Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Emanuelson ontevreden over rol in Milaan: 'Klagen zit niet in zijn aard'

Laatste update:
/

Urby Emanuelson lijkt aan te sturen op een breuk met AC Milan. Waar hij vorig jaar bezig leek aan een doorbraak bij de Italiaanse topclub, blijven zijn speelminuten dit jaar bijzonder beperkt. Pas drie keer mocht de ex-Ajacied van coach Massiliano Allegri in de competitie de negentig minuten volmaken.

De zaakwaarnemer van de Emanuelson, Brian Berkleef, geeft dan ook te kennen dat zijn cliënt momenteel ontevreden is. “Urby is niet blij. Maar dat geldt voor alle spelers die niet spelen”, verklaart hij tegenover diverse Italiaanse media. “Ik ben zeer verrast dat Urby niet speelt. Ik denk dat iedereen dat is. Het is lastig te begrijpen welke motieven daar achter zitten.”

Berkleef verwacht evenwel niet dat Emanuelson al in januari zijn biezen pakt en het San Siro verlaat. “Urby is een rustige jongen en zelfs in moeilijke tijden blijft hij hard werken. Klagen zit niet in zijn aard”, aldus de zaakwaarnemer. De 26-jarige Amsterdammer staat nog tot de zomer van 2014 onder contract in de Italiaanse modestad.

Wat moet Urby Emanuelson in jouw ogen doen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik heb bij Urby altijd een beetje het idee dat hij bij de top een leuke 12e of 13e man is. Naar mijn mening moet hij het een stapje lager proberen.

15 januari 2013 om 15:33

ja klopt, terwijl hij vorig seizoen veel speelde
jammer, want de wedstrijden die ik weleens zag van Acmilan, daar speelde urby meestal wel goed

15 januari 2013 om 15:34

Duidelijk heb je hem nog niet bij Ac Milan zien spelen anders zou je zulke onzin niet verkondigen.

Als je hem vorig jaar had gevolgd zag je dat hij dat niveau makkelijk aan kon.

15 januari 2013 om 15:38

Deed het echt prima daar, heel vreemd dat Allegri het opeens niet meer in hem ziet...

15 januari 2013 om 15:57

volgens mij heb jij niet gekeken anders zou je niet zulke onzin verkondigen.

Urby stond vorig jaar vaak in de basis en was vaak ook beslissend doormiddel van assists dus waar jij het vandaan haalt dat hij het niveau niet aankon, snap ik totaal niet

15 januari 2013 om 16:15

Zag hem laats met nog tegen een Rusische club spelen in de CL met een basis plaats, wat is er dan veranderd?

15 januari 2013 om 16:31

@lempa

Je reageert op mijn reactie enkel snap ik niet waar ik zogezegd zei dat Urby het niveau niet aan kan.

Je kunt toch lezen veronderstel ik? Ik zeg toch duidelijk dat hij het niveau makkelijk aan kan.

15 januari 2013 om 17:26

Duidelijk dat ik hem dus wel gezien heb.
Vandaar ook dat hij nog steeds niet doorbreekt.... Maar dat ligt dan natuurlijk aan de trainer of aan iemand anders, toch?

Urby redt het gewoon net niet. Is bij NL elftal ook zo.
Hij zit nu bij een absolute topclub. Er zijn zat mooie clubs net daaronder waar hij wel onbetwist is.

Is toch geen schande? Was Keita bijvoorbeeld ook bij Barca.

15 januari 2013 om 17:37

Zeg ik dan soms ergens dat hij nog niet is doorgebroken omwille van de trainer?

Dat je zegt dat Urby het niet redt bij Milan/oranje vind ik een beetje te voorbarig. Hij is nog altijd jong maakt foutjes maar hij groeit elke dag in zijn spel. Ik zeg niet dat hij een topper wordt zoals op zijn positie zoals Sneijder etc. maar hij heeft wel een bepaalde x-factor waardoor hij interessant is. Enkel is dit er nog niet uitgekomen, kan gebeuren toch? Misschien komt het er ook niet uit maar wat ik van hem bij Milan heb gezien is het een goede speler die mee kan op dat niveau.

Je hebt spelers die bij sommige ploegen er niks van bakken maar bij een andere dan weer net wel. Misschien verwacht Milan nu net wel teveel van hem.

Milan zit altijd voor een dubbeltje op de eerste rij, ze hebben Urby goedkoop kunnen halen. Hou hem bij of pluk de vruchten er van.

15 januari 2013 om 15:37

Hij is naar mijn mening toch niet goed genoeg voor een basisspeler bij Milan. Jammer want ik vind het toch een leuke, synpathieke speler.

15 januari 2013 om 15:43

Nou als je ziet wat dr allemaal vertrokken is, zou je toch zeggen dat hij dit jaar meer aan spelen toe zou moeten komen dan vorig jaar.

15 januari 2013 om 16:08

In het huidige AC Milan wel, maar niet in het niveau wat Milan zou moeten zijn....

15 januari 2013 om 17:33

En dat is waar ze naar streven. Over 3 moet Milan weer dé topclub zijn.

15 januari 2013 om 15:43

Bijvoorbeeld bij de nummer 7 in de Serie A ? ohw wacht daar zit hij al

Ik vind Emanuelson niet goed genoeg voor het niveau wat Milan nastreeft ik vind hem wel goed genoeg voor het niveau wat ze op dit moment hebben. Vind het daarom ook vreemd dat hij niet meer minuten krijgt.

Milan is een topclub zonder topteam op het moment.

15 januari 2013 om 17:42

Urby was goed genoeg toen het echt crisis was, maar Boateng, Nocerino en Montolivo zijn beter dan hem, en op de linksback ontwikkeld Constant zich nu goed, Urby is een goede allrounder maar meer ook niet, en als die 3 vooraan zo goed blijven spelen en zich ontwikkelen is er hoger op het veld ook geen plek meer voor hem.

15 januari 2013 om 16:33

Hij heeft de pecht dat Kevin Prince weer terug is voor de nummer 10 positie! Die had vorig jaar een blesuren.

En tja dat is dnek ik op het moment de beste speler van AC Milan. Op een andere plaats had hij in dit AC Milan wel basis gestaan.

15 januari 2013 om 20:41

De beste speler van AC is El Sharaawy momenteel, verder ben ik het met je eens, qua naam is Boateng echter nog wel de 'grootste'' .

Emanuelson omruilen voor Santos lijkt mij een prima plan.

15 januari 2013 om 15:43

Zou ik niet doen. Emanuelson is op CAM positie echt een topper gebleken. Natuurlijk geen absolute wereldtop als Iniesta, Silva of Özil maar ik wed dat hij makkelijk kan meedraaien bij een subtopclub in de Premier League. Bij Arsenal is momenteel even geen plaats, maar bij een Everton of Liverpool staat hij zeker in de basis!

Verder is het ook een symphatieke jongen die nooit klaagt en zich altijd kapot werkt, zoals ook in de tekst staat

15 januari 2013 om 16:00

net als de guzman zou ook emanuelson het idd goed doen in engeland op CAM

15 januari 2013 om 16:01

De Guzman valt me inderdaad ook op de laatste tijd. Speelt uitsteken bij Swansea, wat toch geen misselijk team is!

Jammer om dit te horen, hij deed het echt heel goed vorig jaar bij Milan. Had verwacht dat hij dit jaar, sowieso met de leegloop, een grotere/belangrijkere rol zou krijgen.

Zal wel goed komen.

Hij is ook niet echt van het niveau van Milan vind ik, hij speelt ook alleen als iemand geblesseerd is, dus hij is de laatste keus daar.

15 januari 2013 om 15:57

Hij kan het niveau wel aan. Ik raad je aan wat vaker naar ACM te kijken. Als hij speelt, speelt ie goed. Vorig jaar blonk ie zelfs uit in een aantal wedstrijden.

Ik vraag me af of de meeste mensen hier hem echt goed genoeg vinden voor Milan?
De meeste Ajacieden vonden hem niet eens goed genoeg voor Ajax. Zelf vind ik ook dat deze meneer niks te zoeken heeft in Milaan!

Ja dat Urby Emanuelson de nummer 10 van Ac Milan moet zijn zegt al genoeg over Milan op dit moment. Leuke speler Urby Emanuelson maar niet meer dan een linksback voor een club in de middenmoter van Italië..

15 januari 2013 om 16:17

Kijk jij Serie A? Hij was vorig seizoen een monster, in positieve zin.

15 januari 2013 om 17:55

Ja ik kijk Serie A elk weekend. Ik heb thuis ook Italiaanse tv.. Eens in de zo veel tijd bezoek ik zelfs live wedstrijden..

Hij speelde 30 wedstrijden waarvan zeker de helft op ''10''. Hij maakt twee goals en 5 assist (reken ik die in de beker tegen samp nog mee). Wat een monster zeg.. Nee open je ogen en je ziet dat hij gewoon te kort komt.. Een bejaarde Ambrosini is van meer waarde dan de in bloei van zijn leven Urby Emanuelson.. Helaas, het is geen schande hoor om niet goed genoeg te zijn voor Milan.. Tijd voor wat anders.

15 januari 2013 om 20:24

Hij heeft bewezen het aan te kunnen, dat is mijn punt. Idd Jammer voor hem dat Boateng er weer bij is, maar hij hoeft niet per se op Boatengs plek. En nee.. Ambrosini heeft in mijn ogen zn tijd wel gehad. Nog steeds een klasse speler, maar hij is niet (veel) beter dan een bloeiende Urby, zoals jij zei.

Hij speelde alleen zoveel omdat prince boateng zolang geblesseerd was.

15 januari 2013 om 17:19

Niks mis mee toch?

Toen heeft hij bewezen een prima speler te zijn om langs Boateng te zetten. Met Boateng concurreren heeft geen zin, want wat is dat een beest! Aanvallend en verdedigend geweldig

17 januari 2013 om 10:05

Nee klopt inderdaad. Daar is helemaal niks mis mee. Maar dat hij ontevreden is over zijn rol in Milan kan ik hierdoor niet begrijpen. Hij is gewoon een goede stand-in voor Boateng die een zoals jij zegt gewoon een Beest is!

volgens mij volgt er hier niemand de serie A
Want vorig jaar presteerde hij prima!
Hij kan het niveau makkelijk aan

Italianen vinden Nederlanders ook niet goed genoeg voor de Italiaanse competitie...
Sneijder, Emanuelson, Stekelenburg....
Waarom lukt het toch niet dat deze internationals zich daar kunnen settelen?

15 januari 2013 om 15:39

Sneijder wel Scudetto en CL daar gewonnen, waar hij de grote motor op het middenveld was...

15 januari 2013 om 15:45

Sneijder heeft duidelijk andere redenen voor zijn speeltijd. Sneijder heeft een contract dat eind dit jaar afloopt en aangezien hij niet wil bijtekenen voor minder zet Inter Milan hem op de bank (wat zeer onpresffesioneel is). Ga is de Serie A volgen en kom dan met fatsoenlijke berichten berust op feiten aan.

15 januari 2013 om 15:56

Sorry "god-en-zonen", liever niet. Ik vind de Italiaanse competitie een van de minst boeiende competities.
Maar idd wvisser18, je hebt gelijk. Sneijder hoorde niet in mijn rijtje thuis.

15 januari 2013 om 17:21

@godenzonen

Sneijders contract loopt pas af in 2015. Heeft niks met aflopend contract te maken, maar gewoon omdat Inter hem niet voor dit salaris wil behouden

15 januari 2013 om 18:03

Wat ben jij een humoristiche jongen zeg met je woordgrapjes. Nog meer zulke leuke grappen. Maar als jij niet geintresseerd bent in de Italiaanse Competite waarom verkondig je dan klinklare onzin met Sneijder verdiep je dan liever in de andere competites als je daar wel enige kennis van hebt.

Edit: Reactie was op Jansen Joenite

@futureboss

Dankje wel dat je me herstelde maar het principe van mijn verhaal klopt wel over Sneijder.

15 januari 2013 om 19:09

Klopt,
Ben ook het ook met je eens dat het onprofessioneel is om hem om die reden op de bank te zetten. Om hem om zo´n reden op de bank te zetten is niet goed voor je imago.

15 januari 2013 om 15:57

@ Jansen Joenite
Kan ook wel een aantal succesverhalen bedenken (seedorf, v. Basten, Gullit.).
Zijn natuurlijk niet te vergelijken qua prestaties en niveau dus misschien dat dat het probleem wel is. Italie verwacht de nieuwe Seedorf of Gullit en krijgt Urby wat dan in mijn ogen wel wat tegen valt. Urby presteert redelijk maar zal niet zo beslissend zijn als genoemde namen.

15 januari 2013 om 17:56

V.basten, Rijkaard, Gullit om er even 3 te noemen..

15 januari 2013 om 19:04

Ja, inderdaad. Er zijn er zoveel meer te noemen.
Bergkamp, Van der Sar, maar aan de andere kant ook weer Seedorf.

15 januari 2013 om 19:12

Ik neem aan dat je Bergkamp en van der Sar in het rijtje mislukt plaatst in Italië en Seedorf in het rijtje geslaagd toch?

Jammer dat Urby niet zoveel meer speelt in Milaan. Het is een echt een verschrikkelijk nuttige speler. Hij kan op het middenveld in de aanval en zelfs als het moet in de verdediging. Vele clubs zouden wel zo speler in het team willen.

Toch vreemd dat Emanuelson dit seizoen minder speelt gezien de leegloop bij Milan had ik juist verwacht / gehoopt dat hij dit seizoen definitief zal doorbreken. Zat laatste tijd regelmatig bij Oranje maar maakt in tegenstelling tot veel spelers geen speelminuten. Heb ik hem ook nog nooit over horen klagen

Urby speelt niet. Vd Wiel speelt niet. Steek speelt niet. Heitinga speelt weinig. Sneijder speelt niet. Van der Vaart geblesseerd. Huntelaar speelt slecht en scoort niet meet. Anita geblesseerd. De Jong geblesseerd. Maduro mislukt bij Valencia. Babel mislukt.

Gaat goed met die ex-ajacieden in het buitenland.

15 januari 2013 om 15:47

Het gaat zeker goed met Verthongen, Vermealen, Zlatan, Seedorf, Suarez en Cvitanich. Goedemiddag.

15 januari 2013 om 15:48

Dat betekent niet dat ze niet goed genoeg zijn Huntelaar is vorig jaar niet voor niets topscoorder van Duitsland geworden. Maduro heeft een stapje achteruit gedaan, deels vanwege gezondheidsproblemen. Dat ze geblesseerd zijn kunnen ze waarschijnlijk niks aan doen, oftewel, dat betekent niet dat ze 'mislukt' zijn. Sneijder en VdV hebben al een geweldige carrière om op terug te kijken.
Hier een paar ajacieden die het wel gehaald hebben: F en R de Boer, Bergkamp, Vertonghen (een recente speler), vd Sar, Cruijff.

Recentelijk halen het er meer niet dan wel. Maar er komt nu een lichting aan die in de toekomst aan de Europese top kan staan.

15 januari 2013 om 16:03

Correctie, het zijn niet de ex-ajacieden die mislukken in het buitenland, enkel de ex-ajacieden die voor Oranje uitkomen.

erg balen voor hem ik zou als ik hem was snel proberen te vertrekken

Urby zou ik graag bij Swansea willen zien, denk dat ie daar heel goed in het systeem zou passen..

Ik snap wel waarom Emanuelson op de bank zit, AC Milan heeft een erg sterk middenveld waarbij hij niet tot de allerbeste hoort.

Deze opstelling acht ik het beste:

Amelia
Abata
Zapata
Mexes
Antonini
N. de Jong
Nocerino
Montolivo
Boateng
Bojan
El Shaarawy

Juist nu Pato vertrokken is zal Emanuelson weer meer speeltijd krijgen. Als ik hem was zou ik het komende halfjaar nog afwachten. Wanneer er geen verbetering in zit kan hij altijd nog kiezen voor een vertrek, maar tot die tijd is Milan een fantastische club om voor uit te komen.

Volgens mij word hij door niemand bestempeld als een miskoop. Hij heeft aangetoond het niveau aan te kunnen en wanneer hij aan geeft interesse te hebben in een transfer verwacht ik dat er mooie clubs voor hem komen. Hierbij denk ik dan vooral aan Duitse, Spaanse en Engelse subtopper. Misschien nog een topclub waar hij meer voor de breedte gehaald word.

Hahah Urby toch.. Jij mag al blij zijn dat je bij Milan speelt.. In de tijd van mannen als Maldini, Baresi en Van Basten had je niet eens mee mogen trainen man.. Haha hij krijgt genoeg speeltijd.. Bovendien zijn er nog een aantal mensen beter dan hem op het middenveld..

15 januari 2013 om 16:33

@imit
Op zich heb je wel gelijk maar laten we wel zijn, in de tijd waar jij het over hebt had van het huidige Milan helemaal niemand mee mogen trainen. Dat was werkelijk een fenomenaal elftal.

Emanuelson is gewoon een prima speler voor de subtop maar voor de echte top komt hij gewoon wat tekort.

Milan is wel erg slecht geworden als je het zo bekijkt...

Emanuelsen vind ik niet erg geschikt voor de absolute top dat AC Milan wil gaan bereiken, maar nog niet kan bereiken door de financiële malaise. Ondanks denk ik dat hij wel echt tot zeer zijn recht zou komen bij clubs zoals Newcastle United of Everton! Zou echt wat voor hem zijn denk ik. Hij heeft het loopvermogen ervoor.

"ik ben zeer verrast dat Urby niet speelt. Ik denk dat iedereen dat is. Het is lastig te begrijpen welke motieven daar achter zitten.”

Hahahahaha how about Urby sucks? Bij geen enkele invalbeurt heeft deze zeer beperkte speler getoond een basisplats te verdienen en z'n enige waarde is z'n polyvalentie, m.a.w. de perfecte bankzitter.

Too bad.

15 januari 2013 om 16:38

Zeg wel wat dat zo'n beperkte speler bij zo'n bepertke en gierige club niet aan de bak komt.

15 januari 2013 om 16:55

Haha no comment.

15 januari 2013 om 17:51

Hahaha jezus sommige mensen.....

Ik denk inderdaad ook dat hij net niet genoeg is voor de absolute basis. Niet dat Milan op dit moment super draait maar toch. Ik denk dat hij eieren voor zijn geld moet kiezen en naar een subtopper moet over stappen.

Was bij Ajax al een twijfelgeval tussen basis en bank, wisselde 1 goede wedstrijd af met 4 dramatische en dat is in Milaan niet anders geworden. Goede voetballer maar niet koelbloedig (effectief) genoeg voor een aanvallende positie en niet meedogenloos genoeg voor een verdedigende plek. Daarom zal hij in de Europese subtop ook niet een vaste basisplaats weten af te dwingen.

Veel onbegrip hier dat hij zo weinig speelt omdat we meestal alleen de hoogtepunten van zijn spel zien, maar de man is gewoon geen Milan-materiaal.

15 januari 2013 om 16:39

Ik denk dat jij precies aangeeft wat het probleem met Emanuelson is. Ik zou persoonlijk zeggen een kilootje of vijf spiermassa erbij en wat steviger in de duels en het had een geweldige linksback geweest. Als aanvaller vind ik hem persoonlijk ook gewoon wat klasse tekort komen.

Jammer voor Urby dat hij niet speelt, maar ik denk dat het grootste probleem van Urby is dat hij juist overal kan spelen. Als je Urby haalt haal je hem als super handige speler op de bank. Hij kan op de hele linkerflank uit de voeten en, zoals hij vorig jaar aantoonde, ook centraal op het middenveld.

Dat Urby nu niet tevreden is over zijn speeltijd kan ik goed begrijpen, vorig seizoen deed hij het helemaal niet zo slecht op het middenveld, maar als je het realistisch bekijkt heeft hij zich ook niet echt onderscheidt in statistieken. Misschien is dat de reden dat hij het nu niet red als basisspeler.

Ik denk dat Urby in de zomer vertrekt, met nog een jaar contract dan houdt Milan wat over en is hij niet te duur voor andere clubs.

Gevalletje Maduro... Heel veel praatjes, lekker ondankbaar richting Ajax. Lopen allemaal gratis tot niks gratis de deur uit en komen overal te kort.

Wel leuk voor Milaan zo;n dure bankzitter.
Milaan is ook zo'n club die alles gratis bij Ajax probeert op te halen.

Beetje sneu voor zo'n middelmatige club.

Emanuelson moet gewoon vechten voor z'n plek. Sla een aantal concurrenten op hun muil en hebt zo een basisplaats.

Vreemd, vorig seizoen draaide Urby goed. Hij was toen een belangrijke spil in het team. Ik zou hem sowieso linksback zetten. Alles beter dan die De Sciglio of Antonini.

Tja urby, dat je niet veel aan spelen toe zou komen had elke Ajacied jou kunnen vertellen. Ik weet niet wat ik van je moet vinden. Bij zijn Ajax-periode teerde die teveel op zijn talent, en maakte af en toe echte onnozele fouten.
Dat hij het niveau makkelijk aan kan daar wil niet zeggen dat er plaats is voor hem als basis speler. Ongeacht zijn hoeveelheid assists of goals.
Afin hoop dat hij nog op 1 of ander manier zijn carrière een boost kan geven. Blijft een ideale 12e 13e man.

Aub ga gewoon weg urby je bent absoluut niet nodig en elke keer dat je speelt erger ik mij kapot aan jouw ! Zijn pass en schot zijn zo slecht , heeft geen overzicht , kan eigenlijk helemaal niks buiten een actie maken maar zelfs daarin is hij niet zo enorm goed.

Milan moet deze mensen verkopen:
Abbiati of Amelia
Mesbah
Yepes
Bonera
Emanuelson

En misschien zelfs:
Mexes
Traoré
Flamini
Strasser
Pazzini

Dan kunnen er mensen uit de jeugd komen of jonge talenten gekocht worden.

Het is jammer dat het Emanuelson nu even niet lukt om zijn plek te vinden in dit Milan. Maar des te opvallender dat hij vorig jaar met meer concurrentie meer aan spelen toe kwam dan nu. Ik gun het Urby wel, een erg sympathieke speler, die in ieder geval niet zoveel zelfvertrouwen heeft als dat andere spelers wel hebben.

Toch jammer, het begint er een beetje op te lijken dat de Serie A een kerkhof aan het worden is voor Nederlandse spelers (stekelenburg, Sneijder, Emanuelson etc). Maar ook daarvoor met spelers als Kluivert, van der Sar etc. Enkele uitzonderingen zijn dan nog van Basten, Seedorf, Gullit en Rijkaard.

Is natuurlijk ook wel logisch, er bestaat bijna geen groter verschil tussen de Serie A en de Eredivisie. In Nederland wordt alles voetballend getracht op te lossen. Terwijl in de Serie A het voetbal eigenlijk pas vanaf de nummer 10 begint.

Daarbij heb ik altijd al betwijfeld of Ajax niet de top voor Emanuelson is. Voetballend komt hij altijd wel mee, maar hij mist ook wel het een en ander. Ik heb ook altijd het idee dat hij een beetje te lief is voor de top. Hij mist het echte gif van een wereldspeler.

Wat een onzin zeg. Urby mag van geluk spreken dat hij bij zo'n prachtige club mag spelen. Ik vind dat hij precies genoeg speelt. Hij verdient niet meer als je naar zijn kwaliteiten kijkt. Boateng is gewoon veel beter op die positie. Urby moet niet zo zeuren en gewoon genoegen nemen met deze rol want je zult echt niet veel beter krijgen, kijk maar eens naar Drenthe.

Ik vind hem wel basiswaardig voor Ac Milaan.
Krijgt alleen weinig kansen.

15 januari 2013 om 23:40

Waarop baseer je dat hij 'basiswaardig' is voor Milan? Verklaar je nader.

Altijd onderschat eigenlijk. Als spreekwoordelijke hoer van het elftal nooit zn stempel kunnen drukken op 1 positie. Zonde maar ben bang dat het er bij Milan niet meer inzit.

klagen bij je werknemer hoort ook niet !
je krijgt miljoenen en dan ga je nog klagen, omdat je de 2de helft eruit bent gegaan.. (voorbeeld)

dit geldt niet voor alle voetballers met onder andere urby !
zo hoort het ook te gaan. ik ga ook niet bij mijn werknemer klagen voor bepaalde onozele dingen, want ik hou graag mijn baan..

sommige voetballers krijgen het te hoog in hun bol..

verkopen . mesbah, antonini, flamini, bonera,abiati.van mij de colomciaan yepes de goliat mag blijven, hij is oud maar echt een vechter met zijn leeftijd.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren