Voetbalzone

Ibrahimovic: ‘Wie bang is, moet kiezen voor een ander beroep’

Dinsdag, 25 december 2012 om 13:56

Zlatan Ibrahimovic is een fantastische speler, maar de spits van Paris Saint-Germain haalt ook regelmatig de media met bijzondere acties zowel op als naast het voetbalveld. Via de officiële kanalen van de Franse club legt de van AC Milan overgenomen Zweed uit dat hij zich niet drukt maakt over wat er geschreven wordt.

/

“Er is een hoop geklets”, weet de ex-Ajacied. “Gisteren sprak men over mij, vandaag spreekt men over mij en wat zal er morgen gebeuren? Ik lees de kranten niet. Mijn werk is voetballen en op het veld geef ik alles. Ik wil winnen met Paris Saint-Germain, mijn club, dat is het enige wat telt. Ik denk niet dat de fans van PSG enkele jaren durfden te dromen dat er nu zo’n fantastisch team zou staan. Ik wil alles winnen en we doen nog op drie fronten mee.”

Ibrahimovic vindt het maar raar dat er gezegd wordt dat sommige teamgenoten bang voor hem zouden zijn. “Op het hoogste niveau is er geen plaats voor angst. Toen ik in 2004 bij Juventus kwam liepen daar spelers rond als Alessandro Del Piero, Lilian Thuram, Pavel Nedved, Patrick Vieira, Fabio Cannavaro en David Trezeguet. Ik kreeg niets cadeau, ik moest iedere dag hard werken om mijn plek en respect te verdienen. Om het samen te vatten, wie bang is, moet maar een andere baan kiezen. Ze kunnen dan beter met de bal in de tuin gaan spelen, waar er geen druk is.”

Poll

Denk jij dat er teamgenoten bang zijn / waren voor Zlatan?

25 december 2012 om 14:00

Verklaar hem voor gek maar hij heeft gewoon gelijk. Alleen in Nederland vinden wij zulke uitspraken niet kunnen want we zijn een nuchter land.

25 december 2012 om 14:03

Ja, als bijvoorbeeld Balotelli gek doet, vinden we hem gelijk een gestoorde gek. Of als Ibra iemand een schop geeft is hij meteen een gestoorde gek. Nederland moet gewoon zulke dinge accepteren want ik zie de lol er wel in

25 december 2012 om 14:05

Nee in Nederland zijn wij meer van.. we houden van spelers die altijd oprecht en eerlijk zijn. Zich altijd gehoorzamen en nooit hun geweldadige emoties moeten kunnen tonen. Altijd en iedereen aanspreken met u. Zoals een buurman van mij ook zei als bouwvakker: 'met aardige bouwvakkers zal je ook nooit een huis kunnen bouwen.'

25 december 2012 om 14:10

Ja want in Nederland zien we de humor niet in je dartpijtljes gooien op kinderen, vierwerk afsteken in je badkamer en je teamgenoten een les karate geven......

25 december 2012 om 14:11

Het gaat hier om Ibrahimovic en niet om Balotelli! En jij weet helemaal niet of die trap expres of niet was. Je probeert gewoon een beetje interessant te doen! (ZO Vervelend)

25 december 2012 om 14:14

@curieus

Jij gelooft serieus dat Balotelli dartpijlen naar kinderen heeft gegooid??

25 december 2012 om 14:14

Dat hij vuurwerk afsteekt in zijn badkamer? Kan me weinig interesseren de schade die hij verricht betaald hij zelf je kan ook niet voor mij gaan bepalen waar ik mijn bankstel moet verplaatsen. Balotelli is een heel apparte speler die alles voor je neus zegt. Heel direct en praat achter niemands rug. Dartpijltjes gooien naar de kinderen? De media maakte het groter dan dat het is. Hij gooide dartpijltjes niet exact naar de kinderen toe hij maakte ze bang. Gewoon een grappenmaker die ook nog is kan voetballen.

25 december 2012 om 14:34

dus als ik iemand jou nu een schop geeft zie je de lol der dan nog steeds in

25 december 2012 om 17:37

hoog niveau Nederlands hier, "als ik iemand jou"? Na dat gezegd te hebben, je mist toch echt de kern van deze discussie als je zo'n conclusie trekt / dan wel zo'n retorische vraag stelt.

25 december 2012 om 21:34

Tsjonge wordt er nog steeds over die trap gesproken? Dat was een grap! Cassano en Ibra waren goede vrienden bij AC Milan! Denk toch ook eens logisch na man, als hij iemand had getrapt waar hij mot mee had was er een fikse ruzie uitgebroken na die schop. Maar Cassano en Ibra lachten er beiden om en eerstgenoemde ging rustig door met z'n interview. De Nederlandse nuchterheid kan soms zo erg doorslaan dat je er gek van wordt. Hebben jullie nooit geworsteld met een vriend? Is er geen plaats voor wat grapjes onder vrienden? Wie weet had Cassano een keer Ibra geschopt en hij pakte hem tijdens dat interview terug. De meesten hier zijn er ook dol op om Zlatan lekker in een kwaad daglicht te stellen. Domme vooroordelen. Kerel is een van de besten ter wereld. Wat meer waardering is op z'n plaats. Enne... lees zijn boek maar een keer. Gelukkig is hij zo intelligent om boven dom geklets van mensen te staan.

26 december 2012 om 00:17

Ja, want die trap naar Cassano was de enige die die uitgedeeld heeft? @applegreen

Kijk, kan me geen ruk schelen wat die gozert allemaal doet en laat hoor, zolang die in het veld maar leuke dingen doet... Maar je moet niet opeens gaan doen of dat dat het enige is.

Of je moet toevallig maar 1 enkel filmpje hebben gezien en die continu op repeat hebben gezet. Dan moet je toch maar is even verder zoeken :P

26 december 2012 om 01:24

De rede dat Zlatan dit soort dingen kan maken is heel simpel. Hij heeft meer dan genoeg laten zien dat hij een fantastische voetballer is, daarom respecteren zelfs Zlatan haters hem om zijn genialiteit. Balotelli daarentegen is vooral bekend omdat hij zo achterlijk doet en heeft verder nog helemaal niets laten zien. Ja oke een goal tegen Duitsland.

25 december 2012 om 14:06

Dit heeft niets met nuchterheid te maken, jij schopt toch ook niet zomaar, of wel?

25 december 2012 om 14:09

Nee ik schop niet zomaar iemand, maar met arrogante spelers die graag willen winnen kom je ver mee. Ibrahimovic is gewoon een spits die alles voor over heeft om een overwinning te maken.

25 december 2012 om 14:07

Ibrahimovic heeft altijd gelijk, zelfs als ie niet gelijk heeft.

25 december 2012 om 15:27

om wedstrijden te winnen hoef je niet medespelers op hun hoofd te trappen tijdens trainingen, of zie ik dit nou helemaal verkeerd?

25 december 2012 om 18:04

Och ga toch ergens anders met je zever. Vanachter je laptop is het makkelijk zeggen dat hij gelijk heeft. Tot dat je met hem traint en hij je schopt en je benen breekt; dan praat je anders. Ik heb vroeger bij de jeugd ook op het hoogste niveau gespeeld. Ik was daar omdat ik technisch heel goed was. Maar er liepen ook kerels bij die daar speelden omdat ze gewoon sneller volwassen waren dan de rest en dus ook veel sterker waren dan de rest. En die mishandelden de minder sterken gewoon. Op training deelden ze schoppen uit, in de kleedkamers gooiden ze hete thee op iedereen. Dat waren echte tirannen, net zoals Ibrahimovic. Het zijn niet zijn teammaats die moeten stoppen met voetballen, maar het is hij die moest geschorst worden van het internationale voetbal voor de vuile smerige overtredingen die hij constant maakt, zoals op die een zijn gezicht gaan staan. Hij kan beter K1 gaan doen of boksen zodat hij een eerlijke strijd kan aangaan met mensen van zijn gewichtscategorie. Eens kijken of hij dan nog zo dappaer en macho is.

25 december 2012 om 18:09

Kerel, jij weet echt niet waar je over praat. Vanachter je pc'tje is het makkelijk lullen. Maar ik weet waar die teammaats mee te kampen hebben.; Ik heb gespeeld op hoogste niveau bij de jeugd, puur omdat ik technisch heel sterk was. Maar er liepen ook jongens bij die daar gewoon speelden omdat ze sneller man waren dan de rest, en dus ook heel erg sterk waren voor hun leeftijd. Die jongens terroriseerden de rest in de kleedkamer. En dat is wat Ibrahimovic ook doet. Hij schopt zijn eigen spelers op training. Wat een smeerlap gewoon. Om maar te zwijgen over de schandalige overtredingen die hij maakt tijdens wedstrijden, zoals vorige week op iemand zijn gezicht gaan staan. Zo gedrag hoort niet thuis op het voetbal. Hij zou het voetbal moeten verlaten, niet zijn medemaats. Als hij zo graag knokt, dan moet hij maar naar de K1 gaan of gaan boksen. Dan kan hij daar alvast knokken tegen mensen van zijn eigen gewichtsklasse ipv de stoere macho uit te hangen tegen mannen die 20 kg minder dan hem wegen. Dan wil ik wel eens zien hoe macho hij is als hij een paar lappen tegen zijn oren krijgt. Zijn agressief gedrag hoort niet thuis op een voetbalveld. En neen, hij is niet dapper en ook geen held. Mensen aanvallen omdat je weet dat je 10 keer sterker bent, maakt je niet dapper of een echte man. Het maakt je een lafaard. Dat hij het opneemt tegen mannen van zijn kaliber zoals een Drogba bijvoorbeeld. Tegen zulke mensen knokt hij niet. Typisch, omdat hij een lafaard is.

25 december 2012 om 14:00

Wat een geweldige speler is het toch, alleen zo jammer van zijn gekke fratsen..

25 december 2012 om 14:01

“Op het hoogste niveau is er geen plaats voor angst. Toen ik in 2004 bij Juventus kwam liepen daar spelers rond als Alessandro Del Piero, Lilian Thuram, Pavel Nedved, Patrick Vieira, Fabio Cannavaro en David Trezeguet. Ik kreeg niets cadeau, ik moest iedere dag hard werken om mijn plek en respect te verdienen.

On: Hier heeft hij wel gelijk in. Ik denk niet dat er mensen bang voor hem zijn, ik denk meer dat mensen hem een idioot vinden.

25 december 2012 om 14:11

Dan heb jij Jan van Halst laatst niet horen spreken tegen Jack van Gelder op NL1 volgens mij. Hij sprak over zijn tijd bij Ajax met Ibra, dat was geen pretje zei hij. Met Ibra moest je echt oppassen. Je zag ook duidelijk dat hij toendertijd bang voor hem was.

Je kunt zeggen wat je wil, maar als mensen iemand een idioot vinden (idioot als in gek), dan zijn er zat mensen die daar ook bang voor zijn.

25 december 2012 om 23:08

Oh joh, bekijk eens wat interviews van hem en zijn medespelers. Iedereen is altijd dolenthousiast over zijn humor, hij is echt een gangmaker in de groep. Ik volg Zlatan intensief omdat ik hem een fantastische speler vind, dus ik zuig niet zomaar iets uit m'n duim. Geen pretje, ha, van Halst is gewoon bang voor alles wat niet aan de norm voldoet en zijn kop boven het maaiveld uitsteekt. Helaas geldt dat voor meer Nederlanders.

25 december 2012 om 14:33

Ik zou alleen bang zijn voor zijn neus.

Nee zlatan moet naar engeland daar hebben ze zat van die types die niet terugdeinsen. Ik denk ook dat die daar zijn energie kwijt kan lekker vol erin in de duels. Dit jaar lekker kampioen worden met psg en daarna naar city ofzo.

25 december 2012 om 19:00

Dat team was wel sick man. Nu praat je over absolute legendes die er nu nauwelijks meer zijn..

25 december 2012 om 14:01

Onyewo denkt daar anders over, daar was Zlatan wel bang van dat zijn ribben waren gebroken, enige speler die Zlatan op zijn plek wist te zetten...

25 december 2012 om 14:08

nou ja zlatan wilde nog een high kick teruggeven maar toen werden ze al uit elkaar gehaald.
toch is misschien wel wat om een aardige reus in je team te halen wanneer ook Zlatan in je team zit.
haal bijvoorbeeld zo'n Akinfenwa (google dat maar even) en zeg dat zijn taak is om voor zijn teamgenoten op te komen wanneer Zlatan ze onterecht slecht behandeld.

25 december 2012 om 19:24

Akinfenwa whahhaa
dt is echt een monster

25 december 2012 om 14:10

Denk je nou echt dat Ibra zijn ribben waren gebroken? Dat zijn allemaal verhalen die worden verzonnen..

toevallig speelde Ibra gewoon elke week.. en Onyewu mocht heel Italie uit..

Als er iemand is die niet bang hoeft te zijn is het Ibra wel.

25 december 2012 om 14:16

Ibrahimovic heeft zelf gezegd dat ze elkaar wel konden vermoorden toen en dat zijn rib inderdaad gebroken was.

25 december 2012 om 14:20

Zlatan heeft dat zelf toegegeven...

25 december 2012 om 17:39

@psv
Bij Internazionale was Zlatan anders hardstikke braaf op de training, je denkt toch niet dat hij zin had in problemen met Cordoba of Samuel die gasten maken gehakt van deze driftkikker.

25 december 2012 om 19:02

Of Materazzi.. Cordoba leek niet zo hard qua spel, maar als het moet kon die enorm schoffelen.. Ibrahimovic vs Lucio waren ook altijd leuke duels kan ik me nog herinneren.. Of tegen Chielini...

25 december 2012 om 19:41

Ibra was anders wel heel bang voor materazzi, daar zat ie gewoon voor te schijten joh

25 december 2012 om 14:06

Hij heeft hier gewoon gelijk.
Fantastische speler met een winnaarsmentaliteit die je niet vaak ziet.
Aan de andere kant begrijp ik het wel dat iemand van zijn statuur angst veroorzaakt bij menig voetballer.
Neem nou Nene, vorig jaar een belangrijke schakel in het team.
Maar nu Ibrahimovic er is hoor je niks over hem terwijl hij ook voor zichzelf zou kunnen opkomen in de media.
Maar nee hij ziet Zlatan elke dag op de training en dan ga je niet in de media zeggen dat je het oneens bent met het feit dat je vervangen bent terwijl je naar behoren presteerde.
Dan geeft Ibrahimovic je namelijk even een schop in je rug om te laten zien wie de baas is en dat hij niet meer mag hopen op speelminuten.

25 december 2012 om 14:07

Zlatan hate him or love him. Ik vind het een geweldige speler echt iemand die leeft voor de sport en een heel team op sleeptouw kan nemen.

25 december 2012 om 14:18

Precies, zo dacht ik er ook over tot hij iemand bewust in zijn gezicht stampte, ik vind het raar dat je nu nog zo over hem kunt denken.

25 december 2012 om 14:07

Topsporter in hart en nieren.
En gelijk heeft ie.
Haalt rare streken uit, maar haalt toch altijd het beste bij zichzelf naar boven

25 december 2012 om 14:10

Zlatan denkt dat het boksen is ofzo, volgens mij is hij echt een ramp voor zijn ploeggenoten, hij schopt ze en scheld ze verot. Lijkt me vervelend omet hem in het team te zitten, is ook de reden waarom Onyewu hem aanviel en Mido een schaar naar hem gooiden.

25 december 2012 om 14:11

" Ik wil alles winnen en we doen nog op drie fronten mee"

Klopt dit wel helemaal? Ze waren laatst toch uitgeschakeld voor de beker? Dus dan kom je niet verder dan de titel en de CL.

25 december 2012 om 14:35

In Frankrijk heb je namelijk 2 nationale bekertoernooien, Coupe de France en Coupe de la Ligue en zij waren uitgeschakeld in Coupe de la Ligue.

On-topic: Groot gelijk heeft ie, wat een baas!

25 december 2012 om 14:36

Oké, bedankt voor de uitleg

25 december 2012 om 14:13

Als Zlatan niet zo goed kon voetballen zou iedereen hem een volslagen idioot vinden.

25 december 2012 om 14:14

Ik vind het toch raar. Als die jochies een grensrechter tegen z´n hoofd schoppen staat de hele wereld op z´n kop, begrijpelijk, maar als Zlatan bewust op een speler zijn hoofd gaat staan (tegen Lyon) is het een geniale gek. Protesteren wordt opeens gezien als een slecht voorbeeld dat aanzet tot moord maar daadwerkelijk op een hoofd staan moet kunnen. Eigenlijk moet hij daar gewoon maandenlang voor geschorst worden maar bij Zlatan lijkt iedereen het wel oke te vinden.

25 december 2012 om 14:20

Precies het wordt gedoogd omdat hij zo verdomd goed kan voetballen, anders was hij allang disciplinair gestraft door clubs/bonden en afgemaakt door de media.

25 december 2012 om 14:30

Die vergelijking slaat nergens op..

Ten eerste stond Zlatan niet eens op het hoofd van die speler man.. Het was tijdens een actie waar zo iets kan gebeuren.. je kan in sommigen gevallen niet altijd iemand ontwijken.. En jammer genoeg kwam de voet van Zlatan tegen het hoofd van die spelers van Lyon...

Dus dat op het hoofdstaan.. klopt helemaal niet man..

Wat haat ik die mensen die altijd alles opblazen altijd denken te moeten overdrijven bij sommigen dingen.. Bij een vinger op de wand spreken van een vuist in het gezicht.. om van te kotsen..

Als Zlatan nou bewust naar die speler toe liep en hem zou gaan trappen terwijl hij op de grond ligt dan zou men het zeker niet Oke vinden.. maar dat was gewoon niet het geval..

Ik snap niet waarom mensen altijd zo moeten overdrijven

26 december 2012 om 01:31

Wat t0mt0m denk ik bedoelt is dat we nu in Nederland opeens aan het huilen zijn als iemand de scheids wijst op een fout omdat dit aanzet tot haat. Tegen een scheids zeggen dat iets een overtreding is, is toch minder erg dan 'per ongeluk' iemand tegen zijn hoofd schoppen.
Ookal doet Zlatan mensen voor de grap tegen hun hoofdtrappen op trainingen en weetikveel wanneer. Je moet de domheid van sommige jongeren op de wereld niet onderschatten. Als van die zwakzinnige tbs kindjes zoals die ventjes die die scheids doodtrapten dat zien denken ze misschien wel, hey wat cool ik ga ook mensen trappen.

25 december 2012 om 14:50

Btw

Voor jou en de andere die een passie hebben voor het overdrijven van dingen en ze erger maken dan dat ze daadwerkelijk zijn..

Vergelijk dit filmpje eens met dat van Zlatan.. Dan zul je hopelijk het verschil zien tussen "op het hoofd van iemand staan" en "iemand z'n hoofd aantikken met z'n voet"...

Ik zeg niet dat Zlatan daar goed handeld.. Maar ik snap dat "overdrijven" niet..

Kijk maar vanaf 30 seconde..

25 december 2012 om 14:16

Ik was altijd groot fan van Zlatan maar sinds hij heeft geprobeerd iemand dood te stampen (recent verleden waar hij bewust met zijn noppen in het gezicht lande van een tegenstander) is het respect helemaal weg. Ik weet dat hij ook wel eens voor de grap een zachte karatetrap uitdeelde aan ploeggenoten, om dat soort lolletjes kan ik wel lachen maar deze man is net zo gek geworden door het geld en faam als die meisjes in super sweet sixteen.

Als hij niet profvoetballer was geweest had hij misschien wel met automatische wapens over eilandjes gelopen vol met jongeren...

Ontopic: ik zou het vreemd vinden als er nooit een ploeggenoot bang is geweest voor Zlatan.

25 december 2012 om 14:32

Apart dat jij hem gek noemt... Volgens mij is er maar een gek hier en dat ben jij.
Je kan het toch niet maken om deze vergelijking te maken:

Als hij niet profvoetballer was geweest had hij misschien wel met automatische wapens over eilandjes gelopen vol met jongeren...

Totaal respectloos.

25 december 2012 om 14:16

ik heb nog altijd de hoop dat iemand het lef heeft om hem uit de wedstrijd te schoppen , snap niet dat er zoveel gepikt wordt van hem

25 december 2012 om 14:27

Misschien dat totti dat wel doet had ie ook bij balotelli gedaan toch?

25 december 2012 om 14:33

haha ja idd , ik hoop me hoop nu gevestigd op barton aangezien hij ook behoorlijk leip is, en ze spelen nog een keer tegen elkaar

25 december 2012 om 14:36

ow dus zover ik het begrijp zouden jullie het wel goed vinden als Barton of Totti op een geweldadige manier Ibrahimovic zouden behandelen? Wat kan de mensheid egoistisch zijn.

25 december 2012 om 14:41

Dat heb ik niet gezegd, ik zei alleen dat totti het misschien wel zou doen. Los daar van vind ik geweld helemaal niet passen bij voetbal. Ik vind het maar kansloos. Je schopt iemand omdat je maar niet beter kan?

25 december 2012 om 14:18

Als je hem in interviews ziet is het gewoon een goedlachse aardige jongen , dus er is ook geen reden om voor hem bang te zijn

25 december 2012 om 14:19

Allemaal voorbeelden voor de jeugd van tegenwoordig. Gekke dingen doen in het veld, schandalige overtredingen maken en overal mee weg komen. Daar moet de fifa uefa eens mee beginnen en niet bij de amateurs. Want de amateurs zien deze gasten als voorbeeld.

Ibra de geniale gek.

25 december 2012 om 14:19

Als Zlaten het zegt, moet het wel waar zijn

25 december 2012 om 14:36

zlatan beste spits en wat een team had Juventus in die tijd .

25 december 2012 om 14:39

Hebben Alessandro Del Piero, Lilian Thuram, Pavel Nedved, Patrick Vieira, Fabio Cannavaro en David Trezeguet wel eens een teamgenoot getrapt? En er vervolgens dom om zitten lachen?

Zlatan is zo ongelofelijk dom, hij mag blij zijn met zijn voetbaltalent. Het zou geen goeie vuilnisman zijn geweest.

25 december 2012 om 14:40

Gatverdamme wat maken sommige mensen hier me misselijk zeg. 4 dagen geleden was hij nog de grootste kloot*** van de wereld en nu word zn kont gekust hoe geniaal en gelijk die heeft.. misselijkmakend zeg

25 december 2012 om 14:42

Ik zou eerder bang zijn van Pastore..

Je wil niet voor zijn auto lopen als hij achter het stuur zit.. en een hek in het vizier heeft..

Zlatan heeft nou eenmaal die Bad Boy status waar hij niet meer vanaf zal komen.. Alles wat hij doet wordt zwaar opgeblazen..

Daar zal hij mee moeten leven.. Maar hij doet alsnog zijn ding en dat is ook goed zo..

Natuurlijk is niet elke actie van hem goed te keuren.. en zijn sommige dingen die hij doet zeker onnodig.. Maar soms is het zoals ik al zei iets kleins.. wat zo op wordt geblazen en sommigen verzinnen daar de geste verhalen over/bij.. die ook helemaal nergens over gaan..

25 december 2012 om 15:12

Tja, hier heeft Zlatan gelijk in. Komt er dan toch nog iets intelligents uit. Het profvoetbal vraagt uiteindelijk een over mijn lijk mentaliteit.

25 december 2012 om 15:36

Zlatan was zonder zijn winnaarsmentaliteit nooit zo ver gekomen, af en toe komen er rare streken, maar het is geen vieze speler, zal ook niet bewust op zijn hoofd gestaan hebben, er was wel sprake van opzet, maar niet op zijn hoofd.

25 december 2012 om 16:14

Hahhahaha!! Blijft een heerlijke man! Recht voor zn raap. Kan dat wel waarderen

25 december 2012 om 16:29

Iemand op de hoofde trappen en high kicks uitdelen, dat is echt recht voor zijn raap...

25 december 2012 om 21:50

Reageren en je zelf een duimpje geven. Dat je het kan waarderen zegt genoeg over de persoon.

29 december 2012 om 22:10

duimpje geven? ik heb mezelf niet een duimpje gegeven hoor.

25 december 2012 om 16:14

ibra jij moest eigenlijk een ander beroep kiezen bijvoorbeeld boksen?

deze man heeft totaal geen respect voor zijn mede mens.
kan geweldig voetballen.jammer dat ik hem over paar niet meer zal herinneren

25 december 2012 om 19:46

''om het samen te vatten, wie bang is, moet maar een andere baan kiezen. Ze kunnen dan beter met de bal in de tuin gaan spelen, waar er geen druk is.”
ik goedkeur zijn acties niet maar hij heeft gwn gelijk.
...en iedereen die doet of ooit deed aan (team)sport weet dat er zulke jongens altijd zijn.
en zulke jongens weten altijd tegen wie ze grapjes uithalen.
wees geen ''mietjes'' dit is een hard mannen sport. ben je niet zo getalenteerd als een Neymar of Messi, zorg dan dat jij fysiek sterk bent zoals Adebayo Akinfenwa odzow.
Dat is wat ik vaak mis hier in de Eredivisie.

26 december 2012 om 11:32

Ik ben groter en zwaarder als zlatan en ik geef men veel te bijdehande teamgenoten wel eens n schop onder hun hol. Hier gaat wel altijd n dolletje aan vooraf... Ook pak ik ze regelmatig bij 1 been en hang ze ff op hun kop waarbij er gsm of iPods op de grond vallen ( die imo niks op t veld te zoeken )

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

Paris Saint-Germain

Stand
Selectie
Actuele wedstrijden
 TeamPnt+/-
2.AS Monaco7228
3.Lille OSC6418
Voor de complete stand: Ligue 1
SpelersPositieW
Lucas MouraMiddenvelder313
Blaise MatuidiMiddenvelder313
Zlatan IbrahimovicAanvaller3025
Thiago MottaMiddenvelder293
Edinson CavaniAanvaller2715
Voor de complete selectie: Clubpagina Paris Saint-Germain.

1532 fans
Aanvaller, 32 jaar
SeizoenClubW
2013/2014 Paris Saint-Germain 30 25 6 0
2012/2013 Paris Saint-Germain 34 30 9 1
2011/2012 AC Milan 32 28 3 1
2010/2011 AC Milan 29 14 8 2
2009/2010 Barcelona 29 16 6 1
Laatste voetbalnieuws

PSG pakt dankzij dubbelslag Cavani tweede prijs van dit seizoen

Paris Saint-Germain sneuvelde in de Champions League en de Coupe de France, maar sluit het seizoen mogelijk toch nog af met drie prijzen. De ploeg van Laurent Blanc pakte aan het...Lees verder

In de wandelgangen

Woensdag 23 april
Barcelona blijft de komende tijd achter de schermen contact houden met Chelsea. Lees verder

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...


Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?
Pagina gegenereerd in 0.5625 seconden.