Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Reactie uit Atlético-kamp op provocatie: ‘Mourinho? Wie is dat eigenlijk?’

Laatste update:

Germán Mono Burgos, assistent van Diego Simeone bij Atlético Madrid, liet zaterdag in de stadsderby met Real Madrid (2-0) in woord en gebaar blijken niet blij te zijn met José Mourinho. “Ik ben Tito Vilanova niet. Ik trek je kop eraf”, riep de oud-keeper naar de coach van Real Madrid. Mourinho reageerde door in de media te zeggen dat hij helemaal niet weet wie Burgos is. De reactie uit het Atlético-kamp heeft niet lang op zich laten wachten.

/

“Mourinho? Wie is Mourinho? Is dat niet de voorzitter van Celta de Vigo?”, grapt Atlético-preses Enrique Cerezo tegenover de Spaanse media. De bestuurder doelt op collega-voorzitter Manuel Carlos Mouriño. “Aha, José Mourinho is dus de coach van Real Madrid. Ik weet het niet hoor, volgens mij kennen we elkaar allemaal”, vervolgt Cerezo op serieuze toon.

Cerezo staat niet lang stil bij de nederlaag tegen de stadsrivaal. “De drie punten waren in dit geval voor Real, maar uiteindelijk zijn het maar drie punten. Wij staan nu voor een wedstrijd met Deportivo La Coruña en we hopen onze goede vorm in de competitie voort te zetten”, besluit de preses.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Haha volgens mij had hij beter gewoon niet kunnen reageren.

Mourinho is diegene die als enige coach in de historie van de Liga 7 derby's na elkaar wint. 7 nederlagen tegen Mourinho. kan begrijpen dat het pijn doet.

5 december 2012 om 15:26

Leuk. De financiële verschillen zijn ook nog nooit zo groot geweest. Record na record wordt verbroken en dat is echt niet omdat er ineens een grote groep ongekend getalenteerde mensen in Spanje aan het werk is.

Die Emoties gaan natuurlijk te ver, maar ik begrijp het ook wel, een echte Atletico man in hart en nieren die dit jaar eindelijk hoop had in een overwinning van Atletico. 2-0 achter komt en dan kan ik me voorstellen dat je even geen zin hebt in die arrogante Mourinho. Ik keur het natuurlijk wel af , en weet zeker dat Atletico thuis sportief revanche zal nemen.

Terechte reactie. Mourinho moet niet de calimero uithangen en doen alsof hij niet weet wie deze assistent is.

5 december 2012 om 14:20

Nou ik kende hem niet.. en de meeste van hier ook zeker niet dus wat is je punt?

5 december 2012 om 14:23

Wij hoeven hem ook niet te kennen, maar Mourinho als trainer van de aartsrivaal kent heus hem heus wel.

5 december 2012 om 14:27

Nou weet je het zeker? misschien kan het wel dat hij hem niet kent.. Maar ik bedoel wie weet kende Mourinho deze assistent echt niet? Ken jij elke docent/ schoolpersoneel op school? nee toch..

5 december 2012 om 14:37

Kom op man je weet toch wel dat professionele coaches zich op alles voorbereiden voor een wedstrijd, vooral tegen een aartsrivaal, dan komt deze naam heus wel erlangs. Verder kent iedereen Mourinho ook langer dan vandaag en weten we dat sneren naar mensen sturen wel iets is waar Mourinho zich in thuisvoelt. Vorig seizoen kende hij Tito Vilanova ook zogenaamd niet, wel grappig aangezien dat wel de laatste assistent is die hij niet zal kennen zogenaamd.

5 december 2012 om 14:43

Ik snap niet waarom jij er een probleem van maakt (armenchik). Die Burgos, is begonnen met Mourinho uit te dagen en te zeggen dat hij zijn kop er wilt aftrekken. Mourinho reageert door te zeggen ik ken het niet. Maakt me niet uit. Maar iemand die grapt dat hij Mourinho niet kent na 7 nederelagen na elkaar tegen hem. Is gewoon zielig eigenlijk.

5 december 2012 om 14:43

Dat is nogal een slecht argument hé, je kan beter zeggen: '' Jij kent iedere collega die op dezelfde afdeling werkt toch ook wel?''

En Mourinho heeft dit al vaker gezegd en toevallig altijd als desbtreffende persoon wat aan te merken heeft op hem.

Aan de andere kant kan ik er ook wel van genieten, die assistent reageert op zijn arrogantie, gooit er nog een dosis arrogantie bovenop.

5 december 2012 om 14:47

Het is altijd zo grappig hoe de stereotype oogkleppen ophebbende Real-fans alles omdraaien.
Ten eerste weet je niet of hij begon met uitdagen?
Het lijkt me onrealistisch dat iemand zomaar de bank afrent en zegt je kop er af te trekken, daar gaat iets aan vooraf lijkt me.
Ten 2e, doe nou niet zo onwetend, tuurlijk kent die hem wel? Na 7 keer tegen elkaar gespeeld te hebben weet je echt wel wie de assistent is.

Je kan schreeuwen in de media wat je wilt maar het moet ook gepast blijven.. Wie kent er Mourinho nou niet in de voetbalwereld, iedereen.. Dus kom niet svp af met dit

Een en al frustratie van de eeuwige 2e club uit Madrid. Minderwaardigheidscomplex noemen we dat!

5 december 2012 om 14:45

Eeuwig? Dat zullen we zien aan het einde van het seizoen. Atletico presteert gewoon uitstekend met een vrij gemiddelde selectie aangevuld met een paar echte toppers als Falcoa, Turan, Courtois en Miranda.

5 december 2012 om 15:47

Want jij denkt dat Atletico boven Real gaat eindigen? Het gat is nu nog maar 5 punten he? Atletico gaat dit nooit een heel seizoen volhouden, ze spelen de laatste weken al wat minder dan aan het begin. Daarbij is de selectie van Atletico niet breed genoeg.

Is Burgos niet die leuke oud-keeper met dat lange haar? Vond dat een ontzettend leuke vent altijd!

Dat hij coach is geworden kan ik me bijna niet voorstellen!

Het moet pijn doen om eeuwig in de schaduw te staan van de beste club uit Spanje.

5 december 2012 om 14:34

Ja, daar weten ze bij Real alles van, nietwaar?

5 december 2012 om 14:40

Je haalt de woorden uit m'n mond haha

5 december 2012 om 14:48

Haha, dat noemen ze een vrije kop kans.

5 december 2012 om 14:50

Oh, is dat zo? Vertel? Ben toch echt benieuwd

5 december 2012 om 14:52

Snap je 'm nou echt niet?

Do you like to put fishdicks in your mouth?
You're a gayfish?

5 december 2012 om 14:54

32 landstitels en 9 keer Champions League winnaar Ik lach iedereen uit die ontkent dat Real Madrid de meest roemrijke geschiedenis en beste statistieken heeft.

5 december 2012 om 15:00

Tijdens het Franco regime hadden andere ploegen weinig kans hé =)

5 december 2012 om 15:38

Proficiat, u wint een wasmachine.

Ik denk niet dat jij al geboren was toen Madrid al deze prijzen gewonnen heeft, maar nu staat Madrid ongelooflijk hard in de schaduw van Barcelona en dat is wat telt. Het verleden is leuk en mooi, maar als er nu over 1 ploeg lof wordt geuit is het Barcelona, terwijl Madrid echt in een slecht daglicht staat.

5 december 2012 om 16:40

Dus Franco was de baas over de Champions League? Bijdehande droeftoeter

5 december 2012 om 16:53

Ik heb het over de landstitels hé =).
Iedereen weet dat Real in de schaduw van Barcelona leeft de afgelopen jaren.

6 december 2012 om 12:04

grappig hoe die supercopa laatst en die landstitel vorig seizoen en die copa del rey daarvoor in onze handen zijn gevallen!

Wel jammer dat de club niks doet aan hun mensen. Zoiets hoort een assistant niet te zeggen en zal gestraft moeten worden. Die Voorzitter lult er gewoon om heen en gaat naar de orde van de dag. Ik vind dat de rivaliteit hoog is maar je moet als club toch wel tegen zulke incidenten in gaan anders gebeuren er alleen maar gekke dingen en kun je als bestuur he-le-maal niks doen omdat je het eerder al toe liet.

Athletico vind ik een fantastische club, doen het geweldig maar dit vind ik wel schandalig. Dat een assistant dit kan zeggen en zonder sancties er mee weg komt. Echt Schan-da-lijk!

5 december 2012 om 14:45

Dat is ook exact wat mensen zeiden toen Pepe zo zwaar over de schreef ging en toen Ramos even zot werd tegen Puyol en Xavi, maar toen waren de fans van Madrid er snel bij om dit tegen te spreken.

Het is zoals altijd een discussie met twee maten en twee gewichten. Mocht het Karanka zijn die zo gek deed was het waarschijnlijk geen issue, nu is het een schande en moet de club optreden. Laat dit maar gewoon overwaaien, dat doet elke club als hun eigen mensen in de fout gaan.

Mourinho kwam ook weg toen hij zijn vinger in het oog van Tito Vilanova plaatste, is dat dan ook schandalijk?

5 december 2012 om 15:09

Hij kreeg een schorsing dacht ik. En ik ben geen Madrid fan... Maar nu jij begint over Real spelers... Ben jij Busquets vergeten? Al die dives en "mono mono" riep tegen Marcelo? Hij is een racist, riep aap tegen Marcelo en hij werd ook niet achter na gezeten? Wat is erger; hard ingaan tijdens een wedstrijd Real - Barca of iemand voor aap uitkomen, die ook nog eens "zwart" is. Voetbal is een contactsport en als je naar voetbal kijkt dan moet je in Engeland zijn. Wat Pepe en Ramos daar deden gebeurt wekelijks in de PL door 100 man.

Daarnaast al die misdroegingen van Sanches an Alves... vallen ook niet te vergeten. Zo heeft iedere club wel wat gedaan.

Als je het aan mij vraagt zijn er 3 dingen die echt niet kunnen.

- Morinho steek Vilonova in zijn oog
- Busquets is een racist en zegt "aap" "aap" tegen Marcelo
- Assistant coach van Athleico zegt tegen Mourinho dat hij hem afmaakt.

5 december 2012 om 15:36

Hier bedoel ik dus maar mee dat er met 2 maten en 2 gewichten wordt gewogen. Ik zeg iets over Mourinho, wat trouwens feiten zijn die met beelden aangetoond kunnen worden en ineens moet jij alles van Barcelona erbij halen.

Ik zeg toch dat alle clubs het doen? Daarmee bedoel ik dan ook alle clubs en niet alleen de clubs waar ik geen supporter van ben. Barcelona deed het toen met Busquets, Madrid deed het met Mourinho en Atletico doet het nu met Burgos.

Overigens als je toch de spelers van Barcelona erbij wil halen, ik heb een paar voorbeelden van Madrid ook. De "dives" van Pepe, het slagen en duwen van tegenstanders van Pepe en Ramos, de " dives" van Di Maria.

Laten we het maar op houden dat supporters altijd hun eigen team zullen steunen, maar daardoor misschien de waarheid durven te vergeten.

gelukkig blijft atletico onze kleine broertje

ik weet het niet er zijn zoveel teams uit 1 staat de fans haten elkaar
maar toch ben ik ook blij al atletico wint,maar niet tegen madrid

We zullen zien wie er op het einde van het seizoen het hardste lacht. Atletico staat nog altijd 5 punten voor op Madrid voor alle duidelijkheid.
Ik weet niet wat er gebeurd is dat Burgos zo kwaad werd, maar het zal niet zijn omdat Mourinho braafjes zijn mond gehouden heeft.

En als mourinho zelf zoiets doet is het natuurlijk grappig en leuk

Mourinho moet gewoon zsm vertrekken uit Spanje dat is voor iedereen het beste. Iedereen beseft dat, zelfs de Madridistas die er een objectieve kijk op hebben. De enige die hem nog bij Real willen hebben zijn degene die een korte termijn visie hebben. Klopp, Pellegrini, Michél of Low zouden dit Real Madrid zo gruwelijk kunnen laten voetballen. Gewoon 442 met vleugelaanvallers, een echte goalgetter in de punt en een genie die om die spits heen voetbalt. Dan stel je 2 centrale middevelders die loopvermogen hebben en het spel kunnen verdelen en dan heb je een wereldteam. Modric speelt bij mij zowieso en ik zou Khedira ernaast zetten. Alonso is een beest, maar Khedira loopt alle gaten dicht en Modric is een type als Xavi die het spel kan dicteren.

PS: ik vond die Nacho gister ijzersterk spelen op rechtsback, zo goed heb ik Carvajal nog niet zien spelen bij Leverkusen of bij Castilla .

Ozil? Geef Kaká vertrouwen dan zul je zien dat hij beter is als Ozil. Mensen vergeten volgens mij waartoe Kaká in staat is. Wat Kaká heeft laten zien heb ik Ozil nog nooit zien doen en ik betwijfel of hij dat ooit zal doen. Kaká was gister samen met Modric de beste aan de kant van Real.

Callejon zou je rechts kunnen opstellen hij werkt altijd hard en wat me opvalt is dat hij altijd makkelijk scoort. Toch zie ik liever Jesé spelen die naar mijn mening het grootste talent is bij Real. Ik weet dat hij het liefst vanaf links speelt, maar iemand met zijn kwaliteiten zou ook op rechts uitstekend uit de voeten kunnen. Di Mariá is zo een drama die moet je voorlopig maar niet opstellen, maar ja lievelingetje van Mourinho he?

Khedira speelt bij mij altijd onomstreden. Modric of Alonso? Modric is een meester in kort combinatie voetbal en passes over de grond, maar gister bewees hij ook door de lucht uitstekende ballen te kunnen geven, wat een baas zeg. Alonso is fysiek heel sterk en heeft geweldige crossballen, het is een keuze maar voor je positiespel zou Modric meer ten goede komen vind ik.

Nacho was verdedigend sterk: Boerrigter versnelde Ramos de afgelopen jaren nog weleens, maar bij Nacho is hij er op snelheid zelden langsgekomen, ik kan me het iig niet herrineren. Aanvallend moet hij nog meer progressie maken, maar dat komt met de tijd. Keeper, centrale duo en linksback zijn uitstekend bezet bij Real. Varane en Sergio Ramos zijn de toekomst en Marcelo geniet mijn voorkeur boven Coentrao.

Zet één van de bovengenoemde coaches voor deze groep gekoppeld aan dit systeem en deze opstelling en je zal zien wat voor soort voetbal je te zien krijgt.

Edit: vreemd ik zie dat het een 433 is geworden en dat klopt van geen kant. Benzema diep met Kaká kort achter/eromheen, Jesé vanaf rechts en C.ronaldo vanaf links en Modric en Khedira naast elkaar op het middeveld. Een 4411 opstelling als het ware dus.

Casillas (C)
Nacho
Sergio Ramos
Varane
Marcelo
Jesé
Modric
Khedira
C.Ronaldo
Kaká
Benzema
5 december 2012 om 15:02

Waarom is het dat jullie Barca supporters toch zoveel moeite doen om Real te willen vervormen in Barcelona.real Madrid is Real Madrid.en Barcelona is Barcelona.het is niet omdat Barcelona 4-3-3 speelt dan Real dat ook perse moet doen.heb je je opstelling eens goed bekeken.hilarisch! Zet die Barca bril eens voor enkele minuten gewoon uit.

5 december 2012 om 15:41

Volledig met je eens, niet alles moet met Barcelona vergeleken worden.
Madrid heeft zijn eigen speelstijl waarmee ze succesvol zijn. De opstelling die door Xaviola gegeven wordt is dan ook lachwekkend.

5 december 2012 om 18:25

@ realzidane22 en 291110

Jullie niveau is al om van te huilen maar hebben jullie wel ogen? Zien jullie die edit niet onder in me post? Nee daar laat jullie voetbalverstand jullie in de steek, want ik leg het zelfs uit met woorden en nog snappen jullie er niets van hahahah lachwekkend gewoon. Speciaal voor jullie de opstelling die ik bedoelde oke? Kijken of jullie het dan wel snappen.

Casillas
Nacho
Varane
Pepe
Marcelo
Jesé
Modric
Khedira
C.Ronaldo
Kaká
Benzema
5 december 2012 om 18:02

PS: ik vond die Nacho gister ijzersterk spelen op rechtsback, zo goed heb ik Carvajal nog niet zien spelen bij Leverkusen of bij Castilla

Lol, meen je dat echt? Sorry hoor maar dan kan ik je niet meer serieus nemen. Carvajal speelt natuurlijk veel beter bij Castilla en Leverkusen dan dat Nacho gister heeft gedaan. Ik kan zoveel wedstrijden opnoemen.

De 4 wedstrijden in de play-offs van Castilla van promotie naar de Segunda División A speelde hij ook geweldig. Dus de 0-3 en 5-1 winst tegen Cádiz. En ook de 3-0 en 0-3 winst tegen Mirandés.

Zijn eerste wedstrijd in de Bundesliga tegen Freiburg, zijn derde pot tegen Borussia Mönchengladbach, zijn vijfde pot tegen Spvgg Greuther Fürth, zijn zevende pot tegen FSV Mainz 05, zijn achtste pot tegen Bayern München, zijn negende pot tegen Fortuna Düsseldorf, elfde wedstrijd tegen Schalke 04 en zijn twaalfde wedstrijd TSG 1899 Hoffenheim. Carvajal heeft nu al 4 assists, 2 acties waar een doel uitkwam en één doelpunt voor Leverkusen. Hij speelt werkelijk geweldige wedstrijden voor Leverkusen.

Ja, Nacho speelde gister een goede pot maar beter dan Carvajal zijn wedstrijden? Dat nooit. Verder is Carvajal natuurlijk ook veel beter dan Nacho. Carvajal heeft potentie om de beste rechtsback ter wereld te worden en is nu op 20 jarige leeftijd ook al verschrikkelijk goed.

Nacho zijn hoogste is denk ik een basis plaats bij een lage middenmotor in La Liga. Hij doet het goed bij Castilla maar voor het eerste team komt hij te kort. Gister was ook zijn enige goede wedstrijd die heeft gespeeld voor het eerste. Vond hem in de twee Copa wedstrijden tegen Alcoyano maar matig.

5 december 2012 om 18:13

Oh als jij dat vind ....
Zijn ze allemaal blind dan bij Real? Dat ze die Carvajal weg doen en Nacho wel minuten gunnen vind ik dan wel héél opvallend. Ik denk ook dat jij het beter weet dan die technische staf. Volgens mij ben je gewoon al jaren idolaat van Carvajal en dan zie je de zaken wat minder. Ik heb dat bijvoorbeeld met Muniesa maar goed. Ik vond Nacho gister iig véél beter als Arbeloa. En ga nou niet doen alsof Carvajal zóó een groot talent is beter als Montoya is hij echt niet..

5 december 2012 om 18:21

Ja, ze zijn inderdaad blind bij Real Madrid. Waarom is Carvajal nog niet eens gedebuteerd in het eerste en een Nacho zit gewoon bij de eerste selectie? Terwijl hij vorig jaar gewoon 12!!!! assists bij Castilla had. De meeste van het team en dat als rechtsback.

Hij doet het bij Leverkusen nu ook geweldig. Niet alleen zijn statistieken zijn goed maar ook gewoon zijn spel is fantastisch. Heeft een goede dribbel, is tactisch erg slim, ontzettend snel en is ook erg technisch voor een back. Naast dat Carvajal aanvallend geweldig is, is hij verdedigend ook geweldig. Hij heeft elke wedstrijd een paar geweldige intercepties door zijn geweldige tackles en slidings.

Dat hij beter is Montoya laat ik in het midden. Ik heb Montoya niet genoeg wedstrijden zien spelen om daar een goed oordeel over te geven.

Vraag Raulvilla, Juanitomaravilla, Benzidane. Allemaal supporters van Madrid die het verkopen van Carvajal een grote fout vinden en zij zien ook veel meer in hem dan Nacho. Toch allemaal gerespecteerde Real Madrid supporters die er veel kijk op hebben en Castilla ook volgen.

5 december 2012 om 18:34

Mourinho is een domme man, maar hij ziet denk ik ook wel wie wel of niet goed genoeg is voor het eerste toch? Dat heeft hij vaak genoeg ook uitgesproken. Zijn woord kunnen we ook weer in twijfel brengen maar ja, die Nacho deed het gister zowel op rechts als op links uitstekend. Nou als hij zo goed is als jij beweerd en het zo uitstekend doet, zal hij volgende jaar wel weer in Bernabeú te bewonderen zijn toch? Ik hoor veel verhalen over over Carvajal, maar is men niet te blij bezig? Het echte talent Jesé had wel allang minuten mogen maken, dat is het grootste Spaanse talent van dit moment, hij is zelfs verder als Deulofeu (die jaren die titel had van grootste Spaanse talent). Verder vind ik die José ook een enorm talent maar die is nog veel te jong en moet nog stappen gaan maken. Daarbij doet men ook lyrisch over Morata die schijnt de nieuwe Raul te zijn, nou geloof me dat gaat niet gebeuren. Ik weet dat Raulvilla Castilla nadrukkelijk volgt, ben benieuwd hoe hij over Morata denkt...

Geloof me nou maar Montoya is beter als Carvajal en ook al veel en veel verder. Del Bosque riep Montoya vorig seizoen op als rechtsback, terwijl hij bij Barca B speelde dus kan je al nagaan . Daarbij speelt hij dit seizoen ook zeer goed, hij mag van mij blijven staan. Daniel Alves is ook niet meer wat hij was en Montoya doet niets voor hem onder.

5 december 2012 om 21:50

Carvajal is verkocht omdat hij ervaring op moet doen. Daarna mag die de concurrentie aangaan met Arbeloa, dat heeft Mourinho heel duidelijk uitgelegd ook al kon die de concurrentie met Arbeloa nu al aan.

In mijn ogen is Dani zoiezo beter dan Montoya maar we zijn wel gewend dat alles van Barca meteen toptalent bestempeld wordt. Hiermee zeg ik niet dat Montoya geen talent is maar obv wat werd die opgeroepen en Carvajal niet. Dani presteert al heel het seizoen beter dan Montoya. Zowel verdedigend als aanvallend en dat terwijl Montoya altijd geroemd wordt om zijn aanvallende intenties maar ondertussen heeft Carvajal alleen vorige seizoen al meer assists gegeven dan Montoya in al die seizoenen heeft gedaan in Barca B en Barca. En ook dit seizoen is Carvajal weer goed bezig, hij is dan ook een aantal keren opgenomen in het elftal van de week van de Bundesliga

Mourinho is de gene die jullie al een 3 seizoenen lang een pak rammel verkoopt

Mou gaf aan dat hij Burgos niet kent zodat het met dat grapje is afgelopen.
Eigenlijk dempt hij de roddels en apenverhalen over dit incident. Kijk wat het akkefietje Villanova - Mourinho voor een stof heeft doen opwaaien.
Ik denk dat we Mourinho ook eens een compliment moeten geven. Ik weet bijna zeker dat hij het heeft gezegd om de kwestie te laten rusten. Met zo een commentaar zou die Burgos ook geschorst kunnen worden.
Iedereen doet maar alsof Mourinho alleen maar een boeman is. Sust hij een keer iets moet er weer zo een commentaar op gekeken naar Cerezo.

laat die man praten mou heeft zich netjes gedragen real heeft de 3 punten dat iemand zegt dat hij burgos niet kent kan ik snappen haha maar als iemand regelamatig voetbal kijkt of in een voetbalwereld werkt en je kent mou niet dat weet je niks van voetbal ookal weet ik dat hij een sneer wilt uitdelen aan mou maarja vorig jaar deed hij dat ook naar ronaldo

Mourinho is de man die in zijn eentje in 9 jaar meer prijzen heeft gewonnen dan heel Atletico Madrid in zijn hele 100 jarige historie.

5 december 2012 om 18:07

moet je wel met juiste gegevens komen.....

Mourinho:
Champions League: 2x
Uefa cup: 1x
Landstitel: 7x
Beker: 4x
Supercup: 4x
League cup: 2x
Totaal: 20 prijzen

Atletico Madrid:
Marileens kampioenschap: 4x
Spaans kampioenschap: 9x
Copa del rey: 9x
Spaanse supercup: 1x
Europacup II: 1x
Wereldbeker: 1x
Europa leauge: 2x
Europese supercup: 2x
Totaal: 29 prijzen

5 december 2012 om 20:06

Wereldbeker is illegaal, want Bayern had die moeten spelen en niet verliezend finalist Atletico en de Madrileens kampioenschap? Wat een lachertje!

6 december 2012 om 12:03

dan nog, 24 is meer dan 20

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren