Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Hugo Borst: ‘Ajax kan aanhaken dankzij wisselvalligheid van anderen’

Laatste update:

Tactische voorspellingen, ongezouten meningen, scherpe kritiek en humor om te lachen. Hugo Borst en Koert Westerman zijn de Betweters en komen dit seizoen met verse wedtips.

"Dankzij de wisselvalligheid van de anderen kan Ajax weer aanhaken", aldus Hugo. Die overigens ook PSV veel beter vindt zonder Van Bommel: "Het middenveld is vol, dus Mark moet naar achteren." Sparta-trainer Vonk wordt ook behandeld door de Kasteelheren: "Respect is ver te zoeken. Ook bij Van Praag." En Ancilla gaat de diepte in met de Hermannen.

‘Ajax kan aanhaken dankzij wisselvalligheid van anderen’

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het is altijd weer het zelfde liedje. De anderen hebben kunnen uitlopen door de wisselvalligheid van Ajax. Als Ajax het goed doet dan wordt er altijd beweerd dat de anderen het slecht doen. Ajax presteert de afgelopen weken gewoon goed in de eredivisie en ik zie ze elke week sterker worden.

13 december 2012 om 09:56

maar je kan zeggen dat vitesse dit weekend de punten had moeten pakken en hetzelfde geld voor feyenoord

13 december 2012 om 10:04

Ja maar dan had je ook kunnen zeggen dat andere voor staan op Ajax door de wisselvalligheid van Ajax.

Ajax zou ook twee keer kampioen zijn geworden door de "wisselvalligheid" van andere clubs. Nee, Ajax wordt kampioen omdat het aan het eind van de rit de meeste punten heeft, klaar.

13 december 2012 om 10:32

Evenals het feit dat Ajax nooit en te nimmer tegen AZ gelijk had mogen spelen (waren 80min de bovenliggende partij) , niet tegen Heracles een 2-0 en 3-1 voorsprong weg hadden mogen geven, hoe onverdiend ook, tegen Feyenoord 1 minuut langer moeten volhouden en Heerenveen beter hadden moeten uitspelen. Dat zijn dus al met al 8 onnodige verliespunten.

13 december 2012 om 11:57

Feyenoord heeft zijn punten gepakt de laatste wedstrijden hoor.
Tegen NAC vond ik een puntendeling, zeker gezien de 2de helft, de enige juiste uitslag.

13 december 2012 om 15:14

@2bd-ajax, ik wil niet zeggen dat de scheidsrechters Ajax moedwillig hebben bestraft, maar ik wil toch verder gaan dan jij. Mario van de Ende zei nadrukkelijk in zijn programma dat die scheidsrechters mis zaten bij oa Heracles(afgekeurde goal van Babel) en Feyenoord(2e gele kaart Moisander). Scheidsrechterlijke dwalingen horen bij het spel zolang men die beslissingen niet kan aanvechten zoals bij Hockey en American Football, maar ondertussen hebben die scheidsrechters Ajax met 4 punten benadeeld. Hadden ze dat niet gedaan, was Ajax opeens niet meer zo wisselvallig geweest en was Ajax koploper. Zo is het ook.

De rode kaart van Serero tegen Heerenveen was gewoon terecht en daardoor gaf Ajax de wedstrijd weg en tegen AZ werd er zwak verdedigd, maar had Altidore ook de wedstrijd van zijn leven. Zo speelt hij de laatste maanden niet meer.

13 december 2012 om 10:09

Ik wilde net hetzelfde zeggen; de anderen konden uitlopen doordat Ajax wisselvallig presteerde.

Wat een gezwets weer. Altijd hetzelfde liedje. Die Borst is ook zo'n beroepsnegatieveling.

13 december 2012 om 13:00

Ik word hier ook zo moe van, als alles op een eerlijke manier was verlopen stond ajax gewoon boven aan, en dan doel ik op de wedstrijd tegen heracles almelo!

Oh krijgen we dat cliche gezeik weer. Volgens mij heeft Ajax gewoon gewonnen van PSV en Twente en waar PSV en Twente meestal later in het seizoen wisselvallig worden is dat bij Ajax aan het begin.

Ps. Volgens mij zegt Hugo Borst dit ook helemaal niet in die zin maar wilt Voetbalzone een beetje provoceren.

Ach als Ajax kampioen word is het de terechte kampioen, moet de rest maar niet zoveel punten verspelen. Ja de rest laat het liggen, en Ajax profiteert.

Maar ja, laten we ook eerlijk zijn, hoevaak hebben we dit seizoen al niet mogen lezen hier op voetbalzone bij vele supporters de volgende opmerking "blij met de 3 punten, deze wedstrijd snel vergeten en op naar de volgende' dat is een beetje in een notendop met welke kwaliteiten Ajax voetbalt .

13 december 2012 om 10:16

Ajax gaat je wel aan het hart zie ik. Net ook al zo negatief.

Jij denkt zeker dat twente alleen maar sprankelend heeft gespeeld bij winst.
Psv is niet wisselvallig zeker?

Ajax laat punten liggen, de rest profitert.
De rest laat punten liggen, ajax profiteert.

13 december 2012 om 10:27

Valt eerlijk gezegd wel mee, maar als je er 30 topics per dag op voetbalzone komen en er gaan er 20 over Ajaxspelers, Ajax stadion, technische staf van Ajax, Ajax financien, Ajax materiaalman, Ajax gras en ga zo maar door, en ik heb daar niets positiefs over te melden dan meld ik dat gewoon.

Merendeel van de nieuwsgerichten hier op voetbalzone is Ajax gerelateerd, 60% van de mensen hier is Ajax supporter, nou ik niet. En aangezien Ajax supporters bij alles hosanna roepen en geen kritiek dulden over Ajax, en aan alles een positieve draai gegeven word geef ik in dit geval een negatieve draai, en laten we eerlijk zijn, ik lieg niet.

En daarbij, Twente speelt ook niet sprankelend, PSV al helemaal niet. Maar ja, de eerste regel vergat je toch te lezen, als Ajax kampioen word is het de terechte kampioen, moet de rest maar niet zoveel punten verspelen, so simpel is het. Vind dat zelf niet negatief, maar kan aan mij liggen.

13 december 2012 om 10:57

En zo is het! Als je de waarheid spreekt wordt er nauwelijks op je gereageerd omdat het zo klaar is als een klontje...dus bij deze duimpje omhoog.

13 december 2012 om 13:05

Nou ik vind psv anders wel domineren in vrijwel alle thuiswedstrijden. Alleen uit is het gewoon bras waar aan gewerkt moet worden.

Oei....das tegen het zere been!! Zo zijn ze de laatste twee jaar ook kampioen geworden door puntverlies van de tegenstanders. Maar dat mag schijnbaar niet gezegd worden. En dan heb ik het niet alleen over Philips, maar ook andere clubs hebben steken laten vallen de afgelopen twee jaar.

13 december 2012 om 10:06

Elke club wordt kampioen doordat andere steken laten vallen.

Alleen de afgelopen jaren wordt er wel erg veel gewezen naar het falen van andere en niet zozeer naar de geweldige reeks die Ajax vorig jaar bijvoorbeeld neerzette waardoor ze kampioen werden. Dan ligt het ineens aan de andere, inplaats van de 14 wedstrijden ofzo die Ajax achter elkaar won geloof ik.
Waarin overigens ook gewoon van de directe tegenstanders gewonnen werd.

13 december 2012 om 11:02

Nou er zijn jaren geweest dat het niet zo was. En zou dood leuk naar die jaren terug willen. Dat er een duidelijk verschil is tussen de clubs die in top meedoen en de rest.

ON: En de andere clubs konden uitlopen omdat Ajax wisselvallig was. kortom na 33 wedstrijden zullen er nog 3 teams strijden om plaats nr1.

13 december 2012 om 12:21

Raar dat jij dat wil als Twente-supporter. Ik bedoel laten we eerlijk zijn..dan speelt Twente nooit mee om de prijzen. En toch droomt iedereen van de prijzen met hun club.

13 december 2012 om 10:09

@el ave

Iedereen laat in een seizoen steken vallen
Het gaat erom wie de MINSTE steken laat vallen, en dat is ajax gewoon 2 keer geweest

13 december 2012 om 10:18

@ El Ave

Je wordt toch altijd kampioen door het puntverlies van anderen? Dan kan je ook roepen dat Real Madrid alleen maar kampioen geworden is omdat Getafe niet 38x gewonnen heeft, want dan waren zij kampioen.

Vorig jaar is Ajax gewoon terecht kampioen geworden. Meeste punten. Tegen alle top 6 clubs meer of evenveel punten gehaald behalve Feyenoord.
En die twee jaar daarvoor staken Ajax, Twente en PSV er bovenuit waarbij Twente als Ajax een keer kampioen geworden is.

Wat bij jou denk ik meer zeer doet is dat jij al 4 jaar denkt kampioen te worden en het telkens mislukt. Ja dan ga je dit soort dingen roepen.

13 december 2012 om 10:25

Nee absoluut niet. Ik heb echt heel veel kritiek gehad op Philips de afgelopen jaren. De manier van spelen stond me niet aan en de opstelling en zeker de instelling van sommige spelers liet te wensen over. En ik ben heus niet de enige die daar zo over denkt. Op die manier heb ik geen moeite dat ze de laatste jaren geen kampioen zijn geworden.

13 december 2012 om 10:57

Je wordt toch simpelweg kampioen door de minsten steken te laten vallen? Wat is het punt?

Vind het een beetje stemmingmakerij.

13 december 2012 om 11:29

Eens, zo kan je alles verklaren. Is psychologie van de koude grond van orakel Hugo

Ajex was zelf ook een periode (start seizoen tot de winterstop) wisselvallig en ging pas vaak vanaf maart stabiel draaien.

Je wordt kampioen als je meer punten pakt dan je tegenstander, niet meer of niet minder.

In een wielerwedstrijd van 250 kilometer kan je ook 200 kilometer aan kop rijden, maar het gaat erom wie er als eerste over de streep komt.

13 december 2012 om 11:03

Als je er graag een negatieve draai aan wil geven kun je dat natuurlijk doen..
Wie het meeste punten pakt en dus het minste steken laat vallen is de terechte kampioen (tenzij je veel voordeel hebt van scheidsrechterlijke dwalingen).

Waarom staat Barcelona bovenaan? Omdat Madrid steken laat vallen? Of omdat Barcelona goed is?

Waarom werd Dortmund de afgelopen 2 jaar kampioen? Omdat Bayern steken liet vallen? of omdat Dortmund het gewoon goed deed?

Waarom draait Utrecht zo lekker dit seizoen? Omdat ze gewoon aardig wat punten pakken, of omdat anderen minder punten pakken?

Je kunt alles positief of negatief verklaren.. Maar blijkbaar ben je dus alleen kampioen op eigen kracht als je alle wedstrijden wint en geen enkele punt verspeelt..

13 december 2012 om 11:34

Goed verhaal en geen speld tussen te krijgen.

Dus alleen wie alles wint is op eigen kracht kampioen en dat is bij mijn weten nog niemand in welke competitie dan ook gelukt.

Het valt mij ook op dat scheidsrechterlijke dwalingen aan het eind van het seizoen meer onder het vergrootglas liggen dan aan het begin van het seizoen. Vink gaf FC Twente in de wedstrijd tegen AZ geen pingel (seizoen dat FC Twente kampioen werd) en meneer werd gelijk van alle nationale en internationale wedstrijden afgehaald.

Bij Ajax wordt begin vorig seizoen tegen FC Twente een terecht doelpunt door de neus geboord (waardoor het 1-1 werd ipv 2-1) en de grensrechter wordt alleen een wedstrijd niet opgesteld. Er was daar dus veel minder emotie omdat de competitie nog maar net begon.

Dit zijn voorbeelden, er zijn vast mensen die andere voorbeelden van andere clubs hebben maar mij valt het op dat aan het eind van het seizoen de boel pas echt op scherp staat. Zie bijvoorbeeld rode kaart Engelaar twee seizoenen terug tegen Feyenoord aan het eind vd competitie.

Elke club in de Eredivisie is wisselvallig, ben wel mee eens dat van Bommel na achter moet dan. Manolev van Bommel Pieters Willems.

Alle respect voor van Bommel, maar eerlijk is eerlijk. We hebben meer punten zonder van Bommel dan met van Bommel gehaald. Ik den dat hij maar eens snel aan de opleiding voor coach moet gaan beginnen. Dat zit helemaal in hem.

13 december 2012 om 16:49

Paar weken terug werd hij in diverse media nog beste speler van de competitie genoemd. Nu een bankzitter. Kortzichtig allemaal, je moet niet alleen naar statistieken kijken.

13 december 2012 om 17:44

@psv helmond Dat kan wel zijn stadsgenoot, maar ik vind dat Strootman ook beter speelt als van Bommel er niet bij is. Das overduidelijk te zien.

Mwah misschien een kern van waarheid maar Ajax moest bv toch echt zelf winnen van Psv en deed dat overtuigend. Ook Twente werd terecht verslagen. Hij mag het zo zien, maar misschien staan zij wel hoog door de in-het-begin wisselvalligheid van Ajax. Ajax heeft vrij veel punten voor niets verspeeld. Vaak was Ajax daarin de betere en stond het zelfs met 2 doelpunten voor. Tja als je het dan nog weggeeft....

Ajax is op dit moment gewoon weer goed bezig. Ik vind dit maar slap gezeik.

Ajax is goed bezig maar halen de punten o zo moeizaam binnen. Zijn net zo wisselvallig als de rest. Het zal erom gaan wie het meest gelukkig is en het minste punten laat liggen tegen de kleintjes, met respect. Alle ploegen bovenin draaien moeizaam, zie tenminste heel weinig wedstrijden waar ik op het puntje van mijn stoel zit. Ook blessures en schorsingen gaan zo langzamerhand meetellen en niet te vergeten de Afrika cup (bony)

13 december 2012 om 10:52

In mijn mening heeft Ajax zich heel veel moeten concentreren in Europa. Daarintegen zagen we PSV en Twente gewoon de handdoek in de ring gooien. Ajax heeft ook goede wedstrijden in de eredivisie gespeeld (zoals tegen Psv) en de rest kan me niks schelen. We doen nog lekker mee en als we in de tweede helft ook eens geluk gaan krijgen met blessures zien Ajax haters als Borst misschien weer een beter Ajax...

Ja en de anderen stonden bovenaan vanwege de wisselvalligheid van Ajax....

Pfff leeft die oude sjagerijn nog,als ik Borst hoor praten wordt ik altijd een beetje depressief

13 december 2012 om 13:20

Niet naar luisteren dan (lees: niet op de playknop van het filmpje klikken). Er zijn al genoeg depressieve mensen in het land

Ja, en anderen kunnen uitlopen door wisselvalligheden van Ajax.
Het is maar hoe je het bekijkt.
Altijd hetzelfde liedje.

Het gaat vaak over Ajax in alle kranten of internet sites omdat Ajax de grootste club van Nederland is met de meeste supporters, ook wereldwijd dus ssssssstt

Daar hebben ze volkomen gelijk in, het ajax in de eredivisie is geen top. Na de winterstop met midweekse europese wedstr. zullen ze nog veel punten laten liggen. Al is wel het schema voor de eredivisie op ajax aangepast, heb ik vorige seizoenen nooit iets van gehoord dat wedstrijdschemas worden aangepast, zeer vreemd.

Toch heerlijk heh? Als Ajax kampioen wordt ligt het aan de de andere, als bijvoorbeeld PSV kampioen wordt ligt het natuurlijk alleen aan hun fantastische spel...

Beste meneer Borst en fans die een hekel aan Ajax hebben. Mijn club heeft ook punten laten liggen in wedstrijden die we hadden moeten winnen. Vitesse verliest ineens in Venlo. Wat zegt Hugo Borst dan over het feit dat toen Ajax binnen tien minuten Heracles met een punt van het veld liet stappen?????

Aan de einde van de competitie is er een kampioen. Die heeft daar recht op. Deze ploeg heeft dus Altijd genoten van verloren punten van hun tegenstanders. Tja, maar Ajax haat zit bij mensen soms heel diep. Zo diep dat men de meest kinderachtige onzin moet uitkramen. Vergeet even niet wat Advocaat zelf zei: Öp een gegeven moment stonden ze een aantal punten achter op de eerste plaats, daarna stonden zij los van de rest". Dus Hugo, PSV staat nu eerste omdat de tegenstanders zwijnen en niet omdat de Eindhovenaren goed spelen...?

Ajax heeft van PSV en Twente gewonnen. Heeft een punt uit in de Kuip en verloor alleen van Vitesse, een ploeg waar ook de lijstaanvoerder (psv) thuis heeft verloren. Dus, Hugo, geef Ajax wat meer krediet wat ze ook echt waarderen of zit je haat voor mijn club in de weg...?

Ik wordt hier zo moe van dat gezeiver, ajax profiteerd omdat de andere het verspelen, is dit ook niet andersom zo. Gewoon een prestatie van ajax dat ze zich terug knokken, vroeger dan gewend. Maar dan moeten de andere clubs ook gewoon hun spel spelen en winnen.

Ajax is gewoon terecht 2x kampioen geworden met een unieke serie van 14 overwinningen achter elkaar in het laatste seizoen. Voorlopig heeft geen club dat nog recent laten zien.

Wat een onzin die kraamt die hugo weer uit. Door de wisselvalligheid van anderen word er altijd iemand kampioen flappie.
Zo zit een competitie in elkaar hugo.
Ga een boek schrijven ofzo
Ben ook blij dat ie niet meer zo vaak bij studio voetbal zit. De tafel zit vol dus hugo moet naar achteren pff laat psv die bejaard maar lekker opstellen wij hebben fisscher haha

Wat een onzin zeg, Ajax speelt net zo wisselvallig. Eerst winnen we overtuigend met 3-0 in de beker van Utrecht en vervolgens spelen we gelijk in eigen huis in de competitie. Hugo Borst is dit niet wisselvallig?

Elke club die bovenin speelt loopt ondanks goed spel toch wel eens tegen een nederlaag aan, meestal opdat je de kansen niet benut. Dat kan je wisselvalligheid noemen. Kijken we tot nu, dan is Ajax wellicht nog wisselvalliger dan andere clubs. Kan ook niet anders als je het voornamelijk van jonge talenten moet hebben. Wat dat betreft hebben Psv, Twente en Vitesse qua ervarenheid de minste kans op wisselvalligheid. Kortom, verkeerde analyse van Borst, wat mij betreft.

Het kan me werkelijk niet schelen wat mensen roepen. Of Ajax nou zo goed speelde tegen PSV of PSV zo zwak was. Of Ajax kampioen is geworden door gewoon wedstrijden te winnen of doordat anderen zoveel punten verspeelden.
Uiteindelijk telt 1 ding: zolang we aan het eind van de rit maar bovenaan staan. Welke verklaring mensen daarvoor geven om zichzelf een goed gevoel te geven zal mij aan mn reet roesten.

En dankzij de wisselvalligheid van Ajax konden andere clubs uitlopen...

Tja, is dat niet nogal logisch als een seizoen over 34 wedstrijden gaat?
Dan verlies je wel eens, ook als topclub zijnde...

Volgens mij is de kampioen altijd de minst wisselvallige club op misschien de rechtstreekse degradant na. Borst lult maar om het lullen,....

En waardoor konden die clubs in eerste instantie uitlopen???? Juist ja! Dom gelul allemaal.

Volgens mij kan je alleen boven iemand eindigen op het moment dat iemand anders wisselvallig is!
maar meneer borst weet niet wat hij zegt haha
het zal wat zijn als niemand wisselvallig is en iedereen aan het eind van het seizoen op 34 punten staat

De laaste 2 jaar speelt elke topclub in de eredivisie heel wisselvallig door verschillende redenen..ajax is de laatste 2 jaar kampioen omdat ze simpelweg het beste voetbal speelde en omdat ze ondaks de wisselvalligheid de meeste punten hadden.
Dit jaar is niet anders ajax gaat moeilijk van start en de rest loopt 'uit'....maar ook psv,twente,vitesse,feyenoord spelen een heel wisselvallig seizoen en ajax doet het nu gewoon beter als al die topclubs van dit moment dus. !!
Conclusie: Ajax doet idd weer mee om het kampioenschap maar dat is ook hun verdienste...en ook dit jaar krijgen we n kampioen die ook (voor n kampioen) veel punten heeft laten liggen !!!!

De enige manier waarop je kampioen kan worden zonder dat dit gezegd word is door gewoon alle wedstrijden te winnen.

Ja moeten ze dat niet doen hahaha!! heel simpel ajax heeft altijd vroeg in het jaar dat ze punten verspelen en de rest begint altijd later dus ik zie heel de discussie niet.

Wat een vreemde conclusie... Welke club wint er nou 34 wedstrijden? Iedereen laat punten liggen, de positie wisselingen zeggen mij niet zoveel. Eerder het programma van de clubs, in zowel de competitie als in Europa. Dat laatste is trouwens wel iets waar de Knvb rekening moet gaan houden vind ik. Psv, Twente en Ajax moeten niet onnodig belast worden in de duels voor- en na een Cl/el. Zij zijn toch de Ambassadeurs voor Nederland in Europa en simpelweg te belangrijk voor onze competitie...

Ajax heeft zich dit seizoen in een rechtstreeks gevecht sterker getoond dan zowel PSV als FC Twente. Toch staan beide ploegen boven Ajax. Dan moet je toch juist de conclusie trekken dat PSV en Twente boven Ajax staan door de wisselvalligheid van Ajax?

Het is overigens al jaren een tendens dat het succes van Ajax wordt toegeschreven aan het falen van de concurrenten. Dubbeldikke onzin noem ik dat. Ajax heeft zich zowel in het seizoen 2010-2011 als het seizoen 2011-2012 na de winterstop onoverwinnelijk getoond en al haar concurrenten op de knieën gekregen. Wie aan het eind van de rit bovenaan staat is de terechte kampioen. Geen discussie mogelijk.

Idd. Ajax kan aanhaken dankzij de wisselvalligheid van anderen.
Maar Ajax kan ook aanhaken omdat ze, sinds het verlies van vitesse, alles hebben gewonnen van o.a. Psv.
Oftewel 50% door de wisselvalligheid.
en 50% door eigen prestaties!

Wel grappig. In de periode 2004-2010 werd er voornamelijk door supporters van een bepaalde club gesproken over de kampioen van de armoede. Dat die clubs kampioen waren geworden door het falen van andere (met name 1 in het bijzonder) clubs.
De laatste twee jaar lijken die meningen 100% te zijn omgeslagen. Kampioen wordt je niet dankzij het falen van andere clubs. Nee, kampioen wordt je door zelf meer punten te behalen dan de andere clubs.

Met het laatste ben ik het eens. Je wordt kampioen door zelf de meeste punten te behalen, niet door het falen van andere clubs.
We zullen aan het eind van dit seizoen zien wat de reacties van sommigen waard zijn mocht een bepaalde club geen kampioen worden.

De rest kon uitlopen door de wisselvalligheid van Ajax. Beetje een kip en ei verhaal he, wat was er eerder? In dit geval was de wisselvalligheid van Ajax eerder en heeft de rest dus 'geluk' gehad dat ze een voorsprong konden pakken. Als geen enkele topploeg wisselvallig is dan wordt elk seizoen beslist in de onderlinge duels of op doelsaldo.

Daar komt de discussie weer. Ben er klaar mee. Als Ajax enigszins de koploper bedreigt, of zelf de koploper is, dan komt het aloude verhaal van "het ligt aan de concurrentie" weer aanwaaien. Op basis van dit seizoen is het zeer terecht dat Ajax zo vroeg weer meedoet.

Het positiespel is het beste van de Eredivisie en daarbij worden alle spelers beter onder Frank de Boer. Daley Blind, Eriksen maar ook Siem de Jong is gegroeid dit seizoen. Dit allen getuigt van een kampioenskandidaat, en voor mij de numero een, omdat ik ervan overtuigd ben dat Ajax alleen nog maar sterker gaat worden.

13 december 2012 om 18:28

Wie zijn gegroeid blind / de jong / Eriksen ha ha ha ja in de lengte zeker .

Ajax is afgelopen 2 jaar kampioen geworden door de onkunde van de rest!

Klopt, en in feite was dat de afgelopen twee jaar ook al zo.

In feite is de wisselvalligheid daarom ook geen wisselvalligheid meer, het is een constante factor geworden en dus normaal. Ajax is daarom normaal gesproken weer kampioen aan het einde van het seizoen. Franky, ster der sterren, op weg naar nummer 32!

Het maakt niet uit wanneer en tegen wie je de punten pakt, als je aan het eind de meeste punten hebt, dan wordt je kampioen, of jij of je tegenstanders nou wisselvallig zijn of niet. De opmerkingen van de afgelopen jaren dat Ajax geluk had dat de anderen op het laatst punten lieten liggen, is onzin, omdat Ajax blijkbaar in het begin punten had laten liggen.

Ik zie Ajax wel kampioen worden, Wat Borst zegt is onzin, elke club profiteert van de wisselvaligheid van andere clubs, dus niet alleen Ajax.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren