echte spits! Ben benieuwd waar zij het geld vandaan halen.

Het feit is dat een ploegen als Real, Milan het spel van Barca door hebben. Heen en weer tikken en Messi bereiken. Messi uitschakelen betekent geen doelpunt voor Barca.

Het doet pijn maar is waar. Real was afgelopen week gewoon beter!

Een penalty zou wel terecht zijn geweest. Hij valt wat overdreven maar dat maakt de overtreding niet minder. Messi in deze vorm had misschien de penalty gemist, maar als ie zat zou dat heerlijk zijn geweest. Gelijkspelen in Madrid is niet slecht.

Ik hoop dat Barca de draad weer op pakt. Ze hebben wel hun vorm nodig tegen Milan.

Edit: dubbel post, verwijder maar.

Toen ik het eerste verslag las op voetbalzone dacht ik echt dat het om een 200% strafschop ging. Net heb ik echter de beelden op Sport1 gezien en ik vind het allemaal wel meevallen. Misschien raakt Ramos Adriano heel licht maar hij duikt ongeveer tegen zijn been aan. De reactie van de Barcelona spelers daarna deed mij denken aan die van de Chelsea spelers nadat zij geen penalty kregen in de halve finale CL in 2009. Als ik mij niet vergis spraken Barca supporters hier daar destijds schande van.

2 maart 2013 om 22:23

Ik vond Valdés te ver gaan voor een professional. Frustratie van de afgelopen weken in combinatie met de niet gegeven strafschop. Mocht niet gebeuren natuurlijk en ik neem aan dat hij een gepaste schorsing krijgt.

Sommige andere spelers reageerden ook verhit maar zeker niet anders dan wat je ieder weekend in elke competitie wel geregeld terug ziet.

Die middelvinger van Jordi Alba zal ook nog bestraft worden, dus twee spelers komen de komende wedstrijden niet meer in actie.

On: Ik zie wel dat Ramos zijn been neerzet, maar er is geen contact. Adriano valt omdat hij niet anders kan, aangezien hij anders tegen het been van Ramos aan zou lopen. Echter, Adriano valt wel erg theatraal, waardoor de scheidsrechter eerder denkt aan een schwalbe.

Heb de tweede helft helaas niet kunnen zien, Maar Brarcalona alsnog kampioen na deze wedstrijd

Zware penalty man eerlijk is eerlijk voor mij had er het wel 2 penalty's moeten zijn 1e van Alexis Sanchez' en de tweede Adriano

Honderd procent pen ..als je je been uitsteekt geef je een mogelijkheid om een pen te veroorzaken..ik ben voor real maar wat ik wel jammer vindt is dat barca min of meer wordt afgekraakt omdat t nu een paar potjes minder gaat..mensen vergeten snel..voorlopig past iedereen zich aan barca aan dus dat is in principe een compliment..nu moet barca daarop weer antwoorden..denk dat ze milan kloppen met 3/4 -0

1000 procent penalty een schande voor het voetbal , in de wielersport doping etc in voetbal en zeker in deze landen 1 corupte bende die scheids heeft op zeker een aardige kluif ontvangen ,wie zegt dat dit geen penalty is zijn net zo gek ik heb. Nog niet zo zuiver gezien .

Was een penalty, net zoals tijdens de halve finale van de beker waar Pedro onterecht geen penalty kreeg. De scheidsrechters bevoordelen Real wel degelijk iedere keer ze tegen Barcelona spelen. Ik vind hier echt niets meer aan op deze manier.

Nu scheids of niet, Barcelona speelt echt slecht. En Real speelt catenacio. Ik kijk de classico's niet meer. Ik zie alleen maar prulvoetbal.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren