Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘De aanname en afronding van Van Persie waren van wereldklasse’

Laatste update:

Robin van Persie ontpopte zich zaterdagavond niet voor het eerst dit seizoen tot de held van Manchester United. In de FA Cup zorgde de Rotterdammer met een subliem doelpunt in de slotseconden voor de 2-2 en zodoende sleepte hij een replay in het bekertoernooi tegen West Ham United uit het vuur. Sir Alex Ferguson, die niet bekendstaat om zijn uitbundigheid, kon over RVP niet anders dan vreugdevol zijn.

/

Ryan Giggs verstuurde met een 2-1 achterstand op The Boleyn Ground een schitterende pass naar zijn teamgenoot. Van Persie nam de bal magnifiek aan, nam die met de juiste snelheid en techniek mee en liet doelman Jussi Jääskeläinen kansloos met een lage diagonale knal. “We hoopten nog op een counter, maar de manier waarop de goal viel, de pass van Giggs en het eerste balcontact van Van Persie en zijn finish, waren van wereldklasse, fantastisch”, stak Ferguson zijn vreugde na afloop niet onder stoelen of banken.

De coach hoopte lang op een bevlieging van de 29-jarige Van Persie, die inviel. “Want hij heeft die kwaliteiten. Er waren nog maar een paar minuten over, dus het was een geweldige goal voor ons”, vertelde Ferguson. “Hij heeft een volwassen leeftijd bereikt. Hij heeft volwassenheid aan onze aanvalslinie toegevoegd.” Nemanja Vidic, die de hele FA Cup-wedstrijd meedeed, tweette direct na afloop een analyse van de gelijkmaker. “Zijn loopactie was vanuit het boekje, zijn aanname was vanuit het boekje, zijn afronding was vanuit het boekje. Een schoolvoorbeeld voor kinderen.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

En dan zie je rechts een CE over "de onderschatte spits". Dat had ook over Van Persie kunnen gaan, die nog altijd niet genoeg waardering krijgt

5 januari 2013 om 22:44

In Nederland niet nee, maar in Engeland zeker wel.

6 januari 2013 om 13:15

Ja maar kom op zeg, het is juist O M D A T we zulke hoge verwachtingen hebben van hem dat we zo kritisch zijn over zijn prestaties in wat voor ons D E testcase is: Oranje.

Als Robin geen kritiek wil hebben dan moet hij eens zorgen dat hij, al was het maar, 90% naar kunnen speelt in Oranje. Dat zou al genoeg zijn. Maar in Oranje zien we een heel andere voetballer:

- loopt te dralen over het veld
- staat niet op het goede moment op de goede plek
- heeft moeite met scoren
- komt de tegenstander amper voorbij

Juist allemaal karakteristieken die hij in Engeland wel laat zien. Mogen we dan een beetje kritisch zijn?!? En ja ik weet het, het spel in Oranje zal hem wel niet helemaal 100% liggen enzo, maar toch moet het mogelijk zijn om in ieder geval een fractie te laten zien???

Nee, wij blijven kritisch op hem in Oranje totdat hij het tegendeel bewijst en ik weet heel zeker dat wanneer hij al een fractie laat zien wat hij in Engeland laat zien dat hij op handen en voeten gedragen wordt, zo zijn 'wij' dan ook wel weer.

6 januari 2013 om 14:39

Ik vind juist dat hij alleen maar een fractie van zichzelf laat zien. Het WK en EK zullen Robin blijven achtervolgen totdat hij wel een goed toernooi speelt maar in kwalificaties laat hij meestal zijn waarde wel zien. Heeft er niet voor niets al meer dan 30 goals in liggen voor Oranje. Maar had hij altijd zijn ManU niveau gehad bij Oranje had hij nu al op de 40 gezeten

5 januari 2013 om 22:47

Logisch als je bijna je hele carrière geblesseerd bent. Waarom is Robin nu pas Zo ongelooflijk goed bezig als hij dit al op zijn 23ste liet zien dan zou hij nu zeker tot de allergrootste behoren. Jammer dat hij niet alles uit zijn carrière wist te Halen

6 januari 2013 om 01:27

Gast hij behoort tot de beste spitsen in de wereld. Hij heeft misschien niet veel prijzen gepakt, maar zijn kwaliteiten staan buiten kijf.

6 januari 2013 om 01:47

Ja pas op late leeftijd heeft hij laten zien dat hij van waarde kan zijn
voor een ploeg. Ik probeer alleen met mijn comment uit te leggen
dat ik het jammer vind dat hij zijn kwaliteiten niet op jonge leeftijd
op deze manier heeft kunnen laten zien.

6 januari 2013 om 03:02

Alsof hij er zelf voor kiest om geblesseerd te zijn. Je hebt ook laat bloeiers en daar is Van Persie duidelijk 1 van maar ondanks dat is hij op dit moment een van de beste spitsen na Zlatan Ibrahimovic die voor mij nog altijd op gepaste afstand nummer 1 is.

Doelpunt was inderdaad mooi en de uitvoering klopte precies. Juiste snelheid de bal gegeven, fantastisch aangenomen en zakelijk afgemaakt en het moment dat het doelpunt word gemaakt maakt het nog mooier.

6 januari 2013 om 02:58

In Nederland vinden we het leuk om onze spelers af te branden. Daarnaast vinden we het ook leuk om net te doen alsof we al onze spelers te veel ophemelen. Raar volkje zijn we ook
Van Persie is al minstens 6 jaar een weergaloze voetballer in de PL. Tuurlijk werd hij geplaagd door blessures maar zijn brilliantheid was altijd al te zien.

6 januari 2013 om 10:40

En waaruit blijkt dat hij niet genoeg waardering krijgt in Nederland? Dan spreek je neem ik aan voor jezelf aangezien ik en velen met mij van Persie een geweldenaar vinden...

6 januari 2013 om 11:17

als ik alle haatposts op VZ las, de kranten na het EK en noem maar op heeft van persie veel minder waardering dan een bonkige spits die voor Schalke speelt. En zelfs de nieuwe bondscoach ziet meer in een beprekte spits van Schalke dan een weergaloze speler bij Man United.

6 januari 2013 om 14:17

@brand_fr
dan zal het verschil toch echt wel in goals hebben gelegen.
Dat is waarop een spits wordt beoordeeld. Ook en misschien wel juist in het Nederlands elftal.

6 januari 2013 om 10:50

Zo onderschat is die nu niet meer eh

Wat een goal zeg! Al haalt ie t nog niet bij die van de Boer - Bergkamp

5 januari 2013 om 22:36

Kom op, Robin mag nog niet in 1 adem genoemd worden met Dennis. Zeker wel een mooi doelpunt, al vond ik die pass nog mooier.

5 januari 2013 om 22:58

En waarom dan niet?

5 januari 2013 om 23:00

Mee eens want Robin is beter en doelgerichter dan Bergkamp.

5 januari 2013 om 23:01

Om dat Bergkamp een veel fijnere techniek had. Qua aanamen etc. ook was hij beter in Oranje en won hij veel meer prijzen.

5 januari 2013 om 23:05

In Engeland denken ze daar heel anders over. Daar wordt al over gesproken dat Robin de beste Nederlandse speler ooit is die op Engelse bodem wekelijks voetbalt.

Wie zal het beter weten? Jij, een voetbalfan (met misschien voorkeur voor het verleden van een voetballer) of de Engelse pers, oud voetballers en journalisten?

5 januari 2013 om 23:25

Dan zijn ze in Engeland ook op hun achterhoofd gevallen, want Persie presteert pas twee jaar op dit niveau. Dan hebben o.a. Bergkamp, van Nistelrooij en zelfs Hasselbaink het al beter gedaan.

Neemt niet weg dat wat Persie laat zien, absoluut hoog niveau is.

5 januari 2013 om 23:37

@ 4fredondo

Oja, nou ik heb het nog niet gehoord

Maar daar gaat het eigenlijk niet om. Jij concludeert dat ik maar een fan ben en dus veel minder verstand heb dan andere mensen. Ik concludeer dus dat jij bent geboren na het tijdperk Bergkamp.

5 januari 2013 om 23:45

@4frefondo
Ik heb juist andere ideeën over de meningen van Engelsen. Ik volg vooral veel Arsenal fans en oudspelers, ook toen RvP nog bij Arsenal speelde, en daar werd overduidelijk gezegd dat Van Persie nog lang niet op het niveau van Bergkamp zit. Al is hij die afstand wel nadrukkelijk aan het verkleinen.

6 januari 2013 om 01:56

waar heb jij het over Pier Morgan (die hard Arsenal fan)

heeft laatst nog gezegd dat hij bergkamp de beste en meest
complete speler vind die Arsenal ooit heeft gehad en die man
heeft echt wel voetbal verstand!

6 januari 2013 om 03:00

Van Persie is al langer zo goed. De wedstrijden dat hij speelden de afgelopen 6 jaar was hij fantastisch.

6 januari 2013 om 04:20

Laatste jaar bij Arsenal 30. Het jaar daarvoor 18 en daarvoor matig.
Geen 6 jaar dus.

6 januari 2013 om 10:46

Omdat Bergkamp de beste techniek. ongeevenaard inzicht en veruit de meest oogstrelende voetballer van Nederland misschien wel van de wereld is geweest.

Altijd een verschrikkelijk belangrijke schakel geweest in Oranje.
Behoorde tot de laatste groep die Arsenal kampioen maakte.

Gewoon een uberheld. Van Persie is goed op weg maar heeft nog een lang weg te gaan wat dat betreft.

6 januari 2013 om 12:02

Als je een gelijkenis is die je kan treffen is het bergkamp-van persie wel

6 januari 2013 om 13:19

@4fredondo

Ja maar dat noemen ze het opportunisme van de dag, spelers die nu spelen staan meer in het vizier als spelers van gisteren.

Bergkamp H A D een nog veel verfijnder techniek, Robin zit een beetje tussen Bergkamp en Van Nistelrooij in vind ik, qua speler. Misschien is het scorend vermogen een criterium dat je boven het technische en inzichtelijke stelt, prima, maar Bergkamp was een grotere balkunstelaar. De enige Nederlandse spelers die een nog verfijnder voetje hadden waren Cruijff en Van Basten, meer niet.

6 januari 2013 om 13:22

@studiowolk

En vergeet niet, hij speelde een belangrijke rol in de ' Arsenal - revolutie ', het Arsenal dat we nu kennen. Ik heb het jammer gevonden dat Henry boven hem verkozen werd als beste Arsenal speler ooit, Dennis was meer dan alleen de voetballer op het veld daar.

5 januari 2013 om 22:39

Van Persie is gewoon van wereldklasse zo heerlijk hoe hij de bal uit de lucht mee neemt mooie goal maar de credits moeten vooral uitgaan naar die fantastische paas van Giggs. Hij kan er wel nog wat van op zijn oude dag!

5 januari 2013 om 22:59

Ik vind de aanname niet zo wauw maar de afronding is echt van wereldklasse, die hoek is moeilijk voor spitsen.

5 januari 2013 om 23:07

Hahah , het is eerder de aanname dat van wereldklasse is ... die goal was juist niks bijzonders, komt zelfs een beetje geluk bij kijken omdat ie door het poortje van de keeper ging.

5 januari 2013 om 23:07

Het is toch wel de aanname die van wereldklasse is. Juist door de aanname buitenkant voet en het 1x meenemen (naar binnen snijden) geeft hem de scoringskand die hij inderdaad prachtig afmaakt met zijn "houten" been.

5 januari 2013 om 23:25

Haha die aanname is fenomenaal, zelden een speler een bal zó perfect zien meenemen.

6 januari 2013 om 01:13

Die controle van RVP is gewoon ongezien hoeveel spelers kunnen zo een bal gewoon zonder een controle panklaar leggen en vervolgens de bal uit een onmogelijke hoek door de benen van de keeper spelen?

Dit is geen toeval of geluk dit is gewoon wereldklasse hij weet precies wat ie doet het is een sluipschutter die altijd het gaatje weet te vinden.

die man is gewoon een fenomeen. ik heb ook geen enige aarzeling om hem samen met Falcao en Ibrahimovich in een adem uit te spreken tot misschien wel 1 van de beste Spitsen van dit moment.

6 januari 2013 om 13:47

haha van Persie heeft geen houten been (ik snap dat je het niet helemaal serieus bedoelt), volgens mij scoort hij 1 op de 3 doelpunten met rechts!

Dit is niks nieuws dit is gewoon Robin van Persie zoals ik hem ken zo heeft hij meerdere wereldgoals gemaakt.

Niet van deze wereld wat die jongen kan!

Vond de pass van Giggs in principe mooier dan de goal zelf, alleen de aanname van v. Persie was briljant.

6 januari 2013 om 11:20

en daar ging het nu net om ... die aanname.

6 januari 2013 om 13:25

Klopt, de pass was ook briljant, maar wat heb je aan een pass als hij niet wordt afgemaakt? Is een beetje hetzelfde als de pass van Frank de Boer op Bergkamp, zonder die briljante finish van Bergkamp zou het verfijnde van De Boer al gauw weer vergeten zijn. Zo ook was het lullig voor Sneijder dat Robben dat passje niet afmaakte tegen Spanje, die was werkelijk magnifiek namelijk.

6 januari 2013 om 14:21

in die pass zit dat stuitje voordat hij hem raakt. Giggs kijkt er niet eens naar. Gruwelijk mooi inderdaad.

prachtige goal van RVP maar ook geweldig gegeven van giggs

Damn, Van Persie laat zijn klasse 'gewoon' weer zien. Wereldspits gewoon, de baas van de PL.

pracht mooie goal. heb de goal even onder de loep genomen en uitgebreid een analyse gemaakt van de aanname en goal. prachtig

Hoop echt voor em dat ie nu ook een keer een prijs wint (minstens Pl).
Dat verdient een man met zulke kwaliteiten gewoon!

Van Persie is echt zo belachelijk goed. By far de beste Nederlandse spits sinds Patrick Kluivert. Wat een absolute geweldenaar.

5 januari 2013 om 22:45

Toch vind ik dat hij in Oranje een linie lager moet spelen want in de spits verpietert hij.

5 januari 2013 om 22:50

Toch wel grappig dat best veel Nederlanders Huntelaar liever zien voetballen dan hem. Krijgt nooit de waardering die hij in Engeland wel krijgt.

5 januari 2013 om 23:20

Scorebordjournalistiek. Complete onzin natuurlijk, maar het gros van de mensen geilt op cijfertjes. Het is natuurlijk ook niet zo dat Van Persie met prestaties in Oranje echt heeft aangetoond onbetwist te móeten zijn, maar het is inderdaad belachelijk dat de discussie bestaat

5 januari 2013 om 23:31

Rvp is een topspits maar laat bij het nl elftal minder zien dan bij man utd

6 januari 2013 om 02:43

Klopt, maar zelfs nu had hij gewoon oog voor degene die de pass verstuurde. Dat hij niet zo'n jankerig hoofd heeft helpt natuurlijk ook veel.

5 januari 2013 om 22:51

Zullen we het aan willem wever vragen

5 januari 2013 om 23:51

Ik vind Van Persie completer dan Kluivert destijds was. Kluivert was meer een
Goaltjes dief. Ik vind Kluivert een echte nummer 9 Robin vind ik meer een nummer 10. Het zijn beide klabakken dat sowieso. Maar ik vind Robin na Bergkamp de
Meest complete speler die Nederland ooit heeft gehad!

6 januari 2013 om 10:40

Volgens mij vergeet je Johan Cruijff, nota bene de uitvinder van het totaalvoetbal. Veruit de meest complete voetballer van Nederland en wellicht zelfs ooit.

RvP is completer dan Kluivert maar of hij ook echt beter is weet ik niet. Kluivert was echt een geweldige spits, zowel bij Ajax als bij Barcelona als bij Nl-elftal. Had ook ongelooflijk veel techniek.

6 januari 2013 om 13:30

Van Basten en Cruijff, 1 en 2 stappen beter dan Bergkamp nog weer, ziekelijk goed. Alleen Van Basten heb ik echt gevolgd en wat die liet zien tov Bergkamp en Van Persie was echt alsof je Bergkamp had op anabolen

Kluivert doe je ook wel een beetje tekort, Kluivert zat niet ver onder Ronaldo (de Braziliaan), miste alleen diens snelheid maar was in de kleine ruimte wel weer iets beter.

Qua spitsen is het voor mij:

Van Basten } Bergkamp } Kluivert ...

Ben blij voor die jongen en allemaal leuk en aardig dat hij het ook bij United redelijk doet..

Alleen laat hem een oranje shirt aantrekken en hij blijkt toch nog steeds een heel beperkte voetballer, dus er valt nog genoeg te verbeteren voor die jongen.

5 januari 2013 om 22:53

Ja dat ligt aan Robin natuurlijk..beperkte voetballer?!

5 januari 2013 om 22:58

Hiermee geef ik aan dat er nog meer dan genoeg te verbeteren valt.. Sommige mensen bestempelen als een speler van wereldklasse, maar die hebben deze jongen zeker nog nooit in een oranje shirt zien spelen..

Enerzijds is het een aardige voetballer, maar wanneer het er echt om gaat voor zijn land een beperkte speler!

5 januari 2013 om 23:03

Net als Messi en Ronaldo bedoel je? Hij heeft nml een beter gemiddelde.

5 januari 2013 om 23:23

Dat Van Persie niet rendeert in oranje heeft ook te maken met een laffe bondscoach (een combinerende speler in de spits zonder afspeelpunten heeft geen zin) en Sneijder (verstopt zich voor de combinatie). Hij heeft sinds hij fit is bijna twee keer zoveel doelpunten gescoord als wie dan ook in de PL (70, om 40 van Rooney), geeft een pak assists af en is voetballend gezien enorm van waarde voor al zijn teams. Dat jij niet in kunt zien dat dat pure wereldklasse is, dat is wel echt heel armoedig

5 januari 2013 om 23:28

In oranje heb ik dat tot op de dag van vandaag niet kunnen inderdaad..

Jij wel dan?

5 januari 2013 om 23:36

Dat gaat zoals ik al zei nogal lastig met de 10 andere spelers om je heen die er onder onze grote vriend Bert in stonden. Van Persie kan veel maar kan het niet alleen

5 januari 2013 om 23:46

Laat hem het eerst maar eens afdwingen in oranje..

Daarnaast zal hij wat meer fatsoen en sympathie voor het land Nederland moeten tonen.. De heer Van Persie moet leren omgaan met de pers.

5 januari 2013 om 23:51

Met de pers is hij arrogant en wil hij nooit meepraten dat is waar, maar als voetballer is hij een fenomeen.

6 januari 2013 om 00:45

Juist,

een groot voetballer zou zich ook op andere vlakken een grootheid moeten tonen.. Het is tekenend voor de heer Van Persie dat hij arrogantie koppelt aan redelijke voetbal kwaliteiten.

6 januari 2013 om 14:31

ik zit hier nu al een tijdje jouw reacties te lezen lazioroma, maar wat is je probleem precies?

je zit de hele tijd dingetjes te zoeken om van persie af te kraken. nergens voor nodig kerel. robin van persie behoort nu al een tijdje tot een heel select groepje groten ter aarde als het op voetbal aankomt. das toch heerlijk?

ja, en als je heel hard gaat lopen zoeken zul je altijd wel dingen vinden om iemand te kunnen afzeiken. maar dat kon je ook doen bij vroegere grootheden der voetbal. of dacht je dat johan cruyff, willem van hanegem, ruud gullit of marco van basten zulke makkelijke mannetjes waren? natuurlijk niet man. ook voortdurend problemen met die gasten hoor. cruyff die niet meer mee gaat naar het wk'78. willem ook niet. gullit die in amerika opeens besluit niet meer mee te gaan. en ook van basten en het nederlands elftal waren na '88 niet zon heel gelukkige combinatie meer.

ga eens genieten in plaats van azijnzeiken. je mist al dat moois wat er nu gebeurt in engeland. zonde joh!

6 januari 2013 om 14:49

Het is juist aan mij om kritisch te blijven en dit kan soms hard aankomen inderdaad, maar ik ben wel rechtvaardig..

Mocht de heer Van Persie al zo'n grootheid zijn, dan heeft hij op persoonlijk vlak nog veel lessen te leren in het leven.. Met name zijn houding tegenover de pers is ronduit schandelijk te noemen, alsof hij zich inderdaad in het rijtje van de aller grootste denkt te kunnen scharen...

6 januari 2013 om 15:38

persoonlijk vind ik je niet rechtvaardig.

op ieder mens valt wel iets aan te merken. ook op robin van persie dus.
ik heb een beetje het gevoel dat dat rijtje aller grootste bij jou een heel klein rijtje is. als er al een rijtje is.

neem zlatan ibrahimovic. vind ik wel een hele grote. nou, die is lekker! ik ben blij dat je geen zweed bent want dan had je een hele hoop te klagen gehad. poehee!

of wanneer je een argentijn was. want als je niet praten met de media al verschrikkelijk vindt.... daar schoot hun beste speler ooit op journalisten.

5 januari 2013 om 23:03

Haha, op de BBC lachen ze het Nederlands elftal uit omdat RVP op de bank zit. Van Gaal maakt zichzelf belachelijk met zijn voorkeur voor Houten Klaas Huntelaar

5 januari 2013 om 23:07

Laat die lui maar lachen.. Ze hebben hun handen vol om 11 Engelse spelers te vinden die fatsoenlijk een balletje kunnen trappen, dus wat dat betreft is het niet aan Engeland om zich met oranje te bemoeien..

Wat heeft Van Persie nou helemaal laten zien in oranje?

6 januari 2013 om 00:00

Naar mijn weten is Engeland wel doorgegaan naar de kwartfinales, Nederland niet.

Als Van Persie het niet laat zien in oranje, maar wel wekelijks op een hoog clubniveau, dan is het aan de trainer om dit op te lossen.

6 januari 2013 om 00:42

Niet te gek hoor de kwartfinale maar liefst.. De Engelsen hebben al jaren geen grote finale gespeeld op een eindtoernooi.

Ik vind het verbijsterend om te zien hoe serieus jij de combinatie Engeland en voetbal neemt.

Het is aan Van Persie om zichzelf te bewijzen voor zijn land, want hij heeft meer dan genoeg kansen gehad daarvoor..

6 januari 2013 om 01:27

Engeland en voetbal, dat is gewoon DE Combinatie. Als jij de premier league zou volgend zou je dat weten maar dat doe je echt niet want anders zou je dat niet zeggen.

Achja.. Zet hem maar op de bank, ik vind het goed als hij blijft schitteren in de Premier League en Champions League.

Nederlands elftal is toch naar de kloten met waardeloze selecties. Ik denk dat je wel herinnert toen dat Van Der Wiel werd uitgekapt als een stuk fruit, schaamteloos vind ik het.

6 januari 2013 om 01:41

Engeland en bier bedoel je denk ik..

Tja, dat is persoonlijk natuurlijk maar ik heb niet zoveel met die lui op de tribune.. Als het niveau Europees gezien nou nog wat zou voorstellen oké, maar dat laat ook te wensen over.. Op Chelsea na is het afgelopen seizoen Europese middelmaat gebleken. Dit jaar blijkt zelfs de kampioen van Nederland de betere aan de kampioen van Engeland.. Wat armoedig zeg vandaag de dag.

Daarnaast heeft de nationale ploeg van Engeland al jaren geen grote finale gespeeld op een eindtoernooi. Engeland voetballand? Dat denken die mensen in Engeland zelf misschien nog, maar dat werkelijkheid is toch echt anders..

6 januari 2013 om 03:10

@lazio

Volgens mij ben je een beetje in de war. Sinds wanneer heeft de nationale ploeg te maken met het niveau van de competitie. Is dan wel vreemd dat Nederland in 2010 in de finale stond aangezien de competitie geen pepernoot voorstelt. De premier league is gewoon een ijzersterke competitie, mede te danken aan het grote aantal goede buitenlanders wat er speelt.

Natuurlijk is het waarschijnlijk ook niet echt jouw bedoeling om serieus genomen te worden, want als je Van Persie geen goede voetballer vindt heb je er op z'n zachts gezegd niet bijzonder veel kijk op.

6 januari 2013 om 10:50

De heer Van Persie presteert niet onaardig in Engeland dat is waar, maar in oranje is het een van de zovelen gebleken en heeft hij zich nooit bewezen..

Ijzersterke competitie?
Tja, als de winnaar van die ijzersterke competitie het al moet afleggen tegen de kampioen van Nederland. Hoe ijzersterk is een competitie dan nog?

6 januari 2013 om 12:04

@lazio

Wordt je niet moe van jezelf?
Heb echt wel 50 reacties van jou gezien waarin je exact hetzelfde zegt:

-"rvp presteert niet in Oranje, dus is hij geen topper"

Wie presteert er wel in oranje? Oranje was een drama op het EK en ook op het WK waar de finale werd gehaald kun je moeilijk spreken van een goede tactiek en goed voetbal.
Daarnaast presteren presteren Ronaldo en messi ook niet zo goed voor hun land als voor hun club...ook geen toppers zeker?

-"pl is geen ijzersterke competitie want kampioen van NL wint van kampioen Engeland "

Engeland is de enige competitie waar er jarenlang (tot vorig jaar) met 4 ploegen in de CL werd gespeeld die allen kans maakten op de titel, standaard poulefases overleefden en regelmatig finale plekken afdwong. Daarnaast is het de nummer 5 en nummer 6 vd competitie gelukt om de CL te winnen. Dat zie ik in n andere Competitie niet gebeuren.
Jij baseert jouw visie op 1 slecht jaar...en 1 onderlinge confrontatie tussen kampioen engeland en nederland.

Wat is dan wel een sterke competitie? Barca verloor van Celtic...dus Schotland is sterken dan Spanje???

Het meest irritante aan jou is dat je de discussie niet aan gaat, maar continu dezelfde argumenten aanhaalt zonder enige onderbouwing.

"hij is slecht want oranje presteertnhij niet en pl is zwakke competitie"

6 januari 2013 om 12:30

1 onderlinge confrontatie?

Naar mijn weten waar het toch echt 2 wedstrijden.. Daarnaast is na zes wedstrijden toch ook echt gebleken dat de kampioen van Nederland boven de kampioen van die ijzersterke Engelse competitie eindigde.

6 januari 2013 om 13:05

Ok...volgens jouw redenatie is de Duitse competitie dus het sterkst...want Dortmund eindigde boven Real.
Schotse competitie beter dan Portugees, Oekraïne beter dan Engeland en inderdaad Nederland ook beter dan engeland.

In voetbal kun je geen conclusies trekken uit 1malige prestaties...zonder de constante prestaties van een langere periode hierin mee te nemen.

Anders kan er oom gezegd worden dag het NL elftal Europees middelmaat is, nadat ze wereldtop waren 2 jaar eerder.

Als de competitie van engeland middelmaat is...hoe is het dan mogelijk dat de winnaar van de CL alle Europese clubs achter zich liet, maar in de PL er maar liefst 5 clubs beter waren.

6 januari 2013 om 13:46

Het is enerzijds een zeer complex onderwerp, maar anderzijds kun je niet eeuwig blijven teren op prestaties die in het verleden zijn behaald..

Het verleden, is het verleden en dat is vandaag de dag minder relevant!

Op dit moment is de kampioen van Nederland sterker gebleken dan die van Engeland. Hoe hard dit voor sommige mensen misschien ook aankomt, het zijn toch echt de feiten.

6 januari 2013 om 14:08

Dat Ajax sterker was dan city over twee wedstrijden is een feit...

Daar valt ook helemaal niemand over.

Dat je hieruit vervolgens concludeert dat de hele PL niks voorstelt is hetgeen dat stoort en een conclusie die je totaal niet kunt onderbouwen obv een onderling duel en een slecht jaar.

Maar ben wel klaar met deze discussie met jou. Jij toont in elk reactie weer aan dat je of te dom bent om te begrijpen wat ik en anderen uitleggen of dat je bewust irritant doet.

6 januari 2013 om 14:47

Verklaar je nader?

Laten we elkaar enerzijds met respect behandelen en anderzijds ook kritisch zijn wanneer het moet.. Voetbal is een prachtige sport, maar je moet wel kritisch durven zijn en dat ben ik dus altijd.

Engeland heeft misschien nog de naam als voetbal land, maar dit is in haar prestaties van de laatste jaren niet terug te zien.

6 januari 2013 om 14:57

Ik denk ook dat de Spaanse top momenteel beter is dan de Engelse top.

Maar je moet niet gaan overdrijven. De laatste acht jaar heeft er (op 2010 na) elk jaar een Engelse club in de CL finale gestaan. Zo slecht zijn die engelse topclubs blijkbaar ook weer niet. En de engelse competitie is in de breedte veel sterker natuurlijk. Dat komt omdat ze in engeland (itt spanje) de televisiegelden wel eerlijk verdelen.

6 januari 2013 om 18:06

De nummer 5 van die competitie won vorig jaar de CL. Je punt?

5 januari 2013 om 23:10

Hij doet het redelijk?

Je laat je wel kennen he met je afgunst.

5 januari 2013 om 23:47

Ja dus? Manchester United is 2 niveau's hoger dan het Nederlands elftal, sowieso zijn clubs van een hoger niveau dan landenteams.

5 januari 2013 om 23:54

Als dat al waar zou zijn dat het 2 niveaus hoger is? Dan is het me helemaal een raadsel waarom zijn kwaliteiten 2 niveaus lager niet uit de verf komen, want dan zou het toch helemaal een eitje moeten zijn..

Je bewijzen op een veel lager niveau.

6 januari 2013 om 00:01

Hij bewijst zich wekelijks bij Arsenal en nu Man U, hoe kun je nog twijfels hebben over zijn kwaliteiten? Oranje was 4 jaar lang los zand, wat kan Van Persie eraan doen dat het team nauwelijks diepgang had en altijd van 30m ging schieten?

6 januari 2013 om 00:08

Juist ja,

hij bewijst zich wekelijks in Engeland. Daarnaast beweer jij dat het niveau daar 2 niveaus hoger is dan bij een Nederlands elftal?

Misschien moet je eens na gaan denken over de staat van het Engels voetbal.. De kampioen van Engeland blijkt over 2 wedstrijden de mindere aan die van Nederland. Tja, waar dat op gebaseerd is.. Het enigste wat ik kan bedenken de Champions League van Chelsea, want de rest van Engeland is toch echt Europese middelmaat gebleken afgelopen seizoen.

6 januari 2013 om 00:31

City heeft geen tot nauwelijks ervaring op Europees verband. Dus
De uitschakeling zat er wel aan te komen.

Het Nederlands elftal stelt niks voor in Engeland lachen ze er alleen
Maar om. De verdediging van het Nederlands elftal is Gelijk aan die
Van een degradatie kandidaat in de PL.

6 januari 2013 om 00:38

laten die lui in engeland zich alsjeblieft druk maken om hun eigen nationale elftal zeg.. wanneer hebben die voor het laatst 11 fatsoenlijke engelse spelers bij elkaar gehad op een veld..

verbijsterend om te zien hoe serieus jij engelsen neemt.. die lui hebben al jaren niet in een grote finale gestaan met hun land.

6 januari 2013 om 12:30

Engeland is beter dan Nederland. Engeland kwam in de kwartfinale en Nederland niet.

Voorgaande toernooien waar Nederland het beter deed doet hier niks aan af

6 januari 2013 om 12:33

Engeland heeft al jaren geen WK finale gespeeld..

Een plek in de kwartfinale..
Tja.. Wat zegt dat nou helemaal? Vrij weinig als je het mij vraagt.

6 januari 2013 om 13:10

Maar op dit moment zijn ze beter dan Nederland...het zijn toch de laatste prestaties die meetellen, alles daarvoor telt niet mee.

En t laatste toernooi haalde Engeland kwartfinale en won Nederland geen wedstrijd. Dus...engeland hoort bij de beste 8 en Nederland is middelmaat.

Nederland verloor zelfs van Denemarken

6 januari 2013 om 13:20

Ik ben natuurlijk niet serieus...

Ik ga niet zeggen dat Engeland beter is dan Nederland obv het afgelopen Ek.

Jij hebt ook helemaal gelijk als je aangeeft dat de prestaties van Engeland al jaren achter die van Nederland liggen. Daar doet 1 EK niets aan af.

Misschien dat je hierdoor snapt dat dit even kansloos is als de PL middelmaat noemen obv een slecht jaar of onderlinge confrontatie terwijl er geen competitie is die de PL kan evenaren obv de resultaten van de afgelopen jaren.

Heb je m?

6 januari 2013 om 13:48

Het is nou eenmaal een gegeven dat men Engeland een 'voetballand' noemt.. Maar het de Engelsen al jaren niet gegeven is om 11 fatsoenlijke voetballers bij elkaar te brengen.

6 januari 2013 om 14:09

Ja...vooral niet inhoudelijk reageren...

6 januari 2013 om 14:45

Het feit dat Engeland al jaren geen WK finale heeft gespeeld is het enige juiste argument daarvoor en ook het enige argument dat daar überhaupt voor bestaat.

6 januari 2013 om 15:05

Het is grappig dat wanneer het in jouw voordeel spreekt je verder terug wilt kijken: Engeland heeft al jaren geen finale gespeeld.

Maar wanneer jij de PL middelmaat noemt, wil je niet verder kijken dan afgelopen jaar...

6 januari 2013 om 11:24

hebben we onze azijnpisser Lazio weer ... Van persie is de beste spits in Nederland sinds Bergkamp. En beperkt??????? Ben jij soms blind??? En zo niet, ga dan eens een opticien bezoeken, want je hebt hele slechte ogen. Of ben je een zo'n Amsterdammer die Stunt ehhhh Huntelaar de ideale spits vind voor oranje?

6 januari 2013 om 12:35

De heer Van Persie..

Hij doet het niet onaardig in Engeland, maar de beste man komt bij lange na niet in de buurt van San Marco..

Ook al wekt hij die indruk wel regelmatig, want zijn arrogantie richting de pers is schandelijk te noemen!

6 januari 2013 om 13:32

hahahahaha ... een kabeljouw zwemt ook niet zo mooi als een bultrug, maar ze zijn allebei elegant en efficient.
Mijn adies aan jou is: ga lekker je moeder pesten man. De beste spits in Engeland... en die doet het niet onaardig. Ik zie het al, je hebt totaal geen kijk op voetbal.

6 januari 2013 om 13:50

Hij doet het niet onaardig inderdaad, daarmee zeg ik toch niets negatiefs..

Ik trek het alleen wat breder dan zijn prestaties in Engeland alleen.. Wanneer je Van Persie moet plaatsen in de historie van het Nederlands voetbal, dan komt hij bij lange na niet in de buurt van een San Marco.

6 januari 2013 om 19:13

van basten mag nog niet in de schaduw van Cruijff staan... tsjonge jonge wat een vergelijking van jou.

Trouwens, van basten heeft het ook maar kort laten zien bij Milan, een jaartje of 3 en het was over.

Dat mensen nog durven te twijfelen wie er in de spits moet bij Oranje. Die Van Gaal
Moet echt wel ballen hebben wilt hij de eerstvolgende wedstrijd van Oranje Rvp
Op de bank zetten. In Engeland nemen ze Van Gaal sowieso niet serieus met zijn
Statement over dat hij Huntelaar de spits van Oranje vindt. Van Gaal moet gewoon
Een systeem hebben waarin alles is op Robin is ingesteld de spelers moeten in
Dienst van RVP spelen. Dan heb je een grotere kans opde wereld titel dan dat je nu
Hebt !!

5 januari 2013 om 23:01

huntelaar is niet alles en ik zeg niet dat hij in de basis moet staan.. alleen wat heeft van persie nou helemaal laten zien in oranje? op basis waarvan kunnen we van persie in oranje een speler van wereldklasse vinden..

er is geen enkele reden om van persie wat betreft oranje op te hemelen.

5 januari 2013 om 23:14

Het Systeem bij Oranje past niet bij hem en de spelers om hem heen
Spelen niet in dienst van hem. Dat is het probleem. Die Sneijder met zijn Altijd onnodige lange paas die meestal niet aankomen. Robben die
Allen voor eigen succes gaat met zijn egoïstische acties in dienst van Oranje. Affelay is de enige die ik fatsoenlijke passes bij Robin zie afleveren.
Het is jammer voor Robin dat het zo gaat bij Oranje maar het ligt zeker
Niet aan hem. Als het collectief bij Oranje nou is een keer in dienst van
hem zou spelen dan ben ik ervan overtuigd dat Robin de ster kan zijn
Op een WK of EK.

5 januari 2013 om 23:21

De beste man heeft meer dan genoeg kansen gehad.. In Engeland een bepalende speler? Prima...

Wat oranje betreft moet hij zijn plaats weten en heeft hij zijn Engelse status nooit waargemaakt.

5 januari 2013 om 23:23

Dat zal Sneijder nooit laten gebeuren, die wil zelf in de schijnwerpers staan. Dat hebben we nu al 2 eindtoernooien kunnen constateren. Sneijder en Van Persie klikken niet samen.

5 januari 2013 om 23:26

En terecht..

Sneijder is een man van het volk! Vertegenwoordigd echt het team en is niet beroerd/arrogant om met de pers te praten..

Over manieren gesproken, ook op dat vlak kan de heer Van Persie nog veel leren!

5 januari 2013 om 23:34

@lazio,

Van Persie heeft maar een paar doelpunten minder gemaakt dan houten klaas, waarbij houten klaas vrijwel nooit tegen de grote ploegen op het wedstrijdformulier stond. Daarentegen heeft Van Persie de helft van zijn interlands niet op 9 gestart, maar links- of rechtsbuiten. En als hij al op 9 stond moest hij het vaak doen met vleugelspelers die alleen maar naar binnen kunnen knijpen voor eiegn succes i.p.v. met hun sterke been een voorzet te geven en een Sneijder op 10 die het niet kan verdragen dat Van Persie de grote man is en hem daarom ook geen ballen geeft. Desondanks maar een paar doelpunten minder en in de top 10 van meest scorende internationals.
CR7 heeft 6 doelpunten meer en Messi evenveel voor hun nationale ploeg gemaakt als Van Persie voor oranje. Zouden zij in hun eigen land ook zo ondergewaardeerd en afgezeikt worden ???

5 januari 2013 om 23:39

Omdat ondanks het feit dat Van Persie amper in positie wordt gesteld door zijn medespelers om te scoren hij daarentegen wel zijn teamgenoten waaronder Sneijder in staat stelt om te scoren i.t.t. "houten klaas" die nog geeneens een pass kan geven over 2 meter als hij al eens een keer met geluk de bal onder controle heeft gekregen.

5 januari 2013 om 23:41

Messi in zijn eigen land helemaal niet zo populair.. Een hockeyster is daar ooit eens boven Messi als sporter van het jaar gekozen! De Argentijnse bevolking is niet te spreken over de rol van de heer Messi tijdens het WK in Zuid-afrika, dus wat betreft is jou reactie onjuist..

5 januari 2013 om 23:43

Houten klaas?

Misschien moet jij eerst eens met respect leren praten over voetballers.. Het is niet voor niks dat jij thuis achter je computer zit en zelf nooit op veld heb gestaan voor ons land. Wat geeft jou dan het recht om je in dat soort bewoordingen uit te laten over een voetballer.

5 januari 2013 om 23:57

Dus als ik wel voor mijn land op het veld heb gestaan heb ik recht van spreken. Dan spijt het me voor jouw, maar ik heb toch echt mijn land vertegenwoordigt op het veld haha.

6 januari 2013 om 00:05

In je dromen heb je interlands gespeeld..

6 januari 2013 om 00:18

@4fredondo

Laat Lazioroma4ever hij wilt maar niet accepteren dat Robin Van Persie
De beste speler is van Nederland laat hem lekker met zijn Houten Klaas
Kijken hoe hij erover denkt na de zomer van 2014

6 januari 2013 om 00:36

De zomer van 2014?

Gaat de heer Van Persie dan eindelijk bewijzen dat hij ook buiten Engeland van toegevoegde waarde is voor een team en dus het Nederlands elftal.

Als dat toch eens waar zou zijn zeg.

6 januari 2013 om 01:30

Je zult je fouten in je visie over het Nederlands elftal en de beste
spits daarvan wel merken na de zomer van 2014 waarin houten
klaas een heel toernooi heeft afgewerkt!

6 januari 2013 om 01:36

Jij bent een waarzegger?

Knap dat jij nu al weet wat er allemaal gaat gebeuren tot en met 2014. Wat bijzonder zeg.. Dat het toernooi überhaupt nog gespeeld gaat worden? Steazzy-gunner weet toch al precies wat er gaat gebeuren.

Wat bijzonder toch allemaal weer...

6 januari 2013 om 11:25

nee. goaltje s tegen Luxemburg zijn lekker. Tegen welk grote land of club scoort Huntelaar nu echt? Geen een dus. Dat is de meest beperkte spits die we in Nederland hebben sinds kees van Kooten en Dick Nanninga in de jaren 70

6 januari 2013 om 12:37

Zowel Van Persie als Huntelaar komen totaal niet in de buurt van San Marco..

Vergeleken met San Marco zijn het allebei beperkte spelers.

6 januari 2013 om 13:18

Dus Bergkamp zou met zijn techniek ook niet in de buurt komen van
San Marco

6 januari 2013 om 13:52

het totaal plaatje van san marco overstijgt de heren bergkamp en van persie op alle fronten.

Robin is op dit moment de op 1 na beste speler vd wereld. Ik weet het: Ronaldo, , Ibrahimovic, iniesta, falcao etc..hij maakt het in een topploeg na een grote transfer waar de verwachtingen superhoog gespannen zijn waren gewoon waar. Echt wereldklasse..maar ja dat was ie altijd al. Jammer van al die blessures

5 januari 2013 om 22:59

Robin zeker nooit in oranje zien spelen.. Dan bedaar je wel!

5 januari 2013 om 23:01

Ehmm ja hoorden probleem ligt niet in de spits maar op het middenveld. Iemand met nr 10 is het probleem

5 januari 2013 om 23:05

Waar Van Persie ook heeft gestaan in oranje.. Hij heeft nooit indruk gemaakt, dus wat betreft Van Persie in oranje... Hij heeft nog veel te bewijzen, want tot op de dag van vandaag heeft hij het niet laten zien.

5 januari 2013 om 23:08

En toch is ie v Basten voorbij en heeft ie een beter gemiddelde als messi en dan hebben we nog Huntelaar ..die eigenlijk dus nog beter is als messi en Ronaldo als ik deze beredenering moet geloven haha

5 januari 2013 om 23:13

Laat San Marco alsjeblieft buiten beschouwing..

Deze man staat mijlen ver boven Van Persie! De Vergelijking met San Marco raakt kant noch wal.. Wat een grootheid was die man zeg..

5 januari 2013 om 23:15

ja al scoort die er 100 mag die san marco zijn schoenen niet eens strikken?!? wtf?

Volgens mij overschat iedereen het verleden.. rvp is gewoonweg beter dan die marco

5 januari 2013 om 23:18

Ga je schamen..

Over de schoonheid van het voetbal gesproken, dan moet je toch echt bij San Marco zijn. Dat zijn nou grootheden en de heer Van Persie hoort daar domweg niet bij..

5 januari 2013 om 23:20

V Basten was een fantastische voetballer en nog beter dan v persie maar voetbalzoners als lazio begrijpen niet of willen het niet zien dan Robin het fantastisch doet. V Basten heef 1 toernooi geweldig gespeeld. 88

5 januari 2013 om 23:21

Ga toch weg joh?als er nou 1 voetballer is die alles heeft was v Basten had is het rvp wel en Marco is de eerste die dat toegeeft!

5 januari 2013 om 23:23

Een legendarisch toernooi wel te verstaan en daarnaast een geweldenaar bij ajax en ac milan.. Met recht kan ik zeggen dat San Marco mijlen ver boven de heer Van Persie staat en ik het niet zie gebeuren dat hier ooit verandering in zal komen..

5 januari 2013 om 23:31

Van Persie is gewoon een geweldenaar, ik zet hem niet voor niets onder Ronaldo.

5 januari 2013 om 23:37

ahum...zolang RVP nog geen prijzen heeft gewonnen en geen beslissende doelpunten maakt op eks, champions league finales etcetera staat hij in de schaduw van Marco

5 januari 2013 om 23:38

Terecht onder Ronaldo..

Dat is juist, maar de heer Van Persie hoort helemaal niet in dat rijtje thuis.

5 januari 2013 om 23:40

Kijk dit is juiste lijst

1 Ronaldo
2 Van Persie
3 Iniesta

5 januari 2013 om 23:48

De juiste lijst?

Heeft de Fifa jou aangesteld voor die functie dan..

De heer van Persie heeft alleen gepresteerd in Engeland.. Ronaldo heeft zich in twee landen bewezen en Iniesta zowel voor zijn club als zijn land.. Laat Van Persie dat eerst maar eens doen

5 januari 2013 om 23:51

@lazioroma4ever,

Wat ik nu niet van jouw begrijp is dat je Van Persie afzeikt omdat hij niet in Oranje presteerd en daarom geen wereldvoetballer is. Maar Van Basten is de beste spits (voetballer) ooit, zelfs Messi mag zijn veters nog niet strikken (zijn niet jouw woorden, maar bij wijze van spreken). Weet je dat Van Basten hopeloos gefaald heeft in Oranje op 2 wedstrijden in '88 na? Geldt trouwens voor meer Nederlandse topspelers, maar dat terzijde.

Begin bijna het vermoeden te krijgen dat de afgunst naar Van Persie meer te maken heeft met zijn verleden. Ook al presteerd van Persie (net als van Basten toentertijd ('88 uitgezonderd)) niet in Oranje zoals we allemaal zouden hopen (waar het ook aan mag liggen), dan nog kan je niet ontkennen dat Van Persie een fantastische voetballer is met een fluwele balbehandeling die tot de beste 10 à 20 actieve voetballers behoort?

6 januari 2013 om 00:02

Van Basten presteerde wanneer het moest en legde het balletje erin wanneer het er echt om ging..

Dat is het hele verschil en de heer Van Persie zie ik dat nog niet doen, want die presteert überhaupt nooit wanneer hij het shirt van oranje mag dragen.

5 januari 2013 om 23:03

Want de verwachtingen bij Ibrahimovic en Falcao waren niet hoog gespannen na die super bedragen. Van Iniesta wordt dat altijd gevraagd, een beslissende steek paas dus dit zijn niet echt argumenten.

5 januari 2013 om 23:07

Psg is geen top en atletico ook niet. Iniesta speelt al jaren in hetzelfde eftal

5 januari 2013 om 23:08

Dat hoeft geen druk weg te nemen. Een vraag prijs weegt ook echt wel mee. Als Falcao niks had gepresteerd had het niks uitgemaakt dat Atletico geen wereld top was. Van Ibra wordt altijd veel verwacht.

En ja hoor, de domme Hollandse betweters zijn weer in actie.

6 januari 2013 om 13:29

Die domme Hollandse betweters??? Jij praat toch ook Nederlands en je woont hier toch ook (ga ik vanuit) dan mag je best wat meer respect hebben .

En kom er niet mee aan dat je je geen Nederlander voelt, want als dat zo is wordt het tijd dat je gaat verhuizen!!!

whahahha
als ik de reacties hier lees weet niet of ik moet lachen of huilen.
Van Persie vergelijken met.....messi
Voor een nederlander is hij wel goed maar voor de rest van de wereld komt hij niet eens in de top10.
ik vind hem niet zo bijzonder om erlijk te zijn (mijn mening).

5 januari 2013 om 23:41

Bhahahahahhaha Vind hem niet zo bijzonder?

Dan kijk je dus nooit voetbal.

5 januari 2013 om 23:46

Ja wie vind jij dan wel bijzonder....
Of geil je op Messi dat kan natuurlijk ook.

5 januari 2013 om 23:51

Terechte reactie..

Hij presteert leuk in Engeland, maar wat zegt dat nog vandaag de dag.. De Engelse competitie wordt nou eenmaal zwaar overschat! De kampioen van Nederland blijkt over 2 wedstrijden te sterk voor de kampioen van Engeland, dus waar hebben we het over?

Goed presteren in Engeland is vandaag de dag niet meer zo uniek.

5 januari 2013 om 23:55

Lazio, wil je nou serieus zeggen dat de Nederlandse competitie de Engelse voorbij is? In dat geval ga ik niet verder met deze discussie want als je werkelijk zo'n beperkte 'visie' hebt, voor zover je dat een visie kan noemen, heeft het geen zin.

5 januari 2013 om 23:59

Op de uitzondering Chelsea na is afgelopen seizoen gebleken dat de Engelse ploegen Europees gezien zijn afgezakt naar middelmaat..

Verklaar dan eens waarom de kampioen van Nederland de sterkste is over twee wedstrijden aan de kampioen van Engeland?

6 januari 2013 om 00:10

Ik zeg je eerlijk dat ik de La Liga veel beter vind, en dat er in de Premier League een al gatenkaas is.

6 januari 2013 om 00:12

Dat is een juiste conclusie..

De meeste mensen zijn blind voor de waarheid, maar op Chelsea na is het afgelopen seizoen toch echt gebleken dat de Engelse teams middelmaat zijn Europees gezien

6 januari 2013 om 00:22

Je baseert deze conclusie een en al op de uitschakeling van United
Die verkomen had kunnen worden en daardoor is het niveau van de
Engelse ploegen op Europees verband drastisch achteruit gegaan
Als dit de manier is waarmee jij je mening onderbouwt weet ik ook
Niet meer!

6 januari 2013 om 00:33

Die voorkomen had kunnen worden?

Tja, dan kun je alles wel dood redeneren.. Elk verlies had een team kunnen voorkomen door een doelpunt meer dan de tegenstander te maken.

Wat een slap argument.

6 januari 2013 om 01:08

@lazioroma4ever

Ik vond Chelsea echt niet geweldig in de CL. Ze hebben enorm veel geluk gehad in de kwartfinale en halve finale. Maar soms probeer je iets te doen met man en macht maar is het gewoon niet voorbestemd voor je. Chelsea was afgelopen jaar gewoon voorbestemd om de CL te winnen hoe kun je anders zoveel geluk verklaren of zoveel pech voor de tegenstanders?? Of wou je zeggen dat ze terecht door zijn gegaan tegen Benfica en tegen Barcelona. En dat ze in de finale met heel veel geluk het op 1-1 wisten te houden.

Ik hoop dat Manchester wint van Madrid aangezien ik voor Barcelona ben. Maar ik vraag me oprecht af wat sommigen leden op een nacht doen om zulk soort onzin hier neer te zetten haha

6 januari 2013 om 01:16

Voetbal draait zuiver en alleen om doelpunten..

Termen als voorbestemd? Voetbal is wel of niet scoren, dus die zweverige termen lijken mij niet op zijn plaats..

6 januari 2013 om 01:37

Ik ga dat is verklaren. De halve finale CL: Barca - Chelsea; Daar heeft de sterkste ook niet gewonnen. Dat is je verklaring.

6 januari 2013 om 01:46

de sterkste? wat doet het er toe wie de sterkste is..

de winnaar is diegene die de meeste doelpunten maakt.. maak het niet te ingewikkeld voor jezelf, want voetbal draait uiteindelijk alleen maar om doelpunten..

scoor je er één meer dan de ander dan win je.. overige statistieken doen er op dat moment niet meer toe..

6 januari 2013 om 01:50

@lazio. Celtic heeft over twee wedstrijden beter gepresteerd dan barca. Is de Schotse Comp nu ook beter dan de PD? Jou onzin redenatie hier. Dus als Spanje nu verliest van Hongarije hadden zij ek kampioen moeten zijn. Een waarde van een competitie meet je over een langere termijn.
En niet over een paar wedstrijden.vpersie heeft wel degelijk gepresteerd in oranje. En 2006 en 2008 was hij gewoon een fantastische flankspeler. Beetje raar dat mensen het zo snel vergeten en Gwn andere mensen na praten. En wat zei je over Messi dat ie niet populair is in Argentinië wat een grap Miss moet je er een keer op vakantie. En dit baseer je omdat hij toevallig een x geen sportman van het jaar werd. Sportman van het jaar is niet een prijs die je vaker wint tenzij je een uitzonderlijke prestatie hebt geleverd.

6 januari 2013 om 02:03

vanaf de knock-out fase draait het om twee wedstrijden ja.. zo bleek chelsea dus het afgelopen seizoen over 2 wedstrijden de sterkere aan barca..

domweg, omdat zij over twee wedstrijden gezien meer doelpunten maakte..

dan kun je er wel allerlei onzinnige statistieken bij gaan halen als balbezit, aantal doel pogingen.. het wordt echter toch puur en alleen op het aantal gescoorde doelpunten beslist.

6 januari 2013 om 14:40

Lazio ga er is inhoudelijk op in, je praat er omheen. Celtic won van Barca, Ajax won van City, Real verloor van een ploeg 4 divisies lager, Arsenal verloor van Bradford. Wil je zeggen dat Celtic, Ajax, Bradford en die Spaanse ploeg beter zijn?

Zucht...

6 januari 2013 om 14:43

Voetbal draait zuiver en alleen om doelpunten..

Wie er één meer scoort dan de tegenstander wint de match.. Zo simpel is het wanneer het een knock-out fase betreft.

Statistieken tellen uiteindelijk niet, doelpunten echter wel.

5 januari 2013 om 23:52

Rest van de wereld komt hij niet eens in de top 10? Ik kom zelf uit Schotland en heb veel familie in Engeland. Beide landen kom ik nog veel en geloof me, mensen daar zijn helemaal lyrisch over hem. Zien hem als 1 van de beste spelers in Engeland, beste speler van Nederland en 1 van de beste spitsen van Europa. Dus wat je zegt is echt compleet onzin.

En onderbouw eens waarom je hem niet bijzonder vindt? Je vindt zijn moyenne, aannames, spelinzicht, spelopbouw en dergelijke niet meer dan redelijk? Hoe verklaar je dan al zijn treffers? Gelukstreffers zeker?

5 januari 2013 om 23:57

In Engeland land zelf doet hij het niet onaardig, maar wat ik hierboven al zei.. Hoe serieus kun je het niveau van de Engelse competitie nog nemen? Wanneer de kampioen van Nederland over twee wedstrijden zelfs al te sterk is voor de kampioen van Engeland.

6 januari 2013 om 00:22

no disrespect maar, interesseer me niet waar je vandaan komt en/of waar je veel komt.
En interesseer nog minder wat de mensen in Engeland over hem vinden want de hele wereld kijkt naar dezelfde wedstrijden.
Hij is een spits. zijn doel/werk is scoren en dat doet hij. Punt.
en ja alles wat je noemde vind ik idd niet meer dan redelijk. of het gelukstreffers zijn uhmmm heb ik mijn twijfels (want als ik zie wat hij doet bij oranje)

6 januari 2013 om 00:31

Al kom je uit Pakistan.. Wat doet dat er toe

6 januari 2013 om 00:38

Jij baseert jou mening over een competitie. Op twee wedstrijden
Van de kampioen van die competitie in het buitenland. Als dit de
Manier is waarop jij je menig onderbouwt om te vertellen dat een
Competitie zwak is kunnen wij jou niet serieus nemen!

6 januari 2013 om 00:51

Naast het feit dat de kampioen van Engeland de mindere blijkt aan die van Nederland..

Is afgelopen seizoen gebleken dat op Chelsea na de Engelse ploegen toch echt Europese middelmaat zijn.

6 januari 2013 om 13:25

Celtic won van Barca.

Vorig jaar geen Spaanse ploeg in de finale.

Barca werd vorig jaar door de nummer 6 van Engeland uitgeschakeld.

Volgens jouw redenatie komt Spanje dus ook onder Engeland.

Mag ik jou wat vragen? Wat zijn volgens jou dan wel de sterkste competities?

6 januari 2013 om 13:55

Dat soort uitspraken waag ik mij niet aan..

Ik zal je vertellen waarom.. Het is verbijsterend om te zien dat iedereen die dat soort uitspraken doet, denkt te weten hoe het voetbal daadwerkelijk in elkaar zit. Wij zijn slechts simpele mensen die vanaf zijlijn toekijken, het is niet gepast om dan te moeten verkondigen hoe het voetbal in elkaar zit..

6 januari 2013 om 14:11

Je kan hier wel duizend keer uitspreken dat de PL middelmaat is, maar je kunt niet aangeven wat dan de sterkste competities zijn.

Je draait er continu om heen, met jou is geen discussie te voeren

6 januari 2013 om 14:40

Ik ken mij plek en het is nou eenmaal niet gepast als wij als simpele mensen gaan denken dat wij daadwerkelijk verstand van voetbal hebben.. Dan hadden we nu wel op het veld gestaan en niet hier gezeten!

Het is mij een raadsel waarom mensen dergelijke zaken zo serieus nemen, want het is niet voor niets dat iedereen achter zijn computer zit en niet op het veld staat.

Dat is niet omdat we het allemaal zo goed weten..

6 januari 2013 om 14:42

Lazio ik heb hierboven al uitgelegd over jouw beredenatie.

Bville je hebt 't over de rest van de wereld zet 'm niet in de top 10, ik geef aan dat ik regelmatig buiten Nederland kom en dat zij daar dus compleet anders praten dan jij nu beweert. Denk toch eens na.

Allemaal geluktreffers dus?
Zucht.. Laat maar,

Lazio, zeg je dat Van Persie het niet onaardig doet? Wat een verschrikkelijke beschrijving van zijn prestaties. Hij doet het geweldig en bewijst zijn klasse week in week uit. En hoe serieus kan je de PL nemen? Een Engelse ploeg won de CL, is de PL per definitie het sterkst? Nee, maar om de PL als zwak te beschouwen omdat City in 2 wedstrijden de mindere was ten opzichte van Ajax is ook erg stom natuurlijk.

6 januari 2013 om 00:10

Op Chelsea na zijn de Engelse ploegen middelmaat gebleken in Europa afgelopen seizoen..

Tja, het kan hard aankomen maar de kampioen van Nederland was toch de betere aan de beste van Engeland.

6 januari 2013 om 00:36

haha lazio wat praat jij een ontzettende onzin hier zeg. Overal ter wereld zijn ze lyrisch over Rvp. Een vriend van mij was laatst in irak en hij zag overal van Persie shirtjes!!

EN jij beweert dat de erdedivisie beter is dan de Pl??? wahaha hoe dom kun je nou toch zijn man. de nummers laatst in Engreland, Qpr, heeft en begroting van 51 miljoen...dat is bijna evenveel als die van ajax.

van Persie in oranje kan wel wat beter...laat hem de komende 4 jaar gewoon fulltime in de spits staan en hij tikt de 60 doelpunten aan. Hij heeft er nu al 31 overigens en dan is best knap voor iemand die volgens jou niks presteert in oranje. Als je wilt kan ik je ook nog een lijstje geven met wedstrijden van oranje waarin van Persie heel sterk speelde, maar eigenlijk heb ik daar weinig zin in.

6 januari 2013 om 00:49

Tja,

misschien is het hard maar het is nou eenmaal de keiharde waarheid gebleken dat de kampioen van Engeland het aflegt tegen die van Nederland..

Voetbal draait om doelpunten en worden niet op voorhand beslist door de hoogte van de begroting, dus wat dat er toe doet...

Van Persie in oranje kan wel wat beter? Hij heeft buiten de Engelse club teams nooit laten zien die 'grote' voetballer te zijn

6 januari 2013 om 00:59

volgens mij versloeg de kampioen van Engeland, Manu, vorig jaar nog de kamoioen van Nederland, ajax...maar mss zit ik fout. Spurs en Arsenal hebben de afgelopen 4 jaar de vloer aangeveegd met Twente. Chelsea won de CL een paarm maanden geleden nog, maar natuurlijk is de PL . in enkele maanden gedegradeerd tot een micky mouse competitie.

Jij leeft waarschijnlijk in een fantasiewereld. Een wereld met kabouters, feeën en elfjes. Ga maar lekker slapen jongen. Morgen wacht jou weer een zware dag...

6 januari 2013 om 01:12

De kampioen van Nederland versloeg vorig jaar de kampioen van Engeland, in Engeland.. Dit jaar bleek de kampioen van Nederland de betere aan de kampioen van Engeland..

Dat mensen in Irak met een shirt van de heer Van Persie lopen, wat is dat voor informatie? Al dragen eskimo's op de poolcirkel zijn shirt het zal mij een zorg zijn zeg.

Probeer tevens wat meer op je taalgebruik te letten en dus je eigen volwassenheid.

6 januari 2013 om 02:10

jij zegt dat men alleen in Engeland lyrisch over RVP is.dus ik toon ff aan dat het niet zo is....maar goed, ga maar lekker verder met jouw gefrustreerde leventje.

6 januari 2013 om 10:53

Alsjeblieft zeg,

Mensen in Irak kunnen 9 van de 10 keer nog geen eens lezen en schrijven. Daar kunnen die mensen niks aan doen, maar die zijn al lang blij dat ze überhaupt een shirt kunnen dragen.. Die hebben geen flauw benul wat het betekent of wat dan ook

6 januari 2013 om 13:26

Welke competitie is volgens jou dan het sterkst....en welke komen daarna volgens jou als de PL volgens jou redenatie middelmaat is?

Ja maar is leuk dat ie het daar zo Goed doet maar de volgende keer kan die wel wat beter gaan spelen voor Nederland

6 januari 2013 om 00:31

Precies..

Als de heer Van Persie dan echt zo goed is..

Laat het dan maar eens buiten Engeland zien!

6 januari 2013 om 00:38

hoi lazio. van Persie heeft ook al 31 doelpunten in oranje en iets van 25 in de CL. Of wordt dat ook allemaal in Engeland gespeeld??

6 januari 2013 om 00:46

Met buiten Engeland bedoel ik bij een ander team/elftal dan een Engelse ploeg, want wat zegt dat nou nog vandaag de dag..

Het beste team van Engeland blijkt vandaag de dag zelfs de mindere aan de kampioen van Nederland.

6 januari 2013 om 00:50

hoi Feyenoordsam.
hoeveel wedstrijden moest hij spelen voor de 31 doelpunten?
hoeveel kansen heeft hij gemist bij oranje?
Zeker afgelopen euro niet gezien.

6 januari 2013 om 00:53

bville..

alweer de juiste conclusie. jammer om te zien dat mensen niet kritisch durven te zijn, en van persie benaderen als een grootheid?

op basis waarvan is mij een raadsel, want hij staat mijlen ver van het niveau van de grote sterren van vroeger af.. san marco etc.

6 januari 2013 om 00:54

mss kun jij het mij vertellen??? Tegen Denemarken miste hij een paar kansen, maar verder heeft hij op bijv. het wk nauwelijks kansen gehad. Maargoed, ik stop alweer met deze discussie, want met mensen zoals jullie kan ik niet serieus over dit onderwerp praten.

6 januari 2013 om 01:05

Het feit dat mensen in Irak zijn shirt dragen wat moeten wij daar verder mee? Al lopen eskimo's op de poolcirkel met zijn shirt aan, wat doet het er toe..

Juist die kansen zou hij als 'grootheid' moeten benutten.. Het verschil maken, maar dat heeft meneer nooit gedaan.

6 januari 2013 om 02:12

Van Persie heeft trouwens ook bij Feyenoord heel erg goed gespeeld. Dat is toch ook buiten Engeland??? Hij had een groot aandeel in de Uefa Cup winst en draaide de verdediging van Glasgow en Inter helemaal dol

6 januari 2013 om 10:54

Hij mocht blij zijn dat hij hier en daar wat mee mocht spelen tijdens die wedstrijden..

Destijds is ook al gebleken dat de heer Van Persie een bijzonder nare en arrogante persoonlijkheid heeft.. Respect voor de trainer is ver te zoeken geweest bij feyenoord

6 januari 2013 om 13:31

Messi laat t toch ook alleen maar in Spanje zien....

En volgens jou redenatie is Engeland op basis van vorig jaar CL middelmaat, maar Spanje had helemaal geen ploeg in de finale en Barca werd door de nummer 6 van Engeland uitgeschakeld.

Volgend jouw redenatie is Engeland middelmaat, maar zou Spanje zelfs daar onder komen...want we kijken slechts naar vorig jaar.

Aangezien messi het ook alleen nog maar in Spanje heeft laten zien is ook Messi geen absolute top toch?

6 januari 2013 om 13:57

Dat is een volledig juiste conclusie..

Zodra Messi uit zijn vertrouwde omgeving bij Barcelona weg is, dan blijkt hij het toch niet waar te maken op groet eindtoernooien met Argentinië

6 januari 2013 om 14:14

Nee dat is geen juiste conclusie...dat is slechts een aantal feiten te combineren en tot een conclusie komen zonder alle aspecten hierin mee te nemen.

Nou hier zie ik weer heel slecht verdedigd door de tegenstander! De verdediger stond helemaal verkeerd en is slecht in de positie! Dramatisch gewoon, typisch Engeland. In het Europees of buiten Engeland zie e dat weinig!

6 januari 2013 om 01:00

Kon de verdediger niks aan doen weer laat je zien een flopkenner te zijn...
Het was de controle en aanname die de verdediger de das o deed, geen verdediger had hier wat kunnen doen.

6 januari 2013 om 01:08

Je kunt sowieso je vraagtekens zetten bij het Engelse voetbal in het algemeen zetten..

Verbijsterend om te zien hoe mensen blijven volhouden dat Engeland een voetbal natie is.. Op Chelsea na is het club voetbal Europees gezien middelmaat gebleken afgelopen seizoen. Het is zelfs zo matig dat de kampioen van Engeland over twee wedstrijden de mindere is aan de kampioen van Nederland vandaag de dag.

6 januari 2013 om 02:14

ja lazio....quick Boys won een x van Nec, Nec won een x van ajax, ajax won een x van City en City won een x van United. Conclusie: Quick Boys is beter dan United. Dat is een beetje jouw denkwijze....de denkwijze van iemand uit groep 6 dus.

6 januari 2013 om 02:17

ja topkenner, Cluj, Sporting Braga, AS Roma, FC Porto, Barcelona, Dortmund enz. kunnen ook allemaal niet verdedigen, want tegen die ploegen scoorde van Persie ook allemaal. Zowieso heeft hij tegen zon beetje alle grote clubs in Europa al gescoord behalve dan Madrid en Bayern munchen, maar dat doet ie dit jaar ook nog wel hoor maak je geen zorgen hoor jongen... )

Zie hier boven hele discusies over wie,er beter was bergkamp of rvp!dan zou ik toch maar eens 1vN de vele dvd'svan bergkamp gaan bekijken want dennis maakte er zo talloze om maar niet over zijn lopjes en alles te spreken!robin is bsoluut wereldklasse hoor maar zo goed als dennis is hij nog niet hoor!hoop dat robin nu eens zojn kunste laat zien voor nederlands elftal want daar red hij nog niet half zijn niveau als in engeland!heefd ook wel met medespelers te maken denk maar toch

6 januari 2013 om 01:09

Juist,

waar halen mensen het lef vandaag om de heer Van Persie met échte grootheden te vergelijken.. Schandelijk om te zien dat mensen durven te beweren dat de heer Van Persie ook maar enigszins in de buurt zou komen van daadwerkelijke grootheden als San Marco

6 januari 2013 om 13:37

Hahahaha, zelden iemand met zo'n groot bord voor z'n kop gezien als wat jij hebt Lazio..

Pis hier bijna in mn broek van het lachen!!!!

6 januari 2013 om 13:58

Mensen die de heer Van Persie met San Marco durven te vergelijken hebben geen flauw benul van de prestaties van Van Basten.

De probleem hier in nederland (denk ik) is dat na Van Basten tijd niet meer echt natuur-talenten zijn ontstaan. Ik bedoel: spelers die echt geweldige dingen deden/doen met de bal. Daarom is een Van Persie gezien als een wereld speler terwijl hij niet eens in de buurt komt van een in vorm Snijder (mijn mening).
Ook al Vind IK hem niet bijzonder maar ben wel blij voor Van Persie en hopelijk maar echt hoooooooooopelijk doet hij volgend jaar veel beter bij oranje dan wat hij tot nu toe heeft gedaan.

6 januari 2013 om 01:17

juiste conclusie,

dat mensen het in hun hoofd halen om een van persie met san marco te vergelijken.. ga je dan even heel snel schamen..

6 januari 2013 om 13:42

@ Lazio,

Jij bent diegene die begint met de vergelijking met Van Basten, voor jou heeft niemand die vergelijking gemaakt hier.

6 januari 2013 om 13:59

Dan heb jij niet goed gelezen, want ik heb juist gezegd dat het schandelijk is als mensen een Van Persie met San Marco zouden durven te vergelijken.

6 januari 2013 om 02:31

@bville

Een topper ben jij zeker , en je hebt het er ook zwaar mee merk ik.
Sneijder heeft slechts 1 jaar goed gepresteerd , schiet soms leuk van afstand en heeft eens een leuke pass in huis. En dan vind jij dat hij beter is , zonder onderbouwing , zonder iets.
En niet eens in de buurt komen van Sneijder ? Hij is hem al lang voorbij. Sneijder staat stil bij een verlaten bushalte in Italië. Maar goed je geeft honderden reacties en niks is goed onderbouwd , ik hoop dat je nu fijn slaapt.

6 januari 2013 om 10:20

Heb je al iets gehoord over Eigen Mening?
maargoed...
Je bent ook zeker iemand die denkt dat veel doelpunten maken gelijk is aan goed spelen.
ik herhaal: hij komt niet in de buurt van een Snrijder in vorm.

Echte een ongelofelijk goede voetballer is het ook, met een prima rendement! Snap dan ook nog steeds niet dat hij zolang bij Arsenal is gebleven.

Helaas door onze Nederlandse vriend heeft m'n Engelse clubje niet weten te winnen.. Haha

Nu nog in Oranje en het feest is compleet ! Wat een topper is het toch.. maar vergeet niet de geweldige pass van veteraan Giggs! Zie je dat inzicht een gave is die je moet bezitten om op die leeftijd nog enigzins mee te kunnen draaien.

De heer Van Persie,

Wat moet je daar nou toch van zeggen..br De man wiens arrogantie zo groot is, dat hij te beroerd is om de pers te woord te staan.. Hoe serieus kun je iemand dan nog nemem? Hij mag het shirt van oranje dragen, maar in dat shirt ook écht presteren blijkt toch een moeilijk verhaal voor de heer Van Persie..

Laat hij zich eerst eens bewijzen in oranje. De arrogantie richting de pers is hem niet vreemd gebleken.. Denkt de heer Van Persie soms dat hij tot de grote spelers van Nederland behoort? Zal hij zichzelf in zijn dromen de grootheid van San Marco aanmeten?

Ik weet het niet, maar ik weet wel dat de beste man eens wat aan zijn houding richting Nederland moet gaan doen.. Presteer eens wat in oranje en gedraag je eens fatsoenlijk, want wat heeft hij nou werkelijk bereikt.

6 januari 2013 om 11:41

wat een lyrisch verhaal joh! bijna obsessief in het taalgebruik. V Persie staat altijd de pers te woord en is gewoon een bijna bescheiden jongen(serieus)

en die houding richtig nederland. wat is dat precies? bijna als enige met Kuyt en Sneijder handtekeningen uitdelen terwijl je wordt uitgescholden op schiphol?

topspeler en een klasbak en top 5 vd wereld. wees blij dat we in ieder geval 1 speler hebben die bij de top hoort. sneijder en robben horen daar (helaas) al lang niet meer bij.

6 januari 2013 om 12:18

Meneer Lazioroma4ever kan het Ek van 2012 niet vergeten. Waarin het complete Nederlandse elftal faalde. Een spits is afhankelijk van een goede aanvoer en dat Sneijder liever in de spotlights staat en geen combinaties aangaat met van Persie is zeker de schuld van van Persie. De enige twee spelers die het verpest hebben afgelopen zomer waren de egoïsten Sneijder en Huntelaar die zich beiden te goed voelen om in dienst van een elftal te spelen. Van Marwijk had gewoon zijn team moeten bouwen om Van Persie (de man in vorm) ipv zo'n omhoog gevallen kabouter die al 2 seizoenen niks laat zien en iemand die in de bundesliga die qua voetballer mijlen ver achter ligt op van Persie.

Heb ook even nagekeken wanneer heb jij van Basten zien voetballen? Je was 5 of 6 toen hij stopte en 1 toen het Ek in 88 werd gewonnen. Dus je kunt de vergelijking tussen van Persie en van Basten helemaal niet maken. Als je nou een jaar of 30 was geweest en beide had zien voetballen had ik er nog iets van gesnapt. Maar nu heb ik het idee dat je alleen maar filmpjes op youtube hebt zitten kijken en verhalen hebt gehoord van je vader/opa.

En de arrogantie wegens de pers? Hij had afgesproken met zijn toenmalige werkgever Arsenal niet te praten over de situatie waar hij in zat. Omdat hij deze vragen toch verwachte heeft hij besloten niet met de pers te praten. Dat mag hij zelf bepalen. Heeft niks met arrogantie te maken. Arrogantie is jezelf zo goed vinden dat je niet in dienst van een ander wilt voetballen of in het dienst van het elftal wissel wil staan zie Sneijder en Huntelaar.

6 januari 2013 om 12:40

Op vragen over oranje had hij gewoon antwoord kunnen geven, maar zelfs dat bleek te veel gevraagd..

Simpel aangeven geen vragen over Engeland en hij had prima de pers te woord kunnen staan, maar in plaats daarvan die arrogante houding aannemen..

Ronduit schandalig vind ik het en respectloos richting Nederland.

6 januari 2013 om 13:01

Je weet zelf ook dat de pers toch zal vragen naar de situatie bij Arsenal die willen de laatste nieuwtjes en wachten tot hij zijn mond voorbij praat. Als hij niet zeker weet dat hij dit niet doet is het zijn goed recht de pers niet te woord te staan. En er zijn 10 meer spelers op het veld die toch ook een interview kunnen geven over Oranje. Waarom zou je dan van Persie moeten pakken? Ze willen hem interviewen zodat ze de nieuwtjes over zijn situatie bij Arsenal toendertijd er toch op een of andere manier uit kunnen krijgen. Als hij dan boos was weggelopen was het ook weer niet goed geweest.

6 januari 2013 om 13:34

Als je in Oranje speelt sta je gewoon de pers ter woord, klaar. Geen smoesjes, geen uitzonderingen. Oranje is voor het volk en het volk wil gewoon weten hoe het team ervoor staat. De pers gaf al aan dat ze het Arsenal vraagstuk niet aan wilden halen, daarnaast heeft Robin altijd zijn praatje klaar staan in Engeland, in het Nederlands moet dit voor hem een eitje zijn.

Nee, Robin liet zich daar van zijn slechte kant zien.

6 januari 2013 om 14:03

Zijn mond voorbij praten? Kom op zeg het is toch gewoon een volwassen jongen, we hebben hier niet te maken met kinderen..

Als hij dan zo'n grootheid zou zijn, wees dan ook naast het veld een grootheid en staat fatsoenlijk de pers te woord.. Hij doet er alles aan om arrogant over te komen op deze manier en dat geeft blijk van een onvolwassen en nare persoonlijkheid.

6 januari 2013 om 14:14

Ik heb bij verscheidene interviews gehoord dat ze het over bepaalde onderwerpen niet gingen hebben waar het toch gebeurd. Het is een keuze die hij gemaakt heeft en in mijn ogen is het de goede keuze geweest (wat hij daarna flikt bij Arsenal is weer een ander verhaal).

Als de pers wil weten hoe het elftal ervoor staat dan laat ze lekker de aanvoerder en de bondscoach interviewen. Het liefst de bondscoach want die is in mijn ogen toch eindverantwoordelijk.

Maar we halen nu weer oude koeien uit de sloot. Het voetbal was slecht, de sfeer was blijkbaar niet goed en de resultaten vielen tegen. Kortom Van Gaal heeft nog een lange weg te gaan tot 2014. En laten we hopen dat als Van Persie in zo'n vorm steekt het elftal om hem draait zodat hij zijn klasse kan laten zien op een eindtoernooi.

6 januari 2013 om 14:37

Goh als dat toch eens waar zou zijn..

Dat de heer Van Persie het eindelijk eens gaat laten zien in oranje..

Zou wat zijn als hij dat nog kan opbrengen, ondanks zijn 'grootheid' in Engeland.

6 januari 2013 om 15:13

Je wilt je ogen er gewoon niet voor openen. Als je het niet wilt zien kun je beter geen Engels voetbal, Champions League en Nederlands elftal meer kijken. Dan hoef je van Persie ook niet meer te zien.

Ook andere programma's over voetbal zou ik over slaan als ik jou was misschien zenden ze daarin ook zijn goals wel uit.

En op voetbalzone zou ik ook wegblijven van alle artikelen over van Persie, Manchester United en het Nederlands Elftal. Misschien dat je dan geen last meer hebt van mensen die de voetballer van Persie wel kunnen waarderen.

alvast bij voorbaat dank grote vriend

Wat een geweldige aanname inderdaad, nog steeds ongelooflijk raar dat het er Oranje nog niet helemaal uitkomt bij deze vent. Allen jammer dat hij zo'n arrogante bakkes moet trekken bij zo'n doelpunt.

6 januari 2013 om 03:28

Dat arrogante krijg je er niet uit bij hem, jammer...

Wat een aaname en wat een doelpunt. Al mag er ook wel iets gezegd worden van die schitterende paas van giggs.

De aanname van van Persie was idd mooi maar de tegenstander maakt hem.wel makkelijk zulke doelpunten kun je in Engeland maken. Hij wachte op ene kans, typisch Makaay. Bij bayer maakte hij ook weleens bv tegen Ajax. Makaay zou het in Engeland ook hetzelfde kunnen doen als van Persie, allebei een goed loopvermogen. Maar ze zijn wel enorm afhankelijk van medespelers en zonder hen heb je niets aan Makaay of van Persie. Makaay presteert niet in het Nederlandse elftal net ald van Persie omdat er daar echte driespitsen systeem spelen. Daarin spelen ze niet graag, weinig ruimte. Ze zijn erg afhankelijk maar kunnen zelf niet uit niets domineren, in dit geval kunnen alleen de beste voetballers wel.

Van Persie is een echte targetman geworden bij Man Utd. Vind het wel jammer aangezien hij bij Arsenal veel meer betrokken was in het spel en hij zijn voetballende kwaliteiten meer kon demonstreren.

Ik snap niet waarom dit zo bijzonder is. Dit zijn de beste spelers ter wereld, dus dat zou voor hun een eitje moeten zijn. Dat niet eens alle voetballers op dat niveau dat kunstje beheren, schande eigenlijk. Net zoals dat veel spelers nog steeds 1 benig zijn..

Het zou pas wereldnieuws zijn als iemand in de 5e klasse dit soort acties maakt.

6 januari 2013 om 12:20

Soms zie je in de 5e klasse ook zulke wondergoals alleen niemand schrijft erover. Maar in de plaatselijke kantine ben je held van de dag

Oke heel die goal was wereldklasse. Alles ging perfect vanaf de aaname van Giggs tot de bal in het netje lag.
Ik vond het jammer voor Cole, die kon de wedstrijd van zn leven hebben gehad. Maarja alles kan in voetbal!

@lazio:br Wat ben jij toch ongelofelijk irritant....br Jij bent degene die zich moet schamen, omdat je loopt te suggereren dat de PL minder is dan de Eredivisie en dat baseer je op 2 onderlinge resultaten. br En je loopt V. Persie constant af te zeiken met hetzelfde argument. Bij deze, we weten het nu wel.br In Oranje doet die het inderdaad minder zoals meerdere geweldenaren.br Hij bewijst gewoon een topspits te zijn in Engeland, een van de beste competities ter wereld.

6 januari 2013 om 14:06

Ik zeg dat de kampioen van Engeland minder is gebleken aan de kampioen van Nederland.. Dat is keihard te onderbouwen, want beide ploegen hebben tweemaal tegen elkaar gespeeld.

Van Persie bewijst zich in Engeland, maar daar buiten zijn z'n kwaliteiten onduidelijk gebleken en met name wanneer hij het shirt van oranje mag dragen.

6 januari 2013 om 14:18

Nee..je zegt ook dat de PL middelmaat is en noemt deze wedstrijd om jouw argument kracht bij te zetten.

Om vervolgens te stellen dat RVP het alleen in Engeland Jan, volgens jou een zwakke competitie met als bewijs deze wedstrijd tussen d 2 kampioenen.

Wel eerlijk blijven hè...

Dat is apert onjuist..

Lees mijn eerdere conclusie nogmaals en je zult dit beamen grote vriend.

Lazioroma4ever
Ik heb al je reacties gelezen, en er komt alleen maar onzin uit je mond. Wil je nu AUB je mond houden en ga lekker de eredivisie kijken en topspitsen als Matavz en Castangios. Kijken wij even verder naar onze held Van Persie in Engeland. Ben trots man dat die man zo presteert jonge jongee zeg echt alleen maar schandalige reacties van jou met je gezwam over City en Ajax ja dat heb je nu al 100 x gezegt iedereen weet het. Aub hou je mond en ga slapen. Met je domme praat!

Lazio heeft bij deze de troll of the year award gewonnen. *applaus*

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren