Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Wij hebben een veel beter team dan Manchester United'

Laatste update:
/

Ondanks het verlies in de derby afgelopen zondag en een achterstand van zes punten op rivaal Manchester United, is Roberto Mancini ervan overtuigd dat zijn ploeg nog lang niet is uitgeschakeld om het kampioenschap. Het enige dat er moet gebeuren, zo meent de coach van Manchester City, is het hervinden van de vorm. “Het gaat op dit moment iets minder, maar het is nog altijd een uitstekend jaar.”

De 2-3 nederlaag van afgelopen weekend wijt de Italiaan aan botte pech. “United heeft meer ervaring, maar wij beschikken over een veel beter team en spelen veel beter voetbal. Zes punten is niet veel met nog 24 wedstrijden voor de boeg. We moeten nu vijf of zes wedstrijden op rij winnen en het gat zien te dichten”, weet Mancini, die vindt dat zijn spelers hebben aangetoond ook dit jaar goed genoeg te zijn voor het allerhoogste.

“Ondanks het verlies van zondag, hebben we laten zien dat we een sterke ploeg zijn en dat we weer kampioen kunnen worden”, vindt de oefenmeester. “We hadden pech. We hebben grote delen van de wedstrijd gedomineerd en verdienden het niet om te verliezen. Maar de Premier League is de beste competitie ter wereld en dat houdt in dat je een wedstrijd op ieder moment kunt verliezen. Ook in de laatste seconden.”

'Manchester City heeft een beter team dan Manchester United'

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hij is nou net niet in de positie om arrogante praatjes te hebben. Is hij de CL al vergeten?

12 december 2012 om 10:34

Beter Nederlandse trekjes, die Mancini. Betere team is niet perse winnen.

12 december 2012 om 12:49

Daarbij heeft hij geen beter team maar betere individuele spelers.

12 december 2012 om 13:12

misschien heeft city wel betere spelers. des te meer reden Mancini eens moet gaan nadenken of hij dan wel de geschikte coach is. Ferguson haalt altijd het maximale uit zijn spelers.

12 december 2012 om 14:04

Klopt, hij moet een team bouwen. En hij moet niet meer hoeven kiezen uit 4/5 wereldspitsen, maar gewoon 2 spelers het vertrouwen geven en die vervolgens niet meer wisselen. En als hij dat ook voor het middenveld doet, en de rest laat verkopen, heb je weer lekker wat geld in kas, een superteam die goed op elkaar zijn ingespeeld en wellicht een team dat de champions league wel kan winnen.

12 december 2012 om 10:49

Zo geeft hij zijn "baas" nog meer reden om hem weg te sturen.
Als je zelf al aangeeft dat je eigenlijk de beste en zeker de breedste selectie hebt in de PL maar je kan maar het maximale niet uit het team halen zou je je diep moeten schamen en vooraal dit soort uitspraken bewaren voor wanneer het echt lekker loopt.

12 december 2012 om 11:00

Die Mancini is ook net een klein kind. Is hij dan zo blind? Zij hebben kwalitatief, dus qua individuen, een beter team. Betere spelers dus. Maar mijn zoon die nog niet eens in de maak is kan nog zien dat United een beter team is. En dan heb ik het dus over het woord 'team'. Hoe die jongens werken voor elkaar en hoe Rooney en Van Persie elkaar vinden bijvoorbeeld. United heeft dan de mindere spelers, maar ze weten donders goed dat deze 2 spelers de wedstrijden voor hun kunnen beslissen. City wist maar niet wat ze met Rooney moesten, en het enige wat hij deed was eigenlijk iets wegzakken uit de spits. Doet me denken aan iets met Eriksen? Zo "simpel" kan het dus zijn. Op dit moment zijn deze praatjes totaal ongepast en daarnaast ook totaal ongeloofwaardig natuurlijk. City is een beetje te vergelijken met Indonesie; allemaal hele mooie eilandjes.

12 december 2012 om 11:12

Je zet City nu wel ter schande.. Eerlijk is eerlijk ze zijn niet zomaar kampioen geweest vorige seizoen.. kwa teamverband heb je gelijk, de koopbeleid van city heeft ervoor kunnen zorgen dat de team niet gewend raakt met elkaar..

Er zijn ook verschillende spelers die elk op een aparte tacktiek beter presteren. Het zijn geen spelers die samen op top top niveau kunnen presteren als ze op een bepaald tacktiek spelen die hun niet uitkomt..

Ik kan niet meer van Nasri genieten, ik geniet veelste weinig van Silva,, Aguero zie ik niet meer zoals vroeger best wel balen..

12 december 2012 om 12:17

Hij zal zelf ook wel weten dat hij er binnenkort waarschijnlijk uitgetrapt wordt. Krijgt ie nog een mooie oprotpremie van 3 miljoen mee XD Geef hem eens ongelijk

12 december 2012 om 13:13

Nou vergeet niet dat de titel op de laatste dag beslist werd nadat QPR hoorde dat ze al safe waren. Daarna heeft QPR gas terug genomen terwijl City rijp was voor de slacht. Niet dat QPR een topteam was maar die dag waren ze erg sterk omdat ze voor lijfbehoud streden.

12 december 2012 om 14:01

City was in de laatste twee minuten kampioen geworden. Anders was United gewoon weer kampioen geworden. En je kon toch vanaf het begin zien dat de
spelers te veel verdienen en dat het ze niet meer om voetbal draait maar om geld. United is een veel beter Team, met minder ego's

12 december 2012 om 14:40

Mancini is niet alleen blind, ook de cheiks zijn blind! Mancini is een waardeloze ccoach, ik snap niet dat die Arabieren dat niet inzien!

12 december 2012 om 10:59

@robin

Ik geef je groot gelijk om de arrogantie..

Maar ik moet eerlijk zeggen... hun hebben inderdaad een wat sterkere selectie.. lekker breed.. alleen helaas foute tacktiek en een foute instelling...

Helaas geen teamverband.. het zijn allemaal individuele sterren..

Ik vind het zonde hoe ze met aantal spelers omgaan zoals Richards. Achjah is maar mijn mening..

12 december 2012 om 11:48

Inderdaad niet slim om nu een grote mond te hebben.. Dan moet je eerst winnen dan kan je dat zeggen.

Ik begin man city en mancini heel vervelend te vinden. Spelen alsof ze er al zijn en wanneer ze verliezen zich gekwetst voelen.
laat dat italiaans egotje maar eens een keer vallen en ga eens als mannen spelen en overtuigen.

12 december 2012 om 12:44

en in de competitie staat ie ook onder Manchester Utd, als ie dan een beter team heeft dan is er dus een zwakkere coach, domme uitspraak van hem

Jullie hebben betere spelers Roberto, geen beter team.

12 december 2012 om 10:36

Betere spelers kun je ook je vraagtekens bijzetten. Alleen al die voorhoede van United bijvoorbeeld.
Geef mij Rooney en van Persie maar. Dan hoef ik niet de egotrippers van Dzeko, Ballotelli, Tevez etc. Dan komt die er weer in en dan weer die. En ze gaan allemaal voor hunzelf.
Als er iets is wat City niet heeft dan is het een team. Anders had het makkelijk van Ajax gewonnen met de spelers die ze hebben.

12 december 2012 om 10:41

United heeft inderdaad een betere aanval. Het middenveld van City is echter een stuk sterker. Wij missen echt een speler als Yaya Touré. Groot, sterk, voetballend enorm goed, zelfs een dribbel in huis en scorend vermogen. Qua aanvallende middenvelders moeten we niet langer meer onderdoen. Met Kagawa, Nani, Valencia en Young hebben we vier zeer degelijke spelers en City heeft enkel Silva die top is. Aguero of Tevez kan je wel naar het middenveld halen, maar zij zijn toch duidelijk spitsen. Daarbuiten heb je dan nog spelers als Nasri en Milner, waar ik al helemaal geen fan van ben. Zeker niet van Nasri, hij heeft het zo hoog met zichzelf. Terwijl hij al twee jaar niks heeft laten zien.

Over de verdediging valt te twisten. Wij hebben Vidic al zo lang moeten missen, wat je duidelijk ziet aan de organisatie. Ook missen we nog steeds Van der Sarr, die zorgde er steeds voor dat alles goed stond. De Gea heeft dit nog lang niet.

12 december 2012 om 10:44

Eigenlijk niets aan Rooney_10 toe te voegen. De aanval van United is sterker, maar het middenveld van City is inderdaad een stuk sterker! Ook vind ik Hart een iets zekerder ogende keeper dan de Gea.

12 december 2012 om 11:02

Doet Cleverley het een beetje goed? Ik vond hem eerst een groot talent, maar toen kwam die blessure, daarna heb ik hem eigenlijk niet meer echt gevolgd.
Vind dat United al een tijd(nadat Scholes niet meer echt basis was) en goede all round centrale middenvelder missen, maar kan Cleverley (en/of Anderson) denk je die positie goed invullen, of hebben ze daar eigenlijk een aankoop nodig (ook andere United fans)?

12 december 2012 om 11:04

Qua spelers is City in mijn ogen echt wel beter hoor als je de opstellingen vergelijkt.

Joe Hart david De Gea City
Gaël Clichy Patrice Evra United
Vincent Kompany Rio Ferdinand city
Matija Nastasic Jonny Evans Gelijk
Pablo Zabaleta Rafael Gelijk
Yaya Toure Tom Cleverley city
Gareth Barry Michael Carrick United
Samir Nasri Antonio Valencia City
David Silva Ashley Young City
Sergio Aguero Wayne Rooney Gelijk
Mario Balotelli. Robin van Persie United

12 december 2012 om 11:08

@ Fr_jurre

Ik denk niet dat Cleverly of Anderson ooit het niveau van Scholes zullen halen, wat natuurlijk geen schande is. Anderson kreeg aan het begin van het seizoen weinig kansen. Speelde overlaatst enkele weken heel goed, maar is nu weer 8 weken uit met een lastige blessure. Eigenlijk kort samengevat, het verhaal van Anderson bij United.

Cleverly speelt goed, maar ik vind hem (nog) niet van wereldniveau. Ferguson geeft hem veel kansen, wat natuurlijk geweldig is. Want volgens mij kan die nog wel doorgroeien.

12 december 2012 om 11:17

Kompany moet je eerst en vooral al met Vidic vergelijken. Beide fit en op topniveau is Vidic beter (maar ik ben misschien niet objectief genoeg, ook al ben ik een Belg en heb ik enorm veel respect voor Kompany). Daarbuiten vind ik Nastasic niet even goed als Evans, maar wordt die ongetwijfeld een topverdediger. Valencia vind ik veel efficiënter als Nasri, want zoals ik eerder al verteld heb vind ik Nasri nog maar weinig voorstellen. Voor de rest geef ik je gelijk qua basis.

Buiten de basis dan, moet je rekening houden met de breedte van de selectie. Haal je Kompany bij City weg, valt het als een kaartenhuisje in elkaar. Dat konden we vorig jaar duidelijk zien. Haal Vidic een half jaar bij United weg, en ze worden nog tweede met gelijk aantal punten. Smalling, Jones, Ferdinand en Evans zijn namelijk stukken beter als Nastasic, Lescott en Touré. Ook zullen ze Yaya moeten gaan missen tijdens de Africa Cup, ik ben benieuw wie zijn plaats zal innemen. Want wat Javi Garcia voorlopig heeft laten zien stelt zeer teleur. Misschien Rodwell.

Aanvallende middenvelders hebben ze eigenlijk ook enkel Silva en Nasri die voor creativiteit zorgen. Ze missen tevens echte buitenspelers met een actie. Behalve natuurlijk als je Balotelli of Tevez op de flank gaat zetten. United daarentegen heeft met Kagawa, Rooney, Nani, Valencia en Young veel meer te bieden achter de diepe spits.

Nu komt misschien wel de meest treffende vergelijking tussen beide ploegen. Hernandez vs. Balotelli. Beide zitten ze grotendeels op de bank, maar er is zo'n groot verschil in mentaliteit. Zet Hernandez erin en hij loopt zich de ziel uit het lijf, spurt achter elke bal en zal nooit klagen dat die te veel op de bank zit. Gooi Balotelli erin en op een goeie dag trekt die twee spurtjes en is die net iets meer bezig met hoe zijn haartjes zitten.

Een groot verschil in mentaliteit en professionaliteit tussen beide ploegen. Maar dit is natuurlijk geen feit, maar een mening.

12 december 2012 om 12:37

kom op zeg. rooney is echt wel beter dan aguero. en kagawa als hij draait is vele male beter dan nasri, alleen is silva wel gewoon beter, maar daar kan nog veranderign in komen, kagawa is nog jong! en als vidic terug is en we smalling jones en evans en ferdinand fit hebben is de verdediging echt niet minder goed! zowel cleverley als carrick vind ik beter dan barry, plus aanstormend talent nick powell. hart is inderdaad beter dan de gea over het algemeen, maar de gea heeft nog meer potentie. en is nu al een beter lijnkeeper. voorhoede staat buiten kijf, en dat konden we zien. city had 2 goals uit een gelukkige siutie en dan nota bene van yaya toure, die ik de beste speler vind van city, en zabaleta, die ik nu al minder vind dan rafael die zich formidabel ontwikkeld, en in potentie een wereldback waar zabaleta wel prima is maar niet heel speciaal. echt united heeft als fit een beter elftal en zeker meer potentie. city heeft echter geld

12 december 2012 om 12:39

Ik denk dat de kracht van een team juist is dat de 1 de ander versterkt.
Dan hoef je individueel niet top te zijn. Zolang je maar je creatieve mensen voorin hebt lopen die je kansen creeeren en benutten. Toure kan het ook niet alleen. Een team is meer dan dat. Werken voor elkaar. Elkaars positie overnemen. 1 Geheel 1 mechanisme dat gelijktijdig beweegt over het veld.

12 december 2012 om 13:09

Valencia is beter als Nasri!
Die Valencia was vorig jaar beste speler van United!!\

12 december 2012 om 13:46

Dat is inderdaad wel een verschil. Haal je Kompany weg bij City, dan staat er geen elftal meer en is de verdediging waardeloos. Als bij Utd Vidic weg valt, dan staan er andere spelers klaar die ook kunnen verdedigen. Bij City is dat niet het geval. Kompany houdt de boel recht bij City, ook door zijn aanwezigheid.

12 december 2012 om 13:49

@hansieajax

Ik zou Zabaleta meer gaan volgen. De laatste tijd doet hij het echt goed! Ik had het zelf niet echt verwacht, maar hij wordt steeds beter.

12 december 2012 om 14:03

Het gaat niet om de opstelling het gaat om het winnnen. Die spelers van City waren vroeger individueel goed. Maar ze zijn slechter geworden dan de spelers van United, maar door de namen lijkt City beter

12 december 2012 om 14:50

Kan jewel betere spelers hebben dat wil nog niet zeggen dat je als team ook beter bent.
City heeft alles behalve een goed team anders kwamen ze wel lachend door poule fase.

12 december 2012 om 17:43

Maar Aguero is zoveel beter als Rooney. Rooney is echt enorm overschat, dat was een goede voetballer maar zeker niet beter of gelijk aan Aguero. Dat is wel een klasse apart.

12 december 2012 om 10:38

Ja hoe kan het toch dat je met een beter team zo zwak presteerd misschien heeft het iets te maken met een zwakkere trainer die er toch voor moet zorgen dat het betere team beter wint

12 december 2012 om 12:21

Man City geen beter elftal als je Barotelli opstelt dan is het 10+1.

Correctie: Betere spelers.

12 december 2012 om 10:52

Inderdaad, als er iemand is die niet over het team mag beginnen is het Mancini wel. En hoe haalt hij het in z'n hoofd om te beweren dat ze beter voetbal spelen? In de CL heb ik niets kunnen merken van enige tactiek in hun spel, alles is gebaseerd op individuele kwaliteiten. En alleen in Engeland kom je daar ver mee...

Een beter team maar wel op je billen krijgen. Ik speelde liever in het minder goede team dat wel wint. Sorry Manchini, je hebt misschien de betere spelers maar niet het betere team.

12 december 2012 om 10:18

En hij is ook geen betere trainer

Nee Mancini, jullie hebben een groep individualisten die misschien individueel beter zijn dan de spelers van United, maar geen echte team.

Man United heeft een echte team, de spelers van United werken hard voor elkaar.

Betere selectie, maar geen beter team

12 december 2012 om 10:36

Dat is de kern. Mancini wil graag Italiaans voetbal spelen en heeft daar de spelers ook wel voor. Solide verdedigers, snelle aanvallers en fysieke middenvelders. Een beetje het Ac-milan van een paar jaar geleden. Waar het fout gaat is dat je voor een dergelijk voetbal een ingespeeld team moet hebben, anders krijg je gewoon te veel doelpunten tegen. City scoort genoeg, maar loopt te vaak in het mes door balverlies op het middenveld en individuele oneffenheidjes (ik wil het geen fouten noemen) in de verdediging.

Daarbij vind ik vooral het aantal doelpunten uit stilstaande spelmomenten schokkend. Overigens iets wat kenmerkend is voor niet ingespeelde ploegen met te veel egotjes.

Misschien individueel een paar betere spelers maar lang geen beter team als Manchester United.

Ja je kan in de laatste seconden verliezen maar ook kampioen worden waarom zeurde je daar vorig jaar niet
Over?

In principe heeft City op papier inderdaad een beter team als United. Maar als je een trainer zoals Mancini aan het roer hebt, zal het niet meer worden dan een bij elkaar geraapt zooitje. Een goede trainer zou dit team makkelijk kunnen laten voetballen.

12 december 2012 om 10:47

Vraag ik me af. Ik ben ook niet echt een fan van Mancini maar hij was ook al zeer succesvol als coach van Inter dat lijkt wel door veel mensen vergeten te zijn. Ik denk dat het sowieso voor heel veel coaches lastig word om een groep met mensen die voornamelijk voor zichzelf voetballen tot een eenheid te smeden. Je hebt in een team altijd waterdragers nodig en als je alleen maar toppers voor gigantische bedragen gaat halen met gigantische salarissen zullen die zich daar allemaal te goed voor voelen en dan verlies je van teams met meer opofferingsgezindheid zoals United, maar ook Dortmund en zelfs Ajax.

12 december 2012 om 13:20

Het ligt echt niet alleen aan Mancini. City bestaat uit een verzameling over het paard getilde, verwende pseudovedettes. Misschien kunne die jongens eens in de spiegel kijken en een deel van de verantwoordelijkheid nemen!

12 december 2012 om 13:53

Er zitten een aantal van dat soort verwende vedettes bij. Daarbij moet je vooral Tevez aankijken. Maar City speelt ook gewoon niet zo goed meer als in het eerste half jaar van vorig jaar. Het positiespel is ook niet al te best. Het moet nu allemaal van Toure en Silva komen. Want als die niet meespelen worden er amper kansen gecreerd. Ook heeft Mancini de taak om er een team van te maken he. Als dat niet lukt moet er een coach komen die dat wel kan.

Enige mogelijke conclusie is dus dat hij een slechte manager is? Of hoe komt het anders dat United vorig jaar ondanks al dat blessureleed toch nog eenzelfde aantal punten pakte en nu 6 punten voor staat, ondanks een moeilijker programma achter de rug?

Eerlijk van hem, dat wel

12 december 2012 om 10:21

Haha precies, alleen maar dom wat hij hier zegt. Met andere woorden het is een blamage om 6 punten achter te staan en er al uit te liggen in de CL. Voor iemand die over oneindig financiële middelen beschikt is het eigenlijk een schande wat hij presteert. Maar goed, laat maar lekker zitten mij hoor je niet klagen.

Fergie begrijpt immers wel dat er meer voor nodig is dan 4 spitsen en 10 verdedigers om een balans in je selectie te creëren.

12 december 2012 om 10:49

Betere spelers hebben ze misschien wel, maar United is een team, City is een verzameling spelers, dat is een heel verschil.

12 december 2012 om 11:31

Utd heeft ook betere spelers denk ik. Achterin en voorin tenminste. Op het middenveld vind ik City beter maar die hebben heel veel posities ook slecht bezet. Zolang Barry en Milner regelmatig in de basis verschijnen...

12 december 2012 om 14:37

Vind ik ook. Zeker als je het over de hele selectie bekijk zou ik de verdediging en aanval van United boven die van City verkiezen. Rooney en RVP zijn in mijn ogen getalenteerder dan gelijk welke City spits (enkel Aguero komt in de buurt) en hebben ook nog eens minder mentale problemen (cfr Tevez, Dzeko, Ballotelli). Aguero is dan ook de enige die ik bij United zou willen zien spelen.

City's verdediging is enorm afhankelijk van Kompany. Zonder hem stuikt het altijd in elkaar, terwijl United nu al heel lang zonder de voormalig sterkhouder speelt en het toch vrij goed oplost met de 4 andere Cb's.

Het enige waar City een dikke streep voor heeft is met die twee toppers op hun middenveld, Toure en Silva. Al is hetgeen daarachter komt nu ook niet zo enorm indrukwekkend. Barry, Rodwell, Garcia, Milner is gewoon pure middelmaat die bij United zelfs nog geen basisplaats zouden hebben waarschijnlijk en Nasri heeft 0,0 mentaliteit dus daar ben je ook niet veel mee.

Nee Mancini dat heb je juist niet! Je hebt hooguit betere spelers.

12 december 2012 om 10:26

Is dat wel zo? City heeft absoluut goede spelers, maar welke spelers zijn werkelijk wereldtop? City zou een moord doen voor klasbakken als Rooney en Van Persie.

Daarnaast is het overduidelijk dat Mancini zich in het nauw gedreven voelt. Dan doen mensen nu eenmaal rare uitspraken. Hoe kan hij met een strak gezicht beweren dat het tot nu toe een goed seizoen is voor City? Is hij de CL nu al vergeten?

Gewoon een waardeloos team, een waardeloze coach en te weinig absolute topspelers.

12 december 2012 om 10:41

Hart/de Gea = City
Zabaleta/evra= United
Kompany/ferdinand= City
Nastasic/evans= Gelijk
Maicon/rafael= City
Toure/fletcher= City
Barry/carrick= City
Balotelli/young= United
Tevez/welbeck= City
Nasri/rooney= United
Agüero/v Persie= United

Mijn conclusie is: City heeft betere spelers dan United.

12 december 2012 om 10:47

Jij gebrukt wissel spelers als we de beste 11 pakken naar mijn mening.
Hart/de Gea= City
Zabaleta/rafael=city
Kompany/ferdinand=city
Nastasic/vidic= Utd
Clichy/evra=gelijk
Toure/fletcher=city
Barry/carrick=utd
David Silva/valencia=city
Nasri/nani=utd
Agu/rvp=utd
Tevez/rooney=utd'

Als ik jou lijstje zie vind ik sowieso Evans een betere verdediger dan Nastasic en Carrick is 10 klasses beter dan Barry maar word kei hard onderschat. Net als Khedira en Busquets

12 december 2012 om 10:49

Vind dit soort lijstjes altijd zo onzinnig, maar als j toch bezig bent Maicon/zabaleta beter dan Rafael?
Vind Rafael de beste back op t moment en 1 vd sterkhouders bij united

12 december 2012 om 10:53

Ja deze lijstjes zijn ook pure onzin. Ja Rafael speelt zeer sterk de laatste weken. Toch doet Zabaleta het ook weer niet zo heel slecht buiten dat hij erg opgefockt is.

12 december 2012 om 10:57

Die lijstjes zijn inderdaad veel te arbitrair en enorm subjectief. Waar het mij om gaat is dat City geen échte klasbakken als Rooney en Van Persie in de gelederen heeft. En dat soort spelers maken het verschil in dergelijke wedstrijden.

12 december 2012 om 11:00

Vid die selectie van City ook wat overgewaardeerd. Weinig echte topspelers, wat Van Persie en Rooney natuurlijk wel zijn.
Slechts Touré zou bij United echt heel belangrijk zijn, want zo'n type mist United. Silva misschien ook nog, maar met Kagawa, Nani, Young en Valencia is United daar ook goed bezet.
Kompany is nog geweldig, maar doet het gewoon wat minder, en United had pech dat Vidic lang geblesseerd was.
Nee, als ik als trainer een selectie mocht kiezen waar ik liever om het kampioenschap zou willen strijden, zou ik zeker United kiezen.

12 december 2012 om 11:12

Kompany doet het gewoon erg goed hoor. Hij mist alleen een echte topverdediger naast hem. Dat zag je vroeger bij Utd toen Vidic en Ferdinand altijd speelden. 2 wereldspelers en wanneer toen Evans een keer meedeet (toen stuk slechter) kelderden het niveau van Utd gigantisch achterin. Denk dat City hetzelfde probleem heeft. Als je Sergio Ramos haalt dan heb je 2 top verdedigers achterin

12 december 2012 om 11:15

Van Persie beter dan Aguero ? Daar ben ik zo toch nog niet helemaal over uit.

12 december 2012 om 11:23

Van Persie is de ene wedstrijd na de andere beslissend voor zowel Arsenal als United geweest. Zo ver is Aguero nog lang niet.

12 december 2012 om 11:37

Torres heeft meer goals dan Aguero.

12 december 2012 om 11:42

Ik gebruik de opstellingen van afgelopen wedstrijd..

12 december 2012 om 12:46

tel de doelpunten en assists van beide heren maar eens van de afgelopen 3 seizoenen en nu, dan weet je wel wie er beter is

12 december 2012 om 13:57

@threelions

Zabaleta doet het de laatste tijd uitstekend. Vind hem al stukken beter dan vorig seizoen.

12 december 2012 om 14:00

@leprechaun

Over die echte klasbakken als Rooney en Van Persie. Silva hoort zeker in dit rijtje thuis. Vorig jaar ook netjes tweede achter Van Persie in de speler van het jaar verkiezing geeindigt. Ook Kompany is gewoon een van de beste verdedigers, zeker top 3. En dan heb je nog Yaya Toure. Ook zeker top 3 beste verdedigende middenvelders.

12 december 2012 om 20:01

Dat doe je niet, Tevez en Maicon starte niet. Voor hen stonden Clichy en David Silva erin

13 december 2012 om 09:33

Silva en Touré zijn inderdaad van wereldklasse. Ajax mocht van geluk spreken dat Silva geblesseerd was tijdens het tweeluik met City, want City mistte destijds overduidelijk zijn creativiteit. Ik moet zeggen dat ik Touré erg vond tegenvallen in die wedstrijd.

Ik heb het idee dat hij zijn praatjes verkoopt zodat het voor het bestuur moeilijker word om het eruit te gooien.

“het gaat op dit moment iets minder, maar het is nog altijd een uitstekend jaar.”

Wederom uitgeschakeld in de CL Groepsronde en dan ook nog als laatste. Verloren van directe concurrent en 6 punten achter. Inderdaad, een beter seizoen kan je niet draaien.

Iemand die eens die plaat voor Mancini's hoofd kan halen.

Apart, wanneer ze voor staan gaat hij zich allemaal de underdog positie in praten en nu ze achter staan op United gaat hij arrogante praatjes krijgen.

Ik ben van mening dat Man city de beste spelers bij elkaar heeft gekocht maar niet dat ze het beste team hebben. City bestaat volledig uit einselgangers en zal nooit een echt team worden. Alle topspelers willen de beste zijn en zullen op die manier nooit wat voor een ander over hebben.

Dit soort gedrag zie je bij United niet.

Als je kijkt naar de wedstrijden tussen City en Ajax, dan zou je op papier zeggen City loopt er overheen maar niets was minder waar. De jonkies wonnen het van de volgevrete vedettes omdat Ajax wel als team alles voor elkaar over had en de ego's niet

Je hebt betere spelers. Aan jou de taak om er een team van te maken, wat je niet lukt, zie Champions League waar City weggetikt word door de tactiek van Mancini.

Betere spelers misschien wel maar totaal geen beter team. Het collectief is echt ongelooflijk sterk bij United en dat is vooral te danken aan Ferguson die, in tegenstelling tot meneer Mancini zelf, wel degelijk een topmanager is. Overigens, hoewel City hele goede spelers heeft (silva, Aguero, Toure, Kompany, Hart) heeft City geen RvP of Rooney, 2 spelers die toch nog even boven de toppers van City uitsteken mijn insziens.

12 december 2012 om 10:36

City heeft alleen een fatsoenlijke manager, back-up 10, rechtsbuiten en linksback nodig. De rest staat al. Het is te danken aan Mancini zelf dat ze niks bereiken met deze ploeg, die in mijn ogen goed genoeg is om mee te doen om de CL en Premier League mits er wat kleine aanpassingen worden gedaan.

Utd moet het al jaren van het collectief hebben, dat is inderdaad de kracht van dit team. Er lopen maar 2 wereldtoppers rond [ RvP en Rooney ] en Vidic in vorm dan.

12 december 2012 om 14:02

Ik vind Silva niet veel onderdoen aan Rooney en Van Persie. Vorig jaar ook netjes tweede achter Van Persie geeindigt voor speler van het jaar. Alleen houdt hij zich dit jaar in vergeleken met het eerste half jaar van vorig jaar. Toen ging hij nog wel eens wat meer van zijn skills laten zien. Nu is het puur alleen spelverdelen en de assist geven.

12 december 2012 om 14:47

Silva en Aguero komen wel wat in de buurt bij Rvp en Rooney ja. Vind Silva dit seizoen overigens wel duidelijk minder dan vorig jaar. Hij is minder dwingend en beslissend. Aguero valt ook wat tegen dit seizoen, pas 5 doelpunten. Mijn insziens zijn RvP en Rooney toch net beter dan beide heren omdat ze ook de absolute topwedstrijden blijven beslissen.

12 december 2012 om 16:45

Ik vind beide heren ook tegenvallen. En dan met name Aguero. Het voetballend vermogen dat in de ploeg zit komt er niet goed uit. Het spel ziet er niet meer uit dit jaar. Het wordt tijd voor een andere coach.

Nou Roberto als jij van mening bent dat je het betere team hebt , dan is er toch iets mis met de trainer!! City heeft dan wel de betere spelers als United , maar als je toch al enkele jaren dit spelersmateriaal hebt en je wint vrijwel niks dan wordt het time to say goodbye

Dat véél betere team en dat véél betere spel heb ik anders nog niet gezien dit jaar. Echt ondermaats wat Mancini met deze selectie heeft bereikt, niet eens Europees voetbal na de winterstop! Je moet toch zelf ook gaan denken als Mancini zijnde "wat lul ik nou, niemand neemt me toch meer serieus.", en zeker na deze uitspraak.

Wel weer veel reacties in het kader van 'los zand - Individuele klasse en geen team', maar ik vraag me af in hoeverre iemand heel de wedstrijd heeft gezien. City heeft als team namelijk gewoon heel goed gespeeld tegen United. Kansen waren er ook voldoende met wat balletjes op de paal of lat. De kwaliteiten staan gewoon heel dicht bij elkaar, dus de medaille had net zo goed de andere kant op kunnen vallen.

Vorig jaar is City ook 'gewoon' kampioen geworden met de 'individualisten.' Dat doe je niet zomaar hoor, kampioen worden van Engeland.

Dit is een hele domme uitspraak.

Ten eerste:

Man. United was al naar 4 CL speelronden al zeker van groepswinst.
Man. City was al klaar na 4 speelronden in de CL. Ze spelen niet eens in Europa in het rest van het seizoen.

Ten tweede:

Manchester United is dik koploper met 6 punten meer dan Man. City.

Ten derde:

United won bij City.

Ten slotte heeft City niet een beter team, maar betere individuele spelers.

Dit is hoe ik er op kijk.

12 december 2012 om 10:50

CL was dan ook moeilijker voor City, slechte vergelijking.

12 december 2012 om 11:00

Gaat het niet om.
City heeft gewoon een belabberd slecht seizoen.
Ze hebben 3 punten gepakt in de CL waarvan er i. i. g. 2 onterecht waren (bvb en Real).
Over het punt tegen Ajax kun je over blijven praten of het onterecht was of niet.

Als City een team was, dan had het misschien wel 4 punten gepakt tegen BvB en 6 tegen Ajax. Dan had het ook echt wel een punt gepakt bij Real, want dat had City gewoon moeten uitspelen. Ook al was het dan onterecht geweest. Dan hadden ze 11 punten en waarschijnlijk doorgegaan naar de volgende ronde van de CL.

12 december 2012 om 14:04

Ik vond City het eerste half jaar van het vorige seizoen in alle opzichten beter dan nu. Toen wonnen ze alles met 3/4/5-0. United 6-1, Spurs 5-1 en nog meer van dat soort uitslagen.

12 december 2012 om 18:06

City heeft het tegen Ajax laten liggen. Van Dortmund en Real kun je gewoon verliezen, die zijn als team vele malen verder dan City.

Verder draait City niet eens heel slecht, ze hebben ook hele goede wedstrijden gespeeld, je focust alleen op het negatieve.

Die Mancini maakt zichzelf met de week meer belachelijk met zijn uitspraken.
Ik zie al een aantal reacties met betere spelers ipv beter team. Dit klopt natuurlijk als een bus. Dit kan hij zelf toch ook wel bedenken?!
Het is altijd aan de coach om er een team van te maken. SAF kan dit als de beste en hij zoekt zijn spelers ook daarbij. Je kan Messi en Ronaldo in hetzelfde team zetten maar mij lijkt dat niet werken.
11 goede spelers op het veld geeft niet automatisch een goed team.

mancini oo , wat een belabberde coach is dat ook zeg.
de enige die unt beter maken is silva en toure , de rest komt ook te kort voor unt.
het gaat om het team en niet om 11 individuen , probeer jij maar eens baloteli te laten voetballen , dat lukt je niet eens.

ik vindt gewoon dat united een beter team heeft maar ook betere spelers maarja dat is mij mening.

Correctie mancini, jullie hebben een betere selectie. United heeft bij verre het beste team.

Yep .....die vierde werden achter ons... droom maar lekker verder...

En daarom presteren jullie zo goed toch, meneer mancini?!

vooral deze zin:
"maar de Premier League is de beste competitie ter wereld en dat houdt in dat je een wedstrijd op ieder moment kunt verliezen. Ook in de laatste seconden.”"
dan mag de Premier League wel de beste competitie zijn, zelfs in de CL (die hij dus minder vindt dan de PL) speelt hij geen rol van betekenis.
individueel de betere spelers, maar man utd heeft een beter team, en een veeeeel betere coach

Het lijkt steeds meer alsof Mancini zijn eigen hachje probeert te redden met zijn uitspraken.
Het lijkt echt alsof hij alles goed wilt praten wat slecht is, evenals de uitschakeling in de CL.
Die sheik Mansour is echt geen debiel hoor en weet ook wel dat je met zulke grote investeringen meer eruit moet halen. Mancini zal ook echter wel een dikke oprotpremie in zn contract hebben, of juist niet en probeert daarom steeds zichzelf te redden.

Het wordt tijd dat er een coach komt die durft te voetballen en motivatie weet te kweken bij spelers, ik hoop dan ook dat Pep naar City gaat en het project een andere wending geeft door ook daadwerkelijk aantrekkelijk voetbal te gaan spelen, zonde dat je nu spelers als Tevez, Balotelli maar ook Aguero ziet wegkwijnen in dit totaal anti-attractief-voetbal wat Mancini hanteert, terwijl dit spelers zijn waarvoor mensen naar het stadion komen om hun te zien schitteren, met mooie acties, en goals, en aanvallend voetbal.

City lijkt mij de juiste club voor Pep omdat hij daar kan bouwen, immers is het project daar nog gaande. Ik weet wel zeker dat hij voor een zelfde speelstijl wilt gaan als bij Barcelona, en met David Silva als 10, en de opkomende backs, plus de snelle spelers Tevez en Aguero heb je materiaal om dominant voetbal te spelen.

Pep bij City = Vuurwerk!

Whahaha, wat een onzin kraamt die Mancini toch weer uit!! City heeft gewoon verloren van een beter United. Aanstaand weekend verliezen ze ook van Newcastle. Dream on Mancini!!

Nee Mancini, zelfs dit begrijp je niet. City heeft individueel misschien op een aantal posities betere spelers, maar als team is Man Utd veel beter. Dat is ook het verschil, City heeft teveel egoïsten op het veld lopen, terwijl United echt voor elkaar werkt en als één team voetballen. Bovendien is dit sowieso een domme opmerking van Mancini. Als hij dit vindt, dan betekent dat automatisch ook dat hij een slechte trainer is, want waarom sta je anders met 6 punten achter? Mancini moet echt eens gaan nadenken voordat hij zoiets zegt.

United : Betere aanval .
City : Beter middenveld , verdediging en keeper.

Macini speelt laf voetbal , kom op he met dit materiaal moet je gewoon kampioen worden.

Rooney en RVP zijn beter dan Dzeko, Aguiero, Balotelli en Tevez bijelkaar. Individualisten die elkaar het licht in de goen niet gunnen.

12 december 2012 om 14:06

Zeker met Tevez en Balotelli eens. Maar Aguero is zeker geen ego. Als hij wordt aangespeeld houd hij meestal de bal vast om de bal door te geven. Ik zie ook weinig/nooit schoten van 30 meter.

haha wat een stumperd!! beter team...yeah right...als je dat zou hebben had je niet van de jonkies van Ajax verloren.

Uitstekend jaar: was je niet uitgeschakeld in de Cl.

+ je hebt net verloren van je grote boze gemene Broer en dan ga je zulke dingen zeggen!! malle Italiaan! Je team zit vol met individualisten! je hebt sinds je tijd bij City nog steeds niet een goed draaiend team er van kunnen maken.

Wat Sir Alex dus wel doet met Manu...(lees goed een team., want vind United ook niet echt denderend spelen.)

Mega zielig mannetje is het toch. Ook al mocht dat bij mekaar gezochte zooitje beter zijn, hoeft hij nog niet zo raar te doen. Wanneer gaan dit soort uithangborden voor de sport zich eens professioneel gedragen? Of houden we de maatstaf vingertjeprik Mourinho aan?

De spelers zijn individueel misschien beter, maar clubliefde kun je niet kopen!

Volgens mij snapt die Mancini er niet al te veel van. Het enige wat Manchester City beter heeft dan Manchester United is een selectie. Het team en dat is dan voor bij het geheel en dus ook de samenhang op het veld is bij United gewoon een heel pak beter. Heeft er ook puur mee te maken dat die Mancini als trainer gewoon niet fantastisch is. Onbegrijpelijk dat hij zoveel geld krijgt en dan met zo'n selectie eigenlijk maar zo matig voetbal brengt. Ik denk dat er zeker tien coaches zien die met deze selectie beter voetbal brengen, betere resultaten brengen en er een team van maakt dat op één lijn zit. Ik vind zijn uitspraken wat gefrustreerd overkomen, als hij dat niet is en het meent dan snapt hij er maar weinig van. Overigens is dit nog één van de laatste italiaanse coaches die vasthoudt aan dat verdedigende aspect. Coaches zoals Prandelli, Spalletti, Conte en Montella laten zien hoe het wel kan.

Huilebalk!!!!
Je hebt een betere selectie, maar je doet er niets mee op het moment ipv door te groeien lijkt het wel of jullie slechter worden.
Jou focus moet liggen op het creeren van een team wat overal voor strijd. Maar Europees lukt het niet en nu een achterstand van 6 punten wordt je een beetje teveel he?
Er is genoeg werk te verzetten bij jullie, in potentie kampioenskandidaat #1 maar niet met jou als coach. Op een aantal plaatsen zelfs de beste spelers van de competitie zo niet de wereld maar er zo weinig uit halen jammer hoor.
Dat je vorig seizoen in de blessuretijd het kampioensstrijd in jullie voordeel wist te beslechten was meer geluk dan wijsheid. Zo bizar als vorig seizoen zul je ze niet gauw meemaken.
Dat je dit weekend de wedstrijd verliest is ook jou onkunde. Hoe kun je in vredesnaam met Balloteli beginnen en Tevez op de bank houden? Daar zien we jou tactisch onvermogen meteen terug komen want dit is een wedstrijd waar het hele jaar op wordt gewacht. En dan begin je met Super Mario? Wilde je zo graag 10 tegen 11 gaan spelen?

Waarschijnlijk heeft hij gelijk, wat zijn falen als trainer bij City alleen nog maar duidelijker maakt.

Maar toch word je vies in je kont genakt manchini !!

Maar als je dat balletje niet beter laat rollen win je natuurlijk geen wedstrijden, Mancini.

Kijk daar gaat Mancini nu de fout in. Je hebt misschien wel betere spelers maar je hebt zeker geen beter team. Dat is de ongekende kracht die Alex Ferguson United heeft gegeven. Het is altijd een team wat voor elkaar door het vuur gaat en geen verzameling voetballers zoals bij City.

Hoe komt hij er in vredesnaam bij dat ze beter voetbal spelen? Ik heb, en dat meen ik serieus, Mancity nog nooit een fantastische pot zien spelen. Het is gewoon bijna altijd saai. Alles is gebasseerd op een bevlieging van spelers als Silva, Aguero of Touré.

Hij zegt het verkeerd. Hij heeft individueel betere spelers... Maar een beter team ?? Dat zeker niet. United is juist als team super sterk en dat zijn ze al jaren. Dat is de kracht Van United.

amai die kan nogal zagen zeg .....hij is er precies nog niet goed van !!
mss moet hij nog wat aankopen doen want zijn bank is nogal karrig bezet !!

Mancity heeft wel betere spelers en vorig seizoen lieten ze zien dat ze het beste voetbal brachten in de premier league met spelers als Silva Nasri Aguero Toure raasden ze voorbij elke tegenstander.. Dit jaar loopt het moeilijker want Silva zit nog niet in zn beste vorm Aguero idem en Balotelli scoort nauwelijks nog. Zodra Mancini ze weer laat voetballen zie ik City kampioen worden, zeker omdat United punten zal verspelen met de Champions.l

Een beter team, JA. Een beter trainer, Neen!

City heeft qua spelers een beter team dan united maar united speelt samen beter. ik noem city maar een schatkist vol met losse gouden munten, stuk voor stuk veel waard en goed maar samen is het een loshangend zooitje, natuurlijk met alle respect. ze spelen minder goed samen als united

Als ferguson balotelli in zijn team had dan was die allang in italie aan het spelen, mancini is een clown vergeleken bij ferguson en balotelli is er een klein voorbeeld van en het is de individuele kwaliteiten die hem de titel hebben gegeven en niet zijn coaching. Totaal geen gezag over tevez en balotelli die niet thuis bij city hoort.

Hoe City opnieuw kampioen maken?
Heel simpel Mancini weg en Hiddink aan het roer
Kampioenschap verzekerd

City speelt dit weekend uit bij Newcastle. Het zou zomaar eens kunnen dat ze na dit weekend 9 punten achter staan. Benieuwd wat onze top manager dan te zeggen heeft.

Alex lacht zich kapot op Old Tafford. Na de strijd om de EPL tegen Liverpool, Arsenal en Chelsea lijkt de horde City ook weer ten prooi te vallen onder de voetballende sloopeskaders die United heet. Ongelooflijk hoevaak United onder Alex een opkomend en dominerend rivaliserende ploeg onschadelijk weet te stellen. City smijt met miljoenen, terwijl United met een alom bekende behouden technisch beleid toch weer de troon kan bestijgen.

Wat Mancini zegt klopt dus alleen voor zijn spelers individueel. Maar als team is United onwrikbaar. Zelfs de 4e keus van de rechtsachter is tevreden onder Ferguson.

Team is een groot woord Mancini. Voorlopig sta je gewoon 6 ptn achter City dus doe je het minder goed...niks meer en niks minder.

Dit zijn de laatste stuiptrekkingen van deze man. Ach, laat he,.

Betere individuele spelers: Ja
Beter team: Nee
En laat Mancini nou net verantwoordelijk zijn om van die spelers een hecht team te maken. Behoorlijk vreemde uitspraak dus in mijn ogen.

1 ding hebben ze ook zeker! Een dramatische trainer!

Een beter team? Wel twee zelfs! Genant dat ze zo presteren en dat deze gast zo mag praten.

Maar goed, ze hebben dus twee teams die in de top van de PL mee kunnen draaien.

Naast het basisteam zoals speelde tegen United Kunnen ze ook nog neerzetten:

Pantilimon
Maicon
Richards
Rekik
Kolarov
Milner
Rodwell
Garcia/Toure
Sinclair
Dzeko
Tévez

misschien beter team

maar zeker geen betere Coach!!!

Mancini jou dagen zijn geteld!

City heeft betere spelers maar , betere team? zeker niet
United speelt veel beter samen

Zou hij niet kotsmisselijk worden als hij het woord "team" in zijn mond neemt.
City is alles behalve dat, maar hebben wel goede individualisten.

Foute opmerking.. City heeft over het algemeen een betere selectie en betere spelers, maar zeker geen beter team.. Dat blijkt ook uit de resultaten van de afgelopen 3 jaar, zowel nationaal als internationaal

Wat een knuppel is Mancini. Als ie echt een beter team heeft dan had ie Ajax al lang van de mat gespeeld. Waardeloos team. Deze coach moeten ze zo snel mogelijk ontslaan. Dit team functioneert gewoon niet.

bah bah die mancini is echt een misselijke vent. niet alleen zijn kop maar ook zijn uitspraken....

Inderdaad, een beter team, maar een veel mindere trainer....

je hebt een beter team maar manschester united heeft een beter trainer ! ik hoop dat guardiola snel bij city geraakt

kwa potentie zit er meer in bij city dan bij united maar het is toch mooi om te zien dat er meer bij komt kijken dan een dure selectie, het moet klikken tussen de spelers en je moet voor elkaar door het vuur willen gaan dat zie je toch iets meer bij manu dan bij city.

Hahaha die Roberto, als je bij City een functie hebt ben je snel alle gevoel voor realiteit kwijt merk ik wel. Een veel beter team en veel beter voetbal?! Toe maar als je dat denkt wordt het toch echt tijd de voetballerij te verlaten en een hele nieuwe carrière te zoeken Roberto! Dat veel betere team met dat veel betere voetbal kon niet eens van Ajax winnen pannekoek. Roberto, je bent de zwakste schakel, tot ziens!

Je kan wel een beter team hebben, bij elkaar gekocht met oliegeld, maar United heeft teamspirit, iets wat City weer niet heeft, en wat eigenlijk toch best wel belangrijk is.

Hahaha ongelovelijk. Altijd maar zeuren om nieuwe spelers, omdat zijn team niet goed genoeg is. En nu heeft hij opeens een beter team!

Hij heeft in ieder geval betere individuele spelers dan United. Waar United Rooney en Van Persie als super spelers heeft. Heeft City er meer met Kompany, Hart, Toure, Aguero en natuurlijk Silva. Ook is het elftal van City beter dubbel bezet. Ondanks dat behaald United de betere resultaten. Dat komt door de coach en de teamspirit.

van persie en rooney en hernandez is beter dan de hele aanval van city city is een zielig

Mancini slaat de plank juist volledig mis. Manchester City heeft namelijk Juist geen beter team. Zij hebben betere spelers. Betere individuele klasse. Manchester United is een team.

Zoals City bezig is met het verwerven van spelers verzekert alleen garantie in Fifa. In werkelijkheid is er simpelweg veel meer nodig om een winnend team te hebben dan alleen spelers van wereldklasse (alhoewel dat het wel veel makkelijker maakt). Neemt niet weg dat het bij Fifa wel geweldig kan zijn om met City te spelen

Ik vind het nog steeds verbazingwekkend hoe 90% zegt dat City betere spelers heeft.
Kom op. City heeft alleen spelers voor veel geld gekocht, maar een Barry, Milner, Lescott, Clichy zijn toch gewoon niet topclubwaardig. Dan is Scholes op zijn oude leeftijd echt nog veel meer van waarde, net als Giggs.
Daarnaast heeft City te veel dezelfde spelers, bijv 3 pure centrumspitsen (balotelli, Tevez, Dzeko) terwijl ze echte wingers misen, die United wel heeft. Ook qua pure klasse vind ik een Dzeko, Balotelli net was missen, Tevez heeft het ook niet meer in vergelijking met Van Persie en Rooney wat echt absoluut topniveau is.

Ik vind ook de spelers van City niet beter. Ze hebben bekendere namen maar onze jonge spelers zijn minstens net zo goed. Daarbij kunnen wij jongens zoals De Gea, Evans, Smalling, Hernandez, Welbeck, Cleverly, Jones, Rafael etc makkelijk een keer op de bank zetten zonder gezeik. Terwijl de City spelers die op de bank zitten gefrustreerd raken.

Als Mancini dat echt vind, hoe kan het dan dat die man nog geen ontslag heeft genomen? Kijk eens naar de prestaties van dat fantastische team de afgelopen 2 jaar in de Champions League. Man City parasiteert vooral op de individuele kwaliteiten van Hart en Kompany achterin. Op het middenveld met Toure en voorin vooral op Aguero en Silva. Maar ik zou Man City absoluut geen goed team durven noemen. Als ik aan goede teams denk denk ik eerder Barcelona, Bayern, Dortmund en Juventus. Het is bij City individuele kwaliteit, zeker geen team. Want als ze met deze spelers ook nog eens een goed team zouden hebben hadden ze de Champions League gewonnen.

Dat is waar, alleen Mancini is geen coach die daar een waar team van kan smeden.
het zijn meer individuen die maar wat doen, het voetbal is ook niet hoogstaand, spelers zoals Toure, Silva, Nasri, Tevez en Aguero geven het soms wel een amusementswaarde waar je u tegen zegt.
Maar het voetballend vermogen van bijv Bayern, Arsenal, Swansea en Bilbao ligt vele malen hoger.
Man United vind k gewoon altijd effectief en zakelijk, geen hoogstand voetbal met ook enkele wel creatieve spelers maar vooral veel werkers en sterke verdedigers, ik geniet in de PL het meest van Arsenal, enige wat helaas ontbreekt zijn de prijzen..

Toch neig ik meer om te zeggen dat Manchester United een beter team heeft maar Manchester City de betere spelers heeft. Maar betere spelers is nog niet in zijn totaliteit een beter team!

“united heeft meer ervaring, maar wij beschikken over een veel beter team en spelen veel beter voetbal"

Dat beter team moet Mancini vervangen door betere individuele spelers. City is alles behalve een team.
En dat blijkt maar weer wanneer je alleen maar grote namen koopt die geen team vormen heb je niets aan een rijke eigenaar.

Hij heeft de betere spelers maar zeker niet het beste team

'wij hebben een veel beter team dan Manchester United'

Betere spelers misschien, een beter team zeker niet.
Alleen wanneer ga jij eens weg?

City heeft betere spelers maar zolang Mancini aan het roer is zal City nooit een betere team hebben dan United. Het is dan ook gunstig voor het voetbal dat deze man zijn hele leven blijft bij City.

sommige spelers bij city liggen in de wolken door al dat geld tuurlijk heeft city een betere team
maar veel ego s

man u is gewoon een top team die elkaar goed kent kijk hoe rvp daar speelt bij city zou hij dat echt niet kunnen

Ja dat klopt Mancini, maar met jou tactieken en strategische zetten wint zelfs bradford van city.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren