Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: 'Manolev wil vertrek forceren en blijft weg bij training Jong PSV'

Laatste update:

Stanislav Manolev komt niet in de plannen van Dick Advocaat voor en wil zo snel mogelijk vertrekken bij PSV. Zijn zaakwaarnemer Mino Raiola probeert de rechtsback onder te brengen bij Fulham, maar vooralsnog ziet het er niet naar uit dat Manolev naar de club van Martin Jol zal gaan. Fulham wil de Bulgaars international namelijk huren, terwijl PSV hem alleen wil verkopen.

/

Volgens Voetbal International hebben de Eindhovenaren een voorstel van Fulham inmiddels afgewezen. PSV gaat voor een definitief afscheid van de 27-jarige vleugelverdediger, die nog tot medio 2014 onder contract staat. De verlangde afkoopsom is anderhalf miljoen euro en vooralsnog is er geen club geweest die bereid is gevonden om dit bedrag op tafel te leggen.

Manolev is bezig aan zijn vierde seizoen bij PSV, dat de rechtsback in de zomer van 2009 overnam van Litex Lovech. De 29-voudig international speelde onder Advocaat pas twee competitieduels in dit seizoen, maar mogelijk gaat de teller aankomende zaterdag naar drie. Atiba Hutchinson heeft op de training een beenblessure opgelopen en zijn inzetbaarheid voor het uitduel bij Heracles Almelo is twijfelachtig.

Update 27 januari 22.00 uur - 'Manolev wil vertrek forceren en blijft weg bij training Jong PSV'
De transfermarkt is nog vier dagen geopend en Stanislav Manolev hoopt PSV nog in deze transferperiode te kunnen verlaten. De rechtsback moest zich zondagochtend melden bij de training van Jong PSV, maar is volgens Voetbal International-redacteur Thijs Slegers niet komen opdagen. Fulham wil Manolev op huurbasis overnemen, zonder daarvoor te hoeven betalen. De Londenaren zijn alleen bereid om het salaris van de rechtsback over te nemen, maar daar is PSV niet mee akkoord gegaan.

Anderhalf miljoen euro is een mooi bedrag voor Stanislav Manolev

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Contract loopt overigens tot 2014, niet tot 2015.

22 januari 2013 om 20:45

Klopt, tot medio 2014. Afgelopen zomer met 2 jaar verlengd.

Ik vrees dat PSV hem niet snel gaat slijten. Misschien moeten ze maar instemmen met een verhuur, ben je in ieder geval dat salaris (voor een groot gedeelte) kwijt. Jammer, vond het altijd wel een vermakelijke speler, maar had natuurlijk niet het niveau voor Psv. Succes Stanislav, waar je ook moge uitkomen!

22 januari 2013 om 20:44

Ze hoeven niet perse van manolev af, maar als ze hem verkopen kunnen ze een vervanger halen, bij een verhuur niet. Waarschijnlijk staat hij zaterdag gewoon in de basis ivm een blessure van hutchinson.

28 januari 2013 om 01:13

Heeft geen zin, want dan moet er een vervanger gehaald worden, PSV wil geld beuren en dan voor dat geld een vervanger halen.

Kom op Fulham, gewoon betalen. Prima prijs voor deze jongen
Als van der Gijp nooit over Manolev was begonnen, had niemand over hem gepraat. Manolev is namelijk helemaal niet zo slecht!

22 januari 2013 om 20:44

De verdediging van PSV wordt vaak bekritiseerd, maar mensen vergeten vaak dat PSV maar een goal meer tegen heeft gehad dan ajax...

22 januari 2013 om 20:46

@ Quagliarella

Dat maakt niets uit, het gaat op de manier waarop ze die doelpunten tegen krijgen en die is stukken erger dan de defensie van bijvoorbeeld Ajax.

22 januari 2013 om 20:55

Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat je de wedstrijden wint en aan het einde van de rit bovenaan staat. Kan het ons dat wat schelen hoe we de tegendoelpunten tegen kregen? Nee. Of heb je liever dat je de tegendoelpunten op een minder knullige manier tegen krijgt en geen kampioen wordt?

On: anderhalf miljoen lijkt me inderdaad een prima prijs. Misschien huren met optie tot koop, of een kleine huursom + het volledige salaris. Wint PSV er toch nog financieel wat op.

22 januari 2013 om 23:44

Het gaat er echter niet om dat de tegendoelpunten al dan niet knullig zijn. Het gaat erom dat de zwakke defensie van PSV structureel punten doet verspelen.

22 januari 2013 om 20:40

Veelste duur. En denk je echt dat Fulham naar VI kijkt op maandagavond en vrijdagavond? Ze zien zelf ook wel dat hij geen 1,5 miljoen waard is qua risico.

22 januari 2013 om 20:44

@ Roytje

Denk je dat Jol geen Nederlandse tv volgt?
Denk juist dat hij naar VI kijkt...misschien niet elke week , maar denk wel dat ie het doet.

22 januari 2013 om 20:52

@frlegioenen

Dus elke club in het buitenland kijkt VI? Want niemand wil hem hebben...

22 januari 2013 om 21:47

@frlegioenen

Als hij dat deed wilde hij Manolev niet huren lijkt mij.

22 januari 2013 om 21:54

zou er nog geen anderhalve euro voor geven ! die gast is gewoon een drama met zijn onzinnige rushes waarvan ie zelf geen idee heeft waartoe het dient of eindigt. En dan heb ik het nog niet eens over zijn dramatische voorzetten die doorgaans in de 2e ring eindigen?

22 januari 2013 om 22:06

@ Remigolbach

Nee , maar niet elke Engelse club heeft een Nederlandse trainer.

23 januari 2013 om 02:19

@ Frlegioenen

Klopt maar dan nog is het gewoon speculeren of Jol wel of niet Voetbal International volgd. Eerlijk gezegd geloof ik er niet zo in dat er uberhaupt er trainers zijn die spelers beoordelen aan de hand van een voetbal talkshow ,omdat men daar zelf ook regelmatig negatief aan bod komt. Voetballers en trainers hebben vaak kritiek op de pers dus ik neem aan dat ze die niet als een leidraad nemen om andere te beoordelen.

24 januari 2013 om 13:53

Tuurlijk volgt Jol dat niet. Dan zou een Jol eerder nog een studio sport gaan kijken. Maar een nederlandse trainer in engelse dienst zal sowieso eerder kijken naar engelse voetbalzenders en de commentaar daarop. Maar er werd gesuggereerd (voor mijn reaktie), dat dit te danken was aan de mening van Rene van der Gijpo bij VI. Denk je echt dat een Martin Jol dat het belangrijkste vind...

22 januari 2013 om 20:43

Manolev is niet zo slecht als vd Gijp hem neer heeft gezet. Dat klopt volledig.
Maar Manolev is lang niet goed genoeg voor PSV en ook lang niet goed genoeg voor Fulham.
Als PSV hem kan verhuren en zijn salaris kan kwijtraken moet je hem gewoon laten gaan.

Zijn contract loopt nog 2,5 jaar door met een bedrag van +/- 600.000 euro per jaar. Totale kosten zijn dus 1,5 miljoen.

Als er een club komt die 400.000 a 500.000 bied moet je hem met een lint er om heen naar de andere club brengen. Soms moet je als club ook gewoon je verlies kunnen, durven en willen nemen. Een ontevreden speler is slecht voor het moraal, hij strijkt salaris op en loopt te vervelen bij trainingen.

22 januari 2013 om 20:43

Ik zie aan je afbeelding dat je PSV fan bent, maar je moet wel realistisch blijven. Een rechtback die 9 van de 10 keer dat die de bal krijgt, de bal in de tribunes schiet of naar een tegenstander speelt, is niet eredivisie waardig, en zeker geen Premier League. Eerder 1e klasse amateurs.

22 januari 2013 om 20:48

je hebt gelijk, Manolev een rare kerel met rare acties, maar tegen Twente thuis was hij een van de betere spelers op het veld. Het dus beter om Manolev alleen weg te doen als je er geld mee kan verdienen, misschien is die nog nodig...

22 januari 2013 om 20:57

Ik denk niet dat die echt nodig is, je kunt Hutchinson laten spelen en ik denk dat er in de jeugd al snel een betere rechtsback rondloopt. Daarnaast zit je met een hoog salaris en ik denk niet dat er een club is die een speler van zijn niveau voor zo'n transfersom en salaris wil overnemen.

22 januari 2013 om 22:55

F.quagliarella,

Van der Gijp praatte niet alleen slecht over Manolev, maar kwam ook met videobeelden en daarbij heeft Advocaat hem terug gezet naar de tweede elftal.

1,5 miljoen voor een 27 jarige verdediger met 1,5 jarig contract die in de tweede speelt van Psv. En jij noemt dat prima prijs?

27 januari 2013 om 22:37

PSV heeft duurdere aanvallers en middenvelders en zodoende heeft hun verdediging minder te doen, zeker met tackelende middenvelders voor hun neus, maar dat betekend niet dat hun verdediging ook maar vergelijkbaar is met die van Ajax.

Sorry Psv, maar geen enkele club is bereid om die afkoopsom van 1.5 miljoen te betalen voor een gemankeerde rechtsback die nauwelijks heeft gespeeld dit seizoen.

22 januari 2013 om 20:49

Wel als Mino Raiola z'n zaakwaarnemer is. Weet bijna zeker dat ie Manolev zal slijten aan club dat minimaal gelijkwaardig is aan Psv.

23 januari 2013 om 02:23

@ brainiaco

Zekls Raillo kan geen wonderen verichten, nu zeg ik niet dat het alsnog gebeurd maar kijk eens hoe lang men al bezig is om van hem af te komen. Vorig seizoen mocht hij ook al weg en vanaf toen tot nu is er amper tot geen intresse geweest. Uiteraard snap ik dat PSV van hem af wilt maar als je reeel bent is de kans dat iemand hem overneemt met zijn voetbal cv uiterst niehil. Ja, hij heeft een aantal goede wedstrijden gespeeld maar die paar wedstrijden wegen natuurlijk niet op tegenover al die slechte wedstrijden.

28 januari 2013 om 00:31

Jawel joh! Ik denk dat hij de plaatselijk linksback van houten 6 nog voor een paar ton kan verkopen!

Ze nemen dan toch ook zijn salaris en ongemotiveerde speler over? als ze niet uitkijken zitten ze straks nog langer aan zo´n speler vast dan ze willen.

27 januari 2013 om 22:44

PSV heeft geen goede rechtsback Hutchison is eigenlijk een middenvelder, dus we kunnen beter Manolev behouden. Vooral als Fullham op huurbasis wil overnemen zonder het salaris over te nemen..

Jol zou als geen ander moeten weten hoe de situatie in Nederland is, voor 1,5 mill is de gehele speler voor Fullham. Dus als ze hem echt willen komen ze hem maar halen, anders blijjft het gewoon een degelijke back up

Dit is gewoon een deal tussen jol en raiola om er zelf beter van te worden.kan me niet voorstellen dat jol denkt dat manolev echt iets toevoegt aan fulham.

Manolev niet verhuren, ik had met Fulham op een akkoordje gegooid. Jullie half seizoen huren en daarna 500k lappen, wedden dat ze dat wel deden.

verwacht dat psv ook akkoord gaat met een miljoen en dat moet toch wel te doen zijn voor fulham.

23 januari 2013 om 02:29

@ mourinho123

Dan moet er ook wel een club zijn die bereid is om een miljoen voor Manolev op tafel te leggen. Vooralsnog zit dat er niet in, volgens mij had PSV beter toen des tijds eieren voor haar geld kunnen kiezen door niet zijn contract te verlengen. Toen des tijds was er al geen serieuze belangstelling voor hem en PSV wist toen heus wel dat hij amper nog aan spelen zou toekomen. Clubs zitten niet wachten op een speler die mondjesmaat gespeeld heeft, Ajax heeft datzelfde probleem min of meer met Sulejmani.

23 januari 2013 om 15:31

Ik denk juist dat fulham daar wel aan gaat voldoen en dat zeg ik hier toch ook?

24 januari 2013 om 15:56

Nee, jij zei dat PSV wel akkoord zou gaan met een miljoen als iemand dat zou bieden., dat is heel wat anders. Overigens zei jij nergens in jouw eerste bijdrage dat jij dachtt dat Fullham daar wel aan zal voldoen(dat zeg je nu pas). Jij zei dat het voor Fullham wel mogelijk moet zijn om een miljoen op tafel te leggen (wat ze ook kunnen) maar dat is nog steeds wat anders dan het ook daadwerkelijk te doen. Goed nu moet ik wel toegeven dat ik eigenlijk aan het mierenneuken ben.

Daarnaast vraag ik mij af waarop jij het basseert dat Fullham alsnog dat miljoen op tafel legt. PSV is heel duidelijk geweest maar dat is Fullham ook volgens het artikel. Natuurlijk kan er een spel gespeeld worden maar uit dit bericht kan ik echt niet opmaken dat Fullham bereid is om hier echt over te onderhandelen.

Volgens mij is het iets meer wat jij hoopt dat er gebeurd, wat ik ook echt wel begrijp als je een PSV supporter bent. Elke overbodige speler die je niet kwijt raakt is een verlies en zeker als men het contract met deze speler onlangs verlengd heeft. Ajax heeft helaas eenzelfde soort situatie met Suljemani die we aan de straatstenen niet kwijt raken.

Logisch, handig als backup en ze willen alleen huren dus kan je hem net zo goed nog even houden

zou als PSV zijnde de vraagprijs toch maar wat laten zakken.. ongemotiveerde speler kwijt en het salaris tot 2014 kan geschrapt worden.. 1.5 mil haal je er toch niet uit.

Ik zal het Manolev wel gunnen, meer salaris en niet steeds vergruisd worden door de media. Heeft zijn rare acties maar is wel een harde werker en een leuke bankzitter bij een Fulham.

Voor PSV zal het ook goed zijn, 1,5 miljoen erbij en salariskosten weg, dan zal er zeker spoedig een verhoogd bod op Maher komen denk ik zo. Ben heel benieuwd wat het wordt, zie Maher liever naar Ajax komen als vervanger van Eriksen/de Jong maar dat zal pas zijn in de zomer. Denk dat PSV daarvoor al wel heeft toegeslagen.

Wat een lomp beleid is het toch hè.
Dan verleng je met zo'n prutser met als argument dat je nog aan hem wil verdienen maar ja, hoe wil je ooit aan hem verdienen als hij nooit speelt? (en als hij speelt is het niet al te best, bovendien kost hij nu gewoon salaris!)
Lachwekkend.

Als ze 1 miljoen bieden, gelijk verkopen persoonlijk brengen met een grote strik er omheen.
Ongemotiveerde spelers heb je binnen je team niets aan, en denk niet dat veel supporters hem zullen missen. Weet niet hoeveel die verdient, maar laatste tijd speelt die nauwelijks kan je net zo goed een jonger iemand op de bank zetten die een stuk minder verdient en nog een toekomst voor zicht heeft.

22 januari 2013 om 20:45

Met lintje is half miljoen extra

22 januari 2013 om 22:18

duur lintje heb jij haha

22 januari 2013 om 22:19

Ja, maar ook dure speler.

Hebben ze daar een scouting in Fulham? of kopen ze gewoon spelers waar veel wordt over gesproken in Nederland.

22 januari 2013 om 20:51

Denk dat Ruiz zich nu echt begint te schamen over het beleid van de club.

22 januari 2013 om 21:21

Als je Jol haalt dan haal je ook Raiola.
En tja, dan krijg je de meest belachelijke spelers...

22 januari 2013 om 21:33

Veel besproken verdediger... denk dat Manolev meer in het negatieve wordt gezet en ik vind hem eerlijk gezegd ook niet een geweldige back, maakt veel fouten, maar dat doet die Hutchinson daar ook. Als ik Psv was zal ik beide heren lekker verkopen en een keertje een talent op de rechtsback zetten. Backs zou je inprincipe wel zelf kunnen kweken.

Van de gekke, de uitblinker bij ADO vertrekt met hetzelfde contract ongeveer voor 900.000, en een geflopte, niet kunnende, back gaat voor 1,5miljoen weg. o n g e l o v e l i j k

22 januari 2013 om 20:55

Hij is nog niet weg, en het is ongelofelijk.

22 januari 2013 om 22:37

Het is wel de vraagprijs, en dat is waar het op neer komt.
Spelers bij een topclub, hoe gruwelijk slecht ze ook zijn, zijn automatisch het dubbele waard, en in dit specifieke geval het vijfvoudige van zijn echte waarde.

22 januari 2013 om 23:55

Misschien ligt het dan wel aan Ado?

Maar ik pleit er zoiezo voor dat alle Nederlandse clubs standvastiger worden en ook beter in onderhandelen! Het is allemaal zo soft hier, bijna beschamend soms.

Hopen op betere tijden.

23 januari 2013 om 15:06

Tja, ik nam een voorbeeld, ik kon even geen ander recent voorbeeld erbij halen. Maar ik bedoel meer dat de uitblinkers van clubs in de Eredivisie, die niet in de top 5 spelen hun spelers moeilijk voor een miljoen verkopen. Alleen FC Utrecht lukte dat met Kevin en die Belg, maargoed, die waren dan ook wel erg goed en nog een stuk jonger.

Bedrag van 1,5 mln voor Manolev is echt veel te veel. Denk dat beste is voor Psv om hem te verhuren. Als hij komend halfjaar in Premier League speelt, zou zijn waarde mogelijk wel in die richting kunnen toegroeien. Als Psv hem nu kan verhuren, moeten ze dat meteen doen, anders komen ze niet meer van hem af.

Hopen voor PSV en Manolev dat Fulham hem wil kopen. Maar dat denk ik niet ik denk dat hij eerder naar een club in Rusland gaat en daar lekker cashen.

Ik denk dat je je manolev beter op het middenveld kan zetten.

ja zou kom je ook nooit van hem af...

Waarom verbaasd mij dit helemaal niets, Raiola probeert weer waardeloze speler aan Jol te slijten, en meneer Jol die heeft daar een goed oog voor. Wat een beleid weer.

Op zich een logische beslissing. Manolev is een redelijke back en we hebben er niks aan als hij verhuurt wordt. Of verkopen en dan een vervanger halen. Of Manolev behouden.

Als PSV fan kan ik zeggen dat we allemaal de vlag uit hangen als deze speler eindelijk oprot. Wanbeleid van PSV dat we die jongen ooit een contract hebben gegeven. Ik hoop deze speler nooit meer te zien in Eindhoven. Lekker verkopen en dan Maher halen. Of Djuricic.

Manolev is een baas en hoort in de basis.

Maar waarschijnlijk zullen ze hem deze week nog wel verkopen, is Hutchinson geblesseerd en hebben we dus geen rechtsback.

22 januari 2013 om 21:24

Laat hem dan maar lekker de baas gaan spelen ergens in het oosten van Rusland. Ik hoef hem niet meer te zien.

23 januari 2013 om 10:46

Nee je hebt gelijk. Hutchinson doet het een stuk beter. Waar was hij eigenlijk bij dat 2e doelpunt van Zwolle?

Hutchinson moet gewoon op het middenveld gaan spelen daar is hij een stuk beter.

27 januari 2013 om 23:13

Hutchinson komt te kort voor het middenveld. Met Strootman, Van Bommel en Wijnaldum staat het middenveld vast. Manolev is een stuk minder dan Hutchinson, en ik kan de keuze voor de laatste prima begrijpen.

Je hebt het nu over 1 tegendoelpunt, maar dan kun je het ook hebben over de 30 doelpunten waar Manolev een rol bij speelde.

28 januari 2013 om 09:34

Hutch is juist een verademing gebleken op het middenveld. Hij blijkt een prima vervanger te zijn voor V Bommel. Verder heb je natuurlijk ook nog Hiljemark achter de hand.

Begrijpelijk dat Fulham eerst wil huren, ze krijgen er spijt van als 't 1 grote flop wordt.
Aan de andere kant kan je Manolev weinig verwijten, hij komt veel beter tot z'n recht als rechtermiddenvelder. Bij PSV hebben ze dat alleen nooit geprobeerd omdat we betere alternatieven hebben op die positie.

Al met al zie ik hem liever in de basis dan die koekenbakkers die er nu lopen, Zanka kan zich niet eens bewijzen in een duel met Pec.

Ik meen het, als die idiote Van der Gijp nooit Manolev tot op het bot had afgekraakt, was ie allang naar Italie of Engeland vertrokken. Hij is geen rechtsback met uitzonderlijke kwaliteiten, maar kan gewoon mee met PSV en de Eredivisie.

1 miljoen is niks. Snap niet waaron Fulham moeilijk doet.

22 januari 2013 om 21:59

Haha alsof de Italiaanse of Engelse clubs naar Van der Gijp luisteren. Ik denk dat Fulham twijfelt omdat Manolev nooit speelt.

1,5 miljoen is een marktcomform bedrag voor Manolev.
Bij PSV was hij als rechtsachter niet erg goed, maar bij Bulgarije wel goed op het middenveld.
Bulgaren doen het altijd wel goed bij Fulham.

22 januari 2013 om 23:17

Peskens, wat een onzin!
Marktconform is het zeker niet! Welke idioot haalt er nou een voetballer van 27 op bij het tweede van PSV?!
Als ie nou 17 was geweest dan zat er nog wat rek in maar Manolev zal bij de gemiddelde Nederlander bijblijven als de schlemiel van PSV!
Net als dat Gabrich dat was in de jaren 90 bij Ajax.

Ps: Gabrich werd binnengehaald als DE nieuwe Ajax spits door van Gaal.
Bleek uiteindelijk een lange dwaas die waarschijnlijk meer korfbaltalent had dan voetbaltalent.

28 januari 2013 om 08:18

Berbatov doet het goed, mag ook wel voor dat geld. Wie nog meer?

Met dat verbeterde contract zou je met de verhuur van hem voor een jaar helemaal niet zo gek af zijn. Scheelt ook zo'n beetje dat tranferbedrag, denk ik.

Wat is nu een miljoen voor een voetballer heden ten dage?
Of is PSV zo arm? Ik dacht dat Nederlanders goede handelaren waren
maar als het om voetballers gaat is het altijd voor een lutel bedrag spelers van de hand doen
maar middelmatige spelers duur inkopen.
Als die andere back geblesseerd is dan lekker verhuren en dan heb je geen back meer.
Maakt mij niets uit want dan wordt PSV geen kampioen. Beter iedere andere club.
Ajax, Twente, Vitesse of Feyenoord.

Het is het beste om Manolev te verkopen, anderhalve miljoen vind ik wel mee vallen voor hem, ben bang dat weinig clubs hem willen aangezien hij erg matig presteert, wie wilt PSV in plaats van hem halen? of hebben ze een goede jongen uit de jeugd? ben erg benieuwd.

23 januari 2013 om 00:03

Dit topic gaat volgens mij over Stanislav Manolev.

23 januari 2013 om 00:08

Helemaal gelijk! mijn fout heb mijn bericht aangepast, bedankt voor de oplettendheid!

23 januari 2013 om 00:10

Haha, kan gebeuren

28 januari 2013 om 09:37

Brenet loopt er rond in de jeugd. Als Manolev vertrekt wil Psv Arias van Sporting Portugal halen, speelt daar nog in de jeugd, door de concurrentie op de back positie. Hij is al een keer eerder op stage geweest, volgens mij werd hij toen te licht bevonden.

Mensen vergeten te kijken naar de huidige selectie waar Jol mee werkt, Manolev zal puur een versterking zijn om de selectie te verbreden. Op de RB positie hebben ze al Sascha Riether die waarschijnlijk na dit seizoen officieel zal worden over genomen van Köln aangezien hij het prima doet en hij het zelf ook naar zijn zin heeft. Daarnaast is Manolev gewoon een hele multifunctionele en offensieve speler die op vrijwel de hele rechtervleugel ingezet kan worden.

hij heeft toch laatst bijgetekend?

edit: zie t al, sorry

27 januari 2013 om 22:30

Het was een eenzijdige optie. Alleen PSV kon dus beslissen of hij bleef.

Vind het toch wel erg sneu hoe Manolev nu wordt behandeld. Hij heeft zich in tegenstelling tot veel andere spelers altijd volledig ingezet wedstrijd in wedstrijd uit en door de vd Gijp praktijken behoort hij nu niet eens meer tot de selectie. Hoop voor die jongen dat hij nog een leuke club vind en wat mij betreft krijgt hij een mooi afscheid!

Haha, Brands slimme truc om nog wat aan Manolev te verdienen was zijn contract verlengen, maar die vlieger ging niet op. Hij presteert niet goed genoeg, dus waarom verlengen? Ik begreep de logica toen al niet.. Nu doet hij meer met met het reserve team en probeert hij daar nu een transfer te forceren..

Het is wel te zien dat hij een speler van makelaar Raiola is. Het forceren. Het spelen van spelletjes om PSV bijna te dwingen om hem voor een schijntje te laten vertrekken en Raiola die nu al in het buitenland aan het polsen is wie er interesse heeft in een zeer goedkope Bulgaars international..

Zal het nog mooier vertellen, deze man is vannacht al drinkend en rokend in het uitgaansleven gespot. Lijkt me nu, in hoeverre dit nog niet was, helemaal einde verhaal voor Stanislav bij Psv.

Hoop wel dat Raiola hem bij een aardige club weet te slijten, heeft zich (in het veld) altijd voor 100 ingezet voor Psv.

27 januari 2013 om 22:42

Op zich is dat toch geen probleem, het is maar een training (oke, ochtendtraining). Misschien niet het slimste om te doen maar als je toch geen uitzicht hebt op een basisplaats waarom niet?

Verder hoop ik dat deze jongen een leuke club vind, ver van vd Gijp vandaan.

27 januari 2013 om 22:55

Normaliter vind ik het geen probleem dat voetballers op stap gaan, zijn wat dat betreft net mensen. Waar het mij om gaat is de combinatie van het stappen en vervolgens de training missen, dat kan echt niet.

Ik denk dat Raiola hier ook een spelletje speelt want het is een schande dat Manolev zich zo gedraagt denkt hij dat hij het niveau van Fulham wel aankan.

Fulham moet gewoon een huurbedrag betalen, wat een fratsen en dan halen ze wel Berbatov. Alsof ze daar geen geld voor hebben.

27 januari 2013 om 22:51

Je hebt natuurlijk gelijk dat ze een huurbedrag moeten betalen. Maar verder zijn Berbatov en Manolev, op nationaliteit na, totaal niet te vergelijken. Het is logischer dat ze eerder voor Berba willen betalen.

27 januari 2013 om 23:01

Nee, ik bedoel te zeggen dat ze wel het geld uitgeven voor een Berbatov (met een behoorlijk salaris) en dan niet eens een huurbedrag willen betalen voor Manolev. Dat is ergens krom.

27 januari 2013 om 23:43

Die Berbatov zal wel meer kosten dan ze dachten

Manolev is niet eens zo slecht hij word door de media gekleineerd verdomme deze man zou zeker fulham aan kunnen hij is fit en loopt altijd !

27 januari 2013 om 23:03

Als hij leert om fatsoenlijke voorzetten te geven, kan hij het niveau Tottenham, Liverpool ook aan.

Wat een gezeur, wat is anderhalf miljoen voor zo'n club. Hij mag weg, PSV werkt mee, maar alleen niet voor niks.

Volgens mij is het PSV niet eens zo zeer om die 1,5 miljoen transfersom te dien. In dat bedrag zit bedrag zit best wel wat rek. Waar de pijn hem zit is dat PSV definitief afscheid van Manolev wil nemen, ga je hem nu weer voor een half jaar verhuren heb je hem over 6 maanden waarschijnlijk weer op de stoep staan en ben je weer terug bij af.

Hoezo vertrek forceren?? Als er een club komt die bereid is die 1,5 miljoen te betalen. mag hij toch weg? En 1,5 miljoen lijkt me een heel redelijk bedrag voor hem. Als een club dat niet wilt betalen, hebben ze geen serieuze plannen met je. Als een club, bijvoorbeeld Fulham, alleen maar wil huren, dan kan PSV dat gewoon beter niet doen...als Hutchinson geblesseerd raakt, kunnen ze hem nog wel eens nodig hebben....

PSV wordt altijd met een andere maat afgemeten dan Ajax. Als ze ergens zo respectloos met een speler omgaan, dan is dat wel in Eindhoven. Manolev krijgt de schuld van de collectieve wanprestatie in zijn schoenen geschoven van het afgelopen seizoen. Nu wordt hij vernederd door in het tweede elftal te spelen, terwijl hij volop inzet toonde en nooit verzaakte op instelling.
Nu speelt PSV vies spel door hem eenzijdig te verlengen en dan in het tweede te zetten puur voor transferrechten. In mijn ogen verdient dit zo'n lelijke prijs dat Manolev wat mij betreft transfervrij mag vertrekken. Kom op zeg, dit is triest.

28 januari 2013 om 02:56

Klok horen luiden, maar de klepel niet weten te hangen. Allereerst is hij niet teruggezet naar het tweede. Is gewoon volwaardig selectielid en backup-rechtsback, die zodra die niet gespeeld heeft zich zoals elke selectiespeler moet melden bij Jong Psv.

Verder krijgt hij nergens de schuld van bij Psv, men ziet het gewoon terecht niet meer in hem zitten in defensief opzicht voor rechtsback. Psv heeft engelengeduld gehad met hem, maar hij gaat niet vooruit, dan houdt het op, inzet en instelling kan niet zijn minpunten compenseren.

Dat Psv de optie licht is logisch, anders was ie gratis de deur uit gegaan, en dat ze nu gewoon geld willen zien en ervanaf willen is ook logisch. Verder nog graag meer voorbeelden waar Psv respectloos met meer spelers om gaat. Daar heb je namelijk je mond vol van.



Manolev is niet zo heeel slecht hoor, hij is alleen kapotgemaakt hier in Nederland door Rene van der Gijp.

Natuurlijk heeft ie welleens grappige momenten maar ik kan me ook heel wat goede en beslissende acties van hem herinneren.

28 januari 2013 om 07:22

Waarom speelt Manolev dan bij Jong Psv? Omdat hij zo goed is?

28 januari 2013 om 13:32


Nee, maar gewoon omdat ie niet in de plannen voorkomt van Advocaat, en wellicht omdat ze m ook gewoon willen verkopen.

Maar je gaat mij niet zeggen dat Hutchinson en die andere koekenbakkers achterin bij psv zoveel beter zijn dan Manolev.

Als er iemand per direct uit de verdediging moet van psv dan is dat die slechte Marcelo. Is op zijn positie minstens zo slecht als Manolev. En Zanka bakt er ook niks van.

28 januari 2013 om 14:07

Marcelo is op zijn positie minstens zo slecht als Manolev. En Zanka bakt er ook niks van? Dus nu beweer je dat Manolev slecht is? Volgens mij kan ik jou niet helemaal volgen.

Manolev heeft de conditie wel voor de PL, maar is technisch toch wel erg matig, en heel erg onrustig aan de bal. Defensief vind ik hem bij Psv wel één van de beste en denk dat een club als Fulham een mooie club voor hem is waar hij aan zijn top zit.

Manolev is een prima rechtermiddenvelder, maar als rechtsback gewoon heel matig.
Psv moet eens een fatsoenlijke rechtsback kopen en niet middenvelder laten verpieteren op die positie.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren