Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Maaskant hekelt WhatsApp-akkefietje met Burnet: ‘Amateuristisch’

Laatste update:

FC Groningen-trainer Robert Maaskant zal de komende dagen praten met Lorenzo Burnet. De linksback kwam aanvankelijk niet in zijn basiself voor in aanloop naar de wedstrijd tegen Ajax, maar toen Emil Johansson ziek werd had Maaskant de verdediger toch nodig. Burnet was echter telefonisch onbereikbaar, dat wil zeggen: hij nam niet op. Merkwaardig genoeg was hij wél met zijn toestel bezig.

/

Dat kon Maaskant opmaken uit de online activiteit van Burnets toestel via WhatsApp, zo verklaarde hij na de 2-0 nederlaag in Amsterdam aan RTV Noord. De trainer was bepaald niet blij dat Burnet de oproep van zijn coach niet beantwoordde, maar wel chatte via de app op zijn telefoon.

“Hierover is het laatste woord nog niet gesproken, dit is ronduit amateuristisch. Ik zal hier ook consequenties aan verbinden”, beloofde Maaskant na het verlies tegen Ajax. Uitleggen welke represailles hij in gedachten heeft wilde de trainer van FC Groningen niet. Burnet speelde uiteindelijk niet: Maaskant koos ervoor de twintigjarige Nick Bakker voor de leeuwen te gooien en hem voor het eerst op te stellen in de basis.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat een gedoe allemaal haha,
Maaskant heeft het ook niet allemaal op orde lijkt het zo..

9 december 2012 om 10:36

Maaskant moettl
Is bezig gaan met voetbal.
En niet met weight watchers en W A
Zeefuik te dik

Hij haalt zomaar mensen uit de bassis zonder reden( in het algemeen ) altijd scheve gezichten bij Robert in het team
Aan wie zal het liggen

9 december 2012 om 11:17

zonder reden? Zeefuik presteert gewoon niet, lijkt me reden genoeg, aan de andere kant wist iedereen dat het een beperkte spits is, dus waarom ze die gehaald hebben is mij een raadsel

9 december 2012 om 12:22

Zeefuik was gewoon terecht, over zijn gewicht en over de vorm waarin hij verkeerde. Er was voor het seizoen een plan opgesteld waarin hij zoveel kilo zou gaan verliezen, maar dar heeft hij zich blijkbaar niet aan gehouden. Als je dan ook nog eens niet presteert is de keuze snel gemaakt lijkt mij. En dat hij nu met Burnet gaat praten geef ik hem ook helemaal gelijk in. Misschien is het zo dat Maaskant het niet allemaal op orde heeft, maar ik geef hem gelijk dat hij vind dat wat Burnet deed amateuristisch is.

9 december 2012 om 11:47

Maaskant had hem gewoon een watsappje moeten sturen.

Burnet Ex-ajacied was gewoon met andere mensen die een Ajax hart dragen aan het whatsappen. Ook al was hij erbij, Ajax is gewoon beter dan dit Groningen die niet in vorm is. Knap vorige week gewonnen thuis van Heracles Almelo, maar zo goed vond ik ze nou toen ook al niet.

Ik was erbij vandaag en Groningen kwam paar keer uit en Ajax was niet opperbest vandaag. Mischien vanwege de kou / Real Madrid rillingen (4-1) verlies.

(kortom) de 3 punten hebben we binnen en daar gaat het om aan het eind van het seizoen.

9 december 2012 om 00:23

Daar gaat het volgens jouw om? Volgens mij snap jij de hele essentie van dit bericht niet. Dit artikel gaat over Burnet die zich niet professioneel gedraagt. Een kans om zich te bewijzen laat hij domweg liggen. Gewoon oerdom en zoals Maaskant zegt van amateuristisch niveau.

Ook al heeft deze jongen het bekeken bij Groningen of met Maaskant hij heeft zichzelf hier alleen maar mee. Negatief imago en een speler die al een tijd geen minuten heeft gemaakt is minder interessant tenzij je een uitzonderlijk talent bent wat hij niet is.

9 december 2012 om 11:24

Inderdaad dit is gewoon totaal waardeloos. Neem dan gewoon die telefoon op. Het is je werk en als je baas belt neem je gewoon op.

9 december 2012 om 11:48

Ik vind het amateuristisch dat Maaskant iedere x de vuile was buitenhangt via de pers. Een professionele coach houdt dit soort dingen binnen de club, praat met die speler, straf hem desnoods als je dat nodig acht maar ga niet dit als een huilverhaal aan de pers geven, daarmee dien je als trainer niet het belang van je club, team en je speler. Uiteindelijk moet je punten gaan halen met je team en liefst in een goede sfeer.

Je kan online zijn via Whatsapp, maar dat wilt niet zeggen dat je ook bereikbaar bent? Net zoals je je msn kan aan laten en er niet zijn.

9 december 2012 om 00:19

Nee hoor, zo werkt Whatsapp niet. Je bent alleen online als je het programma actief aan hebt staan, dus als je er zelf in kijkt op dat moment. Als je je telefoon op stand-by hebt staan, kan je nooit online zijn op Whatsapp, zoals wel kon bij MSN bijvoorbeeld. Burnet had dus best gewoon kunnen terugbellen of opnemen. Vind het ook maar raar dit van Burnet.

9 december 2012 om 00:23

@harwinhetfield
Jij hebt helemaal gelijk whatsapp staat alleen online als je een kijkje neemt op je tel in het programma. Als burnet steeds ff online en dan offline is en dan weer on komt enz dan is hij dus met zijn telefoon bezig.

Of heeeeel toevallig moet zijn whatapp precies op dat moment raar doen.

9 december 2012 om 00:25

Maar het kan wel van alles geweest whatsapp heeft ook nog weleens zijn kuren. Daarbij hij kan een jaloerse vriendin of weet ik veel wie gehad hebben die in zijn telefoon heeft lopen snuffelen. Er kan van alles geweest zijn misschien was die ook gewoon teleurgesteld en heeft die het vertikt. Maar dat zal je niet weten met dit soort dingen

9 december 2012 om 00:32

Mijn Whatsapp durft wel eens aan staan terwijl ik er niet mee bezig ben.

Maar goed, vroeg of laat moest Burnet wel reageren. Spelers staan tegenwoordig wel bekend als tweeters, zitten vastgeklampt aan hun gsm. Maar kunnen de telefoon niet meer opnemen als hun baas belt. Echt gieren.

9 december 2012 om 00:44

Dat is niet waar, vaak genoeg als het programma op de achtergrond geactiveerd wordt tijdens het synchroniseren dan staat er soms ook dat men online is geweest op Whatsapp, althans dat heb ik zelf meerdere keren meegemaakt.

1. Telefoon lag ergens in mijn kamer op stil van mij en ik was er niet mee bezig
2. Mijn vrienden vroegen waarom ik niet opnam omdat ik wel duidelijk bezig was op Whatsapp,

Afentoe enkele kuren, en besides wat is dit allemaal voor Sociale controle?

9 december 2012 om 00:50

nu heb je het over uitzonderingen. Het moet wel heel toevallig mochten die dan net plaatsvinden.

9 december 2012 om 00:51

Sociale controle is weer een hele andere discussie. Maaskant heeft hem vast gebeld en vroeg zich af waarom hij niet antwoordde. Ach uit nieuwsgierigheid kan je dan wel of hij niet ondertussen op Whatsapp online is. Klopt dat Whatsapp wel eens kuren heeft, maar dit is dan wel erg toevallig. Al is het wel mogelijk natuurlijk. Alsnog vind ik dat Burnet gewoon bereikbaar moet zijn. Hij verdient genoeg, zijn team speelt een wedstrijd, dan moet je gewoon bereikbaar zijn.

9 december 2012 om 01:10

Whatsapp werkt anders op verschillende programma's:
Android: Geeft niet altijd correct aan of iemand online is, bij versie 2.2 en lager werkt dit niet correct. Elke zoveel tijd komt er een update en automatisch een online status.
Apple: Alle versies die up-to-date zijn sturen de goede status door. Echter krijg je bij de allernieuwste IOS pas een correcte Online status wanneer je het gesprek daadwerkelijk bekijkt. (evenals : ... is aan het typen ).

Hebben ze dus allebei een telefoon die up-to-date is met een redelijk nieuw besturingssysteem is het vrijwel uitgesloten dat dit fout gaat.
Feit blijft dat hij het hoe dan ook gelezen heeft.

9 december 2012 om 01:20

Je kunt what'sapp toch geopend hebben, maar je telefoon gewoon niet bij de hand hebben. Mensen die hun scherm lang aan hebben staan (een halfuur bijvoorbeeld) zou dit makkelijk kunnen overkomen.
Daarnaast is het algemeen bekend dat de tijden en 'statussen' die whatsapp aangeeft lang niet altijd kloppen. Daar wordt hard aan gewerkt om het te verhelpen maar zover zijn de ontwikkelaars nog niet.

9 december 2012 om 03:41

Op sommige Blackberry's gaat Whatsapp op online nadat je een bericht hebt ontvangen, zelfs als je deze niet leest.

En het lijkt me dat hij best had willen spelen tegen Ajax, dus er zal wel een reden zijn voor de plaatsgevonden miscommunicatie.

9 december 2012 om 11:20

Voor de mensen die denken alles over whatsapp te weten.
Whatsapp kan ook op een tablet worden geinstalleerd.
Echter kan je dan niet gebeld worden op je tablet.
Je koppelt je mobiele nummer aan je whatsapp op de tablet, en dan is je telefoonnummer online, dat wil dus niet zeggen dat je met je telefoon aan het spelen bent.

Probeer het maar eens zou ik zeggen!!

9 december 2012 om 00:21

Zou kunnen, maar Burnet moet wel gewoon bereikbaar zijn, want als een andere verdediger ziek was geworden had hij waarschijnlijk ook mee gemoeten naar Amsterdam. De kans is niet groot, maar is er wel, zo blijkt ook, en hij wordt goed betaald.

Inderdaad younes! Een vriendin van mij verschijnt ook online als je tegen haar praat op whatsapp, maar dan is ze er niet. Vreemd allemaal haha. Maar maaskant moet doen wat ie niet laten kan.

9 december 2012 om 00:21

Haha die chick wilt gewoon niet met je praten dan.

9 december 2012 om 00:22

whatsapp werkt niet altijd even goed, gisteren werd ik online weergegeven terwijl ik helemaal niet online was. Ik denk wel dat dit het geval was bij burnet, want het lijkt me wel leuk om tegen je ex club te spelen.

Off: Hoe doet burnet het eigenlijk? Vond het altijd een leuke back bij aajx die nooit een kans kreeg helaas

9 december 2012 om 00:34

Haha. Ik kreeg daarnet nog een bericht via whatsapp met de vraag of ik nog wakker was, terwijl ik het al een kwartier heb afgesloten. Het doet soms raar dingen

9 december 2012 om 01:13

Blijft toch echt een kwestie van updaten

Dit vind ik echt belachelijk natuurlijk kan die het bewust gedaan hebben. Hij kan zijn telefoon ergens hebben laten liggen met whatsapp aan nog het kan vaag gedaan hebben. Hij kan een vriendin hebben die zijn telefoon aan het nasnuffelen geweest is of weet ik veel wat. Beetje raar om hierom gelijk consequenties te gaan uitdelen

9 december 2012 om 00:30

Dit is helemaal niet belachelijk. Vergeet niet dat het hier gaat om een professionele voetballer. Het kan gewoon niet zo zijn dat zo iemand niet bereikbaar is voor zijn coach.

9 december 2012 om 00:32

En zijn vriendin laat dan niet even weten dat zijn trainer meerdere malen heeft gebeld? Whatapp werkt in de regel gewoon simpel, zodra iemand het programma sluit dan wordt de laatste online tijd weergegeven. Als Maaskant kan zijn dat hij na het bellen online is geweest dan heeft hij gewoon alle reden van de wereld om te weten dat de speler hem bewust links laat liggen.

9 december 2012 om 01:08

Geen idee ik weet niet hoe het bij hun zit mijn vriendin zou er in ieder geval in staat voor zijn om erover te liegen als ze weer eens in me telefoon heeft zitten snuffelen. En daarbij jij weet ook net zo hard als mij dat whatsapp soms gewoon redelijk hard faalt. Heb weleens mee gemaakt dat die idioot van een broer van me zijn iphone kapot gooide en toen gaf mij whatsapp aan dat die 5uur later voor het laatst online was nog. Ook heb ik mijn telefoon weleens thuis laten liggen waarna wederom me vriendin me weleens scheldend op belt op me werk telefoon. Van wat ik in godsnaam aan het doen ben omdat me whatsapp wel aan staat of dat er een tijd bij staat. Dus dan weet je ook net zoals mij dat whatsapp soms gewoon behoorlijk hard faalt.

Natuurlijk kan die de trainer gewoon bewust links laten liggen daar gaat mijn gedachten ook naar uit misschien wel. Alleen wat ik bedoel aan te geven dat iets op whatsapp . Nou niet echt super betrouwbaar is dat het ook maar zo nog kan zijn dat die jongen er niks aan kan doen dan vind ik gelijk consequenties uitdelen te ver gaan inderdaad

Volgens mij kan Lorenzo dit makkelijk oplossen door te zeggen dat een vriend/vriendin bezig was met zijn mobiel, terwijl hij er zelf niet bij was en zij of hij wilde niet opnemen.

9 december 2012 om 00:56

@darkeagle dan geeft die vriend / vriendin dat toch even door aan hem?
Ben het met Malloot eens. Als je op dat niveau niet bereikbaar bent terwijl je een salaris hebt waar je 'u' tegen kan zeggen dan is het zeer amateuristisch.

Ik weet natuurlijk niet wat hij verdient. Maar de slechtst verdiendende spelers in de Eredivisie verdienen nog altijd Vele malen meer dan de gemiddelde Nederlander.
Dan kan je rustig aan 10.000 per maand denken. Misschien nog wel meer.
Als ik dat zou verdienen, kerel dan heb ik de mobiel altijd bij me en zorg ik dat ik altijd bereikbaar ben.

Je kan altijd iedereen in je telefoonboek op je telefoon die whatsapp heeft een berichtje sturen. Als deze persoon niet online is dan ontvangt hij of zij dit bericht niet, en krijgt de zender een klokje te zien voor zijn verzonden bericht tot het moment van ontvangst, dan wordt het een vinkje. Een dubbel vinkje betekent dat het bericht is onvangen en ook werkelijk gezien. Laatst heeft een rechter een uitspraak gedaan over de geldigheid van deze maniet van communiceren, en daar kan uit dat je door het zien van twee vinkjes in je recht staat als je concludeert dat het bericht is gezien. Maaskant zal hem dus wel hebben gewhatsappt en twee vinkjes hebben gezien. Op een andere maniet kan hij het niet weten, tenzij hij heeft gezien dat een ander met Burnet op whatsapp sprak. Aan de andere kant komt het wel eens voor dat wanneer een whatsapp bericht als pushbericht wordt doorgegeven op een smartphone, whatsapp dit weergeeft als een gelezen bericht terwijl het mogelijk is dat het push bericht nog niet is waargenomen door de eigenaar van die smartphone.

9 december 2012 om 07:40

Nope, je hebt je research niet goed gedaan.

Klokje: whatsapp server niet bereikbaar
1 vinkje: bericht aangekomen op de whatsapp server
2 vinkjes: bericht aangekomen op de telefoon (heeft niets te maken met wel of niet gelezen en is platform afhankelijk hoe hier mee wordt omgegaan)

bron:
http://www.whatsapp.com/faq/nl/general/20951546

Het lijkt me ook sterk dat een rechter hier zon uitspraak over doet, heb je hier een bron van?

9 december 2012 om 10:01

Er is idd een rechtelijke uitspraak over geweest in NL, diegene had zich ziek gemeld via whats app. com on hoe dom kun je zijn om dat te doen.
Bel gewoon je baas op!!!

Het zou ook kunnen, wat ik zelf ook heb, dat je whatsapp nummer anders is dan die van je simkaart.

Als hij zag dat hij wel op whatsapp was, waarom sprak hij m dan niet meteen aan op whatsapp..

9 december 2012 om 02:28

haha ja dan had hij misschien wel een reactie gehad, als inderdaad burnet met whatsapp bezig was..

Kom op, serieus ??? Die Burnet is een lachertje dan. Er is niks dat hij kan zeggen dat dit goed kan maken. Whatsapp heeft kuren, ja dat gebeurd af en toe wel eens. Maar deze jonge weet donders goed wanneer zijn clubje moet spelen en wanneer hij bereikbaar hoort te zijn. Het feit dat hij niet opneemt is al kwalijk te noemen... Misschien moet Maaskant hem maar een aantal wedstrijden niet meer op stellen en het bestuur moet hem een goede boete op leggen.
Bakken met geld verdienen en zich als een amateur gedragen lekker is dat voor een club die al genoeg problemen kent,

Misschien een beetje vergezocht, maar je kan whatsapp ook op een tablet hebben. Dat heb ik bijvoorbeeld. Dan ben ik online op m'n whatsapp op m'n tablet en dan kun je me bellen wat je wilt, maar als ik mijn telefoon niet in de buurt heb ga ik het niet merken...

Haha, die Burnet. Hetzelfde spelertje die 2 seizoenen geleden een goede wedstrijd tegen datzelfde Ajax speelde en opperde dat hij rijp was voor het Nederlands 11-tal, want hij had toch wel die volle 90 minuten laten zien over veel meer kwaliteiten te beschikken als Van der Wiel...

9 december 2012 om 02:42

Zo, die heeft dan wel een hoge pet van zichzelf op zeg. Die gaat nooit ergens komen met zo'n instelling. Je moet natuurlijk wel realistisch blijven als speler zijnde en gewoon je eigen spel goed kunnen beoordelen en het niveau ervan kunnen inschatten. Hij heeft totaal geen zelfreflectie als dit wat jij zegt waar is.

9 december 2012 om 02:45

A: 2 seizoenen geleden speelde Burnet nog bij Ajax.
B: Is het onzin wat je verteld.

9 december 2012 om 02:58

A: sorry voor het misverstand, hij is idd in 2011 naar Groningen gegaan

B: na die wedstrijd van vorig seizoen (1-0 Groningen) sprak hij de oppinie niet tegen dat hij die back-plaats in oranje beter kon invullen dan Van der Wiel

9 december 2012 om 05:37

Dat is nooit gezegd. Je weet trouwens dat Burnet linksback is en vd Wiel een rechtsback?
Burnet heeft gezegd dat hij met een stijgende lijn wellicht in aanmerking zou kunnen komen voor het Nederlands elftal. Niet gek voor een back die het goed deed bij een ploeg die bij de eerste 3 stond en alleen Pietersen als concurrent had.

9 december 2012 om 11:39

Precies wat Mozias zegt, pak ook maar het VI stuk er maar bij. Dat Johan Derksen op de tv andere zooi loopt te vertellen als in zijn eigen artikels staat maakt het nog niet de waarheid.

Oliedom van zo'n jongen. Gewoon opnemen als je coach je belt. Je werk gaat vaak voor, en in zijn geval is zijn baan voetbal, dus hoort hij gewoon bereikbaar te kunnen zijn voor een eventuele vervanging.

lol, gaan we spelers nou schorsen vanwege wat een buggy programma als whatsapp zegt?

Maargoed een speler van de selectie hoort gewoon bereikbaar te zijn in het geval dat, net als dat ik bereikbaar moet zijn voor me werk ook al heb ik geen dienst. Zorg maar is dat dat gewoon in de contracten komt te staan, hoef je geen onzin redenen te bedenken die je niet hard kan maken.

Maaskant maakt er volgens mij een potje van. ER heerst veel onvrede binnen de selectie heb ik het idee.

Alsof het online teken in Whats app altijd het juiste aangeeft.
Aan de techonologie schort nog wel eens wat, fijn dat Maaskant juist zoiets weer gebruikt om Burnet af te branden.
Ik zal blij zijn als Maaskant weg is.

Ik vindt dit super kinderachtig van Maaskant zelf. Dit hoort gewoon binnenskamers te blijven. Maaskant weet exact ook niet wat er aan de hand is, en dan stoer praat over 'amateuristisch en consequenties aan verbinden'.

Whatsapp is niet betrouwbaar. Zit nog veel bugs (fouten) in.

Maaskant is helemaal de weg kwijt. Waarom gooit hij toch alles op straat? En je kan het niet eens hard maken. Ik heb het idee dat hij alles aanpakt om maar over te komen als een strenge trainer. Hij doet door zulke dingen alleen maar afbreuk aan zijn autoriteit binnen en buiten de club.

9 december 2012 om 11:53

precies! iedere keer maar klagen, man ga eens trainen en een teamgevoel creeeren in plaats van je spelers steeds af te branden, lekker motiverend voor die groep

Weet je wat pas amateuristisch is? Dit FC Groningen.
Heb gisteren echt met grote schok naar dat elftal zitten kijken. Ze kunnen echt nog geen 2x de bal naar de goede kleur spelen. Echt, totaal geen kwaliteit, ik vond misschien Ajilore, De Leeuw en Bacuna de enigen die nog wat toevoegden, al speelden die ook allen niet goed.
Die Kieftenbeld, wat is die ongelooflijk slecht, die heeft echt alleen maar tikkies breed en terug gegeven, en zelfs dat ging al fout.
Van Dijk blinkt vooral uit in domme overtredingen, buitenspel opheffen, verkeerd dekken en ballen inleveren. Dat ik hier zelfs gehoord heb dat hij beter is dan De Vrij is echt lachwekkend.
Die Teixeira kan echt geen enkele bal controleren en vasthouden, het was echt meteen balverlies.

Ik schrok er echt van, het is dat Groningen in eerste instantie verdedigend goed stond, dus ik dacht nog: nou, ze staan aardig, misschien paar countertjes kunnen ze nog wel punten pakken, maar die counters kwamen dus nooit, omdat ze de bal meteen teruggaven aan Ajax. Ze hadden echt nog geluk dat Ajax ook slecht speelde en met de rem erop, anders had het nog een trieste uitslag kunnen worden.

10 december 2012 om 13:51

Diezelfde Kieftenbeld speelde anders de zogenaamde goede Clasie volledig uit de wedstrijd hier in Euroborg. Voetballend niet de sterkste, maar kan zich goed vastbijten in een speler. Het loopt allemaal erg slecht, zeker waar. Maar om nu iedereen te gaan afbranden gaat té ver.

Had die Maaskant dan geblokt op watsapp, dan kon die niet zien dat Burnet online was, amateur

Als mijn werkgever belt, hoor je gewoon op te nemen of terug te bellen. Ook al ben je actief op whatss app.
Logisch dat je hier een preek over krijgt. Dit hoort niet. Amateur!!!!
Mijn baas heeft ook whats app ma dat is niet de manier om een gesprek te voeren!

9 december 2012 om 11:53

nou als werkgevers tegenwoordig je altijd mogen bellen lijkt me overdreven, mensen hebben ook een priveleven

Smsje sturen kan ook helpen.

Als je ziet dat 'ie online is geweest op Whatsapp, kun je 'm toch gelijken even Whatsappen.

9 december 2012 om 11:24

precies, of sms sturen of nog een x bellen of via via zien te bereiken, als je in 2012 iemand niet kan bereiken op verschillende manieren dan ben je niet van deze tijd

wat maakt het nou uit hoe whats app werkt, Maaskant zoekt steeds de pers op en valt altijd zijn spelers af, is een soort 2e Wiljan Vloet of Alex Pastoor geworden, bah. Je kan het ook binnenskamers houden en gewoon hard werken met je team aan betere resultaten.

Wat is er met Maaskant gebeurd in Polen het was altijd een prima trainer die ook goed communiceerde, nu dat communiceren is alleen maar negatief afgeven en altijd schuld bij anderen liggen.

Of ie nog een goede trainer is kan ik nog niet beoordelen want Groningen is zijn sterkhouders kwijtgeraakt en daar is echt matig en middelmaat voor terug gekomen dus net als bij Heerenveen kan je dan niet verwachten dat met een mindere selectie ff het linkerrijtje wordt gehaald, zeker bij Groningen niet wat vorig jaar met beter materiaal al onderin bungelde op de ranglijst

Maaskant is gewoon populair aan het doen bij alles en iedereen.

Eerst was het die jongen die geen kut kon dekken, toen die opmerking over zeefuik ..dan zit hij zijn mening te geven bij Eredivisie Live over alles en iedereen. Kan die man niet gewoon zijn mond houden en zich met Groningen bezig houden.

Je ziet Mourinho door het vuur gaan voor zijn spelers, en je ziet Maaskant bij elk kleinigheidje de pers opzoeken.
.
Deze man is echt niets voor een team als Groningen. Ze kunnen beter Erwin Koeman terug nemen.

Sjongejonge wat een knullige, amateuristische miscommunicatie. Kan me niet voorstellen dat Burnet een telefoontje van zijn coach niet zou opnemen. Zeker als zijn club ook nog tegen Ajax (oude club) speelt, lijkt het me dat hij wat alerter is.

Dat Maaskant hier dan zo serieus op in gaat.. Pff zet je elftal eens een keer goed in elkaar man. Het zijn altijd weer die randzaken bij Maaskant.

Tip voor Burnet: dit kan je uitzetten via Chatinstellingen.

Cursus management Maaskant?

Hoe kun je als manager dit soort berichten lanceren via de media, zonder dat je er met de speler over hebt gepraat? Met je eigen spelers communiceren via de media, hoe amateuristisch kun je zijn?

Of doet hij dit om zichzelf uit de wind te zetten, nu het zo slecht gaat?
En wat hebben ze daar intern voor afspraken over contact met elkaar???
Niet raar dat het zo moeilijk gaat bij Groningen, als je je zaken op deze manier geregeld hebt.

Zaterdagavond in een vrieskoude Arena een kansloos potje spelen en dan nog die eindeloze terugtocht naar Groningen in de bus. Misschien had hij daar allemaal niet zo'n zin in en zeker niet als hij in eerste instantie toch niet goed genoeg bevonden werd door de coach. Wel jammer dat er mensen van boven de 30 blijken te zijn die wel iets van de huidige communicatie begrijpen, zoals zijn coach. Dat wordt een lastig gesprekje.

Als het verhaal klopt, wat ik betwijfel bij Maaskant, dan is het natuurlijk onprofessioneel van deze jongen.

Ik denk dat het grotere probleem van dit verhaal is dat Maaskant er weer de media mee opzoekt. Maaskant is veel te druk met alle randzaken en alles erom heen. Als er wordt verloren is het niet zijn schuld, wordt er gewonnen kwam het door een geniale tactische zet van hem. Maaskant moet maar is beginnen met de ploeg daadwerkelijk beter maken want daar heeft hij tot dusver helemaal niks in gedaan. De ploeg is nog precies hetzelfde als onder Huistra maar meneer Maaskant loopt zich nu alvast in te dekken voor als het fout gaat. Ik was al nooit een fan van Maaskant maar ook in deze periode begin ik weer erg teleurgesteld te raken in hem.

Maaskant is zelf ook niet professioneel bezig geweest dit seizoen.

Denk aan die Scandinavische back die hij voor de camera uitschold.
Maar ook gisteren afgeven op de scheids terwijl ze mazzel hadden dat van Dijk geen rood kreeg. Dit zou ook volgende week deze verdediger te moeten missen vanwege een schorsing.

Mazzel? Was bijna een meter buiten de 16 man, hou toch op. Bij de 1-0 ging er een opzichtelijke overtreding op de Leeuw aan vooraf. Hou op over mazzel. Ok, we maakten geen aansprak op punten, maar om nou te zeggen dat de scheids aan onze kant was slaat nergens op. Andere pot gezien als de meeste mensen merk ik al..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren