Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Bijna topfitte Fer ziet kansen in Eindhoven: ‘Achterin is PSV kwetsbaar’

Laatste update:

Leroy Fer is op de weg terug van zijn knieblessure. De middenvelder van FC Twente speelde in competitieverband alweer tegen PEC Zwolle en ADO Den Haag, terwijl hij voor het Europa League-duel met Helsingborgs IF rust kreeg van trainer Steve McClaren. Volgens Fer is hij hard op weg om op niveau te geraken.

/

“Ik ben nog niet op mijn oude niveau, maar het gaat steeds beter. Tegen ADO heb ik de negentig minuten vol gemaakt, dat is positief. Ik zit op tachtig procent”, laat de ex-Feyenoorder weten aan NUsport. Fer twijfelt of hij zondag in de topper met PSV al honderd procent fit is. “Dat zal moeilijk worden. In de speeltijd die ik krijg, moet ik in elk geval honderd procent kunnen geven. Het zou mooi zijn als ik het de hele wedstrijd kan volhouden, maar tegen ADO zat ik er na zeventig minuten aardig doorheen. Ik moet deze week dus hard werken aan mijn inhoud.”

Vertrouwen in een goed resultaat is er wel, bij Fer. “Absoluut. Op het middenveld en in de voorhoede is PSV supersterk, maar achterin zijn ze kwetsbaar. Misschien moeten we wel met Luc Castaignos in de spits spelen. Niets ten nadele van Dmitri Bulykin, maar ik denk dat Luc de ruimte achter hun verdediging goed kan benutten", besluit hij.

Denk jij dat FC Twente gaat winnen van PSV?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik hoop toch zo dat de journalist in kwestie het voorzetje gaf... "waar is PSV kwetsbaar denk je, Leroy?"
hahah. Nu is Fer ook de ideale speler bij Twente voor de inkoppertjes... hij scoort ze regelmatig.

7 december 2012 om 12:33

Nou er is dergelijk wel kans hoor voor twente.. Allebei presteren momenteel onder niveau.. hoewel ik toch wel denk dat het niet meer dan een gelijke spelletje gaat worden..

7 december 2012 om 14:26

Het ligt er helemaal aan met welke tactiek Mcclaren zijn ploeg laat spelen, als hij de zelfde tactiek als tegen Ajax (uit) hanteert dan valt die goal voor psv echt wel een keertje. En Mcclaren kennende leert hij niet van zijn fouten. Of denken jullie anders over de tactiek die Mcclaren zal gebruiken?

7 december 2012 om 14:42

Grappig dat je zegt dat hij niet van fouten leert want, volgens mij heeft hij afgelopen wedstrijd (ado thuis) Schilder eindelijk weer op linksback gezet en Braafheid eruit gehaald. Daarbij komt ook dat hij Boyata de laatste tijd niet of nauwelijks meer gebruikt, Volgens mij leert Mcclaren er wel van

7 december 2012 om 15:00

Ik bedoel niet zo zeer welke poppetjes hij gaat gebruiken of op welke plaats hij ze zet, maar meer de teams tactiek. Dus gaat hij weer voor een gelijkspel, of gaat hij uit van eigen kracht en probeert Twente zoveel mogelijk Tadic en Chadli in bal bezit te laten komen?

7 december 2012 om 13:44

Wat moet hij dan zeggen? "oh ik heb geen idee waar we PSV kunnen pakken. Wij doen maar wat zondag en hopen er het beste van"? Dit is standaard mediapraat die iedere speler altijd verteld.

Wel zelfverzekerd al die Twente spelers, na die overwinning van vorig jaar!

7 december 2012 om 12:13

Ach, wat moet hij dan, zeggen dat ze kansloos zijn? Dit zijn gewoon de standaard interviews. Persoonlijk geef ik PSV iets meer kans, omdat ik denk dat zij tot op het bot gemotiveerd zullen zijn na de zeperd van vorige week tegen Ajax.

7 december 2012 om 12:21

Heb je gelijk in, maar vind sommige spelers wel heel erg gemakkelijk praten..

7 december 2012 om 12:39

Ik hoop ook dat PSV wint maar vorige week zeiden we ook al dat PSV gemotiveerd zou zijn na de nederlaag tegen vitesse.

7 december 2012 om 12:47

Klopt, maar ze spelen nu thuis en niet in een kolkende Arena. Bij PSV zit hier nogal een groot verschil in.

7 december 2012 om 12:50

ja,maar ja,dat is twente ook a die zeperd van gisteren.word moeilijk te voorspellen welke kant het op gaat

7 december 2012 om 13:17

@chrisje040
tja zeperd met allemaal wisselspelers en een paar jeugdspelers. dus word voorspellen inderdaad lastig.
enige die zich gisteren een beetje niveau toonde was chadli (vond ik) dus dat is goed nieuws
fer die langzaam die er bijna is.

Jongens, houd toch de mond. Na de wedstrijd kan je het over de goede/ slechte punten van psv hebben. Eerst focus op jezelf, bal naar iemand met het zelfde shirt spelen enzo.beetje tempo erin en vechten voor elke meter.
Boscker - rosales - douglas - bengtsson - schilder - hölscher - brama - fer - tadic - bulykin - chadli

7 december 2012 om 12:14

Ik zou juist met bulykin beginnen die kan extra vuur in de aanval blazen. Die man blijft maar gaan en gaat voorop in de strijd. Met Castaignos heb je een technisch goeie spits ook een jongen met veel loopvermogen, maar hij heeft totaal nog niet laten zien dat hij het verdedigers heel moeilijk kan maken.

7 december 2012 om 12:16

Volgens mij staat bulykin bij mij ook in de aanval, als je reageert op mij..
Mocht Buylikin niet kunnen spelen, geef Born maar eens een kans.

7 december 2012 om 12:48

@ioui, jij bent een echte Twente supporter. 'extra vuur in de aanval blazen', ' Die man blijft maar gaan en gaat voorop in de strijd.', dat zijn cliches die Mclaren inmiddels ingeslepen heeft bij die club!

7 december 2012 om 13:46

Je kent hem wel goed, of niet?

7 december 2012 om 17:40

Nee, ik reageerde op Leroy Fer.

7 december 2012 om 17:42

Nee, ik ben geen Twente supporter. Ik ben een Feyenoord supporter namelijk. Ik vind gewoon dat Castaignos een beperkt seizoen speelt en ik heb bulykin altijd een zeer dreigende spits gevonden.

7 december 2012 om 17:43

Wie kan ik goed?

7 december 2012 om 13:57

@knetterbiele:
Je hoeft geen genie te zijn om pas na de wedstrijd te kunnen zeggen wat de slechte punten van PSV zijn! Ze hebben al seizoenen lang een dramatische verdediging, als je daar veel druk op zet dan komen ze er niet uit! PSV speelt veel al op de counter in topwedstrijde en daar zijn ze erg sterk in! Je zult dus als één team moeten jagen en de boel dicht houden!

Ik was denk ik begonnnen met Castaignos, niet dat hij zo in vorm is maar op dat die jongen zich helemaal kapot loopt en veel druk zal zetten op de verdediging! Bulykin is een man die niet veel zal jagen en lopen...

Voorafgaand aan de wedstrijden tegen Vitesse was ik er redelijk van overtuigd dat Vitesse echt zou kunnen gaan winnen in Eindhoven. Simpelweg omdat ik Vitesse momenteel beter, degelijker en effectiever vind dan Psv. Bovendien heeft Vitesse net dat beetje extra kwaliteit dat het Eredivisie niveau ontstijgt, dit in tegenstelling tot Psv.
Echter voorafgaand aan het potje tegen Twente denk ik toch dat Psv de beste kansen heeft om te winnen. Helemaal niets wijst erop dat Twente kans maakt punten te pakken in Eindhoven, maar toch zou ik inzetten op een gelijkspel.
Waarom? Moeilijk uit te leggen, kwestie van voorgevoel. Chadli, Tadic en Fer brengen wel degelijk iets extra's en lijken allen fit voor de topper. De defensie van psv is zo lek als een mandje en als Twente durft te voetballen en druk gaat zetten op de helft van psv, krijgen ze gegarandeerd kansen die ze met hun kwaliteiten voorin zeker af zullen maken. Psv is echt gedwongen die wedstrijd te winnen gezien het programma na de winterstop en Twente wil niet weer 2e worden, dus ik verwacht een geweldige wedstrijd met veel kansen en een aantal goals. Laat ik het op een boeiende 2-2 houden!

7 december 2012 om 12:17

Ik ben er van overtuigd dat PSV hier gaat winnen. Met de selectie die PSV heeft moeten ze winnen.
Twente is ook niet mis, maar ik vindt hun dit seizoen niet overtuigend genoeg overkomen.
Ik denk dat Matavz het op zijn heupen heeft na zijn hattrick.
3-1 voor PSV ondanks een goed spelend Twente.

7 december 2012 om 12:34

Ook ik geef PSV meer kans, maar om nou meteen te verwachten dat Matavz het op zijn heupen gaat krijgen vind ik wel erg opportunistisch. Die hattrick had hij meer te danken aan de falende tweede doelman van Napoli, dan aan zijn eigen spel.

7 december 2012 om 12:38

@kalou2005

" Psv is echt gedwongen die wedstrijd te winnen gezien het programma na de winterstop"
Volgens mij moeten alle clubs gewoon nog 1 keer tegen elkaar na de winterstop, dus het programma lijkt mij vrij irrelevant. Beetje onzinnig zulke opmerkingen over moeten winnen e.d.
PSV wil gewoon elke wedstrijd winnen, zoals Twente, NAC en Veendam dat ook willen.
Niets meer niets minder.

7 december 2012 om 13:20

Sfjm,

Volgens mij heeft psv voor de winterstop alle topduels, op ajax na, thuis afgewerkt. Ze zullen nog op bezoek moeten bij Twente, Feyenoord en Vitesse. Ook naar Alkmaar wordt geen makkie, aangezien dat elftal na de winterstop ook wel wat meer vorm zal gaan krijgen door teruggekeerde spelers zoals Martens.
Enfin, de verschillen binnen de top5 in Nederland zijn zo gigantisch klein dat psv zijn thuisduels toch moet pakken wil het titelkandidaat nr.1 blijven. Dat verklaart mijn opmerking en die lijkt me niet meer dan logisch.
Dat NAC en Veendam ook elke wedstrijd willen winnen geloof ik graag, maar die opmerking van je slaat natuurlijk nergens op. NAC en Veendam zijn namelijk geen titelkandidaten in de Eredivisie.

7 december 2012 om 13:53

Had gehoopt dat je wel begreep dat ik bedoelde dat elk elftal altijd wil winnen, dus ook Nac, Veendam en Lutjebroek. Daarom vind ik de opmerking dat PSV gedwongen is om te winnen ook een onzinnige opmerking, is een dooddoener eerste klas.

Overigens ken ik nog 1 titelkandidaat die alle "toppers" (behalve Feijenoord) thuis heeft gehad: Ajax.

7 december 2012 om 12:57

Wat een nonsens over Vitesse. PSV was veel sterker en had erg veel pech in de afronding, terwijl bij Vitesse praktisch elke kans erin ging. Dat is ook niet de eerste keer dat dit gebeurt dit seizoen. Zo was bv Feyenoord sterker in het Gelredome, kreeg Vitesse één kans en won. Voorlopig heeft Vitesse meer punten dan waar het recht op heeft voetbaltechnisch gezien, maar daar wordt in het opportunistische voetbalwereldje snel aan voorbij gegaan.

Ik ben ook niet zo'n fan van je bewering dat de PSV defensie zo lek als een mandje is, want voetbal is teamsport. Verdedigen begint voorin bij de aanvallers. Wat gebleken is in de wedstrijden tegen Vitesse en Ajax, is dat bv Narsingh niet meeverdedigd, waardoor Hutchinson steeds tegen 2 man stond te spelen. Wanneer een verdediging tegen een overtal aan aanvallers staat te spelen, lijkt het snel zwak.

Waar ik de PSV verdediging persoonlijk erg zwak in vind, is het opbouwende vlak. Voetballend vermogen zit er niet in.

Overigens heeft Twente met Janssen en Fer middenvelders met enorm loopvermogen die het middenveld van PSV kunnen overlopen. Ik denk dat ze zich gaan ingraven en op de counter gaan spelen. Als Fer 90 van zijn inhoud en vorm heeft van voor zijn blessure, zie ik Twente licht in het voordeel.

7 december 2012 om 13:18

Sorry Don, maar je ziet een aantal zaken gewoon totaal verkeerd. Psv was sterker dan Vitesse in die wedstrijd, maar ik kan me nog 3 gigantische kansen van Vitesse herinneren die er ook niet in gingen. Psv had nog veel goed kansen, maar Vitesse ook! Bovendien speelt psv thuis en mag je van de thuis spelende club verwachten dat ze het spel maken. Dat vind ik geen argument waarom je een wedstrijd zou moeten winnen. Het gaat om het benutten van je kansen.

Voor de rest, eens met je bericht.

Het probleem bij Twente de laatste maanden is naar mijn mening toch het scoren en de spitspositie. Ik hoor iedereen over creativiteit maar het ligt gewoon aan de spitspositie, er worden namelijk kansen genoeg gecreeërd. Castaignos kan geen bal vast houden, wint never nooit een kopduel en wanneer hij een opgelegde kans krijgt schrikt hij ervan. Als ik Twente was zou ik tot aan de winterstop met Chadli in de spits gaan spelen zodat hij de bal vast kan houden en de rest van het team kan aansluiten. In de winterstop even een boomsterk aanspeelpunt ala N'kufo binnenhengelen en we krijgen weer een spannend slot van de competitie.

7 december 2012 om 12:54

Toch zag je tegen ADO dat het al wat beter ging, en dat was in mijn ogen mede te danken aan Boelykin en Fer. Boelykin is de kaatser die Castaignos niet is, zodat er ook door het midden gespeeld kan worden en niet alleen via de zijkanten. Dit had tot voor kort ook helemaal geen zin want het was veel te voorspelbaar en Tadic en Gyasi kregen meteen dubbele dekking. Als de bal dan al eens voorkwam was er geen spits die kon inkoppen en werd alles makkelijk verdedigd. Dan kom ik dus weer bij Boelykin uit dus ik hoop ( in tegenstelling tot Fer ) dat hij speelt ipv Castaignos.

7 december 2012 om 13:50

Ben het volledig met je eens hoor. Alleen vraag ik me af of Bulykin de spits is voor het niveau dat Twente nastreeft.

Waar haalt FC Twente (in dit geval Fer) dat vertrouwen vandaan dan?

Volgens mij is er maar één ploeg in Nederland die momenteel een grote mond mag hebben wat betreft topduels en dat is Vitesse. Wonnen al van Feyenoord, Psv en Ajax in de toppers.

Daarbij zijn Twente en PSV volgens mij de twee ploegen in de top 5 die het slechtste voetbal spelen, dus het zou best wel eens een armoedige topper kunnen worden, waarin de minst slechte ploeg er met de punten vandoor gaat.

Fer zal ook wel vrienden maken met Bulykin, lekker slim om te proberen zijn maatje Castaignos weer de basis in te praten. Castaignos bakt er gewoon vrij weinig van..

7 december 2012 om 13:20

tja een vormdip is een keer te verwachten als je zo'n 30wedstrijden erop heb zitten.
en daarbij zegt het ook wat over de rest toch? met slecht voetbal 1 en 3 staan

word zondag denk het een aantrekkelijke topper, met psv op de aanval en twente die terug countert (net als vorig jaar)

Twente niet dan met Boyata, Wisgerhof, Braafheid etc. Daarbij heeft Twente geen spits. Boelykin is de enige, die nog wat kan voor doel. Als ik Mcclaren was zou ik gewoon Born erin zetten, maar dat lef heeft hij niet.

7 december 2012 om 14:15

Ja vooral over reservespelers in de verdediging beginnen. Over de spitspositie heb je gelijk, maar om nou over Wisgerhof en Boyata te beginnen die zeker niet gaan spelen is een beetje naïef.

7 december 2012 om 14:43

Ja, want met de basis is het geen gatenkaas achter bij Twente zeker? Ik heb liever de verdediging van Psv, dan die van Twente (behalve Douglas). En dat terwijl die van PSV ook al niet zo veel voor stelt..

7 december 2012 om 14:52

Meen je dit? Met Bengtsson/bjelland en Douglas hebben het sterkste centrale duo van de eredivisie op misschien Vitesse na. Onze backs zijn niet top, maar Schilder en Rosales zijn degelijk en zorgen voor aanvallende impulsen. Wat brengt jullie verdeding daar tegenover?

7 december 2012 om 15:01

@ Jessee
Haha, kijk een naar de ranglijst en het aantal tegendoelpunten grappenmaker. Dus nee, de verdediging van Fc Twente is absoluut geen gatenkaas.

8 december 2012 om 01:35

jesse weet zoals altijd niet waar hij over praat. Als je gewoon naar de ranglijst kijkt dan zie je dat Twente verreweg het minste aantal doelpunten tegen krijgt.

Ik denk dat er komend weekend ook niet in de eredivisie gevoetbald word met de hevige sneeuw.

7 december 2012 om 12:46

Waarschijnlijk kan PSV gewoon spelen aangezien er in Eindhoven een verwarmt veld ligt

7 december 2012 om 14:52

De arena heeft een dak he..

7 december 2012 om 22:18

PSV heeft verwarmd veld Ajax heeft dak

Daar hoef je ook geen raketgeleerde voor te zijn om te zien dat PSV achterin kwetsbaar is.

PSV dreigt hetzelfde te gebeuren als vorig jaar. In plaats van Narcingh te halen hadden ze beter de verdediging versterkt. Narcingh was niet echt nodig. Hij had beter naar Ajax kunnen gaan.

Maar ik zie Twente daar niet winnen. Twente speelt erg slecht laatste tijd. Misschien gelijkspelletje of winst Psv.

Haha,dit noemen ze nu een open deur intrappen maar het mooie is dat werkelijk iedereen ziet dat het achterin een drama is behalve de beleidsbepalers in Ehv.anderzijds die club is toch op sterven na dood dus misschien hebben Sanders en Brands zich er al bij neergelegd.

Ik ben erg benieuwd naar deze wedstrijd., Twente heeft in nog geen enkele uitwedstrijd tegen topteams aangetoond dat ze het spel willen maken en Psv heeft aangetoond het spel moeilijk te kunnen maken tegen topteams. Dat kan resulteren in een oersaaie pot voetbal met een kleine uitslag. Anderzijds zal de druk bij beide teams misschien wel zo zijn dat ze er een spektakel van gaan maken en ik hoop dan ook op een vroege goal om dit te stimuleren.

7 december 2012 om 12:32

Mcclaren gaat sowieso weer een Twense muur bouwen.
Na een ongelukkige 1-0 in Adam en een terecht 0-0 in Arnhem verwacht ik dat het kwartje dit keer voor Twente goed valt. 0-1

ik zeg 5-1!
Psv is op het moment veel beter..
Twente wankelt en gaat een KO krijgen..

7 december 2012 om 22:17

Waar kan ik tekenen?

Gelukkig is Twente op elke positie in het veld kwetsbaar. Met de oude Boschker op doel en hopelijk de keer op keer falende Castaignos voorin, zie ik grote kansen voor PSV

Na gisteren weet Twente iig welke spelers ze niet meer kunnen opstellen. Dus de opstelling staat voor de rest van het seizoen vast, mits er geen aankopen worden gedaan
Een goede spits hebben ze niet , maar Luc kan ms nog wat betekenen op de counter met zijn snelheid. Alle andere wedstrijden gewoon met Bulykin spelen.

boschker
rosales
Douglas
bengston
schilder
janssen
Fer
Brama
Tadic
Luc
Chadl
7 december 2012 om 14:15

In deze opstelling zie ik Twente nog wel winnen, desondanks een slechte spel de laatste tijd. Schilder moet idd gewoon rechtsback staan en Chadli en Tadic vormen samen de creativiteit bij Twente, want van Castaignos kan je echt niks verwachten. Alleen op het middenveld mist nog wat creativiteit, want alle drie de spelers in je opstelling zijn harde werkers, maar niet heel creatief. Als Djuricic dan wordt aangekocht is dat wel opgelost, maar hoe zit het met Guttierez?

7 december 2012 om 14:48

Guittierez ligt er voorlopig uit met een knieblessure. Hij heeft zijn kans helaas niet gepakt toe Fer weg viel, maar is wel beter dan wat er gister op het veld stond.
Djurivic was gister bij Twente en wordt waarschijnlijk in de winterstop overgenomen voor ruim 3,5 M. Eventueel kan Twente dan met Djurivic achter Fer spelen en Luc eruit.

7 december 2012 om 15:00

Dat zou iig zorgen voor meer creativiteit bij Twente, want die mis ik nog vaak bij de wedstrijden. Daarnaast moet Mcclaren ook met meer ballen gaan spelen, want hij speelt de angstig vind ik.

7 december 2012 om 15:05

@staatsen

Kom op man, met Bulykin? Verschrikkelijk. Die haalt het toch al lage tempo nog verder naar beneden en beweegt nauwelijks. Leuk als je de lange bal speelt, maar niet als je wil combineren of counteren.

7 december 2012 om 15:13

Jawel, maar Castaignos kun je in uitwedstrijden nog gebruiken in de omschakeling met zijn snelheid, maar tegen al die andere tegenstanders die zich gaan ingraven heb je veel meer aan Bulykin.
Nu vallen ze mij allebei zo tegen , dat als Djurivic komt in de winter, ik er vanuit ga dat we zonder spits gaan spelen maar met een extra middenvelder. Fer en Janssen kunnen dan met hun loopvermogen steeds in de spits opduiken. Vooral Fer met zijn kopkracht en scorend vermogen moet dit uitstekend kunnen invullen.

PSV is achterin kwetsbaar, maar ik vind Twente voorin niet heel erg sterk. Daarbij is het voetbal van Twente ook nogal behoudend. Nee ik verwacht een overwinning voor PSV en dan wel met drie doelpunten verschil.

7 december 2012 om 12:39

Twente voorin niet heel sterk? Ik denk dat zij met Tadic en Chadli op de flanken juist voor veel gevaar kunnen zorgen. Ik denk eerder dat het gebrek aan creativiteit op het middenveld ze op zal breken.

7 december 2012 om 12:50

Ik denk dat de voorhoede van Twente juist heel gevaarlijk gaat worden tegen de matige verdediging van Psv. andersom idemdito , Twente matige backs en PSV goeie buitenspelers. Ik verwacht een leuke pot met van beide kanten aanvallend voetbal.

7 december 2012 om 14:17

Inderdaad dit kan heel goed de match van de buitenspelers worden. De backs zijn aardig zwakke punten bij beide teams en er staan leuke buitenspelers in het veld.

7 december 2012 om 22:16

of je krijgt dit:

combinatie van Ajax-psv en Twente-ajax

allebij een beetje "laf"

Ik hoop het niet !

Gelukkig tegen Helsingborg kunnen zien dat Twente achterin ook erg kwetsbaar is.

Twente zal zich gaan ingraven. Ze deden dat in de Arena en zullen dat weer gaan doen. Het is duidelijk dat als PSV er niet doorheen komt dat Twente de ruimte achter de Eindhovense verdediging goed kan benutten. In mijn mening is er een vraag: "wie buigt eerst?" De verdediging van Twente of van Psv...

Twente in de huidige vorm is middelmaat. Hebben teveel aan kwaliteit ingeleverd. Staan veel te hoog op de ranglijst. Ze hebben geluk dat PSV nu ook niet de topvorm heeft. Toch schat ik PSV momenteel hoger in. Ook Fer zal het verschil niet maken.

Tuurlijk is PSV achterin minder sterk dan op het middenveld en in de aanval. Maar als je geen spelers hebt die de bal daar snel en goed kunnen brengen (creatieve spelers), dan heb je er niks aan om dit te gaan roepen. De tijden van Perez en Janssen bij Twente worden gemist, Gutierrez is geblesseerd als ik me niet vergis. En zowel Tadic als Chadli zijn goede spelers, maar missen dat beetje overzicht om in de as te kunnen spelen. Al zie ik het Tadic wel snel leren.

Ik geef Twente meer kans.

Chadli en Fer zijn weer terug en dat betekent dat Twente weer over de benodigde creativiteit en dynamiek beschikt. PSV heeft voorin genoeg lopen, maar is achterin zwak. Dit terwijl Twente een behoorlijk stabiele defensie heeft. Hoewel ik denk dat Twente met een kleine overwinning aan de haal gaat, ontlopen beide ploegen elkaar weinig en kan het kwartje ook net zo goed de andere kant opvallen. Veel zal afhangen van de vorm van de dag van spelers als Fer, Chadli, Tadic, Lens, Matavz, Strootman.

De laatste overwinning van PSV Thuis in competitieverband dateert ook alweer van 14 april 2007 (2-0)
Dat was ook tevens de laatste overwinning van de Eindhovenaren die daarna alleen nog maar gelijkhebben gespeeld of hebben verloren tegen de tukkers.

Al met al...een spannende wedstrijd met een goede hoop dat de punten mee naar Enschede gaan.

Ik denk dat Fer dit ook wel over Twente kan zeggen. Ik ben het helemaal met hem eens dat PSV achterin te pakken is maar ik denk dat dit nou ook niet de sterkste linie van Twente is.

FC Twente is zeker niet kansloos tegen Psv, maar uit in Napels hebben we gewonnen, hopen dat we die lijn doortrekken. Ik ga uit van een kleine overwinning voor Psv, en anders een gelijkspelletje, maar het wordt wel lastig, mede doordat we zonder van Bommel spelen.

Captain Obvious !

Twente zal inderdaad kansen krijgen maar ik denk toch dat psv wint.
denk 3-1

Ze hebben ook nog wat recht te zetten van vorig jaar.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren