Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Llorente op weg naar Juventus: officiële mededeling van Athletic

Laatste update:

Fernando Llorente speelt mogelijk binnen afzienbare tijd voor Juventus. Athletic Bilbao maakt donderdagmiddag via de officiële kanalen bekend dat de gesprekken tussen de Turijnse club en de aanvaller van start zijn gegaan. Het is onduidelijk of Juventus de 21-voudig Spaans international per direct of vanaf komende zomer wil inlijven.

/

Llorente beschikt over een aflopende verbintenis en maakte onlangs bekend dat hij niet de intentie heeft om langer in San Mamés te blijven. De 27-jarige aanvaller leek vorig jaar zomer al te vertrekken, maar een transferclausule van 36 miljoen euro en onwelwillendheid van Athletic stonden een transfer in de weg.

Llorente, goed voor 82 doelpunten in 246 Primera División-duels, komt dit seizoen, mede door zijn contractuele situatie, amper in de plannen van trainer Marcelo Bielsa voor. De regerend wereldkampioen speelde slechts tien competitieduels, waarvan negen als invaller. Het ligt in de lijn der verwachting dat Juventus de aanvaller vanaf komende zomer aan de selectie van Antonio Conte wil toevoegen.

Fernando Llorente is een goede aanvaller voor Juventus

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Technisch een fantastische spits. Maar scoort hij ook genoeg? Vucinic is een geweldige voetballer met ongelooflijke techniek. Maar geen scorend vermogen.
Al met al blijft het natuurlijk een prima spits en aankoop.

3 januari 2013 om 13:07

Ik weet het niet hoor, ik heb hem een paar keer zien spelen en zo technisch vind ik hem nou ook weer niet. Moet het meer hebben van zijn lengte, kracht en hij is natuurlijk een echte killer. Iets wat juve wel mist maar alsnog doen ze het ontzettend goed.

Ik zie die Llorente niet bij elke topclub slagen maar bij Juve denk ik wel, de aanvoer daar is gewoon ziek goed mede omdat ze natuurlijk maar 3 man achterin hebben. Centraal komen er natuurlijk heel veel steekballen van Marchisio, Vidal en Pirlo en op de flanken Asamoah en Lichtsteiner die beide een uitstekende voorzet hebben. Daar weet deze Llorente wel raad mee

3 januari 2013 om 13:12

Spaanse spelers in Italië: gedoemd te mislukken. Ik zie dit niet als een serieuze lange termijn investering.

3 januari 2013 om 13:21

@bakka
Dat is echt weer zo cliché, niet normaal.. Borja Valero doet het nochtans uitstekend in Italie, puur omdat zijn team ook het voetbal speelt wat in Spanje gespeeld wordt door de meeste teams. Ik denk dat een Llorente het in Italie mits de juiste aanvoer ook gewoon goed zal doen, nationaliteit doet er niet toe.

3 januari 2013 om 13:59

Ik hoop het jongen: ik draag Juve net als jij een warm hart toe.

De wens is echter vaak de vader van de gedachte.

3 januari 2013 om 13:16

Ja, als je bij een middenmoot zo'n 80 doelpunten kan maken ben je zeker goed genoeg voor een topclub. Want daar lopen betere spelers rond. En Llorente kan als geen ander als targetman fungeren. Dit kan wel wat worden hoor.

3 januari 2013 om 13:21

wat bedoel je met dat hij een technische spits is? Dit is hij juist totaal niet. Llorente is een spits die het moet hebben van zijn kopkracht en positionering, een soort Spaanse Huntelaar, zo zou ik hem eerder omschrijven.

3 januari 2013 om 13:31

Dan heb je hem toch nog niet vaak zien spelen. Hij heeft weliswaar het postuur van een killer die niet kan voetballen (zoals Huntelaar dat is), maar hij is voor zijn lengte er technisch en kan gewoon goed meevoetballen. Dit zou wel eens de missende link bij Juve kunnen zijn.

Goede spits die Llorente alleen mist inmiddels behoorlijk wat wedstrijdritme.
Had stiekem wel gehoopt op een Cavani of een David Villa voor Juve, maar ik weet ook niet hoe groot het budget van hun is.
Ik wens hem Fernando veel succes in Italië.

Hoezo is het onduidelijk of Juventus hem nu of in de zomer wilt aantrekken? Juventus heeft aangegeven dat ze bereid zijn om een transfersom te betalen, dan wil dat toch zeggen dat ze hem nu willen. In de zomer hoeven ze juist niets te betalen maar ze willen mogelijke concurrentie te snel af zijn.

Juventus zou 4-5 miljoen euro willen betalen voor het aflopend contract terwijl Bilbao naar het schijnt 8 miljoen wilt hebben. Hoe dan ook, ik ben benieuwd hoe deze soap zal eindigen. Llorente heeft dit seizoen niet al te fantastisch gepresteerd, misschien wel mede doordat hij wilt vertrekken.

Mocht hij komen dan hoop ik dat hij gewoon scherp staat en de kansen die ze wekelijks verprutsen gewoon afmaken.

3 januari 2013 om 12:47

Deze soap eindigt in een transfer naar Engeland. Juve is te sloom en die Engelsen betalen die 8miljoen wel of komen met 7mil en dat kan Bilbao niet afslaan

3 januari 2013 om 13:33

Soap is jet juiste woord.. Die gast word overal aan gelinkt. Overtypte speler die net als de rest van het team boven zichzelf uitsteeg.

3 januari 2013 om 18:44

@izzinho
Overtypte speler? Is hij dan vaak genoteerd door een typiste....?? Neen aan, mag hopen dat je overhypt bedoeld...

3 januari 2013 om 12:57

Ik denk dat Llorente een gouden greep is van Juventus. Geen snelle spits, maar wel een goede afmaker en bovendien een beresterke speler die goed kan koppen. Zoals je zelf al aangeeft mist Juve nogal eens wat kansen, ik denk dat ze met Llorente precies de speler halen die ze nodig hebben

3 januari 2013 om 13:01

Llorente is in ieder geval beter dan Bendtner die uiteindelijk terug naar Arsenal zal gaan. Llorente heb ik vorig jaar gezien en toen maakte hij wel een goede indruk. Ik hoop dat de transfer voor nu is en niet voor de zomer. Hoe dan ook, in de zomer ligt er nog eens 30 miljoen apart voor een aanvaller als we Marotta & Agnelli mogen geloven.

3 januari 2013 om 13:01

Ik denk dat hij bij Juve ook wel past, met mensen als Pirlo die hem uitstekend kunnen aanspelen, dan wordt het wel een stuk makkelijker als spits. Bovendien heeft Juve ook bijvoorbeeld een Giovinco, razendsnelle buitenspeler.

3 januari 2013 om 16:00

Giovinco is een schaduwspits/nummer 10!

Llorente prima aankoop van Juve hoor! Sterk, wendbaar voor zijn lengte, kopsterk en ook 2 benig dat vergeten mensen vaak!

3 januari 2013 om 18:02

@sa2juve

Llorente heeft dit seizoen nauwelijks gespeeld, wordt op de bank gehouden omdat hij niet wil verlengen. Alleen in noodgevallen is hij wel eens opgesteld

Hij wou toch naar Engeland gaan ? br Juventus heeft eindelijk een goede spits gevonden, Klinische afmaker , goede Kopper en is sterk aan de bal.

Goed nieuws voor Juve. Eigenlijk wel jammer dat ze hem niet per direct kunnen aantrekken, de spitspositie is eigenlijk de enige die niet door een topper bezet is bij Juve

3 januari 2013 om 13:21

Dat ben ik dan niet met je eens. Juventus heeft juist heel weinig echte toppers, waardoor ze juist als team ontzettend goed spelen. De echte toppers zijn volgens mij Pirlo, Chiellini (geblesseerd) en Buffon. Verder kan ik geen wereldtoppers opnoemen. Vidal, Asamoah, Marchisio, Vucinic en Barzagli zijn allemaal aardige spelers, maar wel in dienst van het elftal en niet als wekelijkse uitblinkers. Ze hebben juist nog wat toppers nodig. In de spits kunnen ze Llorente goed gebruiken, aangezien Vucinic veel meer een voetballer is dan een doelgerichte killer. Ook een creatieve speler op de rechterflank zou geen overbodige luxe zijn, aangezien Lichtsteiner nog niet echt een geweldenaar is (wel veel talent).

3 januari 2013 om 13:26

@remcob
Volg jij Juventus of de Serie A? Hoewel ik het met je eens ben dat Juventus niet veel sterren heeft zet ik toch wel vraagtekens bij enkele andere uitdrukkingen van je. Maar weet ook dat 11 sterren geen team maken, of toch niet altijd.

Spelers zoals Vidal en Marchisio zijn week in week uit bij de beste spelers, ook tot nu toe in de Champions League. Barzagli is geen wereldtopper maar wel een sterke verdediger, staat niet voor niets bij de selecthe van de verkiezing van Uefa team van het jaar. Asamoah is een sterke speler die zich nog moet bewijzen bij de absolute top. Het zal geen absolute wereldtopper worden maar wel iemand die bij veel clubs een sterkhouder zal zijn.

Llorente zou inderdaad een goede keus zijn voor nu, mits er in de zomer natuurlijk die absolute topper voorin erbij komt. Giovinco is net zoals Vucinic, alhoewel Giovinco het in zich heeft om makkelijker te scoren dan Vucinic. En een creatieve speler op rechts? Isla loopt er ook nog rond en die komt van heel ver terug door zijn zware knieblessure. Lichtsteiner doet het gewoon uitstekend, niet op techniek maar op doorzettingsvermogen. En talent Lichtsteiner? Bedoel je dan als voetballer? Want qua leeftijd kan dat niet aangezien hij 28 is.

3 januari 2013 om 13:41

Misschien geen wereldtoppers nee, maar toch zeker een aantal spelers dat bij veel topclubs erg veel zou spelen. Alle namen die je noemt zouden in veel competities in de top meekunnen en zijn in de Serie A misschien wel de besten op hun positie met uitzondering van Vucinic, waar ik niet zo gecharmeerd van ben.

Een Vidal, Asamoah en Marchisio vind ik bijvoorbeeld erg complete middenvelders. Langs Barzagli kom je ook niet zomaar en al helemaal niet met Chiellini naast hem.

Met uitzondering van de spits vind ik Juve echt een heel compleet team dat denk ik zonder problemen de Scudetto zal pakken dit seizoen en waarschijnlijk ook ver zal komen in de CL

3 januari 2013 om 13:44

Ik volg Juventus al jaren. Maar als ik je stuk lees dan ben je het grotendeels met me eens toch? Jij noemt het alleen sterke spelers en ik noem het aardige spelers. Over Marchisio ben ik het gewoon niet met je eens. Ik begrijp niet wat mensen in hem zien. Ik vind het echt geen geweldenaar, maar misschien is dat persoonlijke voorkeur. Vidal doet het inderdaad wel boven verwachting, maar is ook nog geen wereldtopper.

Barzagli ben ik zelf wel fan van, maar zal nooit het niveau van Terry, Ferdinand (in hun goede dagen) of Chiellini gaan halen.

Asamoah is een hele bruikbare speler, maar zal idd nooit een dragende speler worden. Lichtsteiner heeft qua talent alles om echt goed te zijn, maar om de een of andere reden haalt hij er naar mijn mening niet alles uit. Hij is snel, wendbaar en heeft een uitstekende voorzet en toch lijdt hij voor mijn gevoel teveel balverlies en geeft hij te weinig assists.

Waar ik wel vind dat je de plank mis slaat is de vergelijking tussen Vucinic en Giovinco. Vucinic vind ik echt veel beter. Hij heeft een geweldige balbehandeling en elke actie en balcontact lijkt doordacht te zijn, terwijl ik Giovinco veel impulsiever vind en minder vaak de juiste oplossing zie kiezen.

Of Isla ooit weer op zijn oude niveau gaat komen weet ik niet, dat is afwachten.

Maar in zijn geheel heeft Juve nog niet het niveau om hoge ogen te gooien in de Champions league. Daarvoor vind ik spelers als Lichtsteiner, Giovinco, Marchisio, Pogba en Quagliarella (die allen veel speeltijd krijgen) te zwak.

Ze hoeven inderdaad geen 11 sterren te hebben, maar op sommige posities kan het wel echt wat beter.

3 januari 2013 om 13:45

@tb91
En Bonucci maakt ook alleen maar verdere vorderingen als verdediger. In het begin maakte hij enorm veel fouten omdat hij wou uitvoetballen. Nu Conte coach is speelt hij met veel vertrouwen, kom je er zeer moeilijk langs, uitstekende timing en voetbalt hij ook gewoon goed uit. En dan hebben we nog Pogba, toekomstig talent.. Vergeet niet dat Juventus nog spelers op huurbasis elders heeft rondlopen, allemaal jongelingen. Leali 19, Masi 19, Bouy 19, Appelt 19, Imombile 22, Gabbiadini 20.. Die eerste twee zijn overigens op fifa top in potentie

Remcob
Het was maar een vraag aangezien ik het met bepaalde dingen niet bepaald eens ben. Marchisio is een beetje zoals Busquets, behoorlijk ondergewaardeerd maar oh zo belangrijk. Als hij niet speelt dan zie je dat goed terug, al is dat moeilijk om te zien als je Juve niet dag in dag uit volgt. Marchisio maakt met afstand de meeste km's en zorgt ervoor dat spelers zoals Pirlo in een zetel kunnen spelen. Daarnaast is Marchisio technisch zeker meer dan degelijk en qua inzicht zit het ook gewoon allemaal goed. Niet voor niets dat afgelopen zomer Bayern Munchen, Manchester United en PSG geinformeerd hebben naar hem. Vidal vind ik juist wel geweldig, zou hem altijd boven een Khedira bv verkiezen. Maar goed, iedereen ziet bepaalde dingen wel anders. Als iedereen dezelfde mening had zou het leven maar saai zijn.

Barzagli is al 31 en zal inderdaad nooit absolute wereldtop zijn. Maar het is gewoon een speler waarop je kan vertrouwen, Bonucci daarentegen heeft wel de potentie om een absolute sterkhouder te worden met aanzien. over Asamoah ben ik het eens, Lichtsteiner deels maar die gast kan echt wel wat. Alleen wil hij soms de moeilijk oplossing zoeken waardoor het fout loopt.

Over Vucinic en Giovinco, het voordeel van Vuci tegenover Giovinco is ervaring. Puur technisch is Giovinco normaal gezien de beter, alhoewel Vucinic technisch ook sterk is, altijd kalm is en een goed overizicht heeft. Daar zit het bij Giovinco bij momenten soms niet goed. Waarom? Ik denk dat hij nog altijd met Del Piero in zijn achterhoofd zit. Hij werd gezien de opvolger ervan en wilt nu gewoon soms te graag teveel doen waardoor het fout loopt.

In de huidige basis zou ik maar op twee a drie plaatsen iets veranderen.. Een centrale verdediger als opvolger van Barzagli, een lwb en een topspits. Marchisio zou er voor mij nooit uitgaan, echt nooit. Pogba heeft de potentie om een wereldtopper te worden, afwachten.

3 januari 2013 om 17:47

giovinco?

ik vind hem heel erg goed ( gebaseerd op wat ik ze van juventus nu en dan moet ik toegeven)

ik volgd de italiaanse competitie niet zo nauwlettend...

4 januari 2013 om 10:41

De jongelingen die je noemt ken ik eigenlijk niet. Ik kan dus ook niet inschatten of dat echt spelers zijn/worden die het gaan doen voor Juve de komende jaren. Wel hoor ik vaak dat er een ontzettend goede Roemeense keeper in de jeugd speelt die ze over enkele jaren als de opvolger van Buffon beschouwen.

Over Marchisio worden we het denk ik niet eens. Waarschijnlijk ligt dat aan zijn speelstijl. Ik zie ook dat hij voor Juve belangrijk is, maar ik zie de klasse gewoon simpelweg niet. Datzelfde had ik bij Anita bij Ajax, hij was ontzettend belangrijk, maar ik zie er de klasse niet aan af. Busquets is een goed voorbeeld, dat is ook een speler waar geen kleur of smaak aan zit, al zie je daar nog wel zijn technische bagage meer dan bij Marchisio, maar de vergelijking is wel goed gevonden.

Vidal zou ik ook zeker boven Khedira verkiezen, maar ook dat is weer een speler waarvan ik het onbegrijpelijk vind dat hij tussen de absolute wereldtop rondloopt.

Lichtsteiner zeg je eigenlijk precies hetzelfde over in andere woorden, hij heeft het talent in zich om heel goed te zijn, hij kan echt wat, maar loopt zich tevaak vast en zijn acties hebben een te laag rendement.

Bonucci groeit inderdaad elk seizoen gestaag door, maar is ook al wel 25 of 26 jaar oud. Hij is wat laat in zijn ontwikkeling.

Over de te vervangen posities ben ik het al met al redelijk met je eens. Een vervanger voor Barzagli zou nuttig zijn, maar heeft geen haast. Een spits is echt noodzakelijk, want er wordt te moeizaam gescoord. Alleen zou ik eerder een zeer goede vervanger zoeken voor Lichtsteiner dan voor Asamoah. Al zou ik Draxler (schalke) wel een geweldige aanvulling vinden voor dit Juventus. Maar waarschijnlijk kiezen ze daar eerder voor Marilungo of Guerra die veel meer tijd nodig hebben om te rijpen.

Nu is Juve serieus een dark horse of mss wel eend er favorieten voor de eindzege in de CL. Toch leuk om te zien hoe zo'n prachtige club zicht terug in de top heeft gevochten.

Daar heeft Athletic zichzelf toch lelijk in de vingers gesneden... Een speler met.een jaar contract enkel voor 36 miljoen willen verkopen zodat de.kans dat hij niet vertrekt erg groot is maar er dan vervolgens geen tot amper gebruik van maken. Wie legt mij de logica daarvan uit? Wellicht is het daarom zo slecht met de Spaanse economie gesteld?

Goede speler voor Juventus, hij weet wel hoe die een doelpuntje kan maken en is ook nog eens een sterk, vrij technisch en kan goed koppen.

3 januari 2013 om 18:50

Bij Athletic zijn ze van tradities, en iets te weinig met de tijd mee gegaan....
Ze willen alleen maar Basken opstellen, maar beseffen dat ze geen waardige vervanger voor Lorente hebben. Om die reden gaan ze koppig doen, zeker in de onderhandelingen. (dit deden ze ook bij Javi Martinez btw)
Veel zin heeft het niet in mijn optiek niet, want je snijdt jezelf in de vingers zoals je aangeeft.

Is er dan nu eindelijk een einde gekomen aan de eindeloze reeks spitsen die in verband gebracht werden met de Oude Dame. Goede aankoop, ben benieuwd hoe hij zich in Italie gaat ontwikkelen.

Eindelijk een topspits aangetrokken, dit wordt een sensatie in Italië! Hij is sterk, maar ook ontzettend technisch. Dit kan de spits zijn waar Juve op zijn te wachten!

3 januari 2013 om 12:50

Nou nee niet echt! Aduriz krijgt nu zelfs al de voorkeur en die was reserve bij Valencia..

3 januari 2013 om 12:55

Enige reden dat Llorente amper tot niet speelt is alleen omdat hij zijn contract niet verlengt, sneue bende.

3 januari 2013 om 12:57

Gevalletje Leerdam dus? Maar dan nog die Aduriz doet het prima op zijn plek...

3 januari 2013 om 13:20

Het wordt al gezegd door Craigfisher, de enige reden dat Llorente op de bank moet plaatsnemen is doordat hij weigert zijn contract te verlengen. Dat schoot in het verkeerde keelgat bij Marcelo Bielsa, die hem naar de bank verbande. Maar zoals je zegt, Aduriz doet het ook geweldig nu op zijn plaats.

3 januari 2013 om 14:43

Vind je hem echt zo technisch dan? Ik vind hem kwa speelstijl meer een type Klose of Hunterlaar en dan kan je wel zeggen hij is lang en sterk enzo maar bijvoorbeeld Ibra en Berbatov zijn dat ook en hebben ook nog is een zeer verfijnde techniek.

3 januari 2013 om 15:13

Geloof me, Llorente is technisch gezien niet van het niveau Ibra of Berba. Maar Klose en Huntelaar zijn van die houthakkersspitsen, Llorente zit er een beetje tussenin. Als je het vergelijkt met Matri of Vucinic zal je wel een gigantisch verschil merken.

De goeie spitsen lijken weg gekaapt te worden. Gaat Arsenal nog wat doen? Want ze hadden Ba met gemak op kunnen halen en ook Llorente zou ik bij Arsenal willen zien. Ben benieuwd of ze wel goeie spelers gaan halen en geen mislukkingen

3 januari 2013 om 12:51

Arsenal heeft met Giroud al een absolute topper in huis..

3 januari 2013 om 13:15

Giroud is helemaal geen topper, Hij is een ultra stijve spits die het vaak van intikkers moet hebben. Ik heb liever Ba of Llorente die kopsterk is. Aangezien ik denk dat Cavani te duur is voor Arsenal, Zouden ze tog Soldado of Pato kunnen halen? Ookal is Pato blessuregevoelig hij past zeker bij Arsenal. Of een spits als Benteke? Koop Lukaku maar eens die geen speeltijd gaat krijgen bij Chelsea of Ricky van Wolfswinkel die denk ik toch wel een goede spits kan worden. Maar ook vind ik dat de verdediging versterkt moet worden en Arteta vervangen moet worden. Hij is al 30 en het word echt tijd voor Strootman of Clasie daar.

3 januari 2013 om 13:27

Over Giroud ben ik het helemaal met je eens, maar de namen die je voorstelt dan weer totaal niet! Ba zou nog kunnen, maar Llorente is ook te statisch voor het Arsenal spel. Die moet in een ploeg spelen die vaak de bal hebben en niet in een ploeg van snelle combinaties. Soldado mist teveel kansen en Pato is al 2 jaar aan het kwakkelen met blessures en vormverlies.
Lukaku en Ricky hebben het niveau voor Arsenal niet en Strootman en Clasie zouden beiden wel echt een enorme gok zijn. Clasie doet het uitstekend bij Feyenoord, maar dat deed Myaichi ook en die haalt het ook niet bij Arsenal. Strootman is ook geen speler voor combinaties op tempo, die zou veel beter bij Liverpool of AC Milan passen.

Over Arteta ben ik het wel weer met je eens. Die is niet van het niveau dat Arsenal nastreeft.

ON: Llorente zou voor Juventus een geweldige aankoop zijn. Hij is sterk en goed voor de goal. Daarnaast ook sterk in de kaats, zodat Pirlo en Vidal kunnen bijsluiten. Ook kan hij de ballen van de vleugelspitsen vaker tot doelpunt promoveren dan de huidige voorhoede spelers.

3 januari 2013 om 20:50

ik wil niet veel zeggen maar soldado mist bijna geen kansen hoor hij is echte een killer vorige keer in de champions leugue volgens mij tegen bate borisov hij kreeg drie kans in de wedstrijd hij scoort ze gelijk alle drie

3 januari 2013 om 12:55

Wenger heeft aangegeven niets te gaan doen voor de toekomst van Walcott duidelijk is. Don't ask me why, ik word depressief.

3 januari 2013 om 13:04

Same story like always, als het vertrek van Walcott leidt tot het transfermarkt opgaan dan mag die van mij weg ook al zie ik hem nog graag bij Arsenal. We hebben echt nieuwe spelers nodig, zoiezo een back up voor Cazorla, een DM of gewoon Coquelin het vertrouwen geven en het liefst ook nog een winger. Maar het belangrijkste blijft in mijn ogen toch wel al die onnodige spelers lozen, dat bespaart ons veel loon en brengt ook wat geld in het la.

3 januari 2013 om 13:21

Klopt, dat heb ik dus ook. Echter gaan de verhalen dat Arsenal heel dichtbij is met Adrian en dat hij binnen gehaald moet worden voor de wedstrijd tegen City. Coquelin zie ik sowieso graag meer minuten maken, vind hem erg veel potentie hebben. Backup voor Cazorla hebben we met Rosicky en ook (ja echt..) Ramsey. Squilacci en Djourou schijnen weg te mogen, dus er moet sowieso een verdediger bijkomen want in Miguel zie ik het niet zitten.

Lastige tijden...

Ik vind het niet echt een geschikte club voor hem, had hem liever nog in Spanje zien spelen, jammer dat de 2 sterspelers Martinez en nu ook Llorente weg gaan bij Bilbao.

Dit is niet de speler die Juve nodig heeft. Vind hem dit seizoen bijzonder zwak.. Denk dat vorig seizoen ook een uitschieter van hem was.. Juve heeft met Vucinic en Giovinco 2 betere spitsen al in huis..

3 januari 2013 om 13:02

Hij speelde dit seizoen al 10 x en scoorde slechts 1x..

Hij speelt wel degelijk, maar blijkbaar dus niet goed..

3 januari 2013 om 13:03

Jonge hij heeft voornamelijk op de bank gezeten omdat hij zijn contract niet verlengde. Munain zat ook al op de bank-

3 januari 2013 om 13:14

Hij speelde 9 keer als invaller. Laat staan hoeveel daadwerkelijke speelminuten hij dan heeft gekregen. Logica is soms ver te zoeken..

3 januari 2013 om 13:33

@imit, hij heeft pas 2x een volledige wedstrijd gespeeld (daarin 1 goal en 1 assist). Verder 8x ingevallen (meestal maar 20-25 minuutjes) en daarin 2 assists gegeven. Dus redelijke statistieken voor een invaller...

3 januari 2013 om 14:54

Imit...

Vorig seizoen een uitschieter, dit seizoen speelt hij slecht.... Je weet dus echt geen ruk over het Spaans voetbal. Ach zolang het maar geen speler van Inter of Dortmund is...

Ik vraag me toch af of of dit de investering wel waard is. Ik heb liever dat het geld opzij gezet word en dat we het seizoen afmaken met de beschikbare middelen. Llorente is een goede speler, maar is niet de wereldspits die we in Turijn willen zien.

3 januari 2013 om 13:45

Maak je geen zorgen joh. Als Llorente nu voor 6-7mil binnen gehaald kan worden heb je een sterke spits voor weinig geld (weinig in de voetbalwereld, wou dat ik het had). Komende zomer weinig transfers. Misschien Amorebieta transfervrij en een flankspeler. Rest van budget kan naar een spits als Villa, Jovetic of misschien Dzeko. Kan Matri weg met Bendtner, Quagliarella en Vucinic als back-ups voor Llorente en de nieuwe spits, Giovinco vanaf rechts. Word een superteam dat Juve als het allemaal beetje meezit.

mocht juventus llorente binnen halen doen ze naar mijn mening wel goede zaken. het blijft een feit dat juventus veel kansen weet te creëren maar er gewoon geen échte afmaker voorin staat, llorente moet dat verschil kunnen maken.

hij heeft de afgelopen tijd niet heel sterk gepresteerd maar ik denk dat een nieuwe omgeving in het prachtige turijn hem wel weer nieuwe positieve invloeden kan brengen.

Juventus heeft een goede zaak gedaan, een topspits aan getrokken sterk in lucht goed, aanspeelt punt, technische is hij behoorlijk, kan een combinatie aan gaan. Arsenal waarom haal je geen Llorente, of houd Arsenal liever van middel matige spelers voor veel geld halen..

Goede aankoop van Juventus. Llorente is enorm sterk aan de bal, goed in de combinatie, technisch sterk en scoort gemakkelijk. Dit jaar gaat het iets minder omdat hij amper speelt. Hij wil zijn contract namelijk niet verlengen en heeft ruzie met Bielsa. Maar Llorente is zeker wel een meerwaarde voor Juventus.

Met hem erbij zie ik Juve eigenlijk zo goed als zeker kampioen worden. Een goede aanvaller (afmaker) was het enige wat ze nog echt nodig hadden. Een geweldig middenveld, goede verdediging en top keeper hebben ze al.

Ben benieuwd hoe hij het gaat doen.
Ik vind het wel een goede spits.

Dit kan weleens heel goed uitpakken niet dat ze een slechte jaar hebben maar met een llorente erbij die een problematiek jaar heeft bij bilbao zal zich extra gaan motiveren bij juventus om de oude llorente worden het is een goeie spits voor juventus die de vele kansen die nu nog gemist worden koelbloedig afmaken. En vergeet alles maar dan ook echt alles is beter als bendtner die het juve shirt totaal niet waardig is!!!

Redelijke spits. Ben bijzonder benieuwd naar hoe hij gaat renderen in Italië.
Had verwacht dat hij toch meer zijn kunsten had mogen vertonen dit jaar, waarom mocht hij anders vorig jaar niet vertrekken?
Geen slimme zet van Ath. Bilbao, ze hadden hem vorig jaar moeten verkopen, nu krijgen ze waarschijnlijk een hoop minder geld.

Hij oogt statisch, maar heeft enorm veel techniek. Bij Bilbao uitblinker met Muniain en Oscar de Marcos toen ze de Europa League finale haalde (en tevens verloren)

Uitstekende aankoop van Juve, kost ook nog eens rond de acht miljoen. Veel clubs slapen bij deze transfer

Juventus is een top club en wat mij betreft hebben zij teveel net niet topspitsen. Bendtner, Vucinic, Matri, etc. En met Llorente erbij heb je geen topspits. Waarom leggen ze gewoon niet effe goed geld neer een topper.

Maar goed Fernando mag me verrassen wanneer hij daadwerkelijk naar Juve vertrekt.

Misschien wordt het geen grote speler. Kijk wat er staat 10 wedstrijden waarvan 9 als invaller. Misschien had hij een goede seizoen vorig jaar en is hij niet meer zo goed als vroeger. You never know.

Kan mooi naast Vucinic spelern:
Vucinic is technisch maar scoort niet zo veel
Llorente is statisch maar scoort meer.

Jammer van de opstelling, Pirlo moet uiteraard voor de verdediging.

Buffon
Barzagli
Bonucci
Chielini
Lichtsteiner
Vidal
Marchisio
Giovinco/Asa
Pirlo
Vucinic
Llorente

Óf het word Llorente naar Juve, Óf het word Higuain naar Juve als Real Falcao binnenhaalt.

dit is een speler die bij elke topclub van waarde kan zijn. hij is een speler die en match kan doen kantelen. met zijn kracht en technische bagage onderscheid hij zich van een echte statische spits zoals bv huntelaar. toch had ik liever een type falcao,cavani lewandowski. een echte topspits. en ik schrik er tg van dat hij al 27 jaar is. juve gaat hem nooit meer kunnen verkopen met winst al valt het mij op dat spitsen in italie lang mee kunnen. zie bv miccoli, di natale,totti, en nog niet zo lang geleden del piero en di vaio.

Jammer dat hij niet naar Engeland gaat, daar zou hij veel beter tot zijn recht komen denk ik. Maar ach Juve zal financieel wel aantrekkelijker zijn, en de Engelse topclubs hebben geen spits meer nodig aangezien Chelsea al voor Demba Ba gaat, Liverpool Sturridge binnen heeft en Arsenal nu prima draait met Walcott of Giroud. Dan nog denk ik dat hij naar Engeland moest gaan, voor mijn part naar QPR die laatste staat. Daar zijn Zamora en Andy Johnson langdurig geblesseerd en hebben ze eigenlijk alleen Cissé voor de spitspositie, of Jamie Mackie maar die is geen echte spits.

Nou ik zie hem niet vaak spelen en vind hem ook niet echt denderend en zijn doelpunten vermogen staat op 1 doelpunt in 3 wedstrijden vind ik eigenlijk nog niet zoveel en zeker niet als je der vanuit gaat dat koeman als verdediger iets van 196 keer in 560 wedstrijden gescoord heeft ligt misschien aan mij maar juventus heb wel een betere spits nodig maar hij is beter dan die gozer van die boxer short die van arsenal kwam die deen geloof ik

Juventus hun transferbeleid is excellent. Toen ze in de zomer Bendtner haalden dacht ik al, dit moet gewoon een tussenoplossing zijn totdat Llorente komt in de winter. De moeilijke/belangrijke wedstrijden (cl) beginnen nu pas, terwijl er in de competitie geen concurrentie is.

Zie je zelden nog tegenwoordig, een club die alleen spelers koopt die ze nodig hebben en dan nog wel tegen een minimumprijs. Enkel Tottenham is op dezelfde manier bezig. Liverpool hun transfertactiek is dan weer helemaal anders.

mooi dat Juventus Llorente binnenhaalt uitstekende spits voor Juventus, met giovinco gaat hij zeker veel goals maken, Bendtner er uit gooien en een echte spits er in zetten

Ik ben zo blij met dit nieuws!!!! Geweldige spits, Zal mooi zijn om hem samen met Giovinco en/of Vucinic te zien spelen. Is normaal toch gezien een spits van een hoger niveau dan quagliarella, matri en bendtner

Het is te hopen dat Llorente komt. Dan hoop ik doet conte de opstelling als 433. Kunnen hiermee ver komen in de Champions league.

Heb alleen fout gemaakt in opstelling Ben helemaal Barzagli vergeten
Die moet erin voor Peluso en Chiellini naar de linkerkant schuiven

Buffon
Licht
Bonnucci
Chiellini
Peluso
Vidal
Prilo
Marchisio
Vucinic
Llorente
Gionvinco

Llorente is zeker een goede spits voor Juventus ik had al gehoopt dat hij zou komen nu is hij een stap dichterbij. Juve had een spits nodig die de goals maakt en Llorente is er zeker een. Bendtner gaat dan weer terug naar Arsenal die vind ik 3x niks.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren