Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Het hoeft niet per se Spanje te zijn, Bayern is een optie'

Laatste update:

Neymar was deze week even in Europa, voor de oefenwedstrijd van de Braziliaanse nationale ploeg tegen Engeland. De aanvaller keerde daags na dit duel echter weer terug naar zijn vaderland en de vraag is wanneer Neymar de definitieve overstap zal maken. Barcelona geldt al geruime tijd als belangrijkste kandidaat om het supertalent van Santos over te nemen.

/

De toekomst van Neymar lijkt dus in Spanje te liggen, maar de aanvaller houdt alle opties open. "Het hoeft niet per se Spanje te zijn", zei de aanvaller tegen SID. "Het belangrijkste is dat ik bij een club kom waar ik me goed voel, met een goede selectie. Iedere competitie kan interessant zijn, ook de Bundesliga: zeker als ik aan Bayern München denk. Die club is ook zeker een optie."

"Bayern is een grote club in Europa, met ongelooflijk goede spelers", vervolgde Neymar. "Bastian Schweinsteiger is een van de beste spelers die ik gezien heb. Hij is altijd aanwezig, zijn passing en positiespel is gewoon geweldig. Ik zou me goed kunnen voorstellen dat ik naar Bayern zou gaan. Er is niets dat in het nadeel van die club spreekt."

Bayern staat momenteel bovenaan in de Bundesliga en stevent af op het landskampioenschap. Succestrainer Jupp Heynckes neemt aan het einde van dit seizoen afscheid en wordt vervangen door Josep Guardiola, die Neymar al graag naar Barcelona wilde halen. De aanvaller heeft al vaker laten weten dat hij graag nog eens met Guardiola zou willen samenwerken.

Denk jij dat Bayern Neymar zou kunnen aantrekken?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat zou ik verrassend vinden.
Bayern is inderdaad één van de grootste clubs van Europa maar op één of andere manier heb ik toch het gevoel dat Neymar in Spanje beter tot zijn recht zou komen

7 februari 2013 om 16:54

Denk dat hij in Duitsland ook een sensatie zou zijn, al kan ik me voorstellen dat mensen meer het spanje-gevoel bij hem hebben. Maar laten we nu alsjeblieft stoppen met de hype dat hij ''al een overeenkomst met Barcelona zou hebben..''

7 februari 2013 om 16:57

Hype? Sinds wanneer zouden feiten een hype zijn? Santos en Barcelona hebben al een akkoord, maar de speler moet nog tekenen. En als de geruchten kloppen, zal Bayern ook Barça moeten afbetalen om Neymar binnen te hengelen.

7 februari 2013 om 16:59

Ja inderdaad, want een overeenkomst heeft hij totaal niet. Hij past ook helemaal niet bij de club Barcelona, dan eindigt hij als Sanchez die zichzelf ook moest aanpassen op het spel van Barca wat niet altijd lukt. Als hij naar Bayern zou gaan zou ik dat erg verassend vinden. Maar Neymar moet mij nog bewijzen in Europa, aan Youtube filmpjes heb ik niks. De oefenwedstrijd tegen Engeland was een prima moment om zichzelf te laten zien, helaas zat hij niet lekker in de wedstrijd.

7 februari 2013 om 17:02

@koenniiee
Ik heb het toch helemaal niet over Barcelona?

Maar Bayern is natuurlijk wel een prima club en het zou best zo kunnen zijn dat zijn eerdere contacten met Guardiola er nu voor zorgen dat hij in Zuid-duitsland terecht komt.

7 februari 2013 om 17:05

Ik denk dat deze jongen helemaal niet zo'n sensatie gaat zijn als iedereen denkt, bij Brazilië heeft mij in de wedstrijden op niveau die ik gezien heb geen indruk gemaakt (gister Engeland, Olympische Spelen, tegen Argentinië vriendschappelijk). Dat hij het in Brazilië leuk doet, met de nadruk op leuk, want 14 goals in 38 wedstrijden is niet flitsend in een competitie die verdedigend en tactisch een stuk zwakker is. Santos is daarnaast maar op een 8e plaats geëindigd. Deze jongen wordt vooral door zijn vele dikbetaalde sponsorcontracten met o.a. Nike overal uitgelicht (vergelijkbaar met Adu en kijk waar die nu staat), terwijl er waarschijnlijk genoeg minstens zo talentvolle jongens rondlopen in Brazilië.

7 februari 2013 om 17:08

Waarom zou bayern dan in godsnaam barca moeten afbetalen? Het gaat om een transfersom als dat er is om een contract af te kopen. Als Neymar en Barca geen contract hebben hoeft Bayern alleen met Santos te onderhandelen.

7 februari 2013 om 17:17

Santos en Barcelona hebben een contract gesloten met een first option. Als Bayern Neymar wil kopen zal Barcelona gecompenseerd willen worden voor het sluiten van de first option deal.

7 februari 2013 om 17:39

Dat is de grootste onzin die er bestaat. Manchester City heeft ook de eerste optie op Balotelli, maar als hij naar een andere club dan City gaat, krijgen ze in Manchester echt geen compensatie. Barcelona is gewoon heel zielig bezig. Het lijkt wel of ze enorm bang zijn dat hij voor een andere club gaat kiezen.

7 februari 2013 om 17:43

Jonge als Neymar echt zo goed is zal Bayern Real Man city of PsG barca heus wel die geld geven. Barca is de enige team die zo'n grote gok durft te nemen.
Als hij daar flopt omdat hij in dienst van Messi moet spelen dan zeg ik #ikzeijetoch.

7 februari 2013 om 18:07

Omdat dat in het contract staat. Ik zie echt de grootste onzin hierboven voorbij komen; hij zou niet bij Barça passen omdat hij geen teamspeler is en Barça zou een first option hebben. Wat een bullshit, Barça heeft een overeenkomst met Santos voor een overgang van Neymar in 2013 of 2014 waarvoor al 10 miljoen vooruit is betaald. De speler zal zelf akkoord moeten gaan met Barça, maar als hij naar een andere club gaat zal die club het contract met Barça af moeten kopen. Op het randje van legaliteit, maar het ligt wel vast.

7 februari 2013 om 18:16

@ Guaporta, dat wordt inderdaad gezegd. Dit is echter echt grote onzin als je het mij vraagt. Het kan niet dat een club geld voor Neymar aan Barcelona moet betalen, zonder dat Neymar hier zelf ooit een krabbeltje voor heeft gezet. Onderhandelingen zullen hoe dan ook alleen met Santos plaats vinden. Barcelona staat hier helemaal buiten.

Wat echter wel kan, en volgens de verhalen ook is gebeurd, is dat Barcelona en Santos een akkoord hebben. Wanneer Santos een bod van een andere club op Neymar accepteerd en Neymar naar die club vertrekt, dat Santos dan een bepaald bedrag aan Barcelona dient over te maken. Echter heeft Neymar dus totaal niets met Barcelona te maken zolang hij zelf daar niet voor tekent.

7 februari 2013 om 18:35

@Guaporta, jij verkoopt net zoveel onzin als de mensen die jij zegt onzin te verkopen. Niemand kan met zekerheid zeggen of dat contract überhaupt bestaat, waarom zou Neymar dit anders zeggen.

Je hebt waarschijnlijk grote hoop dat hij bij je clubje komt, begrijpelijk, maar ga niet verkondigen alsof jij de waarheid wel hebt...

7 februari 2013 om 19:15

Sandro Rosell, de voorzitter van Barcelona, heeft al bevestigd dat Neymar komt. Het is geregeld heeft hij gezegd in New York. Verder heeft Barcelona wel degelijk dat contract. Zie dit artikel maar:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=180118

Hier de boekhoudkundige noot in het jaarverslag van Barcelona:

http://twitpic.com/b7jvzt

Vertaald in het Nederlands: De club heeft duidelijke lange-termijn afspraken om voor 40 miljoen te kopen. In teken daarvoor, heeft de club al 10 miljoen betaald dit jaar

7 februari 2013 om 20:18

Ga toch weg man, dan zou Neymar zoiets toch niet verkondigen.

Natuurlijk zegt rosell dat, assaidi was al met een Ajax shirt aan het poseren, waar speelt hij nu?

7 februari 2013 om 20:35

Met een shirt poseren is toch even wat anders dat de voorzitter zegt hij komt en dat het geregeld is. En dat hij dit zo toegeeft in de media. Prima als je het niet wil geloven maar ik ben er van overtuigd dat Neymar naar Barcelona gaat. Dat staat al vast.

7 februari 2013 om 20:47

Wat moet Barca met Neymar. Guaporta schreef zelf nog een stuk over het gebruiken van de jeugd en het kopen alleen als het noodzakelijk is. De komst van Neymar is Niet noodzakelijk.

7 februari 2013 om 22:04

Bedankt Chimaera! Verder heeft deze Guaporta duidelijk geschreven dat er een uitzondering gemaakt moet worden voor exceptionele talenten als Neymar, dat staat er zelfs letterlijk in.

7 februari 2013 om 22:28

Wat leuk, er staat helemaal niks vast, anders had Neymar dat toch allang toegegeven, wat heeft het anders voor zin om achter te houden. Hij is er zelf gewoon nog niet uit.

7 februari 2013 om 16:57

Gait, je reageert eerst met je eerste zin om vervolgens je stuk te bewerken zodat je bovenaan staat? Dan nog is je reactie inhoudelijk weinig..

7 februari 2013 om 17:13

Als je het niet erg vindt dan verbeter ik wel eens mijn typefouten en vul ik ook wel eens wat aan.
Of mijn reactie boven- of onderaan staat dat boeit me niet.

8 februari 2013 om 01:53

Haha het boeit je dus duidelijk wél iets.

Dit was wel héél erg duidelijk...

7 februari 2013 om 17:08

Mwah

Brazilianen hebben het vaker goed gedaan in Duitsland.

Ze Roberto , dede , cacau ( genaturaliseerde Duitser)

En zo zijn er nog veel meer te noemen die heel veel goede dingen in Duitsland hebben gedaan. Franca was ook geweldig bij leverkusen

Ik zou het geweldig vinden. Brazilianen geven de Duitse competitie over het algemeen meer flair, natuurlijk zijn er ook geflopte spelers maar de Duitse competitie ligt Brazilianen echt wel.

7 februari 2013 om 17:34

Uit mijn hoofd
Emerson is er doorgebroken, Lucio, Juan, Elber en Paulo Sergio allemaal fantastisch daar.

En er zullen vast nog vele zijn.

7 februari 2013 om 17:36

Jammer dat je Giovane Elber niet noemt. In mijn ogen de meeste succesvolle Braziliaan in de Bundesliga van de afgelopen 2 decennia.

7 februari 2013 om 18:13

@ silentstrike

Klopt, de Duitse competitie is zo een gekke keuze nog niet!

@ Heintje

Ik was zijn naam vergeten, wou hem wel noemen maar wist zijn naam niet meer.

Dat waren tijden, toen kon je al t Engels en Duits voetbal op RTL 5 zien.

Good days

7 februari 2013 om 18:37

Dan wil ik ook graag nog mijn persoonlijke held toevoegen: Marcelinho. Bij Hertha BSC was hij echt een fenomeen. En een dwaas. Maar vooral een fenomeen.

Bayern zou een hele mooie club voor hem zijn... wellicht als vervanger van Ribery of Robben?

7 februari 2013 om 16:54

wat dacht je van Ribery en Robben? Robben is over zijn top en zal vast wel een blessure oplopen die ervoor zorgt dat hij niet meer kan voetballen, ik zou hem wegdoen zolang het kan. en Ribery, tja, tuurlijk is het een geweldige voetballer, maar die is ook niet meer de jongste. ik denk dat Neymar en bayers zeker een goede match is, zeker als je ziet hoe robben en ribery daar spelen. ze kunnen lekker hun eigen spel spelen, en dat is precies waarom ik niet wil dat neymar naar barca gaat. want daar zal hij net als sanchez alles moeten afpassen en zijn acties niet meer kunnen doen, en in de schaduw van messi staan. Bayern, real en united zouden voor hem perfect zijn.

7 februari 2013 om 18:51

Als Neymar zou komen zou ik Robben verkopen, Ribery is niet meer de jongste idd, maar die man is op dit moment zo goed, ik weet wel zeker dat hij beter is dan Neymar. Gisteren tegen Duitsland liet hij het weer zien. Maar na het WK gaat hij denk ik wel af moeten bouwen.
Tot die tijd is hij gwn wereldtop. Bayern heeft Shaqiri al als opvolger, met Neymar erbij zou je weer twee geweldige vleugelspelers hebben.

7 februari 2013 om 21:46

Wat een onzin verkondig jij zeg,met je niet z'n eigen spel kunnen spelen ?

Messi stond ooit in de schaduw van Ronaldinho op dat moment de beste voetballer in de wereld,maar Messi had genoeg talent om uit dat schaduw te komen,mocht Neymar komen en echt zo goed zijn,zal ook hij uit de schaduw van messi kunnen komen en z'n eigen spel kunnen spelen.

sanchez speelt niet eens zo slecht,het is dat hij wat ongelukkig is in de afwerking en wat gehaast overkomt voor de goal,anders had hij nu al genoeg gescoord en zou je niemand horen klagen en dat het nu nog niet zo goed gaat wil niet zeggen dat het met Neymar ook gebeurt.

7 februari 2013 om 19:23

Lijkt me wel grappig als hij in eens naar Bayern zou gaan. Ik support bayern ook 100%. Bij Bayern kan hij zijn eigen spelletje toch iets meer spelen dan bij Barca. Sanchez vind ik een heel goed voorbeeld van een uitstekende dribbelaar die het bij zijn club voor Barca geniaal deed maar bij Barca flut was.

Neymar naar bayern zal een verrassing zijn. hebben ze wel een klasse voorhoede met Ribery, Robben en Neymar.

7 februari 2013 om 16:55

Ik denk niet dat Robben na dit seizoen nog in het Bayern shirt te bewonderen is. Ik zou eerder uitgaan van Ribéry - Gomez/mandzukic/lewandowski (gezien interesse) - Neymar.

Die positie is ondertussen toch al bezet bij Bayern door Müller?

7 februari 2013 om 16:55

die speelt op rechts op de plek van robben, en dat zal ook zo blijven. en Neymar is linksvoor in vrije rol, niet echt op rechts

7 februari 2013 om 17:02

En waar speelt Ribery dan?

Dat bedoelde ik, je zet Muller en Ribery op de flanken. Waar moet Neymar dan?

7 februari 2013 om 17:02

Linksvoor speelt Ribery al, de beste speler van Bayern. Daar achter heb je nog Robben als backup.

denk dat hij gewoon kost wat het kost met Guardiola wil samenwerken

Ik heb Neymar nu al een aantal keer zien voetballen.
En ik durf met zekerheid te zeggen dat Ganso het grootste Braziliaanse talent is met afstand!
Alleen is hij blessure gevoelig

7 februari 2013 om 18:53

Ganso WAS een van de grootste talenten. Na zijn blessure heb ik de oude Ganso nog niet gezien. Als je eentje als grootste talent zou willen bestempelen, dan zou ik voor Lucas Moura gaan. Is pas 2/3 jaar doorgebroken en heeft zoveel potentie in zich. Daar gaan ze aan PSG echt heel veel plezier aan beleven

Bij Bayern loopt het nu perfect. Ik weet niet of zij zo´n mega-investering willen doen. Ik vind het goed, maar ik wil hem eerst wekelijks tegen degelijke verdedigers zien spelen.

7 februari 2013 om 18:39

Bovendien heeft Bayern vorige zomer ook Shaquiri gehaald voor een van die voorste posities...

Ribbery speelt aan de linkekant, eigenlijk moet hij vanaf rechts komen dus als Neymar komt dan is dat ook opgelost voor Bayern.

Robben zal afvallen, hij speelt nu ook niet meer omdat de team in een flow zit en ze uitstekend spelen zonder Robben.

Robben is een goede speler, mits in super vorm uiteraard, maar niks voor Guardiola. Hij houd niet van egoisten en Robben is dat nou eemaal. Doet hem niet of Robben goed of slecht is, hij heeft toch geld zat en kan in feite iedere speler kopen aangezien Bayern spelers wilt kopen met de komst van Guardiola.

*zucht*.

Ik word hier een beetje moe van. Dan wil hij naar Barcelona, dan naar Real, dan zou hij het heel prettig vinden om bij Bayern te spelen. Kind, maak toch gewoon keuze en laat zien wat je waard bent in Europa.

SID is Duits dus ik neem aan dat ze dit hebben gevraagd en dat hij er niet spontaan mee komt. Maar dan nog wel logisch dat hij Bayern ook als optie ziet, want het is een grote club die zeker wel in de top 5 van Europa hoort.

7 februari 2013 om 20:24

SID Duits ?? Vertel ik heb van zijn leven nog nooit van SID gehoord . Ik zeg niet dat het niet klopt maar wil gewoon even weten waar het voor staat ! Gr

7 februari 2013 om 20:35

Heb het voor de lol gegoogled, kende het ook niet. Ik vond het vreemd dat hij zomaar Bayern en Schweinsteiger noemde, dus checkte even. Sport-informations-dienst staat het voor.

7 februari 2013 om 21:57

Bedankt kerel , dat nuanceert het hele verhaal , gr

Waarom niet? Zou wel goed passen bij Bayern, want hun speelstijl kan goed aansluiten op die van Neymar kijk naar andere spelers die op de flanken bij Bayern spelen die ook snel en technisch zijn Robben, Ribery en Muller (die wat minder technisch is en snel). Hij zou daar goed tot spelen komen en met spelers als Javi Martinez, Schweinsteiger, en Gustavo achter hem kunnen ze hem goed aanspelen. Het is ook kijken of Bayern hem wel wil?

Jongen, hak die knoop door en kies voor een club. Je zet jezelf voor paal door elke week in tig interviews te speculeren waar je heen wil.

7 februari 2013 om 16:59

Hoezo? Clubs moeten zich eerst nog melden toch.

7 februari 2013 om 17:12

Had al 10 keer kunnen gaan naar europa, maar elke keer hield of hijzelf of de club de boot af. Denk dat het er deze zomer eindelijk van gaat komen, dan zijn we van dit gezeur af.

En daarna begint weer het wekelijks potje zeuren dat ie zijn geld niet waard is.

7 februari 2013 om 17:21

Ik denk dat hij na het WK naar Europa komt. Maar Neymar maakt een goede kans om te slagen. Blijft een geweldig talent.

7 februari 2013 om 22:35

Waarom jong naar Europa gaan ? Hij kiest liever voor de lange termijn. Bovendien is hij in Brazilie al jaarlijks de beste en commercieel de grootste die er rond loopt. (zelfs boven Dinho/seedorf) Hij verdient 4 miljoen per jaar. (commercie niet meegerekend) De best betaalde voetballer van heel zuid amerika en verdient nu (totale inkomsten) al meer dan 5 x zoveel als de best betaalde voetballer ooit in de Eredivisie.hij wil wachten tot na het WK en zelfs na dit WK knnen wij hem nog steeds (door zijn leeftijd) bestempelen als talent. Messi stond in op zijn leeftijd ook nog gewoon in de schaduw van Ronaldinho. Laat die jongen gewoon lekker zn ding doen en wanneer hij het tijd vindt om ons zijn kwaliteiten te laten zien komt hij vanzelf richting Europa.

alsjeblieft niet zeg... sinds de komst van Guardiola bekend is wordt de ene na de andere speler met Bayern gelinkt... maar alsjeblieft geen Neymar

Ik zou het zoooo ontzettend mooi vinden als Neymar naar Bayern zou gaan, zie t alleen niet snel gebeuren aangezien zijn linkervleugel rol bij Bayern al wordt ingevuld door Ribery en eventueel Robben. Zou wel kunnen als een van de twee bovengenoemde weg zou gaan gezien de situatie van met name Robben.

Iedereen maar denken dat ie naar barca gaat,br Mischien gaat ie wel naar milan toe,dat zou me niet verbazen.

Ribéry-lewandovski-neymar als je de geruchten mag geloven zou dat wel een heerlijke linie zijn! Vind het voor dit seizoen wel zonde dat Gomez' op de bank zit! Vind ik echt een klasse spits! Al kopt zijn concurent er ook genoeg in..zal wel een dolle zomer worden bij de top clubs! Ben benieuwd..

Ik word een beetje moe van dit ventje. Praat constant maar over een transfer en blabla. Een journalist kan ernaar vragen, maar je kunt ook eens ophouden met antwoord geven. Gewoon duidelijk maken dat je er niet over praat. Klaar.
Ik moet het allemaal nog zien met die jongen.
Hij maakt weliswaar geniale dribbels en goals, maar wisselt deze regelmatig af met kinderlijke en lachwekkende fouten. Hij is nog jong, dus het kan 2 kanten op vallen.

7 februari 2013 om 20:20

Of jij kan ook stoppen met dit soort artikelen te lezen!?

8 februari 2013 om 11:29

Jij denkt, laat ik eens een originele reactie neerzetten?
Deze reactie van je kun je (als je wil) honderden keren per dag zetten.

Dit is de eerste keer dat ik reageer op een artikel over dit knulletje. Ik geef mijn mening, waar deze site volgens mij voor bedoeld is.

8 februari 2013 om 12:36

Euh..ja..en ik geef mijn mening knulletje.
En jij dacht..laat ik eens origineel zijn en net als vele andere zeiken dat je zulke discussies zat bent??
Wees origineel.

Maar he..geef gerust je mening..ik geef daarop weer mijn mening knulletje..daar is deze site toch voor bedoeld?

Hoezo gelinkt ?? Dat zegt ie zelf toch. En voor Neymar zullen ze bij Bayern wel een plekje vinden .maar van de andere kant is ie niet echt nodig , tenminste als je bedenkt wat dit kosten gaat !

Zou mooi zijn als hij eigenlijk die twee Spaanse clubs links zou laten liggen.. Die hebben beide al een enorm sterke aanval en hebben beide eigenlijk een speler die dominant is in de competitie en in Europa.. Een club zoals Bayern Munchen zou inderdaad een mooie optie zijn, al zouden andere clubs ook mooie opties zijn.. Dan denk ik bv aan Manchester United of Juventus.. Zouden twee teams zijn waarin deze speler echt wel een onbetwiste sleutelspeler kan worden.. Helaas is hij peperduur en zal hij zelfs voor Bayern Munchen een lastige prooi worden.. Vond hem overigens gisteren op basis van wat ik heb gezien dik tegen vallen.. Is al meerdere keren gebleken tegen Europese landen eigenlijk..

Fuck Neymar. Goede speler? Ja! Attitude? Ja! Stoer doen? Ja! Kan hij mensen goed psychisch maken? Jaaaa!!

Alsof heel de voetbalwereld om hem draait. Ik zie zo vaak nieuws van hem voorbij komen, wordt er onder ander gek van. Nu zullen mensen gaan zeggen: Dan moet je het niet lezen..
Ik ben een voetbal fanaat dus ik lees graag alles, maar bij Neymar krijg ik altijd een dejavu. precies het zelfde als ik lees dat mensen weer een onnodige discussie over C.ronaldo en L.messi gaan voeren.

Btw: Hij speelt toch meestal aan de linkerflank? Volgens mij hebben ze daar geen koekenbakker staan bij Bayern M..daar staat onze Frenckiee haha..

7 februari 2013 om 22:43

http://www.youtube.com/watch?v=fa-vru0yvry

Als je die link bekijkt en je bent een voetbalfanaat, dan kan je denk ik wel begrijpen waarom deze man zoveel in het nieuws komt, want hij laat wekelijks de mooiste dingen zien.

Grappig hoe dat iedereen nu ineens doet alsof dat Bayern de nieuwe Barcelona is.gewoon omdat Pep er binnenkort plaats neemt.ik hoop dat ze in Bayern zich niet zomaar laten doen.het is een mooie club die nu al zeer goed draait.als ze roekeloos spelers gaan halen voor de publiciteit dan gaat het snel bergaf gaan vrees ik.spijtig dat Arsenal geen bod kan doen op Neymar.

Bayern zou geen slechte club voor hem zijn, ik zie hem in het begin misschien wel wat aanpassingsproblemen hebben, maar eens hij de competitie onder knie zou hebben dan kan hij daar een hele grote worden. Maar waarom zou hij per se weg moeten ? In Braziilë verdient hij miljoenen per jaar, is er de ster en het is zijn thuisland.

Dit is gewoon bedoeld om zijn salaris om te drijven met deze uitspraken ik kan naar barca, ik kan naar real, city is een optie psg kan ook! Als ze slim zijn verkopen ze hem voor het wk want die hoge verwachtingen kan hij never nooit waar maken. Hij is niet gewend aan de europese top niveau en als Brazilie op het wk tegen spanje of duitsland worden ze sowieso weggespeelt.

Neymar naar Bayern lijkt mij fantastisch! Zo niet, ga dan lekker naar Real Madrid. Ik zie hem persoonlijk niet echt voetballen bij Barcelona. Vind hem daar niet echt het type speler voor.

Wordt een beetje moe van die Neymar. Ik wil eerst hem wel eens zien ballen in Europa.

7 februari 2013 om 17:53

Want zoals bij iedere voetballer bekend: je bent pas iemand, als je bou1912 hebt overtuigd

7 februari 2013 om 20:18

En zo is het maar net Westend!

Neymar gaat hem niet worden. Zon gevoel heb ik gekregen vooral ''meer'' na gister.

Ik zou als ik Neymar was geen uitspraken meer doen over een mogelijke transfer naar wat voor club dan ook. Denk dat veel mensen liever actie zien dan nog meer gebabbel over wat een leuke en mooie vereniging club x is.

Nooit een x die jongen krijgt bij santos al 10milj netto dat krijgt ribery nog niet eens bij bayern de vedette. Bayern zou het wel kunnen betalen als gezondste club in de
Wereld

Dan is het helemaal game-over voor Robben...
Maar ik denk dat hij bij Bayern ook goed tot z'n recht komt, Pep zal wel meerdere transfers gaan doen denk ik.

Het zou leuk zijn, ik zie Bale ook nog wel naar Bayern gaan.

Zo'n transfer zou sensationeel zijn...

Want het is al meer dan een jaar (zogenaamd) zeker dat hij bij Barca heeft geteked.. En natuurlijk ook al voor Real gaat spelen.. En dan opeens als het eropaan komt.. naar Bayern..

Bayern kan hem makkelijk betalen.. Maar het blijft ook maar een vraag of ze het wel of niet zouden doen.. Bayern heeft sowieso al een luxe probleem als het aanval en het middenveld komt.. Maar in de zomer zullen denk ik ook wel een paar spelers vertrekken.. Want het is maar de vraag wat Pep wil.. En ik ga er zeker vanuit dat ze toch wel met en voor Pep met minstens één dikke transfer gaan komen..

Maar het kan ook goed zijn dat Pep het team in tact wil houden.. En als je naar het Bayern van nu kijkt.. dan is een Neymar het laatste wat ze nodig hebben (zelfde geldt voor Barca en Real natuurlijk)

Vraag me af of Bayern dit zou betalen.

7 februari 2013 om 18:49

In tegenstelling tot al die zogenaamde andere rijke clubs,kan Bayern het betalen van hun eigen geld.
Voor Real betekent het alleen nog een hogere schuld. Ook voor Barca.
Maar k weet niet of ze op zo'n type zitten te wachten. Zou denk ik wel een sensatie worden daar.

Zou wel erg leuk zijn om hem bij Bayern te zien, ook cool dat hij positieve woorden over Schweinsteiger heeft

Laat deze overschatte voetballer zich eerst maar bewijzen in de subtop van Europa! De Braziliaanse competitie stelt geen drol voor!

7 februari 2013 om 18:55

Heb je hem al een keer zien voetballen? Hij is echt wel een groot talent, heeft het in zich om een van de beste spelers ter wereld te worden.

7 februari 2013 om 19:06

Hij liet er gisteren anders weinig van blijken...
Hij heeft talent, ja maar zeker ook een grote mond.opgehypete speler, is zo'n type die alles doet om je te vernederen, om z'n skills te showcasen, kvind er niks aan.

7 februari 2013 om 19:15

Inderdaad, en niet alleen op basis van zijn skills en trucjes, ook zijn doelpunten versus gespeelde matchen spreken voor zich.

7 februari 2013 om 21:11

Idd, zelf Seedorf blinkt er weekelijks uit

Heeft Santos geen contract met Barca afgesloten, mocht Neymar niet naar Barca gaan, dan moeten ze Barca toch iets van 20 miljoen geven? Zoiets had ik gelezen.

Maar Neymar speelt op links en daar speelt Ribery al, dus ik denk niet dat hij wissel wilt staan.
Kan je beter naar Barca.

7 februari 2013 om 22:20

Neymar speelt in een messi role bij santos. Dus als hij naar Bayern verkast, en als Pep vindt dat hij dezelfde kwaliteiten bezit als Messi dan kan hij gewoon als valse nummer 9 spelen.

Deze jongen is een absoluut talent, dus daar hoeft niemand mij in te overtuigen.

Alleen jammer dat de arrogantie er van af straalt.
Hij geeft aan dat Bayern wel een leuke optie zou zijn.
Jongen je zou dankbaar moeten zijn als zij je willen halen.

En ja, ik weet dat er erg veel topclubs zijn die interesse in hem hebben, maar dan zou hij alsnog zeer vereerd moeten zijn.

Neymar heeft het gewoon in zich, alles wat men van een aanvaller kan verwachten buiten pure kracht. Snelheid en ongezien veel techniek, inzicht en vista, zijn acties op snelheid zijn duizelingwekkend, en hij scoort voor Santos aan de lopende band, hij laat zich vaak ver terugzakken om het spel te verdelen en uiteindelijk het zelf nog af te maken ook, deze jongen is een fenomeen, en als hij naar Barça gaat schiet hij zichzelf in de voet, dan word hij omgevormd tot een ordinaire tikker, ipv de fantastische attractieve en unieke speler die hij nu is, of Bayern de juiste keuze is weet ik niet, dat hangt af van de plannen die Pep heeft met Bayern,en het niveau in Brazilie mag lager zijn dan in Europa, degene die zijn talent niet zien zijn gewoon blind, Neymar naar Juve zou een droom zijn die waar word, maar dat gaat niet gebeuren, of het zal Spanje, of het zal Munchen worden voor dit ongeziene talent.

Hij moet naar Bayern gaan.
Bij Barca zal hij eeuwig in de schaduw van Messi staan, terwijl hij HET gezicht van Bayern kan worden.
Ik hoop dat het Bayern wordt.

ik denk zelf niet dat Bayern bereid is de mega bedragen te betalen die verlangt worden voor hem...

Probeert Santos andere clubs wakker te maken, zodat de vraagprijs omhoog gaat? Die ( Santos en Neymar) weten ook waar het geld is, ook nog eens schuldenvrij.

Willen alle clubs deze speler eigenlijk wel hebben? Hij gaat daar in ieder geval vanuit maar ik betwijfel dat. De Braziliaanse competitie vind ik erg matig en in belangrijke wedstrijd laat ie het toch afweten. Een stap naar de absolute top is misschien te groot dus ik vind het logisch als een club twijfels heeft.

Let maar op neyemar wordt een sensatie let maar op straks over 2 jaar barca real bayern maak niet uit hij past overal

Ik hoop niet dat hij naar Bayern gaat. Ik zie hem niet echt spelen in de Bundesliga. Vind Liga Bbva beter passen, Barca of Real maakt dan niks uit. Barclays is ook een optie.

Beetje overschatte voetballer. Mooi dat hij het zo goed doet in Brazilië. Maar de media maakt de speler Neymar groter dan dat hij daadwerkelijk is. Alleen die uitspraak al. Alsof hij bij voorbaat al het niveau van Bayern München, Barca of Real Madrid aan kan. Ik ken nog ene Robinho waar men ook zulke verwachtingen van had. Presteer eerst maar in Europa, dan heb je me overtuigd.

Ik denk dat de combinatie Bayern en Neymar een hele goede zou kunnen zijn. Ik denk op de een of andere manier dat Neymar heel goed zal gedijen onder Guardiola. Ik denk op de een of andere manier dat hij een hele goede invloed op hem zou hebben.

Daarbij wil Hoeness nu echt de absolute wereldtop bestormen. Niet dat ik vind dat Neymar (op dit moment) al kan tippen aan Messi en Ronaldo. Neymar als marketingsproduct is natuurlijk fantastisch en nog iets wat Bayern nog verder op de kaart zet.

Ik kan me wel voorstellen dat er een aantal mensen zijn die Neymar overschat vinden. Dat is natuurlijk ook wel een beetje zo. Neymar is qua naam zo gigantisch groot wereldwijd. Daar moet hij wel voor oppassen dat de verwachtingen niet te hoog gespannen gaan raken. Desalniettemin vind ik nog steeds dat de toekomst top-5 van de wereld er zeker bij hem inzit.

Je moet bijvoorbeeld ook niet vergeten dat Neymar eigenlijk nog nooit in een stabiele ploeg heeft gespeeld. Santos is buiten Neymar en na het vertrek van zijn maatje Ganso echt geen geweldige ploeg, vind zelfs dat er in Brazilie vele betere ploegen zijn dan Santos. Daarbij zijn ook de Braziliaanse elftallen de laaste jaren alles behalve stabiel met veel spelers EN trainerswisselingen. Met dat in het hoofd denk ik dat als Neymar straks in een gespreid bedje komt bij Barcelona, Real Madrid of Bayern en waar niet alle ogen op hem gericht zijn en andere mensen zijn fouten kunnen oplossen hij 250% beter zal spelen dan hij nu al speelt.

Daarbij is de Bundesliga ook een competitie die goed past bij kleine bewegelijke spelers als Neymar. Spelers als Ribery, Robben, Gotze, Reus, Kagawa, Elia (in zijn eerste periode) en dat soort spelers hebben toch laten zien prima in de Bundesliga te passen. Dus hoezo Neymar niet?

Toch vriendelijk van hem dat hij zo'n open sollicitatie doet om op de bank van Bayern München mogen zitten. Vraag is of zij hem wel willen. Hij is natuurlijk een grote naam dankzij de hype die er rond hem gecreëerd is dus shirts zal hij wel verkopen. Maar kun je een bedrag van meer dan 50 (?) miljoen euro terugverdienen door enkel shirts te verkopen? Hij zal ook moeten presteren. Daar ben ik wel eens heel benieuwd naar. Imo probeert hij het best via Psg. Zo heeft Ronaldinho het ook gedaan. Als hij rechtstreeks naar Real of Barça gaat valt ie zo door de mand. Bayern zelfde.

7 februari 2013 om 22:43

Niet alleen shirtverkoop hoor. Neem het land Brazilie, de economie daar is booming er zullen talloze bedrijven zijn de nieuwe club van hun ''volksheld'' willen sponsoren. En laat meneer Hoeness nou juist een expert zijn op het gebied van sponsors. Ik denk dat je veel verder moet kijken naar alleen shirtverkoop.

ik denk dat hij het best past bij Bayern want daar kan hij meer zijn individuele acties maken dan bij barca want daar is het alleen maar tikken en bij Bayern niet..

Zo te zien begint iedereen een soort liefde voor Bayern Munchen te krijgen. Steeds meer spelers willen nu in duitsland aan de slag...
Probleem is dat Bayern niet zomaar met geld smijt zoals de meeste grote clubs dus ik zie het niet echt gebeuren.
Neymar past(mijn mening) heel goed bij Bayern, alleen speelt daar aan de linkerkant ook Ribery die het ook naar behoren doet.....

Deze Neymar lijkt echt te genieten van alle media aandacht die hij krijgt......

De kansen voor Robben lijken uitgespeeld, Neymar zou dan zijn vervanger moeten worden. Bayern heeft nog dusdanig veel toppers op de bank zitten, dat men met een B-elftal nog kampioen zou worden. Elk positie is zowat dubbel bezet. Pizarro en Tymoschuk zijn overbodig.

Neuer
Lahm/Rafinha
Dante/Boaten
Badstuber
Alaba/Conten
Schwiensteig
Javi/Gustavo
Neymar/Robbe
Kroos/Muller
Ribery/Shaqi
Gomez/Mandzu


Krijgt deze popi jopi Neymar nu al een grijze baard of heeft ie zn baard ook al blond geverfd?

ik zou daar niet op rekenen maar ow ow ow wat zou dat kicken zijn als hij naar bayern zou komen..
ik ben absoluut geen bayernfan maar vind het wel tof als hij voor duitsland zou kiezen ipv voor spanje.. ik denk zoiezo dat hij niets te zoeken heeft bij barca.. daar hebben zij messi al..
die is niet te vervangen!

Eindelijk een goede keuze van een topspeler. Bayern munchen vind ik een goede keus aangezien ze daar echt toekomst plannen hebben vooral als guardiola komt. Bayern munchen doet altijd mee aan de prijzen. Neymar rechts en ribery links. Waauww dat zou geweldig zijn.
Sws is bayern van plan om robben te verkopen. Misschien gaan ze met dat geld neymar aanschaffen. Ik vind het iig echt goed zo ontstaan er meerdere clubs die kunnen concurreren met bijv. barcelona of real. Altijd mooi om te zien

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren