Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

In de wandelgangen (3/8): Wenger gooit transferpolitiek Arsenal om

Laatste update:
/
Olympiacos maakt binnenkort de komst van Derek Boateng bekend. De Ghanees traint al een tijdje mee met de Griekse topclub en ook Leandro Salino tekent een dezer dagen een contract in Athene. De 27-jarige rechtsback heeft een aflopend contract bij Sporting Braga en stapt in de zomer transfervrij over. Hoeveel de Grieken betalen voor de talentvolle Braziliaanse verdediger, is niet bekend. (Diverse Griekse media)
/
Júlio César blijft Queens Park Rangers ook bij degradatie trouw. De Londenaren staan laatste in de Premier League en het gerucht ging dat de 33-jarige Braziliaan zou willen vertrekken als de club zou afglijden. “Absoluut niet. Ik zit hier goed. Ik heb nog een vierjarig contract dus ik zie geen reden om te vertrekken. Mijn toekomst is hier”, zegt de sluitpost, die in de zomer overkwam van Internazionale. (Daily Mail)
/
Arsenal gaat zich in de zomer vermoedelijk mengen in de strijd om Radamel Falcao. Arsène Wenger gooit zijn transferpolitiek radicaal om en is bereid om zestig miljoen euro (!) neer te tellen voor de Colombiaanse spits van Atlétio Madrid. “We can do it”, zei de Franse coach, gevraagd naar de mogelijkheid om Falcao te betalen. “Als we een speler top vinden, dan zullen we hem halen.” Wordt vervolgd. (Daily Mail)
/
Paulo Ganso heeft nog niet kunnen schitteren in het shirt van São Paulo. De 23-jarige middenvelder kwam in september voor dik negen miljoen euro over van de grote rivaal Santos, maar heeft mede door blessures nog niet kunnen overtuigen. “Ik moet weer gaan presteren zoals vroeger. Ik wil São Paulo aan veel prijzen helpen en de supporters verwachten veel van mij. Iedereen kent mijn kwaliteiten”, zegt Ganso. (Lancenet)
/
Onrust bij Olympique Marseille. De transfer van Samir Nasri naar Arsenal zou corrupt zijn en een criminele familie uit Corsica zou een deel van de transferopbrengst van André-Pierre Gignac in hun zak hebben gestoken. De Zuid-Fransen ontkennen ten stelligste. “We hebben met verbazing de foutieve berichtgeving in de media gelezen. De club heeft geen banden met criminele organisaties”, luidt het statement van Marseille. (RMC)
/
Martin Keown vraagt zich weleens af of Arsenal Gareth Bale had kunnen behouden, als de linkspoot in het Emirates Stadium had gespeeld. “Er zouden dan in ieder geval veel geruchten de ronde doen. Can they keep him? Maar hij staat nog meerdere jaren onder contract bij Tottenham Hotspur. Hij is een ongelooflijk talent. Ik heb Barcelona vorige week gezien en Bale zou prima in dat team passen”, zegt de oud-verdediger. (Daily Mail)
/
Michu hoopt dat Michael Laudrup aanblijft als trainer van Swansea City. De topscorer weet dat de 42-jarige Deen op het lijstje staat van Manchester City en Chelsea en volgens een peiling van AS wil 72 procent van de fans van Real Madrid dat Laudrup volgend seizoen de nieuwe trainer is in Santiago Bernabéu. “Dat heb ik ook gelezen, maar ik wil dat hij blijft. Hij is erg goed voor me geweest”, zegt de 26-jarige Spanjaard. (BBC)
/
Juventus sluit aan in het rijtje clubs met belangstelling voor Alessandro Diamanti. De aanvallende middenvelder, die nog tot medio 2017 vastligt bij Bologna, heeft over interesse niets te klagen. De Italiaans international heeft de mogelijkheid om in eigen land over te stappen naar Internazionale, Lazio, Fiorentina en nu dus ook Juve, terwijl Zenit Sint-Petersburg de 29-jarige Diamanti naar de Russische competitie probeert te halen. (TMW)
Past Radamel Falcao bij Arsenal?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Waarom zou Falcao in godsnaam naar Arsenal gaan?
Arsenal is nu eenmaal middelmaat geworden, hij zou dan net zo goed bij Atlético kunnen blijven.

Had hem ook wel eens bij Manu willen zien, mja, die hebben al zo'n top aanval met Rooney en Van Persie

25 februari 2013 om 11:09

Bij Arsenal is hij verzekerd van een basisplaats, is er vertrouwen en zekerheid en kan hij met Wenger als leermeester uitgroeien tot een van de beste ter wereld (wat hij nu eigenlijk al bijna is).

Ook denk ik dat Wenger nog 1 of 2 toppers meer gaat halen waardoor Arsenal snel weer terug is verwacht ik.

25 februari 2013 om 11:11

In elke club is Falcao verzekerd van een basisplaats

25 februari 2013 om 11:13

Alsof Falcao niet overal in de basis zou staan..

25 februari 2013 om 13:11

En als Arsenal dan 2 seizoenen achter elkaar weer overal naast grijpt, dan zal ook een topper als Falcao na denken, en geloof me: Falcao weet heus wel dat andere clubs dan zullen popelen om hem op te pikken.

25 februari 2013 om 13:15

Chelsea en City ook? Die wisselen nogal eens wat af met hun spitsen, hebben nooit 1 spits het hele seizoen erin staan.

25 februari 2013 om 14:46

Real Madrid wie heeft hij als concurrent?
Benzema en Higauin. Dat zijn geen lichte jongens. Dan kan hij naar Chelsea, maar ik denk dat Falcao dat niet ziet zitten, daar is er geen zekerheid qua trainers. Dan heb je BM waar je Gomez en Mandzukic hebt, ook zeker 2 spitsen die erg goed zijn. En City hebben Dzeko, Tevez en Aguero. Dan durf ik te wedden dat hij nergens bij de bovengenoemde plaatsen al meteen zeker is van een basisplaats.

25 februari 2013 om 14:55

Niet bij UTD en Barca.

25 februari 2013 om 11:32

Als Arsenal middelmaat is, wat is de rest van de voetballerij dan? Atletico is toch gewoon een klasse minder dan Arsenal.

25 februari 2013 om 12:10

Klopt mensen zien dat Atletico 2de staat in de Liga Bbva en denken gelijk dat ze iedereen aankunnen, volgens mij krijgen ze het al moeilijk tegen een club als Sunderland.
Arsenal kan nog steeds 90 van alle clubs in Europa aan, hun niveau is zeer hoog ook al doen ze het niet goed in de PL.

25 februari 2013 om 12:14

Daarom. Men overdrijft gewoon. Er zijn misschien 10 clubs beter, waarvan je over de helft nog kan twijfelen. Om het dan middelmaat te noemen...

25 februari 2013 om 13:53

Klopt, maar meer dan 10 teams die beter zijn, kan jij ook niet noemen.

25 februari 2013 om 14:47

Ik denk dat de volgende clubs echt beter zijn:
Bayern Munchen.
Juventus
Real Madrid
Barcelona
United

Ik vind clubs als Milan, Tottenham, Chelsea, Dortmund, City gewoon gelijk aan Arsenal.

25 februari 2013 om 11:50

Ik zie hem liever naar Arsenal gaan, dan naar City of Chelsea.. Arsenal verdient na al dat mooie beleid wel eens een echte topper. Misschien dat Arsenal dan ook terug een opmars kan maken want in tegenstelling tot wat velen zeggen, kan één goede speler wel degelijk een verschil maken en een team op sleeptouw nemen.

25 februari 2013 om 12:11

@mancunian4
of een spits dat kan betwijfel ik. als de aanvoer slecht is heb je niets aan een wereld spits. Denk dat Arsenal beter kan investeren in de verdediging/middenveld

25 februari 2013 om 12:31

Aanvoer slecht met Cazorla en Wilshere achter je? Nou nee

25 februari 2013 om 13:16

De aanvoer is wel goed, het afmaken, waar Falcao heer en meester in is, gaat nog vaak mis. Dus het kan best.

25 februari 2013 om 12:36

Middelmaat? Nee. Arsenal speelt altijd Cl, kan hem een goed salaris bieden en kunnen volgend jaar gewoon kampioen worden. Niemand hoeft met 'hahaha dat klopt niet blabla te komen' dat kunnen ze, zeker met Falcao.

Ik moet echt lachen om die Wenger, ben beniewd wie er dan gaan komen na Falcoa, Arsenal blijft toch een droomclub die gewoon mee moet doen in de titelstrijd.

Als Arsenal volgend seizoen een prijs wil winnen zullen ze de selectie inderdaad moeten versterken. Ze moeten alleen niet hun hele speelstijl overboord gooien. Ik vraag me af of Falcao mee kan in het tiki-taka voetbal wat Arsenal toch voor ogen heeft. Maar het is duidelijk dat Falcao een behoorlijke verbetering is ten opzichte van Giroud.

25 februari 2013 om 12:43

zucht... tiki taka? barcelona speelt dat, arsenal heeft een heel ander soort voetbal, mooi voor de ogen maar veel en veel sneller naar voren dan Barca. vind ik persoonlijk mooier maar dat ter zijde, wat arsenal speelt is dus echt Geen Tiki-taka

Falcao by arsenal zou echt vet zijn! denk dat falcao arsenal al heel wat meer puntjes had kunnn helpen en dan wordt t om de bovenste plekken in de PL weer spannend

Zou wel mooi elftal zijn. Als het waar is van de 80 miljoen die Wenger kan uitgeven zou ik wallcot verkopen en Fellaini en Falcao halen. Met dit elftal kan je meedoen om de titel

Szczesny
sagna
Koscielny
Vermaelen
Gibbs
Fellaini
Arteta
Cazorla
Wilshere
Podolski
Falcao
25 februari 2013 om 11:27

Je hebt toch tegen Bayern gezien dat je vrij weinig aan Cazorla hebt op de flanken? Zet wilshere iets naar achteren, Arteta eruit, Cazorla op 10 en podolski rechts en Oxxie op links en voilà.

Vergeet Sagna niet btw, die moet ook zsm verkocht worden.

25 februari 2013 om 11:37

Tegen Aston Villa was Cazorla geweldig op de flank, er moeten alleen wel spelers zijn om mee te combineren (giroud) en geen Walcott die alleen maar op randje buitenspel op diepe ballen staat te wachten....

Verder vind ik Podolski op rechts ook een beetje raar, hij heeft daar nog nooit gespeeld en dat zal wel een reden hebben. Ik hoop dat ze nog een beetje kunnen cashen voor Sagna en dan Piszczek ophalen bij Dortmund voor +- 15 miljoen.

25 februari 2013 om 13:10

Oooh, dat van Podolski wist ik niet, ik volg Arsenal niet altijd, maar ik wou ook Oxlade een plaats geven en volgens mij speelt hij altijd linksvoor. Verder geldt dat hetzelfde voor Cazorla, ik heb hem alleen tegen Bayern op RV gezien en daar speelde hij onder niveau van wat kk normaal van hem zie.

Verder hoop ik dat jullie Walcott en Sagna kunnen verkopen en dan zoals PG al aangaf Benzema halen. Hij is toch die technische spits, volgens mij heeft Arsenal altijd met zulke types gevoetbald, uitgezonderd Giroud en Walcott.

25 februari 2013 om 13:18

Ik denk dat The Ox eerder rechts komt dan Podolski, linksvoor is meer Podolski's positie dan die van Ox.

25 februari 2013 om 13:47

Jaaa ik zie ook liever Benzema komen, dan op links Cazorla (is die echt uitstekend, afwisselen met Podolski)

sczcesny
Sagna/Jenk
Koschielny
Vermaelen
Gibbs/Monrea
Arteta
Fellaini/Coq
Isco/AOC
Wilshere
Santi/Poldi
Benzema
25 februari 2013 om 14:52

Zou voor Sanchez gaan ipv Isco.
Ook zou ik een nieuwe CV halen en een RB. Een nieuwe keeper zou misschien ook geen verkeerd plan zijn.

Begovic
Clyne
Subotic
Vermalen
Monreal
Fellaini
Wilshere
Walcott
Cazorla
Sanchez
Falcao
25 februari 2013 om 20:33

Ik snap die ophef niet over Szczęsny niet. Ik vind dat hij het goed doet
en op sommige momenten heel belangrijk kan zijn alles wat ik hoor
over transfers en dergelijke vertrouw ik allemaal niet maar tot ik het
echt bevestigd zie op Arsenal.com dan geloof tot die tijd blijft het voor
mij een gerucht.

25 februari 2013 om 12:29

Hij kan ook voor die 80 miljoen De Vrij, Martins Indi, Vermeer en Eriksen kopen. Toekomstige topspelers.

25 februari 2013 om 12:34

Waar haal je vandaan dat Vermeer een topspeler kan worden? Is helemaal niets speciaals aan die jongen, en is ondertussen ook alweer een jaar of 26. Szczesny is veel jonger en een stuk beter dan Vermeer.

25 februari 2013 om 13:21

Dat is eigenlijk wat Arsenal altijd al doet, maar in de realiteit breekt daar maar 1 van door, misschien 2, en dan heb je weer 2 overbodige spelers met hun salarissen, een hoop geld verspild en ongeveer hetzelfde elftal. Want wat brengen De Vrij en Martins Indi wat Arsenal met Vermaelen, Koscielny en Mertesacker nog niet heeft? Eriksen is ook nog geen zekerheidje om daar tientallen miljoenen voor neer te leggen. Een groot talent, maar veel meer ook nog niet.

Doe mij maar Cavani, al hoor je mij niet klagen wanneer hij komt

25 februari 2013 om 11:33

Dit bericht is ook zo'n onzin . Falcao kan overal 2 ton per week verdienen. Ik hoop dat Real hem haalt en dat wij dan voor Benzema gaan.

25 februari 2013 om 14:10

Inderdaad, al gaat het om de intentie. Benzema zou geweldig zijn ja, anders gewoon voor de haalbare Jovetic, in ieder geval dat type. Cavani is de perfecte hybride, die zou het mooiste zijn, maar een Falcao is gewoon de ultieme versie van Giroud.

Liever niet dus, als je toch dat geld uit wil geven

25 februari 2013 om 14:54

Falcao is helemaal niet nodig. Als deze spelers komen, speel je voor de prijzen mee, en Wenger kan degelijk deze spelers halen. Passen goed bij Arsenal.

-götze
-jovetic
-danilo
-capoue
-begovic

25 februari 2013 om 15:00

Ik hoor niemand praten over een Jackson Martinez. Een soort van Eto'o achtige spits die mij iets goedkoper lijkt dan Falcao en Cavani. Mijn scoutings beleid zegt doen net zoals ik jaren geleden al zei haal Lisandro Lopez.

25 februari 2013 om 15:03

Martinez van Porto? Als je naar Porto kijkt hoeveel ze vragen voor spelers, is het onmogelijk voor Arsenal. Porto staat erom bekend om spelers te verkopen met dikke winst.

VZ: Michael Laudrup is 48 ipv 42.

Nog een middenvelder er bij als ozil, dan pakken we eindelijk alle titels hahahah

Ik zou het echt een zonde vinden als meteen Falcao voor de omslag zou moeten zorgen bij Arsenal. Het probleem is, dat er veel risico aan Falcao zit omdat het echt een killer is en geen technicus. als het verkeerd gaat, dan kan het ook echt verkeerd gaan, zie Torres. Bij een Technicus is dat een andere verhaal omdat die altijd, ook als ze niet scoren hun team omhoog helpen. Zie van Persie die nu al op twee droge weken zit, maar niemand klaagt daarover omdat zijn spel fenomenaal is.
Als Arsenal meteen 60 mil neertelt en het gaat fout, dan ben ik bang dat ze in een neerwaartse spiraal terechtkomen en dat gun ik ze niet.

oh stel je voor

Falcao bij arsenal dat zou geweldig zijn!
Als ze dit echt willen zullen er echter nog 2-3 misschien zelfs 4 topspelers moeten komen en of ze dat kunnen/willen betalen betwijfel ik.
Alleen Falcao zal al zon 50-60m kosten

en het is maar de vraag of falcao dit wil wat ik niet denk

oh stel je voor

Falcao bij arsenal dat zou geweldig zijn!
Als ze dit echt willen zullen er echter nog 2-3 misschien zelfs 4 topspelers moeten komen en of ze dat kunnen/willen betalen betwijfel ik.
Alleen Falcao zal al zon 50-60m kosten

Zou wat zijn als Wenger echt zoveel geld uit zou geven.
Falcao daarentegen is natuurlijk van wereldklasse en zou Arsenal zeker kunnen helpen. In mijn ogen is een spits echter niet een prioriteit, vooral omdat Giroud het echt niet slecht doet. Natuurlijk mist hij af en toe nog te grote kansen, maar hij heeft er toch wel al aardig wat in liggen en hij is zo ontzettend belangrijk als aanspeelpunt. Het voetbal van Arsenal is combineren en met Giroud in de spits gaan dit steeds weer beter, aangezien hij een geweldige kaatser is. Met spelers als Wilshere, Cazorla, Poldi en Walcott die dan doorlopen, creeer je ontzettend veel mogelijkheden.
Maar doe maar eerst eens een keeper, centraler verdediger, een verdedigende middenvelder en een klasse winger. Het is veel, mja er moet ook genoeg verkocht worden.

Bale zou wel passen bij Barca, maar dan alleen als linksback. Aangezien Alba daar al schittert, is Bale dus gewoon helemaal nutteloos en mocht Barca hem halen, dan is dit gewoon om te zorgen dat Real hem niet krijgt... Als buitenspeler komt hij technisch zeker tekort en dan wordt hij helemaal verkracht omdat hij in dienst van Messi moet spelen.

Gans had naar Europa gemoeten. In Brazilië is hij klaar. Naar mijn mening. En wat betreft Falcao, ik hoop dat het Wenger lukt. Maar dat denk ik niet. Ik vind Falcao wel wat voor Chelsea dan kunnen ze Torres terug verwachten bij Atletico.

Falcao bij Arsenal lost heel wat problemen op, hij maakt zijn kansen. Daarnaast moet er minimaal 1 cdm, het liefst 2 cdms erbij kopen. 1 cam voor cazorla ; concurrentie ; en een lb-back up for monreal. daarnaast een keeper en een extra CB is niet ongewilt.
keeper is ook een must, die scezeny kost iedere week punten voor arsenal, letterlijk iedere week.

25 februari 2013 om 13:54

2 dcm's? hooguit 1tje, misschien in de naam van Fellaini maar echt geen 2, tenslotte wint Arteta enorm veel duels en is hij super belangrijk op die positie we hebben in Coquelin (nog erg jong word zeker een grote) en Diaby 2 goede cdm.

Gibbs gaat gewoon de strijd aan met Monreal, dus een extra linksback is niet nodig, dan hebben we dus 2 echt klasse linksbacks.

Welke keeper zie je dan graag komen? Keeper kan wel goed zijn dan moet Sczcesny harder werken waardoor je het maximale uit hem zal halen. Sczcesny heeft enorm veel talent en word een hele grote keeper geef hem wat tijd.

27 februari 2013 om 15:54

Coquelin kan het niveau niet aan, zo jong is die niet hoor... geen talent meer, gewoon niet arsenal waardig. in mijn ogen althans. Diaby is goed maar op hem kun je niet rekenen, hem moet je niet eens als 1 man rekenen, een fitte diaby is 1 van de beste ter wereld op zijn positie maar wanneer is hij fit? hij speelt 3 wedstrijden en dan 9maanden geblesseerd, en dat voor nu al 5 jaar??? je kan niet op hem rekenen. moet zowiezo nog 2 bij voor concurrentie.

Waarom Arsenal altijd punten verspilt is simpel, de basis 11 is titel-waardig wanneer is iedereenn fit? je moet een dikke bench hebben die allemaal gelijkwaardig zijn ; zie ud, chelsea en city.

Falcao gaat echt niet naar Arsenal, helaas voor de Gunners. Er zijn te veel betere ploegen die geinteresseerd in hem zijn.

27 februari 2013 om 15:55

Falcao is wel een arsenal fan. Real madrid is zijn 1e club en en in Engeland is dat Arsenal.

Met alleen Falcao wordt je niet in 1 keer kampioenskandidaat.

Arsenal zou inderdaad wel moeten investeren in goeie toppers maar dat kan ook met 3 a 4 spelers en niet met alleen Falcao.

Ik zou zeggen, haal Huntelaar, Robben, Moutinho en Alderweireld. En dat heb je een prima team tot je beschikking om in de top 4 te eindigen.

Zijn jullie het met mij eens? Zo niet, geef me dan jou mening. Positief bedoeld

25 februari 2013 om 12:45

Kijk dat is wat Arsenal dus juist niet moet doen. Alderweireld komt nog echt te kort. Huntelaar past totaal niet (giroud is een betere versie van Huntelaar) Robben is over z'n top alleen Moutinho kan ik begrijpen.

Maar ik heb liefste gewoon dat Wenger een wereldklasse spits en een wereldklasse verdedigende middenvelder haalt.

En ook nog graag een concurrent voor Szcszney.

Begovic, Falcao en Fellaini of Capoue lijken mij uitstekende aankopen.

25 februari 2013 om 14:02

Huntelaar kun je weglaten, die hoeft niet te komen, is ook niet van het Niveau dat Arsenal eigenlijk na streeft. Robben zou een grote versterking zijn. Hij zou met zijn individuele actie wedstrijden kunnen openbreken en beslissen, alleen is hij zo vaa geblesseerd. Dat weet iedereen, dus dan zou ik ook nog Isco halen zodat je die 2 op rechtsvoor kunt afwisselen.

Dan zou ik voor in de spits niet Huntelaar halen maar Benzema, is sterk aan de bal, voetbalt goed mee, kan scoren uit alle posities (zit momenteel in een vormdip). Maar Giroud zeker behouden, doet het erg goed en is belangrijk voor Arsenal.

Alderweireld is nog lang niet uitgeleerd bij Arsenal.

Moutinho.. waarom zou je niet gewoon Fellaini halen? is groot, sterk, heeft techniek en overzicht plus (en dat is heel belangrijk) hij heeft al ervaring in de PL!

Toch denk ik dat Robben niet geheel nodig is.. zou mooi zijn maar je hebt ook nog Aoc.

Ik zou het fijn vinden als ik reactie terug krijg!

sczesny
Sagna/Jenk
Koschielny
Vermaelen
Gibbs/Monrea
Arteta
Fellaini
Robben/Isco
Wilshere
Santi/Poldi
Benzema/Giro

De concurentie is inmiddels opgelopen bij zo'n 8 clubs. Ik zie hem dan ook niet naar Arsenal gaan, met hem zou Arsenal wel een gehecht team worden hoor!

Wat Arsenal sterker maakt:

Nieuwe rechtsback (wat lastig is, goede rechtsbacks zijn er schaars of ze spelen al bij een topclub). Een controleur als Arouca, Wanyama, Fellaini. Nieuwe en betere vleugelspelers (gervinho en Arshavin meteen verkopen). Een nieuwe spits als Benzema (de ideale Arsenal spits, Wenger krijgt hem wel aan het voetballen) of anders Jackson Martinez, Cavani, Jovetic, Pato.

Szczesny
Richards
Vermaelen
Koscielny
Monreal
Arouca
Wilshere
Munian
Cazorla
Reus
J. Martinez
25 februari 2013 om 14:08

Reus krijg je nooit weg bij Dortmund..
Kijk eens naar min opstelling?

Benzema halen (de ideale spits, is ook nog jong!)
Isco halen, enorm talent, afwisselen met AOC en Wilshere (voor de 10)
Fellaini misschien voor wat kracht op het middenveld?

ben je voor om en nabij de 90 miljoen klaar, perfect!

Je hebt in mijn opstelling dus Isco - Wilshere - Santi achter Benzema, dan heb je enorm veel combinatie vermogen me 3 spelers die op ieder moment een steekpass kunnn geven!
Laat Benzema nou de perfecte spits daarvoor zijn!

Sczcesny
Sagna/Jenk
Koschielny
Vermaelen
Gibbs/Monrea
Arteta/Diaby
Fellaini/Coq
Isco/ AOC
Wilshere
Santi/Poldi
Benzema/Giro
25 februari 2013 om 14:30

Danilo van Porto kan je ophalen, Porto heeft zelf 13 miljoen in hem geïnvesteerd. Is nu ongeveer 20 miljoen waard,als je naar het transferbeleid kijkt van Porto zelf. Verkopen spelers voor veel geld.

Falcao komt niet, ik hoor dat Arsenal zich wilt versterken met Götze, Jovetic en Capoue. Dit heb ik van een zeer betrouwbare bron. Keeper zal ook komen, dit is 100 % zeker.

Dit zal opstelling van volgend seizoen worden (zeer waarschijnlijk), meeste mensen zullen denken, waarom Cazorla op rechts? Ik wil dat Cazorla speelt als een type Pires, en waarom Danilo? Als hij haalbaar is voor Arsenal? Waarom niet? Top, top top rechtsback.

Dan heb je wissels, Walcott? Net een nieuw contract getekend, om voor prijzen te spelen, moet je een brede selectie hebben. Als je naar andere topclubs kijkt, zitten ook spelers die 100k per week verdienen op de bank. Dat is eenmaal bij een topclub.

Mensen die vinden dat Arsenal middelmaat is, hebben het vet mis. Als je 2/3 topspelers haalt, is Arsenal in een klap geen middelmaat meer. Je moet die spelers vertrouwen geven om prijzen te winnen bij Arsenal, wat met Nasri, Van Persie mis ging door het Bestuur.

Szczesny
Danilo
Koscielny
Vermaelen
Gibbs
Capoue
Wilshere
Cazorla
Götze
Podolski
Jovetic

Hha Falcao naar Arsenal wat een onzin. Arsenal gaat nooit meer dan 40 M uitgeven aan een speler. En zoiezo zou Falcao nooit naar Arsenal willen.

25 februari 2013 om 17:43

Hoe weet jij dat nou weer, ze zeggen toch dat ze het roer willen omgooien, dus wie weet wat ze nu gaan doen nu ze al zoveel jaren droog staan. Als het je nieuws rondom de club een beetje gevolgd hebt is men ook daar tot de conclusie gekomen dat als je meer wilt je ook meer moet uitgeven.

25 februari 2013 om 19:38

Ik volg Arsenal meer dan jij. En dat ze meer willen uitgeven dat is duidelijk, maar zoveel verwacht ik ook niet.

26 februari 2013 om 02:55

Volgens mij hebben ze toch echt gezegd dat er meer geinvesteerd moet worden wil je mee kunnen doen om de prijzen. De huidige tacktiek niet heeft gebracht wat men er van verwacht had en daar is men volgens mij wel van doordrongen. Het is gewoon niet uit te sluiten dat ze het nu over een andere boeg gaan gooien. Dat wilt niet meteen zeggen dat ze onverantwoord met geld gaan smijten.

Sorry, maar ik blijf het apart vinden dat jij schijnbaar zo weinig vertrouwen hebt in jouw club of jij moet alles willen laten zoals het nu is met de daarbij komende consequentie dat jouw club in de nabije toekomst geen rol van betekenis zal spelen in de Premier en Champions League, maar ik kan me haast niet voorstellen dat jij dit wilt.

Daarnaast ben ik ook wel heel nieuwschierig waarom jij er stellig van overtuigd ben dat hij nooit zal komen ? Je bent wel erg aan het doem denken hoor, 1 reactie hieronder heb ik ook een bijdrage geplaats waarom ik juist wel denk dat het mogelijk zou zijn. Daarnaast is Arsenal nog steeds een hele grote club waar de magie nog lang niet is verdwenen, als je van tevoren alles maar meteen afschiet en negatief benadersd zal er indaar nooit iets veranderen,

Waarom zou Falcao naar een club willen die al 8 jaar geen prijs gewonnen heeft en dit jaar zo maar CL voetbal kan mislopen? Tel erbij op het salarisplafond van Arsenal en de vrij matige selectie (welke wereldspelers lopen er bij Arsenal rond?) Nee, als je ziet uit welke clubs hij naast Arsenal kan kiezen (bayern, Real Madrid, Manchester City, Chelsea).. Arsenal maakt geen schijn van kans, ook al zouden ze 60 miljoen hebben klaarliggen.

Laat ik voorop stellen dat ik geen Arsenal supporter bent maar ik verbaas me er serieus erover dat zoveel mensen Arsenal zo laag aanslaan. Zijn de mensen hier op voetbalzone zo populistisch om te stellen dat ze geen topclub meer zijn ? Natuurlijk zijn ze dat nog wel, overigens zie ik wel genoeg redenen waarom hij voor Arsenal zou kunnnen kiezen.

Arsenal heeft geld dus als zij besluiten om hun team echt gericht te versterken denk ik dat juist wel dat Arsenal aantrekkelijk kan zijn voor een speler zoals Falcao. Zolang de gerichte aankopen (want ik ga er vanuit dat Arsenal het geld verstanding zal uitgeven) serieuze aankopen zijn krijg je daar gewoon een goede mix van talent en ervaring.

Laat dat nou net hetgene zijn wat zo´n beetje elke club wilt deze tijd. Daarnaast weet je dat Arsenal er een offensieve filosofie erop nahoudt geleid door een trainer die er al jaren zit (dus zit er een zekere stabiliteit in de club) maar die ook bewezen heeft dat hij spelers beter kan maken. Daarnaast zie ik hem (en alle andere Colombianen in Europa) zo ie zo liever bij een club spelen waar er doorgaans een zekere rust heerst en waar men geloof in offensief voetbal. Dus moet hij niet naar clubs zoals Chelsea,manchester City, Paris Saint Germain gaan waar je gewoon 1 van de velen bent. Uiteraard ook met het oog op het nationale elftal van Colombia lijkt het mij beter dat hij naar clubs zou gaan zoals Barcelona, Arsenal, Manchester United of Bayern Munchen.

Dus als Arsenal echt serieus gericht het team wilt versterken zou ik niet weten waarom Falcao niet naar Arsenal zou kunnen vertrekken. Naast mijn bovenstaande argumenten valt daar natuurlijk ook een hele hoop te winnen. Alleen zal alles vallen of staan met hoe serieus Arsenal haar team wilt versterken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren