Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Besiktas telt miljoen neer voor huur Braziliaanse aanvaller Shakhtar

Laatste update:
/

Besiktas heeft de rest van dit seizoen de beschikking over de Braziliaanse aanvaller Dentinho. De 24-jarige Zuid-Amerikaan wordt gehuurd van Shakhtar Donetsk, voor een som van om en nabij de miljoen euro. Aan het einde van het seizoen kan de nummer twee van de Turkse competitie ervoor kiezen Dentinho definitief van de Oekraïense club over te nemen.

Besiktas staat vooralsnog tweede in de rangschikking achter Galatasaray, maar wil de rivaal graag voorbij gaan. Met Hugo Almeida (negen goals) en Filip Holosko (acht) heeft men al enkele trefzekere mensen in huis, maar met Dentinho erbij wordt de aanval verder op oorlogssterkte gebracht. Shakhtar stond open voor de aftocht van de aanvaller, die maar vier keer in actie kwam dit seizoen.

Dentinho speelde vier jaar in zijn vaderland bij Corinthians, alvorens hij voor de stap naar Europa koos. Door de stevige concurrentie bij die club speelde hij minder dan hij wilde. “Een vriend van mij in Istanbul sprak zeer lovend over Besiktas, ik ben blij dat ik voor deze club gekozen heb”, zegt de aanwinst tevreden op de website van de Turken. Over drie dagen kan hij zijn debuut maken tegen Galatasaray.

Dentinho is de speler die Besiktas nodig heeft in de Turkse titelstrijd

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Denk dat Besiktas het op de korte termijn toch gaat afleggen tegen clubs als Fener en Gala.
De Financiele huishouding is nou niet heel rooskleurig van Besiktas.

On: Geen idee hoe goed deze man is, zal wel op de bank zitten als je het huidige shacktar ziet spelen.

24 januari 2013 om 15:15

Dentinho zal niet veel van waarde zijn voor Besiltas die het toch goed doet dit jaar, Dentinho wel eens gevolgd bij Shaktar maar die man komt zelfs daar nauwelijks aan spelen toe.

Zonde van die miljoen, ze waren toch in een financiele crisis?

24 januari 2013 om 15:29

Wat bedoel je met ''die man komt zelfs daar nauwlijks aan spelen toe''

Shaktar heeft een veel sterkere selectie dan Besiktas en is een aanzienlijke grotere club.

24 januari 2013 om 15:41

Haha ,verkeerd vermeld.

Shaktar is duidelijk een van een beter kaliber maar die Dentinho scheen toch een geweldige talent te zijn, helaas zwaar geflopt.

24 januari 2013 om 17:00

Technisch is hij van een hoog niveau, maar er is meer nodig dan dat. Het is nog niet te laat, maar op je 24 nog steeds als 'talent' gezien worden, dan doe je toch iets fout denk ik.

Zal wat zijn als de twee newbies het verschil gaan maken komend weekend.

24 januari 2013 om 15:18

Hoop dat Sneijder een goede start kent, gehoord dat die waarschijnlijk gewoon start al denk ik dat Gala het erg moeilijk zal krijgen tegen dit mooi voetballende Besiktas, laatst gevolgd en wat een passie en geloof in dat team!

24 januari 2013 om 16:13

Inderdaad.. door de aftocht van de vedettes heeft Besiktas weer als vanouds een strijdploeg met voorop leider Fernandes. Denk dat Gala het heel zwaar gaat krijgen zondag. Sneijder zal trouwens hoogstwaarschijnlijk op de bank beginnen.

24 januari 2013 om 16:14

Trainer Fatih Terim heeft gezegd dat hij sowieso zijn debuut gaat maken, maar ik denk dat hij de laatste 20 á 25 minuten er in wordt gebracht.

24 januari 2013 om 16:20

Ik dacht dat Fernandes geblesseerd was ?

Dentinho, wat zou dat een geweldige naam zijn geweest voor Ronaldinho!

Enniewee: Dentinho is een degelijke speler en doet er goed aan om deze overstap te maken. Het niveau is vergelijkbaar, maar hoogstwaarschijnlijk toch net iets lager. Dit kan hem helpen, daar hij het gewoon te moeilijk heeft in Oekraïne op het moment.

24 januari 2013 om 14:45

rusland???? oekranie toch?

24 januari 2013 om 14:54

Ondanks alle scholen en opleidingen zijn er nog steeds mensen die slecht zijn in geografie

24 januari 2013 om 15:17

En hulpmiddelen zoals google. Diep en diep triest...

24 januari 2013 om 14:52

De Sovjetunie bestaat niet meer he jongeman.

Gefeliciteerd Besiktas fans!

Dentinho is een goeie speler en hij heeft veel kwaliteit in huis. De aanval van Besiktas wordt ook steeds sterker en ze bezuinigen ook veel. Ze kunnen Dentinho na zijn huurperiode voor 9 miljoen overnemen.

24 januari 2013 om 14:47

Je hebt het over bezuinigen en dan weer over 9 miljoen. Besiktas gaat maximaal 5 miljoen bieden als ze hem willen halen tenminste. Ken deze Dentinho niet echt dus ik ben benieuwd wat voor type speler het is.

24 januari 2013 om 14:53

Je weet niet eens wie Dentinho is en dan zeg je dat Besiktas maximaal 5 miljoen gaat bieden? Als hij een prima seizoen doormaakt, dan neemt Besiktas Dentinho eventueel wel over. Hij is nog jong en is een uitstekende speler. Besiktas kan die 9 miljoen wel neerleggen, maar de salariseisen kunnen dan weer een probleem zijn.

24 januari 2013 om 14:59

Dus omdat ik niet weet wie hij is mag ik niet zeggen hoeveel Besiktas volgens mij gaat bieden?
Zoals je misschien weet heeft Besiktas problemen met de Uefa en ze zouden het echt niet accepteren als Besiktas uit het niets 9 miljoen gaat geven voor een speler. Droom lekker verder.

24 januari 2013 om 15:07

Gaat er niet om of hij weet wie Dentinho is, Besiktas kan geen bedragen meer als 9 mil uitgeven aan een speler, tenzij almeida of fernandes voor een leuk bedrag wordt verkocht

24 januari 2013 om 15:34

Nee natuurlijk kan je dat niet zeggen.. Je kan toch ook niet zeggen over een huis dat je nog nooit gezien hebt dat je zomaar een bedrag uit de lucht pakt en dat bied..

24 januari 2013 om 16:01

We hebben het hier over Dentinho (voetballer) en Besiktas (club) dat financiele problemen heeft.

24 januari 2013 om 17:45

Helemaal gelijk, waarom hebben ze Feda in het leven geroepen? Waarom zijn spelers zoals Ernst vertrokken omdat ze salaris niet met 500.000 wou verlagen, en dan komen jullie met ja 9miljoen kunnen ze hem overnemen. denk je nou echt dat Besiktas die noodgedwongen met jonge spelers speelt 9 miljoen gaan uitgeven aan het einde van het seizoen? Nee! max. 5

Als ze kampioen worden dan kan het wel natuurlijk maar anders absoluut niet tot bijna onmogelijk!

24 januari 2013 om 14:50

Die 9 miljoen zou ik niet echt serieus nemen, Fernandes had een afkoopsom van 14 miljoen dacht ik, ze hadden hem uiteindelijk voor 2 miljoen gehaald.

24 januari 2013 om 14:58

Nee, maar het verschilt natuurlijk ook per club. Ik ben benieuwd en we zullen het nog wel gaan zien. Dentinho moet zich eerst zelf laten zien en dan komt de rest wel!

24 januari 2013 om 22:52

Dat is het probleem juist, als Dentinho uitstekend presteert zal het wel 9 miljoen zijn, als hij matig tot goed presteert zal hij toch minder kosten, Shaktar weet ook dat ze een speler die matig tot goed niet kunnen verkopen voor 9 miljoen, ik hoop dat Besiktas goed gaat handelen want ik heb wel het gevoel dat je hem met een koopje kan halen, Voorzitter moet gewoon aan tafel zitten met deze man en afspraken maken een beetje slim spelen vind ik zelf dan.

on: 24jaar jong wel lekker hoor
lol ik las dat die over 3dagen kan debuteren tegen Galatasaray..

off: weet iemand of wesley sneijder ook gaat spelen zondag tegen besiktas?

24 januari 2013 om 16:15

Waarschijnlijk speelt Sneijder pas na de 70ste minuut

Dentinho.. Kocht hem een aantal jaren geleden altijd op Fifa in Career mode van Corinthians alvorens hij naar Shakhtar vertrok!! Was toen een enorm talent, had de nodige 'skills' in huis, was ontzettend snel en was tevens een goede afmaker. Hoop dat hij het goed gaat doen bij Besiktas.

Goede behendige speler met een mooie actie in huis, ook is hij nog vrij jong! Knap gedaan van Besiktas!

Hoop dat hij zondag kan debuteren tegen Galatasaray, Krijg steeds meer zin in de derby!

Ik denk dat hij een toegevoegde waarde kan hebben bij besiktas, afwachten dan maar.

Ik vond hem bij Corinthians echt een super talent .. Ik weet zeker dat hij zich zal bewijzen bij Besiktas en dat we gaan genieten van deze geweldige voetballer

De term Feda is al een lachertje geworden , ze hebben met de verkoop van Feda shirts rond de 2 miljoen opgehaald begin van het seizoen. Daarna zijn ze door het CAS verplicht gesteld om 7 of 8 miljoen te betalen voor Ferrari.. Alle geld gaat weg bij Besiktas echt zonde

On; Dentinho , heb hem nooit zien spelen maar ik herinner nog dat hij in de belangstelling stond van Fenerbahce ergens in 2007 ofzo toen hij nog in Brazilie speelde.

Ik hoop voor Besiktas dat hij goed zal spelen , hij gaat nummer 7 dragen trouwens

24 januari 2013 om 15:42

Weetje ook dat Besiktas deze seizoen maar 3 miljoen euro heeft uitgegeven en hoger staat dan jou Fenerbahce? Hoeveel hebben jullie uitgegeven? 30 miljoen? Feda gaat meer om het idee dan geld verdienen weet wat je praat vriend!

24 januari 2013 om 15:48

Wat maakt het uit hoeveel Besiktas of Fenerbahce heeft uitgegeven ? Klopt we hebben al 30 miljoen uitgegeven en zullen nog 10 miljoen uitgeven. So what ? Wij hebben het geld.

Het gaat mij om de slechte beleid die is gedaan , van open daken de term Feda schreeuwen , tshirts verkopen en 2 miljoen ophalen. En na 1 maand verplicht worden gesteld om 7 of 8 miljoen te betalen aan Ferrari.

24 januari 2013 om 15:53

Wat heb je eraan? al dat geld dat gespendeerd wordt bij fener? jullie moeten gericht gaan kopen en niet 10 miljoen uitgeven aan een belhanda die jullie een week geleden niet eens kenden. jullie moeten gewoon af van Aziz en Aykut.

24 januari 2013 om 16:03

Met je eerste reactie kan ik me vinden Siyahbeyaz, maar met je tweede reactie sla je volledig de plank mis. Belhanda is juist een speler die goed van pas zou kunnen komen. Jong, hongerig, dynamisch en erg technisch wat we nodig hebben dus.

Als we nu achter een speler als Kaka zaten zou ik je reactie begrijpen, maar dit maal wordt er wel goed gekeken. Natuurlijk kan het ook verkeerd aflopen met Belhanda, maar dat weet je nooit van tevoren. Elke transfer is een risico.

24 januari 2013 om 16:03

Dat jij bullshit praat kan ik al concluderen aan je laatste zin. Hoe mix je Aykut en Aziz en de transfer samen ?

Belhanda niet kennen ? 22 jarige Belhanda waar de Engelse top achter zit ? Praat voor je zelf , dat jij de Franse competitie niet volgt betekend niet dat wij dat ook niet doen..

Belhanda is de 10 miljoen dubbel en dwars waard, Belhanda is bijna een uniek speler in zijn soort.

Dat jullie 9 miljoen uitgeven aan een Tabata van 30 jaar ....

24 januari 2013 om 16:10

aykut dient als pion van aziz slaap je nogsteeds? waarom ontslaat aziz de meest falende trainer uit turkije niet gewoon? omdat aykut het hondje van aziz is

24 januari 2013 om 16:20

Laat die jongen maar, heeft zijn nick al verandert naar Belhanda dus het opgeilen is al begonnen. Komt met argumenten die betrekking hebben op transfers van 6 jaar geleden waar hij vergeet dat 2 jaar later zijn eigen club 14 miljoen neertelde voor Guiza.

Besiktas is dit jaar een hele goede weg ingeslagen met jonge, vooral Turkse jongens. De supporters kunnen zich weer identificeren met de passie in het voetbal en ze zijn eindelijk van Demiroren af. Ik denk dat het de goede kant opgaat. Wat andere clubs met hun geld doen is hun eigen probleem; enkel de echte supporter die steeds meer voor een kaartje moet betalen door die belachlijke transfers is daar de dupe van. Niet de simpele zielen door het 'supporten' van een club bij succes zichzelf willen verheerlijken.

24 januari 2013 om 16:33

Mijn accountnaam is veranderd op verzoek van een moderator. En Belhanda staat er zo slecht nog niet vind je niet ?

Komend op Guiza , hij heeft wel betere statistieken dan Tabata .. Als je toch de prijs wilt vergelijken.

En wie is jong bij Besiktas ? Oguzhan.. Wie nog meer ? die geregeld basis staat ? Maak me wijzer ?

Belhanda is een overheerlijke speler , geen wonder dat hij ( als hij komt ) wordt opgehemeld.

24 januari 2013 om 20:13

@ belhanda

'' Dat jullie 9 miljoen uitgeven aan een Tabata van 30 jaar ''

Pfff , zucht Tabata kwam voor 8 miljoen over van gaziantep op zijn 29ste ! Alles beter dan een guiza voor 17.5 plus het salaris wat ik niet eens wil uitrekenen omdat het te genant voor je word !

En dat je nog guiza zit op te hemelen tkv tabata , dude jij leeft echt in je eigen wereld he ??

Veli kavlak 24 , ersan gulum gokhan suzen 25 , ismail 23 pektemek 24 emre ozkan 24 erkan kas 21 .. Dit zijn geen oude spelers

Dit is wat ik bedoelde dat je nergens van bewust bent en onzin typt .

24 januari 2013 om 20:57

Wat was Guiza zijn status voor hij kwam ? Juist , topscorer PD met 28 goals (waarvan geen 1 penalty) Hij had 2 of 3 doelpunten op het EK. Dat hij heeft gefaald bij Fener is een ander verhaal.

En Tabata ? 1 of andere Braziliaanse bom( waar niemand ooit van had gehoord) waar jullie dus 8(!!!!!!!!!!!!!!!!) miljoen euro voor hebben betaald. Dus wie leeft er in zijn eigen wereld pik ?

Waar zijn de jongens uit de jeugd ? Is dat de Turkse bloed waar iedereen het over heeft ? Zulke jonge spelers hebben wij ook.. -_-

Ik weet waar ik over praat jongen , niet huilen aub

24 januari 2013 om 18:06

Belhanda8, Feda is een lachertje geworden? Waar heb jij het over. De club heeft 13 miljoen euro aan salarissen ingeleverd door grootverdieners als Simao, Ernst, Egemen en Rustu weg te sturen. Daarnaast hebben sommige spelers een lager salaris geaccepteerd (ersan, Holosko). Alleen omdat ze nu Dentinho hebben gehuurd en 1 miljoen euro gaan betalen is het dus een lachertje geworden? BJK heeft nog steeds een kans om kampioen te worden en met een speler als Dentinho heb je een sterkere selectie. Ze betalen nu 1 miljoen (wat overigens in 4 termijnen betaald gaat worden), maar als ze kampioen worden, betekent dat rond de 20 miljoen euro dit jaar, en nog Cl-voetbal volgend jaar. Heb je het ook zo bekeken? Ik dacht het niet.

24 januari 2013 om 18:08

Oké 13 miljoen - 8 miljoen aan Ferrari + nog de tig zaken die er zijn bij het Cas.
Alle deurwaarders waar jullie voorzitter het over heeft die telkens naar de club komen.

Dan maak je uiteindelijk toch nog verlies. Mee eens ?

24 januari 2013 om 18:12

Ja, maar die zaken lopen al jaren. Die zijn nog van voor de tijd van Fikret Orman. Wat kan hij daaraan doen? Het stond sowieso al vast dat we verlies zouden maken, aangezien er iets van 100 zaken liepen toen Orman voorzitter werd. Maar als BJK kampioen wordt, betekent dat heel veel inkomsten, daarmee kunnen ze die schulden aflossen. Mee eens?

24 januari 2013 om 18:40

Eens. Maar ik schat de kans dat ze kampioen worden niet zo hoog ( no offence )

24 januari 2013 om 19:38

Ja, maar je bent het er vast ook mee eens dat de meerderheid voor het seizoen voorspelde dat BJK ergens in de middenmoot zou belanden. Maar we staan toch knap tweede. En met de nieuwe transfers maken we best een goede kans, gezien het feit dat FB en GS nog hun Europese campagnes hebben en niet zo best presteren.

24 januari 2013 om 21:00

Laat mensen lekker denken wat ze willen. Samet Aybaba heeft een goed team gesmeed , dat kan je ook zonder sterren doen.

En we moeten nu niet doen alsof Besiktas op een houten plankje bijt. Ze hebben nog steeds al hun sterren dat ze voor Feda ook hadden. Behalve Quaresma en Simao die toch wel weg zouden gaan.

Dat Fener en Gala in Europa actief zijn kan idd wel in jullie voordeel werken. Maar ik zie in Besiktas geen team dat de druk/spanning aan kan. Ze kunnen ook bijna geen wedstrijd winnend afsluiten waar ze op voorsprong komen. Kortom; Er is nog genoeg rek in het team van Besiktas, als alles positief verloopt en de tegenstanders presteren matig . Kan Besiktas wel eens voor een verassing zorgen ja

24 januari 2013 om 22:15

Jaa joh heel het seizoen spelen onze tegenstanders matig tegen ons... Haha wat een onzin man.. Besiktas speelt veruit het beste voetbal in Turkije en jij komt hier aankakken met misbeleid?? Fikret Orman is op dit moment goed bezig, wat niet te zeggen valt over jullie voorzitter. Al jarenlang kopen jullie spelers en betalen jullie dikke salarissen en worden geen kampioen en dan kom je hier dat er het bestuur van BJK faalt? Besiktas werd verwacht op een middenmoot en waar staan we? Ja op een 2e plaats. Oo zoo goede fenerbahce met een niet falende bestuur en hoeveelste staan zij? Ja onder Besiktas(overigens hebben wij misschien mAar 10% van jullie investeringen geinvesteerd en toch staan we hoger)

25 januari 2013 om 00:36

Tot nu toe kan je niet zeggen dat alles positief verloopt. Besiktas heeft net zo vaak dom puntverlies geleden als GS en FB. Alleen de wedstrijd tegen Eskisehirspor is al een goed voorbeeld.

Bijna geen wedstrijd? Alleen tegen Gaziantepspor, Galatasaray en Eskisehirspor kwamen ze op voorsprong, en hebben ze alsnog punten verloren. In 7 wedstrijden hebben ze hun voorsprong kunnen behouden, dus jouw argument gaat niet op voor Besiktas.

Volgens een verklaring van Besiktas op de beurs betalen ze 1,8 miljoen voor hem. Beetje veel geld voor een half seizoen huren...

24 januari 2013 om 15:49

Idd. 1.8 miljoen salaris voor 6 maanden is wel veel , vooral voor Besiktas die zeggen dat ze geen geld hebben.

24 januari 2013 om 15:54

Hij wordt 1,5 jaar gehuurd niet voor het einde van het seizoen, en 1,8 miljoen is als hij 1,5 jaar blijft als hij over half jaar weer terug gaat betalen ze veel minder.

24 januari 2013 om 15:59

Ze betalen 1 miljoen om hem te huren tot volgend jaar Januari. Als hij volgend seizoen helemaal afmaakt komt daar nog 700.000 bij. Het eerste miljoen is verdeelt in 4 periode en de 700.000 die er eventueel bij kan komen in 3 periodes. 1,7m voor 1,5 jaar huur is iets meer dan 100.000 per maand (en nog salaris natuurlijk), redelijk vind ik.

24 januari 2013 om 16:34

Ja dan heb je wel gelijk dat het idd best redelijk is

Laten we niet over fb en gs hebben met jullie krasic, cris aankopen!

24 januari 2013 om 15:50

Ja nou en ? Fenerbahce heeft het geld om aankopen te doen . Van Krasic verwacht ik de 2e helft een explosie , zo niet kan hij in de zomer verkocht worden

24 januari 2013 om 16:04

Ja zie ik daarom koop jullie zo veel spelers tijdens de winterstop!

24 januari 2013 om 16:08

Wij zijn de enige club die nog geen aankopen heeft gedaan

24 januari 2013 om 18:35

@ Belhanda8 Wacht eerst todat fener deze transfer afmaakt en verander je naam dan pas zou ik zeggen !

Ten 2e , wat bezielt jouw om telkens de financiele situatie van besiktas hier weer te leggen , niet 1 x maar telkens , je zit jezelf op te geilen omdat fener veel geld heeft ?? Je zit alleen maar te pronken man . Je kent de situatie van besiktas nauwelijks en je doet je voor alsof je bij het bestuur van bjk zit !

De situatie van ferrari was bekent voordat fikret orman kwam , na zijn komst hebben we uiteindelijk het cas gedoe verloren , dit dankzij de chaos wat achtergelaten is door de kontenlikker van fener demiroren.

Fener koopt en blijft kopen , maar komt ter nauwernood weg tegen laagvliegers als elazig bijv. het spel van fener is dramatisch , de trainer is waardeloos en om niet te beginnen over aziz !

We geven niet veel uit , en kopen gericht , behalve escude en ugur boral hebben de nieuwkomers geweldig gespresteerd ondanks dat het voor vele onbekende waren . Een topal of mereilles komt voor veel geld , maar presteren wekelijks dramatisch !!

Lichtjes gefrusteerd omdat fener al 3 jaar dentinho wilde en uiteindelijk ziet dat bjk hem binnen sleept ??

24 januari 2013 om 18:44

Zoals ik hierboven ook al zei ; Mijn vorige account naam ( Anacondaa) is veranderd op verzoek van een moderator. Ik dacht dat Belhanda wel een mooie account naam is. Niks mis mee toch ?

Dat gezegd te hebben , ik kom niet telkens met de financiele situatie van Besiktas , hier boven werd gemeld dat BJK Dentinho voor 9 miljoen zou kunnen overnemen , en daarom begon ik over de financiele situatie.

Maak je niet druk over het slechte spel van Fener , hou je bezig met je eigen team de prestaties. Doe ik ook.

En over je laatste zin ; Hahaha ik kan hier alleen maar om lachen. Besiktas is wel de laatste club waar ik jaloers op zal zijn. Maak je niet druk jongen

Edit: Al 3 jaar wou ? Fener wou hem 1 x kwam niet uit over het bedrag en toen was het klaar. Daarna nooit meer. Dus ga lekker je zelf opgeilen door te stellen dat Fener hem zo graag wou. Yeah right

24 januari 2013 om 19:02

Ik weet dat je anacondaa bent , je bent afwezig wanneer het slecht gaat met fener (fener-elazig) maar bent betrokken bij zaken waarbij je bijna niets afweet en je eigen team zit op te hemelen !

Wees een supporter in goede en slechte tijden , dat zei ik laatst ook nog tegen je , je bent iemand die al van te voren weet dat de strijd tussen fener-gs gaat . Vele dachten dat begin van het seizoen, maar hun beperkte voetbalintelligentie heeft ze in de steek gelaten door het feit dat besiktas een geweldige prestatie heeft geleverd en heel turkije amuseert met zijn voetbal . Met bloed zweet en tranen !! Dat is onze filosofie !!

Ik houd me ook bezig met besiktas en reageer af en toe inhoudelijk op topics van andere teams , maar ik kom niet met onnozole comments . Pff ik betwijfel of je niet jaloers bent op mijn club , je komt anders wel heel negatief over , en dit is niet de eerste x dat je dit doet !!

24 januari 2013 om 19:25

Ga niet zomaar praten jongen , hoe bedoel je dat ik er niet ben wanneer het slecht gaat ? Ik kijk altijd wedstrijden met jongens , en ik ga dan niet meteen naar huis wat je wel kan begrijpen. Ik reageer nooit via telefoon dus dat kan ook al niet.

Als ik snachts om 1 of 2 uur thuis kom heeft het geen zin meer om te reageren , ik kan dan niet in disscussie gaan met jou of andere mensen omdat veel mensen rond die tijd er niet meer zijn. Dat snap je toch wel ?

Geloof me ik ben absoluut niet jaloers op Besiktas , heb daar geen reden voor. Ik reageer wat ik denk , als jij daar niet mee eens bent . Prima

Maar zoals ik al zei ; Ik kan niet meteen na een wedstrijd komen reageren , omdat ik in 90 % van de gevallen dan nog niet thuis ben. Als ik vroeg terug kom reageer ik 100 %. Dus hou aub je onzin over dat voor je volgende keer.

24 januari 2013 om 16:10

Cris is al weg en was transfervrij wat niet wegneemt dat het een enorme flop was.
En krasic komt pas kijken bij fener geef hem wat tijd.

24 januari 2013 om 16:23

Je kan het bestuur van Gala weinig kwalijk nemen inzake Cris. Als ik me het goed herinner was het de laatste dag (dus laatste 24 uur !) om een vervanger te zoeken voor het plots geblesseerde Ujfalusi.. Dat jij binnen 24 uur dan Cris aantrekt is eerder een succes dan fail als je het mij vraagt.

24 januari 2013 om 16:44

Inderdaad en over Ujfalusi gesproken.. Man wat heeft hij een pech zeg hij zou nu al mee trainen met de selectie maar hij is weer afgehaakt door een blessure een enorme domper. Wat mij betreft kunnen ze gelijk zijn contract verbranden en een nieuwe verdediger halen.

24 januari 2013 om 17:55

Serieus ?! Is die weer geblesseerd wtf ? Hij is 35 jaar , meteen contract verscheuren en voor een goede verdediger gaan

Of : Uefa straft Fenerbahce met 1 wedstrijd zonder publiek wegens ongeregeldheden (fakkels -__-) in thuiswedstrijden

dus tegen Bate spelen we zonder supporters

24 januari 2013 om 19:11

Galatasaray had de contract met Cris ontbonden, omdat we dachten dat Ujfalusi binnen 2 á 3 weken zou herstellen na zijn lange afwezigheid. Na ik geloof 2e training scheurde hij zijn meniscus af.... Nu moeten we een sterke verdediger halen, die ervoor kan zorgen dat er geen gatenkaas heerst in ons achterhoede.

Almeida is geblesseerd en ligt er voor 3 weken uit, Pektemek is nog maandje geblesseerd dus we hebbe alleen Holosko en Batuhan ik vind het niet zo gek dat ze hem huren hoor. Hopen dat hij veel minuten krijgt en wat goals erin legt!

9 miljoen zal er nooit uitgegeven worden aan een speler we spelen voornamelijk met jeugd en transfervrije spelers en wat spelers van vorigjaar we staan nu 2e en als het aan mij ligt staan we eind deze week 1e

Leuke speler. Aykut Kocaman was destijds naar Brazilie gegaan om hem met het blote oog te bezichtigen. Ze kwamen er toen niet uit met de afkoopsom. Ik hoop echter dat ze met die 'optie tot koop' geen valse verwachtingen scheppen bij de Bjk-fans. Ik bedoel 9m, terwijl je bent uitgesloten voor EL wegens financiele wanbeleid. Ik zie een tegenstrijdigheid.

Die 9 miljoen is niks joh. Fernandes had ook een bedrag van 14 miljoen.
Ze hebben hem voor 2 miljoen gekocht. Als hij het goed doet.
Kan hij worden overgenomen over ander half jaar. Plus Shakthar gaat niet moeilijk doen denk ik.
Ze hebben al genoeg spelers op die positie van Dentinho.

Vergeet zijn salaris niet, dat zal wel flink zijn en dan is die 1,8 miljoen niet eens zo heel veel.

Weet niet of jullie alles wel volgen maar hij krijg voor een jaar 1 miljoen. Dus tot de winterstop van seizoen 2013/2014. Als Besiktas hem nog een half jaar wil huren moeten ze 700.000 euro extra betalen.

Besiktas gaat 1 miljoen euro in 4 termijnen aan shakhtar betalen voor 1 jaar huren,
Besiktas heeft de optie om het huurcontract een half jaar te verlengen voor 700.000 euro in 3 termijnen
en ze kunnen hem overnemen voor 9 miljoen euro

wat Dentinho betreft. hij gaat voor het seizoen 2012-2013 600.000 euro ontvangen en sezoen 2013-2014 gaat hij 1.2 miljoen ontvangen. exclusief premies

9 miljoen is wel erg veel geld zeg, maar dit is een goede speler, dus als die goed probeert zullen ze er alles aan doen hem te kopen. Voor hoeveel had sjachtar hem destijds gehaald?

24 januari 2013 om 16:24

Ik had ergens gelezen dat ze 7 miljoen euro voor hem hadden neergeteld. Daarom dat Shaktar ook 9 miljoen vraagt bij een eventuele overname. Maar ik zie Besiktas geen 9 miljoen op tafel leggen

Mooi dat Besiktas zichzelf ook versterkt, Turkse competitie word steeds sterker erg mooi om te zien, de derby's zullen zalig zijn met al die nieuwelingen, ben benieuwd hoe al die nieuwe spelers het gaan doen tot de zomer.

Deninho is echt een goede aankoop, snel fysiek sterk voor zijn bouw en doelgericht. Ik hoop dat hij mee kan spelen tegen Galatasaray dat maakt de wedstrijd alleen maar mooier. Hopelijk zal Sneijder spelen dit is volgens mij de perfect opstelling voor zondag.

Muslera
Hamit
Semih
Dany
Hakan Balta
Emre Colak
Melo
Selcuk
Riera
Sneijder
Burak

Besiktas is een team dat ervaring nodig heeft in het team. Dentinho is dus op het eerste gezicht geen goede transfer daarnaast zal het moeilijk zijn voor Besiktas om hem definitief over te nemen,

Wauw! Mooie transfer zeg, kunnen de toeschouwers ook nog een beetje van een show genieten, want passie en strijd zit al genoeg in het elftal. Zondag moet gewoon zoals gewoonlijk gespeeld worden, maar dan wel zonder Almeida waarschijnlijk. Ik hoop dat Almeida op zijn minst een helft kan spelen en dan in de tweede helft verwisseld wordt door Dentinho. Als hij bij zijn debuut scoort zou dat wat zijn! Laten we hopen op een goede en mooie wedstrijd zondag en dat de beste mogen winnen!

Ik zou zo spelen als Besiktas zijnde. Gewoon Mcgregor op het doel, simpelweg omdat we geen alternatieven hebben. Op de backs zou ik onze nieuwe transfer Gökhan Süzen op links en onze Duitse machine Hilbert op rechts. Centraal zou ik gewoon onze oude rots Toraman en Tsjechische strijder Sivok zetten. De 2 Cvm's moeten Fernandes (vrij spelen op het middenveld) en Necip (strijden en Fernandes alle ruimte geven, net zoals Ernst het vorig jaar deed in vele wedstrijden, gewoon het 'vuile werk`. Linksbuiten zou ik onze hardste werker Olcay zetten en rechts goalmachine Holosko. CAM wordt gewoon supertalent Özyakup en dan in de spits Almeida (mits hij kan spelen) en anders Dentinho.

Een gelijkspel zou al meer dan voldoende zijn voor Besiktas. Maar bij een winst mag ik al beginnen te dromen over Cl-voetbal, vinden jullie niet?

McGregor
Hilbert
Toraman
Sivok
Süzen
Fernandes
Necip
Holosko
Özyakup
Sahan
Almeida (?)

Die 9 miljoen is op papier. Fernandes had ook een afkoopsom van 8 miljoen euro dacht ik, maar die werd voor 2 binnengehaald. Door te onderhandelen, kunnen ze het waarschijnlijk wel verlagen naar 5 of 6 miljoen.

Ik kan me herinneren dat ze hem 2 of 3 jaar geleden nog wilden overnemen van Corinthians, maar hij was te duur. Nu komt die alsnog naar Turkije. Hoop dat die het goed gaat doen.

Overigens denk ik dat Shakhtar Dentinho gaat gebruiken om Fernandes over te nemen. Als Dentinho het in deze laatste maanden goed doet, zullen ze hem waarschijnlijk betrekken in een deal voor Fernandes.

24 januari 2013 om 18:49

'' Overigens denk ik dat Shakhtar Dentinho gaat gebruiken om Fernandes over te nemen. Als Dentinho het in deze laatste maanden goed doet, zullen ze hem waarschijnlijk betrekken in een deal voor Fernandes. ''

Daar ben ik ook bang voor , besiktas heeft een bod afgewezen van 15 miljoen voor fernandes van shaktar . Zijn contract loopt eind 2014 af en dat weet lucescu ook !

Laten we hopen dat D7 goed presteert !

24 januari 2013 om 20:49

Ik weet niet wat Shaktar met Fernandes zou moeten , aangezien ze die Myktharian oftwel de Armeen hebben. Laat Fernandes maar lekker bij Besiktas blijven. Beter voor de lig

25 januari 2013 om 00:16

Ze hebben toch willian wat moeten ze met fernandes?

Pff wat bezielen sommige gefrustreerde supporters eigenlijk ?? Doet het bij sommige zo pijn dat ze al 3 jaar dentinho wilde inlijven maar uiteindelijk inzien dat hij naar de rivaal gaat ??

We bezuinigen dit jaar , iedereen weet dit , grotendeels hebben we de financiele malaise achte de rug . De schulden zijn flink omlaag gegaan door de goede aanpak van onze nieuwe bestuursleden . Dat we te kampen hebben met sommige problemen betekent niet dat we niet moeten of kunnen kopen ??

De rivaliserende ploegen blijven uitgeven en zijn trots dat ze veel geld hebben en grote namen kopen , uhm 2 jaar geleden deden we dit al , met als gevolg dat we uiteindelijk in een crisis zijn beland doordat onze incompetente ex-voorzitter besloot om zijn ware aard te laten zien en zijn geliefde fener ten hulp schoot ! Dus pronken met geld heeft geen zin als de desbetreffende namen niet presteren .

Dentinho oogst als een geweldige talent , heb zijn goals bekeken tijdens zijn periode bij corinthians en als hij die prestaties ook kan leveren in turkije zou die man een serieuze kandidaat zijn om topscorer te worden . De kansen die almeida mist zou hij niet zo snel missen , integendeel , hij denkt niet teveel na en maakt snel af . Dit probleem hebben we helaas met almeida die tig kansen mist en ons zoveel punten heeft gekost !

Optie tot koop is beter , dentinho moet het eerst bewijzen voordat we het gaan hebben over een afkoopsom . En als hij het goed doet en wil blijven zullen de bestuursleden bij besiktas uiteindelijk hem overnemen . We zullen zien hoe het gaat aflopen met deze talentvolle braziliaan !

24 januari 2013 om 19:02

Even serieus wat bezielt jou ? Waarom zou ik gefrustreerd raken omdat jullie de bankzitten van Shaktar huren ? Zoals ik al zei , Fener wou hem lange tijd terug en daarna niet meer. Ga je zelf niet voor de gek houden door te stellen dat Fenerbahce hem wou.

Hoe dan ook , veel succes en plezier met je Dentinho

Ben erg blij voor de Besiktas supporters dit is zeker geen slechte aankoop . ( 1miljoen voor 1 jaar )!

Greetz,

Galatasaray Fan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren